Judy Noxia (A Fehér Főnix)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Judy Noxia (A Fehér Főnix)
Név:
Judy Noxia
Nem:
Nő
Kaszt:
Árnyharcos
Kor:
22
Szint:
23
Exp: 1905/1900
Céh:
Phoenix Brotherhood
Arany:
1558
Kinézet:
Lenőtt gesztenyebarna haja és sugárzó zöld szemei vannak, bőre sima, tapintásra kellemes. Karcsú, akrobatikus külseje van, de jó erőlétű és fitt is, mivel sokszor bejárja a természeti világ zugait (azaz erdőben kóborol, úszik, hegyet mászik,vadászik, satöbbi), emellett gyakorolja a harcművészeteket, főleg keletieket. Emiatt sem szabad, hogy megtévessze bárkit a csinos női megjelenése, mely akár nindzsaszerű is lehetne. Öltözéke általában kényelmes jellegű. Harcoknál mindig rajta vannak a felszerelései, nyugodalmas szabad idejében stílusos, csinos öltözetben jár; soha nem lehet alkalomhoz nem megfelelő viseletben látni.
Jellem:
Judy nyugodt, fegyelmezett lány, de feszültté és idegessé válik egy kissé, ha játszanak a türelmével, ám korántsem jelenti azt, hogy felkapja mindenen a vizet, végül is barátságos és természetű, és néha még meg is ereszt pár viccet, ha olyan a kedve. Nem bízik meg számára idegen alakokban, de ha már jól kiismerte az illetőt az álarc mögött", akkor már megvannak róla a véleményei. Aki közel állnak hozzá, mint barátok, szövetségek és annál is fontosabbak, azok bármikor számíthatnak védelmező segítségére. Ha még el is bukik valaki ellen, főnix módjára tér vissza, hogy elégtételt tegyen rendfenntartói etikával. Aki pedig megalázza őt vagy barátait/társait, azzal bármikor megküzdene becsület visszaszerzéséért. Mert ő a Fehér Árnyharcos, azaz a Fehér Főnix, aki sose akar elbukni és bármire hajlandó, hogy megmentsen/megvédjen másokat. Ámbátor, mikor belépett a SAO-ba, néhány embert kivéve nagyon megvetően viselkedett másokkal (persze még most is vannak, akikkel nem szívesen akarna egy csapatba kerülni), kicsit önző és folyton logikai úton akart akár egyedül is mindent megoldani. Talán éppen ezért történt, hogy egy időszakban nagyon sokat szenvedett lelkileg, és mikor első szerelme is összetörte szívét, abban az időszakban kezdte belátni, hogy milyen negatív karakter volt mindenki között, így teljes egészében változtatott jellemén. Kedvenc elfoglaltsága sok mindenen logikázni határtalan csillagos égig, a harcművészeti gyakorlatok, rajzolás, éneklés, meditálás és a vadászat.
Képességek:
1. képesség:
A Fehér Főnix Szárnya
Judy átán megjelenik egy három méter átmérőjű, szikrázó főnixszárny, amivel képes repülni egy bizonyos kasztolási ideig. Ugyanúgy Támadni is tud vele, és a gyorsasága is nagyobb lesz. Támadás során feltüzelt gyorsasággal nekirepül az ellenfelének, akibe áramot is belevezet. Két körig használhatja, de három kör a várakozási ideje, amíg újra nem használhatja.
Az főnixszárny gyorsasági bónuszpontja minden tizedik szinten kettővel nő, míg a támadása ötösével nő minden 10. szinten.
1-10 szint:
+2 gyorsaság; +5 sebzés
10-20 szint:
+4 gyorsaság; +10 sebzés
20-30 szint:
+6 gyorsaság; +15 sebzés
30-40 szint:
+8 gyorsaság; +20 sebzés
40-50 szint:
+10 gyorsaság; +25 sebzés
50-60 szint:
+12 gyorsaság; +30 sebzés
60-70 szint:
+14 gyorsaság; +35 sebzés
70-80 szint:
+16 gyorsaság; +40 sebzés
80-90 szint:
+18 gyorsaság; +45 sebzés
90-100 szint:
+20 gyorsaság; +50 sebzés
2. képesség:
Villámvért
Amikor a képesség aktiválódik, Judy körülveszi egy szikrázó feszültség. Ha valaki hozzáér, akkor az áram megcsapja, megszabadítja az illetőt az eredeti sebzése értékének a felével. Egy körig hat, de két kört pihen. A Villámvért csak fizikai védelemre jó, a távol-támadásokra nem hat ki, ezért az íjászok fegyvereivel vagy más dobófegyverekkel szemben mit sem ér a képesség.
3. képesség:
A Fehér Főnix Áldása
Judy a kezeiben szikrázó villámgömböt alkot, amit ha elenged, akkor átváltozik villámfőnixmadárkává. A madárka persze egy kiválasztott csapattárs mellkasába repül bele, így az illető három körön keresztül speciális képességpont/2 HP-t gyógyul. Amíg ez a képesség tart, addig nem használhatja újra Judy ezt a képességet. Ugyanazon az emberen a HP-töltés lejárata után még újabb három körig nem használhatja, saját magán meg egyáltalán nem, legalábbis nem is tudja.
Kapcsolatok (IC)
Barátok/szövetségesek: Ozirisz, Jun, Mirika, Thunder, Joey Chrome, Enheriel-Snowcat páros, Chancery, Jay, Kurokoto, Nio, Aidor, Atoru, Ilsette, Nanami Haruka, Shukaku, Kincaid
Ellenségek/riválisok: Darkness, Kusumi Ayani, Tachibana Makoto
Szerelme: Ozirisz
Felszerelés
Fegyverek és öltözet:
Topáz Sisak (+3 erő +25 páncél)
Opálbevonatú Ruha (+1 erő +1 kitartás +35 páncél)
Hősi köpeny (+8 páncél, +2 kitartás)
Acélkarom (+8 erő +2 kitartás)
Cseppkő (+4 erő, -1 sebzés minden második találatnál az ellenfélnek)
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
Gyűrű (+5 fegyverkezelés +5 gyorsaság +5 kitartás)
Csodás Aranygyűrű (+11 erő +2 kitartás)
ManeuverGear [ ruha, stattal nem rendelkezik, meglévő felszerelésre lehet felvenni, Airborne küldetésen kívül kard hiányos, levegőn "szörfölésre" alkalmas eszköz fák, házak vagy bármi amibe meg lehet kapaszkodni, között.]
Gyorsaság Rúna (+2 kitartás +6 gyorsaság)
Tárgyak és fel nem szerelt fegyverek és felszerelések (boltiakkal együtt):
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Rövid Akarat Potion (+1 élet két körig +10 HP-t gyógyít)
4x Vas Sisak (+7 páncél)
3x Speciális Gyengítő Méreg
1x Gyenge Lénygyengítő Méreg
11x Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
1x Béna Frissítő Potion (+2 gyorsaság egy körig és +10 HP)
3x Trükkmester Gyűrűje (-1 erő, +3 gyorsaság)
4x Kidolgozott Bőrruha (+8 páncél)
2x Pánik Burok
1x Pajzs Kristály
1x Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés +1 spec képesség)
1x Kezdő *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő)
x1 Fa Irányítópálca (+1 irányítás)
x1 Minotaurusz sisak (+3 erő, + 8 páncél)
x1 Egyedi Fémgyűrű (+5 erő +1 gyorsaság +1 kitartás)
x1 Csigamintás Gyűrű (+5 fegyverkezelés)
Szakmához szükséges tárgyak (érclátás):
x25 Vasérc
x2 Holdkő
x15 Halvány Rubin
x21 Bronzérc
x10 Munkálatlan Bőr
x8 Sida Kő
Receptek (páncélkészítés):
Trükkmester Gyűrűje Recept
Kidolgozott Bőrruha Recept
Bronzgyűrű Recept
Csigamintás Gyűrű Recept
Birkózó Gyűrű Recept
Jártasságok:
Elsődleges jártasság:
Akrobatika (3. szint)
Keresés (1. szint)
Észlelés (1. szint)
Lopakodás (1.szint)
Másodlagos jártasság:
Érclátás (56. szint)
Páncélkészítés (77. szint)
Harmadlagos jártasság:
Vadászat (300)
Főzés (257)
Horgászat (200)
Ajándékok:
KA ajándéka: 1000 arany
Utolsó módosítás dátuma:
2013. szeptember 15.
Judy Noxia
Nem:
Nő
Kaszt:
Árnyharcos
Kor:
22
Szint:
23
Exp: 1905/1900
Céh:
Phoenix Brotherhood
Arany:
1558
Kinézet:
Lenőtt gesztenyebarna haja és sugárzó zöld szemei vannak, bőre sima, tapintásra kellemes. Karcsú, akrobatikus külseje van, de jó erőlétű és fitt is, mivel sokszor bejárja a természeti világ zugait (azaz erdőben kóborol, úszik, hegyet mászik,vadászik, satöbbi), emellett gyakorolja a harcművészeteket, főleg keletieket. Emiatt sem szabad, hogy megtévessze bárkit a csinos női megjelenése, mely akár nindzsaszerű is lehetne. Öltözéke általában kényelmes jellegű. Harcoknál mindig rajta vannak a felszerelései, nyugodalmas szabad idejében stílusos, csinos öltözetben jár; soha nem lehet alkalomhoz nem megfelelő viseletben látni.
Jellem:
Judy nyugodt, fegyelmezett lány, de feszültté és idegessé válik egy kissé, ha játszanak a türelmével, ám korántsem jelenti azt, hogy felkapja mindenen a vizet, végül is barátságos és természetű, és néha még meg is ereszt pár viccet, ha olyan a kedve. Nem bízik meg számára idegen alakokban, de ha már jól kiismerte az illetőt az álarc mögött", akkor már megvannak róla a véleményei. Aki közel állnak hozzá, mint barátok, szövetségek és annál is fontosabbak, azok bármikor számíthatnak védelmező segítségére. Ha még el is bukik valaki ellen, főnix módjára tér vissza, hogy elégtételt tegyen rendfenntartói etikával. Aki pedig megalázza őt vagy barátait/társait, azzal bármikor megküzdene becsület visszaszerzéséért. Mert ő a Fehér Árnyharcos, azaz a Fehér Főnix, aki sose akar elbukni és bármire hajlandó, hogy megmentsen/megvédjen másokat. Ámbátor, mikor belépett a SAO-ba, néhány embert kivéve nagyon megvetően viselkedett másokkal (persze még most is vannak, akikkel nem szívesen akarna egy csapatba kerülni), kicsit önző és folyton logikai úton akart akár egyedül is mindent megoldani. Talán éppen ezért történt, hogy egy időszakban nagyon sokat szenvedett lelkileg, és mikor első szerelme is összetörte szívét, abban az időszakban kezdte belátni, hogy milyen negatív karakter volt mindenki között, így teljes egészében változtatott jellemén. Kedvenc elfoglaltsága sok mindenen logikázni határtalan csillagos égig, a harcművészeti gyakorlatok, rajzolás, éneklés, meditálás és a vadászat.
Képességek:
1. képesség:
A Fehér Főnix Szárnya
Judy átán megjelenik egy három méter átmérőjű, szikrázó főnixszárny, amivel képes repülni egy bizonyos kasztolási ideig. Ugyanúgy Támadni is tud vele, és a gyorsasága is nagyobb lesz. Támadás során feltüzelt gyorsasággal nekirepül az ellenfelének, akibe áramot is belevezet. Két körig használhatja, de három kör a várakozási ideje, amíg újra nem használhatja.
Az főnixszárny gyorsasági bónuszpontja minden tizedik szinten kettővel nő, míg a támadása ötösével nő minden 10. szinten.
1-10 szint:
+2 gyorsaság; +5 sebzés
10-20 szint:
+4 gyorsaság; +10 sebzés
20-30 szint:
+6 gyorsaság; +15 sebzés
30-40 szint:
+8 gyorsaság; +20 sebzés
40-50 szint:
+10 gyorsaság; +25 sebzés
50-60 szint:
+12 gyorsaság; +30 sebzés
60-70 szint:
+14 gyorsaság; +35 sebzés
70-80 szint:
+16 gyorsaság; +40 sebzés
80-90 szint:
+18 gyorsaság; +45 sebzés
90-100 szint:
+20 gyorsaság; +50 sebzés
2. képesség:
Villámvért
Amikor a képesség aktiválódik, Judy körülveszi egy szikrázó feszültség. Ha valaki hozzáér, akkor az áram megcsapja, megszabadítja az illetőt az eredeti sebzése értékének a felével. Egy körig hat, de két kört pihen. A Villámvért csak fizikai védelemre jó, a távol-támadásokra nem hat ki, ezért az íjászok fegyvereivel vagy más dobófegyverekkel szemben mit sem ér a képesség.
3. képesség:
A Fehér Főnix Áldása
Judy a kezeiben szikrázó villámgömböt alkot, amit ha elenged, akkor átváltozik villámfőnixmadárkává. A madárka persze egy kiválasztott csapattárs mellkasába repül bele, így az illető három körön keresztül speciális képességpont/2 HP-t gyógyul. Amíg ez a képesség tart, addig nem használhatja újra Judy ezt a képességet. Ugyanazon az emberen a HP-töltés lejárata után még újabb három körig nem használhatja, saját magán meg egyáltalán nem, legalábbis nem is tudja.
Kapcsolatok (IC)
Barátok/szövetségesek: Ozirisz, Jun, Mirika, Thunder, Joey Chrome, Enheriel-Snowcat páros, Chancery, Jay, Kurokoto, Nio, Aidor, Atoru, Ilsette, Nanami Haruka, Shukaku, Kincaid
Ellenségek/riválisok: Darkness, Kusumi Ayani, Tachibana Makoto
Szerelme: Ozirisz
Felszerelés
Fegyverek és öltözet:
Topáz Sisak (+3 erő +25 páncél)
Opálbevonatú Ruha (+1 erő +1 kitartás +35 páncél)
Hősi köpeny (+8 páncél, +2 kitartás)
Acélkarom (+8 erő +2 kitartás)
Cseppkő (+4 erő, -1 sebzés minden második találatnál az ellenfélnek)
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás)
Gyűrű (+5 fegyverkezelés +5 gyorsaság +5 kitartás)
Csodás Aranygyűrű (+11 erő +2 kitartás)
ManeuverGear [ ruha, stattal nem rendelkezik, meglévő felszerelésre lehet felvenni, Airborne küldetésen kívül kard hiányos, levegőn "szörfölésre" alkalmas eszköz fák, házak vagy bármi amibe meg lehet kapaszkodni, között.]
Gyorsaság Rúna (+2 kitartás +6 gyorsaság)
Tárgyak és fel nem szerelt fegyverek és felszerelések (boltiakkal együtt):
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Rövid Akarat Potion (+1 élet két körig +10 HP-t gyógyít)
4x Vas Sisak (+7 páncél)
3x Speciális Gyengítő Méreg
1x Gyenge Lénygyengítő Méreg
11x Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
1x Béna Frissítő Potion (+2 gyorsaság egy körig és +10 HP)
3x Trükkmester Gyűrűje (-1 erő, +3 gyorsaság)
4x Kidolgozott Bőrruha (+8 páncél)
2x Pánik Burok
1x Pajzs Kristály
1x Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés +1 spec képesség)
1x Kezdő *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő)
x1 Fa Irányítópálca (+1 irányítás)
x1 Minotaurusz sisak (+3 erő, + 8 páncél)
x1 Egyedi Fémgyűrű (+5 erő +1 gyorsaság +1 kitartás)
x1 Csigamintás Gyűrű (+5 fegyverkezelés)
Szakmához szükséges tárgyak (érclátás):
x25 Vasérc
x2 Holdkő
x15 Halvány Rubin
x21 Bronzérc
x10 Munkálatlan Bőr
x8 Sida Kő
Receptek (páncélkészítés):
Trükkmester Gyűrűje Recept
Kidolgozott Bőrruha Recept
Bronzgyűrű Recept
Csigamintás Gyűrű Recept
Birkózó Gyűrű Recept
Jártasságok:
Elsődleges jártasság:
Akrobatika (3. szint)
Keresés (1. szint)
Észlelés (1. szint)
Lopakodás (1.szint)
Másodlagos jártasság:
Érclátás (56. szint)
Páncélkészítés (77. szint)
Harmadlagos jártasság:
Vadászat (300)
Főzés (257)
Horgászat (200)
- Játékbeli események:
- Küldetések:
A földalatti boszorkány (Befejezett)
Nyelvöltő Henric (Befejezett)
A Gyűlölet Démonjai (Befejezett)
Félelem és Bátorság (Befejezett)
Hegyes fülek (Lezárt)
Tavak mélyén (Kilépett)
A pénz serlege (Lezárt)
Airborne (Befejezett)
Warrior Cats 2.0 (Lezárt)
Gyűlölet Démonai (Folyamatban)
Eventek:
OFF (Befejezett)
Húsvéti tojások (és robbanó nyulak) (Félbehagyott)
A legendás küldetés! (Befejezett)
Tükörkép (Befejezett)
"Az éhezők viadala" (Kiesett)
Karácsonyi event (Befejezett)
Vakrandi (Befejezett)
Vidámpark (Kilépett)
Húsvéti Akció (Befejezett)
Konferencia (Lezárt)
Bossok:
7. boss (Befejezett)
9. boss (Befejezett)
10. boss (Behalás)
11. boss (Befejezett)
12. boss (Befejezett)
13. boss (Befejezett)
14. boss (Befejezett)
15. boss (Befejezett)
Minibossok:
A Darázskirálynő(Boss miatt félbehagyva)
Küzdőterek:
Judy & Pete (Befejezett)
Enheriel vs Judy (Befejezett)
Judy vs Kota (Befejezett)
A perverz idomár a büszke íjász ellen (azaz Ren vs Judy) (Befejezett)
Judy & Asuka (Befejezett)
Zakuro vs Judy (Befejezett)
Haru vs Judy (Befejezett)
Aidor vs Judy (Befejezett)
Enheriel vs Judy II. (Lezárt)
A gyakorlás, avagy a céhvezér és a céhtag edzenek (Mirika vs Judy) (Befejezett)
Perzselő könnyek avagy Judy vs Askr (Lezárt)
Darkness vs Judy (Befejezett)
Aidor vs Judy - Második felvonás (Befejezett)
Judy és Kurokoto - Boxra fel! (Lezárt)
Shu & Timidus vs Judy (Befejezett)
Megnyert: 7 Elvesztett: 7 Döntetlen: 6
Ismerkedős játékok:
Enheriel (Befejezett)
Möraja Chanchery (Befejezett)
Jay (Befejezett)
Kurokoto (Befejezett)
Hayashi Yuichi (Félbehagyott)
Ozirisz (Befejezett)
Kinkaid (Folyamatban)
Cú Chulainn,aka Lancer (Folyamatban)
Nio (Folyamatban)
Ilsette (Befejezett)
Ajándékok:
KA ajándéka: 1000 arany
- Pénzügy:
- Előtörténet ( +70 arany )
I. Fogadás 1.( +25 arany )
I. Fogadás 2.( +50 arany )
Küzdőtér; vs Peter (+20 arany)
Küzdőtér; vs Enheriel (+20 arany)
I. Fogadás 3.( +50 +10 arany )
Jártasság vásárlás (-200 arany)
II. Fogadás 1.( +50 arany )
Sikeres küldetés ( +70 arany )
II. Fogadás 2.( +50 arany )
II. Fogadás 3.( +50+10 arany )
Jártasság vásárlás (-200 arany)
III. Fogadás 1.( +50 arany )
Küzdőtér; vs Kota (+55 arany)
Küzdőtér; vs Ren (+50 arany)
Fegyverbontás (+5 arany)
Pontgyűjtő - április '13 (-75 arany)
Üzletelés (+80 arany)
KA adománya (+1000 arany)
Süti vásárlás (-400 arany)
Felfedezés (+20 arany)
Sikeres küldetés ( +90 arany )
Sikeres event (+320 arany)
Céhadomány (-200 arany)
Bolti üzlet - Enheriel(+100 arany)
Pontgyűjtő - május '13 (-75 arany)
IV. Fogadás 1.( + 50 arany )
Jártasság vásárlás (-200 arany)
Vásárlás (Kyuu) (-120 arany)
IV. Fogadás 2.( +50 arany )
Küzdőtér; vs Asuka (+70 arany)
Küzdőtér; vs Haru Drake (+40 arany)
Küzdőtér; vs Zakuro (+30 arany)
Pánik burok vásárlás (-200 arany)
Küzdőtér; vs Aidor (+50 arany)
Pontgyűjtő - június '13 (-75 arany)
Vásárlás (Ren) (-30 arany)
Pontgyűjtő - június '13 (-75 arany)
Besúgó (-350 arany)
Vásárlás (RenAi) (-30 arany)
Vásárlás (Rita) (-50 arany)
Pánik burok vásárlás (-200 arany)
V. Fogadás 1,2,3.(+160 arany)
Sikeres küldetés ( +35 arany )
Bolti üzlet - Kurokoto (+150 arany)
Küzdőtér; vs Askr (+30 arany)
Sikeres event (+60 arany)
Bolti üzlet - Aidor (+100 arany)
Lezárt küldetés (+25 arany)
Pánik burok vásárlás (-200 arany)
Céhadomány (-300 arany)
Pontgyűjtő - szeptember '13 (-75 arany)
Havi lottó - szeptember '13 (-20 arany)
Sikeres event (+1250 arany)
x2 Pánik burok vásárlás (-400 arany)
Fegyver üzlet - Enheriel/WR (-500 arany)
Küzdőtér; vs Mirika (+95 arany)
Jártasság vásárlás (-1000 arany)
Jártasság vásárlás (-500 arany)
'13-as novemberi fogadás 1,2,3.(+160 arany)
Pontgyűjtő - november '13 (-75 arany)
Pontgyűjtő - december '13 (-75 arany)
Havi lottó - január '14 (-20 arany)
Pontgyűjtő - január '14 (-75 arany)
Céhadomány (-400 arany)
Sikeres event (+100 arany)
Bolti üzlet - Bacchus (+120 arany)
Céhadomány (-120 arany)
Futam-fogadás (-20 arany)
Alapanyag vásárlás - Aidor (-270 arany)
Futam-fogadás (-20 arany)
Küzdőtér; vs Darkness (+40 arany)
Sikeres event (+100 arany)
Céhadomány (-100 arany)
Futam-nyeremény (+45 arany)
Futam-fogadás (-20 arany)
Boss-infó (-300 arany)
Küldetés jutalom(+80 arany)
Havi lottó - február '14 (-20 arany)
Fegyver üzlet - Kazuma (-600 arany)
Pontgyűjtő - február '14 (-75 arany)
Küzdőtér; vs Aidor (+100 arany)
Rúna üzlet - Ayani (-400 arany)
Küzdőtér; vs Kurokoto (+50 arany)
Bolti üzlet - Danee (+500 arany)
Felszerelés üzlet - Anatole Saito (-500 arany)
Boss-infó (-300 arany)
Lezárt küldetés (+55 arany)
Küzdőtér; vs Shukaku (+130 arany)
Bolti üzlet - Kyuushiro (+120 arany)
Céhadomány (-100 arany)
Sikeres küldetést (+225 arany)
Pontgyűjtő - szeptember '14 (-75 arany)
Utolsó módosítás dátuma:
2013. szeptember 15.
Noxy- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1050
Join date : 2013. Jan. 21.
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Zöld
Céh: White Rose
Similar topics
» Judy Noxia, avagy a Fehér Főnix Vadász-Múzeuma
» Judy Noxia (eredeti nevén Judy Sarnatrina)
» A Fehér Főnix visszavág
» A Főnix útjára lépett Fehér Kaszás születése
» Judy Noxia pályázatai
» Judy Noxia (eredeti nevén Judy Sarnatrina)
» A Fehér Főnix visszavág
» A Főnix útjára lépett Fehér Kaszás születése
» Judy Noxia pályázatai
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.