Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
18 / 39 oldal
18 / 39 oldal • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39
Re: Javaslatok
Több inaktív zöld hullik, mint inaktív piros. Mert inaktív, de aktív piriből sincsenek sokan. xD De amúgy Szoval és Akairoval értek egyet. A fejlődésben nem kéne lekorlátozni minket. Mi is csak játszani szeretnénk, pont, mint bárki más. a PK-nak pedig pont ez lenne a lényege, hogy gyorsabban fejlődsz, több exp-t szerzel.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Akairo írta:Shu, egyébként szvsz az a gond hogy most mindenki azt nézi hogy IC szegény zöldiknek mennyire rossz mert a pirosak ölnek. Eddig oké de OOc akartok behozni olyan dolgot hogy senki ne indíthasson pirit mert egyszerűen nem éri meg és amit ha ic nézünk azért ha valaki öl azt nem azért teszi mert annyire szeret ölni hanem hogy előnye legyen, könnyebb utat választ úgy mond. Talán azt kéne, hogy oké legyen börtön ahonnan nem lehet kijutni és nem engedély köteles a karik bezárása de legyen valami előnye is annak amiért van értelme vállalni a kockázatot pl minden kijátszott kariölésért járjon arany, exp tárgy jutalom
Teljesen egyetértek. Ugyanazt bevezetném, ami most van a halloween eventben, és lehessen pl rabolni. Katja elvette pl Trau lóvéját és fegyvereit, de megdolgozott érte. Szóval én egyszerűen többet engednék a játékosoknak, és nem félteném ennyire a karaktereket, és akkor önmagát balanszolná ki a rendszer.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Az ötlet tetszik, a kiegyensúlyozását meghagyom annak a staff tagnak, aki ehhez nálam jobban ért. Viszont szívesen mesélnék majd börtönsztorikat. Na de mi a helyzet az esetleges kinti látogatók beengedésével?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Aki bevállalja a "rosszfiú" szerepét, az viselje is el azt, ami ezzel jár... bármi is legyen az
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Na most nem olvastam végig az egészet, elejétől a végéig, csak amit az utolsó oldalon láttam. Ha már börtön, meg kazamata, meg kiépített börtönkomplexum, meg IC tér, akkor én ammondó vagyok, hogy egy idő után valakinek megtetszik ez az egész hely. Ne adja isten, pontvalamelyik Liberators tagnak. ^^" És beköltöznek a pirosak a börtönbe, és elfoglalják azt. Én így tennék, ha lenne (lesz) piros karakterem. Ha kristállyal jut od a delikvens, akkor tárgyait nem lehet elkobozni, SAO világgal ütközne az ilyesmi.
Ha már azt bedobták az ötletkalapba, hogy ne lehessen jobb tárgyat szerezni, mint amilye van az illetőnek, (amit én félig azért pártolok) akkor viszont dobjuk meg az xp, meg az arany rate-et a börtönös küldik után. Elvégre éppen csak a TÚLÉLÉSÜKÉRT küzdenek a bezártak.
Amúgy, csak pici szösszenet: nem értem mi az oldalon ez a nagy pirosellenes mozgalom. ^^" És nem csak Renapó "Útállak mert piros vagy." gondolatmenetére gondolok, mert az még a legjobb része a dolognak. De amikor echte ellehetetlenítő hadjárat folyik a vörös játékosok ellen OOC, az azért picit fura. ^^
Menjen IC a vadászat, legyenek dinamikusak az események, lehessen VESZTENI is akár. De ne OOC legyen kibabrálva a pirosakkal, mert azzal a sok zöld kivívja, hogy csak zöldek fognak játszani, és senki más.
Na csak ennyi lettem volna így éjszakára. ^^
Ha már azt bedobták az ötletkalapba, hogy ne lehessen jobb tárgyat szerezni, mint amilye van az illetőnek, (amit én félig azért pártolok) akkor viszont dobjuk meg az xp, meg az arany rate-et a börtönös küldik után. Elvégre éppen csak a TÚLÉLÉSÜKÉRT küzdenek a bezártak.
Amúgy, csak pici szösszenet: nem értem mi az oldalon ez a nagy pirosellenes mozgalom. ^^" És nem csak Renapó "Útállak mert piros vagy." gondolatmenetére gondolok, mert az még a legjobb része a dolognak. De amikor echte ellehetetlenítő hadjárat folyik a vörös játékosok ellen OOC, az azért picit fura. ^^
Menjen IC a vadászat, legyenek dinamikusak az események, lehessen VESZTENI is akár. De ne OOC legyen kibabrálva a pirosakkal, mert azzal a sok zöld kivívja, hogy csak zöldek fognak játszani, és senki más.
Na csak ennyi lettem volna így éjszakára. ^^
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Éppen arra akarunk valami megoldást találni, hogy ic a zöld karik tehessenek valamit a pirosak ellen. Ugye megölni nem ölhetik őket, mert ahhoz user engedélye is kell, így maradt a börtön, amiből ha hamar és hatodszorra is kijutnak, akkor a zöld karik se fognak megbízni a börtönben, így ölniük kéne előbb-utóbb, amit ugyebár nem lehet.
Szóval. Njk karikat is küldött/küldeni fog karim börtönbe, és ők nem fognak kijutni, ígyha jk kari meg is teszi, az ic magyarázható azzal, hogy neki nagy nehezen sikerült, másoknak meg nem. Így bár a börtön nem lesz biztosíték, még mindig jobb, mintha egy sima pályázattal vagy akármivel ki lehetne jutni, amikor a börtönbe küldött jk már másnap ott van a bosson ic. Az pedig, hogy nemhogy kevesebbet, de még több expet is kapjanak, mint akik kint vannak, az számomra elég "érdekes" felvetés, hogy ne azt a szót írjam, amit gondolok.
Eleinte úgy gondoltam, a börtön igenis legyen végleges, de emiatt legyen useri engedélyköteles is, ám rájöttem hogy igazatok van, az ic problémát ez sem oldaná meg. Ha viszont megadjuk a lehetőséget a pirosaknak arra, hogy kijussanak, akkor küzdjenek meg érte, és legyen valamennyire hátrányos nekik, hiszen odalent nincsenek magas szintű mobok, nehezebb a farmolás stb. A Bacchus-féle börtönpontok jó alapötlet, igaz kicsit soknak tartom, hiszen amit írt az rengeteg játékot jelent, és az a piros kari userének se lesz jó hosszútávon. Én pl olyan két kazamata-tisztításra gondoltam (mondjuk az egyik kiváltható lenne egy élménnyel), mesélő által kreált társakkal, és utána jöhet a nehéz kijutós küldi, és ha azt a jk sikeresen végigviszi, akkor kijuthat. Ez usernek is új dolog lenne, így ő se érezné hátráltatva magát. Ami pedig az expet és az aranyat illeti, mobok irtásáért az animében is járt, mindegy, hogy a jk-k hol voltak. Csak ezek a mobok kevesebb expet érnek, mivel kisebb szintűek, a küldiben pedig meglenne a lehetőség a PK-ra, onnan szerezhetnek aranyat, illetve az ott megölt főszörnyért aranyat és expet, a küldi után "csakúgy" én nem osztanék. Jártasság pedig logikusan járna, szvsz. Illetve ha ic ez pl két hónap, akkor a jk ne vehessen részt a kövi bossharcban, mivel azok megvannak egy fél óra alatt ic, az, hogy ooc több hónapot szöszmötölünk vele, pedig már más kérdés. Szal japp, lenne hátránya, de nem akkora, hogy ne lehetne felvállalnia annak, aki a sao világában (ahol nem játékból halnak meg az emberek) gyilkolós karit indít.
Amit viszont ne felejtsünk el!!! Elég körülményes egy jk-t börtönbe küldeni. Kell hozzá a drága kristály, valamint le kell vinni az illető hp-ját pirosba, ami nem könnyű feladat, így nincs olyan, hogy indítasz egy piros karit és másnap már levadásszák. Nem hiszem hogy ez olyan sűrűn elő fog fordulni ahhoz, hogy a börtönös rendszer napi szinten előjöjjön, inkább egy mentőöv a zöldeknek és a pirosaknak egyaránt, hogy kicsivel több szabadságot kapjon az in game. Szal nem kell a piros jk-k elleni direkt támadásnak venni ezt az egészet.
Szóval. Njk karikat is küldött/küldeni fog karim börtönbe, és ők nem fognak kijutni, ígyha jk kari meg is teszi, az ic magyarázható azzal, hogy neki nagy nehezen sikerült, másoknak meg nem. Így bár a börtön nem lesz biztosíték, még mindig jobb, mintha egy sima pályázattal vagy akármivel ki lehetne jutni, amikor a börtönbe küldött jk már másnap ott van a bosson ic. Az pedig, hogy nemhogy kevesebbet, de még több expet is kapjanak, mint akik kint vannak, az számomra elég "érdekes" felvetés, hogy ne azt a szót írjam, amit gondolok.
Eleinte úgy gondoltam, a börtön igenis legyen végleges, de emiatt legyen useri engedélyköteles is, ám rájöttem hogy igazatok van, az ic problémát ez sem oldaná meg. Ha viszont megadjuk a lehetőséget a pirosaknak arra, hogy kijussanak, akkor küzdjenek meg érte, és legyen valamennyire hátrányos nekik, hiszen odalent nincsenek magas szintű mobok, nehezebb a farmolás stb. A Bacchus-féle börtönpontok jó alapötlet, igaz kicsit soknak tartom, hiszen amit írt az rengeteg játékot jelent, és az a piros kari userének se lesz jó hosszútávon. Én pl olyan két kazamata-tisztításra gondoltam (mondjuk az egyik kiváltható lenne egy élménnyel), mesélő által kreált társakkal, és utána jöhet a nehéz kijutós küldi, és ha azt a jk sikeresen végigviszi, akkor kijuthat. Ez usernek is új dolog lenne, így ő se érezné hátráltatva magát. Ami pedig az expet és az aranyat illeti, mobok irtásáért az animében is járt, mindegy, hogy a jk-k hol voltak. Csak ezek a mobok kevesebb expet érnek, mivel kisebb szintűek, a küldiben pedig meglenne a lehetőség a PK-ra, onnan szerezhetnek aranyat, illetve az ott megölt főszörnyért aranyat és expet, a küldi után "csakúgy" én nem osztanék. Jártasság pedig logikusan járna, szvsz. Illetve ha ic ez pl két hónap, akkor a jk ne vehessen részt a kövi bossharcban, mivel azok megvannak egy fél óra alatt ic, az, hogy ooc több hónapot szöszmötölünk vele, pedig már más kérdés. Szal japp, lenne hátránya, de nem akkora, hogy ne lehetne felvállalnia annak, aki a sao világában (ahol nem játékból halnak meg az emberek) gyilkolós karit indít.
Amit viszont ne felejtsünk el!!! Elég körülményes egy jk-t börtönbe küldeni. Kell hozzá a drága kristály, valamint le kell vinni az illető hp-ját pirosba, ami nem könnyű feladat, így nincs olyan, hogy indítasz egy piros karit és másnap már levadásszák. Nem hiszem hogy ez olyan sűrűn elő fog fordulni ahhoz, hogy a börtönös rendszer napi szinten előjöjjön, inkább egy mentőöv a zöldeknek és a pirosaknak egyaránt, hogy kicsivel több szabadságot kapjon az in game. Szal nem kell a piros jk-k elleni direkt támadásnak venni ezt az egészet.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ryuninji Ren írta:Aki bevállalja a "rosszfiú" szerepét, az viselje is el azt, ami ezzel jár... bármi is legyen az
EZ.
Meg ezen kívül Kita kérdésére már Hinari válaszolt is, és azt hozzáfűzném, hogy tényleg nagyon bonyolult valakit börtönbe küldeni, még így is. Ha magas szintű a gyilkos, akkor azért, ha alacsony szintű, akkor meg azért, mert one hiteled, és ő meg hülye lesz majd elfogadni a KT kihívást, a pandúrok meg dilemmázzanak azon, hogy ha egyszer is megütik, akkor meghal, és ők is gyilkosok lesznek. Persze benne lesz a vöriben a félsz, hogy minden KT vagy Aréna közben lehet, hogy éppen egy beépített vörivadásszal áll ki, de ha gyilkos vagy, akkor tessék már egy kicsit ezt a szép hivatást izgivé tenni.
Egyébként alapvetően nem értem ezt a miért kell hajtóvadászatot indítani a pirosak ellen szlogent. Shu folyamatosan azzal szembesül, amikor megpróbálja védeni Kayaba bácsi mesevilágát, hogy de hát itt meghalnak az emberek... de az, hogy esetleg lehetne tenni ellene valamit, az már boszorkányüldözés, és azt nem szabad.
Meg ezen kívül Kita kérdésére már Hinari válaszolt is, és azt hozzáfűzném, hogy tényleg nagyon bonyolult valakit börtönbe küldeni, még így is. Ha magas szintű a gyilkos, akkor azért, ha alacsony szintű, akkor meg azért, mert one hiteled, és ő meg hülye lesz majd elfogadni a KT kihívást, a pandúrok meg dilemmázzanak azon, hogy ha egyszer is megütik, akkor meghal, és ők is gyilkosok lesznek. Persze benne lesz a vöriben a félsz, hogy minden KT vagy Aréna közben lehet, hogy éppen egy beépített vörivadásszal áll ki, de ha gyilkos vagy, akkor tessék már egy kicsit ezt a szép hivatást izgivé tenni.
Egyébként alapvetően nem értem ezt a miért kell hajtóvadászatot indítani a pirosak ellen szlogent. Shu folyamatosan azzal szembesül, amikor megpróbálja védeni Kayaba bácsi mesevilágát, hogy de hát itt meghalnak az emberek... de az, hogy esetleg lehetne tenni ellene valamit, az már boszorkányüldözés, és azt nem szabad.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nekem nincs bajom azzal, hogy hajtóvadászat van a pirik ellen sőt... gyertek csak kicsiny céltábláim (Suzu)
A gondom, hogy a börtönt úgy akartátok megoldani, hogy az erős hátrányokkal járjon. Szerintem nem kel se több se kevesebb jutalom, a börtön questekért is legyen ugyan annyi és ugyan úgy legyen tárgyjutalom (az örök is dobhatnak fegyvert receptet nemtommit) a hátránya meg ugye ott van annak, hogy amíg börtönbe vagy nem fogsz másokkal találkozni ergo ismis játékokat sem játszani esetleg olyanokkal akik szintén börtön lakók meg eventekre se mehetsz ha egyszer börtönben vagy. Meg a másik hogy lehessen solozni vagy legalábbis ne igényeljen több jk-t mert hát amennyi piri van lehet várhatsz egy darabig még valakit megint becsuknak. Az hogy a börtönkristály meg nem megbízható az meg már IC probléma, Üljenek össze szépen a zöldek szövetsége és találjanak alternatívákat. Shu és Anat is megoldotta, hogy elfogja Suzut Az meg, hogy a börtönben mennyi játékot kelljen kijátszani függhetne attól hanyadszorra kerülsz börtönbe, hisz ha már egyszer megszökött nyilván az őrök is jobban figyelnek rá.
A gondom, hogy a börtönt úgy akartátok megoldani, hogy az erős hátrányokkal járjon. Szerintem nem kel se több se kevesebb jutalom, a börtön questekért is legyen ugyan annyi és ugyan úgy legyen tárgyjutalom (az örök is dobhatnak fegyvert receptet nemtommit) a hátránya meg ugye ott van annak, hogy amíg börtönbe vagy nem fogsz másokkal találkozni ergo ismis játékokat sem játszani esetleg olyanokkal akik szintén börtön lakók meg eventekre se mehetsz ha egyszer börtönben vagy. Meg a másik hogy lehessen solozni vagy legalábbis ne igényeljen több jk-t mert hát amennyi piri van lehet várhatsz egy darabig még valakit megint becsuknak. Az hogy a börtönkristály meg nem megbízható az meg már IC probléma, Üljenek össze szépen a zöldek szövetsége és találjanak alternatívákat. Shu és Anat is megoldotta, hogy elfogja Suzut Az meg, hogy a börtönben mennyi játékot kelljen kijátszani függhetne attól hanyadszorra kerülsz börtönbe, hisz ha már egyszer megszökött nyilván az őrök is jobban figyelnek rá.
Akairo- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Akairo írta:Az meg, hogy a börtönben mennyi játékot kelljen kijátszani függhetne attól hanyadszorra kerülsz börtönbe, hisz ha már egyszer megszökött nyilván az őrök is jobban figyelnek rá.
*támogat*
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Re: Javaslatok
Anat kérdésére, hogy lehet-e látogatni: szerintem nem illik bele a dologba. Eleve börtönkristállyal lehet ide kerülni, nem pedig ténylegesen odavonszolják a karikat IC. Plusz ha nyílt titok lenne minden zöld és piri számára, hogy milyen a börtön, lehet, más megoldást keresnének a "problémára".
Suzut támogatom... a börtön egy játékszínesítő, IC elem legyen, ne pedig valami, ami teljesen megköti a pirik kezét fejlődésben és játék téren egyaránt.
Körülményes vagy sem, annyira a piriknek sem jó... kb a halloween az egyetlen olyan event, amit megkaptunk mi, pirik, egyfajta alamizsnaként, hogy legyen már nekünk is valami. Ahol lényegébe véve már halott játékosokat ölhetünk meg... és doszt ennyi. Zöldekre nézve nulla kockázat. xD
Suzut támogatom... a börtön egy játékszínesítő, IC elem legyen, ne pedig valami, ami teljesen megköti a pirik kezét fejlődésben és játék téren egyaránt.
Körülményes vagy sem, annyira a piriknek sem jó... kb a halloween az egyetlen olyan event, amit megkaptunk mi, pirik, egyfajta alamizsnaként, hogy legyen már nekünk is valami. Ahol lényegébe véve már halott játékosokat ölhetünk meg... és doszt ennyi. Zöldekre nézve nulla kockázat. xD
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Asuka írta:kb a halloween az egyetlen olyan event, amit megkaptunk mi, pirik, egyfajta alamizsnaként, hogy legyen már nekünk is valami. Ahol lényegébe véve már halott játékosokat ölhetünk meg... és doszt ennyi. Zöldekre nézve nulla kockázat. xD
De akkor ha megfordítom, a zöldeknek is kb ennyi lehetőségük volt arra, hogy tegyenek valamit a pirik ellen. Ölhetik a halott piriket. Élőkre nézve semmi kockázat. Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy csökkenteni kellene az OOC korlátokat, minthogy ahhoz, hogy valami negatív dolog történjen a karakterrel, useri engedély kell. Nem, nem a gyilkosságról beszélek, de igazából tolvaj se nagyon működhet, mert nem nagyon engedik a userek, hogy elszedődjön a kari cucca...
Egyébként szerintem sem kell csökkenteni a börtönös játékért a jutalmat, de akkor legyen figyelve az, hogy amíg bent van, ne kezdjen új játékokat, amik nem ott történnek. Szerintem ez elég büntetés. :3
Egyébként szerintem sem kell csökkenteni a börtönös játékért a jutalmat, de akkor legyen figyelve az, hogy amíg bent van, ne kezdjen új játékokat, amik nem ott történnek. Szerintem ez elég büntetés. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Igen, utóbbival teljes mértékben egyet értek. Szerintem egyértelmű egy börtön esetén. Meg azzal is, hogy az OOC korlátokat is lehetne csökkenteni.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Mivel engem úgysem tudnak elkapni, kívülállóként szólok a témához. Azért leírom, ami így hirtelen eszembe jut.
Igazából én azt tartom egyedül igazságtalannak ebben a "pirosak féljenek, hogy bárkivel harcolnak, akár egy a másik számára teljesen kockázatmentes arénában, és hirtelen börtönbe küldhetik őket" dologban, hogy IC pont a zöldeknek kellene jobban félniük, mert az elfogási kísérlet közben egy bizonyítottan gyilkos karakterrel harcolnak, aki valószínű simán megöli őket, ha nem úgy sül el a harc, ahogy azt előre elképzelték. Ha már börtönbe lehet küldeni egy karaktert useri beleegyezés nélkül, akkor javasolnék valamit a másik irányba. Akkor már tényleg megérné a kockázat, lehetne pénzt keresni az önjelölt kis rendőrök gyűjtéséből és váltságdíjazásából, akiket addig egy kristállyal bezárnánk valahová. Esetleg nekik is simán csak ki kéne jutniuk valami rabszolga telepnek elkeresztelt kazamatából, ami a zöldek börtöne lenne, hogy akkor már kétirányú legyen a játék. Trauval pl. szívesen részt is vennék ilyesmiben, és a karakter még örülne is, hogy ennyivel megúszta egy piri ellen, hogy vörös tartományba zuhant az élete.
Szerintem ha abból indulunk ki, hogy a SAO egy MMO-nak készült, és eredetileg nem volt benne a karakterhalál (már nem az, hogy meghal a játékos, hanem még az sem, hogy egyszer halhat meg a karaktere, tehát van respawn), akkor ez azt jelenti, hogy a börtön nem azért készült, hogy igazi gyilkosokat zárjon el, hanem hogy azokat elszeparálja, akik a kisebb szintűeket gankelik, ellehetetlenítik a játékukat. Ezzel viszont nem hiszem, hogy az volt a játék készítőinek a célja, hogy tönkretegye a játékukat, mert akkor nem lenne börtön, csak simán lebannolná a szerveradmin az ilyeneket. Az ilyen játékosokat egy helyre gyűjtik, és érezzék jól magukat együtt, a cél az, hogy ne tegyék tönkre más játékát, és esetleg érezzék, hogy milyen az, amikor ők vannak áldozati szerepben. Ugyanakkor, azt nem hiszem, hogy a börtönben ellehetetlenítenék a játékot, ha logikusan belegondolunk, én simán törölnék egy játékot, ha bezárnának egy elszeparált helyre, ahol drasztikusan lecsökkennek a fejlődési esélyeim, és nincs lehetőségem kijutni onnan hetekig, az pedig nem tesz jót a játéknak profit szempontból. Ebből a szempontból szerintem nem logikus, hogy csökkentsük a jutalmat, a kijutás viszont tényleg lehetne olyan, hogy ne két percig tartson kijönni, hogy az illető játékosnak legyen ideje átgondolni, hogy megérte-e neki, amikor már huszadszor öli meg a többi rab, és nem tud fejlődni, pont ugyanúgy, ahogy ő nem hagyott másokat (itt tényleg a még eredeti, sima, veszélytelen játékra kell gondolni).
Nekem egyébként személy szerint tetszik ez a börtön dolog, csak tényleg úgy kell kitalálni, hogy igazságos legyen a rendszer. Azt az ötletet, hogy ócska tárgyak, kevés arany, de sok xp, támogatom, tényleg egy sokkal keményebb, nehezebb terepre kerül az illető. És ha belegondoltok, tényleg az első börtönévei alatt képzi magát tovább a legtöbb tolvaj rablógyilkossá.
Börtönből kijutáshoz szerintem kéne adni több lehetőséget is, de persze egyiknek sem szabad könnyűnek lennie. Ha például az a terved, hogy átvágod magad az NJK őrségen, akkor annak el kell tartania egy darabig, esetleg csapatban lenne érdemes megpróbálni, lenne xy számú és erejű őr, kéne haladni a kijárat felé, és akit leütnek 1 hp-ra, azt visszazárják oda, ahonnan indult pl. (ezzel lenne ennek is IC bukás esélye). Nem tudom, ki nézte a Szökés című sorozatot, abban meg úgy nézett ki, hogy meg kellett szereznie a kerti asztalból egy csavart, amivel aztán le tudta szedni a szellőzőt, meg titokban lyukat ástak, térkép, stb., szóval akár ilyen tárgy gyűjtögetős is lehetne, akár új receptekkel pl. valami cuccra, ami kellhet a kijutáshoz, és akkor legalább a másodlagos jártasságok is fejlődhetnek. Hallottam valami sima zsebtolvajról, aki a börtönben megtanulta feltörni a legdurvább zárrendszereket, amit aztán banki széfeken kamatoztatott, úgyhogy ez is reális.
Szóval a lényeg, hogy ki kell egyensúlyozni az előny-hátrány dolgot.
Igazából én azt tartom egyedül igazságtalannak ebben a "pirosak féljenek, hogy bárkivel harcolnak, akár egy a másik számára teljesen kockázatmentes arénában, és hirtelen börtönbe küldhetik őket" dologban, hogy IC pont a zöldeknek kellene jobban félniük, mert az elfogási kísérlet közben egy bizonyítottan gyilkos karakterrel harcolnak, aki valószínű simán megöli őket, ha nem úgy sül el a harc, ahogy azt előre elképzelték. Ha már börtönbe lehet küldeni egy karaktert useri beleegyezés nélkül, akkor javasolnék valamit a másik irányba. Akkor már tényleg megérné a kockázat, lehetne pénzt keresni az önjelölt kis rendőrök gyűjtéséből és váltságdíjazásából, akiket addig egy kristállyal bezárnánk valahová. Esetleg nekik is simán csak ki kéne jutniuk valami rabszolga telepnek elkeresztelt kazamatából, ami a zöldek börtöne lenne, hogy akkor már kétirányú legyen a játék. Trauval pl. szívesen részt is vennék ilyesmiben, és a karakter még örülne is, hogy ennyivel megúszta egy piri ellen, hogy vörös tartományba zuhant az élete.
Szerintem ha abból indulunk ki, hogy a SAO egy MMO-nak készült, és eredetileg nem volt benne a karakterhalál (már nem az, hogy meghal a játékos, hanem még az sem, hogy egyszer halhat meg a karaktere, tehát van respawn), akkor ez azt jelenti, hogy a börtön nem azért készült, hogy igazi gyilkosokat zárjon el, hanem hogy azokat elszeparálja, akik a kisebb szintűeket gankelik, ellehetetlenítik a játékukat. Ezzel viszont nem hiszem, hogy az volt a játék készítőinek a célja, hogy tönkretegye a játékukat, mert akkor nem lenne börtön, csak simán lebannolná a szerveradmin az ilyeneket. Az ilyen játékosokat egy helyre gyűjtik, és érezzék jól magukat együtt, a cél az, hogy ne tegyék tönkre más játékát, és esetleg érezzék, hogy milyen az, amikor ők vannak áldozati szerepben. Ugyanakkor, azt nem hiszem, hogy a börtönben ellehetetlenítenék a játékot, ha logikusan belegondolunk, én simán törölnék egy játékot, ha bezárnának egy elszeparált helyre, ahol drasztikusan lecsökkennek a fejlődési esélyeim, és nincs lehetőségem kijutni onnan hetekig, az pedig nem tesz jót a játéknak profit szempontból. Ebből a szempontból szerintem nem logikus, hogy csökkentsük a jutalmat, a kijutás viszont tényleg lehetne olyan, hogy ne két percig tartson kijönni, hogy az illető játékosnak legyen ideje átgondolni, hogy megérte-e neki, amikor már huszadszor öli meg a többi rab, és nem tud fejlődni, pont ugyanúgy, ahogy ő nem hagyott másokat (itt tényleg a még eredeti, sima, veszélytelen játékra kell gondolni).
Nekem egyébként személy szerint tetszik ez a börtön dolog, csak tényleg úgy kell kitalálni, hogy igazságos legyen a rendszer. Azt az ötletet, hogy ócska tárgyak, kevés arany, de sok xp, támogatom, tényleg egy sokkal keményebb, nehezebb terepre kerül az illető. És ha belegondoltok, tényleg az első börtönévei alatt képzi magát tovább a legtöbb tolvaj rablógyilkossá.
Börtönből kijutáshoz szerintem kéne adni több lehetőséget is, de persze egyiknek sem szabad könnyűnek lennie. Ha például az a terved, hogy átvágod magad az NJK őrségen, akkor annak el kell tartania egy darabig, esetleg csapatban lenne érdemes megpróbálni, lenne xy számú és erejű őr, kéne haladni a kijárat felé, és akit leütnek 1 hp-ra, azt visszazárják oda, ahonnan indult pl. (ezzel lenne ennek is IC bukás esélye). Nem tudom, ki nézte a Szökés című sorozatot, abban meg úgy nézett ki, hogy meg kellett szereznie a kerti asztalból egy csavart, amivel aztán le tudta szedni a szellőzőt, meg titokban lyukat ástak, térkép, stb., szóval akár ilyen tárgy gyűjtögetős is lehetne, akár új receptekkel pl. valami cuccra, ami kellhet a kijutáshoz, és akkor legalább a másodlagos jártasságok is fejlődhetnek. Hallottam valami sima zsebtolvajról, aki a börtönben megtanulta feltörni a legdurvább zárrendszereket, amit aztán banki széfeken kamatoztatott, úgyhogy ez is reális.
Szóval a lényeg, hogy ki kell egyensúlyozni az előny-hátrány dolgot.
Cellindir- Harcművész
- Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 31.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Cellindir írta:Igazából én azt tartom egyedül igazságtalannak ebben a "pirosak féljenek, hogy bárkivel harcolnak, akár egy a másik számára teljesen kockázatmentes arénában, és hirtelen börtönbe küldhetik őket" dologban, hogy IC pont a zöldeknek kellene jobban félniük, mert az elfogási kísérlet közben egy bizonyítottan gyilkos karakterrel harcolnak, aki valószínű simán megöli őket, ha nem úgy sül el a harc, ahogy azt előre elképzelték.
Van aki fél. Shu legalább is védett területen kívül erősen kerüli a vöriket. A te karid is igyekszik nem felhívni magára a figyelmet. Csak sokan egyáltalán nem félnek a haláltól, a plot armor miatt. Na persze az is fura nekem még mindig, hogy milyen ez a SAO társadalom, ahol mindenki bratyizik a gyilkosokkal, de ez már legyen az én gondom. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
A vörös indikátor még nem feltétlenül takar vérre szomjazó sorozatgyilkost :3
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Chancery írta:A vörös indikátor még nem feltétlenül takar vérre szomjazó sorozatgyilkost :3
És az emberi természetnek kicsit sem része az előítéletesség és a vágy az életbenmaradásra. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Az én karim se meggondolatlan, főleg Bonds után, de előtte sem viselkedett soha úgy, hogy "na akkor most nekem mindent szabad". Sőt >< Tehát ez megvan a zöld karikban is, nem kell itt semmilyen zöldek elleni item ahhoz, hogy ez kialakuljon a karikban, meghát nem is lenne a sao világába illő. A piros vagy a rossz szándékú céhek megtalálják a módját a játékosok meghurcolásának enélkül is. ><"
Hm, jó, akkor ne legyen kevesebb jutalom, de több se. Viszont akkor legyen tényleg hosszú idő kijutni, hogy ic legyen hátránya a dolognak. Ezesetben a küldi kevés, ám azt azért vegyétek figyelembe, hogyha szóló küldit akartok, az sokkal gyorsabban lemegy mint egy 3-4 fős a fölső szinteken. Tehát emellé kelljen még egy adag dolog, x szavas élmény stb, amik időt is igénybe vesznek. Sok időt. Ráadásul a "nem kezdhetsz több játékot" hátrány se hátrány akkor, ha a jk kijut, mire ooc befejezi az ic időrendben a börtön előtti kt-it-arénáit stb. Tehát ic időkorlát is legyen, ezt vállalják be a userek is, akiknek ilyen karijuk van. Kihangsúlyozva újra, hogy nem lesz mindennapos a bebörtönzés.
Hm, jó, akkor ne legyen kevesebb jutalom, de több se. Viszont akkor legyen tényleg hosszú idő kijutni, hogy ic legyen hátránya a dolognak. Ezesetben a küldi kevés, ám azt azért vegyétek figyelembe, hogyha szóló küldit akartok, az sokkal gyorsabban lemegy mint egy 3-4 fős a fölső szinteken. Tehát emellé kelljen még egy adag dolog, x szavas élmény stb, amik időt is igénybe vesznek. Sok időt. Ráadásul a "nem kezdhetsz több játékot" hátrány se hátrány akkor, ha a jk kijut, mire ooc befejezi az ic időrendben a börtön előtti kt-it-arénáit stb. Tehát ic időkorlát is legyen, ezt vállalják be a userek is, akiknek ilyen karijuk van. Kihangsúlyozva újra, hogy nem lesz mindennapos a bebörtönzés.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Asuka írta:És a zöld sem ártalmatlan, ártatlan játékost XD
Én mondjuk nem tenném meg azt a kikötést, hogy a börtönbe csak piriket lehessen küldeni a börtön kristállyal
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
A hosszú kijutási idő játékosi aktívság függvénye... Ugyan egy szóló küldit könnyebb, gyorsabb levinni, nem tudhat mindig mindegyik börtönviselt annyira aktívnak lenni, hogy pár hónap alatt kiszabadulhasson. Azzal egyet értek, hogy ne lehessen csak úgy pikk-pakk ki-be mászkálni és kiszabadulni, de ezért is lenne jó több alternatíva a "börtönévek" letöltésére. A legtöbb piri amúgy is multi, meg hangulatkari, amennyire észrevettem. Benne van a pakliban, hogy olyan kari kerül be, akinek a júzere max havi néhány postot tud teljesíteni, mert egyszerűen nem tud többet. Ilyenkor mi van?
Ez jó ötlet, mármint hogy zöldek is bekerülhessenek... Nem minden piros bűnöző, és nem minden zöld szent. Egy piros játékos meg nem valószínű, hogy azért használna egy ilyen drága kristályt, hogy bezárjon valakit ide. Ha már pirosig vitte az életcsíkját, inkább megölné (már ha lenne tényleges karihalál xD)
Ez jó ötlet, mármint hogy zöldek is bekerülhessenek... Nem minden piros bűnöző, és nem minden zöld szent. Egy piros játékos meg nem valószínű, hogy azért használna egy ilyen drága kristályt, hogy bezárjon valakit ide. Ha már pirosig vitte az életcsíkját, inkább megölné (már ha lenne tényleges karihalál xD)
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Nem is azt feltételeztem, hogy piri akarna zöldet börtönbe zárni. Hanem nem piri zöldet. Lehet valaki makulátlan indikátorral is bűnöző. Akár az én karimat is ítélhetnék börtönre, arról már nem is beszélve, hogy a börtönbe zárást lehet arra is használni, hogy mondjuk ellehetetleníts egy üzleti ellenfelet. Nem öletheted meg, nem is ildomos megöletni, de böribe küldheted.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
A topic a javaslatoknak van és azok megbeszélésének, az ide nem illő hozzászólások törölve lettek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Sokadjára olvasom át az itt leírtakat posztom óta. És konklúziónak így elöljáróban, mindenki elfogadta kicsit, a hely létrejöttét és létezést. Akinek piros karaktere van, meg mintha izgatottabban várná. Ezzel én is így vagyok. Továbbá a fő probléma a börtön játék hossza és az azt követő jutalmazás. Lentebb ezt taglalom, főleg a változásokat. Amit még előtte viszont leírnék. A Börtön kristály tárgyat vettem alapul, így a zöld/sárga karakter bezárást továbbra is figyelmen kívül hagyom, valamint a rokonlátogatást
Börtön
Helyszín:
??: A börtön a kezdetek városa alatt felépült kazamata rendszer egy szektora. Legfőbb bejárata az NJK őrségnek a Black Iron Castle katakombáiból induló alagút, de nem csak ez az egyetlen kijutási pont. Továbbá, abban a három őrszobában, ami a börtönt őrzi, teleport kapuk működnek, amik a első szint főterével van legfőbb kapcsolatban. Ezenkívül egy legenda övezi a szennyvíz csatornákat, ahol eltűnt néhány piros játékos, és egyikükön kívül senkit nem láttak újra. Van itt olyan, aki már a kezdeti őrületben idekerült és azóta is zokog. Kijutás, nem lehetséges. Az őrök ezt állítják, de mire valók a legendák és pletykák, amik a bent raboskodó játékosok között terjeng? Ki lehet jutni. Ez bizton állíthatom. Tessék.
Egy cetlit tartasz a kezedben, miután elfogadtad, amit a veled szemben álló piros játékos nyújtott át.
Letekintesz a lapra, és a börtön térképét látod, őrjárat útvonal bejelöléssel, bekarikázva a három őrszobát, ami egészen eltörpül a méretek mellett, valamint kriksz-krakszos formában inkább ráírva, az alagút és a "szennyvíz" csatornarendszer kiinduló pontjaik.
??: Nincs más dolgod, mint a megfelelő helyen lévő elrejtett tárgyakat megtalálnod, és kijutni innét.
A veled szemben álló figura mosolya grimaszossá válik, és felakad a szeme egy rövidke időre.
??: Felidéztem, a legutóbbi arcát, neki nem sikerült. Pontosan rá hasonlítasz. De ne tántorodj el, hosszú távon ez a hely felemészt. Azt információért cserébe csak egyet kérek. Öld meg Gróf Arnold Heinwald-ot. Tudni fogom, ha ő halott.
Elsétált előled, de még egy ideig látod, ahogy távolodik, amint a térképet megfordítod, még pár tanáccsal ellát és leírja minden egyes tárgy pontos nevét.
Kijutáshoz szükséges tárgyak:
1 db Szövegromboló Kristály
2 db Gyenge Altató Méreg
1 db Rövid Ellenméreg Potion
A haloványan írt macskakaparást, mikor sikerül dekódolnod, ezt a szövegrészletet tudod kibogozni, a már sokat használt lapról: "Bármelyik utat is választod, legyen nálad, mind a négy tárgy és megfelelő időben használd! Gondos tervezés és tapasztalat kell az időzítéshez, különben.. A szövegromboló a legfontosabb, ha ez hiányzik, hozzá se fogj a szökésedhez. A többi három csak könnyíti, a nehézséget. Mint látod, elvették tőled az összes ruhádat, vagyis ez ennél komplikáltabb. Nem éred el őket. De ne aggódj, folyamatosan meg fogod találni kivetüléseiket. A hely legenerálta számodra őket, csak össze kell szedned. Fontos.."
A szöveg ezen része olvashatatlanná válik. Így nem mard más, mint az előtted felugró küldetés ablak elfogadása, vagy elutasítása. Amennyiben már korábban elfogadtad, úgy máris hozzá is kezdhetsz kiszabadulásod megtervezéséhez.
Feladatok, és teljesítmény:
Börtön részlegben, az első fejezet alatt (amennyiben All-Starhoz hasonlóan, vagy Szintfüggetlen játéktérhez hasonlóan kiemelést kap a börtön), vagy élményekben játszd ki megérkezésed és küldetésed elfogadását, vagy elutasítását: 250 szólimit.
Ezután keress fel egy mesélőt, aki nyit számodra egy helyet, ahol kezdetét is veszi kalandod. Szó limit szintén 250 szó hozzászólásonként. Első küldetéseddel véletlenszerűen megtalálsz 1 db-ot a kijutásodhoz szükséges tárgyakból. Minimum 5 kör.
Maximum négy küldetésen vehetsz részt.
A saját tárgyaitokat posztok számának teljesítésével automatán visszakapjátok, ezt természetesen ki is játszhatjátok. 500 szavanként 1 db-ot.
// A négy küldetés teljesítésével fixen megvan minden tárgy visszavétele, természetesen itt a felszerelés tárgyakra gondolok. Használható itemek, potionok, mérgek, kristályok továbbra is szürkék a menüben. Aki viszont elsőre megkapja a legfontosabb tárgyat és pl két kést kért vissza. Ezzel is megpróbálhatja a kijutást.
Kijutás:
Feltétele az 1 db Szövegromboló Kristály, amint ez megvan választhatsz szabadon az öt irány közül. Ebből persze három ugyanaz, csak mind egy kicsit másképp
I. Alagút kijutási teljesítéspontok:
1, Kódfejtés (itt előre megkapod a kódszót, a java utána jön )
2, Őrök ne vegyenek észre (lopakodás)
3, Zárnyitás (egy a küldetésben elrejtett tárgyat megszerezve átjutni a nehezen őrzött ponton, javasolt az ellenméreg indulás előtti elfogyasztása)
II. Csatorna rendszer, kijutási pontok (a khaki birodalma):
1, Bestiárium szörnyei elleni küzdelem (az egyik nagyobb és büdösebb rejti a kódot)
2, Kódfejtés
3, Kezdetek városának kútjából kimászni (rendkívül nehéz, nem árthat a súlyemelés )
III. Őrszobák kijutási pontok (egy kalap alá veszem, mind a hármat, de mégis mások):
1, Beszivárgás ( őrgyilkolástól kezdve, mérgek használatán át, metamorf képességekkel akár, de eljutni az őrszoba irodájába, ahol széfen belül, találod a kódot)
2, Kódfejtés
3, Teleport kapu használat
Jutalmazás:
-Pontosan ugyan annyi expet kaphatsz, mint 5 db átlagos küldetésért, posztok száma jelenthet némi extrát. Mivel a küldetések posztjainak száma még nincs lekötve (pl 5-10 kör) Így ez szabjon határt.
-Itt kiemelném, továbbá a recept jutalmazást. Mind az 5 küldetésre megérdemli a börtön lakó.
-Valamint a Csatornák használatával extra exp bónuszt (+5 megölt szörnyenként/+10 megölt szörnyenként hiányzó felszerelésben/+15 meztelenül). Természetesen a szörnyeknek kihívó nehézségűeknek kell lenniük.
-Őrszobák és Alagút használatával extra arany (50/100/150) formában.
Pro és Kontra következik:
Pro:
- Szerencsével és fortélyokkal jelentősen lerövidíthető a börtönlét
- Gyilkolást támogató képességek tovább növelik a sikert
- Kijutni megéri
- Kijutottam és jó volt bent visszamegyek
- Aki megszökött a börtönből 3 hónapig biztosan nem fog visszajutni oda (skálázódik!)
Kontra:
- 2. börtönlét felezi a jutalmakat, 3. börtönlét negyedeli és így tovább..
- A "kempelő" zöldek, képtelenek másodszor ugyan azon a "szökött" rabon használni a kristályt.
(Hogy erre miért van szükség: Egy piros folyton a börtönben van, de csak azért, mert ahányszor megszökik az a zöld játékos visszaküldi.. nemár... engem szívatnak).
- Fejvadászat a pirosak ellen a "hősöktől"? Lehetséges
- Nem kezdeményezhetsz börtönön kívüli ismerkedőst időrendben.
- Nem vehetsz részt boss/miniboss harcokon.
//Börtön KT/Aréna ez egy elfontolást megér. Mellesleg bocsi az írási hibákért, lehet akad
Börtön
Helyszín:
??: A börtön a kezdetek városa alatt felépült kazamata rendszer egy szektora. Legfőbb bejárata az NJK őrségnek a Black Iron Castle katakombáiból induló alagút, de nem csak ez az egyetlen kijutási pont. Továbbá, abban a három őrszobában, ami a börtönt őrzi, teleport kapuk működnek, amik a első szint főterével van legfőbb kapcsolatban. Ezenkívül egy legenda övezi a szennyvíz csatornákat, ahol eltűnt néhány piros játékos, és egyikükön kívül senkit nem láttak újra. Van itt olyan, aki már a kezdeti őrületben idekerült és azóta is zokog. Kijutás, nem lehetséges. Az őrök ezt állítják, de mire valók a legendák és pletykák, amik a bent raboskodó játékosok között terjeng? Ki lehet jutni. Ez bizton állíthatom. Tessék.
Letekintesz a lapra, és a börtön térképét látod, őrjárat útvonal bejelöléssel, bekarikázva a három őrszobát, ami egészen eltörpül a méretek mellett, valamint kriksz-krakszos formában inkább ráírva, az alagút és a "szennyvíz" csatornarendszer kiinduló pontjaik.
??: Nincs más dolgod, mint a megfelelő helyen lévő elrejtett tárgyakat megtalálnod, és kijutni innét.
??: Felidéztem, a legutóbbi arcát, neki nem sikerült. Pontosan rá hasonlítasz. De ne tántorodj el, hosszú távon ez a hely felemészt. Azt információért cserébe csak egyet kérek. Öld meg Gróf Arnold Heinwald-ot. Tudni fogom, ha ő halott.
Igen | Nem |
Kijutáshoz szükséges tárgyak:
1 db Szövegromboló Kristály
2 db Gyenge Altató Méreg
1 db Rövid Ellenméreg Potion
A haloványan írt macskakaparást, mikor sikerül dekódolnod, ezt a szövegrészletet tudod kibogozni, a már sokat használt lapról: "Bármelyik utat is választod, legyen nálad, mind a négy tárgy és megfelelő időben használd! Gondos tervezés és tapasztalat kell az időzítéshez, különben.. A szövegromboló a legfontosabb, ha ez hiányzik, hozzá se fogj a szökésedhez. A többi három csak könnyíti, a nehézséget. Mint látod, elvették tőled az összes ruhádat, vagyis ez ennél komplikáltabb. Nem éred el őket. De ne aggódj, folyamatosan meg fogod találni kivetüléseiket. A hely legenerálta számodra őket, csak össze kell szedned. Fontos.."
A szöveg ezen része olvashatatlanná válik. Így nem mard más, mint az előtted felugró küldetés ablak elfogadása, vagy elutasítása. Amennyiben már korábban elfogadtad, úgy máris hozzá is kezdhetsz kiszabadulásod megtervezéséhez.
Feladatok, és teljesítmény:
Börtön részlegben, az első fejezet alatt (amennyiben All-Starhoz hasonlóan, vagy Szintfüggetlen játéktérhez hasonlóan kiemelést kap a börtön), vagy élményekben játszd ki megérkezésed és küldetésed elfogadását, vagy elutasítását: 250 szólimit.
Ezután keress fel egy mesélőt, aki nyit számodra egy helyet, ahol kezdetét is veszi kalandod. Szó limit szintén 250 szó hozzászólásonként. Első küldetéseddel véletlenszerűen megtalálsz 1 db-ot a kijutásodhoz szükséges tárgyakból. Minimum 5 kör.
Maximum négy küldetésen vehetsz részt.
A saját tárgyaitokat posztok számának teljesítésével automatán visszakapjátok, ezt természetesen ki is játszhatjátok. 500 szavanként 1 db-ot.
// A négy küldetés teljesítésével fixen megvan minden tárgy visszavétele, természetesen itt a felszerelés tárgyakra gondolok. Használható itemek, potionok, mérgek, kristályok továbbra is szürkék a menüben. Aki viszont elsőre megkapja a legfontosabb tárgyat és pl két kést kért vissza. Ezzel is megpróbálhatja a kijutást.
Kijutás:
Feltétele az 1 db Szövegromboló Kristály, amint ez megvan választhatsz szabadon az öt irány közül. Ebből persze három ugyanaz, csak mind egy kicsit másképp
I. Alagút kijutási teljesítéspontok:
1, Kódfejtés (itt előre megkapod a kódszót, a java utána jön )
2, Őrök ne vegyenek észre (lopakodás)
3, Zárnyitás (egy a küldetésben elrejtett tárgyat megszerezve átjutni a nehezen őrzött ponton, javasolt az ellenméreg indulás előtti elfogyasztása)
II. Csatorna rendszer, kijutási pontok (a khaki birodalma):
1, Bestiárium szörnyei elleni küzdelem (az egyik nagyobb és büdösebb rejti a kódot)
2, Kódfejtés
3, Kezdetek városának kútjából kimászni (rendkívül nehéz, nem árthat a súlyemelés )
III. Őrszobák kijutási pontok (egy kalap alá veszem, mind a hármat, de mégis mások):
1, Beszivárgás ( őrgyilkolástól kezdve, mérgek használatán át, metamorf képességekkel akár, de eljutni az őrszoba irodájába, ahol széfen belül, találod a kódot)
2, Kódfejtés
3, Teleport kapu használat
Jutalmazás:
-Pontosan ugyan annyi expet kaphatsz, mint 5 db átlagos küldetésért, posztok száma jelenthet némi extrát. Mivel a küldetések posztjainak száma még nincs lekötve (pl 5-10 kör) Így ez szabjon határt.
-Itt kiemelném, továbbá a recept jutalmazást. Mind az 5 küldetésre megérdemli a börtön lakó.
-Valamint a Csatornák használatával extra exp bónuszt (+5 megölt szörnyenként/+10 megölt szörnyenként hiányzó felszerelésben/+15 meztelenül). Természetesen a szörnyeknek kihívó nehézségűeknek kell lenniük.
-Őrszobák és Alagút használatával extra arany (50/100/150) formában.
Pro és Kontra következik:
Pro:
- Szerencsével és fortélyokkal jelentősen lerövidíthető a börtönlét
- Gyilkolást támogató képességek tovább növelik a sikert
- Kijutni megéri
- Kijutottam és jó volt bent visszamegyek
- Aki megszökött a börtönből 3 hónapig biztosan nem fog visszajutni oda (skálázódik!)
Kontra:
- 2. börtönlét felezi a jutalmakat, 3. börtönlét negyedeli és így tovább..
- A "kempelő" zöldek, képtelenek másodszor ugyan azon a "szökött" rabon használni a kristályt.
(Hogy erre miért van szükség: Egy piros folyton a börtönben van, de csak azért, mert ahányszor megszökik az a zöld játékos visszaküldi.. nemár... engem szívatnak).
- Fejvadászat a pirosak ellen a "hősöktől"? Lehetséges
- Nem kezdeményezhetsz börtönön kívüli ismerkedőst időrendben.
- Nem vehetsz részt boss/miniboss harcokon.
//Börtön KT/Aréna ez egy elfontolást megér. Mellesleg bocsi az írási hibákért, lehet akad
_________________
- Infók:
2014.11.25-től fegyver csere +12 erő (+3 erő, +3 gyorsaság) helyett.
Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus- Harcművész
- Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Az emelt jutalmazást (plusz exp és arany) nem támogatom (főleg nem szörnyek nehézsége alapján, hiszen a jk nem halhat meg), valamint azt sem, hogy ne küldhesse be ugyanaz a jk-t a börtönbe másodszorra is. Utóbbi amúgyis kikerülhető, egyszerűen elhívsz egy másik jk-t aki a végén aktiválja a kristályt és ennyi.
Valamint sztem uncsi lenne ha minden rab kivétel nélkül ezt a küldetést kapná meg, ezzel a mesélők kezét is megkötve egy kicsit. Legyenek lefektetve az alapok, de ne legyen konkrétan leírva, hogyan lehet kijutni, abban semmi kreativitás nincs, ha mindenkihez ugyanaz a jk és papír jutna el. Ez egynek jó, de ennyi. Ami fontos még, én meghatároznék ic és ooc időt is, amíg a jk nem kezdhet kinti játékokat. Hiszen a jk nem veszít időt azzal, ha ic kijut, mire ooc befejezi az ic kint lévő kt-it arénáit bossait stb. A 4 küldihely pedig iszonyú nagy előny, így még meg is éri bekerülni a börtönbe, viszel 3 kintit, miközben kapod a jártasságokat a negyedikből. 5 körre pedig eleve fele jártasság és recept nem jár (nemhogy teljes), a fele jártasság határa 7 körtől van, ami szólóküldiben pofonegyszerű és gyors. A 3 küldihely maradjon mindenképpen, mivel viszont hosszú idő lehet, mire a jk ooc befejez a 3-ből 1 küldit, így szvsz legyen elég 1 küldetés a kijutáshoz, amihez hozzá kell passzintani x élményt x börtönös kazamatát stb. Amit a jk megírhat a küldi előtt is.
Ami jó megoldás, és tetszik, hogy itemeket kelljen gyűjteni és elhasználni, és a meglévők legyenek szürkék. Ez még jobb is, mint az első hsz-edbeni pontszerzéses variáció, így a jk kaphat élményből, kazamataharcokból, pk-killből itemeket (mindegyik játéktípusnál legyen max), és ha ezekből összegyűjtötte a kellő darabot, akkor jön a küldi, amiben a mesélő kitalálja hogyan is jusson ki ezekkel. S amíg a poti-méreg-kristálylista tiltva lenne végig, a fegyver-felszerelésből x reagonként kivilágosodna egy, random.
Tehát összefoglalva:
- kijutáshoz kell: x darab item (poti-méreg-kristály)
- ezekből max x darab szerezhető élménnyel, max x db PK-killel, max x db börtönkazamatával (játékok végén sorsolva egy listából)
- ha megvannak, küldetés a kijutásért; a mesélőre van bízva; jutalmazás pontosan olyan módon, mint a normál küldiknél; kell rá küldihely
- minimum ic idő, amit bent kell tölteni: x nap
- minimum ooc idő, aminek el kell telnie, addig a jk nem indíthat kinti kt-t, kazit stb: x nap
- mivel a bossok több hónapig húzódnak, valszeg az ooc limitet is túlhaladva: kövi bosson nem vehet részt
Annyi a dolgunk, hogy megbeszéljük az x-ek értékeit és megalkotjuk a listát. Szerintem ez egy jó rendszer lenne, és nem lenne sablonküldi sem. Illetve én személy szerint beküldenék zöld/sárga karikat is, Kirito is megtette Rosaliával az animében. Látogatás pedig nem kivitelezhető.
Edit: többedszeri bekerüléskor meg mindig több és több itemet kelljen összegyűjteni
Valamint sztem uncsi lenne ha minden rab kivétel nélkül ezt a küldetést kapná meg, ezzel a mesélők kezét is megkötve egy kicsit. Legyenek lefektetve az alapok, de ne legyen konkrétan leírva, hogyan lehet kijutni, abban semmi kreativitás nincs, ha mindenkihez ugyanaz a jk és papír jutna el. Ez egynek jó, de ennyi. Ami fontos még, én meghatároznék ic és ooc időt is, amíg a jk nem kezdhet kinti játékokat. Hiszen a jk nem veszít időt azzal, ha ic kijut, mire ooc befejezi az ic kint lévő kt-it arénáit bossait stb. A 4 küldihely pedig iszonyú nagy előny, így még meg is éri bekerülni a börtönbe, viszel 3 kintit, miközben kapod a jártasságokat a negyedikből. 5 körre pedig eleve fele jártasság és recept nem jár (nemhogy teljes), a fele jártasság határa 7 körtől van, ami szólóküldiben pofonegyszerű és gyors. A 3 küldihely maradjon mindenképpen, mivel viszont hosszú idő lehet, mire a jk ooc befejez a 3-ből 1 küldit, így szvsz legyen elég 1 küldetés a kijutáshoz, amihez hozzá kell passzintani x élményt x börtönös kazamatát stb. Amit a jk megírhat a küldi előtt is.
Ami jó megoldás, és tetszik, hogy itemeket kelljen gyűjteni és elhasználni, és a meglévők legyenek szürkék. Ez még jobb is, mint az első hsz-edbeni pontszerzéses variáció, így a jk kaphat élményből, kazamataharcokból, pk-killből itemeket (mindegyik játéktípusnál legyen max), és ha ezekből összegyűjtötte a kellő darabot, akkor jön a küldi, amiben a mesélő kitalálja hogyan is jusson ki ezekkel. S amíg a poti-méreg-kristálylista tiltva lenne végig, a fegyver-felszerelésből x reagonként kivilágosodna egy, random.
Tehát összefoglalva:
- kijutáshoz kell: x darab item (poti-méreg-kristály)
- ezekből max x darab szerezhető élménnyel, max x db PK-killel, max x db börtönkazamatával (játékok végén sorsolva egy listából)
- ha megvannak, küldetés a kijutásért; a mesélőre van bízva; jutalmazás pontosan olyan módon, mint a normál küldiknél; kell rá küldihely
- minimum ic idő, amit bent kell tölteni: x nap
- minimum ooc idő, aminek el kell telnie, addig a jk nem indíthat kinti kt-t, kazit stb: x nap
- mivel a bossok több hónapig húzódnak, valszeg az ooc limitet is túlhaladva: kövi bosson nem vehet részt
Annyi a dolgunk, hogy megbeszéljük az x-ek értékeit és megalkotjuk a listát. Szerintem ez egy jó rendszer lenne, és nem lenne sablonküldi sem. Illetve én személy szerint beküldenék zöld/sárga karikat is, Kirito is megtette Rosaliával az animében. Látogatás pedig nem kivitelezhető.
Edit: többedszeri bekerüléskor meg mindig több és több itemet kelljen összegyűjteni
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
18 / 39 oldal • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39
18 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.