[Játékos Küldetés] Clockworks - Az óraművek
+2
Allen Dante
Henzon
6 posters
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: [Játékos Küldetés] Clockworks - Az óraművek
- Akkor tényleg újak vagytok! - helyesel a csillámfaszláma és hozzá bőszen bólogatja is fejét. - Remélem mind szuperül ki fogunk egymással jönni! Ha kell valami, csak szóljatok nekem! - de meg sem várva, hogy van-e kívánságotok, fogja magát, hátraarc és távozik. De nem kell aggódni, nem maradtok sokáig társaság nélkül. Benji és Yuna tér vissza, természetesen kézen fogva, a hogy azt egy szerelmes pártól el lehet várni.
- Bocsi a megvárakoztatásért! - kér elnézést Benji tarkóját vakarva. - A helyzet a következő: Yuna nem volt veszélyben... - folytatná tovább is, de ekkor a leányzó ragadja magához a szót.
- Köszönöm, hogy elkísértétek ide Benjit, de szeretnénk megkérni titeket egy másik feladatra is. Persze ki lesztek fizetve, emiatt ne aggódjatok. - nagyot sóhajt és elengedve a fiú kezét leguggol a földre, majd ujjával egy kört rajzol a földbe.
- A szint ezen erdeje egy vakfoltja a játéknak. Valamilyen rendszerhiba miatt az ellenőrző programok nem látnak be ide, csak ha úgymond fizikai formát öltenek, azt pedig elég ritkán teszik, így háborítatlan terület. Azok, akiknek a feje fölött nem láttok indikátort - s rámutat néhány random alakra meg szörnyre - egytől egyig programok, akik kitörtek a rendszer irányítása és ellenőrzése alól. Éppen ezért a rendszer hibás programként kezeli őket, akikre rendszerint fejvadászokat küld likvidálás céljából. Így már gondolom értitek, hogy miért gyűltek össze ebben az erdőben. - a kör közepére mutat.
- Viszont ha akarnák se tudnák elhagyni az erdőt, mert valamilyen program láthatatlan falat húzott fel a terület köré. Befelé még jöhetsz, kifelé már nem. Ez igaz az üzenetekre is. - magyaráz Benji is és közben szintén a körre mutogat.
- Biztos találkoztatok Erwinnel. Az ő feladata lenne, hogy kint tartsa az embereket... ...Szerencsére nem végzi jól a munkáját. - mondja boldogan a szőkeség és átöleli a barátját, majd miután ráeszmél, hogy talán nem ez a legjobb pillanat erre, megköszörüli a torkát és visszatér a körhöz.
- Itt. - bök rá egy pontra, mely hozzá van közelebb - Vagyis arra - s integet az erdő egyik szegletének irányába - Van egy adminisztrációs panel. Elvileg kitudom iktatni a falhúzó programot, hogy szabad legyen a ki és bejárás, de állítólag egy olyan mob őrzi, aki elég erős ahhoz, hogy a többiek ne próbálkozzanak meg vele.
- Akiket itt láttok játékosokat, a játék kezdete után nem sokkal kerültek ide, szóval fejlődni sem tudtak. Mi vagyunk itt a legerősebbek. Ha nekünk nem sikerül, akkor senkinek..! - magyaráz még Benji. - Mit szóltok? Jöttök?
- Bocsi a megvárakoztatásért! - kér elnézést Benji tarkóját vakarva. - A helyzet a következő: Yuna nem volt veszélyben... - folytatná tovább is, de ekkor a leányzó ragadja magához a szót.
- Köszönöm, hogy elkísértétek ide Benjit, de szeretnénk megkérni titeket egy másik feladatra is. Persze ki lesztek fizetve, emiatt ne aggódjatok. - nagyot sóhajt és elengedve a fiú kezét leguggol a földre, majd ujjával egy kört rajzol a földbe.
- A szint ezen erdeje egy vakfoltja a játéknak. Valamilyen rendszerhiba miatt az ellenőrző programok nem látnak be ide, csak ha úgymond fizikai formát öltenek, azt pedig elég ritkán teszik, így háborítatlan terület. Azok, akiknek a feje fölött nem láttok indikátort - s rámutat néhány random alakra meg szörnyre - egytől egyig programok, akik kitörtek a rendszer irányítása és ellenőrzése alól. Éppen ezért a rendszer hibás programként kezeli őket, akikre rendszerint fejvadászokat küld likvidálás céljából. Így már gondolom értitek, hogy miért gyűltek össze ebben az erdőben. - a kör közepére mutat.
- Viszont ha akarnák se tudnák elhagyni az erdőt, mert valamilyen program láthatatlan falat húzott fel a terület köré. Befelé még jöhetsz, kifelé már nem. Ez igaz az üzenetekre is. - magyaráz Benji is és közben szintén a körre mutogat.
- Biztos találkoztatok Erwinnel. Az ő feladata lenne, hogy kint tartsa az embereket... ...Szerencsére nem végzi jól a munkáját. - mondja boldogan a szőkeség és átöleli a barátját, majd miután ráeszmél, hogy talán nem ez a legjobb pillanat erre, megköszörüli a torkát és visszatér a körhöz.
- Itt. - bök rá egy pontra, mely hozzá van közelebb - Vagyis arra - s integet az erdő egyik szegletének irányába - Van egy adminisztrációs panel. Elvileg kitudom iktatni a falhúzó programot, hogy szabad legyen a ki és bejárás, de állítólag egy olyan mob őrzi, aki elég erős ahhoz, hogy a többiek ne próbálkozzanak meg vele.
- Akiket itt láttok játékosokat, a játék kezdete után nem sokkal kerültek ide, szóval fejlődni sem tudtak. Mi vagyunk itt a legerősebbek. Ha nekünk nem sikerül, akkor senkinek..! - magyaráz még Benji. - Mit szóltok? Jöttök?
_________________
Mesélői Adatlap ||| Játékosi Adatlap ||| Good Fucking Night
Mesélői szín: goldenrod ||| Játékosi szín: burlywood
- Küldetéseim:
Henzon- Harcos
- Hozzászólások száma : 231
Join date : 2012. Sep. 26.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Clockworks - Az óraművek
A küldetést érdeklődés hiányában Lezárom!
Jutalmak:
Rin és Hitodama +5 xp és +10 arany.
Taidana nem kap jutalmat, mert már halott.
Céhjutalmat nem vagyok hajlandó adni ezek után. Jártasságokból receptet, ércet, növényeket KA fog osztani, de őt megkérném arra, hogy csak FÉL jutalmat adjon abból is..! (Már ha egyáltalán van olyan jártasságotok...)
Jutalmak:
Rin és Hitodama +5 xp és +10 arany.
Taidana nem kap jutalmat, mert már halott.
Céhjutalmat nem vagyok hajlandó adni ezek után. Jártasságokból receptet, ércet, növényeket KA fog osztani, de őt megkérném arra, hogy csak FÉL jutalmat adjon abból is..! (Már ha egyáltalán van olyan jártasságotok...)
_________________
Mesélői Adatlap ||| Játékosi Adatlap ||| Good Fucking Night
Mesélői szín: goldenrod ||| Játékosi szín: burlywood
- Küldetéseim:
Henzon- Harcos
- Hozzászólások száma : 231
Join date : 2012. Sep. 26.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Clockworks - Az óraművek
Sakamoto Rin: Kristályírás: Gyors Futás Kristály Recept
Növénylátás: 18 -> 26, 3 Kis Tövisgyökér, 2 Faeno Levél, 3 Barna Gomba, 2 Vörös Pitypang
Növénylátás: 18 -> 26, 3 Kis Tövisgyökér, 2 Faeno Levél, 3 Barna Gomba, 2 Vörös Pitypang
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Clockworks - Az óraművek
Eizo kérésére Hitodama és Sakamoto Rin nem kap céhjutalmat, ez azonban nem azt jelenti, hogy a többiek se kapjanak.
Angelic Voice: 10 arany, +1 exp Judy Noxia, +1 exp Tetsuko Jin, +1 exp Kusumi Ayani, +1 exp Fuun Kotarou, +1 exp Mirika
Angelic Voice: 10 arany, +1 exp Judy Noxia, +1 exp Tetsuko Jin, +1 exp Kusumi Ayani, +1 exp Fuun Kotarou, +1 exp Mirika
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Clockworks - Az óraművek
Kifelejtettem a részjutalmazást, az is ide jön:
Angelic Voice: 60 arany, Judy Noxia +9 exp, Tetsuko Jin +9 exp, Kusumi Ayani +9 exp, Fuun Kotarou +9 exp, Mirika +9 exp
Angelic Voice: 60 arany, Judy Noxia +9 exp, Tetsuko Jin +9 exp, Kusumi Ayani +9 exp, Fuun Kotarou +9 exp, Mirika +9 exp
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
2 / 2 oldal • 1, 2
Similar topics
» Clockworks - Az óraművek
» [Játékos Küldetés] Gyógyír a halhatatlanságra
» [Játékos küldetés] Airborne
» [Játékos küldetés] Leverru
» [Játékos küldetés] Varázsceruza
» [Játékos Küldetés] Gyógyír a halhatatlanságra
» [Játékos küldetés] Airborne
» [Játékos küldetés] Leverru
» [Játékos küldetés] Varázsceruza
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.