Suzume
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Suzume
Név: Suzume
Nem: Nő
Kaszt: Íjász
Kor: 21
Arany:3241
Szint:
26. (2521TP)
Élet: 21
Fegyverkezelés: 30
Erő: 2
Irányítás:20
Kitartás: 7
Gyorsaság: 11
Speciális képesség: 35
Kinézet: Vékony testalkatú, közepes magasságú lány hosszú sötétlilás hajjal és sötétbarna szemekkel. Általában a haja Szinéhez passzoló sötét ruhákat részesíti előnyben, nem szereti ha valami túl csicsás rajta de ez is relatív. Attól függ milyen szerepben képzeli magát.
Jellem: Nehéz jellemileg behatárolni mivel a SAO-ra továbbra is szerepjátékként tekint így sok küldetésben és kalandban máshogy viselkedik ép miként képzeli el magát egy-egy szituációban és e szerint viselkedik. Sokkal jobban szeret valaki másnak tűni mint ami így gyakran veszi fel egy játékból származó kedvenc karakterének jellemét és stílusát attól függően épp milyen hangulatban van vagy mit tart épp érdekesnek.
Képességek:
1.
Alakváltás:
Alakváltás:
Suzume képes felvenni a játékban található állatok és mobok külsejét egy bizonyos időre. Az átalakulást kétféle képen veszi a játék felvett formát, ez lehet harci, és nem harci mob.
Nem harci mobok esetén Suzume bármilyen olyan állat alakját veheti fel ami nem szerepel a bestiáriumban (pl egy veréb alakját képes így felvenni). Ezt bármikor és bármeddig képes alkalmazni (ilyenkor nincs szükség dobásra) azonban ez a fajta átalakulás semmilyen pont módosítást nem eredményez.
A harci mobok esetén Suzu képes felvenni olyan mobok alakját amik már szerepelnek a bestiáriumba. Ilyenkor a felhasznált mob pontjainak húsz százalékát megkapja bónuszpontként viszont minimálisan egy pontot mindenképp kap. Azonban ahhoz, hogy ezt megtehesse két fontos kritériumnak kell megfelelnie. Először is csak azoknak a moboknak tudja e módon föl venni amik már szerepelnek az összesítőben és vannak elérhető pontjaik. Ezek lehetnek ritkák, bossok, minibossok stb. Másodsorban csak akkor tudja használni ha Suzume alap pontrétekének összege, tehát a felszerelés nélkül, megegyezik vagy nagyobb. Átváltozáskor az irányítás pontok automatikusan erő pontokká alakulnak. A skill három körig tart és használható a láva forma mellett is. Lehűlési idő hat kör.
Ami mindkét formára igaz, hogy átalakuláskor a név, az indikátor és minden játékost megkülönböztető jelző eltűnik. A mobok nem támadják meg Suzume ha nem harci helyzet közben alakul át vagy amíg ő maga a nem támad.
2.
Átváltozás: Láva
Alap tudnivalók:
Aktiválás után Suzume teste „lávává” alakul át amivel képes elpusztítani mások felszereléseit. Alapvetően két formája van egy támadásra és egy védekezésre. A hatás 3 körön át tart és 6 kör még újra használható nem lesz.
Kinézet:
Suzume minden felszerelése és a ruhája eltűnik (ez csak vizuális a pontértékek megmaradnak) csupán teste körvonalai látszódnak mivel ilyenkor a bőre teljesen elszenesedik és mély halványan izzó repedések jelennek meg a rajta a haja pedig lángcsóvává alakul míg a szemei vörösen izzanak.
Hatás támadás esetén:
Mivel az íja is eltűnik így az alapvető támadása is megváltozik. Ilyenkor a végtagjai képesek megnyulni szint/10 méter hosszúra és azzal támad. Ebben az esetben az irányítás pontok erőpontként jelennek meg mint az alakváltás esetében.
Hatás védekezésnél:
Két módja van. Normál védekezés esetében (tehát sima kockadobásnál ha az ellenfél sikertelen támadást dob) a teste megszilárdul és képes akár a kardot is megállítani vele. A másik védekezési formában hasonlóan mint a támadásnál Suzu teste felizzik és az őt ért támadás után a fegyver elolvad majd „megsemmisül” (A fegyver visszakerül az inventoryba) a harc végéig. Ilyenkor a sebzést ugyan úgy elszenvedi Suzume ráadásul ilyenkor nem képes védekezni vagy kitérni így dobástól függetlenül az ellenfél mindenképp betalál. Ha valaki fegyvertelenül sikeresen támadja meg, tehát puszta kézzel akkor az ellenfél is sebeződik (Suzu spec képesség pontjainak felével). Idomárok esetében Speciális szabály lép ilyenkor életbe. Ha az idomár támadja Suzut akkor a fentiek alapján történik minden, viszont a pet támadása esetén az irányításpontokból veszít lévén a pet nem támadható és fegyvere sincs szintén Suzu spec pontjai/2 értékben. (csak egyszer vonja le a pontokat). Íjászok fegyverét nem semmisíti meg mivel ott nem érintkezik az íjjal.
Egyebek:
Apró érdekesség, hogy Suzu testhőmérséklete nagy mértékben nő, igaz ő maga ezt nem érzi ám azok akik közel kerülnek vagy megérintik azok érezhetik a kellemetlen meleget valamint a kénes szagot.
3.
Átalakulás: Bomba
Alap tudnivalók:
Suzu itt nem önmagát hanem a nyilait képes bombává alakítani amit Suzu bármikor felrobbanhat. Újratöltési idő két kör a detonáció után.
Kinézet:
Suzu a nyilait felajzáskor meg érint és ilyenkor vörösen kezdenek el izzani.
Hatás játékosok ellen:
Kilövés után a nyíl belefúródik az ellenfélbe amit az nem tud leszedni vagy elpusztítani mindaddig amíg a nyíl fel nem robban. Suzume ilyenkor a normál nyilat teszi robbanóvá ami becsapódáskor normál sebzést visz be majd detonációkor a sebzése fele + minden körben spec képesség/10 sebzés bónuszt kap mindaddig még fel nem robban. A detonáció külön mellékcselekvést igényel ám erre már nem kell külön dobni. Ha a képesség nem sikerül de a támadás igen akkor csak egy sima nyilat lő ki viszont ha a képi sikerül de a támadás nem akkor viszont a képesség sem sikerülhet.
Hatás szörnyharc és bossok ellen:
A menete ugyan az mint játékosok ellen viszont itt a sebzés bónusz minden esetben csak 1 kiskörönként. Több nyíl is átváltoztatható egy körben ha Suzu gyorsasága erre lehetőséget ad ugyan úgy spec képesség/10 arányban és akár egy ellenfélre is kilőhető (ahogy a normál nyilak is) azonban minden egyes nyílra külön kell dobni spec képességet abban a körben.
Egyéb: Suzume érintésre a nyilain kívül más tárgyakat is képes bombává alakítani igaz ezek nem képesek sebzés okozásra és ezt bármikor alkalmazhatja :3
T3
1x obszidián
Nem: Nő
Kaszt: Íjász
Kor: 21
Arany:3241
Szint:
26. (2521TP)
Élet: 21
Fegyverkezelés: 30
Erő: 2
Irányítás:20
Kitartás: 7
Gyorsaság: 11
Speciális képesség: 35
Kinézet: Vékony testalkatú, közepes magasságú lány hosszú sötétlilás hajjal és sötétbarna szemekkel. Általában a haja Szinéhez passzoló sötét ruhákat részesíti előnyben, nem szereti ha valami túl csicsás rajta de ez is relatív. Attól függ milyen szerepben képzeli magát.
Jellem: Nehéz jellemileg behatárolni mivel a SAO-ra továbbra is szerepjátékként tekint így sok küldetésben és kalandban máshogy viselkedik ép miként képzeli el magát egy-egy szituációban és e szerint viselkedik. Sokkal jobban szeret valaki másnak tűni mint ami így gyakran veszi fel egy játékból származó kedvenc karakterének jellemét és stílusát attól függően épp milyen hangulatban van vagy mit tart épp érdekesnek.
Képességek:
1.
Alakváltás:
Alakváltás:
Suzume képes felvenni a játékban található állatok és mobok külsejét egy bizonyos időre. Az átalakulást kétféle képen veszi a játék felvett formát, ez lehet harci, és nem harci mob.
Nem harci mobok esetén Suzume bármilyen olyan állat alakját veheti fel ami nem szerepel a bestiáriumban (pl egy veréb alakját képes így felvenni). Ezt bármikor és bármeddig képes alkalmazni (ilyenkor nincs szükség dobásra) azonban ez a fajta átalakulás semmilyen pont módosítást nem eredményez.
A harci mobok esetén Suzu képes felvenni olyan mobok alakját amik már szerepelnek a bestiáriumba. Ilyenkor a felhasznált mob pontjainak húsz százalékát megkapja bónuszpontként viszont minimálisan egy pontot mindenképp kap. Azonban ahhoz, hogy ezt megtehesse két fontos kritériumnak kell megfelelnie. Először is csak azoknak a moboknak tudja e módon föl venni amik már szerepelnek az összesítőben és vannak elérhető pontjaik. Ezek lehetnek ritkák, bossok, minibossok stb. Másodsorban csak akkor tudja használni ha Suzume alap pontrétekének összege, tehát a felszerelés nélkül, megegyezik vagy nagyobb. Átváltozáskor az irányítás pontok automatikusan erő pontokká alakulnak. A skill három körig tart és használható a láva forma mellett is. Lehűlési idő hat kör.
Ami mindkét formára igaz, hogy átalakuláskor a név, az indikátor és minden játékost megkülönböztető jelző eltűnik. A mobok nem támadják meg Suzume ha nem harci helyzet közben alakul át vagy amíg ő maga a nem támad.
- Képességhez használható harci ritka/boss:
1-7 boss
2.
Átváltozás: Láva
Alap tudnivalók:
Aktiválás után Suzume teste „lávává” alakul át amivel képes elpusztítani mások felszereléseit. Alapvetően két formája van egy támadásra és egy védekezésre. A hatás 3 körön át tart és 6 kör még újra használható nem lesz.
Kinézet:
Suzume minden felszerelése és a ruhája eltűnik (ez csak vizuális a pontértékek megmaradnak) csupán teste körvonalai látszódnak mivel ilyenkor a bőre teljesen elszenesedik és mély halványan izzó repedések jelennek meg a rajta a haja pedig lángcsóvává alakul míg a szemei vörösen izzanak.
Hatás támadás esetén:
Mivel az íja is eltűnik így az alapvető támadása is megváltozik. Ilyenkor a végtagjai képesek megnyulni szint/10 méter hosszúra és azzal támad. Ebben az esetben az irányítás pontok erőpontként jelennek meg mint az alakváltás esetében.
Hatás védekezésnél:
Két módja van. Normál védekezés esetében (tehát sima kockadobásnál ha az ellenfél sikertelen támadást dob) a teste megszilárdul és képes akár a kardot is megállítani vele. A másik védekezési formában hasonlóan mint a támadásnál Suzu teste felizzik és az őt ért támadás után a fegyver elolvad majd „megsemmisül” (A fegyver visszakerül az inventoryba) a harc végéig. Ilyenkor a sebzést ugyan úgy elszenvedi Suzume ráadásul ilyenkor nem képes védekezni vagy kitérni így dobástól függetlenül az ellenfél mindenképp betalál. Ha valaki fegyvertelenül sikeresen támadja meg, tehát puszta kézzel akkor az ellenfél is sebeződik (Suzu spec képesség pontjainak felével). Idomárok esetében Speciális szabály lép ilyenkor életbe. Ha az idomár támadja Suzut akkor a fentiek alapján történik minden, viszont a pet támadása esetén az irányításpontokból veszít lévén a pet nem támadható és fegyvere sincs szintén Suzu spec pontjai/2 értékben. (csak egyszer vonja le a pontokat). Íjászok fegyverét nem semmisíti meg mivel ott nem érintkezik az íjjal.
Egyebek:
Apró érdekesség, hogy Suzu testhőmérséklete nagy mértékben nő, igaz ő maga ezt nem érzi ám azok akik közel kerülnek vagy megérintik azok érezhetik a kellemetlen meleget valamint a kénes szagot.
3.
Átalakulás: Bomba
Alap tudnivalók:
Suzu itt nem önmagát hanem a nyilait képes bombává alakítani amit Suzu bármikor felrobbanhat. Újratöltési idő két kör a detonáció után.
Kinézet:
Suzu a nyilait felajzáskor meg érint és ilyenkor vörösen kezdenek el izzani.
Hatás játékosok ellen:
Kilövés után a nyíl belefúródik az ellenfélbe amit az nem tud leszedni vagy elpusztítani mindaddig amíg a nyíl fel nem robban. Suzume ilyenkor a normál nyilat teszi robbanóvá ami becsapódáskor normál sebzést visz be majd detonációkor a sebzése fele + minden körben spec képesség/10 sebzés bónuszt kap mindaddig még fel nem robban. A detonáció külön mellékcselekvést igényel ám erre már nem kell külön dobni. Ha a képesség nem sikerül de a támadás igen akkor csak egy sima nyilat lő ki viszont ha a képi sikerül de a támadás nem akkor viszont a képesség sem sikerülhet.
Hatás szörnyharc és bossok ellen:
A menete ugyan az mint játékosok ellen viszont itt a sebzés bónusz minden esetben csak 1 kiskörönként. Több nyíl is átváltoztatható egy körben ha Suzu gyorsasága erre lehetőséget ad ugyan úgy spec képesség/10 arányban és akár egy ellenfélre is kilőhető (ahogy a normál nyilak is) azonban minden egyes nyílra külön kell dobni spec képességet abban a körben.
Egyéb: Suzume érintésre a nyilain kívül más tárgyakat is képes bombává alakítani igaz ezek nem képesek sebzés okozásra és ezt bármikor alkalmazhatja :3
- Felszerelés:
Rubin Íj (+10 irányítás +2 fegyverkezelés)
Villám Rúna (+4 speciális képesség +5 fegyverkezelés)
Pókmintás Köpenyt (+14 irányítás)
Aranykorona (+8 gyorsaság +25 páncél)
Arany Mellvért (+45 páncél)
Topáztalpas Cipő (+12 gyorsaság +4 irányítás +5 páncél)
2x Macskaszem Gyűrű (+5 fegyverkezelés +5 gyorsaság +5 kitartás)
- Felszerelés:
1x Futóíj ( +2 Irányítás +1 Fegyverkezelés +3 Gyorsaság )
1x Hősi köpeny (+2 élet, +2 kitartás)
1x Bronz Sisak (+4 páncél)
1x Mokaszin(+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
1x Kezdő Ruha (,+2 páncél)
1x Kapcsolat gyűrű (+6 irányítás)
1x Nyúlcipő( +10 gyorsaság +2 kitartás)
1x Hálóvágó
1x Acélkarom
- Tárgyak:
- Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
0x szafari jelvény
Gyenge Fárasztó Méreg
1x pánik burok
2x Lökés Kristály
2x Gyenge Területi Kábító Kristály
3x Nagy Potion
4x Vörös bika potion
- Ércek/növények:
T1
6 munkálatlan bőr
3 sida kő
6 bronzérc
3 Kis Tövisgyökér
5 Barna Gomba
5 Vörös Pitypang
3 Tövisgyökér
4 Faeno Levél
T2
6 Fémkő
6 Tömény Rubin
4 Drágakő
2 Nihil Levél
4 Vastag Tövisgyökér
1 Faeno Ág
2 Óriás Pitypang
2 Vastag Bőr
2 Acél
T3
1x obszidián
- Receptek:
- Halvány Füst Kristály Recept: (a földnek vágva egy füstöt képez, amiben csak a látás jártassággal rendelkezők látnak, a füst két körig tart)
/2 Kis Tövisgyökér + 2 Barna Gomba + 1 Tövisgyökér/
Hullám Kristály Recept:(A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) meglöki, a lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek.)
/2 Barna Gomba + 3 Kis Tövisgyökér + 1 Vörös Pitypang/
- játékok:
- [Minniboss] Cassandra (Zárva)
A testtolvaj meséje (még fut)
Hová tűntek a pókok? (még fut)
Hide and seek (még fut)
[Event] Horgászverseny (még fut)
[Event] Gyoubi könyvtára (még fut)
18. Boss (még fut)
Küzdőterek:
Suzu x Ryuu (Zárva) 25 exp 70 arany
Suzu x Ayse (Zárva) 75 exp 240 arany
Suzu x Timidus (zárva) 30 exp 70 arany
Suzu x Ren (Zárva 75 exp 220 arany)
[Aréna] Suzu x Silver (zárva) 90 exp 240 arany
[Aréna] Suzu x Chancery (Zárva 90 exp 230 arany)
[Aréna] Suzu x Szophie (Még fut)
[Aréna] Suzu x Ren x Jun x Shukaku (még fut)
Ismerkedősök:
Suzu x Miu (befulladt)
Suzu x Alex (Zárva)
Suzu x Leone (befulladt)
Suzu x Kremylla (befuladt)
Suzu X Szophie (zárva)
Suzu x Silver (még fut)
Szafari:
Suzu x Shukaku (lezárt)
Suzu x Tachi (még fut)
Suzu x Utahime (befulladt)
- Jutalmak:
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +5 exp
- Szafari +10 exp
- Szafari +5 exp
- Szafari +10 exp
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- szafari +10 exp
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény (elköltve)
- Szafari +1 jelvény
- Szafari +1 jelvény
- Teljesítmény +15 exp
- Pénzügy:
- Előtörténet + 70 arany
- Fogadás +50 arany
- Fogadás +50 arany
- Fogadás +50 arany
- Fogadás +50 arany
- Lottó -20 arany
- Lottó +10
- Csere -100 arany
- Csere -50 arany
- Jártasság -100 arany
- Szafari +10 arany
- Szafari +10 arany
- Szafari +10 arany
- Szafari +20 arany
- Szafari +10 arany
- Szafari +100 arany
- Szafari +10 arany
- Szafari +25 arany
- Szafari +50 arany
- Fogadás +50 arany
- Fogadás +50 arany
- Fogadás +50 arany
- Fogadás +10 arany
- Szafari + 10 arany
- Fogadás +50 arany
- Fogadás +50
- Öröklés: +7009 arany
- Jártasságok -4050 arany
- Vásárlás - 2240 arany
- Eladás +250 arany
- Vásárlás -500 arany
-Kidobós -70 arany
- Kidobós +100 arany
- vásárlás -420 arany
- vásárlás -140 arany
A hozzászólást Suzume összesen 34 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Okt. 31 2014, 08:05-kor.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.