Hope Northwind, aka Askr
2 posters
1 / 1 oldal
Hope Northwind, aka Askr
Név: Hope Northwind, a játékban „Askr”
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
Kor: 16
Kinézet: Átlagos magassággal rendelkezik, de egy kicsit vékonyabb a kelleténél. Bozontos haja aranyszőke, szemei mélykékek, arcvonásai finomak. Rövid ujjú ruhát hord, melynek egyik fele fekete, míg a másik fehér, (annak zsebei így ellenkező színűek), gallérjának belseje vörös. Szürke ballonnadrágot visel, fekete edzőcipővel.
Jellem: Elég jóindulatú, viszont nem nehéz feldühíteni. Ennek ellenére nem az a tipikusan kicsapongó, ifjú lélek. Képes hidegfejjel gondolkodni, nem a falnak szaladva megoldani a problémáit. Hatalmas igazságérzete miatt egyszerűen képtelen elviselni, ha az ártatlanoknak baja esik. Persze ez mind a „fényes” oldala, benne is megvan a belső sötétség. Elég bizalmatlan azokkal, akiket nemigen kedvel. Ez elsőre túlságosan ítélkezőnek tűnik, de bizalmatlansága akkor alakult ki, mikor csapdába esett a játékban. Ezen a rossz tulajdonságán egykettőre túlléphet, ha megbizonyosodik arról, hogyha megbízhat az adott személyben. Onnantól fogva egy hűséges, kitartó bajtársat tudhat maga mellett a személy. Néha rájön az öt perc, elretten egy igazán erős ellenfél láttán, de egy alapos rágyőzéssel képes hamar túllépni a félelmein. A hatásos, meggyőző monológok igazán hatnak a fiúra. Szerető, sőt, már-már imádja a természetfölötti dolgokat, a mitológiát. Annak ellenére, hogy átokként érte meg azt, hogy csapdába esett a játékban, végre közelről láthatott olyan dolgokat, amik a valódi életben nem is léteznek.
Képességek:
Bestialélek: A használója ezzel a passzív képességgel megértheti az állatok és mobok alapvető gondolatait. Kezdetben ezek csak alapvető érzések, mint például a harag. Ez a képesség a fejlődéssel egyre jobban kiéleződik, így ha teheti, magasabb szinten akár az állatok és mobok épkézláb gondolatait is megértheti: a képesség hatásköre 15 szintenként növekszik, a használó 1. szinttől csak az alapvető gondolatokat érti, 15. szinttől már többféle gondolatot is képes érzékelni, míg a 30. szinttől kezdve tökéletesen érzi a gondolatait. A képesség 2 kör*szint erejéig lehet aktív. A képesség aktiválása után a használó szemeit ilyen jelek keretezik.
Előtörténet:
16 évvel ezelőtt, egy szép, márciusi napon születtem a Londontól félreeső Plymouth, tengerhez közeli városához. A szüleim, Jane és Louis Northwind áldásnak fogadták világra jöttömet. Kicsit aggódhattak, a „mi van, ha” kérdésektől, amik mindig szóba jöhettek, de végül felsóhajthattak, mikor gikszer hiányában zajlott le a születésem. A családi körülmények igazán kedvezőek voltak ahhoz, hogy hamar felcseperedjek. A tengerparti város egyik félreeső házában nevelkedve az élet hamar telt. Már kiskoromtól kezdve nagy álmodozó voltam: anya vagy apa lefekvés előtt mindig a mitológiákból meséltek. Leginkább a norvég legendák miatt csillant fel a szemem, ami nem is csoda, hiszen olyan hihetetlennek bizonyult, hogy régen – bár a Bibliában is – csakis két ember, Askr és Embla élt az akkoriban Midgardnak nevezett Földön. Elcsodálkoztam, mikor minden alkalommal szó esett a két farkasról, Sköllról és Hatiról, Fenrir farkas fiait, akik a napot és a holdat akarták felfalni, míg Ragnarök, a világ végét megtestesítő sárkány elnyelte őket. Mindig elképzeltem Asgardot, az istenek égi szálláshelyét, a nagyszakállú Odint és az ő szárnyas hírvivőit, Hugint és Munint. Lenyűgöztek ezek a mitológiák, ám hamar csalódnom kellett, hiszen ezek csak a mesék részei voltak. De én megfogadtam, öt éves fejemmel, hogy ezeket a történeteknek megkeresem a valódiságát. Elvágyódtam ebbe a képzeletben létező időkbe, mikor nyoma sem volt a modern civilizációnak. Ahol Askr és Embla élt Midgard világában. És azt hiszem, azóta a Földet már nem is Földnek hívtam, hanem Midgardnak. Egészen aggasztónak tűnt az is, amikor az iskolai tanulmányaimat megkezdve nem az „Ég szerelmére”, hanem az „Odin szerelmére” jelzőt használtam. Egészen biztosan tartottak attól, hogy ezzel a magatartással ellentéteket keltek az osztálytársaimban, így nyilván a szüleik eltiltottak, hogy a közelükbe merészkedjek. Így hát a nagy magányosságomban csakis magamra és a kis világomra támaszkodhattam, mígnem az általános iskola hetedik osztályát végül befejeztem. A szüleim aggodalmaskodtak, amiért hét esztendő alatt egyetlen egy barátot sem találtam magamnak. Én – a magam véleménye szerint – igazán jól éreztem magamat, habár már a tanárok sem nézték jó szemmel az „igen bizarr” szokásaimat. Nyilván beszéltek a szüleimmel, mert már aznap este anya és apa leültek velem beszélgetni. Sejtettem, hogy rólam volt szó, de meglepődtem, amint megemlítették a mások és az ő számukra szokatlan viselkedésemet. Szerintük már réges-régen le kellett volna szállnom a fellegekből, felhagyva a belső világommal és az álmodozással. Fájdalmas volt, hogy ilyet kértek tőlem, és bármennyire a jót akarták nekem, ezt nem bírtam teljesíteni. El kellett fogadniuk, hogy nem voltam hajlandó megváltozni: aki fontos, azt feltétel nélkül szeretni kell. A reakcióm megdöbbentette a szüleimet, amiért már ilyen felnőttes gondolataim támadtak. Emiatt felhagytak egy kis ideig a meggyőzésemmel. Egy újabb esztendő telt el. Azon a bizonyos márciusi napon, mikor betöltöttem tizenhatodik életévemet, – bár nem sejtettem – sok minden megváltozott. Már korábban hallottam a hírt, hogy egy Sword Art Online nevezetű MMORPG játék került a világpiacra és elméletileg úgy vették szinte minden korosztályban, mint a cukrot. Nem különösebben foglalkoztatott, de szüleim a születésnapom alkalmából megvették nekem. Nyilván abban reménykedhettek, hogy egy effajta netes játékkal megnyílok mások felé. Én meg gondoltam: ha már úgyis megkaptam, miért ne játszanék vele? Magamra zártam a szobám ajtaját, a játékot feltelepítettem. Bejelentkezve már csak a karakteremet kellett kiválasztanom, mi legyen a neve, valamint a kasztja. Sejthető, hogy rögtön a norvég mitológia jutott eszembe, így az Askr nevet választottam. A kasztok között nem okáig válogattam: szerettem az állatokat és róluk rögtön Sköll, Hati vagy éppen Hugin és Munin jutott eszembe. Ezért hát az állatszelídítő kasztot választottam, majd létrehoztam a karakteremet. Már-már tűkön ülve vártam, vajon milyen lesz a játék, amikor számos, megdöbbentő dolog történt velem: nagy fényjáték, s elveszítettem az eszméletemet. Mikor magamhoz tértem, idegen helyen feküdtem. Körülöttem számos hozzám hasonló ember volt jelen és furcsállva néztek engem. Egyikőjük között megláttam az egyik jelenkori osztálytársamat is. Megdöbbenten néztünk egymásra: mit volt ott vagy éppen ÉN mit kereshettem ott? Hamarosan tájékoztatva lettünk a dolgokról: a Sword Art Online GM-je, már nem is tudom a nevét, kiadta az instrukciókat. A játék élő lett, vagyis nekünk, játékosoknak kellett kijutnunk belőle, de csak úgy, hogyha mind a száz szintet teljesítettük. Száz szint. Elképedten meredten magam elé, miközben mások tökéletesen bepánikoltak, amiért mindnyájan elszakadtunk a valódi világtól. Valahogyan én nem voltam ennyire kiakadva, habár kihasználva éreztem magamat. Egy új, ismeretlen világban ragadtam, amiből csakis én juthattam ki. Egyelőre azt kellett tennem, amit a GM uraság „parancsolt”. Azt a száz szintet minden áron teljesíteni kell, ha viszont akarom látni a szüleimet, legalábbis így gondoltam. Ám, hogy ezt miképpen is vigyem végbe, azt már passzoltam. Állatidomárként még állattársam sem volt, aminek a segítségével fejlődhessek. Miközben jártam az új, ismeretlen, mezős tájakat, egy öregembert láttam meg, ahogy egy fa tövében heverészett, egy igazán különös tojással a kezében. Közelebb léptem, udvariasan üdvözöltem az urat. Az öregember jóindulatúnak mutatkozott, ugyanis elég szépen kért meg, hogy üljek le és beszélgessek vele. Először egész bizalmatlan voltam vele, ám mikor megérdeklődte, mit keresek „ebben” a világban, kételyeim szertefoszlottak. Nyilván aggódott, amiért védtelenül járkáltam egy olyan helyen, ahol nyüzsögtek a vad teremtmények. Éppen emiatt adta a kezembe a tojást, majd mire hármat számolhattam, elnyelte a föld. Alaposan megvizsgáltam a tojást: éjfekete volt, vörös mintákkal, a közepén egy bestialakkal, ami éppen egy holdmintát űzött. Ismét a mitológia jutott eszembe, de azt, hogy vajon sejtésem beigazolódik, amiatt már csak várnom kellett. Addig is reménykedtem, hogy valami megsegít és talál valami könnyebb megoldást a játékból való kijutásból vagy marad a nehezen járható, rögös út.
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
Kor: 16
Kinézet: Átlagos magassággal rendelkezik, de egy kicsit vékonyabb a kelleténél. Bozontos haja aranyszőke, szemei mélykékek, arcvonásai finomak. Rövid ujjú ruhát hord, melynek egyik fele fekete, míg a másik fehér, (annak zsebei így ellenkező színűek), gallérjának belseje vörös. Szürke ballonnadrágot visel, fekete edzőcipővel.
Jellem: Elég jóindulatú, viszont nem nehéz feldühíteni. Ennek ellenére nem az a tipikusan kicsapongó, ifjú lélek. Képes hidegfejjel gondolkodni, nem a falnak szaladva megoldani a problémáit. Hatalmas igazságérzete miatt egyszerűen képtelen elviselni, ha az ártatlanoknak baja esik. Persze ez mind a „fényes” oldala, benne is megvan a belső sötétség. Elég bizalmatlan azokkal, akiket nemigen kedvel. Ez elsőre túlságosan ítélkezőnek tűnik, de bizalmatlansága akkor alakult ki, mikor csapdába esett a játékban. Ezen a rossz tulajdonságán egykettőre túlléphet, ha megbizonyosodik arról, hogyha megbízhat az adott személyben. Onnantól fogva egy hűséges, kitartó bajtársat tudhat maga mellett a személy. Néha rájön az öt perc, elretten egy igazán erős ellenfél láttán, de egy alapos rágyőzéssel képes hamar túllépni a félelmein. A hatásos, meggyőző monológok igazán hatnak a fiúra. Szerető, sőt, már-már imádja a természetfölötti dolgokat, a mitológiát. Annak ellenére, hogy átokként érte meg azt, hogy csapdába esett a játékban, végre közelről láthatott olyan dolgokat, amik a valódi életben nem is léteznek.
Képességek:
Bestialélek: A használója ezzel a passzív képességgel megértheti az állatok és mobok alapvető gondolatait. Kezdetben ezek csak alapvető érzések, mint például a harag. Ez a képesség a fejlődéssel egyre jobban kiéleződik, így ha teheti, magasabb szinten akár az állatok és mobok épkézláb gondolatait is megértheti: a képesség hatásköre 15 szintenként növekszik, a használó 1. szinttől csak az alapvető gondolatokat érti, 15. szinttől már többféle gondolatot is képes érzékelni, míg a 30. szinttől kezdve tökéletesen érzi a gondolatait. A képesség 2 kör*szint erejéig lehet aktív. A képesség aktiválása után a használó szemeit ilyen jelek keretezik.
Előtörténet:
16 évvel ezelőtt, egy szép, márciusi napon születtem a Londontól félreeső Plymouth, tengerhez közeli városához. A szüleim, Jane és Louis Northwind áldásnak fogadták világra jöttömet. Kicsit aggódhattak, a „mi van, ha” kérdésektől, amik mindig szóba jöhettek, de végül felsóhajthattak, mikor gikszer hiányában zajlott le a születésem. A családi körülmények igazán kedvezőek voltak ahhoz, hogy hamar felcseperedjek. A tengerparti város egyik félreeső házában nevelkedve az élet hamar telt. Már kiskoromtól kezdve nagy álmodozó voltam: anya vagy apa lefekvés előtt mindig a mitológiákból meséltek. Leginkább a norvég legendák miatt csillant fel a szemem, ami nem is csoda, hiszen olyan hihetetlennek bizonyult, hogy régen – bár a Bibliában is – csakis két ember, Askr és Embla élt az akkoriban Midgardnak nevezett Földön. Elcsodálkoztam, mikor minden alkalommal szó esett a két farkasról, Sköllról és Hatiról, Fenrir farkas fiait, akik a napot és a holdat akarták felfalni, míg Ragnarök, a világ végét megtestesítő sárkány elnyelte őket. Mindig elképzeltem Asgardot, az istenek égi szálláshelyét, a nagyszakállú Odint és az ő szárnyas hírvivőit, Hugint és Munint. Lenyűgöztek ezek a mitológiák, ám hamar csalódnom kellett, hiszen ezek csak a mesék részei voltak. De én megfogadtam, öt éves fejemmel, hogy ezeket a történeteknek megkeresem a valódiságát. Elvágyódtam ebbe a képzeletben létező időkbe, mikor nyoma sem volt a modern civilizációnak. Ahol Askr és Embla élt Midgard világában. És azt hiszem, azóta a Földet már nem is Földnek hívtam, hanem Midgardnak. Egészen aggasztónak tűnt az is, amikor az iskolai tanulmányaimat megkezdve nem az „Ég szerelmére”, hanem az „Odin szerelmére” jelzőt használtam. Egészen biztosan tartottak attól, hogy ezzel a magatartással ellentéteket keltek az osztálytársaimban, így nyilván a szüleik eltiltottak, hogy a közelükbe merészkedjek. Így hát a nagy magányosságomban csakis magamra és a kis világomra támaszkodhattam, mígnem az általános iskola hetedik osztályát végül befejeztem. A szüleim aggodalmaskodtak, amiért hét esztendő alatt egyetlen egy barátot sem találtam magamnak. Én – a magam véleménye szerint – igazán jól éreztem magamat, habár már a tanárok sem nézték jó szemmel az „igen bizarr” szokásaimat. Nyilván beszéltek a szüleimmel, mert már aznap este anya és apa leültek velem beszélgetni. Sejtettem, hogy rólam volt szó, de meglepődtem, amint megemlítették a mások és az ő számukra szokatlan viselkedésemet. Szerintük már réges-régen le kellett volna szállnom a fellegekből, felhagyva a belső világommal és az álmodozással. Fájdalmas volt, hogy ilyet kértek tőlem, és bármennyire a jót akarták nekem, ezt nem bírtam teljesíteni. El kellett fogadniuk, hogy nem voltam hajlandó megváltozni: aki fontos, azt feltétel nélkül szeretni kell. A reakcióm megdöbbentette a szüleimet, amiért már ilyen felnőttes gondolataim támadtak. Emiatt felhagytak egy kis ideig a meggyőzésemmel. Egy újabb esztendő telt el. Azon a bizonyos márciusi napon, mikor betöltöttem tizenhatodik életévemet, – bár nem sejtettem – sok minden megváltozott. Már korábban hallottam a hírt, hogy egy Sword Art Online nevezetű MMORPG játék került a világpiacra és elméletileg úgy vették szinte minden korosztályban, mint a cukrot. Nem különösebben foglalkoztatott, de szüleim a születésnapom alkalmából megvették nekem. Nyilván abban reménykedhettek, hogy egy effajta netes játékkal megnyílok mások felé. Én meg gondoltam: ha már úgyis megkaptam, miért ne játszanék vele? Magamra zártam a szobám ajtaját, a játékot feltelepítettem. Bejelentkezve már csak a karakteremet kellett kiválasztanom, mi legyen a neve, valamint a kasztja. Sejthető, hogy rögtön a norvég mitológia jutott eszembe, így az Askr nevet választottam. A kasztok között nem okáig válogattam: szerettem az állatokat és róluk rögtön Sköll, Hati vagy éppen Hugin és Munin jutott eszembe. Ezért hát az állatszelídítő kasztot választottam, majd létrehoztam a karakteremet. Már-már tűkön ülve vártam, vajon milyen lesz a játék, amikor számos, megdöbbentő dolog történt velem: nagy fényjáték, s elveszítettem az eszméletemet. Mikor magamhoz tértem, idegen helyen feküdtem. Körülöttem számos hozzám hasonló ember volt jelen és furcsállva néztek engem. Egyikőjük között megláttam az egyik jelenkori osztálytársamat is. Megdöbbenten néztünk egymásra: mit volt ott vagy éppen ÉN mit kereshettem ott? Hamarosan tájékoztatva lettünk a dolgokról: a Sword Art Online GM-je, már nem is tudom a nevét, kiadta az instrukciókat. A játék élő lett, vagyis nekünk, játékosoknak kellett kijutnunk belőle, de csak úgy, hogyha mind a száz szintet teljesítettük. Száz szint. Elképedten meredten magam elé, miközben mások tökéletesen bepánikoltak, amiért mindnyájan elszakadtunk a valódi világtól. Valahogyan én nem voltam ennyire kiakadva, habár kihasználva éreztem magamat. Egy új, ismeretlen világban ragadtam, amiből csakis én juthattam ki. Egyelőre azt kellett tennem, amit a GM uraság „parancsolt”. Azt a száz szintet minden áron teljesíteni kell, ha viszont akarom látni a szüleimet, legalábbis így gondoltam. Ám, hogy ezt miképpen is vigyem végbe, azt már passzoltam. Állatidomárként még állattársam sem volt, aminek a segítségével fejlődhessek. Miközben jártam az új, ismeretlen, mezős tájakat, egy öregembert láttam meg, ahogy egy fa tövében heverészett, egy igazán különös tojással a kezében. Közelebb léptem, udvariasan üdvözöltem az urat. Az öregember jóindulatúnak mutatkozott, ugyanis elég szépen kért meg, hogy üljek le és beszélgessek vele. Először egész bizalmatlan voltam vele, ám mikor megérdeklődte, mit keresek „ebben” a világban, kételyeim szertefoszlottak. Nyilván aggódott, amiért védtelenül járkáltam egy olyan helyen, ahol nyüzsögtek a vad teremtmények. Éppen emiatt adta a kezembe a tojást, majd mire hármat számolhattam, elnyelte a föld. Alaposan megvizsgáltam a tojást: éjfekete volt, vörös mintákkal, a közepén egy bestialakkal, ami éppen egy holdmintát űzött. Ismét a mitológia jutott eszembe, de azt, hogy vajon sejtésem beigazolódik, amiatt már csak várnom kellett. Addig is reménykedtem, hogy valami megsegít és talál valami könnyebb megoldást a játékból való kijutásból vagy marad a nehezen járható, rögös út.
A hozzászólást Askr összesen 6 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Feb. 16 2013, 13:18-kor.
Askr- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hope Northwind, aka Askr
Szia!
Amint felkelek belekezdek az előtörid olvasásába, de kérlek, hogy előtte a képességedben a percet javítsd körre, hiszen a játék körökre van osztva.
Amint felkelek belekezdek az előtörid olvasásába, de kérlek, hogy előtte a képességedben a percet javítsd körre, hiszen a játék körökre van osztva.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hope Northwind, aka Askr
Szia!
Oké, az előtörténeted mindent tartalmazott és szépen, választékosan lett megírva, bár az utolsó pontot kissé hamar letudtad, de ez nem akadályoz meg, hogy elfogadjam.
Sokat vacilláltam a kisállatod miatt, de végül úgy döntöttem, hogy mégis megadom a Démonfarkas kisállatot, hiszen az előtörténet alapján nagyon szerettél volna egy farkast. Az állat persze még bébi, bár inkább kölyöknek mondható.
Ezután a legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit a harcos alapra, azaz:
Élet: 2 (a kisállat élete élet/2)
Fegyverkezelés: 0 (a te sebzésed, ennek fele a találati esélyed)
Irányítás: 3 (a kisállatod sebzése, ennek fele a pet találati esélye)
Kitartás: 0 (megegyezik a kisállat kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a kisállat gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a kisállat speciális képesség pontjaival)
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat. + 75 a ritka pet felfedezése miatt.
Nyomás adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Oké, az előtörténeted mindent tartalmazott és szépen, választékosan lett megírva, bár az utolsó pontot kissé hamar letudtad, de ez nem akadályoz meg, hogy elfogadjam.
Sokat vacilláltam a kisállatod miatt, de végül úgy döntöttem, hogy mégis megadom a Démonfarkas kisállatot, hiszen az előtörténet alapján nagyon szerettél volna egy farkast. Az állat persze még bébi, bár inkább kölyöknek mondható.
Ezután a legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit a harcos alapra, azaz:
Élet: 2 (a kisállat élete élet/2)
Fegyverkezelés: 0 (a te sebzésed, ennek fele a találati esélyed)
Irányítás: 3 (a kisállatod sebzése, ennek fele a pet találati esélye)
Kitartás: 0 (megegyezik a kisállat kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a kisállat gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a kisállat speciális képesség pontjaival)
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat. + 75 a ritka pet felfedezése miatt.
Nyomás adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Similar topics
» Hope Northwind, aka Askr
» Hope Northwind - Askr
» Wind of Hope
» Gerard Northwind (Firion)
» Gerard Northwind (Firion)
» Hope Northwind - Askr
» Wind of Hope
» Gerard Northwind (Firion)
» Gerard Northwind (Firion)
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.