Sakamoto Rin
3 posters
1 / 1 oldal
Sakamoto Rin
Adatlap
Név: Sakamoto Rin
Nem: Nő
Kaszt: Elf
Kor: 16
Szint: 2
Exp: 81/150
Arany: 6
Kinézet: Törékeny vékony testalkattal rendelkezik, így alig ha hihető el róla, hogy belevaló harcos. Haja fekete színű és derékig érő. Szemei gyönyörű barnák. Mellei hát… kicsik ^^’ Bőre kissé sápadt, de ne annyira.
Testmagassága 159 cm és ehhez párosul 48 kg-ja.
A különleges főzet hatására, aminek eredménye a kasztváltás lett egyik külső változása, hogy a hajának színe feketéből fehérré változott. A másik két változást a szemein és fülein észlelhetők. Ugyan is barna lélektükrei most vörös színben pompáznak, míg fülei kissé hosszúkásak és hegyes végűekké váltak.
Jellem: Igen kedves és barátkozós jellem. Szeret új emberekkel ismerkedni így nem egyszer megesik, hogy ha megakad, valakin a szeme mindenképp szóba elegyedik vele és megpróbál összeismerkedni vele. Ám harcban már egyáltalán nem kedves és nem kegyelmez annak, aki rátámad függetlenül attól, hogy ki az.
Jóformán nem fél semmitől és senkitől így attól, se ha erősebb ellenféllel kerül szembe. Egyetlen dolog, amitől fél az a rovarok.
Oh, és még valami, ha ragaszkodsz, az életedhez ne hozd szóba semmilyen formátumban a mellméretét, mert azért harap^^
A kaszt váltás után nem kedveli ha a füleit piszkálják vagy ha többen is vagy hosszabb ideig megbámulják a külseje miatt és ennek hangot is ad vagy esetleg egy sípcsonton rúgással/lábra lépéssel.
Képességek
Árny rezdülés/Shadow flicker:A képesség aktiválásakor a kései pengéit vöröseslilás aura veszi körül. Ha a két penge egyike is érintkezik az ellenfél fegyverével vagy testével, akkor az egész testén egy bizsergés/vibrálás fut végig majd ezután egy támadás elejéig képtelen eltalálni Rint még akkor is, ha közvetlen előtte áll és nem védekezik ellene, illetve nem próbálja meg elkerülni.
A képességet lévén hogy két pengéje van, kétszer tudja egymás után bevetni (egyszer az egyikkel majd a másikkal) viszont utána fél órát várnia kell, hogy újra bevethesse.
A képességet nem lehet úgy használni, hogy egyszerre érinti meg ellenfelét mindkét fegyverrel, hogy aztán egymás után két támadás ne találjon be.A képesség aktiválásakor Rin kézfejeit egy vöröseslilás aura veszi körbe. Ha a kezeivel suhint egyet az aurákból ostor módjára hosszú nyúlványok csapnak ki (kezenként egy). Hosszuk maximum 20 méter lehet. Ha az ostorok eltalálnak egy játékost/mobot annak testén vibrálás/bizsergés fut végig majd ezt követően nem lesz képes eltalálni a célt egy ütés elejéig. A két kézen lévő aurát nem lehet egyszerre felhasználni meg kell várni, míg a téves csapás megtörténik és csak utána használható ugyan azon az ellenfélen. Ha mindkettő ütést elhasználja tíz perc szükséges ahhoz, hogy újra alkalmazhassa a technikát ám ha csak az egyiket akkor deaktiválás után ha ismét aktiválja a képességet csak azon az egy megmaradt kezén jelenik meg az aura.
Felszerelés
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
1x Bőr Cipő (felszerelt, +2 gyorsaság)
1x Bronz gyűrű (felszerelt, + 1 erő)
1x Béna Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
3x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
1xGyenge Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig)
2x Kezdő Kések (2x0,5 erő)
1x Használt cipő (+1 gyorsaság)
2x Éles Kések ( 2x1 erő)
Küldetések
Egy kereskedő élete/Lezárva/
Vissza a koboldokkal/Lezárva/
Boss
Torony az erdőben
Küzdőterek
Sakamoto Rin és Tatsuki Ranmaru /Lezárva/
Bájos Hercegnő versus Nemes Lovag/Lezárva/
Sakamoto Rin VS Hamano Tadayoshhi!
Ajándékok
Fogadás (+ 10 arany)
Fogadás teljesítése 1xGyenge Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig)
+ 20 arany
Küzdőtér + 15 exp; + 50 arany
Fogadás + 50 arany
Fogadás + 1x Bőr Cipő (+2 gyorsaság)
Küzdőtér+ 15 exp; 10 arany
Fogadás + 50 arany
Küldi + 30 exp; + 60 arany
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
1x Használt cipő vásárlás ( - 16 arany )
Játék (élelem, -4 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
Fogadás (- 10 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
2x Éles Kések, 1x Bronz gyűrű (-84 arany)
Küldetés/Egy kereskedő élete (+10 exp, +100 arany)
1x Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság - 32 arany)
1x Béna Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig - 36 arany)
2x Mini Potion (+5 hp) (-24 arany)
1x Mini Potion (+5 hp) (-12 arany)
Akrobatika jártasság (- 100 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
Név: Sakamoto Rin
Nem: Nő
Kaszt: Elf
Kor: 16
Szint: 2
Exp: 81/150
Arany: 6
Kinézet: Törékeny vékony testalkattal rendelkezik, így alig ha hihető el róla, hogy belevaló harcos. Haja fekete színű és derékig érő. Szemei gyönyörű barnák. Mellei hát… kicsik ^^’ Bőre kissé sápadt, de ne annyira.
Testmagassága 159 cm és ehhez párosul 48 kg-ja.
A különleges főzet hatására, aminek eredménye a kasztváltás lett egyik külső változása, hogy a hajának színe feketéből fehérré változott. A másik két változást a szemein és fülein észlelhetők. Ugyan is barna lélektükrei most vörös színben pompáznak, míg fülei kissé hosszúkásak és hegyes végűekké váltak.
Jellem: Igen kedves és barátkozós jellem. Szeret új emberekkel ismerkedni így nem egyszer megesik, hogy ha megakad, valakin a szeme mindenképp szóba elegyedik vele és megpróbál összeismerkedni vele. Ám harcban már egyáltalán nem kedves és nem kegyelmez annak, aki rátámad függetlenül attól, hogy ki az.
Jóformán nem fél semmitől és senkitől így attól, se ha erősebb ellenféllel kerül szembe. Egyetlen dolog, amitől fél az a rovarok.
Oh, és még valami, ha ragaszkodsz, az életedhez ne hozd szóba semmilyen formátumban a mellméretét, mert azért harap^^
A kaszt váltás után nem kedveli ha a füleit piszkálják vagy ha többen is vagy hosszabb ideig megbámulják a külseje miatt és ennek hangot is ad vagy esetleg egy sípcsonton rúgással/lábra lépéssel.
Képességek
Árny rezdülés/Shadow flicker:
A képességet lévén hogy két pengéje van, kétszer tudja egymás után bevetni (egyszer az egyikkel majd a másikkal) viszont utána fél órát várnia kell, hogy újra bevethesse.
A képességet nem lehet úgy használni, hogy egyszerre érinti meg ellenfelét mindkét fegyverrel, hogy aztán egymás után két támadás ne találjon be.
Felszerelés
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
1x Bőr Cipő (felszerelt, +2 gyorsaság)
1x Bronz gyűrű (felszerelt, + 1 erő)
1x Béna Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
3x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
1xGyenge Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig)
2x Kezdő Kések (2x0,5 erő)
1x Használt cipő (+1 gyorsaság)
2x Éles Kések ( 2x1 erő)
Küldetések
Egy kereskedő élete/Lezárva/
Vissza a koboldokkal/Lezárva/
Boss
Torony az erdőben
Küzdőterek
Sakamoto Rin és Tatsuki Ranmaru /Lezárva/
Bájos Hercegnő versus Nemes Lovag/Lezárva/
Sakamoto Rin VS Hamano Tadayoshhi!
Ajándékok
Fogadás (+ 10 arany)
Fogadás teljesítése 1xGyenge Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig)
+ 20 arany
Küzdőtér + 15 exp; + 50 arany
Fogadás + 50 arany
Fogadás + 1x Bőr Cipő (+2 gyorsaság)
Küzdőtér+ 15 exp; 10 arany
Fogadás + 50 arany
Küldi + 30 exp; + 60 arany
Pénzügy
Előtörténet ( + 70 arany )
1x Használt cipő vásárlás ( - 16 arany )
Játék (élelem, -4 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
Fogadás (- 10 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
2x Éles Kések, 1x Bronz gyűrű (-84 arany)
Küldetés/Egy kereskedő élete (+10 exp, +100 arany)
1x Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság - 32 arany)
1x Béna Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig - 36 arany)
2x Mini Potion (+5 hp) (-24 arany)
1x Mini Potion (+5 hp) (-12 arany)
Akrobatika jártasság (- 100 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Sakamoto Rin
A pályázatot elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Sakamoto Rin
Kinézet: Törékeny vékony testalkattal rendelkezik, így alig ha hihető el róla, hogy belevaló harcos. Haja fekete színű és derékig érő. Szemei gyönyörű barnák. Mellei hát… kicsik ^^’ Bőre kissé sápadt, de ne annyira.
Testmagassága 159 cm és ehhez párosul 48 kg-ja.
A különleges főzet hatására, aminek eredménye a kasztváltás lett egyik külső változása, hogy a hajának színe feketébőlfehérré világoskékké változott, amit két lógó copfba hord, melyek a mellkasán terülnek el általában. Feje tetején pedig kiáll egy két hajszál mint valami kis antenn.. A másik két változást a szemein és fülein észlelhetők. Ugyan is barna lélektükrei most vörös színben pompáznak, míg fülei kissé hosszúkásak és hegyes végűekké váltak. Plusz felső szemfogai hegyesebbek és pár mini méterrel hosszabbak is lettek.
Jellem: Igen kedves és barátkozós jellem. Szeret új emberekkel ismerkedni így nem egyszer megesik, hogy ha megakad, valakin a szeme mindenképp szóba elegyedik vele és megpróbál összeismerkedni vele.Ám harcban már egyáltalán nem kedves és nem kegyelmez annak, aki rátámad függetlenül attól, hogy ki az. Korához hűen (vagy nem?) elég gyerekes, folyton mosolyog. Nem sokszor fordul elő, hogy szomorúnak látni, hisz mindig telve van, jó kedvel és energiával (kivéve reggel).
Jóformán nem fél semmitől és senkitől így attól, se ha erősebb ellenféllel kerül szembe. Ebből adódik, hogy a harcokat sem veszi, nagyon komolyan inkább csak élvezi pont, mint a boss harcokat, de azért akadnak kivételek is. ^^ Egyetlen dolog, amitől fél pedig a bogarak és a rovarok.
Oh, és még valami, ha ragaszkodsz, az életedhez ne hozd szóba semmilyen formátumban a mellméretét, mert azért harap^^
A kaszt váltás után nem kedveli ha a füleit piszkálják vagy ha többen is vagy hosszabb ideig megbámulják a külseje miatt és ennek hangot is ad vagy esetleg egy sípcsonton rúgással/lábra lépéssel, vagy még esetleg a Lökés kristáylával jelzi. Beszédstílusán is változtatott még pedig annyit, hogy személyek megszólításánál a nevekhez mindig a „-nyan, -nya, -nyu” végződéseket illeszti, illetve önmagukban is sokszor használja őket.
Testmagassága 159 cm és ehhez párosul 48 kg-ja.
A különleges főzet hatására, aminek eredménye a kasztváltás lett egyik külső változása, hogy a hajának színe feketéből
Jellem: Igen kedves és barátkozós jellem. Szeret új emberekkel ismerkedni így nem egyszer megesik, hogy ha megakad, valakin a szeme mindenképp szóba elegyedik vele és megpróbál összeismerkedni vele.
Jóformán nem fél semmitől és senkitől így attól, se ha erősebb ellenféllel kerül szembe. Ebből adódik, hogy a harcokat sem veszi, nagyon komolyan inkább csak élvezi pont, mint a boss harcokat, de azért akadnak kivételek is. ^^ Egyetlen dolog, amitől fél pedig a bogarak és a rovarok.
Oh, és még valami, ha ragaszkodsz, az életedhez ne hozd szóba semmilyen formátumban a mellméretét, mert azért harap^^
A kaszt váltás után nem kedveli ha a füleit piszkálják vagy ha többen is vagy hosszabb ideig megbámulják a külseje miatt és ennek hangot is ad vagy esetleg egy sípcsonton rúgással/lábra lépéssel, vagy még esetleg a Lökés kristáylával jelzi. Beszédstílusán is változtatott még pedig annyit, hogy személyek megszólításánál a nevekhez mindig a „-nyan, -nya, -nyu” végződéseket illeszti, illetve önmagukban is sokszor használja őket.
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Sakamoto Rin
Elfogadom a módosításokat, kérlek módosítsd az adatlapodon a leírásokat
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Sakamoto Rin
Történet:
Munya~ ez a nap is úgy kezdődik, ahogy mindegyik. De miért? Miért kell felkelni minden reggel? Nincs is iskola, akkor meg miért?.... Ja, tényleg én butus, hisz direkt állítottam be a felkelést kényszerítő ˝ébresztőórát˝. És hogy miért? Hát az jó kérdés… na, várjunk… Ááááááh, nem megy, túl reggel van még és nem tudok gondolkodni, az egyedüli, ami most eszembe jut, hogy az a fénycsóva, ami bevilágít a zsanérok között nagyon vakító. Kipattanok az ágyból, már ha a lajhárokat is megszégyenítő gyorsaságommal való mozgást lehet kipattanásnak nevezni. Megállok az ágyam mellett és miközben egy szép nagyot ásítok, magamra idézem az inventoriban tárolt szokásos öltözékem csak a sisakot hagyom ki, mivel azt csak harc esetén veszem fel, hogy ne kócolja össze a hajam.
Majd nyújtózkodások közepette kúszom le, hogy elmehessek az egyik közeli étterembe reggelizni… igen megengedhetem magamnak itt fent az ötödik szinten is, mivel végre van pénzem *.* Meg is rendelem a fincsi kakaót és egy saját alkotású szendvicset. Ám alig, hogy a pincérnő távozik, szemem a látómezőm azon sarkába téved, ahol a kis digitális óra mutatja az időt, és ekkor varázsütésre hirtelen eszembe ötlik: Nariko hugicával találkozó reggel 10 órakor a negyedik szinten. Az óra azonban már 9:55-öt mutat.
- Jaj, nekem. Onee~nyan haragudni fog, ha elkések… vagy azt hiszi majd, hogy valami bajom esett. Sietnem kell! – pattanok fel villám gyorsan az asztaltól és indulok is el, hogy megkeressem a portált. Már rég nem találkoztam az én édes hugimmal, így már nagyon vártam a találkát, szóval el sem hiszem, hogy így elfelejtettem. ~Mattaku~nyan én vagyok a legrosszabb nővér, nyuuu~ ~ fut végig a gondolat a fejemben és ekkor nem tudom, hogy a gondolat miatt, de hirtelen vakító fényesség támad én meg megbotlok valamiben, így a földre kerülök.
- Nyaaaaa~ – bár fájdalmat nem érzek még így is tudom, hogy az arcocskám beledörgölődzött a macskaköves útba. Szépen felülök a földről és elkezdem a kibontott, fekete tincseimet elsöpörni a látómezőmből… na várjunk…
- Kibontott? Fekete? NYAAAAA~! – adok hangot meglepőd ötségemnek, amint megragadom a hajam, ami pont úgy néz ki, mint Elfhercegnősködésem előtt. - Mi, mi történt velem? És, uh, mi ez a nagy valami a fenekem alatt? – állok négykézlábra majdnem kinyújtott lábakkal, tehát nem a térdeimen tá maszkodba és nézek a két lábam közé a földre. Ekkor pillantom meg a narancssárga és fehér színnel tarkított tojást. Érdekesnek tűnik, bár a körülöttem lévőket leginkább a póz, amit felvettem keltette fel a figyelmüket, így azt gyorsan beszüntetem és leülök a tojással szemben, hogy jobban szemügyre vehessem.
- Hm… Hmmm… Ez egy Pet? – igen, hamar leesik, hogy ez micsoda. Láttam már játékosokat ilyennel sétafikálni, mert kezdő MMO-sokként fogalmuk sem volt, hogy kell kikeltetni egy ilyet, de szerencsére én konyítok ehhez, mert más játékban már voltam ilyen kasztú játékos. Az első teendőm így az, hogy megnyitom, a kis ikont mely e tojás leírását tartalmazza. A nevének a helye üres ugyan is ezek a tojások csak akkor kelnek, ki ha nevet adunk nekik. Ré is klikkelek és elgondolkodom…
- Hm… Legyél… legyél, mondjuk… Kurama. Igen, Kurama~nyan mert olyan a színed, mint egy rókának.
Hogy ebből hogy jutotottam el a Kuramáig? Hát egyszerű. Mivel japán vagyok, ezért mangát is olvasom és van egy shonen manga is, amit olvasok, aminek az a címe, hogy Naruto. Na, és abban van a fiú hasában egy róka, aki tökre gonosz és mikor már nem lesz, az kiderül, hogy az a neve, hogy Kurama.
Be is írom a nevet mire a tojás megrepedezik. Majd a hirtelen pixelekre esik szét és a lehulló kékeszöldes szilánkok közt megjelenik egy kis négylábú állatka.
- Nyaaa~ KAWAII! – rántom magamhoz a kis lényt és kezdem, elölelgetni csak miután leteszem, akkor veszem észre, hogy egy tényleg egy kis rókakölyök kelt ki a tojásból. Szerencsére nem érte maradandó kár attól, hogy jól meg ölelgettem.
- Nariko… oh… – ötlik az agyamba hirtelen, hogy már ott kéne lennem az alsóbbik szinten, de már jócskán elmúlt 10 óra. Ám ekkor eszembe jut egy briliáns ötlet. - Oh, tényleg… küldök neki egy üzit, hogy kicsit kések! – gyorsan meg is írom, majd az elküldése után, felpattanok a földről.
- Yosshi, akkor induljuk Kurama~nyan! – pár méter után azonban kiderül, hogy Kurama~nyan nem igazán kedveli, vagyis inkább fél a sok embertől, így kénytelen vagyok felkapni a földről és az ölemben vinni. De ha már így alakult…
- Haha… akkor addig lássuk mi a speciális képességed… – felelem majd meg is nyitom a kis pet menüjét. - Thief? Oh… hm… értem… aha. Hihi, ezt majd kipróbálom a hugicán. – kúszik mosoly az arcomra, csak azt nem tudom, hogy vegyem rá, hogy kiálljon ellenem egy harcra, bár először még azt kell, megtárgyalunk, hogy-hogy lettem megint olyan, mint régen…
Speciális képesség: Tolvaj / Thief: Ezen képesség felhatalmazza Kurama~nyant arra, hogy egy sikeres harapás bekövetkeztekor ellopja az ellenfél Kitartás pontjának egy részét és sajátjaként használja azt fel harc végéig. Az, hogy mennyit lop el az a Speciális képességeire tett minden második pontja mutatja. Jelenleg (9.szint): Spec képesség: 5 -> 2 pontot lop el és a sajátja nő kettővel 9+2= 11
Ezt a képességét annyiszor használhatja, ahány ellenféllel harcol. Az állatidomárok és petjeik egynek számítanak.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bronz Sisak (+4 páncél) -> Lila Boszorkány Süveg (+4 páncél)
Munya~ ez a nap is úgy kezdődik, ahogy mindegyik. De miért? Miért kell felkelni minden reggel? Nincs is iskola, akkor meg miért?.... Ja, tényleg én butus, hisz direkt állítottam be a felkelést kényszerítő ˝ébresztőórát˝. És hogy miért? Hát az jó kérdés… na, várjunk… Ááááááh, nem megy, túl reggel van még és nem tudok gondolkodni, az egyedüli, ami most eszembe jut, hogy az a fénycsóva, ami bevilágít a zsanérok között nagyon vakító. Kipattanok az ágyból, már ha a lajhárokat is megszégyenítő gyorsaságommal való mozgást lehet kipattanásnak nevezni. Megállok az ágyam mellett és miközben egy szép nagyot ásítok, magamra idézem az inventoriban tárolt szokásos öltözékem csak a sisakot hagyom ki, mivel azt csak harc esetén veszem fel, hogy ne kócolja össze a hajam.
Majd nyújtózkodások közepette kúszom le, hogy elmehessek az egyik közeli étterembe reggelizni… igen megengedhetem magamnak itt fent az ötödik szinten is, mivel végre van pénzem *.* Meg is rendelem a fincsi kakaót és egy saját alkotású szendvicset. Ám alig, hogy a pincérnő távozik, szemem a látómezőm azon sarkába téved, ahol a kis digitális óra mutatja az időt, és ekkor varázsütésre hirtelen eszembe ötlik: Nariko hugicával találkozó reggel 10 órakor a negyedik szinten. Az óra azonban már 9:55-öt mutat.
- Jaj, nekem. Onee~nyan haragudni fog, ha elkések… vagy azt hiszi majd, hogy valami bajom esett. Sietnem kell! – pattanok fel villám gyorsan az asztaltól és indulok is el, hogy megkeressem a portált. Már rég nem találkoztam az én édes hugimmal, így már nagyon vártam a találkát, szóval el sem hiszem, hogy így elfelejtettem. ~Mattaku~nyan én vagyok a legrosszabb nővér, nyuuu~ ~ fut végig a gondolat a fejemben és ekkor nem tudom, hogy a gondolat miatt, de hirtelen vakító fényesség támad én meg megbotlok valamiben, így a földre kerülök.
- Nyaaaaa~ – bár fájdalmat nem érzek még így is tudom, hogy az arcocskám beledörgölődzött a macskaköves útba. Szépen felülök a földről és elkezdem a kibontott, fekete tincseimet elsöpörni a látómezőmből… na várjunk…
- Kibontott? Fekete? NYAAAAA~! – adok hangot meglepőd ötségemnek, amint megragadom a hajam, ami pont úgy néz ki, mint Elfhercegnősködésem előtt. - Mi, mi történt velem? És, uh, mi ez a nagy valami a fenekem alatt? – állok négykézlábra majdnem kinyújtott lábakkal, tehát nem a térdeimen tá maszkodba és nézek a két lábam közé a földre. Ekkor pillantom meg a narancssárga és fehér színnel tarkított tojást. Érdekesnek tűnik, bár a körülöttem lévőket leginkább a póz, amit felvettem keltette fel a figyelmüket, így azt gyorsan beszüntetem és leülök a tojással szemben, hogy jobban szemügyre vehessem.
- Hm… Hmmm… Ez egy Pet? – igen, hamar leesik, hogy ez micsoda. Láttam már játékosokat ilyennel sétafikálni, mert kezdő MMO-sokként fogalmuk sem volt, hogy kell kikeltetni egy ilyet, de szerencsére én konyítok ehhez, mert más játékban már voltam ilyen kasztú játékos. Az első teendőm így az, hogy megnyitom, a kis ikont mely e tojás leírását tartalmazza. A nevének a helye üres ugyan is ezek a tojások csak akkor kelnek, ki ha nevet adunk nekik. Ré is klikkelek és elgondolkodom…
- Hm… Legyél… legyél, mondjuk… Kurama. Igen, Kurama~nyan mert olyan a színed, mint egy rókának.
Hogy ebből hogy jutotottam el a Kuramáig? Hát egyszerű. Mivel japán vagyok, ezért mangát is olvasom és van egy shonen manga is, amit olvasok, aminek az a címe, hogy Naruto. Na, és abban van a fiú hasában egy róka, aki tökre gonosz és mikor már nem lesz, az kiderül, hogy az a neve, hogy Kurama.
Be is írom a nevet mire a tojás megrepedezik. Majd a hirtelen pixelekre esik szét és a lehulló kékeszöldes szilánkok közt megjelenik egy kis négylábú állatka.
- Nyaaa~ KAWAII! – rántom magamhoz a kis lényt és kezdem, elölelgetni csak miután leteszem, akkor veszem észre, hogy egy tényleg egy kis rókakölyök kelt ki a tojásból. Szerencsére nem érte maradandó kár attól, hogy jól meg ölelgettem.
- Nariko… oh… – ötlik az agyamba hirtelen, hogy már ott kéne lennem az alsóbbik szinten, de már jócskán elmúlt 10 óra. Ám ekkor eszembe jut egy briliáns ötlet. - Oh, tényleg… küldök neki egy üzit, hogy kicsit kések! – gyorsan meg is írom, majd az elküldése után, felpattanok a földről.
- Yosshi, akkor induljuk Kurama~nyan! – pár méter után azonban kiderül, hogy Kurama~nyan nem igazán kedveli, vagyis inkább fél a sok embertől, így kénytelen vagyok felkapni a földről és az ölemben vinni. De ha már így alakult…
- Haha… akkor addig lássuk mi a speciális képességed… – felelem majd meg is nyitom a kis pet menüjét. - Thief? Oh… hm… értem… aha. Hihi, ezt majd kipróbálom a hugicán. – kúszik mosoly az arcomra, csak azt nem tudom, hogy vegyem rá, hogy kiálljon ellenem egy harcra, bár először még azt kell, megtárgyalunk, hogy-hogy lettem megint olyan, mint régen…
Speciális képesség: Tolvaj / Thief: Ezen képesség felhatalmazza Kurama~nyant arra, hogy egy sikeres harapás bekövetkeztekor ellopja az ellenfél Kitartás pontjának egy részét és sajátjaként használja azt fel harc végéig. Az, hogy mennyit lop el az a Speciális képességeire tett minden második pontja mutatja. Jelenleg (9.szint): Spec képesség: 5 -> 2 pontot lop el és a sajátja nő kettővel 9+2= 11
Ezt a képességét annyiszor használhatja, ahány ellenféllel harcol. Az állatidomárok és petjeik egynek számítanak.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Felszerelés átalakítás kérelem!
Bronz Sisak (+4 páncél) -> Lila Boszorkány Süveg (+4 páncél)
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Sakamoto Rin
Ossu!
Elfogadom a petképesség pályázatot, a felszerelés nevének módosítására azonban nincs szükség, az úgy néz ki, ahogy akarod
Elfogadom a petképesség pályázatot, a felszerelés nevének módosítására azonban nincs szükség, az úgy néz ki, ahogy akarod
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Sakamoto Rin
Második Spec. Képesség pályázat!
Hühűűű~ a mai napra csudi jó programom van. Mivel elfelejtettem, hogy a többiek elmennek a 8. boss harcra én meg már legutóbb is meghaltam ráeszméltem valamire… Jaj, hogy nem mondtam? Na, akkor mondom is… figyelem… Már 11. szinten járok. Nya~ ez igen is nagy hír, mert én ezt eddig észre sem vettem, szóval most aztán ki kell derítenem, hogy mi az új skillem mert, hogy elvileg nekem már kell, olyannak lennie.
Nya~ szóval úgy döntöttem reggel, hogy fogom Kurama~nyant és kibattyogok a közeli tisztásra és megpróbálom elővarázsolni azt az új képességem.
- Yoshi! Most pedig Kurama~nyan keressünk egy gyengus mobot, rendben? – a kis állat ekkor bólint egyet majd szimatolni és fülelni kezd egyszerre. Nemsokkal ezután pedig neki is iramodik és eltűnik az egyik közeli bokorban.
- Nani? – nézek utána, majd hirtelen kapcsolok. - Hééé, várj me! – indulnék el az irányába és már készülök is a bokorba vetni magam mikor hirtelen egy narancssárga szőrcsomó csapódik az arcomnak. - Kyaaa! – esek a szőrcsomó lendülete miatt a hátamra.
- Oh, Kurama~nyan! Mi ütött beléd? – ekkor a kis állat leugrik a hasamról és az oldalamat kezdi, elbökdösni mintha próbálna eltolni, végül aztán engedek neki és elgurulok jobb oldalra – mert, hogy Kurama~nyan balról tol - . Ééééés milyen mázlim van. Pont akkor ugyan is mikor odébb gurulok, a bokorból egy hatalmas vaddisznó ugrik elő. És tényleg hatalmas, de tééééényleg. Olyan nagy hogy, hogy huuuuuuha!
- Hűűű, Kurama~nyan, ez nem semmi! – pattanok fel a földről és fogom a kezembe a botomat és a lökéskristályomat. - Yoshi! Kurama~nyan harcra fel! – és aktiválom is első speciális képességem. - Number Trap! – és a vöröseslilás kezeimet a földre teszem míg Kurama~nyan eltereli a figyelmét. De hogy ne maradjon egyedül addig, míg a mob bele nem lép az egyik csapdámba egy kicsit megnoszogatom a lökéskristályommal.
- Kurama~nyan, hátra! – és lövöm is a lökéshullámot, amitől a lény megszédül. - Kurama~nyan, Thief! – a kicsi rókányka ekkor a szédelgő mob lábába harap, így a sikeres támadás miatt elveszi 3 kitartását.
- Yoshi! Akkor most támadd és foglald le, amíg előidézem az új szuperképességem! – felelem majd rögtön ez után a lény bele is sétál egy csapdába, ami miatt a robbanás után a pontjai nagyot esnek. Mármint az életpontjai.
- Juhiii! Ezt megkaptad! – ugrok egyet a levegőbe, örömömbe. - Na, most pedig… Szuuuper Pusztíííítóóóó technika! – nyújtom ki a kezem, de nem történik semmi. - Naaaaa! >.< – majd még egyszer megpróbálom, meg még egyszer! De csak nem akar sikerülni. Aztán eszembe ötlik valami: Mi lenne, ha megnézném a Menüben a Skill részében? Így is teszek és két, nem, három klikk után meg is lelem.
- Jééé, tényleg itt van. Hm… Fl… Flip… Flipper Bumm? – ekkor a vaddisznó előtt egy kör alakú erőtér bukkant fel ami hátra taszította és még az életéből is levitt anyit mind a Number Trap. Erre a lény dühösen megrázza a fejét és ismét nekem ront, de mielőtt még elérne, a talpa alatt jelenik meg ismét egy erőtér, ami fellöki a levegőbe.
Placss, a földre esve a vaddisznó aztán pixelekre esik szét.
- Sugoi! Ezt mutassuk meg a többieknek is! Gyere Kurama~nyan! - azzal már rohanok is.
Flibber Bumm – A képesség aktiválása után, ha az ellenfél egyet is lép véletlenszerűen jelenik meg a közvetlen közelében egy kör alakú vörös erőtér, ami egy robbanást követően eltaszítja méterekkel az ellenfelet (kivétel nincs!). Majd ha ismét megmoccan, újra megismétlődik. Egy ellenfélre csak 2x hat, és egyszerre csak 4 ellenfélen bevethető. A lökésekkor az ellenfél ugyanannyit sebződik, mint amekkora a használó Fegyverkezelésén lévő ponok fele! Páratlan szám esetén lefelé kerekítünk. Jelenleg: 11. szint - 7 pont tehát lökésenként 3 pont.
Hühűűű~ a mai napra csudi jó programom van. Mivel elfelejtettem, hogy a többiek elmennek a 8. boss harcra én meg már legutóbb is meghaltam ráeszméltem valamire… Jaj, hogy nem mondtam? Na, akkor mondom is… figyelem… Már 11. szinten járok. Nya~ ez igen is nagy hír, mert én ezt eddig észre sem vettem, szóval most aztán ki kell derítenem, hogy mi az új skillem mert, hogy elvileg nekem már kell, olyannak lennie.
Nya~ szóval úgy döntöttem reggel, hogy fogom Kurama~nyant és kibattyogok a közeli tisztásra és megpróbálom elővarázsolni azt az új képességem.
- Yoshi! Most pedig Kurama~nyan keressünk egy gyengus mobot, rendben? – a kis állat ekkor bólint egyet majd szimatolni és fülelni kezd egyszerre. Nemsokkal ezután pedig neki is iramodik és eltűnik az egyik közeli bokorban.
- Nani? – nézek utána, majd hirtelen kapcsolok. - Hééé, várj me! – indulnék el az irányába és már készülök is a bokorba vetni magam mikor hirtelen egy narancssárga szőrcsomó csapódik az arcomnak. - Kyaaa! – esek a szőrcsomó lendülete miatt a hátamra.
- Oh, Kurama~nyan! Mi ütött beléd? – ekkor a kis állat leugrik a hasamról és az oldalamat kezdi, elbökdösni mintha próbálna eltolni, végül aztán engedek neki és elgurulok jobb oldalra – mert, hogy Kurama~nyan balról tol - . Ééééés milyen mázlim van. Pont akkor ugyan is mikor odébb gurulok, a bokorból egy hatalmas vaddisznó ugrik elő. És tényleg hatalmas, de tééééényleg. Olyan nagy hogy, hogy huuuuuuha!
- Hűűű, Kurama~nyan, ez nem semmi! – pattanok fel a földről és fogom a kezembe a botomat és a lökéskristályomat. - Yoshi! Kurama~nyan harcra fel! – és aktiválom is első speciális képességem. - Number Trap! – és a vöröseslilás kezeimet a földre teszem míg Kurama~nyan eltereli a figyelmét. De hogy ne maradjon egyedül addig, míg a mob bele nem lép az egyik csapdámba egy kicsit megnoszogatom a lökéskristályommal.
- Kurama~nyan, hátra! – és lövöm is a lökéshullámot, amitől a lény megszédül. - Kurama~nyan, Thief! – a kicsi rókányka ekkor a szédelgő mob lábába harap, így a sikeres támadás miatt elveszi 3 kitartását.
- Yoshi! Akkor most támadd és foglald le, amíg előidézem az új szuperképességem! – felelem majd rögtön ez után a lény bele is sétál egy csapdába, ami miatt a robbanás után a pontjai nagyot esnek. Mármint az életpontjai.
- Juhiii! Ezt megkaptad! – ugrok egyet a levegőbe, örömömbe. - Na, most pedig… Szuuuper Pusztíííítóóóó technika! – nyújtom ki a kezem, de nem történik semmi. - Naaaaa! >.< – majd még egyszer megpróbálom, meg még egyszer! De csak nem akar sikerülni. Aztán eszembe ötlik valami: Mi lenne, ha megnézném a Menüben a Skill részében? Így is teszek és két, nem, három klikk után meg is lelem.
- Jééé, tényleg itt van. Hm… Fl… Flip… Flipper Bumm? – ekkor a vaddisznó előtt egy kör alakú erőtér bukkant fel ami hátra taszította és még az életéből is levitt anyit mind a Number Trap. Erre a lény dühösen megrázza a fejét és ismét nekem ront, de mielőtt még elérne, a talpa alatt jelenik meg ismét egy erőtér, ami fellöki a levegőbe.
Placss, a földre esve a vaddisznó aztán pixelekre esik szét.
- Sugoi! Ezt mutassuk meg a többieknek is! Gyere Kurama~nyan! - azzal már rohanok is.
Flibber Bumm – A képesség aktiválása után, ha az ellenfél egyet is lép véletlenszerűen jelenik meg a közvetlen közelében egy kör alakú vörös erőtér, ami egy robbanást követően eltaszítja méterekkel az ellenfelet (kivétel nincs!). Majd ha ismét megmoccan, újra megismétlődik. Egy ellenfélre csak 2x hat, és egyszerre csak 4 ellenfélen bevethető. A lökésekkor az ellenfél ugyanannyit sebződik, mint amekkora a használó Fegyverkezelésén lévő ponok fele! Páratlan szám esetén lefelé kerekítünk. Jelenleg: 11. szint - 7 pont tehát lökésenként 3 pont.
A hozzászólást Sakamoto Rin összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 14 2013, 18:20-kor.
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Sakamoto Rin
Ossu!
Az idomár sebzésének kétszerese spec képesség megdobásával spec/2 ellenfélre... Én ezt soknak tartom őszintén szólva már a jelenlegi pontjaiddal is. Vagy sebezz több ellenfélre, de ennél jóval kisebb erővel, vagy maradjon a sebzés, de csak egy ellenfélen.
Az idomár sebzésének kétszerese spec képesség megdobásával spec/2 ellenfélre... Én ezt soknak tartom őszintén szólva már a jelenlegi pontjaiddal is. Vagy sebezz több ellenfélre, de ennél jóval kisebb erővel, vagy maradjon a sebzés, de csak egy ellenfélen.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Sakamoto Rin
Javítva! Így már megfelel?
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Sakamoto Rin
Még annyi kérésem van, hogy határozd meg a célpontok számának maximumát (50 specpontnál a 25 célpont az nem csak sok, de felesleges is), de egyébként elfogadom.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Sakamoto Rin
Adatlap
Név: Sakamoto Rin
Nem: Nő
Kaszt: Állatidomár
Kor: 16
Szint: 11
Exp: 580/600
Arany: 15
Jártasságok: Lopakodás 1; Észlelés 1; Látás 1; Akrobatika 2; Kristályírás 33; Növénylátás 36
Kinézet: Törékeny vékony testalkattal rendelkezik, így alig ha hihető el róla, hogy belevaló harcos.Testmagassága 159 cm és ehhez párosul 48 kg-ja. Haja fehér színűvé változott a potion elfogyasztása után, mérete azonban nem változott, habár a derékig érő hajkoronájának nagyrészt összefonva és egy rózsaszín szalaggal kiegészítve hordja mellkasára terítve. Szemei lilás színben pompáznak. Fogsorában pedig ott díszeleg két hegyes szemfog. Plusz rendelkezik két macska füllel is melyektől, nem tud megválni.
Külseje megváltoztatása után a ruházatán is változtatott. Világos bézs színű pulcsit hord alatta matrózblúzzal kiegészítve, melynek jellegzetes gallérja a pulcsi fölött helyezkedik el. Az alsóbb részeken egy fekete miniszoknyát visel és egy hozzá illeszkedő fekete térdzoknit.
Illetve kelléke öltözékének elmaradhatatlan kelléke egy nagy sötét lila kalap két fehér, bolyhos golyóval díszítve.
Jellem: Igen kedves és barátkozós jellem. Szeret új emberekkel ismerkedni így nem egyszer megesik, hogy ha megakad, valakin a szeme mindenképp szóba elegyedik vele és megpróbál összeismerkedni vele. Korához hűen (vagy nem?) elég gyerekes, folyton mosolyog. Nem sokszor fordul elő, hogy szomorúnak látni, hisz mindig telve van, jó kedvel és energiával (kivéve reggel).
Jóformán nem fél semmitől és senkitől így attól, se ha erősebb ellenféllel kerül szembe. Ebből adódik, hogy a harcokat sem veszi, nagyon komolyan inkább csak élvezi pont, mint a boss harcokat, de azért akadnak kivételek is. ^^ Egyetlen dolog, amitől fél pedig a bogarak és a rovarok.
Oh, és még valami, ha ragaszkodsz, az életedhez ne hozd szóba semmilyen formátumban a mellméretét, mert azért harap^^
Beszédstílusa megváltozott még pedig annyit, hogy személyek megszólításánál a nevekhez mindig a „-nyan, -nya, -nyu” végződéseket illeszti, illetve önmagukban is sokszor használja őket
Képességek
Szám Csapda / Number Trap: Mikor a képesség aktiválódik Rin kézfejeit vöröseslilás aura lengi körül. Mikor így megérinti, a talajt egy húsz méter sugarú körben csapdákat helyez el, melyek száma jelenleg 5 (11. szint), majd minden páros szintet követően +1 hozható létre, tehát 12. szinten már 6.
Játéktechnikailag: Mikor aktiválja a képességét dob egyet a 12-es dobókockával. Ezután az ellenfélnek/ellenfeleknek/mob eseté a mesélőnek kell dobnia, és ha a dobott szám megegyezik a Rin által dobottal a csapda felrobban és az ellenfél annyit sebződik ahányat Rin sebezne. Sikeres találat esetén Rin újra dob, majd utána az ellenfél is megint. Sikertelen találat esetén Rinnek nem kell újra dobni csak az ellenfélnek.
Flipper Bumm – A képesség aktiválása után, ha az ellenfél egyet is lép véletlenszerűen jelenik meg a közvetlen közelében egy kör alakú vörös erőtér, ami egy robbanást követően eltaszítja méterekkel az ellenfelet (kivétel nincs!). Majd ha ismét megmoccan, újra megismétlődik. Egy ellenfélre csak 2x hat, és egyszerre csak 4 ellenfélen lehet bevetni. A lökésekkor az ellenfél ugyanannyit sebződik, mint amekkora a használó Fegyverkezelésén lévő pontok fele! Páratlan szám esetén lefelé kerekítünk. Jelenleg: 11. szint - ? pont tehát lökésenként ? pont.
Pet:
Felszerelés
Kayaba~nyan ossza ki nekem kérésre^^
Recept
Farkasagyar Recept(A kristály aktiválás után a játékos szintjének megfelelő számú farkas illúzióját kelti. Ezek az állatok nem sebeznek, át lehet haladni rajtuk, érintésre szeretefoszlanak, viszont félelemkeltőek, zavaró hatásúak.): 2 Tövisgyökér + 1 Kis Tövisgyökér
Gyertya Kristály Recept(aktiválása után két körig fényt bocsát ki magából): 1 Vörös Pitypang
Hangrögzítő Kristály Recept(rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat): 1 Barna Gomba
Denevér Kristály Recept(Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Nem sebez, csak zavaró hatású): 2 Barna Gomba + 3 Tövisgyökér
Gyors Futás Kristály Recept(aktiválása után a használója egy körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el): 1 Faeno Levél + 1 Kis Tövisgyökér
Gyenge Anti-mob Kristály(aktiválásakor egy kiválasztott mobot hatástalanít egy körig, így az nem fog tudni megmozdulni): 1 Faeno Levél + 1 Vörös Pitypang + 1 Barna Gomba
Nyersanyag
6 Tövisgyökér
2 Faeno Levél
6 Vörös Pitypang
4 Kis Tövisgyökér
8 Barna Gomba
Küldetések
Egy kereskedő élete/Lezárva/
Vissza a koboldokkal/Lezárva/
Boss/Lezárva/
Torony az erdőben/Lezárva/
2. Boss/Lezárva/
Pók kazamata kitisztítása/Lezárva/
3. Boss/Lezárva/
Egy hegedűművész sóhaja/Lezárva/
4. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont5. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont
Clockworks az óraművek/Lezárva/ Részjutalmazás: 45 exp; 60 arany
Ragnarök prológus - Holdfogyatkozás 20 exp; 30 arany
Küzdőterek
Ajándékok
Pénzügy
Visszatérő Töri:
Mukashimukashi* élt egy szépséges Hime~nyan :3 Hime~nyan és az ő hűséges kitsune~nyan társa Kurama~nyan együtt tengették az idejüket minden egyes nap. A Hime~nyan egyébként én volnék akit Rinnek hívnak – csak ha nem tudnátok >w< .
- Kyaaahh! – nyújtózom egyet az ágyban felkelve. Kurama~nyan mellettem szuszok az ágyon összegömbölyödve ám mikor felülök ő is felkel és kinyújtóztatja a tappancsait.
Nyaaa >w< nem így akartam. Még egyszer nyan~.
- Munyaaa~ – a szépséges Hime~nyan reggel a fogadókastélyának szobácskájában nyújtózik egyet, ahogy azt kitsune~nyanja is megteszi, mint valami reggeli szokást. Mert ez valóban az is, mint ahogy sokan tornáznak csak hát egy Hime~nyan nem tornázik, hanem nyújtózik egyet, mert ez így hercegnős :3
Miközben a Hime~nyan épp szépen és cseppet sem nyakig lekvárosan – de úgy ám – majszolta el a reggelijét (míg kitsune~nyan lenyalta a lekvárt az arcáról) egy fontos elhatározásra jutott, amit hamar ki is jelentett.
- Kurama~nyan ma egy csuda jó küldin veszünk részt nyan~ – azzal eltolta magát székestül az asztaltól majd lepattant róla és szökdécselve indult el petjével a város főterére.
A főtéren sok-sok ember volt, ki tudja miért. Így egy kicsit nehézkesen, de sikerült végül elérnie a küldetésekkel teletűzdelt táblát. Állatkája a nagy tömeg miatt Hime~nyan kalapja alól kukucskált kifelé.
- Lássuk~ lássuk~ nyan~nyan~nyaaa~ – szemecskéi egymás után fürkészték át a plakátokat, de hogy mi szerint, hááááát azt senki sem tudja. Végül azonban megakadt a szeme egy nagyobb papírdarabon, melyen a következő fehér, giccses felirat állt: White Castle Paradise!
- Yoshi nyaan~ – hamar rányomott a papiros előtt felbukkanó ˝Elfogadom˝ gombra, majd ezt követően a szemecskéi előtt egy térkép bukkant fel. A térkép egyenest Aincrad legalsó szintjére vezette vissza a kis hercegnőt, aki vakon követte is azt.
Így aztán eljutott a küldetés helyszínéhez. Meglepetésére valóban egy hatalmas fehér kastély volt az melyet vizesárok vett körbe. A kastély bejáratához egy hatalmas hídon vezetett át az út. Melyen miután átsétált rajta lassan emelkedni kezdett és egy perccel később már el is zárta a hatalmas építmény kapuját. A Hime~nyan azonban egyet sem félt, mert hát ez csak biztos a küldetés kezdetét jelenti. Mellesleg a kapun besétálva egy macskaköves udvarra került. A kastélyból egy komornyiknak öltözött öregúr lépett ki és egyenesen a lány előtt ált meg.
- Jó napot, ifjú hölgy. Gondolom ön volt az ki elfogadta a felkérésünket. – felelte az úr miközben a belé programozott keleti köszönési formának megfelelően meghajolt a Hime~nyan előtt.
- Hai, nyaa~! Rin~nyan~ vagyok. Ő pedig Kurama~nyan~ mutatott a feje tetején a kalapja alól kikukucskáló állatra.
- Értem. Edward vagyok. Elvezetem az uramhoz. Kérem, kövessen. – a lány bólintott egyet majd az udvart befedő macskaköveken ugrándozva követte az öreget. Egy hosszú folyosón haladtak eztán végig mire elértek egy nagy kétszárnyas ajtóhoz. A komornyik benyitott rajta.
- Uram, megérkezett a kalandor, aki elfogadta a felkérésünket. Rin-san és a társa Kurama-san.
- Áh, értem. Bár valahogy nem vagyok elragadtatva, hogy egy ilyen kislány lesz az. Biztos végre tudja hajtani a feladatot? – mérte fel a Hime~nyant az asztala mögött ülő férfi.
- Még jó, hogy nyaa~. Mégis mit képzel nya~. Igen is meg tudom tenni nyuu~. – fonta össze a karjait a duzzogó Hime~nyan.
- Értem. Értem… nos, akkor had mondjam el a megbízásod részleteit. – nyugtatta meg a férfi a kislány… akarom mondani nagylányt De közben arra is gondolt, hogy milyen furán beszél ez a kalandor, de ez most nem lényeges dolog^^ - Ez a kastély és a hozzá tartozó földek, mid az apám hagyatéka. Míg élt egy igen csak eleven és játékkedvelő férfi volt, még öreg korára is. Miután meghalt mindenét rám hagyta, köztük a kastélyban tartott vagyonát, mely pénzből és különféle ritka tárgyakból áll. Amint mondtam szerette a játékokat, így halála előtt építetett egy labirintust a kastély alá és ott rejtette el a vagyonát. Így csak azzal a feltétellel lehet az enyém, ha meg is találom. – a férfi előre dőlt az asztal irányába és folytatta. - Mint már rájöhetett az lenne a feladata, hogy lemenjen oda és megtalálja a kincset, cserébe az ott tartott ritka tárgyak közül odaadok egyet, és maga választhatja ki, hogy mi legyen az.
- Hái nyaaan!! Akkor vágjunk is bele nyaa~!
Ezután a bátor Rin~nyant levezették az alaksor bejáratához, majd egy tarisznyányi gyertya kristállyal betessékelték és rázárták az ajtót. Az állatidomár és petje előtt a kristályok fényében hatalmas falak húzódtak, melyek között három nagyobb rés tátongott, mint járható útvonalak kezdetei. Pár másodper tétovázás után végül dudorászva indult el a lány a középső járat irányába nyomában a kitsune~nyannal. Csak bolyongtak joooobra, baaalra ide és oda. Volt, hogy órákig csak körbe-körbehaladtak, de nem is vették észre. Csend honolt az egész építményben az egyetlen zajt is csak a hol énekelgető, hol dudorászó lány gerjesztette. Végül ki tudja mennyi idő után a falak közül egy fekete-fehér kockás tisztásra léptek ki. Amint megálltak kék lángok lobbantak fel a terület körül elhelyezett hatalmas félkör alakú tálakban. A tisztás közepén egy emberi alakot formáló szobor állt, kezeiben pedig egy-egy kristályt tartott. A Hime~nyan közelebb lépett ekkor a piros színű kőzet felragyogott.
- Te vándor ki, ide most beléptél TÁVOZZ! Ez egy családi kripta nem játszótér! – hangzott el a hangüzenet, egy öregúr hangján.
- IIE!! Én itt egy fontos küldit teljesítek nyaa~!! – feleselt vissza a hangnak. Habár úgysem jön tőle vá…
- Küldetés?! Nyaa?! – válaszolt vissza a hang. Mi van? Mióta ad választ egy hangfelvétel? De úgy néz, ki a főhősnőnket ez nem igazán zavarja, úgyhogy folytatom… Hehe pedig én vagyok a főhősnő^^
- Igen az nyaa~ – feleselt vissza ismét.
- Hm… akkor legyen így… – ekkor a vörös fény még erősebben felizzott és mire újra halványulni kezdett egy méteres vaddisznó jelent meg a szobor előtt. - Győzd le és nyertél.
- Oké! Gyerünk Kurama~nyan! – Hime~nyan ökle körül vöröseslilás fény derengett fel majd megérintette a talajt. Ezen mozdulattal aktiválta is a spec. képességét. Majd Kurama~chan is rátámadt a közeledő vadra, ám az elsőként hamar félre rúgta. A Hime~nyan nem hagyhatta ezt tétlenül, így hamar aktiválta a második képességét is. Bumm, bumm a varacskoska ide-oda kezdett el pattogni a levegőben.
A harc folytatódott, hol Hime~nyan és rókácska, hol a malacka volt győzelmi pozícióban. A harc nagyon kiélezett volt, de végül – nem lenne jó történet, ha nem így történne – Hime~nyan került ki győztesen.
- Ooh, nem is rossz. Nagyon ügyesen harcoltál… így azt hiszem, tényleg jutalmat érdemelsz. Várj egy kicsit. – felelte a nagypapa hang, majd a kristály fénye kialudt. Halk nyikorgó hang hallatszott a szobor hátulja a felöl, amit a főhősnőnk érdeklődve figyel a padlón ücsörögve. A szobor hátulja ekkor kinyílt és nyöszörgő hanggal egy ősz szakálas férfi mászott ki belőle.
- Ehh?! – a leányzót nagyon meglepte az öreg megjelenése, annyira hogy még azt is lefelejtette, hogy nemrég tudott le egy fárasztó harcot. Hamar felpattant a helyéről és odarohant az alakhoz. Körbe járta, megérintette, és vizsgálgatta a szemével.
- Dare desu ka nyaa~? – kérdezte a férfitől. Ő erre elmosolyodott majd megszólalt.
- Én vagyok a megbízód, apja. – a lány ezen nagyon meglepődött. Bár ez még közel sem volt olyan meglepő, mint ami ez után jött.
- Nem gondoltam volna, hogy maga helyett mást küld be a labirintusba… így nem is olyan szórakoztató… – felelte majd elővett egy kék kristályt, ami hamar felizzott és mikor kialudt Hime~nyan előtt megjelent a gazdag bácsi és a komornyikja, akik mindketten meglepődve tapasztalták, hova is kerültek, majd azt, hogy ki is áll velük szemben. Ez után következett egy kis családi csevej, de ezt túlfárasztó lenne elmesélni, így inkább átugrom.
- Nos, az apámnak igaza van, betartom az ígéretem. Apa, ha kérhetném… – a nagyapó ekkor egy sárga kristályt vett elő majd miután az is felfénylett temérdek kincs lepte el a szobát. - Válassz kedvedre. – kínálta fel a férfi a lehetőséget. Ám még mielőtt az izgatott Hime~nyan belekezdhetett volna a keresgélésbe az öreg megállította.
- Ha szabad javasolnom, én ezt ajánlanám. Pont neked való kishölgy. Ha megiszod még a mostani szintednél is erősebb és ügyesebb leszel. – a férfi egy potionnak látszó üvegcsét nyújtott át neki. Az üvegcse formája egy gyémántból kifaragott macska fejre hasonlított, ami hamar elnyerte a lány tetszését elvette a folyadékot.
- Hoo, remek nyann~ Akkor ezt választom nyaa~! – a lány hamar meg is ragadta az alkalmat és kinyitotta az üvegcsét, majd egy húzásra elfogyasztotta a nedűt.
A lány nagyon meglepődött, mikor hirtelen fényleni kezdett és a teste hirtelen megváltozott. Az öreg hamar kacagni kezdett, míg a lány csak csodálkozott.
- Bocsánat, de ezt nem hagyhattam ki… mellesleg nagyon illik hozzátok ez a külső…
- Hozzátok? – a lány letekintett a lába mellé és meglepetten tapasztalta, hogy kicsiny rókája helyett egy fehér alapon néhol fekete pöttyökkel és csíkokkal rendelkező a térdéig érő rókácska ácsorgott.
- Oh, és mellesleg hozzávetőlegesen hat hónap telt el, mióta beléptél a labirintusba. – felelte halál nyugodtan a férfi, amitől a lány szája tátva maradt.
- MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!????
Név: Sakamoto Rin
Nem: Nő
Kaszt: Állatidomár
Kor: 16
Szint: 11
Exp: 580/600
Arany: 15
Jártasságok: Lopakodás 1; Észlelés 1; Látás 1; Akrobatika 2; Kristályírás 33; Növénylátás 36
Kinézet: Törékeny vékony testalkattal rendelkezik, így alig ha hihető el róla, hogy belevaló harcos.Testmagassága 159 cm és ehhez párosul 48 kg-ja. Haja fehér színűvé változott a potion elfogyasztása után, mérete azonban nem változott, habár a derékig érő hajkoronájának nagyrészt összefonva és egy rózsaszín szalaggal kiegészítve hordja mellkasára terítve. Szemei lilás színben pompáznak. Fogsorában pedig ott díszeleg két hegyes szemfog. Plusz rendelkezik két macska füllel is melyektől, nem tud megválni.
Külseje megváltoztatása után a ruházatán is változtatott. Világos bézs színű pulcsit hord alatta matrózblúzzal kiegészítve, melynek jellegzetes gallérja a pulcsi fölött helyezkedik el. Az alsóbb részeken egy fekete miniszoknyát visel és egy hozzá illeszkedő fekete térdzoknit.
Illetve kelléke öltözékének elmaradhatatlan kelléke egy nagy sötét lila kalap két fehér, bolyhos golyóval díszítve.
Jellem: Igen kedves és barátkozós jellem. Szeret új emberekkel ismerkedni így nem egyszer megesik, hogy ha megakad, valakin a szeme mindenképp szóba elegyedik vele és megpróbál összeismerkedni vele. Korához hűen (vagy nem?) elég gyerekes, folyton mosolyog. Nem sokszor fordul elő, hogy szomorúnak látni, hisz mindig telve van, jó kedvel és energiával (kivéve reggel).
Jóformán nem fél semmitől és senkitől így attól, se ha erősebb ellenféllel kerül szembe. Ebből adódik, hogy a harcokat sem veszi, nagyon komolyan inkább csak élvezi pont, mint a boss harcokat, de azért akadnak kivételek is. ^^ Egyetlen dolog, amitől fél pedig a bogarak és a rovarok.
Oh, és még valami, ha ragaszkodsz, az életedhez ne hozd szóba semmilyen formátumban a mellméretét, mert azért harap^^
Beszédstílusa megváltozott még pedig annyit, hogy személyek megszólításánál a nevekhez mindig a „-nyan, -nya, -nyu” végződéseket illeszti, illetve önmagukban is sokszor használja őket
Képességek
Szám Csapda / Number Trap: Mikor a képesség aktiválódik Rin kézfejeit vöröseslilás aura lengi körül. Mikor így megérinti, a talajt egy húsz méter sugarú körben csapdákat helyez el, melyek száma jelenleg 5 (11. szint), majd minden páros szintet követően +1 hozható létre, tehát 12. szinten már 6.
Játéktechnikailag: Mikor aktiválja a képességét dob egyet a 12-es dobókockával. Ezután az ellenfélnek/ellenfeleknek/mob eseté a mesélőnek kell dobnia, és ha a dobott szám megegyezik a Rin által dobottal a csapda felrobban és az ellenfél annyit sebződik ahányat Rin sebezne. Sikeres találat esetén Rin újra dob, majd utána az ellenfél is megint. Sikertelen találat esetén Rinnek nem kell újra dobni csak az ellenfélnek.
Flipper Bumm – A képesség aktiválása után, ha az ellenfél egyet is lép véletlenszerűen jelenik meg a közvetlen közelében egy kör alakú vörös erőtér, ami egy robbanást követően eltaszítja méterekkel az ellenfelet (kivétel nincs!). Majd ha ismét megmoccan, újra megismétlődik. Egy ellenfélre csak 2x hat, és egyszerre csak 4 ellenfélen lehet bevetni. A lökésekkor az ellenfél ugyanannyit sebződik, mint amekkora a használó Fegyverkezelésén lévő pontok fele! Páratlan szám esetén lefelé kerekítünk. Jelenleg: 11. szint - ? pont tehát lökésenként ? pont.
Pet:
- Spoiler:
- Név: Kurama~nyan
Kaszt: Pet
Faj: Róka
Kor: Fiatal
Kinézet: Mérete megnőtt. Kicsivel Rin~nyan térde fölé ér. Bundája narancssárga helyett fehérre váltott. Jobb lába teljesen fehér melyen középen fekete kör alakú foltok helyeszkednek el körbe ölelve azt. A másik három lába lentről felfelé félig fekete. A hátán a nyakától a fenekéig két sorban fekete foltok húzódnak. Farkincáinak száma egyel nőtt, így most kettő van neki, és mindkettőben fekete csíkok díszelegnek.
Jellem: Aranyos és csendes. Általában fél az idegenektől és ilyenkor Rin-nyan lábai mögött keres menedéket. Harcban viszont bátor és merész. Szereti a gazdáját, így hát mindent meg is tesz, hogy megvédje. Általában gyorsaságára és ravaszságára hagyatkozik.
Speciális képesség: Tolvaj / Thief: Ezen képesség felhatalmazza Kurama~nyant arra, hogy egy sikeres harapás bekövetkeztekor ellopja az ellenfél Kitartás pontjának egy részét és sajátjaként használja azt fel harc végéig. Az, hogy mennyit lop el az a Speciális képességeire tett minden második pontja mutatja. Jelenleg (11.szint): Spec képesség: ? -> ? pontot lop el és a sajátja nő kettővel ?+?= ??
Ezt a képességét annyiszor használhatja, ahány ellenféllel harcol. Az állatidomárok és petjeik egynek számítanak.
11. szint(majd pont újraosztásnál kerülnek be^^)
Élet:
Irányítás:
Kitartás:
Gyorsaság:
Speciális képesség:
Felszerelés
Kayaba~nyan ossza ki nekem kérésre^^
Recept
Farkasagyar Recept(A kristály aktiválás után a játékos szintjének megfelelő számú farkas illúzióját kelti. Ezek az állatok nem sebeznek, át lehet haladni rajtuk, érintésre szeretefoszlanak, viszont félelemkeltőek, zavaró hatásúak.): 2 Tövisgyökér + 1 Kis Tövisgyökér
Gyertya Kristály Recept(aktiválása után két körig fényt bocsát ki magából): 1 Vörös Pitypang
Hangrögzítő Kristály Recept(rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat): 1 Barna Gomba
Denevér Kristály Recept(Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Nem sebez, csak zavaró hatású): 2 Barna Gomba + 3 Tövisgyökér
Gyors Futás Kristály Recept(aktiválása után a használója egy körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el): 1 Faeno Levél + 1 Kis Tövisgyökér
Gyenge Anti-mob Kristály(aktiválásakor egy kiválasztott mobot hatástalanít egy körig, így az nem fog tudni megmozdulni): 1 Faeno Levél + 1 Vörös Pitypang + 1 Barna Gomba
Nyersanyag
6 Tövisgyökér
2 Faeno Levél
6 Vörös Pitypang
4 Kis Tövisgyökér
8 Barna Gomba
Küldetések
Egy kereskedő élete/Lezárva/
Vissza a koboldokkal/Lezárva/
Boss/Lezárva/
Torony az erdőben/Lezárva/
2. Boss/Lezárva/
Pók kazamata kitisztítása/Lezárva/
3. Boss/Lezárva/
Egy hegedűművész sóhaja/Lezárva/
4. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont5. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont
Clockworks az óraművek/Lezárva/ Részjutalmazás: 45 exp; 60 arany
Ragnarök prológus - Holdfogyatkozás 20 exp; 30 arany
Küzdőterek
- Spoiler:
Ajándékok
- Spoiler:
Fogadás (+ 10 arany)
Fogadás teljesítése 1xGyenge Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig)
+ 20 arany
Küzdőtér + 15 exp; + 50 arany
Fogadás + 50 arany
Fogadás + 1x Bőr Cipő (+2 gyorsaság)
Küzdőtér+ 15 exp; 10 arany
Fogadás + 50 arany
Küldi + 30 exp; + 60 arany
Sakamoto Rin VS Hamano Tadayoshhi! 2 arany
Boss - 10 exp; 1 elosztható pont
Torony az erdőben - 40 exp; 30 arany
2. Boss- 10 exp; 1 elosztható pont
Pók kazamata kitisztítása +15 exp; +40 arany
Bejelentő + 10 arany
KA bácsi ajándéka +15 exp
Event +50 exp; +150 arany
Havi Lotto (dec.) +10 arany
3. Boss + 10 exp; 1 elosztható pont
Fogadás(2/3) +50 arany
Fogadások(2/3) +50 arany
Nagy kvíz +20 exp
KA bácsi ajándéka +20 exp
Egy hegedűművész sóhaja +100 arany, +38 exp, +Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
4. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont
5. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont
Fogadás +50 arany
Céhjutalom +5 exp
KA bá ajándéka 1.000 arany
Fogadás 1/3, 2/3 (+50 arany)
Céhjutalom +7 exp
Fogadás +50 arany
Egy általad választott másodlagos jártassághoz kapsz egy sima receptet: (Szept.)
A céhbónuszod tapasztalati része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő.: Használatlan; (Nov.)
Pénzügy
- Spoiler:
Előtörténet ( + 70 arany )
1x Használt cipő vásárlás ( - 16 arany )
Játék (élelem, -4 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
Fogadás (- 10 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
2x Éles Kések, 1x Bronz gyűrű (-84 arany)
Küldetés/Egy kereskedő élete (+10 exp, +100 arany)
1x Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság - 32 arany)
1x Béna Adrenalin Potion (+1 sebzés, +1 gyorsaság két körig - 36 arany)
2x Mini Potion (+5 hp) (-24 arany)
1x Mini Potion (+5 hp) (-12 arany)
Akrobatika jártasság (- 100 arany)
1x Gyenge Lassító Méregre ( - 32 arany)
1x Használt cipő (+1 gyorsaság) (+10 arany)
Lottó (-20 arany)
1x Mini Potion (+20 hp) (-25 arany)
Növénylátás, Kristályírás (-200 arany)
Alap Repülő Segéd Kristály (-90 arany)
Farkasagyar(-2 Tövisgyökér -1 Kis Tövisgyökér)
Gyertya Kristály (-1 Vörös Pitypang)
3x Gyertya Kristály (-3 Vörös Pitypang)
1 x Fagytér Kristály - elf spec. (1 Tövigyökér, 6 Faeno Levél, 4 Vörös Pitypang)
1 x Hummál kristály (-90 arany)
6 fotó kristály + 2 hangrögzítő kristály (+ 40 arany)
Pet felfedezés (+20 arany)
Pánik burok (-200 arany)
Lopakodás, Látás és Észelés jártasság (-300 arany)
1x Vas Sisak (+7 páncél) (Ingyen Mirika~nyantól)
Pánik burok (-200 arany)
1x Kapcsolat Gyűrű, állatidomár spec. (+6 irányítás) (- 200 arany)
Akrobatika 2. szint (- 1.000 arany)
Visszatérő Töri:
Mukashimukashi* élt egy szépséges Hime~nyan :3 Hime~nyan és az ő hűséges kitsune~nyan társa Kurama~nyan együtt tengették az idejüket minden egyes nap. A Hime~nyan egyébként én volnék akit Rinnek hívnak – csak ha nem tudnátok >w< .
- Kyaaahh! – nyújtózom egyet az ágyban felkelve. Kurama~nyan mellettem szuszok az ágyon összegömbölyödve ám mikor felülök ő is felkel és kinyújtóztatja a tappancsait.
Nyaaa >w< nem így akartam. Még egyszer nyan~.
- Munyaaa~ – a szépséges Hime~nyan reggel a fogadókastélyának szobácskájában nyújtózik egyet, ahogy azt kitsune~nyanja is megteszi, mint valami reggeli szokást. Mert ez valóban az is, mint ahogy sokan tornáznak csak hát egy Hime~nyan nem tornázik, hanem nyújtózik egyet, mert ez így hercegnős :3
Miközben a Hime~nyan épp szépen és cseppet sem nyakig lekvárosan – de úgy ám – majszolta el a reggelijét (míg kitsune~nyan lenyalta a lekvárt az arcáról) egy fontos elhatározásra jutott, amit hamar ki is jelentett.
- Kurama~nyan ma egy csuda jó küldin veszünk részt nyan~ – azzal eltolta magát székestül az asztaltól majd lepattant róla és szökdécselve indult el petjével a város főterére.
A főtéren sok-sok ember volt, ki tudja miért. Így egy kicsit nehézkesen, de sikerült végül elérnie a küldetésekkel teletűzdelt táblát. Állatkája a nagy tömeg miatt Hime~nyan kalapja alól kukucskált kifelé.
- Lássuk~ lássuk~ nyan~nyan~nyaaa~ – szemecskéi egymás után fürkészték át a plakátokat, de hogy mi szerint, hááááát azt senki sem tudja. Végül azonban megakadt a szeme egy nagyobb papírdarabon, melyen a következő fehér, giccses felirat állt: White Castle Paradise!
- Yoshi nyaan~ – hamar rányomott a papiros előtt felbukkanó ˝Elfogadom˝ gombra, majd ezt követően a szemecskéi előtt egy térkép bukkant fel. A térkép egyenest Aincrad legalsó szintjére vezette vissza a kis hercegnőt, aki vakon követte is azt.
Így aztán eljutott a küldetés helyszínéhez. Meglepetésére valóban egy hatalmas fehér kastély volt az melyet vizesárok vett körbe. A kastély bejáratához egy hatalmas hídon vezetett át az út. Melyen miután átsétált rajta lassan emelkedni kezdett és egy perccel később már el is zárta a hatalmas építmény kapuját. A Hime~nyan azonban egyet sem félt, mert hát ez csak biztos a küldetés kezdetét jelenti. Mellesleg a kapun besétálva egy macskaköves udvarra került. A kastélyból egy komornyiknak öltözött öregúr lépett ki és egyenesen a lány előtt ált meg.
- Jó napot, ifjú hölgy. Gondolom ön volt az ki elfogadta a felkérésünket. – felelte az úr miközben a belé programozott keleti köszönési formának megfelelően meghajolt a Hime~nyan előtt.
- Hai, nyaa~! Rin~nyan~ vagyok. Ő pedig Kurama~nyan~ mutatott a feje tetején a kalapja alól kikukucskáló állatra.
- Értem. Edward vagyok. Elvezetem az uramhoz. Kérem, kövessen. – a lány bólintott egyet majd az udvart befedő macskaköveken ugrándozva követte az öreget. Egy hosszú folyosón haladtak eztán végig mire elértek egy nagy kétszárnyas ajtóhoz. A komornyik benyitott rajta.
- Uram, megérkezett a kalandor, aki elfogadta a felkérésünket. Rin-san és a társa Kurama-san.
- Áh, értem. Bár valahogy nem vagyok elragadtatva, hogy egy ilyen kislány lesz az. Biztos végre tudja hajtani a feladatot? – mérte fel a Hime~nyant az asztala mögött ülő férfi.
- Még jó, hogy nyaa~. Mégis mit képzel nya~. Igen is meg tudom tenni nyuu~. – fonta össze a karjait a duzzogó Hime~nyan.
- Értem. Értem… nos, akkor had mondjam el a megbízásod részleteit. – nyugtatta meg a férfi a kislány… akarom mondani nagylányt De közben arra is gondolt, hogy milyen furán beszél ez a kalandor, de ez most nem lényeges dolog^^ - Ez a kastély és a hozzá tartozó földek, mid az apám hagyatéka. Míg élt egy igen csak eleven és játékkedvelő férfi volt, még öreg korára is. Miután meghalt mindenét rám hagyta, köztük a kastélyban tartott vagyonát, mely pénzből és különféle ritka tárgyakból áll. Amint mondtam szerette a játékokat, így halála előtt építetett egy labirintust a kastély alá és ott rejtette el a vagyonát. Így csak azzal a feltétellel lehet az enyém, ha meg is találom. – a férfi előre dőlt az asztal irányába és folytatta. - Mint már rájöhetett az lenne a feladata, hogy lemenjen oda és megtalálja a kincset, cserébe az ott tartott ritka tárgyak közül odaadok egyet, és maga választhatja ki, hogy mi legyen az.
- Hái nyaaan!! Akkor vágjunk is bele nyaa~!
Ezután a bátor Rin~nyant levezették az alaksor bejáratához, majd egy tarisznyányi gyertya kristállyal betessékelték és rázárták az ajtót. Az állatidomár és petje előtt a kristályok fényében hatalmas falak húzódtak, melyek között három nagyobb rés tátongott, mint járható útvonalak kezdetei. Pár másodper tétovázás után végül dudorászva indult el a lány a középső járat irányába nyomában a kitsune~nyannal. Csak bolyongtak joooobra, baaalra ide és oda. Volt, hogy órákig csak körbe-körbehaladtak, de nem is vették észre. Csend honolt az egész építményben az egyetlen zajt is csak a hol énekelgető, hol dudorászó lány gerjesztette. Végül ki tudja mennyi idő után a falak közül egy fekete-fehér kockás tisztásra léptek ki. Amint megálltak kék lángok lobbantak fel a terület körül elhelyezett hatalmas félkör alakú tálakban. A tisztás közepén egy emberi alakot formáló szobor állt, kezeiben pedig egy-egy kristályt tartott. A Hime~nyan közelebb lépett ekkor a piros színű kőzet felragyogott.
- Te vándor ki, ide most beléptél TÁVOZZ! Ez egy családi kripta nem játszótér! – hangzott el a hangüzenet, egy öregúr hangján.
- IIE!! Én itt egy fontos küldit teljesítek nyaa~!! – feleselt vissza a hangnak. Habár úgysem jön tőle vá…
- Küldetés?! Nyaa?! – válaszolt vissza a hang. Mi van? Mióta ad választ egy hangfelvétel? De úgy néz, ki a főhősnőnket ez nem igazán zavarja, úgyhogy folytatom… Hehe pedig én vagyok a főhősnő^^
- Igen az nyaa~ – feleselt vissza ismét.
- Hm… akkor legyen így… – ekkor a vörös fény még erősebben felizzott és mire újra halványulni kezdett egy méteres vaddisznó jelent meg a szobor előtt. - Győzd le és nyertél.
- Oké! Gyerünk Kurama~nyan! – Hime~nyan ökle körül vöröseslilás fény derengett fel majd megérintette a talajt. Ezen mozdulattal aktiválta is a spec. képességét. Majd Kurama~chan is rátámadt a közeledő vadra, ám az elsőként hamar félre rúgta. A Hime~nyan nem hagyhatta ezt tétlenül, így hamar aktiválta a második képességét is. Bumm, bumm a varacskoska ide-oda kezdett el pattogni a levegőben.
A harc folytatódott, hol Hime~nyan és rókácska, hol a malacka volt győzelmi pozícióban. A harc nagyon kiélezett volt, de végül – nem lenne jó történet, ha nem így történne – Hime~nyan került ki győztesen.
- Ooh, nem is rossz. Nagyon ügyesen harcoltál… így azt hiszem, tényleg jutalmat érdemelsz. Várj egy kicsit. – felelte a nagypapa hang, majd a kristály fénye kialudt. Halk nyikorgó hang hallatszott a szobor hátulja a felöl, amit a főhősnőnk érdeklődve figyel a padlón ücsörögve. A szobor hátulja ekkor kinyílt és nyöszörgő hanggal egy ősz szakálas férfi mászott ki belőle.
- Ehh?! – a leányzót nagyon meglepte az öreg megjelenése, annyira hogy még azt is lefelejtette, hogy nemrég tudott le egy fárasztó harcot. Hamar felpattant a helyéről és odarohant az alakhoz. Körbe járta, megérintette, és vizsgálgatta a szemével.
- Dare desu ka nyaa~? – kérdezte a férfitől. Ő erre elmosolyodott majd megszólalt.
- Én vagyok a megbízód, apja. – a lány ezen nagyon meglepődött. Bár ez még közel sem volt olyan meglepő, mint ami ez után jött.
- Nem gondoltam volna, hogy maga helyett mást küld be a labirintusba… így nem is olyan szórakoztató… – felelte majd elővett egy kék kristályt, ami hamar felizzott és mikor kialudt Hime~nyan előtt megjelent a gazdag bácsi és a komornyikja, akik mindketten meglepődve tapasztalták, hova is kerültek, majd azt, hogy ki is áll velük szemben. Ez után következett egy kis családi csevej, de ezt túlfárasztó lenne elmesélni, így inkább átugrom.
- Nos, az apámnak igaza van, betartom az ígéretem. Apa, ha kérhetném… – a nagyapó ekkor egy sárga kristályt vett elő majd miután az is felfénylett temérdek kincs lepte el a szobát. - Válassz kedvedre. – kínálta fel a férfi a lehetőséget. Ám még mielőtt az izgatott Hime~nyan belekezdhetett volna a keresgélésbe az öreg megállította.
- Ha szabad javasolnom, én ezt ajánlanám. Pont neked való kishölgy. Ha megiszod még a mostani szintednél is erősebb és ügyesebb leszel. – a férfi egy potionnak látszó üvegcsét nyújtott át neki. Az üvegcse formája egy gyémántból kifaragott macska fejre hasonlított, ami hamar elnyerte a lány tetszését elvette a folyadékot.
- Hoo, remek nyann~ Akkor ezt választom nyaa~! – a lány hamar meg is ragadta az alkalmat és kinyitotta az üvegcsét, majd egy húzásra elfogyasztotta a nedűt.
A lány nagyon meglepődött, mikor hirtelen fényleni kezdett és a teste hirtelen megváltozott. Az öreg hamar kacagni kezdett, míg a lány csak csodálkozott.
- Bocsánat, de ezt nem hagyhattam ki… mellesleg nagyon illik hozzátok ez a külső…
- Hozzátok? – a lány letekintett a lába mellé és meglepetten tapasztalta, hogy kicsiny rókája helyett egy fehér alapon néhol fekete pöttyökkel és csíkokkal rendelkező a térdéig érő rókácska ácsorgott.
- Oh, és mellesleg hozzávetőlegesen hat hónap telt el, mióta beléptél a labirintusba. – felelte halál nyugodtan a férfi, amitől a lány szája tátva maradt.
- MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!????
VÉGE
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Sakamoto Rin
Ossu!
Név és recepttulajdoni jogok átírva, kaszt átállítva, jártasság cserélve. A jelenlegi szinted és a pénzed megtarthatod. A képességek miatt még lehet, hogy foglak kicsit nyaggatni, de a pályázatot elfogadom! Okaeri, Rin-nyan
Név és recepttulajdoni jogok átírva, kaszt átállítva, jártasság cserélve. A jelenlegi szinted és a pénzed megtarthatod. A képességek miatt még lehet, hogy foglak kicsit nyaggatni, de a pályázatot elfogadom! Okaeri, Rin-nyan
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.