Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
12 / 19 oldal
12 / 19 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Boldog karácsonyt mindenkinek! Az összes karakter (aki kéri) karácsonyi ajándékként kap egy Hangrögzítő Kristályt, hogy felvehesse mit kapott karácsonyra.
Kayaba Akihiko írta:Boldog karácsonyt kívánok!
Az ünnepek alkalmából mellékeltem egy kristályt, hogy felvehesd és megörökíthesd mit kaptál karácsonyra vagy esetleg mit szeretnél.
Sok szerencsét,
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szörnyharcok rendszere és a küzdelmek rendszere a tapasztalt tagoknak való kategóriába kerültek, emellett a szabályzat leírása a következővé módosult: Olvasd el az újaknak való részt, mielőtt játszani kezdenél!
Reméljük így már egy FRPG.hu értékelő sem fog eltévedni a szabályzatban és kényelmesen, kézen fogva vezethetjük végig azon, hogy mit kéne és mit nem kéne elolvasni, nehogy megzavarodjon.
Reméljük így már egy FRPG.hu értékelő sem fog eltévedni a szabályzatban és kényelmesen, kézen fogva vezethetjük végig azon, hogy mit kéne és mit nem kéne elolvasni, nehogy megzavarodjon.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szabályzat tisztításon esett át és létrejött egy új téma benne, a "Részletek [Akiket érdekel, azoknak]". Egyes dolgok átkerültek ide. Ez a téma főleg viták elkerülése végett jött létre. A szabályzat a lehető legrövidebb és legegyszerűbb lett a veszélyes dolgokhoz pedig egy piros figyelmeztető szöveg is került.
Emellett a tárgyak továbbfejlesztése is olcsóbb lett + kivettem, hogy +10 fölött már 2 pontot adjon.
A részletekhez lehet küldeni javaslatokat a javaslatok témában, ha valamit kihagytam volna véletlen.
Az ET sablon is megváltozott.
Emellett a tárgyak továbbfejlesztése is olcsóbb lett + kivettem, hogy +10 fölött már 2 pontot adjon.
A részletekhez lehet küldeni javaslatokat a javaslatok témában, ha valamit kihagytam volna véletlen.
Az ET sablon is megváltozott.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Év vége alkalmából ráncfelvarráson esett át a képességszabályokra vonatkozó téma is. Egyrészt külsejében vált (remélhetőleg) áttekinthetőbbé, másrészt kisebb-nagyobb problémák kerültek megoldásra.
A fontosabb változások a következőek:
- Bekerült a permanensnek hívott képességtípus, melyeknek a a legfőbb jellemzője az, hogy nem kell rájuk dobni, avagy a működésük függetlenül a specpontoktól. Elsősorban játékszínesítő és harcokon kívüli képességek tartoznak ide.
- Korlátozásra került a passzív képességek száma, maximum kettő lehet belőle.
- Másfajta korlátozást kaptak a buff és debuff jellegű képességek, innentől kezdve maximum 25%-kal erősödhetnek a saját, vagy gyengülhetnek az ellenfelek statjai.
- A képességeknek köszönhető többlettámadásokra került egy sebzéskorlát. Erre figyelj oda, ha gyorsaságot módosító képességed van!
- Korlát került az öngyógyítás és a regeneráció mértékére.
- Korlátozva lett a támadássemlegesítő és az öngyógyító képességek száma. Ebből a két típusból összesen egy lehet egy karakternek!
- Korlátozva lett a sebzéstükrözés mértéke.
- Változott a képesség hatásainak számára vonatkozó passzus is.
A már megkezdett játékokat (a 19. bosst is beleértve) nem érintik a változások. Ha nem vagy benne biztos, hogy a te képességedet meg kell-e változtatni, akkor küldj PÜ-t Kleinnek, és segítek. Az újonnan induló játékokban a helytelen képességek nem lépnek működésbe.
További fontos változás a mérgekkel, kristályokkal kapcsolatban, hogy támadássemlegesítő hatású tárgyakat (paralízis méreg, lökés kristály, stb) is csak négy körönként lehet használni, így megakadályozva, hogy valaki teljesen cselekvőképtelenné váljon egy harcban. Részletek itt.
A fontosabb változások a következőek:
- Bekerült a permanensnek hívott képességtípus, melyeknek a a legfőbb jellemzője az, hogy nem kell rájuk dobni, avagy a működésük függetlenül a specpontoktól. Elsősorban játékszínesítő és harcokon kívüli képességek tartoznak ide.
- Korlátozásra került a passzív képességek száma, maximum kettő lehet belőle.
- Másfajta korlátozást kaptak a buff és debuff jellegű képességek, innentől kezdve maximum 25%-kal erősödhetnek a saját, vagy gyengülhetnek az ellenfelek statjai.
- A képességeknek köszönhető többlettámadásokra került egy sebzéskorlát. Erre figyelj oda, ha gyorsaságot módosító képességed van!
- Korlát került az öngyógyítás és a regeneráció mértékére.
- Korlátozva lett a támadássemlegesítő és az öngyógyító képességek száma. Ebből a két típusból összesen egy lehet egy karakternek!
- Korlátozva lett a sebzéstükrözés mértéke.
- Változott a képesség hatásainak számára vonatkozó passzus is.
A már megkezdett játékokat (a 19. bosst is beleértve) nem érintik a változások. Ha nem vagy benne biztos, hogy a te képességedet meg kell-e változtatni, akkor küldj PÜ-t Kleinnek, és segítek. Az újonnan induló játékokban a helytelen képességek nem lépnek működésbe.
További fontos változás a mérgekkel, kristályokkal kapcsolatban, hogy támadássemlegesítő hatású tárgyakat (paralízis méreg, lökés kristály, stb) is csak négy körönként lehet használni, így megakadályozva, hogy valaki teljesen cselekvőképtelenné váljon egy harcban. Részletek itt.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
No, itt az én adagom is. Rendbe szedtem a topicok javát, a változások főbb pontokba szedve:
- Fórum részlegen belül bekerült a Listák és a Kibeszélős topicok boardok, hogy ezen címszavak alatt összegezve legyenek a szanaszét lévő idevágó eszmecserék. KA és Silica közben elkezdte feldolgozni a kérdezős topicokat, hogy egy csokorba szedve meglegyen minden felmerülő problémára a válasz.
- A Csevegőből átkerült a Fórum részlegbe a leánynevén Tervezgetős topic, ezúttal már Ozirisz segédletei címen. Itt található ugyebár annak az oldalnak a linkje, ahol rengeteg hasznos kalkulátort találtok és az újításokat is itt közli Ozi.
- Küldetések részlegben a Lezárt jelentkezések boardba került minden olyan küldetés, event, miegymás, ami már javában zajlik. Így tehát lentebb csak az azok a jelentkezősök maradtak, amelyekbe még be lehet csatlakozni.
- Előtörténetek részlegben a Félbemaradt előtörténetek board alá került az a rengeteg vendég írás, amiket nem fejeztek be a gazdáik és valószínűleg nem is fognak.
- Az aktív játékosok adatlapjainak könnyebb megtalálhatósága végett Adatlapok részlegnél kigyűjtésre kerültek a halott és az inaktív karakterek adatlapjai.
- A Csevegő részleg is igencsak átalakult, a 3 új boardnak (Useri közösségi élet, Ajánlók, Lezárt beszélgetések) köszönhetően lényegesen rendszerezettebb.
A továbbiakban készülni fog egy oldaltérkép integrált linkekkel a könnyebb eligazodás végett.
- Fórum részlegen belül bekerült a Listák és a Kibeszélős topicok boardok, hogy ezen címszavak alatt összegezve legyenek a szanaszét lévő idevágó eszmecserék. KA és Silica közben elkezdte feldolgozni a kérdezős topicokat, hogy egy csokorba szedve meglegyen minden felmerülő problémára a válasz.
- A Csevegőből átkerült a Fórum részlegbe a leánynevén Tervezgetős topic, ezúttal már Ozirisz segédletei címen. Itt található ugyebár annak az oldalnak a linkje, ahol rengeteg hasznos kalkulátort találtok és az újításokat is itt közli Ozi.
- Küldetések részlegben a Lezárt jelentkezések boardba került minden olyan küldetés, event, miegymás, ami már javában zajlik. Így tehát lentebb csak az azok a jelentkezősök maradtak, amelyekbe még be lehet csatlakozni.
- Előtörténetek részlegben a Félbemaradt előtörténetek board alá került az a rengeteg vendég írás, amiket nem fejeztek be a gazdáik és valószínűleg nem is fognak.
- Az aktív játékosok adatlapjainak könnyebb megtalálhatósága végett Adatlapok részlegnél kigyűjtésre kerültek a halott és az inaktív karakterek adatlapjai.
- A Csevegő részleg is igencsak átalakult, a 3 új boardnak (Useri közösségi élet, Ajánlók, Lezárt beszélgetések) köszönhetően lényegesen rendszerezettebb.
A továbbiakban készülni fog egy oldaltérkép integrált linkekkel a könnyebb eligazodás végett.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A hardcore aréna számláló elindult.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Küzdelmek rendszerénél: "Harcművésznél ilyenkor hatos és korona dobásánál elveheted az ellenfeled fegyverét."
Emellett a részletek szabályzat jelentősen bővült.
Emellett a részletek szabályzat jelentősen bővült.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kicsit az animére hajazva a szólósok több expet fognak kapni egy-egy küldetésnél, hiszen a szóló fejlődés elvileg gyorsabb kéne legyen.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ha még nem unjátok a sok változást, akkor itt van még egy.
Bővült a tárgyak továbbfejlesztése az egyedi felszerelésekkel, valamint az elhasználható tárgyakkal, mint a potionok, a kristályok vagy a mérgek. Az ezekhez szükséges alapanyagokat kazamatákban lehet összeszedni.
Bővült a tárgyak továbbfejlesztése az egyedi felszerelésekkel, valamint az elhasználható tárgyakkal, mint a potionok, a kristályok vagy a mérgek. Az ezekhez szükséges alapanyagokat kazamatákban lehet összeszedni.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Asuka jóvoltából most már van szépséges oldaltérkép ikonunk a főoldal tetején, magát az oldaltérképet pedig folyamatosan bővítem, csinosítgatom és az oldaltérkép is elkészült!
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Staff adatlapok közé bekerült Admini feladatkörök címen egy összesítő, amiből ezután bármikor ki tudjátok keresni, hogy ha szeretnétek valamit záratni, vagy problémátok van valamelyik játéktérrel, esetleg noszogatni akarjátok valamelyik admint, akkor kit kell keresnetek az adott üggyel.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Heti szinten kapok már NJK-sításokat. (Csak ma Chiaki és Justin.) Mostantól az NJK-sítás csak akkor történhet meg, ha más (vagy a kérvényező) már előre megpályázta az adott karaktert, mint NJK. (És beleírta hogyan találkozott a karakterrel, aki NJK-nak fogadta természetesen.) Szerintem fölösleges minden karakterből halál helyett NJK-t készíteni, meg amúgy is túlbonyolítja a dolgokat, ha vendégben van az NJK.
AZ NJK-SÍTÁS MOSTANTÓL A HALÁLLAL ELLENTÉTBEN VÉGLEGESÍTÉS, TEHÁT OLYAN, MINT A VÉGLEGES HALÁL. EZ ALATT ÉRTEM AZT, HOGY TÖBBET JÁTÉKOS MÁR NEM LEHET.
Ez bekerül az egyebek közé: "Egy karaktert emellett NJK-vá is lehet alakítani, amennyiben egy meglévő másik karakter már előre megpályázta az adott karaktert, mint NJK. (Természetesen beleírva hol és hogyan találkoztak...stb.) Ekkor a felhasználó vendégbe kerül és a karakter véglegesen NJK lesz, tehát tilos többé a felhasználóval játszani."
AZ NJK-SÍTÁS MOSTANTÓL A HALÁLLAL ELLENTÉTBEN VÉGLEGESÍTÉS, TEHÁT OLYAN, MINT A VÉGLEGES HALÁL. EZ ALATT ÉRTEM AZT, HOGY TÖBBET JÁTÉKOS MÁR NEM LEHET.
Ez bekerül az egyebek közé: "Egy karaktert emellett NJK-vá is lehet alakítani, amennyiben egy meglévő másik karakter már előre megpályázta az adott karaktert, mint NJK. (Természetesen beleírva hol és hogyan találkoztak...stb.) Ekkor a felhasználó vendégbe kerül és a karakter véglegesen NJK lesz, tehát tilos többé a felhasználóval játszani."
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Rangsorolt küzdelem jutalmak:
egy általad választott sima vagy ritka tárgy (aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy)
Egyéni (hardcore):
szint*50 arany (minimum 1000 arany) VAGY egy szabadon elosztható pont VAGY egy általad választott ritka érc/növény és 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY egy általad választott, felfedezett ritka recept VAGY három általad választott, felfedezett, gyakori recept
Második és harmadik helyezett: egy általad választott ritka érc vagy növény VAGY szint*25 arany (minimum 500 arany) VAGY két általad választott gyakori, felfedezett recept
Negyediktől tizedik helyezett: 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY szint*10 arany (minimum 250 arany) VAGY egy általad választott gyakori felfedezett recept
Rangsorolt küzdelem feltételek:
Ha egy 100 ponttal többel rendelkező játékost győzöl le +10, 200-nál +20...stb. pont jár.
Jelvény beváltó:
3. Egy általad választott gyakori tárgy, aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy. A tárgy tierje legfeljebb a szinted tizede lehet, 0.5-nél felfelé kerekítve. Amennyiben a kerekítés hatására az eredmény 0 lenne, Tier 1-es tárgy választható. (1-es és 14-es szinten pl. csak T1-eset lehet, 15-ösön már lehet T2-t.)
egy általad választott sima vagy ritka tárgy (aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy)
Egyéni (hardcore):
szint*50 arany (minimum 1000 arany) VAGY egy szabadon elosztható pont VAGY egy általad választott ritka érc/növény és 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY egy általad választott, felfedezett ritka recept VAGY három általad választott, felfedezett, gyakori recept
Második és harmadik helyezett: egy általad választott ritka érc vagy növény VAGY szint*25 arany (minimum 500 arany) VAGY két általad választott gyakori, felfedezett recept
Negyediktől tizedik helyezett: 20 általad választott gyakori érc vagy növény VAGY szint*10 arany (minimum 250 arany) VAGY egy általad választott gyakori felfedezett recept
Rangsorolt küzdelem feltételek:
Ha egy 100 ponttal többel rendelkező játékost győzöl le +10, 200-nál +20...stb. pont jár.
Jelvény beváltó:
3. Egy általad választott gyakori tárgy, aminek receptjében az elkészítéséhez nem kell egy másik tárgy. A tárgy tierje legfeljebb a szinted tizede lehet, 0.5-nél felfelé kerekítve. Amennyiben a kerekítés hatására az eredmény 0 lenne, Tier 1-es tárgy választható. (1-es és 14-es szinten pl. csak T1-eset lehet, 15-ösön már lehet T2-t.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Általános szabályok kibővítve: "A fórum java része "in-character", azaz karakterbeli játékra épül, így ne vonj bele a reagjaidba olyan dolgokat, hogy például, ha te összevesztél XY karakter gazdájával, akkor a karaktered automatikusan rosszban van XY-al, még ha addig jóban is voltak. Ebbe beletartozik az is, hogy tájékozódj az adott karakterről, mielőtt írsz róla valamit és a karaktered nem pletykának vagy hazugságnak szánja. Ezt például privát üzenettel, chat beszélgetéssel vagy az adatlapjának megtekintésével könnyen megteheted."
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Küzdelem Szabályokból kihúztam a csak KT-ra vonatkozó részeket, azok néhány más információval együtt átkerültek a Küzdőtér Útmutatóba. Semmi újat nem tartalmaz a topik egy dolgot leszámítva:
Az inaktív küzdőtereket két hónap után zárom le figyelmeztetés nélkül. Február elsejéig kapnak türelmi időt azok a párbajok, amelyek már legalább két hónapja állnak.
Az inaktív küzdőtereket két hónap után zárom le figyelmeztetés nélkül. Február elsejéig kapnak türelmi időt azok a párbajok, amelyek már legalább két hónapja állnak.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
1000-1999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 10, Z: -150
X: 5, Y: 30, Z: -100
X: 4, Y: 40, Z: -95
X: 3, Y: 50, Z: -90
X: 2, Y: 60, Z: -85
X: 1, Y: 70, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 80 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 80, Z: -70
X: 2, Y: 90, Z: -60
X: 3, Y: 100, Z: -50
X: 4, Y: 110, Z: -40
X: 5, Y: 120, Z: -30
X: 6-10, Y: 125, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 10, Z: -200
X: 4, Y: 20, Z: -175
X: 3, Y: 30, Z: -150
X: 2, Y: 40, Z: -125
X: 1, Y: 50, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 60 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 70, Z: -80
X: 2, Y: 75, Z: -70
X: 3, Y: 80, Z: -60
X: 4, Y: 85, Z: -50
X: 5, Y: 90, Z: -50
X: 6-10, Y: 95, Z: -50
HELYETT
1000-1999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 5, Z: -150
X: 5, Y: 5, Z: -100
X: 4, Y: 5, Z: -95
X: 3, Y: 10, Z: -90
X: 2, Y: 10, Z: -85
X: 1, Y: 10, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 15 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -70
X: 2, Y: 15, Z: -60
X: 3, Y: 20, Z: -50
X: 4, Y: 20, Z: -40
X: 5, Y: 20, Z: -30
X: 6-10, Y: 25, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 5, Z: -200
X: 4, Y: 5, Z: -175
X: 3, Y: 5, Z: -150
X: 2, Y: 5, Z: -125
X: 1, Y: 5, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 10 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -80
X: 2, Y: 15, Z: -70
X: 3, Y: 15, Z: -60
X: 4, Y: 15, Z: -50
X: 5, Y: 15, Z: -50
X: 6-10, Y: 20, Z: -50
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 10, Z: -150
X: 5, Y: 30, Z: -100
X: 4, Y: 40, Z: -95
X: 3, Y: 50, Z: -90
X: 2, Y: 60, Z: -85
X: 1, Y: 70, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 80 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 80, Z: -70
X: 2, Y: 90, Z: -60
X: 3, Y: 100, Z: -50
X: 4, Y: 110, Z: -40
X: 5, Y: 120, Z: -30
X: 6-10, Y: 125, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 10, Z: -200
X: 4, Y: 20, Z: -175
X: 3, Y: 30, Z: -150
X: 2, Y: 40, Z: -125
X: 1, Y: 50, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 60 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 70, Z: -80
X: 2, Y: 75, Z: -70
X: 3, Y: 80, Z: -60
X: 4, Y: 85, Z: -50
X: 5, Y: 90, Z: -50
X: 6-10, Y: 95, Z: -50
HELYETT
1000-1999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 5, Z: -150
X: 5, Y: 5, Z: -100
X: 4, Y: 5, Z: -95
X: 3, Y: 10, Z: -90
X: 2, Y: 10, Z: -85
X: 1, Y: 10, Z: -80
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 15 pont jár, veszteségért -80.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -70
X: 2, Y: 15, Z: -60
X: 3, Y: 20, Z: -50
X: 4, Y: 20, Z: -40
X: 5, Y: 20, Z: -30
X: 6-10, Y: 25, Z: -25
2000 vagy afölött:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 0, Z: -250
X: 5, Y: 5, Z: -200
X: 4, Y: 5, Z: -175
X: 3, Y: 5, Z: -150
X: 2, Y: 5, Z: -125
X: 1, Y: 5, Z: -100
Ha az ellenfeled veled egyszintű, akkor győzelemért 10 pont jár, veszteségért -90.
Ha az ellenfeled X szinttel magasabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 1, Y: 15, Z: -80
X: 2, Y: 15, Z: -70
X: 3, Y: 15, Z: -60
X: 4, Y: 15, Z: -50
X: 5, Y: 15, Z: -50
X: 6-10, Y: 20, Z: -50
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Úgy éreztem, hogy a rendfenntartó céh bónusz nem volt elég jó a többihez képest, így a következővé változott:
Rendfenntartó Céh - a céh kap egy fejlesztést amivel a tagjainak a szóló bazárhoz hasonlóan havonta x számú zsetonja van. A zsetonok minden hónapban nullázódnak.
Tehát mostantól nem közös kassza, hanem mindenkinek fejenként.
Rendfenntartó Céh - a céh kap egy fejlesztést amivel a tagjainak a szóló bazárhoz hasonlóan havonta x számú zsetonja van. A zsetonok minden hónapban nullázódnak.
Tehát mostantól nem közös kassza, hanem mindenkinek fejenként.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A fórummotorunk üzemeltetői a hetek-hónapok óta panaszokat hallva úgy döntöttek, hogy újraírják a chatbox kódját, amit ma élesítettek. Elvileg minden problémát megoldottak, de egyelőre béta verzió, így nem működik még normálisan. Türelem, rózsát terem... remélhetőleg.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
TCS:
10 pont után kétszeres jutalom.
20 pont után háromszoros jutalom.
40 pont után négyszeres jutalom.
10 pont után kétszeres jutalom.
25 pont után háromszoros jutalom.
50 pont után négyszeres jutalom.
100 pont után ötszörös jutalom.
20 pont után háromszoros jutalom.
40 pont után négyszeres jutalom.
10 pont után kétszeres jutalom.
25 pont után háromszoros jutalom.
50 pont után négyszeres jutalom.
100 pont után ötszörös jutalom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A Túlélő Csarnokban ettől a perctől kezdve 100-as szólimit lép érvénybe.
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ha elég sokat várat magára egy boss leölése, akkor fenntartom a jogot arra, hogy a játék gördülékeny haladása érdekében NJK-kkal (pl. Sayonara) leüthessem azt. Természetesen ilyenkor bukik az összes jutalom belőle, amit játékos szerezhetne.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Na, újdonságok akkor a bossokkal kapcsolatban. Kezdem is akkor a lényegesebbel.
A bossok taktikáit elkezdem rövidíteni. Kevesebb HP-juk lesz és egyszerűbb (de nem könnyebb ) taktikájuk. Tehát bossonként maximum 1-2 nagykörös játékokra lehet számítani, 100-as minimál szólimites körökkel, kétszer annyi határidővel DE csak nem gondoltátok, hogy mindezt olyan anti-KA-san, kedvesen megkapjátok, mi?
A bossok nemcsak úgy lesznek tervezve, hogy 1-2 nagykör alatt leüthetőek legyenek, hanem úgy is, hogy maximum 1-2-3 nagykör alatt vége legyen a harcnak. Tehát a sebzések durvulni fognak, lesznek "enrage" elemek, amikor szépen elkezdik nyirbálni a játékosokat vagy csak fokozatosan fognak durvulni. (Itt nem instant killre gondolok, hanem pl. 300-as sebzésre. )
A 19-es és azelőtti bossokat nem módosítom, maradjanak meg emlékben.
A bossok azon tulajdonságát, hogy életük többszöröződik 10 fő felett elveszem.
A másik, hogy a szervező eldöntheti hány NJK-t kér segíteni a harchoz. Ezt a mostaninál is meg lehet tenni. Az egészben az lesz a csavar, hogy bár eldöntheti a szervező mennyit kér, én fogom eldönteni, hogy mennyit adok. (Természetesen a taktika teljes ismeretével rendelkezve el tudom dönteni hogyan lehetne még kihívás.) Az így bekerült NJK-k viszont szabadon gazdálkodhatnak a közös tarisznyából, ha nem tetszik nekik valami hazateleportálhatnak és gondoskodom arról, hogy a többnyire Sayonarából hozott NJK-k jellemei ki legyenek játszva és Terumi követelje a T3 alatti cuccokkal rendelkező játékosok azonnali kirúgását a harcból például.
Az NJK-k nem lehetnek parancsnokok, nem kötelesek parancsnoki utasítást követni és semmiképpen sem árulhatnak el taktikai információkat, de mindent meg fognak tenni a boss legyőzése érdekében, amennyiben jól érzik magukat a csapatban. (Tehát tessék majd simsezni velük, nehogy éhes legyen a kis NJK vagy morcos. )
A lényeg, hogy izgi lesz a 19-es után. (Vagy már azon is, ha igényeltek.)
A bossok taktikáit elkezdem rövidíteni. Kevesebb HP-juk lesz és egyszerűbb (de nem könnyebb ) taktikájuk. Tehát bossonként maximum 1-2 nagykörös játékokra lehet számítani, 100-as minimál szólimites körökkel, kétszer annyi határidővel DE csak nem gondoltátok, hogy mindezt olyan anti-KA-san, kedvesen megkapjátok, mi?
A bossok nemcsak úgy lesznek tervezve, hogy 1-2 nagykör alatt leüthetőek legyenek, hanem úgy is, hogy maximum 1-2-3 nagykör alatt vége legyen a harcnak. Tehát a sebzések durvulni fognak, lesznek "enrage" elemek, amikor szépen elkezdik nyirbálni a játékosokat vagy csak fokozatosan fognak durvulni. (Itt nem instant killre gondolok, hanem pl. 300-as sebzésre. )
A 19-es és azelőtti bossokat nem módosítom, maradjanak meg emlékben.
A bossok azon tulajdonságát, hogy életük többszöröződik 10 fő felett elveszem.
A másik, hogy a szervező eldöntheti hány NJK-t kér segíteni a harchoz. Ezt a mostaninál is meg lehet tenni. Az egészben az lesz a csavar, hogy bár eldöntheti a szervező mennyit kér, én fogom eldönteni, hogy mennyit adok. (Természetesen a taktika teljes ismeretével rendelkezve el tudom dönteni hogyan lehetne még kihívás.) Az így bekerült NJK-k viszont szabadon gazdálkodhatnak a közös tarisznyából, ha nem tetszik nekik valami hazateleportálhatnak és gondoskodom arról, hogy a többnyire Sayonarából hozott NJK-k jellemei ki legyenek játszva és Terumi követelje a T3 alatti cuccokkal rendelkező játékosok azonnali kirúgását a harcból például.
Az NJK-k nem lehetnek parancsnokok, nem kötelesek parancsnoki utasítást követni és semmiképpen sem árulhatnak el taktikai információkat, de mindent meg fognak tenni a boss legyőzése érdekében, amennyiben jól érzik magukat a csapatban. (Tehát tessék majd simsezni velük, nehogy éhes legyen a kis NJK vagy morcos. )
A lényeg, hogy izgi lesz a 19-es után. (Vagy már azon is, ha igényeltek.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A kitartásnak túl alacsony szerepe van bossharcoknál. Így egyszerre gyengítve és erősítve (ezzel fincsi lehetőségeket megnyitva) kerül be a 20. bosstól kezdődően.
XX-nek 1 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartásának a fele, ő minden második körében pihen.
RR-nek 2 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartása, de nem kisebb a felénél, ő a megegyezőhöz hasonlóan mindennegyedik harmadik körében pihen.
YY-nak 3 a kitartása, ami megegyezik a bosséval, ő mindennegyedik harmadik körében pihen.
ZZ-nek 4 a kitartása, ami nagyobb a boss kitartásánál, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért ő mindenötödik negyedik körében pihen.
WW-nek 6 a kitartása, úgy látszik ebben is ő a legjobb, és mivel a kétszerese (vagy annál nagyobb), ezért ő mindenhatodik ötödik körében pihen.
Emellett minden további szorzatnál (hasonlóan a gyorsasághoz) további 1 körrel nő a pihenés nélküli támadás lehetősége. (Például háromszorosnál minden hatodik körében pihen.)
Kockázós játékos elleni küzdelmeknél a jelenlegi marad, tehát az nem változik.
XX-nek 1 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartásának a fele, ő minden második körében pihen.
RR-nek 2 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartása, de nem kisebb a felénél, ő a megegyezőhöz hasonlóan minden
YY-nak 3 a kitartása, ami megegyezik a bosséval, ő minden
ZZ-nek 4 a kitartása, ami nagyobb a boss kitartásánál, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért ő minden
WW-nek 6 a kitartása, úgy látszik ebben is ő a legjobb, és mivel a kétszerese (vagy annál nagyobb), ezért ő minden
Emellett minden további szorzatnál (hasonlóan a gyorsasághoz) további 1 körrel nő a pihenés nélküli támadás lehetősége. (Például háromszorosnál minden hatodik körében pihen.)
Kockázós játékos elleni küzdelmeknél a jelenlegi marad, tehát az nem változik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kam kérte, hogy tegyem bele a szabályzatba is:
Nyomkövetés: A nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy egyéb módon segít rájönni, hogy merre található az egyén, az általa megérintett dolgok kiemelésével. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak ritkán jelöli a dolgokat és lábnyomokat. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a nyomkövetést.
Nyomkövetés: A nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy egyéb módon segít rájönni, hogy merre található az egyén, az általa megérintett dolgok kiemelésével. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak ritkán jelöli a dolgokat és lábnyomokat. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a nyomkövetést.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Tekintve, hogy a szavazás elsöprő többségben az Igen felé tolódott el, ezért bátorkodtam máris megnyitni a 18+ játékteret. A fórum rejtett, így ha szeretnéd látni, küldj egy PÜ-t Kleinnek, azaz nekem.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
12 / 19 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
12 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.