Hinari
2 posters
1 / 2 oldal
1 / 2 oldal • 1, 2
Hinari
Szeretnék megpályázni képesség bővítést, ugyanis előkerült egy olyan szituáció, amire az eredeti leírásban nem tértem ki.
Képesség:
Element Absorb: Eleinte passzív, majd idővel aktív képesség, ami képes erőt meríteni a körülötte lévő elemekből.
1-2. szinten: Amíg An világosságban van, tehát szemeit fény éri, annyi ponttal nő a gyorsasága, amennyi a spec.képességre rá van téve. Ha viszont sötétség veszi körül, e pontok az életpontjaihoz adódnak hozzá. Passzív skill, nem befolyásolható.
3. szinttől: A karakter képessé válik a klasszikus elemek, a föld (erőt növel), a víz (kitartást növel) és a tűz (fegyverkezelést növel) energiájának elszívására. Természetesen a fény-sötétség ugyanúgy megmarad, ám az öt közül egyszerre csak egy elem bónusza érvényesülhet. Passzív skill, nem befolyásolható.
5. szinttől: Az Element Absorb már aktívan befolyásolható, feltétele az elemmel való szemkontaktus megléte váltáskor. Váltani KT-ban 3, küldetéseknél 2 körönként lehet. Ameddig a bónusz aktívan nem lett módosítva, passzívan működik.
7. szinttől a spec.képesség pontjainak másfélszerese adódik hozzá az adott stathoz (nem egész szám esetén lefele kerekítve).
Kiegészítés:
A kérdéses szituáció, hogy mi a helyzet akkor, ha árnyékban 10hp alá megy az életem (illetve annyi alá amennyi bónusz ad), és kilépek a napra. Napon levonódik az adott hp-bónusz, de nem lenne túl életképes a képesség, ha kiérve a napra, a használója pixelekre esne szét.
Így a következő bővítést szeretném kérni: ilyen esetekben mindig maradjon a napon minimum 1hp-m, valamint ha ez után újra visszamegyek az árnyékba, akkor ne adódjon újra hozzá a bónusz (mert az úgy csöppet igazságtalan lenne), hanem annyi hp-m maradjon, amennyi a napra menés előtt volt.
Képesség:
Element Absorb: Eleinte passzív, majd idővel aktív képesség, ami képes erőt meríteni a körülötte lévő elemekből.
1-2. szinten: Amíg An világosságban van, tehát szemeit fény éri, annyi ponttal nő a gyorsasága, amennyi a spec.képességre rá van téve. Ha viszont sötétség veszi körül, e pontok az életpontjaihoz adódnak hozzá. Passzív skill, nem befolyásolható.
3. szinttől: A karakter képessé válik a klasszikus elemek, a föld (erőt növel), a víz (kitartást növel) és a tűz (fegyverkezelést növel) energiájának elszívására. Természetesen a fény-sötétség ugyanúgy megmarad, ám az öt közül egyszerre csak egy elem bónusza érvényesülhet. Passzív skill, nem befolyásolható.
5. szinttől: Az Element Absorb már aktívan befolyásolható, feltétele az elemmel való szemkontaktus megléte váltáskor. Váltani KT-ban 3, küldetéseknél 2 körönként lehet. Ameddig a bónusz aktívan nem lett módosítva, passzívan működik.
7. szinttől a spec.képesség pontjainak másfélszerese adódik hozzá az adott stathoz (nem egész szám esetén lefele kerekítve).
Kiegészítés:
A kérdéses szituáció, hogy mi a helyzet akkor, ha árnyékban 10hp alá megy az életem (illetve annyi alá amennyi bónusz ad), és kilépek a napra. Napon levonódik az adott hp-bónusz, de nem lenne túl életképes a képesség, ha kiérve a napra, a használója pixelekre esne szét.
Így a következő bővítést szeretném kérni: ilyen esetekben mindig maradjon a napon minimum 1hp-m, valamint ha ez után újra visszamegyek az árnyékba, akkor ne adódjon újra hozzá a bónusz (mert az úgy csöppet igazságtalan lenne), hanem annyi hp-m maradjon, amennyi a napra menés előtt volt.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Egyelőre elfogadom, de lehetséges, hogy kérek majd egy korlátozást az eredeti képességedre a következő napokban-hetekben, ha kialakulnak az irányvonalak a képességekkel kapcsolatban.
Egyelőre elfogadom, de lehetséges, hogy kérek majd egy korlátozást az eredeti képességedre a következő napokban-hetekben, ha kialakulnak az irányvonalak a képességekkel kapcsolatban.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Pályázat - jellemkiegészítés:
Eredeti:
Legfőbb tulajdonsága az alaptalan kishitűség, elégszer mondogatja magának, hogy „nem sikerülhet” ahhoz, hogy el is higgye. Ez persze egy jó adag önbizalomhiánnyal is jár, ám előfordul, hogy képes átlépni negatív mivoltán, és, hacsak egy kis időre is, de lélekben erős és kitartó lenni. E képesség felfedezése megadta neki az okot és egyben a célt is; és a gondolkozás útján történő jellemedzés mint eszköz új lehetőséget teremtett önmaga fejlesztésére. Igen, Annabell sokat gondolkozik, talán emiatt képes meglátni a szavak mögötti valós értelmet, és megfelelő (vagy éppen eltúlzott) következtetéseket levonni belőlük. Ezeken felül rendkívül becsületes, és beismeri, ha hibázott, viszont ugyanezt elvárja másoktól is: a hazugságot nagyon nehezen viseli.
Kiegészítés:
Az Aincradban töltött napok során rájött, hogy a rá jellemző reális gondolkodás nem mindig vezet eredményre, így kialakult benne ennek egyfajta tudat alatti tagadása. Bizonyos helyzetekben énjének ez a belső, elrejtett része előtörni látszik, ilyenkor realitása cserben hagyja, óvatossága megszűnik, és elkezdi élvezni az adott körülményeket, mindegy, hogy ez egy éles harc vagy egy buta szituáció közepén történik.
Eredeti:
Legfőbb tulajdonsága az alaptalan kishitűség, elégszer mondogatja magának, hogy „nem sikerülhet” ahhoz, hogy el is higgye. Ez persze egy jó adag önbizalomhiánnyal is jár, ám előfordul, hogy képes átlépni negatív mivoltán, és, hacsak egy kis időre is, de lélekben erős és kitartó lenni. E képesség felfedezése megadta neki az okot és egyben a célt is; és a gondolkozás útján történő jellemedzés mint eszköz új lehetőséget teremtett önmaga fejlesztésére. Igen, Annabell sokat gondolkozik, talán emiatt képes meglátni a szavak mögötti valós értelmet, és megfelelő (vagy éppen eltúlzott) következtetéseket levonni belőlük. Ezeken felül rendkívül becsületes, és beismeri, ha hibázott, viszont ugyanezt elvárja másoktól is: a hazugságot nagyon nehezen viseli.
Kiegészítés:
Az Aincradban töltött napok során rájött, hogy a rá jellemző reális gondolkodás nem mindig vezet eredményre, így kialakult benne ennek egyfajta tudat alatti tagadása. Bizonyos helyzetekben énjének ez a belső, elrejtett része előtörni látszik, ilyenkor realitása cserben hagyja, óvatossága megszűnik, és elkezdi élvezni az adott körülményeket, mindegy, hogy ez egy éles harc vagy egy buta szituáció közepén történik.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu! Elfogadom a kiegészítést!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Elsődleges képesség módosítás/pontosítás
Mostani:1.) Element Absorb: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni a körülötte lévő elemekből.
1–2. szinten: Amennyiben a karakter árnyékban van, életpontjaihoz a speciális pontok értéke hozzáadódik, napon pedig a sebessége nő ugyanennyivel, azonban e képesség soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az árnyékból kilépve elérné a nullát. Passzív skill, nem befolyásolható.
3. szinttől: A játékos képessé válik a klasszikus elemek, a föld (erőt növel), a víz (kitartást növel) és a tűz (fegyverkezelést növel) energiájának elszívására. Az öt közül egyszerre csak egy elem bónusza érvényesülhet. Passzív skill, nem befolyásolható.
5. szinttől: Az Element Absorb már aktívan befolyásolható, feltétele az elemmel való szemkontaktus megléte váltáskor.
Hatása (a passzívnak is) annyi körig érvényes, amennyi szintű a karakter (maximum 6 körig), lejárta után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer váltottunk). Ameddig érvényben van a bónusz, ezen képesség a használó környezetében lévő játékosok különleges képességeit az esetleges pontkülönbség ellenére sem képes gátolni.
Módosítás:
5. szinttől: Az Element Absorb már aktívan befolyásolható, a váltás feltétele az adott elem nevének kimondása gondolatban.
/Minden más marad./
Ok:
A legtöbb helyszínen az elemek nagy része nem található meg, például a tűz vagy a víz, ez pedig eléggé lekorlátozza a használatot, amennyiben meg kell hogy legyen a szemkontaktus. Persze meg lehetne oldani, olyan érdekes megoldásokkal, mint például bossharc alatt elővenni a vizes flakont és magamra önteni vagy csak meredten nézni a vizet, vagy pl Páncitól tüzet kérni a harc közepén, esetleg egy marék földdel a zsebemben érkezni. xD Viszont a karakteremnek nemigen tenne jót, ha kinevetnék illetve furán néznének rá, a képességem hogyanjait meg nem fogja mások orrára kötni, ahhoz ő túl bizalmatlan (és amúgyis, fő a kiszámíthatatlanság harc közben).
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Elfogadom a módosítást, frissítheted az adatlapon a leírást
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Második képesség pályázat
Dragon of Elements
Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd kép) és beleharap ellenfelébe.
Hatása: a megidézett sárkány színétől függően (amelyek az alapvető elemeket képviselik) a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik annak negyede (felszerelés is számít), illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd kép) és beleharap ellenfelébe.
Hatása: a megidézett sárkány színétől függően (amelyek az alapvető elemeket képviselik) a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik annak negyede (felszerelés is számít), illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
*
Előzmény: ITT
Persze mondani könnyebb volt, mint ténylegesen ki is vitelezni. Iszonyú béna voltam. Legalábbis a pillanatnyi lelkiállapotom és a fejemben egymást érő gondolatok kuszasága nem volt rám jó hatással, eleinte még azt is összekevertem, hogy most én mondtam-e valamit, vagy a kard. Aztán feladtam, legalábbis egyelőre: valahogy nem ment úgy, ahogy kellett volna, nem koncentráltam oda eléggé, míg végül ott tartottunk, hogy azon kellett sopánkodnom, milyen kevés pontot raktam a kitartásomra. A sziklának dőlve ziháltam, kezemben a katanával, és úgy éreztem, hogy folyik rólam a víz, még akkor is, ha ez ebben a világban nemigen volt lehetséges.
- Túl sötét van – böktem ki, logikus miértek hiányában.
- Van látásod – jött a válasz. Ó, hogy még a gondolataimban is képes olvasni?
- Igen.
Sóhajtva dőltem hátra, szemeimmel a kazamata plafonját bámulva. Túlságosan is fáradt voltam a reális gondolkodáshoz, a fegyver pedig túl sok új információt jelentett. Fél órája még azt se tudtam, mihez kezdjek magammal, most pedig feladatok egész sora várt rám. Erősebb akartam lenni.
A fegyver beszédképessége annyira meglepett, hogy amikor felajánlotta segítségét, ijedtemben el is ejtettem, majd reflexből a szabdalómért nyúltam, és a láthatatlan hang tulajdonosát kerestem. Jó ideig, teszem hozzá. Mire úgy ahogy megnyugodtam, és újra az ölembe fektettem, már kevésbé volt zavarba ejtő, ám a mindenkor logikus magyarázatokat kereső énem sehogysem tudta befogadni a tényt. Forgattam jobbra, forgattam balra, míg végül egyetértettünk abban, hogy ki kéne próbálni, mire is megyünk egymással. Igazán éles szituáció híján azonban csupán értelmetlen vagdosásra futotta, s mindketten tudtuk, hogy még nem készültem fel rá.
Per pillanat minden vágyam az volt, hogy lefekhessek a JL kastélyának számomra kialakított lakrészében lévő ágyra, és vagy fél napon át csak aludjak. Hogy rendezhessem gondolataimat, hogy kipihenjem a valóság által felszakított sebek és a különleges fegyver felfedezésének izgalmát és energiát próbáló történéseit.
- Gyakoroljunk mást – a fegyver hangja szinte belehasított a csendbe.
- Mást? – kérdeztem vissza erőtlenül. Nem értettem, mire gondolhat.
- Az alapvető elemekre való érzékenységed nem csupán azok magadba szívását jelenti. Megfelelő formában előhívva különleges erőt képviselhetnek. Tudatalattid már rég ismeri a képességet, mélyebb gondolataidban is felfedezem néha.
- Értem – sóhajtottam megint, ám nem tagadhattam le a csodálatot, amit a fegyver iránt éreztem. Jobban a tudatában volt gondolataimnak, mint én magam, és bár a kettőnk közti kapcsolat még szinte semmilyen lábakon nem állt, ő már képes volt hallani – Azt hiszem, értelek. Próbáljuk ki.
Felálltam, és a kardot két kézbe véve, egy formára gondoltam, ami megtestesítheti az általam kiválasztott elemet. Először leopárdot szerettem volna, ám a kezemben lévő katanának már a fogása is ráébresztett a helyes alakra: egy sárkány. Egy kínai-féle tűzsárkány. Ám hiába összpontosítottam, csak nem akart megjelenni.
- A gondolatban kimondott szó néha nem elég – tanácsolta, majd miután a további próbálkozásaim is kudarcba fulladtak, hozzátette – Ne feledd, ki vagy és honnan jöttél!
És akkor rájöttem. Már csak megszokásból is, de japánul beszéltem, szinte már japánul is gondolkoztam, Hinari már-már teljesen magába olvasztotta Annabellt, jobban, mint kellett volna. Ezt pedig nem hagyhattam, márcsak Naithen miatt sem. Nagy levegőt vettem, és emlékeztem. Ajkaimra maguktól jöttek a megfelelő szavak, s oda se kellett néznem, hogy tudjam, sikerült. A sao-ban oly idegennek tűnő mondat még sokáig visszhangzott a kazamata járataiban, majdhogynem élő tulajdonsággal ruházva fel a belőle született tűzsárkány-formát.
Persze mondani könnyebb volt, mint ténylegesen ki is vitelezni. Iszonyú béna voltam. Legalábbis a pillanatnyi lelkiállapotom és a fejemben egymást érő gondolatok kuszasága nem volt rám jó hatással, eleinte még azt is összekevertem, hogy most én mondtam-e valamit, vagy a kard. Aztán feladtam, legalábbis egyelőre: valahogy nem ment úgy, ahogy kellett volna, nem koncentráltam oda eléggé, míg végül ott tartottunk, hogy azon kellett sopánkodnom, milyen kevés pontot raktam a kitartásomra. A sziklának dőlve ziháltam, kezemben a katanával, és úgy éreztem, hogy folyik rólam a víz, még akkor is, ha ez ebben a világban nemigen volt lehetséges.
- Túl sötét van – böktem ki, logikus miértek hiányában.
- Van látásod – jött a válasz. Ó, hogy még a gondolataimban is képes olvasni?
- Igen.
Sóhajtva dőltem hátra, szemeimmel a kazamata plafonját bámulva. Túlságosan is fáradt voltam a reális gondolkodáshoz, a fegyver pedig túl sok új információt jelentett. Fél órája még azt se tudtam, mihez kezdjek magammal, most pedig feladatok egész sora várt rám. Erősebb akartam lenni.
A fegyver beszédképessége annyira meglepett, hogy amikor felajánlotta segítségét, ijedtemben el is ejtettem, majd reflexből a szabdalómért nyúltam, és a láthatatlan hang tulajdonosát kerestem. Jó ideig, teszem hozzá. Mire úgy ahogy megnyugodtam, és újra az ölembe fektettem, már kevésbé volt zavarba ejtő, ám a mindenkor logikus magyarázatokat kereső énem sehogysem tudta befogadni a tényt. Forgattam jobbra, forgattam balra, míg végül egyetértettünk abban, hogy ki kéne próbálni, mire is megyünk egymással. Igazán éles szituáció híján azonban csupán értelmetlen vagdosásra futotta, s mindketten tudtuk, hogy még nem készültem fel rá.
Per pillanat minden vágyam az volt, hogy lefekhessek a JL kastélyának számomra kialakított lakrészében lévő ágyra, és vagy fél napon át csak aludjak. Hogy rendezhessem gondolataimat, hogy kipihenjem a valóság által felszakított sebek és a különleges fegyver felfedezésének izgalmát és energiát próbáló történéseit.
- Gyakoroljunk mást – a fegyver hangja szinte belehasított a csendbe.
- Mást? – kérdeztem vissza erőtlenül. Nem értettem, mire gondolhat.
- Az alapvető elemekre való érzékenységed nem csupán azok magadba szívását jelenti. Megfelelő formában előhívva különleges erőt képviselhetnek. Tudatalattid már rég ismeri a képességet, mélyebb gondolataidban is felfedezem néha.
- Értem – sóhajtottam megint, ám nem tagadhattam le a csodálatot, amit a fegyver iránt éreztem. Jobban a tudatában volt gondolataimnak, mint én magam, és bár a kettőnk közti kapcsolat még szinte semmilyen lábakon nem állt, ő már képes volt hallani – Azt hiszem, értelek. Próbáljuk ki.
Felálltam, és a kardot két kézbe véve, egy formára gondoltam, ami megtestesítheti az általam kiválasztott elemet. Először leopárdot szerettem volna, ám a kezemben lévő katanának már a fogása is ráébresztett a helyes alakra: egy sárkány. Egy kínai-féle tűzsárkány. Ám hiába összpontosítottam, csak nem akart megjelenni.
- A gondolatban kimondott szó néha nem elég – tanácsolta, majd miután a további próbálkozásaim is kudarcba fulladtak, hozzátette – Ne feledd, ki vagy és honnan jöttél!
És akkor rájöttem. Már csak megszokásból is, de japánul beszéltem, szinte már japánul is gondolkoztam, Hinari már-már teljesen magába olvasztotta Annabellt, jobban, mint kellett volna. Ezt pedig nem hagyhattam, márcsak Naithen miatt sem. Nagy levegőt vettem, és emlékeztem. Ajkaimra maguktól jöttek a megfelelő szavak, s oda se kellett néznem, hogy tudjam, sikerült. A sao-ban oly idegennek tűnő mondat még sokáig visszhangzott a kazamata járataiban, majdhogynem élő tulajdonsággal ruházva fel a belőle született tűzsárkány-formát.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Szépen kidolgozott pályázat, természetesen elfogadom Gratulálok a második képességedhez!
Szépen kidolgozott pályázat, természetesen elfogadom Gratulálok a második képességedhez!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Képesség-módosítások
Mivel a szintezés már rég elavult, így egyben kicsit át is fogalmaztam az első képességemet, hogy átláthatóbb legyen. A módosítások és a kiegészítések más színnel vannak jelölve.
Element Absorb: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni a körülötte lévő elemekből.
Alapja: A játékos képessé válik az öt alap elem energiájának elszívására, mellyel az adott elemhez tartozó statot tud megemelni ideiglenesen. A fény gyorsaságot növel, a föld erőt, a víz kitartást, a tűz fegyverkezelést, az árnyék pedig életet. A képesség azonban soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát.
Hatása: A képesség aktiválásakor a spec-re rakott pontok rárakódnak az adott statra. Ez maximum 6 körig érvényes, lejárta után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer váltottunk). A képesség hatását a használó bármikor megszüntetheti, ám a lehűlési idő ekkor sem változik. Fontos! Ameddig érvényben van a bónusz (tehát csak akkor és addig, amikor és ameddig aktív), ezen képesség a használó környezetében lévő játékosok különleges képességeit az esetleges pontkülönbség ellenére sem képes gátolni!
Használata: Elég csupán gondolatban kimondani az adott elem nevét, és máris érvényesül a hozzá párosított statbónusz. Ez a váltásoknál is így működik.
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
[*]Amennyiben árnyékot használok (tehát életre teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett életből. Szóval ha 16 pontnál mind a 80 HP-t leütik, akkor nem használhatom tovább a képességet, ha viszont megmarad mondjuk 15 HP a saját életemen felül, akkor három pontot még használhatok belőle.
[*]Ha nem árnyékkal kezdek (tehát nem élet-bónusszal), utána már nem tehetek életre az adott harcban.
Dragon of Elements: Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd kép01, kép02 és kép03) és beleharap ellenfelébe.
Hatása: a megidézett sárkány színétől függően (amelyek az alapvető elemeket képviselik) a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik a szintem fele, lefelé kerekítve, illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
Ha a Fénysárkány hatása miatt többszörös támadáshoz jutok a harc során (tehát pl kettő helyett háromhoz), úgy a normál sebzésemen felül a maximális sebzés: annyiszor a szintem fele, amennyi támadásom volt eredetileg. (Példa: ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
Element Absorb: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni a körülötte lévő elemekből.
Alapja: A játékos képessé válik az öt alap elem energiájának elszívására, mellyel az adott elemhez tartozó statot tud megemelni ideiglenesen. A fény gyorsaságot növel, a föld erőt, a víz kitartást, a tűz fegyverkezelést, az árnyék pedig életet. A képesség azonban soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát.
Hatása: A képesség aktiválásakor a spec-re rakott pontok rárakódnak az adott statra. Ez maximum 6 körig érvényes, lejárta után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer váltottunk). A képesség hatását a használó bármikor megszüntetheti, ám a lehűlési idő ekkor sem változik. Fontos! Ameddig érvényben van a bónusz (tehát csak akkor és addig, amikor és ameddig aktív), ezen képesség a használó környezetében lévő játékosok különleges képességeit az esetleges pontkülönbség ellenére sem képes gátolni!
Használata: Elég csupán gondolatban kimondani az adott elem nevét, és máris érvényesül a hozzá párosított statbónusz. Ez a váltásoknál is így működik.
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
[*]Amennyiben árnyékot használok (tehát életre teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett életből. Szóval ha 16 pontnál mind a 80 HP-t leütik, akkor nem használhatom tovább a képességet, ha viszont megmarad mondjuk 15 HP a saját életemen felül, akkor három pontot még használhatok belőle.
[*]Ha nem árnyékkal kezdek (tehát nem élet-bónusszal), utána már nem tehetek életre az adott harcban.
Dragon of Elements: Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd kép01, kép02 és kép03) és beleharap ellenfelébe.
Hatása: a megidézett sárkány színétől függően (amelyek az alapvető elemeket képviselik) a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik a szintem fele, lefelé kerekítve, illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll.
Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
Ha a Fénysárkány hatása miatt többszörös támadáshoz jutok a harc során (tehát pl kettő helyett háromhoz), úgy a normál sebzésemen felül a maximális sebzés: annyiszor a szintem fele, amennyi támadásom volt eredetileg. (Példa: ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Elfogadom a képességmódosításokat, adatlapon is frissítsd őket, kérlek.
Elfogadom a képességmódosításokat, adatlapon is frissítsd őket, kérlek.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
*Sóhajt, rászánja magát, mintegy két hónapnyi fel-feltörő lelkesedési hullám utóhatásaként, bár még most sem teljesen biztos magában.*
Elhasználnám a jártasságváltási lehetőségemet, és a Növénylátást kicserélném Páncélkészítésre. Köszönöm!
*Megkönnyebbülten hátradől, és kíváncsian várja milyen recepteket fog kapni.*
Elhasználnám a jártasságváltási lehetőségemet, és a Növénylátást kicserélném Páncélkészítésre. Köszönöm!
*Megkönnyebbülten hátradől, és kíváncsian várja milyen recepteket fog kapni.*
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Elfogadom a jártasságváltást. A következő recepteket kapod:
- Bőrruha
- Trükkmester Gyűrűje
- Bronz Sisak
- Aranygyűrű
- Mokaszin
Elfogadom a jártasságváltást. A következő recepteket kapod:
- Bőrruha
- Trükkmester Gyűrűje
- Bronz Sisak
- Aranygyűrű
- Mokaszin
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
3. képesség *-*
Elemental Wall: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait.
Alapja és hatása: A játékos meglendíti a kardját, s egy két méter sugarú kört ír le maga körül, melynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön, megjelenése a használótól függ. Ezek a következőek lehetnek: sötét lángok (élet), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A képesség egy körön át marad érvényben, ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Hat körönként használható, távolsági támadások ellen hatástalan.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
Túl sokan voltak. Éreztem ezt már korábban is, de neem, nekem mindenképpen közéjük kellett rohannom, és vagdosni őket, dühből és feszültségből, addig, amíg a kitartásom engedte, és tovább, hála a képességemnek. Amióta Lewis meghalt, sokszor volt úgy, hogy elveszítettem a kontrollt és minden vágyam volt kiadni valahogy az addig felgyülemlett feszültséget, ezen nem segíthetett semmi, egyelőre. Talán még soha nem használtam az Element Absorb ezen részét ennyiszer, mint mostanában, a magas fegyverkezelésem és közepes erőm bőven elég volt az itteni moboknak, s én a víz erejét hívtam segítségül, a fáradtság csak az utamban állt. Most viszont, túl sokan voltak.
- Higgadj le és inkább koncentrálj – hiába mondta az ellenkezőjét, a Katana is ingerült volt, éreztem a hangján. Megráztam a fejem, és elpusztítottam még két bestiát, ám ekkor a mihaszna farkasok között feltűnt egy, amely nem hasonlított a többire. Távolról nézte az eseményeket, s amikor mozdította mancsait, a többiek hátráltak pár lépést, azonban nem engedtek, ott álltam közöttük, a kör közepén, egyedül, s mégis társaságban. Bundája ezüstös volt, fogai fehérek, szinte világítottak a lenyugvó nap fényében. Fogalmam sem volt, hogyan került ide, de a mobok behódoltak neki, s én egy pillanatra megijedtem, talán először úgy igazán, amióta céhvezér lettem. A menüt azonban jobb kézzel lehetett csak lehívni, abban meg éppen a Katana volt, így nem kockáztathattam, volt esély rá, hogy mire fegyvertelenül előszedném a teleportkristályt, már túl késő lenne. Térdeim behajlítottam, s szemeimet körbejárattam az állatokon, vagy tíz-tizenöt biztosan volt belőlük, a domb tetején lévő fehéreset kivéve.
Egyszerre rezzentek, láttam, amint lemásolják a mozdulataimat, izmaik befeszülnek, és a parancsra várnak. Az Ezüst Farkas azonban nem törődött velük, engem, a prédáját nézte, azt várta, amíg pirosba fordul az életcsíkom, s ehhez már nagyon nem kellett sok. Chh. Meglendítettem a Katanát, s eközben akartam a kitartásról életre váltani, ám rá kellett hogy jöjjek, hogy ezt így többé nem lehetett… Viszont az árnyékra való összpontosítás következményeként nem várt esemény történt, fekete lángok csaptak föl, elválasztva engem a farkasoktól. Meglepetten hátráltam egy lépést, ám mögöttem is égett a tűz, így inkább helyben maradtam. Szerinted? – kérdeztem a Katanát tanácstalanul.
- Majd kiderül – hangzott a válasz, így csupán bólintottam, és megvártam, amíg az ellenfeleim lépnek. Nem is kellett sokáig álldogálnom, amazok már meg is indultak, ám ahogy testük érintkezett a fekete tűzzel, úgy nőtt az életcsíkom, minden farkas után egy kicsivel. Halványan elmosolyodtam, és amelyik a közelembe került, csupán felszálló pixelek jelezték hűlt helyét, s nem telt bele egy perc, máris farkasszemet nézhettem a bestiával, immáron egyenlő felekként méregetve egymást. Ő is egyedül volt, akárcsak én. Túl sokan voltak, de hála az új képességem gyógyító erejének, mindet megöltem.
Alapja és hatása: A játékos meglendíti a kardját, s egy két méter sugarú kört ír le maga körül, melynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön, megjelenése a használótól függ. Ezek a következőek lehetnek: sötét lángok (élet), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A képesség egy körön át marad érvényben, ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Hat körönként használható, távolsági támadások ellen hatástalan.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
*
Túl sokan voltak. Éreztem ezt már korábban is, de neem, nekem mindenképpen közéjük kellett rohannom, és vagdosni őket, dühből és feszültségből, addig, amíg a kitartásom engedte, és tovább, hála a képességemnek. Amióta Lewis meghalt, sokszor volt úgy, hogy elveszítettem a kontrollt és minden vágyam volt kiadni valahogy az addig felgyülemlett feszültséget, ezen nem segíthetett semmi, egyelőre. Talán még soha nem használtam az Element Absorb ezen részét ennyiszer, mint mostanában, a magas fegyverkezelésem és közepes erőm bőven elég volt az itteni moboknak, s én a víz erejét hívtam segítségül, a fáradtság csak az utamban állt. Most viszont, túl sokan voltak.
- Higgadj le és inkább koncentrálj – hiába mondta az ellenkezőjét, a Katana is ingerült volt, éreztem a hangján. Megráztam a fejem, és elpusztítottam még két bestiát, ám ekkor a mihaszna farkasok között feltűnt egy, amely nem hasonlított a többire. Távolról nézte az eseményeket, s amikor mozdította mancsait, a többiek hátráltak pár lépést, azonban nem engedtek, ott álltam közöttük, a kör közepén, egyedül, s mégis társaságban. Bundája ezüstös volt, fogai fehérek, szinte világítottak a lenyugvó nap fényében. Fogalmam sem volt, hogyan került ide, de a mobok behódoltak neki, s én egy pillanatra megijedtem, talán először úgy igazán, amióta céhvezér lettem. A menüt azonban jobb kézzel lehetett csak lehívni, abban meg éppen a Katana volt, így nem kockáztathattam, volt esély rá, hogy mire fegyvertelenül előszedném a teleportkristályt, már túl késő lenne. Térdeim behajlítottam, s szemeimet körbejárattam az állatokon, vagy tíz-tizenöt biztosan volt belőlük, a domb tetején lévő fehéreset kivéve.
Egyszerre rezzentek, láttam, amint lemásolják a mozdulataimat, izmaik befeszülnek, és a parancsra várnak. Az Ezüst Farkas azonban nem törődött velük, engem, a prédáját nézte, azt várta, amíg pirosba fordul az életcsíkom, s ehhez már nagyon nem kellett sok. Chh. Meglendítettem a Katanát, s eközben akartam a kitartásról életre váltani, ám rá kellett hogy jöjjek, hogy ezt így többé nem lehetett… Viszont az árnyékra való összpontosítás következményeként nem várt esemény történt, fekete lángok csaptak föl, elválasztva engem a farkasoktól. Meglepetten hátráltam egy lépést, ám mögöttem is égett a tűz, így inkább helyben maradtam. Szerinted? – kérdeztem a Katanát tanácstalanul.
- Majd kiderül – hangzott a válasz, így csupán bólintottam, és megvártam, amíg az ellenfeleim lépnek. Nem is kellett sokáig álldogálnom, amazok már meg is indultak, ám ahogy testük érintkezett a fekete tűzzel, úgy nőtt az életcsíkom, minden farkas után egy kicsivel. Halványan elmosolyodtam, és amelyik a közelembe került, csupán felszálló pixelek jelezték hűlt helyét, s nem telt bele egy perc, máris farkasszemet nézhettem a bestiával, immáron egyenlő felekként méregetve egymást. Ő is egyedül volt, akárcsak én. Túl sokan voltak, de hála az új képességem gyógyító erejének, mindet megöltem.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Ez most nem olyan bonyi, mint az első kettő, de elemes ez is \o/ Elfogadom, gratulálok a harmadik képességedhez!
Ez most nem olyan bonyi, mint az első kettő, de elemes ez is \o/ Elfogadom, gratulálok a harmadik képességedhez!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
NJK pet pályázat
Nestor
Nestor
Fajtája: Tűzsárkány
Kora: Bébi
Jellem:
Nestor elsődleges céljának érzi Hinari védelmét csakúgy, mint hajdanán Shikiét, számára alapvető fontosságú a másik segítése, ha kell, tettekkel, ha kell, akkor szavakkal. Tömören és mindig E/3-ban fogalmaz, keveset szól, de sokat mond; beszéde mögött rejlő bölcsessége, főleg fiatalkorához képest figyelemre méltó. Egyfajta hirtelen haragúság is jellemzi, ám ezt általában nem mutatja a külvilág felé, ilyenkor gyakran hallani morgolódni, s ha dühös, a hátán lévő kerék is forogni kezd. A dal, amit Shiki énekelt, őbenne is megragadt, szomorú éneke néha-néha visszahangzik a céhház folyosóján, ám maga a kissárkány nem a búnak él, inkább előretekint, s megpróbálja bármi áron megóvni Hinarit és gondoskodni róla.
Története:
A tűzsárkány Shiki kezei között bújt ki a tojásból, az idomárlányhoz mély és erős szálak kötötték, ám egy napon nem várt esemény történt, s ők sem menekülhettek a sorsuk elől. Nestor, gazdájának halála után Askr-höz szegődött, a lány az utolsó szavaival bízta a fiú gondjaira barátját, így amikor a srác csatlakozott a JL-hez, a sárkány is vele ment. Ekkor barátkoztak össze Hinarival, s Askr kérésére a pet követte a lányt, segítve őt egy érdekes küldetésen, majd azt azt követő gyűlésen is ott volt, mindvégig támogatva az új céhvezért a gyászban. Hinari innentől kezdve tudta, hogy mindig számíthat Nestorra, a tűzsárkányban pedig kialakult valamiféle kényszer, hogy úgy viselkedjen a lánnyal, mint ahogy Shikivel tette, óvva őt és testi, valamint lelki támasza lenni a szükség órájában.
*
- Köszönöm - néztem rá, az azúrkék szemei mögött rejlő okosságot csodálva, hogy ő mindig, minden helyzetben megtalálta azt, ami annak megoldásához kellett. Pár szó, nem több, de annyi elég volt, egy kicsit talán magamra emlékeztetett, habár mostanában egyre inkább éreztem úgy, hogy múlni látszik az oly fontos tisztánlátásom. Sokszor gondoltam másra, mint amire kellett volna, mondatokat tettem hozzá és következtetéseket vontam le, mindig próbálva párhuzamot keresni, egy szálat, mi elvezet a hős megölésének mikéntjeihez és nem utolsó sorban annak gyilkosaihoz. Én nem akartam ölni, mégis, feszültté tett a tudás hiánya, a miértek hiánya, és az ő hiánya is. Meggondolatlan voltam, tán először úgy igazán a farkasos eset óta.
- Annabelnek nem kell megköszönnie. Nestor örül, hogy segíthetett.
Elmosolyodtam, és megsimogattam a sárkány fejét, ki karba tett kézzel tűrte, nem szólt semmit, s így nem is tudtam megmondani, mire gondolhat. Felálltam, s egy sóhajtás után indultam tovább, a Katana már régen a tokjában pihent, ezúttal nem ő volt a főszereplő. Lépteim lassúnak tűntek a nedves fűben, nem néztem hátra, mégis tudtam, hogy Nestor ott van, követ és figyel, megóv és szól, hogyha baj van. Kicsit egy múltkori esetre emlékeztetett, ám most nem hívott a dal, a komor fák árnyékai pedig egyre magasabbak és magasabbak lettek. Megtorpantam, zajt hallottam egy közeli bokor mögül, ám csupán egy nyúl igyekezett hazafelé, érdeklődve méregette a párosunkat, majd továbbállt.
- Menjünk haza - indítványoztam egy kis szünet után, s megfordultam, a tizedik szint erdősége már nem jelentett nehézséget, ha jól összpontosítottam. Nem úgy, mint az előbb. Tekintetünk találkozott, én pedig bólintottam, majd megfogtam a sárkány kezét, másik kezemmel magasra emelve a teleportkristályt. Most nem számított, hogy fegyvertelen voltam, hiszen rájöttem, hogy nemcsak a Katana az, akire mindig számíthatok.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Elfogadom a pályázatot, noha kétségeim támadtak arról, hogy ez a teremtmény tényleg sárkány-e Mivel pet NJK, így elég az adatlapon feltüntetned.
Elfogadom a pályázatot, noha kétségeim támadtak arról, hogy ez a teremtmény tényleg sárkány-e Mivel pet NJK, így elég az adatlapon feltüntetned.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Képesség-igazítás
Apróbb helyesbítések a félreértések és a bossokon való extra gyógyulás elkerülése végett. Módosítások zölddel.
3. Elemental Wall: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait.
Alapja és hatása: A játékos meglendíti a kardját, s egy két méter sugarú kört ír le maga körül, melynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön, megjelenése a használótól függ. Ezek a következőek lehetnek: sötét lángok (élet, bossokra nem hat), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig), ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Hat körönként használható, távolsági támadások ellen hatástalan.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
3. Elemental Wall: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait.
Alapja és hatása: A játékos meglendíti a kardját, s egy két méter sugarú kört ír le maga körül, melynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön, megjelenése a használótól függ. Ezek a következőek lehetnek: sötét lángok (élet, bossokra nem hat), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig), ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Hat körönként használható, távolsági támadások ellen hatástalan.
Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Elfogadom a módosítást!
Elfogadom a módosítást!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Jellemfrissítés
Nos ami most van adatlapon, az még az eredeti, éshát azóta eltelt egy kis idő... meg történt pár esemény. Szal az egy csöppet out of date, így itt a mostani.Új:
Az Aincradban töltött majd másfél év egyre kimagaslóbb eredményei lassan háttérbe szorították régi énjét, a szótlan, önbizalomhiányos kislányt, aki a játék elején volt. Mostmár tisztában van a képességeivel, céltudatos és képes a harcok során és az éles helyzetekben is maximális koncentrációt nyújtani, s ha kell, úgy beszéddel, érvelésekkel segíteni a sikert. Gondolkodásmódja a puszta logikára épül, s képes a végletekig elmenni, csakhogy megértse az adott szituációt; tipikusan az a karakter, aki előbb gondolkodik, és kérdez – sokat – mielőtt bármit is cselekedne. Talán éppen ezért, egyre inkább érzi úgy, hogy túl sok rajta a teher, néha meg lenne elégedve egy kicsivel kevesebb felelősséggel is, mint amit viselnie kell, ez bizonyos helyzetekben komorrá és feszélyezetté teheti. Ugyanakkor tud lazábban is viselkedni, de csakis olyan személyek társaságában, akikben teljes mértékben megbízik, ilyenből pedig nincs túl sok, hála a sok csalódásnak és halálnak, amikben része volt. Igyekszik ott segíteni, ahol tud, általában nyitottan kezeli a feladatokat és az új embereket, de mindig kellő óvatossággal. Elvárja, hogy őszintén beszéljenek vele, ahogyan ő teszi ezt másokkal, és törekszik arra, hogy megfelelő mennyiségű információ nélkül ne ítélkezzen, ám képes eltúlzott következtetéseket levonni akár a legapróbb mozzanatokból is, főleg ha azok hátráltatják a csapatmunkát, vagy negatívan hatnak a barátaira, akiknek mindenkori jóléte egy elég érzékeny pontja.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Elfogadom a jellemfejlődést
Elfogadom a jellemfejlődést
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Negyedik képesség \o/
4. Status swapAlapja és hatása: a képesség két, általam választott játékos között cserél ki minden, a pontokat befolyásoló státusz effektet, legyen ez buff, debuff, seb vagy egyéb hatás. A képesség maga a csere, a bónuszok és hátrányok addig tartanak, amíg alap esetben tartottak volna (tehát ha pl egy buff 6 körig tart, és a csere előtt már aktív volt 2 körig, akkor a csere után még 4 körig tart, utána magától megszűnik). Fontos továbbá megjegyezni, hogy – mivel a státusz cserélődik, és nem pl a képesség egész hatása megy át – a képességekkel járó esetleges hátrányok nem tevődnek át, azt továbbra is az viseli, aki a csere előtt viselte. A képesség lehűlési ideje öt kör, ugyanazokon a játékosokon viszont csak a megváltozott státuszok végétől számított hatodik körben használhatom újra.
Kinézete és használata: ha a használó részéről megvan a kellő koncentráció, a célpont karakterek avatarjaiból pixelek válnak ki, és tevődnek át a másikra, ezzel biztosítva a státuszcserét. A játékosok érzik is a képesség hatását: ha egy negatív hatás kerül le róluk vagy pozitívat kapnak, úgy egy pillanatra jóleső, megkönnyebbült érzés lesz úrrá rajtuk, ellenkező esetben pedig kellemetlenséggel párosult hiányérzetük lesz.
Kijátszás: itt.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Ossu!
Elfogadom a pályázatot, gratulálok a negyedik o.O képességedhez
Elfogadom a pályázatot, gratulálok a negyedik o.O képességedhez
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Noh akkor, hogy hivatalossá legyenek téve az új rendszer miatti változtatások és kiegészítések.
*ő be nem teszi az egészet, csak azokat a részeket amin volt módosítás*
Dragon of Elements:
Hatása: a megidézett sárkány színétől függően a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik moboknál a szintem fele, jk ellen pedig az ellenfelem szintjének fele, lefelé kerekítve; illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 pontot mindig hagy az adott staton. Lehűlési idő 3 kör, bossoknál 15 kiskör.
Elemental Wall:
Alapja és hatása: (...) Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). Maximális értéke: max hp/2. A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig), ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Lehűlési idő 5 kör, amennyiben nem történt gyógyulás, úgy 3 kör; kiskörös harcoknál (boss, kazamata) pedig 30 kiskör. Távolsági támadások ellen hatástalan, többletköröknél csak 1x gyógyít.
*ő be nem teszi az egészet, csak azokat a részeket amin volt módosítás*
Dragon of Elements:
Hatása: a megidézett sárkány színétől függően a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik moboknál a szintem fele, jk ellen pedig az ellenfelem szintjének fele, lefelé kerekítve; illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 pontot mindig hagy az adott staton. Lehűlési idő 3 kör, bossoknál 15 kiskör.
Elemental Wall:
Alapja és hatása: (...) Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). Maximális értéke: max hp/2. A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig), ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Lehűlési idő 5 kör, amennyiben nem történt gyógyulás, úgy 3 kör; kiskörös harcoknál (boss, kazamata) pedig 30 kiskör. Távolsági támadások ellen hatástalan, többletköröknél csak 1x gyógyít.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Hinari
Elfogadom a módosításokat.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hinari
Ötödik képesség ^^
5. Reverse
A képesség a skillek megfordításán alapszik. Aktiválása után ellenfelenként egy (1), már aktív, vagy az ezután első, sikeresen aktivált képességet megfordítja; az így kapott "bónuszok" (pl plusz támadás) nem használnak cselekvéspontokat. Hatása addig tart, amíg a megfordított skill/skillek érvényben vannak; harconként csak egyszer használható. Animációja, külső jele nincs.
Példák: gyógyítás/gyógyulás helyett sebzés/sebződés, buff helyett debuff, +1 támadás helyett elveszi az eredetit is stb.
----------
Kijátszás a Kleinnel megbeszéltek alapján egy küldetés keretein belül. Értelemszerűen amíg ott karakter nem képes használni, máshol sem teheti, az ic utána lévő játékoknál is csak a játék ezen pontja után.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
1 / 2 oldal • 1, 2
1 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.