Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annabell Windbreeze /Hinari/

Go down

Annabell Windbreeze /Hinari/ Empty Annabell Windbreeze /Hinari/

Témanyitás by Hinari Szomb. Dec. 29 2012, 20:01


Adatlap

Név: Annabell Windbreeze, a játékban Hinari

Nem:
Kaszt: Kardforgató
Kor: 17 (+10)

Céh: Justice League
2013. 04.02. [00:50:57] Shiel D. Lewis : Hinari, mától tiszteletbeli titkár vagy, nyaggass, ha kell :]
Bolt: Justice League céhbolt

Szint: 50
Exp: 29686/10100

Szafari Gyűjtemény

Kinézet:

Hölgy lévén, An kedveli az elegáns ruhákat, ám a kényelemre is hangsúlyt fektet: mélykék szoknyája kiemeli haja színét, felette legtöbbször egyszerű, fehér blúzt visel, hozzáillő sállal. Nyakában rejtett nyaklánc lóg, amit néha-néha felfed, megcsillantva rajta Aincrad Napjának sugarait. Van, aki úgy véli, ez az ékkő adta íriszeinek színét: az olykor teljesen magabiztosnak tűnő szempár türkiz színben ragyog, néha azt a látszatot keltve, hogy a fény és a sötétség váltakozásával fordul át zöldből kékbe. Válláig érő, lenszőke haját jobban szereti kibontva hordani, ám a harcok során rendre összefogja, kihagyva azt a pár tincset, ami szabadon lengedezik ívelt arcának két oldalán. Összeszorított ajkai a tájékozatlan szemnek makacsságot, esetleg belső gyötrelmet tükrözhetnek, ám ennél többről van szó. Sokkal többről.

Jellem:

    régi:

Az Aincradban töltött majd másfél év egyre kimagaslóbb eredményei lassan háttérbe szorították régi énjét, a szótlan, önbizalomhiányos kislányt, aki a játék elején volt. Mostmár tisztában van a képességeivel, céltudatos és képes a harcok során és az éles helyzetekben is maximális koncentrációt nyújtani, s ha kell, úgy beszéddel, érvelésekkel segíteni a sikert. Gondolkodásmódja a puszta logikára épül, s képes a végletekig elmenni, csakhogy megértse az adott szituációt; tipikusan az a karakter, aki előbb gondolkodik, és kérdez – sokat – mielőtt bármit is cselekedne. Talán éppen ezért, egyre inkább érzi úgy, hogy túl sok rajta a teher, néha meg lenne elégedve egy kicsivel kevesebb felelősséggel is, mint amit viselnie kell, ez bizonyos helyzetekben komorrá és feszélyezetté teheti. Ugyanakkor tud lazábban is viselkedni, de csakis olyan személyek társaságában, akikben teljes mértékben megbízik, ilyenből pedig nincs túl sok, hála a sok csalódásnak és halálnak, amikben része volt. Igyekszik ott segíteni, ahol tud, általában nyitottan kezeli a feladatokat és az új embereket, de mindig kellő óvatossággal. Elvárja, hogy őszintén beszéljenek vele, ahogyan ő teszi ezt másokkal, és törekszik arra, hogy megfelelő mennyiségű információ nélkül ne ítélkezzen, ám képes eltúlzott következtetéseket levonni akár a legapróbb mozzanatokból is, főleg ha azok hátráltatják a csapatmunkát, vagy negatívan hatnak a barátaira, akiknek mindenkori jóléte egy elég érzékeny pontja.


Képességek

1. Element Absorb

Típusa: Aktív
Alapja: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni az elemekből. A játékos képessé válik az öt alap elem energiájának elszívására, amellyel az adott elemhez tartozó stat ideiglenes megemelésére képes. A fény gyorsaságot növel, a föld erőt, a víz kitartást, a tűz fegyverkezelést, az árnyék pedig életet.
Hatása: A képesség aktiválásakor a speciális képességre rakott pontok rárakódnak az adott statra. Ez PvP-ben maximum 3 nagykörig, PvE esetén pedig maximum 6 nagykörig érvényes; lejárta vagy szándékos megszüntetése után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer ez megtörtént). A képesség soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát.
Árnyék vagy víz használata esetén a következő használatkor (váltáskor vagy lehűlés után) a teljes spec pontszám helyett csak annyi tehető rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet-, vagy cselekvéspontokból; továbbá az élet-bónusz csak abban az esetben használható, ha előtte nem történt más statra való aktiválás a harc alatt. Ameddig a bónusz érvényben van (tehát csak akkor és csak addig, amikor és ameddig aktív), a játékos speciális képességre tett pontjai a használó környezetében lévő ellenséges játékosok és mobok különleges képességeit az esetleges pontkülönbség ellenére sem képesek gátolni!
Használata: Elég csupán gondolatban kimondani az adott elem nevét, és máris érvényesül a hozzá párosított statbónusz. Ez a váltásoknál is így működik.

2. Dragon of Elements

Típusa: Aktív
Alapja: Olyan különleges képesség, ami a fő elemek segítségül hívásával képes az ellenfelek legyengítésére. Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd kép01 és kép02) és beleharap ellenfelébe.
Hatása: A megidézett sárkány színétől függően a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik moboknál a szintem fele, jk ellen pedig az ellenfelem szintjének fele, lefelé kerekítve; illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 pontot - kitartásnál pedig 1 mellékcselekvésre elég cselekvéspontot - mindig hagy az adott staton. Lehűlési idő 3 kör, bossoknál (segítők elleni használat esetén) 15 kiskör.
A Fénysárkány használata miatti plusz többletkörök esetén a normál sebzésen felüli maximális sebzés: eredeti támadások száma*szint/2. (Példa: ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).

3. Elemental Wall

Típusa: Aktív
Alapja és hatása: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait. A játékos meglendíti a kardját és egy két méter sugarú kört ír le maga körül, amelynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön; megjelenése a használótól függ. Ezek a következők lehetnek: sötét lángok (élet, bossokra nem hat), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy húszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A gyűrűbe a használó is beleérhet, ám ekkor csupán pontjainak felével gyógyul. A heal maximális értéke: max hp/2. A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig); ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Lehűlési idő 5 kör, amennyiben nem történt gyógyulás, úgy 3 kör; kiskörös harcoknál (boss, kazamata) pedig 30 kiskör. Távolsági támadások ellen hatástalan, többletköröknél csak 1x gyógyít.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.

4. Justice Dice

Típusa: Permanens
Alapja és hatása: A képesség a dobások/sorsolások során azok végeredményét befolyásolja, mégpedig úgy, hogy a karakter nem lehet szerencsétlenebb, mint amit a statarányok/egyéb arányok stb megegednének, az ellenfelei pedig nem lehetnek szerencsésebbek annál. Egy a játék elején induló számláló jelzi a sikeres (ellenfelek esetében) és sikertelen (karakter esetében) cselekmények számát (képesség, támadás, illetve minden más, dobáshoz/sorsoláshoz kötött esemény), és amint az (a dobások/sorsolás hatására) eléri az arányok által megengedett maximumot, a fázis hátralévő részében már azok nélkül lép érvénybe a számlálóval ellentétes hatást elérő eredmény (tehát ellenfelek esetében onnantól sikertelen lesz a cselekmény, karakter esetében pedig sikeres). Egy fázis mindig addig tart, amennyi oldalas kockával dobtunk. Ha a harc közben módosulnak az arányok, a számláló nem indul újra, de az aktuális értékekhez idomul.
Az egyszerűség kedvéért egy példa: karakter támad, 2 és afölött sikeres és a dobás 6 oldalú kockával történik. Számláló: "sikertelen dobások száma: 6:1/0", amint ez 6:1/1-re vált, onnantól minden támadás sikeres. A hatodik próba után a számláló újraindul.

5. Reverse

Típusa: Passzív
Alapja és hatása: A képesség a skillek megfordításán alapszik. Aktiválása után ellenfelenként egy (1), már aktív, vagy az ezután első, sikeresen aktivált képesség hatását megfordítja; az így kapott "bónuszok" (pl plusz támadás) nem használnak cselekvéspontokat. Hatása addig tart, amíg a megfordított skill/skillek érvényben vannak; harconként csak egyszer használható. Animációja, külső jele nincs. Sikeres képességmegfordítás esetén a karakter a saját körében dönthet úgy, hogy az ellenfél nem ezen képességét akarja megfordítani, ekkor a képesség újra "várakozó" státuszba helyeződik és hatása visszamenőlegesen is eltűnik. Ez nem igényel mellékcselekvést, ellenben minden visszavonáskor szint/2 cselekvéspont levonódik a használótól.
A képesség az ellenfelek játékszínesítő képességeit nem veszi figyelembe.
Példák: gyógyítás/gyógyulás helyett sebzés/sebződés, buff helyett debuff, +1 támadás helyett elveszi az eredetit is stb.

6. Equipment Swap

Típusa: Passzív
Alapja és hatása: Harcon kívüli képesség, amely a kovácsolás egy specializáltabb szintjét teszi lehetővé a használó számára: a kovács két, általa választott, azonos típusú itemből egy harmadikat hozhat létre, melyben különböző szempontok alapján ötvöződhetnek a felhasznált tárgyak statjai és tulajdonságai. Az új tárgy tierje minden esetben a statokat adó alapanyag-item tierjével lesz azonos; a használó készítésének pedig el kell érnie a két item tierje közül a magasabbét a sikeres képességhasználathoz (tehát pl T4es készítéssel nem használhat fel T5ös itemet alapanyagként).
Formái:
  1. Az új item a két alapanyag-item közül az egyiknek a statjait, a másiknak pedig a képességét kapja meg; az így elkészített tárgy epikus jelzőt és új nevet kap, utóbbit a kovács adja neki készítéskor. A képességhasználat ezen formája az itemeken kívül a nagyobb tierű item tierjével azonos mennyiségű Kristálykő felhasználását vagy ugyanezen tier egy ritka ércét is igénybe veszi. Ha a megtartandó itemképesség alapitemjének pontozása jócskán nem éri el az adott tier minimumát, úgy a swap után annyi (szabadon választott) statot le kell vonni a kész itemből, amennyivel az alapitem az alaptierje maximuma alatt volt.
    Példa:
    [T2] Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Kristálykő/1db Zafír = [T4] Acél Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés)
  2. Amennyiben a két alapanyag-item statjai közül van olyan, ami mindkét itemnél ugyanannyi pontot ad adott statra, akkor a swap során ezek kicserélődhetnek egymással. Ilyen esetben az új tárgy egyedi jelzőt kap, a pontelosztása azonban átadás után sem veszíti el egyedi jellegét. A képesség ezen formáját életre és páncélra nem lehet alkalmazni; kovácsolásához pedig a kívánt tárgy tierjével azonos és azonos mennyiségű, bármilyen gyakori érc is szükségeltetik.
    Példa:
    [T2] Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Fekete Holdkő VAGY 2db Drágakő = [T4] Egyedi Fényes Pikkelypáncél (+6 kitartás +45 páncél) VAGY [T2] Egyedi Alkony Páncél (+6 fegyverkezelés +10 páncél)


NJK Pet

Nestor:

Dixi-petek: Dixi könyvelés (segédoldal) / Dixi gyűjtemény


Tárgyak

Felszerelés:

  • T5 – Pegazus Bakancs +9[9G] (+40 gyorsaság, egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható) / egyedi /
  • T5 – Napsugár Fejpánt +9[9G] (+2 Fegyverkezelés +8 Spec. Képesség +9 Gyorsaság +70 Páncél, kiskörönként +20hp-t regenerál a viselőjének)
  • T4 – Szivárvány Köpeny +3[3G] (+4 fegyverkezelés +4 erő +8 kitartás +7 gyorsaság +4 spec +20 páncél, egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el) / egyedi /
  • T5 – Vikinggyűrű +10[8G2S] (+32 gyorsaság +10 speciális képesség, az első támadásod nem fogyaszt CSP-t) / egyedi /
  • T4 - Sárkányfog Rúna +10[4F1E5S] (+16 erő +10 speciális képesség, pikkelyes lesz a fegyverviselő kezed, míg tart a páncélod, 10%-kal kevesebb sebzést szenvedsz el)
  • T5 – Szellő Vért +8[4F4S] (+8 Erő +4 Fegyverkezelés +6 Speciális képesség +80 Páncél, PvEben minden 10-, PvPben minden 25 élet/páncélpontnyi sebződés után +0.1 SP-t generál a viselőjének) /egyedi/
  • T5 – Lila Vikingkoponya-gyűrű +10[6F4G] (+11 erő +6 fegyverkezelés +25 gyorsaság, egy harcban egyszer egy körre lefoghatod ellenfeled, aki ebben a körben nem fog tudni semmit sem cselekedni) / egyedi /
  • Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+30 erő +15 fegyverkezelés +12 gyorsaság)
    Szint: 20
    Exp: 150/200
    Egyéb információ

  • Egyéb:


Nyersanyagok: érckönyvelés (minden bankban van)

Receptek: Jártasság összesítő, T5 páncél

Egyszerhasználatok itemek: ITT

Karácsonyi Rand-O-bject tárgyak:

Csoszugótó
Egy látszólag egyszerű papucs, aminek az alján felmosókra jellemző szőrök vannak. A papucsnak olyan tulajdonsága van, hogy séta közben felmossa, feltakarítja az esetleges koszt, sőt még a rendszer ki is vaxolja a régi felületeket, így minden csupa tisztaság lesz azután, ahol végigment a tulaj. A hátránya, hogy sima séta esetén igen foltos lesz a takarítás... és csúszósabb visszafelé.

Oroszlánmancsos Filternyaklánc
Egy különleges nyakék, ami egy sima nyakláncként üzemel látszólag, de ha vízbe mártják, szépen lassan egy zamatos teát produkál. Naponta 10 liter víz ízesítésére képes. A választott ízt és az egyéb kiegészítőket, mint a cukor, vagy a méz, a nyaklánc hátulján található apró gombbal előhívható menün be lehet állítani és tizedpontossággal lehet rajta finomkodni, így gyakorlatilag totálisan személyra szabható teagyártó nyakláncról van szó.

Problémás Csokinyuszi
Egy csokiból készült csokinyuszi, ami azonban mobként üzemel. Cuki, édes, meg minden, de szeret nyúlbogyókat rakni, ami 50-50%, hogy mi. Lehet sima csoki…. és lehet olyan dolog, amit nem szívesen vesz az ember a szájába… a gond az, hogy nem lehet külső szemmel, állagból vagy szagból megkülönböztetni, így ha csak nem akar valaki oroszrulettezni, az nem próbálkozik és eltakarítja a bogyókat. A csokinyuszi nem olvad, de mivel tömör csoki, így ehető. A letört részek gyógyítással visszanőnek, de a nyuszi innentől félni fog attól, aki beléharapott, vagy egyéb módon megcsonkította. Amúgy a nyuszi a maga 240-es gyorsaságával rohadt fürge kis dög tud lenni.

Démonikus Paradicsom
Egy egyszerű paradicsommag, ami elültetve sima paradicsomokat hoz létre, ami fekete színben tündököl. És honnan tudjuk, hogy megérett? Onnan, hogy egy rohadt nagy szemgolyó fog kinyílni a paradicsom húsában, ami pislogva követi az emberek mozgását és bár helyhez kötött a szem, minimális mozgásra (önmaga remegtetésére, néhány ugrálásra) ő maga is képes. Ezek a lények nem számítanak mobnak, mindezek ellenére, kifacsaráskor vékonyka hangon visítanak. Kellemesen édes paradicsom féléről beszélünk.

Egyéb:
------ Morpheus Álomfogója
------ Könyv Petertől
------ Sárkányos-Katanás nyaklánc Shukakutól
------ Sárkányos plüss Enherieltől
------ Oroszlános plüss Alextól
------ Sárkányos, kardos, virágos csatok Mirikától
------ Reynail szíve
------ Drágakő Ai-tól
------ Közös videó Szophietól
------ Plüss sárkány és a legyező Yurihimétől
------ JL Palotás hógömb Ozirisztől
------ Hajtogatott szalvétasárkány Shizutól
------ Oroszlánmancsos nyaklánc Alextől
------ Lila Gömb Livytől
------ Fotó a JL tagokról a karácsonyfa előtt
------ Kis szütyő potiknak Szophietól
------ „Kard gyűjtemény Hayashi Yuichi tollából” című könyv Yuitól
------ Titkos notesz Ai-tól
------ Törődés Virága Yurihimétől és Silvertől
------ Piros karácsonyfadísz (üres fotókristály-hellyel)
------ Hiúzprém (10es minőség) Takadától /kabáthoz/
------ Rekedten felénekelt dal Mikhailtól (Hangrögzítő Kristály)
------ 2031-es ajándékok: Legendás állatok és megfigyelésük könyv (Ozitól), Kék vízitündér függő (Aftontól), Rózsaszín sárkányfigurás mamusz (Miritől)

Kártyák:



Annabell Windbreeze /Hinari/ 1

Annabell Windbreeze /Hinari/ 1110 Annabell Windbreeze /Hinari/ 314 Annabell Windbreeze /Hinari/ 1211 Annabell Windbreeze /Hinari/ 10111 Annabell Windbreeze /Hinari/ 715 Annabell Windbreeze /Hinari/ 1410
Annabell Windbreeze /Hinari/ 513

Annabell Windbreeze /Hinari/ Mrs_sa10 Annabell Windbreeze /Hinari/ Christ10 Annabell Windbreeze /Hinari/ I10


A hozzászólást Hinari összesen 24 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Okt. 27 2022, 19:13-kor.

_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue

Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.


Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Annabell Windbreeze /Hinari/ Empty Játékok, ajándékok, pluszpontok, pénzügy, betekintés

Témanyitás by Hinari Szomb. Ápr. 29 2017, 21:38


Játékok/Élmények

04. Ismerkedés Szophie-val - Az optimizmus áttörése! (Lv1)
05. Csatlakozzam? - A Nagy Döntés (Lv1)
11. Szépségverseny (Lv4)
24. Spirit (Lv10)
25. Dragon of Elements - a második képesség!
36. Stella after - Rita és a legendás Katana (Lv13)
39. On – again (Off2 final)
41. Álom vagy valóság? Szophie és Hinari egy rémes éjszaka után (Lv13)
46. Túl a könnyeken – Askr toborzása (Lv14)
49. Narancssárga – Búcsú Tai-tól és Rantól
51. Danee – Meglepő Bejelentések (Lv17)
54. Twister – 10. bossmegbeszélés (Lv17)
58. Elkésve… - Miért nem voltam melletted?
60. JL céhgyűlés: gyász (Lv17)
62. Hiii & Pete (Lv17)
64. Elemental Wall (Lv20)
65. Horgászat Anattal (Lv20)
66. Alex esete az árnyszúró bicskával (Lv20)
72. A lángoló kőrisfa és a sárkány szelleme – Ifrit tombolása! (Lv21)
76. Röhögőgörcs-méreg és egyéb nyalánkságok… - az Árva és a Céhvezér (Lv21)
77. Shizuka és Én (Lv21)
82. Losing Hope… (Lv21)
83. Christmas Quest (Lv23)
85. Alex, Hinari – All I want for Christmas… (Lv23)
86. Céhes karácsony, 2023 (Lv23)
89. Fourteen after (Lv26)
92. Egyetértés – Rúna és Katana (Lv28) (Lv25)
96. Szafari – Raven, Hinari és Nestor (Lv29)
101. A banánhegy tetején (15.boss after) (Lv26)
105. Tizenhatodik boss – Epilógus: Az ABA megalapítása (Lv31)
106. Kristály – Rita, Maci (Lv31)
107. Twister – 17es bossmegbeszélés (Lv31)
111. Verseny (Lv31)
112. Barátok - Part I., Part II. (Lv31)
114. Baleset (Lv31)
117. Csokiizé (Lv32)
119. Erdei kalandok (Lv32)
122. Silver (Lv32)
124. Twister – 18-as bossmegbeszélés (Lv32)
125. Nestor és Aeon – halászat a befagyott tóban (Lv32)
129. Rainbow (Lv32)
130. Tale of Two Rivals I. - kihívás, vereség (Lv32)
131. Tale of Two Rivals II. – megingás, megoldás (Lv32)
132. Tale of Two Rivals III. – Felkészülés: [1.nap] [4.nap] [7.nap] (Lv35)
135. Rémálom (Lv35)
137. ”Shu” (Lv36)
138. Nysteri találkák (Lv36)
139. Seconds before Christmas (Lv36)
140. JL- Just Love: Christmas edition (Lv36)
141. Re (Katana élmény) (Lv36)
147. Kazuma és Chiaki: Döntés (Lv36)
148. Kazumáról (Lv36)
150. Mese az elmúlásról – Ozi és Hina (Lv36)
152. Tisztázzuk! – Shu, Timidus és Hina (Lv36)
155. Beszélgetés Ayanival – újabb részletek a Tenkáról (Lv36)
159. Ezüst könyek (Lv40)
160. Part 1 – Hero (Lv40)
163. Egy kis kutatómunka – Nyomkövetés lv5! (Lv40)
164. Szilánkra tört pillanatok (Lv40)
165. Rendhagyó szombat, bossmeghívás (Lv40)
167. Nem épp rendhagyó és nem is szombat - de bossmeghívás (Lv40)
170. Hullámvasút (Lv40)
171. A karmazsin kardforgató (Lv40)
173. Találkozások – Enheriel (Lv40)
174. Betegápolás (Lv40)
175. Vita (Lv40)
178. Twister – 21.boss (Lv41)
180. Omedetou (Lv41)
181. Ozirisz választása (Lv41)
185. Ai, Rey és a lent rekedtek kiszabadítása (Lv41)
186. Toborzások – Nio (és Rey) (Lv41)
187. Egy másik szál – Hoora, a rend és a szövetség (Lv41)
188. Céhgyűlés (Lv41)
190. Moves to move forward (Lv41)
191. Drawback (Lv42)
193. Válaszok nélkül (Lv42)
197. Szavak (Lv42)
198. Beismerés – hol máshol? (Lv42)
203. Céhes karácsony – a Jetik barlangja (Lv43)
215. Üveggolyók (Lv45)
218. Sütizés Stinggel (Lv45) /félbehagyott/
223. Próba (Lv45)
224. Menedékhely – Paradise (Lv45)
240. Party (Lv50)
245. CsibuCsibu és a nagy gondolatok (Lv50)
250. Silence (Lv50)
257. Kilenc négyzetméter I. (Lv50)
258. Kilenc négyzetméter II-IV. (Lv50)
259. Tartozni (Lv50)
260. Sil, Ozi, Hime (Lv50)
261. Viszontlátás - Szophie (Lv50)
262. 30.boss - Szophie és a karperec (Lv50)
267. JL céhkarácsony, 2028. (Lv50)
269. Leonard (Lv50)
273. Rég nem látott barátnők (Lv50)
282. Kitekintés: Naithen
286. Tachibana palotája (Lv50)
292. Chakna teázás (Lv50)
294. 35ös bossmegbeszélés Channal (Lv50)
AU. Sentinel találkozó (Lv50) /félbehagyott/
308. Csokiszünet (Lv50)
314. Kapcsolatépítés – Leo, szafari (Lv50)
315. Onsen és kilátás: iszogatás Eikivel (Lv50)
317. Határvonal (Lv50)
318. Pont(y)vadászat (Lv50)
319. Mámoros telihold (Lv50)
320. Oak of Silence (Lv50)
322. Chancery (Lv50)
329. Vadászidény Takadával (Lv50)
330. AmuSphere, NerveGear – vadászat Chaknával (Lv50)
334. Makuda toborzása (Lv50)
335. Női beszélgetések (Lv50)
339. Szafari Ozirisszel (Lv50)
342. Dixi-vadászat (Lv50)
344. Bizalom és teher (Lv50)
345. TükörLeo és a nemlétező randi (Lv50)
346. Egyszerűen csak Annabell (Lv50)
347. Mirika és az óriásbagoly (Lv50)
349. Fény az éjszakában (Lv50)
351. Szóló szafarik – Az első, Bokros teendők, Majomroham (Lv50)
352. Mikhail – bizalom (Lv50)
353. Fotóhorgászat, első felvonás (Lv50)
354. Afton, szafari (Lv50)
358. Ütőkártya (Lv50)
359. Céhkarácsony 2031. (Lv50)
360. Az új jövevény (Lv50)
364. Átadás - az új vezér? (Lv50)
366. Bolondok ligája 2032 (Lv50)
368. Különleges dixik nyomában I. – Természet (Lv50)
370. Éjszakai randevú (Lv50)
371. JL céhgyűlés - lemondás a vezéri posztról (Lv50)
372. Mester szint! (Lv50)
373. Az utolsó lépések (Lv50)
374. S.A.O. – Epilógus (Lv50 – Age 27)


Küldetések

02. Az emberrablás esete - Hová tűnt Ayani? (Lv1)
03. Incubus küldetése: kulcskeresés a katakombákban! (Lv1)
14. Árubeszállítás (Lv4)
15. Our Benefactors - A Jótevőink (Lv8)
22. JL céhküldetés! Morpheus! (Lv8)
45. A Blackriver kúria rejtelmei (Lv13)
59. [JK küldetés] Warrior Cats 1.0 (Lv17)
67. [Küldetés] A Pusztító alkonya (Lv21)
87. JL [Játékos Küldetés] Dual Tower (Lv24)
95. [Küldetés] A Völgy (Lv28)
99. [Küldetés] Bunmei Legenda (Lv29)
126-128. c) [Küldetés] Bonds (Lv32)
145. [Küldetés] A hasadék (Lv36)
158. [Küldetés] Last Sixteen (Lv39)
172. [Virágmező] Tavirózsa (Lv40)
189. Airborne – elveszettek (Lv41)
194. Az Árnyharcos hagyatéka (Lv42)
208. [Virágmező] Anomáliák (Lv43)
209. [Virágmező] Sweet Dreams are… (Lv44)
227. [VM] Kék tulipán (Lv45)
230. [Küldetés] Oszd meg, és uralkodj! (Lv49)
237. [ZSM küldetés] Egy szoknya egy nadrág (Lv50)
238. A börtön titka (Lv50)
239. [VM] A nagy keresgélés (Lv50)
241. [VM] Tavaszváró - Hina és Yuuki (Lv50)
248. Ophelia - A bajkeverő (Lv50)
249. [Küldetés] Hóvihar (Lv50)
268. [Küldetés] Fightning gold (Lv50)
276. [Küldetés] Broken - Drágán add az életed (Lv50)
290. [Küldetés]A némaság története (Lv50)
293. [Saját küldetés] Íjászverseny (Lv50)
306. [Küldetés] Skadi hava (Lv50)
313. [Saját küldetés] Remény, drog és kertitörpe (Lv50)
316. [Küldetés] A kertitörpe lovagjai (Lv50) - becsatlakozás
328. [Küldetés] Csak egy kis kiruccanás (Lv50)
343. [BH Küldetés] A Trükkök Háza (Lv50)
363. [Küldetés] Medenceparti (Lv50) /félbehagyott/
367. [Küldetés] Dixópia (Lv50)


Események

08. A nagy aincradi birkózó event! (Lv4)
10. Cupido kastélya (Lv4)
13. A semmi (event) (Lv4)
18. Darwin útvesztője - event
19. Húsvéti tojások és robbanó nyulak! Az event! (Lv8)
23. Off (event)
38. Off 2.0: Log in/Log out
47. Event – A legendás küldetés! (Lv14)
52. [Event] Tükörkép (Lv17)
81. "Az éhezők viadala" (Lv21)
84. Karácsonyi event (Lv23)
94. [Event] Vidámpark (Lv25)
AU. A kinti Én
102. Húsvéti akció (Lv30)
AU. Ahogy folytatódna…
AU. Sao világ show! (Lv31)
142. [Event] Karácsonyi event, avagy Nicholas visszatér (Lv36)
149. [Event] Sajtótájékoztató (Lv36)
176. Koboldinvázió (13.szint) (Lv40)
AU. Soul Eater!
182. Obon fesztivál (Lv41)
195. [Event] Az Állatok Világnapja (Lv42)
202. Karácsonyi Event (Lv43)
204. Kihívások terme – Agni (Lv43)
214. Koboldinvázió – Nyster felszabadítása (Lv43)
216. [Event] Kobolds ate my baby! (Lv45)
233. [Event] SAO Karácsony 2026 (Lv50)
243. [Event] - Easter event, avagy: Az ázott nyúl és tükörtojás (Lv50)
256. [Event] A kataklizma (Lv50)
266. [Globális event] Rendszerhiba (Lv50)
307. Április bolondjai (Lv50)
324. [Event] A céhházak ostroma - Palace of Justice és Iryana Palota (Lv50)
332. [Event] Halloween 2020 – csokit vagy csalunk! (Lv50)
340. [Event] Bolondok napja 2021 - Dupla vagy semmi (Lv50)
365. Fő kihívás – Prizma (Lv50)
369. [Event] Csak egy egyszerű húsvét (Lv50)


Bossok, minibossok

20. 6. boss (Lv8)
37. 7. boss (Lv11)
44. 8. boss (Lv13)
48. 9. boss (Lv15)
55. 10. boss Vol.1 (Lv17)
56. 10. boss Vol.3 (Lv17)
57. 10. boss Vol.4 (Lv17) (Lv20)
69. [Miniboss] Reynail az elsőszülött (Lv21) (Lv23)
71. [Miniboss] Chocobo Faló (Lv21)
73. Túlélő Csarnok - A Szőke, a Kék és a Vörös (Lv21)
75. 11. boss (Lv21)
78. 12. boss (Lv 23)
79. 404 error – Ozirisz megmentése (Lv23)
80. 13. boss (Lv23)
88. 14. boss (Lv25) (Lv23)
100. 15. boss (Lv26) (Lv24)
103. Dér Jankó –a státuszcsere debutálása! (Lv30)
104. 16. boss (Lv30)
109. 17. boss (Lv31)
110. 17. boss Vol.2 (Lv31)
113. Kard és Kardforgató (TCS) (Lv31)
115. [Miniboss] Cassandra (Lv31)
126-128. a) 18. boss (Lv32)
134. [Miniboss] Souryuu (Lv35)
162. 19. boss Vol.2 (Lv39)
166. 20. boss - Káosz (Lv40) (Lv39)
168. 20-as boss, második próba (Lv40)
179. 21. boss (Lv41)
192. 22. boss (Lv41)
196. 23. boss (Lv42)
199. 24. boss (Lv43)
200. Túlélő csarnok – felkészülés a 25. bossra (Lv43)
205. 25. boss (Lv43)
231. 26. boss (Lv50)
232. 404 Full (Ozirisz TCS) (Lv50)
246. 27. boss (Lv50)
252. 28. boss (Lv50)
271. Bosstalálkozó és 30. boss második próba (Lv50)
278. 31. boss (Lv50)
280. 32. boss (Lv50)
281. Welcome to the Abyss – TCS kihívás (Lv50)
283. 33. boss (Lv50)
289. 34. boss (Lv50)
295. 35. boss (Lv50)
301. 36. boss (Lv50)
312. 37. boss (Lv50)
323. 38. boss (Lv50)
331. 39. boss (Lv50)
338. 40. boss (Lv50)
341. 41. boss (Lv50)
348. A (41-es) secret boss próbája (Lv50)
361. 42. boss (Lv50)


Kazamaták

93. 2014.Február – Villámló Barlang (Lv28) (Lv25)
97. 2014.Március – Fénylő Mocsár (Lv29)
126-128. b) 2014.Szeptember – Villámló Barlang (Lv32)
145. A három grácia újra akcióban! Az Örök Erdő (Lv39)
201. Kazamatázás Yuukival (Lv43)
206. Céhes kazamatázás – Villámló barlang (Lv43)
210. Szóló kazamata: Koponya Torony (Lv45)
211. Az Obszidián Kastély felderítése (Lv45)
212. Ametiszt völgy – Hina és Ryuu (Lv45)
221. Kígyózás kicsit másképpen – part1 és part2 (Lv45)
225. Közös kazamatázás Allal (lv48)
236. Hólejtő, céhes kazamata (Lv50)
251. [Kazamata] A Kertek Bosszúja (Lv50)
255. Visszatérés az Ametiszt Völgybe (Lv50)
264. Karácsonyi kazamata (Lv50)
265. Örök erdő kazamata (Lv50)
272. Obszidián Kastély (Lv50)
275. Koponya torony kazamata (Lv50)
277. Arany legelők Mirivel és Leoval (Lv50)
279. Visszatérés a Villámló barlangba (Lv50)
288. Hólejtő: nyúlkeresés (Lv50)
296. Karácsonyi céhkazamata (Lv50)
297. Heroic kazamata: béta tesztelés (Lv50)
300. Céhkazamata Eruval (Lv50)
305. Mentőakció (Lv50)
309. Napszemüveges-csapat, előre! (Lv50)
311. Leo-Simeon-Hina kazamata (Lv50)
321. Céhkazamata – Örök Erdő (Lv50)
325. Alapítvány, kazamata (Lv50)
327. Holt állatok erdeje kazamata Kasumival (Lv50)
333. Hólejtő Leoval és Mirivel (Lv50)
336. Dobozomobok karácsonya – kazamata (Lv50)
350. A varázslatos vízesés felfedezése (Lv50)
355. Karácsonyi lidércnyomás (Lv50)
357. Hulla humoros, hármas (hancúrozás) harcikálás (Lv50)


Küzdőterek

01. Hinari és Saru! A duplamajom stratégia! (Lv1)
06. Kardforgatók Nagytornája! VS Kota! (Lv1)
07. Harc a napsütésben! Vs Alex (Lv2)
09. Kardforgatók Nagytornája, 2. kör! VS Incubus! (Lv4)
12. A kovács és a nővérke (Lv4)
16. Hinari és Allen (Lv8) /félbehagyott/
17. Hisame és a szülői(?) gyakorlatok (Lv8)
21. Kardforgatók nagytornája, hármasdöntő - VS Zhel (Lv8)
26. Hinari Vs Lizzy (Lv10)
27. Gyakorlómeccs JL módra! Vs Pánci! (Lv10)
28. Pengék Tánca /Nova/ - VS Tiffany
29. Pengék Tánca /Stella/ - VS Rita (Lv10)
30. Pengék Tánca /Nova/ - VS Ryutoshi
31. Pengék Tánca /Stella/ - VS Tai (Lv10)
32. Pengék Tánca /Nova/ - VS Yoshiaga
33. Pengék Tánca /Nova/ - VS Ren
34. Pengék Tánca /Nova/ - VS Yurihime
35. Pengék Tánca /Nova/ - VS Esutel
40. Benn a sárkány, kinn a farkas avagy Hinari vs. Askr (Lv13)
42. Kardforgatók nagytornája, hármasdöntő - VS RenAi (Lv14)
43. Ai vs. Hina-chan (Lv14)
50. Titkár vs. Vezér – Lewis visszavágó! (Lv15)
53. Hinari vs Anatole – Pokémon Párbaj! (Lv17)
61. Hinari vs Ren (Lv17)
63. Hinari vs Jin (Lv19)
68. Hinary & Yuichi összezavarodva (Lv21)
70. Szophie vs Hinari (Lv21)
74. Óriásölők (Rita vs Hinari vs RenAi) (Lv21)
90. Nemes kard és fürge kések (Hinari vs Mirika) (Lv25) (Lv24)
91. Flancpárbaj: Hinari vs Kin (Lv28) (Lv25)
98. Hisame meséje
108. Ezmegaz [Alex vs Hinari] (Lv31)
116. Arénaharc! Mirika vs Hinari! (Lv32)
118. Kard ki kard! (Lv32)
120. Sárkánytánc – Hinari vs Raven (aréna) (Lv32)
121. Öri bari (Szophie aréna) (Lv32)
123. Hinari vs Silver (Lv32)
133. Pár baj… Párbaj? (Ai vs Hina) (Lv35) (Lv32)folytatás
136. Tale of Two Rivals IV. - Great Rematch (Lv35)
143. Kard ki kard! Ezúttal élesben! (Lv36)
146. Hinari vs Chiaki (Lv36)
151. Hinari vs Ai - Fight again (Lv36)
154. Kesztyű és Kard - Összecsapás a végtelen mezőn (Lv36)
156. [Csapataréna] Team Building - Palota vagy Piramis? (Lv39)
157. Egérfogó (Lv39)
161. Szalag harc – Csobbanás (Lv40)
169. Ezüst sárkány (Lv40)
177. Timed battle, ala a négyvágásos trükk (Yuichi aréna) (Lv41)
183. Barranta és egyéb magyar furcsaságok (Lv41)
184. Ayani vs Hinari – Dark Battle (Lv41)
207. A profi, a penge és a nagyszájú (Lv43)
213. Enhi vs Hina aréna (Lv45)
217. Stingray vs Hina – visszavágó (Lv44)
219. Segélykiáltás - Hina vs. Chan (Lv45)
220. Hóból is megárt a sok - Hinari vs Ozirisz (Lv45)
222. Al és Hina (aréna) (Lv45)
227. Skill practice (Lv45)
228. Egy lépés (Lv50)
229. [Csapataréna] ...and make it double! (Lv50)
234. [Hardcore] Aréna, egy hirtelen ötlet (Lv50)
235. [Hardcore] Felszereléspróba (Lv50)
242. [Hc aréna] <3 (Lv50)
244. [Hc aréna] A nagy csúszkálás (Lv50)
247. [Hardcore] Eiki és Hina
253. [Hardcore] From A to Q (Lv50)
254. [Csapataréna] Unity vs JL – edzőmeccs (Lv50)
263. Barátságból (Lv50)
270. Fifty-fifty (Lv50)
274. Leo vs Hinari (Lv50)
284. Akaito – Hinari vs Leo (Lv50)
285. Hinari vs Szophie (Lv50)
287. Silence vs Hinari (Lv50)
291. Legendás párbaj: Artemis vs Katana (Lv50)
298. Miko vs Hinari (Lv50)
299. Hinari vs Eru (Lv50)
302. Hinari vs Chancery (Lv50)
303. Képességpróba (Lv50)
304. [Akaito] Egyensúly (Lv50)
310. Kardok csatája - Hinari vs Leo (Lv50)
326. Buborék-gyakorlatok (Lv50)
337. Legendás küzdelmek (Lv50)
356. Legendás… rénszarvasok? (Lv50)
362. Út a sás között - Leo vs Hina (Lv50) /félbehagyott/


Ajándékok, jutalmak

- Könnyű kard (kölcsönbe a Hanami kovácsműhelytől - visszaadva!)
- Kvíz (+20 exp)
- Januári aktivitás (+20 exp)
- Hálóvágó (kölcsönbe a Hanami kovácsműhelytől - visszaadva!)
- Szabdaló (kölcsönbe a Hanami kovácsműhelytől - visszaadva!)
- Bónusz a legendás fegyverekre (+1000 arany)
- Zheltől: Minotaurus sisak, Csigamintás gyűrű
- 4000 hozzászólás (+50 exp)
- Tai "hagyatéka" (Peterrel szétosztva, övé a nyersi és az idomáros cuccok, többi enyém)
- Dab Gyűrűje Mirikától /9. boss/
- Küzdőtér 98.: Hátszél Kristály
- Ahogy folytatódna event jutalom: Füst kristály
- All Star jutalom: 30exp, 9 legiexp (az aranyon kívül)

Elosztható pontok és Kristálykövek

- TCS első hely jutalma: 10 elosztható pont
---A szőke, a kék és a vörös: 2
---Kard és kardforgató: 2+4
---404 Full: 2
- Bosspontok: 37 elosztható pont (6-28. + 30-36a+36b. + 37-40. + 41SB + 42. boss)
- Secret bosstól esett elixír megivása: 1 elosztható pont
- 11-es dobások céhbazárban: 50 elosztható pont
---2014.11,12.
---2015.02,04,06,11,12.
---2016.01,02,03,04,05,09,11,12.
---2017.01,05,06,09,11.
---2018.02,04,09,10.
---2019.03,04,08,09,10,12.
---2020.03,04,07,10,11,12.
---2021.01,02,04,05,07,08,09,10,11.
---2022.02,04,05,06,07.
- Hardcore aréna első hely: 33 elosztható pont
---2015.03,04,05,06,08,09,10,12.
---2016.01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12.
---2017.01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12.
---2018.01.
- Ideiglenes aréna top3 helyezés: 7 elosztható pont
---1. hely: 2020.02.; 2022.02.
---2-3. hely: 2021.02.
- Aktuális kristálykövek: 31 [jelenlegi szett]


Pénzügy

bővebben:


Betekintés

Mivel a karakter életének 90%-át nincs lehetőségem kijátszani, így a félreértések és metázások elkerülése érdekében lentebb látható egy összeállítás, hogy nagyjából mit lehet tudni Hinariról a tájékozott és kevésbé tájékozott játékosoknak.

Aki sztázisból ébredt, vagy egyszerűen csak kevés időt töltött még az utcákon, esetleg egyáltalán nem is érdeklik a pletykák, az aligha hallhatott bármit is Hinariról. Lehet a nevét véletlen elkaphatta, tudhatja, hogy frontharcos, de konkrét eseményeket és cselekedeteket nem tudna hozzá kötni. Aki azonban egy kicsit is nyitott füllel jár, hamar megtudhatja, hogy egy szőke hajú kardforgató lányról van szó, aki a Justice League vezére, s ha jobban utánakérdez, érdekes információk birtokába juthat. Az Igazság Liga vezetőjét úgy emlegetik a Kezdetek Városában, mint azt, akihez bármikor lehet fordulni, ha baj van. Többek is kértek már tőle segítséget, bajba jutott személyek megmentésére, kazamatákban, magas szintű mobok között rekedt játékostársak kijuttatására, vagy éppen tolvajok, rablók és esetenként gyilkosok felkutatására is. Mivel védett övezetben nem lehet sebezni, senki sem ismeri a módszerét, ám a kétségbeesett emberek egy idő után arra lesznek figyelmesek, hogy többé már nem zaklatja őket az, aki elől menekültek, s akik tudják is ezen piros indikátorosok neveit, azok megnézhetik: csak nagyon kevés van áthúzva a Black Iron listáján. Konkrét esetekről lehet tudni, de csakis a publikusan történt közbeavatkozásoknál, ugyanis ezeknél komolyabb ügyekben a küldetésadó vagy segítségkérő személyén, Hinarin és esetlegesen a Renden kívül más nincs birtokában semmi részletnek. A JL vezére pedig mindigis kerülte a nyilvánosságot, s ha az Aincradi hírmondóban van is szó ilyesmiről, a lány sosem nyilatkozik benne. Az egyik cikk egy publikus párbaj időpontját és helyszínét hirdette, így aki megnézte a meccset, az képet kaphatott Hinari viselkedéséről harc közben, s szemet szúrhatott neki a lány kiváló felszerelése is; különösen a katana, amivel korábban látták a város utcáin, s amit sikerült azzal a győzelemmel visszanyernie. Aki az első sorokban ült, vagy kicsivel hátrébb de volt hallgatózása, hallhatta beszélni a fegyvert, mások csak a pletykákból kaphattak hírt, ám azt, hogy maga a kard képes a beszédre (és nem mondjuk egy képességről vagy egy trükkös itemről van szó), csupáncsak azok tudhatják biztosra, akik harcoltak már együtt a lánnyal. A fegyver legendás mivoltjával csak pár játékos van tisztában; a legtöbben egyedi fegyvernek hiszik, ám ez se teljesen biztos információ – ahogy a többi tárgy pontos kiléte sem, amit Hinari magán visel. Érdekesség még, hogy sokszor látni őt egy mélykék színű sárkánnyal; ketten együtt legtöbbször a tizedik szinten, a szafari környékén láthatók. Hinari saját páncélboltja ugyan már bezárt, de a JL céhboltban felvett rendeléseket másnapra szívesen megkovácsolja.


Legutolsó frissítés időpontja: 2022.10.27.

_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue

Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.


Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.