Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
3 posters
1 / 1 oldal
Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Már rég volt, hogy az Aréna padlóját koptattam. Nem is voltam itt sokszor csak kevés alkalom volt, mikor itt jártam. Furcsállva vettem észre azt, hogy még mindig szerepel a nevem a ranglistán, pedig tényleg csak csekély volt azon meccsek száma, amiket itt lejátszottam és persze azokat is Aisu erősködése miatt tettem. Sőt igazából én mindig is csak néző voltam és a gólem volt az, aki ténylegesen harcol is. Én csupán csak passzív résztvevője voltam az események folyásának. Most pedig ismételten itt vagyunk. Viszont most nem Aisu beszélt rá a dologra. Egyszerűen csak valahogy ide keveredtem és most tanácstalanul állok és nézem az itt elhaladó tömegeket. Mindenki energiával teli és lelkes, égnek a harci vágytól. Én viszont ezek közül egyiket sem mondhatom el magamról. Igyekeztem minél inkább elveszni a játékosok tömegében és figyelni a vidám társaságokat a csalódott arcokat egy-egy vereség után és a diadal ittas ünneplést a győzelmek után. Számomra ez mind-mind olyan idegen és távol álló. Tényleg nem értem, hogy miért is vagyok most itt. Lehet tudat alatt csak Aisunak szeretnék jót és csak is azért tévedtem erre vagy netalán én is kíváncsi lennék a tudásomra, talán van bennem valami, ami szeretne kibontakozni csak még magam se tudok róla vagy csak tudatosan nem törődöm vele. A gólem csak nyugodtan őrködik mellettem. Nem szól semmit és teljesen nyugodt és közömbös. Közben pedig egyre többen és többen haladnak el mellettünk. Nem értem ezt. Nem vágyom a harcot és maga a győzelemmel járó érzés sem kapott még el egyszer sem. Akkor miért vagyok most én itt?
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Az első aréna küzdelmem kifejezetten pocsékul sikerül, de ettől függetlenül ma visszatértem ide, hogy újrakezdjem. A tenisszel is így volt, első nap simán vesztettem, utána viszont tök jóvá váltam, gyorsan tanulok. Biztos gyorsan meg fogom szokni, hogy olyan harcban veszek részt, ahol nincs meglepetésből előnyöm. Talán mégis fel kéne vennem a lopakodást, a sith assassinok végül is menők, és nem is sunyiság. Aki nem figyel minden másodpercben, az megérdemli.
Megigazgatom az alkonymaszkot az arcomon, bár természetesen eddig is takarta az arcom. Nem tudom, mi értelme van, a nevem így is látják az ellenfeleim, de így sokkal titokzatosabbnak tűnök. Anya mindig mondta, hogy milyen szép vagyok, meg a bátyám is mindig mondta rám, hogy olyan cukipofa képem van, úgyhogy rontana az összhatáson, amit a fekete páncél és az aranymaszk ad össze.
Amikor véget ér egy harc, besétálok a nézőtérről az aréna közepére, és felemelem a kardom, hogy éljenezzenek. Nem éljenezzenek. A maszk alatt kicsit fintorgok, kezdek dühös lenni ezekre, de egyelőre visszafogom magam. Hideg fej kell a segg szétrúgáshoz.
- Na, valaki egy táncra?
Megigazgatom az alkonymaszkot az arcomon, bár természetesen eddig is takarta az arcom. Nem tudom, mi értelme van, a nevem így is látják az ellenfeleim, de így sokkal titokzatosabbnak tűnök. Anya mindig mondta, hogy milyen szép vagyok, meg a bátyám is mindig mondta rám, hogy olyan cukipofa képem van, úgyhogy rontana az összhatáson, amit a fekete páncél és az aranymaszk ad össze.
Amikor véget ér egy harc, besétálok a nézőtérről az aréna közepére, és felemelem a kardom, hogy éljenezzenek. Nem éljenezzenek. A maszk alatt kicsit fintorgok, kezdek dühös lenni ezekre, de egyelőre visszafogom magam. Hideg fej kell a segg szétrúgáshoz.
- Na, valaki egy táncra?
Hikaru- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 131
Join date : 2015. Jun. 01.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Teljes tanácstalanságban ácsorgom az előtérben. Nem éreztem késztetést arra, hogy bárki megszólítsak és felkérjem egy párbajra. Ez a világ távol áll tőlem. De ha már itt vagyok, akkor még is csak tennem kéne valamit az ácsorgáson kívül. Végül arra jutottam, hogy ha nem is keveredek harcba, akkor legalább megfigyelek néhányat és így kötöttem ki az egyik klasszikus megjelenésű harctér nézőterén. Úgy néz ki, hogy vannak, akik ragaszkodnak ahhoz, hogy aréna ténylegesen is annak nézzen ki, ami és nem állít be mindenféle különleges harcteret magának. Bár itt most jelenleg nem zajlott harc. De elnézve kint a sok játékost nem hinném, hogy sokat kellene várni arra, hogy elkezdődjön egy újabb. Nem is kellet sok és már valaki hangot is adott a harcra, való igényére. A játékos, aki a pályára lépett elég kirívóan fest. A fekete páncélzata és az arcát takaró aranyszínű maszk elég egyedi és figyelemfelkeltő. Az is feltűnt, hogy nem igazán tolonganak a játékosok a felkérés hallatán. Jó magam sem mozdulok semmit csak figyelem a lent várakozó személyt. Még mindig nem érzek késztetés arra, hogy belekezdjek ebbe a párbajnak nevezett tevékenységbe. Aisu is csak csendbe figyel, míg nem hirtelen megindul és belép a „színpadra”, majd megáll a szélén és tovább várakozik csendesen és rendíthetetlenül. Én nem követtem csak a helyemről álltam fel hirtelen a meglepettségtől. Hisz Aisu egy szót sem szólt csak elment mellőlem. Furcsa, hogy ennyire önállóan cselekszik. Eddig mindig szólt arról, ha valami tőlem különálló cselekvésre készül. viszont most csak úgy itt hagyott és levonult a harcszíntérre. Tanácstalanul állok és figyelek. Egyszerűen nem tudom kitalálni, hogy most mi is lehet a gólem szándéka. Lehet, hogy harcolni szeretne és ő elfogadná a lent lévő harcos felkérést vagy csak pusztán a figyelmét szeretné felhívni ránk, de még az is megeshet, hogy csak kíváncsi arra, hogy most mit is reagálok a lépésére. Rengeteg opció lehetősége forog fent és hiába próbálom megérdeklődni tőle a szándékát a telepátia segítségével nem ad választ, csak türelmesen várakozik. Egyszerűen nem tudom, hogy most mit is kéne lépnem.
- Pontok:
- Szint: 14
Élet: 18 (+2) [100 Hp/ 50 Pet Hp]
Fegyverkezelés: 16 (+8 )
Erő: 3
Irányítás: 16 (+21)
Kitartás: 12 (+2)
Gyorsaság: 4 (+10)
Spec.képesség: 8 (+6)
Páncél: (+50)
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Egy kicsit elfordítom a fejem, és a maszk mögött elfintorodok, ahogy lesétál az új ellenfelem vagy micsodám- ebből talán annyi látszik, hogy forgatom a szemem. Szeretnék végre úgy harcolni, hogy rendesen vívni, meg hárítani tudunk, most meg megint egy idomárt fogtam ki. Pedig ez így unalmasabb jóval, olyan, mintha egy mobbal harcolnék. De hát mit lehet tenni?
- Oké, akkor várom a kihívást Hikaru névre.- egy kicsit tanulmányozom a jéggólemet. A hidegérzet soha nem volt a kedvencem, most pedig nyilvánvaló, hogy kapok belőle rendesen, ez pedig még jobban elveszi a kedvem a dologtól. Persze, ahhoz hozzám kell majd érnie.
Párszor megpörgetem a kardom, két kézre fogva vágok vele néhányat, de nem szoktam el a vagdalástól. Nem is igazán lennék rá képes, sokat harcolok, mást itt nem is igen tud az ember fia kezdeni magával. A többi dolog nekem uncsi, mintha ez valami lányokra tervezett MMO lenne.
Elképzelhető, hogy ezután az aréna után rögtön nyomatom is a következőt, ma úgy érzem, hogy tele vagyok energiával. A legutóbb tényleg egy jó erős embert fogtam ki, de azt hiszem, ma simán győzni fogok bárki ellen. Ez a jégizé lassúnak tűnik nagyon ránézésre.
Pontok:
85/85 életpont
15/15 páncélpont
135/135 cselekvéspont
Sebzés: 36 (18% esély +6 tűzsebzésre /Lángoló Nodachi/)
Gyorsaság: 24(26-nak számít kardforgató bónusszal) (Hikaru kezd, nincs többletköre)
Fegyverkezelés: 26 (Hikaru 2, Desdemona 3 pontnál talál)*
Speciális képesség: 18 (Hikaru 3, Desdemona 4 ponttól aktiválhat képességet)
*Permanens képesség:
Fencing Mastery: Defensive Stance (Vívó Tudomány: Védekező Állás)
Lehűlési idő: nincs
Cselekvéspont: 0
Típus: permanens
Hatás: védekező képesség
Aktiválás: nincs
A kardforgató ellen indított támadásokhoz a normál hatoldalú mellett egy tízoldalú kockával is kell dobni. Ha a tízoldalú kocka egyes vagy kettes lesz, a kardforgató blokkolja a támadást, függetlenül a hatoldalú kockától.
- Oké, akkor várom a kihívást Hikaru névre.- egy kicsit tanulmányozom a jéggólemet. A hidegérzet soha nem volt a kedvencem, most pedig nyilvánvaló, hogy kapok belőle rendesen, ez pedig még jobban elveszi a kedvem a dologtól. Persze, ahhoz hozzám kell majd érnie.
Párszor megpörgetem a kardom, két kézre fogva vágok vele néhányat, de nem szoktam el a vagdalástól. Nem is igazán lennék rá képes, sokat harcolok, mást itt nem is igen tud az ember fia kezdeni magával. A többi dolog nekem uncsi, mintha ez valami lányokra tervezett MMO lenne.
Elképzelhető, hogy ezután az aréna után rögtön nyomatom is a következőt, ma úgy érzem, hogy tele vagyok energiával. A legutóbb tényleg egy jó erős embert fogtam ki, de azt hiszem, ma simán győzni fogok bárki ellen. Ez a jégizé lassúnak tűnik nagyon ránézésre.
Pontok:
85/85 életpont
15/15 páncélpont
135/135 cselekvéspont
Sebzés: 36 (18% esély +6 tűzsebzésre /Lángoló Nodachi/)
Gyorsaság: 24(26-nak számít kardforgató bónusszal) (Hikaru kezd, nincs többletköre)
Fegyverkezelés: 26 (Hikaru 2, Desdemona 3 pontnál talál)*
Speciális képesség: 18 (Hikaru 3, Desdemona 4 ponttól aktiválhat képességet)
*Permanens képesség:
Fencing Mastery: Defensive Stance (Vívó Tudomány: Védekező Állás)
Lehűlési idő: nincs
Cselekvéspont: 0
Típus: permanens
Hatás: védekező képesség
Aktiválás: nincs
A kardforgató ellen indított támadásokhoz a normál hatoldalú mellett egy tízoldalú kockával is kell dobni. Ha a tízoldalú kocka egyes vagy kettes lesz, a kardforgató blokkolja a támadást, függetlenül a hatoldalú kockától.
Hikaru- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 131
Join date : 2015. Jun. 01.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Hiába próbálom megtudni Aisu szándékát, csak süket fülekre találok. Semmit sem reagál vissza és még a testbeszédéből sem lehet kivenni, hogy mit is akarhat. Nincs harci készültségben, sőt teljesen leengedte a védelmét. Ezt a viselkedését nem tudom hova tenni, talán valami rendszer hiba okozná ezt? Végül akármennyire is rossz ezt kimondanom, de a gólem csak egy program és senki sem mondta azt, hogy egy tökéletesen megírt program lenne. Bár eddig nem fedeztem fel ilyes jellegű problémát. Sőt eddig semmilyen ilyen jellegű dologról sem hallottam. Lehet, hogy velem van a baj. Esetleg tettem volna valami olyat, ami miatt Aisu megharagudhatott rám… Mindenesetre nem állhatok itt tovább tétlenül. Le kell mennem nekem is még mielőtt valami komoly következmény vonna maga után ez az egész.
-Aisu?...
Léptem oda a gólem mellé és óvatosan megérintettem. Hátha végre elkezd figyelni rám. Közben egy kósza pillantást vettem a várakozó harcosra. Ezek után elég rosszul jönne ki az, ha most visszakozni kezdek. Viszont míg nem tudok Aisuval beszélni, addig bajban vagyok.
-Egy kis technikai probléma lépett fel. Ha nem gond, akkor még egy kis ideig kérném a türelmét, még megoldom a dolgot.
Vettem oda egy gyorsan megfogalmazott kifogást a kardforgatónak. Bár részben igaz volt dolog. Hisz míg elvagyok vágva a petemtől, addig én magam nem sokat tudok tenni.
~Aisu! Kérlek, avass be abba, hogy mire készülsz?
Végül a gólem engedett a merev pozíciójából és a fejét ingatva felém fordult.
~Semmire. Csak kíváncsi voltam valamire.
~Még is mire?
~Az nem lényeges számodra. De mivel kellemetlen helyzetbe hoztalak, így lerendezem a harcot ott azzal az alakkal. Csak küld el neki a felkérést, hogy hivatalosan is eltudjuk kezdeni a harcot.
Meglepetten pillogtam Aisura. Viszont nem láttam értelmét annak, hogy tovább szaporítsam a szót. Elküldtem a párbaj felkérést Hikarunak.
-Azt hiszem most már minden rendben lesz. Elnézését kérem a kis közjátékért.
Hp: 100/100 (Pet Hp: 50/50) Páncél: 50
Csp: 70
-Aisu?...
Léptem oda a gólem mellé és óvatosan megérintettem. Hátha végre elkezd figyelni rám. Közben egy kósza pillantást vettem a várakozó harcosra. Ezek után elég rosszul jönne ki az, ha most visszakozni kezdek. Viszont míg nem tudok Aisuval beszélni, addig bajban vagyok.
-Egy kis technikai probléma lépett fel. Ha nem gond, akkor még egy kis ideig kérném a türelmét, még megoldom a dolgot.
Vettem oda egy gyorsan megfogalmazott kifogást a kardforgatónak. Bár részben igaz volt dolog. Hisz míg elvagyok vágva a petemtől, addig én magam nem sokat tudok tenni.
~Aisu! Kérlek, avass be abba, hogy mire készülsz?
Végül a gólem engedett a merev pozíciójából és a fejét ingatva felém fordult.
~Semmire. Csak kíváncsi voltam valamire.
~Még is mire?
~Az nem lényeges számodra. De mivel kellemetlen helyzetbe hoztalak, így lerendezem a harcot ott azzal az alakkal. Csak küld el neki a felkérést, hogy hivatalosan is eltudjuk kezdeni a harcot.
Meglepetten pillogtam Aisura. Viszont nem láttam értelmét annak, hogy tovább szaporítsam a szót. Elküldtem a párbaj felkérést Hikarunak.
-Azt hiszem most már minden rendben lesz. Elnézését kérem a kis közjátékért.
Hp: 100/100 (Pet Hp: 50/50) Páncél: 50
Csp: 70
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Érdeklődve nézem, mi van az ellenfelem petjével, még nem nagyon hallottam olyat, hogy bebugolt volna valakinek a rendszer. Ha van ilyen, akkor az elég gáz lehet, egyszer keresztülzuhansz a padlón és meghalsz, mert épp van ott valami kódhiba. Persze lehet csak valami képességaktiválással szórakozik.
- Oké.- egy gombnyomással elfogadom a felkérést, és felkészülök a harcra. Amíg pörög a számláló, végig gondolom, nagyjából hogy legyen, de az egyszerű taktika híve vagyok. Csajt szétvágni, petet kikerülni. Abban olyan nagy hiba nem lehet szerintem. Ahogy lejár a számláló, neki is futok, félkörívben kikerülöm a jégizét, és célba veszem a lányt. Felugrok a levegőbe, és egy egyszerű, szimpla, függőleges vágást indítok felé, ami normál kardnál félbevágást eredményezne találat esetén. Így csak életveszteség lesz, ha talál. Pedig jó lenne, ha ez is olyan játék lenne, mint mondjuk a CS, jóval reálisabb, kevésbé tápolás alapú.
/Első kocka: támadás
Második kocka: Lángoló Nodachi skill, 6-nál aktiválódik.
CSP: 120/135
Sikeresen bevitt találat esetén Furious Rush számláló: 1/13 (sikertelen esetén 0/13)/
- Oké.- egy gombnyomással elfogadom a felkérést, és felkészülök a harcra. Amíg pörög a számláló, végig gondolom, nagyjából hogy legyen, de az egyszerű taktika híve vagyok. Csajt szétvágni, petet kikerülni. Abban olyan nagy hiba nem lehet szerintem. Ahogy lejár a számláló, neki is futok, félkörívben kikerülöm a jégizét, és célba veszem a lányt. Felugrok a levegőbe, és egy egyszerű, szimpla, függőleges vágást indítok felé, ami normál kardnál félbevágást eredményezne találat esetén. Így csak életveszteség lesz, ha talál. Pedig jó lenne, ha ez is olyan játék lenne, mint mondjuk a CS, jóval reálisabb, kevésbé tápolás alapú.
/Első kocka: támadás
Második kocka: Lángoló Nodachi skill, 6-nál aktiválódik.
CSP: 120/135
Sikeresen bevitt találat esetén Furious Rush számláló: 1/13 (sikertelen esetén 0/13)/
Hikaru- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 131
Join date : 2015. Jun. 01.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
The member 'Hikaru' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Elég furcsa volt ez az előbbi. Viszont, úgy néz ki, hogy Aisu ismét a régi. De lehet tényleg csak azért csinálta, hogy harcolhasson. Remélem tényleg nem valami hiba az ami bekavart és nem az idomári képeségeim kezdtek el elhalványodni. Már ha létezik ilyesmi. Hikaru elfogadta párbaj felkérést és a számláló el is kezdett pörögni. A gólem felkészült a védelemre és igyekezett fal ként elállni a kardforgató útját. Számomra minden másodperc oly hosszúnak tűnt és már-már azt hittem, hogy a számláló sose fogja elérni a nullát. Bár igaz is, ez nekem lett volna olyan nagy probléma. A számok leperegtek és az ellenfelünk már indította is a támadását a lángpengéjű fegyverével. Az ellenfelünk elég gyorsan bizonyult, így Aisu véd vonalán könnyedén átjutott és nem esett nehezére bevinnie a támadását nekem. Hisz én még mindig nem értek a harcokhoz és még mindig nehezen tudom felvenni egy harc ritmusát. Amint az ellenfelünk elsuhant a gólem mellet, az már mozdult is utána és igyekezett viszonozni a támadást. Én pedig, igyekeztem minél inkább kihátrálni a tűzvonalból és tisztes távolságot felvenni a kardfogatótól. Látszik rajtam, hogy feszült vagyok és ideges, igyekszem minél jobban teljesíteni és elkerülni a következő támadást, ha esetleg ismét átjutna Aisun. A kis gólem a támadás után igyekezett fel zárkózni hozzám és ismét védfalat képezni előttem. Most már jobban koncentrál, mint eddig és ténylegesen is harci módba kapcsolt. Ma mindketten kissé "álmosan" mozgunk. Bár ez nem is furcsa, hisz rég volt már, hogy bárkivel is harcba keveredtünk volna.
Hp: 100/100 Páncél: 14
Csp: 70(-14)= 56
//Első kocka: Aisu, Második kocka: 10-es kocka
Hp: 100/100 Páncél: 14
Csp: 70(-14)= 56
//Első kocka: Aisu, Második kocka: 10-es kocka
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
The member 'Desdemona' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '10 oldalú kocka' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '10 oldalú kocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Elégedetten látom, hogy az első támadásom rögtön levitte a páncélja nagyobb részét. Azt már kevésbé elégedetten, hogy gyakorlatilag egyből lecsapta az életem majdnem felét, a páncélommal együtt. Pedig a kis mütyür nem tűnik erősnek. Csak egy kicsit lehet erősebb nálam, úgyhogy ezúttal semmiképpen nem fogok veszíteni. Az már megalázó lenne. Most már bele fogok adni mindent.
Nem emlékszem, pontosan honnan van a méreg, valamelyik hullától örököltem meg, de úgy döntök, ideje felhasználnom. Egész előkelő helyen vagyok az arénában, ideje még feljebb mászni. A kardomra öntöm az üvegcse tartalmát, mielőtt nekifutok, félkörívben megkerülöm a gólemet, és megpróbálok lesújtani vele a lányra. Elég lassú, úgyhogy valószínű eltalálom, akkor pedig még lassabbá fog válni.
Bár elvileg mindegy, hová támadok, ezúttal a lábára célzok, két kézzel megfogom a markolatot, és szabályosan, balról jobbra megsuhintom a lábát a térde alatt. Normál esetben gondolom levágnám a lábát, de még van páncélja, és szerintem nem sebzek amúgy sem akkorát. Csak azt hiszem, ezt jóval nehezebb lesz neki kikerülni.
/Felkenem:
Gyenge Lassító Méreg
(-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)/
HP: 53/75 (nem 85 hp-m van, csak 75, elszámoltam, bocsi T_T)
Páncél: 0
CsP: 95/135
Edit: a második kocka most is a lángoló nodachi.
Edit 2: Furious Rush számláló: 4/13
Nem emlékszem, pontosan honnan van a méreg, valamelyik hullától örököltem meg, de úgy döntök, ideje felhasználnom. Egész előkelő helyen vagyok az arénában, ideje még feljebb mászni. A kardomra öntöm az üvegcse tartalmát, mielőtt nekifutok, félkörívben megkerülöm a gólemet, és megpróbálok lesújtani vele a lányra. Elég lassú, úgyhogy valószínű eltalálom, akkor pedig még lassabbá fog válni.
Bár elvileg mindegy, hová támadok, ezúttal a lábára célzok, két kézzel megfogom a markolatot, és szabályosan, balról jobbra megsuhintom a lábát a térde alatt. Normál esetben gondolom levágnám a lábát, de még van páncélja, és szerintem nem sebzek amúgy sem akkorát. Csak azt hiszem, ezt jóval nehezebb lesz neki kikerülni.
/Felkenem:
Gyenge Lassító Méreg
(-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)/
HP: 53/75 (nem 85 hp-m van, csak 75, elszámoltam, bocsi T_T)
Páncél: 0
CsP: 95/135
Edit: a második kocka most is a lángoló nodachi.
Edit 2: Furious Rush számláló: 4/13
A hozzászólást Hikaru összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Júl. 14 2015, 23:30-kor.
Hikaru- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 131
Join date : 2015. Jun. 01.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
The member 'Hikaru' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
A gólem első támadása sikeresnek bizonyult és miután látta, hogy mennyire hatásos is volt a támadása, elöntötte büszkeség és kissé ki is húzta magát hozzá. Már ammenyire a gólemtől csak ki telik, hogy kihúzza magát. Persze azért nem iszik előre medve bőrére, hisz az ellenfele teljesen ismeretlen számára, így a képességivel sincs tisztában. Még okozhat meglepetéseket. Bár reméli, hogy még a meglepetés előtt sikerül lezárni a küzdelmet. Nem akarja, hogy egy vörös indikátoros, pont az ő legyőzésével érezze magát erősebbnek és jobbnak. Inkább szeretné azt megmutatni, hogy nincs akkora fölénye és jobb, ha meghúzza magát, hisz a többi játékos is megtudja állni a helyét vele szemben. Egyébként is Aisu egy testőr, legalább is elmondása szerint és viselkedése is ezt tükrözi a leggyakrabban, így leszerepelni sem akar a maga pozíciójában. Neki a testőrség az élete és nem szeret elbukni a magam személyes ki küldetésében. Viszont az megnehezíti a dolgát, hogy hozzá képes az ellenfele gyorsabb, így nme tud hatékonyan védeni és támadni egyszerre. Az idomár lánynak pedig sosem volt erőssége a harc és a védelmének fenntartása. Igyekszik ugyan, de legtöbbször bekapja a neki szánt támadásokat, mint ahogy most is és balszerencséjére, még le is mérgezték. Viszont a kis jó a rosszban, hogy csak gyorsaságot csökkenti a méreg és nem oszt ki bónusz sebzést és nem is bénító a hatása. Bár a kardforgató eddig is gyorsabb volt és nem volt annyira egyszerű lepést tartani vele és még tart a méreg hatása még nehezebbé válik a dolog. Viszont a gólemet ez nem tántorítja el és igyekszik Hikaru után fordulni és bevinni neki egy szép hátba szúrást az hegyes karjával.
Hp: 78/100 Páncél: -
CsP: 42
//Első kocka: Aisu, Második kocka: 10-es kocka
Hp: 78/100 Páncél: -
CsP: 42
//Első kocka: Aisu, Második kocka: 10-es kocka
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
The member 'Desdemona' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '10 oldalú kocka' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '10 oldalú kocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Örömmel veszem, hogy a méreg betalált, mert eddig is sokkal lassabb volt nálam. Most már, azt hiszem, úgy fog hatni, mintha csigusz lenne hozzám képest. És tényleg, egy szép tigrisbukfenccel kitérek a következő támadás elől. Azt hiszem, hogy most már nem lesz nehéz dolgom.
Csak rá kell néznem a lányra, hogy tudjam, eléggé lelassult szegényke hozzá, hogy könnyű célpont legyen. Vetek egy gyors, sajnálkozó oldalpillantást a gólemre, mielőtt nekiindulok- mindig kicsit szomorú, ha már csak egy lélegzetvétel választ el a győzelemtől. Mert úgy érzem, itt már nem kell több, ha nem húz elő valamit a tarsolyából. Nekifutok.
A levegőbe ugorva, balról jobbra egy széles ívű vágással próbálom felhasítani az állatidomárt, hogy aztán megismételjem a mozdulatot jobbról balra is, mielőtt lehetősége lenne újra támadnia a kis izének. Ha pedig eltalálom, még lassabb lesz, és akkor már szegény abszolút esélytelen. Már ha nem ütöm ki azonnal.
A mérgezés miatt keletkezett egy többletköröm.
HP: 53/75
Páncél: 0
CsP: 65/135
Furious Rush számláló: 5/13, amennyiben mindkét támadás mellément, 8/13, ha egy talált, 11/13, ha mindkettő talált.
/kockák: a két támadás két külön sorba megy, a második kocka a lángoló nodachi képességére vonatkozik, hatnál aktiválódik/
Edit: Ha jól számolom, akkor ezzel vége van.
Csak rá kell néznem a lányra, hogy tudjam, eléggé lelassult szegényke hozzá, hogy könnyű célpont legyen. Vetek egy gyors, sajnálkozó oldalpillantást a gólemre, mielőtt nekiindulok- mindig kicsit szomorú, ha már csak egy lélegzetvétel választ el a győzelemtől. Mert úgy érzem, itt már nem kell több, ha nem húz elő valamit a tarsolyából. Nekifutok.
A levegőbe ugorva, balról jobbra egy széles ívű vágással próbálom felhasítani az állatidomárt, hogy aztán megismételjem a mozdulatot jobbról balra is, mielőtt lehetősége lenne újra támadnia a kis izének. Ha pedig eltalálom, még lassabb lesz, és akkor már szegény abszolút esélytelen. Már ha nem ütöm ki azonnal.
A mérgezés miatt keletkezett egy többletköröm.
HP: 53/75
Páncél: 0
CsP: 65/135
Furious Rush számláló: 5/13, amennyiben mindkét támadás mellément, 8/13, ha egy talált, 11/13, ha mindkettő talált.
/kockák: a két támadás két külön sorba megy, a második kocka a lángoló nodachi képességére vonatkozik, hatnál aktiválódik/
Edit: Ha jól számolom, akkor ezzel vége van.
A hozzászólást Hikaru összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 23 2015, 01:25-kor.
Hikaru- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 131
Join date : 2015. Jun. 01.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
The member 'Hikaru' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
A méreg túlságosan is hatásosnak bizonyult. Hisz a kardforgató immáron, már kétszer is képes támadni. Ami, így annak lett az eredménye, hogy véget is tudott vetni a harcnak. Bár ennek a hátterébe lehet van egy képesség is, hisz a két betalált támadásnak még nem kellet volna teljesen lenullázni az életet pontjaim. Bár mivel Aisu előbbi támadása is mellé ment, így a következő körben így is úgy is vége lett volna ah arcnak az ellenfelünk győzelmével. Talán akkor lett volna valami halvány remény arra, hogy mién a győzelem, ha Aisu talál és marad még egy körünk egy mindent eldöntő csapásra, így viszont csak annyival lehettünk gazdagabbak, hogy felfedezzünk egy hibát a pontozásunkban. Legközelebb, ha lehetőségünk nyílik pontozni, akkor érdemes lesz a gyorsaságunkra tenni, hogy legközelebb ne okozzon ekkora gondot egy lassító méreg használata ellenünk. Meg potikból és kristályokból sem ártana végre beszereznünk néhányat, és ugyan annyira nem merültünk ki a harc folyamán, de a kitartás pontjaikra is érdemes lesz oda figyelnünk. Bár a fejlődés és a maga a játék hanyagolása azzal jár, hogy ha még nem is olyan nagy a különbség az ellenfél és a mi pontjaink között, könnyedén lehet rést találni a miénkben. A gólem egyből elraktározta magának ezeket a fontos dolgokat és későbbiekben jelezni fogja a gazdájának, ha netán más tervei lennének a pontjaik osztása terén. Mindenesetre most csak illedelmesen meghajol a kardforgató előtt és elfogadja a vereséget. Nekem kissé több idő kellet, hogy felfogjam mi is történt, bár az előttem felvillanó rendszer üzenet miatt nem volt nehéz kapcsolnom és rájönnöm, hogy mik is a jelenlegi állások.
-Gratulálok a győzelmedhez Hikaru-san.
~Igen. Gratulálunk. Viszont én kérvényeznék egy visszavágót és legközelebb már nem lesz ilyen egyszerű dolgod! De addig is viszlát.
A gólem miután elmondta amit akart várt egy kicsit a válaszra, majd el is indult kifelé. Nekem időt se hagyva arra, hogy bármiféle beleszólásom legyen az ő kis szervezkedésébe, csak is annyit tudtam tenni, hogy utána lépek és elfogadom magamban Aisu döntését.
/Köszöntem a játékot ^^ /
-Gratulálok a győzelmedhez Hikaru-san.
~Igen. Gratulálunk. Viszont én kérvényeznék egy visszavágót és legközelebb már nem lesz ilyen egyszerű dolgod! De addig is viszlát.
A gólem miután elmondta amit akart várt egy kicsit a válaszra, majd el is indult kifelé. Nekem időt se hagyva arra, hogy bármiféle beleszólásom legyen az ő kis szervezkedésébe, csak is annyit tudtam tenni, hogy utána lépek és elfogadom magamban Aisu döntését.
/Köszöntem a játékot ^^ /
Desdemona- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 404
Join date : 2014. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Hikaru vs. Desdemona(Aisu)
Az aréna küzdelmet lezárom. Egymás ellen legközelebb 2015. 09. 23-án küzdhettek meg.
Jutalom: 60 exp 160 arany (Hikaru fele jutalom, a szólimit hiányában.)
Pontok:
Hikaru +35 pont
Desdemona -5 pont
Jutalom: 60 exp 160 arany (Hikaru fele jutalom, a szólimit hiányában.)
Pontok:
Hikaru +35 pont
Desdemona -5 pont
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Similar topics
» Desdemona & Aisu
» Újra játékban! (Arata vs. Aisu)
» [Aréna] Fagyos hangulat, avagy Aisu vs Timidus
» Desdemona
» Desdemona
» Újra játékban! (Arata vs. Aisu)
» [Aréna] Fagyos hangulat, avagy Aisu vs Timidus
» Desdemona
» Desdemona
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.