Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
1 / 39 oldal
1 / 39 oldal • 1, 2, 3 ... 20 ... 39
Javaslatok
Itt javasolhattok változásokat, legyen az akármi. (Rendszerbeli javaslat, hiba jelentése...stb.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kitanulható képességek?
Esetleg mana/rage rendszer alapján.
Esetleg mana/rage rendszer alapján.
Zero- Lovag
- Hozzászólások száma : 7
Join date : 2013. Jan. 13.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: -
Céh: -
Re: Javaslatok
Harmadlagos jártasságok, mondjuk 50 arany/szintért? Főzés, zene, horgászat stb.
Csevegőben összegyűjthetnénk, hogy milyen ötletek, igények lennének.
Edit: KA, ha nem akarsz vele bajlódni, akkor szívesen kidolgozom a mesélőkkel összedolgozva.
Csevegőben összegyűjthetnénk, hogy milyen ötletek, igények lennének.
Edit: KA, ha nem akarsz vele bajlódni, akkor szívesen kidolgozom a mesélőkkel összedolgozva.
A hozzászólást Anatole Saito összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 20 2013, 17:18-kor.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
A harmadlagos jártasságok egy nagyon jó ötlet! Én támogatom!
_________________
Mesélői Adatlap ||| Játékosi Adatlap ||| Good Fucking Night
Mesélői szín: goldenrod ||| Játékosi szín: burlywood
- Küldetéseim:
Henzon- Harcos
- Hozzászólások száma : 231
Join date : 2012. Sep. 26.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
íme néhány + jártasságleírás :
Horgászat: A nagyobb tavakban általában több élőlény is él, és ezzel a jártassággal képesek lehetünk kifogni őket egy Horgászbottal. A horgászat úgy működik, hogy bizonyos helyeknél dobunk kockával, és ha sikerül a dobás, akkor kifogunk egy bizonyos halat, vagy ha pechünk van mob-ot.
Vadászat: Sok-sok bot él Aincradban, ám néhányuk különleges dolgokat dob. Tegyük fel, hogy éppen vaddisznóval harcolunk, és megvan ez a jártasság. Amint legyőztük a vaddisznót lehetséges, hogy kidob magából egy csülköt, amit későbbiekben meg lehet főzni, vagy enni. Ezzel a jártasság néhány mob plusz dolgokat dobnak (nem midig!).
Főzés: Különleges és zamatos ételeket tudunk elkészíteni, ha van receptünk és a hozzávalók, ami lehet növény, hús vagy egyéb. Az ételek arra jók, hogy megnöveljék bizonyos időre statunkat, vagy éppen újratöltse bizonyos dolgainkat.
Néhány bemelegítő Pet cucc:
Vaskarmok (+2 irányítás oetnek)
Nyereg (+2 gyorsaság nagytestű peteknek)
E módon szabadon lovagolhatunk állatunkon.
Vassisak (+3 páncél petnek)
Néhány tanulható jártasság:
Név: Metszés
Leírás: A kard pengéje vörös színbe borul, míg magunk mellé emeljük és egyetlen vízszintes vágás erejéig megnöveli a sebzésed 3 ponttal. Vagyis ha fegyverünknek mondjuk 4-5 a sebzése, akkor egy körig 7-8 sebzés lesz.
Szint: 1
Használható: max. 2-ször
Ár: 75 arany
Név: Pontos találat
Leírás: Mikor felhúzzuk az ideget a nyílvesszővel a fejünk fölé emeljük, mire a nyílvessző zölden kezd el világítani. Kiszemeljük a célpontot, és feléje célzunk, majd lövünk. Ha a lövés pillanatában a nyílvessző a célpont felé nézett, vagy annak fél méteres körzetében, akkor a rendszer segíteni fog nekünk, hogy betaláljon a támadás. Ezt a képességet csak akkor lehet kikerülni, ha ellenfelünknek 3 ponttal több van a gyorsaságán, ám még őt is eltalálhatja.
Szint: 1
Használható: max. 1-szer
Ár: 110 arany
Használhatja: íjász kaszt
Név: Elkerülés
Leírás: Ez a képesség csak akkor aktiválódhat, ha támadnak minket. Ebben az esetben be kell rogyasztani a térdünket, és hirtelen jobb vagy bal irányba mozdulunk. A képesség egyetlen mozdulat erejéig felgyorsít minket, hogy nagyobb eséllyel kikerüljük ellenfelünk támadását.
Szint: 1
Használható: max. 3-ször
Ár: 100 arany
//ha KA-nak illetve a többieknek tetszenek, akkor többet is létrehozok //
Horgászat: A nagyobb tavakban általában több élőlény is él, és ezzel a jártassággal képesek lehetünk kifogni őket egy Horgászbottal. A horgászat úgy működik, hogy bizonyos helyeknél dobunk kockával, és ha sikerül a dobás, akkor kifogunk egy bizonyos halat, vagy ha pechünk van mob-ot.
Vadászat: Sok-sok bot él Aincradban, ám néhányuk különleges dolgokat dob. Tegyük fel, hogy éppen vaddisznóval harcolunk, és megvan ez a jártasság. Amint legyőztük a vaddisznót lehetséges, hogy kidob magából egy csülköt, amit későbbiekben meg lehet főzni, vagy enni. Ezzel a jártasság néhány mob plusz dolgokat dobnak (nem midig!).
Főzés: Különleges és zamatos ételeket tudunk elkészíteni, ha van receptünk és a hozzávalók, ami lehet növény, hús vagy egyéb. Az ételek arra jók, hogy megnöveljék bizonyos időre statunkat, vagy éppen újratöltse bizonyos dolgainkat.
Néhány bemelegítő Pet cucc:
Vaskarmok (+2 irányítás oetnek)
Nyereg (+2 gyorsaság nagytestű peteknek)
E módon szabadon lovagolhatunk állatunkon.
Vassisak (+3 páncél petnek)
Néhány tanulható jártasság:
Név: Metszés
Leírás: A kard pengéje vörös színbe borul, míg magunk mellé emeljük és egyetlen vízszintes vágás erejéig megnöveli a sebzésed 3 ponttal. Vagyis ha fegyverünknek mondjuk 4-5 a sebzése, akkor egy körig 7-8 sebzés lesz.
Szint: 1
Használható: max. 2-ször
Ár: 75 arany
Név: Pontos találat
Leírás: Mikor felhúzzuk az ideget a nyílvesszővel a fejünk fölé emeljük, mire a nyílvessző zölden kezd el világítani. Kiszemeljük a célpontot, és feléje célzunk, majd lövünk. Ha a lövés pillanatában a nyílvessző a célpont felé nézett, vagy annak fél méteres körzetében, akkor a rendszer segíteni fog nekünk, hogy betaláljon a támadás. Ezt a képességet csak akkor lehet kikerülni, ha ellenfelünknek 3 ponttal több van a gyorsaságán, ám még őt is eltalálhatja.
Szint: 1
Használható: max. 1-szer
Ár: 110 arany
Használhatja: íjász kaszt
Név: Elkerülés
Leírás: Ez a képesség csak akkor aktiválódhat, ha támadnak minket. Ebben az esetben be kell rogyasztani a térdünket, és hirtelen jobb vagy bal irányba mozdulunk. A képesség egyetlen mozdulat erejéig felgyorsít minket, hogy nagyobb eséllyel kikerüljük ellenfelünk támadását.
Szint: 1
Használható: max. 3-ször
Ár: 100 arany
//ha KA-nak illetve a többieknek tetszenek, akkor többet is létrehozok //
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Hali. Ha már nyílt egy ilyen topik akkor én is felvetem az egyik régebbi ötletem.
A legtöbb mmo-ban láthattunk már Raideket/portyákat amit szerintem átültethetnénk ide a saoba is. Én ezt úgy képzeltem el, hogy lenne több dungeon ahová lehet jelentkezni és ahol különböző mobok lennének, és ezek a dungeonok szinthez lennének kötve lenne egy minimum és maximum szinthatár hogy ki jelentkezhet. Maga a portya úgy zajlana, hogy egy maximum három fős csapat jelentkezik egy ilyenre ahol tíz fordulón keresztül kell helytállniuk különböző típusú és létszámú szörnyek ellen és ha sikeresen letudtak egy fordulót akkor nyersanyagokat kaphatnak és ha sikeresen legyőzik a 10. forduló szörnyét is ami amolyan miniboss szerűség lenne akkor esélyük lehet egy sima vagy ritka fegyver, felszerelés vagy recept megszerzésére. Meghalni nem lehetne benne mivel azt utolsó csapás előtt a játékos ki teleportálódik a dungeonból igaz így a társainak nélküle kell folytatnia a küzdelmet ráadásul a fordulók között az élet nem töltődik vissza kivéve az 5. fordulónál ahol a maximum élet ötven százaléka visszaáll és természetesen potionok ugyan úgy használhatóak lennének. Maga a harc pedig abban a rendszerben zajlana amit Rosalia, Diabel és Sillica is használ mostanság a küldik alatt.
Jutalmazás:
A jutalmazás úgy zajlana hogy ugye minden kőr végén lenne esély rá, hogy a játékosok kapnak valamilyen nyersanyagot ezt én dupla hatos kocka dobással oldanám meg. 1-től 10-ig ha páros szám jön ki akkor a játékosok kapnak jutalmat ha páratlan akkor nem a mennyiség pedig attól függene milyen magas a dobott szám. Ha 2-est dob nyilván kevesebb jutalom jár mint ha mondjuk 10-et. Viszont ha 11 vagy 12 jön ki akkor egy ritka nyersanyagot kapnának. Az utolsó forduló is jutalma is hasonló kép lenne bár ott még nem tudom mi döntse el, hogy mikor ritka cucc esik és mikor nem.
Jelentkezés:
A jelentkezés szinte ugyan úgy zajlana mint a küldetéseknél annyi különbséggel, hogy ha egy csapat megy portyára akkor elég csak a csapatvezetőnek kiírnia, hogy jelentkezne egy portyára, ilyenkor oda írja, hogy melyikre is szeretne és, hogy kik vannak a csapatában majd egy épp ráérő mesélő elviszi őket rá aki majd felügyeli a harcokat. Ja és hogy ne legyen ebből visszaélés egy játékos havonta csak egyszer vehet részt egy portyán független attól, hogy sikerül e vagy sem.
Remélem sikerült érthetően leírnom a dolgokat és nem felejtettem ki semmit, persze nyilván még finomításra szorul (már ha egyáltalán tetszik az ötlet) és azzal is tisztában vagyok hogy elég sok plusz munkát is jelentene ez az oldalnak viszont ennek a megvalósításában és működtetésében nagyon szívesen segítek amennyire csak az időm engedi.
A legtöbb mmo-ban láthattunk már Raideket/portyákat amit szerintem átültethetnénk ide a saoba is. Én ezt úgy képzeltem el, hogy lenne több dungeon ahová lehet jelentkezni és ahol különböző mobok lennének, és ezek a dungeonok szinthez lennének kötve lenne egy minimum és maximum szinthatár hogy ki jelentkezhet. Maga a portya úgy zajlana, hogy egy maximum három fős csapat jelentkezik egy ilyenre ahol tíz fordulón keresztül kell helytállniuk különböző típusú és létszámú szörnyek ellen és ha sikeresen letudtak egy fordulót akkor nyersanyagokat kaphatnak és ha sikeresen legyőzik a 10. forduló szörnyét is ami amolyan miniboss szerűség lenne akkor esélyük lehet egy sima vagy ritka fegyver, felszerelés vagy recept megszerzésére. Meghalni nem lehetne benne mivel azt utolsó csapás előtt a játékos ki teleportálódik a dungeonból igaz így a társainak nélküle kell folytatnia a küzdelmet ráadásul a fordulók között az élet nem töltődik vissza kivéve az 5. fordulónál ahol a maximum élet ötven százaléka visszaáll és természetesen potionok ugyan úgy használhatóak lennének. Maga a harc pedig abban a rendszerben zajlana amit Rosalia, Diabel és Sillica is használ mostanság a küldik alatt.
Jutalmazás:
A jutalmazás úgy zajlana hogy ugye minden kőr végén lenne esély rá, hogy a játékosok kapnak valamilyen nyersanyagot ezt én dupla hatos kocka dobással oldanám meg. 1-től 10-ig ha páros szám jön ki akkor a játékosok kapnak jutalmat ha páratlan akkor nem a mennyiség pedig attól függene milyen magas a dobott szám. Ha 2-est dob nyilván kevesebb jutalom jár mint ha mondjuk 10-et. Viszont ha 11 vagy 12 jön ki akkor egy ritka nyersanyagot kapnának. Az utolsó forduló is jutalma is hasonló kép lenne bár ott még nem tudom mi döntse el, hogy mikor ritka cucc esik és mikor nem.
Jelentkezés:
A jelentkezés szinte ugyan úgy zajlana mint a küldetéseknél annyi különbséggel, hogy ha egy csapat megy portyára akkor elég csak a csapatvezetőnek kiírnia, hogy jelentkezne egy portyára, ilyenkor oda írja, hogy melyikre is szeretne és, hogy kik vannak a csapatában majd egy épp ráérő mesélő elviszi őket rá aki majd felügyeli a harcokat. Ja és hogy ne legyen ebből visszaélés egy játékos havonta csak egyszer vehet részt egy portyán független attól, hogy sikerül e vagy sem.
Remélem sikerült érthetően leírnom a dolgokat és nem felejtettem ki semmit, persze nyilván még finomításra szorul (már ha egyáltalán tetszik az ötlet) és azzal is tisztában vagyok hogy elég sok plusz munkát is jelentene ez az oldalnak viszont ennek a megvalósításában és működtetésében nagyon szívesen segítek amennyire csak az időm engedi.
Rita Hanami- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ayani és Rita ötletét nagyon jóknak tartom :3
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Létre lehetne hozni egy bankot ahova a játékosok betehetik a pénzüket, amik havonta kamatozódnak pl. 10%-kal.
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
arra gondoltam, hogyha elfogadják a főző jártasságot, akkor ilyen receptek lehetnének (ha valaki megveszi a főzés jártasságot, új növényeket gyűjthete össze)
Zsemle (+10 HP) * (a csillagok a nehézségi fokot mutatják)
2x búza
Rizsgolyó (+5 HP, +1 gyorsaság 2 körig) *
2x rizs, 1x alga (algát csak vizi moboktól lehet szerezni, illetve horgászatkor váratlan bónusz)
Sült hal (+5 HP) *
1x hal
Húsleves (+2 gyorsaság, + 2 kitartás 2 körig) **
1x vaddisznóhús (vaddisznó adja vadászat jártassággal), 2x répa, 2x burgonya
Pet táp (+1 irányítás 5 körig) *
1x búza, 1x répa
Hősök eledele (+2 élet, +2 gyorsaság, +2 kitartás)***
1 búza, 3 vaddisznóhús, 1x harmatvirág (ezt csak egyfajta mob adja, ami a Harmatcsepp ad (majd leírom hogy néz ki, ha neked is jó))
egyenlőre ennyi, de ha majd elfogadják a főzést, akár még több recept készítését is vállalok (néhány olyat is csináltam, ami a másik két jártassággal is meg lehet csinálni xD)
Zsemle (+10 HP) * (a csillagok a nehézségi fokot mutatják)
2x búza
Rizsgolyó (+5 HP, +1 gyorsaság 2 körig) *
2x rizs, 1x alga (algát csak vizi moboktól lehet szerezni, illetve horgászatkor váratlan bónusz)
Sült hal (+5 HP) *
1x hal
Húsleves (+2 gyorsaság, + 2 kitartás 2 körig) **
1x vaddisznóhús (vaddisznó adja vadászat jártassággal), 2x répa, 2x burgonya
Pet táp (+1 irányítás 5 körig) *
1x búza, 1x répa
Hősök eledele (+2 élet, +2 gyorsaság, +2 kitartás)***
1 búza, 3 vaddisznóhús, 1x harmatvirág (ezt csak egyfajta mob adja, ami a Harmatcsepp ad (majd leírom hogy néz ki, ha neked is jó))
egyenlőre ennyi, de ha majd elfogadják a főzést, akár még több recept készítését is vállalok (néhány olyat is csináltam, ami a másik két jártassággal is meg lehet csinálni xD)
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
A harmadlagos jártasságokat én is támogatom, de nem tennék nekik ilyen pluszos szerepet. inkább színesítő elem lehetne, vagy hasonló. vagy olyan bónuszokat adhatna, amiknek nincs ekkora horderejük. pl. ugye aludni kell, de mondjuk "erős kávé". esetleg szaké, sütemények, szendvicsek...
vagy épp lehetne kapalokat, ruhákat, kelléktárgyakat, kiegészítőket, ékszerek. bútorok későbbiekben, berendezési tárgyak.
esetleg hangszerek, zenélés,
és még kismillió dolgot össze lehetne szedni (összeszednénk, szerintem beszélhetek sokak nevében), csak egy rajt jel kellene.
vagy épp lehetne kapalokat, ruhákat, kelléktárgyakat, kiegészítőket, ékszerek. bútorok későbbiekben, berendezési tárgyak.
esetleg hangszerek, zenélés,
és még kismillió dolgot össze lehetne szedni (összeszednénk, szerintem beszélhetek sokak nevében), csak egy rajt jel kellene.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Kota, csekkold ezt a részt! A táblázatba várjuk a te a javaslataidat is
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Nos tegnap este gondolkodtam el, azon hogy lehessen a játékban a játékosoknak saját háza. Próbáltam úgy kitalálni, hogy legyen is értelme a dolognak és… hát ez lett belőle:
Szóval egy házat lehetne venni, mondjuk 500 aranyért, és annak lenne hely (mondjuk a Kezdetek Városában vagy akárhol máshol is) ahol a játékosok saját topikot nyithatnának a lakásuknak. Itt ugye lehetne játszani, hogy ne mindig csak az utcán vagy egy fogadóban ücsörögjenek az emberek.
Viszont az hogy valaki fizet 500 aranyat csak, azért hogy nyithasson egy topikot a házának, nem érné meg annyira. Ezért akinek van háza, az hetente kapna, mondjuk 20 aranyat, amiből egy idő után így visszajönne a lakás ára. Ez a pénz tulajdonképpen azt a pénzt jelképezné, amit megtakarítanak, azzal hogy nem fogadóban alszanak.
Így viszont házat venni tényleg csak az tudna, aki már játszik egy ideje a fórumon és nem tervezi két nap múlva elhagyni a karakterét. Hosszú távon így viszont bőven visszajönne az ára és lenne a játékosnak egy saját helye, ahol ismerkedhet stb.
Ha nem hagytam ki semmit, akkor nagyjából ennyi is lenne a dolog. A számok csak ötletek szóval nem, muszáj pont 500 meg 20 aranynak lennie… Most pedig várom a kérdéseket, észrevételeket, további ötleteket. Nyugodtan zúdítsatok rám mindent.
Szóval egy házat lehetne venni, mondjuk 500 aranyért, és annak lenne hely (mondjuk a Kezdetek Városában vagy akárhol máshol is) ahol a játékosok saját topikot nyithatnának a lakásuknak. Itt ugye lehetne játszani, hogy ne mindig csak az utcán vagy egy fogadóban ücsörögjenek az emberek.
Viszont az hogy valaki fizet 500 aranyat csak, azért hogy nyithasson egy topikot a házának, nem érné meg annyira. Ezért akinek van háza, az hetente kapna, mondjuk 20 aranyat, amiből egy idő után így visszajönne a lakás ára. Ez a pénz tulajdonképpen azt a pénzt jelképezné, amit megtakarítanak, azzal hogy nem fogadóban alszanak.
Így viszont házat venni tényleg csak az tudna, aki már játszik egy ideje a fórumon és nem tervezi két nap múlva elhagyni a karakterét. Hosszú távon így viszont bőven visszajönne az ára és lenne a játékosnak egy saját helye, ahol ismerkedhet stb.
Ha nem hagytam ki semmit, akkor nagyjából ennyi is lenne a dolog. A számok csak ötletek szóval nem, muszáj pont 500 meg 20 aranynak lennie… Most pedig várom a kérdéseket, észrevételeket, további ötleteket. Nyugodtan zúdítsatok rám mindent.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Nekem tetszik, amit Kazuma írt, de az nagyon sok munkával járna (egy idő után) hogy mindenkinek jóváíródna hetente 20 arany.
_________________
Mesélői Adatlap ||| Játékosi Adatlap ||| Good Fucking Night
Mesélői szín: goldenrod ||| Játékosi szín: burlywood
- Küldetéseim:
Henzon- Harcos
- Hozzászólások száma : 231
Join date : 2012. Sep. 26.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Az aranyas résszel senki nincs kibékülve. XD
Szóval nyugodtan ki lehet venni.
Szóval nyugodtan ki lehet venni.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
esetleg az, hogy nem hetente, hanem küldetések vagy KT végén kapnánk +20 aranyat
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Stem is menő ötlet, de nem igazén értem ezt a heti 20 aranyat, h mire fel xD
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Szerintem nem én vagyok az első akinek megfordult a fejében a fejleszthető cuccok lehetősége de azért be írom. Én ezt valahogy ugy tudnám elképzelni hogy lenne egy külön topic ahol ahol némi nyersanyag és pénz fejében (esetleg valamiféle kövekkel amiket küldik közben kaphatunk) különféle extra tulajdonságokatés képességeket lehetne bele tenni. Ez ùgy müködne, hogy sima tárgyak esetén csak egy tulajdonság növelőt dolgot lehetne bele tenni ami mondjuk 1-el növeli az erőt ritka tárgy esetén meg egy tulajdonságot és egy eczrát ado (pl. Vérzést). Na de hogy legyen hatránya is ha egy ilyen fejlesztést végre hajtunk a fegyvert csak a tulajdonosa használhatná ergo se eladni se átadni nem lehetne. Esetleg le lehetne"tisztitani" és ilyenkor már tovább atható de a bonuszok elvesznének. Vélemény?
Rita Hanami- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
A ház jó ötlet, esetleg lehetne olyat, hogy a meglévő ház nem hetente hozna pénzt, hanem az említett tendencia szerint (bár legyen 25 arany hetente, kerekebb szám jön ki.) Nos 5 hónappal a megnyitás után hozná vissza az árát, egyben és kamatmentesen.
A fejleszthető tárgyak. Nos, nekem kicsit erősnek tűnik a dolog elsőre. Azonban ha bekerül, akkor egy korlátozást tudnék rá: nem átadhatóság, hanem harc számra menő lenne.
Egy bónuszozás ára függene a típustól (lehet akár random is), az erősségtől, és a tartósságától. Az utóbbi alatt értem: pl 5harcban érvényesül, majd kimerül/tönkremegy.
Én meg feldobnék pár kristály ötletet:
"Az éj leple" egy ~10 méter sugarú gömbben sötétséget hozna létre, mely a használó számára sötét éjszaka, a többi érintett számára pedig 1 vagy 2 kategóriával sötétebbet jelentene. (értendő a használója is csak akkor lát, ha legalább 1-es éjjellátása van.)
"A célkereszt" az akire a hatást kifejti 1-3 körig 10% bónusz sebzést szenved el. // vagy: könnyebb eltalálni. (fegyverkezelése 10%-al csökkent ha ellene támadnak.)
"A bohóc." Akin használják 1-3 körig egy bohóc kinézetét kapja meg, teljes felszereléssel. Cipője dudál, mikor lép, kardja lufi kardnak néz ki, páncélja fodros bohócruha... (értékeket nem csökkentene)
" A fényképész." A kristállyal képet lehetne csinálni.
Potionok:
"rövid éjjellátás." egy körig 1-el megnöveli az éjjellátás jártasságot.
(ugyanilyen poti lehetne több ízben is, de szerintem külön receptet, érdemelnének, ha 1-el lehetne mindet gyártani túl egyszerű lenne.)
"rövid élet potion" Az illető maximális életét növelné meg 3 körig ~10-15el. (természetesen ha hiányzott belőle, akkor ennyit tölt is.)
Hirtelen ennyi jutott eszembe. jó fontolgatást.
A fejleszthető tárgyak. Nos, nekem kicsit erősnek tűnik a dolog elsőre. Azonban ha bekerül, akkor egy korlátozást tudnék rá: nem átadhatóság, hanem harc számra menő lenne.
Egy bónuszozás ára függene a típustól (lehet akár random is), az erősségtől, és a tartósságától. Az utóbbi alatt értem: pl 5harcban érvényesül, majd kimerül/tönkremegy.
Én meg feldobnék pár kristály ötletet:
"Az éj leple" egy ~10 méter sugarú gömbben sötétséget hozna létre, mely a használó számára sötét éjszaka, a többi érintett számára pedig 1 vagy 2 kategóriával sötétebbet jelentene. (értendő a használója is csak akkor lát, ha legalább 1-es éjjellátása van.)
"A célkereszt" az akire a hatást kifejti 1-3 körig 10% bónusz sebzést szenved el. // vagy: könnyebb eltalálni. (fegyverkezelése 10%-al csökkent ha ellene támadnak.)
"A bohóc." Akin használják 1-3 körig egy bohóc kinézetét kapja meg, teljes felszereléssel. Cipője dudál, mikor lép, kardja lufi kardnak néz ki, páncélja fodros bohócruha... (értékeket nem csökkentene)
" A fényképész." A kristállyal képet lehetne csinálni.
Potionok:
"rövid éjjellátás." egy körig 1-el megnöveli az éjjellátás jártasságot.
(ugyanilyen poti lehetne több ízben is, de szerintem külön receptet, érdemelnének, ha 1-el lehetne mindet gyártani túl egyszerű lenne.)
"rövid élet potion" Az illető maximális életét növelné meg 3 körig ~10-15el. (természetesen ha hiányzott belőle, akkor ennyit tölt is.)
Hirtelen ennyi jutott eszembe. jó fontolgatást.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Nekem egyszer már felötlött, hogyan is lehetne a több bossharcolni vágyó igényit úgy kielégíteni ...~.~, hogy az még ingame maradjon.
KA-t mikor chaten kérdeztem, a válasz az volt, a 10 fős limitre, hogy mivel ennyire lett tervezve a játék menete, nem mehet több, és ekkor bummm, bevillant valami.
Vilanykörte felkapcs, aztán lehet hallva született ötlet, de úgy érzem egy próbát megér.
Nah szóval.
A lényeg, az lenne, hogy mivel a boss egyszerre csak 10 JK-val áll ki, de több ember is képes már, és akar is ~.~ játszani, illetve szerintem sokan örülnének, ha ingame maradna mindvégig, így arra a következtetésre jutottam, hogy mivel ez egy játék, a program pedig mident megengedhet, mi lenne HA
A boss terem úgy működne, hogy minden belépéskor beenged 10 embert, aztán becsukódik az ajtó....bent megy a fight, de közben a később megérkezők is kinyithatnák ugyanúgy, és mehetne be még 10 ember, azonban, itt már nem a meglévőkhöz csatlakoznának, hanem ugyanazzal a bossal vívnának meg, mintha az előző 10 ember bent se lenne....
mintha egy másik dimenzióban lennének >.>
És ez is itt a másik fontos tényező...bármelyik csapat is győzi le a bosst, (mivel azt csak egyszer lehet), a többi is automatikusan nyer és a Győzelem táblával együtt, az ún. "dimenziók" megszünnének, és az eddig ott harcolt mind a (esetünkben) 20 ember, ott állna a bossteremben....
Ilyen multifunkcionált csata lenne.
így a 10 emberes bossharc is műkszene tovább, és nem maradna le senki a bossfightból >.>
ingame sem :3
KA-t mikor chaten kérdeztem, a válasz az volt, a 10 fős limitre, hogy mivel ennyire lett tervezve a játék menete, nem mehet több, és ekkor bummm, bevillant valami.
Vilanykörte felkapcs, aztán lehet hallva született ötlet, de úgy érzem egy próbát megér.
Nah szóval.
A lényeg, az lenne, hogy mivel a boss egyszerre csak 10 JK-val áll ki, de több ember is képes már, és akar is ~.~ játszani, illetve szerintem sokan örülnének, ha ingame maradna mindvégig, így arra a következtetésre jutottam, hogy mivel ez egy játék, a program pedig mident megengedhet, mi lenne HA
A boss terem úgy működne, hogy minden belépéskor beenged 10 embert, aztán becsukódik az ajtó....bent megy a fight, de közben a később megérkezők is kinyithatnák ugyanúgy, és mehetne be még 10 ember, azonban, itt már nem a meglévőkhöz csatlakoznának, hanem ugyanazzal a bossal vívnának meg, mintha az előző 10 ember bent se lenne....
mintha egy másik dimenzióban lennének >.>
És ez is itt a másik fontos tényező...bármelyik csapat is győzi le a bosst, (mivel azt csak egyszer lehet), a többi is automatikusan nyer és a Győzelem táblával együtt, az ún. "dimenziók" megszünnének, és az eddig ott harcolt mind a (esetünkben) 20 ember, ott állna a bossteremben....
Ilyen multifunkcionált csata lenne.
így a 10 emberes bossharc is műkszene tovább, és nem maradna le senki a bossfightból >.>
ingame sem :3
_________________
~Adatlap~~Előtörténet~~Karakterlap~
- Spoiler:
Szint:3
Élet 4 +1
Fegyverkezelés 4
Erő/Irányítás 5 +3
Kitartás 4
Gyorsaság 1 +2
Speciális képesség 2
Páncél +15
Jasude- Lovag
- Hozzászólások száma : 79
Join date : 2013. Feb. 14.
Age : 33
Karakterlap
Szint: 5
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Kösz a javaslatot. Ötletet adott egy teljesen másik megoldáshoz. Nem szeretem a dimenzióugrást, de ihletet adott.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
xD
oki, kiváncsian várom :3
Nekem a nagyon fontos, és életmentő a Lényeg, nagy L-el, hogy a karijaim ingame maradjanak
oki, kiváncsian várom :3
Nekem a nagyon fontos, és életmentő a Lényeg, nagy L-el, hogy a karijaim ingame maradjanak
_________________
~Adatlap~~Előtörténet~~Karakterlap~
- Spoiler:
Szint:3
Élet 4 +1
Fegyverkezelés 4
Erő/Irányítás 5 +3
Kitartás 4
Gyorsaság 1 +2
Speciális képesség 2
Páncél +15
Jasude- Lovag
- Hozzászólások száma : 79
Join date : 2013. Feb. 14.
Age : 33
Karakterlap
Szint: 5
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
A legújabb ördög szabályozás ellen ellenkeznék.
„Mellőzzétek a karakter jellemével teljesen ellentétes ördögöket, igyekezz azt kijátszhatónak megírni. Egy örökké optimista karitól ne kérd azt, hogy lássa a dolgok árnyoldalát; egy érintésre fóbiásnak ne add ki feladatnak, hogy ölelgessen végig mindenkit. A fogadásoknak nem az a célja, hogy megerőszakold egy karakter jellemét.”
Tehát ez a pont összességében kimondja, hogy az angyal olyan feladatot kapjon, mit amúgy is megtenne magától. Ebben mi a nehézség? Mi az élvezet? Mi a kihívás?
Nem példálózok másokkal, nem mutogatok másokra, csupán csak a saját példámmal élnék. A legutóbbi ördögömhöz írtam egy ezer szavas élményt, hogy rá lehessen mondani, hogy kijátszottam a feladatom, hogy megkapjam érte a jutalmam. Gondolkodtam, hogy hogyan kéne megoldani, rágódtam rajta, törtem a fejem és ragozhatnám még, de fölösleges. Azt veszem észre, hogy a többség minden hozzászólásába ki akar játszani egy ördög adta feladatot és ha azt nem tudja, akkor kér egy újat… Szerintem elkényelmesedtek a játékosok.
Szóval most az új szabály értelmében az optimista kapjon optimista feladatot, fóbiásra vigyázzunk és stb. Az ördögöt kérem avanzsáljuk le krampusszá, de lehet az is túlzás lenne most már. Azért ördög az ördög, mert ördög. Nem más. Ezért így van megnevezve, mert gonosz. Ha egy játékos jelentkezik angyalnak akkor gondoljon arra, hogy a feladat nem fog tetszeni neki. Ki halott már jó ördögről?
Bocsánat a negatív hangulatért, de ez már túlzás szerintem.
„Mellőzzétek a karakter jellemével teljesen ellentétes ördögöket, igyekezz azt kijátszhatónak megírni. Egy örökké optimista karitól ne kérd azt, hogy lássa a dolgok árnyoldalát; egy érintésre fóbiásnak ne add ki feladatnak, hogy ölelgessen végig mindenkit. A fogadásoknak nem az a célja, hogy megerőszakold egy karakter jellemét.”
Tehát ez a pont összességében kimondja, hogy az angyal olyan feladatot kapjon, mit amúgy is megtenne magától. Ebben mi a nehézség? Mi az élvezet? Mi a kihívás?
Nem példálózok másokkal, nem mutogatok másokra, csupán csak a saját példámmal élnék. A legutóbbi ördögömhöz írtam egy ezer szavas élményt, hogy rá lehessen mondani, hogy kijátszottam a feladatom, hogy megkapjam érte a jutalmam. Gondolkodtam, hogy hogyan kéne megoldani, rágódtam rajta, törtem a fejem és ragozhatnám még, de fölösleges. Azt veszem észre, hogy a többség minden hozzászólásába ki akar játszani egy ördög adta feladatot és ha azt nem tudja, akkor kér egy újat… Szerintem elkényelmesedtek a játékosok.
Szóval most az új szabály értelmében az optimista kapjon optimista feladatot, fóbiásra vigyázzunk és stb. Az ördögöt kérem avanzsáljuk le krampusszá, de lehet az is túlzás lenne most már. Azért ördög az ördög, mert ördög. Nem más. Ezért így van megnevezve, mert gonosz. Ha egy játékos jelentkezik angyalnak akkor gondoljon arra, hogy a feladat nem fog tetszeni neki. Ki halott már jó ördögről?
Bocsánat a negatív hangulatért, de ez már túlzás szerintem.
_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
Én valahogy úgy gondolom, hogy az ördög inkább ne kérjen lehetetlent. Talán egy optimistát rávehetünk, hogy legyen egy ördög kedvéért pesszimista, vagy egy fóbiást is rá lehet venni hogy történjen valami, ami miatt ellenáll fóbiájának. Ezek még annyira nem teszik tönkre a jellemet. És ez benne az izgi, hogy megkeressük az okát, a logikáját, hogy hogy lehetne megoldani. Valahogy ki lehet magyarázni!
Én inkább az ilyen fajta ördögöktől tudok kiakadni, mondjuk a karakter egy robot: érezz szeretetet mások iránt.
Na mármost ezt a feladatot LEHETETLEN megoldani. Akármilyen gonosz is az ördög, akármennyire is frappánsak vagyunk, NEM LEHET MEGCSINÁLNI, mert az ég adta világon egy robot sohasem fog érezni. Nyilván ki lehetne valahogy játszani, hogy a robot bekattan és elkezd mosolyogni és ölelgetni. De akkor sem érez! hanem valami hiba történt a rendszerében. Vagyis az ördög máris torzul, s nem is tudtuk teljesíteni.
Nekem nincs bajom a nehéz, kihívásokkal teli ördögökkel, de azok legyenek úgy meghatározva, hogy a teremtői kozmoszt ne változtassák meg kérem!
Én inkább az ilyen fajta ördögöktől tudok kiakadni, mondjuk a karakter egy robot: érezz szeretetet mások iránt.
Na mármost ezt a feladatot LEHETETLEN megoldani. Akármilyen gonosz is az ördög, akármennyire is frappánsak vagyunk, NEM LEHET MEGCSINÁLNI, mert az ég adta világon egy robot sohasem fog érezni. Nyilván ki lehetne valahogy játszani, hogy a robot bekattan és elkezd mosolyogni és ölelgetni. De akkor sem érez! hanem valami hiba történt a rendszerében. Vagyis az ördög máris torzul, s nem is tudtuk teljesíteni.
Nekem nincs bajom a nehéz, kihívásokkal teli ördögökkel, de azok legyenek úgy meghatározva, hogy a teremtői kozmoszt ne változtassák meg kérem!
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Kiegészítés: Főleg az érzelmek a problémásak. Az ördög mondja el, hogy mit tegyen, adjon meg körülményi feltételeket, utasítson, milyen fejet vágjon a karakter, de azt, hogy közben mit érezzen, abba ne szóljon bele! Az érzelmeket ne lehessen irányítani. Hogy félre ne értsük: kérhet olyat, hogy sírjon valaki... de az cselekvés. Azonban azt ne kérje, hogy mit érezzen belül. Kérheti, hogy lelkesen csináljon valamit, de azt ne követelje, hogy maga a kari belül is lelkes legyen. mármint érzelmi szinten. Mert az érzelmek és gondolatok azok a karakteré. Az maradjon is az övék!
Remélem így érthető.
Remélem így érthető.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Szerintem nem kell mindenre törvényt hozni. Egyetértek Peterrel. Komolyan mindig szabályokra akarunk hivatkozni? Régebben is voltak problémás ördögök. És mi történt? Akik adták őket, azok megtanulták idővel, hogy ilyet nem adunk. Hogy ez baromság.
Nekem nem szimpatikus, hogy szabályt hozunk rá. Értem én, hogy egyes karakterek nagyjából egy-két erős jellemvonás mentén lettek csak megalkotva, és nekik ilyenkor probléma, ha éppen ezzel szemben kell viselkedniük, de szerintem ilyenkor az ördög éppenhogy segít, mert rávilágít, hogy nem lett alaposan megcsinálva a házi feladat.
Úgy gondolom, hogy a thread vélemények megosztására jó. Klein már beiktatta a szabályt, visszavonni komolytalanság lenne. De attól még érdemes megbeszélni, mert sok érdekes dolog felszínre bukkanhat belőlük.
Nekem nem szimpatikus, hogy szabályt hozunk rá. Értem én, hogy egyes karakterek nagyjából egy-két erős jellemvonás mentén lettek csak megalkotva, és nekik ilyenkor probléma, ha éppen ezzel szemben kell viselkedniük, de szerintem ilyenkor az ördög éppenhogy segít, mert rávilágít, hogy nem lett alaposan megcsinálva a házi feladat.
Úgy gondolom, hogy a thread vélemények megosztására jó. Klein már beiktatta a szabályt, visszavonni komolytalanság lenne. De attól még érdemes megbeszélni, mert sok érdekes dolog felszínre bukkanhat belőlük.
_________________
A D A T L A P
Second Life Kristálybolt - "Kristállyal kereskedek, de életet adok el."
- pontozás:
- Élet: 20+2 -> 110HP
Fegyverkezelés - Taidana sebzése: 5 +5 -> 10
Irányítás - Susaya sebzése: 20 +9 -> 29
Kitartás: 5+2 -> 7
Gyorsaság: 22+3 -> 25
Speciális képesség: 11
Páncél: 24
Susaya:
Élet: 53HP +10HP -> 65HP
Kitartás: 7
Gyorsaság: 25
Speciális képesség: 11
Felszerelve:
Gólem Vért (+20 páncél)
A Kovács Irányítópálcája (+3 irányítás, +1 élet, +10 állandó pet életpont)
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
A bajnok köpenye (+2 fegyverkezelés, +2 kitartás, + 1 gyorsaság)
Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
Bronz Sisak (+4 páncél)
Természetgyűrű (+1 élet)
Taidana- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 495
Join date : 2012. Aug. 27.
Tartózkodási hely : Aincrad?
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 39 oldal • 1, 2, 3 ... 20 ... 39
1 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.