Hope Northwind, aka Askr
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Hope Northwind, aka Askr
Név: Hope Northwind, a játékban „Askr” (ejtsd: Ászkör)
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
Kor: 19
Szint: 14
Exp: 837/900
Arany: 1620
Céh: Justice League
Szövegszín: Royalblue
Beszédszín: DeepSkyBlue
Theme song: Utada Hikaru - Sanctuary
Hati's theme song: Kidneythieves - God in Fire
Kinézet:
Átlagos testmagassággal és súllyal rendelkezik. Testalkata kifejezetten masszívabb, izmosabb. Krémszínű, rövid haj, acél kék szempár, kifejezetten sunyi arcvonás jellemzi. Az elmúlt idők során Askr úgy gondolta, csakis úgy tud megszabadulni az őt üldöző fehér démonfarkastól, ha teljes kinézetváltoztatáson megy keresztül, azonban szó sincsen az emberekbe fektetett bizalmatlanságáról. Új felszerelése kimondottan merész: rövid bőrmellényt, - bár ha hidegre fordul az idő, a mellény alá egy hosszú ujjú fehér inget vesz fel - hosszú, kiegészítőkkel telerakott nadrágot, vádliig érő bakancsot hord. Kezén egy pár kesztyűt hord, melyek a csuklójáig érnek, nyakában pedig amulettet visel.
Jellem:
Az elmúlt félév során Askr gyökeresen megváltozott. Az emberekkel való kommunikáció már nem jelent számára problémát, sőt, kimondottan társasági lélek lett belőle. Persze van olyan helyzet, ha egy személy nincs vele egy hullámhosszon és olyan témát hoz fel, ami a fiút nemigen érdekli vagy nincs hozzáfűzni valója, kifejezetten passzívan viselkedik. A kemény ellenfelektől való rettegése teljesen kiveszett belőle, sőt, a kihívásokat keresi. Minden erejével igyekszik hatásosan fejlődni, hogy az élmezőnyre törve ő is segíthesse a szintek megtisztítását, de közben alapos figyelmet fordít a céhére és Hatira. Az előbbivel szorosabb viszonyt alakított ki, így már nem a mester-alárendelt kapcsolat áll közöttük, hanem lassacskán fivéri köteléket alakítottak ki egymással. Ahogy az önbizalma megnőtt, úgy Askr hajlamossá vált a gonoszkodásra, valamint a gúnyolódásra. A számára nem kívánatos személyeket messze elkerüli vagy ha netán kénytelen-kelletlen helyzetben kapcsolatban kell maradniuk, minden olyan dologhoz passzívan áll, ami azokkal az emberekkel köti össze. Noha a gúnyolódás a tapintatlanságra utalhat, Askrnek van egy derűs, udvarias, - már-már mondható - lovagias oldala is, ami inkább a hölgyek esetében mutatkozik meg. Nemigen kap össze hölgyekkel, azonban mindig vannak kivételek. Bár még mindig jellemzi az a lobbanékonyság, de igyekszik a zűrös helyzeteket hideg fejjel megoldani, kisebb-nagyobb sikerrel. Legtöbb helyzetben gúnyolódással takarja el kezelhetetlen haragját, ami szembetűnő lehet egy-két ember számára. Érzékeny pont lett számára a saját apja. Elég, ha említik és máris kezelhetetlenné válik és nagyon nehezen tud lenyugodni. Ilyenkor az észérvekkel való érvelés sem segít, sőt, csak ront a helyzeten. Nem csak ilyen helyzetben, de rettentően rühelli az okoskodást, főleg olyantól, aki felsőbbrendűnek tartja magát. Ez a fajta viselkedés is csak az apjára emlékezteti.
Pontozás
14. szint
Élet: 17 + 9 (Pet: 75 HP)
Fegyverkezelés: 12 + 5
Erő: 1
Irányítás: 20 + 7
Kitartás: 7 + 4
Gyorsaság: 13 + 10
Speciális képesség: 12
Páncél: 25
Képességek
Eternal Calm - Örök nyugalom: A használója a fegyverével a mellkasát érinti, majd a teste kisebb fénycsíkok formájában lebomlik és tiszta energiává (lásd: kép) válik, három (3) kör erejéig. Az alak csupán vizuális effekt ugyan, de lehetőséget nyit számára, hogy a rámért támadásoknak csak a felét/50%-át (páratlan szám esetén lefele kerekítve) szenvedje el. Ugyanakkor amíg ez a képesség aktív, a használót megfosztja a mellékakcióktól és a támadástól. Alakja miatt képtelen emberekkel érintkezni, mások számára olyan, mintha ködöt éreznének. Ebből eredendően a tárgyak megfogása, érintés ilyenkor képtelenség. Csakis önmagán alkalmazhatja, JK-kon és peteken nem. A játékos eldöntheti, mikor változik vissza és mely körökben használhatja ezt a képességet, a számuk összeadódik. Visszatöltési ideje szintén három (3) kör.
The Summoned Beast - A képesség használatával képessé válik Ifrit adatait maga köré vonni, majd az felírja a sajátját, ezáltal testi megjelenése is a tűzóriáséra (még a fegyvere is!) fog hasonlítani. Ahhoz, hogy a játékos magához hívja ezeket az adatokat, és aktiválja a képességet, érzelmi kitörésre van szüksége, a leghatásosabb formája pedig a harag elszabadítása. Az átváltozást két módon használhatja föl:
- Ravager: Azáltal, hogy érzelmeit a támadásra összpontosítja, a használó képessé válik arra, hogy a speciális képességre tett pontjainak 75%-át (páratlan szám esetén lefelé kerekítve) erőre csatornázza, ám ezzel együtt a kitartása 25%-al csökken. A mód három (3) kör erejéig tartható fent, utána a használó visszaváltozik. Lehűlési ideje két (2) kör, harcban pedig három (3) alkalommal használható.
- Defender: Annak segítségével, hogy akaraterejét a védekezésére csatornázza, a használó a speciális képességre tett pontjainak 75%-át (páratlan szám esetén lefelé kerekítve) a páncélpontjaira csatornázza, ám ezzel együtt gyorsasága 25%-al csökken, ráadásul a következő két (2) körben muszáj ebben a módban maradnia. Ha a páncélt leütik, ez a mechanizmus nem használható. A mód három (3) kör erejéig tartható fent, utána a használó visszaváltozik. Lehűlési ideje négy (4) kör, harcban pedig két (2) alkalommal használható.
Jártasságok
Elsődleges:
Akrobatika 1. szint
Keresés 1. szint
Súlyemelés 1. szint
Lopakodás 1. szint
Másodlagos:
Érclátás 25. szint
Fegyverkészítés 1. szint
Felszerelés
Felszerelt:
Sisak: Vas sisak (+7 páncél)
Páncél: Fémvért (+19 páncél)
Köpeny: Hősi köpeny (+8 páncél, +2 kitartás)
Fegyver: A Kovács Irányítópálcája (+3 irányítás, +1 élet, +10 állandó pet életpont)
Gyűrűk: Egészség gyűrű (+6 élet)
Csigamintás gyűrű (+5 fegyverkezelés)
Cipő: Nyúlcipő (+10 gyorsaság, +2 kitartás)
Kezdő állatidomár kés (-)
Kezdő ruha (+2 páncél)
Bőr cipő (+2 gyorsaság)
Láncruha (+7 páncél)
Egyéb:
Hazatérés kristály
Mini Potion (5 hp)
Pánik burok
Vörös Bika Potion (használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül)
Ércek & Növények
Receptek
Pet
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
Kor: 19
Szint: 14
Exp: 837/900
Arany: 1620
Céh: Justice League
Szövegszín: Royalblue
Beszédszín: DeepSkyBlue
Theme song: Utada Hikaru - Sanctuary
Hati's theme song: Kidneythieves - God in Fire
Kinézet:
Átlagos testmagassággal és súllyal rendelkezik. Testalkata kifejezetten masszívabb, izmosabb. Krémszínű, rövid haj, acél kék szempár, kifejezetten sunyi arcvonás jellemzi. Az elmúlt idők során Askr úgy gondolta, csakis úgy tud megszabadulni az őt üldöző fehér démonfarkastól, ha teljes kinézetváltoztatáson megy keresztül, azonban szó sincsen az emberekbe fektetett bizalmatlanságáról. Új felszerelése kimondottan merész: rövid bőrmellényt, - bár ha hidegre fordul az idő, a mellény alá egy hosszú ujjú fehér inget vesz fel - hosszú, kiegészítőkkel telerakott nadrágot, vádliig érő bakancsot hord. Kezén egy pár kesztyűt hord, melyek a csuklójáig érnek, nyakában pedig amulettet visel.
Jellem:
Az elmúlt félév során Askr gyökeresen megváltozott. Az emberekkel való kommunikáció már nem jelent számára problémát, sőt, kimondottan társasági lélek lett belőle. Persze van olyan helyzet, ha egy személy nincs vele egy hullámhosszon és olyan témát hoz fel, ami a fiút nemigen érdekli vagy nincs hozzáfűzni valója, kifejezetten passzívan viselkedik. A kemény ellenfelektől való rettegése teljesen kiveszett belőle, sőt, a kihívásokat keresi. Minden erejével igyekszik hatásosan fejlődni, hogy az élmezőnyre törve ő is segíthesse a szintek megtisztítását, de közben alapos figyelmet fordít a céhére és Hatira. Az előbbivel szorosabb viszonyt alakított ki, így már nem a mester-alárendelt kapcsolat áll közöttük, hanem lassacskán fivéri köteléket alakítottak ki egymással. Ahogy az önbizalma megnőtt, úgy Askr hajlamossá vált a gonoszkodásra, valamint a gúnyolódásra. A számára nem kívánatos személyeket messze elkerüli vagy ha netán kénytelen-kelletlen helyzetben kapcsolatban kell maradniuk, minden olyan dologhoz passzívan áll, ami azokkal az emberekkel köti össze. Noha a gúnyolódás a tapintatlanságra utalhat, Askrnek van egy derűs, udvarias, - már-már mondható - lovagias oldala is, ami inkább a hölgyek esetében mutatkozik meg. Nemigen kap össze hölgyekkel, azonban mindig vannak kivételek. Bár még mindig jellemzi az a lobbanékonyság, de igyekszik a zűrös helyzeteket hideg fejjel megoldani, kisebb-nagyobb sikerrel. Legtöbb helyzetben gúnyolódással takarja el kezelhetetlen haragját, ami szembetűnő lehet egy-két ember számára. Érzékeny pont lett számára a saját apja. Elég, ha említik és máris kezelhetetlenné válik és nagyon nehezen tud lenyugodni. Ilyenkor az észérvekkel való érvelés sem segít, sőt, csak ront a helyzeten. Nem csak ilyen helyzetben, de rettentően rühelli az okoskodást, főleg olyantól, aki felsőbbrendűnek tartja magát. Ez a fajta viselkedés is csak az apjára emlékezteti.
Pontozás
14. szint
Élet: 17 + 9 (Pet: 75 HP)
Fegyverkezelés: 12 + 5
Erő: 1
Irányítás: 20 + 7
Kitartás: 7 + 4
Gyorsaság: 13 + 10
Speciális képesség: 12
Páncél: 25
Képességek
Eternal Calm - Örök nyugalom: A használója a fegyverével a mellkasát érinti, majd a teste kisebb fénycsíkok formájában lebomlik és tiszta energiává (lásd: kép) válik, három (3) kör erejéig. Az alak csupán vizuális effekt ugyan, de lehetőséget nyit számára, hogy a rámért támadásoknak csak a felét/50%-át (páratlan szám esetén lefele kerekítve) szenvedje el. Ugyanakkor amíg ez a képesség aktív, a használót megfosztja a mellékakcióktól és a támadástól. Alakja miatt képtelen emberekkel érintkezni, mások számára olyan, mintha ködöt éreznének. Ebből eredendően a tárgyak megfogása, érintés ilyenkor képtelenség. Csakis önmagán alkalmazhatja, JK-kon és peteken nem. A játékos eldöntheti, mikor változik vissza és mely körökben használhatja ezt a képességet, a számuk összeadódik. Visszatöltési ideje szintén három (3) kör.
The Summoned Beast - A képesség használatával képessé válik Ifrit adatait maga köré vonni, majd az felírja a sajátját, ezáltal testi megjelenése is a tűzóriáséra (még a fegyvere is!) fog hasonlítani. Ahhoz, hogy a játékos magához hívja ezeket az adatokat, és aktiválja a képességet, érzelmi kitörésre van szüksége, a leghatásosabb formája pedig a harag elszabadítása. Az átváltozást két módon használhatja föl:
- Ravager: Azáltal, hogy érzelmeit a támadásra összpontosítja, a használó képessé válik arra, hogy a speciális képességre tett pontjainak 75%-át (páratlan szám esetén lefelé kerekítve) erőre csatornázza, ám ezzel együtt a kitartása 25%-al csökken. A mód három (3) kör erejéig tartható fent, utána a használó visszaváltozik. Lehűlési ideje két (2) kör, harcban pedig három (3) alkalommal használható.
- Defender: Annak segítségével, hogy akaraterejét a védekezésére csatornázza, a használó a speciális képességre tett pontjainak 75%-át (páratlan szám esetén lefelé kerekítve) a páncélpontjaira csatornázza, ám ezzel együtt gyorsasága 25%-al csökken, ráadásul a következő két (2) körben muszáj ebben a módban maradnia. Ha a páncélt leütik, ez a mechanizmus nem használható. A mód három (3) kör erejéig tartható fent, utána a használó visszaváltozik. Lehűlési ideje négy (4) kör, harcban pedig két (2) alkalommal használható.
Jártasságok
Elsődleges:
Akrobatika 1. szint
Keresés 1. szint
Súlyemelés 1. szint
Lopakodás 1. szint
Másodlagos:
Érclátás 25. szint
Fegyverkészítés 1. szint
Felszerelés
Felszerelt:
Sisak: Vas sisak (+7 páncél)
Páncél: Fémvért (+19 páncél)
Köpeny: Hősi köpeny (+8 páncél, +2 kitartás)
Fegyver: A Kovács Irányítópálcája (+3 irányítás, +1 élet, +10 állandó pet életpont)
Gyűrűk: Egészség gyűrű (+6 élet)
Csigamintás gyűrű (+5 fegyverkezelés)
Cipő: Nyúlcipő (+10 gyorsaság, +2 kitartás)
Kezdő állatidomár kés (-)
Kezdő ruha (+2 páncél)
Bőr cipő (+2 gyorsaság)
Láncruha (+7 páncél)
Egyéb:
Hazatérés kristály
Mini Potion (5 hp)
Pánik burok
Vörös Bika Potion (használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül)
Ércek & Növények
- Spoiler:
- 16 Bronzérc
13 Sida Kő
5 Halvány Rubin
9 Vasérc
7 Munkálatlan Bőr
Receptek
- Spoiler:
- Éles kés recept
Stabil Íj recept
Éles *Fegyver* Recept
Pókháló Pajzs Recept
Stramm *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* Recept
Pet
Faj: Démonfarkas
Név: Hati
Nem: Hím
Kor: Fiatal
Jellemvonás: A fejlődés óta igen visszafogott az agresszivitásából, habár ezzel szemben igen nagy hirtelen haragúság jellemzi. Az egoizmusa egy újfajta irányvonalat vett, és nyugodtan meri kimondani, hogy ő igenis a legjobb. Igazságérzete egy kicsit sem csappant, sőt, mióta a JL irányelveinek a híve, azóta nőtt is. Már nem gondolja azt, hogy annyi minden függ tőle - rájött, hogy önmagával is foglalkoznia kell. Most, hogy bebizonyította azt, amit eddig akart, lelkileg mintha megbékélt volna az idomárával, és bár mindig vannak nézeteltéréseik, az főleg a démonfarkas beszédhibáján alapulnak. Még nem mondott le másodlagos céljáról: Aincrad rettegett alfájaként minden pettől tiszteletet akar szerezni, ha így, ha úgy. Kialakult benne egyfajta szadizmus, kegyetlenségre valló hajlam, ami általában harcokban szokott megmutatkozni. Hidegség, ingerültség. Ez az, ami legfőképp jellemzi a harcos Hatit. Nem szeret kegyelmezni, és azt is csak az idomárának kedvéért teszi. Az elmúlt idők során ő és a démonfarkas igen közel kerültek egymáshoz, és habár a külvilágnak állandóan a vitatkozást mutatják, Hati mélyebb érzelmeket ápol Askr iránt. Megtanulta, hogyan kell tisztelni és szeretni, s nem csak az idomárát, hanem az olyan személyeket, akiket Hati rendkívül megkedvelt. A túlzott meggondolatlansága elmúlt, bár még nagy önbizalom jellemzi, a szférában uralkodó feszültséget általában szép szavakkal - melyek a régi Hatira egyáltalán nem voltak jellemzők - próbálja feloldani.
Képességek:
Shadow drive - Azáltal, hogy Hati önmagára vagy másokra egy láthatatlan aurát bocsát, képessé válik, hogy önmaga vagy az általa választott személy az árnyékokban utazzon. Fontos, hogy az árnyéknak legalább akkorának kell lennie, mint annak az élőlénynek, amelyiket az árnyékok világában utaztat. Ahhoz, hogy az alany kijuthasson ebből az állapotból, kellő nagyságú fényalakot kell keresnie, hiszen ott minden pont fordítva van. Az árnyékokban nem támadhat, nem használhat más képességet, amíg fel nem oldja az utazást.
Pandemonium Breath - Hati képessé válik számítógépes vírusokat előidézni, és egy igen nagy pusztító erejű, irányát váltható, lila-fekete árnyalatú lehelet formájában az áldozatába juttatni. Azáltal, hogy ezekkel a virtuális kórokozókkal teli csapással megtámadja ellenfelét, minden olyan effektet, ami a gyógyítás célját szolgálja, egyszerűen megfordítja. Egyszerűsítve ha valaki egy gyógyító tárgyat vagy képességet használ önmagán vagy a társán, annak értékével fog sérülni, míg a vírus státusz az áldozaton van. A státuszt a halványan elszínezett bőr jellemzi. Ennek hatása három (3) körig érvényes, lehűlési ideje pedig szintúgy három (3) kör.
Küldetések
A Békakirály Nagytornya [befejezett] ---> 77 Exp + 110 arany
Gépek lázadása Gnómiában [félbeszakított] ---> 20 Exp + 40 arany + Bőr cipő
Mese ország [befejezett]
Idegen vizeken [befejezett] ---> 40 Exp + 50 arany + Éles Kés Recept, Stabil Íj Recept
A letűnt korok jelene [aktív]
A fehér rózsa bemocskolása [aktív]
Küzdőterek
Askr vs. Szophie avagy farkas párbaj [befejezett] ---> 10 Exp + 40 arany
Askr vs. Kyuushiro [befejezett] ---> 10 Exp + 30 arany
Hermit vs. Askr [befejezett] ---> 10 Exp + 40 arany
Hati vs. Ranmaru [befejezett] ---> 30 Exp + 80 arany
Bragi vs. Hati - Mancs az agyar ellen! [befejezett] ---> 25 Exp + 75 arany
Askr vs. Lizzy [befejezett] ---> 30 Exp + 70 arany
Benn a sárkány, kinn a farkas avagy Hinari vs. Askr [befejezett] ---> 30 Exp + 80 arany
Perzselő könnyek avagy Judy vs. Askr [befejezett] ---> 10 Exp + 30 arany
Szőkék kanpárbaja avagy Alex vs. Askr [aktív]
A reménytelen északi szél [befejezett] ---> 60 Exp + 160 arany
A fürge villám és az éjfekete démon tánca - Villámlás vs. Hati [aktív]
Események
Bírkózás [befejezett] ---> 10 Exp + 50 arany
OFF [befejezett] ---> 20 Exp + 310 arany
OFF 2.0: Log in/Log out [befejezett] ---> 30 Exp + 75 arany
Pet ovi [befejezett] ---> 50 Exp + 300 arany + engedély *-*
Tükörkép [aktív]
Egyéb
Saru Taidana [befejezett]
[Miniboss] A Darázskirálynő [befejezett] ---> 20 exp + Hősi köpeny
Szophie & Hinari - Túl a könnyeken [befejezett] ---> Vörös Bika potion
Név: Hati
Nem: Hím
Kor: Fiatal
Jellemvonás: A fejlődés óta igen visszafogott az agresszivitásából, habár ezzel szemben igen nagy hirtelen haragúság jellemzi. Az egoizmusa egy újfajta irányvonalat vett, és nyugodtan meri kimondani, hogy ő igenis a legjobb. Igazságérzete egy kicsit sem csappant, sőt, mióta a JL irányelveinek a híve, azóta nőtt is. Már nem gondolja azt, hogy annyi minden függ tőle - rájött, hogy önmagával is foglalkoznia kell. Most, hogy bebizonyította azt, amit eddig akart, lelkileg mintha megbékélt volna az idomárával, és bár mindig vannak nézeteltéréseik, az főleg a démonfarkas beszédhibáján alapulnak. Még nem mondott le másodlagos céljáról: Aincrad rettegett alfájaként minden pettől tiszteletet akar szerezni, ha így, ha úgy. Kialakult benne egyfajta szadizmus, kegyetlenségre valló hajlam, ami általában harcokban szokott megmutatkozni. Hidegség, ingerültség. Ez az, ami legfőképp jellemzi a harcos Hatit. Nem szeret kegyelmezni, és azt is csak az idomárának kedvéért teszi. Az elmúlt idők során ő és a démonfarkas igen közel kerültek egymáshoz, és habár a külvilágnak állandóan a vitatkozást mutatják, Hati mélyebb érzelmeket ápol Askr iránt. Megtanulta, hogyan kell tisztelni és szeretni, s nem csak az idomárát, hanem az olyan személyeket, akiket Hati rendkívül megkedvelt. A túlzott meggondolatlansága elmúlt, bár még nagy önbizalom jellemzi, a szférában uralkodó feszültséget általában szép szavakkal - melyek a régi Hatira egyáltalán nem voltak jellemzők - próbálja feloldani.
Képességek:
Shadow drive - Azáltal, hogy Hati önmagára vagy másokra egy láthatatlan aurát bocsát, képessé válik, hogy önmaga vagy az általa választott személy az árnyékokban utazzon. Fontos, hogy az árnyéknak legalább akkorának kell lennie, mint annak az élőlénynek, amelyiket az árnyékok világában utaztat. Ahhoz, hogy az alany kijuthasson ebből az állapotból, kellő nagyságú fényalakot kell keresnie, hiszen ott minden pont fordítva van. Az árnyékokban nem támadhat, nem használhat más képességet, amíg fel nem oldja az utazást.
Pandemonium Breath - Hati képessé válik számítógépes vírusokat előidézni, és egy igen nagy pusztító erejű, irányát váltható, lila-fekete árnyalatú lehelet formájában az áldozatába juttatni. Azáltal, hogy ezekkel a virtuális kórokozókkal teli csapással megtámadja ellenfelét, minden olyan effektet, ami a gyógyítás célját szolgálja, egyszerűen megfordítja. Egyszerűsítve ha valaki egy gyógyító tárgyat vagy képességet használ önmagán vagy a társán, annak értékével fog sérülni, míg a vírus státusz az áldozaton van. A státuszt a halványan elszínezett bőr jellemzi. Ennek hatása három (3) körig érvényes, lehűlési ideje pedig szintúgy három (3) kör.
Küldetések
A Békakirály Nagytornya [befejezett] ---> 77 Exp + 110 arany
Gépek lázadása Gnómiában [félbeszakított] ---> 20 Exp + 40 arany + Bőr cipő
Mese ország [befejezett]
Idegen vizeken [befejezett] ---> 40 Exp + 50 arany + Éles Kés Recept, Stabil Íj Recept
A letűnt korok jelene [aktív]
A fehér rózsa bemocskolása [aktív]
Küzdőterek
Askr vs. Szophie avagy farkas párbaj [befejezett] ---> 10 Exp + 40 arany
Askr vs. Kyuushiro [befejezett] ---> 10 Exp + 30 arany
Hermit vs. Askr [befejezett] ---> 10 Exp + 40 arany
Hati vs. Ranmaru [befejezett] ---> 30 Exp + 80 arany
Bragi vs. Hati - Mancs az agyar ellen! [befejezett] ---> 25 Exp + 75 arany
Askr vs. Lizzy [befejezett] ---> 30 Exp + 70 arany
Benn a sárkány, kinn a farkas avagy Hinari vs. Askr [befejezett] ---> 30 Exp + 80 arany
Perzselő könnyek avagy Judy vs. Askr [befejezett] ---> 10 Exp + 30 arany
Szőkék kanpárbaja avagy Alex vs. Askr [aktív]
A reménytelen északi szél [befejezett] ---> 60 Exp + 160 arany
A fürge villám és az éjfekete démon tánca - Villámlás vs. Hati [aktív]
Események
Bírkózás [befejezett] ---> 10 Exp + 50 arany
OFF [befejezett] ---> 20 Exp + 310 arany
OFF 2.0: Log in/Log out [befejezett] ---> 30 Exp + 75 arany
Pet ovi [befejezett] ---> 50 Exp + 300 arany + engedély *-*
Tükörkép [aktív]
Egyéb
Saru Taidana [befejezett]
[Miniboss] A Darázskirálynő [befejezett] ---> 20 exp + Hősi köpeny
Szophie & Hinari - Túl a könnyeken [befejezett] ---> Vörös Bika potion
Askr- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Similar topics
» Hope Northwind, aka Askr
» Hope Northwind - Askr
» Wind of Hope
» Gerard Northwind (Firion)
» Gerard Northwind (Firion)
» Hope Northwind - Askr
» Wind of Hope
» Gerard Northwind (Firion)
» Gerard Northwind (Firion)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.