Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
11 / 19 oldal
11 / 19 oldal • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Nem is tudom hogyan kezdjek bele, így inkább előre összefoglalom mi lesz az újításban: bekerül egy hivatalos harcrendszer. Küzdőtéren továbbra sem lesz kötelező, de arénán már igen. Így az aréna témából átkerül a szabályzatokhoz, de előtte változások fogják érni. A változások a jelenlegi küzdelmeket nem érintik, kivéve, ha mindkét fél úgy dönt, hogy inkább átállnának az új rendszerre és úgy folytatnák. Alapjában véve az arénában használt harcrendszer lesz a hivatalos, némi újítással.
A változások itt és itt tekinthetőek meg.
A pihenésnél az értékek egyel növekednek. Tehát: A kitartásod 1-1-ben az ellenfélhez, 2-2-ben meg a legnagyobb kitartással rendelkező játékoshoz hasonlítsd, legyen az társ vagy ellenfél. A legnagyobb kitartással rendelkező minden ötödik (5.) körében pihen. Amennyiben a kitartásod megegyezik az övével, te is minden ötödik (5.) körödben pihensz. Amennyiben kitartásod kevesebb nála, de nem kevesebb és nem egyenlő a felével, akkor minden negyedik (4.) körödben pihensz, amennyiben pedig a kitartásod fele vagy kevesebb, akkor minden harmadik (3.) körben pihensz. Tehát a legnagyobb kitartással rendelkező játékos a mérvadó.
Ezzel nem a kitartás elértéktelenítése a cél, hanem az üres posztok számának csökkentése.
A képesség teljes blokkolásának elvétele. Csupán nagy szerencse fog hozzá kelleni, ha nagyon alacsony a speced.
Amennyiben a csapatban a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek kétszerese vagy több a speciális képesség pontjai, mint az ellenfél csapatban lévő legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek, akkor az ellenfél csak ötös (5) vagy hatos (6) dobásnál használhat speciális képességeket.
Fegyverkezelés szerepének emelése.
Amennyiben fegyverkezelésed kétszerese vagy nagyobb, mint azé, akire támadsz, akkor majdnem mindig biztosan találsz. Ez abban mutatkozik meg, hogy egy sima kockával és egy halál/korona kockával is dobnod kell és, ha koponyát és egyest dobsz, akkor támadásod úgyszintén nem talál, többi esetben találsz. Amennyiben fegyverkezelésed nagyobb, mint azé, akire támadsz, akkor kettő (2) vagy afölött (4, 5, 6) kell dobjál. Amennyiben fegyverkezelésed kevesebb, vagy egyenlő, mint azé, akire támadsz, akkor három (3) vagy afölött (4, 5, 6) kell dobjál, ha pedig ellenfeled fegyverkezelése kétszerese vagy nagyobb a tiédnél, akkor négy (4) vagy afölött (5, 6) kell dobjál.
Az állatidomárok petjeit nem lehet ütni, csakis az állatidomárt, viszont, ha az állatidomár akármilyen negatív hatás alá kerül, akkor a pet is megkapja azt. (Például paralízis méregnél mindketten kimaradnak egy körből.)
A változások itt és itt tekinthetőek meg.
A pihenésnél az értékek egyel növekednek. Tehát: A kitartásod 1-1-ben az ellenfélhez, 2-2-ben meg a legnagyobb kitartással rendelkező játékoshoz hasonlítsd, legyen az társ vagy ellenfél. A legnagyobb kitartással rendelkező minden ötödik (5.) körében pihen. Amennyiben a kitartásod megegyezik az övével, te is minden ötödik (5.) körödben pihensz. Amennyiben kitartásod kevesebb nála, de nem kevesebb és nem egyenlő a felével, akkor minden negyedik (4.) körödben pihensz, amennyiben pedig a kitartásod fele vagy kevesebb, akkor minden harmadik (3.) körben pihensz. Tehát a legnagyobb kitartással rendelkező játékos a mérvadó.
Ezzel nem a kitartás elértéktelenítése a cél, hanem az üres posztok számának csökkentése.
A képesség teljes blokkolásának elvétele. Csupán nagy szerencse fog hozzá kelleni, ha nagyon alacsony a speced.
Amennyiben a csapatban a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek kétszerese vagy több a speciális képesség pontjai, mint az ellenfél csapatban lévő legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek, akkor az ellenfél csak ötös (5) vagy hatos (6) dobásnál használhat speciális képességeket.
Fegyverkezelés szerepének emelése.
Amennyiben fegyverkezelésed kétszerese vagy nagyobb, mint azé, akire támadsz, akkor majdnem mindig biztosan találsz. Ez abban mutatkozik meg, hogy egy sima kockával és egy halál/korona kockával is dobnod kell és, ha koponyát és egyest dobsz, akkor támadásod úgyszintén nem talál, többi esetben találsz. Amennyiben fegyverkezelésed nagyobb, mint azé, akire támadsz, akkor kettő (2) vagy afölött (4, 5, 6) kell dobjál. Amennyiben fegyverkezelésed kevesebb, vagy egyenlő, mint azé, akire támadsz, akkor három (3) vagy afölött (4, 5, 6) kell dobjál, ha pedig ellenfeled fegyverkezelése kétszerese vagy nagyobb a tiédnél, akkor négy (4) vagy afölött (5, 6) kell dobjál.
Az állatidomárok petjeit nem lehet ütni, csakis az állatidomárt, viszont, ha az állatidomár akármilyen negatív hatás alá kerül, akkor a pet is megkapja azt. (Például paralízis méregnél mindketten kimaradnak egy körből.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A fentiek okán indokolt esetben az idomárok változtathatnak az irányításuk és az erejük arányán a pontozásukban, de csak azt. Tehát magyarul részleges újrapontozási lehetőséget kapnak az idomárok, amennyiben igénylik és megindokolják, hogy miért van rá szükségük.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A fórummotorunk működtetője a jobb teljesítmény érdekében lecserélte az adatközpontját, és ezzel egyetemben néhány régi szervert is kiselejteztek, újak kerülnek a helyükre. A fórumokat a mai napon, tehát szeptember 30-án költöztetik át, ezalatt üres lapok jelenhetnek meg, előfordulhatnak lassulások a működésben vagy elérhetetlenné válhat a fórum egy időre. A szakik mindent kézben tartanak, szóval nem kell aggódni, ha ilyesmi történik.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az új aréna jutalmak:
Emellett a szabályok is bővültek egy ponttal. (A legalján.)
Rangsorolt küzdelem jutalmak írta:A jutalmat nem a pontok alapján, hanem a helyezés alapján kapnátok. A jutalmat minden hónap utolsó három napjában lehet kérni a bejelentőben, késés esetén maximum három napot lehet. Tehát a maximum a következő hónap harmadika 23:59-ig.
Első helyezett: Egy általad választott ritka tárgy VAGY szint*50 arany (minimum 1000 arany) VAGY szint*5 exp (minimum 100 exp) VAGY 1 szint a legendás fegyveredre VAGY egy szabadon elosztható pont
Második és harmadik helyezett: Egy általad választott ritka érc vagy növény VAGY szint*25 arany (minimum 500 arany) VAGY szint*5/2 exp (minimum 50 exp) VAGY 50 szint egy általad választott másodlagos jártasságra
Negyediktől tizedik helyezett: 20 általad választott gyakori érc vagy növény és 10 szint egy általad választott másodlagos jártasságra VAGY 250 arany VAGY szint*5/4 exp (minimum 25 exp)
Tizenegyediktől huszonötödik helyezett: 10 általad választott gyakori érc vagy növény és 5 szint egy általad választott másodlagos jártasságra VAGY egy általad választott gyakori tárgy
Csapatoknál pedig mindkét fél kérhet jutalmat és, ha egy ember esetleg több csapatban is benne van, akkor minden egyes csapat után kérhet annak megfelelő jutalmat:
Első helyezett: 500 arany VAGY 50 exp
Második és harmadik helyezett: 250 arany VAGY 25 exp
Negyediktől tizedik helyezett: 100 arany VAGY 10 exp
Tizenegyediktől huszonötödik helyezett: 50 arany
Emellett a szabályok is bővültek egy ponttal. (A legalján.)
Rangsorolt küzdelem szabályok írta:
- Mindenek előtt a küzdelemben engedélyezettek az elfogadásra került képességek, és minden mennyiségben használhatóak a potionok, mérgek és kristályok is.
- A mérgek felkenése csakis a küzdelem közben történhet meg és minden méreg felkenése egy mellékcselekvésbe kerül.
- Az indításkor az első hozzászólásban le kell írni mindkét fél pontjait, szintjét, képességeit és olyan tárgyait, amelyeknek külön hatásuk van (ld.: Lángoló Nodachi) plusz az összes birtokolt kristályt/potiont és mérget, hogy közben ne lehessen vásárolgatni, majd azok szerint játszani, a küzdelem közbeni változások érvénytelenek.
- Az aréna belseje úgy néz ki, ahogy a küzdő felek szeretnék. (Megegyezés alapján, belépéskor az aréna belseje átalakul.)
- Az egyik fél vagy csapat az egyik oldalon jön elő, a másik fél/csapat pedig a másik oldalon.
- A lopakodással rendelkező karakterek lopakodva indulnak.
- A rangsorolt küzdelmek nem számolódnak bele a küzdőtéri keretbe.
- Amint egy fél egy héten át nem ír a rangsorolt küzdelembe, automatikusan kiesik, így egy az egy elleni küzdelemben a másik fél győz, kettő a kettő elleninél meg magára hagyja társát.
Az aréna küzdelmeken kötelező a küzdelmek rendszerének használata.
A hónap utolsó 5 napjában nem történik zárás, ilyenkor meg kell várni a következő hónapot. Ez alól kivétel, ha még azelőtt be lett fejezve, még azelőtt jelentve lett és a küzdelem nem feladással zárult.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kis kiegészítés: A mérgek felkenése, képességek/potionok/kristályok használata csakis a küzdelem közben történhet meg (kivéve, ha például csak játékszínesítő kristály lett használva) és minden méreg felkenése egy mellékcselekvésbe kerül.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A karakterhalállal kapcsolatos pályázat pontosítva lett, a fontos az, hogy egy írás keretében megindokoljátok, hátteret adjatok neki, hogyan fejlődött az örökös karakter. Részletek itt, a nagy pályázatok között.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mivel rendszeresen a céhbazár topicban kéritek a 11-es kockadobás után az elosztható egy pontot, nem pedig Bejelentőben annak rendje és módja szerint, ezért állapodjunk meg abban, hogy ezentúl MINDENKI a 11-es dobást megelőző postját editelve jelzi, hogy mire szeretné kérni a plusz egy pontot. Bejelentőbe ezután NE jelezzétek, mert akkor kétszer lesz beírva a pont.
Továbbá arra is nyomatékosan felhívnám a figyelmeteket, hogy érthetően megfogalmazva írjátok le, hogy mire kéritek az 1, 2, 3 és 4 dobás utáni jutalmat. Annyi nekem nem elég, hogy "látásra kérem", hanem így helyes: "érclátásra kérném a +10 pontot". Vagy másik példa: ne azt írjátok, hogy "készítésre kérem", hanem azt, hogy "Kristályírásból kérnék egy gyakori receptet" vagy "Kristályírásra kérem a +2 pontot" stb. stb.
Továbbá arra is nyomatékosan felhívnám a figyelmeteket, hogy érthetően megfogalmazva írjátok le, hogy mire kéritek az 1, 2, 3 és 4 dobás utáni jutalmat. Annyi nekem nem elég, hogy "látásra kérem", hanem így helyes: "érclátásra kérném a +10 pontot". Vagy másik példa: ne azt írjátok, hogy "készítésre kérem", hanem azt, hogy "Kristályírásból kérnék egy gyakori receptet" vagy "Kristályírásra kérem a +2 pontot" stb. stb.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerült az aréna csapat pontozás:
Csapatoknál:
Alapból mindenki 500 ponttal indul. A listára csak egy lejátszott küzdelem után kerültek fel. A kapott pontok száma függ a csapat és az ellenfél csapat pontjaitól.
Döntetlen küzdelemnél a győzelmi pontnyereség felét kapja mindkét fél. (Tehát annak a felét, mint amit kapott volna, ha győzött volna.)
Csapatoknál:
Alapból mindenki 500 ponttal indul. A listára csak egy lejátszott küzdelem után kerültek fel. A kapott pontok száma függ a csapat és az ellenfél csapat pontjaitól.
Döntetlen küzdelemnél a győzelmi pontnyereség felét kapja mindkét fél. (Tehát annak a felét, mint amit kapott volna, ha győzött volna.)
- Spoiler:
- 0-499 pont között:
Ha az ellenfeled csapata X ponttal kevesebbel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 400 vagy azalatt: Y: 10, Z: -100
X: 200-399: Y: 20, Z: -80
X: 100-199, Y: 30, Z: -60
X: 50-99, Y: 50, Z: -50
X: 40-49, Y: 50, Z: -40
X: 30-39, Y: 70, Z: -30
X: 20-29, Y: 80, Z: -30
X: 10-19, Y: 90, Z: -20
Ha ugyanaz, akkor győzelemért 120 pont jár, veszteségért -20.
Ha az ellenfeled X ponttal többel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-19, Y: 140, Z: -10
X: 20-29, Y: 150, Z: -10
X: 30-39, Y: 160, Z: -10
X: 40-49, Y: 170, Z: -10
X: 50-59, Y: 180, Z: 0
X: 60-99, Y: 190, Z: 0
X: 100-199, Y: 200, Z: 0
X: 200-399, Y: 210, Z: 0
X: 400 vagy afölött, Y: 220, Z: 0
500-999 pont között:
Ha az ellenfeled csapata X ponttal kevesebbel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 400 vagy azalatt: Y: 10, Z: -150
X: 200-399: Y: 10, Z: -120
X: 100-199, Y: 20, Z: -90
X: 50-99, Y: 20, Z: -70
X: 40-49, Y: 30, Z: -60
X: 30-39, Y: 30, Z: -50
X: 20-29, Y: 40, Z: -50
X: 10-19, Y: 40, Z: -40
Ha ugyanaz, akkor győzelemért 50 pont jár, veszteségért -30.
Ha az ellenfeled X ponttal többel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-19, Y: 50, Z: -30
X: 20-29, Y: 60, Z: -20
X: 30-39, Y: 60, Z: -20
X: 40-49, Y: 60, Z: -10
X: 50-59, Y: 70, Z: -10
X: 60-99, Y: 70, Z: -10
X: 100-199, Y: 80, Z: -10
X: 200-399, Y: 90, Z: -10
X: 400 vagy afölött, Y: 100, Z: -10
1000-1999 pont között:
Ha az ellenfeled csapata X ponttal kevesebbel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 400 vagy azalatt: Y: 10, Z: -200
X: 200-399: Y: 10, Z: -180
X: 100-199, Y: 20, Z: -150
X: 50-99, Y: 20, Z: -90
X: 40-49, Y: 30, Z: -80
X: 30-39, Y: 30, Z: -70
X: 20-29, Y: 40, Z: -60
X: 10-19, Y: 40, Z: -50
Ha ugyanaz, akkor győzelemért 50 pont jár, veszteségért -50.
Ha az ellenfeled X ponttal többel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-19, Y: 50, Z: -40
X: 20-29, Y: 60, Z: -40
X: 30-39, Y: 60, Z: -30
X: 40-49, Y: 60, Z: -30
X: 50-59, Y: 70, Z: -30
X: 60-99, Y: 70, Z: -20
X: 100-199, Y: 80, Z: -20
X: 200-399, Y: 90, Z: -20
X: 400 vagy afölött, Y: 100, Z: -10
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled csapata X ponttal kevesebbel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 400 vagy azalatt: Y: 0, Z: -250
X: 200-399: Y: 10, Z: -200
X: 100-199, Y: 10, Z: -180
X: 50-99, Y: 10, Z: -160
X: 40-49, Y: 10, Z: -140
X: 30-39, Y: 20, Z: -120
X: 20-29, Y: 20, Z: -100
X: 10-19, Y: 20, Z: -100
Ha ugyanaz, akkor győzelemért 20 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X ponttal többel rendelkezik, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-19, Y: 30, Z: -90
X: 20-29, Y: 30, Z: -80
X: 30-39, Y: 30, Z: -80
X: 40-49, Y: 30, Z: -70
X: 50-59, Y: 40, Z: -70
X: 60-99, Y: 40, Z: -60
X: 100-199, Y: 40, Z: -60
X: 200-399, Y: 40, Z: -50
X: 400 vagy afölött, Y: 50, Z: -50
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kleinnel egyeztettünk és arra jutottunk, hogy a további kellemetlenségek elkerülése végett in game kikerül a rendszerből és a köztudatból a toplista és (ha volt, ha nem) a legek is. Az indok egyszerű: a rejtett JK-k miatt a toplista nem a valós ranglistát mutatja, hanem egy torz képet, ezért értelmetlenné vált, így egy rendszerfrissítés alkalmával eltűnik.
Lényeg: A top 10 és a legek ezután csak userek számára fenntartott dicsőséglista.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A küzdelmek rendszeréből kikerült a SWITCH.
A szörnyharcok rendszere jelentősen megváltozott:
A SWITCH mostantól csak szörny átvevésére és átadására használható.
Újítások:
A mostani bossharcra még nem érvényes a módosítás, de az utána következőkre már igen.
A változtatásra való tekintettel ingyenes újrapontozás kérvényezhető.
A szörnyharcok rendszere jelentősen megváltozott:
A SWITCH mostantól csak szörny átvevésére és átadására használható.
Újítások:
Szörnyharcok rendszere írta:Hogyan működik a SWITCH rendszer?: Ha valakire SWITCH-cselsz, például "- SWITCH, Aladár!", akkor az összes őt támadó szörny figyelmét magadra irányítod és az összes téged támadó szörnyét pedig rá.
Sorrend: A sorrend alapból gyorsaság szerint jön létre, de amennyiben van parancsnok (róla lentebb), az a harc előtt meghatározhatja és/vagy közben variálhatja azt. Egyszerűen csak eldöntheti, hogy ki a következő és ha a harc előtt dönti el, akkor is variálhatja közben. Az egyetlen megkötés azonban, hogy egy nagy körben mindenki csak egyszer jöhet és mindenkinek kötelező egyszer jönni. A többletkörök megmaradnak, még akkor is, ha valaki így a kör végére kerül.
A mostani bossharcra még nem érvényes a módosítás, de az utána következőkre már igen.
A változtatásra való tekintettel ingyenes újrapontozás kérvényezhető.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Aréna 11-25 hely kivéve a gyakori tárgy választási opció. (Még lehet kérni, következő hónapban már nem.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Overswitch Potion (megivása után olyan játékosra is SWITCH-cselhetsz, akire alapból nem tudnál, értelemszerűen, mint a többi, ez a potion is mellékcselekvésbe kerül, rangsorolt küzdelmeken nem használható)
helyett
Overswitch Potion (megivása után egy SWITCH-nél te oszthatod el, hogy kire hány és melyik mob menjen, értelemszerűen közötted és a SWITCH-cselt játékos között)
helyett
Overswitch Potion (megivása után egy SWITCH-nél te oszthatod el, hogy kire hány és melyik mob menjen, értelemszerűen közötted és a SWITCH-cselt játékos között)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A tárgy összesítőben a könnyebb átláthatóság kedvéért a kristályok, potionok, mérgek nevei aláhúzással lesznek jelölve. Így szabadon lehet nekik írni hosszabb leírásokat.
Változások:
Vörös Bika Potion (használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül, csak 30-as szint alatt használható, egy harcban maximum egyszer, arénában nem használható)
Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, arénában nem jelent körveszteséget a nevető félnek)
Gyenge Gyors Ütés Potion (ha megiszod az adott kiskörben kapsz +1 többletkörnyi támadást, csak 20-as szint alatt használható)
Parancsmester Potion (később változni fog)
Változások:
Vörös Bika Potion (használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül, csak 30-as szint alatt használható, egy harcban maximum egyszer, arénában nem használható)
Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, arénában nem jelent körveszteséget a nevető félnek)
Gyenge Gyors Ütés Potion (ha megiszod az adott kiskörben kapsz +1 többletkörnyi támadást, csak 20-as szint alatt használható)
Parancsmester Potion (később változni fog)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ha arénában az első hozzászólásnál az adatoknál valaki nem jelzi a szintjét, akkor a záráskor lévő szintje szerint fogom osztani a pontokat.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az állatidomárok petjeit nem lehet ütni, csakis az állatidomárt, viszont, ha az állatidomár akármilyen negatív hatás alá kerül, akkor a pet is megkapja azt. (Például paralízis méregnél mindketten kimaradnak egy körből.) Ez nem azt jelenti, hogy területi sebzést nem kapnak és például gyémánt mellvérttel sem lehet sebezni őket, hanem közvetlen támadni és közvetlen egy célpontot sebző képességekkel nem lehet őket ütni. Értelemszerűen ha a pet így meghalna és kiesik, az állatidomár is elveszti a küzdelmet.
Közkívánatra kiegészítés, bár szerintem egyértelmű volt.
Közkívánatra kiegészítés, bár szerintem egyértelmű volt.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Változtatások
Az állatidomárok inspiráció kasztképessége túlságosan bonyolult, így a lehető legkevesebb változtatással próbáltam egyszerűsíteni.
Inspiráció: az idomár minden 5. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).
A szabályzatban 1-2 dolog át lett fogalmazva.
A fosztogató céh bónusz kicsit módosítva és egyértelműsítve lett.
kikötés: vörös céhnek kell lennie
Fosztogató Céh - a céh kap a fejlesztések házába egy fejlesztést (fosztogatók), ami a kazamata járókhoz hasonló. Ez a fejlesztés viszont hozhat céhtag szám*100 aranyat (10% esély rá) és végleg halott véletlenszerűen választott játékosok aranyát + összes ingóságát (10% esély rá) is.
kikötés: vörös céhnek kell lennie
A bossharc tétek növelve lettek, természetesen a pánik kristály és burokkal való kiesés továbbra is úgy működik, ahogyan eddig. Ez csupán a burok nélküliekre vonatkozik.
Ha egy karakter meghal egy boss harc közben, az végleg meghal. A játékos jelentkezéskor automatikusan vállalja a kockázatot. Küldetéseken meghalni csak akkor lehet, ha a mesélő a küldetés behirdetésekor egyértelműen és feltűnően jelzi ennek lehetőségét. (Jelentkezőből nem indulhatnak ilyen küldetések, mindenképpen külön kell legyenek meghirdetve.)
Újdonságok
Kazuma ötletének és sok gondolkodásnak köszönhetően megszületett egy zuhanási sebződés béta verzió. Az alap problematikám az volt, hogy nem akartam azt, hogy a játékosok magasabb szinteken többet sebződjenek, viszont azt sem akartam, hogy nagyobb szinteken a több HP miatt realitást megkerülve túléljék az óriási zuhanásokat. Emellett azonban próbáltam megtartani a "játék" részét is, tehát magasabb akrobatikával, páncél leszereléssel nagyobb magasságok is túlélhetőek legyenek, főleg, hogy a nagyon magas akrobatikában az a poén, hogy akár 6-7 méter magasságokba ugorhat a játékos. Kérem, hogy ha akármit változtatnátok rajta, akkor a javaslatok témában jelezzétek. Az újítás a karakter szabályok tagoknak való részében található.
A játékban van zuhanási sebződés. 2 méteresnél kisebb esések esetében nincs sebződés, fölötte viszont a magassággal és a páncéltömeggel együtt növekszik. Természetesen a méterek relatívak, így ha egy karakter egy másikat lelök valahonnan, akkor az értelem keretein belül meg kell beszéljék. Egy szint széléről való leugrás biztos halált jelent. Kerekítésnél lefele kell kerekíteni.
2-4 méter zuhanás: (10 + páncél*0,5) - (akrobatika szint*200)
5-7 méter zuhanás: (20 + páncél*0,5) - (akrobatika szint*200)
8-10 méter zuhanás: (40 + páncél*1) - (akrobatika szint*200)
11-13 méter zuhanás: (80 + páncél*1) - (akrobatika szint*200)
14-16 méter zuhanás: (160 + páncél*1,5) - (akrobatika szint*200)
17-19 méter zuhanás: (320 + páncél*1,5) - (akrobatika szint*200)
20-22 méter zuhanás: (640 + páncél*2) - (akrobatika szint*200)
23-25 méter zuhanás: (1280 + páncél*2) - (akrobatika szint*200)
...
Tervek
Szafari vadak/halak és teljesítmények befejezése. Érdekes teljesítmény és vad/hal ötleteket szívesen várok a javaslatok témában.
Szafari teljesítmény tierek. Miszerint a teljesítményeknek lenne tierje, például T1 : vadássz le 5 nyulat, T2 : vadássz le 25 nyulat...stb. A probléma, hogy meddig kéne menni, meg az, hogy még nincsenek befejezve a teljesítmények sem.
Bacchus börtönrendszere. Bevezetni azért nem szeretném, mert nem érzem valahogy teljesnek a dolgot, még gondolkodási fázisban vagyok. A javaslat ide kattintva megtekinthető.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bestiárium újítás: egy lény nem szerepelhet többször/több helyen és az ilyen lények módosítva lettek. Ennek főbb oka az, hogy sorsolásnál így nagyobb esélyben fordulnak elő. (Tehát, ha pl. eddig volt egy 1-11-es lény, az 1-10 vagy 11 lett.)
+ valami minimális rendszer lett a felsorolásnál.
edit: Bővítettem a kazamata lényekkel (21 alatt)
+ valami minimális rendszer lett a felsorolásnál.
edit: Bővítettem a kazamata lényekkel (21 alatt)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Egy pontosítást hoztam a küzdelmek szabályaihoz:
Kitartás/pihenés: A szörnyharcoktól eltérően itt a pihenőkör nem támadási körre vonatkozik, hanem teljes körre. Így, ha pihenőköröd van és kétszer támadnál nem csak egy támadást veszítesz el, hanem mindkét támadást és a mellékcselekvést is. Azt ne felejtsd el, hogy a képességek lehűlési ideje pihenőkörökben is megy le.A kitartás csak akkor fogy, ha az adott körben cselekvést hajtasz végre, legyen az támadás, és/vagy mellékcselekvés. Ha nem csinálsz semmit, nem is fáradsz, de fontos megjegyezni, hogy az ilyen tétlen körök nem váltják ki a pihenőköröket.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Félreértések elkerülése végett az alábbi került a "Mire jók a felszerelések" szabályzatba:
Potionok/mérgek/kristályok
A Hazatérés Kristály kivételével ezek mind egyszer használatosak. Ha veszel egy potiont, majd megiszod, akkor az az adott potion végleg eltűnik, nem csak a harc végéig.
Potionok/mérgek/kristályok
A Hazatérés Kristály kivételével ezek mind egyszer használatosak. Ha veszel egy potiont, majd megiszod, akkor az az adott potion végleg eltűnik, nem csak a harc végéig.
- Amennyiben a leírásuk nem sugall mást, a potionokat csak te ihatod meg, a mérgeket csak a saját fegyveredre kenheted és a kristály csak rád hat.
- Az állatidomárok kivételesen eldönthetik, hogy a potiont ők isszák meg, vagy kisállatukkal itatják meg, a méregnél pedig, hogy a saját fegyverükre vagy a kisállat támadó felületére (karmok, fogak) kenik, kristályoknál meg, hogy rájuk vagy a kisállatra hat. Természetesen méreg esetében amennyiben a kisállaton van, az idomár támadásai nem mérgeznek és továbbra is csak egy méreg lehet felkenve, tehát az tilos, hogy a kisállaton és az idomáron is van.
- Mérgek mindig X számú találatig maradnak a pengén. Tehát, ha nem találod el az ellenfeled, továbbra is a pengén marad. Amennyiben egy játékot úgy fejezel be, hogy marad méreg a fegyvereden, akkor azt a mérget átviheted egy, a kronológiailag azt követő játékba, de csak amennyiben ott az első hozzászólásban jelzed honnan és melyik méreg maradt fent, hány találatig. Aréna küzdelmekre tilos így mérgeket átvinni.
- Általában a kristályoknál jellemző, de rengeteg olyan tárgy van, amit nemcsak magadra, hanem másokra is használhatsz. Ez mindig a leírásban van jelezve. Lehet néhány fogalom nem közérthető, így itt felsorolom a jellegzetesebbeket:
- Célpont: egy akármilyen entitás, ami/aki saját magad is lehet.
- Ellenfél: egy ellenséges entitás, például mob/boss/küzdelem ellenfél. Az ellenfél célpontú tárgyak nem-ellenfélre is használhatóak, viszont ekkor ellenféllé változnak, játékosok ilyen módon való támadása például indikátor sárgulást eredményez ugyanúgy, mint rendes támadásnál. NPC-ket nem feltétlenül irányítja a karaktered ellen, csak ha harci programjuk is van.
- Szörny: mob/boss.
- Barátságos célpont: játékostárs/NPC.
- Csapat: bossharcoknál az összes játékos, a többi esetben te és akivel egy "partyban" vagy.
- Terület/közelben lévők: bossokon a célpont és az őt közelharcban ütők (tehát akik az előző körükben megütötték vagy még azelőtt megütötték és nem jelezték, hogy arrébb mennek), bossharcokon kívül megbeszélés alapján, arénán logikára alapozva.
- Minden és mindenki: barátságos és ellenséges célpont egyaránt.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Peteknél módosítás: Kifejlett: 50+ szintnyi exp + engedély
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Változtatások
Mesélői javaslatok alapján bővítettem a bestiáriumot. Plusz bekerült a statokhoz egy ?(X-Y) opció is, ami mesélő által meghatározott pontérték lehet X és Y között. Megtalálható: itt.
Mesélői javaslatok alapján bővítettem a bestiáriumot. Plusz bekerült a statokhoz egy ?(X-Y) opció is, ami mesélő által meghatározott pontérték lehet X és Y között. Megtalálható: itt.
A bestiáriumba a következők kerültek be: Kacsacsőrű Emlős; Billy; Dullahan; Baltasar; Reynail, az Emlékmás; Agáma Póni; Tűz Póni; Mocsári Ogre; Seshu.
Emellett képcsere érte a következő minibosst: Reynail, az Elsőszülött.
A következő miniboss kikerült a játékból: Hanna.
Az elején a magyarázatba a következő került be: "Amennyiben egy értéknél kérdőjel van és mellette számok, az azt jelenti, hogy az adott statot a mesélő/szörnyet felhasználó személy döntheti el, a zárójelben lévő értékek vagy azok közötti értékek közül."
Küzdelem szabályok módosítás történt, miszerint harc közben céhbankból kivenni +1 mellékcselekvés. Ennek nyilvánvaló IC oka, hogy nem 1-2 másodperc kikeresni pont azt az itemet, ami neked kell. Viszont az aréna küzdelmek komolysága végett ez úgy fog megvalósulni, hogy kiveheted amikor kell és csak a következő körödben nem lesz mellékcselekvésed. Így továbbra is gyorsan lereagálhatod a dolgokat. Megtalálható: itt.
"Amennyiben közvetlen a céhbankodból használsz tárgyat (tehát a küzdelem kezdete előtt nem vetted ki onnan és tetted a saját tárgyaid közé) akkor a következő körödben nem lesz mellékcselekvésed."
Úgy érzem, hogy nem túl etikus feladni egy aréna küzdelmet, révén, hogy maximális jutalmat kaptok érte. Ez változik. Megtalálható: itt.
"Amennyiben egy játékos feladja a küzdelmet (nem a határidőből való kieséssel) vagy direkt hagyja az ellenfelét nyerni (például direkt nem támad és veszít a végén) akkor dupla annyi pontveszteség és fele annyi jutalom jár. Hardcore arénában ilyenért pontnullázás jár."
Lizbet javaslatára bekerült egy új aréna mód: hardcore aréna. Összességében az a lényege, hogy egy adott játékos eldöntheti, hogy ebben, vagy a sima arénában szeretne részt venni, minden váltással értelemszerűen nullázódnak a pontjai. A jutalmakat pedig megosztottam, hogy a sima aréna inkább a fejlődő játékosoknak, a hardcore aréna pedig inkább a nagy szintű játékosoknak érje meg. Megtalálható: itt, itt, itt, itt és itt.
Toplista: Az oszlopok el lettek nevezve és bekerült a hardcore aréna oszlopa. A hardcore aréna oszlopában csak 10 hely van + egy hely a nullázás számlálójának, mi január elsejétől indul.
Szabályok: "Egy adott játékos eldöntheti, hogy hardcore vagy sima módban szeretne részt venni. A váltást jelezni kell és az adott hónapban már egyikre sem kaphat jutalmat, a pontjai nullázódnak."
Hardcore külön szabályok:
Természetesen a hardcore módra is szintúgy vonatkozik minden szabály, mint ami a sima módra is. Ez alól az egyetlen kivétel az, hogy hardcore arénában havonta és nem kéthavonta küzdhetsz meg ugyanazzal a játékossal.
- Amennyiben váltasz, minden más hardcore aréna résztvevőt szabadon kihívhatsz. (Egyszerre csak egyet.)
- A kihívás a hardcore aréna kihívóban történik. A kihívó félnek itt kell jeleznie kit hív ki, a kihívott félnek pedig itt kell jeleznie, hogy elfogadja vagy elutasítja.
- A kihívásra válaszolni egy hét van, az elutasítás pedig jutalom nélküli veszteségnek számít, csak a pontokban van hatása.
- A kihívott fél választja meg az aréna kinézetét és dönthet afelől, hogy az itemhasználat tiltva legyen-e. Ezt természetesen az első hozzászólásában jeleznie kell.
- Négy havonta a pontok nullázva lennének, viszont 11 mínusz helyezett szám (1. helynél 10, 2-nál 9...stb.) küzdelem idejéig a korábbi toplistás helyezettek győzelmek esetén +2, veszteségek esetén +1 pontot kapnak.
Feltételek: "Egy karaktert két (2) havonta csak egyszer hívhatsz ki. (Hardcore arénában havonta.)"
Egyénileg (hardcore):
Alapból mindenki 0 ponttal indul. A listára csak egy lejátszott küzdelem és legalább 1 pont után kerülsz fel. Döntetlen esetén mindkét fél 5 pontot kap.
A győztes 10 pontot kap.
A vesztes nem kap pontot.
Ha a vesztes 5 szinttel alacsonyabb 1 pontot kap, ha 10-el 2 pontot. Közte a kerekítés szabályai szerint (5-re vagy 10-re kerekítve) kap pontot.
Jutalmak: Egyéni (sima):
Első helyezett: egy általad választott sima vagy ritka tárgy VAGY szint*5 exp (minimum 100 exp) VAGY 1 szint a legendás fegyveredre
Második és harmadik helyezett: szint*5/2 exp (minimum 50 exp) VAGY 25 szint egy általad választott másodlagos jártasságra VAGY egy általad választott sima tárgy
Negyediktől tizedik helyezett: 10 szint egy általad választott másodlagos jártasságra VAGY szint*5/4 exp (minimum 25 exp)
Tizenegyediktől huszonötödik helyezett: 5 szint egy általad választott másodlagos jártasságra VAGY 10 exp
Egyéni (hardcore):
Első helyezett: szint*50 arany (minimum 1000 arany) VAGY egy szabadon elosztható pont VAGY egy általad választott ritka érc/növény és 20 általad választott gyakori érc vagy növény
Második és harmadik helyezett: egy általad választott ritka érc vagy növény VAGY szint*25 arany (minimum 500 arany)
Negyediktől tizedik helyezett: 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY szint*10 arany (minimum 250 arany)
Bossharcoknál a 2 napos határidő megoszlása: 1 nap a parancsnoknak, 1 nap a játékosnak. A parancsnok 1 nap után nem írhat, tehát nem csúszhat bele a játékos idejébe.
Emellett sokat gondolkoztam ezen és úgy gondolom kénytelen leszek bevezetni egy ideiglenes szint és másodlagos jártasságszint korlátozást. Ennek ténybeli oka lényegében a bossok lassúsága a játékosok fejlődési gyorsaságához képest. Ez nem azt jelenti, hogy amint a játékosok elérik az ideiglenes maximális szintet, nem kapnak több expet, hanem azt jelenti, hogy több szintlépésből jövő elosztható pontot nem kapnak, hogy ne kelljen 100-as szintű játékosoknak is érdekes 40-es bossokat kitalálni. Tehát az exp továbbra is számlálódni fog, a szintlépés (sok exp-el rendelkező játékosnál akár egyszerre 10-20) az 50. boss legyőzésével fog bekövetkezni. Természetesen erre való figyelemmel az 50. boss nehézsége nem a minden 25. bossra jellemző nehézség lesz, azt áttelepítem majd a 40. bossra. (Azért, hogy szintelőnyből legyőzhessétek.) A másodlagos jártasságok maximuma pedig ideiglenesen a T6 maximum szintje lesz, szintén az 50. boss legyőzéséig. (A legik max. szintje 25, de azok is kapni fogják továbbra az expet) Természetesen aggodalomra semmi ok, az 50-es szintű játékosoknak is ki van találva valami felettébb érdekes.
Megtalálható: itt és
Emellett sokat gondolkoztam ezen és úgy gondolom kénytelen leszek bevezetni egy ideiglenes szint és másodlagos jártasságszint korlátozást. Ennek ténybeli oka lényegében a bossok lassúsága a játékosok fejlődési gyorsaságához képest. Ez nem azt jelenti, hogy amint a játékosok elérik az ideiglenes maximális szintet, nem kapnak több expet, hanem azt jelenti, hogy több szintlépésből jövő elosztható pontot nem kapnak, hogy ne kelljen 100-as szintű játékosoknak is érdekes 40-es bossokat kitalálni. Tehát az exp továbbra is számlálódni fog, a szintlépés (sok exp-el rendelkező játékosnál akár egyszerre 10-20) az 50. boss legyőzésével fog bekövetkezni. Természetesen erre való figyelemmel az 50. boss nehézsége nem a minden 25. bossra jellemző nehézség lesz, azt áttelepítem majd a 40. bossra. (Azért, hogy szintelőnyből legyőzhessétek.) A másodlagos jártasságok maximuma pedig ideiglenesen a T6 maximum szintje lesz, szintén az 50. boss legyőzéséig. (A legik max. szintje 25, de azok is kapni fogják továbbra az expet) Természetesen aggodalomra semmi ok, az 50-es szintű játékosoknak is ki van találva valami felettébb érdekes.
Megtalálható: itt és
Pet szintek // Egy kisállat akkor fejlődik, ha az adott szint korláton belül befejezel egy vezetőségi tag által mesélt küldetést és kapsz engedélyt is. //
Bébi: 10-450 exp
Fiatal: 450-3300 exp + engedély
Kifejlett: 10100 fölötti exp + engedély
Ha egy adott állatidomár átlépi az exp határt (értem ezalatt, hogy 3300 exp fölött van és a petje még bébi), akkor a petje automatikusan fejlődik.
- Játékos szinthatárok (exp szerint):
1. szint: 1-50
2. szint: 50-100
3. szint: 100-150
4. szint: 150-200
5. szint: 200-250
6. szint: 250-300
7. szint: 300-350
8. szint: 350-400
9. szint: 400-450
10. szint: 450-500
11. szint: 500-600
12. szint: 600-700
13. szint: 700-800
14. szint: 800-900
15. szint: 900-1000
16. szint: 1000-1100
17. szint: 1100-1200
18. szint: 1200-1300
19. szint: 1300-1400
20. szint: 1400-1500
21. szint: 1500-1700
22. szint: 1700-1900
23. szint: 1900-2100
24. szint: 2100-2300
25. szint: 2300-2500
26. szint: 2500-2700
27. szint: 2700-2900
28. szint: 2900-3100
29. szint: 3100-3300
30. szint: 3300-3500
31. szint: 3500-3800
32. szint: 3800-4100
33. szint: 4100-4400
34. szint: 4400-4700
35. szint: 4700-5000
36. szint: 5000-5300
37. szint: 5300-5600
38. szint: 5600-5900
39. szint: 5900-6200
40. szint: 6200-6500
41. szint: 6500-6900
42. szint: 6900-7300
43. szint: 7300-7700
44. szint: 7700-8100
45. szint: 8100-8500
46. szint: 8500-8900
47. szint: 8900-9300
48. szint: 9300-9700
49. szint: 9700-10100
50. szint: 10100-10500
- Szint (minimum exp) követelmény:
- {T1} 10 exptől
{T2} 400 exptől
{T3} 1200 exptől
{T4} 2700 exptől
{T5} 5600 exptől
{T6} 9300 exptől
{T7} megnyitásához az 50. boss legyőzése szükséges
{T8} megnyitásához az 50. boss legyőzése szükséges
{T9} megnyitásához az 50. boss legyőzése szükséges
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az egyéni aréna mód közötti váltás mostantól csak nulláza a pontokat, nincs "erre a hónapra nem jár jutalom".
Ezen kívül mivel a hardcore aréna mód számlálója még nincs elindítva, így hardcore arénáért decemberi jutalmakat nem lehet kérni, hiszen hivatalosan csak januártól indul.
Ezen kívül mivel a hardcore aréna mód számlálója még nincs elindítva, így hardcore arénáért decemberi jutalmakat nem lehet kérni, hiszen hivatalosan csak januártól indul.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Hardcore aréna:
Ha a vesztes 5 szinttel alacsonyabb 1 pontot kap, ha 10-el 2 pontot. Közte a kerekítés szabályai szerint (5-re vagy 10-re kerekítve) kap pontot. 10 fölött meg szintén 2.
Ha a vesztes 5 szinttel alacsonyabb 1 pontot kap, ha 10-el 2 pontot. Közte a kerekítés szabályai szerint (5-re vagy 10-re kerekítve) kap pontot. 10 fölött meg szintén 2.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
TCS változás: Prepare to die módért minden boss után +1 pont jár, dupla bossnál meg a két boss utáni pontok +2 pont.
Eddig ez volt:Prepare to die módért minden boss után +1 pont jár, dupla bossnál meg dupla pontok.
Így már egyenlő a tangoval.
Emellett a toplistába a következő is bekerült: 40 pont után négyszeres jutalom.
Eddig ez volt:
Így már egyenlő a tangoval.
Emellett a toplistába a következő is bekerült: 40 pont után négyszeres jutalom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Szafari
-----------------------------------------------------------------------------------
Bekerültek a következő halak/vadak:
-----------------------------------------------------------------------------------
Az ismerkedős/északi és a nyugati mellett ezekből is lehet válogatni, ha a déli részen halászol/vadászol
Sün ["Mindig sikerül rálépni"]
Őz ["Az erdők békés lakói"]
Bagoly ["A lelkedbe néz"]
Vészmadár ["Hangjából megismered"]
Koala ["Inkább megtalálni nehéz"]
Majom ["Ügyes állat, nehéz elkapni"]
Lantfarkú Madár ["Dehát ez nem is zenél!"]
Tengeri sün ["Még itt is sün..."]
Hód ["Meggátolja elkapását"]
Lazac ["Finom hal"]
Levesteknős ["Nem levesben található"]
Szivacs ["Letörli a mosolyt az arcodról"]
Féregcsiga ["Undorító"]
Kacsacsőrű emlős ["Ez egy kacsacsőrű. Nem csinál semmit"]
Az ismerkedős/északi, a nyugati és a déli mellett ezekből is lehet válogatni, ha a keleti részen halászol/vadászol
Méhészborz ["Vigyázz vele, mert ő aztán nem fél semmitől"]
Farkas ["Nem a kis szintűek prédája"]
Hangyász ["Szívesen megkínál hangyával"]
Dingó ["Hívószava: jutalomfalat"]
Kecske ["Az internet második kedvenc állata"]
Orrszarvú ["Ha neked rohan ott maradsz"]
Wyvern ["A sárkány közeli rokona"]
Csigáspolip ["Fura egy polip az biztos"]
Muréna ["Mintha mindig mosolyogna"]
Tengeri uborka ["Nem uborka ízű"]
Gömbhal ["Ha besértődik, az meglátszik"]
Bohóchal ["Némó?"]
Horgászhal ["Amikor a fagyi visszanyal"]
Nagy fehércápa ["Félelmetes egy gyilkos"]
Feltételhez kötött vadak/halak
Pteroszaurusz ["Az első gerinces, ami repülésre képes volt, elvileg még soha senki sem látta az egyetlen példányt a SAO világában"]
Megalodon ["A valaha létezett legnagyobb ragadozó hal, elvileg lehetetlen, hogy SAO világában megtalálható legyen"]
-----------------------------------------------------------------------------------
És teljesítmények:
-----------------------------------------------------------------------------------
Ismerkedős/északi rész
-------------------------------Területi Teljesítmények-------------------------------
Ehhez már súlyemelés kell!
"fogd ki a 4-es szinten a legendás halat, a megalodont! Kifogásával minden 10. dobásnál próbálkozhatsz (hasonlóan a ritkához egyiket kicseréled a megalodonnal) és csak akkor próbálkozhatsz, ha van Legendás hal jelvényed"
Jutalom: 20.000 arany + 250 exp + 1 Szafari jelvény
A mocsárba sok bakancs ragad
"halássz ki négy bakancsot a 18-as szinten"
Jutalom: 35 arany + 1 Szafari jelvény
Tényleg kihalt egy szint
"vadássz a 19-es szinten úgy, hogy egy dobásod kihagyod"
Jutalom: 15 arany + 1 Szafari jelvény
Déli rész is kell hozzájuk
-------------------------------Könnyű Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- ...az tovább halad...
"vadássz vagy halássz a déli részen"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Közepes Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Balszerencse
"lépj be egy sünbe és egy csapdába egymás után (sorrend nem számít)"
Jutalom: 15 exp + 1 Szafari jelvény
Nem hagy békén!
"fogj el egy vészmadarat, a következő dobásod pedig hagyd ki"
Jutalom: 15 exp + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Nehéz Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Mint egy rossz szomszédságban
"fogj el egymás után három sünt"
Jutalom: 30 exp + 1 Szafari jelvény
Tényleg nem zenél...
"vadássz le egy lantfarkú madarat"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Nem is csinált semmit
"halássz ki egy kacsacsőrű emlőst"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Duett
"vadászd le a következőket: Vészmadár, Lantfarkú madár"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Ritka könnyű ezeket megszerezni
"vadászd le és halászd ki a következőket: fehér holló, hiúz, zokni, iszapfaló, kvagga, elefánthal, lantfarkú madár, kacsacsőrű emlős"
Jutalom: 150 arany + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Nagyon Nehéz Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Szuper terminátor
"szerezd meg az összes ismerkedős/északi, nyugati és déli rész bónusz teljesítményt"
Jutalom: 2.500 arany + 1 Szafari jelvény
A balszerencse netovábbja
"egymás után vadászd le és halászd ki a következőket (sorrend nem számít): szőrös manó, bakancs, zokni, csapda, sün, tengeri sün, szivacs"
Jutalom: 2.000 arany + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Bónusz Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Sün vadász
"vadássz le öt sünt"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Őz vadász
"vadássz le öt őzet"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Bagoly vadász
"vadássz le öt baglyot"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Vészmadár vadász
"vadássz le öt vészmadarat"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Koala vadász
"vadássz le öt koalát"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Majom vadász
"vadássz le öt majmot"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Tengeri sün halász
"halássz ki öt tengeri sünt"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Hód halász
"halássz ki öt hódot"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Lazac halász
"halássz ki öt lazacot"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Levesteknős halász
"halássz ki öt levesteknőst"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Szivacs halász
"halássz ki öt szivacsot"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Féregcsiga halász
"halássz ki öt féregcsigát"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Keleti rész is kell hozzájuk
-------------------------------Könnyű Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- ... míg el nem éri célját.
"vadássz vagy halássz a keleti részen"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Közepes Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Éjjeli vadászat
"egyazon játékban fogd el a következőket: Denevér, Bagoly, Farkas"
Jutalom: 20 exp + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Nehéz Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Egy sárkány?!
"vadássz le egy wyvernt"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Ezt meg hogyan tudtam kifogni?
"halássz ki egy nagy fehércápát"
Jutalom: 50 arany + 1 Szafari jelvény
Legendás vadász
"vadászd le az összes gyakori és ritka vadat"
Jutalom: 2.500 arany + 1 Szafari jelvény + Legendás vad jelvény
Legendás halász
"halászd ki az összes gyakori és ritka halat"
Jutalom: 2.500 arany + 1 Szafari jelvény + Legendás hal jelvény
Ritka jó vagyok
"vadászd le és halászd ki a következőket: fehér holló, hiúz, zokni, iszapfaló, kvagga, elefánthal, lantfarkú madár, kacsacsőrű emlős, wyvern, nagy fehércápa"
Jutalom: 150 arany + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Nagyon Nehéz Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Világterminátor
"szerezd meg az összes bónusz teljesítményt"
Jutalom: 2.500 arany + 1 Szafari jelvény
Teljesítmény huszár
"szerezd meg az összes teljesítményt ezen a teljesítményen kívül"
Jutalom: 100.000 arany + 500 exp + 1 Szafari jelvény
-------------------------------Bónusz Teljesítmények-------------------------------
- KATT:
- Méhészborz vadász
"vadássz le öt méhészborzot"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Farkas vadász
"vadássz le öt farkast"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Hangyász vadász
"vadássz le öt hangyászt"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Dingó vadász
"vadássz le öt dingót"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Kecske vadász
"vadássz le öt kecskét"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Orrszarvú vadász
"vadássz le öt orrszarvút"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Csigáspolip halász
"halássz ki öt csigáspolipot"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Muréna halász
"halássz ki öt murénát"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Uborka halász
"halássz ki öt tengeri uborkát"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Gömbhal halász
"halássz ki öt gömbhalat"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Bohóchal halász
"halássz ki öt bohóchalat"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Mélytengeri halász
"halássz ki öt horgászhalat"
Jutalom: 10 arany + 1 Szafari jelvény
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
11 / 19 oldal • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
11 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.