Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
18 / 19 oldal
18 / 19 oldal • 1 ... 10 ... 17, 18, 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A T3-as receptnélküli Rugalmas Cipő (+5 kitartás +10 gyorsaság) új nevet kapott: Hajlékony Cipő. Kérem, akinek ilyen van az adatlapján, az írja át, ha pedig céhbankban van, az jelezze felém.
Köszönöm!
Figyelem! Ne keverjétek össze a T4-es Rugalmas Cipővel (+15 gyorsaság +2 fegyverkezelés +5 páncél)! Az marad az eredeti nevén
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Gratulálok mindenkinek! Örömmel jelentem be, hogy felfedezésre került az oldal első Secret Boss-a!
Hogy micsoda a Secret Boss? Nos ez egy jó kérdés. Nemrégiben Strea nagyasszony engedélyével bekerült egy új frissítés, mely nyomán a bossharcok során előfordulhat olyan szituáció, mely nyomán bizonyos feltételek teljesülésével egy új boss spawnol le a régi helyére. Fontos, hogy a Secret Bossok valóban felülírják az adott bosst, így miután egy ilyen boss megjelent, a TCS-be mostantól már csak a 2. boss lesz elérhető csupán. Ez visz egy kis színt és egy kis extra izgalmat a bossharcokba és emellett a résztvevők is kapnak némi jutalmat. Bár a Secret Bossok a szintektől függetlenül erősek és átlagban Nagyon Nehéz, Rémálom kategóriába esnek, legyőzésükkel ugyanazt a jutalmat kapjátok, mint az eredeti bossért, sőt az eredeti boss kiosztható bónusz pontját és exp-jét automatikusan megkapjátok a 2. boss legyőzése után bónuszként. Azonban ha a Secret Boss azután került felfedezésre, hogy az 1. bosst legyőztétek és a Secret Boss megjelenik, az előző boss item azonnal pixeljeire esik szét, viszont a 2. bossért járó jutalmat mindenképp az fogja kapni, aki az előzőt is kapta. A Secret Bossok felfedezése csak addig lehetséges, míg az adott szint bossát le nem győzték és le nincs zárva a topic. Ha a topic lezárásra kerül a boss harc nyomán, a rejtett boss elveszik. Mindezek után jó vadászatot és gyors karihalált kíván mindenkinek, a méltán szeretett Kecskebácsi.
Hogy micsoda a Secret Boss? Nos ez egy jó kérdés. Nemrégiben Strea nagyasszony engedélyével bekerült egy új frissítés, mely nyomán a bossharcok során előfordulhat olyan szituáció, mely nyomán bizonyos feltételek teljesülésével egy új boss spawnol le a régi helyére. Fontos, hogy a Secret Bossok valóban felülírják az adott bosst, így miután egy ilyen boss megjelent, a TCS-be mostantól már csak a 2. boss lesz elérhető csupán. Ez visz egy kis színt és egy kis extra izgalmat a bossharcokba és emellett a résztvevők is kapnak némi jutalmat. Bár a Secret Bossok a szintektől függetlenül erősek és átlagban Nagyon Nehéz, Rémálom kategóriába esnek, legyőzésükkel ugyanazt a jutalmat kapjátok, mint az eredeti bossért, sőt az eredeti boss kiosztható bónusz pontját és exp-jét automatikusan megkapjátok a 2. boss legyőzése után bónuszként. Azonban ha a Secret Boss azután került felfedezésre, hogy az 1. bosst legyőztétek és a Secret Boss megjelenik, az előző boss item azonnal pixeljeire esik szét, viszont a 2. bossért járó jutalmat mindenképp az fogja kapni, aki az előzőt is kapta. A Secret Bossok felfedezése csak addig lehetséges, míg az adott szint bossát le nem győzték és le nincs zárva a topic. Ha a topic lezárásra kerül a boss harc nyomán, a rejtett boss elveszik. Mindezek után jó vadászatot és gyors karihalált kíván mindenkinek, a méltán szeretett Kecskebácsi.
The Gleam Eyes- Mesélő
- Hozzászólások száma : 913
Join date : 2018. Dec. 01.
Tartózkodási hely : Az aktuális boss termére rálátó, kényelmes fotel
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Dupla Event, Pörgevent 2020
Örömmel jelentem, hogy elindult az oldal második dupla eventje! Eszerint minden, 2020. március 1. után indult ÉS 2020. június 1. előtt zárult játék dupla annyi jutalmat ér!
Ez (az előző eventtől eltérően) nemcsak a tapasztalatpontokat, hanem minden más, nem jártasságból jövő jutalmat is érinteni fog: az expen kívül az arany és ismerkedések végén a tárgy- vagy nyersanyagjutalom is duplázódni fog. Játékra fel!
Ezen felül, hogy ne csak az új játékok kerüljenek középpontba, az oldal első pörgeventje alkalmából az április 1. előtt lezáruló, március előtt kezdődő játékok esetén jutalmazáskor a tagok +10 expet és +50 aranyat kapnak minden, az adott játék kezdete óta eltelt hónapért! Azaz példéul ha egy 2019. júliusában induló játékot még április előtt kipörgettek, +90 exp és +450 arany bónuszt kaptok záráskor! Ismerkedős játékokra is.
Ez (az előző eventtől eltérően) nemcsak a tapasztalatpontokat, hanem minden más, nem jártasságból jövő jutalmat is érinteni fog: az expen kívül az arany és ismerkedések végén a tárgy- vagy nyersanyagjutalom is duplázódni fog. Játékra fel!
Ezen felül, hogy ne csak az új játékok kerüljenek középpontba, az oldal első pörgeventje alkalmából az április 1. előtt lezáruló, március előtt kezdődő játékok esetén jutalmazáskor a tagok +10 expet és +50 aranyat kapnak minden, az adott játék kezdete óta eltelt hónapért! Azaz példéul ha egy 2019. júliusában induló játékot még április előtt kipörgettek, +90 exp és +450 arany bónuszt kaptok záráskor! Ismerkedős játékokra is.
Izgalmas, pörgős játékokat kívánok mindenkinek!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az oldalra bekerültek a T3 receptnélküli fegyverek.
Kardforgató
Törött Duplaélű Penge (+15 erő -3 fegyverkezelés)
Aranyozott Penge (+9 erő +4 speciális képesség)
Éles Katana (+7 erő +4 fegyverkezelés +3 gyorsaság)
Aranymarkolatú Raikiri (+6 erő +9 gyorsaság)
Topázélű Szablya (+4 erő +8 kitartás +4 gyorsaság)
Opálélű Szablya (+4 erő +8 fegyverkezelés +4 speciális képesség)
Díszes Aranykard (+20 erő +2 fegyverkezelés -5 kitartás)
Opál Kard (+14 erő +4 fegyverkezelés)
Topáz Kard (+14 erő +4 gyorsaság)
Gyémántpenge (+10 erő +5 fegyverkezelés +5 kitartás, minden találat 15 CSP-t tölt vissza a használójának)
"A kitartás pengéje."
Lovag
Hősi Aranypajzs (+2 speciális képesség +25 páncél)
Topázpajzs (+3 fegyverkezelés +25 páncél)
Jetimintás Pajzs (+30 páncél)
Aranyíves Pajzs (+2 fegyverkezelés +1 speciális képesség +30 páncél)
Díszes Buzogány (+10 erő +5 kitartás)
Opál Kopja/Rövid Kard/Buzogány (+15 erő +2 fegyverkezelés)
Topáz Kopja/Rövid Kard/Buzogány (+15 erő +2 gyorsaság)
Fényes Kopja/Rövid Kard/Buzogány (+20 erő -4 fegyverkezelés)
Obszidián Védelmező (+2 speciális képesség +50 páncél, a védelmedben álló játékost célzó sebzések 10%-al kevesebbet sebeznek beléd)
"Az egész pajzs olyan, mint a tört obszidián: fekete és megingathatatlan."
Harcos
Vérszomjas Fejsze (+15 erő -2 fegyverkezelés)
Nehéz Harci Pöröly (+10 erő +5 speciális képesség -2 kitartás)
Topázberakásos *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+16 erő *-2 kitartás/-2 fegyverkezelés/-2 gyorsaság*)
Opálberakásos *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+18 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*)
Aranyozott Flamberg (+30 erő -5 fegyverkezelés -5 kitartás -5 gyorsaság)
Díszített Buzogány (+18 erő -3 gyorsaság)
Obszidián Kalapács (+22 erő -3 kitartás -3 gyorsaság)
Erős Favágó Fejsze (+19 erő -3 fegyverkezelés)
Jetivadász *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+22 erő *-5 kitartás/-5 fegyverkezelés/-5 gyorsaság*)
Gyémántberakásos Pallos (+16 erő +6 gyorsaság -4 fegyverkezelés)
Árnyharcos
Szalonnázó Bicska (+16 erő -3 fegyverkezelés)
Aranytőr (+8 erő +6 fegyverkezelés)
Opál Kés (+14 erő +1 fegyverkezelés)
Topáz Kés (+14 erő +1 gyorsaság)
Topázmarkolatú Bicska (+11 erő +11 speciális képesség -6 fegyverkezelés)
Opálszínű Karom (+9 erő +7 gyorsaság)
Tigriskarom (+12 erő +2 gyorsaság +3 kitartás)
Párbajtőr (+13 erő +6 gyorsaság -2 speciális képesség)
Csikorgó Karmok (+15 erő +3 kitartás)
Jéghideg Halál Kése (+16 erő +5 speciális képesség, ha a célpont sárga/piros életcsíkkal rendelkezik, a késsel bevitt találatok a rendes sebzésen felül +10 fagysebzést is okoznak)
"Minél közelebb állsz a halálhoz, annál hidegebben csap le rád."
Idomár
Karikás Ostor (+10 erő +3 fegyverkezelés)
Jetibőr Ostor (+11 erő +3 kitartás)
Jetiszőr Kesztyű (+10 irányítás +4 kitartás)
Arany Állatidomár Kard (+1 erő +7 irányítás +7 fegyverkezelés)
Arany Állatidomár Tőr (+7 erő +1 irányítás +7 gyorsaság)
Arany Irányítópálca (+9 erő +7 speciális képesség)
Opálbevonatú Kesztyű (+14 irányítás +3 fegyverkezelés)
Topázbevonatú Kesztyű (+14 irányítás +3 gyorsaság)
Gyémántberakásos Pálca (+14 irányítás +4 speciális képesség)
Íjász
Vésett Hosszúíj (+18 irányítás -5 fegyverkezelés)
Opálberakásos Íj (+11 irányítás +3 fegyverkezelés)
Topázberakásos Íj (+11 irányítás +3 gyorsaság)
Jetivadász Íj (+9 irányítás + 3 kitartás +3 speciális képesség)
Nehéz Számszeríj (+16 irányítás -1 kitartás)
Ostrom Számszeríj (+8 irányítás +10 kitartás -2 gyorsaság)
Aranyozott Íj (+12 irányítás +4 speciális képesség)
Könnyű Rövid Íj (+10 irányítás +7 gyorsaság)
Pusztító Íj (+2 erő +16 irányítás)
Obszidián Páncéltörő (+20 irányítás, páncéllal rendelkező ellenfelek ellen +12 sebzés, páncéllal nem rendelkező ellenfelek ellen pedig -6 sebzés)
"Ha gyors előnyhöz akarsz jutni - csak nehogy később visszaüssön!"
Harcművész
Kopott *Fegyver* (+15 erő -3 fegyverkezelés)
Mozgékony *Fegyver* (+6 erő +7 gyorsaság)
Árnyék *Fegyver* (+12 erő +2 gyorsaság)
Kifaragott *Fa-Fegyver* (+11 erő +3 kitartás)
Éles Aranyozott *Fegyver* (+7 erő +3 kitartás +5 speciális képesség)
Pontos *Fegyver* (+9 erő +6 fegyverkezelés)
Opál *Fegyver* (+14 erő +1 fegyverkezelés)
Nehéz *Kő-Fegyver* (+20 erő -4 gyorsaság)
Ötvözött *Fegyver* (+5 erő +5 fegyverkezelés +5 gyorsaság +2 kitartás)
Holdkő *Fegyver* (+12 erő +6 speciális képesség)
Rúna
Ékkő Rúna (+3 fegyverkezelés +5 gyorsaság +5 speciális képesség)
Hatszögletű Rúna (+4 erő +5 kitartás +6 gyorsaság)
Topáz Rúna (+8 irányítás +6 fegyverkezelés +2 kitartás)
Sötétség Rúna (+16 erő +5 gyorsaság, egyetlen támadás erejéig sötét köddel boríthatod be a fegyvered, ha a célpontod 3-as szintnél alacsonyabb Látással rendelkezik, 2-vel kisebbet kell dobnod találathoz)
"Ha megjelenik e sötét köd, csak menekülj!"
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Innentől kezdve a Bubble Smithery készítői minden olyan, már felfedezett recepttel rendelkezni fognak, amelynek minden jelenlegi játékos készítője inaktív. Ezek részesedés nélküli receptek, amelyeket a céh a készítő visszatértével (vagy új készítő megjelenésével) sem fog kiadni tulajdonából.
A változtatás miatti, NJK céh tulajdonába kerülő receptek:
T1 Kristály
Halvány Erősítő Kristály Recept
Halvány Gyógyító Kristály Recept
Tükör Kristály Recept
Gyenge Kinézet Kristály Recept
Denevér Kristály Recept
Gyenge Anti-boss Kristály Recept
Alap Repülő Segéd Kristály Recept
Magasugrás Kristály Recept
Fagytér Kristály Recept
Hangrögzítő Kristály Recept
Gyenge Tisztító Kristály Recept
Halvány Füst Kristály Recept
Bohóc Kristály Recept
T1 Potion/Méreg
Gyenge Kábító Méreg Recept
T5 Fegyver
Cserzett Bőrbot Recept
Akatsuki Recept
Ezüstös Pallos Recept
Fütyülős Recept
A változtatás miatti, NJK céh tulajdonába kerülő receptek:
T1 Kristály
Halvány Erősítő Kristály Recept
Halvány Gyógyító Kristály Recept
Tükör Kristály Recept
Gyenge Kinézet Kristály Recept
Denevér Kristály Recept
Gyenge Anti-boss Kristály Recept
Alap Repülő Segéd Kristály Recept
Magasugrás Kristály Recept
Fagytér Kristály Recept
Hangrögzítő Kristály Recept
Gyenge Tisztító Kristály Recept
Halvány Füst Kristály Recept
Bohóc Kristály Recept
T1 Potion/Méreg
Gyenge Kábító Méreg Recept
T5 Fegyver
Cserzett Bőrbot Recept
Akatsuki Recept
Ezüstös Pallos Recept
Fütyülős Recept
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Változott és bővült a szafari.
Bekerült egy event spec terület (központi rész), amely board csak események keretein belül lesz nyitva. A hozzá tartozó szabályokkal módosítottam a "Hogyan vadásszunk" topicot, valamint az ezen a területen elfogható vadak és halak listája is beírásra került a vadak halak topicba. Az ilyen jellegű eventek alatt elérhető teljesítmények listáját is megtalálhatjátok már, valamint kerültek be új, területi teljesítmények is. Megszerezhetővé váltak a szafari zsetonok is; ilyesmit viszont csak központi részes teljesítményekért kaphattok, így érdemes kihasználni az alkalmakat. Ezeken felül a jelvénybeváltó is bővült: mostmár expet, térképeket és itemplusszolást is lehet jelvényekért vásárolni.
- megváltozott teljesítmények:
- Ez már majdnem RT!
"vadássz vagy halássz háromszor 24 óra leforgása alatt"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
Kicsi a bors, de...
"teljesítsd az első tíz szinten lévő területi teljesítményt (a Megalodont kivéve)"
Jutalom: 200 arany + 1 Szafari jelvény
Terminátor
"szerezd meg az összes ismerkedős/északi rész bónusz teljesítményt"
Jutalom: 5000 arany + 1 Szafari jelvény
Kúti halász
"halássz ki valamit a Kezdetek Városa kútjából"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
2-es szinti lesvadász
"vadássz le valamit a kettes szinten, egy bokorból"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
A csirke nyolcas
"vadássz le 8 csirkét a 8-as szinten - mert ha azt hiszed, hogy ezek csirkék, hát azok is! (bármilyen másik vad is megfelel, ha a játékos a játék alatt végig azt hiszi, hogy csirkéket kap el és ezt legalább egy játékostársának ki is fejti)"
Jutalom: 400 arany + 1 Szafari jelvény
Ott, ahol annak a helye
"vadássz és halássz is legalább egyszer a szafari akármelyik területén"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
Öregek otthona
"vadászd le/halászd ki Solvikban azt az élőlényt, amit legelsőnek vadásztál le/halásztál ki"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény
A mocsárba sok bakancs ragad
"halássz ki négy bakancsot a 18-as szinten"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
Repülő pingvinek
"vadássz le három pingvint a huszonegyes szinten! Röptében."
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
Rudolf?
"a huszonhármas szinten lévő szarvasok közül csak egynek piros az orra, de csak akkor világít, ha elkaptad"
/A kidobott szarvas mellé koronát is kell dobnod./
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
Minden napra egy korall
"halássz ki hét korallt a harmincegyes szinten"
/Úgy játszd ki, hogy mindegyiket más napon fogod ki, egy héten belül./
Jutalom: 150 exp + 1 Szafari jelvény
- új teljesítmények:
ÚJ, TERÜLETI TELJESÍTMÉNYEK
Nincs túl hideg már a mosogatáshoz?
"fogj ki egy szivacsot a huszonkettedik szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Utolsó csepp véremig...
"fogj ki 3 piócát a harminckettes szinten úgy, hogy a játékban mindössze egy nap telt el"
Jutalom: 200 arany + 1 Szafari jelvény
Amikor nem sikerülhet minden a tervek szerint
"lépj bele egy csapdába vadászat közben a harmincharmadik szinten úgy, hogy egy ellenkező nemű játékossal játszol"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Amikor azt hiszed, itt végre elér a horgász szerencse...
"fogj ki egy bakancsot és egy zoknit a harmincnegyedik szinten, távol a szárazföldtől"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
Te, nem arról volt szó, hogy itt finomak a halak?
"fogj ki egy iszapfalót a harmincötödik szinten"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
Ahol már a madár se jár
"próbálj meg horgászni valamit az elglitchelt területről, a harminchatodik szinten, természetesen sikertelenül. Az adott körben lévő dobásodat ki kell hagynod"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Forty for me
"teljesítsd az első negyven szinten lévő területi teljesítményt"
Jutalom: 400 arany + 1 Szafari jelvény
ÚJ, EVENT TELJESÍTMÉNYEK
Végre bejutottam!
"vadássz vagy halássz a központi területen"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Ez meg mi?
"vadássz le egy rozsomákot"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
A napra lehet nézni...
"fogj ki egy naphalat"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
...de rád nem!
"fogj ki egy semmit"
Jutalom: lehetőség, hogy átértékeld, hogy jó horgász vagy-e + 100 arany + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
V, mint vadász
"szerezd meg a következőket: vakond, vizipók"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Addig jár a korsó a kútra...
"halássz ki egy korsót"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Irány a méhtelep
"kapj el két szarvasbogarat"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Végre egy társaság, aki a humoromért szeret!
"kapj el három hiénát"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Cél a Hold!
"kapj el négy zsiráfot"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Krokodil Dundee
"mentsd meg a társad az általa kifogott krokodiltól"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Ezek a lelkembe bámulnak...
"fogj ki egymás után 2 bluggy halat"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény + 2 Szafari Zseton
Klímaváltozás
"fogj ki egy naphalat és egy jégmadarat egymás után, sorrendtől függetlenül"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény + 2 Szafari Zseton
Hogyan fért bele?
"fogj ki egy ámbrás cetet egy pocsolyából"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Morty, mondtam, hogy ne cseszekedj a mókusokkal!
"fogj el egy pszihopata mókust"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton
Tiltott vadász
"vadássz le/fogj ki minden központi területen található vadból és halból egyet"
Jutalom: 200 exp + 1 Szafari jelvény + 4 Szafari Zseton
Az első szafari event a napokban meghirdetésre kerül.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Pár újabb módosítás a szafarihoz: innentől a térképeket vagy ismerkedős játék alatt lesz kötelező kijátszani, vagy élményben és az adott játék ritka dobás számlálója lesz érvényes rájuk (ez eddig nem volt meghatározva és felmerült kérdésnek). Mivel a térkép ingyen dobást is ad, használata független az adott játék sima dobás számlálójától.
Új teljesítmények:
A központ kopója
"vadássz le/fogj ki 30 vadat vagy halat a központi területen "
Jutalom: 100 exp + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton + 1 Ősi Térkép
Új teljesítmények:
- Bónusz Teljesítmények:
- Szarvasbogár vadász
"vadássz le tíz szarvasbogarat"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Vakond vadász
"vadássz le tíz vakondot"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Hiéna vadász
"vadássz le tíz hiénát"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Zsiráf vadász
"vadássz le tíz zsiráfot"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Jégmadár vadász
"vadássz le tíz jégmadarat"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Rozsomák vadász
"vadássz le tíz rozsomákot"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Semmi halász
"halássz ki tíz semmit"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Korsó halász
"halássz ki tíz korsót"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Naphal halász
"halássz ki tíz naphalat"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Bluggy hal halász
"halássz ki tíz bluggy halat"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Vízipók halász
"halássz ki tíz vízipókot"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
Krokodil halász
"halássz ki tíz krokodilt"
Jutalom: 500 arany + 1 Szafari Jelvény + 1 Szafari Zseton
A központ kopója
"vadássz le/fogj ki 30 vadat vagy halat a központi területen "
Jutalom: 100 exp + 1 Szafari jelvény + 1 Szafari Zseton + 1 Ősi Térkép
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az oldalra bekerült a Jump Start feladatsorozat, amelynek elsődleges célja a friss karakterek kezdő szintlépéseinek megkönnyítése-felgyorsítása, miközben megismerkednek az oldal nyújtotta lehetőségekkel és megtanulják kiaknázni azokat.
Természetesen régebbi karakterek is bejelenthetik a feladatsor pontjainak elvégzését, amennyiben - a szabályzatnak megfelelően - linkekkel igazolják a teljesítéseket.
Hatékony felzárkózást és izgalmas játékokat kívánok mindenkinek!
Természetesen régebbi karakterek is bejelenthetik a feladatsor pontjainak elvégzését, amennyiben - a szabályzatnak megfelelően - linkekkel igazolják a teljesítéseket.
Hatékony felzárkózást és izgalmas játékokat kívánok mindenkinek!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Módosultak a küldetésekkel fejlődő legendás fegyverek, részben az új küldetésjutalmazás, részben pedig még a régebbi max szint módosítás miatt:
Nevelés Kesztyűje
A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
- Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyűszintjének felével szintjének megfelelő % felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott.
- Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyűszintjével egyenlő értékkel szintjének megfelelő %-al növeli.
- Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyűszintjével egyenlő értékkel szintjének megfelelő %-al növeli.
- Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyűszintjével egyenlő értékkel szintjének megfelelő %-al növeli.
- Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyűszintjével egyenlő értékkel szintjének megfelelő %-al növeli.
A Nevelés Kesztyűje a 10. szintet elérve megengedi a használójának egy második harci pet megszelídítését. A második kisállatnak minden statja megegyezik az elsőével, kivéve a sebzését, mely mindössze az irányítás 10%-a. A petnek ugyanúgy végig kell mennie a fejlődési szakaszokon, de fejlődéskor nem új képességet kap, hanem további 10%-ot a sebzésére. Ebből az is következik, hogy a második kisállatnak csak egy képessége lehet. A kesztyű első képessége együtt hat a két állatkára.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap expötven negyven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver.
Metamorph
A Metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap expötven negyven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.
Ezen felül idomároknál az Inspiráció kasztbónusz innentől nem minden ötödik körben, hanem minden harmadik körben lép érvénybe.
Nevelés Kesztyűje
A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
- Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű
- Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű
- Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű
- Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű
- Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű
A Nevelés Kesztyűje a 10. szintet elérve megengedi a használójának egy második harci pet megszelídítését. A második kisállatnak minden statja megegyezik az elsőével, kivéve a sebzését, mely mindössze az irányítás 10%-a. A petnek ugyanúgy végig kell mennie a fejlődési szakaszokon, de fejlődéskor nem új képességet kap, hanem további 10%-ot a sebzésére. Ebből az is következik, hogy a második kisállatnak csak egy képessége lehet. A kesztyű első képessége együtt hat a két állatkára.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp
Metamorph
A Metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp
Ezen felül idomároknál az Inspiráció kasztbónusz innentől nem minden ötödik körben, hanem minden harmadik körben lép érvénybe.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Egyik nap kiragasztott plakátok sora fogad titeket:
Ott vannak Aincrad főbb terein, fogadók és küldetésadó táblák környékén és igen, a szafari bejáratánál is. Ha bárhol rákérdeztek az NPC-ktől, mind a szafarihoz irányít titeket, ahol egy nagy fatábla mellett ácsorgó NPC tájékoztat a plakátokból már amúgyis nyilvánvaló tényről: október elején kezdődik a vadászidény. Hogy ez mit is jelent és mégis milyen előkészületeket érdemes tennetek, ha részt akartok venni? Hát, azt találjátok ki magatok!
Ott vannak Aincrad főbb terein, fogadók és küldetésadó táblák környékén és igen, a szafari bejáratánál is. Ha bárhol rákérdeztek az NPC-ktől, mind a szafarihoz irányít titeket, ahol egy nagy fatábla mellett ácsorgó NPC tájékoztat a plakátokból már amúgyis nyilvánvaló tényről: október elején kezdődik a vadászidény. Hogy ez mit is jelent és mégis milyen előkészületeket érdemes tennetek, ha részt akartok venni? Hát, azt találjátok ki magatok!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Már én is gondoltam rá, de érkezett egy kérés is ezügyben, így felülvizsgáltam a szafari területek bejárhatóságát: mivel a régi jártasságos rendszerben a harmadlagosoknál nem volt profi szint és a szafari területek ez alapján lettek anno kategorizálva, így azok módosulását most a szafari is követni fogja.
Innentől a szafari Déli részére tapasztalt szint helyett profi szint kell!
Ezáltal a szafari 4 fő része két nagy résszé válik külön: amíg az első kettőhöz nem szükséges olyan magas szintű jártasság, a második két rész csak azok számára lesz elérhető, akik a Vadászat és Horgászat jártasságukat helyezték előtérbe a pontosztáskor.
A Teljesítmények lista még a héten átírásra kerül; a többi helyen ez már megtörtént.
Innentől a szafari Déli részére tapasztalt szint helyett profi szint kell!
Ezáltal a szafari 4 fő része két nagy résszé válik külön: amíg az első kettőhöz nem szükséges olyan magas szintű jártasság, a második két rész csak azok számára lesz elérhető, akik a Vadászat és Horgászat jártasságukat helyezték előtérbe a pontosztáskor.
A Teljesítmények lista még a héten átírásra kerül; a többi helyen ez már megtörtént.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Bolhapiac téli kiárusítást végez és minden, inaktív/halott játékostól származó item (azaz minden, Kuromajo portékáit kivéve) most egy hétig féláron kapható! Aki előbb ír hszt a topicba (a csereberés utalás linkjével), az viheti az itemet.
Érdemes benézni!
Érdemes benézni!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Hírcsomag, decemberi kiadás
Szeretném bejelenteni, hogy az oldal új mesélőt kapott Nishida személyében. Forduljatok hozzá bizalommal! ^^
Ezen felül bővült a Karakter szabályok topic: bekerült egy rész a karakterek visszahozásához, az előző pár hétben ugyanis több kérdés is felmerült ezzel kapcsolatban, amit a szabályzat nem tartalmazott.
Továbbá változott a szabályzat Részletek topicja is:
- Vízbefulladás, megfagyás, égés folyamatos sebződést jelent. Amennyiben (mint pl. a lángoló nodachinál) ez nincs meghatározva a sebződés értéke
51-ről indul és körönként5-tel nőduplázódik. /A bevett szokások és a bossok alapján./ Arénában egy csapat törlését kérvényezni kell./A csapataréna megszűnése miatt./- Egyszerre két, több körig tartó (aktív) képi lehet aktív. /A perma és a passzív képességek bekerülése miatt./
- Kikerült a zuhanásos sebződés konkrét egyenlete.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Üdvözletem minden hullajel… frontarcosnak!
Úgy tűnik mostanság kissé alábbhagyott a front lendülete, így mivel mérhetetlen kedves vagyok és természetesen még ennél is fontosabb nekem a játékosok ép esze és egészsége, így úgy döntöttem, kis újdonságot vezetek be a front aktivitásának fenntartásának. Ennek leginkább két oka van: az elmúlt pár bosson rengeteget állt a boss, ami miatt a haladás kissé megakadt; illetve e nyomán és e mellett, el szeretném kerülni a játékosok túlfejlődését, hogy az 50-es korlát feloldása után ne 70-90-es szintű játékosok legyenek a fronton. Remélem, mindenki megérti, hogy ez azért kell, hogy kissé felpörgessük az állóvizet és véletlenül sincs köze ahhoz, hogy a kecskebácsi megunta a salátát és pixelekre szomjazik. Viszont térjünk a tárgyra: Mostantól számítva minden bossjelentkezés határideje 1 hét, mely után a szervező szabadon megnevezhet egy indulási időpontot, melyre további 1 hete van a jelentkezési időn túl. Amennyiben a topic megnyitása utáni eltelt 2 hétben nem történt semmiféle előrelépés a konkrét időpont megjelenítésében, úgy egy NJK veszi át a boss szervezést, aki 2-4 főig terjedő NJK csapattal indul neki a bossnak, amennyiben van olyan játékos, aki még érdekelt a boss indulásában. Ez szabadon kezdeményezhető a 2 hét után, azonban ahhoz, hogy az NJK vezette csapat elinduljon, először is az összes eddig jelentkezett személy közül, minimum a 60%-ának jeleznie kell az adott jelentkező topicba, hogy szeretnék indítani a küldetést (a még nem jelentkezett személyeknek ekkor nincs szavazati joguk). Amíg nincs meg a 60% az NJK csapat sem indul útnak. Remélem mindenki megérti, hogy ez azért kell, hogy egy kis aktivitást tudjunk belevinni a játékokba és ne egy-két játékos miatt álljon le a teljes front, ha a többiek már játszani szeretnének. A kiskapuk lezárása érdekében fontos megjegyezni, hogy a tényleges frontharcon csak azok a játékosok vehetnek részt, akik a folytatás mellett döntöttek. Mivel itt az aktuális jelentkezők számához viszonyítva fog kiegészülni az NJK-k száma, sajnos utólagos jelentkezésre már nincs lehetőség, illetve az adott bossharc nyitó köre automatikusan kezdetét veszi.
Megjegyzés: E újítás miatt, mostantól saját kérésre a Szervező jog átadható más (beleegyező) játékos vagy NJK számára, előbbi a jelentkezés 1. hetében, utóbbi bármely jelentkezési fázisban. NJK vezető esetén a topic megnyitása utáni az 1. hét végére automatikusan kezdődik a nyitó kör.
Úgy tűnik mostanság kissé alábbhagyott a front lendülete, így mivel mérhetetlen kedves vagyok és természetesen még ennél is fontosabb nekem a játékosok ép esze és egészsége, így úgy döntöttem, kis újdonságot vezetek be a front aktivitásának fenntartásának. Ennek leginkább két oka van: az elmúlt pár bosson rengeteget állt a boss, ami miatt a haladás kissé megakadt; illetve e nyomán és e mellett, el szeretném kerülni a játékosok túlfejlődését, hogy az 50-es korlát feloldása után ne 70-90-es szintű játékosok legyenek a fronton. Remélem, mindenki megérti, hogy ez azért kell, hogy kissé felpörgessük az állóvizet és véletlenül sincs köze ahhoz, hogy a kecskebácsi megunta a salátát és pixelekre szomjazik. Viszont térjünk a tárgyra: Mostantól számítva minden bossjelentkezés határideje 1 hét, mely után a szervező szabadon megnevezhet egy indulási időpontot, melyre további 1 hete van a jelentkezési időn túl. Amennyiben a topic megnyitása utáni eltelt 2 hétben nem történt semmiféle előrelépés a konkrét időpont megjelenítésében, úgy egy NJK veszi át a boss szervezést, aki 2-4 főig terjedő NJK csapattal indul neki a bossnak, amennyiben van olyan játékos, aki még érdekelt a boss indulásában. Ez szabadon kezdeményezhető a 2 hét után, azonban ahhoz, hogy az NJK vezette csapat elinduljon, először is az összes eddig jelentkezett személy közül, minimum a 60%-ának jeleznie kell az adott jelentkező topicba, hogy szeretnék indítani a küldetést (a még nem jelentkezett személyeknek ekkor nincs szavazati joguk). Amíg nincs meg a 60% az NJK csapat sem indul útnak. Remélem mindenki megérti, hogy ez azért kell, hogy egy kis aktivitást tudjunk belevinni a játékokba és ne egy-két játékos miatt álljon le a teljes front, ha a többiek már játszani szeretnének. A kiskapuk lezárása érdekében fontos megjegyezni, hogy a tényleges frontharcon csak azok a játékosok vehetnek részt, akik a folytatás mellett döntöttek. Mivel itt az aktuális jelentkezők számához viszonyítva fog kiegészülni az NJK-k száma, sajnos utólagos jelentkezésre már nincs lehetőség, illetve az adott bossharc nyitó köre automatikusan kezdetét veszi.
Megjegyzés: E újítás miatt, mostantól saját kérésre a Szervező jog átadható más (beleegyező) játékos vagy NJK számára, előbbi a jelentkezés 1. hetében, utóbbi bármely jelentkezési fázisban. NJK vezető esetén a topic megnyitása utáni az 1. hét végére automatikusan kezdődik a nyitó kör.
The Gleam Eyes- Mesélő
- Hozzászólások száma : 913
Join date : 2018. Dec. 01.
Tartózkodási hely : Az aktuális boss termére rálátó, kényelmes fotel
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Azon céheknek, akik nem felelnek meg a céhspecializáció követelményeinek, január 3-ig van idejük bepótolni az elmaradást. Mivel céhspecializációt módosítani nem lehet (csak új céh létrehozásával), január 3. után kezdeményezni fogom az elmaradó céhek feloszlatását azzal az engedménnyel, hogy az új céh alapítása (amennyiben van igény a szabályzatnak megfelelő alapításra) és a céhház megvétele nem kerül aranyba majd.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Napi apró: befrissítettem minden eddigi elmaradást a karakterlapokon (küldetészárások, céhbazár, menedék stb), így aki tudja, hogy a karakterét érinti ilyesmi, nézze meg a szintjét és ne felejtsen el pontot osztani ^^
Ezen felül Elaila 2x50 aranyat, Makuda pedig 4x50 aranyat kapott a maradék szóló zsetonjának beváltásáért.
Ezen felül Elaila 2x50 aranyat, Makuda pedig 4x50 aranyat kapott a maradék szóló zsetonjának beváltásáért.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Napi nem igazán apró:
Megújult a BOLHAPIAC! Az eddigi rendszer mellé bekerült egy új részleg, a kacatrészleg, ahol minimális áron lehet fegyvereket, felszereléseket és egyéb itemeket venni - cserébe viszont azonnal fel is kell szerelni őket. Céhnélküli, kezdő vagy kevés arannyal rendelkező játékosoknak kiváló ^^ Az innen vett itemeket emellett leszereléskor vissza lehet hozni az árának feléért, így remélhetőleg mindig marad elég utánpótlás a később érkező játékosok számára is.
Kérlek eladás ésvagy vásárlás előtt alaposan olvassátok el a szabályzatot.
Jó szemezgetést és kedvező vásárlásokat kívánok!
Megújult a BOLHAPIAC! Az eddigi rendszer mellé bekerült egy új részleg, a kacatrészleg, ahol minimális áron lehet fegyvereket, felszereléseket és egyéb itemeket venni - cserébe viszont azonnal fel is kell szerelni őket. Céhnélküli, kezdő vagy kevés arannyal rendelkező játékosoknak kiváló ^^ Az innen vett itemeket emellett leszereléskor vissza lehet hozni az árának feléért, így remélhetőleg mindig marad elég utánpótlás a később érkező játékosok számára is.
Kérlek eladás ésvagy vásárlás előtt alaposan olvassátok el a szabályzatot.
Jó szemezgetést és kedvező vásárlásokat kívánok!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Januári nagy update, 1. rész.
Az arénák és küzdőterek rövidségére, és az egyszerűségre tekintettel megváltozott a fegyverek és felszerelések élet- és páncélpont értékének számítása, melynek következtében kevés kivételtől eltekintve minden felszerelés duplaannyi életet és/vagy páncélt ad.
Kivételek:
- Minden olyan fegyver és felszerelés, aminek a páncélértéke nem ötre vagy nullára végződött, annak mostantól ötre vagy nullára végződik a páncélértéke (érintett a Kezdő és a Tier 1-es felszerelések).
- Az Agni Rúnák, a Káosz Gyűrűk és a Legendás Pajzs értékei változatlanok maradtak.
- A felszerelések képességeit, illetve a potionok, mérgek és kristályok hatásait nem érinti a változtatás, kivéve a Páncélevő Mérget (-20 helyett -30 páncél) és a Gólem Vért (1 helyett 5 páncélt regenerál).
A tárgylista és a karakterlapotok értékei már átírásra kerültek, ha esetleg valamiféle hibát érzékeltek (itt főleg a tier 1-es felszerelések tulajdonosaira nézek), szóljatok a Felszerelkezőben.
A céhbankok is hamarosan frissítve lesznek, ezzel nincs dolgotok. Az viszont a ti felelősségetek, hogy a boltjaitokban és esetlegesen az adatlapokon átírjátok az értékeket.
Az élet- és páncélértékek növekedését kompenzálandó a szörnyek és a bossok sebzése a másfélszerelése nő a következő frissítés folyamán.
A változások a már futó játékokra nem vonatkoznak, viszont minden új játékra már igen, beleértve a 40-es boss első próbáját is.
Az arénák és küzdőterek rövidségére, és az egyszerűségre tekintettel megváltozott a fegyverek és felszerelések élet- és páncélpont értékének számítása, melynek következtében kevés kivételtől eltekintve minden felszerelés duplaannyi életet és/vagy páncélt ad.
Kivételek:
- Minden olyan fegyver és felszerelés, aminek a páncélértéke nem ötre vagy nullára végződött, annak mostantól ötre vagy nullára végződik a páncélértéke (érintett a Kezdő és a Tier 1-es felszerelések).
- Az Agni Rúnák, a Káosz Gyűrűk és a Legendás Pajzs értékei változatlanok maradtak.
- A felszerelések képességeit, illetve a potionok, mérgek és kristályok hatásait nem érinti a változtatás, kivéve a Páncélevő Mérget (-20 helyett -30 páncél) és a Gólem Vért (1 helyett 5 páncélt regenerál).
A tárgylista és a karakterlapotok értékei már átírásra kerültek, ha esetleg valamiféle hibát érzékeltek (itt főleg a tier 1-es felszerelések tulajdonosaira nézek), szóljatok a Felszerelkezőben.
A céhbankok is hamarosan frissítve lesznek, ezzel nincs dolgotok. Az viszont a ti felelősségetek, hogy a boltjaitokban és esetlegesen az adatlapokon átírjátok az értékeket.
Az élet- és páncélértékek növekedését kompenzálandó a szörnyek és a bossok sebzése a másfélszerelése nő a következő frissítés folyamán.
A változások a már futó játékokra nem vonatkoznak, viszont minden új játékra már igen, beleértve a 40-es boss első próbáját is.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Cardinal írta:Az élet- és páncélértékek növekedését kompenzálandó a szörnyek és a bossok sebzése a másfélszerelése nő a következő frissítés folyamán.
Ennek a frissítésnek az ideje most jött el. Törtszám esetén a sebzés felfelé lett kerekítve, illetve itt-ott kozmetikai célból nem pont másfélszeres lett a sebzésbuff (pl. 26-ról 39-re növelés csúnya, ezért 40 lett helyette). A kezdőknek szánt szörnyek sebzése többnyire változatlan maradt.
A bossok esetében minden sebzéssel kapcsolatos taktikai elem buffot kapott, nem csak az erejük. Szükség esetén ezek még módosulhatnak.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Nem manapság történt ilyen utoljára, de feloszlatásra kerül az Angelic Voice céh. 2021. március 1. déli 12 órától a céhépület részét képző fejlesztések árának felét és a bankban található vagyontárgyakat bárki elviheti. Egy karakter csak egy tételre tarthat igényt, ha többen is ugyanazt szeretnék elvenni, az kapja meg, aki hamarabb írt. Második zsákmányt legkorábban két nappal később (tehát 2021.03.03. 12:00 órától) lehet igényelni, onnantól kezdve két naponta új kör kezdődik.
A fosztogatás karakterhez van kötve, tehát egy user több karakterrel is igényelhet tételeket. Ha egy körből kimaradtál, pótlásra nincs lehetőség.
Részletek itt:
https://swordartonline.hungarianforum.com/t4078-angelic-voice-felszamolas
A fosztogatás karakterhez van kötve, tehát egy user több karakterrel is igényelhet tételeket. Ha egy körből kimaradtál, pótlásra nincs lehetőség.
Részletek itt:
https://swordartonline.hungarianforum.com/t4078-angelic-voice-felszamolas
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szabályzat Karakteralkotás részéhez bekerült egy új pont a nem rendes NerveGearrel való csatlakozás feltételeiről, ugyanis az utóbbi időben több új ET is érkezett, amely ezt - az egyébként ezidáig ooc nem lefektetett - lehetőséget használná ki. Mivel az oldal alapkonfliktusát nem kis mértékben rombolná, ha egy idő után csak biztonságos sisakkal rendelkező karakterek futkosnának Aincradban, így az AmuSphere-el való csatlakozás szigorú feltételekhez lett kötve. Erről bővebben a szabályzat linkelt pontjában olvashattok.
Ezen felül, Eru inaktivitása okán a Parazita legendás fegyver újra gazdát keres. Az aktív, árnyharcos kasztú játékosok ITT dobhatnak az itemért. Hajrá mindenkinek! ^^
Ezen felül, Eru inaktivitása okán a Parazita legendás fegyver újra gazdát keres. Az aktív, árnyharcos kasztú játékosok ITT dobhatnak az itemért. Hajrá mindenkinek! ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A mai napon frissítésre került halottak listája, illetve bekerültek a kijutott karakterek is. Kérlek titeket, hogy aki bármilyen hibát észlel, vagy tud olyan "eltűnt" karakterről, akinek van kijátszott halála, az jelezze nekem privát üzenet formájában.
Köszönöm!
Köszönöm!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Giga-mega update
májusi kiadás
májusi kiadás
A küzdőterek alap jutalmazáson felüli, bónuszként adható jutalmai emelkednek. Ezeket a jutalmakat továbbra is a kreatív harcokért, részletes leírásokért, a környezet használatáért és nem utolsó sorban a minőségi, nem felületes és összecsapott reagokért kapjátok, így érdemes az eddigieknél talán mégnagyobb hangsúlyt fektetnetek ezekre.
A Túlélő Csarnokba bekerült egy új mód, ahol a kisebb szintűek és a taktikázást gyakorolni kívánó userek kipróbálhatják a szintjükhöz közeli bossok elleni küzdelmeket:
A következő mód a "do you wanna practice?". Erre a módra minimum 4 fővel lehet jelentkezni és a résztvevő játékosok között nem lehet több, mint 10 lv-szint különbség. A harc során nincs skiplehetőség és a mesélő minden kiskörben ír, azaz a résztvevők nem vezethetik maguknak. A bossok a többi módtól eltérően sorban jönnek, de a harc a legmagasabb szintű játékos lv-szintje alatt 10-el lévő szintfőnökkel indul és onnan emelkedik.
Do you wanna practice? esetén az elért pontok a játék végén feleződnek.
Kissé módosul a kazamaták limitje: mostantól kettő kazamata-harcotok is futhat egyszerre, de havonta továbbra is legfeljebb egyet kezdhettek el. Ezen felül innentől minden Aranyláda tartalmaz Hős esszenciát, függetlenül attól, hogy a ládát főszörny dobta-e, vagy az első két hullám lootjából került ki.
Ehhez kapcsolódóan, az 50-es bosstól kezdődően a sikeres bossharcokon való részvételért a legendás fegyverek tulajdonosai bosstier/2 Hős Esszenciát kapnak, felfele kerekítve.
Változnak a legendás fegyverek fejlesztésének lehetőségei és a kapott legendás exp mennyisége is. Az értékek immáron úgy vannak összerakva, hogy azonos munkáért és azonos idő alatt minden fegyverrel nagyjából azonos mennyiségű expet lehessen szerezni.
A változtatás következő legendásokat érinti:
Ősi Sárkánymintás Katana (+27 erő +13 fegyverkezelés +10 gyorsaság)
Szint: 18
Exp: 8/180
Tulajdonos: Hinari
A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard képes beszélni, és mély hangján tanácsokat adhat a használójának arról, hogyan harcoljon az adott ellenféllel szemben, miképpen támadjon vagy védekezzen éppen. A hangot nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van, de a használó kommunikálhat a karddal a gondolatain keresztül is. A katana programja részletesen analizálja az ellenfelet, szörnyek esetén az algoritmust, játékosok esetén a szokásokat, és ennek segítségével képes megtalálni az ellenfél gyenge pontjait. Egy környi harc után a használója választhat, hogy támadásra vagy védekezésre szeretne-e inkább összpontosítani, és a program ennek megfelelően képes megbecsülni, mi fog történni a harcban. Minden harmadik támadás alkalmával drasztikusan megnöveli a sikeres támadás vagy a sikeres védekezés esélyét, kockás harcban kettővel módosítja a használó vagy az ellenfél találatához szükséges értéket.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér és aréna végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exphuszonöt ötven százalékának megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához.
Szükség Pajzsa (+12 élet +80 páncél +6 kitartás)
Szint: 20
Exp: 69/200
Tulajdonos: Rinne
A pajzs alapból egy karperec, így a használójának nem okoz terhet a viselése, mikor nincs küzdelem, harci helyzetben azonban a használója akaratára kiugrik a karperecből. A pajzs mérete szabadon változtatható gondolati úton, néhány centimétertől egészen a súlyemelés jártasság által megengedett mértékig változhat. Kisebb alakban körpajzs, nagyobb méretben szögletes, így akár le is lehet támasztani. Mivel akármekkora lehet, így a pajzs egyszerre akárhány játékost védhet, amíg a használó páncélértéke kitart. A pajzs minél több embert véd, annál ellenállóbbá válik: minden játékos után 5%-kal kevesebb sebzést szenved el a használója, maximum 50%-ig.
A pajzsboss és miniboss szörnyharcokkal fejlődik. Minden győztes boss és miniboss harc után a használója szintje kétszeresének a boss tierjének megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához; minden végigvitt kazamataharc után pedig a terület tierjének tízszeresét. A Túlélő Csarnokban nem kap expet.
Falánk (+50 erő -5 kitartás -4 gyorsaság -4 fegyverkezelés)
Szint: 12
Exp: 50/120
Tulajdonos: --
A Falánk egy mindig vérző *pallos/fejsze/pöröly*. A vércseppek amint a földre érnek, eltűnnek, így nem hagynak maguk után nyomot. Ha a fegyver megsebez valakit, akkor maradandó sebet hagy az ellenfélen, ami vérezni kezd. Az ellenfél minden egyes vérző seb után körönként két sebzést szenved el, mindaddig amíg a küzdelemnek vége nem lesz, vagy a használó úgy nem dönt, hogy gyógyuljanak be az ellenfele sebei. A Falánk a sebekből származó vértől erősebb lesz, a harc végéig minden körben annyi pont adódik hozzá az erő statjához, ahány vérzés sebzést az ellenfél elszenved.
A fegyver pixelek evésével fejlődik. Minden legyőzött boss/miniboss és minden megölt játékos után a boss/miniboss/játékos tierjénektízszeresét kapja meg megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához, míg végigvitt kazamatákon a terület tierjének ötszörösét tízszeresét.
Artemis (+11 irányítás +7 fegyverkezelés)
Szint: 9
Exp: 59/90
Tulajdonos: Chakna
Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér és aréna alap expjénekhuszonöt ötven százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.
A változtatásokat 2 évre visszamenőleg kompenzáltuk, félig szószám, félig az új jutalmazás alapján:
Ősi Sárkánymintás Katana
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: +316 exp
Szükség Pajzsa
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: -556 exp + 2022. május 20-ig a tulaj egy hónapban indíthat két kazamataharcot (azaz egyszerre maximum 4db, de két külön hónapban indított kazamatája lehet) és indíthat saját kazamatát már 2 fővel is
Falánk
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: +24 exp
Artemis
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: +80 exp
A legendás fegyverek továbbá igénylik az erősödést: ha a tulajdonosuk 1 évig nem fejlesztette őket, akkor automatikusan gazdát váltanak. Az ebből eredő váltásnál a régi tulaj nem dönthet, kinek adja át a fegyvert, hanem újrasorsolás következik; az így otthagyott gazda pedig emellett még minimum 1 évig nem birtokolhatja a fegyvert és nem is dobhat rá, akkor sem, ha ő az egyetlen kasztbéli, aktív játékos az oldalon.
A Túlélő Csarnokba bekerült egy új mód, ahol a kisebb szintűek és a taktikázást gyakorolni kívánó userek kipróbálhatják a szintjükhöz közeli bossok elleni küzdelmeket:
A következő mód a "do you wanna practice?". Erre a módra minimum 4 fővel lehet jelentkezni és a résztvevő játékosok között nem lehet több, mint 10 lv-szint különbség. A harc során nincs skiplehetőség és a mesélő minden kiskörben ír, azaz a résztvevők nem vezethetik maguknak. A bossok a többi módtól eltérően sorban jönnek, de a harc a legmagasabb szintű játékos lv-szintje alatt 10-el lévő szintfőnökkel indul és onnan emelkedik.
Do you wanna practice? esetén az elért pontok a játék végén feleződnek.
Kissé módosul a kazamaták limitje: mostantól kettő kazamata-harcotok is futhat egyszerre, de havonta továbbra is legfeljebb egyet kezdhettek el. Ezen felül innentől minden Aranyláda tartalmaz Hős esszenciát, függetlenül attól, hogy a ládát főszörny dobta-e, vagy az első két hullám lootjából került ki.
Ehhez kapcsolódóan, az 50-es bosstól kezdődően a sikeres bossharcokon való részvételért a legendás fegyverek tulajdonosai bosstier/2 Hős Esszenciát kapnak, felfele kerekítve.
Változnak a legendás fegyverek fejlesztésének lehetőségei és a kapott legendás exp mennyisége is. Az értékek immáron úgy vannak összerakva, hogy azonos munkáért és azonos idő alatt minden fegyverrel nagyjából azonos mennyiségű expet lehessen szerezni.
A változtatás következő legendásokat érinti:
Ősi Sárkánymintás Katana (+27 erő +13 fegyverkezelés +10 gyorsaság)
Szint: 18
Exp: 8/180
Tulajdonos: Hinari
A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard képes beszélni, és mély hangján tanácsokat adhat a használójának arról, hogyan harcoljon az adott ellenféllel szemben, miképpen támadjon vagy védekezzen éppen. A hangot nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van, de a használó kommunikálhat a karddal a gondolatain keresztül is. A katana programja részletesen analizálja az ellenfelet, szörnyek esetén az algoritmust, játékosok esetén a szokásokat, és ennek segítségével képes megtalálni az ellenfél gyenge pontjait. Egy környi harc után a használója választhat, hogy támadásra vagy védekezésre szeretne-e inkább összpontosítani, és a program ennek megfelelően képes megbecsülni, mi fog történni a harcban. Minden harmadik támadás alkalmával drasztikusan megnöveli a sikeres támadás vagy a sikeres védekezés esélyét, kockás harcban kettővel módosítja a használó vagy az ellenfél találatához szükséges értéket.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér és aréna végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exp
Szükség Pajzsa (+12 élet +80 páncél +6 kitartás)
Szint: 20
Exp: 69/200
Tulajdonos: Rinne
A pajzs alapból egy karperec, így a használójának nem okoz terhet a viselése, mikor nincs küzdelem, harci helyzetben azonban a használója akaratára kiugrik a karperecből. A pajzs mérete szabadon változtatható gondolati úton, néhány centimétertől egészen a súlyemelés jártasság által megengedett mértékig változhat. Kisebb alakban körpajzs, nagyobb méretben szögletes, így akár le is lehet támasztani. Mivel akármekkora lehet, így a pajzs egyszerre akárhány játékost védhet, amíg a használó páncélértéke kitart. A pajzs minél több embert véd, annál ellenállóbbá válik: minden játékos után 5%-kal kevesebb sebzést szenved el a használója, maximum 50%-ig.
A pajzs
Falánk (+50 erő -5 kitartás -4 gyorsaság -4 fegyverkezelés)
Szint: 12
Exp: 50/120
Tulajdonos: --
A Falánk egy mindig vérző *pallos/fejsze/pöröly*. A vércseppek amint a földre érnek, eltűnnek, így nem hagynak maguk után nyomot. Ha a fegyver megsebez valakit, akkor maradandó sebet hagy az ellenfélen, ami vérezni kezd. Az ellenfél minden egyes vérző seb után körönként két sebzést szenved el, mindaddig amíg a küzdelemnek vége nem lesz, vagy a használó úgy nem dönt, hogy gyógyuljanak be az ellenfele sebei. A Falánk a sebekből származó vértől erősebb lesz, a harc végéig minden körben annyi pont adódik hozzá az erő statjához, ahány vérzés sebzést az ellenfél elszenved.
A fegyver pixelek evésével fejlődik. Minden legyőzött boss/miniboss és minden megölt játékos után a boss/miniboss/játékos tierjének
Artemis (+11 irányítás +7 fegyverkezelés)
Szint: 9
Exp: 59/90
Tulajdonos: Chakna
Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér és aréna alap expjének
A változtatásokat 2 évre visszamenőleg kompenzáltuk, félig szószám, félig az új jutalmazás alapján:
Ősi Sárkánymintás Katana
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: +316 exp
- linkek:
- https://swordartonline.hungarianforum.com/t3806-hinari-vs-szophie#121188
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3873-silence-vs-hinari#122553
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3884-legendas-parbaj-artemis-vs-katana#122951
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3866-akaito-hinari-vs-leo#124424
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3910-miko-vs-hinari
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3918-hinari-vs-eru
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3923-hinari-vs-chancery
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3928-kepessegproba
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3933-akaito-egyensuly#125772
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3944-kardok-csataja-hinari-vs-leo#125775
https://swordartonline.hungarianforum.com/t4002-buborek-gyakorlatok#128449
Szükség Pajzsa
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: -556 exp + 2022. május 20-ig a tulaj egy hónapban indíthat két kazamataharcot (azaz egyszerre maximum 4db, de két külön hónapban indított kazamatája lehet) és indíthat saját kazamatát már 2 fővel is
- linkek:
- https://swordartonline.hungarianforum.com/t3807p25-31-boss#120738 (-76 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3820p25-32-boss#121519 (-71 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3883p25-34-boss-1-b-proba#122947 (-73 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3889p25-35-boss#123443 (-73 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3920p50-36-boss#125177 (-73 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3943p25-37-boss#126029 (-58 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3968p25-38-boss#127042 (-58 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t3994p25-39-boss#128454 (-43 legiexp)
https://swordartonline.hungarianforum.com/t4065p75-40-boss#131844 (-81 legiexp)
Falánk
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: +24 exp
- linkek:
Artemis
2019. május 20-a után zárult játékok kompenzálása: +80 exp
- linkek:
A legendás fegyverek továbbá igénylik az erősödést: ha a tulajdonosuk 1 évig nem fejlesztette őket, akkor automatikusan gazdát váltanak. Az ebből eredő váltásnál a régi tulaj nem dönthet, kinek adja át a fegyvert, hanem újrasorsolás következik; az így otthagyott gazda pedig emellett még minimum 1 évig nem birtokolhatja a fegyvert és nem is dobhat rá, akkor sem, ha ő az egyetlen kasztbéli, aktív játékos az oldalon.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Megnyílt a Dixi-Shop! A bolt minden hónapban új, petszerű kis szörnyecskéket bocsát áruba, amelyek lezárt játékokkal fejlődnek és minden hónapban harcoltathatók az aktuális bajnokkal. A dixik szafariban is szerezhetők. Aki szeretne magának ezekből a gyűjthető cukiságokból, vagy csak feldobná a szafari lehetőségeit, vagy netán könnyen szerezhető aranyra vágyik, olvasson bele a topicba! Megéri!
Emellett pedig új szafari teljesítmények kerültek be az oldalra:
Spec terminátor
"szerezd meg az összes központi rész bónusz teljesítményt"
Jutalom: 10.000 arany + 1 Szafari jelvény
Ehhez egy talpalatnyi föld nem elég..
"támadjon meg egy (kidobott!!) orrszarvú a 37. szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Ezért nem jár erre a madár se!
"vadássz le egy Wyvernt a 38. szint üvegbúráiban"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
Mi az egy madár? Repülő? Gőzöm sincs, mert rohadt sötét van!
"amikor a 39. szinten vadászol/halászol, a vad/hal kidobásakor hagyj üresen 3 helyet (a teljesítéshez nem szükséges üreset dobni)"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Azt hittem ezek már kipusztultak!
"kapj el egy Baglyot a 40. szint boss kazamatájában vadászva"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Emellett pedig új szafari teljesítmények kerültek be az oldalra:
Spec terminátor
"szerezd meg az összes központi rész bónusz teljesítményt"
Jutalom: 10.000 arany + 1 Szafari jelvény
Ehhez egy talpalatnyi föld nem elég..
"támadjon meg egy (kidobott!!) orrszarvú a 37. szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Ezért nem jár erre a madár se!
"vadássz le egy Wyvernt a 38. szint üvegbúráiban"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
Mi az egy madár? Repülő? Gőzöm sincs, mert rohadt sötét van!
"amikor a 39. szinten vadászol/halászol, a vad/hal kidobásakor hagyj üresen 3 helyet (a teljesítéshez nem szükséges üreset dobni)"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Azt hittem ezek már kipusztultak!
"kapj el egy Baglyot a 40. szint boss kazamatájában vadászva"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A tisztázás végett gondoltam jó, ha jelezve van:
Azok akik elég jó kapcsolatot ápolnak valamelyik RE (Random Encounter) karakter felé, és a "kapcsolatuk" indokolja azt, képesek lehetnek meggyőzni ezeket a karikat a mentor-rendszer használatára. Fontos megjegyezni, hogy az adott RE karakter mindig annyi szintű, ahányas bosson legutóbb részt vett, így előfordulhat, hogy a mentoráltja a front elérése előtt fog "kikerülni" a mentoráltságból. Alapjáraton már 1-2 ismerkedős játék indítása után is felkérhető egy adott karim de mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy játékost vagy RE karaktert kér fel a mentori feladatra. Döntsetek bölcsen, mert a RE karakterrel kötött mentorság megszakítására is ugyanaz a kikötés érvényes, mint a sima JK esetén. A mentorált szabadon elhívhatja a mentorját valamelyik futó küldetésére, HA ez a mesélőt és játéktársait ez nem zavarja.
Értelem szerűen az ilyen jellegű kérelmekért hozzám forduljatok.
Azok akik elég jó kapcsolatot ápolnak valamelyik RE (Random Encounter) karakter felé, és a "kapcsolatuk" indokolja azt, képesek lehetnek meggyőzni ezeket a karikat a mentor-rendszer használatára. Fontos megjegyezni, hogy az adott RE karakter mindig annyi szintű, ahányas bosson legutóbb részt vett, így előfordulhat, hogy a mentoráltja a front elérése előtt fog "kikerülni" a mentoráltságból. Alapjáraton már 1-2 ismerkedős játék indítása után is felkérhető egy adott karim de mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy játékost vagy RE karaktert kér fel a mentori feladatra. Döntsetek bölcsen, mert a RE karakterrel kötött mentorság megszakítására is ugyanaz a kikötés érvényes, mint a sima JK esetén. A mentorált szabadon elhívhatja a mentorját valamelyik futó küldetésére, HA ez a mesélőt és játéktársait ez nem zavarja.
Értelem szerűen az ilyen jellegű kérelmekért hozzám forduljatok.
The Gleam Eyes- Mesélő
- Hozzászólások száma : 913
Join date : 2018. Dec. 01.
Tartózkodási hely : Az aktuális boss termére rálátó, kényelmes fotel
18 / 19 oldal • 1 ... 10 ... 17, 18, 19
18 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.