Utahime és Falco
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Utahime és Falco
Adatlap
Képességek
Felszerelés:
Felszerelt
Néhány szórólap Ice Krystal & Flame Phial hirdetéssel. - A növényeimet oda gyűjtöm.
Egyéb:
Pet
Képességek:
1. Önuralom hiánya
Csatában: Negyedkörben maga elé fúj egy nagyobb tűzcsóvát. Akit a tűz ért, az irányítás+spec. képesség/2 értékkel sebzőik. A láng kockadobásnyi ellenséget ér el, és 2 körönként használható.
Passzív: Időnként tűzet fúj és mindig világít akaratlanul is, ezért nem lehet vele rejtőzködni, de este spec. képességgel egyező méterre tisztán, és még ugyanennyire homályosan lehet látni.
Név: | Tonelico Ariko/Utahime |
Nem: | Nő |
Kaszt: | Idomár |
Kor: | 17 |
Szint: | 8 |
Előtörténet | <--- |
- Statistics:
Ponok: 0. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Felszerelés Élet:HP:45/Pet:22 2 4 4 5 5 6 6 6 7 +2 Fegyverkezelés: 0 1 4 5 5 8 8 8 8 + Erő: 0 1 1 1 2 3 3 4 5 +3 Irányítás: 3 3 3 4 6 6 7 8 8 +15 Kitartás: 0 2 2 3 4 4 5 6 6 + Gyorsaság: 0 1 2 3 4 4 5 7 10 +8 Speciális Képesség: 0 3 4 4 4 4 6 6 6 + Páncél: +10
Jártasságok:Elsődleges: Akrobatika 2 Észlelés 1 Keresés 2 Nyomkövetés 2 Másodlagos: Növénylátás 23 Potion/Méregfőzés 21 Harmadlagos: Főzés|Horgászat|VadászatO gyakorló Kertészkedés|Lovaglás kezdő
- Megjelenés:
- Kinézet: Karcsú 170cm magas lány. Rövid, egyenes szálú, fekete haja mindig kócos, gyakran egy madárfészekre emlékeztet. Ha mégis le próbálja bontani, többnyire az arcába lóg, ilyenkor sötétbarna, majdnem fekete a szeme alig látszik a haja alól. Bár szép vágású arca van, gyerekes alkata miatt inkább egy "lányos fiúnak" tűnik mire mélyen csengő (Paku Romi féle) alt hangja is rájátszik. Szeret európai viseletet hordani, a ruhatára a középkori RPG-k általános "kalandor" viseletére hajaz szűkszárú bőrnadrágjával, tunikában és az elmaradhatatlan köpenyével. Időnként variálja ruháit, de a köpenyétől nem válna meg. Többnyire barnás, szürkés vagy sötét színeket hord.
Jellem: Nem hazudtolja meg a kinézetét, valóban gyermeteg leány. Bár megrázta egy kicsit a játék kezdete, lassan kezd visszatérni eredeti, játékos énje. Gyakran filozofál a külvilág és Aincrad kapcsolatáról, amit a petjével is szeret megosztani. Egyes esetekben sikerül meggyőznie magát, hogy ez csak egy játék és ehhez mérten sokkal szabadabban is mozog. Nem túl bőbeszédű, de szeret dúdolni, énekelni. Nemrég beszerzett egy bambusz sípot is, amin sokat gyakorol, de inkább csak magában. Elég félős, de többed magában mintha nagyobb biztonságban érezné magát és bár könnyen megijed akár a saját árnyékától is, ritkán pánikol vészhelyzetben. Igyekszik mindenkinek segíteni, de az nem mindig úgy jön össze, ahogy tervezte. Mert egyrészt elég ügyelten, de már csak a feledékenysége miatt is, viszont meglepő módon megjegyez dolgokat, amire valószínűleg semmi szükség. Szerencsére a főnixére mindig számíthat, ha baj van és már elég jól meg is értik egymást. Viszont a madárka nem mindig segíti, ha nem muszáj, és nélküle gyakran eltéved.
Képességek
- 1. Képesség:
- Reyvateil: énekkel buffol
A stat növelés/csökkentés mindenkire hat, aki hallja az éneket, és csak addig, amíg hallja. Éneklés közben nem tudok támadni, és blokkolni (erőt kifejteni) csak kitérni, mászkálni. 3 körig énekelhetek folyamatosan, és 3 kört is kell pihentetni a torkomat utána.- Az erősítés mindenkit érint a csapatában, kivéve saját magát. A stat módosítás kockadobás+a szintem értékével, valósul meg, (mindenkinek ugyanazt a statot módosítja).
- A gyengítés csak a hallásra képes ellenfelekre hat. [tehát pl. halakra, növényekre, hűlőkre nem (kivéve a lizzardmen, és egyéb félember féléket, amik hangokkal kommunikálnak)] A stat módosítás kockadobás+a szintem/2 értékkel, valósul meg.
Felszerelés:
Felszerelt
Fegyver | Hosszú Irányítópálca (+2 irányítás +2 élet) |
Sisak | Minotaurus sisak (+3 erő, +8 páncél) |
Páncél | Kezdő Ruha (+2 páncél) |
Köpeny | Nevelő Köpeny (+1 irányítás) |
Cipő | Gyorstalpaló (+8 gyorsaság) |
Gyűrű 1 | Kapcsolat gyűrű (+6 irányítás) |
Gyűrű 2 | Kapcsolat gyűrű (+6 irányítás) |
- Inventory:
- Fegyver/Páncél
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Hősi Köpeny (+2 kitartás +8 páncél)
Poti/Kristály
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Halvány Gyógyító Kristály
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
1x Pánik Burok - A burok aktiválódik, ha egy karakter meghalna, és a burok halál előtt kiteleportálja a karaktert a főellenség harcból. Hátrány: Használat után teljesen kiteleportálódsz, így jutalmat sem kapsz. A tárgy használat után széttörik.
- Ismert receptek:
Potionok Szükséges Alapanyagok Kis Potion Recept (+20 hp) 2 Vörös Pitypang + 1 Faeno Levél Vörös Bika Potion Recept (csak 30-as szint alatt használható)
(használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül)3 Tövisgyökér Béna Frissítő Potion (+ 2 gyorsaság egy körig és + 10 HP) 1 Vörös Pitypang + 1 Faeno Levél + 1 Tövisgyökér Mérgek Szükséges Alapanyagok Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet)
(maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
(egy harcban maximum egyszer használható)4 Barna Gomba Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig)
(maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)4 Barna Gomba + 2 Kis Tövisgyökér Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal)
(maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
(egy harcban maximum egyszer használható)1 Barna Gomba + 1 Faeno Levél
Egyéb:
- Pénzügy:
- Könyvelés
Előtörténet (+70)
Fog&Vidd persely (-5)
Fogadás Jan. (+50)
Szóló Menedék Jan. (+50)
Vásárlás (-20)
Növénylátás vétel (-100)
Küzdőtér (+70)
Fogadás, Feb. (+160)
Kazamaták, Feb. (+70)
Lotto, Feb. (-10)
Akrobatika vásárlás (-100)
Észlelés vásárlás: (-100)
Potion/Méregfőzés vétel (-100)
Lotto, Márc. (-10)
Fogadás, Márc. (+160)
Pontgyűjtő, Márc. (+125)
Szafari Teljesítmény (+61)
Keresés vásárlás (-100)
Küzdőtér (+80)
Küldetés (+140)
Burok vétel (-200)
Küzdőtér (+70)
Kazamata (+50)
Fogadás, Ápr. (+100)
Pontgyűjtő, Ápr. (+25)
Nyomkövetés vétel (-100)
Szafari (+30)
Lottó, Május (+1333)
Pontgyűjtő, Május (+225)
Fogadás, Május (+100)
Akrobatika II vétel (-1000)
Lottó, Június (-20)
Fogadás, Június (+160)
Küzdőtér, Ayse (+80)
Küldetés (+100)
- Ajándékok:
- Szóló játékosok menedéke: Dec.: 2-Nem használt. ; Jan.: 7-50 arany ; 2 zseton-beváltva
Céhtagok bazára: Február: 2 - Plusz 2 szint Növénylátásra.
Céhtagok bazára: Április: - Plusz 10 szint Potifőzésre.
1x Halvány Gyógyító Kristály Shukakutól.
Crazy Cementery megszűnésénél elvittem: 2 Barna gomba
Céhtagok bazára: Június: Plusz 10 szint Potifőzésre.
Pet
Név: | Falco |
Nem: | Nőstény |
Faj: | Főnix |
Kor: | Bébi |
- Megjelenés:
- Kinézet: Egy élénksárgán világító fénygömb, színe többnyire a napságától a narancsosig változik kedve szerint, de ritkábban vöröses és egyéb színeket is tud produkálni. A tollazatában még látszanak a pehelytollai, de már látszik a valódi tollazat. Míg a testét többnyire narancssárga tollak borítják, a begyénél citromsárga tollai vannak, piros foltokkal. A fején hosszú tollak alkotnak bóbitát, és a tarka farktollai is kinőttek. A szárnya még gyenge, de már szépek a tollai: a szárny tövénél világosabb sárgák, a szárny végénél meg pirosak és közte pedig szinte minden szín található.
Jellem: Hűséges és szófogadó, mindenhova követi gazdáját, ahova teheti. Már egészen elsajátította a morze jelzéseket, amit Uta tanított neki, így akár beszélgetni is tudnak. Viszont nem szívesen használja, mert hosszú és fárasztó, meg egyébként is jól megértik egymást testbeszédből és egyebekből is. Illetve, ha sürgős mondandója lenne, gyorsabb nélküle, sőt talán eszébe sem jutna azt használni. Amikor fel akarja hívni gazdája figyelmét valamire, annak kérésére egyre gyakrabban iktat be megbeszélt hangjelzéseket is, ha eszébe jut (de a csípés még mindig hatásosabb). Szeret a gazdája fején ülni, mert jó a kilátás, és akár remek felszállópálya is lehet belőle. A kényelmes fészkéről nem is beszélve, amit gazdája hajából fon. Igen sokat alszik többnyire menet közben, a gazdája fején ringatózva. Viszont már egyre kevésbé cipelteti magát, és gyakrabban szaladgál a saját lábán, illetve elkezdte próbálgatni a szárnyait.
Képességek:
1. Önuralom hiánya
Csatában: Negyedkörben maga elé fúj egy nagyobb tűzcsóvát. Akit a tűz ért, az irányítás+spec. képesség/2 értékkel sebzőik. A láng kockadobásnyi ellenséget ér el, és 2 körönként használható.
Passzív: Időnként tűzet fúj és mindig világít akaratlanul is, ezért nem lehet vele rejtőzködni, de este spec. képességgel egyező méterre tisztán, és még ugyanennyire homályosan lehet látni.
- Falco, kikelés után:
A hozzászólást Utahime összesen 48 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Aug. 08 2014, 23:59-kor.
Utahime- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Gallery
Játékok képekben
Paparazzi képek
- Kalandok az első szinten (1):
- 1. lap: Találkozás Shukakuval és Timidussal a Kezdetek Erdejében.
- Tim & Shu:
2. lap: Folytatva Peterrel a Könyvtárban, ahol a mesedélután közben felvételt nyerünk a Céhbe.- Mese:
3. lap: Találkozás Szophieval a Százforintosban, ahol egy új köpeny mellett új dolgokat is tanultam.
4. lap: Egy meglepő találkozás Aisuval minek során Falco új barátra lel.- 1. Harc:
5. lap: Látogatás Shu szobájába, ahol képregényeket olvasunk és beszállítókká avatnak.
6. lap: Újra játszunk Desdemonával és Aisuval a parkban, minek során egy szerencsétlen repülést fürdő követ a szökőkútban.
7. lap: Az első küldetésünk, ahol egy Porcelán Lány kért gombavadászatra és megismertük Norikát.- Nyomok után:
8. lap: Első, balul sikerült kazamatánk, mikor a Kezdetek Erdejében alig menekültünk meg a koboldok elől.
9. lap: Egy kis kikapcsolódás a Vidámparkban, ahol egy kellemes természeti túra után szanatóriumba kerülünk... (folyamatban)- Árusok:
10. lap: Szellemvadászat Chanceryvel... (folyamatban)- Zajongó madárka:
11. lap: Egy másik főnix a céhben... (folyamatban)
12. lap: Csatornahalászatot rendezünk Sayával és Shukakuval, ahol egy cirkuszi parádét enyhe rosszullétek zavarnak meg.
13. lap: Egy összecsapás Ayse-vel.
14. lap: Második küldetés, még több törpe... (folyamatban)- Utatörp és Falcotörp:
- A fejlődés útján (2-9):
- 15. lap: Találkozás Kaibutsuval... (folyamatban)
16. lap:A koboldok kincsének nyomában újabb küldetésre indulunk...(befejezetlenül lezárva)
17. lap: Újabb kazamata a Kezdetek Mezején.
18. lap: Timidus kiképzést tart a kertben.
19. lap: Manó lesen folytatódik a kiképzés és Falco repülni tanul.
20. lap: Furcsa árnyak furcsa tevékenységei... (folyamatban)
21. lap: Híd a reménytelenségbe... (folyamatban)
22. lap: Horgászoktatás a szigeten.
23. lap: Aincad Tehetségei összegyűlnek az első szinten egy kis vetélkedőre. (folyamatban)
24. lap: Atoru sensei és a beszélő szikla esete... (folyamatban)- Szikla:
25. lap: Erdei vadászat, és ismerkedés Suzuméval.
26. lap: Suzuval a következő szinten.
27. lap: Könyvtári látogatás... (folyamatban)
|Event|Küldetés|Miniboss|Küzdőtér|Kazamata|Szafari|Ismerkedés|
Paparazzi képek
- Timidus:
- Utahime Orgonabokor alatt:
- Chancery Liliommal:
Utahime- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.