Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Javaslatok

+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters

17 / 39 oldal Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 39  Next

Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Hétf. Nov. 10 2014, 19:25

No, most egy kis TL;DR és bonyolult kódos dolog jön. xD

Pár nappal ezelőtt merült fel egy kis chat probléma, amivel kapcsolatban írtam is a forumotion staffnak. Ebből egy megoldást már mondtam is Kleinnek, amit nem tudom, hogy végül megcsinált-e. Ugyan a probléma azóta látszólag megoldódott, inkább leírom ide is, hogy mi legyen, ha esetleg mégis van valami para. >.<

1. Van a chatboxban egy Refresh gomb. Valakinél megint van egy ilyen para, akkor nyomjon rá, a chat frissülni fog.

2. Az admin panelben ki lehet kapcsolni a chatet, majd vissza. Azt írták, hogy ez valószínűleg megoldja a chat bajokat, ha csak egyetlen percre ki van kapcsolva, majd vissza.

3. Ajánlott, azonban kódos és bonyolult megoldás.
Administration Panel > Modules > JavaScript codes management

JavaSript legyen Enabled. Ezzel lehet bekapcsolni, hogy a JS kódok működjenek. Ezután ugyanitt lehet csinálni egy új kódot a create a new script gombra kattintva. Itt legyen a következő sablon betéve:

Title : Bármi lehet, pl Chatbox frissítés
Placement : In the homepage ( ha a chat a főoldalon van, de szerintem a fórumon találjuk; asszem, egy lenyíló listából lehet kiválasztani )
A szövegdobozba pedig a következő kód kerül :

Kód:
$(function() {
  var refresh_rate = 1000, // 1000 = 1 second, 5000 = 5 seconds..
     
  fa_chat = document.getElementById('frame_chatbox'), frame;
  if (!fa_chat) return;
 
  fa_chat.onload = function() {   
    if (fa_chat.contentDocument) frame = fa_chat.contentDocument;
    else if (fa_chat.contentWindow) frame = fa_chat.contentWindow.document;
    var a = frame.getElementsByTagName('A'),i;
    for (i=0; i<a.length; i++) if (/archives/.test(a[i].href)) a[i].onclick = function() { window.clearInterval(_chat_refresh) };
    _chat_refresh = window.setInterval(function() {
    var ref = frame.getElementsByTagName('A'),j;
      for (j=0; j<ref.length; j++) if (/ajax_refresh_chatbox/.test(ref[j].onclick)) ref[j].click();
    },refresh_rate);
  }
});

Jelentéssel nem kell foglalkozni. xD Az a sor, ami számít:

Kód:
var refresh_rate = 1000,

Ezt szabadon lehet változtatni. Ez azt jelenti, hogy a chat milyen időközönként frissítse önmagát. 1000 = 1 másodperc, 2000 = 2 másodperc, satöbbi.

Szerintem a chat csúszásra is megoldás. Szal erre jutottam. Adminok innentől kezdve tegyenek belátásuk szerint. Very Happy
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Cardinal Hétf. Nov. 10 2014, 21:26

Megcsináltam a kódost, meglátjuk, működik-e. Szerintem a csúszást amúgy a baris szmájli okozza, nem a fórumsün.

szerk: Nemtom, hogy a fórum vacakol-e, vagy tényleg nem oldja meg, de csak rosszabb lett a cset performansza, szóval ki is vettem a scriptet.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Danee Szer. Nov. 12 2014, 16:55

Ugyebár több változás is volt az oldalon rendszer tekintetben mostanság, ami miatt újrapontozási lehetőségeket kaptunk

DE

szerintem ebből nem normális eljárás az ha valaki "felhalmozza" ezeket a lehetőségeket és egyszerre akar 2-3 újrapontozást végrehajtani rögtön egymás után, hogy ezzel pillanatnyi változást idézzen elő egyetlen esemény során majd azt visszaváltoztassa az eredeti állapotra

Nem az lenne a normális ha a következő ilyen lehetőségig mindig csak maximum 1 (vagy egy se ha már újrapontozott a bejelentést követően) alkalma lenne a játékosnak újrapontozni, akár kihasználta a múltbéli lehetőségeket, akár nem?

_________________
I'MMORTAL
#A32F42


"Erdőn át, hegyen át" - bónusz: 7


"A barátnőm azt mondta a múltkor az ágyban, hogy pedofil vagyok. Azt válaszoltam: Nagy szavak ezek egy kilenc éves kislánytól!"
Danee
Danee
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szer. Nov. 12 2014, 17:43

Szafariból is lehet újrapontozni, tehát annyira nem gáz és az meg amúgy is feltűnik, ha valaki a változtatásost kihasználja.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 15:40

Börtönből való kijutás/bejutással kapcsolatban az alábbi felvetést tenném:

Börtön:
Piros játékosoknak épített hely kezdetek városa alatti részen kialakítva. Akit elkapnak a bűnüldöző céhek, vagy hasonló identitású játékos karakterek Börtön Kristály segítségével ide kerülnek automatikusan. Azonban innen kijutni NEM lehet.
Hiszik ezt azok a játékosok, akik úgy gondolják ez így rendben is van. Azonban egy piros játékost elzárni ennél sokkalta nehezebb. Viszont számára sem rózsás itt az élet, hosszú és nehézkes a kijutás.

Célok: Érj el szinted +10 szintet a börtön zónában. Utolsó szintlépésed a börtön Boss megölésével érheted el.

Tapasztalati pont szerzés:
1) PK kill: +0.5 szint. Minimum 700 szó
2) Küldetés teljesítés: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell ilyen irányú érdeklődést. Maximum 10 körös küldetés általában alacsony jutalomért, korlátolt keretek közötti mozgás térrel. (tárgyi-, vagy nyersanyagjutalom lehetséges)
3) Kazamata farmolás +0,5 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 2x 3-6 mob megölése a cél. (nyersanyag jutalom lehetséges)
4) Kazamata tisztítás: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 1x 3-6 mob + 1 Elit mob legyőzése a cél. (tárgyi jutalom lehetséges)
5) Őr ölés: +1 szint. Küzdőtér harcnak számít. (arany jutalom lehetséges)

Amint elérted a + 10 szintet a börtönben, megkapod a kijutásért vívott harcodra szóló „küldetést”, ami élményben kijátszható további minimum 250 szóban.

Kiegészítés: A börtönben megszerzett szintek, csak a kijutáshoz szükségesek. A teljesített típusok alapján, és a posztok alapján a kijutásért járó jutalmat KA oszt Very Happy
ÉS, Börtönbe aki bekerül másodjára is, sokkal nehezebb a kijutás, vagy egyáltalán nem lehetséges.


//módosítva

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Hinari Kedd Nov. 18 2014, 15:53


Ha a szint az nem exp (tehát pl nem kap a jk egy szintlépésnyi expet egy-egy dologért), csak egy a börtönben bevezetett szintjelző szám, akkor nem is hülyeség a dolog. Surprised
Olyasmire gondoltam én is, hogy ha ki is lehessen jutni, csak úgy hogy hosszú idő legyen és közbe ne tudjanak vagy csak nagyon minimálisan fejlődni a karakterek, hisz kell hátrány is.

_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue

Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.


Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Nov. 18 2014, 15:53

Bacchus írta:Börtönből való kijutás/bejutás

Az utolsó résszel, hogy csak 250 legyen a kijutós élmény, nem értek egyet, keveslem, egyébként tetszik az ötlet. :3

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Nov. 18 2014, 15:55

No, reagálok erre, hiszen engem is érint. Very Happy Én benne lennék egy ilyenben a magam részéről, azonban pár dolgot én kicsit erősnek vélek. Valamint kérdéseket is feltennék.

1. PK kill: fél szintért nem éri meg, hiszen a börtönben eleve elvágod magad nagyon sok PK kill lehetőségtől. Nincs kit... Ezen kívül a 700 szó ehhez sok. Halloween eventben is 500 szó a limit, ennyi bőven elég.
2. A küldetés jutalmat én nem korlátoznám. Épp elég hátrány az, hogy nem tudsz pl cserekereskedni azokkal, akik nincsenek a börtönben.
3. A szinteket hogyan kell érteni? Valódi szint? (pl. 10. szinten kerülsz le, és 20. szinten jutsz ki?) Ha így van, akkor a kiképzősökkel hogy lenne ez? Vagy pedig csupán egyfajta börtön szintet takar ez a 10 szint?
Ha valódi szint, akkor első gondolatom az volt, hogy ez talán túl sok. De aztán a listát elnézve (amit én azért még kiegészítenék, nagyon sok ugyanis ráérős mesélő függő, és az nem mindig van) arra jutottam, hogy valójában túl könnyű is lenne szintet lépni a börtönben. Ami mondjuk reális, hiszen az életben maradásodért küzdesz. Ellenben korlátolva van az élettered, pl nem tudsz kraftolásokra fejlődni, és sok kereskedelemtől és tárgyjutalomtól elvágod magad. Például járhatna fél szint az ismerkedős játékokra is, tárgyjutalom helyett.

Amúgy támogatom, kisebb módosításokkal. Mint írtam, ha a szintek valódi, exp-s szinteket takarnak, akkor viszont az exp szerzési lehetőségeket toldanám meg, ellenben minden mást (látások, kraftolások, tárgyi jutalmak, kereskedelem) korlátoznék. Szerintem így lenne reális.
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Kedd Nov. 18 2014, 15:57

De eleve épp az volt a probléma, hogy ne büntessünk senkit azért, mert piros játékost indított, hisz úgy még kevesebben fognak majd.. Nem elég szerencsétleneknek, hogy így is mindenki a halálukat akarja? O.o Nehogy már még a fejlődését is korlátozzuk valakinek, csak azért, mert nem akart épp hősködni a karakterével.>.> Ez abszolút rossz, ennyiből építek egy börtönt a zöldeknek, és odaküldök minden piros ellenest, és akkor ti se fejlődjetek annyira.>.> Nem tudom, neked hogy esne, ha korlátoznának ilyesmiben.. Szerintem hisztiznél a jogaidért.>.>

_________________
Javaslatok - Page 17 0510Javaslatok - Page 17 1110Javaslatok - Page 17 0310
Javaslatok - Page 17 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Nov. 18 2014, 15:59

Szo, nekem jobb ötletem támadt. Olyan város, ahova csak pirik léphetnek be. *.* Költözhetne is a céhünk. *<*
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Kedd Nov. 18 2014, 16:00

Ui.: Maga a rendszer működhet. Csak akkor járjon ugyanúgy mindenért ugyanaz a jutalom, vagy nem tudom.Rolling Eyes Én inkább olyan oldalról közelíteném meg, hogy a karakter szenvedjen, ne useresen büntessünk (pl. 5000000000 szót kell írni.Rolling Eyes) A kari volt a rossz, őt kell megtörni.Razz

_________________
Javaslatok - Page 17 0510Javaslatok - Page 17 1110Javaslatok - Page 17 0310
Javaslatok - Page 17 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Akairo Kedd Nov. 18 2014, 16:01

Én sem értek egyet azzal, hogy ilyen hátrányokat adjunk a piriknek csak mert user nem akar hősködni, legyen börtön de ne vágjuk már el a játéktól ez miatt őket. Am pártolom Bacchus ötletét
Akairo
Akairo
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Nov. 18 2014, 16:09

Szophie írta:De eleve épp az volt a probléma, hogy ne büntessünk senkit azért, mert piros játékost indított, hisz úgy még kevesebben fognak majd...

Nem azért büntetünk, mert valaki piros karit indít, hanem azért, mert az emberek ilyen morális bigyuszka döntések alapján általában nem kedvelik a gyilkosokat, és szeretnek ilyenkor valamit tenni azért, hogy ne legyenek szabadlábon. Mindössze azt az ellentmondást szeretnénk eloszlatni, hogy a vörösök IC gyilkolgatnak (mert ugye IC nincs inaktív JK meg NJK-JK, csak játékos van, akit megöltek), és erre a békés jónép nem tehet semmit, mert hát nincs karihalál, a börtönből meg kijutnak. Aki piros karit indít, vagy szenya karit indít, az ezzel vállalja annak a felelősségét, hogy nem fogják kedvelni, avagy be akarják zárni. Szerintem pont ez az izgalmas benne. :3

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 16:10

Szerintem csak azt a piros játékost kellene büntetni, akit el is kapnak. Viszonylag kevés börtön kristály van még, bár halomra lehetne gyártani. Az elzárt börtön területen, pedig soloban vagy akár csapatban is fejlődhetne. Utóbbi, ha többen is a börtönben vannak, vagy megfelelő nagyságú szószámmal, akár kitalált karakterek mellett jut ki. Azonban az a 10 szint, amit el kell érnie, az egy célkitűzés lenne, ami még elérhető is.
PK kill alatt értem másik piros játékos ölését, őr ölés alatt pedig börtönőr ölés volt az alap irányzék nálam. A kijutásnál a 250 szavas korlátot levezetésképp gondoltam, hisz addig sokat kell írnia a kijutásához.

Alapból PK killre +1 szintet gondoltam Őr-re +2 szintet.
Tárgy és arany jutalmat pedig, amit egy börtönben el lehet érni. Nem pont Acél Megváltó jellegű itemre gondoltam. Mondjuk Vas sisak küldetésen, Őrtől nyúl cipő. Persze ez a karakter szintjétől függően -1 Tier-ű lehetne.

A 10 szint elérése után, pedig a teljesített szintlépések tipusa után kapna a karakter tapasztalati pontot. Hogy ne legyen eredménytelen a börtönben töltött idő és megszerzett tapasztalat. Arany bónuszban minimum 1000-re gondolnék, hogy egy jártasságot akár még odabent 2-es szintre tudjon fejleszteni.


//jap és ebben a formában pk kill 700 szó, Őr kill 1400 szó Smile (user büntetés Razz)

Őr gyilkolás 7250 szó mellett ki si lehet vinni a börtönt, de ergó erre kellene a legkevesebb exp jutalmat tenni, hisz ez a "könnyű" út. ösztönzésképp a küldetésesre tenni a legmagasabb jutalmat. 10 küldetés alapján.


A hozzászólást Bacchus összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Nov. 18 2014, 16:15-kor.

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Nov. 18 2014, 16:13

Még mindig sok a megkötés xD És miért ne lehetne a szintednek megfelelő tierű itemet szerezni? Ez így azért nevetséges...
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Nov. 18 2014, 16:15

Asuka írta:Még mindig sok a megkötés xD És miért ne lehetne a szintednek megfelelő tierű itemet szerezni? Ez így azért nevetséges...

Mert egy börtönben vagy? Rolling Eyes

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 16:17

Szerintem a +1 tierű lenne a legjobb Very Happy De van még mit csiszolni rajta.
Ritka tárgy mondjuk ne legyen ezzel kiegészíteném.

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Kedd Nov. 18 2014, 16:27

De nem értitek a lényeget..!! >< Az egy dolog, hogy vállalja a felelősséget, és tök jó, hogy bezárják, meg minden... De nem értem, miért kell ezért fejlődésbeli megkötést alkalmazni. Persze, vigyen végig egy küldetést odabent, tegyük jó nehézzé a dolgát, csináljunk börtönbe szabott mobokat, lelki terrort, mittomén' börtöntársak vegyék el a hátsójuk szüzességét.Rolling Eyes DE! ha végigjátszik egy küldetést, ugyanúgy kapjon érte ugyanakkora jutalmat, használhassa már ugyanúgy a saját fegyvereit, könyörgöm, és anyagi károsultságot se szenvedjen el. Idekint is.. Az emberek börtönbe küldik a gonikat, akik ott évekig elvannak, amíg szabad lábra nem helyezik őket.. Ha így nézed, semmi kárpótlást nem kapunk azért, mert a rendőrbácsik meg a bírónénik végzik a dolgukat.O.o És azt hiszem, az anyagi javaidat sem kobozzák el..O.o De ez nem biztos, nem vagyok otthon ezekben.><

_________________
Javaslatok - Page 17 0510Javaslatok - Page 17 1110Javaslatok - Page 17 0310
Javaslatok - Page 17 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Akairo Kedd Nov. 18 2014, 16:31

Shu, egyébként szvsz az a gond hogy most mindenki azt nézi hogy IC szegény zöldiknek mennyire rossz mert a pirosak ölnek. Eddig oké de OOc akartok behozni olyan dolgot hogy senki ne indíthasson pirit mert egyszerűen nem éri meg és amit ha ic nézünk azért ha valaki öl azt nem azért teszi mert annyire szeret ölni hanem hogy előnye legyen, könnyebb utat választ úgy mond. Talán azt kéne, hogy oké legyen börtön ahonnan nem lehet kijutni és nem engedély köteles a karik bezárása de legyen valami előnye is annak amiért van értelme vállalni a kockázatot pl minden kijátszott kariölésért járjon arany, exp tárgy jutalom
Akairo
Akairo
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 16:52

Pont ez az amit mondok, hogy expben, amint kijut ugyan annyit kapjon, mint aki idekint teljesít küldetést egy feltétellel a végén kap egyszeri jutalmat (pl 900 expet 3-5 szintlépés). A büntetést pedig abban érezze a karakter, hogy egy időt el kell ott töltenie, további egy hátrány még van, különleges tárgyaktól elesik, csak gyakoriakhoz juthat hozzá. És ez annak a büntetése, hogy elkapták. A zöldek meg addig jóhiszeműen bossoznak tovább élik a zöld életüket Smile Ezt persze tehetik pirosakkal, mint eddig is, a börtön kristály csak egy opció.
Több zöld hullik, mint piros Sad

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Nov. 18 2014, 16:54

Több inaktív zöld hullik, mint inaktív piros. Mert inaktív, de aktív piriből sincsenek sokan. xD De amúgy Szoval és Akairoval értek egyet. A fejlődésben nem kéne lekorlátozni minket. Mi is csak játszani szeretnénk, pont, mint bárki más. a PK-nak pedig pont ez lenne a lényege, hogy gyorsabban fejlődsz, több exp-t szerzel.
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Nov. 18 2014, 17:03

Akairo írta:Shu, egyébként szvsz az a gond hogy most mindenki azt nézi hogy IC szegény zöldiknek mennyire rossz mert a pirosak ölnek. Eddig oké de OOc akartok behozni olyan dolgot hogy senki ne indíthasson pirit mert egyszerűen nem éri meg és amit ha ic nézünk azért ha valaki öl azt nem azért teszi mert annyire szeret ölni hanem hogy előnye legyen, könnyebb utat választ úgy mond. Talán azt kéne, hogy oké legyen börtön ahonnan nem lehet kijutni és nem engedély köteles a karik bezárása de legyen valami előnye is annak amiért van értelme vállalni a kockázatot pl minden kijátszott kariölésért járjon arany, exp tárgy jutalom

Teljesen egyetértek. Ugyanazt bevezetném, ami most van a halloween eventben, és lehessen pl rabolni. Katja elvette pl Trau lóvéját és fegyvereit, de megdolgozott érte. Szóval én egyszerűen többet engednék a játékosoknak, és nem félteném ennyire a karaktereket, és akkor önmagát balanszolná ki a rendszer.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Anatole Saito Kedd Nov. 18 2014, 17:43

Az ötlet tetszik, a kiegyensúlyozását meghagyom annak a staff tagnak, aki ehhez nálam jobban ért. Viszont szívesen mesélnék majd börtönsztorikat. Na de mi a helyzet az esetleges kinti látogatók beengedésével?
Anatole Saito
Anatole Saito
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők

Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Ryuninji Ren Kedd Nov. 18 2014, 22:13

Aki bevállalja a "rosszfiú" szerepét, az viselje is el azt, ami ezzel jár... bármi is legyen az Suspect

_________________
Javaslatok - Page 17 741488085N_vtelen-3_www.kepfeltoltes.hu_
Ryuninji Ren
Ryuninji Ren
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.

Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Suzume Szer. Nov. 19 2014, 00:05

Legyen a sao egy önjelölt hős képző \o/ *szarkazmus*

_________________
Suzume
Suzume
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

17 / 39 oldal Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 39  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.