Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
19 / 19 oldal
19 / 19 oldal • 1 ... 11 ... 17, 18, 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A félreértések tisztázása érdekében bekerült az oldal indikátor szabályzatába a következő:
Az indikátor védett területen belül található épületekben nem látható, azaz ha valaki ezeken belül tartózkodik, nincs kurzor a feje felett. A teraszokra/utcákra/stb és a védett területen kívüli részekre ez nem vonatkozik.
Az indikátor védett területen belül található épületekben nem látható, azaz ha valaki ezeken belül tartózkodik, nincs kurzor a feje felett. A teraszokra/utcákra/stb és a védett területen kívüli részekre ez nem vonatkozik.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A harcrendszer egy apróbb módosításon esett át: PvP harcoknál a képességhasználat dobási aránya változott. Amennyiben a speciális képességre tett pontjaitok kétszerese vagy nagyobb, mint az ellenfél legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező játékosáé, innentől már a II-es dobás is elég az aktiváláshoz (eddig minden esetben minimum III-ast kellett dobni).
Keitát megkérem, hogy a segédoldalra is vezesse át a frissítést.
A módosításra tekintettel egy ingyenes, egyszeri, csak a spec.pontokat érintő átpontozásra van lehetőség 2021.08.22-ig; ezt a pontozóban jelezzétek, belinkelve ezt a hozzászólást. Tehát aki szeretné, VAGY más statokról tehet át speciális képességre, VAGY speciális képességről más statpontokra (azaz nincs lehetőség teljes átpontozásra azáltal, hogy előbb X statról átteszel specre, majd specről Y statra).
Ezen felül betettem az oldalra egy új valamit, ami egyelőre még nem megszerezhető, de már bent van és a szemfülesebbek számára megtekinthető. Aki kíváncsi, nézzen körbe! Jó keresgélést ^^
Keitát megkérem, hogy a segédoldalra is vezesse át a frissítést.
A módosításra tekintettel egy ingyenes, egyszeri, csak a spec.pontokat érintő átpontozásra van lehetőség 2021.08.22-ig; ezt a pontozóban jelezzétek, belinkelve ezt a hozzászólást. Tehát aki szeretné, VAGY más statokról tehet át speciális képességre, VAGY speciális képességről más statpontokra (azaz nincs lehetőség teljes átpontozásra azáltal, hogy előbb X statról átteszel specre, majd specről Y statra).
Ezen felül betettem az oldalra egy új valamit, ami egyelőre még nem megszerezhető, de már bent van és a szemfülesebbek számára megtekinthető. Aki kíváncsi, nézzen körbe! Jó keresgélést ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mivel már a második usernél merült fel félreértés a harcrendszer cselekvéspontjait illetően, így a szabályzatok erre vonatkozó része kiegészítésre került a következőképpen:
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettesítő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti vissza (páratlan szám esetén lefelé kerekítve). A többletkörnyi pihenés előtt megmaradó cselekvéspontok ehhez nem adódnak hozzá, azaz például 200 max CSP esetében a többletkör-pihenés után akkor is 100 CSP-d lesz, ha előtte 95 CSP-d volt.
Egy többletkörnyi pihenés (tehát többszörös támadási lehetőségek esetében az egyik támadást helyettesítő pihenés) a karakter cselekvéspontjait a maximum felére tölti vissza (páratlan szám esetén lefelé kerekítve). A többletkörnyi pihenés előtt megmaradó cselekvéspontok ehhez nem adódnak hozzá, azaz például 200 max CSP esetében a többletkör-pihenés után akkor is 100 CSP-d lesz, ha előtte 95 CSP-d volt.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Hölgyeim és uraim, megnyíltak a tier 5-ös kazamaták! A kazamata látogatása 36. szinttől, csapatban ajánlott. Minden terület végén egy miniboss nehézségű szörny várja az érdeklődőket, de ezek a lények nem dobnak különleges tárgyakat a legyőzésük után, illetve a bossokkal fejlődő legendás fegyverek is csak az első alkalom után kapnak tapasztalatot értük.
Jó szórakozást!
Jó szórakozást!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerült az oldalra a szafari teljesítmények - előreláthatólag - utolsó nagy frissítése, amely tíz új teljesítményt tartalmaz, valamint az összes olyan területi teljesítmény módosítását is, amelyeket a szabályzat értelmében jelenleg nem lehet megcsinálni (ismerkedős játékban, a szafari területén kívül ugyanis dobásnál csak az északi vad/halakból lehet válogatni). Ezeken felül néhány teljesítmény szövegezésében kisebb szerkesztésbeli módosítások is történtek (általánosságban a betűk számmal való helyettesítése a területi teljesítményeknél).
Nézzük akkor a változásokat:
Ahogy azt észrevehetitek, a most bevezetett teljesítményekkel megvan a tervezett 200 darab teljesíményünk, így további teljesítmények már nem kerülnek be az oldalra. Mindenkinek jó vadászatot és halászatot!
Nézzük akkor a változásokat:
- új teljesítmények:
- NY --> +1 könnyű, +1 közepes
Nem sikerülhet minden a tervek szerint
"lépj bele egy csapdába vadászat közben úgy, hogy egy ellenkező nemű játékossal játszol"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Medve? medve!
"vadászd le a következőket: medve, mosómedve"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény
D --> +3 könnyű, +1 közepes
Ide Akrobatika kéne...
"vadássz le egy koalát vagy egy majmot, méghozzá úgy, hogy fára kelljen másznod értük"
Jutalom: 25 exp + 1 Szafari jelvény
Ebből aztán nem lesz leves!
"ments meg egy bébi levesteknőst a szárazföldről és ereszd bele a vízbe"
Jutalom: 150 arany + 1 Szafari jelvény
Most akkor szexi, vagy ninja?
"fogj ki egy legalább 5 kilós, gyönyörű lazacot, amely kifogáskor felpofoz a farokúszójával és visszaszökik a vízbe"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény
De mi is a különbség?
"fogj el egy őzet és egy szarvast egyazon játékban"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
K --> +1 könnyű, +1 közepes
Méhg egy ilyen borzzalmas vadászatot...!
"vadássz le egy méhészborzot, miközben méhek elől menekülsz"
Jutalom: 200 arany + 1 Szafari jelvény
Melyik is ez a mese?
"halászd ki a következőket: bohóchal, horgászhal, gömbhal"
Jutalom: 100 exp + 1 Szafari jelvény
Központi rész --> +1 közepes
Egyszer fent, másszor lent
"áss ki egy vakondot a föld alól és kapj el röptében egy szarvasbogarat egymás után, sorrendtől függetlenül"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény + 2 Szafari Zseton
Területi
Miért nézne felfele?
"fogd el a harminchatodik szint halálzónájában a legendás vadat, a pteroszauruszt! Elkapásával minden 10. dobásnál próbálkozhatsz (hasonlóan a ritkához, az egyiket kicseréled a pteroszaurusszal) és csak akkor próbálkozhatsz, ha van Legendás vad jelvényed"
Jutalom: 20.000 arany + 200 exp + 1 Szafari jelvény
- meglévő teljesítmények módosítása:
- Műhód?
"vadássz le három hódot a huszonegyes szinten! Amikor a befagyott föld körül kering... (déli rész hozzáférés kell hozzá)"
Jutalom: 50 exp + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Mik elő nem kerülnek a hó alól...
"vadássz le két különböző vadat egyazon játékban a huszonegyes szinten úgy, hogy azokat a fél méternél is vastagabb hó alól ástad elő"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény
------
Nincs túl hideg már a mosogatáshoz?
"fogj ki egy szivacsot a huszonkettedik szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Nincs túl hideg már a mosogatáshoz?
"próbálj lepucolni egy kifogott bakancsot a huszonkettedik szinten egy saját magad által halászott szivaccsal (déli rész hozzáférés kell hozzá)"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
------
Prím-a Prém!
"vadássz le három farkast a huszonhatos szinten! (keleti rész hozzáférés kell hozzá)"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Prím-a Prém!
"vadássz le két rókát a huszonhatos szinten úgy, hogy előtte elkaptál már egy farkast is! (keleti rész hozzáférés kell hozzá)"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
------
Nem, nem levesben található!
"Menekíts ki egy levesteknőst a huszonkilencedik szint egyik felforrósodott barlangi tavából!"
/Déli rész hozzáférés is kell hozzá./
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Inkább a hideg vizeket szereti
"menekíts ki egy teknőst a huszonkilencedik szint egyik felforrósodott barlangi tavából!"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
------
Utolsó csepp véremig...
"fogj ki 3 piócát a harminckettes szinten úgy, hogy a játékban mindössze egy nap telt el"
Jutalom: 200 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Utolsó csepp véremig...
"egyazon játékbeli nap alatt fogj ki 3 piócát a szafari területén, majd folytasd a harminckettedik szinten a halászatot, jobb kapások reményében (nyugati rész hozzáférés kell hozzá)"
Jutalom: 200 arany + 1 Szafari jelvény
------
Nem sikerülhet minden a tervek szerint
"lépj bele egy csapdába vadászat közben a harmincharmadik szinten úgy, hogy egy ellenkező nemű játékossal játszol"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Befoltozott hírnév
"fröcsköljön össze egy tintahal a harmincharmadik szinten úgy, hogy ezt legalább egy másik játékos is látja"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
------
Ehhez egy talpalatnyi föld nem elég..
"támadjon meg egy (kidobott!!) orrszarvú a 37. szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Ehhez egy talpalatnyi föld nem elég...
"támadjon meg egy (kidobott!!) bölény és csordája a harminchetedik szinten"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
------
Ezért nem jár erre a madár se!
"vadássz le egy Wyvernt a 38. szint üvegbúráiban"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Ezért nem jár erre a madár se!
"fogj el egy halat a harmincnyolcadik szinten úgy, hogy azt a kifogott horgászhalad vonzotta a közeledbe (keleti rész hozzáférés kell hozzá)"
Jutalom: 100 arany + 1 Szafari jelvény
------
Azt hittem ezek már kipusztultak!
"kapj el egy Baglyot a 40. szint boss kazamatájában vadászva"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
HELYETT
Éjjellátó riválisok
"kapj el egy baglyot a szafari területén, majd kapj el egy rókát is a negyvenedik szint boss kazamatájában (déli rész hozzáférés kell hozzá)"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Ahogy azt észrevehetitek, a most bevezetett teljesítményekkel megvan a tervezett 200 darab teljesíményünk, így további teljesítmények már nem kerülnek be az oldalra. Mindenkinek jó vadászatot és halászatot!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
E hónap elsejétől megváltozott a Szóló Játékosok Menedéke minden tieren. A mai nap dobott kockák már az új jutalmazás szerint kerülnek kiosztásra. Ha volt +20% exp-t vagy aranyat adó dobásotok az elmúlt hat hónap során, amit Ékkő gyűrű miatt nem tudtatok beváltani, úgy azokat az új módosítások alapján fel lehet használni.
Kérlek, tanulmányozzátok át a változást, és ha bármi kérdésetek van, nyugodtan forduljatok hozzám!
_________________
Börtönszörny specialista
Kirigaya Suguha- Mesélő
- Hozzászólások száma : 623
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szabályzat több, apróbb dologgal is kiegészült, amelyek közül igazából egyik sem újdonság, de eddig a szabályzatban ezek nem szerepeltek:
A Részletek [Akiket érdekel, azoknak] topicba bekerült a fulladásos sebződés hivatalos számolása, valamint az NPC-k csoportosítása (ez utóbbiért köszönet Suguhának és Lizbetnek a magyarázatért).
A Mire jók a jártasságok? topicba a harmadlagos jártasságok részénél kiemelésre került, hogy nem csupán játékszínesítő elemek, hanem bizonyos játéktípusoknál erős szerepük lehet, illetve az is, hogy - bár ez eddig is egyértelmű volt, de - nem lehet a már elosztott pontokat újraosztani.
Suguha fenti oldalhíréhez kapcsolódóan pedig a Szóló Paradise szabályzatában is átírásra került az Ékkő Gyűrű és a Szóló Menedékes dobások korrelációja:
A gyűrű mellett nem használható szóló menedékes bónusz, így választhatsz, hogy vagy a gyűrűt vagy a menedékes bónuszt viszed.
A gyűrű mellett nem használható szóló menedékes bónusz %-ot adó opciója, így választhatsz, hogy vagy a gyűrűt és - amennyiben van - a szóló menedékes dobás plusz expet/aranyát adó opcióját választod, vagy pedig a menedékes bónusz %-ot adó részét, gyűrűbónuszok nélkül.
A Részletek [Akiket érdekel, azoknak] topicba bekerült a fulladásos sebződés hivatalos számolása, valamint az NPC-k csoportosítása (ez utóbbiért köszönet Suguhának és Lizbetnek a magyarázatért).
A Mire jók a jártasságok? topicba a harmadlagos jártasságok részénél kiemelésre került, hogy nem csupán játékszínesítő elemek, hanem bizonyos játéktípusoknál erős szerepük lehet, illetve az is, hogy - bár ez eddig is egyértelmű volt, de - nem lehet a már elosztott pontokat újraosztani.
Suguha fenti oldalhíréhez kapcsolódóan pedig a Szóló Paradise szabályzatában is átírásra került az Ékkő Gyűrű és a Szóló Menedékes dobások korrelációja:
A gyűrű mellett nem használható szóló menedékes bónusz %-ot adó opciója, így választhatsz, hogy vagy a gyűrűt és - amennyiben van - a szóló menedékes dobás plusz expet/aranyát adó opcióját választod, vagy pedig a menedékes bónusz %-ot adó részét, gyűrűbónuszok nélkül.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kicsit belenéztem az aktív játékosok adatlapjaiba és elhűlve tapasztaltam, hogy a discordos jelzésem ellenére még mindig vannak több éve (!) nem frissített topicok, így ezúttal már a hivatalos oldalhírekbe megy ki a figyelmeztetés:
Az adatlapját december 15-ig minden olyan aktív tagnak kötelező lefrissítenie, aki ezt az utóbbi 2 hónapban nem tette meg!
Ezen felül, mivel a KA által beírt adatlap sablont a játékosok nagyjából fele nem követi, kiegészítettem azt egy szabályzattal, ami elég tág teret ad az adatlapok elkészítéséhez, de a kötelezően feltüntetendő elemeket is tartalmazza. Ezt ITT tudjátok meglesni.
Kérnék mindenkit, hogy fussátok át legalább a kötelező listát és az esetleges hiányosságokat december 15-ig pótoljátok!
Akinek az adatlapján a feltüntetett határidő után is elavult, régi információk lesznek olvashatók, lehet megoldom, hogy ne is legyenek olyan elavultak azok és a karakterlapot fogom (szintben, expben stb) az adatlaphoz igazítani Szóval tessék ezt a második jelzést mostmár tényleg komolyan venni!
Nem, nyilván nem fogok senkitől expet és szintet levonni, de azért figyelmeztetni sem szeretnék senkit innentől emiatt.
Az adatlapját december 15-ig minden olyan aktív tagnak kötelező lefrissítenie, aki ezt az utóbbi 2 hónapban nem tette meg!
Ezen felül, mivel a KA által beírt adatlap sablont a játékosok nagyjából fele nem követi, kiegészítettem azt egy szabályzattal, ami elég tág teret ad az adatlapok elkészítéséhez, de a kötelezően feltüntetendő elemeket is tartalmazza. Ezt ITT tudjátok meglesni.
Kérnék mindenkit, hogy fussátok át legalább a kötelező listát és az esetleges hiányosságokat december 15-ig pótoljátok!
Akinek az adatlapján a feltüntetett határidő után is elavult, régi információk lesznek olvashatók, lehet megoldom, hogy ne is legyenek olyan elavultak azok és a karakterlapot fogom (szintben, expben stb) az adatlaphoz igazítani Szóval tessék ezt a második jelzést mostmár tényleg komolyan venni!
Nem, nyilván nem fogok senkitől expet és szintet levonni, de azért figyelmeztetni sem szeretnék senkit innentől emiatt.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kedves Mindenki!
Idén sem marad el a SAO Advent és remélhetőleg a pörgés sem, amivel ez jár! Az esemény december 1-jén indul (előtte kérlek ne dobjatok), a tudnivalók és egyebek topicját viszont már bedobtam most, hogy az első adventi vasárnapon már rá tudjatok lesni és szerdáig leszervezni a soksok izalmas játékot egymás között \o
A topicot ITT tudjátok elolvasni ^^
Kellemes adventi pörgést és minél több, izgalmas játékot kívánok, soksok nyalókával és forrócsokival! \o/
Idén sem marad el a SAO Advent és remélhetőleg a pörgés sem, amivel ez jár! Az esemény december 1-jén indul (előtte kérlek ne dobjatok), a tudnivalók és egyebek topicját viszont már bedobtam most, hogy az első adventi vasárnapon már rá tudjatok lesni és szerdáig leszervezni a soksok izalmas játékot egymás között \o
A topicot ITT tudjátok elolvasni ^^
Kellemes adventi pörgést és minél több, izgalmas játékot kívánok, soksok nyalókával és forrócsokival! \o/
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Öhm... Szia mindenki!!! o/
A Kihívások terme (itt) újra megnyitja kapuit. Hamarosan érkeznek a feladatok is, de a mini kihívásokat már ettől a pillanattól kezdve lehet el lehet lőni, a szabályoknak megfelelően persze. Jó szórakozást kívánok mindenkinek \o/
U.I.: Köcce Strea-nak aki sokat segített a projektben
A Kihívások terme (itt) újra megnyitja kapuit. Hamarosan érkeznek a feladatok is, de a mini kihívásokat már ettől a pillanattól kezdve lehet el lehet lőni, a szabályoknak megfelelően persze. Jó szórakozást kívánok mindenkinek \o/
U.I.: Köcce Strea-nak aki sokat segített a projektben
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Módosul a növénytasakok szabályzata, illetve két fontos, céheket érintő változás is bekerül az oldalra:
1.
A növénytasakok innentől nem eltehetőek és a kikért növényeket a Növénylátás szintje is befolyásolja. A vonatkozó szabályzat a következőképpen változik:
A virágmezőben havonta maximum egyszer mindenki vehet vagy szerezhet magának egy tasakot, ami véletlenszerű növényeket tartalmaz. A tartalmazott növények csak gyakoriak lehetnek, azonban akármelyik felfedezett tierből vegyesen. A növénylátóknakelrakhatják a tasakot és meghatározhatják annak tartalmát, amit a bejelentőben kell jelezzenek. (Ha továbbra is véletlenszerűen kérik, akkor azt vásárláskor vagy a küldetés mesélőjének jelezzék.) lehetőségük van rá, hogy tasakjukból vásárláskor vagy a küldetés utolsó hozzászólásában meghatározott számú, általuk választott növényt kérjenek, a többi szintén sorsolva lesz. Kikérni csak olyan tierű növényt lehet, amely nem haladja meg a játékos Növénylátásának tierét.
-A tasakot csak növénylátó teheti el. (Mivel a növénylátók amikor szeretnék, akkor bontják ki a 30 általuk választott növényt.) A tasakot nem lehet átadni.
A meglévő, még ki nem kért tasakok megmaradnak és továbbra is bármilyen növényre beválthatóak (ezt a Bejelentőben külön jelezzétek majd), de a mai naptól már mindenki azonnal kapja a növényeket a küldikért/vásárlásért.
2.
A céhes fejlesztések házába bekerül a Bevételszervező:
Bevételszervező
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jelenlegi szint: 0
A szerződés lejárata: lejárt
A következő szintek ára: 1 közös játék* (fél éves szerződéshosszabbítás az utolsó reaghoz képest) VAGY tagok száma x100 arany (2 hónapos szerződéshosszabbítás a vétel napjához képest)
Hatás: A céhnek bevételt hozó szakemberekkel (kereskedők, bányászok stb) szükséges a folyamatos kapcsolattartás, így a céhek felbérelhetnek egy külsős vagy kijelölhetnek egy belsős szervezőt, aki biztosítja a jutalmak folyamatos beáramlását a céhbe és gondoskodik az esetleges fennakadások elhárításáról. A külsős bevételszervező aranyért dolgozik és rövidebb időtartamokat vállal, a belső szervező munkájának hatékonyságához azonban aktív közösségi élet kell, cserébe viszont tartósabb. A céhek a lejárati időn túl nem kapnak jutalmakat a hó eleji osztásból, továbbá céhfejlesztés esetén (kivéve Bevételszervező) az emelni kívánt fejlesztéstípus aktuális szintjének megfelelő számú szintet be kell áldozniuk a Bevételszervező szintjéből.
*Közös játék: 2 céhtag közötti bármilyen futó, legalább 500 megírt szó/fő, körlimit nélküli VAGY befejezett, szó-és körlimit nélküli, de nem inaktivitás miatt félbeszakadt játék. Ha kettőnél több céhtag játszik együtt (pl Marcsika, Julika és Pistike), úgy a játék minden párosnál külön számít (azaz külön Marcsika és Pistike, Julika és Pistike, valamint Marcsika és Julika esetében).
A fentiek értelmében a céhvezéreket megkérem, hogy amennyiben szeretnének márciusi hó eleji bevételt kapni, úgy legkésőbb 2022. február 28. 23:59-ig növeljék legalább 1 szinttel a Bevételszervezőjüket!
A lejárat idejének arannyal vagy közös játékkal való meghosszabbítására akkor is lehetőség van, ha a fejlesztés 10-es szinten van, illetve ilyenkor - és csak ilyenkor - akár olyan játékot is be lehet linkelni, amit egyszer már "elhasznált" a céh. Céhtagnak az számít (az aranykiadásnál és a közös játékoknál is), aki a fejlesztés időpontjában nem halott státuszú, tehát az összes aktív és inaktív tag, valamint a korábban játékosként működő njk-k is. Mivel a közös játékok céhtagságai a játék kezdetére vonatkoznak, a toborzós játékok nem számítanak közös játéknak.
3.
A második, céhekkel kapcsolatos hír pedig az új tagok felvételét érinti: innentől ahhoz, hogy valaki céhbe kerüljön, kötelező a befejezett toborzós játék. Ennek sem körlimitje, sem pedig szólimitje nincsen, de mindenképp befejezett játéknak kell lennie. Ha tehát új tagot szeretnétek beírni a céhbe, akkor az adminnak írt pm-ben, ami a felvételről szól, innentől a toborzás linkjét is tüntessétek fel.
1.
A növénytasakok innentől nem eltehetőek és a kikért növényeket a Növénylátás szintje is befolyásolja. A vonatkozó szabályzat a következőképpen változik:
A virágmezőben havonta maximum egyszer mindenki vehet vagy szerezhet magának egy tasakot, ami véletlenszerű növényeket tartalmaz. A tartalmazott növények csak gyakoriak lehetnek, azonban akármelyik felfedezett tierből vegyesen. A növénylátóknak
-
A meglévő, még ki nem kért tasakok megmaradnak és továbbra is bármilyen növényre beválthatóak (ezt a Bejelentőben külön jelezzétek majd), de a mai naptól már mindenki azonnal kapja a növényeket a küldikért/vásárlásért.
2.
A céhes fejlesztések házába bekerül a Bevételszervező:
Bevételszervező
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jelenlegi szint: 0
A szerződés lejárata: lejárt
A következő szintek ára: 1 közös játék* (fél éves szerződéshosszabbítás az utolsó reaghoz képest) VAGY tagok száma x100 arany (2 hónapos szerződéshosszabbítás a vétel napjához képest)
Hatás: A céhnek bevételt hozó szakemberekkel (kereskedők, bányászok stb) szükséges a folyamatos kapcsolattartás, így a céhek felbérelhetnek egy külsős vagy kijelölhetnek egy belsős szervezőt, aki biztosítja a jutalmak folyamatos beáramlását a céhbe és gondoskodik az esetleges fennakadások elhárításáról. A külsős bevételszervező aranyért dolgozik és rövidebb időtartamokat vállal, a belső szervező munkájának hatékonyságához azonban aktív közösségi élet kell, cserébe viszont tartósabb. A céhek a lejárati időn túl nem kapnak jutalmakat a hó eleji osztásból, továbbá céhfejlesztés esetén (kivéve Bevételszervező) az emelni kívánt fejlesztéstípus aktuális szintjének megfelelő számú szintet be kell áldozniuk a Bevételszervező szintjéből.
*Közös játék: 2 céhtag közötti bármilyen futó, legalább 500 megírt szó/fő, körlimit nélküli VAGY befejezett, szó-és körlimit nélküli, de nem inaktivitás miatt félbeszakadt játék. Ha kettőnél több céhtag játszik együtt (pl Marcsika, Julika és Pistike), úgy a játék minden párosnál külön számít (azaz külön Marcsika és Pistike, Julika és Pistike, valamint Marcsika és Julika esetében).
A fentiek értelmében a céhvezéreket megkérem, hogy amennyiben szeretnének márciusi hó eleji bevételt kapni, úgy legkésőbb 2022. február 28. 23:59-ig növeljék legalább 1 szinttel a Bevételszervezőjüket!
A lejárat idejének arannyal vagy közös játékkal való meghosszabbítására akkor is lehetőség van, ha a fejlesztés 10-es szinten van, illetve ilyenkor - és csak ilyenkor - akár olyan játékot is be lehet linkelni, amit egyszer már "elhasznált" a céh. Céhtagnak az számít (az aranykiadásnál és a közös játékoknál is), aki a fejlesztés időpontjában nem halott státuszú, tehát az összes aktív és inaktív tag, valamint a korábban játékosként működő njk-k is. Mivel a közös játékok céhtagságai a játék kezdetére vonatkoznak, a toborzós játékok nem számítanak közös játéknak.
3.
A második, céhekkel kapcsolatos hír pedig az új tagok felvételét érinti: innentől ahhoz, hogy valaki céhbe kerüljön, kötelező a befejezett toborzós játék. Ennek sem körlimitje, sem pedig szólimitje nincsen, de mindenképp befejezett játéknak kell lennie. Ha tehát új tagot szeretnétek beírni a céhbe, akkor az adminnak írt pm-ben, ami a felvételről szól, innentől a toborzás linkjét is tüntessétek fel.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Holnaptól indul a Húsvéti Event! Kérlek reagokat csak holnaptól küldjetek be a topicba, de már ma el lehet kezdeni szervezkedni, ki kit akar vagy nem akar locsolni
Emellett pedig jó hír a Dixi-rajongóknak és a szafarit kedvelőknek! A Mélységkapuja hasadéka megnyílt, így mától már lehet játszani és új dixiket felfedezni a területen! Ehhez kapcsolódóan mától egészen április 30-ig minden szafarizós és dixizős ismerkedésben 3 helyett 2 reagonként lehet vadra/halra/dixire dobni! Használjátok ki az alkalmat, amíg még lehet!
Emellett pedig jó hír a Dixi-rajongóknak és a szafarit kedvelőknek! A Mélység
Mindenkinek jó tojás- és dixivadászatot! ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az oldalra bekerültek a Dixi teljesítmények ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az aréna szabályzatot olvasva feltűnt, hogy Cardinal valamikor módosította azt anélkül, hogy jelzett volna, így kiírom ide is, hogy mindenki tudjon róla, mert eléggé fontos:
Mivel ez mostani szabályváltozás, így az augusztusi resetre még nem vonatkozik! (Egyszóval jövő február végéig kell befejeznie arénát annak, aki fenn akar maradni a ranglistán.) Ezen felül azt hiszem értelemszerű, de azért a félreértések elkerülése végett hozzáteszem, hogy a kijátszott halállal rendelkező karakterek pontjai nem maradnak meg, hiszen ők úgysem térhetnek vissza.
- Az inaktív/halott csoportba kerülő játékosok lekerülnek a ranglistáról, pontjaik azonban megmaradnak. Visszatérés esetén egy befejezett párbaj után visszakerülnek a ranglistára.
- Ha egy játékos zsinórban két időszakos ranglistára sem kerül fel, akkor elveszíti a helyét az állandó ranglistán. Visszakerülni egy befejezett párbajt követően tud.
Mivel ez mostani szabályváltozás, így az augusztusi resetre még nem vonatkozik! (Egyszóval jövő február végéig kell befejeznie arénát annak, aki fenn akar maradni a ranglistán.) Ezen felül azt hiszem értelemszerű, de azért a félreértések elkerülése végett hozzáteszem, hogy a kijátszott halállal rendelkező karakterek pontjai nem maradnak meg, hiszen ők úgysem térhetnek vissza.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A kerek tíz éves évfordulót elhagyva elmondhatom, hogy kivételesen sokra vitte, vittük mi együtt ezt az oldalt és nagyon büszke is vagyok rá, hogy ennyi ideig kitartott, kitartottunk itt, a karaktereink és egymás mellett is. Mindenkinek gratulálok tehát, aki akárcsak egy kicsit is hozzátett ehhez a közös élményhez! ^^
Ezzel együtt azonban fájóan tapasztaljuk, hogy az utóbbi egy-másfél évben erőteljesen lefelé ível az oldal aktivitása, legyen szó az új játékok számáról, a meglévő játékok folyamatosságáról, az apró jutalmak kikéréséről vagy akár a chaten való életről. A közösség tagjai - a legkülönfélébb okokból - már nem tudnak annyi időt és energiát a karaktereikre és a staffos kötelezettségeikre szánni, mint régen, ez pedig teljesen természetes és érthető - ezzel együtt viszont hosszútávon végzetes is az oldal jövőjére nézve. A tendenciát látva (és az utolsó egy hónap esélyének elbukása után) tehát úgy döntöttem, hogy 2022. szeptember 29-én véglegesen bezárom az oldalt. Kérlek titeket, hogyha van még olyan játékotok, amit szeretnétek végigvinni, vagy van olyan szituáció, amit még mindenképpen ki akartok játszani, azt minél előbb tegyétek meg, még szeptember vége előtt; amit pedig lezárnátok, arról értesítsétek a felelős stafftagot (ismiknél Keitát, saját küldiknél/küldiknél/kaziknál pedig a játékot nyitó mesélőt). Természetesen a megadott időpontig még rendesen üzemel az oldal, utána viszont - a tervek szerint - márcsak pár board marad nyitva ideiglenesen, a zárás utáni élményeknek. A Sword Art Online rpg ugyanis éles és pozitív véget fog kapni, de erről (és az esetleges továbbiakról) majd később.
Köszönöm Nektek az eddigi támogatást és az izgalmas játékokat; az élményeket, amelyeket itt szereztem és főleg a barátságokat, amelyeket itt kötöttem. Remélem mindenki gazdagodott hasonlókkal és ha kicsit hirtelen is jött ez, de pár hónap, év múlva majd jóérzéssel tekint vissza az itt töltött időre. ^^
Ezzel együtt azonban fájóan tapasztaljuk, hogy az utóbbi egy-másfél évben erőteljesen lefelé ível az oldal aktivitása, legyen szó az új játékok számáról, a meglévő játékok folyamatosságáról, az apró jutalmak kikéréséről vagy akár a chaten való életről. A közösség tagjai - a legkülönfélébb okokból - már nem tudnak annyi időt és energiát a karaktereikre és a staffos kötelezettségeikre szánni, mint régen, ez pedig teljesen természetes és érthető - ezzel együtt viszont hosszútávon végzetes is az oldal jövőjére nézve. A tendenciát látva (és az utolsó egy hónap esélyének elbukása után) tehát úgy döntöttem, hogy 2022. szeptember 29-én véglegesen bezárom az oldalt. Kérlek titeket, hogyha van még olyan játékotok, amit szeretnétek végigvinni, vagy van olyan szituáció, amit még mindenképpen ki akartok játszani, azt minél előbb tegyétek meg, még szeptember vége előtt; amit pedig lezárnátok, arról értesítsétek a felelős stafftagot (ismiknél Keitát, saját küldiknél/küldiknél/kaziknál pedig a játékot nyitó mesélőt). Természetesen a megadott időpontig még rendesen üzemel az oldal, utána viszont - a tervek szerint - márcsak pár board marad nyitva ideiglenesen, a zárás utáni élményeknek. A Sword Art Online rpg ugyanis éles és pozitív véget fog kapni, de erről (és az esetleges továbbiakról) majd később.
Köszönöm Nektek az eddigi támogatást és az izgalmas játékokat; az élményeket, amelyeket itt szereztem és főleg a barátságokat, amelyeket itt kötöttem. Remélem mindenki gazdagodott hasonlókkal és ha kicsit hirtelen is jött ez, de pár hónap, év múlva majd jóérzéssel tekint vissza az itt töltött időre. ^^
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Finale
A nyár közepi, tizedik évfordulóra meghirdetett újítások elég vegyes fogadtatásban részesültek. Most nem volt kényszerített teleport, sem flancos konferencia; a játékosok egyszerűen csak egy aranyszegélyű, felugró panelból értesülhettek róla, hogy a kerek évforduló apropójára Kayaba Akihiko megnyitotta a kommunikációt a külvilággal. Na persze nem abban a formában, ahogyan az ember azt mindebből gondolná: a játékosoknak ahhoz, hogy részt tudjanak venni a programban, előszöris meg kellett adniuk a kinti nevüket és családjuk legalább három tartózkodási helyét, ennek ellenőrzését követően pedig úgynevezett "Kommunikációs pontokat" kellett gyűjteniük ahhoz, hogy egy-egy levél esetleg elküldésre kerüljön. Garancia természetesen semmire sem volt, de ez még mindig több, mint amit eddig kaptatok, nem igaz? És hogy hogyan lehetett pontokat gyűjteni? Rendszer adta, speciális küldetésekkel, amelyek pontjutalma annak nehézségével arányos. Igen, számíthattatok npc kislányokra, akik megkérnek, hogy jelentsetek nekik minden olyan játékost, aki nem találja helyét ebben a világban; találkozhattatok feladatokkal, amik a rendszer instabilitási pontjainak felfedezéséről szólnak, a nagyobb szintűek pedig értékelhették a tiltott területeket őrző minibossok erejét és tehettek javaslatot rá, hogyan legyen erősebb és biztonságosabb a rendszer.
Csupa szuper dolog, nemdebár? Dehát ki ne akarna bármit megtenni érte, hogy üzenhessen a családjának, ugye?
A kommunikáció pedig hamarosan kétoldalúvá vált, ugyanis a család is üzenhetett a bent ragadt szerettének, ehhez pedig nem volt másra szüksége, mint egy fotóra az érintettről, annak nevére és persze pénzre. Soksok pénzre. (Azt a kérdést pedig senki ne tegye fel, hogy a kormány hogyan engedélyezhette a bankszámla létezését, bár aki már feltette azt a kérdést, hogy a játékot tíz év alatt miért nem sikerült lekapcsolni, az már elég közel járhatott ehhez a válaszhoz is.)
A lehetőség tehát adott volt. Vajon ti éltetek vele?
Aincrad - természetesen - pár hét alatt teljesen felbolydult. A Rendnek több lett a munkája, mint valaha, és azt kérte a játékosoktól, hogy ne forduljanak egymás ellen és ne támogassák a rendszert, ám ez persze nem mindenhol talált értő fülekre, hiszen hogyan lenne már ez ilyen egyértelmű, amikor tíz éve alig lehetett tudni bármit is a kintiekről? Pár kommunikációs pontért az emberek ölre mentek egymással, nemegyszer pixelezéssel vetve véget egy-egy jobb küldetés jogáért folytatott harcnak.
A káosz viszont csak a felszínen dúlt ennyire.
Volt egy csoport odakint, akik már évekkel ezelőtt számítottak minderre. Egy csoport, akik bebizonyították Kayaba Akihikonak és csapatának, hogy a rendszernek vannak hibái, hogy az kijátszható. Akik szándékosan keresték az instabil pontokat, a tiltott területeket és még egy teljes szervert is lecsaptak annak érdekében, hogy kikényszerítsenek a Sword Art programozóiból egy kevésbé letesztelt, kevésbé átgondolt, kevésbé védett patchet. Valamit, aminek alapkódját már azelőtt feltörték és megfertőzték, hogy a játék egyáltalán elkezdte volna azt élesben használni.
Az újításról mindenki azt hitte, hogy végleg eldönti a háttérben zajló csatát. És el is döntötte.
Csupán nem úgy, ahogyan azt Kayaba Akihiko tervezte.
Ősz eleje van. Nyár óta egy kicsit lecsillapodtak a kedélyek; mindenki választott, vagy ezt, vagy amazt az oldalt; sokan vegyesen, ahogyan épp a kedvük hozta. Páran az őszi szafari eventre készülődnek már és megjelennek az első forrócsokit áruló kofák is a városok főbb terein, melegszínű díszekkel dobva fel az esős, borús környezetet. Sokan tökökkel a kezükben haladnak kertjeik felé és ahogyan egymásra mosolyogtok, elfordultok egymástól vagy éppen egyedül kémlelitek valahol a látóhatárt, hirtelen vége van.
Bejelentés és figyelmeztetés nélkül.
Vége van.
...
...... Sötétség.
......... És fény.
De vajon tényleg vége van?
Az, hogy hol és hogyan ébredtek fel, már egy másik történet. Nem tisztem sem eldönteni, sem elmesélni ezt már, de a lilahajú lánynak, aki mindeközben a falon ülve lóbálja a lábát, van egy olyan sejtése, hogy a mese nem mindenkinél ér véget itt. Igen, lesznek talán, akik egy furcsa, tündérekkel és mágiával teli világban találják magukat, de úgy gondolja, hogy akik a valóságba jutottak ki, talán azok közül is lesz, akik megalkotnak egy-egy ilyen szárnyas karaktert, hogy felkeressenek valakit, vagy éppen ott folytassák a valóság előli menekülést, immáron halálfélelem nélkül. Ki tudja?
Talán a kecske majd megmondja egyszer.
És ha azt hinnétek, hogy Aincrad ezzel végleg megsemmisült... a lilahajú lány csupán elmosolyodik, rátok kacsint és mire kettőt pisloghatnátok, elnyeli őt az őszi, takaróként a világra boruló köd.
Mégegyszer köszönöm mindenkinek a sok jót, amit egymással megéltünk és sok sikert kívánok mindahhoz, ami ezután vár rátok! ^^ Az oldalt bezárom, ám az Élmények és az Adatlapok board még egy ideig nyitva marad, hogy aki szeretne, az méltóan tudjon elbúcsúzni a karakterétől és lezárni annak történetét. Az SAO tehát egyelőre megszűnik létezni, ám - ennek részbeni folytatásaként - már készül az ALO frpg oldal, mágiával, repüléssel és mindenféle csodával! A részletekről Gleam usernél tudtok érdeklődni discordon. ^^
Viszlát!És kösz a halakat.
Csupa szuper dolog, nemdebár? Dehát ki ne akarna bármit megtenni érte, hogy üzenhessen a családjának, ugye?
A kommunikáció pedig hamarosan kétoldalúvá vált, ugyanis a család is üzenhetett a bent ragadt szerettének, ehhez pedig nem volt másra szüksége, mint egy fotóra az érintettről, annak nevére és persze pénzre. Soksok pénzre. (Azt a kérdést pedig senki ne tegye fel, hogy a kormány hogyan engedélyezhette a bankszámla létezését, bár aki már feltette azt a kérdést, hogy a játékot tíz év alatt miért nem sikerült lekapcsolni, az már elég közel járhatott ehhez a válaszhoz is.)
A lehetőség tehát adott volt. Vajon ti éltetek vele?
Aincrad - természetesen - pár hét alatt teljesen felbolydult. A Rendnek több lett a munkája, mint valaha, és azt kérte a játékosoktól, hogy ne forduljanak egymás ellen és ne támogassák a rendszert, ám ez persze nem mindenhol talált értő fülekre, hiszen hogyan lenne már ez ilyen egyértelmű, amikor tíz éve alig lehetett tudni bármit is a kintiekről? Pár kommunikációs pontért az emberek ölre mentek egymással, nemegyszer pixelezéssel vetve véget egy-egy jobb küldetés jogáért folytatott harcnak.
A káosz viszont csak a felszínen dúlt ennyire.
Volt egy csoport odakint, akik már évekkel ezelőtt számítottak minderre. Egy csoport, akik bebizonyították Kayaba Akihikonak és csapatának, hogy a rendszernek vannak hibái, hogy az kijátszható. Akik szándékosan keresték az instabil pontokat, a tiltott területeket és még egy teljes szervert is lecsaptak annak érdekében, hogy kikényszerítsenek a Sword Art programozóiból egy kevésbé letesztelt, kevésbé átgondolt, kevésbé védett patchet. Valamit, aminek alapkódját már azelőtt feltörték és megfertőzték, hogy a játék egyáltalán elkezdte volna azt élesben használni.
Az újításról mindenki azt hitte, hogy végleg eldönti a háttérben zajló csatát. És el is döntötte.
Csupán nem úgy, ahogyan azt Kayaba Akihiko tervezte.
*
Ősz eleje van. Nyár óta egy kicsit lecsillapodtak a kedélyek; mindenki választott, vagy ezt, vagy amazt az oldalt; sokan vegyesen, ahogyan épp a kedvük hozta. Páran az őszi szafari eventre készülődnek már és megjelennek az első forrócsokit áruló kofák is a városok főbb terein, melegszínű díszekkel dobva fel az esős, borús környezetet. Sokan tökökkel a kezükben haladnak kertjeik felé és ahogyan egymásra mosolyogtok, elfordultok egymástól vagy éppen egyedül kémlelitek valahol a látóhatárt, hirtelen vége van.
Bejelentés és figyelmeztetés nélkül.
Vége van.
...
...... Sötétség.
......... És fény.
De vajon tényleg vége van?
*
Az, hogy hol és hogyan ébredtek fel, már egy másik történet. Nem tisztem sem eldönteni, sem elmesélni ezt már, de a lilahajú lánynak, aki mindeközben a falon ülve lóbálja a lábát, van egy olyan sejtése, hogy a mese nem mindenkinél ér véget itt. Igen, lesznek talán, akik egy furcsa, tündérekkel és mágiával teli világban találják magukat, de úgy gondolja, hogy akik a valóságba jutottak ki, talán azok közül is lesz, akik megalkotnak egy-egy ilyen szárnyas karaktert, hogy felkeressenek valakit, vagy éppen ott folytassák a valóság előli menekülést, immáron halálfélelem nélkül. Ki tudja?
Talán a kecske majd megmondja egyszer.
És ha azt hinnétek, hogy Aincrad ezzel végleg megsemmisült... a lilahajú lány csupán elmosolyodik, rátok kacsint és mire kettőt pisloghatnátok, elnyeli őt az őszi, takaróként a világra boruló köd.
Mégegyszer köszönöm mindenkinek a sok jót, amit egymással megéltünk és sok sikert kívánok mindahhoz, ami ezután vár rátok! ^^ Az oldalt bezárom, ám az Élmények és az Adatlapok board még egy ideig nyitva marad, hogy aki szeretne, az méltóan tudjon elbúcsúzni a karakterétől és lezárni annak történetét. Az SAO tehát egyelőre megszűnik létezni, ám - ennek részbeni folytatásaként - már készül az ALO frpg oldal, mágiával, repüléssel és mindenféle csodával! A részletekről Gleam usernél tudtok érdeklődni discordon. ^^
Viszlát!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
SAO'S Dawn
Mennyi idő is telt el azóta? Másfél év? Hogy pontosan mennyi nap, azt talán páran még mindig számoljátok, de egyik nap furcsa hírek kezdtek el terjedni a közösségi médiában: a Sword Art Online játékba újra be lehet lépni! Vajon ti lesztek az elsők, akik rohantok tesztelni a furcsaságot, kockáztatva ezzel egy újabb játékba ragadást? Vagy inkább kivártok, amíg kiderülnek a részletek is? Egy biztos, nem kell sok idő, mire a jelenség bekerül a hírekbe és az újságok főcímlapjára: "A SAO újra játszható!" Ezek a cikkek természetesen rögtön megemlítik azt is, hogy ezúttal van logout gomb és minden további nélkül lehet ki- és belépni a játékba, sőt, úgy néz ki, hogy a régi játékosok karaktere is megmaradt.
Amennyiben magatok is belevetnétek magatokat a SAO virtuális világába, belépés után a Kezdetek Városának Főterén materializálódtok és az első belépéskor az alábbi felugró ablak fogad:
Ezután pedig kezdődhet is a játék, tehát mint eddig, oda mehettek, ahová csak akartok (és persze a szintetek is engedi). A mobok ugyanúgy spawnolnak a vidéken, azonban a harcos kedvűek hamar észrevehetik, hogy expet egyáltalán nem kapnak semmiért és egyelőre küldetéseket sem lehet felvenni. Privát üzenetet azonban lehet küldeni és a barátlista is elérhető, ahonnan hamar láthatjátok, ki az, aki online van és ki van offline. Az NPC-k mosolygósan várják a vendégeket a kávézók teraszain, a nap és az éjszaka normál menetrendben váltja egymást. Mintha semmi sem változott volna és mégis minden, minden más.
Nektek mi lesz az első dolgotok odabent?
Mivel a bezárás óta eltelt másfél év alatt is fennmaradt az érdeklődés és az igény az oldalon való játékra, így a SAO frpg hivatalosan is újra megnyitja kapuit! Egyelőre csupán ismerkedős játékokra van lehetőség és az oldal is csökkentett staff aktivitással működik, azonban nem titok, hogy ha úgy látom, hogy van értelme fejleszteni az oldalt, akkor az előzőnél egy lényegesen egyszerűbb és élhetőbb rendszer lesz felállítva, amely a játékok típusától független szintlépést és bossok nélküli szintfelfedezést tesz majd lehetővé.
Jó játékot kívánok mindenkinek és ha bármi kérdésetek van, discordon elértek!
Amennyiben magatok is belevetnétek magatokat a SAO virtuális világába, belépés után a Kezdetek Városának Főterén materializálódtok és az első belépéskor az alábbi felugró ablak fogad:
Strea írta:
Üdv újra itt!
Örülök, hogy te is itt vagy!
Veled és a többiekkel biztosan nem lesz már olyan unalmas itt az élet, mind eddig! Gyere és csatlakozz hozzánk! Vár a SAO Hajnala!
Sajnos a játék nem minden funkcióját tudtuk helyreállítani még, de ha többen és többet vagytok itt, egészen biztosan sikerülni fog! Ne aggódjatok, senki sem fog a valóságban is meghalni, ha itt lenullázódik. Játsszatok sokat és keressetek fel engem is néha! ^^
Ezután pedig kezdődhet is a játék, tehát mint eddig, oda mehettek, ahová csak akartok (és persze a szintetek is engedi). A mobok ugyanúgy spawnolnak a vidéken, azonban a harcos kedvűek hamar észrevehetik, hogy expet egyáltalán nem kapnak semmiért és egyelőre küldetéseket sem lehet felvenni. Privát üzenetet azonban lehet küldeni és a barátlista is elérhető, ahonnan hamar láthatjátok, ki az, aki online van és ki van offline. Az NPC-k mosolygósan várják a vendégeket a kávézók teraszain, a nap és az éjszaka normál menetrendben váltja egymást. Mintha semmi sem változott volna és mégis minden, minden más.
Nektek mi lesz az első dolgotok odabent?
*
Mivel a bezárás óta eltelt másfél év alatt is fennmaradt az érdeklődés és az igény az oldalon való játékra, így a SAO frpg hivatalosan is újra megnyitja kapuit! Egyelőre csupán ismerkedős játékokra van lehetőség és az oldal is csökkentett staff aktivitással működik, azonban nem titok, hogy ha úgy látom, hogy van értelme fejleszteni az oldalt, akkor az előzőnél egy lényegesen egyszerűbb és élhetőbb rendszer lesz felállítva, amely a játékok típusától független szintlépést és bossok nélküli szintfelfedezést tesz majd lehetővé.
Jó játékot kívánok mindenkinek és ha bármi kérdésetek van, discordon elértek!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Örömmel jelentem be, hogy a Sao’s Dawn project eljutott a bevezetés fázisáig! Még lesznek utólag bekerülő dolgok és az első pár hónap tapasztalatai alapján még változhat itt-ott a szabályzat, de a rendszer javarészt kész van! Köszi mindenkinek, aki segített/segít benne ^^
A változások tételes összefoglalóját alább találjátok:
Amit nektek tennetek kell:
1. Minden játékos, aki játszik az új rendszerben, készítsen egy új adatlapot az új adatlap sablon alapján. Gyűjtemény adatlapot is készíthettek, de az nem kötelező.
2. A céhvezéreket (Chak, Chan, Leo) megkérem, hogy egyeztessenek a régi saoban lévő céhtagjaik usereivel, hogy ki tervez visszajönni és ez alapján küldjenek be egy új adatlapot az aktuális tagszámmal és a megváltozott világhoz és játékszabályokhoz igazított céhszabályzattal (ha a régit már nem vélik aktuálisnak). Ezen felül a céhspecializációk jutalmainak változása miatt a következő 1 hónapban megváltoztathatjátok a céhetek specializációját, amit pályázat formájában tehettek meg.
3. Akinek van olyan elsődleges (erősítő) jártassága, ami helyett az új rendszer okán másikat szeretne, azt a következő 1 hónapban díjmentesen megváltoztathatja és a szintje se veszik el. Ehhez egy keretsztori nélküli pályázat beküldése szükséges, amiben le van írva, hogy mit mire írjunk át. A Zárnyitás helyett automatikusan a Meggyőzés-, a Nyersanyagismeret helyett pedig a Helyszínismeret került beírásra.
4. Akinek van olyan képessége, ami az új rendszer miatt már nem kivitelezhető, annak egy keretsztori nélküli pályázat formájában azt minél hamarabb módosítania kell.
A fentiek csak azokra a karakterekre vonatkoznak, akik visszatérnek a játékba!
Akinek lesz adatlapja, annak rendberakjuk a karakterlapját is: a következő szintlépéshez már megszerzett expeket arányosítva fogtok lv-up pontokat kapni, aki pedig átlépte a lv50-es exphatárt, annak a jelenlegi expjei alapján megállapított lv-szintje a lv50 mögé lesz írva és csak a fennmaradó expeket váltjuk át lv-up pontokra. Az arany (és az átírások után az exp) hamarosan végleg el fog tűnni a karakterlapokról, és igaz minden le van mentve, de aki akarja, addig még vésse fel magának, hogy a későbbi esetleges jártasságpályázatoknál könnyebben megtalálhassa.
Fontos megjegyzés, hogy bár OOC az exp és az arany kivezetésre kerül, de in game ezek ugyanúgy léteznek! Továbbá - mivel a játékkal mostmár nem 0-24-ben foglalkoznak a karakterek - a Sao rendszere a bent töltött aktív idő alapján passzívan szerzett tapasztalatpontokat ír jóvá, így az ismerkedés, séta közben szerzett expek is megmagyarázhatóak. A másodlagos jártasságok (a receptekkel együtt) a játék adatmennyiség-csökkentése miatt tűntek el, és bár az ércek és növények ugyanúgy részesei a világnak, azt már nincs értelme számon tartani. Esetleg dekorációnak jók lehetnek még. Ezeken felül a bezárt épületek (aréna, kaszinó, TCS stb) nem tűntek el, csupán nem üzemelnek: jelenleg elhagyatott épületnek számítanak, ahova be lehet lógni, ha valaki nosztalgiázni akar, bent azonban nem vár semmi; csak a karakter gondolatai fognak visszaverődni a falakon. A bossok pedig az instabil helyszínadatok miatt (valami furcsa, mátrixos hálószerű rendszerhiba volt, ismerős lehet páratoknak, ugye?) kiszabadultak a kazamatáikból és most a saját szintjeiken barangolnak (vagy éppen bújnak el). Ennek eredményeképpen a következő szintre való feljutáshoz elég a bosskazamatát megtalálni (majd felsétálni a lépcsőn), cserébe viszont bárki bármikor szembetalálhatja magát egy vándorló bossal! Figyeljetek oda, merrefele kalandoztok és ha megtaláljátok a bosst, inkább hívjatok össze egy csapatot a legyőzésére!
Bármi kérdésetek van az új rendszerrel kapcsolatban, azt discordon vagy a Kérdések és válaszok topicban feltehetitek!
A változások tételes összefoglalóját alább találjátok:
- az új rendszer:
Ami OOC kikerül, de IC megmarad:
- exp
- arany
- ércek és növények
- boltok
- kazamaták
Ami OOC és IC is kikerül:
- másodlagos jártasságok, receptek
- aréna
- Túlélő Csarnok
- Kayaba Kaszinó
- Céhbazár, Céhfejlesztések és jutalmaik, Szóló menedék, Solo Paradise
- kiképzőtiszt
- Szafari és Dixi teljesítmények, szafari jelvények
- kvíz
Főbb változások:
Játéktípusok és szintlépések:
Az új rendszerben minden játék ad az exp helyett bevezetésre kerülő lv-up pontot, így - bár a staff bármikor hirdethet meg kalandozást vagy eventet - a fejlődés a továbbiakban nem függ a mesélői játékoktól. Az új játéktípusokat az Alapszabályok topic Játékszabályok részében találjátok.
Jártasságok:
Az elsődleges jártasságok közül kikerül a Zárnyitás és a Nyersanyaggyűjtés, helyettük a Meggyőzés és Helyszínismeret kerül bevezetésre. A másodlagos jártasságok kikerülésével az elsődleges és harmadlagos jártasságok nevezéktana változik. Az elsődleges, azaz erősítő jártasságok közül több jártasság jutalma változik, illetve erősítő jártasságot innentől pályázni kell és (ooc) nem megvenni (ic igen). A harmadlagos, azaz színesítő jártasságok nem változnak.
Tárgyak megszerzésének menete:
Mivel kikerültek a készítések, itemeket innentől csak játékok után kapni és (ooc) cserélni lehet, vagy egymás között a Piactéren vagy a játékok közben (fehérrel jelezve a reag alatt), vagy az NPC boltokban. Hogy pontosan honnan és hogyan juthattok hozzá a tárgyakhoz, annak a SAO’s dawn jutalmak és lelőhelyeik topicban tudtok utánanézni.
Tárgyfejlesztés és egyediesítés:
A tárgyak egyediesítése ingyenes, de bejelentésköteles. A tárgyak fejlesztéséhez gyakoriságtól függetlenül Kristálykő szükséges. Ritka alkalmakkor beszerezhető olyan tekercs, amivel át lehet vinni fejlesztést egyik tárgyról a másikra.
Bossharcok:
Innentől a szintfelfedezések bossharc nélkül, szintfelfedezős kalandozásokkal történnek, aminek részleteit lásd a Szintfelfedezés topicban. Ritka esetben lehetnek vándorló bossharcok meghirdetve, így a bossharcok sem szűnnek meg véglegesen (de a feljebbjutás már nem függ tőlük).
Jump Start:
Változik a Jump start feladatsorozat jutalmazása, igazodva az új rendszerhez. Aki a régi rendszerben már teljesítette a feladatokat, annak az új már nem elérhető. Ha az előzőből csupán részfeladatot teljesítettél, a maradékot teljesítheted az új rendszerben, tehát pl ha eljutottál az ötödik feladatig, akkor most a hatodiktól folytathatod, de nem az elsőtől.
Céhek:
Változtak a céhspecializációk előnyei. A részleteket lásd a Céhek topicban. Ezen felül - mivel felszerelkezésnél linkelni kell az adott item megszerzésének hszét - a céhbankoknál már nem kerülnek törlésre a beadások és kivételek hszei. Csakúgy, mint az erősítő jártasságoknál, a céhházat már (ooc)nem venni kell (ic igen), hanem pályázni.
Karakterhalál:
A játékban továbbra is el tud pixeleződni az avatar nullázódás esetén, ám a karakter maga már nem hal meg vele együtt. A nullázódás így halál helyett büntetést von maga után. A részletek megtalálhatóak az Alapszabályok topic Karakterszabályok részében.
Az in game történéseket és az új sao lehetőségeit a SAO világa és története topic tartalmazza.
- ami későbbre marad:
- legendás fegyverek fejlesztésének változásai
- jelvények bekerülése
- fegyver/felszerelések kitöltése T5ig
- mobok kitalálása a 30-39. szintekre
- szabályzat összefoglaló írása
- segédoldal hozzáfejlesztése az új rendszerhez
Amit nektek tennetek kell:
1. Minden játékos, aki játszik az új rendszerben, készítsen egy új adatlapot az új adatlap sablon alapján. Gyűjtemény adatlapot is készíthettek, de az nem kötelező.
2. A céhvezéreket (Chak, Chan, Leo) megkérem, hogy egyeztessenek a régi saoban lévő céhtagjaik usereivel, hogy ki tervez visszajönni és ez alapján küldjenek be egy új adatlapot az aktuális tagszámmal és a megváltozott világhoz és játékszabályokhoz igazított céhszabályzattal (ha a régit már nem vélik aktuálisnak). Ezen felül a céhspecializációk jutalmainak változása miatt a következő 1 hónapban megváltoztathatjátok a céhetek specializációját, amit pályázat formájában tehettek meg.
3. Akinek van olyan elsődleges (erősítő) jártassága, ami helyett az új rendszer okán másikat szeretne, azt a következő 1 hónapban díjmentesen megváltoztathatja és a szintje se veszik el. Ehhez egy keretsztori nélküli pályázat beküldése szükséges, amiben le van írva, hogy mit mire írjunk át. A Zárnyitás helyett automatikusan a Meggyőzés-, a Nyersanyagismeret helyett pedig a Helyszínismeret került beírásra.
4. Akinek van olyan képessége, ami az új rendszer miatt már nem kivitelezhető, annak egy keretsztori nélküli pályázat formájában azt minél hamarabb módosítania kell.
A fentiek csak azokra a karakterekre vonatkoznak, akik visszatérnek a játékba!
Akinek lesz adatlapja, annak rendberakjuk a karakterlapját is: a következő szintlépéshez már megszerzett expeket arányosítva fogtok lv-up pontokat kapni, aki pedig átlépte a lv50-es exphatárt, annak a jelenlegi expjei alapján megállapított lv-szintje a lv50 mögé lesz írva és csak a fennmaradó expeket váltjuk át lv-up pontokra. Az arany (és az átírások után az exp) hamarosan végleg el fog tűnni a karakterlapokról, és igaz minden le van mentve, de aki akarja, addig még vésse fel magának, hogy a későbbi esetleges jártasságpályázatoknál könnyebben megtalálhassa.
Fontos megjegyzés, hogy bár OOC az exp és az arany kivezetésre kerül, de in game ezek ugyanúgy léteznek! Továbbá - mivel a játékkal mostmár nem 0-24-ben foglalkoznak a karakterek - a Sao rendszere a bent töltött aktív idő alapján passzívan szerzett tapasztalatpontokat ír jóvá, így az ismerkedés, séta közben szerzett expek is megmagyarázhatóak. A másodlagos jártasságok (a receptekkel együtt) a játék adatmennyiség-csökkentése miatt tűntek el, és bár az ércek és növények ugyanúgy részesei a világnak, azt már nincs értelme számon tartani. Esetleg dekorációnak jók lehetnek még. Ezeken felül a bezárt épületek (aréna, kaszinó, TCS stb) nem tűntek el, csupán nem üzemelnek: jelenleg elhagyatott épületnek számítanak, ahova be lehet lógni, ha valaki nosztalgiázni akar, bent azonban nem vár semmi; csak a karakter gondolatai fognak visszaverődni a falakon. A bossok pedig az instabil helyszínadatok miatt (valami furcsa, mátrixos hálószerű rendszerhiba volt, ismerős lehet páratoknak, ugye?) kiszabadultak a kazamatáikból és most a saját szintjeiken barangolnak (vagy éppen bújnak el). Ennek eredményeképpen a következő szintre való feljutáshoz elég a bosskazamatát megtalálni (majd felsétálni a lépcsőn), cserébe viszont bárki bármikor szembetalálhatja magát egy vándorló bossal! Figyeljetek oda, merrefele kalandoztok és ha megtaláljátok a bosst, inkább hívjatok össze egy csapatot a legyőzésére!
Bármi kérdésetek van az új rendszerrel kapcsolatban, azt discordon vagy a Kérdések és válaszok topicban feltehetitek!
Jó szórakozást mindenkinek!
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kis-nagy kiegészítések
Céhek
Mivel mostmár nincs karakterhalál, így az inaktív céhtagok itemjei is bekerülnek a céhbankba, ám az eddigiektől eltérően ezekhez az itemcsomagokhoz csak maga az inaktív céhtag ÉS a céhvezér férhet hozzá. A céhvezér dönt tehát arról, hogy ebből mit és hogyan vesz ki és esetlegesen ad át egy aktív céhtagnak.
Ha a céhvezér lesz inaktív, akkor az aktív céhtagok előtt felugrik egy szavazás és mindenki szavazhat az új céhvezérre az aktív tagok közül. Ezt akár meg is beszélhetitek egymás között in game. Aki a legtöbb szavazatot kapta, az lesz az új céhvezér.
A céhek évi 1x kérhetnek egy mesélői céhküldetést a stafftagoktól, azonban a küldetés csak akkor indul, ha van mesélő, aki ráér.
Ezen felül évi 1x a céhek levezethetnek egy játékosi eventet is az oldal tagjai és saját tagjaik számára. Ezeken az eventeken kötelezően nincsen létszámkorlát és vagy több körösnek, vagy megemelt minimum szószámúnak kell lenniük. A kritériumokat a céh (vezetője) határozza meg, a jutalmazás pedig ezen kritériumok alapján, de mindenképpen a staff által történik (javaslatot a céhvezér is tehet). Ha véget ért az event, azt ugyanúgy a Játékzárás bejelentőben szükséges jelezni.
Aktivitás
Aki az adott hónapban legalább 4 játéktéri hszt megírt, az az Item Store topicjában a következő hónap során (a reagok linkelésével) igényelhet egy általa választott, gyakori egyszerhasználatos itemet VAGY egy általa választott, gyakori kártyát.
Felszerelések, fegyverek
Továbbra is van lehetőség egy felszerelés kinézetének megváltoztatására. Ez mostantól ingyenes és ugyanúgy a Bejelentőben szükséges jelezni.
Az Item Store boltban nem szerezhetőek meg a következő itemek:
A Kovács Kardja
A Gyűjtögető Pajzsa
A Tudós *Pallosa/Fejszéje/Pörölye*
A Látnok Irányítópálcája
A Gyártó Fegyvere
Chick Norris
Mézeskalács Gyűrű
Csavart Nyalóka Gyűrű
Szaloncukor Gyűrű
Almás Habcukor Gyűrű
A gyakori tárgyak fejlesztése nemcsak Kristálykövekkel, de más gyakori tárgyakkal is lehetséges a következőképpen:
+1: 1 db azonos típusú és tierű gyakori item
+2: 1 db azonos típusú és tierű gyakori item
+3: 2 db azonos típusú és tierű gyakori item
+4: 2 db azonos típusú és tierű gyakori item
+5: 3 db azonos típusú és tierű gyakori item
+6: 3 db azonos típusú és tierű gyakori item
+7: 4 db azonos típusú és tierű gyakori item
...stb.
Ezen felül a korábbiakhoz képest a legendás itemek fejlesztése 2x annyiba kerül.
A játékba bekerült új itemek:
Technikai tudnivalók
A sisak memóriájából a játékban az inventoryba be lehet tölteni bizonyos adatokat egy azonos funkciójú item felhasználásával. Ezek a következők:
- kép / elhasznál egy Fotó kristályt az inventoryból /
- hanganyag, max 5 perc / elhasznál egy Hangrögzítő Kristályt az inventoryból /
Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a menüben lesz egy opció "külső fájlok letöltése" néven és a kiválasztásnál felugrik egy lista a sisak memóriájába feltöltött képekről és hanganyagokról. Ezekből csak azt engedi letölteni, amihez van itemed, és leokézás előtt felugrik egy ablak, hogy biztosan elhasználod-e a kristályt. Ha nincs meg a szükséges itemed, akkor kiírja, hogy “hiba: xy kristály nem található". Programok és más típusú adat NEM tölthető rá a sisak memóriára.
Mivel mostmár nincs karakterhalál, így az inaktív céhtagok itemjei is bekerülnek a céhbankba, ám az eddigiektől eltérően ezekhez az itemcsomagokhoz csak maga az inaktív céhtag ÉS a céhvezér férhet hozzá. A céhvezér dönt tehát arról, hogy ebből mit és hogyan vesz ki és esetlegesen ad át egy aktív céhtagnak.
Ha a céhvezér lesz inaktív, akkor az aktív céhtagok előtt felugrik egy szavazás és mindenki szavazhat az új céhvezérre az aktív tagok közül. Ezt akár meg is beszélhetitek egymás között in game. Aki a legtöbb szavazatot kapta, az lesz az új céhvezér.
A céhek évi 1x kérhetnek egy mesélői céhküldetést a stafftagoktól, azonban a küldetés csak akkor indul, ha van mesélő, aki ráér.
Ezen felül évi 1x a céhek levezethetnek egy játékosi eventet is az oldal tagjai és saját tagjaik számára. Ezeken az eventeken kötelezően nincsen létszámkorlát és vagy több körösnek, vagy megemelt minimum szószámúnak kell lenniük. A kritériumokat a céh (vezetője) határozza meg, a jutalmazás pedig ezen kritériumok alapján, de mindenképpen a staff által történik (javaslatot a céhvezér is tehet). Ha véget ért az event, azt ugyanúgy a Játékzárás bejelentőben szükséges jelezni.
Aktivitás
Aki az adott hónapban legalább 4 játéktéri hszt megírt, az az Item Store topicjában a következő hónap során (a reagok linkelésével) igényelhet egy általa választott, gyakori egyszerhasználatos itemet VAGY egy általa választott, gyakori kártyát.
Felszerelések, fegyverek
Továbbra is van lehetőség egy felszerelés kinézetének megváltoztatására. Ez mostantól ingyenes és ugyanúgy a Bejelentőben szükséges jelezni.
Az Item Store boltban nem szerezhetőek meg a következő itemek:
A Kovács Kardja
A Gyűjtögető Pajzsa
A Tudós *Pallosa/Fejszéje/Pörölye*
A Látnok Irányítópálcája
A Gyártó Fegyvere
Chick Norris
Mézeskalács Gyűrű
Csavart Nyalóka Gyűrű
Szaloncukor Gyűrű
Almás Habcukor Gyűrű
A gyakori tárgyak fejlesztése nemcsak Kristálykövekkel, de más gyakori tárgyakkal is lehetséges a következőképpen:
+1: 1 db azonos típusú és tierű gyakori item
+2: 1 db azonos típusú és tierű gyakori item
+3: 2 db azonos típusú és tierű gyakori item
+4: 2 db azonos típusú és tierű gyakori item
+5: 3 db azonos típusú és tierű gyakori item
+6: 3 db azonos típusú és tierű gyakori item
+7: 4 db azonos típusú és tierű gyakori item
...stb.
Ezen felül a korábbiakhoz képest a legendás itemek fejlesztése 2x annyiba kerül.
A játékba bekerült új itemek:
- T5 kristályok és mérgek:
- T5 kristályok
Napfény Kristály (Aktiválás után egy óráig erős fényt bocsájt ki, nagyjából 2 méteres távolságban, mely átvilágít a természetes sötétségen. A sötéthez szokott lények a fény területén álló célpontokra csak 2-vagy afölött találnak.)
Gombakristály (a használó avatarja 2 körig kétszer akkorára nő)
Miniatűr Kristály (a használó avatarja 2 körig feleakkorára csökken)
Copy Kristály (A legutóbb használt kristályt ismétli meg, amennyiben legfeljebb T4-es volt. Célpontot újra kell választani, még ha ugyanaz, akkor is. Előnye, hogy külön kristály effektnek számít, így például egy karakteren lehet egyszerre két gyógyító kristály effekt is, az egyik gyógyító kristály néven, a másik copy kristály néven.)
Erős Ellenszél Kristály (Egy kiválasztott játékos három körön keresztül folyamatos szelet kap az arcába, gyorsasága 40 ponttal csökken arra az időre.)
Erős Hátszél Kristály (A használó a következő három támadásánál erős hátszelet kap, gyorsasága 40 ponttal nő.)
Könyörtelen Tövisgyökér Kristály (Két körre tövises indák veszik körbe a célpontot, hatóideje alatt minden elszenvedett támadáskor 30-at sebez támadójába.)
Laputa Kristály (A célpont 1 körig képessé válik a lassú ereszkedéssel történő lebegésre, ezáltal - az itemhasználat időpontjától függően - csökkentve vagy megszüntetve a zuhanásos sebződését.)
Megkönnyebbülés Kristály (Minden passzív sebzést /égés, fagy, fulladás, méreg/ megszüntet a célponton. A célpont emellett a következő két körben immunis lesz a passzív sebzéssel járó hatásokra.)
T5 mérgek
Erős Kábító Méreg (-12 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Erős Páncélevő Méreg (-75 páncél minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Átütő Méreg (Figyelmen kívül hagyja a sebzést csökkentő hatásokat (a páncél nem tartozik ide!) az eltalált ellenfélen, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.)
Kivégző Méreg (Ha a támadásod nyomán a célpont mob élete vörös zónába esik és a fennmaradó HP-ja kisebb, mint az erőd fele (lefelé kerekítve), a mob elpixeleződik, maximum 5 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Technikai tudnivalók
A sisak memóriájából a játékban az inventoryba be lehet tölteni bizonyos adatokat egy azonos funkciójú item felhasználásával. Ezek a következők:
- kép / elhasznál egy Fotó kristályt az inventoryból /
- hanganyag, max 5 perc / elhasznál egy Hangrögzítő Kristályt az inventoryból /
Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a menüben lesz egy opció "külső fájlok letöltése" néven és a kiválasztásnál felugrik egy lista a sisak memóriájába feltöltött képekről és hanganyagokról. Ezekből csak azt engedi letölteni, amihez van itemed, és leokézás előtt felugrik egy ablak, hogy biztosan elhasználod-e a kristályt. Ha nincs meg a szükséges itemed, akkor kiírja, hogy “hiba: xy kristály nem található". Programok és más típusú adat NEM tölthető rá a sisak memóriára.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Napi apró:
1. EMLÉKEZTETŐ A CÉHVEZÉREKNEK!
Az új céhadatlapok továbbra is hiányoznak. Kérlek készítsétek el azt és tegyétek be a megfelelő boardba! Amelyik céhnek 2024. szeptember 1-ig nem lesz céhadatlapja, az a céh feloszlatásra kerül.
2. Bekerült az új játékos összesítő. Azok a játékosok vannak rajta feltüntetve, akik készítettek adatlapot és az aktuális frissítés időpontjában rendelkeznek legalább 1db, 2 hónapnál nem régebbi, játéktéri reaggal.
3. Vani és Daiki karakterekkel elindult a mellékkarakter rendszernek nevezett, de a későbbiekben valószínűleg átnevezésre kerülő, új funkció bétatesztje. Ezen karaktereket olyan userek igényelhetik, akiknek már van (vagy volt a régi sao-ban) legalább 1, lv10 feletti karakterük. Az új karaktert "hozzákötik" a régihez (ez csak ooc dolog, in game nem szükséges kapcsolat közöttük) és amíg az új kari el nem éri a régi szintjének felét, dupla lv-up pontot kap a játékok után (Jump Start után nem). Ha ilyen karit indítanál, az előtörténetben jelezd.
1. EMLÉKEZTETŐ A CÉHVEZÉREKNEK!
Az új céhadatlapok továbbra is hiányoznak. Kérlek készítsétek el azt és tegyétek be a megfelelő boardba! Amelyik céhnek 2024. szeptember 1-ig nem lesz céhadatlapja, az a céh feloszlatásra kerül.
2. Bekerült az új játékos összesítő. Azok a játékosok vannak rajta feltüntetve, akik készítettek adatlapot és az aktuális frissítés időpontjában rendelkeznek legalább 1db, 2 hónapnál nem régebbi, játéktéri reaggal.
3. Vani és Daiki karakterekkel elindult a mellékkarakter rendszernek nevezett, de a későbbiekben valószínűleg átnevezésre kerülő, új funkció bétatesztje. Ezen karaktereket olyan userek igényelhetik, akiknek már van (vagy volt a régi sao-ban) legalább 1, lv10 feletti karakterük. Az új karaktert "hozzákötik" a régihez (ez csak ooc dolog, in game nem szükséges kapcsolat közöttük) és amíg az új kari el nem éri a régi szintjének felét, dupla lv-up pontot kap a játékok után (Jump Start után nem). Ha ilyen karit indítanál, az előtörténetben jelezd.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kisebb-nagyobb változások:
1. Változott a lv-up pontszerzés: bekerült a félbehagyott játékok jutalmazása, módosult a minimum körszám és innentől a mesélők karakterei is részesülhetnek pontokban egy-egy befejezett mesélés után. A részleteket ITT tekinthetitek meg. (A staff jutalmazás szekciója ezek mellett is bővült, így a stafftagoknak érdemes azt a topicot is lecsekkolni.)
2. A legendás fegyverek hivatalosan is félig kikerültek a játékból: amelyik legendás fegyver a SAO's Dawn megnyitása után aktív karakternél maradt (tehát Chakna és Simeon fegyverei), azon játékosok megtarthatják a legendásaikat, azonban fejleszteni a továbbiakban nem tudják őket. Az inaktív karaktereknél lévő fegyverek egyszerűen csak eltűntek az inventorykból, ki tudja hová. Ha Simeon vagy Chakna úgy dönt, hogy leszereli a fegyvert és fél évig nem szereli fel újra, az ő inventoryjukból is eltűnnek majd a legendás fegyverek.
3. Az arany helyett ET-elfogadáskor az új karakterek a következő kuponokat kapják, amiket az item Store-ban válthatnak be: 2db gyakori, egyszerhasználatos T1 itemkupon és 1db gyakori, középstatos felszerelés T1 itemkupon. A változtatás visszamenőlegesen is érvényes, tehát Miyako, Vani és Daiki karakterek is megkapják.
4. Visszakerült az NJK pályázási lehetőség (nem tudom miért nem hagytam benne eleve), illetve nyílt egy új board a SAO's Dawn NJK karaktereinek. A staffnak nem kell pályáznia, de őket is megkérem, hogy ha visszatérő NJK karaktereket használnak, akkor dobjanak be egy NJK listát az új boardba. 1 accountnak 1 topicja legyen csak, de azon belül minden karaktert külön hozzászólásba tegyetek, hogy az adatlapokat specifikusan lehessen majd linkelni a jk összesítőben.
1. Változott a lv-up pontszerzés: bekerült a félbehagyott játékok jutalmazása, módosult a minimum körszám és innentől a mesélők karakterei is részesülhetnek pontokban egy-egy befejezett mesélés után. A részleteket ITT tekinthetitek meg. (A staff jutalmazás szekciója ezek mellett is bővült, így a stafftagoknak érdemes azt a topicot is lecsekkolni.)
2. A legendás fegyverek hivatalosan is félig kikerültek a játékból: amelyik legendás fegyver a SAO's Dawn megnyitása után aktív karakternél maradt (tehát Chakna és Simeon fegyverei), azon játékosok megtarthatják a legendásaikat, azonban fejleszteni a továbbiakban nem tudják őket. Az inaktív karaktereknél lévő fegyverek egyszerűen csak eltűntek az inventorykból, ki tudja hová. Ha Simeon vagy Chakna úgy dönt, hogy leszereli a fegyvert és fél évig nem szereli fel újra, az ő inventoryjukból is eltűnnek majd a legendás fegyverek.
3. Az arany helyett ET-elfogadáskor az új karakterek a következő kuponokat kapják, amiket az item Store-ban válthatnak be: 2db gyakori, egyszerhasználatos T1 itemkupon és 1db gyakori, középstatos felszerelés T1 itemkupon. A változtatás visszamenőlegesen is érvényes, tehát Miyako, Vani és Daiki karakterek is megkapják.
4. Visszakerült az NJK pályázási lehetőség (nem tudom miért nem hagytam benne eleve), illetve nyílt egy új board a SAO's Dawn NJK karaktereinek. A staffnak nem kell pályáznia, de őket is megkérem, hogy ha visszatérő NJK karaktereket használnak, akkor dobjanak be egy NJK listát az új boardba. 1 accountnak 1 topicja legyen csak, de azon belül minden karaktert külön hozzászólásba tegyetek, hogy az adatlapokat specifikusan lehessen majd linkelni a jk összesítőben.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Napi apró:
Bekerült a szabályzatba az eleddig bétában futó mellékkarakter-rendszer, új nevén a HighWing karakterek:
A társított karakternek nem kötelező élőnek lennie, tehát régi karakterek alapján is lehet HighWing karaktereket indítani.
Ezen felül - csakhogy ide is bekerüljön - változott az Item Store cserealap rendszere.
Bekerült a szabályzatba az eleddig bétában futó mellékkarakter-rendszer, új nevén a HighWing karakterek:
Amennyiben már van/volt legalább két karaktered az oldalon 150-150 hozzászólással-, vagy egy karaktered 300 hozzászólással, úgy indíthatsz egy ún "HighWing" karaktert is multiként. Az ilyen karakterek egy másik (élő vagy halott) karakteredhez vannak rendelve (csak ooc; ic nem kell kapcsolat) és egészen addig dupla annyi lv-up pontot kapnak a játékzárások során, amíg el nem érik a társított karakter aktuális (exp vagy lv-up pont szerinti) szintjének felét. A HighWing karakterek nem örökölhetnek és egy játékos csak egy ilyen karaktert indíthat.
A társított karakternek nem kötelező élőnek lennie, tehát régi karakterek alapján is lehet HighWing karaktereket indítani.
Ezen felül - csakhogy ide is bekerüljön - változott az Item Store cserealap rendszere.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
19 / 19 oldal • 1 ... 11 ... 17, 18, 19
19 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.