Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
17 / 39 oldal
17 / 39 oldal • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 39
Re: Javaslatok
Nyuhm, igazából nekem tetszik Shu ötlete, még anno én is elgondolkodtam ezeken a dolgokon.. Mert amúgy tök nem fair, hogy a kari kreál valamilyen ötletet az adott mob/miniboss/boss ellen, és hiába lehet az akár működő dolog is, ha egyszerűen beleszól a szabályzat.. Több nem harcra specializálódott képesség is lenne így, hiszen azokat is alkalmazhatnánk hasznosan, nem pedig csak egy-egy kt-ban. És kevesebb lenne a veszekedés a képességeken, hogy melyik mennyi pontot növel, csökkent, mit csinál...
Meg ott a kocka, amely befolyásolja a karaktert, de úgy, hogy ő erről nem tudhat. Hibás következtetést vonhat le csupán azért, mert mindig jól, vagy épp mindig rosszul dob user. És szintúgy, hiába akarnám kijátszani, hogy kari már 10 perce elfutott az ellenfél elől, vagy éppen egy fa tetején van.. Kockázós harcoknál hót' mindegy, nincs helyzeti előny, mert ha a kocka úgy dönt, akkor a másik kari feldobja a fegyverét a fára, és pont eltalál engem, természetesen, sőt, még vissza is esik pont a kezébe, és újra feldobja, és újra eltalál, hiszen 2x gyorsabb nálam. Csak azt nem értem, hogy számíthat a gyorsaság, ha ott csücsülök egy fán.Oo xD
Ilyen apróságok tényleg jobbá tehetnék a játékot néha, hiszen tényleg ötletelni kéne, nem harcrendszerek szabályzatát megtanulni, és mindig mindent arra fogni. (Persze ebben talán benne van egy csöppnyit az elfogultságom is, hogy nekem bizony fogalmam sincs a rendszerről, és nem is lesz, hisz karimnak nincs rá szüksége. A kt-iban nem kockázok, a többiben meg más kiszámolja helyettem.>< Így aztán gondolkodnom sem igazán szükséges, habár az elején még megtettem, mostanra leszoktam róla. MERT UNALMAS. Ez az igazság. Engem nem tesz boldoggá, ha jééé, user kitaktikázta, hogyan lehet megoldani. Nem, nekem az tetszik, ha, jééé, kari kitaktikázta, hogy lehet megoldani. És ez a mostani harcrendszerben csak kt-kban megoldható, amit rendszeresen játékká teszek, hiszen abban legalább használhatom a fantáziámat, a karakterem ötleteit. És példának okáért arénában most Hi ellen nem mertem megjátszani, hogy Szo eltűnt valahol a labirintusban, és Vezér pedig ott van, és támad, hiszen akkor jönne az, hogy nem vagyok korrekt, mivel a pet nem támadható, a kocka szerint talált, stb. És hiába lenne az ilyesmi logikus, mégsem tehetem meg. Pedig most Szo tényleg elfutott onnan, és tényleg ott van Hinari és Vezér kettesben. Persze a megoldás: kövi körben Hi utána megy Szonak, és természetesen megtalálja, hogy megtámadja. Csak akkor semmi értelme a labirintusnak.>.<)
Viszont ott a másik oldal is, hogy akkor meg azon nyafognánk, hogy igazságtalanság, hogy az ellenfél sosem engedi be a találatot, pedig a fegyverkezelésem nagyobb, és ha mégis megteszi, akkor pedig semmi esélye egy magasabb szintű ellen, míg kockázós harcoknál a kockára hagyatkozva lenne. Valahogy a kettőt kéne egységesíteni. Erre egyetlen javaslatom csupán az, hogy ha valami logikusan van megoldva, akkor számítson az is, vagy ép az ellenfél támadása ne számítson, kocka így vagy úgy.
Bossokról meg.. Szerintem sosem lesz egységes igazán a csapat, ilyet senki ne is várjon. Főleg amíg én is úgy gondolkodom, hogy minek nekem odafigyelni, ha úgyis kapom a parancsot? Tachi esetében most azért volt kivétel, mert karimnak ez most fontos volt. Más esetben viszont nem igazán szoktam mérlegelni, csak tenni, amit mondanak. (Megjegyzem, ez sem teljesen karakterkompatibilis, de ebbe meg lusta user szólt bele.. meg az, hogy ki lenne szegény tagadva, ha nem engedelmeskedne. )
És még valami.. Egy harc közben majdhogynem lehetetlen, hogy mindenki midenkire figyeljen. Nagyok alapvetően a távolságok, a mostani bosson pedig a legutolsó sziget és az első között még nagyobb. Az is lehet, hogy az utolsóról egyáltalán nem látod az életcsíkokat, nemhogy még eldöntsd, hogy állnak a társaid. Én pl. megpróbáltam úgy megoldani, hogy Szonak fogalma sincs, Al hogy állt életügyileg. (Meg nem mintha foglalkoztatná a dolog, de azért kell egy kifogás. ) És nem fogja szegény érteni ezek után a támadásokat, amiket másoktól fog kapni. Az összes többitől, aki persze látta, hogy Alex pont rosszul állt, és még foglalkozni kezdett vele, de szegény kicsi Alexet a gonosz Szo nem mentette meg azzal, hogy Ayanira switchel gyorsan, aki képizik, miközben a krokodil lassított felvételben támad.. Mert persze mi tehetünk bele 8 cselekvést, az ellenség azt szépen kivárja...Oo
Nahh mind1, szóval egy írós játéknál tényleg szükséges lenne kicsit több kari gondolkodás. Viszont akkor pedig egyenlőtlenségek lennének, illetve nem lehet mindig minden tényezőt figyelembe venni, ami pedig a valóságban szerepet játszana. Pl. hogy csúszós a talaj, valaki elcsúszik, így nem támad, vagy hogy valaki csak úgy beleesik a vízbe, mert ez is megeshet, vagy hogy valaki nem támad, mert megijedt, de persze nem is switchelhet olyankor, mert ki van készülve, MEG VAN IJEDVE. Ohh, és ha karit játszod ki, aki képtelen akármilyen cselekvésre? Akkor pedig te vagy a rossz, amiért nem engedelmeskedtél a parancsnoknak.
Személy szerint nem bolygatom a rendszert meg, ha már karit hozzá igazítottam, és beállítottam a saját szemében egy olyan embernek, aki az ilyen harcokon képtelen megfelelni, és használható lenni. Pedig a jellemében benne lenne a parancsnokoskodás, de hát ez megint egy másik dolog.
Lényegében marad az, hogy kt-kon kiélem magam, a többin pedig kockához igazodok.:/
Meg ott a kocka, amely befolyásolja a karaktert, de úgy, hogy ő erről nem tudhat. Hibás következtetést vonhat le csupán azért, mert mindig jól, vagy épp mindig rosszul dob user. És szintúgy, hiába akarnám kijátszani, hogy kari már 10 perce elfutott az ellenfél elől, vagy éppen egy fa tetején van.. Kockázós harcoknál hót' mindegy, nincs helyzeti előny, mert ha a kocka úgy dönt, akkor a másik kari feldobja a fegyverét a fára, és pont eltalál engem, természetesen, sőt, még vissza is esik pont a kezébe, és újra feldobja, és újra eltalál, hiszen 2x gyorsabb nálam. Csak azt nem értem, hogy számíthat a gyorsaság, ha ott csücsülök egy fán.Oo xD
Ilyen apróságok tényleg jobbá tehetnék a játékot néha, hiszen tényleg ötletelni kéne, nem harcrendszerek szabályzatát megtanulni, és mindig mindent arra fogni. (Persze ebben talán benne van egy csöppnyit az elfogultságom is, hogy nekem bizony fogalmam sincs a rendszerről, és nem is lesz, hisz karimnak nincs rá szüksége. A kt-iban nem kockázok, a többiben meg más kiszámolja helyettem.>< Így aztán gondolkodnom sem igazán szükséges, habár az elején még megtettem, mostanra leszoktam róla. MERT UNALMAS. Ez az igazság. Engem nem tesz boldoggá, ha jééé, user kitaktikázta, hogyan lehet megoldani. Nem, nekem az tetszik, ha, jééé, kari kitaktikázta, hogy lehet megoldani. És ez a mostani harcrendszerben csak kt-kban megoldható, amit rendszeresen játékká teszek, hiszen abban legalább használhatom a fantáziámat, a karakterem ötleteit. És példának okáért arénában most Hi ellen nem mertem megjátszani, hogy Szo eltűnt valahol a labirintusban, és Vezér pedig ott van, és támad, hiszen akkor jönne az, hogy nem vagyok korrekt, mivel a pet nem támadható, a kocka szerint talált, stb. És hiába lenne az ilyesmi logikus, mégsem tehetem meg. Pedig most Szo tényleg elfutott onnan, és tényleg ott van Hinari és Vezér kettesben. Persze a megoldás: kövi körben Hi utána megy Szonak, és természetesen megtalálja, hogy megtámadja. Csak akkor semmi értelme a labirintusnak.>.<)
Viszont ott a másik oldal is, hogy akkor meg azon nyafognánk, hogy igazságtalanság, hogy az ellenfél sosem engedi be a találatot, pedig a fegyverkezelésem nagyobb, és ha mégis megteszi, akkor pedig semmi esélye egy magasabb szintű ellen, míg kockázós harcoknál a kockára hagyatkozva lenne. Valahogy a kettőt kéne egységesíteni. Erre egyetlen javaslatom csupán az, hogy ha valami logikusan van megoldva, akkor számítson az is, vagy ép az ellenfél támadása ne számítson, kocka így vagy úgy.
Bossokról meg.. Szerintem sosem lesz egységes igazán a csapat, ilyet senki ne is várjon. Főleg amíg én is úgy gondolkodom, hogy minek nekem odafigyelni, ha úgyis kapom a parancsot? Tachi esetében most azért volt kivétel, mert karimnak ez most fontos volt. Más esetben viszont nem igazán szoktam mérlegelni, csak tenni, amit mondanak. (Megjegyzem, ez sem teljesen karakterkompatibilis, de ebbe meg lusta user szólt bele.. meg az, hogy ki lenne szegény tagadva, ha nem engedelmeskedne. )
És még valami.. Egy harc közben majdhogynem lehetetlen, hogy mindenki midenkire figyeljen. Nagyok alapvetően a távolságok, a mostani bosson pedig a legutolsó sziget és az első között még nagyobb. Az is lehet, hogy az utolsóról egyáltalán nem látod az életcsíkokat, nemhogy még eldöntsd, hogy állnak a társaid. Én pl. megpróbáltam úgy megoldani, hogy Szonak fogalma sincs, Al hogy állt életügyileg. (Meg nem mintha foglalkoztatná a dolog, de azért kell egy kifogás. ) És nem fogja szegény érteni ezek után a támadásokat, amiket másoktól fog kapni. Az összes többitől, aki persze látta, hogy Alex pont rosszul állt, és még foglalkozni kezdett vele, de szegény kicsi Alexet a gonosz Szo nem mentette meg azzal, hogy Ayanira switchel gyorsan, aki képizik, miközben a krokodil lassított felvételben támad.. Mert persze mi tehetünk bele 8 cselekvést, az ellenség azt szépen kivárja...Oo
Nahh mind1, szóval egy írós játéknál tényleg szükséges lenne kicsit több kari gondolkodás. Viszont akkor pedig egyenlőtlenségek lennének, illetve nem lehet mindig minden tényezőt figyelembe venni, ami pedig a valóságban szerepet játszana. Pl. hogy csúszós a talaj, valaki elcsúszik, így nem támad, vagy hogy valaki csak úgy beleesik a vízbe, mert ez is megeshet, vagy hogy valaki nem támad, mert megijedt, de persze nem is switchelhet olyankor, mert ki van készülve, MEG VAN IJEDVE. Ohh, és ha karit játszod ki, aki képtelen akármilyen cselekvésre? Akkor pedig te vagy a rossz, amiért nem engedelmeskedtél a parancsnoknak.
Személy szerint nem bolygatom a rendszert meg, ha már karit hozzá igazítottam, és beállítottam a saját szemében egy olyan embernek, aki az ilyen harcokon képtelen megfelelni, és használható lenni. Pedig a jellemében benne lenne a parancsnokoskodás, de hát ez megint egy másik dolog.
Lényegében marad az, hogy kt-kon kiélem magam, a többin pedig kockához igazodok.:/
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Szophie írta:Nyuhm, igazából nekem tetszik Shu ötlete, még anno én is elgondolkodtam ezeken a dolgokon.. Mert amúgy tök nem fair, hogy a kari kreál valamilyen ötletet az adott mob/miniboss/boss ellen, és hiába lehet az akár működő dolog is, ha egyszerűen beleszól a szabályzat..
Félreértettél. Nem arról van szó, hogy beleszól a szabályzatba. Az mesélői döntés, és userek beletörődése vagy nemtörődése, hogy második kör támadó kör, és mindenki megy mint a güzü előre. Volt olyan boss, ahol márpedig megvártátok a valakit, és nem rontottatok be a terembe. Ezt lehet máshol is.
Szophie írta:Kockázós harcoknál hót' mindegy, nincs helyzeti előny, mert ha a kocka úgy dönt, akkor a másik kari feldobja a fegyverét a fára, és pont eltalál engem, természetesen, sőt, még vissza is esik pont a kezébe, és újra feldobja, és újra eltalál, hiszen 2x gyorsabb nálam. Csak azt nem értem, hogy számíthat a gyorsaság, ha ott csücsülök egy fán.Oo xD
Szerintem nagyjából mindenki félreérti a kockát. A kocka nem azt mondja meg, hogy támadhatsz-e, vagy sem. A kocka azt mondja meg, hogy sikeres volt-e a támadásod. Ha a karakter nem támadhat, mert nincs olyan helyzetben, akkor a user nem dobhat a kockával, mert nincs mi találjon. Ezért is nem volt a probléma Yuichivel, mert olyan helyzetet teremtettem, ahol a támadást nehezítettem meg, nem pedig a találatot tettem nehezebbé. ott rontottam el, hogy kristályt használtam a harc megkezdése előtt. Klein megmondta, hogy nem használhatok kristályt a harc megkezdése előtt, csak játékszínesítőt. Ha most én azt mondom, hogy a kinézet kristály játékszínesítő, mert sokan annak veszik, és én az aréna előtt Shuval felveszem mondjuk Anatole alakját, mert megtehetem, és ezzel félrevezetem a játékost, azt nevehtejük szemétségnek, de nem szabályellenes. A labirintusos résznél te ugyanezt teszed. Igen, nem fair, igen, kiskapu, de egyáltalán nem szabályellenes. Kijátszod a rendszer lehetőségeit, ami rosszul eshet a másik karinak, ő érezheti magát becsapva, de useresen szerintem nem csalsz.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Én próbálok minél több területi dolgot tenni a bossharcokba, de a 10-es bossnál is például az lett a vége, hogy háromszor behaltatok a kristályoknál. Egyik oldalról szép és jó ez a területes dolog, másik oldalról viszont játékosként elég nehéz kitalálni, hogy most mégis mit kéne csinálni. Igen, azt bevallom, hogy most a 18-as bosson elég jól jött össze a sziget koncepció, de kötve hiszem, hogy egy bonyolultabb területi rendszerrel meg lehetne birkózni. Mellesleg egyre több és több "egyéb" dolgot próbálok ki bossokon (főleg későbbieken) aztán vagy összejön vagy nem.
A szólózásban pedig nincs semmi rossz, a problémát én a SWITCH rendszerben látom. Teljesen elveheti a játékélményt az, ha folyton pont rád esik, hogy "add már át a köröd". Azonban csak simán eltörölni nem törölném el, mivel az túl nagy hátránnyal járna. A bossok HP-ja amúgy meg folyton növekszik a szintjükkel és speciel óriási szint alatt szólózhatatlan bossok is vannak. (pl.: Gruk'ma)
Ennek megoldása érdekében én speciel arra a döntésre jutottam, hogy úgy lehetne logikusabb a harcrendszer, ha a gyorsaság mellett a parancsnok eldöntheti ki legyen a következő, de egy nagykörben mindenki csak egyszer mehet. A többletkörök ugyanúgy maradnának többszörös gyorsaságnál. Ezzel el lehetne kerülni azt a problémát, hogy valaki kétszer jön másnak kárára, mindenki hozzátehetne a harchoz és lenne benne logikai faktor, hogy például, ha a parancsnok úgy tartja akkor nem mindenki csak berohan, hanem például a nagy sebzéstűréssel rendelkező játékos megy be előbb. A rendszer pedig dinamikus lenne, nem lenne kötelező tartani a sorrendet, ha például XY-nak kevés a HP-ja, akkor hamar jönne, hogy potizzon vagy egy gyógyító képességű karakter kezdené a második kört.
Az egyetlen probléma ami ezzel kapcsolatban felmerülhet az, hogy ilyen dinamikus rendszernél, ha valaki nem olvassa a bossposztokat és nem szólnak neki, hogy ő jön, akkor csúszás jöhet létre.
ui.: Minden javaslatot elolvasok, csak amíg nem forr ki teljesen a rá való rendszer a fejemben, addig nem igazán kezdek velük semmit. Ha egy-egy javaslatra nem válaszoltam, az jót jelent, mivel elkezdtem gondolkozni rajta.
A szólózásban pedig nincs semmi rossz, a problémát én a SWITCH rendszerben látom. Teljesen elveheti a játékélményt az, ha folyton pont rád esik, hogy "add már át a köröd". Azonban csak simán eltörölni nem törölném el, mivel az túl nagy hátránnyal járna. A bossok HP-ja amúgy meg folyton növekszik a szintjükkel és speciel óriási szint alatt szólózhatatlan bossok is vannak. (pl.: Gruk'ma)
Ennek megoldása érdekében én speciel arra a döntésre jutottam, hogy úgy lehetne logikusabb a harcrendszer, ha a gyorsaság mellett a parancsnok eldöntheti ki legyen a következő, de egy nagykörben mindenki csak egyszer mehet. A többletkörök ugyanúgy maradnának többszörös gyorsaságnál. Ezzel el lehetne kerülni azt a problémát, hogy valaki kétszer jön másnak kárára, mindenki hozzátehetne a harchoz és lenne benne logikai faktor, hogy például, ha a parancsnok úgy tartja akkor nem mindenki csak berohan, hanem például a nagy sebzéstűréssel rendelkező játékos megy be előbb. A rendszer pedig dinamikus lenne, nem lenne kötelező tartani a sorrendet, ha például XY-nak kevés a HP-ja, akkor hamar jönne, hogy potizzon vagy egy gyógyító képességű karakter kezdené a második kört.
Az egyetlen probléma ami ezzel kapcsolatban felmerülhet az, hogy ilyen dinamikus rendszernél, ha valaki nem olvassa a bossposztokat és nem szólnak neki, hogy ő jön, akkor csúszás jöhet létre.
ui.: Minden javaslatot elolvasok, csak amíg nem forr ki teljesen a rá való rendszer a fejemben, addig nem igazán kezdek velük semmit. Ha egy-egy javaslatra nem válaszoltam, az jót jelent, mivel elkezdtem gondolkozni rajta.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Én javaslom betenni chatbe ezt a szépséget
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ah Alex nem tudom, hogy hol bukkansz ezekre de ez van olyan édes mint a zsiráfod *__*
_________________
Színem: #79BAEC (Denim Blue)
In Sanity
Legendák Taft csatornáiból
Frud a Kobold
Amikor leszáll az éj
Sinon- Mesélő
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2014. Aug. 30.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
No, most egy kis TL;DR és bonyolult kódos dolog jön. xD
Pár nappal ezelőtt merült fel egy kis chat probléma, amivel kapcsolatban írtam is a forumotion staffnak. Ebből egy megoldást már mondtam is Kleinnek, amit nem tudom, hogy végül megcsinált-e. Ugyan a probléma azóta látszólag megoldódott, inkább leírom ide is, hogy mi legyen, ha esetleg mégis van valami para. >.<
1. Van a chatboxban egy Refresh gomb. Valakinél megint van egy ilyen para, akkor nyomjon rá, a chat frissülni fog.
2. Az admin panelben ki lehet kapcsolni a chatet, majd vissza. Azt írták, hogy ez valószínűleg megoldja a chat bajokat, ha csak egyetlen percre ki van kapcsolva, majd vissza.
3. Ajánlott, azonban kódos és bonyolult megoldás.
Administration Panel > Modules > JavaScript codes management
JavaSript legyen Enabled. Ezzel lehet bekapcsolni, hogy a JS kódok működjenek. Ezután ugyanitt lehet csinálni egy új kódot a create a new script gombra kattintva. Itt legyen a következő sablon betéve:
Title : Bármi lehet, pl Chatbox frissítés
Placement : In the homepage ( ha a chat a főoldalon van, de szerintem a fórumon találjuk; asszem, egy lenyíló listából lehet kiválasztani )
A szövegdobozba pedig a következő kód kerül :
Jelentéssel nem kell foglalkozni. xD Az a sor, ami számít:
Ezt szabadon lehet változtatni. Ez azt jelenti, hogy a chat milyen időközönként frissítse önmagát. 1000 = 1 másodperc, 2000 = 2 másodperc, satöbbi.
Szerintem a chat csúszásra is megoldás. Szal erre jutottam. Adminok innentől kezdve tegyenek belátásuk szerint.
Pár nappal ezelőtt merült fel egy kis chat probléma, amivel kapcsolatban írtam is a forumotion staffnak. Ebből egy megoldást már mondtam is Kleinnek, amit nem tudom, hogy végül megcsinált-e. Ugyan a probléma azóta látszólag megoldódott, inkább leírom ide is, hogy mi legyen, ha esetleg mégis van valami para. >.<
1. Van a chatboxban egy Refresh gomb. Valakinél megint van egy ilyen para, akkor nyomjon rá, a chat frissülni fog.
2. Az admin panelben ki lehet kapcsolni a chatet, majd vissza. Azt írták, hogy ez valószínűleg megoldja a chat bajokat, ha csak egyetlen percre ki van kapcsolva, majd vissza.
3. Ajánlott, azonban kódos és bonyolult megoldás.
Administration Panel > Modules > JavaScript codes management
JavaSript legyen Enabled. Ezzel lehet bekapcsolni, hogy a JS kódok működjenek. Ezután ugyanitt lehet csinálni egy új kódot a create a new script gombra kattintva. Itt legyen a következő sablon betéve:
Title : Bármi lehet, pl Chatbox frissítés
Placement : In the homepage ( ha a chat a főoldalon van, de szerintem a fórumon találjuk; asszem, egy lenyíló listából lehet kiválasztani )
A szövegdobozba pedig a következő kód kerül :
- Kód:
$(function() {
var refresh_rate = 1000, // 1000 = 1 second, 5000 = 5 seconds..
fa_chat = document.getElementById('frame_chatbox'), frame;
if (!fa_chat) return;
fa_chat.onload = function() {
if (fa_chat.contentDocument) frame = fa_chat.contentDocument;
else if (fa_chat.contentWindow) frame = fa_chat.contentWindow.document;
var a = frame.getElementsByTagName('A'),i;
for (i=0; i<a.length; i++) if (/archives/.test(a[i].href)) a[i].onclick = function() { window.clearInterval(_chat_refresh) };
_chat_refresh = window.setInterval(function() {
var ref = frame.getElementsByTagName('A'),j;
for (j=0; j<ref.length; j++) if (/ajax_refresh_chatbox/.test(ref[j].onclick)) ref[j].click();
},refresh_rate);
}
});
Jelentéssel nem kell foglalkozni. xD Az a sor, ami számít:
- Kód:
var refresh_rate = 1000,
Ezt szabadon lehet változtatni. Ez azt jelenti, hogy a chat milyen időközönként frissítse önmagát. 1000 = 1 másodperc, 2000 = 2 másodperc, satöbbi.
Szerintem a chat csúszásra is megoldás. Szal erre jutottam. Adminok innentől kezdve tegyenek belátásuk szerint.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Megcsináltam a kódost, meglátjuk, működik-e. Szerintem a csúszást amúgy a baris szmájli okozza, nem a fórumsün.
szerk: Nemtom, hogy a fórum vacakol-e, vagy tényleg nem oldja meg, de csak rosszabb lett a cset performansza, szóval ki is vettem a scriptet.
szerk: Nemtom, hogy a fórum vacakol-e, vagy tényleg nem oldja meg, de csak rosszabb lett a cset performansza, szóval ki is vettem a scriptet.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ugyebár több változás is volt az oldalon rendszer tekintetben mostanság, ami miatt újrapontozási lehetőségeket kaptunk
DE
szerintem ebből nem normális eljárás az ha valaki "felhalmozza" ezeket a lehetőségeket és egyszerre akar 2-3 újrapontozást végrehajtani rögtön egymás után, hogy ezzel pillanatnyi változást idézzen elő egyetlen esemény során majd azt visszaváltoztassa az eredeti állapotra
Nem az lenne a normális ha a következő ilyen lehetőségig mindig csak maximum 1 (vagy egy se ha már újrapontozott a bejelentést követően) alkalma lenne a játékosnak újrapontozni, akár kihasználta a múltbéli lehetőségeket, akár nem?
DE
szerintem ebből nem normális eljárás az ha valaki "felhalmozza" ezeket a lehetőségeket és egyszerre akar 2-3 újrapontozást végrehajtani rögtön egymás után, hogy ezzel pillanatnyi változást idézzen elő egyetlen esemény során majd azt visszaváltoztassa az eredeti állapotra
Nem az lenne a normális ha a következő ilyen lehetőségig mindig csak maximum 1 (vagy egy se ha már újrapontozott a bejelentést követően) alkalma lenne a játékosnak újrapontozni, akár kihasználta a múltbéli lehetőségeket, akár nem?
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Szafariból is lehet újrapontozni, tehát annyira nem gáz és az meg amúgy is feltűnik, ha valaki a változtatásost kihasználja.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Börtönből való kijutás/bejutással kapcsolatban az alábbi felvetést tenném:
Börtön:
Piros játékosoknak épített hely kezdetek városa alatti részen kialakítva. Akit elkapnak a bűnüldöző céhek, vagy hasonló identitású játékos karakterek Börtön Kristály segítségével ide kerülnek automatikusan. Azonban innen kijutni NEM lehet.
Hiszik ezt azok a játékosok, akik úgy gondolják ez így rendben is van. Azonban egy piros játékost elzárni ennél sokkalta nehezebb. Viszont számára sem rózsás itt az élet, hosszú és nehézkes a kijutás.
Célok: Érj el szinted +10 szintet a börtön zónában. Utolsó szintlépésed a börtön Boss megölésével érheted el.
Tapasztalati pont szerzés:
1) PK kill: +0.5 szint. Minimum 700 szó
2) Küldetés teljesítés: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell ilyen irányú érdeklődést. Maximum 10 körös küldetés általában alacsony jutalomért, korlátolt keretek közötti mozgás térrel. (tárgyi-, vagy nyersanyagjutalom lehetséges)
3) Kazamata farmolás +0,5 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 2x 3-6 mob megölése a cél. (nyersanyag jutalom lehetséges)
4) Kazamata tisztítás: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 1x 3-6 mob + 1 Elit mob legyőzése a cél. (tárgyi jutalom lehetséges)
5) Őr ölés: +1 szint. Küzdőtér harcnak számít. (arany jutalom lehetséges)
Amint elérted a + 10 szintet a börtönben, megkapod a kijutásért vívott harcodra szóló „küldetést”, ami élményben kijátszható további minimum 250 szóban.
Kiegészítés: A börtönben megszerzett szintek, csak a kijutáshoz szükségesek. A teljesített típusok alapján, és a posztok alapján a kijutásért járó jutalmat KA oszt
ÉS, Börtönbe aki bekerül másodjára is, sokkal nehezebb a kijutás, vagy egyáltalán nem lehetséges.
//módosítva
Börtön:
Piros játékosoknak épített hely kezdetek városa alatti részen kialakítva. Akit elkapnak a bűnüldöző céhek, vagy hasonló identitású játékos karakterek Börtön Kristály segítségével ide kerülnek automatikusan. Azonban innen kijutni NEM lehet.
Hiszik ezt azok a játékosok, akik úgy gondolják ez így rendben is van. Azonban egy piros játékost elzárni ennél sokkalta nehezebb. Viszont számára sem rózsás itt az élet, hosszú és nehézkes a kijutás.
Célok: Érj el szinted +10 szintet a börtön zónában. Utolsó szintlépésed a börtön Boss megölésével érheted el.
Tapasztalati pont szerzés:
1) PK kill: +0.5 szint. Minimum 700 szó
2) Küldetés teljesítés: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell ilyen irányú érdeklődést. Maximum 10 körös küldetés általában alacsony jutalomért, korlátolt keretek közötti mozgás térrel. (tárgyi-, vagy nyersanyagjutalom lehetséges)
3) Kazamata farmolás +0,5 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 2x 3-6 mob megölése a cél. (nyersanyag jutalom lehetséges)
4) Kazamata tisztítás: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 1x 3-6 mob + 1 Elit mob legyőzése a cél. (tárgyi jutalom lehetséges)
5) Őr ölés: +1 szint. Küzdőtér harcnak számít. (arany jutalom lehetséges)
Amint elérted a + 10 szintet a börtönben, megkapod a kijutásért vívott harcodra szóló „küldetést”, ami élményben kijátszható további minimum 250 szóban.
Kiegészítés: A börtönben megszerzett szintek, csak a kijutáshoz szükségesek. A teljesített típusok alapján, és a posztok alapján a kijutásért járó jutalmat KA oszt
ÉS, Börtönbe aki bekerül másodjára is, sokkal nehezebb a kijutás, vagy egyáltalán nem lehetséges.
//módosítva
_________________
- Infók:
2014.11.25-től fegyver csere +12 erő (+3 erő, +3 gyorsaság) helyett.
Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus- Harcművész
- Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ha a szint az nem exp (tehát pl nem kap a jk egy szintlépésnyi expet egy-egy dologért), csak egy a börtönben bevezetett szintjelző szám, akkor nem is hülyeség a dolog.
Olyasmire gondoltam én is, hogy ha ki is lehessen jutni, csak úgy hogy hosszú idő legyen és közbe ne tudjanak vagy csak nagyon minimálisan fejlődni a karakterek, hisz kell hátrány is.
Olyasmire gondoltam én is, hogy ha ki is lehessen jutni, csak úgy hogy hosszú idő legyen és közbe ne tudjanak vagy csak nagyon minimálisan fejlődni a karakterek, hisz kell hátrány is.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Bacchus írta:Börtönből való kijutás/bejutás
Az utolsó résszel, hogy csak 250 legyen a kijutós élmény, nem értek egyet, keveslem, egyébként tetszik az ötlet. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
No, reagálok erre, hiszen engem is érint. Én benne lennék egy ilyenben a magam részéről, azonban pár dolgot én kicsit erősnek vélek. Valamint kérdéseket is feltennék.
1. PK kill: fél szintért nem éri meg, hiszen a börtönben eleve elvágod magad nagyon sok PK kill lehetőségtől. Nincs kit... Ezen kívül a 700 szó ehhez sok. Halloween eventben is 500 szó a limit, ennyi bőven elég.
2. A küldetés jutalmat én nem korlátoznám. Épp elég hátrány az, hogy nem tudsz pl cserekereskedni azokkal, akik nincsenek a börtönben.
3. A szinteket hogyan kell érteni? Valódi szint? (pl. 10. szinten kerülsz le, és 20. szinten jutsz ki?) Ha így van, akkor a kiképzősökkel hogy lenne ez? Vagy pedig csupán egyfajta börtön szintet takar ez a 10 szint?
Ha valódi szint, akkor első gondolatom az volt, hogy ez talán túl sok. De aztán a listát elnézve (amit én azért még kiegészítenék, nagyon sok ugyanis ráérős mesélő függő, és az nem mindig van) arra jutottam, hogy valójában túl könnyű is lenne szintet lépni a börtönben. Ami mondjuk reális, hiszen az életben maradásodért küzdesz. Ellenben korlátolva van az élettered, pl nem tudsz kraftolásokra fejlődni, és sok kereskedelemtől és tárgyjutalomtól elvágod magad. Például járhatna fél szint az ismerkedős játékokra is, tárgyjutalom helyett.
Amúgy támogatom, kisebb módosításokkal. Mint írtam, ha a szintek valódi, exp-s szinteket takarnak, akkor viszont az exp szerzési lehetőségeket toldanám meg, ellenben minden mást (látások, kraftolások, tárgyi jutalmak, kereskedelem) korlátoznék. Szerintem így lenne reális.
1. PK kill: fél szintért nem éri meg, hiszen a börtönben eleve elvágod magad nagyon sok PK kill lehetőségtől. Nincs kit... Ezen kívül a 700 szó ehhez sok. Halloween eventben is 500 szó a limit, ennyi bőven elég.
2. A küldetés jutalmat én nem korlátoznám. Épp elég hátrány az, hogy nem tudsz pl cserekereskedni azokkal, akik nincsenek a börtönben.
3. A szinteket hogyan kell érteni? Valódi szint? (pl. 10. szinten kerülsz le, és 20. szinten jutsz ki?) Ha így van, akkor a kiképzősökkel hogy lenne ez? Vagy pedig csupán egyfajta börtön szintet takar ez a 10 szint?
Ha valódi szint, akkor első gondolatom az volt, hogy ez talán túl sok. De aztán a listát elnézve (amit én azért még kiegészítenék, nagyon sok ugyanis ráérős mesélő függő, és az nem mindig van) arra jutottam, hogy valójában túl könnyű is lenne szintet lépni a börtönben. Ami mondjuk reális, hiszen az életben maradásodért küzdesz. Ellenben korlátolva van az élettered, pl nem tudsz kraftolásokra fejlődni, és sok kereskedelemtől és tárgyjutalomtól elvágod magad. Például járhatna fél szint az ismerkedős játékokra is, tárgyjutalom helyett.
Amúgy támogatom, kisebb módosításokkal. Mint írtam, ha a szintek valódi, exp-s szinteket takarnak, akkor viszont az exp szerzési lehetőségeket toldanám meg, ellenben minden mást (látások, kraftolások, tárgyi jutalmak, kereskedelem) korlátoznék. Szerintem így lenne reális.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
De eleve épp az volt a probléma, hogy ne büntessünk senkit azért, mert piros játékost indított, hisz úgy még kevesebben fognak majd.. Nem elég szerencsétleneknek, hogy így is mindenki a halálukat akarja? O.o Nehogy már még a fejlődését is korlátozzuk valakinek, csak azért, mert nem akart épp hősködni a karakterével.>.> Ez abszolút rossz, ennyiből építek egy börtönt a zöldeknek, és odaküldök minden piros ellenest, és akkor ti se fejlődjetek annyira.>.> Nem tudom, neked hogy esne, ha korlátoznának ilyesmiben.. Szerintem hisztiznél a jogaidért.>.>
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Szo, nekem jobb ötletem támadt. Olyan város, ahova csak pirik léphetnek be. *.* Költözhetne is a céhünk. *<*
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Ui.: Maga a rendszer működhet. Csak akkor járjon ugyanúgy mindenért ugyanaz a jutalom, vagy nem tudom. Én inkább olyan oldalról közelíteném meg, hogy a karakter szenvedjen, ne useresen büntessünk (pl. 5000000000 szót kell írni.) A kari volt a rossz, őt kell megtörni.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Én sem értek egyet azzal, hogy ilyen hátrányokat adjunk a piriknek csak mert user nem akar hősködni, legyen börtön de ne vágjuk már el a játéktól ez miatt őket. Am pártolom Bacchus ötletét
Akairo- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Szophie írta:De eleve épp az volt a probléma, hogy ne büntessünk senkit azért, mert piros játékost indított, hisz úgy még kevesebben fognak majd...
Nem azért büntetünk, mert valaki piros karit indít, hanem azért, mert az emberek ilyen morális bigyuszka döntések alapján általában nem kedvelik a gyilkosokat, és szeretnek ilyenkor valamit tenni azért, hogy ne legyenek szabadlábon. Mindössze azt az ellentmondást szeretnénk eloszlatni, hogy a vörösök IC gyilkolgatnak (mert ugye IC nincs inaktív JK meg NJK-JK, csak játékos van, akit megöltek), és erre a békés jónép nem tehet semmit, mert hát nincs karihalál, a börtönből meg kijutnak. Aki piros karit indít, vagy szenya karit indít, az ezzel vállalja annak a felelősségét, hogy nem fogják kedvelni, avagy be akarják zárni. Szerintem pont ez az izgalmas benne. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szerintem csak azt a piros játékost kellene büntetni, akit el is kapnak. Viszonylag kevés börtön kristály van még, bár halomra lehetne gyártani. Az elzárt börtön területen, pedig soloban vagy akár csapatban is fejlődhetne. Utóbbi, ha többen is a börtönben vannak, vagy megfelelő nagyságú szószámmal, akár kitalált karakterek mellett jut ki. Azonban az a 10 szint, amit el kell érnie, az egy célkitűzés lenne, ami még elérhető is.
PK kill alatt értem másik piros játékos ölését, őr ölés alatt pedig börtönőr ölés volt az alap irányzék nálam. A kijutásnál a 250 szavas korlátot levezetésképp gondoltam, hisz addig sokat kell írnia a kijutásához.
Alapból PK killre +1 szintet gondoltam Őr-re +2 szintet.
Tárgy és arany jutalmat pedig, amit egy börtönben el lehet érni. Nem pont Acél Megváltó jellegű itemre gondoltam. Mondjuk Vas sisak küldetésen, Őrtől nyúl cipő. Persze ez a karakter szintjétől függően -1 Tier-ű lehetne.
A 10 szint elérése után, pedig a teljesített szintlépések tipusa után kapna a karakter tapasztalati pontot. Hogy ne legyen eredménytelen a börtönben töltött idő és megszerzett tapasztalat. Arany bónuszban minimum 1000-re gondolnék, hogy egy jártasságot akár még odabent 2-es szintre tudjon fejleszteni.
//jap és ebben a formában pk kill 700 szó, Őr kill 1400 szó (user büntetés )
Őr gyilkolás 7250 szó mellett ki si lehet vinni a börtönt, de ergó erre kellene a legkevesebb exp jutalmat tenni, hisz ez a "könnyű" út. ösztönzésképp a küldetésesre tenni a legmagasabb jutalmat. 10 küldetés alapján.
PK kill alatt értem másik piros játékos ölését, őr ölés alatt pedig börtönőr ölés volt az alap irányzék nálam. A kijutásnál a 250 szavas korlátot levezetésképp gondoltam, hisz addig sokat kell írnia a kijutásához.
Alapból PK killre +1 szintet gondoltam Őr-re +2 szintet.
Tárgy és arany jutalmat pedig, amit egy börtönben el lehet érni. Nem pont Acél Megváltó jellegű itemre gondoltam. Mondjuk Vas sisak küldetésen, Őrtől nyúl cipő. Persze ez a karakter szintjétől függően -1 Tier-ű lehetne.
A 10 szint elérése után, pedig a teljesített szintlépések tipusa után kapna a karakter tapasztalati pontot. Hogy ne legyen eredménytelen a börtönben töltött idő és megszerzett tapasztalat. Arany bónuszban minimum 1000-re gondolnék, hogy egy jártasságot akár még odabent 2-es szintre tudjon fejleszteni.
//jap és ebben a formában pk kill 700 szó, Őr kill 1400 szó (user büntetés )
Őr gyilkolás 7250 szó mellett ki si lehet vinni a börtönt, de ergó erre kellene a legkevesebb exp jutalmat tenni, hisz ez a "könnyű" út. ösztönzésképp a küldetésesre tenni a legmagasabb jutalmat. 10 küldetés alapján.
A hozzászólást Bacchus összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Nov. 18 2014, 16:15-kor.
_________________
- Infók:
2014.11.25-től fegyver csere +12 erő (+3 erő, +3 gyorsaság) helyett.
Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus- Harcművész
- Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Még mindig sok a megkötés xD És miért ne lehetne a szintednek megfelelő tierű itemet szerezni? Ez így azért nevetséges...
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Asuka írta:Még mindig sok a megkötés xD És miért ne lehetne a szintednek megfelelő tierű itemet szerezni? Ez így azért nevetséges...
Mert egy börtönben vagy?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szerintem a +1 tierű lenne a legjobb De van még mit csiszolni rajta.
Ritka tárgy mondjuk ne legyen ezzel kiegészíteném.
Ritka tárgy mondjuk ne legyen ezzel kiegészíteném.
_________________
- Infók:
2014.11.25-től fegyver csere +12 erő (+3 erő, +3 gyorsaság) helyett.
Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus- Harcművész
- Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
De nem értitek a lényeget..!! >< Az egy dolog, hogy vállalja a felelősséget, és tök jó, hogy bezárják, meg minden... De nem értem, miért kell ezért fejlődésbeli megkötést alkalmazni. Persze, vigyen végig egy küldetést odabent, tegyük jó nehézzé a dolgát, csináljunk börtönbe szabott mobokat, lelki terrort, mittomén' börtöntársak vegyék el a hátsójuk szüzességét. DE! ha végigjátszik egy küldetést, ugyanúgy kapjon érte ugyanakkora jutalmat, használhassa már ugyanúgy a saját fegyvereit, könyörgöm, és anyagi károsultságot se szenvedjen el. Idekint is.. Az emberek börtönbe küldik a gonikat, akik ott évekig elvannak, amíg szabad lábra nem helyezik őket.. Ha így nézed, semmi kárpótlást nem kapunk azért, mert a rendőrbácsik meg a bírónénik végzik a dolgukat.O.o És azt hiszem, az anyagi javaidat sem kobozzák el..O.o De ez nem biztos, nem vagyok otthon ezekben.><
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Shu, egyébként szvsz az a gond hogy most mindenki azt nézi hogy IC szegény zöldiknek mennyire rossz mert a pirosak ölnek. Eddig oké de OOc akartok behozni olyan dolgot hogy senki ne indíthasson pirit mert egyszerűen nem éri meg és amit ha ic nézünk azért ha valaki öl azt nem azért teszi mert annyire szeret ölni hanem hogy előnye legyen, könnyebb utat választ úgy mond. Talán azt kéne, hogy oké legyen börtön ahonnan nem lehet kijutni és nem engedély köteles a karik bezárása de legyen valami előnye is annak amiért van értelme vállalni a kockázatot pl minden kijátszott kariölésért járjon arany, exp tárgy jutalom
Akairo- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Pont ez az amit mondok, hogy expben, amint kijut ugyan annyit kapjon, mint aki idekint teljesít küldetést egy feltétellel a végén kap egyszeri jutalmat (pl 900 expet 3-5 szintlépés). A büntetést pedig abban érezze a karakter, hogy egy időt el kell ott töltenie, további egy hátrány még van, különleges tárgyaktól elesik, csak gyakoriakhoz juthat hozzá. És ez annak a büntetése, hogy elkapták. A zöldek meg addig jóhiszeműen bossoznak tovább élik a zöld életüket Ezt persze tehetik pirosakkal, mint eddig is, a börtön kristály csak egy opció.
Több zöld hullik, mint piros
Több zöld hullik, mint piros
_________________
- Infók:
2014.11.25-től fegyver csere +12 erő (+3 erő, +3 gyorsaság) helyett.
Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus- Harcművész
- Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
17 / 39 oldal • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 39
17 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.