Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hope Northwind - Askr

3 posters

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Go down

Hope Northwind - Askr Empty Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Szomb. Feb. 16 2013, 14:52

Pet képesség pályázat

Képesség: A Hold leple
A Démonfarkas szörnyszerű formát vesz fel, amivel lehetővé veszi, hogy az árnyékokat kedve szerint irányíthassa. Először csupán olyan dolgok árnyékát tudja felhasználni, amik vagy élettelenek vagy mozdulatlanok, mint például egy fa vagy egy szikla. Ezt a képességet csakis akkor tudja alkalmazni, hogyha ebben a rém formában van, amit 1 kör*speciális képesség pont ideig képes fenntartani, utána visszaváltozik.

Úgy döntöttem, egy kicsit megpihenek a gyorsan történő események után. Leheveredtem egy szikla tövében, a tojást a kezemben tartva szundítottam el. Álmomban mintha visszaugrottam volna az időben: a játékban való rekedés előtt egy évvel történő eseményekhez érkeztem és kívülállóként figyeltem, ahogyan a szüleimmel veszekszek. Még akkor is bántott, hogy meg akartak változtatni, de monológommal elnémítottam őket. Akkor valamiért a bűntudat egyre jobban gerjedt bennem. Az események ugrottak, s ahhoz a ponthoz érkeztem, ahol éppen a tizenhatodik születésnapomat ünnepeltem a szüleimmel. Amint megkaptam a Sword Art Onlinet, ki akartam próbálni. Mire az emléknek ahhoz a részéhez érkeztem, ahol elnyel a játék, vége lett az álomnak. Kinyitottam a szememet: meglepődve láttam, hogy már beesteledett. A telihold ezüstösen világított, ami szokatlanul nyugodttá tett. Mire fölállhattam, döbbenten vettem észre, hogy a tojás eltűnt! Kerestem jobbra, balra, de nem találtam rá. Térdepeltem, ám valami megszúrta a lábamat: a tojás vörös mintás héja, s pontosan az a héjdarab, amin a holdalakzat volt.
- Hát? Ez meg...? - dünnyögtem meglepetten, miközben összepréselt ajkakkal tűvé tettem a környéket, vajon mi történhetett a tojással. Hamarosan rájöttem, hogy a benne lapuló teremtmény már árkon-bokron túl járhatott, ami csalódottságra és kétségbeesésre adott okot. Leültem a szikla tövében és még fel nem adva gondolkodtam, mitévő lehetek, miképpen találhatnám meg a lényt, elvégre állatidomárként kellett egy társ. És mint állatidomár, társ híján fabatkát sem ért az, ha solo-munkát folytatnék. Nagyot sóhajtva, törökülésben, lehunyt szemekkel tanakodtam, mikor valami hátulról, a fejemnek ugrott, amitől hasra estem. A tarkómat vakargatva felültem és nagy meglepetésemre egy fekete farkaskölyök ült előttem, farkát izgatottan csóválva, miközben nagyokat nyüszített. Az egyetlen, amit furcsálltam a kölykön, hogy szemei vörösek voltak és azokat bizarr jelek környékezték. A jelek és a mélységes szemek apró lámpaként ragyogták be a sötét éjszakát. A csöppség egy pillanatig se vette le a szemét rólam. A kölyök láttán ismét a norvég mitológia jutott eszembe. A helyzet igazán passzolt, mikor az állat felnézett a holdra és ugrándozása közben mintha el akarná érni azt. Kezemet lassan, kissé bizonytalanul nyújtottam a farkas felé, mire az érdeklődően szagolta meg, végül megnyalta azt. Megsimogattam a bársonyos, szinte selyemtapintású bundáját, majd elkezdtem vakargatni a nyakát, mire a kölyök játékosan megharapott, majd az oldalára fekve a jól megérdemelt simogatást várta. Visszavéve a tempóból, boldogan megsimogattam a farkast.
- Farkaskölyök, mit szólnál, ha Hatinak hívnálak? - kérdeztem meg végül az állattól. A farkas rubinvörös, igéző szemeivel rám pillantott, s mintha egy "igen"-t olvashattam volna ki azokból az átható szemekből. Egyet bólintott, tehát nem csalt meg az ítélőképességem. Rátettem kezemet Hati fejére, mire valami egészen új dolog történt velem. Egyszerre viszketett és égetett a szemem. Szabad kezemmel odakaptam, mire azt vettem észre, hogy a tekintetem halovány, kékes fényt sugároz. Egy közeli patakban megláttam, hogy a szememet majdnem ugyanolyan jelek keretezték, mint Hatiét, csupán a vonal színében és annak hajlásvonalában különbözött. Mire ismét kérdezhettem, valami meleg érzés fogott el, ami a farkaskölyök irányából jött. Szinte tapinthatóan éreztem Hati elégedett boldogságát és szeretetét, hogy elfelejtettem minden gondomat. Teljesen természetesen mondtam ki ezt a szót: Bestialélek. Valahogy azt súgta, hogy ez a képesség, amit akkor a megszereztem, Hatinak, a démonfarkasnak köszönhettem. Habár még nem tudtam, hogy a társamban milyen képességek rejlenek, reméltem, ezt hamarosan meg fogom tudni. Csupán idők kérdése.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Vas. Feb. 17 2013, 17:44

Ossu!

Szép pályázat, elfogadom Very Happy Kérlek tüntesd fel az adatlapodban Hati képességét is.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Szer. Márc. 27 2013, 12:23

Pet képesség-kiegészítési/javítási pályázat
Előző:

Eredeti: A Hold leple
A Démonfarkas szörnyszerű formát vesz fel, amivel lehetővé veszi, hogy az árnyékokat kedve szerint irányíthassa. Először csupán olyan dolgok árnyékát tudja felhasználni, amik vagy élettelenek vagy mozdulatlanok, mint például egy fa vagy egy szikla. Ezt a képességet csakis akkor tudja alkalmazni, hogyha ebben a rém formában van, amit 1 kör*speciális képesség pont ideig képes fenntartani, utána visszaváltozik.

Javított
A Démonfarkas szörnyszerű formát vesz fel, amivel lehetővé veszi, hogy az árnyékokat kedve szerint irányíthassa. A rém formát 1 kör*speciális képesség ideig képes fenntartani. Továbbá ha külön körökben van használva az alak, annak számai összeadandóak. Azt, hogy minek az árnyékát irányíthatja, az nagyban befolyásolja az idomár szintje:
1-3. szintig - Kezdő: A pet a mozdulatlan objektumok árnyékát, mint pl. egy fáét vagy egy szikláét tudja hasznosítani és azt is alapszinten. Képes lesz csápokat formázni és az ellenfél köré tekerni vagy azokkal ostorként bánni.
4-7. szintig - Haladó: A pet már képes lesz a mozdulatlan objektumok árnyékát úgy manipulálni, hogy akár a csápokat különféle, egyszerűbb fegyver alakjává tudja változtatni, mint pl. egy kardnak az élévé.
- 8-11. szintig - Tapasztalt: A pet képessé válik élő, mozgó objektumok árnyékát manipulálni, ám nagy nehézségek árán. Bár képes minden árnyékból erőt nyerni, az alak így fele annyi kör*speciális képesség ideig maradhat fent.
- 12. szinttől - Mester: A pet innentől kezdve probléma nélkül használhatja az élő és élettelen objektumok árnyékát, s szinte bármilyen alakot kölcsönözhet azoknak.


A hozzászólást Askr összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Ápr. 09 2013, 20:06-kor.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Szer. Márc. 27 2013, 12:33

Elfogadom a kiegészítést, az adatlapodon is javítsd a leírást, kérlek Very Happy
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Vas. Márc. 31 2013, 17:09

Képesség javítási pályázat:

Eredeti:
Bestialélek: A használója ezzel a passzív képességgel megértheti az állatok és mobok alapvető gondolatait. Kezdetben ezek csak alapvető érzések, mint például a harag. Ez a képesség a fejlődéssel egyre jobban kiéleződik, így ha teheti, magasabb szinten akár az állatok és mobok épkézláb gondolatait is megértheti: a képesség hatásköre 15 szintenként növekszik, a használó 1. szinttől csak az alapvető gondolatokat érti, 15. szinttől már többféle gondolatot is képes érzékelni, míg a 30. szinttől kezdve tökéletesen érzi a gondolatait. A képesség 2 kör*szint erejéig lehet aktív. A képesség aktiválása után a használó szemeit ilyen jelek keretezik.

Javított:
A használója ezzel a passzív képességgel megértheti az állatok és mobok alapvető gondolatait. A képesség a karakter fejlődésével egyre jobban kiéleződik, mely 2 kör*szint erejéig lehet aktív. Az alábbi szintek határolják, hogy a karakter mire képes a Bestialélek használatával:
- 1. szinttől: A Bestialélekkel a karakter csupán az alapvető gondolatokat, érzéseket fogja fel.
- 6. szinttől: Innentől kezdve a karakter több, összetettebb gondolatokat képes érzékelni az állatok és mobok felől, ám a képességnek ezen formája még közel sem tökéletes.
- 12. szinttől: A képesség legfejlettebb formája, ahol a karakter már tökéletesen érzékeli az állatok és mobok gondolatait.


Spoiler:

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Hétf. Ápr. 01 2013, 00:25

Ossu!

Nem jelent problémát a szinthatárok csökkentése. Elfogadom a képességmódosítást Very Happy
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Kedd Ápr. 09 2013, 20:14

Pet képesség kiegészítés

A Démonfarkas szörnyszerű formát vesz fel, amivel lehetővé veszi, hogy az árnyékokat kedve szerint irányíthassa. A rém formát 1 kör*speciális képesség ideig képes fenntartani. Továbbá ha külön körökben van használva az alak, annak számai összeadandóak. Azt, hogy minek az árnyékát irányíthatja, az nagyban befolyásolja az idomár szintje:
1-3. szintig - Kezdő: A pet a mozdulatlan objektumok árnyékát, mint pl. egy fáét vagy egy szikláét tudja hasznosítani és azt is alapszinten. Képes lesz csápokat formázni és az ellenfél köré tekerni vagy azokkal ostorként bánni.
4-7. szintig - Haladó: A pet már képes lesz a mozdulatlan objektumok árnyékát úgy manipulálni, hogy akár a csápokat különféle, egyszerűbb fegyver alakjává tudja változtatni, mint pl. egy kardnak az élévé.
- 8-11. szintig - Tapasztalt: A pet képessé válik élő, mozgó objektumok árnyékát manipulálni, ám nagy nehézségek árán. Bár képes minden árnyékból erőt nyerni, az alak így fele annyi kör*speciális képesség ideig maradhat fent.
- 12. szinttől - Mester: A pet innentől kezdve probléma nélkül használhatja az élő és élettelen objektumok árnyékát, s szinte bármilyen alakot kölcsönözhet azoknak.
A képességgel végbevitt támadások értéke a speciális képesség + irányítás értékével egyenlőek.

Spoiler:

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Kedd Ápr. 09 2013, 22:17

Ossu!

Nem tudom engedélyezni a módosítást. Egyrészt ez így már több képesség lenne egyben, hiszen az árnyékokat formálod alapvetően; másrészt pontértéknek legfeljebb a felével erősíthetnéd a képzettséged; harmadrészt pedig idomárként így is előnyből indulsz a sebzésed és a találati esélyed viszonyában másokkal szemben, így nem engedünk növelt sebzést a kasztodnak, legfeljebb akkor, ha valamilyen komoly hátrány is ér a képesség használatakor.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Kedd Ápr. 16 2013, 19:09

Kinézet és jellem bővítés/módosítás:

Kinézet:
Átlagos magassággal rendelkezik, de egy kicsit vékonyabb a kelleténél. Bozontos haja aranyszőke, szemei mélykékek, arcvonásai finomak. Régi ruházatát lecserélte: fekete, ujjatlan, bőrhöz simuló garbós ruhát visel, felette egy szürke, a vándorokhoz illő szürke, csuklyás utazóköpönyeggel. Nadrágját a tipikus katonás, drapp-olajzöld terepminták tarkítják, de ugyanabban a régi, fekete edzőcipőben jár.

Jellem:
Elég jóindulatú, viszont nem nehéz feldühíteni, főleg az elmúlt idők során. Ennek ellenére nem az a tipikusan kicsapongó, ifjú lélek. Képes hideg fejjel gondolkodni, nem a falnak szaladva megoldani a problémáit. Hatalmas igazságérzete miatt egyszerűen képtelen elviselni, ha az ártatlanoknak baja esik. Persze ez mind a „fényes” oldala, benne is megvan a belső sötétség. Elég bizalmatlan azokkal, akiket nemigen kedvel. Ez elsőre túlságosan ítélkezőnek tűnik, de bizalmatlansága akkor alakult ki, mikor csapdába esett a játékban. Ezen a rossz tulajdonságán egykettőre túlléphet, ha megbizonyosodik arról, hogyha megbízhat az adott személyben. Onnantól fogva egy hűséges, kitartó bajtársat tudhat maga mellett a személy. Néha rájön az öt perc, elretten egy igazán erős ellenfél láttán, de egy alapos rágyőzéssel képes hamar túllépni a félelmein. A hatásos, meggyőző monológok igazán hatnak a fiúra. Nem beszél túlságosan sokat, inkább cselekszik, semmint jártatja a száját, de szavai olykor fontosak lehetnek. Szereti, sőt, már-már imádja a természetfölötti dolgokat, valamint a mitológiát. Annak ellenére, hogy átokként érte meg azt, hogy csapdába esett a játékban, végre közelről láthatott olyan dolgokat, amik a valódi életben nem is léteznek.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Szer. Ápr. 17 2013, 22:35

Ossu!

Elfogadom a pályázatot, a módosításokat kérlek vezesd fel az adatlapodra is Very Happy
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Szomb. Május 25 2013, 23:29

Képesség változtatás

Régi:
Bestialélek: A használója ezzel a passzív képességgel megértheti az állatok és mobok alapvető gondolatait. A képesség a karakter fejlődésével egyre jobban kiéleződik, mely 2 kör*szint erejéig lehet aktív. A képesség aktiválása után a használó szemeit ilyen jelek keretezik. Az alábbi szintek határolják, hogy a karakter mire képes a Bestialélek használatával:
- 1. szinttől: A Bestialélekkel a karakter csupán az alapvető gondolatokat, érzéseket fogja fel.
- 6. szinttől: Innentől kezdve a karakter több, összetettebb gondolatokat képes érzékelni az állatok és mobok felől, ám a képességnek ezen formája még közel sem tökéletes.
- 12. szinttől: A képesség legfejlettebb formája, ahol a karakter már tökéletesen érzékeli az állatok és mobok gondolatait.

Új:
Eternal Calm - Örök nyugalom: A használója a fegyverével a mellkasát érinti, majd a teste kisebb fénycsíkok formájában lebomlik és tiszta energiává (lásd: kép) válik, szint*kör erejéig. Az alak csupán vizuális effekt ugyan, de lehetőséget nyit számára, hogy a rámért támadásoknak csak a felét/50%-át (páratlan szám esetén lefele kerekítve) szenvedje el. Ugyanakkor amíg ez a képesség aktív, a használót megfosztja a mellékakcióktól és a támadástól. Alakja miatt képtelen emberekkel érintkezni, mások számára olyan, mintha ködöt éreznének. Ebből eredendően a tárgyak megfogása, érintés ilyenkor képtelenség. Csakis önmagán alkalmazhatja, JK-kon és peteken nem. A játékos eldöntheti, mikor változik vissza és mely körökben használhatja ezt a képességet, a számuk összeadódik. Visszatöltési ideje négy (4) kör.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Hétf. Május 27 2013, 13:26

Ossu!

Elfogadom a megváltoztatott képességet.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Szomb. Jún. 15 2013, 21:22

Újabb kinézet- és jellemmódosítás

Kinézet:

Régi:

Átlagos magassággal rendelkezik, de egy kicsit vékonyabb a kelleténél. Bozontos haja aranyszőke, szemei mélykékek, arcvonásai finomak. Régi ruházatát lecserélte: fekete, ujjatlan, bőrhöz simuló garbós ruhát visel, felette egy szürke, a vándorokhoz illő szürke, csuklyás utazóköpönyeggel. Nadrágját a tipikus katonás, drapp-olajzöld terepminták tarkítják, de ugyanabban a régi, fekete edzőcipőben jár.

Új:

Átlagos testmagassággal és súllyal rendelkezik. Testalkata kifejezetten masszívabb, izmosabb. Krémszínű, rövid haj, acél kék szempár, kifejezetten sunyi arcvonás jellemzi. Az elmúlt idők során Askr úgy gondolta, csakis úgy tud megszabadulni az őt üldöző fehér démonfarkastól, ha teljes kinézetváltoztatáson megy keresztül, azonban szó sincsen az emberekbe fektetett bizalmatlanságáról. Új felszerelése kimondottan merész: rövid bőrmellényt, - bár  ha hidegre fordul az idő, a mellény alá egy hosszú ujjú fehér inget vesz fel - hosszú, kiegészítőkkel telerakott nadrágot, vádliig érő bakancsot hord. Kezén egy pár kesztyűt hord, melyek a csuklójáig érnek, nyakában pedig amulettet visel.

Jellem:

Régi:

Elég jóindulatú, viszont nem nehéz feldühíteni, főleg az elmúlt idők során. Ennek ellenére nem az a tipikusan kicsapongó, ifjú lélek. Képes hideg fejjel gondolkodni, nem a falnak szaladva megoldani a problémáit. Hatalmas igazságérzete miatt egyszerűen képtelen elviselni, ha az ártatlanoknak baja esik. Persze ez mind a „fényes” oldala, benne is megvan a belső sötétség. Elég bizalmatlan azokkal, akiket nemigen kedvel. Ez elsőre túlságosan ítélkezőnek tűnik, de bizalmatlansága akkor alakult ki, mikor csapdába esett a játékban. Ezen a rossz tulajdonságán egykettőre túlléphet, ha megbizonyosodik arról, hogyha megbízhat az adott személyben. Onnantól fogva egy hűséges, kitartó bajtársat tudhat maga mellett a személy. Néha rájön az öt perc, elretten egy igazán erős ellenfél láttán, de egy alapos rágyőzéssel képes hamar túllépni a félelmein. A hatásos, meggyőző monológok igazán hatnak a fiúra. Nem beszél túlságosan sokat, inkább cselekszik, semmint jártatja a száját, de szavai olykor fontosak lehetnek. Szereti, sőt, már-már imádja a természetfölötti dolgokat, valamint a mitológiát. Annak ellenére, hogy átokként érte meg azt, hogy csapdába esett a játékban, végre közelről láthatott olyan dolgokat, amik a valódi életben nem is léteznek.

Új:

Az elmúlt félév során Askr gyökeresen megváltozott. Az emberekkel való kommunikáció már nem jelent számára problémát, sőt, kimondottan társasági lélek lett belőle. Persze van olyan helyzet, ha egy személy nincs vele egy hullámhosszon és olyan témát hoz fel, ami a fiút nemigen érdekli vagy nincs hozzáfűzni valója, kifejezetten passzívan viselkedik. A kemény ellenfelektől való rettegése teljesen kiveszett belőle, sőt, a kihívásokat keresi. Minden erejével igyekszik hatásosan fejlődni, hogy az élmezőnyre törve ő is segíthesse a szintek megtisztítását, de közben alapos figyelmet fordít a céhére és Hatira. Az előbbivel szorosabb viszonyt alakított ki, így már nem a mester-alárendelt kapcsolat áll közöttük, hanem lassacskán fivéri köteléket alakítottak ki egymással. Ahogy az önbizalma megnőtt, úgy Askr hajlamossá vált a gonoszkodásra, valamint a gúnyolódásra. A számára nem kívánatos személyeket messze elkerüli vagy ha netán kénytelen-kelletlen helyzetben kapcsolatban kell maradniuk, minden olyan dologhoz passzívan áll, ami azokkal az emberekkel köti össze. Noha a gúnyolódás a tapintatlanságra utalhat, Askrnek van egy derűs, udvarias, - már-már mondható - lovagias oldala is, ami inkább a hölgyek esetében mutatkozik meg. Nemigen kap össze hölgyekkel, azonban mindig vannak kivételek. Bár még mindig jellemzi az a lobbanékonyság, de igyekszik a zűrös helyzeteket hideg fejjel megoldani, kisebb-nagyobb sikerrel. Legtöbb helyzetben gúnyolódással takarja el kezelhetetlen haragját, ami szembetűnő lehet egy-két ember számára. Érzékeny pont lett számára a saját apja. Elég, ha említik és máris kezelhetetlenné válik és nagyon nehezen tud lenyugodni. Ilyenkor az észérvekkel való érvelés sem segít, sőt, csak ront a helyzeten. Nem csak ilyen helyzetben, de rettentően rühelli az okoskodást, főleg olyantól, aki felsőbbrendűnek tartja magát. Ez a fajta viselkedés is csak az apjára emlékezteti.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Vas. Jún. 16 2013, 19:57

Ossu!

Elfogadom a pályázatot.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Vas. Júl. 21 2013, 17:51

Karakter & Pet képesség módosítás

Eredeti:

A használója a fegyverével a mellkasát érinti, majd a teste kisebb fénycsíkok formájában lebomlik és tiszta energiává (lásd: kép) válik, szint*kör erejéig. Az alak csupán vizuális effekt ugyan, de lehetőséget nyit számára, hogy a rámért támadásoknak csak a felét/50%-át (páratlan szám esetén lefele kerekítve) szenvedje el. Ugyanakkor amíg ez a képesség aktív, a használót megfosztja a mellékakcióktól és a támadástól. Alakja miatt képtelen emberekkel érintkezni, mások számára olyan, mintha ködöt éreznének. Ebből eredendően a tárgyak megfogása, érintés ilyenkor képtelenség. Csakis önmagán alkalmazhatja, JK-kon és peteken nem. A játékos eldöntheti, mikor változik vissza és mely körökben használhatja ezt a képességet, a számuk összeadódik. Visszatöltési ideje négy (4) kör.

Új:

A használója a fegyverével a mellkasát érinti, majd a teste kisebb fénycsíkok formájában lebomlik és tiszta energiává (lásd: kép) válik, három (3) kör erejéig. Az alak csupán vizuális effekt ugyan, de lehetőséget nyit számára, hogy a rámért támadásoknak csak a felét/50%-át (páratlan szám esetén lefele kerekítve) szenvedje el. Ugyanakkor amíg ez a képesség aktív, a használót megfosztja a mellékakcióktól és a támadástól. Alakja miatt képtelen emberekkel érintkezni, mások számára olyan, mintha ködöt éreznének. Ebből eredendően a tárgyak megfogása, érintés ilyenkor képtelenség. Csakis önmagán alkalmazhatja, JK-kon és peteken nem. A játékos eldöntheti, mikor változik vissza és mely körökben használhatja ezt a képességet, a számuk összeadódik. Visszatöltési ideje szintén három (3) kör.

Eredeti:

A Démonfarkas szörnyszerű formát vesz fel, amivel lehetővé veszi, hogy az árnyékokat kedve szerint irányíthassa. Először csupán olyan dolgok árnyékát tudja felhasználni, amik vagy élettelenek vagy mozdulatlanok, mint például egy fa vagy egy szikla. Ezt a képességet csakis akkor tudja alkalmazni, hogyha ebben a rém formában van, amit 1 kör*speciális képesség pont ideig képes fenntartani. Továbbá ha külön körökben van használva az alak, annak számai összeadandóak.  Azt, hogy minek az árnyékát irányíthatja, az nagyban befolyásolja az idomár szintje:
- 1-3. szintig - Kezdő: A pet a mozdulatlan objektumok árnyékát, mint pl. egy fáét vagy egy szikláét tudja hasznosítani és azt is alapszinten. Képes lesz csápokat formázni és az ellenfél köré tekerni vagy azokkal ostorként bánni.
- 4-7. szintig - Haladó: A pet már képes lesz a mozdulatlan objektumok árnyékát úgy manipulálni, hogy akár a csápokat különféle, egyszerűbb fegyver alakjává tudja változtatni, mint pl. egy kardnak az élévé.
- 8-11. szintig - Tapasztalt: A pet képessé válik élő, mozgó objektumok árnyékát manipulálni, ám nagy nehézségek árán. Bár képes minden árnyékból erőt nyerni, az alak így fele annyi kör*speciális képesség ideig maradhat fent.
- 12. szinttől - Mester: A pet innentől kezdve probléma nélkül használhatja az élő és élettelen objektumok árnyékát, s szinte bármilyen alakot kölcsönözhet azoknak.

Új:

A Démonfarkas szörnyszerű formát vesz fel, amivel lehetővé veszi, hogy az árnyékokat kedve szerint irányíthassa. A rém formát három (3) kör erejéig képes fenntartani, lehűlési ideje két (2) kör. Továbbá ha külön körökben van használva az alak, annak számai összeadandóak. Azt, hogy minek az árnyékát irányíthatja, az nagyban befolyásolja az idomár szintje:
1-3. szintig - Kezdő: A pet a mozdulatlan objektumok árnyékát, mint pl. egy fáét vagy egy szikláét tudja hasznosítani és azt is alapszinten. Képes lesz csápokat formázni és az ellenfél köré tekerni vagy azokkal ostorként bánni.
4-7. szintig - Haladó: A pet már képes lesz a mozdulatlan objektumok árnyékát úgy manipulálni, hogy akár a csápokat különféle, egyszerűbb fegyver alakjává tudja változtatni, mint pl. egy kardnak az élévé.
- 8-11. szintig - Tapasztalt: A pet képessé válik élő, mozgó objektumok árnyékát manipulálni, ám nagy nehézségek árán.
- 12. szinttől - Mester: A pet innentől kezdve probléma nélkül használhatja az élő és élettelen objektumok árnyékát, s szinte bármilyen alakot kölcsönözhet azoknak.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Hétf. Júl. 22 2013, 22:24

Ossu! Very Happy

Elfogadom a módosításokat.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Csüt. Aug. 08 2013, 22:11

Nos, arra az elhatározásra jutottam, hogy mivel a karakterem kicsit pisisnek tűnik, így hát szeretném legalább két (2) évvel öregíteni. Rolling Eyes 

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Pént. Aug. 09 2013, 00:41

Legyen, elfogadom a változtatást.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Kedd Aug. 13 2013, 18:40

2. képesség pályázat

The Summoned Beast - A képesség használatával képessé válik Ifrit adatait maga köré vonni, majd az felírja a sajátját, ezáltal testi megjelenése is a tűzóriáséra (még a fegyvere is!) fog hasonlítani. Ahhoz, hogy a játékos magához hívja ezeket az adatokat, és aktiválja a képességet, érzelmi kitörésre van szüksége, a leghatásosabb formája pedig a harag elszabadítása. Az átváltozást két módon használhatja föl:
- Ravager: Azáltal, hogy érzelmeit a támadásra összpontosítja, a használó képessé válik arra, hogy a speciális képességre tett pontjainak 75%-át (páratlan szám esetén lefelé kerekítve) erőre csatornázza, ám ezzel együtt a kitartása 25%-al csökken. A mód három (3) kör erejéig tartható fent, utána a használó visszaváltozik. Lehűlési ideje két (2) kör, harcban pedig három (3) alkalommal használható.
- Defender: Annak segítségével, hogy akaraterejét a védekezésére csatornázza, a használó a speciális képességre tett pontjainak 75%-át (páratlan szám esetén lefelé kerekítve) a páncélpontjaira csatornázza, ám ezzel együtt gyorsasága 25%-al csökken, ráadásul a következő két (2) körben muszáj ebben a módban maradnia. Ha a páncélt leütik, ez a mechanizmus nem használható. A mód három (3) kör erejéig tartható fent, utána a használó visszaváltozik. Lehűlési ideje négy (4) kör, harcban pedig két (2) alkalommal használható.

Aznap valami furcsa történt velem. Persze ami nagy darab és ijesztő, az másnak aligha nem nevezhető, csak furcsának. Anya még régen azt mondta nekem, hogy "szörnyek márpedig nincsenek". Ez a virtuális világ mégis hemzsegett tőlük. Ha KA úgy akarta, még a legszörnyűbb rémálmainkat is életre kelti, hogy aztán mi magunk könyörögjünk a halálért, legalábbis így gondoltam. Dühös voltam. Az elején még tetszett is ez az új fajta környezet, hogy kirúghatunk a hámból, de aztán végül rá kellett döbbennem: ez már nem játék, itt tényleg az életben maradásért kellett küzdenünk. Rengetegen meghaltak, attól függetlenül, hogy hogyan, - mobok, rosszindulatú játékosok vagy éppen az öngyilkosság áldozatai - de erről az egészről csupán egyetlen egy személy tehetett: Kayaba Akihiko. Ahogyan ott álltam, a hetedik szint kietlen pusztaságában, mobírtás közepette, elöntött az indulat. Még én is végezni akartam magammal, és meg is tettem volna, ha Annabell és Szophie meg nem mentenek! Másra se vágytam, hogy én magam végezzek azzal a szörnyeteggel. Ökölbe szorítottam kezemet, és váratlanul - Hati döbbenetére és ijedtségére - elordítottam magamat, aztán térdre rogytam. A petem aggódóan lépkedett hozzám, s orrával a karomat bökdöste. Együttérzően nyüszített, ami felettébb szokatlan volt a démonfarkastól. Nyugtatóan megcirógattam a buksiját, aztán fölálltam. Abban a pillanatban úgy éreztem, mintha valami földrengést uszított volna a hetedik szintre. Pontosan olyan volt, mint akkor. Lehetséges? Igen, jól gondoltam: az akkor megjelenő táncoló tűzdémon ismét megjelent előttem, háromméteres pompájában. Fegyverét maga mellett tartotta, a földbe szúrva. Két fejével csakis engem méregetett. A múltkor nem habozott, meg akart ölni, de aztán elment. Vajon miért éreztem most sokkal másabbnak a megjelenését? A szörnyeteg ott állt, jogarszerű fegyverére támaszkodva. Hirtelen, felbátorodva szólítottam meg a bestiát, abban a reményben, hogy érti, amit mondok:

- Nem először látjuk egymást. Az én nevem Askr, a társam pedig Hati.
- Jól tudom, kik vagytok. - mondta, mély hangon, ami talán úgy csengett, mint az enyém. - A nevem Ifrit. Már nagyon régóta várom ezt a percet. Most végre tökéletesen megidéztél.
- Megidéztelek? - csodálkoztam. - Én sosem hívtalak téged.
- Óh, dehogynem. - kuncogott. - Én te vagyok. És a múltkor is te idéztél meg.
- Akkor miért támadtál rám? - Teljesen összezavart, amit az Ifrit nevezetű tűzóriás mondott. Egyáltalán nem értettem, miért akart akkor bántani, ha Ő nem más, mint Én. Kérdésemen már nem csak kuncogott, hanem gúnyosan nevetett.
- Hogy miért? Én megmondom: teszteltelek. - felelte, majd két kézbe vette jogarát. - És mint akkor, úgy most sem lesz másképp. Az erőmet ki kell érdemelned, fiú! - Aztán se szó, se beszéd, őrjöngve lesújtott rám. Nem volt időm a támadás kikerüléséhez. Összesen kilenc pontot vett le a páncélomról, szóval majdnem nullázta azt. Mi ez a szörnyeteg? Nem mob, indikátora meg nem is volt. Akkor tényleg köze lehetett hozzám. Hatinak füttyentettem, aki egy vakkantás közepette vetette magát Ifritre, jobb felső karját megtépázva. Az életcsíkja jókorát csappant. A démonfarkas acsargó morgással tartotta tőlem távol a tűzdémont, aki idegesen hörögve méregette a petet.
- Tágulj innét, te korcs. Nem veled van dolgom - morogta a démon.
- Azt már nem! Az ellenfeled én vagyok! - bömbölte Hati, agyarait csattogtatva. Ifrit meglepetten hümmögött.
- Gondolod? Akkor feltennék neked egy kérdést: miért fontos neked ez a fiú?
- Ő a társam! - felelte, meglepő határozottsággal. Az óriás ott állt, csendben, nagyobbik fejével Hatit, a kisebbel pedig engem nézett. Aztán végül mintha meggondolta volna magát, leengedte fegyverét.
- Érdekes. - mondta, kis váratva. - Majd meglátod, hogy lesznek olyan pillanatok, hogy neked kell lefegyverezned a saját idomárodat. Ott aztán ki fog derülni, mennyire ragaszkodsz hozzá... - Miután végigmondta monológját, karmazsinvörös pixelekre bomlott. Ahelyett, hogy eltávozott volna, egyenesen felém tartott! Hati minden erővel azon volt, hogy fogai közé fogja a pixeldarabokat, de persze ez nem sikerült. Az adatok - nagy megdöbbenésemre - a bal karomra telepedtek, aztán a bőrömbe égtek. Ha a játékban lenne fájdalom, biztosan ordítottam volna. A pixeldarabok sokasága végül egy tetoválás formáját öltötték fel, ami még enyhén izzott. Nagyon furcsán éreztem magamat. Mégis mit csinált velem az a szörnyeteg?

A képesség kijátszása természetesen majd a játéktéren kerül sorra.
     

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Szer. Aug. 14 2013, 20:38

Ossu!

Elfogadom a pályázatot. Gratulálok a második képességedhez Very Happy
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Vas. Szept. 08 2013, 15:23

Azt hiszem ideje lesz lépni, és a növénylátás jártasságomat becserélném fegyverkészítésre.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Szer. Szept. 11 2013, 17:20

Elfogadom, jártasságcsere megtörtént.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Szer. Szept. 18 2013, 09:28

Pet képesség pályázat - part 2 & 1. képesség változtatása

Pandemonium Breath - Hati képessé válik számítógépes vírusokat előidézni, és egy igen nagy pusztító erejű, irányát váltható, lila-fekete árnyalatú lehelet formájában az áldozatába juttatni. Azáltal, hogy ezekkel a virtuális kórokozókkal teli csapással megtámadja ellenfelét, minden olyan effektet, ami a gyógyítás célját szolgálja, egyszerűen megfordítja. Egyszerűsítve ha valaki egy gyógyító tárgyat vagy képességet használ önmagán vagy a társán, annak értékével fog sérülni, míg a vírus státusz az áldozaton van. A státuszt a halványan elszínezett bőr jellemzi. Ennek hatása három (3) körig érvényes, lehűlési ideje pedig szintúgy három (3) kör. - 2. képi

Eredeti: A Hold leple - A démonfarkas szörnyszerű formát vesz fel, amivel lehetővé veszi, hogy az árnyékokat kedve szerint irányíthassa. A rém formát három (3) kör erejéig képes fenntartani, lehűlési ideje két (2) kör. Továbbá ha külön körökben van használva az alak, annak számai összeadandóak. Azt, hogy minek az árnyékát irányíthatja, az nagyban befolyásolja az idomár szintje:
1-3. szintig - Kezdő: A pet a mozdulatlan objektumok árnyékát, mint pl. egy fáét vagy egy szikláét tudja hasznosítani és azt is alapszinten. Képes lesz csápokat formázni és az ellenfél köré tekerni vagy azokkal ostorként bánni.
4-7. szintig - Haladó: A pet már képes lesz a mozdulatlan objektumok árnyékát úgy manipulálni, hogy akár a csápokat különféle, egyszerűbb fegyver alakjává tudja változtatni, mint pl. egy kardnak az élévé.
- 8-11. szintig - Tapasztalt: A pet képessé válik élő, mozgó objektumok árnyékát manipulálni, ám nagy nehézségek árán.
- 12. szinttől - Mester: A pet innentől kezdve probléma nélkül használhatja az élő és élettelen objektumok árnyékát, s szinte bármilyen alakot kölcsönözhet azoknak.

Új: Shadow drive - Azáltal, hogy Hati önmagára vagy másokra egy láthatatlan aurát bocsát, képessé válik, hogy önmaga vagy az általa választott személy az árnyékokban utazzon. Fontos, hogy az árnyéknak legalább akkorának kell lennie, mint annak az élőlénynek, amelyiket az árnyékok világában utaztat. Ahhoz, hogy az alany kijuthasson ebből az állapotból, kellő nagyságú fényalakot kell keresnie, hiszen ott minden pont fordítva van. Az árnyékokban nem támadhat, nem használhat más képességet, amíg fel nem oldja az utazást.

Egy szép reggelen...

- Te jó isten! - kiáltottam fel, amikor megláttam Hatit, az ágyamban. Nem is akárhogyan...
- Mi van már...? - kérdezte az átlagnál is mélyebb hangon, és fejét felemelvén nézett rám. Ott feküdt rajtam, majdnem kinyomta belőlem a szuflát. Hati hatalmasra nőtt! Igaz, hogy apróbb korában is démoni lett a pofája, de kinagyított verzióban még talán ijesztő is volt. Nagyobb lett, mint bármelyik kifejlett farkas: a marmagassága a mellkasommal ért fel, míg a feje a vállammal egy szinttel volt. Ha nem lenne annyira görbe testtartása, talán egy ló méretével egyezne meg, de ez lényegtelen. Szarvai jócskán meghosszabbodtak, és nagyjából az alkarom hosszával egyezett meg. A hátán lévő szürkés bunda igazi sörénnyé nőtt, mely már a lábán is itt-ott meg lehetett találni. Aprócska körmei karmazsinvörös karmokká hegyeződtek, lábain és a melle két oldalán éles, a fején található szarvakhoz hasonlatos tüskék nőttek. A szeme körül található jelek nem csak megvastagodtak, de a testének egy kisebb részére is továbbterjedtek, és ragyogóbban izzottak, mint valaha. A farkáról szinte eltűnt a szőr, és jobbára egy fűrészfogas evezőlapátra emlékeztetett. Kétséget kizárólag Hatiból egy igazi szörnyeteg lett! Ő pedig csak értetlenül, idegesen nézett rám, azokkal a rubinvörös szemeivel. Legalább azok megmaradtak. Oda, ahová valók.
- Bocs, de ezt meg kell emésztenem. - Rémületemen túllépve keltem ki az ágyamból, az ablakot kinyitva vettem egy jó nagy levegőt. - Tudod, mekkorát nőttél?
- Tudom, és? - Mi történt vele? Kicserélték egy másik démonfarkassal, és az igazi Hati nincs is itt? Legalább egy ijedt sikoltást vártam tőle, vagy valami hasonlót.
- És téged egyáltalán nem zavar, hogy szörnyeteg lettél?
- Viccelsz? - gonoszul kuncogott. Ez sem Hatira utal. - Mindnyájan tudjuk, hogy így is én vagyok a legjobb. Sőt, annál is jobb. - Na, ez az, amit hallani akartam tőle. Őt nem lepte meg a fejlődése. Ha nem egy éjszaka alatt folyt volna le, engem se, de hát Hati mégse valódi farkas. Felült az ágyon és leugrott volna. Az épület belerengett a démonfarkas termetébe. Ezen tényleg változtatni kell. Hati felettébb nyugodtnak látszott, pedig kicsiként még a reggelt is egy civakodással kezdte, de nem. Nagyot nyújtózott, pokoli hangon ásított, majd megvillantotta fogait. Lehengerlően démoniak. Most már végre megértettem, miért hangoztatja a démonfarkast - mert ő tényleg démonfarkas. Rám nézett, és elvigyorodott. Az a sok agyar egyszerűen vérfagyasztó látvány volt, és ezt hamar észrevette, szóval visszahúzta őket. Ott feküdt, az ágy mellett, kíváncsi tekintettel az arcán. Valami megváltozott benne.

Azon a napon nem csak Hati változott meg, hanem maga a képessége is. Azért hívott ki az udvarra, mert mutatni akar valamit. Egyszerűen csak rá tette a vállamra iszonyatos mancsát, és valami furcsa bizsergés járt át. Elvigyorodott, aztán egy fa árnyékába taszított. Rossz viccnek fogtam fel, ám akkor vettem észre, hogy elnyel a fa árnyéka! Sötét volt. És én csak futottam. Futottam, míg meg nem láttam egy fényforrást. Akkorát, melyen én is kiférek. Egy ilyen sötét világban az árnyék árnyéka a fény. Egy szikla formájú árnyékon bújtam ki. Rájöttem: Hati árnyékban utaztatott. Sok időnek tűnt, de Hati a saját példájával demonstrálta, hogy egy árnyékutazás másodpercek alatt lezajlik. Olyan volt, mintha csak egy vájt alagútban közlekednék. Hasznosnak találtam ezt a képességet, ám a démonfarkas nem tudta le ilyen hamar. Vagy ráérzett az új erejére, vagy már csak tudta, mivel van megáldva. Új képességével azt a sziklát tarolta le, aminek az árnyékából visszatértem, ráadásul annak sugarát kisebb ívben el tudta fordítani. Azt hogy ez mire képes, még ő sem tudja. Mindketten reméljük, hamar meg tudjuk az igazságot.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Cardinal Szer. Szept. 18 2013, 15:56

Ossu!

Elfogadom a pályázatot, gratulálok Hati második képességéhez Very Happy
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Askr Szomb. Szept. 21 2013, 00:38

NJK pályázat

Hope Northwind - Askr Wh6vvlvoi13frhutd6lc

Jeanie McRanch

Kor: 9
Nem: Lány
Kaszt: Állatidomár
Pet: Nincs
Céh: Justice League

Jellem: Kicsi és tapasztalatlan a harchoz. Korához képest azonban többet tud az életről, ami meglepetésként érheti azokat, akik megismerkednek vele. Gyenge és érzékeny, főleg ha szánt szándékkal bántalmazzák. Nem fél a nagyobb háta mögé bújni és attól segítséget kérni. A játék alapos leckéül szolgált a lánynak, miszerint az élet kegyetlen, a természet pedig nem fél elpusztítani a gyöngét. Társa meghalt, és ezen ő sem változtathat, mégis igyekszik optimistán gondolkodni, kisebb-nagyobb sikerrel. Remekül bánik az állatokkal, és ki tudja, talán pont ezért hagyta abba a hatalmas veszéllyel járó fejlődést, és ideje nagy részét a petek ésszerű ápolásával tölti.  

Történet:

Este volt. A csillagok fényesen ragyogtak. Gyönyörű, egyszerűen gyönyörű. Azt hittem, a Kezdetek városa és Torubana között senkivel se találkozok: csak én, és Hati, jó messze tőlem. Emlékeztem erre a helyre - szívemben gyász ült, amiért valaki meghalt. Nagyjából egy hónap telt el, és már nem éreztem rosszul magamat. Viszont nagyon érdekelt, miért ölték meg. Zsebre dugott kézzel, a holdra néztem. Mindig megvigasztalt. Az új Hati egy szót sem szólt, csak vonyított. Vonyított, mert jól esett neki, és nem gyászosan, mint a lány halálakor. Fenséges, méltóságteljes üvöltés, a démonfarkas részéről. Azonban volt valami, ami aggodalommal töltött el - egy hüppögés hangja. Közvetlenül mellőlem jött, bár annak forrását még nem láthattam, annyira sötét volt. Aztán amint az idegen közelebb lépett, a hold és a csillagok fénye megvilágította őt: egy kislány. A szemét dörzsölte, mert sírt. Aztán rám nézett, könnybe lábadt, csillogó, mélykék szemeivel. Már zokogott, és úgy futott hozzám, derekamat átölelve. Meghaltak. Mind meghaltak. A tigris is meghalt, bátyó is meghalt... - ennyit mondott, és már tudtam, mi történhetett. Leguggoltam, és megöleltem. Mi mást tehettem volna?
Magammal vittem. Hogy hova? Egyelőre nem tudtam, pontosan merre, de egy biztonságos övezetbe, ahol nem bánthatják. A JL-be egyelőre nem, hátha vannak még ismerősei. Nem voltak. A bátyján és a petjén kívül senkit sem ismert. Egyedül volt, magányos volt. Mi mást tehettem volna? Magammal vittem arra a kis időre, amíg kitalálhattam, mi legyen a sorsa. Egy léleknek se szóltam arról, hogy egy kislányt rejtegetek a palota falai között. Csak Hati tudott róla, ő pedig kedvelte a Jeanienak keresztelt lányt. Én Hope, ő Jeanie. Rajtam aludt el, könnyei eláztatták a ruhámat (pedig tegnap voltam a tónál...). Mintha a saját, tulajdon bátyja lennék. De miért is ne?
Reggelre úgy tűnt, mintha egy kicsit rendbe jött volna. Egy pillanatra azt hittem, elment a palotából, de nem. Hatihoz bújt, a démonfarkas pedig békésen tűrte. Mindketten megkedveltük Jeaniet. Akár egy kis család a nagy családban. Azt gondoltam, miért is ne maradhatna? Persze majd meg kell beszélnem a többiekkel, mert biztosan nem tűrnék el, ha egy segítségre szoruló kislányt bújtatok. Majd, hamarosan.

Aztán egy légbe kapott ötlet jött tőle: tenyésztő akar lenni. De létezik-e egyáltalán ebben a világban olyan lehetőség, hogy állatokat tenyésszen. Mire ő azt mondta igen, miért ne? A bátyjával és a tigrissel láttak kint, valahol a második szint környékén hatalmasra nőtt, aranytollú, futólábú madarakat. Kíváncsi lennék, mire menne az óriás csibékkel...


A hozzászólást Askr összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Okt. 01 2013, 20:41-kor.

Askr
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hope Northwind - Askr Empty Re: Hope Northwind - Askr

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.