Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sakamoto Rin

Go down

Sakamoto Rin Empty Sakamoto Rin

Témanyitás by Sakamoto Rin Pént. Aug. 03 2012, 12:23

Adatlap

Név: Sakamoto Rin
Nem:
Kaszt: Állatidomár
Kor: 19

Szint: 14
Exp: 899/900
Arany: 324

Jártasságok: Lopakodás 1; Észlelés 1; Látás 1; Akrobatika 2; Kristályírás 33; Növénylátás 36

Kinézet: Törékeny vékony testalkattal rendelkezik, így alig ha hihető el róla, hogy belevaló harcos.Testmagassága 159 cm és ehhez párosul 48 kg-ja. Haja fehér színűvé változott a potion elfogyasztása után, mérete azonban nem változott, habár a derékig érő hajkoronájának nagyrészt összefonva és egy rózsaszín szalaggal kiegészítve hordja mellkasára terítve. Szemei lilás színben pompáznak. Fogsorában pedig ott díszeleg két hegyes szemfog. Plusz rendelkezik két macska füllel is melyektől, nem tud megválni.
Külseje megváltoztatása után a ruházatán is változtatott. Világos bézs színű pulcsit hord alatta matrózblúzzal kiegészítve, melynek jellegzetes gallérja a pulcsi fölött helyezkedik el. Az alsóbb részeken egy fekete miniszoknyát visel és egy hozzá illeszkedő fekete térdzoknit.
Illetve öltözékének elmaradhatatlan kelléke egy nagy sötét lila kalap két fehér, bolyhos golyóval díszítve.


Sakamoto Rin B9950a76c1c4e50f51d30a9d4f076d3d


Jellem: Igen kedves és barátkozós jellem. Szeret új emberekkel ismerkedni így nem egyszer megesik, hogy ha megakad, valakin a szeme mindenképp szóba elegyedik vele és megpróbál összeismerkedni vele. Korához hűen (vagy nem?) elég gyerekes, folyton mosolyog. Nem sokszor fordul elő, hogy szomorúnak látni, hisz mindig telve van, jó kedvel és energiával (kivéve reggel).
Jóformán nem fél semmitől és senkitől így attól, se ha erősebb ellenféllel kerül szembe. Ebből adódik, hogy a harcokat sem veszi, nagyon komolyan inkább csak élvezi pont, mint a boss harcokat, de azért akadnak kivételek is. ^^ Egyetlen dolog, amitől fél pedig a bogarak és a rovarok.
Oh, és még valami, ha ragaszkodsz, az életedhez ne hozd szóba semmilyen formátumban a mellméretét, mert azért harap^^
Beszédstílusa megváltozott még pedig annyit, hogy személyek megszólításánál a nevekhez mindig a „-nyan, -nya, -nyu” végződéseket illeszti, illetve önmagukban is sokszor használja őket


Képességek

Szám Csapda / Number Trap: Mikor a képesség aktiválódik Rin kézfejeit vöröseslilás aura lengi körül. Mikor így megérinti, a talajt egy húsz méter sugarú körben csapdákat helyez el, melyek száma jelenleg 5 (11. szint), majd minden páros szintet követően +1 hozható létre, tehát 12. szinten már 6.
Játéktechnikailag: Mikor aktiválja a képességét dob egyet a 12-es dobókockával. Ezután az ellenfélnek/ellenfeleknek/mob eseté a mesélőnek kell dobnia, és ha a dobott szám megegyezik a Rin által dobottal a csapda felrobban és az ellenfél annyit sebződik ahányat Rin sebezne. Sikeres találat esetén Rin újra dob, majd utána az ellenfél is megint. Sikertelen találat esetén Rinnek nem kell újra dobni csak az ellenfélnek.

Flipper Bumm – A képesség aktiválása után, ha az ellenfél egyet is lép véletlenszerűen jelenik meg a közvetlen közelében egy kör alakú vörös erőtér, ami egy robbanást követően eltaszítja méterekkel az ellenfelet (kivétel nincs!). Majd ha ismét megmoccan, újra megismétlődik. Egy ellenfélre csak 2x hat, és egyszerre csak 4 ellenfélen lehet bevetni. A lökésekkor az ellenfél ugyanannyit sebződik, mint amekkora a használó Fegyverkezelésén lévő pontok fele! Páratlan szám esetén lefelé kerekítünk. Jelenleg: 14. szint - 13 pont tehát lökésenként 6 pont.

Felszerelés
Kidolgozott Bőrruha (felszerelt, +8 páncél)
Hosszú Irányítópálca(felszerelve, +2 irányítás +2 élet)
Mokaszin (felszerelt, +3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
1x Kapcsolat Gyűrű, állatidomár spec. (felszerelt, +6 irányítás)
Alap Csapat Sebzés Kristály ( Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 1-el többet fog sebezni.)
Gyenge Lökés Kristály ( Aktiválásakor gyengéden meglöki ellenfeled, a lökés nem tudja hátralökni, csak zavarni )
1 x Fagytér Kristály ( A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizeket pedig jéggé változtatja. A területen belül ettől még nem fog senki sem fázni, tehát csak színesítő elem.)
Farkasagyar(A kristály aktiválás után a játékos szintjének megfelelő számú farkas illúzióját kelti. Ezek az állatok nem sebeznek, át lehet haladni rajtuk, érintésre szeretefoszlanak, viszont félelemkeltőek, zavaró hatásúak.)
Alap Repülő Segéd Kristály (Ezen kristály aktiválásával a játékos hátán tündérszárnyak jelennek meg különböző színben (használó döntheti el), ezen időre gyorsasága +2 ponttal megnő. A szárnyakkal sajnos nem lehet repülni, de a kitartást is növelik +2 ponttal. A kristály három körig tart.)
1 x Hullám kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) meglöki, a lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek)

Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
1x Egyszerű Adrenalin Potion
3x Gyors Futás Kristály
Pánik Burok
Gyertya Kristály(aktiválása után két körig fényt bocsát ki magából)
Kezdő Ruha (+2 páncél)
Kezdő *Pallos* (+2 erő *-1 kitartás/-1 fegyverkezelés/-1 gyorsaság*)

Eladó:
Láncruha (+7 páncél)
Normális *Pallos* (felszerelt, +4 erő -2 kitartás)
Futó Kasza (+3 erő +3 gyorsaság)
Ősi Pókemblémás Íj (+2 irányítás +2 fegyverkezelés)
Nagy Körpajzs (+ 4 páncél)

Recept
Farkasagyar Recept(A kristály aktiválás után a játékos szintjének megfelelő számú farkas illúzióját kelti. Ezek az állatok nem sebeznek, át lehet haladni rajtuk, érintésre szeretefoszlanak, viszont félelemkeltőek, zavaró hatásúak.): 2 Tövisgyökér + 1 Kis Tövisgyökér
Gyertya Kristály Recept(aktiválása után két körig fényt bocsát ki magából): 1 Vörös Pitypang
Hangrögzítő Kristály Recept(rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat): 1 Barna Gomba
Denevér Kristály Recept(Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Nem sebez, csak zavaró hatású): 2 Barna Gomba + 3 Tövisgyökér
Gyors Futás Kristály Recept(aktiválása után a használója egy körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el): 1 Faeno Levél + 1 Kis Tövisgyökér
Gyenge Anti-mob Kristály(aktiválásakor egy kiválasztott mobot hatástalanít egy körig, így az nem fog tudni megmozdulni): 1 Faeno Levél + 1 Vörös Pitypang + 1 Barna Gomba


Nyersanyag
6 Tövisgyökér
2 Faeno Levél
6 Vörös Pitypang
4 Kis Tövisgyökér
8 Barna Gomba

Küldetések

Egy kereskedő élete/Lezárva/
Vissza a koboldokkal/Lezárva/
Boss/Lezárva/
Torony az erdőben/Lezárva/
2. Boss/Lezárva/
Pók kazamata kitisztítása/Lezárva/
3. Boss/Lezárva/
Egy hegedűművész sóhaja/Lezárva/
4. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont5. Boss/Lezárva/ +10 exp, +1 pont
Clockworks az óraművek/Lezárva/ Részjutalmazás: 45 exp; 60 arany
Ragnarök prológus - Holdfogyatkozás 20 exp; 30 arany


Küzdőterek
Spoiler:

Ajándékok
Spoiler:

Pénzügy
Spoiler:
[/color]


A hozzászólást Sakamoto Rin összesen 99 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jan. 17 2015, 18:53-kor.
Sakamoto Rin
Sakamoto Rin
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja

Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

http://bleachszerpjatek.forumotion.net/

Vissza az elejére Go down

Sakamoto Rin Empty Re: Sakamoto Rin

Témanyitás by Sakamoto Rin Kedd Dec. 23 2014, 17:34

Pet Adatlap

Név: Kurama~nyan
Kaszt: Pet
Faj: Róka
Kor: Fiatal



Sakamoto Rin Black_and_white_kitsune_by_bfadoptables-d56q1tl


Kinézet: Mérete megnőtt. Kicsivel Rin~nyan térde fölé ér. Bundája narancssárga helyett fehérre váltott. Jobb lába teljesen fehér melyen középen fekete kör alakú foltok helyeszkednek el körbe ölelve azt. A másik három lába lentről felfelé félig fekete. A hátán a nyakától a fenekéig két sorban fekete foltok húzódnak. Farkincáinak száma egyel nőtt, így most kettő van neki, és mindkettőben fekete csíkok díszelegnek.  

Jellem: Aranyos és csendes. Általában fél az idegenektől és ilyenkor Rin-nyan lábai mögött keres menedéket. Harcban viszont bátor és merész. Szereti a gazdáját, így hát mindent meg is tesz, hogy megvédje. Általában gyorsaságára és ravaszságára hagyatkozik.

Speciális képesség: Tolvaj / Thief: Ezen képesség felhatalmazza Kurama~nyant arra, hogy egy sikeres harapás bekövetkeztekor ellopja az ellenfél Kitartás pontjának egy részét és sajátjaként használja azt fel harc végéig. Az, hogy mennyit lop el az a Speciális képességeire tett minden második pontja mutatja. Jelenleg (14.szint): Spec képesség: 14 -> 7 pontot lop el és a sajátja nő héttel 14+7=21
Ezt a képességét annyiszor használhatja, ahány ellenféllel harcol. Az állatidomárok és petjeik egynek számítanak.

14. szint(majd pont újraosztásnál kerülnek be^^)
Élet: 8
Fegyverkezelés: 13
Irányítás: 16
Kitartás: 14
Gyorsaság: 18
Speciális képesség: 14
Sakamoto Rin
Sakamoto Rin
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja

Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

http://bleachszerpjatek.forumotion.net/

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.