[Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
+4
Ayse
Desdemona
Danieru
Kemila
8 posters
1 / 2 oldal
1 / 2 oldal • 1, 2
[Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
A Kayaba Kaszinó egyik eldugott folyosójának a végén áll egy ajtó, ami folyamatosan zárva található.
Egészen mostanáig. Most ugyanis egy hatalmas cicomás felirat hirdeti az ajtón:
Ahogy belépsz az ajtón, egy üres kis szobában találod magad. Egyetlen kis asztalkával a közepén. Ahogy telik meg a szoba játékosokkal, úgy jelennek meg a sorban a székek. Az első játékos, aki belép, az asztal ellett egy teljesen vörös ruhába burkolózott játékost vehet észre üldögélni. Arcát vörös maszkkal és csuklyával takarja el, ami biztosan látszik az a vörös szeme, és vörös indikátora.
Időközben Desdemona az alábbi üzenetet kapja Marlunától:
Kezdődik, gondolom a helyszínt nem kell megmutatnom.
Határidő: egy hét, a jelentkezést is akkor fogom végleg lezárni.
Ha valaki a Kaszinó-ban az ajtóról, vagy a szobáról kérdez, mindenki azt feleli, hogy nemrég megjelent egy rejtélyes vörös indikátoros játékos, aki abban a szobában furábbnál furább játékokat szokott levezényelni, és a legügyesebb, vagy legszerencsésebbek rengeteg aranyat kaszálhatnak be, de cserébe nagyokat is lehet bukni.
Egészen mostanáig. Most ugyanis egy hatalmas cicomás felirat hirdeti az ajtón:
The Eden of Demons
A megtérítés játéka.
A megtérítés játéka.
Ahogy belépsz az ajtón, egy üres kis szobában találod magad. Egyetlen kis asztalkával a közepén. Ahogy telik meg a szoba játékosokkal, úgy jelennek meg a sorban a székek. Az első játékos, aki belép, az asztal ellett egy teljesen vörös ruhába burkolózott játékost vehet észre üldögélni. Arcát vörös maszkkal és csuklyával takarja el, ami biztosan látszik az a vörös szeme, és vörös indikátora.
Időközben Desdemona az alábbi üzenetet kapja Marlunától:
Kezdődik, gondolom a helyszínt nem kell megmutatnom.
Határidő: egy hét, a jelentkezést is akkor fogom végleg lezárni.
Ha valaki a Kaszinó-ban az ajtóról, vagy a szobáról kérdez, mindenki azt feleli, hogy nemrég megjelent egy rejtélyes vörös indikátoros játékos, aki abban a szobában furábbnál furább játékokat szokott levezényelni, és a legügyesebb, vagy legszerencsésebbek rengeteg aranyat kaszálhatnak be, de cserébe nagyokat is lehet bukni.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Különös helyre vet a sors, mert a való életben a szerencsejátékok és bűnbarlangok kimaradtak szintén az életemből. Most pedig jelenleg éppen egy ilyen hely felé igyekszem. Némi információt szerzek a helyről, de különösebben használható információt nem tudnak adni. Legalább nem kell annyit fizetnem érte. Megtalálom az ' The Eden of Demons ' feliratú ajtót, majd megszokott módon ellenőrzőm a felszerelésem. Mivel nem látok hiányosságot, így bekopogok, aztán benyitok a helységbe. Egy üres szobában találom magam, ahol csak egyetlen egy asztal található. Odasétálok hozzá nyugodtan, mikor megpillantom a vörös ruhába burkolózó alakot. Tetőtől talpig vörösben van, sőt még az indikátora szintén az. Ami igazán különös, hogy az asztalkánál megjelenik egy szék, amit először leginkább illúziónak képzelek, mert nem hinném, hogy van ehhez hasonló mágia a játékban. Nem lépek közel hozzá az alakhoz, sokkal inkább a széket ellenőrzőm, hogy valódi e? Mikor odanyúlok érte, akkor igazán meglepődök, mert tényleg igazi. Mivel túlságosan közel van a vörös alakhoz, akkor odahúzom szembe vele, már ha képes vagyok onnan elmozdítani. Helyet foglalok vele szemben, s rögtön az íriszeimmel találhatja magát szembe. Farkasszemet nézek vele, de unalmas tevékenységnek ítélem. Próbálom a terem többi részét alaposan felmérni, hogy nincs e valahol valami rejtett dolog, avagy ami éppenséggel a figyelmemet nem ragadta meg elsőnek.
- Üdv – köszönök, amolyan unalom űzésként, hogy azáltal teljen az idő. Fogalmam sincs, hogy itt mik a játékszabályok. Annyit tán ki tudok olvasni a Vöröskéből, hogy valamire várunk. Talán tapsra? Ételre? Emberre? Hóesésre? Ki tudja? Mindenesetre remélhetőleg nem egy némasági fogadalmat tett pap üldögél velem szemben, ezért remélhetőleg elmagyarázza nekem a dolgok állását.
_________________
" Én egy fekete rózsa vagyok. Szép, de sötétségem veszélyes. "
Kemila- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 58
Join date : 2015. Apr. 05.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Amióta Malcolm megismerte Asukát, rengeteg tapasztalatot szerzett nemcsak a játékkal, hanem az itteni emberekkel kapcsolatban. Bár nem szívesen ismerte volna be senki előtt sem, de a nő megtanította valamire: tartsd közel a barátaidat és még közelebb az ellenségeidet. Ezzel a mondással eddig legfeljebb csak üres szavakként dobálózott, hiszen sosem voltak igazi barátai, tehát nem is volt kit közel tartania. S ami azt illeti, ellenségei se nagyon voltak, kivéve azok a kockák, akikkel együtt játszott a pénzdíjas versenyeken onlájniában. A SAO bő két éve alatt sem sikerült igazi ellenségeket szereznie, ugyanis aki azzá is válhatott volna, azt mind kivégezte. Egészen Asukáig egyszerűen nem tűrt meg senkit maga mellett. Most viszont rátalált Lucretiára is, s a két nővel karöltve végre tervei is vannak, nem csak a vegetálás és a vadászat. S ezzel egy időben ellenségeket is talált magának, mégpedig a frontharcosok személyében. Persze mondhatnám, hogy ez az ellenségeskedés egyoldalú, hiszen Malcolm táplált közvetlen gyűlöletet irányukba, amelyet leginkább a rasszizmushoz lehet hasonlítani: olyan embereket gyűlölt, akiket nem is ismert, viszont abba a csoportba tartoztak, akiket kiirtandónak titulált. De azért nem egyoldalú ez a gyűlölet és ellenségeskedés, mert Malcolmot ugyanúgy megbélyegezték a frontosok az indikátor színe miatt. Azt se tudják ki ő, mégis elítélik. Persze joggal, hiszen bőven rászolgált arra az indikátorra, de mi van, ha mégsem. Mi van, ha a zöldek között is vannak gyilkosok, csak éppen vöröseket ölnek. Ki tudja hányan rejtegetik közülük kicsiny titkaikat. Ki tudja, hogy a rendfenntartó céh vezérének kezéhez hány piri pixele tapad. Álszent férgek, pfejj!
De hogy miért meséltem el mindezt? Azért, mert a tartsd mégközelebb az ellenségeidet részhez Malcolmnak fel kellett használnia Anthonyt. Hajlandó szabadjára engedni a gyermeki ént, hiszen ha Anthonyval hízelgi be magát bizonyos körökbe, akkor senki sem szagolhatja ki, hogy kamuzik és megjátssza magát. A lebukás veszélye minimalizálódik és közben információkat gyűjthet. Ráadásul a kölyök még barátokat is szerezhet, akiknek igencsak híján volt az utóbbi 10-15 évben. Kész főnyeremény ez a megoldás. Így hát Malcolm elkezdte tréningezni Anthonyt. Naplót vezet, melyben a szükséges információkkal látja el a fiút, olyan formában, hogy a többi ént eltitkolja és amnéziának állítja be a kieséseket. Azonban még mindig az első fázisban járnak, még nem lehet Akciózni Anthonyval, előbb szocializálódnia kell. És ami azt illeti, Malcolmnak is, hiszen az utóbbi két évet egy erdő mélyén lévő pincében élte le. Így hát a mai napon megengedi Anthonynak, hogy sétáljon egy kicsit a Kezdetek városában. A gyermeki én hamar megmutatkozik, amikor is belefut az utcán egy ilyen játékba. Amíg Tony azzal bíbelődik, hogy ki tudjon halászni belőle egy plüss sárkányt, addig Malcolmnak van idej egy kicsit relaxálni és összeszedni a gondolatait. Mikor végre megvan a plüss, indulhatnak tovább, Anthony pedig rég érzett boldogsággal eltelve lépdel.
Nem sokáig, ugyanis amikor elhaladna a kaszinó előtt, Malcolm éles váltással veszi át a stafétát tőle. Ideje megtenni a havi lottó számait és szerencsét próbálni a Kayaba Kaszinóba. Ezt pedig nem lehet a kölyökre bízni, elvégre mégiscsak pénzről van szó, az meg nem játék. A plüss sárkányt az inventoryjába száműzi, majd betár a kaszinóba. a bevétel igen csekély, ezért a 15 aranyért kár volt betérni. Az viszont felettébb furcsa, hogy a hátsó ajtó nyitva van. Párszor már megfordult erre és az a részleg mindig zárva volt, szigorúan lerekesztve. A csapost kikérdezve hamar kiderül, hogy mi a turpisság, az izgalmas információk pedig felkeltik az érdeklődését. Valamivel ki kéne még egészíteni azt a 15 aranyat, különben a büdös életben nem lesz elég lóvéja megvenni végre azt a harmadik szintű jártasságot, amire annyira vágyik. Üsse kő, próba szerencse. Meg látju ki lesz ma Fortuna kegyeltje.
Mr vagy Miss Piroska nagyon csinibe vágta magát, de Malcolm érdeklődését jobban felkelti Kemila. Az ő arcát ugyanis lehet látni, azt azért jobban lehet fürkészni, mint egy maszkot. Egy "üdv" elhangzik Malcolmtól is köszönés gyanánt, majd türelmesen várakozva ücsörögni kezd egy széken, miközben pulóvere egyik szakadt szálával kezd babrálni. Nem tűnik éppen pénzeszsáknak abban a kinyúlt pulcsiban.
De hogy miért meséltem el mindezt? Azért, mert a tartsd mégközelebb az ellenségeidet részhez Malcolmnak fel kellett használnia Anthonyt. Hajlandó szabadjára engedni a gyermeki ént, hiszen ha Anthonyval hízelgi be magát bizonyos körökbe, akkor senki sem szagolhatja ki, hogy kamuzik és megjátssza magát. A lebukás veszélye minimalizálódik és közben információkat gyűjthet. Ráadásul a kölyök még barátokat is szerezhet, akiknek igencsak híján volt az utóbbi 10-15 évben. Kész főnyeremény ez a megoldás. Így hát Malcolm elkezdte tréningezni Anthonyt. Naplót vezet, melyben a szükséges információkkal látja el a fiút, olyan formában, hogy a többi ént eltitkolja és amnéziának állítja be a kieséseket. Azonban még mindig az első fázisban járnak, még nem lehet Akciózni Anthonyval, előbb szocializálódnia kell. És ami azt illeti, Malcolmnak is, hiszen az utóbbi két évet egy erdő mélyén lévő pincében élte le. Így hát a mai napon megengedi Anthonynak, hogy sétáljon egy kicsit a Kezdetek városában. A gyermeki én hamar megmutatkozik, amikor is belefut az utcán egy ilyen játékba. Amíg Tony azzal bíbelődik, hogy ki tudjon halászni belőle egy plüss sárkányt, addig Malcolmnak van idej egy kicsit relaxálni és összeszedni a gondolatait. Mikor végre megvan a plüss, indulhatnak tovább, Anthony pedig rég érzett boldogsággal eltelve lépdel.
Nem sokáig, ugyanis amikor elhaladna a kaszinó előtt, Malcolm éles váltással veszi át a stafétát tőle. Ideje megtenni a havi lottó számait és szerencsét próbálni a Kayaba Kaszinóba. Ezt pedig nem lehet a kölyökre bízni, elvégre mégiscsak pénzről van szó, az meg nem játék. A plüss sárkányt az inventoryjába száműzi, majd betár a kaszinóba. a bevétel igen csekély, ezért a 15 aranyért kár volt betérni. Az viszont felettébb furcsa, hogy a hátsó ajtó nyitva van. Párszor már megfordult erre és az a részleg mindig zárva volt, szigorúan lerekesztve. A csapost kikérdezve hamar kiderül, hogy mi a turpisság, az izgalmas információk pedig felkeltik az érdeklődését. Valamivel ki kéne még egészíteni azt a 15 aranyat, különben a büdös életben nem lesz elég lóvéja megvenni végre azt a harmadik szintű jártasságot, amire annyira vágyik. Üsse kő, próba szerencse. Meg látju ki lesz ma Fortuna kegyeltje.
Mr vagy Miss Piroska nagyon csinibe vágta magát, de Malcolm érdeklődését jobban felkelti Kemila. Az ő arcát ugyanis lehet látni, azt azért jobban lehet fürkészni, mint egy maszkot. Egy "üdv" elhangzik Malcolmtól is köszönés gyanánt, majd türelmesen várakozva ücsörögni kezd egy széken, miközben pulóvere egyik szakadt szálával kezd babrálni. Nem tűnik éppen pénzeszsáknak abban a kinyúlt pulcsiban.
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
A szerencsejáték mindig is illett hozzám. Elvégre ha valaki rám néz, könnyű engem elképzelni kártyázás közben, vagy egy rulettasztal mellett, miközben egy csinos hölggyel flörtölök. Azonban nem voltam, nem vagyok függő, és csak olyan játékokat választok, amelyek számomra nyereséggel kecsegtetnek. Ezért nem merészkedek például Black Jack asztal közelébe, ami pedig a Kayaba Kaszinót illeti, ott a lottó a pénzrabló. Van viszont alacsony, de stabil nyereséget biztosító játék is, elsősorban azért, és az alkalmi pókerasztalok kedvéért szoktam betérni. Most is valahogy így voltam vele, azonban nem kerülte el a figyelmem az újonnan megnyitott része sem a helynek, és természetesen nyomban meg is érdeklődtem, minek köszönhető :] Az információk pedig tetszetősek voltak, felkeltette az érdeklődésem mind a játék címe, mind az alcím, mind a szervezője, így késlekedés nélkül az új szoba felé vettem az irányt.
A belépésem nem fogadta se fanfár, se üdvrivalgás, és rajtam kívül csupán hárman voltak benn. Rejtélyes vörös indikátorosról szólt a fáma, abból rögtön találtam is kettőt, egy szemrevaló hölgyemény társaságában. Utóbbi mögé fáradtam, és a széke támláját megfogva tekintettem a társaságra, kényelmetlenül hosszú csöndbe burkolózva a folyamat közben.
- Melyikőtök... - szólaltam meg vontatottan - ...a hírhedt rejtélyes vörös indikátoros? - tettem fel a kérdésem, miközben a pillantásom a két vörös között cikázott egy ideig, aztán azonban a leány feje búbjára tévedt a tekintetem - ...és mit tervezünk tenni a hölgyeménnyel? :] - vigyorodtam el szemtelenül. Olyan kis szófukar társaságnak tűnt, nem ártott egy kicsit megpiszkálni a darázsfészket.
A belépésem nem fogadta se fanfár, se üdvrivalgás, és rajtam kívül csupán hárman voltak benn. Rejtélyes vörös indikátorosról szólt a fáma, abból rögtön találtam is kettőt, egy szemrevaló hölgyemény társaságában. Utóbbi mögé fáradtam, és a széke támláját megfogva tekintettem a társaságra, kényelmetlenül hosszú csöndbe burkolózva a folyamat közben.
- Melyikőtök... - szólaltam meg vontatottan - ...a hírhedt rejtélyes vörös indikátoros? - tettem fel a kérdésem, miközben a pillantásom a két vörös között cikázott egy ideig, aztán azonban a leány feje búbjára tévedt a tekintetem - ...és mit tervezünk tenni a hölgyeménnyel? :] - vigyorodtam el szemtelenül. Olyan kis szófukar társaságnak tűnt, nem ártott egy kicsit megpiszkálni a darázsfészket.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Az utcákat járva elég érdekes.... és hasznos dolgokat lehet hallani. Föleg azért mert sokan nagyon hangosan pletykálnak, vagy mondják el a véleményüket dolgokról. Most valami szerencsejátékról hallottam egy beszélgetést. Valami olyanról beszéltek hogy senkinek nincs esélye... a Kayaba Kaszinó csak eszi a pénzt. ... Hmm ... Kayaba Kaszinó ... már indulok. Haverjaim, még kint, sosem értették hogy nyerhetek legyőzhetetlen játékokban úgy hogy nem csalok... pedig sosem csalok. Mindegy is, megyek és bezsebelek egy kis pénzt ... az mindig jól jön.
Egy ideig keresgéltem mert nem tudtam hogy hól van ... és valamiért annyi eszem sem volt hogy megkérdezzek valakit. Eryn a válamon már ásítgatott és azt kérdezgette mikor érünk oda.
Mikor megláttam az épületet felcsillant a szemem, és mint a vilám be is rontottam. Az ajtók csattantak ahogy mindkettőt betoltam. A játékosok egyből engem kezdtek el vizsgálni az NPC-k pedig észre sem vettek. Akinek nem tetszett ahogy bejöttem, az felé egy mosolyt vetettem. Hmm elég sokat mosolyogtam akkor. Többet a szokásosnál. Először csak nézegettem a játékokat és ránézésre is meg tudtam mondani: ezek a játékok csalnak, pár kivételével ... de azok meg keveset adnak ha nyerek. Sóhajtottam egyet majd gondoltam végignézek az épület többi részén is. Találtam egy ajtót cicomás ajtót amire a: The Eden of Demons- felirat volt felírva. Gondoltam benyitok mi probléma lehet belőle?
-Sziasztok!- intettem a bent lévőknek.
Már volt benn 2 srác és 1 lány... és van itt még valaki, de ő csupa vörösben van... szó szerint, még az indikátora is vörös. Leültem és vártam hogy mi fog történni. Eryn csak leült az asztalra elém.
Egy ideig keresgéltem mert nem tudtam hogy hól van ... és valamiért annyi eszem sem volt hogy megkérdezzek valakit. Eryn a válamon már ásítgatott és azt kérdezgette mikor érünk oda.
Mikor megláttam az épületet felcsillant a szemem, és mint a vilám be is rontottam. Az ajtók csattantak ahogy mindkettőt betoltam. A játékosok egyből engem kezdtek el vizsgálni az NPC-k pedig észre sem vettek. Akinek nem tetszett ahogy bejöttem, az felé egy mosolyt vetettem. Hmm elég sokat mosolyogtam akkor. Többet a szokásosnál. Először csak nézegettem a játékokat és ránézésre is meg tudtam mondani: ezek a játékok csalnak, pár kivételével ... de azok meg keveset adnak ha nyerek. Sóhajtottam egyet majd gondoltam végignézek az épület többi részén is. Találtam egy ajtót cicomás ajtót amire a: The Eden of Demons- felirat volt felírva. Gondoltam benyitok mi probléma lehet belőle?
-Sziasztok!- intettem a bent lévőknek.
Már volt benn 2 srác és 1 lány... és van itt még valaki, de ő csupa vörösben van... szó szerint, még az indikátora is vörös. Leültem és vártam hogy mi fog történni. Eryn csak leült az asztalra elém.
Danieru- Harcművész
- Hozzászólások száma : 116
Join date : 2015. Mar. 22.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
A vörös ruhás mindenkinek visszaköszön, aki köszönt neki.
-Már hírhedt is lennék? Jobban szerettem csak a rejtélyes jelzőt. Az barátságosabbnak hangzik.
Majd feláll és egyenesen Tachi szemébe néz.
-Amíg valaki ebben a szobában tartózkodik, az a védelmemet élvezi. Vagy inkább eldobnád a jutalmat, hogy szórakozhass?
Ezt befejezve visszaül a helyére.
-Gondolom rájöttek, hogy én leszek a játékmester. Még várunk egy bizonyos személyre, addig tessen csak nyugodtan helyet foglalni. Néz Tachira, aki az egyetlen, aki nem foglalt még helyet, és rámutat a székre, ami közte és Kemilla közt megjelent.
A székek elrendezése óramutató járásával ellentétesen: a rejtélyes vörös, az üres szék, Kemilla széke, Danieri széke, Malcolm széke.
-Már hírhedt is lennék? Jobban szerettem csak a rejtélyes jelzőt. Az barátságosabbnak hangzik.
Majd feláll és egyenesen Tachi szemébe néz.
-Amíg valaki ebben a szobában tartózkodik, az a védelmemet élvezi. Vagy inkább eldobnád a jutalmat, hogy szórakozhass?
Ezt befejezve visszaül a helyére.
-Gondolom rájöttek, hogy én leszek a játékmester. Még várunk egy bizonyos személyre, addig tessen csak nyugodtan helyet foglalni. Néz Tachira, aki az egyetlen, aki nem foglalt még helyet, és rámutat a székre, ami közte és Kemilla közt megjelent.
A székek elrendezése óramutató járásával ellentétesen: a rejtélyes vörös, az üres szék, Kemilla széke, Danieri széke, Malcolm széke.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Hogy mit is kerestem itt? Természetesen jöttem elbukni a maradék aranyamat is. És a kaszinó tökéletes hely volt erre… Csalódás volt a múlt havi lottó mivel senki nem nyert semmit, így legalább nem éreztem veszteségesebbnek magam másokénál. Most pedig igykeztem ezt úgy megismételni, hogy ha bukok is legalább annyi visszafollyon a kis kasszámba amennyit bele fektetek. Az igazat megvallva annyira nem szokott szerencsém lenni a pénzel, már-már az is megfordult a fejemben hogy valaki buherálja a rendszert… Az üldözési mániám, és hogy minden az ellenségem egyre inkább kezdett kiéleződni ismét ami nem jó… Most viszont elhaladtam egy ajtó mellett amit eddig nem láttam. Nem beszéltem senkivel a kaszinóban különösebben, nem mivel nem is tudtam erről az egészről. Pár pillanatig csak kihívóan figyeltem a felíratott, majd egyszerűen csak rányomtam a kilincsre és belépem. Odabent már volt néhány alak. Egy gyors köszönés.
- Csá! – Aztán helyet is foglaltam egy üres székben, ha megjelent nekem egy. Körbe néztem az alakokon, volt két erősen furcsa grafikájú teremtmény akik közül az egyiket már ismertem régebbről. Malcom… Leginkább csak közönnyel pillantottam rá, nem köszöntem neki se külön se semmi. Bár érdekes emlékeket és furcsa érzetet keltett bennem, de ennyi. Mindennek meg volt a maga kis helye, a maga kis doboza és bele pakolgatva őket, felcímkézve és lezárva, rögtön nem jelentettek számomra zavaró tényezőket. Majd még egy ismerős arc. Nem is foglalkoztam vele, csupán tudatosítottam magamban a szituációt. Biztosra veszem hogy ő is emlékezik rám, de mindez felesleges volt, bár külön nem is kellett bemutatkoznia hisz most is hozta a stílusát, amibe ugyan csak egyszer láttam betekintést, akkor sem sokat… persze még a nevét sem tudom, bár ő lehet az a Tachimachi… ahogy Asu emlegette… A hideg futkos a hátmamon attól a nőtől… Nem szóltam semmit a cirkuszra amit ki akart provokálni, leginább az érdekelt hogy mások miképp fognak reagálni rá. Jelenleg nem szeretném semmivel sem felhívni magamra a figyelmet. Sem szócsépléssel, sem a viselkedésemmel, sőt a megjelenésemmel sem. Nem vagyok itt másért csupán hogy felvegyem a küldetést és mi hamarabb kivigyem, hogy jó pénz üsse a markomat. Persze már várom mikor jelennek meg a küldetés feltételei is. A vörös ruhás alakon pihentettem a szemem egy ideig majd… Szinplán csak unottan elnyúltam az asztalon, úgy hogy az ölbe tett kezemet ráfektettem az asztalra, majd kényelmes párnaként használva a fejemet is rátettem hogy pihentessem. Tévedés ne essék, nem voltam fáradt… csupán a várakozásnál semmit sem útálok jobban talán. Végül nem bírtam tovább és megszólaltam unott hangon.
- Gondolom te vagy a játékmester, akkor szórakoztatnod kéne minket nem? Kire várunk még?... Üzenem neki hogy síessen, mert itt vénülünk meg… - Kezdtem kicsit türelmetlen lenni, és reméltem hogy a fiú aki nemrégiben megtörte a csendet, elég szórakozást biztosít nekünk míg várunk… A vörös indikátoros játékmester vagy ki… nem volt túl szimpatikus számomra, nem az indikátora, hisz már az ajtó előtt jelezte a fegyverem hogy vöri van a színen. Igazság szerint nem értettem a problémáját, amit az imént hirdetett ki, hírhedt és rejtélyes… és hogy barátságosnak akar látszani. Felfoghatatlan számomra hisz, nézzünk csak végig rajta. Az egy dolog hogy a vörös a kedvenc színe, de egy ilyen alak inkább feltűnő és kirívó akarna lenni mintsem barátságos, nem? Érthetetlen számomra.
- Csá! – Aztán helyet is foglaltam egy üres székben, ha megjelent nekem egy. Körbe néztem az alakokon, volt két erősen furcsa grafikájú teremtmény akik közül az egyiket már ismertem régebbről. Malcom… Leginkább csak közönnyel pillantottam rá, nem köszöntem neki se külön se semmi. Bár érdekes emlékeket és furcsa érzetet keltett bennem, de ennyi. Mindennek meg volt a maga kis helye, a maga kis doboza és bele pakolgatva őket, felcímkézve és lezárva, rögtön nem jelentettek számomra zavaró tényezőket. Majd még egy ismerős arc. Nem is foglalkoztam vele, csupán tudatosítottam magamban a szituációt. Biztosra veszem hogy ő is emlékezik rám, de mindez felesleges volt, bár külön nem is kellett bemutatkoznia hisz most is hozta a stílusát, amibe ugyan csak egyszer láttam betekintést, akkor sem sokat… persze még a nevét sem tudom, bár ő lehet az a Tachimachi… ahogy Asu emlegette… A hideg futkos a hátmamon attól a nőtől… Nem szóltam semmit a cirkuszra amit ki akart provokálni, leginább az érdekelt hogy mások miképp fognak reagálni rá. Jelenleg nem szeretném semmivel sem felhívni magamra a figyelmet. Sem szócsépléssel, sem a viselkedésemmel, sőt a megjelenésemmel sem. Nem vagyok itt másért csupán hogy felvegyem a küldetést és mi hamarabb kivigyem, hogy jó pénz üsse a markomat. Persze már várom mikor jelennek meg a küldetés feltételei is. A vörös ruhás alakon pihentettem a szemem egy ideig majd… Szinplán csak unottan elnyúltam az asztalon, úgy hogy az ölbe tett kezemet ráfektettem az asztalra, majd kényelmes párnaként használva a fejemet is rátettem hogy pihentessem. Tévedés ne essék, nem voltam fáradt… csupán a várakozásnál semmit sem útálok jobban talán. Végül nem bírtam tovább és megszólaltam unott hangon.
- Gondolom te vagy a játékmester, akkor szórakoztatnod kéne minket nem? Kire várunk még?... Üzenem neki hogy síessen, mert itt vénülünk meg… - Kezdtem kicsit türelmetlen lenni, és reméltem hogy a fiú aki nemrégiben megtörte a csendet, elég szórakozást biztosít nekünk míg várunk… A vörös indikátoros játékmester vagy ki… nem volt túl szimpatikus számomra, nem az indikátora, hisz már az ajtó előtt jelezte a fegyverem hogy vöri van a színen. Igazság szerint nem értettem a problémáját, amit az imént hirdetett ki, hírhedt és rejtélyes… és hogy barátságosnak akar látszani. Felfoghatatlan számomra hisz, nézzünk csak végig rajta. Az egy dolog hogy a vörös a kedvenc színe, de egy ilyen alak inkább feltűnő és kirívó akarna lenni mintsem barátságos, nem? Érthetetlen számomra.
Ayse- Harcos
- Hozzászólások száma : 420
Join date : 2014. Feb. 20.
Tartózkodási hely : Mögötted. :P
Karakterlap
Szint: 19
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Nemrégiben felkereset Marluna, hogy szeretné igénybe venni a segítségem a most következő játéka során. Bár nem igazán éreztem magamhoz közel a szerepet, amit nekem szánt, de Aisu meggyőző képessége nagyon jó és azt is kijelentette, hogy majd ő kisegít mindenben. Ebben az esetben pedig az fog érvényesülni, hogy Aisu majdhogy csaknem mindent kitalál és elrendez majd. Nekem meg csak annyit kell tennem, hogy közlök mindent a játékosok felé.
Pár nappal később pedig, jött is az újabb üzenet arról, hogy a játék kezdetét vette. Sajnos eléggé rossz volt időzítés. Ugyanis nagyritkán elmegyünk Aisuval egy-két kazamatába, hogy megtisztítsuk. És pont a mai nap volt ezen ritka alkalmak egyike. A kazamata felénél járhattunk, mikor jelezte a rendszer, hogy üzenetem érkezett. Persze félbe lehetett volna hagyni a dolgot és később visszajönni és előröl kezdeni, de sajnos Aisut nem lehetet kirángatni. Mindenáron beakarta fejezni, amit elkezdett, még ha ez azzal is jár, hogy elkésünk.
Természetesen sikerült is összehoznunk a késést elég rendesen. Jóval tovább elhúzódott a kazamata végig vitele, mint ahogy arra eredetileg számítottunk és még a játék helyszínéül szolgáló kaszinó is messze volt. Persze a hazatérés kristály elég sokat rövidített az utunkon, de még így sem eleget. Futó lépésben haladtam kaszinó felé. Igyekeztem minél inkább lentebb kerekíteni az eddigi késésemnek az idejét.
Végre megérkeztem a helyszínre, kissé zilálva nyitok be az ajtón, majd egy mély levegő vétel utána sűrű elnézés kérésbe kezdtem és mind ezt egy kisebb meghajlással toldottam meg. A gólem is követte a példám.
-Elnézést a késés miatt. Volt egy kis dolgunk és előbb azt kellet elintéznünk.
~Tényleg elnézésetek kérem. Az én hibámból késtünk ennyit.
Amint végeztünk a bocsánat kérő szertartással, körbenéztünk a díszes társaságon, majd mindenkit üdvözöltünk és megejtettünk egy rövidke bemutatkozást is.
-Egyébként… Üdvözlök mindenkit én Desdemona vagyok a gólem pedig itt mellettem Aisu.
Majd egy kérdő pillantást vetettem Marluna felé, hogy segítsen ki abban, hogy még is most hogyan lesz tovább ez az egész.
Pár nappal később pedig, jött is az újabb üzenet arról, hogy a játék kezdetét vette. Sajnos eléggé rossz volt időzítés. Ugyanis nagyritkán elmegyünk Aisuval egy-két kazamatába, hogy megtisztítsuk. És pont a mai nap volt ezen ritka alkalmak egyike. A kazamata felénél járhattunk, mikor jelezte a rendszer, hogy üzenetem érkezett. Persze félbe lehetett volna hagyni a dolgot és később visszajönni és előröl kezdeni, de sajnos Aisut nem lehetet kirángatni. Mindenáron beakarta fejezni, amit elkezdett, még ha ez azzal is jár, hogy elkésünk.
Természetesen sikerült is összehoznunk a késést elég rendesen. Jóval tovább elhúzódott a kazamata végig vitele, mint ahogy arra eredetileg számítottunk és még a játék helyszínéül szolgáló kaszinó is messze volt. Persze a hazatérés kristály elég sokat rövidített az utunkon, de még így sem eleget. Futó lépésben haladtam kaszinó felé. Igyekeztem minél inkább lentebb kerekíteni az eddigi késésemnek az idejét.
Végre megérkeztem a helyszínre, kissé zilálva nyitok be az ajtón, majd egy mély levegő vétel utána sűrű elnézés kérésbe kezdtem és mind ezt egy kisebb meghajlással toldottam meg. A gólem is követte a példám.
-Elnézést a késés miatt. Volt egy kis dolgunk és előbb azt kellet elintéznünk.
~Tényleg elnézésetek kérem. Az én hibámból késtünk ennyit.
Amint végeztünk a bocsánat kérő szertartással, körbenéztünk a díszes társaságon, majd mindenkit üdvözöltünk és megejtettünk egy rövidke bemutatkozást is.
-Egyébként… Üdvözlök mindenkit én Desdemona vagyok a gólem pedig itt mellettem Aisu.
Majd egy kérdő pillantást vetettem Marluna felé, hogy segítsen ki abban, hogy még is most hogyan lesz tovább ez az egész.
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Nem telt el sok idő és már jött is még valaki. De most ő.... fiu?... Lány? ÁÁÁÁ nem tudom- gondoltam majd dörzsöltem meg a fejem. Nem értem ... elsőre lány... de mégis ott van a fiú de mégis ... elég mert belefájdul a fejem.
-Heló! - nyujtottam kezet az érkezőnek.
Ahoz képest hogy csak éppen ideért már azt vettem ki a beszédjéből hogy unatkozik. Nem birja túl sokáig.
Eryn odasétált a fiu... nem ... a lány... ááá az új elé és fura arckifejezést vágott.
-Heló... az baj ha valamit nem tudok eldönteni?... Ez az lenne hogy fiu vagy vagy lány?- majd elpirult- Elnézést a kérdésért nem tudom visszafogni magam ha kiváncsi vagyok.- lahajtotta a fejét és leült de még az... új elött van.
nemsokkal ez után újra kinyílt az ajtó... mégegy lány érkezett... de ahogy belépett egy pillanatra elállt bennem a szó. Hófehér bőr... hófehér haj... biztos hogy nem egy jégtündér? Körülbellül pont így néztek ki a tündérek a húgom nagyon régi kedvenc meséjében. Az egyetlen különbség hogy abban a mesében nem volt gyönyörű sárga szemük. A tiszta fehér lányon az élénk sárga szemek feltűnöek.
-Szia!- mondtam Hófehérkének.
-Nem késtél sokat, mi is csak nemrég érkeztünk.
Mostmár azt is tudom hogy idomár... és ami legviccesebb hogy pont arra gondoltam hogy jégtündér, erre meg jég gólemje van. De ez a jég gólem sem tűnik átlagosnak... lebeg és mintha szét lenne törve de mégis egyben van. Tényleg sok fura dolog van ebben a játékban de ha egyszer így lett megcsinálva nem ellenkezek.
-Heló! - nyujtottam kezet az érkezőnek.
Ahoz képest hogy csak éppen ideért már azt vettem ki a beszédjéből hogy unatkozik. Nem birja túl sokáig.
Eryn odasétált a fiu... nem ... a lány... ááá az új elé és fura arckifejezést vágott.
-Heló... az baj ha valamit nem tudok eldönteni?... Ez az lenne hogy fiu vagy vagy lány?- majd elpirult- Elnézést a kérdésért nem tudom visszafogni magam ha kiváncsi vagyok.- lahajtotta a fejét és leült de még az... új elött van.
nemsokkal ez után újra kinyílt az ajtó... mégegy lány érkezett... de ahogy belépett egy pillanatra elállt bennem a szó. Hófehér bőr... hófehér haj... biztos hogy nem egy jégtündér? Körülbellül pont így néztek ki a tündérek a húgom nagyon régi kedvenc meséjében. Az egyetlen különbség hogy abban a mesében nem volt gyönyörű sárga szemük. A tiszta fehér lányon az élénk sárga szemek feltűnöek.
-Szia!- mondtam Hófehérkének.
-Nem késtél sokat, mi is csak nemrég érkeztünk.
Mostmár azt is tudom hogy idomár... és ami legviccesebb hogy pont arra gondoltam hogy jégtündér, erre meg jég gólemje van. De ez a jég gólem sem tűnik átlagosnak... lebeg és mintha szét lenne törve de mégis egyben van. Tényleg sok fura dolog van ebben a játékban de ha egyszer így lett megcsinálva nem ellenkezek.
Danieru- Harcművész
- Hozzászólások száma : 116
Join date : 2015. Mar. 22.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Szépen lassan elkezdtek gyűlni az emberek, Malcolm pedig sorra biccent nekik köszönésképpen. Úgy tűnik többek érdeklődését is felkeltette a szokatlanul nyitott ajtó. Vagy csak mind pénzéhes bolondok, akik vannak annyira oktondik, hogy beülnek egy lebuj hátsó termébe három piri közé játszani Betoppan még egy vöröske, csak ennek az egyednek a haja olyan színű, nem az indikátora, meg egy bárgyú képű gyerek és egy cicababa a petjével. Nah, ez már alakul, Malcolm már tudja is, hogy ki lesz az első áldozata, ha ez ilyen kiejtős játék lesz. Eléggé otthon van a kártyajátékokban, ugyebár online játékokból szerzett pénzből élt odakint, s már csak ezért is magabiztosan áll neki ennek az egész titokzatos társaságnak, hiszen mégiscsak egy kaszinóban vannak. Ráadásul a játékmester még azt is kijelenti, hogy a szobában tartózkodók a védelme alatt állnak, arról már nem is beszélve, hogy védett területen belül helyezkednek el, szal alapból bukó a fizikai bántalmazás, legyen az bármennyire is kecsegtető élvezet
No akkor, lássuk csak sorjába, mit szűrt eddig le Malcolm a jelenlévőkről? Itt van ugye maga a játékmester, aki annyi tiszteletet sem ad meg a játékosai felé, hogy megmutassa az arcát. Persze-persze, inkognitó, de ma már olyan mesterien mennek a frizura és egyéb arcszőrzet változtatások, hogy könnyedén el tudja változtatni az ember az ábrázatát. Kivéve, ha van valami feltűnő ismertetőjegy az arcán, valószínűleg itt is erről lehet szó. Mindenesetre Malcolmot zavarja, hogy nem láthatja rendesen a szemét és a mimikáját a GM-nek. Aztán itt van még az a pökhendi Tachi, akitől Asuka a kezdetektől fogva óva inti és a bosson Malcolm maga is rájöhetett, hogy miért. Nem írta le még a fickót, ez a játék pedig kiváló lehetőség lesz arra, hogy kicsit jobban kiismerje. A vöröske fiú... vagy lány... szóval a vöröske modora bejön Malcolmnak, szereti, ha valaki karakán. Azonban csak most ugrik be neki, hogy ki is ez a vöröske. Csak így felöltözve hirtelen nem volt annyira ismerős O.o Ez az a fruska, aki próbálta megszégyeníteni a 15. szinten abban a cellában, aztán egyszerűen kisétált a játékból. Lehet mégiscsak ő lesz itt a leggyengébb láncszem, csak ki kell akasztani és itt hagyja a játékot A maradék három emberről azonban eddig nem sok jött le, max annyi, hogy a cicababa késős fajta, hogy eleve várták az érkezését, tehát féligmeddig beépített ember és hogy a szöszi bárgyú gyerek ismeri. Nah ennyi, induljon a mandula4
No akkor, lássuk csak sorjába, mit szűrt eddig le Malcolm a jelenlévőkről? Itt van ugye maga a játékmester, aki annyi tiszteletet sem ad meg a játékosai felé, hogy megmutassa az arcát. Persze-persze, inkognitó, de ma már olyan mesterien mennek a frizura és egyéb arcszőrzet változtatások, hogy könnyedén el tudja változtatni az ember az ábrázatát. Kivéve, ha van valami feltűnő ismertetőjegy az arcán, valószínűleg itt is erről lehet szó. Mindenesetre Malcolmot zavarja, hogy nem láthatja rendesen a szemét és a mimikáját a GM-nek. Aztán itt van még az a pökhendi Tachi, akitől Asuka a kezdetektől fogva óva inti és a bosson Malcolm maga is rájöhetett, hogy miért. Nem írta le még a fickót, ez a játék pedig kiváló lehetőség lesz arra, hogy kicsit jobban kiismerje. A vöröske fiú... vagy lány... szóval a vöröske modora bejön Malcolmnak, szereti, ha valaki karakán. Azonban csak most ugrik be neki, hogy ki is ez a vöröske. Csak így felöltözve hirtelen nem volt annyira ismerős O.o Ez az a fruska, aki próbálta megszégyeníteni a 15. szinten abban a cellában, aztán egyszerűen kisétált a játékból. Lehet mégiscsak ő lesz itt a leggyengébb láncszem, csak ki kell akasztani és itt hagyja a játékot A maradék három emberről azonban eddig nem sok jött le, max annyi, hogy a cicababa késős fajta, hogy eleve várták az érkezését, tehát féligmeddig beépített ember és hogy a szöszi bárgyú gyerek ismeri. Nah ennyi, induljon a mandula4
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Hol is kezdjem? Egyrészt ugyebár itt volt a játékmester asszonyság, aki nyomban arra késztetett, hogy emeljem fel a kezemet megadóan. Úgy fest, nem értette a tréfát, vagy csupán szimplán túl komolyan vette a feladatát. Elvigyorodtam a szavaira.
- A rejtély lehet izgalmas, vagy félelmetes, függően attól, hogy mi áll mögötte. Dehogy barátságos... nahát :] Mindenesetre igyekszem tenni azért, hogy ne vesztegessem el az értékes védelmet, amit rám kívánsz fordítani, kedves... - hagytam nyitva a mondat végét, egy képzeletbeli nevet odabiggyesztve, és ezzel bemutatkozásra próbálva kényszeríteni az alakot. Kérésének eleget téve helyet foglaltam... a földön. Egyelőre nem láttam értelmét annak, hogy vakon kövessem minden utasítását. Hatalmat sugallt ugyanis, én pedig ezt nem szerettem, tenni kívántam azért, hogy éreztessem vele, nem rángathat dróton csak azért, mert ő azt így képzeli. Ha befolyást szeretne elérni felettem, akkor ez a legrosszabb módszer, ami csak létezik.
Másrészt itt voltak a játékostársak. Szám szerint hárman futottak be utánam, egy bárgyú kölyök, egy Türelmetlenke, és a személy, akire minden bizonnyal vártunk. A hűvös elegancia nem kifejezés utóbbival kapcsolatban :] Bár nem teljesen az én ízlésem, de ha a másik hölgyemény ennyire zárkózott marad, akkor általa leszek kénytelen kiszórakozni magamat. Fél szememet azonban inkább Türelmetlenkén tartottam, aki most is bizonyította, mennyire rászolgált az egyelőre csak az én fejemben létező becenévre, valamint Antony-kun kötötte még le a figyelmemet így a kezdetek kezdetén. Ha eddig nem lett volna nyilvánvaló a színjátéka, akkor most végleg meggyőződhettem róla, hogy amit a bossterem előtt mutatott, azzal hülyének kívánt nézni minket. Nyoma sem volt annak az izgága kölyöknek.
- A rejtély lehet izgalmas, vagy félelmetes, függően attól, hogy mi áll mögötte. Dehogy barátságos... nahát :] Mindenesetre igyekszem tenni azért, hogy ne vesztegessem el az értékes védelmet, amit rám kívánsz fordítani, kedves... - hagytam nyitva a mondat végét, egy képzeletbeli nevet odabiggyesztve, és ezzel bemutatkozásra próbálva kényszeríteni az alakot. Kérésének eleget téve helyet foglaltam... a földön. Egyelőre nem láttam értelmét annak, hogy vakon kövessem minden utasítását. Hatalmat sugallt ugyanis, én pedig ezt nem szerettem, tenni kívántam azért, hogy éreztessem vele, nem rángathat dróton csak azért, mert ő azt így képzeli. Ha befolyást szeretne elérni felettem, akkor ez a legrosszabb módszer, ami csak létezik.
Másrészt itt voltak a játékostársak. Szám szerint hárman futottak be utánam, egy bárgyú kölyök, egy Türelmetlenke, és a személy, akire minden bizonnyal vártunk. A hűvös elegancia nem kifejezés utóbbival kapcsolatban :] Bár nem teljesen az én ízlésem, de ha a másik hölgyemény ennyire zárkózott marad, akkor általa leszek kénytelen kiszórakozni magamat. Fél szememet azonban inkább Türelmetlenkén tartottam, aki most is bizonyította, mennyire rászolgált az egyelőre csak az én fejemben létező becenévre, valamint Antony-kun kötötte még le a figyelmemet így a kezdetek kezdetén. Ha eddig nem lett volna nyilvánvaló a színjátéka, akkor most végleg meggyőződhettem róla, hogy amit a bossterem előtt mutatott, azzal hülyének kívánt nézni minket. Nyoma sem volt annak az izgága kölyöknek.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
-Türelem rózsát terem.
Felel Aysénak
-Esetünkben, idomárt és gólemet.
Sziasztok, örülök, hogy el tudtatok jönni. Nem késtetek sokat.
Majd Tachi fele fordul.
-Amíg nem érdemli ki a nevem ismeretét, addig maradjunk a Mis Red-nél. A felesleges kérdések elkerülése végett, szeretem a fordulatokban gazdag, leleményes játékokat.
-Hehehe, mint például a mostani lesz remélem, ha marad ez a hozzáállása. Van egy olyan érzésem, hogy erre nem lesz szüksége.
Csettint egyet az újjával, és a szék, ami eddig Tachit várta eltűnik.
-És ismét van egy álomszuszékunk. Sajnos a múltkori játékot nagyon elrontotta egy ilyen, igazam van Aisu-chan? Tehát hogy ezt elkerüljük, sajnálatos módon el kell küldenünk a hétalvót. *.*
Majd egy Hazatérés kristály effektjét láthatjátok Kemillán, majd a széke is eltűnik.
-Mindenki más készen áll arra, hogy elmondjam a játékszabályokat
játék elején ki lesz választva egy, esetleg kettő, játékos, ő(k) lesz(nek) az ördögök. [a tőbbiek egyértelmüen az angyalok]
Senki se tudja senkiről se, hogy micsoda. [alapesetben saját magárol se, ehhez be kell mennie egy kis fülkébe, ahol egyszerre csak egy személy tartozkodhat.]
A szoba falainál megjelenik öt kisebb fülke.
A játék lényege a következő: minél több pontot szerezni, amiket úgy lehet gyüjteni, hogy ha két angyal kezet fog, akkor mind a ketten kapnak egyet-egyet.
De az ördöggel vigyázni kell. Mert ha egy angyal ördöggel fog kezet, akkor ő maga is azzá változik.
Illetve, ha az angyalnak van pontja, akkor egyet elveszít, de ebben az esetben az ördög angyallá változik.
Ha egy ördögnek van egy pontja [mert korábban angyalként szerzett], akkor azt beválthatja [nem kötelező] arra, hogy viszaváltozzon angyallá.
Ha két ördög fog kezet, akkor nem történik semmi.
Mindenki csak egyszer foghat kezet minden más játékossal, ezért jól fontold meg, hogy mikor és kivel akarsz kezet fogni, mert nagyon sok múlhat a megfelelő időzítésen.
A játék körökből áll, minden kőr után nyilvánosságraa lesz hozva, hogy hány angyal, illetve ördög van a játékban.
A játéknak akkor van vége, ha:
-Egy körnek a végén már csak angyalok, vagy csak ördögök maradtak,
-Egy angyal maradt nulla ponttal
-Megkötetett az összes létező kézfogás
-Letelt hat kör a játékból.
És hogy ne legyen a véletlen dolga a kiválasztás, az édenbe elhívtam egy játékost egy régebbi játékomból. Az ő szerepe egy kicsit más lesz a többiekétől, úgyanis a játék ideje alatt megkapja az Isten jelzőt, és az első feladat az lesz, hogy kiválasztja a többiek közül, azt, vagy azokat, aki ördögként kezdi a játékot. És az ördögnek lesz a legnehezebb dolga a játék során, hisz ha pontot szeretne szerezni, előtte olyan angyallal kell kezet fognia, aki már szerzett pontot. Vagyis most itt az idő, hogy meggyőzétek az Istent, hogy kit kéne választania. Ha nincs kérdés, akkor kezdödjön a játék.
Összecsapja a kezét, és elindul egy számláló tizenöt perctől visszafele.
a játékosok sorban(ülési sorrend, nem posztolási *.*) : Mis Red, Tachi (földön), Dani (+Eru), Ayse, Desdemona(Aisu), Malcolm
A hozzászólást Cearso összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Május 25 2015, 22:41-kor.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Amint belépet egy magasabb srác kezet is nyújtott neki, Ayse a kezeivel úgy tett mintha fogadta volna a gesztust majd simán csak arrébb tolta a keze külső felével az övét. Majd ha még ezután is oda reppent hozzá a tündér egyszerűen csak figyelmen kívül hagyta. Ha a fiú kérdezte volna, meg az más lenne, akkor valószínűleg gyomorszájon rúgta volna de sajnos nem így lett. Azreal máris kezdte a mondókáját, de mivel rájött, hogy tud külön válni Ayse testétől így már mindenki szeme és füle hallatára.
- Ejnyee. Egy igazi tsundere nem így reagál. Egy pofon a szemtelenkedőnek, és mindenki tudni fogja hogy nő… Köhöm… - Köszörülte meg a torkát színpadiasan.
- Lány vagy. – Fejezte be végül, tudom jól hogy le akart alázni mások előtt, de ezeket a mondatait fel sem veszem. Hisz mások is láthatják, hogy ez a fiú sem ember, egy gép, egy kód halom parancsokra bontva, szinte szóra sem érdemes, csupán a rendszer által ráosztott szerepét játssza… Töbre nem képes… Ayset az sem zavarta hogy mások ez miatt minősíthetik, leginkább nem szeretett volna itt lenni, de a jó pénz mindig jól jön… így igen, ő az ostobábbik fajta aki képes bezárni magát több ismeretlen piros játékos közé. És most félnie kéne? Aligha, legalábbis ő így érzi, pont nem érdeklik az indikátorok hisz tudja jól, nem mindig a pirik a legalattomosabbak. :3
- Ohh, de illetlen vagyok. Azrealnak hívnak ő pedig itt Ayse. – Mutatta be magukat a lila hajú fiú. Szokatlan egy teremtés volt az biztos, első ránézésre nála se lehetne megállapítani hogy fiú-e vagy hány, bár az kevesen tudják hogy ezt Ayse megadott genetikai tényezőinek köszönheti. Ayse felismerte Malcomot is, bár nem adott rá jelet, egyszerűen nem volt indoka rá, nem úgy mint Azrael-nek, aki egyrészt szeretett alá tenni a lánynak másrészt, szeretett alátenni másoknak.
- Áhh Lecsó, rég láttalak. – Köszöntötte vigyorogva és a fiú elé állva egy határozott jobbost nyújtott neki. Tudta ki ő persze hisz sok-sok adat között az emlékein is osztozik Ayseval, legalábbis egy irányban, Azrael ismeri Ayse emlékeit, fordítva viszont nem működik. A lány a nevét természetesen szándékosan nem árulta el, addig amíg nem volt muszáj, ő ugyanis szereti inkognitóban tartani magát, bár ezt már bebukta. Nem szólalt meg másokhoz, leginkább türelmetlenül várta a játék megkezdését, aminek pár perce hangot is adott.
- Kezdhetjük lassan? - Kérdezte miközben helyet foglalt, ha nem lett egy új szék akkor Azraelnek nem jutott hely, ami ugyan nem is gond számára. Ayse felett megállt és elkényelmesedett a lány vállaira támaszkodva, egészen addig amíg Ayse inkább rá nem feküdt az asztalra és unottan bámult maga elé inkább. Ayset türelemre intették, valahol várható volt, ugyanakkor ezt nagyon nem szerette és egy - Cha-t is hallatott. Az egyik lányt elteleportáltatták, meg is érdemelte viszont... Végre kezdődött. Legalábbis valami olyasmi. Szabályokat hallhatott amiket magába is szívott, ugyanakkor a játék negatív kimeneteléről nem is volt szó, tét nélkül viszont eléggé unalmasnak fog hatni a mi kis Aysenknak...
- Számomra mindegy. - Jegyezte meg Ayse hűvösen és ebbe Azrael sem szólt bele, hisz miért is győzködjön másokat feleslegesen, és nem kell őket félteni bármelyik pozícióban megállják majd a helyüket.
- Ejnyee. Egy igazi tsundere nem így reagál. Egy pofon a szemtelenkedőnek, és mindenki tudni fogja hogy nő… Köhöm… - Köszörülte meg a torkát színpadiasan.
- Lány vagy. – Fejezte be végül, tudom jól hogy le akart alázni mások előtt, de ezeket a mondatait fel sem veszem. Hisz mások is láthatják, hogy ez a fiú sem ember, egy gép, egy kód halom parancsokra bontva, szinte szóra sem érdemes, csupán a rendszer által ráosztott szerepét játssza… Töbre nem képes… Ayset az sem zavarta hogy mások ez miatt minősíthetik, leginkább nem szeretett volna itt lenni, de a jó pénz mindig jól jön… így igen, ő az ostobábbik fajta aki képes bezárni magát több ismeretlen piros játékos közé. És most félnie kéne? Aligha, legalábbis ő így érzi, pont nem érdeklik az indikátorok hisz tudja jól, nem mindig a pirik a legalattomosabbak. :3
- Ohh, de illetlen vagyok. Azrealnak hívnak ő pedig itt Ayse. – Mutatta be magukat a lila hajú fiú. Szokatlan egy teremtés volt az biztos, első ránézésre nála se lehetne megállapítani hogy fiú-e vagy hány, bár az kevesen tudják hogy ezt Ayse megadott genetikai tényezőinek köszönheti. Ayse felismerte Malcomot is, bár nem adott rá jelet, egyszerűen nem volt indoka rá, nem úgy mint Azrael-nek, aki egyrészt szeretett alá tenni a lánynak másrészt, szeretett alátenni másoknak.
- Áhh Lecsó, rég láttalak. – Köszöntötte vigyorogva és a fiú elé állva egy határozott jobbost nyújtott neki. Tudta ki ő persze hisz sok-sok adat között az emlékein is osztozik Ayseval, legalábbis egy irányban, Azrael ismeri Ayse emlékeit, fordítva viszont nem működik. A lány a nevét természetesen szándékosan nem árulta el, addig amíg nem volt muszáj, ő ugyanis szereti inkognitóban tartani magát, bár ezt már bebukta. Nem szólalt meg másokhoz, leginkább türelmetlenül várta a játék megkezdését, aminek pár perce hangot is adott.
- Kezdhetjük lassan? - Kérdezte miközben helyet foglalt, ha nem lett egy új szék akkor Azraelnek nem jutott hely, ami ugyan nem is gond számára. Ayse felett megállt és elkényelmesedett a lány vállaira támaszkodva, egészen addig amíg Ayse inkább rá nem feküdt az asztalra és unottan bámult maga elé inkább. Ayset türelemre intették, valahol várható volt, ugyanakkor ezt nagyon nem szerette és egy - Cha-t is hallatott. Az egyik lányt elteleportáltatták, meg is érdemelte viszont... Végre kezdődött. Legalábbis valami olyasmi. Szabályokat hallhatott amiket magába is szívott, ugyanakkor a játék negatív kimeneteléről nem is volt szó, tét nélkül viszont eléggé unalmasnak fog hatni a mi kis Aysenknak...
- Számomra mindegy. - Jegyezte meg Ayse hűvösen és ebbe Azrael sem szólt bele, hisz miért is győzködjön másokat feleslegesen, és nem kell őket félteni bármelyik pozícióban megállják majd a helyüket.
- Azrael:
Azrael egy vírus ami Ayse testében képes csak élni tovább élni egyfajta parazitaként. A kódjuk összefonódott, így elszakadni egymástól aligha tudnak, legalábbis Azrael szerint. Az njk pályázat még nincs elfogadva viszont Klein már rábólintott.
Ayse- Harcos
- Hozzászólások száma : 420
Join date : 2014. Feb. 20.
Tartózkodási hely : Mögötted. :P
Karakterlap
Szint: 19
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
It's magic >.> Mis Red - legalább már tudjuk, hogy nő - csak csettintget itt össze-vissza, aztán tűnnek el sorjában a székek, meg az emberek. Illetve még csak egy ember. Úgy tűnik, ha nem játszanak kénye-kedve szerint, akkor csak úgy kicsentiti innen a jó népet O.o Malcolmnak több sem kell, hogy felkorbácsolják benne a játékkedvet, de már önmagában az kihívás számára, hogy a nagyképű pojáca Tachit és a kellemetlenkedő Ayset legyőzze e játék keretén belül. Minden egyes verseny, kihívás, játék lehetőség arra, hogy villanthasson és felkelthesse az Alkotó figyelmét. Malcolm mindent megtett azért, hogy kiérdemelhesse a részvételi jogot egy esetleges harmadik Viadalra. Ezért vágott neki Doctor Sierro labirintusának, ezért nem sétált ki a Bad Habit cellájából, ezért csatlakozott a Felszabadítókhoz és végső soron ezért próbálta ellehetetleníteni a frontharcosokat is. Mind-mind egyetlen célt szolgált: Kayaba Akihikó kegyeibe férkőzni és megakadályozni e világ pusztítását.
Újabb látványos trükk következik Mis Redtől, mikor is megjennek a választófülkék, amelybe majd egyenként be kell slattyogni, hogy mindenki megtudhassa agyal vagy ördög szerepkörben kell tovább játszania. Logikázni hótfelesleges, valószínűleg a véletlenen múlik majd, kinek melyik szerep lesz kisorsolva. Másrészről pedig ha angyal lesz belőle, az egy nem túl meglepő csavar lenne (piri ~ angyal), ha viszont ördög lesz, akkor pedig játszhatja a mártírt, hogy azért bélyegzik meg az ördög szereppel, mert piri. Fujj diszkrimináció, fujj rasszizmus.
Aztán jön egy komisz kis csavar a játékban, mégpedig azzal, hogy mégsem a véletlen dönti el a szerepek kiosztását, hanem egy korábbi játékos. Áhám, szóval rá kellett ennyit várni. Malcolmnak esze ágában sem volt felszólílni, nem kíván senkit semmiről meggyőzni. Csupán annyit tesz, hogy leveszi a kabátját és a szék háttámlájára akasztja. Csupán ezzel kívánja jelezni, hogy oké, akkor ő most már maradni szándékozik, kezdődhet is a játék. A kabát levételével már csak egy szürke póló van rajta felül, így az alkarján látszik a Libses galamb tetoválás, egészen addig, amíg össze nem fonja a karjait a mellkasa előtt. Jobb lábát kényelmesebb pózt felvéve a szék alá húzza, a balt pedig kicsit rugóztatja. Kezdi unni a sok hablatyot, induljon már a játék!
Újabb látványos trükk következik Mis Redtől, mikor is megjennek a választófülkék, amelybe majd egyenként be kell slattyogni, hogy mindenki megtudhassa agyal vagy ördög szerepkörben kell tovább játszania. Logikázni hótfelesleges, valószínűleg a véletlenen múlik majd, kinek melyik szerep lesz kisorsolva. Másrészről pedig ha angyal lesz belőle, az egy nem túl meglepő csavar lenne (piri ~ angyal), ha viszont ördög lesz, akkor pedig játszhatja a mártírt, hogy azért bélyegzik meg az ördög szereppel, mert piri. Fujj diszkrimináció, fujj rasszizmus.
Aztán jön egy komisz kis csavar a játékban, mégpedig azzal, hogy mégsem a véletlen dönti el a szerepek kiosztását, hanem egy korábbi játékos. Áhám, szóval rá kellett ennyit várni. Malcolmnak esze ágában sem volt felszólílni, nem kíván senkit semmiről meggyőzni. Csupán annyit tesz, hogy leveszi a kabátját és a szék háttámlájára akasztja. Csupán ezzel kívánja jelezni, hogy oké, akkor ő most már maradni szándékozik, kezdődhet is a játék. A kabát levételével már csak egy szürke póló van rajta felül, így az alkarján látszik a Libses galamb tetoválás, egészen addig, amíg össze nem fonja a karjait a mellkasa előtt. Jobb lábát kényelmesebb pózt felvéve a szék alá húzza, a balt pedig kicsit rugóztatja. Kezdi unni a sok hablatyot, induljon már a játék!
Egyelőre passzív játékost játszik, csendben gubbaszt a székén, nem akarja befolyásolni az "istent".
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Szóban mondta el a szabályokat. Ez amatőrségre vall, ennyi információt nehéz megjegyezni, cserébe könnyű elsiklani fontos részletek fölött. Magamban igyekeztem tudatosítani és összegezni az elhangzott pontokat, leginkább arra törekedve, hogy számba vegyem az összes lehetőséget és megértsem a kockázatokat mindkét fél oldaláról. Törekednem kellett arra, hogy kihasználjam a játékban megbúvó lehetőségeket, az ilyeneknek mindig van egy garantált módszere a győzelemre, hiába tűnik szerencsejátéknak. Az fog győzni, aki legelőször megtalálja a kiskaput.
- Hogyne lenne kérdés? :] - szólaltam fel rögtön - Meglehetősen hiányos szabályzatot adtál a tudtunkra, Miss Red-chan. Először is, te magad is játékos leszel köztünk, vagy megmaradsz semleges játékmester? Másodszor, az Istennek van-e más szerepe is azon kívül, hogy szerepet oszt? Harmadszor, azt már tudjuk, mikor ér véget a játék, de a győzelmi feltételeket nem közölted. Ötödször, elmulasztottad megemlíteni a játék tétjét. Hatodszor, milyen furcsaságot fedeztél fel a kérdéseimben? :] - játéktechnikai részletekre szándékosan nem kérdeztem rá, ha valami nem hangzott el, akkor az nem fontos, vagy kiskapunak használható részlet. Ezek azonban alapvető információk voltak: hányan leszünk, mire kell törekedni és mi a jutalom? Ezek nélkül nem lehetett elkezdeni a játékot, nemde? :] Az irreleváns volt, hogy most éppen Türelmetlenkéből hogy lett majdnem kettő, ha minden ilyesmire rácsodálkoznék, akkor lemaradtam volna.
- Hogyne lenne kérdés? :] - szólaltam fel rögtön - Meglehetősen hiányos szabályzatot adtál a tudtunkra, Miss Red-chan. Először is, te magad is játékos leszel köztünk, vagy megmaradsz semleges játékmester? Másodszor, az Istennek van-e más szerepe is azon kívül, hogy szerepet oszt? Harmadszor, azt már tudjuk, mikor ér véget a játék, de a győzelmi feltételeket nem közölted. Ötödször, elmulasztottad megemlíteni a játék tétjét. Hatodszor, milyen furcsaságot fedeztél fel a kérdéseimben? :] - játéktechnikai részletekre szándékosan nem kérdeztem rá, ha valami nem hangzott el, akkor az nem fontos, vagy kiskapunak használható részlet. Ezek azonban alapvető információk voltak: hányan leszünk, mire kell törekedni és mi a jutalom? Ezek nélkül nem lehetett elkezdeni a játékot, nemde? :] Az irreleváns volt, hogy most éppen Türelmetlenkéből hogy lett majdnem kettő, ha minden ilyesmire rácsodálkoznék, akkor lemaradtam volna.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
A fiú... akit még csak most vettem észre... röviden azt mondta hogy vagy én vagy Eryn kapjon egy pofont... Eryn a saját mondatai után is már rosszul érezte magát, de most? Mégrosszabb. Nem tudom hogy a lila hajú srác szavai, vagy az hogy megint gondolkozás nélkül választotta meg szavait, de elkezdedett pityeregni az asztal szélén, a lány elött. Felálltam majd Eryn felé hajoltam és felvettem a tenyerembe, majd újra helyet foglaltam.
-Öhmm, örülök a találkozásnak Azreal és Ayse. - mondtam kicsit bizonytalanul, Eryn elöző jelene miatt, amit nem terveztem felhozni mert még rosszabul érezné magát ha megtenném... ebben biztos vagyok.
A vörös köpenyes ember nevét még mindig nem tudjuk... de mostmár biztos hogy nő... a hangja, és az is hogy Miss Rednek akarja magát hivatni velünk. Ja és ha már vörösök... még csak most szúrt szemet a sok vörös indikátor. Hogy nem vettem észre őket ezelött?!?! Na mindegy, már észrevettem és ez a lényeg. Ördögök és anyaglok... a vörösket lehetne a legkönnyebben az ördöggel gyanusítani. De akkor a zöldekre kevésbe gyanakodnának. De mivel ők ártatlanok, vagy legalábbis annak tűnnek könnyű a megtévesztés... és fejfájás... nem lehetne sehogyan sem kikövetkeztetni hogy ki mi lesz. Gondolom egy ilyen játékban nincs kiesés mint az előző játékban. Ott sem estem ki... itt nyerni akarok, és megpróbálok nyerni is.
Eryn még mindig nyűgös, és nem tudom mit kellene vele csinálnom...
-Eryn, semmi baj. Rendben? Kiváncsi voltál és kész. Nem kell ez miatt letörtnek lenned. - Rámnézett majd visszafordult.
-Rend... ben.- mondta még mindig kicsit szomorúan.
-Nem csináltás semmi rosszat...
-Öhmm, örülök a találkozásnak Azreal és Ayse. - mondtam kicsit bizonytalanul, Eryn elöző jelene miatt, amit nem terveztem felhozni mert még rosszabul érezné magát ha megtenném... ebben biztos vagyok.
A vörös köpenyes ember nevét még mindig nem tudjuk... de mostmár biztos hogy nő... a hangja, és az is hogy Miss Rednek akarja magát hivatni velünk. Ja és ha már vörösök... még csak most szúrt szemet a sok vörös indikátor. Hogy nem vettem észre őket ezelött?!?! Na mindegy, már észrevettem és ez a lényeg. Ördögök és anyaglok... a vörösket lehetne a legkönnyebben az ördöggel gyanusítani. De akkor a zöldekre kevésbe gyanakodnának. De mivel ők ártatlanok, vagy legalábbis annak tűnnek könnyű a megtévesztés... és fejfájás... nem lehetne sehogyan sem kikövetkeztetni hogy ki mi lesz. Gondolom egy ilyen játékban nincs kiesés mint az előző játékban. Ott sem estem ki... itt nyerni akarok, és megpróbálok nyerni is.
Eryn még mindig nyűgös, és nem tudom mit kellene vele csinálnom...
-Eryn, semmi baj. Rendben? Kiváncsi voltál és kész. Nem kell ez miatt letörtnek lenned. - Rámnézett majd visszafordult.
-Rend... ben.- mondta még mindig kicsit szomorúan.
-Nem csináltás semmi rosszat...
Danieru- Harcművész
- Hozzászólások száma : 116
Join date : 2015. Mar. 22.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Mis Red körbenéz a társaságon.
-Senki többet harmadszor? Ne feledjék, a játék során felmerülő kérdésekre már nem fogok válaszolni.
Ezek után Tachi felé fordul.
A kérdések jogosak, és reméltem, hogy nem lesz az egész banda olyan bamba, hogy ne kérdezzen rá.
Majd elkezd egyesével válaszolni a kérdésekre.
-Ilyen kevés játékos mellett én is részt fogok venni a játékban, de minden felém intézett kézfogást elfogadok, és csak az utolsó körben kezdeményezek, vagy ha már csak az én kézfogásaim hiányoznak csak.
Igen, az istennek van más szerepe is.
A győzelmi feltétele mindenkinek más lesz, amit majd a szerepe megkapásakor szintén a fülkében lehet majd megnézni. És ne reménykedjenek, azért mert mindenkinek más a feladata, az nem jelenti azt, hogy az egyik megoldása nem lehetetleníti el a többit.
Nos, mivel egy kaszinóban vagyunk, azt hittem mindenkinek egyértelmű, hogy aranyba fogunk játszani. Mindenki ugyanazt az összeget fogja megkapni a játék elején, és csak azt lehet használni a játék során, saját tőkét bevonni nem ér. Hogy érdekessé tegyük a játékot, csak az viheti el a teljes összeget, akinek a játék végén a legtöbb pontja van. Két ilyen játékos esetén az ő pénzük összeadódik, és fejenként annak a felét vihetik haza, hármas holtverseny esetén, senki sem vihet haza semmit, és ez így lesz a további helyezéseknél is, csak náluk előtte még levonjuk azt a mennyiséget, amennyit a pontban előtte álló megszerzett aranyban. Ha több ilyen is van, akkor annak az összegét vonjuk le, aki a legtöbbet szerezte.
~Ha jól játszotok, az is előfordulhat, hogy mindenki üres kézzel megy haza, sőt annak ellenére, hogy sok pénzt fizettem a játék elején, még ti fogtok tartozni nekem.
-Ja és igen, az utolsó kérdésre a válasz: Azon kívül, hogy nem tud számolni, ami egy ilyen játékban nehézségekhez vezethet, és eléggé modortalan, nem vettem észre semmilyen furcsaságot. És mostantól lehet használni a fülkéket.
a fülkék ajtaja egy csettintés után kinyílik, és Mis Red el is tűnik a háta mögötti fülkében.
határidő: 1 hét
Danieru, kérlek a helyesírásra figyelj oda egy kicsit jobban.
Ha a játék során bármikor pénzáramlás történik, akkor arról kérek majd PÜ-t, lehetőleg attól, aki a pénzt küldte (anélkül nehéz lenne regisztrálni, hogy kinek mennyi aranya van a játék végén).
Aki nem használja a fülkéjét, az értelemszerűen nem kap üzenetet a szerepéről, és a feladatáról.
-Senki többet harmadszor? Ne feledjék, a játék során felmerülő kérdésekre már nem fogok válaszolni.
Ezek után Tachi felé fordul.
A kérdések jogosak, és reméltem, hogy nem lesz az egész banda olyan bamba, hogy ne kérdezzen rá.
Majd elkezd egyesével válaszolni a kérdésekre.
-Ilyen kevés játékos mellett én is részt fogok venni a játékban, de minden felém intézett kézfogást elfogadok, és csak az utolsó körben kezdeményezek, vagy ha már csak az én kézfogásaim hiányoznak csak.
Igen, az istennek van más szerepe is.
A győzelmi feltétele mindenkinek más lesz, amit majd a szerepe megkapásakor szintén a fülkében lehet majd megnézni. És ne reménykedjenek, azért mert mindenkinek más a feladata, az nem jelenti azt, hogy az egyik megoldása nem lehetetleníti el a többit.
Nos, mivel egy kaszinóban vagyunk, azt hittem mindenkinek egyértelmű, hogy aranyba fogunk játszani. Mindenki ugyanazt az összeget fogja megkapni a játék elején, és csak azt lehet használni a játék során, saját tőkét bevonni nem ér. Hogy érdekessé tegyük a játékot, csak az viheti el a teljes összeget, akinek a játék végén a legtöbb pontja van. Két ilyen játékos esetén az ő pénzük összeadódik, és fejenként annak a felét vihetik haza, hármas holtverseny esetén, senki sem vihet haza semmit, és ez így lesz a további helyezéseknél is, csak náluk előtte még levonjuk azt a mennyiséget, amennyit a pontban előtte álló megszerzett aranyban. Ha több ilyen is van, akkor annak az összegét vonjuk le, aki a legtöbbet szerezte.
~Ha jól játszotok, az is előfordulhat, hogy mindenki üres kézzel megy haza, sőt annak ellenére, hogy sok pénzt fizettem a játék elején, még ti fogtok tartozni nekem.
-Ja és igen, az utolsó kérdésre a válasz: Azon kívül, hogy nem tud számolni, ami egy ilyen játékban nehézségekhez vezethet, és eléggé modortalan, nem vettem észre semmilyen furcsaságot. És mostantól lehet használni a fülkéket.
a fülkék ajtaja egy csettintés után kinyílik, és Mis Red el is tűnik a háta mögötti fülkében.
határidő: 1 hét
Danieru, kérlek a helyesírásra figyelj oda egy kicsit jobban.
Ha a játék során bármikor pénzáramlás történik, akkor arról kérek majd PÜ-t, lehetőleg attól, aki a pénzt küldte (anélkül nehéz lenne regisztrálni, hogy kinek mennyi aranya van a játék végén).
Aki nem használja a fülkéjét, az értelemszerűen nem kap üzenetet a szerepéről, és a feladatáról.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Aisu csak egy bólintással nyugtázta az egyetértését Miss Red-el, mikor is szóba került az előző játék és annak az álomszuszékja. A páros innentől kezdve a jelenlévőket figyelte. Mindenféle reakció számított, még az is ha valaki nem reagált különösebben semmit sem.
Amint a kedves játékmester végez a szabályok és az ilyesmikkel, majd eltűnik a megjelenő fülkék egyikében. A hirtelen Istennek kinevezett Desdemona elkezd pötyögni a menüjében. Elolvasta az újonnan kapott üzenetét és elküldte a listát arról, hogy ki milyen szerepbe fog kerülni.
-Most már minden apró részlet a helyén van. Fáradjatok be fülkékbe és kezdődjék a játék.
/Post arról, hogy én is itt vagyok xD/
Amint a kedves játékmester végez a szabályok és az ilyesmikkel, majd eltűnik a megjelenő fülkék egyikében. A hirtelen Istennek kinevezett Desdemona elkezd pötyögni a menüjében. Elolvasta az újonnan kapott üzenetét és elküldte a listát arról, hogy ki milyen szerepbe fog kerülni.
-Most már minden apró részlet a helyén van. Fáradjatok be fülkékbe és kezdődjék a játék.
/Post arról, hogy én is itt vagyok xD/
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Amint Desdemona kimondta a szavakat, az asztal közepén megjelent egy számára már ismerősnek tűnhető óra
Des és Aisu esetleg tudhatják, hogy mit jelent ez. Az már rajtuk áll, hogy mennyit osztanak meg a többiekkel.
a szerepek megérkeztek, de csak akkor kapjátok meg őket, ha a posztban külön kiemelítek, hogy bementek a fülkébe megnézni azt.
12:00
Des és Aisu esetleg tudhatják, hogy mit jelent ez. Az már rajtuk áll, hogy mennyit osztanak meg a többiekkel.
a szerepek megérkeztek, de csak akkor kapjátok meg őket, ha a posztban külön kiemelítek, hogy bementek a fülkébe megnézni azt.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
12:10
Ha valaki nem ír az idő lejártáig azt úgy veszem, hogy nem csinált semmit.
- Spoiler:
- eddig senki se írt.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Türelemre intettek amit nem szerettem, zavaró volt ez az egész főleg hogy Azriel is megmutatkozott. Pofátlan egy alak, mármint vírus, de leginkább csupán nem vettem figyelembe. Gyűlöltem őt amiért belém csimpaszkodott, de nem tudtam egyenlőre hogy mit tehetnék ellene. Most viszont nem is ez volt a lényeg… eltelt tíz perc… majd húsz…. én pedig már kezdem idegrohamot kapni a többiek tétlenségétől. Így felemeltem unott fejem az asztaltól, megtámaszkodtam a két szélén, majd felálltam és befáradtam az egyik fülkébe… Mindenki a másikra vár, vagy netán tudnak valamit amit én nem? Pont lesajnáltam mindezt… Inkább akartam haladni mintsem győzni, vagyis győzni is akartam de azt csakis haladással érhetem el. Hátra sem pillantottam a többiekhez, elhaladtam az a lány mellett aki, Istennek lett hirdetve. Igazság szerint… tetszett a játék effajta rugalmassága, a szerephelyzetek, és nem tudtam még ugyan mit fogok kihozni belőle, de unatkozni biztos nem fog senki az tuti. Azriel is követett, bár ő végig tapogatta a kezét a székek karfáján, és lágy léptekkel jött utánam míg én nem ügyeltem a mozgásom finomságára. Befáradtam a fülkébe, kíváncsi voltam mi fog fogadni, miféle szerephez jutok, és hogy mit kell kezdenem majd vele konkrétan. A szabályok ismertek, meg is jegyeztem őket így nem féltem a nagyobb nehézségektől sem. Viszont… a társasjátékok sosem voltak az erősségeim, nem szerettem másokkal együtt játszani, utáltam másoktól függeni bármiben is, így döntöttem. Egyenlőre még ugyan megfigyelni akarok, bár ahogy nézem a többiek is. A pénz kecsegtető, viszont az nem tetszik hogy veszíthetek én is, bár veszteség nélkül nincs nyereség… mekkora egy ostoba mondás…
Ayse- Harcos
- Hozzászólások száma : 420
Join date : 2014. Feb. 20.
Tartózkodási hely : Mögötted. :P
Karakterlap
Szint: 19
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Hibaüzenet... várható volt... pillantottam Azriel-re. Aki csípőre tette a kezét, lemondó pillantással és vissza is vonult. Így mivel a tudatomban jeleskedik, reméltem hogy egyedüli tagnak érzékel a rendszer, ha még így sem, kimentem majd beléptem mégegyszer.
Ayse- Harcos
- Hozzászólások száma : 420
Join date : 2014. Feb. 20.
Tartózkodási hely : Mögötted. :P
Karakterlap
Szint: 19
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Kettős érzések viaskodnak Malcolmban Tachival szemben. Egyrészt mocskosul tenyérbemászónak tartja a fickó stílusát, pláne ezzel a negédes stílussal, amivel beszél, a hamiskás mosolyáról már nem is beszélve. Persze itt inkább ilyen kakaskodó féltékenységről van szó, persze Malcolm sosem vallaná be, hogy itt a két dudás nem fér meg egy csárdában jelenség kezd kialakulni, de az fix, hogy Filó nagyon sokat fogja még szívni a vérét emiatt A kettős érzet másik fele pedig az, hogy bármennyire is nehezére esik, de el kell ismernie, hogy Tachi helyénvaló kérdéseket tett fel. Persze az első kérdéseire perceken belül megtapasztalhattuk volna a választ, de ez most mindegy, inkább legyen megkérdezve, mint a tudatlanság. Viszont azt valóban elmulasztotta elmondania Ms. Red, hogy mi a győzelem feltétele, s bár Malcolmban is felmerült annak lehetősége, hogy esetleg rá kellene erre kérdezni, de nem akarta beégetni magát. Mármint azzal, hogy tudnia kellene és csak nem figyelt oda rendesen. Persze kikérné magának, ha azt mondanám, hogy nem egy nagy lángelme és a szabályzat sem teljesen tiszta még számára, pedig ez az igazság. De úgy van vele, hogy játék közben úgyis megtapasztalja majd a szabályokat, a fortélyokat és az esetleges kiskapukat is. Lehetséges, hogy könnyebb lenne átadni a helyet Filozófusnak, de egyrészt Malcolm roppant büszke és nem szívesen hagyja előjönni az okoskodó ént, másrészt Tachi előtt óvatosnak kell lennie és nem váltogathat csak úgy. A játékon agyalni meg úgyis akkor kell elkezdeni, ha már megvan a szerepkör. Ahhoz meg ugye be kell vánszorogni a kis kabinba, csak hogy ez nem nagyon akaródzik senkinek sem. Nagyot sóhajt, miközben körbetekint a jelenlévőkön, majd megvonja a vállát és ha senki többet harmadszor, akkor bemegy ő elsőként, hogy megtudja a szerepkörét. Aztán Ayse mégiscsak megelőzi, így őt megvárva váltja fel a fülkében.
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
csak hogy tisztázzuk:
mindenki mögött van egy fülke
mindenki mögött van egy fülke
- Spoiler:
Mis Red a saját fülkéjében van.
Ayse a saját fülkéjét használta.
Malcolm a saját fülkéjét használta.
Ha valami nem így van szóljatok.
A hozzászólást Cearso összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jún. 14 2015, 17:15-kor.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: [Játékos Küldetés] Ördögök és Angyalok
Bocsesz, akkor nyilván a saját fülkémet használom
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 2 oldal • 1, 2
Similar topics
» [játékos küldetés]ördögök és angyalok
» [játékos küldetés] Ördögök és angyalok (2nd attempt)
» [játékos küldetés] Ördögök és angyalok (2nd attempt)
» [Küldetés] Angyalok Menedéke
» [Játékos Küldetés] Ördögi kör
» [játékos küldetés] Ördögök és angyalok (2nd attempt)
» [játékos küldetés] Ördögök és angyalok (2nd attempt)
» [Küldetés] Angyalok Menedéke
» [Játékos Küldetés] Ördögi kör
1 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.