Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Desdemona

Go down

Desdemona Empty Desdemona

Témanyitás by Desdemona Szomb. Jan. 18 2014, 17:41

Név: Shigi Lizzette / Játékban: Desdemona
Nem: Nő
Kor: 24 (Játék kezdetekor: 21)
Kaszt: Idomár

Szint: 21
Exp: 1515/1700
Indikátor: Zöld
Arany: 620

Céh: Unity
Élmények: Egy Töretlen Porcelánbaba naplója.


Jellem: Eléggé zárkózott, nehezen barátkozik össze másokkal, bár ebbe belejátszik az is, hogy nehezen bízik meg másokban. Kedves és intelligens, nem szokása másokat megsérteni vagy bántani a néző pontját, bár stílusán néha érezni az arisztokratikus viselkedés módot, így néha kissé lenézi az embereket, de nem esik át a ló túloldalára. Annak ellenére, hogy milyen törékenynek néz ki, igencsak erős személyiségű lány, képes hamar határozott és jól megfontolt döntéseket hozni. Hihetetlenül nyugodt természettel rendelkezik, néha már túlságosan is nyugodt. Ha valaki beszélgetést kezdeményez vele, akkor folytatja a dolgot, de magától ritkán szólít meg bárkit is. Olyan lány aki megbecsüli a barátait és törődik velük.

Kinézet: Első ránézésre olyan, mintha mindjárt eltűnne vagy egy apróbb lökéstől azonnal darabokra törne, teljesen egy porcelánbabához lehet hasonlítani, hisz szinte hófehér a bőre, a hosszú derékig érő haja is teljesen hófehér, az egyetlen aminek erős színe van azok a szemei, hisz fehér arcából sárga kissé démoni szempár világít ki. 170 cm magas, vékony testalkatú lány, vonali finomak és elegánsak, igazából egy gyönyörű nő, aki virág korát éli.

Képesség:

1.
Véráldozat 
Életpontjainak 10%-át átadja a petjének vagy épp csapat társnak a harcok során. Ezt csupán kétszer képes megtenni egy harc során, hisz ő maga áldoz fel saját élet pontjaiból, így 10%-os Hp veszteséget szenved el. ( Használat ideje 1 kör, Lehűlési idő 5 kör )

2.
Spark of Life
Barátságos célszemély/célszemélyek életerejét a maximális életerőszint 20%-val megnöveli és fel is gyógyítja azt (tehát, pl.: alap Hp: 120/120 --> megnövelt Hp: 144/144), a Hp bónusz az adott harc végéig tart. Egy harc során csak egyszer használható!

Felszerelés:

Holdkő Bot (+2 Erő; +12 Irányítás; +1 Speciális képesség)
Aranykorona (+8 Gyorsaság; +25 Páncél)*
Opálbevonatú Ruha (+1 Kitartás; +1 Erő; +35 Páncél)*
Csigamintás köpeny (+8 Fegyverkezelés; +10 Páncél)*
Topáztalpas Cipő (+12 Gyorsaság; +4 Irányítás; +5 Páncél)*
Önerősítő Gyűrű (+2 Erő; +2 Irányítás; +2 Kitartás; +2 Fegyverkezelés; +2 Gyorsaság; +2 Spec. Képesség; +2 Élet)
Önerősítő Gyűrű (+3 Erő; +3 Irányítás; +3 Kitartás; +3 Fegyverkezelés; +3 Gyorsaság; +3 Spec. Képesség; +3 Élet)

Villám Rúna (+4 Spec.képesség; +5 Fegyverkezelés)*


Invertory:

Potik/Kristályok:
1x Hazatérés Kristály
1x Mini Potion (+5hp)
1x Gyenge Lénygyengítő Méreg (A mérgezett mob 10%-kal több sebzést szenved el 2 körig minden találat után, maximum 3 találatig marad a pengén)
1x Halvány Füst Kristály (A földnek vágva egy füstöt képez, amiben csak a látás jártassággal rendelkezők látnak, a füst két körig tart.)
8x Nagy Potion (+40 Hp)
1x Kis Potion (+20 Hp)
1x Gyenge Frissítő Potion (+2 Gyorsaság egy körig, és +10 Hp)

Tárgyak:
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Kezdő Ruha (+2 Páncél)

Kristályírás receptek
Növények

Küldetések:
Állati kaland (lezárva, 20 exp; 36 arany)
Fraggy nyomában (lezárva, 25 exp; 50 arany)
Mr. Jóképű és a banda (lezárva, 30 exp; 100 arany)
Végtelen Történetek (-)
Musical Chairs (lezárva, 90 exp /+8 exp céhbónusz/; 100 arany)
Mese, mese, mátka (lezárva, 140 exp /+18 exp céhbónusz/; 150 arany)
A bohóc átka (lezárva, 20 exp; 30 arany)
Picinyke Gyertyafény (lezárva, 75 exp; 90 arany)
Ördögök és Angyalok (lezárva)
Ördögök és angyalok (2nd attempt) (-)
A ködbe veszett erdő (lezárva, 15 exp; 30 arany)
Megismerni (aktív)
Airborne - Várvédők (aktív)

Eventek:
Vakrandi/Fesztivál (1.rész vége, 100 arany/2.rész vége, 240 arany)
Vidámpark! (vége, 740 arany)
AincradStars (-)
Kobold invázió - 12. szint (vége)
Állatok Világnapja (vége, 1000 arany)

Küzdőterek:
Astaroth vs. Desdemona (lezárva, 10 exp; 30 arany)
Utahime & Desdemona (lezárva, 25 exp; 70 arany)
Utahime&Desdemona (lezárva, 30 exp; 80 arany)
Ilsette vs. Desdemona (lezárva, 15 exp; 40 arany)
Arata vs. Aisu (lezárva, 30 exp; 80 arany)
Desdemona, Aisu & Yuichi (lezárva, 50 exp; 120 arany)

Kazamata harcok:
Spoiler:
[T1] Kerek Erdő (lezárva/sikeres, 33 exp; 100 arany)
[T3] Ametiszt Völgy (lezárva/sikertelen)

Aréna harcok:
Desdemona&Aius vs. Danee (lezárva, 60 exp; 160 arany)
Aisu vs Timidus (lezárva, -)
Hikaru vs. Desdemona(Aisu) (lezárva, 60 exp; 160 arany)
Deisu vs Cear (aktív)

Ismerkedések:
FigtherBunny /Bianka Néni Növényháza/ (-)
Atoru /Arbus/ (vége) 
Shukaku /2.szint Mezőség/ (vége)
Young Justice Csatlakozás /Mount Justice - Terem/ (-)
Céh megbeszélés /Mount Justice - Kert/ (-)
Shukaku /Szafari: Nyugati rész - Mezőség#1/ (-)
Chancery /Mount Justice - Kert/ (-)


Ajándékok:
Egy általad választott küldetés befejezésekor 20%-al több aranyat kapsz. (A mesélőnek jelezni kell!) (Menedék)
A második nagy kvíz +20 exp
Céhbónusz +9 exp
Céhbónusz +1 exp
Licht után +272 exp; +345 arany
Céhbónusz +4 exp
Céhbónusz +48 exp
-Céhbónusz +5 exp
Szafari +40 arany

-??? 30 exp

Pénzügy


A hozzászólást Desdemona összesen 141 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 05 2016, 15:25-kor.
Desdemona
Desdemona
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.

Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Desdemona Empty Re: Desdemona

Témanyitás by Desdemona Szomb. Jan. 18 2014, 17:57

Név: Aisu
Faj: Jéggólem
Nem: Ismeretlen
Szint: Fiatal
Indikátor: Sárga

Képesség:

1.
Jégszilánk 
Képes a karját egy egyszerű dobó fegyverként használni. Mind két karját képes eldobni, bár ilyenkor egynek hat, hisz karjai összeolvadnak egy hatalmas jégszilánkká ami, plusz 10%-os sebzést okoz az ellenfélnek. (Használat 1 kör, Lehűlési idő 3 kör)

2.
Ice Storm
Fagysebzést okoz a kijelölt csoportnak/személynek Irányítás/4 értékben és két körig 10%-os lassulást okoz.
(Aktiv: 1 kör, Debuff hatása: 2 kör, Lehűlési idő: 5 kör)

Kinézet:
Több különálló jégdarabból áll össze maga az egész gólem, valami rejtélyes erő tartja össze a jeget egy egész lénnyé. A gólem mérete eléri a 2 métert. Lábai nincsenek, ebből kifolyólag lebegve közlekedik, amit talán szintén a testét összetartó erőnek köszönhetően képes kivitelezni.
Desdemona Kep3b
Bébi korban:

Jellem:
Egy erős és rendíthetetlen testőr. Bármit megtesz gazdája védelmének érdekében, de csak legvégső esetben megy el karakter gyilkolásig. Nagyon erős kötelék köti az idomárjához, épp ezért tiszteli és igyekszik a maga módján figyelni rá. Komoly és viszonylag szótlan, sokszor csak egy üres lelketlen jég halomnak tűnik, pedig igen is érzékeny a lelki világa csak nem tudja magát jól kifejezni. Ha netán úgy tartja kedve vagy a helyzet megkívánja akkor megszólít más játékosokat is, de nem igazán elegyedik velük szóba, ha nem szükséges. Erős kötelesség tudattal rendelkezik, így minden rá kiszabott feladatot igyekszik a lehető legjobban elvégezni. A személyisége nem igazán stabilt, legtöbbször alkalmazkodik a környezetéhez és ez néha erősen befolyásolja a viselkedését is, de ezek a személyiség hullámok nem tartanak sokáig nála. Csak néhány apróbb elem szokott megmaradni nála, de ha sokáig kerül egy adott légkört akkor egy idő után visszatér a maga alap lényéhez.

Desdemona
Desdemona
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.

Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.