Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
19 / 39 oldal
19 / 39 oldal • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 39
Re: Javaslatok
Pontosításképp:
Staff részre nem látok rá, így küldetés szabályokat nem ismerem. Az 5 kör/küldetés abszolút módosítható szám. Szeretnék érteni ehhez, hogy mi az optimális, de ez abszolút a staffnak már csak részletkérdés.
Ami viszont engem továbbra is zavar az ic és ooc dolgok közül:
Ooc nem zárhatnák be 3 hónapig, ezt azért írtam, hogy ne legyen visszaélés, ahogy az ic exp büntetést is. Tehát, se a piros, se a más színekkel ellátott oldal ne húzhasson hasznot abból, ha XY folyamatosan a börtönbe kerül és ott a küldetéseken fejlődik.
A random tárgy kivilágosodik dologgal elveszíti a játékos a lehetőségét, hogy szabadon rövidítsen. Valamint a 4 küldetést, nem futtathatja a börtönlakó egyidőben. Lineárisan kell rajta végig haladnia. Ez tudom lassító tényező. Pont emiatt van még mindig azon a hangsúly, hogy jobb a börtönön kívül, ezért börtön is a börtön.
A konkrét és szélesebb körű kijutási lehetőségeket pedig kérésre alakítottam ki, pont Suzu írta, hogy uncsi lenne egy egy kijutási lehetőség. És a pontos kijutásban csak a séma lehetne így adott, a kijátszás viszont nem. Amit zárójelesen írtam, azok egyetlen apró példák, minden más a fantázia végterméke.
// És köszönöm, hogy megérkezett az első kritika, jöhet még Sajnos nem írtam le mindent, de örülök, hogy t i átnézitek, így legalább látom, mi az a gondolat, ami elsuhant ujjaim fölött.
Staff részre nem látok rá, így küldetés szabályokat nem ismerem. Az 5 kör/küldetés abszolút módosítható szám. Szeretnék érteni ehhez, hogy mi az optimális, de ez abszolút a staffnak már csak részletkérdés.
Ami viszont engem továbbra is zavar az ic és ooc dolgok közül:
Ooc nem zárhatnák be 3 hónapig, ezt azért írtam, hogy ne legyen visszaélés, ahogy az ic exp büntetést is. Tehát, se a piros, se a más színekkel ellátott oldal ne húzhasson hasznot abból, ha XY folyamatosan a börtönbe kerül és ott a küldetéseken fejlődik.
A random tárgy kivilágosodik dologgal elveszíti a játékos a lehetőségét, hogy szabadon rövidítsen. Valamint a 4 küldetést, nem futtathatja a börtönlakó egyidőben. Lineárisan kell rajta végig haladnia. Ez tudom lassító tényező. Pont emiatt van még mindig azon a hangsúly, hogy jobb a börtönön kívül, ezért börtön is a börtön.
A konkrét és szélesebb körű kijutási lehetőségeket pedig kérésre alakítottam ki, pont Suzu írta, hogy uncsi lenne egy egy kijutási lehetőség. És a pontos kijutásban csak a séma lehetne így adott, a kijátszás viszont nem. Amit zárójelesen írtam, azok egyetlen apró példák, minden más a fantázia végterméke.
// És köszönöm, hogy megérkezett az első kritika, jöhet még Sajnos nem írtam le mindent, de örülök, hogy t i átnézitek, így legalább látom, mi az a gondolat, ami elsuhant ujjaim fölött.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Küldikkel kapcsolatban: nálam általában több kör lesz, mint amennyit beterveztem, így én nem adnék felső limitet, alsóhoz a 7 az okés, de igazság szerint normál jutalmazással a karinak is célja hogy ne 5ben tudja le a küldit.
Folyamatos börtönbe kerülés. Na ez az ami nem lesz: párszor már írtam, de ez a kristály drága, és körülményes használni. És kell hozzá ismerkedős játék vagy ilyesmi, ahol azért mázli is kell ahhoz, hogy sikerüljön a dolog.
Ic és ooc bezárás: userenként is változó az x idő erőssége, így a téma elég kényes. Börtönbe küldő kari nem húz hasznot belőle, neki tulajdonképpen nyersibe és aranyba is kerül mindez, így én ebben is maradnék az előző reagomnál: mégha a 4 küldit nem a küldihelyekre értetted mint kiderült, a 4db küldi akkor is sok. Miért? Mesélőkapacitás. Ígyis van, hogy 6-7-en várnak jelentkezőben hetekig, kissé nagy kivételezés lenne ha a jk 4db magánküldit kapna egymás után. 1 bőven-bőven elég. Ezértis kell melléje a többi játéktípus. Egy börtönkazamata, a mostani rendszerhez hasonló rendszerrel és jutalmazással, nyilván úgy megoldva hogy szólóban is lehessen teljesíteni, vagy a jk maga mellé vehet 2 njk-t, akiket ő pontoz le x stathatárokon belül stb. Mivel valszeg lenne alboard a börtönnek, amibe a küldik és a kazamata alalboard megy, oda lehetne nyitni élményes topicot jk-nként 1-et, ott megírhat a jk pk-killeket, randalírozhat ezzel itemeket szerezve stb. Egy gyors user rövid idő alatt megírja a kellő reagot, ezért lenne ooc időkorlát is, és ezért kéne szabad küldihely.
Akkor a kivilágosodás ne random legyen, hanem választható. Mondjuk jobb lenne a random, kijátszani egy szitut h a kari várja-várja a számára legkedvesebb itemet, és mindig mást kap helyette. xD
Kijutáshoz rengeteg ötletet adtál, de bízd a mesélőkre és a játékosokra. Séma se kell, pont az a jó benne, hogy több kiskapu is létezhet a börtönrendszerben, mindegyik jk más-mást használ ki.
És kicsit visszatérve az ic és ooc időre: nem tudom. Kelleni kell, mert kell, de ami egyik usernél erős, a másiknál könnyedén átléphető. A kövi boss kimarad az jó, kt-nál és arénánál olyat lehetne h a meglévő harcaid vége után ne kezdhess kint újat x ideig (de minimum a küldi végéig ne), és akkor ez ugyanannyi a gyors és lassú usereknek is... ha a társuk nem akarja direkt megszivatni őket. De szerintem ez nem jellemző a saosokra.
Viszont hogy ne legyen nagy hátrány a kt és arénahely, a meglévő kinti kazamatáik mellett csinálhatnák a bentit, szólóban hamarabb lemegy, mondjuk a bent töltött idő alatt lenne limitje h mennyiszer tud menni a jk. (Plusz az arany a felfedezetlen mobokért.) Az itemlista pedig akár az összes poti-méreg-kristály lehetne, én pl kihívásnak vennék egy olyan mesét, ahol ki kell juttatnom a jk-t adott darab és fajta itemmel, és csak azokkal. *.*
Folyamatos börtönbe kerülés. Na ez az ami nem lesz: párszor már írtam, de ez a kristály drága, és körülményes használni. És kell hozzá ismerkedős játék vagy ilyesmi, ahol azért mázli is kell ahhoz, hogy sikerüljön a dolog.
Ic és ooc bezárás: userenként is változó az x idő erőssége, így a téma elég kényes. Börtönbe küldő kari nem húz hasznot belőle, neki tulajdonképpen nyersibe és aranyba is kerül mindez, így én ebben is maradnék az előző reagomnál: mégha a 4 küldit nem a küldihelyekre értetted mint kiderült, a 4db küldi akkor is sok. Miért? Mesélőkapacitás. Ígyis van, hogy 6-7-en várnak jelentkezőben hetekig, kissé nagy kivételezés lenne ha a jk 4db magánküldit kapna egymás után. 1 bőven-bőven elég. Ezértis kell melléje a többi játéktípus. Egy börtönkazamata, a mostani rendszerhez hasonló rendszerrel és jutalmazással, nyilván úgy megoldva hogy szólóban is lehessen teljesíteni, vagy a jk maga mellé vehet 2 njk-t, akiket ő pontoz le x stathatárokon belül stb. Mivel valszeg lenne alboard a börtönnek, amibe a küldik és a kazamata alalboard megy, oda lehetne nyitni élményes topicot jk-nként 1-et, ott megírhat a jk pk-killeket, randalírozhat ezzel itemeket szerezve stb. Egy gyors user rövid idő alatt megírja a kellő reagot, ezért lenne ooc időkorlát is, és ezért kéne szabad küldihely.
Akkor a kivilágosodás ne random legyen, hanem választható. Mondjuk jobb lenne a random, kijátszani egy szitut h a kari várja-várja a számára legkedvesebb itemet, és mindig mást kap helyette. xD
Kijutáshoz rengeteg ötletet adtál, de bízd a mesélőkre és a játékosokra. Séma se kell, pont az a jó benne, hogy több kiskapu is létezhet a börtönrendszerben, mindegyik jk más-mást használ ki.
És kicsit visszatérve az ic és ooc időre: nem tudom. Kelleni kell, mert kell, de ami egyik usernél erős, a másiknál könnyedén átléphető. A kövi boss kimarad az jó, kt-nál és arénánál olyat lehetne h a meglévő harcaid vége után ne kezdhess kint újat x ideig (de minimum a küldi végéig ne), és akkor ez ugyanannyi a gyors és lassú usereknek is... ha a társuk nem akarja direkt megszivatni őket. De szerintem ez nem jellemző a saosokra.
Viszont hogy ne legyen nagy hátrány a kt és arénahely, a meglévő kinti kazamatáik mellett csinálhatnák a bentit, szólóban hamarabb lemegy, mondjuk a bent töltött idő alatt lenne limitje h mennyiszer tud menni a jk. (Plusz az arany a felfedezetlen mobokért.) Az itemlista pedig akár az összes poti-méreg-kristály lehetne, én pl kihívásnak vennék egy olyan mesét, ahol ki kell juttatnom a jk-t adott darab és fajta itemmel, és csak azokkal. *.*
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Annyit szeretnék megjegyezni, hogy a börtön ne legyen OOC büntetés, csak egy alternatív játéktér a piros játékosnak. IC elég büntetés az elkülönítés, a magány és az életkörülmények. Tehát, ha elzárjuk bossoktól/KT-któl/arénáktól, a börtönben alternatív játékokkal pont annyi expet, goldot és egyebet tudjon elérni, ne többet, ne kevesebbet.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Nekem is ez az észrevételem, ami Hinarinak is. Jó dolog, ha fel van sorolva X alternatíva, de hamar unalmassá válhat. Elveszi azt, ami talán a legfontosabb egy szerepjátékban: a kreativitást. Ha valaki nagyon akar, akkor úgyis képes lenne kitalálni egy ikszedik módot arra, hogy kiszabadulhasson. Most erre mondok egy "élő példát": Kazut. Még csak elméleti síkon volt szó börtönről, de ő élményekben kijátssza, pusztán a saját (és a mi) szórakoztatásunkra.
Valamint KA-val is. Ennek nem szabad OOC büntinek lennie. Szerintem (piros játékosként is ezt mondom) teljesen jogos, hogy amíg a börtönben vagy, addig ne tudj kinti játékokat játszani (újakat legalábbis). Tehát nem tudsz elmenni bossra, minibossra, valamint KT és Aréna ellenfelet is nehezebben találsz (csak a börtönös többi JK, max, de nem hiszem, hogy valaha kerül kettő, max három játékosnál több egy időben oda). Ha belegondoltok, ez nagyon sok exp kiesés. Ezt mindenképp kell ellensúlyozni. Épp elég az, hogy kb nem lehet másból fejlődni, csak amit a börtönben játszol, mert már pl nem tudsz csak úgy kihívni egy random játékost, amikor kéne néhány exp a szintlépéshez.
Nem vagyok staff tag, így nem teljesen látom át, hogy mi alapján kapjuk most a küldikből, küzdőterekből és ilyesmikből az exp-t és a többi jutit. Csak annyi kérésem lenne, hogy legyen ellensúlyozva az, hogy így elég sok más fejlődési forrástól el lennénk vágva. Nem azt akarom, hogy unfair előnyt kapjunk brutál exp és arany farmolással a börtönből a kintiekkel szemben, de hogy azért legyen is egyfajta "vigaszdíj", amiért már nem tudunk másfajta játékokból fejlődni.
Az itemgyűjtős dolgon sokat gondolkoztam, hiszen egyszerre látom benne az előnyöket és a hátrányokat. Azzal mondjuk teljesen egyet értek, hogy ne mindig ugyanazok az itemek legyenek. Részemről a random item szerzés is megfelelő, csak azért balanszoljuk úgy, hogy ne legyen lehetetlen küldetés. De kihívás mindenképp. A random sorsolások néha elég gonoszak, és csak azért sem azt kapod, amit szeretnél. De mondjuk lehetne cserekereskedelmet is folytatni. X rabnak egy ilyen kristálya van, de neki egy olyan poti kell, ami Y rabnál van, ezért cserélhetnek. (kevés JK rab lesz egyszerre a böriben, úgy számolom, szóval erre kicsi a lehetőség...)
Hozzáteszem, ha van rá jártassága és nyersije, sztem el is készíthetné. Max egy kikötéssel, hogy egy postban írja is le, hogy megcsinálja, de ennyi. xD
Ami még eszembe jutott:
• NJK potikészítők, kristályírók - egyfajta fekete piac. Ha nyersit szerez valaki, és nem kapja meg a tárgyat, ami kell neki, megcsináltathatja.
• Fekete piacon NJK-kkal is cserélhetne itemet. Pl egy NJK, akinek minden hónapban van mondjuk 10 eladó tárgya. Minden hónapban más (sorsolás). Vele is lehetne seftelni, a gyorsabb kijutás érdekében.
Minimum OOC időt semmiképp... Legfeljebb maximum OOC időt. Ha egy júzer van annyira aktív, hogy igenis, kijut egy hét alatt, akkor egészségére. Bosson pedig akkor, ha kijutott, sztem simán részt vehet. Miért ne tehetné? Hiszen kijutott.
Egyet értek mindkettővel.
A küldetés körök számát én nem határozhatnám meg. Mesélőtől is függ. Van, aki inkább több cselekményt, reagálni valót ad egy körben, és egy küldije így 4-5 kör alatt lemehet. Tartalmasan. Más pedig inkább rövideket mesél és pörgősebben, és 15-20 kört is lemesél egy szusszal. Nem kell ám mindent szigorúan megszabályozni attól, mert börtön.
Céhtagok és Szólós Bazár helyett Börtön Bazár? Börtön lévén ideiglenesen nem dobhatna a bazárokban, de ehelyett lenne böri bazi. Itt dobhatna random választható kijutási itemért, exp vagy arany bónuszért, és ilyesmik. Mindenképpen fontos, hogy legyen ellensúlyozva, hogy a bazárokról, amiért elesik, ezért legyen más jutalma. De ez a kijutását is segítse, amellett, hogy hosszú távon is szüksége lehet rá.
Uhm, most hirtelen ennyi... Volt még egy csomó gondolatom, de elszállingóztak. xD Majd ha eszembe jutnak, írok. ^^
Valamint KA-val is. Ennek nem szabad OOC büntinek lennie. Szerintem (piros játékosként is ezt mondom) teljesen jogos, hogy amíg a börtönben vagy, addig ne tudj kinti játékokat játszani (újakat legalábbis). Tehát nem tudsz elmenni bossra, minibossra, valamint KT és Aréna ellenfelet is nehezebben találsz (csak a börtönös többi JK, max, de nem hiszem, hogy valaha kerül kettő, max három játékosnál több egy időben oda). Ha belegondoltok, ez nagyon sok exp kiesés. Ezt mindenképp kell ellensúlyozni. Épp elég az, hogy kb nem lehet másból fejlődni, csak amit a börtönben játszol, mert már pl nem tudsz csak úgy kihívni egy random játékost, amikor kéne néhány exp a szintlépéshez.
Nem vagyok staff tag, így nem teljesen látom át, hogy mi alapján kapjuk most a küldikből, küzdőterekből és ilyesmikből az exp-t és a többi jutit. Csak annyi kérésem lenne, hogy legyen ellensúlyozva az, hogy így elég sok más fejlődési forrástól el lennénk vágva. Nem azt akarom, hogy unfair előnyt kapjunk brutál exp és arany farmolással a börtönből a kintiekkel szemben, de hogy azért legyen is egyfajta "vigaszdíj", amiért már nem tudunk másfajta játékokból fejlődni.
Az itemgyűjtős dolgon sokat gondolkoztam, hiszen egyszerre látom benne az előnyöket és a hátrányokat. Azzal mondjuk teljesen egyet értek, hogy ne mindig ugyanazok az itemek legyenek. Részemről a random item szerzés is megfelelő, csak azért balanszoljuk úgy, hogy ne legyen lehetetlen küldetés. De kihívás mindenképp. A random sorsolások néha elég gonoszak, és csak azért sem azt kapod, amit szeretnél. De mondjuk lehetne cserekereskedelmet is folytatni. X rabnak egy ilyen kristálya van, de neki egy olyan poti kell, ami Y rabnál van, ezért cserélhetnek. (kevés JK rab lesz egyszerre a böriben, úgy számolom, szóval erre kicsi a lehetőség...)
Hozzáteszem, ha van rá jártassága és nyersije, sztem el is készíthetné. Max egy kikötéssel, hogy egy postban írja is le, hogy megcsinálja, de ennyi. xD
Ami még eszembe jutott:
• NJK potikészítők, kristályírók - egyfajta fekete piac. Ha nyersit szerez valaki, és nem kapja meg a tárgyat, ami kell neki, megcsináltathatja.
• Fekete piacon NJK-kkal is cserélhetne itemet. Pl egy NJK, akinek minden hónapban van mondjuk 10 eladó tárgya. Minden hónapban más (sorsolás). Vele is lehetne seftelni, a gyorsabb kijutás érdekében.
Minimum OOC időt semmiképp... Legfeljebb maximum OOC időt. Ha egy júzer van annyira aktív, hogy igenis, kijut egy hét alatt, akkor egészségére. Bosson pedig akkor, ha kijutott, sztem simán részt vehet. Miért ne tehetné? Hiszen kijutott.
Hinari írta:Illetve én személy szerint beküldenék zöld/sárga karikat is, Kirito is megtette Rosaliával az animében. Látogatás pedig nem kivitelezhető.
Egyet értek mindkettővel.
Mi van akkor, ha netalántán ne adj istennő a mesélő miatt akad a küldetés? Sajnos bármikor előfordulhat, hogy a mesélő nem ér rá, elfoglalt, nyűgös, akármi. Itt annyira nem általános ez, de ettől még benne lehet a pakliban, hogy nem az adott rab aktívsága miatt áll a saját küldetése. Én nem alapoznék erre. Ha tud vinni (és van helye) két küldit egyszerre, akkor tegye. Elég bünti, hogy kinti játékai nem lehetnek.Hayashi Yuichi írta:. Valamint a 4 küldetést, nem futtathatja a börtönlakó egyidőben. Lineárisan kell rajta végig haladnia.
A küldetés körök számát én nem határozhatnám meg. Mesélőtől is függ. Van, aki inkább több cselekményt, reagálni valót ad egy körben, és egy küldije így 4-5 kör alatt lemehet. Tartalmasan. Más pedig inkább rövideket mesél és pörgősebben, és 15-20 kört is lemesél egy szusszal. Nem kell ám mindent szigorúan megszabályozni attól, mert börtön.
Céhtagok és Szólós Bazár helyett Börtön Bazár? Börtön lévén ideiglenesen nem dobhatna a bazárokban, de ehelyett lenne böri bazi. Itt dobhatna random választható kijutási itemért, exp vagy arany bónuszért, és ilyesmik. Mindenképpen fontos, hogy legyen ellensúlyozva, hogy a bazárokról, amiért elesik, ezért legyen más jutalma. De ez a kijutását is segítse, amellett, hogy hosszú távon is szüksége lehet rá.
Uhm, most hirtelen ennyi... Volt még egy csomó gondolatom, de elszállingóztak. xD Majd ha eszembe jutnak, írok. ^^
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Szerintem túl sok új funkciót adnánk egy olyan dolognak, ahol lenne félévente egy játékos. (Főleg a börtön bazárra gondolok.) Csak kiegyensúlyozás kell, nem új dolgok.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Egy másik téma, a topicokkal kapcsolatban. Ugyebár Aincrad világa elég nagy, de ennek nagy része még felfedezetlen (20. szinttől fölfelé). Nincs rá esély, hogy addig a boardok rejtve legyenek? Igazából csak a helyet foglalják, még hosszúúúúú ideig úgy se jön oda post. Nem törlésre gondoltam természetesen, csak hogy el legyen rejtve a kíváncsi szemek elől (van erre is opció admin panelben). Akkor talán nem kéne a végtelenségig görgetni. >.<
_________________
A karakter küldetéseiből, arénájából, etc. a jutalmat Asuka karakterem kapja.
Morrigan- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 180
Join date : 2013. Aug. 16.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Megoldva. Az adminok továbbra is látják és tudnak velük babrálni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Csak cseppnyi hosszú szösszenettel lennék én itt megjelenve, reménykedve abban, hogy valaki elolvassa a postomat, és érdeklődésbe is veszi annak tartalmát. ^^
A következő ötletvetésem támadott pár perce, ahogy olvasgattam az oldal postjait. Hosszú kihagyásom volt munkám miatt, és szeretnék up-to-date lenni ami a közösséget illeti. Így botlottam bele pár dologba, ami kicsit elgondolkodtatott, mint játékost. (Nem írok a dolognak előtörténetet, mert hosszú lenne, és cseppet sem tartozik ide.)
Az első felvetésem, mint sok éve asztalizó játékosbarát: Csak a fórumon történt dolgok legyenek IC-nek minősítve. Ez alatt arra próbálok utalni, hogy csak akkor lehessen valamilyen eseményt a játékban IC-nek titulálni, ha az valahol megjelent teljes egészében a fórumon. Legyen ez egy Facebook-on, vagy Skype-on levezényelt pársoros játék mini, vagy akár Chates megbeszélés, amíg a fórum postjai között nincs nyoma a dolognak, amelyet később is meg lehet tekinteni, az ne számítson IC eseménynek.
Hogy személyes gondolatot is adjak hozzá: Kitával van egy érdekes írási stílusom (ugye úgy beszél az IC jelenről, mintha az neki a múlt lenne). Ennek megvan az oka, hogy miért és a karakterem szempontjából nagyon is lényeges. Eddig még senkinek sem mondtam el, hogy miért is, de ha egyszer valakinek megemlítem, s azt később visszalátom az oldalon, mint felhasznált információt, lehet azonnal leadnám a karaktert. Méghozzá azért, mert akkor a legnagyobb örömöm vennék el tőlem. És mindezt úgy, hogy csak beszélgettem valakivel a fórumon kívül.
Szerintem mindenki érti, hogy ez miért. ^^
A második felvetésem csupáncsak egy virtuális megölelgetés lenne KA felé. A szintkorlát bevezetése kifejezetten tetszetős ötlet. Elvégre így legalább esélye van a kisebb játékosoknak is beérni a nagyokat. Ha nagyon eltávolodnak szintben, akkor bizonyos az oldal amúgy igazán összetartó közössége menne a kukába. Klikkesedések lennének kicsik és nagyok között, ami egy idő után nem eredményezne semmi jót. Szóval csak itt hagynék egy Like-ot és már rá is térek a harmadik dologra.
Vörös játékosok menedékei.
Na most, hogy mindenki kellőképp megijedt, itt nem olyasmire gondolok, mint a Szóló menedék. Inkább IC térről, ahol játékokat lehet folytatni, tekintve, a piros játékosok jó pár városból ki vannak zárva. Ezzel így ebben a formában nem is lenne hiba, de szerintem indokolt lenne, hogy legyenek olyan területek is, ahonnan meg a zöld indikátoros játékosok vannak kitiltva. Szerintem poén lenne, ha mindenféle kiürített kazamatákban, elhagyott házakban lelhetnének menedékre a gonosz gyilkosok (mint ahogy azt Cannon a Laughing Coffin is tette pl.). Nekem az ilyesmi apróságtól szimpibb lenne egy vörös karakter indítása, és gyanús, hogy nem csak én vagyok vele így. ^^
Az már csak hab lenne a tortán, ha lenne egy ilye4n elrejtett falu is valahol az istenek háta mögött, ahol az eladók, árusok NJK-k is mindenféle banditák, tolvajok, rabolók. És mondjátok azt, hogy ez nem lenne menő.
Negyedik ötletem, így a brainstormra való tekintettel: Dekor itemek. Itt olyasmikre gondolok, amiknek igazából pontbeli funkciója nincs, nem lehet vele tápolni, sem pedig támadógránátként az enemybe beledobálni. Ellenben IC nagyon is értelemszerű lenne. Csak gondoljunk bele milyen egyszerű apróságokból lehetne kihozni zseniális helyzeteket a mesélőknek is, ha bevethetnének minket egy sötét verem legmélyére, ahol ott tanyázik az igazi mocsok főboss, és ahelyett, hogy kigyulladnának a fények, és menj ölj alapon lenne darálva az egész, előbb felvetődne a kérdés: Na és kinél van fáklya? Persze a látás jártasság itt is itt van, de nem mindenkinek van olyasmi a zsebecskéjében.
Dekor itemekre ötleteim: fáklya, napszemüveg, konyhakés, lámpás, borókatea levele, mocsári kender (aki tudja mire gondolok szégyellje magát ^^). Csak így mint ötlet.
Ötödik és egyben utolsó felvetésem pedig a következő.
Életet az utcákra! Olyan kihaltnak tűnik minden játék amiben benne vagyok, mivel a nagy stinky semmi kellős közepében kazamata, vagy a város közepében légüres tér terepek kicsit lapossá teszik a játékot. Hangulattalan, ha nem érezzük azt, hogy ez egy virtuális világ. SAO-ban látni azért jópárszor, hogy nem csak játékosok lepik el Aincradot, hanem NJK-k is szépszámmal. Vannak járókelők az utcákon, nyulak a bokrok tövében, halak a tóban. Szerintem sokkal élménytelibb lenne egy olyan környezetben játszani, ahol a mesélő odabiggyeszti környezetleíráskor, hogy bizony az utcákon emberek nyüzsögnek, vagy a kazamata plafonjáról lefele kuksiznak a denkók (denevérek). És ha olyat teszünk a denevérek elröppennek, a járókelők elszaladnak, vagy éppen közelebb jönnek.
Tudom, hogy nem egyszerű még ilyesmikre is odafigyelni, de ha valamelyik mesélő meghallja ezt a kérésem, akivel a jövőben játszani fogok, annak pislognék egy szépet, hogy Pwease *.*
Köszöntem a szíves figyelmet. ^^
A következő ötletvetésem támadott pár perce, ahogy olvasgattam az oldal postjait. Hosszú kihagyásom volt munkám miatt, és szeretnék up-to-date lenni ami a közösséget illeti. Így botlottam bele pár dologba, ami kicsit elgondolkodtatott, mint játékost. (Nem írok a dolognak előtörténetet, mert hosszú lenne, és cseppet sem tartozik ide.)
Az első felvetésem, mint sok éve asztalizó játékosbarát: Csak a fórumon történt dolgok legyenek IC-nek minősítve. Ez alatt arra próbálok utalni, hogy csak akkor lehessen valamilyen eseményt a játékban IC-nek titulálni, ha az valahol megjelent teljes egészében a fórumon. Legyen ez egy Facebook-on, vagy Skype-on levezényelt pársoros játék mini, vagy akár Chates megbeszélés, amíg a fórum postjai között nincs nyoma a dolognak, amelyet később is meg lehet tekinteni, az ne számítson IC eseménynek.
Hogy személyes gondolatot is adjak hozzá: Kitával van egy érdekes írási stílusom (ugye úgy beszél az IC jelenről, mintha az neki a múlt lenne). Ennek megvan az oka, hogy miért és a karakterem szempontjából nagyon is lényeges. Eddig még senkinek sem mondtam el, hogy miért is, de ha egyszer valakinek megemlítem, s azt később visszalátom az oldalon, mint felhasznált információt, lehet azonnal leadnám a karaktert. Méghozzá azért, mert akkor a legnagyobb örömöm vennék el tőlem. És mindezt úgy, hogy csak beszélgettem valakivel a fórumon kívül.
Szerintem mindenki érti, hogy ez miért. ^^
A második felvetésem csupáncsak egy virtuális megölelgetés lenne KA felé. A szintkorlát bevezetése kifejezetten tetszetős ötlet. Elvégre így legalább esélye van a kisebb játékosoknak is beérni a nagyokat. Ha nagyon eltávolodnak szintben, akkor bizonyos az oldal amúgy igazán összetartó közössége menne a kukába. Klikkesedések lennének kicsik és nagyok között, ami egy idő után nem eredményezne semmi jót. Szóval csak itt hagynék egy Like-ot és már rá is térek a harmadik dologra.
Vörös játékosok menedékei.
Na most, hogy mindenki kellőképp megijedt, itt nem olyasmire gondolok, mint a Szóló menedék. Inkább IC térről, ahol játékokat lehet folytatni, tekintve, a piros játékosok jó pár városból ki vannak zárva. Ezzel így ebben a formában nem is lenne hiba, de szerintem indokolt lenne, hogy legyenek olyan területek is, ahonnan meg a zöld indikátoros játékosok vannak kitiltva. Szerintem poén lenne, ha mindenféle kiürített kazamatákban, elhagyott házakban lelhetnének menedékre a gonosz gyilkosok (mint ahogy azt Cannon a Laughing Coffin is tette pl.). Nekem az ilyesmi apróságtól szimpibb lenne egy vörös karakter indítása, és gyanús, hogy nem csak én vagyok vele így. ^^
Az már csak hab lenne a tortán, ha lenne egy ilye4n elrejtett falu is valahol az istenek háta mögött, ahol az eladók, árusok NJK-k is mindenféle banditák, tolvajok, rabolók. És mondjátok azt, hogy ez nem lenne menő.
Negyedik ötletem, így a brainstormra való tekintettel: Dekor itemek. Itt olyasmikre gondolok, amiknek igazából pontbeli funkciója nincs, nem lehet vele tápolni, sem pedig támadógránátként az enemybe beledobálni. Ellenben IC nagyon is értelemszerű lenne. Csak gondoljunk bele milyen egyszerű apróságokból lehetne kihozni zseniális helyzeteket a mesélőknek is, ha bevethetnének minket egy sötét verem legmélyére, ahol ott tanyázik az igazi mocsok főboss, és ahelyett, hogy kigyulladnának a fények, és menj ölj alapon lenne darálva az egész, előbb felvetődne a kérdés: Na és kinél van fáklya? Persze a látás jártasság itt is itt van, de nem mindenkinek van olyasmi a zsebecskéjében.
Dekor itemekre ötleteim: fáklya, napszemüveg, konyhakés, lámpás, borókatea levele, mocsári kender (aki tudja mire gondolok szégyellje magát ^^). Csak így mint ötlet.
Ötödik és egyben utolsó felvetésem pedig a következő.
Életet az utcákra! Olyan kihaltnak tűnik minden játék amiben benne vagyok, mivel a nagy stinky semmi kellős közepében kazamata, vagy a város közepében légüres tér terepek kicsit lapossá teszik a játékot. Hangulattalan, ha nem érezzük azt, hogy ez egy virtuális világ. SAO-ban látni azért jópárszor, hogy nem csak játékosok lepik el Aincradot, hanem NJK-k is szépszámmal. Vannak járókelők az utcákon, nyulak a bokrok tövében, halak a tóban. Szerintem sokkal élménytelibb lenne egy olyan környezetben játszani, ahol a mesélő odabiggyeszti környezetleíráskor, hogy bizony az utcákon emberek nyüzsögnek, vagy a kazamata plafonjáról lefele kuksiznak a denkók (denevérek). És ha olyat teszünk a denevérek elröppennek, a járókelők elszaladnak, vagy éppen közelebb jönnek.
Tudom, hogy nem egyszerű még ilyesmikre is odafigyelni, de ha valamelyik mesélő meghallja ezt a kérésem, akivel a jövőben játszani fogok, annak pislognék egy szépet, hogy Pwease *.*
Köszöntem a szíves figyelmet. ^^
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
*egyetértően bólogat* Nagyon nem fűzök hozzá most semmit, de támogatom Kita javaslatait.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Rinarin Ai Kita írta:Csak a fórumon történt dolgok legyenek IC-nek minősítve.
Részben támogatom az ötletet, én eddig is mindent beleírtam az élményekbe, ami fontos volt. Azonban azt, hogy csak, azt már nem jelenteném így ki. A céhtagok együtt élnek, de nincs lehetőség ennek a kijátszására akkor sem, ha mindenki annyira aktív, mint én, mégis szeretnénk ezt megéltetni a karival.
Anatole tudja Shuról, hogy tériszonyos, pedig a fórumon nem írtam meg neki. Mindössze azt tenném kötelezővé, hogy akkor kelljen betenni a fórumra, ha egy harmadik személy is megjelenik vagy megemlítődik benne. Ha ketten tárgyalunk csak a kettőnk dolgairól, akkor valószínűleg észre tudjuk venni, ha nekünk bármi sérelmes.
Anatole tudja Shuról, hogy tériszonyos, pedig a fórumon nem írtam meg neki. Mindössze azt tenném kötelezővé, hogy akkor kelljen betenni a fórumra, ha egy harmadik személy is megjelenik vagy megemlítődik benne. Ha ketten tárgyalunk csak a kettőnk dolgairól, akkor valószínűleg észre tudjuk venni, ha nekünk bármi sérelmes.
Rinarin Ai Kita írta:...de szerintem indokolt lenne, hogy legyenek olyan területek is, ahonnan meg a zöld indikátoros játékosok vannak kitiltva.
Egyrészt játéktechnikailag nem tartom indokoltnak. Valamelyik mesélő kedvelheti a vöriket, indíthat nekik küldit, de nem hiszem, hogy maga a rendszer átfogóan védené őket, hiszen Kayaba célja elvileg az, hogy végigvigyük a játékát.
Másrészt több olyan helyszín és város van, ahova le van írva, hogy a vörösök által kedvelt hely. Az, hogy a vörösök ezt kijátsszák-e, birtokba vesznek és megvédenek-e mondjuk egy klubbot az már az ő dolguk. A Sayonara elvileg birtokba vette a 12. szintet, és szerintem ha becsámpázna oda valaki, akkor KA figyelne arra, hogy ott álljon egy tag és kérje a sarcot.
Másrészt több olyan helyszín és város van, ahova le van írva, hogy a vörösök által kedvelt hely. Az, hogy a vörösök ezt kijátsszák-e, birtokba vesznek és megvédenek-e mondjuk egy klubbot az már az ő dolguk. A Sayonara elvileg birtokba vette a 12. szintet, és szerintem ha becsámpázna oda valaki, akkor KA figyelne arra, hogy ott álljon egy tag és kérje a sarcot.
Rinarin Ai Kita írta:Dekor itemek.
Felesleges, mert léteznek. Fáklyának például pont a Gyertya kristály. Shu sem csak azért hordja magánál a Kezdő idomár kését, mert Kayaba Bácsi ajándéka, hanem azért is, mert egy kés mindig jól jön. A színesítő elemek bevitele a játékos dolga, lehetetlen lenne a húsz láb hosszú bottól kezdve az ipari mákdarálóig mindent listázni, ami éppen kellhet.
Rinarin Ai Kita írta:Életet az utcákra!
Határozottan tudom támogatni. Nálam pl amikor Mirikáék szenvedtek a parkolással, odagyűlt jó pár NPC. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nos... az Arénával kapcsolatban lenne javaslatom. A sima, standart szóló arénához, egészen pontosan. Lenne néhány észrevételem, ami miatt ezt megírom, ezeket ki is fejteném néhány pontban.
Az egyik az, hogy mindig lesz olyan, hogy egy játékos csak olyan ellenfelet választ magának, akit biztosan le tud győzni. Pl én már unom, hogy nagyrészt vagy olyan arénaküzdelmem volt (ilyen ellenfelet találtam), akit egy körből kiütöttem, vagy pedig olyan, ahol kb esélyem se volt. Ugyan ennek megelőzésére van elméletileg, hogy magadnál max 10 szinttel erősebb vagy gyengébb ellenfeled lehet, de ez még mindig kevés. Ahelyett, hogy ezt csökkentenénk, lenne jó ötlet a random sorsolás. Továbbra is meghagyva a lehetőséget persze azoknak, akik szeretnének egy arénában fightolni (bár személy szerint az ilyen küzdelmekre a KT is tökéletesen megfelel), lehetne egy topic, hasonlóan a hardcore kihívóhoz. Azonban itt random sorsolva egyet a tagok közül. Nem nagy dicsőség egy nálad akár 10 szinttel kisebbet megverni, az az igazság.
A random sorsolás másik előnye, ha nem találsz magadnak partnert. Van olyan, amikor valaki keres magának, de egyszerűen nem talál. Például vele kábé egy szintűt keres, vagy simán csak elutasítják vele a játékot, a nyerési esélyek miatt. Sajnos az utóbbi kénytelen kelletten mindig előfordul mindaddig, amíg a játékosok látják a másik szintjét és pontozását, és ez így nem helyes.
A másik pedig, ami egy kicsit komplikáltabb, az aréna helyszínek. Jelenleg ugyebár úgy van, hogy aki először lép be, az írja le a postjába, hogy milyen helyszínre is érkeznek. Erre lenne egy ötletem, ami ugyan a kitalálási fázisban némi macerával jár, de szerintem adna egy kis csavart a játéknak. Hiszen lényegébe véve tökmindegy a kockák szempontjából, hogy a játékos milyen helyszínt is talált ki.
De mi lenne akkor, ha már lennének előre generált helyszínek, melyek közül kockadobással lehetne véletlenszerűen sorsolni, hogy milyen helyre is jutnak a karik? Mint a szafariban a kidobós. Van 10 helyszín, és valaki dob egyet, aztán pedig az lesz. Ami viszont az extra lényege a dolognak: a helyszínek hatással rendelkeznek.
Példa: fás, erdős terep, ahol könnyű elrejtőzni, sok a fedezék. Ez valamilyen bónuszt ad pl az íjászok ellen (mondjuk 1-el többet kell dobni találathoz). Vagy egy barlangszerű terep, szűk helyekkel, itt pedig a nagyobb fegyvereket nehezebb forgatni. Ezért a harcos kariknak (általában nekik van nagyobb méretű fegyverük) kell nagyobbat dobniuk. Vagy egy tópart, ahol a víz miatt a potik többet gyógyítanak... Sziklás terep, ahol ha nincs akrobatikád, bizony, eleshetsz, etc. Ez csak egy kis extra fun dolog, ami vinne csavart a játékba. S mégis csak más, mint egy sima küzdőtér. Lenne lényege annak, hogy a karik milyen terepen vannak, hiszen végre lényeges lenne. Nem pedig csupán a karakter szintje és felszerelése mutatná meg a győztest.
No, remélem tetszik az elgondolás. ^^ Ha tetszik a terepes ötlet, tudok segíteni is a kitalálásában.
Az egyik az, hogy mindig lesz olyan, hogy egy játékos csak olyan ellenfelet választ magának, akit biztosan le tud győzni. Pl én már unom, hogy nagyrészt vagy olyan arénaküzdelmem volt (ilyen ellenfelet találtam), akit egy körből kiütöttem, vagy pedig olyan, ahol kb esélyem se volt. Ugyan ennek megelőzésére van elméletileg, hogy magadnál max 10 szinttel erősebb vagy gyengébb ellenfeled lehet, de ez még mindig kevés. Ahelyett, hogy ezt csökkentenénk, lenne jó ötlet a random sorsolás. Továbbra is meghagyva a lehetőséget persze azoknak, akik szeretnének egy arénában fightolni (bár személy szerint az ilyen küzdelmekre a KT is tökéletesen megfelel), lehetne egy topic, hasonlóan a hardcore kihívóhoz. Azonban itt random sorsolva egyet a tagok közül. Nem nagy dicsőség egy nálad akár 10 szinttel kisebbet megverni, az az igazság.
A random sorsolás másik előnye, ha nem találsz magadnak partnert. Van olyan, amikor valaki keres magának, de egyszerűen nem talál. Például vele kábé egy szintűt keres, vagy simán csak elutasítják vele a játékot, a nyerési esélyek miatt. Sajnos az utóbbi kénytelen kelletten mindig előfordul mindaddig, amíg a játékosok látják a másik szintjét és pontozását, és ez így nem helyes.
A másik pedig, ami egy kicsit komplikáltabb, az aréna helyszínek. Jelenleg ugyebár úgy van, hogy aki először lép be, az írja le a postjába, hogy milyen helyszínre is érkeznek. Erre lenne egy ötletem, ami ugyan a kitalálási fázisban némi macerával jár, de szerintem adna egy kis csavart a játéknak. Hiszen lényegébe véve tökmindegy a kockák szempontjából, hogy a játékos milyen helyszínt is talált ki.
De mi lenne akkor, ha már lennének előre generált helyszínek, melyek közül kockadobással lehetne véletlenszerűen sorsolni, hogy milyen helyre is jutnak a karik? Mint a szafariban a kidobós. Van 10 helyszín, és valaki dob egyet, aztán pedig az lesz. Ami viszont az extra lényege a dolognak: a helyszínek hatással rendelkeznek.
Példa: fás, erdős terep, ahol könnyű elrejtőzni, sok a fedezék. Ez valamilyen bónuszt ad pl az íjászok ellen (mondjuk 1-el többet kell dobni találathoz). Vagy egy barlangszerű terep, szűk helyekkel, itt pedig a nagyobb fegyvereket nehezebb forgatni. Ezért a harcos kariknak (általában nekik van nagyobb méretű fegyverük) kell nagyobbat dobniuk. Vagy egy tópart, ahol a víz miatt a potik többet gyógyítanak... Sziklás terep, ahol ha nincs akrobatikád, bizony, eleshetsz, etc. Ez csak egy kis extra fun dolog, ami vinne csavart a játékba. S mégis csak más, mint egy sima küzdőtér. Lenne lényege annak, hogy a karik milyen terepen vannak, hiszen végre lényeges lenne. Nem pedig csupán a karakter szintje és felszerelése mutatná meg a győztest.
No, remélem tetszik az elgondolás. ^^ Ha tetszik a terepes ötlet, tudok segíteni is a kitalálásában.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Javasolnám, hogy az adatlapoknál a halott játékosok adatlapjait valamilyen formában tegyük külön. Lehet, hogy kicsit dolgozni kéne vele, de engem pl. nagyon zavar, hogy ezek miatt van annyi oldal ott, amennyi, az élő karik karakterlapjának megkereséséhez meg görgethetek végig oldalakat.><
Terepes ötlet.. szerintem eddig is megbeszélhette egymás között a két fél, hogy ki találja ki a helyszínt. És ha a másiknak nem tetszik, akkor lehet rajta változtatni, azt hiszem.. Legalábbis mi Shuval így csináltuk. Plusz így is lehet szerintem ilyesmivel dolgozni, hogy ha tényleg logikusan gondolsz bele, akkor egy fa mögé bújva értelemszerű, hogy az íjász nehezebben talál. Inkább annak a bevezetését tartanám helyesnek, hogy a játékosok ilyen szinten is próbálják meg kihasználni a rendszer adta lehetőségeket, ne csak ütöm-vágom egy helyben szinten. Mert egy okos kari az már kihasználja az ilyesmit.:3
Terepes ötlet.. szerintem eddig is megbeszélhette egymás között a két fél, hogy ki találja ki a helyszínt. És ha a másiknak nem tetszik, akkor lehet rajta változtatni, azt hiszem.. Legalábbis mi Shuval így csináltuk. Plusz így is lehet szerintem ilyesmivel dolgozni, hogy ha tényleg logikusan gondolsz bele, akkor egy fa mögé bújva értelemszerű, hogy az íjász nehezebben talál. Inkább annak a bevezetését tartanám helyesnek, hogy a játékosok ilyen szinten is próbálják meg kihasználni a rendszer adta lehetőségeket, ne csak ütöm-vágom egy helyben szinten. Mert egy okos kari az már kihasználja az ilyesmit.:3
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
De épp ez az, hogy nem használják. Nincsenek rákényszerítve, így mindenki csak üt, vág, meg dobókockázik. Nem az a baj, hogy a karik nem okosak, hanem a júzerek nem csinálnak semmit vele, mivel a statok szempontjából teljesen mindegy. Ilyet Arénában sosem tapasztaltam, pedig a KT-kban ez bevett szokás, hogy a karakterek kihasználják a terepet.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Nos... én használom a terepet, és ha kell, direkt kari szinten olyat fogok alkotni, amiben jól érzi magát, vagy előnye van. Az, hogy többi user buta, az ő bajuk.:3 Majd megtanulják, ha veszítenek valaki ellen, aki ki is használja a terepet. Azt hiszem, ez már többször is szóba került az oldalon.>< Hogy akár bossokon, minibossokon is kihasználhatjuk a környezetet. Erre csak azt tudom mondani, hogy tedd nyugodtan meg. Én is megteszem. És egyikről rá fog ragadni a másikra, és így elterjed majd.:3
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Asuka írta:De épp ez az, hogy nem használják. Nincsenek rákényszerítve, így mindenki csak üt, vág, meg dobókockázik. Nem az a baj, hogy a karik nem okosak, hanem a júzerek nem csinálnak semmit vele, mivel a statok szempontjából teljesen mindegy. Ilyet Arénában sosem tapasztaltam, pedig a KT-kban ez bevett szokás, hogy a karakterek kihasználják a terepet.
Akkor nem figyeltél eléggé. Ren is folyamatosan csinálja, Anat és Miri elleni harcában is, Timike is kihasználja... meg gondolom mások is, de én ezeket olvastam. Ilyesmit nem szabadna rákényszeríteni a játékosokra. Akinek van igénye ilyesmire, az úgyis beleírja, akinek nincs, ott a karinak sincs, és csak egymás püfölésére vágynak, miért vennénk el tőlük ennek a lehetőségét?
Szophie írta:Javasolnám, hogy az adatlapoknál a halott játékosok adatlapjait valamilyen formában tegyük külön.
Támogatom.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Javasolnék egy újabb mmok-ból ismert dolgot méghozzá a titulusokat.
Ezt én nagyjából úgy tudnám elképzelni, hogy mesélők a küldik után adhatnák extra jutalomként vagy esetleg mint a teljesítmények a szafariban hogy bizonyos dolgok után lehetne kapni (pl. nyerj meg 5 aréna meccset, pusztíts el 20 pókot meg hasonlók)
Ezeket a titulusokat a felszerelésekhez hasonlóan fel lehetne szerelni/aktiválni (egyszerre csak egyet) és ez láthatná a többi játékos is a név mellet esetleg adhatnának némi extrát teszem azt nagyobb sebzést bizonyos mobokra, esetleg kicsivel több exp vagy arany vagy nem tudom. :3
Ezt én nagyjából úgy tudnám elképzelni, hogy mesélők a küldik után adhatnák extra jutalomként vagy esetleg mint a teljesítmények a szafariban hogy bizonyos dolgok után lehetne kapni (pl. nyerj meg 5 aréna meccset, pusztíts el 20 pókot meg hasonlók)
Ezeket a titulusokat a felszerelésekhez hasonlóan fel lehetne szerelni/aktiválni (egyszerre csak egyet) és ez láthatná a többi játékos is a név mellet esetleg adhatnának némi extrát teszem azt nagyobb sebzést bizonyos mobokra, esetleg kicsivel több exp vagy arany vagy nem tudom. :3
Akairo- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Akairo írta:Javasolnék egy újabb mmok-ból ismert dolgot méghozzá a titulusokat.
Mintha enélkül Timidus nem lenne elég díszes a Napoleonos szalagjával, meg Shu a kiscserkészeket megszégyenítő jelvénygyűjteményével. Csak még egy dolog, amit a megalomániás sárkányom be akar majd gyűjteni. X3
Egyébként támogatom, nagyon tetszik az ötlet. :3
Egyébként támogatom, nagyon tetszik az ötlet. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Arénás kérdésben, egyetértek Shu-val. A másik, az előre megírt terepek szintén a kreativitást ölnék ki, ic pedig rengeteg karinak tetszik, hogy ő tervezheti meg a terepet. Így olyan helyzeteket is ki lehet játszani, amit rendes kt-ban nem, vissza lehet menni egy múltbéli helyszínre, ki az űrbe vagy bárhová máshová. Az meg tényleg karikon múlik hogy mennyire használják, ne akarjunk már mindent beszabályozni... .__.
Az adatlaposdi jó ötlet, bár nekem a sok fekete között könnyebb kasztszínre rákeresni, úgyhogy engem nem különösebben zavar.
Titulusok, nem tudom. *tartózkodik* Bár nem kéne olyan dolgokat belevinni amit pl csak küldiben lehet, értem ezalatt hogyha egy jk nem kap ellenfélnek pl vaddisznót sehol, más meg igen... Szóval ígyis rengeteg dolog van a saon, még a szafariban sem tartunk sehol (mm a jk-k nagy része), szvsz mégegy gyűjthető dolog majd akkor kéne, ha elkezdjük unni a mostaniakat.
Illetve ha már írok: pár random szafari ötlet ^^
Sün
Őz
Bagoly
Vészmadár
Farkas
Majom
----
Hód
Lazac
--------
Kenguru
Varánusz
Lantfarkú madár "Dehát ez nem is zenél!"
Hangyász
Koala
Dingó
----
Levesteknős
Kacsacsőrű emlős "Ez egy kacsacsőrű. Nem csinál semmit." (ritka)
----------------
Nem hagy békén! - fogj el egy vészmadarat, a következő dobásod pedig hagyd ki
Duett - fogd ki a következőket: Vészmadár, Lantfarkú madár
Éjjeli vadászat - egyazon játékban fogd el a következőket: Denevér, Bagoly, Farkas
Balszerencse - lépj bele egy sünbe és egy csapdába egymás után
Az adatlaposdi jó ötlet, bár nekem a sok fekete között könnyebb kasztszínre rákeresni, úgyhogy engem nem különösebben zavar.
Titulusok, nem tudom. *tartózkodik* Bár nem kéne olyan dolgokat belevinni amit pl csak küldiben lehet, értem ezalatt hogyha egy jk nem kap ellenfélnek pl vaddisznót sehol, más meg igen... Szóval ígyis rengeteg dolog van a saon, még a szafariban sem tartunk sehol (mm a jk-k nagy része), szvsz mégegy gyűjthető dolog majd akkor kéne, ha elkezdjük unni a mostaniakat.
Illetve ha már írok: pár random szafari ötlet ^^
Sün
Őz
Bagoly
Vészmadár
Farkas
Majom
----
Hód
Lazac
--------
Kenguru
Varánusz
Lantfarkú madár "Dehát ez nem is zenél!"
Hangyász
Koala
Dingó
----
Levesteknős
Kacsacsőrű emlős "Ez egy kacsacsőrű. Nem csinál semmit." (ritka)
----------------
Nem hagy békén! - fogj el egy vészmadarat, a következő dobásod pedig hagyd ki
Duett - fogd ki a következőket: Vészmadár, Lantfarkú madár
Éjjeli vadászat - egyazon játékban fogd el a következőket: Denevér, Bagoly, Farkas
Balszerencse - lépj bele egy sünbe és egy csapdába egymás után
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Tetszik a titulus ötlet, de amíg a szafari nem lesz befejezve nem tervezem bevezetni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Tetszik a titulus ötlet, de amíg a szafari nem lesz befejezve nem tervezem bevezetni.
Igyekszem nagyon.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem úgy értem... xD Hanem admini oldalról. (Még a legendás vad lelőhelye hátravan.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kicsit kotorásztam a forumotion helpen, és ráakadtam egy-két jó dologra, amik elvileg működhetnek itt is.
1. Postok automatikus mentése gépelés közben
http://help.forumotion.com/t132804-automatically-save-posts-in-progress#892577
Ezen agyaltunk délelőtt, hogy kiokoskodok rá valami megoldást (süti, localStorage, ...), de belebotlottam egy kész megoldásba.
Elsőre ígéretesnek tűnik a kód, bár jQuery-s javascriptben nem vagyok otthol :/
Annyit kihámoztam hogy localStorage-t használ, amit régi IE kivételével támogatnak a böngészők, és bőőőőven elég a hely még a gigászi postok tárolására is. Vagy 1 vagy 3 mp-enként menti az adatokat (a setTimeout utáni 3E3 kérdéses hogy 16-os számrendszerbeli 3E3 ami 995 ms, vagy 3*103 = 3000 ms-t jelent)
Szerintem egy próbát megér, ha beválik akkor sok bosszankodástól megkímélheti a jónépet a véletlenül bezárt böngésző/spontán újrainduló gép/post küldésekor szétkapcsolt net/... és hasonló esetektől.
Ha mégsem működne a dolog, akkor ahogy időm engedi, írok egy saját megoldást JS-ben
2. szó számláló a postoláshoz.
http://help.forumotion.com/t131191-add-a-word-counter-to-the-editor#879368
Ez már lehet megosztja a fórumot, hogy az ember menet közben látja hogy "még 100 szónál se tartok...", elszaporodhatnak a szószámlálgatások és a kerek 250 szavas reagok...
Mindkét scripthez van telepítési útmutató is, igaz angol nyelvű de nem vészes
A szószámlálósdinál két változót lehet érdemes állítani.
var MinNumberOfWords: --- alapbeállításon 5, ennyi szó kell minimum a beküldéshez, kevesebbel nem engedi (bejelentő és társai miatt nem érdemes feltenni 250-re, hacsak nem akarunk 250 szóban kardot kovácsolni )
var LetterCountPerWord: --- alapbeállításon 3, ennyi betűs a legrövidebb szó amit számol, érdemes 1-re átlőni hogy az 'a' 'az' ... szavakat is belevegye.
A 0-értékek viszont okozhatnak gondokat (fagyás, végtelen ciklus, és egyéb nyalánkságok...
Remélem hasznosnak bizonyulnak a linkek, és megoldódnak a félkész postok elszállásának a problémái is
1. Postok automatikus mentése gépelés közben
http://help.forumotion.com/t132804-automatically-save-posts-in-progress#892577
Ezen agyaltunk délelőtt, hogy kiokoskodok rá valami megoldást (süti, localStorage, ...), de belebotlottam egy kész megoldásba.
Elsőre ígéretesnek tűnik a kód, bár jQuery-s javascriptben nem vagyok otthol :/
Annyit kihámoztam hogy localStorage-t használ, amit régi IE kivételével támogatnak a böngészők, és bőőőőven elég a hely még a gigászi postok tárolására is. Vagy 1 vagy 3 mp-enként menti az adatokat (a setTimeout utáni 3E3 kérdéses hogy 16-os számrendszerbeli 3E3 ami 995 ms, vagy 3*103 = 3000 ms-t jelent)
Szerintem egy próbát megér, ha beválik akkor sok bosszankodástól megkímélheti a jónépet a véletlenül bezárt böngésző/spontán újrainduló gép/post küldésekor szétkapcsolt net/... és hasonló esetektől.
Ha mégsem működne a dolog, akkor ahogy időm engedi, írok egy saját megoldást JS-ben
2. szó számláló a postoláshoz.
http://help.forumotion.com/t131191-add-a-word-counter-to-the-editor#879368
Ez már lehet megosztja a fórumot, hogy az ember menet közben látja hogy "még 100 szónál se tartok...", elszaporodhatnak a szószámlálgatások és a kerek 250 szavas reagok...
Mindkét scripthez van telepítési útmutató is, igaz angol nyelvű de nem vészes
A szószámlálósdinál két változót lehet érdemes állítani.
var MinNumberOfWords: --- alapbeállításon 5, ennyi szó kell minimum a beküldéshez, kevesebbel nem engedi (bejelentő és társai miatt nem érdemes feltenni 250-re, hacsak nem akarunk 250 szóban kardot kovácsolni )
var LetterCountPerWord: --- alapbeállításon 3, ennyi betűs a legrövidebb szó amit számol, érdemes 1-re átlőni hogy az 'a' 'az' ... szavakat is belevegye.
A 0-értékek viszont okozhatnak gondokat (fagyás, végtelen ciklus, és egyéb nyalánkságok...
Remélem hasznosnak bizonyulnak a linkek, és megoldódnak a félkész postok elszállásának a problémái is
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ezer köszönet, mindkét kód betéve!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Igazán nincsmit, örülök hogy beváltak a kódok ^^
Firefox nálam visszahozta a bezárt oldalról a postot, valószínűleg a Chrome és az Opera is kezeli.
Internet Explorer viszont kérdéses, de az újabb verziók (talán 8-astól felfele?) kezelik a localStoraget.
Illetve annyit még megjegyeznék hogy kikapcsolt JavaScript esetén sem megy (de kétlem hogy bárki is kilőné mert pl. a chat se megy anélkül), és a "Privát böngészés" és társai módban sem tárolódik a post.
Firefox nálam visszahozta a bezárt oldalról a postot, valószínűleg a Chrome és az Opera is kezeli.
Internet Explorer viszont kérdéses, de az újabb verziók (talán 8-astól felfele?) kezelik a localStoraget.
Illetve annyit még megjegyeznék hogy kikapcsolt JavaScript esetén sem megy (de kétlem hogy bárki is kilőné mert pl. a chat se megy anélkül), és a "Privát böngészés" és társai módban sem tárolódik a post.
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A szószámláló még javításra szorul szerintem, vagy van valami trükkje, hogy miképp kell ezt számolni? Hisz nálam mire a posztszámláló kiírja, hogy megvan a 250, ellenőrzöm, még 90 szó sincs.
Vagy az a problémája, hogy én egyből színkódosan írok? - Tehát előbb berakom a színkódot, és abba írom közvetlenül a reagot.
Vagy az a problémája, hogy én egyből színkódosan írok? - Tehát előbb berakom a színkódot, és abba írom közvetlenül a reagot.
Kokoro- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 402
Join date : 2014. Feb. 15.
Age : 26
Tartózkodási hely : Angelic Tower
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
19 / 39 oldal • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 39
19 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.