Hinari
2 posters
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: Hinari
4. képesség módosítás
Lv50-ig cserélném a tervezett hatodik képit a meglévő negyedikkel mégis, asszem egyértelmű okok miatt, már ami az újat illeti. >< A régit pedig bár tök jó, mégse használtam eddig kettőnél többször, ezért is helyezném egyelőre vissza a tervek közé.
4. Justice Dice
Passzív, dobást nem igényel.
A képesség a dobások értékét befolyásolja, mégpedig úgy, hogy a karakter nem lehet szerencsétlenebb, mint amit a statarányok stb megegednének, az ellenfelei pedig nem lehetnek szerencsésebbek annál. Egy a játék elején induló számláló jelzi a sikeres (ellenfelek esetében) és sikertelen (karakter esetében) cselekmények számát (képesség, támadás, illetve minden más, dobáshoz kötött esemény), és amint az (a dobások hatására) eléri az arányok által megengedett maximumot, a fázis hátralévő részében már dobás nélkül lép érvénybe a számlálóval ellentétes hatást elérő "dobásérték" (tehát ellenfelek esetében onnantól sikertelen lesz a cselekmény, karakter esetében pedig sikeres). Egy fázis mindig annyi dobásig tart, amennyi oldalas kockával dobtunk. Ha a harc közben módosulnak az arányok, a számláló nem indul újra, de az aktuális értékekhez idomul.
Az egyszerűség kedvéért egy példa: karakter támad, 2 és afölött sikeres és a dobás 6 oldalú kockával történik. Számláló: "sikertelen dobások száma: 6:1/0", amint ez 6:1/1-re vált, onnantól minden támadás sikeres. A hatodik próba után a számláló újraindul.
*
Óvatosan, bekapcsolt lopakodással haladtam előre. Nyomomban kiegyenesedtek az iszaptól lekonyult növények, letaszítva magukról a sarat, új színnel fordulva a felhők által eltakart nap felé, mely fakó félhomállyal vonta be a tájat. Minden csöndes és nyugodt volt, sehol egy erre járó mob vagy játékos. A természet megadta magát a fojtogató bűznek, mi beette magát a levegőbe, köhécselése késztetve egy-egy mélyebb levegővétel után. Megálltam, egy rég elszáradt, göcsörtös fatörzs mögé húzódva.
Megvagytok.
Előttem hét-nyolc méterre álltak egy zavaros vizű tócsa mellett. Fejük imbolygott mintha szél lengetné őket, ám erre a vidékre egyetlen kósza szellő se merészkedett be, azt a párat is elnyomták, mi megpróbálta volna áttörni magát a szürkésfehér boltozaton. Még a lélegzetemet is visszatartottam: nekem kellett először támadnom, ha nem akartam bajt. Ők többen voltak, mi viszont csak ketten. Én és a kezemben nyugvó Katana. Hirtelen ugrottam elő, kitartva a fegyvert, s nyomomban felfröccsent a néhol nyúlós, sötétbarnás színű iszap, bepettyezve a környező, méregzöld szárú növényeket. Észrevettek, de mire felém bólintottak volna, az egyiken mély vágást hagyott a pengém éle. Fordultam, s folytattam a kombinációt, jobb lábamat előrecsúsztatva, fél kézbe véve a fegyvert, s egy bal alulról indított, jobb fölfelé húzott vágással szeltem le a felém legközelebb eső mob kéznek is beillő levéllemezét. Összeráncolt homlokkal egyenesedtem ki, miközben vállamat eltalálták; az ismerős bizsergés végigszaladt testemen, de nem foglalkoztam vele. Ez könnyebben megy, mint kellene. Nem gondoltam, hogy eltalálom őket. Az ingavirágok szinte érinthetetlenek voltak, és mióta legutóbb a lányokkal itt voltunk, annyit nem tettem a fegyverkezelésemre, hogy minőségi különbség alakuljon ki a két harc között. Megrohamoztam a maradékot, s egyszer ugyan elhajoltak a vágás elől, de egyik sem bírta sokáig. Hamarosan márcsak csillogó pixeleik szálltak a mocsár felett.
- Ügyesebbek voltunk. Furcsa.
- Nem teljesen. Számításaim szerint pontosan a statarányoknak megfelelően alakult a küzdelem.
Felvontam a szemöldököm: ez eddig nem volt jellemző a harcmodorunkra. Igaz, a rendszer néha be szokott segíteni, de alapjában véve még mindig nem voltam mestere a kardforgatásnak, a hibákat részint ennek is tudtam be. Ezért is jöttem ide gyakorolni. Hogy fejlesszem magam. Most azonban, így visszagondolva, az utolsó két vágásnál mintha nem is teljesen én irányítottam volna a kardom, és az ingavirágok is lassabban mozdultak, mint szoktak. Megnéztem a menümet, és elgondolkodva futtattam végig tekintetem a megváltozott leíráson. Végül becsuktam a panelt, és hátat fordítva a mocsárnak, indultam el a kazamata kijárata felé.
- Azt hiszem, a rendszer automatikusan új skillt ad, ha az előzőt alig használjuk…
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Elfogadom a módosítást.
Elfogadom a módosítást.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
A Reverse képességemre a kijátszás itt ^^
Végre \o
----------------------
Illetve megpályáznék egy njk-t, aki eddig csak a háttérben bújt meg, innentől viszont fontos szereplője lesz a céh életének. Őhozzá annyi így elöljáróban, hogy amint lefutott a JL-es céhgyűlés, szeretnék engedélyt kérni rá, hogy ne csak én, de az összes JL céhtag használhassa ha akarja, természetesen a jellemének maximális betartásával.
KERETSZTORI - a pályázat többi része előtti olvasásra!
Név: Hoora
Nem: Férfi
Kor: 27
Kaszt: Harcművész
Szint: Hinánál nagyjából tíz szinttel alacsonyabb
Képességek:
Rendszerbontó penge: Hoora egyetlen vágás erejéig képes immortal objectnek számító, nem játékos karakter vagy pet jellegű elemeket sebezni (tehát mindent kivéve jk és pet), védett területen belül is. Amennyiben a közelben bármely játékos élete a sárga (vagy piros) zónába kerül, képes megismételni a támadást.
A többi képessége nem ismert.
Kinézet:
Robosztus alkatú, nagydarab férfi, világosbarna bőrszínnel. Haja és szakálla sötétbarna, s amíg előbbit alkalomhoz és küldetéshez illően rendezi, utóbbit pár centisre mindig hagyja megnőni. Szemei aranybarnák, néhol narancsos árnyalattal, vonásai egészen keménynek hatnak, ám ez mosolygásnál egyik pillanatról a másikra tűnik el. Füleiben egy-egy kicsi aranykarikát hord, nyakában vékony aranyláncot kereszttel. Megjelenése határozottságot sugall, az eleganciát azonban hanyagolja: legtöbbször egyszerű fehér vagy fekete pólót visel vértje alatt; valamint nadrágot és kényelmes, de strapabíró cipőt.
Jellem:
Jelleme megjelenéséhez hasonló: beszédstílusa meglehetősen durva, ám sosem sértő, erre Hoora az utóbbi időben próbál törekedni, bár nem mindig sikeresen. Határozott és céljai iránt rendkívül elhivatott, nem rest gyors parancsokkal oldani meg a helyzetet, ha az megkívánja. Általános tiszteletnek örvend „beosztottjai” körében, s erre rá is szolgál: sokat vár, de mindig fair és egyenes, valamint megbecsüli az embereket – mindenkit. A legkisebbtől kezdve a leggyengébbig, s tőle telhetően igyekszik kedves lenni azokkal, akik szerinte megérdemlik. Azonban ne akarj az ellensége lenni. Ha arról van szó, nemigen érdekli, ha elveti a sulykot, s ezt célpontjai általában meg is érzik: ilyenkor jobb, ha senki nem áll az útjába.
Hinával való viszonya:
Elismeri és tiszteli Hinát, ő az egyetlen, akit elfogad maga fölött. Az idők során kölcsönös bizalom alakult ki közöttük, s amíg Hina az elején inkább tehernek érezte a férfit (és a férfi is őt), mostmár a céhtagjai utáni második támasza, aki munkája nagy részét vállalta és vállalja most is át.
Végre \o
----------------------
NJK pályázat
Illetve megpályáznék egy njk-t, aki eddig csak a háttérben bújt meg, innentől viszont fontos szereplője lesz a céh életének. Őhozzá annyi így elöljáróban, hogy amint lefutott a JL-es céhgyűlés, szeretnék engedélyt kérni rá, hogy ne csak én, de az összes JL céhtag használhassa ha akarja, természetesen a jellemének maximális betartásával.
KERETSZTORI - a pályázat többi része előtti olvasásra!
Név: Hoora
Nem: Férfi
Kor: 27
Kaszt: Harcművész
Szint: Hinánál nagyjából tíz szinttel alacsonyabb
Képességek:
Rendszerbontó penge: Hoora egyetlen vágás erejéig képes immortal objectnek számító, nem játékos karakter vagy pet jellegű elemeket sebezni (tehát mindent kivéve jk és pet), védett területen belül is. Amennyiben a közelben bármely játékos élete a sárga (vagy piros) zónába kerül, képes megismételni a támadást.
A többi képessége nem ismert.
Kinézet:
Robosztus alkatú, nagydarab férfi, világosbarna bőrszínnel. Haja és szakálla sötétbarna, s amíg előbbit alkalomhoz és küldetéshez illően rendezi, utóbbit pár centisre mindig hagyja megnőni. Szemei aranybarnák, néhol narancsos árnyalattal, vonásai egészen keménynek hatnak, ám ez mosolygásnál egyik pillanatról a másikra tűnik el. Füleiben egy-egy kicsi aranykarikát hord, nyakában vékony aranyláncot kereszttel. Megjelenése határozottságot sugall, az eleganciát azonban hanyagolja: legtöbbször egyszerű fehér vagy fekete pólót visel vértje alatt; valamint nadrágot és kényelmes, de strapabíró cipőt.
Jellem:
Jelleme megjelenéséhez hasonló: beszédstílusa meglehetősen durva, ám sosem sértő, erre Hoora az utóbbi időben próbál törekedni, bár nem mindig sikeresen. Határozott és céljai iránt rendkívül elhivatott, nem rest gyors parancsokkal oldani meg a helyzetet, ha az megkívánja. Általános tiszteletnek örvend „beosztottjai” körében, s erre rá is szolgál: sokat vár, de mindig fair és egyenes, valamint megbecsüli az embereket – mindenkit. A legkisebbtől kezdve a leggyengébbig, s tőle telhetően igyekszik kedves lenni azokkal, akik szerinte megérdemlik. Azonban ne akarj az ellensége lenni. Ha arról van szó, nemigen érdekli, ha elveti a sulykot, s ezt célpontjai általában meg is érzik: ilyenkor jobb, ha senki nem áll az útjába.
Hinával való viszonya:
Elismeri és tiszteli Hinát, ő az egyetlen, akit elfogad maga fölött. Az idők során kölcsönös bizalom alakult ki közöttük, s amíg Hina az elején inkább tehernek érezte a férfit (és a férfi is őt), mostmár a céhtagjai utáni második támasza, aki munkája nagy részét vállalta és vállalja most is át.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Osu!
Elfogadom a képességet és az NJK-pályázatot is.
Elfogadom a képességet és az NJK-pályázatot is.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
A CSP-rendszer bevezetésével pár igazítás a képességeim erre vonatkozó szakaszainál, illetve egy kis plusz a harmadik képességemhez. A változtatások zölddel vannak jelölve.
1. Element Absorb:
... Amennyiben árnyékot vagy vizet használok (tehát életre vagy kitartásra teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet- vagy cselekvéspontokból. ...
2. Dragon of Elements:
... Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 statpontot - kitartásnál pedig 1 mellékcselekvésre elég cselekvéspontot - mindig hagy az adott staton. ...
3. Elemental Wall:
... Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A gyűrűbe a használó is beleérhet, ám ekkor csupán pontjainak felével gyógyul. A heal maximális értéke: max hp/2. ...
Köszi!
1. Element Absorb:
... Amennyiben árnyékot vagy vizet használok (tehát életre vagy kitartásra teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet- vagy cselekvéspontokból. ...
2. Dragon of Elements:
... Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 statpontot - kitartásnál pedig 1 mellékcselekvésre elég cselekvéspontot - mindig hagy az adott staton. ...
3. Elemental Wall:
... Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A gyűrűbe a használó is beleérhet, ám ekkor csupán pontjainak felével gyógyul. A heal maximális értéke: max hp/2. ...
Köszi!
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Elfogadom a kiegészítéseket.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Képesség-kiegészítés: Reverse
Sikeres képességmegfordítás esetén a karakter a saját körében dönthet úgy, hogy az ellenfél nem ezen képességét akarja megfordítani, ekkor a képesség újra "várakozó" státuszba helyeződik, és hatása visszamenőlegesen is eltűnik. (Ez nem igényel mellékcselekvést.) Hátránya: minden visszavonáskor szint/2 cselekvéspont levonódik a használótól.
Példa: aktivált Reverse után az ellenfél egy tíz életpontnyi vérzést tesz a karakterre képességgel, ami azonnal gyógyulássá alakul, de ha a karakter úgy dönt, hogy bevállalja a vérzést, akkor az ő körében visszaáll az élete +10 helyett -10 pontra. A Reverse pedig az ellen következő képességét célozza innentől.
Okok: mint utólagosan kiderült, nem lehet sebződést megfordító Reverse mellett healelni, ami iszonyú nagy hátrány és ic életveszélyes is, mivel a karakter nem dönthet, melyik képességet fordítja meg. A kiegészítéssel viszont cselekvéspontok árán, de lehetne minimális beleszólása a dologba.
Sikeres képességmegfordítás esetén a karakter a saját körében dönthet úgy, hogy az ellenfél nem ezen képességét akarja megfordítani, ekkor a képesség újra "várakozó" státuszba helyeződik, és hatása visszamenőlegesen is eltűnik. (Ez nem igényel mellékcselekvést.) Hátránya: minden visszavonáskor szint/2 cselekvéspont levonódik a használótól.
Példa: aktivált Reverse után az ellenfél egy tíz életpontnyi vérzést tesz a karakterre képességgel, ami azonnal gyógyulássá alakul, de ha a karakter úgy dönt, hogy bevállalja a vérzést, akkor az ő körében visszaáll az élete +10 helyett -10 pontra. A Reverse pedig az ellen következő képességét célozza innentől.
Okok: mint utólagosan kiderült, nem lehet sebződést megfordító Reverse mellett healelni, ami iszonyú nagy hátrány és ic életveszélyes is, mivel a karakter nem dönthet, melyik képességet fordítja meg. A kiegészítéssel viszont cselekvéspontok árán, de lehetne minimális beleszólása a dologba.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Osu!
Elfogadom a pályázatot.
Elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Hatodik képesség \o
6. Equipment swap:
Harcon kívüli képesség, amely a kovácsolás egy specializáltabb szintjét teszi lehetővé a használó számára: a kovács két, általa választott, azonos típusú itemből egy harmadikat hozhat létre, melyben különböző szempontok alapján ötvöződhetnek a felhasznált tárgyak statjai és tulajdonságai. Az új tárgy tierje minden esetben a statokat adó alapanyag-item tierjével lesz azonos; a használó készítésének pedig el kell érnie a két item tierje közül a magasabbét a sikeres képességhasználathoz (tehát pl T4es készítéssel nem használhat fel T5ös itemet alapanyagként).
Formái:
- Az új item a két alapanyag-item közül az egyiknek a statjait, a másiknak pedig a képességét kapja meg; az így elkészített tárgy epikus jelzőt és új nevet kap, utóbbit a kovács adja neki készítéskor. A képességhasználat ezen formája az itemeken kívül a nagyobb tierű item tierjével azonos mennyiségű Kristálykő felhasználását vagy ugyanezen tier egy ritka ércét is igénybe veszi.
Példa:
[T2] Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Kristálykő/1db Zafír = [T4] Acél Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés) - Amennyiben a két alapanyag-item statjai közül van olyan, ami mindkét itemnél ugyanannyi pontot ad adott statra, akkor a swap során ezek kicserélődhetnek egymással. Ilyen esetben az új tárgy egyedi jelzőt kap, a pontelosztása azonban átadás után sem veszíti el egyedi jellegét. A képesség ezen formáját életre és páncélra nem lehet alkalmazni; kovácsolásához pedig a kívánt tárgy tierjével azonos és azonos mennyiségű, bármilyen gyakori érc is szükségeltetik.
Példa:
[T2] Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Fekete Holdkő VAGY 2db Drágakő = [T4] Egyedi Fényes Pikkelypáncél (+6 kitartás +45 páncél) VAGY [T2] Egyedi Alkony Páncél (+6 fegyverkezelés +10 páncél)
*
Mostanában kevés időt töltök a boltban. Általában kiírom, hogy a rendeléseket leadhatják pm-ben vagy a bolt előtti postaládaszerű dobozban, hozott alapanyagok esetén pedig megszervezünk egy időpontot, ami mindkettőnknek jó, és ha nem kell az esetleges egyediség miatt harmadik személy, már aznapra kész az áru – ha pedig kell, kipakolok a bolt mögötti, direkt a kovácsolásnak fenntartott helyiségben lévő asztalra mindent, szépen felcetlizve, hogy kinek mi kell, hogy ki mit hozott. Eddig mindig be is vált, és mivel senkit nem engedek oda hátra, kavarodásra sem volt még példa. Összességében egy hatékony, jól működő rendszer ez annak, aki nem tud napjainak nagy részében itt lenni.
Éppen egy új rendelésen dolgoztam. Körülöttem az ércek, meg pár kész item is, egy bögre tea és füzetek, toll. Elővettem a kalapácsot, és a már-már monoton koppintások közben, este lévén, igencsak elkalandoztak a gondolataim. Sok arany jött a készítésből, mégis, lehet valaki másnak kellene vinnie a boltot. Talán lehetne nekünk is egy céhboltunk… A hirtelen elém felugró ablak zökkentett ki. Először nem is értettem, mit ír, majd lassacskán jöttem csak rá, hogy véletlenül egy helyett egyszerre két, egymás közelébe kerülő itemre vágtam rá a szerszámot, a rendszer pedig feldobta a kérdést, hogy a két lehetőség közül melyik egyedi itemet szeretném megcsinálni. Hogy micsodát? Apró betűkkel a panel alján a szöveg, „equipment swap bonus”.
- Hát ettől nem lettem okosabb – sóhajtottam, inkább visszavonva a műveletet, nehogy valami kár érje az itemeket, majd megnyitottam a menüm, hátha az bővebb információval szolgál. Szolgált is. Az új képesség pedig pont olyasmi volt, ami igencsak elkellett már, a nálamlévő sok, epikus item miatt. Lehet ezzel meg lehet oldani azt is, hogy ne nevetgéljen állandóan a lila koponya gyűrűm?
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Osu!
Elfogadom a pályázatot!
Elfogadom a pályázatot!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
SAO Advent 2028
Epikus item pályázat
Epikus item pályázat
T5 vért (a megbeszéltek alapján 26 stattal, minimum 40 páncéllal)
--> Szellő Vért (+8 erő +2 gyorsaság +40 páncél; PvEben minden 10-, PvPben minden 25 élet/páncélpontnyi sebződés után +0.1 SP-t generál a viselőjének)
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Pályázat jóváhagyva.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Nagy képességkorrigáló pályázatcsomag ^^
A képességeim eddig szinte csak foltozgatva-toldozgatva voltak és jóideje nem történt meg sem a képességtípusok megjelölése, sem pedig a szöveg széppé és egységessé rendezése sem. A pályázat tehát - többek között - ezeket a korrekciókat tartalmazza az alább megjelölt színek alapján:
- zöld: Kizárólag szövegezésbeli vagy szerkesztésbeli módosítás, új információt egyáltalán nem tartalmaz. Ilyen a képességtípusok meghatározása, az értelmezési javítások illetve az olyan információk, amiket eddig is így használtam, csak leírva vagy nem voltak, vagy nem jól (például a kockázós harcokhoz lévő kiegeket nem csak kockázós harcoknál használtam; a második képesség eddig se hatott bossokra, csak segítőkre stb).
- narancssárga: Az általam már több éve tervezett, valódi módosítás az első képességemben, valamint a megbeszélt módosítás a swap képességemben (utóbbinál a két megbeszélt item statlevonása az elfogadás után, az aktuális tulajdonsuk által a "Felszerelkező" topicban lesz jelölve).
Jöjjenek tehát a képességek:
1. Element Absorb
Típusa: Aktív
Alapja: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni azkörülötte lévő elemekből. A játékos képessé válik az öt alap elem energiájának elszívására, amellyel az adott elemhez tartozó statot tud megemelni ideiglenesen ideiglenes megemelésére képes. A fény gyorsaságot növel, a föld erőt, a víz kitartást, a tűz fegyverkezelést, az árnyék pedig életet. A képesség azonban soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát.
Hatása: A képesség aktiválásakor a speciális képességre rakott pontok rárakódnak az adott statra. Ez PvP-ben maximum 3 nagykörig, PvE esetén pedig maximum 6 nagykörig érvényes; lejárta vagy szándékos megszüntetése után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer ez megtörténtváltottunk). A képesség soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát. A képesség hatását a használó bármikor megszüntetheti, ám a lehűlési idő ekkor sem változik.
Árnyék vagy víz használata esetén a következő használatkor (váltáskor vagy lehűlés után) a teljes spec pontszám helyett csak annyi tehető rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet-, vagy cselekvéspontokból; továbbá az élet-bónusz csak abban az esetben használható, ha előtte nem történt más statra való aktiválás a harc alatt.Fontos! Ameddig a bónusz érvényben van (tehát csak akkor és csak addig, amikor és ameddig aktív), ezen képesség a játékos speciális képességre tett pontjai a használó környezetében lévő ellenséges játékosok és mobok különleges képességeit az esetleges pontkülönbség ellenére sem képesek gátolni!
Használata: Elég csupán gondolatban kimondani az adott elem nevét, és máris érvényesül a hozzá párosított statbónusz. Ez a váltásoknál is így működik.
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
--> Amennyiben árnyékot vagy vizet használok (tehát életre vagy kitartásra teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet-, vagy cselekvéspontokból. Szóval ha 16 pontnál mind a 80 HP-t leütik, akkor nem használhatom tovább a képességet, ha viszont megmarad mondjuk 15 HP a saját életemen felül, akkor három pontot még használhatok belőle.
--> Ha nem árnyékkal kezdek (tehát nem élet-bónusszal), utána már nem tehetek életre az adott harcban.
2. Dragon of Elements
Típusa: Aktív
Alapja: Olyan különleges képesség, ami a fő elemek segítségül hívásával képes az ellenfelek legyengítésére. Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásdkép01, kép01 és kép02) és beleharap ellenfelébe.
Hatása: A megidézett sárkány színétől függően a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik moboknál a szintem fele, jk ellen pedig az ellenfelem szintjének fele, lefelé kerekítve; illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 pontot - kitartásnál pedig 1 mellékcselekvésre elég cselekvéspontot - mindig hagy az adott staton. Lehűlési idő 3 kör, bossoknál (segítők elleni használat esetén) 15 kiskör.
A Fénysárkány használata miatti plusz többletkörök esetén a normál sebzésen felüli maximális sebzés: eredeti támadások száma*szint/2. (Példa: ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
Ha a Fénysárkány hatása miatt többszörös támadáshoz jutok a harc során (tehát pl kettő helyett háromhoz), úgy a normál sebzésemen felül a maximális sebzés: annyiszor a szintem fele, amennyi támadásom volt eredetileg. (Például ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
3. Elemental Wall
Típusa: Aktív
Alapja és hatása: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait. A játékos meglendíti a kardját és egy két méter sugarú kört ír le maga körül, amelynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön; megjelenése a használótól függ. Ezek a következők lehetnek: sötét lángok (élet, bossokra nem hat), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy húszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A gyűrűbe a használó is beleérhet, ám ekkor csupán pontjainak felével gyógyul. A heal maximális értéke: max hp/2. A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig); ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Lehűlési idő 5 kör, amennyiben nem történt gyógyulás, úgy 3 kör; kiskörös harcoknál (boss, kazamata) pedig 30 kiskör. Távolsági támadások ellen hatástalan, többletköröknél csak 1x gyógyít.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
4. Justice Dice
Típusa: Permanens
Passzív, dobást nem igényel.
Alapja és hatása: A képesség a dobások/sorsolások során azok végeredményét befolyásolja, mégpedig úgy, hogy a karakter nem lehet szerencsétlenebb, mint amit a statarányok/egyéb arányok stb megegednének, az ellenfelei pedig nem lehetnek szerencsésebbek annál. Egy a játék elején induló számláló jelzi a sikeres (ellenfelek esetében) és sikertelen (karakter esetében) cselekmények számát (képesség, támadás, illetve minden más, dobáshoz/sorsoláshoz kötött esemény), és amint az (a dobások/sorsolás hatására) eléri az arányok által megengedett maximumot, a fázis hátralévő részében már azok nélkül lép érvénybe a számlálóval ellentétes hatást elérő eredmény (tehát ellenfelek esetében onnantól sikertelen lesz a cselekmény, karakter esetében pedig sikeres). Egy fázis mindig addig tart, amennyi oldalas kockával dobtunk. Ha a harc közben módosulnak az arányok, a számláló nem indul újra, de az aktuális értékekhez idomul.
Az egyszerűség kedvéért egy példa: karakter támad, 2 és afölött sikeres és a dobás 6 oldalú kockával történik. Számláló: "sikertelen dobások száma: 6:1/0", amint ez 6:1/1-re vált, onnantól minden támadás sikeres. A hatodik próba után a számláló újraindul.
5. Reverse
Típusa: Passzív
Alapja és hatása: A képesség a skillek megfordításán alapszik. Aktiválása után ellenfelenként egy (1), már aktív, vagy az ezután első, sikeresen aktivált képesség hatását megfordítja; az így kapott "bónuszok" (pl plusz támadás) nem használnak cselekvéspontokat. Hatása addig tart, amíg a megfordított skill/skillek érvényben vannak; harconként csak egyszer használható. Animációja, külső jele nincs. Sikeres képességmegfordítás esetén a karakter a saját körében dönthet úgy, hogy az ellenfél nem ezen képességét akarja megfordítani, ekkor a képesség újra "várakozó" státuszba helyeződik és hatása visszamenőlegesen is eltűnik. Ez nem igényel mellékcselekvést, ellenbenHátránya: minden visszavonáskor szint/2 cselekvéspont levonódik a használótól.
A képesség az ellenfelek játékszínesítő képességeit nem veszi figyelembe.
Példák: gyógyítás/gyógyulás helyett sebzés/sebződés, buff helyett debuff, +1 támadás helyett elveszi az eredetit is stb.
6. Equipment Swap
Típusa: Aktív
Alapja és hatása: Harcon kívüli képesség, amely a kovácsolás egy specializáltabb szintjét teszi lehetővé a használó számára: a kovács két, általa választott, azonos típusú itemből egy harmadikat hozhat létre, amelyben különböző szempontok alapján ötvöződhetnek a felhasznált tárgyak statjai és tulajdonságai. Az új tárgy tierje minden esetben a statokat adó alapanyag-item tierjével lesz azonos; a használó készítésének pedig el kell érnie a két item tierje közül a magasabbét a sikeres képességhasználathoz (tehát pl T4es készítéssel nem használhat fel T5ös itemet alapanyagként).
Formái:
- zöld: Kizárólag szövegezésbeli vagy szerkesztésbeli módosítás, új információt egyáltalán nem tartalmaz. Ilyen a képességtípusok meghatározása, az értelmezési javítások illetve az olyan információk, amiket eddig is így használtam, csak leírva vagy nem voltak, vagy nem jól (például a kockázós harcokhoz lévő kiegeket nem csak kockázós harcoknál használtam; a második képesség eddig se hatott bossokra, csak segítőkre stb).
- narancssárga: Az általam már több éve tervezett, valódi módosítás az első képességemben, valamint a megbeszélt módosítás a swap képességemben (utóbbinál a két megbeszélt item statlevonása az elfogadás után, az aktuális tulajdonsuk által a "Felszerelkező" topicban lesz jelölve).
Jöjjenek tehát a képességek:
1. Element Absorb
Típusa: Aktív
Alapja: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni az
Hatása: A képesség aktiválásakor a speciális képességre rakott pontok rárakódnak az adott statra. Ez PvP-ben maximum 3 nagykörig, PvE esetén pedig maximum 6 nagykörig érvényes; lejárta vagy szándékos megszüntetése után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer ez megtörtént
Árnyék vagy víz használata esetén a következő használatkor (váltáskor vagy lehűlés után) a teljes spec pontszám helyett csak annyi tehető rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet-, vagy cselekvéspontokból; továbbá az élet-bónusz csak abban az esetben használható, ha előtte nem történt más statra való aktiválás a harc alatt.
Használata: Elég csupán gondolatban kimondani az adott elem nevét, és máris érvényesül a hozzá párosított statbónusz. Ez a váltásoknál is így működik.
--> Amennyiben árnyékot vagy vizet használok (tehát életre vagy kitartásra teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet-, vagy cselekvéspontokból. Szóval ha 16 pontnál mind a 80 HP-t leütik, akkor nem használhatom tovább a képességet, ha viszont megmarad mondjuk 15 HP a saját életemen felül, akkor három pontot még használhatok belőle.
--> Ha nem árnyékkal kezdek (tehát nem élet-bónusszal), utána már nem tehetek életre az adott harcban.
2. Dragon of Elements
Típusa: Aktív
Alapja: Olyan különleges képesség, ami a fő elemek segítségül hívásával képes az ellenfelek legyengítésére. Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd
Hatása: A megidézett sárkány színétől függően a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik moboknál a szintem fele, jk ellen pedig az ellenfelem szintjének fele, lefelé kerekítve; illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 pontot - kitartásnál pedig 1 mellékcselekvésre elég cselekvéspontot - mindig hagy az adott staton. Lehűlési idő 3 kör, bossoknál (segítők elleni használat esetén) 15 kiskör.
A Fénysárkány használata miatti plusz többletkörök esetén a normál sebzésen felüli maximális sebzés: eredeti támadások száma*szint/2. (Példa: ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
Ha a Fénysárkány hatása miatt többszörös támadáshoz jutok a harc során (tehát pl kettő helyett háromhoz), úgy a normál sebzésemen felül a maximális sebzés: annyiszor a szintem fele, amennyi támadásom volt eredetileg. (Például ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
3. Elemental Wall
Típusa: Aktív
Alapja és hatása: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait. A játékos meglendíti a kardját és egy két méter sugarú kört ír le maga körül, amelynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön; megjelenése a használótól függ. Ezek a következők lehetnek: sötét lángok (élet, bossokra nem hat), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy húszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A gyűrűbe a használó is beleérhet, ám ekkor csupán pontjainak felével gyógyul. A heal maximális értéke: max hp/2. A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig); ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Lehűlési idő 5 kör, amennyiben nem történt gyógyulás, úgy 3 kör; kiskörös harcoknál (boss, kazamata) pedig 30 kiskör. Távolsági támadások ellen hatástalan, többletköröknél csak 1x gyógyít.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
4. Justice Dice
Típusa: Permanens
Alapja és hatása: A képesség a dobások/sorsolások során azok végeredményét befolyásolja, mégpedig úgy, hogy a karakter nem lehet szerencsétlenebb, mint amit a statarányok/egyéb arányok stb megegednének, az ellenfelei pedig nem lehetnek szerencsésebbek annál. Egy a játék elején induló számláló jelzi a sikeres (ellenfelek esetében) és sikertelen (karakter esetében) cselekmények számát (képesség, támadás, illetve minden más, dobáshoz/sorsoláshoz kötött esemény), és amint az (a dobások/sorsolás hatására) eléri az arányok által megengedett maximumot, a fázis hátralévő részében már azok nélkül lép érvénybe a számlálóval ellentétes hatást elérő eredmény (tehát ellenfelek esetében onnantól sikertelen lesz a cselekmény, karakter esetében pedig sikeres). Egy fázis mindig addig tart, amennyi oldalas kockával dobtunk. Ha a harc közben módosulnak az arányok, a számláló nem indul újra, de az aktuális értékekhez idomul.
Az egyszerűség kedvéért egy példa: karakter támad, 2 és afölött sikeres és a dobás 6 oldalú kockával történik. Számláló: "sikertelen dobások száma: 6:1/0", amint ez 6:1/1-re vált, onnantól minden támadás sikeres. A hatodik próba után a számláló újraindul.
5. Reverse
Típusa: Passzív
Alapja és hatása: A képesség a skillek megfordításán alapszik. Aktiválása után ellenfelenként egy (1), már aktív, vagy az ezután első, sikeresen aktivált képesség hatását megfordítja; az így kapott "bónuszok" (pl plusz támadás) nem használnak cselekvéspontokat. Hatása addig tart, amíg a megfordított skill/skillek érvényben vannak; harconként csak egyszer használható. Animációja, külső jele nincs. Sikeres képességmegfordítás esetén a karakter a saját körében dönthet úgy, hogy az ellenfél nem ezen képességét akarja megfordítani, ekkor a képesség újra "várakozó" státuszba helyeződik és hatása visszamenőlegesen is eltűnik. Ez nem igényel mellékcselekvést, ellenben
A képesség az ellenfelek játékszínesítő képességeit nem veszi figyelembe.
Példák: gyógyítás/gyógyulás helyett sebzés/sebződés, buff helyett debuff, +1 támadás helyett elveszi az eredetit is stb.
6. Equipment Swap
Típusa: Aktív
Alapja és hatása: Harcon kívüli képesség, amely a kovácsolás egy specializáltabb szintjét teszi lehetővé a használó számára: a kovács két, általa választott, azonos típusú itemből egy harmadikat hozhat létre, amelyben különböző szempontok alapján ötvöződhetnek a felhasznált tárgyak statjai és tulajdonságai. Az új tárgy tierje minden esetben a statokat adó alapanyag-item tierjével lesz azonos; a használó készítésének pedig el kell érnie a két item tierje közül a magasabbét a sikeres képességhasználathoz (tehát pl T4es készítéssel nem használhat fel T5ös itemet alapanyagként).
Formái:
- Az új item a két alapanyag-item közül az egyiknek a statjait, a másiknak pedig a képességét kapja meg; az így elkészített tárgy epikus jelzőt és új nevet kap, utóbbit a kovács adja neki készítéskor. A képességhasználat ezen formája az itemeken kívül a nagyobb tierű item tierjével azonos mennyiségű Kristálykő felhasználását vagy ugyanezen tier egy ritka ércét is igénybe veszi. Ha a megtartandó itemképesség alapitemjének pontozása jócskán nem éri el az adott tier minimumát, úgy a swap után annyi (szabadon választott) statot le kell vonni a kész itemből, amennyivel az alapitem az alaptierje maximuma alatt volt.
Példa:
[T2] Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Kristálykő/1db Zafír = [T4] Acél Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés) - Amennyiben a két alapanyag-item statjai közül van olyan, ami mindkét itemnél ugyanannyi pontot ad adott statra, akkor a swap során ezek kicserélődhetnek egymással. Ilyen esetben az új tárgy egyedi jelzőt kap, a pontelosztása azonban átadás után sem veszíti el egyedi jellegét. A képesség ezen formáját életre és páncélra nem lehet alkalmazni; kovácsolásához pedig a kívánt tárgy tierjével azonos és azonos mennyiségű, bármilyen gyakori érc is szükségeltetik.
Példa:
[T2] Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Fekete Holdkő VAGY 2db Drágakő = [T4] Egyedi Fényes Pikkelypáncél (+6 kitartás +45 páncél) VAGY [T2] Egyedi Alkony Páncél (+6 fegyverkezelés +10 páncél)
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Rendszerfrissítés... Képességek frissítése folyamatban... Leírás frissítése folyamatban... Módosítások azonosítva és elfogadva...
Rendszerfrissítés vége.
Rendszerfrissítés vége.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Mesterszintű jártasságpályázatok
Lovaglás
Nagyot kortyoltam a frissítő forrásvízből, miután adtam neki is egy pohárral. Hátamat a vaskos tölgy törzsének nyomtam, behúzódva az árnyékba a tűző nap elől és elgondolkodtam a kérdésen, miközben tekintetemmel a melletünk pihenő sárkány hátának fel-le emelkedését figyeltem.
Hogy mióta is repülök? Alig tudnám már megmondani, honnan is indult tulajdonképpen.
- Azt hiszem, egy jóbarátom jégsárkányának hátán kezdődött az egész - mosolyodtam el, ahogy az emlékek megelevenedtek előttem - Ugyan arra nem emlékszem már, hogy voltak-e harmadlagos jártasságok, amikor ez történt, de az biztos, hogy elég megrendítő élmény volt - nevettem és szívemet megmelegtette Hisame hideg pikkelyeinek érzése, nem sokkal később azonban eszembe jutott egy másik repülés egy másik világban, ahol szintúgy ott volt ő és ott volt már Nestor is; egy másik világban, egy másik síkra kerültünk ki akkor. A sárkányok síkjára. Ennél mondjuk nem volt kevésbé furcsa az az eset sem, amikor az ideiglenesen kifejletté változtatott Nestoron repültünk oroszlán alakban (1), de ez talán túl abszurd volt ahhoz, hogy a mellettem ülő, kíváncsi fiúcska további kérdések nélkül hagyja, így inkább nem osztottam meg vele a részleteket, hanem visszatértem a normálisnak tekinthető történetekhez.
- Olyan igazán rendesen Nestoron repültem először, amikor fiatalkorúvá fejlődött és megmentett a szakadékba eséstől (2). Azóta sokat repülünk együtt és a Lovaglás jártasságomat is vele fejlesztettem fel maximumra, vagyhát a frissítés előtti maximumra. Volt is egy boss, ahol tudtam kamatoztatni a tudást; ott repülő, szárnyas tigriseken lovagolva kellett sebezni a szintfőnököt (3) és a jártasságszinted befolyásolta a sebzést is - meséltem, azon agyalva, hogy egy alacsony szintű játékos számára ez vajon mennyire számít "normális történetnek". - Illetve találkoztam ezzel a bossal a Túlélő Csarnokban is később (5) - tettem hozzá, amikor pedig eszembe jutott, hogy a kettő között milyen élményem volt a repüléssel, hát, egy apró nevetés kíséretében végleg letettem a normálisság fogalmáról.
Egy cuki - már nem is tudom, talán hörcsög? - alakjában suhantam Nestor hátán, hogy megmentsünk egy várost egy óriástól, a vizelési ingert pedig, ami a küldetés végefele a hatalmába kerített, azóta sem tudtam teljes mértékben elfelejteni (4). ... Csak egy átlagos nap Aincradban, nem igaz?
- Nem tudom, ismered-e a Kihívások Termét - fűztem tovább a szót - Ott egy lávatenger felett kellett manővereznünk, hogy megszerezzük a kincset (6); talán az volt az egyik leginkább koncentrációt igénylő repülésem, már ha nem számítjük ezt a pár perccel ezelőttit. Tényleg, hogy is kerültél te fel kétszáz méter magasba? - fordultam hozzá érdeklődőn, mert azt meg kell hagyni, nem kis teljesítmény volt megmenteni egy fiút a semmi közepén, aki nemcsakhogy ordítva és kapálódzva zuhant lefelé felhőkbe be és felhőkből ki, de még három röpképes mob is körülvette, amiket egy zuhanó sárkány hátán állva leütni a Katanával úgy, hogy mindeközben a srác ne sérüljön nem volt annyira egyszerű, mint azt a filmekben előadják.
- Hát, ki akartam próbálni, mit tud a Tornádó Kristály és az Alap Repülő Segéd Kristály így együtt - válaszolt a fiú zavartan, azután kiitta a maradék vizet és egy halk köszönetmondással visszaadta nekem a poharat.
- Még jó, hogy nemrég maxoltam ki újra a Lovaglást - sóhajtottam és a fiú további unszolására folytattam a történetmesélést is, igaz a továbbiak már nem szolgáltak semmi olyasmivel, amit érdemes lett volna hosszan részletezni: ha gyorsnak kellett lennem és Nestor velem volt, még az akciókhoz is gyakorta választottam a légvonalat, mint például az elfekkel való, amúgy kudarcba fulladt béketárgyalás után (7) vagy éppen a céhostrom idején (9), de legtöbbször mégiscsak szafarizni mentünk el Nessel, hol kettesben, hol pedig másokkal (8, 10-12); végtére is, akkor tudtuk legjobban gyakorolni a manőverezést. Fák között, tisztásokon, vadakat kergetve, ameddig ki nem fáradtunk.
- Szerinted nekem is lehet egy nap sárkányom? - váltott témát a srác, aki nem elégedett meg holmi chocobokkal, hiába ajánlottam már neki korábban.
- Talán. Ha szerencséd lesz - feleltem és keserédes mosollyal pillantottam fel az égre, azon tűnődve, hogy mennyi szerencsétlenség és veszteség kellett hozzá, hogy Nestorral végérvényesen összekössön minket a sors.
Nagyot kortyoltam a frissítő forrásvízből, miután adtam neki is egy pohárral. Hátamat a vaskos tölgy törzsének nyomtam, behúzódva az árnyékba a tűző nap elől és elgondolkodtam a kérdésen, miközben tekintetemmel a melletünk pihenő sárkány hátának fel-le emelkedését figyeltem.
Hogy mióta is repülök? Alig tudnám már megmondani, honnan is indult tulajdonképpen.
- Azt hiszem, egy jóbarátom jégsárkányának hátán kezdődött az egész - mosolyodtam el, ahogy az emlékek megelevenedtek előttem - Ugyan arra nem emlékszem már, hogy voltak-e harmadlagos jártasságok, amikor ez történt, de az biztos, hogy elég megrendítő élmény volt - nevettem és szívemet megmelegtette Hisame hideg pikkelyeinek érzése, nem sokkal később azonban eszembe jutott egy másik repülés egy másik világban, ahol szintúgy ott volt ő és ott volt már Nestor is; egy másik világban, egy másik síkra kerültünk ki akkor. A sárkányok síkjára. Ennél mondjuk nem volt kevésbé furcsa az az eset sem, amikor az ideiglenesen kifejletté változtatott Nestoron repültünk oroszlán alakban (1), de ez talán túl abszurd volt ahhoz, hogy a mellettem ülő, kíváncsi fiúcska további kérdések nélkül hagyja, így inkább nem osztottam meg vele a részleteket, hanem visszatértem a normálisnak tekinthető történetekhez.
- Olyan igazán rendesen Nestoron repültem először, amikor fiatalkorúvá fejlődött és megmentett a szakadékba eséstől (2). Azóta sokat repülünk együtt és a Lovaglás jártasságomat is vele fejlesztettem fel maximumra, vagyhát a frissítés előtti maximumra. Volt is egy boss, ahol tudtam kamatoztatni a tudást; ott repülő, szárnyas tigriseken lovagolva kellett sebezni a szintfőnököt (3) és a jártasságszinted befolyásolta a sebzést is - meséltem, azon agyalva, hogy egy alacsony szintű játékos számára ez vajon mennyire számít "normális történetnek". - Illetve találkoztam ezzel a bossal a Túlélő Csarnokban is később (5) - tettem hozzá, amikor pedig eszembe jutott, hogy a kettő között milyen élményem volt a repüléssel, hát, egy apró nevetés kíséretében végleg letettem a normálisság fogalmáról.
Egy cuki - már nem is tudom, talán hörcsög? - alakjában suhantam Nestor hátán, hogy megmentsünk egy várost egy óriástól, a vizelési ingert pedig, ami a küldetés végefele a hatalmába kerített, azóta sem tudtam teljes mértékben elfelejteni (4). ... Csak egy átlagos nap Aincradban, nem igaz?
- Nem tudom, ismered-e a Kihívások Termét - fűztem tovább a szót - Ott egy lávatenger felett kellett manővereznünk, hogy megszerezzük a kincset (6); talán az volt az egyik leginkább koncentrációt igénylő repülésem, már ha nem számítjük ezt a pár perccel ezelőttit. Tényleg, hogy is kerültél te fel kétszáz méter magasba? - fordultam hozzá érdeklődőn, mert azt meg kell hagyni, nem kis teljesítmény volt megmenteni egy fiút a semmi közepén, aki nemcsakhogy ordítva és kapálódzva zuhant lefelé felhőkbe be és felhőkből ki, de még három röpképes mob is körülvette, amiket egy zuhanó sárkány hátán állva leütni a Katanával úgy, hogy mindeközben a srác ne sérüljön nem volt annyira egyszerű, mint azt a filmekben előadják.
- Hát, ki akartam próbálni, mit tud a Tornádó Kristály és az Alap Repülő Segéd Kristály így együtt - válaszolt a fiú zavartan, azután kiitta a maradék vizet és egy halk köszönetmondással visszaadta nekem a poharat.
- Még jó, hogy nemrég maxoltam ki újra a Lovaglást - sóhajtottam és a fiú további unszolására folytattam a történetmesélést is, igaz a továbbiak már nem szolgáltak semmi olyasmivel, amit érdemes lett volna hosszan részletezni: ha gyorsnak kellett lennem és Nestor velem volt, még az akciókhoz is gyakorta választottam a légvonalat, mint például az elfekkel való, amúgy kudarcba fulladt béketárgyalás után (7) vagy éppen a céhostrom idején (9), de legtöbbször mégiscsak szafarizni mentünk el Nessel, hol kettesben, hol pedig másokkal (8, 10-12); végtére is, akkor tudtuk legjobban gyakorolni a manőverezést. Fák között, tisztásokon, vadakat kergetve, ameddig ki nem fáradtunk.
- Szerinted nekem is lehet egy nap sárkányom? - váltott témát a srác, aki nem elégedett meg holmi chocobokkal, hiába ajánlottam már neki korábban.
- Talán. Ha szerencséd lesz - feleltem és keserédes mosollyal pillantottam fel az égre, azon tűnődve, hogy mennyi szerencsétlenség és veszteség kellett hozzá, hogy Nestorral végérvényesen összekössön minket a sors.
- linkek - a teljesség igénye nélkül:
- 1. Warrior Cats - repülés a hatalmas Nestoron
2. Nestor átfejlődése - verseny
3. Lovaglás a szárnyas tigrisen
4. Airborne - sárkányháton az óriás ellen!
5. TCS szóló: újra repülő tigrisháton
6. Agni - repülés a láva felett
7. Oszd meg és uralkodj - egy balul sikerült béketárgyalás
8. A központi terület megnyitása
9. Céhházak ostroma
10. Központi terület Chaknával
11. Dixi-vadászat Mikoval
12. Mikhail ismi
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Főzés
Aki azt hiszi, hogy négy kattintáson nincs mit elrontani, az hatalmasat téved.
Vagy még egyszer sem próbált meg főzni a játékban.
- Nnna, kész! - kiáltottam vidámságtól csillogó szemekkel és mutattam meg Fuwának és Szophienak a nagy művet, rendhagyó módon a céhház konyhája vagy a sütiszoba helyett a céhkert végében, a zöldellő mező közepén - Szerintem ez sikerült a legjobban - tettem hozzá egy félmosollyal, óvatosan pillantva az előző próbálkozások után hátrahagyott morzsákra, amik azért nem lettek olyan rosszak, hogy a lányokkal ne pusztítsuk el őket még melegen.
Szulfé, csokoládés piskóta alappal, belül étcsokoládés-mogyorókrémes, lágyan folyó krémmel.
- És ez mégcsak nem is esett össze, kicsit sem - tettem eléjük a tálcát és magam is visszaültem a piknikplédre, magamhoz véve a tányéromat, amire hamarosan rápakoltam az édességből - Egy kis epret mellé, valaki? - intettem a kis kosárkában lévő gyümölcsök felé, amit ma reggel szedtem a mögöttünk húzódó erdőkben egy titkos helyen: az ilyen lelőhelyek itt, az első szinten rendkívül ritkák voltak és ha nem akartam, hogy a játékosok megrohamozzák a területet, nekem is tartanom kellett a számat. Szóval csak a lányoknak mondtam el. Hiszen mi nők tudunk titkot tartani, nem?
- Kár, hogy mostanában nincs semmiféle évforduló, vagy ilyesmi - gondolkodtam el jópár falattal később - Süthetnék a többieknek is. Bár, kell ehhez egyáltalán alkalom? - tettem fel a kérdést és felnéztem a felettünk kúszó bárányfelhőkre, amelyek pár pillanat erejéig kitakarták előlünk a napot - Leo biztos inkább a pogácsára szavazna - kuncogtam és töretlen jókedvvel fordultam vissza Fuwáék felé: talán pont az a bizonyos pogácsa volt az, ami elindította bennem a motivációt, hogy kimaxoljam a Főzés jártasságomat, most pedig, hogy ezzel is meglettem, már bármit el tudok készíteni, méghozzá bárhol és bármikor. A jó alapanyagokon kívül csupán csak négy kattintás kell hozzá, semmi több.
Vagy még egyszer sem próbált meg főzni a játékban.
- Nnna, kész! - kiáltottam vidámságtól csillogó szemekkel és mutattam meg Fuwának és Szophienak a nagy művet, rendhagyó módon a céhház konyhája vagy a sütiszoba helyett a céhkert végében, a zöldellő mező közepén - Szerintem ez sikerült a legjobban - tettem hozzá egy félmosollyal, óvatosan pillantva az előző próbálkozások után hátrahagyott morzsákra, amik azért nem lettek olyan rosszak, hogy a lányokkal ne pusztítsuk el őket még melegen.
Szulfé, csokoládés piskóta alappal, belül étcsokoládés-mogyorókrémes, lágyan folyó krémmel.
- És ez mégcsak nem is esett össze, kicsit sem - tettem eléjük a tálcát és magam is visszaültem a piknikplédre, magamhoz véve a tányéromat, amire hamarosan rápakoltam az édességből - Egy kis epret mellé, valaki? - intettem a kis kosárkában lévő gyümölcsök felé, amit ma reggel szedtem a mögöttünk húzódó erdőkben egy titkos helyen: az ilyen lelőhelyek itt, az első szinten rendkívül ritkák voltak és ha nem akartam, hogy a játékosok megrohamozzák a területet, nekem is tartanom kellett a számat. Szóval csak a lányoknak mondtam el. Hiszen mi nők tudunk titkot tartani, nem?
- Kár, hogy mostanában nincs semmiféle évforduló, vagy ilyesmi - gondolkodtam el jópár falattal később - Süthetnék a többieknek is. Bár, kell ehhez egyáltalán alkalom? - tettem fel a kérdést és felnéztem a felettünk kúszó bárányfelhőkre, amelyek pár pillanat erejéig kitakarták előlünk a napot - Leo biztos inkább a pogácsára szavazna - kuncogtam és töretlen jókedvvel fordultam vissza Fuwáék felé: talán pont az a bizonyos pogácsa volt az, ami elindította bennem a motivációt, hogy kimaxoljam a Főzés jártasságomat, most pedig, hogy ezzel is meglettem, már bármit el tudok készíteni, méghozzá bárhol és bármikor. A jó alapanyagokon kívül csupán csak négy kattintás kell hozzá, semmi több.
- linkek:
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Rendszerfrissítés... Jártasságok frissítése folyamatban... Mesterszint azonosítva és elfogadva...
Rendszerfrissítés vége.
Rendszerfrissítés vége.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
2 / 2 oldal • 1, 2
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.