Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
20 / 39 oldal
20 / 39 oldal • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39
Re: Javaslatok
a színkodokat is számolja /méghozzá egy színkód 3 szónak számít pluszba/, illetve még baja van az ékezetes betűkkel.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Jahm, az ékezetes karaktereket is elválasztónak számolja sajna (angol abc kis és nagybetű + számok amiket figyel, minden más "elválasztó" mint a szóköz.
Amint annyira sikerül kiigazodnom a jQuerys javascripten meg a RegExp-eken hogy megértem, akkor javítom ^^
(valszeg tesztfórumot regelek hozzá, ne kelljen KA-val 32000-szer újratölteni a scriptet hogy lássam javult-e, + a hibás script miatt (böngészőtől függ) leállhat a JS értelmező is, ami pedig nem jó dolog... )
Amint annyira sikerül kiigazodnom a jQuerys javascripten meg a RegExp-eken hogy megértem, akkor javítom ^^
(valszeg tesztfórumot regelek hozzá, ne kelljen KA-val 32000-szer újratölteni a scriptet hogy lássam javult-e, + a hibás script miatt (böngészőtől függ) leállhat a JS értelmező is, ami pedig nem jó dolog... )
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Javasolnám a pontok nullázását bizonyos időközönként sima aréna módra is.
Szerintem jelen helyzetében túlságosan is el lehet húzni a pontokkal és nem csak a felsőbb helyezésekre de úgy alapjáraton az újaknak lehetetlen lesz egy idő után egyáltalán felkerülni a toplistára mert a régebbi játékosok behozhatatlan előnyre tesznek szert
Szerintem jelen helyzetében túlságosan is el lehet húzni a pontokkal és nem csak a felsőbb helyezésekre de úgy alapjáraton az újaknak lehetetlen lesz egy idő után egyáltalán felkerülni a toplistára mert a régebbi játékosok behozhatatlan előnyre tesznek szert
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Ezzel nem értek egyet. /És nem azért mondja, mert 2. helyezett./
1. Akinek nem tetszik, menjen hardcore-ra.
2. Akinek több pontja van, az később lényegesen lassabban halad a ranglistán, szóval nem hinném, hogy behozhatatlan előnyre tennének szert.
3. hardcore arénával szemben, itt a bukásért minusz-pont jár.
1. Akinek nem tetszik, menjen hardcore-ra.
2. Akinek több pontja van, az később lényegesen lassabban halad a ranglistán, szóval nem hinném, hogy behozhatatlan előnyre tennének szert.
3. hardcore arénával szemben, itt a bukásért minusz-pont jár.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Az lehet Cear, de ha mondjuk más később csatlakozik be, akkor sokkal nehezebben lesz első. Amire ugyanannyi párbajt lejátszik, mint a dobogósok, addigra azok is lejátszanak nem is egyet, ezzel fenntartva a különbséget.
Szerintem, ha nem is gyakran, de mondjuk félévente lehetne nullázni.
Szerintem, ha nem is gyakran, de mondjuk félévente lehetne nullázni.
_________________
Komolyan azt hiszed, bosszant, hogy gyilkosnak hívsz, azért, mert úgy nézek ki? Nem érdekel. A piros indikátorosok gyilkosok, persze, és senki sem szereti őket, de nagyon intelligensek és erős a túlélési ösztönük.
Tantalosz- Lovag
- Hozzászólások száma : 125
Join date : 2014. Apr. 04.
Karakterlap
Szint: 6
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Cear, nem véletlen van kettészedve az aréna. Az újak nem érvényesülhetnek hardcoreban egyáltalán, az a nagyobb szintűeknek van, a kihívó miatt. OneHitből levernénk őket. És ott top10 van, lejjebb nincsenek helyezések, se jutalmak. Szóval az 1. pontod kicsit sem igaz.
Tantalosszal am egyetértek. Lehet hogy egy-egy győzelemmel több pontot szereznek, mint ti, de a 4-500 pontnyi különbséget nem fogják tudni behozni, és ez csak most ennyi, később nőni fog.
Egyébként ponthogy a sima aréna van a fejlődő, új kariknak, és pont őnekik esélytelen bekerülni a top25be, ha mindenki elhúz. Suzu felvetése abszolút jogos.
Tantalosszal am egyetértek. Lehet hogy egy-egy győzelemmel több pontot szereznek, mint ti, de a 4-500 pontnyi különbséget nem fogják tudni behozni, és ez csak most ennyi, később nőni fog.
Egyébként ponthogy a sima aréna van a fejlődő, új kariknak, és pont őnekik esélytelen bekerülni a top25be, ha mindenki elhúz. Suzu felvetése abszolút jogos.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Pont ezen "előny" megszüntetésére lett kitalálva a hardcore aréna. Cearsoval értek egyet, ő is be tudott előzni, ez másoknak sem lehetetlen, pedig Cear sem valami nagy szintű. Szóval olyanról mondjátok, hogy lehetetlen, amiről itt az élő példa.
Első tízben szerepel még: Katharina, Asuka, Miu. Egyikük sem hű de magas szintű.
Első tízben szerepel még: Katharina, Asuka, Miu. Egyikük sem hű de magas szintű.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Simában nem az a lényeg hogy ki mennyis szintű. (Az ponthogy a hardcoreban lényeg.) Cear meg még viszonylag az arénás dolog elején jött, a most regizett karikról és a több hónappal későbbi majdani regizettekről volt szó, nem őróla.
A hardcore van a nagyobb lv-szintűeknek, a sima az újaknak adna fejlődési lehetőséget. De a hónapok előrehaladtával a 25.hely is esélytelen egy új karinak, esetleg elérhetnék több hónapnyi munkával és mázlival, ha előttük inaktívak lesznek. *Még mindig Suzuval ért egyet.*
A hardcore van a nagyobb lv-szintűeknek, a sima az újaknak adna fejlődési lehetőséget. De a hónapok előrehaladtával a 25.hely is esélytelen egy új karinak, esetleg elérhetnék több hónapnyi munkával és mázlival, ha előttük inaktívak lesznek. *Még mindig Suzuval ért egyet.*
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
itt nem a szintről van szó szerintem hanem arról hogy akik később csatlakoznak a játékhoz nem csak a felsőbb helyezésekre de hosszú távon még a toplistára sem fognak tudni felkerülni. Cear pedig nem élő példa mert ő még az aréna bevezetésének elején került a játékba
Edit: Hinari beelőzött a postal
Edit: Hinari beelőzött a postal
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Ez kb ugyanolyan kérdéskőr, minthogy a frontot is nehéz utolérni. Nem életszerű, ha egy játékban folyamatosan a kiegyenlítésre akarunk hajtani, és akkor is ezt mondtam, amikor még kis szintű voltam. * A frontharcosok megdolgoztak azért, hogy frontharcosok legyenek, az arénások pedig a helyezéseikért. És igenis számít, hogy ki hányas szintű, mert a frissek általában tízesek, és hemzsegnek a lehetséges kihívóik, míg te is arra panaszkodtál Hina, hogy a nagyoknak nehezebb. A nagyoknak már ott a hardcore, a sima pedig pont a kicsiknek kedvez, és nem látom úgy, hogy behozhatatlan lenne az előny, sem most, sem később. Csak ügyesen kell ellenfelet választani, vagy szövetségeket kialakítani.
*Mielőtt félreértés lenne, az induló esélyek legyenek ugyanolyanok, vagy közel ugyanolyanok, ám az, hogy később léptél be egy játékba, az sajna azzal jár, hogy picit nehezebb neked. Még én sem tudtam utolérni Anatot. X3
*Mielőtt félreértés lenne, az induló esélyek legyenek ugyanolyanok, vagy közel ugyanolyanok, ám az, hogy később léptél be egy játékba, az sajna azzal jár, hogy picit nehezebb neked. Még én sem tudtam utolérni Anatot. X3
A hozzászólást Shukaku összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jan. 02 2015, 10:06-kor.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ezzel nem értek egyet, miért ne lenne élet szerű a kiegyensúlyozás egy játékban ami elméletben a szórakozásról szól, hogy mindenkinek esélyt ad, jelen esetben a toplistára való kerülésre? Szerintem azért egy játékban a fejlesztők nagyon is figyelnek erre.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Suzume írta:Ezzel nem értek egyet, miért ne lenne élet szerű a kiegyensúlyozás egy játékban ami elméletben a szórakozásról szól, hogy mindenkinek esélyt ad, jelen esetben a toplistára való kerülésre? Szerintem azért egy játékban a fejlesztők nagyon is figyelnek erre.
Előbb írtál, minthogy kiegeltem, vagy pont utána.
És pont azt tartom szórakoztatónak, hogy közel ugyanazt az utat bejárva én is majd olyan magas szinten leszek, mint a frontharcosok, és nem azért, mert nekik egyszer csak nullázták az eddig elvégzett munkájukat, hanem azért, mert én is megdolgozom érte.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szerintem még mindig helytálló a megjegyzésem. Miért ne törekedhetne egy játék arra, hogy a később becsatlakozókat is segítse?
Egyébként pedig eddig 3 mellete 2 ellene. Töbn-több véleményt
Egyébként pedig eddig 3 mellete 2 ellene. Töbn-több véleményt
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Segítse, és segíti is, erre van a kiképzőtiszt. Semmi baj azzal, ha segíti, de nem láttam még olyat, hogy úgy egyenlítene valaki, hogy a magasabb helyen lévőtől veszi el a megszerzett dolgokat. Itt is a kicsiknek adunk szintlépési lehetőséget, nem a nagyokat húzzuk le hozzájuk. Azzal pl egyetértenék, hogy legyenek még nagyobbak a megszerezhető pontkülönbségek a különböző szinteken. Tehát aki elérte az 1000 pontot, az sokkal lassabban haladhasson, mint aki most indul 500ról.
Egyébiránt pedig mintha pont én javasoltam volna a staffban, hogy legyen egy hónap dolgozója díj, ahol az abban a hónapban legtöbb pontot szerző, vagy szintet előrelépő játékos(oka)t jutalmazzuk. :3
Egyébiránt pedig mintha pont én javasoltam volna a staffban, hogy legyen egy hónap dolgozója díj, ahol az abban a hónapban legtöbb pontot szerző, vagy szintet előrelépő játékos(oka)t jutalmazzuk. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Shukaku írta:Ez kb ugyanolyan kérdéskör, minthogy a frontot is nehéz utolérni.
Hehe, jó is lenne ha a front vagy a top10 havonta kapna egy fix jutalmat csak azért, mert front vagy mert top10 xP
Megoldásként (ami nem saját ötlet) lehetne simában állandó toplista, minimáljutalommal, a jelentős jutalmakat (új kariknak jelentős az az 50-100 exp) pedig a cleares lista alapján kapnának.
Amúgymeg komolyan itt vitázunk, amikor nyilvánvalóan nem értünk egyet és a másikat se tudjuk meggyőzni, szóval Suzu megjegyzését támogatom:
Több-több véleményt! \o
Megoldásként (ami nem saját ötlet) lehetne simában állandó toplista, minimáljutalommal, a jelentős jutalmakat (új kariknak jelentős az az 50-100 exp) pedig a cleares lista alapján kapnának.
Amúgymeg komolyan itt vitázunk, amikor nyilvánvalóan nem értünk egyet és a másikat se tudjuk meggyőzni, szóval Suzu megjegyzését támogatom:
Suzume írta:Egyébként pedig eddig 3 mellette 2 ellene. Több-több véleményt
Több-több véleményt! \o
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
*Most az MMO-kat veszem alapul.*
Az MMO-kban is vannak az itteni arénához hasonló bajnokságok, és ott sem azt csinálják, hogy a játék elejétől ugyanazt a bajnokságok játszáj, hanem időnként - évenként, évszakonként - nullázzák a listát. Miért? Mert az új aknak el fog menni a kedvük, ha azt látják, hogy nekik kezdő 500 pontuk van, míg az elsőknek 1000-1200. Szinteknél is - gondolom - az újak letörtségének megakadályozása miatt bevezették a Kiképzőt, hogy legalább több szinten is játszhassanak, így több esélyük legyen a fejlődésre.
Tehát ha nem nullázunk, a kezdőpontokat kellene megemelni - szerintem.
Az MMO-kban is vannak az itteni arénához hasonló bajnokságok, és ott sem azt csinálják, hogy a játék elejétől ugyanazt a bajnokságok játszáj, hanem időnként - évenként, évszakonként - nullázzák a listát. Miért? Mert az új aknak el fog menni a kedvük, ha azt látják, hogy nekik kezdő 500 pontuk van, míg az elsőknek 1000-1200. Szinteknél is - gondolom - az újak letörtségének megakadályozása miatt bevezették a Kiképzőt, hogy legalább több szinten is játszhassanak, így több esélyük legyen a fejlődésre.
Tehát ha nem nullázunk, a kezdőpontokat kellene megemelni - szerintem.
_________________
Komolyan azt hiszed, bosszant, hogy gyilkosnak hívsz, azért, mert úgy nézek ki? Nem érdekel. A piros indikátorosok gyilkosok, persze, és senki sem szereti őket, de nagyon intelligensek és erős a túlélési ösztönük.
Tantalosz- Lovag
- Hozzászólások száma : 125
Join date : 2014. Apr. 04.
Karakterlap
Szint: 6
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Hinari írta:Hehe, jó is lenne ha a front vagy a top10 havonta kapna egy fix jutalmat csak azért, mert front vagy mert top10 xP
Megoldásként (ami nem saját ötlet) lehetne simában állandó toplista, minimáljutalommal, a jelentős jutalmakat (új kariknak jelentős az az 50-100 exp) pedig a cleares lista alapján kapnának.
Hmm... mintha a front már jelentős juttatásokat kapott volna a bosspontok után... talán olyan négy szintnyit. Vegyük el tőlük, mert ez így nem egyenlő a kicsikhez képest, és soha nem fogják tudni őket utolérni a később érkezettek. Lassan egy szinten vagyok Anattal, és sokkal több statja van. :3
Mintha a frontosoknál lenne nagyrészt a legi, és akik újonnan érkeztek, nem lehettek volna ott a sorsolásnál. Sorsoljuk újra! \o/
Mintha a magasabban lévő frontosok nem kapnának több Exp-t a KT-ért. Ez sem tűnik nagyon fairnek.
Onnantól kezdve, hogy a toplistában lévő magas szintűek ellen lenne fellépve... hát... khm...
Nem az a baj, ha fel akarjuk húzni a kicsiket, de ezt ne a nagyok kárára tegyük. Azért lehet Exp átadást szorgalmazni, mert nem akarjátok elveszíteni azt a munkát, amit belefektettetek a kariba. Azért nem lehet karit ölni, mert a user dolgozott vele. Picit visszásnak érzem, hogy ezek az érvek csak bizonyos eseteknél fontosak...
Támogatom, hogy a kis szintű, vagy a toplistában alacsonyabb pontszámmal rendelkező játékos több pontot kapjon. Támogatom, hogy a több ponttal rendelkező kevesebbet. Mindent támogatok, ami a kicsik segítését szorgalmazza, de kiegyenlíteni nem úgy kell, hogy másoktól vesszük el azt, amit megszerzett.
Mintha a frontosoknál lenne nagyrészt a legi, és akik újonnan érkeztek, nem lehettek volna ott a sorsolásnál. Sorsoljuk újra! \o/
Mintha a magasabban lévő frontosok nem kapnának több Exp-t a KT-ért. Ez sem tűnik nagyon fairnek.
Onnantól kezdve, hogy a toplistában lévő magas szintűek ellen lenne fellépve... hát... khm...
Nem az a baj, ha fel akarjuk húzni a kicsiket, de ezt ne a nagyok kárára tegyük. Azért lehet Exp átadást szorgalmazni, mert nem akarjátok elveszíteni azt a munkát, amit belefektettetek a kariba. Azért nem lehet karit ölni, mert a user dolgozott vele. Picit visszásnak érzem, hogy ezek az érvek csak bizonyos eseteknél fontosak...
Támogatom, hogy a kis szintű, vagy a toplistában alacsonyabb pontszámmal rendelkező játékos több pontot kapjon. Támogatom, hogy a több ponttal rendelkező kevesebbet. Mindent támogatok, ami a kicsik segítését szorgalmazza, de kiegyenlíteni nem úgy kell, hogy másoktól vesszük el azt, amit megszerzett.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Shu, az én példám nem éppen meggyöző, mert én pl ki tudtam használni azt a kiskaput, hogy a kiképzős játékosok 10-es szintűnek számítanak, miközben jóval kevesebbet tudnak.
És szerintem, ha nagyon akarnák, akkor a kis szintűek is be tudnák lepni a hardcore arénát. /Hiába a nagy szintűeknek lett kitalálva/
Hogy nem jut be a top 25-be? Ha aktiv játékosok vannak abban a top 25-ben, az törlés után se nagyon fog változni a lista. /Én pl. ki tudnám sakkozni, hogy a nagy pontokat törlés után kapjam./
/Abba pl belemennék, hogy aki x ideje nem játszott arénát azt kiszedik arról a toplistáról, de kérem, ezt a plusz melót ki vállalná el?/
Edit: Shu pluszpontokhoz: TCS is a nagyoknak kedvez. /és ott sincs törlés /
Töröljük a TCS helyezéseket \o/
És szerintem, ha nagyon akarnák, akkor a kis szintűek is be tudnák lepni a hardcore arénát. /Hiába a nagy szintűeknek lett kitalálva/
Hogy nem jut be a top 25-be? Ha aktiv játékosok vannak abban a top 25-ben, az törlés után se nagyon fog változni a lista. /Én pl. ki tudnám sakkozni, hogy a nagy pontokat törlés után kapjam./
/Abba pl belemennék, hogy aki x ideje nem játszott arénát azt kiszedik arról a toplistáról, de kérem, ezt a plusz melót ki vállalná el?/
Edit: Shu pluszpontokhoz: TCS is a nagyoknak kedvez. /és ott sincs törlés /
Töröljük a TCS helyezéseket \o/
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Cearso írta:Shu, az én példám nem éppen meggyöző, mert én pl ki tudtam használni azt a kiskaput, hogy a kiképzős játékosok 10-es szintűnek számítanak, miközben jóval kevesebbet tudnak.
Úgy tudtam a kreativitást díjazni kell, nem büntetni.
Cearso írta:Hogy nem jut be a top 25-be? Ha aktiv játékosok vannak abban a top 25-ben, az törlés után se nagyon fog változni a lista. /Én pl. ki tudnám sakkozni, hogy a nagy pontokat törlés után kapjam./
Aaaayup!
Cearso írta:/Abba pl belemennék, hogy aki x ideje nem játszott arénát azt kiszedik arról a toplistáról, de kérem, ezt a plusz melót ki vállalná el?/
Silicát megkérhetem...
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
- a nem építő jellegű része:
- @Shu:
Bosspontot nem azért kapsz mert frontos vagy vagy top10. Akkor kapsz ha túléled a szintfőnök legyőzését. Eddig Miri az egyetlen, akinek mindegyiknél sikerült. Jah és ez nem havi fix.
Legiket akik megkapták anno, azoknak nem érte meg statban. Azért éri meg most, mert dolgoztak vele, fejlesztették. És azért van újrasorsolás (és nem pl átadás), ha az előző gazdájuk inaktív lett, hogy mindenkinek legyen esélye, az újaknak is.
Nagyobb szintű kariknak több exp is kell a szintlépéshez. Tehát a szintlépés ugyanannyi befektetés, vagyis nem, mert általában nem kapják meg a szintjükhöz képest járó max expet, mert alacsonyabbszintűekkel kt-znak. *neki még pl nem volt Lv31 felettivel kt-ja, pedig már mióta átlépte a határt*
@Cear: dehogy tudnák ellepni x) Kihívom őket sorba, és kapom a 10 pontokat 3 reagért. Nem véletlenül van szétszedve, jutalmazásban is, hogy a hardcore a nagyoknak, a sima a kisebbeknek érje meg jobban.
Törlés után be tudnának szállni hozzátok hasonlóan aktívak, olyanok akik pl csak akkor regeltek. És lenne esélyük a top25-re Szal az esélyét megkapnák, aztán ha ti jobban éltek vele akkor marad, szívetek joga trükközni is persze, meg kihasználni a kiskapukat. De az újak is megkapnák ezen esélyt meg lehetőségeket.
Ezeket azért spoilerben, mert reakciónak szánom, és nem alapnak a további vitákhoz. A hsz-em maradék része az, ami konkrétan a felvetett témához kapcsolódik.
Nahh de a lényeg!
Ti is látjátok hogy nem túl jó ez így, hiszen ezért vannak bedobva tőletek is javaslatok a kicsik kisegítésére. Umm eddig van a clear, a kicsik/alacsonyabb szintűek több ponttal kezdjenek és az inaktívak törlése, mint ötlet.
Ezekkel kéne továbbhaladni ahelyett, hogy 5 ember vitázna össze-vissza. ^^ Hisz a lényeg a megoldás keresése a felvetett problémára, nem pedig a másik hsz-ének ellenvéleményezése. És kéne több vélemény is, most van 3 ötlet, ezeket am lehetne vhogy kombinálni is, születhet ebből mindenkinek jó verzió is szvsz. Nem egymás ellen kéne lennünk, hanem együtt kidolgozni egy jó verziót.
*és innentől csak építő jellegű hsz-ekre fog reagálni, amennyiben van építő jellegű véleménye*
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Yap, támogatva. De ha ezt nem beszéljük végig, akkor nem lenne ez a három megoldási lehetőség. Viszont akkor kiemelném, hogy látható legyen:
1) Clear
2) Kicsik magasabb ponttal kezdjenek. Ezt kiegelném azzal, hogy az inaktívok kiszedegetése után, mondjuk mindenki indulhatna onnan, amennyi ponttal a legalacsonyabban lévő aktív játékos van, tehát a 26. helyről, így mindenkinek ugyanannyi esélye van felkerülni.
2/b Ebben már benne foglaltatik az inaktívak törlése. Ez azért is jó, mert megakadályozza azt, hogy valaki elhúz és utána üljön a babérjain. Lehetne mondjuk kitétel a havi/kéthavi egy megkezdett aréna, szigorúan figyelve persze arra, hogy a delikvens mondjuk a másik "hibájából" nem tudja teljesíteni, és itt is figyelembe vennénk az esetleges OOC problémákat... persze nem túlzásba víve.
1) Clear
2) Kicsik magasabb ponttal kezdjenek. Ezt kiegelném azzal, hogy az inaktívok kiszedegetése után, mondjuk mindenki indulhatna onnan, amennyi ponttal a legalacsonyabban lévő aktív játékos van, tehát a 26. helyről, így mindenkinek ugyanannyi esélye van felkerülni.
2/b Ebben már benne foglaltatik az inaktívak törlése. Ez azért is jó, mert megakadályozza azt, hogy valaki elhúz és utána üljön a babérjain. Lehetne mondjuk kitétel a havi/kéthavi egy megkezdett aréna, szigorúan figyelve persze arra, hogy a delikvens mondjuk a másik "hibájából" nem tudja teljesíteni, és itt is figyelembe vennénk az esetleges OOC problémákat... persze nem túlzásba víve.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
4; Két lista vezetése. Az egyiken az eredeti pontok alapján, a másikon az időközönként törölt és újrakezdett pontok alapján. Kiegyensúlyozott jutalommal.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
ha mindegyiket kihivod az azt erdményezné hogy te ott lennél az első helyen 30 ponttal, ők meg villognának a 2-3-4-helyen a +2 pontjaikkal. /És egymás ellen még nem is játszottak,/ Illetve sokka kevesebb idő alatt meg kapják azt az xp-t, amit akkor kaptak volna, ha egymás ellen mennek. vö:Asu-Trau ill. Cear-Morr küzdelmeket. /AKi nem akarja elolvasni az egyik egy OHKO volt, a másikban meg ott bámuljuk egymást a kettős pihikörben szinte max hp-val/ És mindkettő nagyjából ugyanazt a jutalmat fogja érni. /ezért érheti meg a hardcore a kicsiknek is
Nem azt mondtam, hogy elsők tudnának lenni, hanem hogy simán ellepnék.
Ha meg a simában elsők tudnak lenni egy clear után, akkor simán be tudnák hozni a mostani első helyezettet is.
Nem azt mondtam, hogy elsők tudnának lenni, hanem hogy simán ellepnék.
Ha meg a simában elsők tudnak lenni egy clear után, akkor simán be tudnák hozni a mostani első helyezettet is.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Shukaku írta:
2) Kicsik magasabb ponttal kezdjenek. Ezt kiegelném azzal, hogy az inaktívok kiszedegetése után, mondjuk mindenki indulhatna onnan, amennyi ponttal a legalacsonyabban lévő aktív játékos van, tehát a 26. helyről, így mindenkinek ugyanannyi esélye van felkerülni.
2/b Ebben már benne foglaltatik az inaktívak törlése. Ez azért is jó, mert megakadályozza azt, hogy valaki elhúz és utána üljön a babérjain. Lehetne mondjuk kitétel a havi/kéthavi egy megkezdett aréna, szigorúan figyelve persze arra, hogy a delikvens mondjuk a másik "hibájából" nem tudja teljesíteni, és itt is figyelembe vennénk az esetleges OOC problémákat... persze nem túlzásba víve.
Japp ez jó lehet. Akkor x időnként ki lennének szedve azok, akik x ideig nem arénáztak (kivéve ha a másik hibájából nem haladnak). Mondjuk a havi 1 megkezdett az nagyon sok, én olyan 2 havi 1 megkezdettre szavazok, vagy 3. El tudnak ezek húzódni, egy user pedig lehet lassú de attól még aktív. Illetve nem feltétlen kell a kicsiknek több ponttal kezdeni, amennyiben mindenki (ők is és a 26+ helyezettek is) az aktuális 26. helyezett pontjáról indulhatnak.
És ez am jobb is mint a két rangsor, csupán amiatt, mert ígyis van sima meg csapat meg hardcore lista >< Ha meg tudjuk oldani egy negyedik nélkül, az szupi lenne.
És ez am jobb is mint a két rangsor, csupán amiatt, mert ígyis van sima meg csapat meg hardcore lista >< Ha meg tudjuk oldani egy negyedik nélkül, az szupi lenne.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
20 / 39 oldal • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39
20 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.