Koshitsu Esutel
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Koshitsu Esutel
Név: Koshitsu Esutel
Nem: Nő
Kaszt: Íjász
Kor: 18
Szint: 22
Exp: 1846/1900
Nyersanyag:
Érclátás: 130 (T2)
Növénylátás: 100 (T2) - Nihil levél
Céhtagok bazára:
2x 8 - A céhbónuszod arany része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
1x 7 - A céhbónuszod tapasztalati része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
Nem: Nő
Kaszt: Íjász
Kor: 18
Szint: 22
Exp: 1846/1900
- Kinézet:
- Szőke hátközépig érő hosszú haja van, szem színe világos barna, vagy mondhatnánk szőkének, mert azonos haja színével. Arca olyan, mint a porcelánbabáé, bőre világosabb a szokásosnál, főleg a japánokénál, mivel félig kanadai és csak félig japán. Karcsú, mindene megfelelően formás. 161 cm magas, 57 kg. Mozdulatai nőiesek, de sokszor vadak és kapkodósak. Sokszor rámosolyog az emberekre, de alap tekintete inkább komoly, sokszor szigorú, borús. Gondolataiba révedő tekintete miatt elvontnak tűnhet. Könnyed ruhákat szeret hordani, melyben gyorsan s nesztelenül tud mozogni. De ezeknél is változatos az, hogy nőiesen vagy férfiasan öltözködik.
- Jellem:
- Eléggé ambivalens személyiség. Szeszélyes, kiszámíthatatlan, ugyanis sokszor teljesen nyugodt, és semmivel sem tudják felizgatni. Néha nehezen adja hangulatát az alkalomhoz vagy az elvárthoz. Máskor azonban nagyon lelkesen tud arról beszélni, vagy ügyködni, ami igazán érdekli. De megesik, hogy az egyik pillanatban még rajongva érdeklődött egy dolog után, másik pillanatban eldobja, s nem foglalkozik vele. Persze kapcsolatai terén ez nem igaz. Bár nem nagyon látszik rajta, ő a mély kapcsolatokra vágyik ezét nincsenek is nagyon sok barátai. Humora kicsit fekete és ironikus, öniróniával is rendelkezik. Sokszor azért mond magáról nagy ostobaságot, hogy más azt ne körözhesse le, így olyan, mintha be sem szóltak volna neki, mert ő nagyobbat szólt be magának. Nem mutatja, de valójában nagyon érzelmes lány. Könnyen gyűlnek könnyek a szemébe drámai vagy megható események láttán, de tökéletesen tudja ezt titkolni. Sőt erősen gyakorolja, hogy keménynek látszódjon. Kapcsolataiban néha azt veszi észre, hogy nem őszinte barátaihoz, hogy néha erőltetett a mosolya, s figyelnie kell, nehogy elásítsa magát, miközben a másik beszél. Ezt gyűlöli magában. Szeretne igazán mélyen odafigyelni embertársaira. Igyekszik őket megérteni, ami egyébként egészen jól megy neki. Mindig is megnézte a dolgokat a másik ember szemszögéből is és sokszor úgy reagált, ahogy a másik reagált volna. Talán kicsit kényes is lett. Büszkesége az eget veri, de már gyakorolja a szelídséget és alázatosságot. De makacsságából és akaratosságából nehezen tud változni.
Ha igazán beolvad egy közösségbe, akkor jó társasági ember, sokan nevetnek a viccein, és igazán felszabadultnak érzi magát. De ha új helyre tér be, s nem tud beilleszkedni, akkor nagyon csendes, hallgatag s sokan meglepődhetnek szavain, vagy amit humornak ért, azt mások nem értik, félreértik, vagy teljesen komolyan gondolják. Ezért sokan nem tudnak kiigazodni gondolkodásmódján, mert még számára is kusza, s saját érzéseivel, gondolataival sincs tisztában. Viaskodik saját énjével, s mivel tudja, hogy mikor néha hogy illik viselkedni, ezért saját stílusától elpártolva néha másképp beszél vagy viselkedik, mint ahogy érez. Ezért kétszínűnek is tarthatják, s néha önmagát is annak tartja. Néha szerepet cserél csak azért, mert megteheti, de talán csak keresi a valódi énjét. Talán egy élet-halál harcban megtalálja önmagát.
- Képességek:
1. képesség:
Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak az egyik statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontja, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Minden esetben a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a választott stat pontja.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvétel, csak az elosztott pontokra érvényes, a fegyverek és kiegészítők értékét nem kapja meg, hanem a sajátját használja.
Egyetlen egy statot választhat (Pl. gyorsaság, fegyverkezelés, stb), s bármelyiket választhatja.
2. képesség:
Esutel képes helyet cserélni bárkivel. Ez olyan, mint a teleportáció, azzal a különbséggel, hogy ő és a célpontja cserélnek helyet, nem pedig ő "utazik" valahova.
Ha támadás indult rá, s ezért cserél valakivel, akkor a támadást a másik illető kapja meg, akivel cserélt.
Ha történik sebzés: 5 kör lehűlés (csak akkor, ha sebzéselkerülése végett aktiválná megint)
Ha sikertelen, de volt támadás: 3 kör lehűlés (csak akkor, ha sebzéselkerülése végett aktiválná megint)
Ha csak taktika, vagy egyéb ok miatt, nem pedig támadás elkerülése végett használja: 0 kör lehűlés
3. képesség:
Death mode: Esutel képes elhagyni a testét. Szellem módba képes váltani, de ebben a módban semmit nem képes cselekedni, csak lát és hall, de nem érez semmit, s tapintani, hangot kiadni sem tud. Láthatatlan. A teste mozdíthatatlan, és Immortal Object, tehát nem támadható, nem lopható tőle semmi ebben a helyzetben. (A ruhája sem mozdítható)
A képesség aktiválásakor 2 módot választhat.
Szellem mód: Észlelhetősége a lopakodás jártasságon és mások észlelhetőség jártasságán múlik (,de akkor sem látható), repülési magasságát az akrobatikája határozza meg (3-as szinten háztetőkig tud repülni), gyorsasága egy madár mob gyorsaságához köthető. Falakon nem tud átmenni, így zárt ajtókon sem.
Belső kép mód: Ebben az esetben a kiválasztott célszemély fejéből néz ki. Azt látja, amit az illető lát, és azt hallja, amit az illető hall. De nem érzi, amit a célszemély érez, se fizikai dolgokat, sem illatokat, semmit, és mozdítani sem képes a célszemélyt. Azonban ebben a módban látja a célszemély menüjét, leveleit, ha az megnyitja, s látja minden mozdulatát. Ebben a módban semmi sem gátolja, hogy odamenjen, ahova a kiválasztott személy, hisz a kiválasztottban van benne, így bárhol ott lehet, ahol a célszemély is. Ha a célszemélynek olyan magas az észlelése, hogy észlelni tudja Esut, csak a rendszere szól neki, de fogalma sincs hol lehet Esu. (Ez igaz a szellem módra is.)
Egyik módból a másikba bármikor átmehet, nem kell újra aktiválni a képességet.
Ezekben az állapotokban bármeddig képes megmaradni, nincs időkorlátja, s ez idő alatt természetesen nem képes cselekvésre, de a teste viszont immortal object és a rendszer élőnek mutatja, de nincsen indikátora. (Olyan lesz, mint Yui az animében) Ez a képessége egy rendszerhibából fejlődött ki.
A képi használata alatt is tudja használni minden képességét (pl. látás, észlelés, a lopakodás meg eleve adott és az akrobatika is)
Harci esetek
Aktiváláskor a teste lebénul, s a támadás beérkezésekor "Immortal Object" felirat jelenik meg rajta, sérülést nem szenved.
PvP: Aktiváláskor egy körön keresztül aktív, lehűlési idő 3 kör.
Bossharc: Aktiváláskor 5 kis körön keresztül aktív, lehűlési idő 5 nagy kör, de legalább 15 kis kör.
- Felszerelés:
Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés) felszerelve
Szint: 3
Exp: 17/40
Pókmintás Köpenyt (+14 irányítás)felszerelve
Fémpáncél (+20 páncél) felszerelve
Holdsugár Diadém (+5 speciális képesség +2 fegyverkezelés +10 páncél) Felszerelve
Nyúlcipő (+10 gyorsaság +2 kitartás) felszerelve
Napszak Gyűrű (+8 irányítás +2 speciális képesség +4 élet, éjjelente egy küzdelem alatt maximum egyszer, két körig megnöveli a fegyverkezelésed 4-el)felszerelve
Egyedi Napszak Gyűrű (+6 irányítás +4 speciális képesség +4 élet, éjjelente egy küzdelem alatt maximum egyszer, két körig megnöveli a fegyverkezelésed 4-el) felszerelve
Villám Rúna (+4 speciális képesség +5 fegyverkezelés) felszerelve
A bajnok gyűrűje (+2 fegyverkezelés, +1 kitartás, +1 gyorsaság, +2 speciális képesség) Nincs felszerelve, de nyakában hordja
1x Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x [T3], vagy [T4] Csillag Kristály (Széttörésekkor erősen fényleni kezd és emelkedik így pár méteres magasságba. E fény bármilyen sötétséget megtör és csillagként mutatja meg az utat bármerre is akarsz menni, vagy épp juttat ki bárhonnan.)
1x Mini Potion (+5hp)
2x Halvány gyógyító kristály (aktiválása után körönként 2 pontot gyógyít, három körön keresztül, így összesen 6-ot)
2x Magasugrás kristály (aktiválása után a használó kétszer olyan magasra ugorhat)
1x Egyszerű Frissítő Potion (+4 gyorsaság egy körig és +25 HP-t gyógyít)
1x Halvány Erősítő Kristály (aktiválása után a következő sebzés +5-öt fog sebezni)- Átadva céhnek vagy másnak:
- Bronz vért (+9 páncél)
kobold király íja (+4 fegyverkezelés)
Mokaszin (+3 fegyverkezelés, +2 gyorsaság)
Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
Vas sisak (+7 páncél) felszerelve
Később: Sólyomgondozók Sisakja (+4 irányítás +6 páncél)
Csigamintás gyűrű (+5 fegyverkezelés)
Hősi köpeny (+2 kitartás +8 páncél)
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
Vörös Bőrköpeny (+1 fegyverkezelés +1 irányítás +20 páncél)
Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség) - Desdemona
Beadva céhnek:Beadom bankba: 3 Bronzérc, 8 Munkálatlan Bőr, 9 Sida Kő, 1 Halvány Rubin, 10 Vasérc
Nyersanyag:
Érclátás: 130 (T2)
Növénylátás: 100 (T2) - Nihil levél
- Küldetések:
Az álnok kastély (1.o. dec.20. at 4:24 pm) itt
Egy baljós éjszaka itt
Orosz rulett itten
Hajtóvadászat itt
Céhküldi itt
Darázskirálynő itt
Tánc a túlélésért itt
Trap Mester itt
10. boss, 4. próbálkozás itt
Airborne itt
13. boss itt
14. boss itt
15. boss itt
Obszidián kastély itt
Hanna - miniboss itt
Szélvihar - miniboss itt
16. boss itt
- Játékok:
1. hsz - Szint 1 :: Horunka falu --- A település (4.o. dec.20. at 10:33 am) itt
Toborzó - Val-Anat - itt
Íjászok nagytornája - Hanatsu Vs Esutel
Mirika - befejezett
Rannal - befejezett
Szépségverseny - itt
Dumcsi Tachival itt
OFF - itt
Céhgyűlés - itt
Vio és Anat megmentése - itt
Alex-Esu folyt itt
és itt
Éhezők viadala itt
Karácsonyi event itt
Szophie-Esu ismerkedős itt - befejezettlen
Ran-Esu ismi itt - időben Ran halála előtt
- Küzdőterek:
Alicia Vs Esutel itt
Az öreg Halász és a... Esu? itt
A Jégkirálynő és a Szőke herceg itt
Kyuushiro VS Esu itt
Joey Vs Esu - itt
Nova
- 1. ford. - Anat
- 1. ford. - Meredith
- 1. ford. - Tetsuko Jin
- 1. ford. - Saiba Kunochi
- 2. ford. - Yurihime
- 3. ford. - Hermit
- 4. ford. - Hinari
A jégkirálynő és a Szőke herceg 2. itt
[Esu & Al ] itt
Raven Vs. Esu itt
- Pénzügy:
+70 arany - Előtörténet
+25 - angyal-ördög
+20 - Alicia Vs Esu
+100 - Baljós éjszaka
+200 - Anatol Saito-tól
-270 - akrobatika, érclátás, fegyverkészítés
-40 - 2 halvány rubint
+100 - hússzú irányító pálca eladása
+25 - Nagytorna - Hanatsu
-33- mokaszinért
+50 - Ren KT - Jégkirálynő és a Szőke herceg
-100 - céhbankba
-95 Jinnek tüneményért
+1000 KA-tól ajándékba
-990 - akrobatika2, észlelés1
+60 - Alexes KT
+30 - Kyuu KT
+80 - Kastélyos küldi
-70 - csigamintás gyűrű
+50 - szépségverseny
+200 - 10 bronzérc
-20 - magasugrás kristályok
-100 - frissítő potion
-40- gyenge kinézet kristályért
-180- lopakodás, éjjellátás
+300 - receptek eladása Rannak
+200 - receptek eladása Ayaninak
+20- Hajtóvadászat
+360- OFF
+35 - Nagytorna, Mirika
+160 - Nova részdíjazás
-500 - céhbankba
+60 - Joey KT
+150 - Ren KT2
-200 - pánikburok
+225 - Orosz rulett
+160 - Rennek eladva összes növény
+60 - Nova
= 1102
-900 - Észlelés 2. szint.
= 202
+300 - céhbankból
-263 - ércek vásárlása
+20 - Trap Mester
=259
-75 - pontgyűjtő
=184
+50 - angyal
=234
+ 56 - ???
+100 - Éhezők viadala
=409
+ 50 - angyal
=459
+ 150 - táncos
=609
+130 - Alex KT
+200 - kinti én
=939
-939 - bankba, stb, nem tom
=0
Kodoku halálával, végetért küldikkel eredmény
=644
+??
=844
- Exp számolás 164-től:
+11 céhbónusz
+25 Alexes KT
+1 céhbónusz
+10 Kyuu KT
+70 Kastélyos küldi
+12 céhbónusz
+7 céhbónusz
+10 Hajtóvadászat
+20 OFF
+35 - Nagytorna - Mirika
+50 - Kayabától
+9 - céhbónusz
+40 - Nova részdíjazás
+20 - Joey KT
+5 céhbóni
+4 (?)
+40 - Darázskirálynő
+50 - Ren KT2
+3 (?)
+110 - Orosz rulett
+9 - céhbónusz
+25 - Nova
+10 - 10. boss legyőzése
+5 - céhbónusz
+10?
+81 - céhküldi
+10 - Trap Mester
=846
+8 - ?
=852
+20 - 13. boss
=872
+12 - céhbónusz
+13 - céhbónusz
+3 - céhbónusz
=900
+50 - Éhezők viadala
= 950
+159 - Táncos
= 1100
+14. boss - 20
=1120
+10 - kvíz
+10 - ???
+11 - céhbóni
=1151
+11 - céhbóni
=1162
+50 - Alex KT
=1212
+24 - ?
=1236
+36 - céhbónik, stb
=1272
Sok-sok kimaradt és nem figyelt jutalom *.*
=1686
+??
=1846
Céhtagok bazára:
2x 8 - A céhbónuszod arany része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
1x 7 - A céhbónuszod tapasztalati része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
A hozzászólást Koshitsu Esutel összesen 138 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Dec. 11 2014, 11:00-kor.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Similar topics
» Koshitsu Esutel
» Koshitsu Esutel
» Hanatsu vs Koshitsu Esutel
» Mirika vs Koshitsu Esutel
» Koshitsu Esutel vs Tatsuki Ranmaru
» Koshitsu Esutel
» Hanatsu vs Koshitsu Esutel
» Mirika vs Koshitsu Esutel
» Koshitsu Esutel vs Tatsuki Ranmaru
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.