Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Küzdőtér útmutató

Go down

Küzdőtér útmutató Empty Küzdőtér útmutató

Témanyitás by Cardinal Hétf. Jan. 19 2015, 18:32

Tudnivalók a karakterek számára

Párbajt bárhol lehet kezdeményezni, városban és városon kívül is. A kihívó fél a menüben a megfelelő opcióra kattintva kiválaszthatja a közelben tartózkodó játékosok közül az ellenfelet, aki előtt felugrik egy panel, ami tájékoztatja a kihívásról és a kihívó fél személyéről. Ha a kihívott elfogadja a kihívást, akkor kiválaszthatja, hogy milyen típusú párbajt szeretne vívni, és hogy függetlenné teszi-e a speciális képességek használatát a pontoktól, majd ennek letisztázása után pedig megjelenik a játékosok felett egy információs tábla, rajta a játékosok nevével és egy számlálóval, ami 60 másodpercről számlál vissza. Ennyi idő van felkészülni a küzdelemre.

Küzdőtér útmutató A9ec6b9fafb313d0968066342d8d0d47_6d4ffe47e7a6ff8feb91c4eb7cabfa13b700ca24

A következő párbajtípusok közül lehet választani:
- Első találatos: addig tart, ameddig valamelyik játékos életcsíkja nem sérül.
- Féléletes: addig tart, ameddig valamelyik játékos életcsíkja be nem sárgul, azaz el nem veszti az élete 50%-át.
- Időlimites: meghatározott számú körön keresztül tart, az nyer, aki ez idő alatt nagyobb arányban sebezte az ellenfelét a teljes életéhez képest.
- Teljes életes: addig tart, amíg valamelyik játékos le nem üti az ellenfele összes HP-ját. Az utolsó találat előtt egy lila fal védi meg a vesztest a haláltól, azonban ez a védelmi mechanizmus kikapcsolható a párbaj kezdete előtt. Ennek hiányában a vesztes fél nem csak a párbajt veszti el, hanem az életét is, így a lehető legritkább esetben használják ezt a módot. Vannak olyan játékosok, akik a szabadban óvatlanul elalvó játékosokat hívják ki ilyen típusú párbajra, és így ölik meg őket: ezt nevezik sleep PK-nak.

A párbaj típusát menet közben nem lehet megváltoztatni, de a harcot fel lehet adni idő előtt. Az indikátorod párbaj esetén semmiképpen sem színeződik el, még akkor sem, ha megölted az ellenfeled. Átszerelkezés harc közben lehetséges, de vedd figyelembe, hogy sokáig tart, és ezalatt könnyű célpontot nyújthatsz az ellenfelednek.

Tudnivalók a userek számára

- Minden szabály, ami Küzdelem szabályokban le van írva, érvényes a küzdőterekre is, tehát az összes cselekvésedet feltételes módban írd, és kerüld az indokolatlan vépézést.
- A küzdőterek értékelésében díjazva vagyon a választékos fogalmazás, a harc részletes leírása és a kreativitás is, ezekre jutalombónuszt kaphattok. Az összecsapott, a minimum hosszt éppen csak megütő posztok, a rövid harc, a sablonosság és egy összességében kurta küzdőtér ezzel szemben levonásokat vonhat maga után.
- Minél a magasabb a játékosok szintje, annál több jutalom jár egy párbajra. Az első ilyen lépcső a 11. szintnél kezdődik, majd a 21-iknél van a második és így megy tovább tíz szintenként. Mindig az alacsonyabb szintű játékoshoz viszonyítunk.
- A párbajokban bármilyen felszerelést viselhettek, ami a tulajdonotokban van, nem muszáj azt használni, ami a felszerelkezőben és a karakterlapodon jelezve van.
- Ha egy küzdőtérbe két hónapig nem írt senki, az figyelmeztetés nélkül lezárásra kerül. Idő előtti zárást közös megegyezéssel lehet kérni, vagy ha az egyik játékos már legalább egy hónapja nem írt a KT-ba.
- Legfeljebb két küzdőtered futhat egyszerre. A küzdőtér addig aktívnak számít, amíg egy admin le nem zárja, így ha be is fejeztétek, addig ne nyiss újat, ameddig nem látod a zárást.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Exp:
Küzdőtér útmutató Exp_bal0/0Küzdőtér útmutató Exp_ures  (0/0)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.