Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hinari

2 posters

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Csüt. Szept. 19 2013, 19:24

Ossu! Very Happy

Elfogadom a pályázatot, noha kétségeim támadtak arról, hogy ez a teremtmény tényleg sárkány-e Suspect Mivel pet NJK, így elég az adatlapon feltüntetned.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Szomb. Jan. 18 2014, 14:05


Képesség-igazítás
Apróbb helyesbítések a félreértések és a bossokon való extra gyógyulás elkerülése végett. Módosítások zölddel.

3. Elemental Wall: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait.

Alapja és hatása: A játékos meglendíti a kardját, s egy két méter sugarú kört ír le maga körül, melynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön, megjelenése a használótól függ. Ezek a következőek lehetnek: sötét lángok (élet, bossokra nem hat), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig), ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Hat körönként használható, távolsági támadások ellen hatástalan.

Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Csüt. Jan. 23 2014, 11:54

Ossu!

Elfogadom a módosítást!
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Pént. Feb. 21 2014, 23:30


Jellemfrissítés
Nos ami most van adatlapon, az még az eredeti, éshát azóta eltelt egy kis idő... meg történt pár esemény. Szal az egy csöppet out of date, így itt a mostani.

Új:
Az Aincradban töltött majd másfél év egyre kimagaslóbb eredményei lassan háttérbe szorították régi énjét, a szótlan, önbizalomhiányos kislányt, aki a játék elején volt. Mostmár tisztában van a képességeivel, céltudatos és képes a harcok során és az éles helyzetekben is maximális koncentrációt nyújtani, s ha kell, úgy beszéddel, érvelésekkel segíteni a sikert. Gondolkodásmódja a puszta logikára épül, s képes a végletekig elmenni, csakhogy megértse az adott szituációt; tipikusan az a karakter, aki előbb gondolkodik, és kérdez – sokat – mielőtt bármit is cselekedne. Talán éppen ezért, egyre inkább érzi úgy, hogy túl sok rajta a teher, néha meg lenne elégedve egy kicsivel kevesebb felelősséggel is, mint amit viselnie kell, ez bizonyos helyzetekben komorrá és feszélyezetté teheti. Ugyanakkor tud lazábban is viselkedni, de csakis olyan személyek társaságában, akikben teljes mértékben megbízik, ilyenből pedig nincs túl sok, hála a sok csalódásnak és halálnak, amikben része volt. Igyekszik ott segíteni, ahol tud, általában nyitottan kezeli a feladatokat és az új embereket, de mindig kellő óvatossággal. Elvárja, hogy őszintén beszéljenek vele, ahogyan ő teszi ezt másokkal, és törekszik arra, hogy megfelelő mennyiségű információ nélkül ne ítélkezzen, ám képes eltúlzott következtetéseket levonni akár a legapróbb mozzanatokból is, főleg ha azok hátráltatják a csapatmunkát, vagy negatívan hatnak a barátaira, akiknek mindenkori jóléte egy elég érzékeny pontja.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Kedd Feb. 25 2014, 12:38

Ossu!

Elfogadom a jellemfejlődést Very Happy
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Vas. Ápr. 27 2014, 15:39


Negyedik képesség \o/
4. Status swap
Alapja és hatása: a képesség két, általam választott játékos között cserél ki minden, a pontokat befolyásoló státusz effektet, legyen ez buff, debuff, seb vagy egyéb hatás. A képesség maga a csere, a bónuszok és hátrányok addig tartanak, amíg alap esetben tartottak volna (tehát ha pl egy buff 6 körig tart, és a csere előtt már aktív volt 2 körig, akkor a csere után még 4 körig tart, utána magától megszűnik). Fontos továbbá megjegyezni, hogy – mivel a státusz cserélődik, és nem pl a képesség egész hatása megy át – a képességekkel járó esetleges hátrányok nem tevődnek át, azt továbbra is az viseli, aki a csere előtt viselte. A képesség lehűlési ideje öt kör, ugyanazokon a játékosokon viszont csak a megváltozott státuszok végétől számított hatodik körben használhatom újra.

Kinézete és használata: ha a használó részéről megvan a kellő koncentráció, a célpont karakterek avatarjaiból pixelek válnak ki, és tevődnek át a másikra, ezzel biztosítva a státuszcserét. A játékosok érzik is a képesség hatását: ha egy negatív hatás kerül le róluk vagy pozitívat kapnak, úgy egy pillanatra jóleső, megkönnyebbült érzés lesz úrrá rajtuk, ellenkező esetben pedig kellemetlenséggel párosult hiányérzetük lesz.

Kijátszás: itt.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Vas. Ápr. 27 2014, 20:46

Ossu!

Elfogadom a pályázatot, gratulálok a negyedik o.O képességedhez @.@
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Kedd Dec. 30 2014, 20:07


Noh akkor, hogy hivatalossá legyenek téve az új rendszer miatti változtatások és kiegészítések.
*ő be nem teszi az egészet, csak azokat a részeket amin volt módosítás*

Dragon of Elements:

Hatása: a megidézett sárkány színétől függően a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik moboknál a szintem fele, jk ellen pedig az ellenfelem szintjének fele, lefelé kerekítve; illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 pontot mindig hagy az adott staton. Lehűlési idő 3 kör, bossoknál 15 kiskör.

Elemental Wall:

Alapja és hatása: (...) Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). Maximális értéke: max hp/2. A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig), ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Lehűlési idő 5 kör, amennyiben nem történt gyógyulás, úgy 3 kör; kiskörös harcoknál (boss, kazamata) pedig 30 kiskör. Távolsági támadások ellen hatástalan, többletköröknél csak 1x gyógyít.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Vas. Jan. 04 2015, 23:54

Elfogadom a módosításokat.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Szomb. Feb. 21 2015, 02:31


Ötödik képesség ^^

5. Reverse

A képesség a skillek megfordításán alapszik. Aktiválása után ellenfelenként egy (1), már aktív, vagy az ezután első, sikeresen aktivált képességet megfordítja; az így kapott "bónuszok" (pl plusz támadás) nem használnak cselekvéspontokat. Hatása addig tart, amíg a megfordított skill/skillek érvényben vannak; harconként csak egyszer használható. Animációja, külső jele nincs.
Példák: gyógyítás/gyógyulás helyett sebzés/sebződés, buff helyett debuff, +1 támadás helyett elveszi az eredetit is stb.

----------
Kijátszás a Kleinnel megbeszéltek alapján egy küldetés keretein belül. Értelemszerűen amíg ott karakter nem képes használni, máshol sem teheti, az ic utána lévő játékoknál is csak a játék ezen pontja után.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Vas. Május 17 2015, 13:40


4. képesség módosítás

Lv50-ig cserélném a tervezett hatodik képit a meglévő negyedikkel mégis, asszem egyértelmű okok miatt, már ami az újat illeti. >< A régit pedig bár tök jó, mégse használtam eddig kettőnél többször, ezért is helyezném egyelőre vissza a tervek közé.

4. Justice Dice

Passzív, dobást nem igényel.
A képesség a dobások értékét befolyásolja, mégpedig úgy, hogy a karakter nem lehet szerencsétlenebb, mint amit a statarányok stb megegednének, az ellenfelei pedig nem lehetnek szerencsésebbek annál. Egy a játék elején induló számláló jelzi a sikeres (ellenfelek esetében) és sikertelen (karakter esetében) cselekmények számát (képesség, támadás, illetve minden más, dobáshoz kötött esemény), és amint az (a dobások hatására) eléri az arányok által megengedett maximumot, a fázis hátralévő részében már dobás nélkül lép érvénybe a számlálóval ellentétes hatást elérő "dobásérték" (tehát ellenfelek esetében onnantól sikertelen lesz a cselekmény, karakter esetében pedig sikeres). Egy fázis mindig annyi dobásig tart, amennyi oldalas kockával dobtunk. Ha a harc közben módosulnak az arányok, a számláló nem indul újra, de az aktuális értékekhez idomul.
Az egyszerűség kedvéért egy példa: karakter támad, 2 és afölött sikeres és a dobás 6 oldalú kockával történik. Számláló: "sikertelen dobások száma: 6:1/0", amint ez 6:1/1-re vált, onnantól minden támadás sikeres. A hatodik próba után a számláló újraindul.

*

Óvatosan, bekapcsolt lopakodással haladtam előre. Nyomomban kiegyenesedtek az iszaptól lekonyult növények, letaszítva magukról a sarat, új színnel fordulva a felhők által eltakart nap felé, mely fakó félhomállyal vonta be a tájat. Minden csöndes és nyugodt volt, sehol egy erre járó mob vagy játékos. A természet megadta magát a fojtogató bűznek, mi beette magát a levegőbe, köhécselése késztetve egy-egy mélyebb levegővétel után. Megálltam, egy rég elszáradt, göcsörtös fatörzs mögé húzódva.
Megvagytok.
Előttem hét-nyolc méterre álltak egy zavaros vizű tócsa mellett. Fejük imbolygott mintha szél lengetné őket, ám erre a vidékre egyetlen kósza szellő se merészkedett be, azt a párat is elnyomták, mi megpróbálta volna áttörni magát a szürkésfehér boltozaton. Még a lélegzetemet is visszatartottam: nekem kellett először támadnom, ha nem akartam bajt. Ők többen voltak, mi viszont csak ketten. Én és a kezemben nyugvó Katana. Hirtelen ugrottam elő, kitartva a fegyvert, s nyomomban felfröccsent a néhol nyúlós, sötétbarnás színű iszap, bepettyezve a környező, méregzöld szárú növényeket. Észrevettek, de mire felém bólintottak volna, az egyiken mély vágást hagyott a pengém éle. Fordultam, s folytattam a kombinációt, jobb lábamat előrecsúsztatva, fél kézbe véve a fegyvert, s egy bal alulról indított, jobb fölfelé húzott vágással szeltem le a felém legközelebb eső mob kéznek is beillő levéllemezét. Összeráncolt homlokkal egyenesedtem ki, miközben vállamat eltalálták; az ismerős bizsergés végigszaladt testemen, de nem foglalkoztam vele. Ez könnyebben megy, mint kellene. Nem gondoltam, hogy eltalálom őket. Az ingavirágok szinte érinthetetlenek voltak, és mióta legutóbb a lányokkal itt voltunk, annyit nem tettem a fegyverkezelésemre, hogy minőségi különbség alakuljon ki a két harc között. Megrohamoztam a maradékot, s egyszer ugyan elhajoltak a vágás elől, de egyik sem bírta sokáig. Hamarosan márcsak csillogó pixeleik szálltak a mocsár felett.
- Ügyesebbek voltunk. Furcsa.
- Nem teljesen. Számításaim szerint pontosan a statarányoknak megfelelően alakult a küzdelem.
Felvontam a szemöldököm: ez eddig nem volt jellemző a harcmodorunkra. Igaz, a rendszer néha be szokott segíteni, de alapjában véve még mindig nem voltam mestere a kardforgatásnak, a hibákat részint ennek is tudtam be. Ezért is jöttem ide gyakorolni. Hogy fejlesszem magam. Most azonban, így visszagondolva, az utolsó két vágásnál mintha nem is teljesen én irányítottam volna a kardom, és az ingavirágok is lassabban mozdultak, mint szoktak. Megnéztem a menümet, és elgondolkodva futtattam végig tekintetem a megváltozott leíráson. Végül becsuktam a panelt, és hátat fordítva a mocsárnak, indultam el a kazamata kijárata felé.
- Azt hiszem, a rendszer automatikusan új skillt ad, ha az előzőt alig használjuk…
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Vas. Május 17 2015, 21:57

Ossu!

Elfogadom a módosítást.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Csüt. Aug. 20 2015, 18:54


A Reverse képességemre a kijátszás itt ^^
Végre \o

----------------------

NJK pályázat


Illetve megpályáznék egy njk-t, aki eddig csak a háttérben bújt meg, innentől viszont fontos szereplője lesz a céh életének. Őhozzá annyi így elöljáróban, hogy amint lefutott a JL-es céhgyűlés, szeretnék engedélyt kérni rá, hogy ne csak én, de az összes JL céhtag használhassa ha akarja, természetesen a jellemének maximális betartásával.

KERETSZTORI - a pályázat többi része előtti olvasásra!

Név: Hoora
Nem: Férfi
Kor: 27
Kaszt: Harcművész
Szint: Hinánál nagyjából tíz szinttel alacsonyabb

Képességek:
Rendszerbontó penge: Hoora egyetlen vágás erejéig képes immortal objectnek számító, nem játékos karakter vagy pet jellegű elemeket sebezni (tehát mindent kivéve jk és pet), védett területen belül is. Amennyiben a közelben bármely játékos élete a sárga (vagy piros) zónába kerül, képes megismételni a támadást.
A többi képessége nem ismert.

Kinézet:
Robosztus alkatú, nagydarab férfi, világosbarna bőrszínnel. Haja és szakálla sötétbarna, s amíg előbbit alkalomhoz és küldetéshez illően rendezi, utóbbit pár centisre mindig hagyja megnőni. Szemei aranybarnák, néhol narancsos árnyalattal, vonásai egészen keménynek hatnak, ám ez mosolygásnál egyik pillanatról a másikra tűnik el. Füleiben egy-egy kicsi aranykarikát hord, nyakában vékony aranyláncot kereszttel. Megjelenése határozottságot sugall, az eleganciát azonban hanyagolja: legtöbbször egyszerű fehér vagy fekete pólót visel vértje alatt; valamint nadrágot és kényelmes, de strapabíró cipőt.

Jellem:
Jelleme megjelenéséhez hasonló: beszédstílusa meglehetősen durva, ám sosem sértő, erre Hoora az utóbbi időben próbál törekedni, bár nem mindig sikeresen. Határozott és céljai iránt rendkívül elhivatott, nem rest gyors parancsokkal oldani meg a helyzetet, ha az megkívánja. Általános tiszteletnek örvend „beosztottjai” körében, s erre rá is szolgál: sokat vár, de mindig fair és egyenes, valamint megbecsüli az embereket – mindenkit. A legkisebbtől kezdve a leggyengébbig, s tőle telhetően igyekszik kedves lenni azokkal, akik szerinte megérdemlik. Azonban ne akarj az ellensége lenni. Ha arról van szó, nemigen érdekli, ha elveti a sulykot, s ezt célpontjai általában meg is érzik: ilyenkor jobb, ha senki nem áll az útjába.

Hinával való viszonya:
Elismeri és tiszteli Hinát, ő az egyetlen, akit elfogad maga fölött. Az idők során kölcsönös bizalom alakult ki közöttük, s amíg Hina az elején inkább tehernek érezte a férfit (és a férfi is őt), mostmár a céhtagjai utáni második támasza, aki munkája nagy részét vállalta és vállalja most is át.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Szomb. Aug. 22 2015, 16:14

Osu!

Elfogadom a képességet és az NJK-pályázatot is.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Szer. Jan. 20 2016, 13:16


A CSP-rendszer bevezetésével pár igazítás a képességeim erre vonatkozó szakaszainál, illetve egy kis plusz a harmadik képességemhez. A változtatások zölddel vannak jelölve.


1. Element Absorb:

... Amennyiben árnyékot vagy vizet használok (tehát életre vagy kitartásra teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet- vagy cselekvéspontokból. ...


2. Dragon of Elements:

... Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 statpontot - kitartásnál pedig 1 mellékcselekvésre elég cselekvéspontot - mindig hagy az adott staton. ...


3. Elemental Wall:

... Az ellenfél, vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy huszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A gyűrűbe a használó is beleérhet, ám ekkor csupán pontjainak felével gyógyul. A heal maximális értéke: max hp/2. ...

Köszi!
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Szomb. Jan. 23 2016, 00:39

Elfogadom a kiegészítéseket.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Csüt. Júl. 14 2016, 23:40


Képesség-kiegészítés: Reverse

Sikeres képességmegfordítás esetén a karakter a saját körében dönthet úgy, hogy az ellenfél nem ezen képességét akarja megfordítani, ekkor a képesség újra "várakozó" státuszba helyeződik, és hatása visszamenőlegesen is eltűnik. (Ez nem igényel mellékcselekvést.) Hátránya: minden visszavonáskor szint/2 cselekvéspont levonódik a használótól.

Példa: aktivált Reverse után az ellenfél egy tíz életpontnyi vérzést tesz a karakterre képességgel, ami azonnal gyógyulássá alakul, de ha a karakter úgy dönt, hogy bevállalja a vérzést, akkor az ő körében visszaáll az élete +10 helyett -10 pontra. A Reverse pedig az ellen következő képességét célozza innentől.

Okok: mint utólagosan kiderült, nem lehet sebződést megfordító Reverse mellett healelni, ami iszonyú nagy hátrány és ic életveszélyes is, mivel a karakter nem dönthet, melyik képességet fordítja meg. A kiegészítéssel viszont cselekvéspontok árán, de lehetne minimális beleszólása a dologba.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Pént. Júl. 15 2016, 11:22

Osu!

Elfogadom a pályázatot.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Hétf. Szept. 05 2016, 17:43


Hatodik képesség \o

6. Equipment swap:

Harcon kívüli képesség, amely a kovácsolás egy specializáltabb szintjét teszi lehetővé a használó számára: a kovács két, általa választott, azonos típusú itemből egy harmadikat hozhat létre, melyben különböző szempontok alapján ötvöződhetnek a felhasznált tárgyak statjai és tulajdonságai. Az új tárgy tierje minden esetben a statokat adó alapanyag-item tierjével lesz azonos; a használó készítésének pedig el kell érnie a két item tierje közül a magasabbét a sikeres képességhasználathoz (tehát pl T4es készítéssel nem használhat fel T5ös itemet alapanyagként).
Formái:
  1. Az új item a két alapanyag-item közül az egyiknek a statjait, a másiknak pedig a képességét kapja meg; az így elkészített tárgy epikus jelzőt és új nevet kap, utóbbit a kovács adja neki készítéskor. A képességhasználat ezen formája az itemeken kívül a nagyobb tierű item tierjével azonos mennyiségű Kristálykő felhasználását vagy ugyanezen tier egy ritka ércét is igénybe veszi.
    Példa:
    [T2] Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Kristálykő/1db Zafír = [T4] Acél Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés)
  2. Amennyiben a két alapanyag-item statjai közül van olyan, ami mindkét itemnél ugyanannyi pontot ad adott statra, akkor a swap során ezek kicserélődhetnek egymással. Ilyen esetben az új tárgy egyedi jelzőt kap, a pontelosztása azonban átadás után sem veszíti el egyedi jellegét. A képesség ezen formáját életre és páncélra nem lehet alkalmazni; kovácsolásához pedig a kívánt tárgy tierjével azonos és azonos mennyiségű, bármilyen gyakori érc is szükségeltetik.
    Példa:
    [T2] Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Fekete Holdkő VAGY 2db Drágakő = [T4] Egyedi Fényes Pikkelypáncél (+6 kitartás +45 páncél) VAGY [T2] Egyedi Alkony Páncél (+6 fegyverkezelés +10 páncél)


*

Mostanában kevés időt töltök a boltban. Általában kiírom, hogy a rendeléseket leadhatják pm-ben vagy a bolt előtti postaládaszerű dobozban, hozott alapanyagok esetén pedig megszervezünk egy időpontot, ami mindkettőnknek jó, és ha nem kell az esetleges egyediség miatt harmadik személy, már aznapra kész az áru – ha pedig kell, kipakolok a bolt mögötti, direkt a kovácsolásnak fenntartott helyiségben lévő asztalra mindent, szépen felcetlizve, hogy kinek mi kell, hogy ki mit hozott. Eddig mindig be is vált, és mivel senkit nem engedek oda hátra, kavarodásra sem volt még példa. Összességében egy hatékony, jól működő rendszer ez annak, aki nem tud napjainak nagy részében itt lenni.
Éppen egy új rendelésen dolgoztam. Körülöttem az ércek, meg pár kész item is, egy bögre tea és füzetek, toll. Elővettem a kalapácsot, és a már-már monoton koppintások közben, este lévén, igencsak elkalandoztak a gondolataim. Sok arany jött a készítésből, mégis, lehet valaki másnak kellene vinnie a boltot. Talán lehetne nekünk is egy céhboltunk… A hirtelen elém felugró ablak zökkentett ki. Először nem is értettem, mit ír, majd lassacskán jöttem csak rá, hogy véletlenül egy helyett egyszerre két, egymás közelébe kerülő itemre vágtam rá a szerszámot, a rendszer pedig feldobta a kérdést, hogy a két lehetőség közül melyik egyedi itemet szeretném megcsinálni. Hogy micsodát? Apró betűkkel a panel alján a szöveg, „equipment swap bonus”.
- Hát ettől nem lettem okosabb – sóhajtottam, inkább visszavonva a műveletet, nehogy valami kár érje az itemeket, majd megnyitottam a menüm, hátha az bővebb információval szolgál. Szolgált is. Az új képesség pedig pont olyasmi volt, ami igencsak elkellett már, a nálamlévő sok, epikus item miatt. Lehet ezzel meg lehet oldani azt is, hogy ne nevetgéljen állandóan a lila koponya gyűrűm?
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Szomb. Szept. 17 2016, 21:49

Osu!

Elfogadom a pályázatot!
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Kedd Dec. 25 2018, 15:12


SAO Advent 2028
Epikus item pályázat

T5 vért (a megbeszéltek alapján 26 stattal, minimum 40 páncéllal)
--> Szellő Vért (+8 erő +2 gyorsaság +40 páncél; PvEben minden 10-, PvPben minden 25 élet/páncélpontnyi sebződés után +0.1 SP-t generál a viselőjének)
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Kedd Feb. 05 2019, 16:15

Pályázat jóváhagyva.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Hétf. Feb. 21 2022, 17:31


Nagy képességkorrigáló pályázatcsomag ^^


A képességeim eddig szinte csak foltozgatva-toldozgatva voltak és jóideje nem történt meg sem a képességtípusok megjelölése, sem pedig a szöveg széppé és egységessé rendezése sem. A pályázat tehát - többek között - ezeket a korrekciókat tartalmazza az alább megjelölt színek alapján:
- zöld: Kizárólag szövegezésbeli vagy szerkesztésbeli módosítás, új információt egyáltalán nem tartalmaz. Ilyen a képességtípusok meghatározása, az értelmezési javítások illetve az olyan információk, amiket eddig is így használtam, csak leírva vagy nem voltak, vagy nem jól (például a kockázós harcokhoz lévő kiegeket nem csak kockázós harcoknál használtam; a második képesség eddig se hatott bossokra, csak segítőkre stb).
- narancssárga: Az általam már több éve tervezett, valódi módosítás az első képességemben, valamint a megbeszélt módosítás a swap képességemben (utóbbinál a két megbeszélt item statlevonása az elfogadás után, az aktuális tulajdonsuk által a "Felszerelkező" topicban lesz jelölve).

Jöjjenek tehát a képességek:

1. Element Absorb

Típusa: Aktív

Alapja: Olyan különleges képesség, ami képes erőt meríteni az körülötte lévő elemekből. A játékos képessé válik az öt alap elem energiájának elszívására, amellyel az adott elemhez tartozó statot tud megemelni ideiglenesen ideiglenes megemelésére képes. A fény gyorsaságot növel, a föld erőt, a víz kitartást, a tűz fegyverkezelést, az árnyék pedig életet. A képesség azonban soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát.

Hatása: A képesség aktiválásakor a speciális képességre rakott pontok rárakódnak az adott statra. Ez PvP-ben maximum 3 nagykörig, PvE esetén pedig maximum 6 nagykörig érvényes; lejárta vagy szándékos megszüntetése után minimum 1 kör pihenőidő kell (ha közben váltás történik, plusz annyi kör pihenő, amennyiszer ez megtörtént váltottunk). A képesség soha nem csökkentheti le 1 alá a meglévő életet, még akkor sem, ha az a megszűnésével elérné a nullát. A képesség hatását a használó bármikor megszüntetheti, ám a lehűlési idő ekkor sem változik.
Árnyék vagy víz használata esetén a következő használatkor (váltáskor vagy lehűlés után) a teljes spec pontszám helyett csak annyi tehető rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet-, vagy cselekvéspontokból; továbbá az élet-bónusz csak abban az esetben használható, ha előtte nem történt más statra való aktiválás a harc alatt. Fontos! Ameddig a bónusz érvényben van (tehát csak akkor és csak addig, amikor és ameddig aktív), ezen képesség a játékos speciális képességre tett pontjai a használó környezetében lévő ellenséges játékosok és mobok különleges képességeit az esetleges pontkülönbség ellenére sem képesek gátolni!

Használata: Elég csupán gondolatban kimondani az adott elem nevét, és máris érvényesül a hozzá párosított statbónusz. Ez a váltásoknál is így működik.
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
--> Amennyiben árnyékot vagy vizet használok (tehát életre vagy kitartásra teszek) és utána váltok (akár használat közbeni váltáskor, akár a lehűlési idő lejárta után), akkor a teljes spec pontszám helyett csak annyit tehetek rá a következő statra, amennyi megmaradt az speccel keletkezett élet-, vagy cselekvéspontokból. Szóval ha 16 pontnál mind a 80 HP-t leütik, akkor nem használhatom tovább a képességet, ha viszont megmarad mondjuk 15 HP a saját életemen felül, akkor három pontot még használhatok belőle.
--> Ha nem árnyékkal kezdek (tehát nem élet-bónusszal), utána már nem tehetek életre az adott harcban.


2. Dragon of Elements

Típusa: Aktív

Alapja: Olyan különleges képesség, ami a fő elemek segítségül hívásával képes az ellenfelek legyengítésére. Az éppen felszerelt kardból egy a kard szélességénél alig nagyobb, kb fél-1 méter hosszú sárkányforma bújik elő (úgymond a kard meghosszabbításaként, lásd kép01, kép01 és kép02) és beleharap ellenfelébe.

Hatása: A megidézett sárkány színétől függően a megharapott játékos/szörny adott statjából levonódik moboknál a szintem fele, jk ellen pedig az ellenfelem szintjének fele, lefelé kerekítve; illetve a fizikai érintkezés hatásaként a fegyver által adott erőbónusz értékű sebzést is elszenved az illető (tehát a használó ereje nem érvényesül, csak a kard által adott erő). A képesség visszahatásaként a használó ugyanannyi ponttal sebződik, mint amennyit levont az ellenfelétől (amennyiben nem talált be, úgy sebződés sincsen). Egy ellenfél ellen a harc során csak egyszer alkalmazható, hatása a harc végéig fennáll, valamint minimum 1 pontot - kitartásnál pedig 1 mellékcselekvésre elég cselekvéspontot - mindig hagy az adott staton. Lehűlési idő 3 kör, bossoknál (segítők elleni használat esetén) 15 kiskör.
A Fénysárkány használata miatti plusz többletkörök esetén a normál sebzésen felüli maximális sebzés: eredeti támadások száma*szint/2. (Példa: ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.

Használata: a képesség használatához a fegyvernek kézben kell lennie, a használó hangosan ejti ki a következő szavakat: Summoning *** Dragon!, a csillagokat az adott elemmel helyettesítve (például: Summoning Fire Dragon!). A stat-elem párok ugyanazok, mint az Element Absorbnál, tehát earth/föld - erő; water/víz – kitartás; fire/tűz – fegyverkezelés; light/fény – sebesség. Életpontokból nem lehet levinni (tehát Dark Dragon nem létezik).
Egyéb kiegészítések kockázós harcokhoz:
Ha a Fénysárkány hatása miatt többszörös támadáshoz jutok a harc során (tehát pl kettő helyett háromhoz), úgy a normál sebzésemen felül a maximális sebzés: annyiszor a szintem fele, amennyi támadásom volt eredetileg. (Például ha 20-as sebzéssel eredetileg kétszer támadhatok, de a képesség miatt ez háromra nő, úgy az adott körben a három támadás max sebzése: 2x20 + szintem fele x2.) Ez nem határozza meg a konkrét támadások konkrét sebzését, csak a három sebzés összegének maximumát.


3. Elemental Wall

Típusa: Aktív

Alapja és hatása: Az elemek egy az eddiginél magasabb fokú használatát teszi lehetővé, magába szívva és életenergiává alakítva az elemhez hozzáérő ellenfelek pontjait. A játékos meglendíti a kardját és egy két méter sugarú kört ír le maga körül, amelynek nyomán egy nagyjából egy méter magasságú gyűrű jelenik meg a földön; megjelenése a használótól függ. Ezek a következők lehetnek: sötét lángok (élet, bossokra nem hat), fénynyaláb (gyorsaság), tűzgyűrű (fegyverkezelés), vízgyűrű (kitartás) és sárgyűrű (erő); a harctéren egyszerre csak egy lehet jelen ezek közül. Az ellenfél vagy ellenfelek következő támadásakor, amint érintkezik/nek a fallal, a használó annyi életponttal gyógyul, amennyi pont az ellenfél/felek adott statján volt (tehát ha például egy húszas erővel rendelkező jk belefut a sárgyűrűbe, húsz életpontot gyógyít föl – felszereléssel együtt értendő). A gyűrűbe a használó is beleérhet, ám ekkor csupán pontjainak felével gyógyul. A heal maximális értéke: max hp/2. A képesség egy kiskörön át marad érvényben (az utánam jövő csapattárs kiskörének végéig); ha ez alatt nem történt kontakt az ellenfél és az elem között (azaz nem támadták meg a használót), akkor hatása elmarad. Lehűlési idő 5 kör, amennyiben nem történt gyógyulás, úgy 3 kör; kiskörös harcoknál (boss, kazamata) pedig 30 kiskör. Távolsági támadások ellen hatástalan, többletköröknél csak 1x gyógyít.

Használata: A fegyverrel való suhintás közben erősen annak képzeletbeli nyomvonalára kell koncentrálni, és párosítani a kívánt elem lényegével.

4. Justice Dice

Típusa: Permanens

Passzív, dobást nem igényel.
Alapja és hatása: A képesség a dobások/sorsolások során azok végeredményét befolyásolja, mégpedig úgy, hogy a karakter nem lehet szerencsétlenebb, mint amit a statarányok/egyéb arányok stb megegednének, az ellenfelei pedig nem lehetnek szerencsésebbek annál. Egy a játék elején induló számláló jelzi a sikeres (ellenfelek esetében) és sikertelen (karakter esetében) cselekmények számát (képesség, támadás, illetve minden más, dobáshoz/sorsoláshoz kötött esemény), és amint az (a dobások/sorsolás hatására) eléri az arányok által megengedett maximumot, a fázis hátralévő részében már azok nélkül lép érvénybe a számlálóval ellentétes hatást elérő eredmény (tehát ellenfelek esetében onnantól sikertelen lesz a cselekmény, karakter esetében pedig sikeres). Egy fázis mindig addig tart, amennyi oldalas kockával dobtunk. Ha a harc közben módosulnak az arányok, a számláló nem indul újra, de az aktuális értékekhez idomul.
Az egyszerűség kedvéért egy példa: karakter támad, 2 és afölött sikeres és a dobás 6 oldalú kockával történik. Számláló: "sikertelen dobások száma: 6:1/0", amint ez 6:1/1-re vált, onnantól minden támadás sikeres. A hatodik próba után a számláló újraindul.

5. Reverse

Típusa: Passzív

Alapja és hatása: A képesség a skillek megfordításán alapszik. Aktiválása után ellenfelenként egy (1), már aktív, vagy az ezután első, sikeresen aktivált képesség hatását megfordítja; az így kapott "bónuszok" (pl plusz támadás) nem használnak cselekvéspontokat. Hatása addig tart, amíg a megfordított skill/skillek érvényben vannak; harconként csak egyszer használható. Animációja, külső jele nincs. Sikeres képességmegfordítás esetén a karakter a saját körében dönthet úgy, hogy az ellenfél nem ezen képességét akarja megfordítani, ekkor a képesség újra "várakozó" státuszba helyeződik és hatása visszamenőlegesen is eltűnik. Ez nem igényel mellékcselekvést, ellenben Hátránya: minden visszavonáskor szint/2 cselekvéspont levonódik a használótól.
A képesség az ellenfelek játékszínesítő képességeit nem veszi figyelembe.
Példák: gyógyítás/gyógyulás helyett sebzés/sebződés, buff helyett debuff, +1 támadás helyett elveszi az eredetit is stb.

6. Equipment Swap

Típusa: Aktív

Alapja és hatása: Harcon kívüli képesség, amely a kovácsolás egy specializáltabb szintjét teszi lehetővé a használó számára: a kovács két, általa választott, azonos típusú itemből egy harmadikat hozhat létre, amelyben különböző szempontok alapján ötvöződhetnek a felhasznált tárgyak statjai és tulajdonságai. Az új tárgy tierje minden esetben a statokat adó alapanyag-item tierjével lesz azonos; a használó készítésének pedig el kell érnie a két item tierje közül a magasabbét a sikeres képességhasználathoz (tehát pl T4es készítéssel nem használhat fel T5ös itemet alapanyagként).

Formái:
  1. Az új item a két alapanyag-item közül az egyiknek a statjait, a másiknak pedig a képességét kapja meg; az így elkészített tárgy epikus jelzőt és új nevet kap, utóbbit a kovács adja neki készítéskor. A képességhasználat ezen formája az itemeken kívül a nagyobb tierű item tierjével azonos mennyiségű Kristálykő felhasználását vagy ugyanezen tier egy ritka ércét is igénybe veszi. Ha a megtartandó itemképesség alapitemjének pontozása jócskán nem éri el az adott tier minimumát, úgy a swap után annyi (szabadon választott) statot le kell vonni a kész itemből, amennyivel az alapitem az alaptierje maximuma alatt volt.
    Példa:
    [T2] Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Kristálykő/1db Zafír = [T4] Acél Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés)
  2. Amennyiben a két alapanyag-item statjai közül van olyan, ami mindkét itemnél ugyanannyi pontot ad adott statra, akkor a swap során ezek kicserélődhetnek egymással. Ilyen esetben az új tárgy egyedi jelzőt kap, a pontelosztása azonban átadás után sem veszíti el egyedi jellegét. A képesség ezen formáját életre és páncélra nem lehet alkalmazni; kovácsolásához pedig a kívánt tárgy tierjével azonos és azonos mennyiségű, bármilyen gyakori érc is szükségeltetik.
    Példa:
    [T2] Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél) + [T4] Fényes Pikkelypáncél (+6 fegyverkezelés +45 páncél) + 4db Fekete Holdkő VAGY 2db Drágakő = [T4] Egyedi Fényes Pikkelypáncél (+6 kitartás +45 páncél) VAGY [T2] Egyedi Alkony Páncél (+6 fegyverkezelés +10 páncél)
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Cardinal Szomb. Feb. 26 2022, 12:06

Rendszerfrissítés... Képességek frissítése folyamatban... Leírás frissítése folyamatban... Módosítások azonosítva és elfogadva...

Rendszerfrissítés vége.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal0/0Hinari - Page 2 Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Hinari Vas. Jún. 12 2022, 17:27


Mesterszintű jártasságpályázatok

Lovaglás

Nagyot kortyoltam a frissítő forrásvízből, miután adtam neki is egy pohárral. Hátamat a vaskos tölgy törzsének nyomtam, behúzódva az árnyékba a tűző nap elől és elgondolkodtam a kérdésen, miközben tekintetemmel a melletünk pihenő sárkány hátának fel-le emelkedését figyeltem.
Hogy mióta is repülök? Alig tudnám már megmondani, honnan is indult tulajdonképpen.
- Azt hiszem, egy jóbarátom jégsárkányának hátán kezdődött az egész - mosolyodtam el, ahogy az emlékek megelevenedtek előttem - Ugyan arra nem emlékszem már, hogy voltak-e harmadlagos jártasságok, amikor ez történt, de az biztos, hogy elég megrendítő élmény volt - nevettem és szívemet megmelegtette Hisame hideg pikkelyeinek érzése, nem sokkal később azonban eszembe jutott egy másik repülés egy másik világban, ahol szintúgy ott volt ő és ott volt már Nestor is; egy másik világban, egy másik síkra kerültünk ki akkor. A sárkányok síkjára. Ennél mondjuk nem volt kevésbé furcsa az az eset sem, amikor az ideiglenesen kifejletté változtatott Nestoron repültünk oroszlán alakban (1), de ez talán túl abszurd volt ahhoz, hogy a mellettem ülő, kíváncsi fiúcska további kérdések nélkül hagyja, így inkább nem osztottam meg vele a részleteket, hanem visszatértem a normálisnak tekinthető történetekhez.
- Olyan igazán rendesen Nestoron repültem először, amikor fiatalkorúvá fejlődött és megmentett a szakadékba eséstől (2). Azóta sokat repülünk együtt és a Lovaglás jártasságomat is vele fejlesztettem fel maximumra, vagyhát a frissítés előtti maximumra. Volt is egy boss, ahol tudtam kamatoztatni a tudást; ott repülő, szárnyas tigriseken lovagolva kellett sebezni a szintfőnököt (3) és a jártasságszinted befolyásolta a sebzést is - meséltem, azon agyalva, hogy egy alacsony szintű játékos számára ez vajon mennyire számít "normális történetnek". - Illetve találkoztam ezzel a bossal a Túlélő Csarnokban is később (5) - tettem hozzá, amikor pedig eszembe jutott, hogy a kettő között milyen élményem volt a repüléssel, hát, egy apró nevetés kíséretében végleg letettem a normálisság fogalmáról.
Egy cuki - már nem is tudom, talán hörcsög? - alakjában suhantam Nestor hátán, hogy megmentsünk egy várost egy óriástól, a vizelési ingert pedig, ami a küldetés végefele a hatalmába kerített, azóta sem tudtam teljes mértékben elfelejteni (4). ... Csak egy átlagos nap Aincradban, nem igaz?
- Nem tudom, ismered-e a Kihívások Termét - fűztem tovább a szót - Ott egy lávatenger felett kellett manővereznünk, hogy megszerezzük a kincset (6); talán az volt az egyik leginkább koncentrációt igénylő repülésem, már ha nem számítjük ezt a pár perccel ezelőttit. Tényleg, hogy is kerültél te fel kétszáz méter magasba? - fordultam hozzá érdeklődőn, mert azt meg kell hagyni, nem kis teljesítmény volt megmenteni egy fiút a semmi közepén, aki nemcsakhogy ordítva és kapálódzva zuhant lefelé felhőkbe be és felhőkből ki, de még három röpképes mob is körülvette, amiket egy zuhanó sárkány hátán állva leütni a Katanával úgy, hogy mindeközben a srác ne sérüljön nem volt annyira egyszerű, mint azt a filmekben előadják.
- Hát, ki akartam próbálni, mit tud a Tornádó Kristály és az Alap Repülő Segéd Kristály így együtt - válaszolt a fiú zavartan, azután kiitta a maradék vizet és egy halk köszönetmondással visszaadta nekem a poharat.
- Még jó, hogy nemrég maxoltam ki újra a Lovaglást - sóhajtottam és a fiú további unszolására folytattam a történetmesélést is, igaz a továbbiak már nem szolgáltak semmi olyasmivel, amit érdemes lett volna hosszan részletezni: ha gyorsnak kellett lennem és Nestor velem volt, még az akciókhoz is gyakorta választottam a légvonalat, mint például az elfekkel való, amúgy kudarcba fulladt béketárgyalás után (7) vagy éppen a céhostrom idején (9), de legtöbbször mégiscsak szafarizni mentünk el Nessel, hol kettesben, hol pedig másokkal (8, 10-12); végtére is, akkor tudtuk legjobban gyakorolni a manőverezést. Fák között, tisztásokon, vadakat kergetve, ameddig ki nem fáradtunk.
- Szerinted nekem is lehet egy nap sárkányom? - váltott témát a srác, aki nem elégedett meg holmi chocobokkal, hiába ajánlottam már neki korábban.
- Talán. Ha szerencséd lesz - feleltem és keserédes mosollyal pillantottam fel az égre, azon tűnődve, hogy mennyi szerencsétlenség és veszteség kellett hozzá, hogy Nestorral végérvényesen összekössön minket a sors.

linkek - a teljesség igénye nélkül:
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4967
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Exp:
Hinari - Page 2 Exp_bal29686/10100Hinari - Page 2 Exp_ures  (29686/10100)
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Hinari - Page 2 Empty Re: Hinari

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.