Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
39 / 39 oldal
39 / 39 oldal • 1 ... 21 ... 37, 38, 39
Re: Javaslatok
Uhh, Cear gyönyörűen leírta, minden pontját. Ilyen például az önerősítő gyűrű is. Hasznos kis cucmók egyébként. ^^
_________________
- Moments:
:.. Ozi féle adatlap ..:___:..Inventory..:__:..Avialany..:__:..Ruhatár..:
~ Háttér: |limegreen| ~ Kiwi: |lawngreen| ~ Pet: |peru|
Kiwi- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 777
Join date : 2015. Jul. 22.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nézegettem a rangsorolt harcrendszer szabályokat, és a speciális képességeknél nagy kavarodást találtam.
Egyrészt az első bekezdés második fele azt sugallja, hogy kevesebb ponttal dobjuk meg a célszámot. (Persze tovább olvasva, meg egy kis indukcióval belátható, hogy ez nem így van, de már találkoztam olyannal, aki csak félig olvas el dolgokat, és jobb, ha minél tisztább egy szabály.)
Másrészt a második bekezdés hirtelen nézőpontot vált, ami elég zavaró tud lenni, többszörös átolvasás után is.
Harmadszor (egy kis játéktechnikai ismeret után) engem speciel nagyon zavar az a kifejezés, hogy használhat, ha egyszer már dobok speciális képességre, akkor szerintem már használok egyet, legfeljebb a képesség nem sikerül. (Ahogy a támadásoknál sem az van, hogy támadhatok, ha eltalálom a célszámot, hanem az, hogy találok.)
Negyedszer a képességeknél (a szabályokban leírtak szerint) római kockával kell a képességekre dobni, szerintem logikusabb, hogy a római számok álljanak a magyarázatban.
(Átírási) Javaslatom, hogy egy kicsit átláthatóbb (és érzékeltethetőbb) legyen a dolog:
A speciális képesség (használatának) sikerét a speciális képesség pontjaid, és a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező ellenfél pontjai határozzák meg.
-Ha neki ugyanannyi, vagy kevesebb pontja van, mint neked akkor a római kockával neked három (III) vagy afölött (IV, V, VI) kell dobnod, máskülönben a képességhasználat sikertelen.
-Ha neki több pontja van, mint neked, de nincs kétszer annyi, akkor négy (IV) vagy afölött (V, VI) kell dobjál, máskülönben a képességhasználat sikertelen.
-Ha neki több, mint kétszer annyi pontja van, mint neked, de nincs háromszor annyi, akkor csak ötös (V) vagy hatos (VI) dobásnál sikerül a képességhasználatod, minden más esetben sikertelen.
-Ha neki, több, mint háromszor annyi pontja van, mint neked, akkor csak hatos (VI) dobásnál sikeres a képességhasználatod, egyébként sikertelen.
Remélem érthető voltam. ^^
- hivatkozás:
- Amennyiben speciális képesség pontjaid megegyeznek vagy nagyobbak az ellenfél legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező játékosánál, akkor a római kockával három (3) vagy afölött (4, 5, 6) kell dobjál. Amennyiben kevesebbek, de nem érik el/nem haladják meg annak a felét, akkor négy (4) vagy afölött (5, 6) kell dobjál.
Amennyiben a csapatban a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező karakternek kétszerese vagy több a speciális képesség pontjai, mint az ellenfél valamelyik tagjának, akkor az az ellenfél csak ötös (5) vagy hatos (6) dobásnál használhat speciális képességeket. Háromszoros vagy afölött értéknél csak hatos (6) dobásnál használhat.
Egyrészt az első bekezdés második fele azt sugallja, hogy kevesebb ponttal dobjuk meg a célszámot. (Persze tovább olvasva, meg egy kis indukcióval belátható, hogy ez nem így van, de már találkoztam olyannal, aki csak félig olvas el dolgokat, és jobb, ha minél tisztább egy szabály.)
Másrészt a második bekezdés hirtelen nézőpontot vált, ami elég zavaró tud lenni, többszörös átolvasás után is.
Harmadszor (egy kis játéktechnikai ismeret után) engem speciel nagyon zavar az a kifejezés, hogy használhat, ha egyszer már dobok speciális képességre, akkor szerintem már használok egyet, legfeljebb a képesség nem sikerül. (Ahogy a támadásoknál sem az van, hogy támadhatok, ha eltalálom a célszámot, hanem az, hogy találok.)
Negyedszer a képességeknél (a szabályokban leírtak szerint) római kockával kell a képességekre dobni, szerintem logikusabb, hogy a római számok álljanak a magyarázatban.
(Átírási) Javaslatom, hogy egy kicsit átláthatóbb (és érzékeltethetőbb) legyen a dolog:
A speciális képesség (használatának) sikerét a speciális képesség pontjaid, és a legtöbb speciális képesség ponttal rendelkező ellenfél pontjai határozzák meg.
-Ha neki ugyanannyi, vagy kevesebb pontja van, mint neked akkor a római kockával neked három (III) vagy afölött (IV, V, VI) kell dobnod, máskülönben a képességhasználat sikertelen.
-Ha neki több pontja van, mint neked, de nincs kétszer annyi, akkor négy (IV) vagy afölött (V, VI) kell dobjál, máskülönben a képességhasználat sikertelen.
-Ha neki több, mint kétszer annyi pontja van, mint neked, de nincs háromszor annyi, akkor csak ötös (V) vagy hatos (VI) dobásnál sikerül a képességhasználatod, minden más esetben sikertelen.
-Ha neki, több, mint háromszor annyi pontja van, mint neked, akkor csak hatos (VI) dobásnál sikeres a képességhasználatod, egyébként sikertelen.
Remélem érthető voltam. ^^
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
A kérdéseimre a válaszokat zömmel megkaptam,
úgy gondolom teljesen indokolt volt a probléma felvetése,
és megoldási javaslattal is éltem,
semmiképp sem a dühöngő tárgya,
mivel nem személyes ellentétről van szó.
A javaslat tételi fázis következik:
Mivel Strea admin a saját karakterével kapcsolatban nem bíráskodhat, ezért felkérném a másik pályázat-elbírálással megbízott admint: Argo-t, hogy ha visszatért nyaralásból, vagy* Klein-t, aki mindeddig a pályázat elbírálásokkal foglalkozott, hogy vizsgálja meg az itt és itt leírtak igazság tartalmát, és ennek fényében, ha indokoltnak ítéli, tegyen intézkedést a normakontroll jegyében.
*A staff feladatköri leírása nincs frissítve vagy nem a jelenlegi helyzetet tükrözi: https://swordartonline.hungarianforum.com/t2531-admini-es-moderatori-feladatkorok
úgy gondolom teljesen indokolt volt a probléma felvetése,
és megoldási javaslattal is éltem,
semmiképp sem a dühöngő tárgya,
mivel nem személyes ellentétről van szó.
A javaslat tételi fázis következik:
Mivel Strea admin a saját karakterével kapcsolatban nem bíráskodhat, ezért felkérném
*A staff feladatköri leírása nincs frissítve vagy nem a jelenlegi helyzetet tükrözi: https://swordartonline.hungarianforum.com/t2531-admini-es-moderatori-feladatkorok
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Tisztelt Danee!
Megvizsgáltam az általad benyújtott panaszt, noha formai okokra hivatkozva akár el is zárkózhattam volna ettől.
Eljárást abban az esetben indíthatnék, ha a problémát először az érintett felhasználóval megbeszéled, és ott esetleg nem sikerül egyezségre jutnotok. Ebben az esetben privát üzenetben fordulhatsz az adminok egyikéhez, aki vagy a saját hatásköre alatt dönt, vagy admintársa(i) elé tárja a panaszodat, hogy közösen megbeszéljék. A panasz nyilvánosság elé tárása semmiképp sem célravezető és tisztességes módszer.
Ami a panasz tárgyát illeti, a képesség általam került elfogadásra. Mivel a pontozás átalakítása összességében nem erősít az adott tárgyon, hiszen az plusz pontokat nem szerez, mindemellett jelentős erőforrás áldozatokra van szükség egy nagymértékű átalakításhoz, így a Klein-féle egyszemélyes vizsgálóbizottság úgy ítéli meg, hogy nem indokolt a további beavatkozás.
Ha az ítélettel nem értesz egyet, privát üzenetben fellebbezhetsz.
Megvizsgáltam az általad benyújtott panaszt, noha formai okokra hivatkozva akár el is zárkózhattam volna ettől.
Eljárást abban az esetben indíthatnék, ha a problémát először az érintett felhasználóval megbeszéled, és ott esetleg nem sikerül egyezségre jutnotok. Ebben az esetben privát üzenetben fordulhatsz az adminok egyikéhez, aki vagy a saját hatásköre alatt dönt, vagy admintársa(i) elé tárja a panaszodat, hogy közösen megbeszéljék. A panasz nyilvánosság elé tárása semmiképp sem célravezető és tisztességes módszer.
Ami a panasz tárgyát illeti, a képesség általam került elfogadásra. Mivel a pontozás átalakítása összességében nem erősít az adott tárgyon, hiszen az plusz pontokat nem szerez, mindemellett jelentős erőforrás áldozatokra van szükség egy nagymértékű átalakításhoz, így a Klein-féle egyszemélyes vizsgálóbizottság úgy ítéli meg, hogy nem indokolt a további beavatkozás.
Ha az ítélettel nem értesz egyet, privát üzenetben fellebbezhetsz.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
A feladatkörök frissítve vannak és tükrözik a helyzetet, csupán egy félreértés volt a Pályázatok elbírálása résznél
Argo- Mesélő
- Hozzászólások száma : 1000
Join date : 2013. Aug. 27.
Re: Javaslatok
Lenne egy-két ötletem, avagy javaslatom a kasztokkal kapcsolatban. c:
- Szerintem a Lovag kaszt gyengébb és nem annyira hívogató a többi kaszthoz képest, legalábbis képességek terén jócskán a többi mögött van. Így hát van egy kaszt képesség javaslatom. c:
Rohamozás - a lovag, ha maradt még páncélpontja, megrohamozhatja az ellenséget pajzsával és 1/2 (Halál/Korona) esetleg 1/6 eséllyel elkábíthatja egy körre.
- Az árnyharcosnál ugyanez. Azt szeretném javasolni, hogy - mivel amúgy is ez a fórum zsivány kasztja - negyedik felvehető alapjártasságként megkaphassák a rejtőzést (szóval nem ingyen csak nem foglal slotot a többi mellett). Esetleg az is megoldás lehet (ha ezt túl OP-nak találjátok), hogy féláron vehetik meg ezeket a jártasságokat.
- Javaslom, hogy vezessük vissza a petek támadhatóságát, mert ha valaki úgy játssza ki, eléggé OP lehet, ha nem támadhatják (képzeljetek el egy medvét, amit nem tudtok kikerülni, mert gyorsabb, mint ti). Sebezni nem tudjátok, de ő tud titeket. Az pedig nem túl reális, hogy úgy dobtok támadásra, hogy esélyetek sincs támadni. Persze, ha megoldjátok kreatívan a kikerülést, akkor rendben. De még mindig elétek ugorhat, meg... tudjátok miről beszélek. Ha pedig támogató pet, akkor nyilván nem ő meg előre, így az idomárt kell támadni. De ha a pet sebezhetetlen, miért menne az idomár?
Most hirtelen ennyi jutott eszembe. c:
- Szerintem a Lovag kaszt gyengébb és nem annyira hívogató a többi kaszthoz képest, legalábbis képességek terén jócskán a többi mögött van. Így hát van egy kaszt képesség javaslatom. c:
Rohamozás - a lovag, ha maradt még páncélpontja, megrohamozhatja az ellenséget pajzsával és 1/2 (Halál/Korona) esetleg 1/6 eséllyel elkábíthatja egy körre.
- Az árnyharcosnál ugyanez. Azt szeretném javasolni, hogy - mivel amúgy is ez a fórum zsivány kasztja - negyedik felvehető alapjártasságként megkaphassák a rejtőzést (szóval nem ingyen csak nem foglal slotot a többi mellett). Esetleg az is megoldás lehet (ha ezt túl OP-nak találjátok), hogy féláron vehetik meg ezeket a jártasságokat.
- Javaslom, hogy vezessük vissza a petek támadhatóságát, mert ha valaki úgy játssza ki, eléggé OP lehet, ha nem támadhatják (képzeljetek el egy medvét, amit nem tudtok kikerülni, mert gyorsabb, mint ti). Sebezni nem tudjátok, de ő tud titeket. Az pedig nem túl reális, hogy úgy dobtok támadásra, hogy esélyetek sincs támadni. Persze, ha megoldjátok kreatívan a kikerülést, akkor rendben. De még mindig elétek ugorhat, meg... tudjátok miről beszélek. Ha pedig támogató pet, akkor nyilván nem ő meg előre, így az idomárt kell támadni. De ha a pet sebezhetetlen, miért menne az idomár?
Most hirtelen ennyi jutott eszembe. c:
Nanise- Harcművész
- Hozzászólások száma : 62
Join date : 2017. May. 05.
Age : 18
Tartózkodási hely : Miért érdekel? c:
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Javaslatok
Nanise írta:
- Javaslom, hogy vezessük vissza a petek támadhatóságát, mert ha valaki úgy játssza ki, eléggé OP lehet, ha nem támadhatják (képzeljetek el egy medvét, amit nem tudtok kikerülni, mert gyorsabb, mint ti). Sebezni nem tudjátok, de ő tud titeket. Az pedig nem túl reális, hogy úgy dobtok támadásra, hogy esélyetek sincs támadni. Persze, ha megoldjátok kreatívan a kikerülést, akkor rendben. De még mindig elétek ugorhat, meg... tudjátok miről beszélek. Ha pedig támogató pet, akkor nyilván nem ő meg előre, így az idomárt kell támadni. De ha a pet sebezhetetlen, miért menne az idomár?
a pet nem sebezhetetlen, csak közvetlenül nem támadható: területi sebzést ugyanúgy elszenvedi.
ha a pet közvetlenül is sebezhető, akkor az idomárok összes ellenfele a petet fogja támadni, mivel annak éppen fele annyi életpontja van, mint az idomárnak, ha a pet élete nullázódik, akkor az idomár veszített
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Ezt ki lehet kerülni c:
- ugyanannyi HP-ja legyen
- ha support a pet és az idomár közelebb van, közbeléphet, akkor nincs támadási esély, ergo vagy az idomárt kell támadni, vagy számítani kell arra, hogy luft lesz. Elvégre egy 200 méterre lévő célponthoz nehezebb eljutni, mint ahhoz, aki tíz méterre van c: A területi sebzés pedig korántsem olyan gyakori, hogy nagyobb kárt tegyenek a petben, így az nyugodtan támadhat/blokkolhat, míg az idomár hátul áll.
- ugyanannyi HP-ja legyen
- ha support a pet és az idomár közelebb van, közbeléphet, akkor nincs támadási esély, ergo vagy az idomárt kell támadni, vagy számítani kell arra, hogy luft lesz. Elvégre egy 200 méterre lévő célponthoz nehezebb eljutni, mint ahhoz, aki tíz méterre van c: A területi sebzés pedig korántsem olyan gyakori, hogy nagyobb kárt tegyenek a petben, így az nyugodtan támadhat/blokkolhat, míg az idomár hátul áll.
Nanise- Harcművész
- Hozzászólások száma : 62
Join date : 2017. May. 05.
Age : 18
Tartózkodási hely : Miért érdekel? c:
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Javaslatok
A pet kapcsán egyetértek vele. Persze konkrét megoldásom nincs, de nekem nagyon hiányzik valamennyire a régi rendszer, mikor Chan egy switchel mentette meg kétségbeesetten Álmot egy párbajban, vagy mikor még teli volt adrenalinnal egy idomáros meccs, hogy figyelni kellett még egy életcsíkot
Még esetleg megoldásnak az jutott eszembe, hogy ne essen ki az idomár feltétlenül, ha nullázódik a petje. ><; De csak ötlet.
Még esetleg megoldásnak az jutott eszembe, hogy ne essen ki az idomár feltétlenül, ha nullázódik a petje. ><; De csak ötlet.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Ehhez mit szóltok?
- A userek eldönthetnék, hogy olyan meccset akarnak-e, ahol lehet a petet is támadni, vagy olyat, ahol csak a területi/tömegsebzés hat rá.
- Ha leütik a petet - akinek fele akkor HP-ja van, mint az idomárnak, akkor még az idomár fele életét is le kell vinni, hogy győztes csata legyen. Ugyanez féléletes csatánál is, ha pedig levitték a pet fele HP-ját, már nem harcolhat/elkábul.
Amikor volt a változtatás, kb. két hónapig volt ez a vegyes rendszer, szerintem visszahozhatnánk. c: És persze a másik két javaslatra is kíváncsian várom a vélemémyeket~
- A userek eldönthetnék, hogy olyan meccset akarnak-e, ahol lehet a petet is támadni, vagy olyat, ahol csak a területi/tömegsebzés hat rá.
- Ha leütik a petet - akinek fele akkor HP-ja van, mint az idomárnak, akkor még az idomár fele életét is le kell vinni, hogy győztes csata legyen. Ugyanez féléletes csatánál is, ha pedig levitték a pet fele HP-ját, már nem harcolhat/elkábul.
Amikor volt a változtatás, kb. két hónapig volt ez a vegyes rendszer, szerintem visszahozhatnánk. c: És persze a másik két javaslatra is kíváncsian várom a vélemémyeket~
Nanise- Harcművész
- Hozzászólások száma : 62
Join date : 2017. May. 05.
Age : 18
Tartózkodási hely : Miért érdekel? c:
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Javaslatok
Lovag kaszt: az elkábítást abszolút nem támogatom, arról nem is beszélve, hogy mihez képest maradt még páncélja? Az első kiskör után? Egy jól felépített lovag karakter páncéljának minimum 1 támadást ki kell bírnia; itemekkel pedig mindig pótolható a páncél.
A lovagok nagyon nagy előnye a személyi védelem. Én inkább ebből a szemszögből erősíteném a kasztot s odaadnám a lovagoknak az 1 személyi védelmet minden olyan esetben, amikor fel van szerelve a pajzsuk - tehát nem tenném pajzs-itemképi speccé azt. Azon pajzsok, amiknek leírásában külön szerepel, pedig az 1-hez képest adnák a plusz védelmüket. Ki hogy vélekedik erről? (Elsősorban az érintetteket kérdezve.)
Az árnyharcos kaszt erős. Ellentétben az első tierrel, amikor még KA belevette a számolásba a két fegyverrel való harcot, a későbbi tiereknél (majd a receptnélküliek bekerülésekor T1-nél is) a fegyverek ugyanannyi statot kaptak, mint más kasztok fegyverei, nem pedig azoknak a felét. Tehát az árnyharcosnak T3-on pl +18 statja van minden nélkül, a támadásaik számolása pedig erre még rá is dob. Én nem erősíteném tovább őket.
A pet támadhatósága nehéz kérdés. Mindigis az volt. Ha a petnek fele élete van, de támadható, az ellenfeleknek elég feleannyi sebzést bevinniük, hogy gyakorlatilag harcképtelenné tegyék az idomárt. Ha az idomár leswitchelheti a petjét és fordítva, az ellenfeleknek másfélszer annyi sebzést kell bevinniük; ha a pet nem switchelhet, meg senki sem fogja a petet támadni és ott vagyunk, ahol eddig. Ha a petnek ugyanannyi hp-ja van, az ellenfélnek kétszer annyi sebzést kell bevinnie, hogy a sebződése 0-ra essen (tehát le kell ütnie a petet és az idomárt is, hogy ne sebződjön; más kasztok ellen pedig ehhez 1x levinni azt a teljes életét az ellennek). Ha az idomár nem esik ki, amikor a petnek nullázódik az élete, az ellenfélnek ugyanúgy másfélszeres sebzést kell bevinnie a nyeréshez. Ha pozíciótól tennénk függővé a célpontot, helycserével az ellenfélnek ugyanúgy kétszeres sebződést kellene bevinnie.
Azért lett bevezetve a pet támadhatatlansága párbajok és szörnyharcok során, mert sehogyan sem lehet egyensúlyba helyezni ezt a dolgot. Ettől függetlenül azonban, ahogy azt Danee írta, a területi sebződésektől ők sincsenek védve, illetve párbajon és mobok elleni harcon kívül (tehát pl védett övezeten kívüli, jk-jk elleni, nem párbaj keretein belül véghezvitt harcnál) a pet ugyanúgy támadható és megölhető, mint régen.
A lovagok nagyon nagy előnye a személyi védelem. Én inkább ebből a szemszögből erősíteném a kasztot s odaadnám a lovagoknak az 1 személyi védelmet minden olyan esetben, amikor fel van szerelve a pajzsuk - tehát nem tenném pajzs-itemképi speccé azt. Azon pajzsok, amiknek leírásában külön szerepel, pedig az 1-hez képest adnák a plusz védelmüket. Ki hogy vélekedik erről? (Elsősorban az érintetteket kérdezve.)
Az árnyharcos kaszt erős. Ellentétben az első tierrel, amikor még KA belevette a számolásba a két fegyverrel való harcot, a későbbi tiereknél (majd a receptnélküliek bekerülésekor T1-nél is) a fegyverek ugyanannyi statot kaptak, mint más kasztok fegyverei, nem pedig azoknak a felét. Tehát az árnyharcosnak T3-on pl +18 statja van minden nélkül, a támadásaik számolása pedig erre még rá is dob. Én nem erősíteném tovább őket.
A pet támadhatósága nehéz kérdés. Mindigis az volt. Ha a petnek fele élete van, de támadható, az ellenfeleknek elég feleannyi sebzést bevinniük, hogy gyakorlatilag harcképtelenné tegyék az idomárt. Ha az idomár leswitchelheti a petjét és fordítva, az ellenfeleknek másfélszer annyi sebzést kell bevinniük; ha a pet nem switchelhet, meg senki sem fogja a petet támadni és ott vagyunk, ahol eddig. Ha a petnek ugyanannyi hp-ja van, az ellenfélnek kétszer annyi sebzést kell bevinnie, hogy a sebződése 0-ra essen (tehát le kell ütnie a petet és az idomárt is, hogy ne sebződjön; más kasztok ellen pedig ehhez 1x levinni azt a teljes életét az ellennek). Ha az idomár nem esik ki, amikor a petnek nullázódik az élete, az ellenfélnek ugyanúgy másfélszeres sebzést kell bevinnie a nyeréshez. Ha pozíciótól tennénk függővé a célpontot, helycserével az ellenfélnek ugyanúgy kétszeres sebződést kellene bevinnie.
Azért lett bevezetve a pet támadhatatlansága párbajok és szörnyharcok során, mert sehogyan sem lehet egyensúlyba helyezni ezt a dolgot. Ettől függetlenül azonban, ahogy azt Danee írta, a területi sebződésektől ők sincsenek védve, illetve párbajon és mobok elleni harcon kívül (tehát pl védett övezeten kívüli, jk-jk elleni, nem párbaj keretein belül véghezvitt harcnál) a pet ugyanúgy támadható és megölhető, mint régen.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Javaslatok
Lovag: úgy értettem, hogy amíg van páncélpontja, addig használhatná. c: Viszont ez a változtatás is jó, szerintem~
Szerintem ez nem volt nehéz kérdés, csak azt csináltunk belőle, mert nincs rendesen kibalanszolva. Ha egy pet csak területi/tömeg sebzéssel támadható, könnyedén használhatják pajzsnak egy küzdelemben. Egy olyan pajzsnak, ami támad is. Ez semmiképpen sem jó. Éppen azért nem, mert így az idomárnak semmi mást nem kell csinálnia, minthogy messze megy a pettől és az ellenfelétől, így az ellenfélnek nincs esélye támadni - hacsak nem elég kreatív, de ha nem gyorsabb a petnél, akkor ez is mindegy - a meccs pedig el is dőlt. Igen, nem így kell és nem így fog az idomár játszani, benyel egy kis sebzést, de így, hogy a pet majdnem támadhatatlan, 80% eséllyel ő fog nyerni. Arról nem is beszélve, hogy első sebzésig tartó párbajnál így egyértelmű, hogy ki fog nyerni.
Igen, a duplaélet is gond, de régebben sem úgy volt, hogy mindkettőt le kellett ütni a győzelemhez. Elég volt az egyiket és célszerű volt a petet. Viszont, aki idomár ellen megy harcba, annak eleve számítania kell, hogy 2v1 harcban fog részt venni. Ez az erőssége és ezért gyengébbek maguk az idomárok, mert általában ők a supportok. A harcosnak sem mondjuk, hogy igazságtalan az, hogy 110%-os az alapsebzése, ahogyan az sem igazságtalan, ha vaksötétben harcolunk, de az ellenfél lát minket, mert van Látás jártassága, míg mi inkább Akrobatikára raktunk.
Ezért gondoltam arra, amit fentebb leírtam: egyfelől, lehetne vegyes a rendszer - ez abban a két hónapban is jól működött, mindenki meg tudta beszélni, hogy melyik rendszer szerint mennek -, másfelől lehetne az, hogy az össz bevitt sebzést nézzük, nem pedig azt, hogy mennyit sebeztünk a petre és mennyit az idomárra. Vagyis: ha van egy 100 HP-s idomár, akkor úgy is le lehetne győzni, hogy 30 sebzést kap a pet, 70-et pedig ő. Féléletesnél ugyanez, összesen csak 50 sebzést kell bevinni. Első sebzésig tartónál pedig mindegy. Így megvan a 2v1 felállás, viszont nem lesz a pet pajzsként használható. Ez elfogadható? c:
Bossnál pedig lehetne külön számolni a HP-ját, hiszen nem egy felszerelés a pet, hanem egy 'élőlény'.
Szerintem ez nem volt nehéz kérdés, csak azt csináltunk belőle, mert nincs rendesen kibalanszolva. Ha egy pet csak területi/tömeg sebzéssel támadható, könnyedén használhatják pajzsnak egy küzdelemben. Egy olyan pajzsnak, ami támad is. Ez semmiképpen sem jó. Éppen azért nem, mert így az idomárnak semmi mást nem kell csinálnia, minthogy messze megy a pettől és az ellenfelétől, így az ellenfélnek nincs esélye támadni - hacsak nem elég kreatív, de ha nem gyorsabb a petnél, akkor ez is mindegy - a meccs pedig el is dőlt. Igen, nem így kell és nem így fog az idomár játszani, benyel egy kis sebzést, de így, hogy a pet majdnem támadhatatlan, 80% eséllyel ő fog nyerni. Arról nem is beszélve, hogy első sebzésig tartó párbajnál így egyértelmű, hogy ki fog nyerni.
Igen, a duplaélet is gond, de régebben sem úgy volt, hogy mindkettőt le kellett ütni a győzelemhez. Elég volt az egyiket és célszerű volt a petet. Viszont, aki idomár ellen megy harcba, annak eleve számítania kell, hogy 2v1 harcban fog részt venni. Ez az erőssége és ezért gyengébbek maguk az idomárok, mert általában ők a supportok. A harcosnak sem mondjuk, hogy igazságtalan az, hogy 110%-os az alapsebzése, ahogyan az sem igazságtalan, ha vaksötétben harcolunk, de az ellenfél lát minket, mert van Látás jártassága, míg mi inkább Akrobatikára raktunk.
Ezért gondoltam arra, amit fentebb leírtam: egyfelől, lehetne vegyes a rendszer - ez abban a két hónapban is jól működött, mindenki meg tudta beszélni, hogy melyik rendszer szerint mennek -, másfelől lehetne az, hogy az össz bevitt sebzést nézzük, nem pedig azt, hogy mennyit sebeztünk a petre és mennyit az idomárra. Vagyis: ha van egy 100 HP-s idomár, akkor úgy is le lehetne győzni, hogy 30 sebzést kap a pet, 70-et pedig ő. Féléletesnél ugyanez, összesen csak 50 sebzést kell bevinni. Első sebzésig tartónál pedig mindegy. Így megvan a 2v1 felállás, viszont nem lesz a pet pajzsként használható. Ez elfogadható? c:
Bossnál pedig lehetne külön számolni a HP-ját, hiszen nem egy felszerelés a pet, hanem egy 'élőlény'.
Nanise- Harcművész
- Hozzászólások száma : 62
Join date : 2017. May. 05.
Age : 18
Tartózkodási hely : Miért érdekel? c:
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Javaslatok
Én úgy gondolom, hogy akkor sem volt gond az egyensúllyal csak valamiért az idomárok konokul ragaszkodnak ahhoz, hogy a pet legyen a fő támadó erő a maga fél életével. Én annyit javasolnék,hogy egyrészt az idomárok fogadják már el azt, hogy a pet csak segítségnek van és nem élő fegyvernek így, hozzuk vissza a régi rendszert és a pet és az idomár turja switchelni egymást viszont ők is kapják meg a normális fegyvereiket (nem síp meg ilyen baromságok) amik erőt adnak nem írányitást. Ha ballanszolva osztanák el az erő és irányitás pontokat nem lenne gond ha a pet kiesik csak csökken a sebzés de ezt meg simán ellensúlyozza a 3. Körönkénti extra képesség és a másfélszeres élet. Ha meg minden áron ragaszkodik valaki ahhoz, hogy az idomár nem tud harcolni igenis vállalja azt, hogy ha a pet kiesik akkor ő haszontalanná válik.
Sakuya- Mesélő
- Hozzászólások száma : 146
Join date : 2016. May. 19.
Re: Javaslatok
Strea írta:
Lovag kaszt: Én inkább ebből a szemszögből erősíteném a kasztot s odaadnám a lovagoknak az 1 személyi védelmet minden olyan esetben, amikor fel van szerelve a pajzsuk - tehát nem tenném pajzs-itemképi speccé azt. Azon pajzsok, amiknek leírásában külön szerepel, pedig az 1-hez képest adnák a plusz védelmüket. Ki hogy vélekedik erről? (Elsősorban az érintetteket kérdezve.)
támogatom az elképzelést, így a lovag már nem egyszerű bokszzsák lenne csupán, hanem kvázi testőr funkciót is elláthatna
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Szerintem az idomároknak mindig is megvolt a választási lehetősége, hogy egy kt-ban mit játszik ki, egyáltalán be vonja-e a petet a harcba. Ahogy azt is választhatják, hogy supportok lesznek - lsd. Ayani, azt is választhatják, hogy a petjük lesz erős, és irányításra tesznek - a legtöbb idomár így tesz, habár erre a fő ösztönző erő talán az a tény, hogy minden egyes fegyverük irányításpontot ad, és nincsenek olyan idomárok által felszerelhető fegyverek, amelyek erőre hasonlóan magas szinten koncentrálnak. Ha két féléből lehetne választani, máris összetettebb lenne a karakterkoncepció és felépítés. Lényegében nem az lenne, hogy "elpocsékolja" az ember az erőre rakott pontokat, mert hát úgyis a pet támad nagyobbat, mert a fegyver ahhoz ad hozzá jó adag - 2-3 szintnyi, vagy több - pontot.
Ezzel a rendszerrel talán átgondolt idomár koncepciók jönnének létre, és lenne olyan karakter, aki érthető módon nem bízik meg a petjében, és nem erősíti túl - KA-nak volt még anno ilyen karaktere.
Szóval ez a fegyveres ötlet szerintem jó.
Mégis, igazság szerint úgy gondolom, hogy idomár kérdésben, meg úgy alapból bármilyen kérdésben, fontos leszögezni, hogy ez egy szerepjáték oldal. A harc leírása, a történések kijátszása a legfontosabb. És igen, lehet azzal csalni, ha egy medvéd van, meg azzal is, ha egy hangyád van. Mert kijátszás van. És lehetnek olyan játékaid is, ahol az ellenfél ellehetetleníti a petet - miért is ne eshetne az állat le egy mély gödörbe? A Rakátacsapat újabb vermet ásott, pikachu meg belezuttyant. A kreativitást igenis pártolni kell, nem pedig azon agyalni, hogy úristen, ha ilyet játszik ki, az csalás, mert nem nyerhetek, mert ellehetetlenített. Ennek ellenkezője a bossharcok meg bármilyen más ehhez hasonló pontokra építő idiotizmus, ami alapvetően elveszi az oldalnak azt az énjét, hogy írásokról beszélünk, és átveszi az irányítást az mmorpg pontozásos rendszere - annyi különbséggel, hogy míg ott szükség van a saját kézügyességedre legalább, vagy a helyzet gyors átgondolására, ezekben a helyzetekben elég csak kockákat dobálgatnod, meg begyűjtened az xp-t, és de fasza. Így szembetalálhatjuk magunkat akár olyan esetekkel is, hogy életképtelen kislány karakterecskék, akik személyiségükből adódóan nem is járnának el farmolni, magas szintűek, míg egy farmolásra beállított karakter, aki évekig küzd a huszas szintért. Nem lehet egységbe hozni mindent. Ez nem az a játék és közeg, ahol minden jó lesz. Ha így csinálod a petekkel, akkor az lesz a baj, ha úgy csinálod, akkor az lesz a baj, nézőpont kérdése.
Kérdem én, nem az lenne a legfontosabb, hogy mint user, eldöntsd, hogyan akarod kijátszani, mi a legélvezetesebb a TE számodra? Chan, ha te úgy akarod kijátszani az Álomkelős szituációkat, miért nem teszed? Persze, megeshet, hogy előtte meg kell beszélned a másikkal, te figyi, mi lenne, ha most a petem is sebezhető lenne. De többnyire úgyis olyanokkal játszik az ember, akikkel előtte már legalább pár mondatot beszélt, vagy ha nem, akkor a játékostárs keresőben előre leírja, vagy üzenetben tájékoztatja. Nem nagy dolog. Hiába pontosítjuk, fölösleges szabályokat alkotni rá, mert úgysem használja senki sem úgy azokat a szabályokat. Én tisztában sem vagyok a szabályokkal, nemhogy használjam őket.. Úgy játszatom a karakterem és a petet, ahogy ésszerűnek tartom - egy Szophie és egy Vezér ésszerűtlen keretei között. Szóval ahelyett, hogy ilyesmiken vitatkoznánk, ami úgyis csak a bossharcok további bonyolítását segítheti elő maximum, mert a küzdőtereken úgysincs az alapvetőn kívül annyira átlagosan elfogadott rend, mi lenne, ha azt segítenénk elő, hogy kreatívabban ki legyen játszva azok a petek, és nem holmi szabályok mögé burkolóznánk. Tisztelet a kivételnek. Nem. Én sem vagyok az. Nem tudom kijátszani Vezért normálisan. Még dolgozok az ügyön De ha egyszer egy ilyen antiszociális szemét..
Még valami.. Ha valami nem működik, lehet olyat csinálni, hogy figyelmen kívül hagyjátok. Most mondhatnánk példát arra is, hogy.. mi a francért nem vette észre senki Szophiet a térképen, amikor már rég kint van? Tudok erre magyarázatot adni? Nem. Ésszerű az a felvetés, hogy nem bujdokol, de kerüli az embereket,
és egész egyszerűen nem fut össze másokkal? Igen. Akkor hagyjuk a francba a rendszert, meg a kijátszás ezen szintjét, már ha nem akarunk nagy kommandókba kezdeni a másik ellen. Egész egyszerűen hunyjunk szemet az ilyen apró technikai bakik felett, és kész. Nem kell mindent túlerőltetni meg tőlmagyarázni.
Ezzel a rendszerrel talán átgondolt idomár koncepciók jönnének létre, és lenne olyan karakter, aki érthető módon nem bízik meg a petjében, és nem erősíti túl - KA-nak volt még anno ilyen karaktere.
Szóval ez a fegyveres ötlet szerintem jó.
Mégis, igazság szerint úgy gondolom, hogy idomár kérdésben, meg úgy alapból bármilyen kérdésben, fontos leszögezni, hogy ez egy szerepjáték oldal. A harc leírása, a történések kijátszása a legfontosabb. És igen, lehet azzal csalni, ha egy medvéd van, meg azzal is, ha egy hangyád van. Mert kijátszás van. És lehetnek olyan játékaid is, ahol az ellenfél ellehetetleníti a petet - miért is ne eshetne az állat le egy mély gödörbe? A Rakátacsapat újabb vermet ásott, pikachu meg belezuttyant. A kreativitást igenis pártolni kell, nem pedig azon agyalni, hogy úristen, ha ilyet játszik ki, az csalás, mert nem nyerhetek, mert ellehetetlenített. Ennek ellenkezője a bossharcok meg bármilyen más ehhez hasonló pontokra építő idiotizmus, ami alapvetően elveszi az oldalnak azt az énjét, hogy írásokról beszélünk, és átveszi az irányítást az mmorpg pontozásos rendszere - annyi különbséggel, hogy míg ott szükség van a saját kézügyességedre legalább, vagy a helyzet gyors átgondolására, ezekben a helyzetekben elég csak kockákat dobálgatnod, meg begyűjtened az xp-t, és de fasza. Így szembetalálhatjuk magunkat akár olyan esetekkel is, hogy életképtelen kislány karakterecskék, akik személyiségükből adódóan nem is járnának el farmolni, magas szintűek, míg egy farmolásra beállított karakter, aki évekig küzd a huszas szintért. Nem lehet egységbe hozni mindent. Ez nem az a játék és közeg, ahol minden jó lesz. Ha így csinálod a petekkel, akkor az lesz a baj, ha úgy csinálod, akkor az lesz a baj, nézőpont kérdése.
Kérdem én, nem az lenne a legfontosabb, hogy mint user, eldöntsd, hogyan akarod kijátszani, mi a legélvezetesebb a TE számodra? Chan, ha te úgy akarod kijátszani az Álomkelős szituációkat, miért nem teszed? Persze, megeshet, hogy előtte meg kell beszélned a másikkal, te figyi, mi lenne, ha most a petem is sebezhető lenne. De többnyire úgyis olyanokkal játszik az ember, akikkel előtte már legalább pár mondatot beszélt, vagy ha nem, akkor a játékostárs keresőben előre leírja, vagy üzenetben tájékoztatja. Nem nagy dolog. Hiába pontosítjuk, fölösleges szabályokat alkotni rá, mert úgysem használja senki sem úgy azokat a szabályokat. Én tisztában sem vagyok a szabályokkal, nemhogy használjam őket.. Úgy játszatom a karakterem és a petet, ahogy ésszerűnek tartom - egy Szophie és egy Vezér ésszerűtlen keretei között. Szóval ahelyett, hogy ilyesmiken vitatkoznánk, ami úgyis csak a bossharcok további bonyolítását segítheti elő maximum, mert a küzdőtereken úgysincs az alapvetőn kívül annyira átlagosan elfogadott rend, mi lenne, ha azt segítenénk elő, hogy kreatívabban ki legyen játszva azok a petek, és nem holmi szabályok mögé burkolóznánk. Tisztelet a kivételnek. Nem. Én sem vagyok az. Nem tudom kijátszani Vezért normálisan. Még dolgozok az ügyön De ha egyszer egy ilyen antiszociális szemét..
Még valami.. Ha valami nem működik, lehet olyat csinálni, hogy figyelmen kívül hagyjátok. Most mondhatnánk példát arra is, hogy.. mi a francért nem vette észre senki Szophiet a térképen, amikor már rég kint van? Tudok erre magyarázatot adni? Nem. Ésszerű az a felvetés, hogy nem bujdokol, de kerüli az embereket,
és egész egyszerűen nem fut össze másokkal? Igen. Akkor hagyjuk a francba a rendszert, meg a kijátszás ezen szintjét, már ha nem akarunk nagy kommandókba kezdeni a másik ellen. Egész egyszerűen hunyjunk szemet az ilyen apró technikai bakik felett, és kész. Nem kell mindent túlerőltetni meg tőlmagyarázni.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Ez szép és jó, DE! A normális, fair kijátszáshoz olyan szabályokat kell lefektetni, ami a kijátszó félnek is szintúgy normális, fair. Szerintem nem az a legjobb hozzáállás, ha "fenébe a szabályzattal, túl nehéz, úgy sem érteném meg". Ezt jelezni kéne az illetékesenek, mert szvsz nem egy embernek van gondja a bonyolultságával. *szerényen magára mutogat* Ahhoz, hogy ez működjön, az egész szabályzati részt ráncba kéne szedni, úgy, ahogyan van - már azért is, mert vezetőség váltás történt az oldalon, és nem mindegy, ki milyen szabályok által vezet egy frpg oldalt. A probléma viszont az idő- és munkaerőhiányban keresendő - legalábbis vakon célozgatok. Ér a megkövezés, ha esetleg tévednék.
Szerintem szükséges a változtatás - már azért is, mert egy mmo alapú szerepjátékról van szó. Az meg már nem változtat igazán a dolgokon, hogy a petek is külön félként is fel vannak tűntetve a bossharcok sablonján. A felelőség vállalást és a kockázatot hiányolom, ami egy pet halálával járhat. Nagyon kézen vannak vezetve az idomárok. Rengeteg kijátszási lehetőséget biztosítana, ha valaki fel akarná támasztani vagy valami hasonlót tervez. Szophieval abban teljesen egyetértek, hogy a kijátszáson, semmint a fórumbéli grindoláson van a hangsúly.
Szerintem szükséges a változtatás - már azért is, mert egy mmo alapú szerepjátékról van szó. Az meg már nem változtat igazán a dolgokon, hogy a petek is külön félként is fel vannak tűntetve a bossharcok sablonján. A felelőség vállalást és a kockázatot hiányolom, ami egy pet halálával járhat. Nagyon kézen vannak vezetve az idomárok. Rengeteg kijátszási lehetőséget biztosítana, ha valaki fel akarná támasztani vagy valami hasonlót tervez. Szophieval abban teljesen egyetértek, hogy a kijátszáson, semmint a fórumbéli grindoláson van a hangsúly.
Murakumo- Harcművész
- Hozzászólások száma : 35
Join date : 2017. Apr. 26.
Karakterlap
Szint: 19
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Javaslatok
A petek halálának lehetőségével tökéletesen egyet kell értsek, ahogy az ellenkezője is él, a gazda halála - pet életben maradása. Meg én egy kicsit hozzábonyolítottam ehhez a témához a gazda börtönben van - pet odakint van kérdéskört is. A pet halálának kockázatát vállalni kell minden játékon belül - bár én azt hittem, ez jelen pillanatban is élő szabály igazából.. na mindegy. Ám, ahogy a karakterhalál is csak bizonyos játékszituációkban lehetséges - ha pl. egy küldetésnél a mesélő előre kijelenti, hogy ez annyira kemény küldi lesz -, úgy a pet halál is ilyen kategória jelenleg, és lesz is még, amíg az emberek ragaszkodnak a belefektetett munkájukba. Ha valaki ki akar ilyesmit játszani, vagy újraélesztést, szerintem ha kitalálja az ötletet, biztosan lehetősége lesz rá, hogy ki is játssza. Az meg, hogy egy adott karakter mennyire félti a pet életét, szintén szituáció és karakterfüggő. Amíg vannak burkok meg ilyen nyalánkságok, addig minden szituációt ki lehet mesélni, meg lehet oldani, ha az ember akarja. És ha az ember ki akarja játszani azt a szituációt, hogy a pet haldoklik, és félti, akkor szerintem semmi sem akadályozza abban, hogy megtegye mindezt.
(A fenébe a szabályzattal rész nem másnak szól, ez egyéni hülyeségem, de hát ismertek, évek óta túlbonyolítottnak tartom És évek óta játszom a szabályok majdnem teljes ismerete nélkül. Csupán csak azért, mert majdnem teljesen az írás oldaláról tekintek az oldalra, az mmo, karakterfejlődés és harcos részét pedig szinte alig, vagy egyáltalán nem játszom ki. Maximum átlagos összehasonlításképp használom a pontokat, a képességeim és a jártasságaim is a kijátszást segítik, nem pedig az éles helyzetek megoldását. Semmilyen éles helyzetet nem kívánok megoldani, sem taktikákon hetekig törni a fejemet. )
(A fenébe a szabályzattal rész nem másnak szól, ez egyéni hülyeségem, de hát ismertek, évek óta túlbonyolítottnak tartom És évek óta játszom a szabályok majdnem teljes ismerete nélkül. Csupán csak azért, mert majdnem teljesen az írás oldaláról tekintek az oldalra, az mmo, karakterfejlődés és harcos részét pedig szinte alig, vagy egyáltalán nem játszom ki. Maximum átlagos összehasonlításképp használom a pontokat, a képességeim és a jártasságaim is a kijátszást segítik, nem pedig az éles helyzetek megoldását. Semmilyen éles helyzetet nem kívánok megoldani, sem taktikákon hetekig törni a fejemet. )
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Huhh~
Nos mint Lovag is és Idomár is, itt a véleményem helye.
Először is, köszönöm Nanise. <3
Lovagként egyértelmű, mégis néha túl leegyszerűsített a "boxzsák" szerepe. És mivel leegyszerűsített, így lekicsinylő is. Ez mint useres vélemény, a karakter ezzel nem igen foglalkozik, vagy értene egyet velem.
A pajzzsal való támogatást támogatom, na nem, mintha képtelen lenne erre a pajzsom. Viszont akkor az itemekre is ki kéne találni valami cukiságot, ha ez bekerül mint alap kaszt képesség.
Mondjuk... lehetne-e, valami valami olyasmi... hogy, osszon egy bizonyos item (kristály, potion) hatását? Persze, itt megint magam ellen beszélek, de noh Vagy, ha nem ilyen, akkor a pajzsnak lehetne valami sebzés csökkentő hatása, mondjuk pár körig? Csak, hogy javasoljak is, és ne csak véleményezzek.
Idomárként, viszont nagyon egyet tudok érteni a felettem kettővel, akár kijátszást illetően, nagyon... Akár pedig a szabályszerűséggel, ami tény... hogy kicsit sok és a régi egyszerű volt, de! Okkal vannak ott. Egyrészt idővel próbálgattunk, mi hogy volna a jobb, miként történtek visszaélések valamint... igen, mi nők szeretünk túlbonyolítani mindent. Lásd pl gyorsi, ami pár napja meglepett... hogy egyáltalán van. ><"
Önmagában viszont nem haszontalanok és nehezek, inkább az újaknak akiket hirtelen önt el a sok információ. Viszont egy-kettőnek elég is, hogy hátraarcot vágjon. De! A kitérő után vissza: Úgy gondolom, hogy nem is azért mert egy mmo alapú játék az oldal, de inkább azért hogy ne történjenek olyan kvázi kavarodások, hogy egyikük ugye ezt élte meg, a másik meg azt... ugyanarra a játékmódra. Pl védett övezeten belül, egyiküknek sebzőhetet a pet, a másikuknak nem. És ez ellentétet szül. Legyen ez akár azért mert újként nem tudott arról, hogy kijátszhatta volna akár másképp is, kettő itt a valóságban sincs olyan, hogy teljesen más élménnyel lennénk gazdagabbak egy adott eseménytől. De, ha mindkettőt akarjuk, akkor meg lehetne oldani esetleg, hogy az idomároknak a párbajnál legyen egy kiválasztási lehetőségük erre az opcióra?
Nos mint Lovag is és Idomár is, itt a véleményem helye.
Először is, köszönöm Nanise. <3
Lovagként egyértelmű, mégis néha túl leegyszerűsített a "boxzsák" szerepe. És mivel leegyszerűsített, így lekicsinylő is. Ez mint useres vélemény, a karakter ezzel nem igen foglalkozik, vagy értene egyet velem.
A pajzzsal való támogatást támogatom, na nem, mintha képtelen lenne erre a pajzsom. Viszont akkor az itemekre is ki kéne találni valami cukiságot, ha ez bekerül mint alap kaszt képesség.
Mondjuk... lehetne-e, valami valami olyasmi... hogy, osszon egy bizonyos item (kristály, potion) hatását? Persze, itt megint magam ellen beszélek, de noh Vagy, ha nem ilyen, akkor a pajzsnak lehetne valami sebzés csökkentő hatása, mondjuk pár körig? Csak, hogy javasoljak is, és ne csak véleményezzek.
Idomárként, viszont nagyon egyet tudok érteni a felettem kettővel, akár kijátszást illetően, nagyon... Akár pedig a szabályszerűséggel, ami tény... hogy kicsit sok és a régi egyszerű volt, de! Okkal vannak ott. Egyrészt idővel próbálgattunk, mi hogy volna a jobb, miként történtek visszaélések valamint... igen, mi nők szeretünk túlbonyolítani mindent. Lásd pl gyorsi, ami pár napja meglepett... hogy egyáltalán van. ><"
Önmagában viszont nem haszontalanok és nehezek, inkább az újaknak akiket hirtelen önt el a sok információ. Viszont egy-kettőnek elég is, hogy hátraarcot vágjon. De! A kitérő után vissza: Úgy gondolom, hogy nem is azért mert egy mmo alapú játék az oldal, de inkább azért hogy ne történjenek olyan kvázi kavarodások, hogy egyikük ugye ezt élte meg, a másik meg azt... ugyanarra a játékmódra. Pl védett övezeten belül, egyiküknek sebzőhetet a pet, a másikuknak nem. És ez ellentétet szül. Legyen ez akár azért mert újként nem tudott arról, hogy kijátszhatta volna akár másképp is, kettő itt a valóságban sincs olyan, hogy teljesen más élménnyel lennénk gazdagabbak egy adott eseménytől. De, ha mindkettőt akarjuk, akkor meg lehetne oldani esetleg, hogy az idomároknak a párbajnál legyen egy kiválasztási lehetőségük erre az opcióra?
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
javaslom a továbbiakban hagyjuk figyelmen kivül a szabályokat
hiszen ez történik az arénában is jelenleg
és mivel a szabálytalanság esetén a reaklamáció is elutasításra kerül, ezért maguk a szabályok is csak betük sorozata bármiféle erő nélkül
vagy játszunk szabályosan vagy töröljük a szükségtelen szabályokat.
De azt, hogy van szabály, és annak ellenében cselekszük nem látom értelmét.
hiszen ez történik az arénában is jelenleg
és mivel a szabálytalanság esetén a reaklamáció is elutasításra kerül, ezért maguk a szabályok is csak betük sorozata bármiféle erő nélkül
vagy játszunk szabályosan vagy töröljük a szükségtelen szabályokat.
De azt, hogy van szabály, és annak ellenében cselekszük nem látom értelmét.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Strea nagyon szeretné a véleményemet hallani, úgyhogy engedek a kérésének, bár az idomáros vitába belefolyni nem szerettem volna, a lovagos elképzelések meg eddig is egyeztek nagyjából.
Kezdjük a könnyebbel, lovagok. Ha megnézem az oldal lovagjait, a túlnyomó többség tankot épít a karakteréből. Sok páncél, sok élet, magas sebzéstűrés, nagyjából haszontalan egyéb pontok. Maga a kaszt adná magát, hogy support típusú legyen, ezt a fajta változatosságot egyébként is hiányolom, hogy szerepe legyen az egyes kasztoknak a harcok folyamán.
Az valóban jó ötletnek tűnik, hogy a személyi védelmet terjesszük ki kasztbónusznak, így megvalósul a support szerepkör, és kihasználjuk vele a kaszt legnagyobb erősségét, a sebzéstűrést. A ritka/epikus pajzs(ok) pedig kaphatnának crowd control/taunt képességeket is akár. Azt szeretném megtartani, hogy a legendás képes egyedül több embert is védeni, legyen azért egyedi.
Az idomár téma bonyolultabb, sokféle téma belekeveredett, ahogy így átfutottam a véleményeket. Az első és legfontosabb dolog, amit szeretnék leszögezni az, hogy ha valaki valamit ki akar játszani ezen az oldalon, azt senki és semmi nem gátolja. Ha valaki életveszélybe akarja sodorni a petjét, esetleg megölni és visszahozni Silica módjára egy küldetésben, azt eddig is megtehette, és ezután is meg fogja tudni tenni.
Amit itt úgy érzem sokan félreértenek az az, hogy a harcrendszer nem köti meg száz százalékosan a kezeteket, mint szerepjátékos. Lehet kreatívnak lenni, megvalósítani a fantáziáitokat. Amit megköt az egyedül az, hogy ezt milyen játék keretében lehet megtenni. Ironikusan pont abban nem lehet, amit a hardcore szerepjátékosok és az elemi matematika ellenségei úgy megvetnek: a kockázós harcban.
Amikor bekerültek a fórumra az olyan játékok, amelyeknek tétje is volt, mint a tornák vagy az aréna, akkor nekünk, a staffnak az volt a feladatunk, hogy igyekezzünk minél egyenlőbb feltételeket teremteni a játékosok között, és így ne azért nyerjen Pistike vagy Jancsika többet, mert ő teszem azt kardforgató, vagy idomár, hanem mert ügyesebben pontozott, jobban használja a képességeit, aktívabban játszik, stb. A könnyebbség kedvéért vegyük úgy, hogy a kocka hosszú távon mindenkinél egyenlő változóként jelenik meg.
Anno az idomár kaszt ennek nem felelt meg a fenti okok miatt. Nekik vagy szívás volt, mert ha nem volt switch, akkor feleakkora élettel rendelkező petet támadta az élelmesebbje, ha meg volt, akkor ők voltak a királyok, mert ingyen kaptak másfélszeres életet is a plusz képesség(ek) mellé. Ennek lett végül az a megoldása, hogy az ilyen matekra érzékeny harcokban vegyük ki a probléma forrását, vagyis a pet HP-ját az egyenletből.
Nanise leírt egy ötletet, ami nekem tetszik (összesen annyit kelljen sebezni az idomárra és a petre, amennyi az idomár HP-ja), ez nem limitálná a kijátszást, ha jön a medve, lehet azt ütni, és nem kell mindenféle furfangos trükkel megkerülni. Nem adná vissza teljesen azt a feelinget, amit Chan hiányol, de előfordulhat olyan helyzet, amikor csak ÁK-t ütötték, és a végén "meg kell menteni". Szóval összességében nem látok egyelőre hátrányt a jelenlegi rendszerhez képest, aztán ki tudja, lehet hogy valaki rábukkan egy kiskapura.
Amiről még szeretnék véleményt mondani, az az irányítás-erő pontozásos téma. Jelentem, ha megnézitek az összesítőt, találtok erőpontot adó fegyvereket az idomárok számára is Nem feltétlenül olyan jó minőségben, de vannak. És lesznek később is, ha a magasabb tierekben is előkerül az összes fegyver. Ostorozzátok a fegyverkovácsokat, hogy küldizzenek, mert anélkül nem lesznek új fegyverek.
Alternatív megoldásként meg arra gondoltam, és ezt már vázoltam Streának is, hogy az idomár fegyverek többségénél (nem mind, pl. síppal biztos nem fogsz csapkodni) lehetne választani, hogy erőt vagy irányítást adjon, amikor felszereled.
Kezdjük a könnyebbel, lovagok. Ha megnézem az oldal lovagjait, a túlnyomó többség tankot épít a karakteréből. Sok páncél, sok élet, magas sebzéstűrés, nagyjából haszontalan egyéb pontok. Maga a kaszt adná magát, hogy support típusú legyen, ezt a fajta változatosságot egyébként is hiányolom, hogy szerepe legyen az egyes kasztoknak a harcok folyamán.
Az valóban jó ötletnek tűnik, hogy a személyi védelmet terjesszük ki kasztbónusznak, így megvalósul a support szerepkör, és kihasználjuk vele a kaszt legnagyobb erősségét, a sebzéstűrést. A ritka/epikus pajzs(ok) pedig kaphatnának crowd control/taunt képességeket is akár. Azt szeretném megtartani, hogy a legendás képes egyedül több embert is védeni, legyen azért egyedi.
Az idomár téma bonyolultabb, sokféle téma belekeveredett, ahogy így átfutottam a véleményeket. Az első és legfontosabb dolog, amit szeretnék leszögezni az, hogy ha valaki valamit ki akar játszani ezen az oldalon, azt senki és semmi nem gátolja. Ha valaki életveszélybe akarja sodorni a petjét, esetleg megölni és visszahozni Silica módjára egy küldetésben, azt eddig is megtehette, és ezután is meg fogja tudni tenni.
Amit itt úgy érzem sokan félreértenek az az, hogy a harcrendszer nem köti meg száz százalékosan a kezeteket, mint szerepjátékos. Lehet kreatívnak lenni, megvalósítani a fantáziáitokat. Amit megköt az egyedül az, hogy ezt milyen játék keretében lehet megtenni. Ironikusan pont abban nem lehet, amit a hardcore szerepjátékosok és az elemi matematika ellenségei úgy megvetnek: a kockázós harcban.
Amikor bekerültek a fórumra az olyan játékok, amelyeknek tétje is volt, mint a tornák vagy az aréna, akkor nekünk, a staffnak az volt a feladatunk, hogy igyekezzünk minél egyenlőbb feltételeket teremteni a játékosok között, és így ne azért nyerjen Pistike vagy Jancsika többet, mert ő teszem azt kardforgató, vagy idomár, hanem mert ügyesebben pontozott, jobban használja a képességeit, aktívabban játszik, stb. A könnyebbség kedvéért vegyük úgy, hogy a kocka hosszú távon mindenkinél egyenlő változóként jelenik meg.
Anno az idomár kaszt ennek nem felelt meg a fenti okok miatt. Nekik vagy szívás volt, mert ha nem volt switch, akkor feleakkora élettel rendelkező petet támadta az élelmesebbje, ha meg volt, akkor ők voltak a királyok, mert ingyen kaptak másfélszeres életet is a plusz képesség(ek) mellé. Ennek lett végül az a megoldása, hogy az ilyen matekra érzékeny harcokban vegyük ki a probléma forrását, vagyis a pet HP-ját az egyenletből.
Nanise leírt egy ötletet, ami nekem tetszik (összesen annyit kelljen sebezni az idomárra és a petre, amennyi az idomár HP-ja), ez nem limitálná a kijátszást, ha jön a medve, lehet azt ütni, és nem kell mindenféle furfangos trükkel megkerülni. Nem adná vissza teljesen azt a feelinget, amit Chan hiányol, de előfordulhat olyan helyzet, amikor csak ÁK-t ütötték, és a végén "meg kell menteni". Szóval összességében nem látok egyelőre hátrányt a jelenlegi rendszerhez képest, aztán ki tudja, lehet hogy valaki rábukkan egy kiskapura.
Amiről még szeretnék véleményt mondani, az az irányítás-erő pontozásos téma. Jelentem, ha megnézitek az összesítőt, találtok erőpontot adó fegyvereket az idomárok számára is Nem feltétlenül olyan jó minőségben, de vannak. És lesznek később is, ha a magasabb tierekben is előkerül az összes fegyver. Ostorozzátok a fegyverkovácsokat, hogy küldizzenek, mert anélkül nem lesznek új fegyverek.
Alternatív megoldásként meg arra gondoltam, és ezt már vázoltam Streának is, hogy az idomár fegyverek többségénél (nem mind, pl. síppal biztos nem fogsz csapkodni) lehetne választani, hogy erőt vagy irányítást adjon, amikor felszereled.
Quentin- Harcos
- Hozzászólások száma : 164
Join date : 2017. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 28
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Tényleg sokféle témában és sokféle reakció érkezett, így először reagálok mindenkire, utána pedig a második részben átlépünk a következő fázisba, ahol az eddig felvetett megoldásokra fókuszálva folytatnánk a beszélgetést. Elnézést, amiért ennyit kellett várni rám.
@Nanise:
A szabályzat szerint csupán minden harmadik körben engedi a rendszer, hogy egy támadást teljes egészében megakadályozzunk, és ebben a pet sem kivétel - azt akár minden egyes körben el lehet tolni, át lehet ugrani felette, le lehet könyökölni az idomár támadása előtt, ki lehet gáncsolni, el lehet hajolni előle ésatöbbi ésatöbbi, ala kreativitás a harcban. Ha meg az idomár messze megy, tehát bőven ki a küzdőtér zónájából, a rendszer feladásnak érzékeli és véget ér a meccs. Például.
Szóval nem, a pet nem viselkedik pajzsként egy harcban. Sose tette
Ígyis elég bonyolult a harcrendszer, azzal pedig nem oldanánk meg a problémát, hogy betesszük mindkét lehetőséget. Arról meg nem is beszélve, hogy ha in game az idomár eldönthetné, hogy sebződhessen-e a petje vagy nem, ki az, aki önként az előbbit választaná? Olyat meg nem teszek be, hogy random működjön in game, hol így, hol úgy. A sao egy egységes rendszer alapján működik.
Ez sem oldaná meg a problémát már olyan szempontból, amit Chan mondott, hogy plusz adrenalin a harcban, hogy a petet lehet meg kell menteni - de ha tökmindegy ki sebződik, ígyis-úgyis elveszted a meccset, ha leswitcheled a petedet, ha nem, feltéve persze, ha ekkor éri el az összsebződés az idomár életének értékét. Úgy persze lehetne értelme, hogy mondjuk az idomárnak 100/100 élete van, a petnek meg 50/25, és az ellenfél egy 25-ös erejű támadását leváltja az idomár, hogy a pet ne essen ki. De ha az ellenfélnek 60-as a sebzése, és az idomár nem váltja le? Úgy a pet márcsak 25öt sebződhet, tehát az összsebződés nem 60-al megy fel, csak 25tel, az pedig újfent problémaforrás. Átlátható példát felhozva egy 200 sebzéssel rendelkező harcosnak háromszor kéne betalálnia egy 210 sebzéstűréssel rendelkező idomár/pet páros ellen, ha azok tudják switchelni egymást. Ha az ilyesmi ellen találunk megoldást, még jó is lehet ez a rendszer, de egyelőre emiatt nem tartom megfelelőnek.
@Sakuya: A régi rendszer visszahozása pont azért nem jó, mert a másfélszeres élet túl nagy előny. Ezért lett bevezetve az új. A fegyverek nagyobb variációját viszont támogatom.
@Szophie: A rendszer egységes, tehát nem döntheted el, hogy a peted most akkor kivételesen ebben a párbajban sebezhető lesz. Ez nem így működik; azért van a szabályzat, a leírások, mert in game nem működhet valami nagyon fix egy második pillanatban már teljesen máshogy. Tehát igen, a kreativitás fontos, de úgy kell alakítani, hogy ne vágd keresztül azt, ami meg van határozva, tehát ne csalj. A Rakétacsapat vermet ásott, Pikachu meg beleesik, de pont úgy állnak ki a gyökerek, hogy ki tud mászni. A kockás harcok meg ugyanezek, Szo - ott is lehet sőt kell használni a kreativitást, hiszen rajtatok áll, hogyan és mivel magyarázzátok meg a dobást, amit kidobtatok. Lilike ooc egyest dobott, ic támadás közben elesett egy kiálló gyökérben és ezért csak éppenhogy egy erőtlen suhintás fért bele az ellenfele felé, több nem. Quentin is jól leírta ezt.
Hatalmas like. Itt mindenki azért van, hogy szórakozzon, és igenis rugalmasnak kell lenni, ha nem akarjuk szánt szándékkal elrontani a másik szórakozását azáltal, hogy ooc feloldhatatlan dolgok miatt in game vonjuk felelősségre a karaktereket. Ez nem egy olyan szinten szerepjátékra fókuszált oldal, hogy elvárható legyen a másiktól, hogy akkor is maradjon és játsszon, ha ez neki már nem szórakozás.
És mégegy dolog a második hszedhez kapcsolódóan: a burok CSAK a bossok esetében működik. Tehát se minin, se kaziban, se küldetésen, se sehol. Csak a bossoknál. Ez fontos!
@Murakumo: Nagyon lebutítani nem akarom a szabályzatot, de olyan szinten ráncba lesz szedve, hogy egy új karaktert el lehessen indítani anélkül, hogy user a fél hetét a szabályzat olvasásával töltené. Tervezek egy egyfajta összefoglalót, amit elolvasva képet lehet kapni a világról és a rendszerről, linkekkel, ha valaki az adott témában részletesebben el akar mélyülni, ezzel biztosítva a fokozatosságot. Tehát hogy ne egyszerre kelljen mindent átlátni és megérteni, mert az most a legtöbb embernek valószínű tényleg sok.
@RenAi: Nagyrészt Szophienál és Murakumonál reagáltam azokra, amiket írtál, egyezik is a véleményünk sok dologban szóval jepp, okkal vannak ott azok a szabályok A választásos felvetésre meg Nanisenél írtam meg, miért nem tartom jó ötletnek. De ha ennyire nagy az igény a változásra, valami lesz majd, legalábbis igyekszünk ><
Mindent összevetve Quentin javaslata nekem oké, hogy pár idomárfegyvernél lehessen erőt vagy irányítást választani, ez akkor egy megoldás. Az összesített sebződéses javaslatnál pedig, ahogy írtam is, megoldást kéne találni a fent felhozott szituációra, és ha lesz, akkor akár az is mehet. Tehát az idomáros kérdésben ezen két dologgal kapcsolatban várok véleményt/ötletet/észrevételt.
A lovagos kérdéskörben pedig egyetértünk. Quentin, az itemképességek módosítása a te területed, bár sztem az erős lenne, ha egy pajzs harcképtelenné tudna tenni ráadásul egyszerre több embert is; a támadás magadra kényszerítése (mondjuk bizonyos határok között) viszont jónak tűnik Azzal egyetértek, hogy a legi legyen egyedi
@Nanise:
Nanise írta:Ha egy pet csak területi/tömeg sebzéssel támadható, könnyedén használhatják pajzsnak egy küzdelemben. (...) ...mert így az idomárnak semmi mást nem kell csinálnia, minthogy messze megy a pettől és az ellenfelétől, így az ellenfélnek nincs esélye támadni (...) ...80% eséllyel ő fog nyerni. Arról nem is beszélve, hogy első sebzésig tartó párbajnál így egyértelmű, hogy ki fog nyerni.
A szabályzat szerint csupán minden harmadik körben engedi a rendszer, hogy egy támadást teljes egészében megakadályozzunk, és ebben a pet sem kivétel - azt akár minden egyes körben el lehet tolni, át lehet ugrani felette, le lehet könyökölni az idomár támadása előtt, ki lehet gáncsolni, el lehet hajolni előle ésatöbbi ésatöbbi, ala kreativitás a harcban. Ha meg az idomár messze megy, tehát bőven ki a küzdőtér zónájából, a rendszer feladásnak érzékeli és véget ér a meccs. Például.
Szóval nem, a pet nem viselkedik pajzsként egy harcban. Sose tette
Nanise írta:(...) egyfelől, lehetne vegyes a rendszer - ez abban a két hónapban is jól működött, mindenki meg tudta beszélni, hogy melyik rendszer szerint mennek (...)
Ígyis elég bonyolult a harcrendszer, azzal pedig nem oldanánk meg a problémát, hogy betesszük mindkét lehetőséget. Arról meg nem is beszélve, hogy ha in game az idomár eldönthetné, hogy sebződhessen-e a petje vagy nem, ki az, aki önként az előbbit választaná? Olyat meg nem teszek be, hogy random működjön in game, hol így, hol úgy. A sao egy egységes rendszer alapján működik.
Nanise írta:(...) másfelől lehetne az, hogy az össz bevitt sebzést nézzük, nem pedig azt, hogy mennyit sebeztünk a petre és mennyit az idomárra. Vagyis: ha van egy 100 HP-s idomár, akkor úgy is le lehetne győzni, hogy 30 sebzést kap a pet, 70-et pedig ő. Féléletesnél ugyanez, összesen csak 50 sebzést kell bevinni. Első sebzésig tartónál pedig mindegy.
Ez sem oldaná meg a problémát már olyan szempontból, amit Chan mondott, hogy plusz adrenalin a harcban, hogy a petet lehet meg kell menteni - de ha tökmindegy ki sebződik, ígyis-úgyis elveszted a meccset, ha leswitcheled a petedet, ha nem, feltéve persze, ha ekkor éri el az összsebződés az idomár életének értékét. Úgy persze lehetne értelme, hogy mondjuk az idomárnak 100/100 élete van, a petnek meg 50/25, és az ellenfél egy 25-ös erejű támadását leváltja az idomár, hogy a pet ne essen ki. De ha az ellenfélnek 60-as a sebzése, és az idomár nem váltja le? Úgy a pet márcsak 25öt sebződhet, tehát az összsebződés nem 60-al megy fel, csak 25tel, az pedig újfent problémaforrás. Átlátható példát felhozva egy 200 sebzéssel rendelkező harcosnak háromszor kéne betalálnia egy 210 sebzéstűréssel rendelkező idomár/pet páros ellen, ha azok tudják switchelni egymást. Ha az ilyesmi ellen találunk megoldást, még jó is lehet ez a rendszer, de egyelőre emiatt nem tartom megfelelőnek.
@Sakuya: A régi rendszer visszahozása pont azért nem jó, mert a másfélszeres élet túl nagy előny. Ezért lett bevezetve az új. A fegyverek nagyobb variációját viszont támogatom.
@Szophie: A rendszer egységes, tehát nem döntheted el, hogy a peted most akkor kivételesen ebben a párbajban sebezhető lesz. Ez nem így működik; azért van a szabályzat, a leírások, mert in game nem működhet valami nagyon fix egy második pillanatban már teljesen máshogy. Tehát igen, a kreativitás fontos, de úgy kell alakítani, hogy ne vágd keresztül azt, ami meg van határozva, tehát ne csalj. A Rakétacsapat vermet ásott, Pikachu meg beleesik, de pont úgy állnak ki a gyökerek, hogy ki tud mászni. A kockás harcok meg ugyanezek, Szo - ott is lehet sőt kell használni a kreativitást, hiszen rajtatok áll, hogyan és mivel magyarázzátok meg a dobást, amit kidobtatok. Lilike ooc egyest dobott, ic támadás közben elesett egy kiálló gyökérben és ezért csak éppenhogy egy erőtlen suhintás fért bele az ellenfele felé, több nem. Quentin is jól leírta ezt.
Szophie írta:Még valami.. Ha valami nem működik, lehet olyat csinálni, hogy figyelmen kívül hagyjátok. Most mondhatnánk példát arra is, hogy.. mi a francért nem vette észre senki Szophiet a térképen, amikor már rég kint van? Tudok erre magyarázatot adni? Nem. Ésszerű az a felvetés, hogy nem bujdokol, de kerüli az embereket,
és egész egyszerűen nem fut össze másokkal? Igen. Akkor hagyjuk a francba a rendszert, meg a kijátszás ezen szintjét, már ha nem akarunk nagy kommandókba kezdeni a másik ellen. Egész egyszerűen hunyjunk szemet az ilyen apró technikai bakik felett, és kész. Nem kell mindent túlerőltetni meg tőlmagyarázni.
Hatalmas like. Itt mindenki azért van, hogy szórakozzon, és igenis rugalmasnak kell lenni, ha nem akarjuk szánt szándékkal elrontani a másik szórakozását azáltal, hogy ooc feloldhatatlan dolgok miatt in game vonjuk felelősségre a karaktereket. Ez nem egy olyan szinten szerepjátékra fókuszált oldal, hogy elvárható legyen a másiktól, hogy akkor is maradjon és játsszon, ha ez neki már nem szórakozás.
És mégegy dolog a második hszedhez kapcsolódóan: a burok CSAK a bossok esetében működik. Tehát se minin, se kaziban, se küldetésen, se sehol. Csak a bossoknál. Ez fontos!
@Murakumo: Nagyon lebutítani nem akarom a szabályzatot, de olyan szinten ráncba lesz szedve, hogy egy új karaktert el lehessen indítani anélkül, hogy user a fél hetét a szabályzat olvasásával töltené. Tervezek egy egyfajta összefoglalót, amit elolvasva képet lehet kapni a világról és a rendszerről, linkekkel, ha valaki az adott témában részletesebben el akar mélyülni, ezzel biztosítva a fokozatosságot. Tehát hogy ne egyszerre kelljen mindent átlátni és megérteni, mert az most a legtöbb embernek valószínű tényleg sok.
@RenAi: Nagyrészt Szophienál és Murakumonál reagáltam azokra, amiket írtál, egyezik is a véleményünk sok dologban szóval jepp, okkal vannak ott azok a szabályok A választásos felvetésre meg Nanisenél írtam meg, miért nem tartom jó ötletnek. De ha ennyire nagy az igény a változásra, valami lesz majd, legalábbis igyekszünk ><
Mindent összevetve Quentin javaslata nekem oké, hogy pár idomárfegyvernél lehessen erőt vagy irányítást választani, ez akkor egy megoldás. Az összesített sebződéses javaslatnál pedig, ahogy írtam is, megoldást kéne találni a fent felhozott szituációra, és ha lesz, akkor akár az is mehet. Tehát az idomáros kérdésben ezen két dologgal kapcsolatban várok véleményt/ötletet/észrevételt.
A lovagos kérdéskörben pedig egyetértünk. Quentin, az itemképességek módosítása a te területed, bár sztem az erős lenne, ha egy pajzs harcképtelenné tudna tenni ráadásul egyszerre több embert is; a támadás magadra kényszerítése (mondjuk bizonyos határok között) viszont jónak tűnik Azzal egyetértek, hogy a legi legyen egyedi
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Javaslatok
Scale up!
Üdv!
Bár már nem játszok az oldalon, gondoltam feldobom ezt az ötletet, mely szerint a rendszer egy frissítés után az alacsonyabb szintű játékosoknak is engedélyezné a bossharcokat, mégpedig azáltal, hogy a jelenlegi statokat elosztja a szinttel és megszorozza az aktuális boss szintjével. Az egyedi tárgyat nem kaphatnák meg, ha nem viselhetik. Ennek több előnye és több (leginkább in-game) hátránya van (ha gondoljátok, leírom mikre gondoltam), a legnagyobb előnye azonban az lenne, hogy több játéklehetőséget nyújtana a kisebb szintűeknek, akiket nem mindig visznek el játékra.
Én (ha még játszanék), szívesen élnék ezzel a lehetőséggel ^^
Bár már nem játszok az oldalon, gondoltam feldobom ezt az ötletet, mely szerint a rendszer egy frissítés után az alacsonyabb szintű játékosoknak is engedélyezné a bossharcokat, mégpedig azáltal, hogy a jelenlegi statokat elosztja a szinttel és megszorozza az aktuális boss szintjével. Az egyedi tárgyat nem kaphatnák meg, ha nem viselhetik. Ennek több előnye és több (leginkább in-game) hátránya van (ha gondoljátok, leírom mikre gondoltam), a legnagyobb előnye azonban az lenne, hogy több játéklehetőséget nyújtana a kisebb szintűeknek, akiket nem mindig visznek el játékra.
Én (ha még játszanék), szívesen élnék ezzel a lehetőséggel ^^
Shareen- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2020. Nov. 29.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Endless Society
Re: Javaslatok
Szia!
Az egyértelmű válaszom - még mielőtt bárki bármit írna - az, hogy nem.
A bossharcon való részvételért meg kell dolgozni, az kvázi a "jutalom" az aktivitásért és a munkáért, amivel a karakter odáig fejlődik szintben ÉS in game tapasztalatban is, hogy részt vehessen a szintfőnökök elleni éles harcban. A bossig való eljutás motiváció kell, hogy legyen, nem pedig a karakterek alap joga - és ez csak az első indokom a sok közül, mert mondhatnám azt, hogy mivel nem tudják a legmagasabb tierű itemeket felszerelni, statban ígyis alulmaradnának és hátráltatnák a csapatot (ha túl sokan lennének, olyannyira, hogy a csapat simán elbukná), de azt is, hogy egy pl sztázisból ébredt, a sao rendszerét nem ismerő karakternek mégis mit keresnivalója van egy bosson, vagy a parancsnok mégis mit kezdjen az ilyen kicsikkel, akik élete az ő felelőssége (am valószínűleg nem engedné be őket és akkor ugyanitt tartunk), és amúgyis, eleve ha nem éri el a karakter az adott szintet, fel se mehet addig. És még sok sok egyéb. Tehát nem, az éles bosst beletett munkával lehet elérni - minden másra pedig ott aMasterCard Túlélő Csarnok.
Játéklehetőség pedig legalább tízféle van a bosson kívül és azokat se használják ki sem a kicsik, sem a nagyok.
Az egyértelmű válaszom - még mielőtt bárki bármit írna - az, hogy nem.
A bossharcon való részvételért meg kell dolgozni, az kvázi a "jutalom" az aktivitásért és a munkáért, amivel a karakter odáig fejlődik szintben ÉS in game tapasztalatban is, hogy részt vehessen a szintfőnökök elleni éles harcban. A bossig való eljutás motiváció kell, hogy legyen, nem pedig a karakterek alap joga - és ez csak az első indokom a sok közül, mert mondhatnám azt, hogy mivel nem tudják a legmagasabb tierű itemeket felszerelni, statban ígyis alulmaradnának és hátráltatnák a csapatot (ha túl sokan lennének, olyannyira, hogy a csapat simán elbukná), de azt is, hogy egy pl sztázisból ébredt, a sao rendszerét nem ismerő karakternek mégis mit keresnivalója van egy bosson, vagy a parancsnok mégis mit kezdjen az ilyen kicsikkel, akik élete az ő felelőssége (am valószínűleg nem engedné be őket és akkor ugyanitt tartunk), és amúgyis, eleve ha nem éri el a karakter az adott szintet, fel se mehet addig. És még sok sok egyéb. Tehát nem, az éles bosst beletett munkával lehet elérni - minden másra pedig ott a
Játéklehetőség pedig legalább tízféle van a bosson kívül és azokat se használják ki sem a kicsik, sem a nagyok.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
39 / 39 oldal • 1 ... 21 ... 37, 38, 39
39 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.