Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Javaslatok

+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters

17 / 39 oldal Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 39  Next

Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Hétf. Okt. 27 2014, 08:49

Nyuhm, igazából nekem tetszik Shu ötlete, még anno én is elgondolkodtam ezeken a dolgokon.. Mert amúgy tök nem fair, hogy a kari kreál valamilyen ötletet az adott mob/miniboss/boss ellen, és hiába lehet az akár működő dolog is, ha egyszerűen beleszól a szabályzat.. Több nem harcra specializálódott képesség is lenne így, hiszen azokat is alkalmazhatnánk hasznosan, nem pedig csak egy-egy kt-ban. És kevesebb lenne a veszekedés a képességeken, hogy melyik mennyi pontot növel, csökkent, mit csinál...Rolling Eyes
Meg ott a kocka, amely befolyásolja a karaktert, de úgy, hogy ő erről nem tudhat. Hibás következtetést vonhat le csupán azért, mert mindig jól, vagy épp mindig rosszul dob user. És szintúgy, hiába akarnám kijátszani, hogy kari már 10 perce elfutott az ellenfél elől, vagy éppen egy fa tetején van.. Kockázós harcoknál hót' mindegy, nincs helyzeti előny, mert ha a kocka úgy dönt, akkor a másik kari feldobja a fegyverét a fára, és pont eltalál engem, természetesen, sőt, még vissza is esik pont a kezébe, és újra feldobja, és újra eltalál, hiszen 2x gyorsabb nálam. Csak azt nem értem, hogy számíthat a gyorsaság, ha ott csücsülök egy fán.Oo xD
Ilyen apróságok tényleg jobbá tehetnék a játékot néha, hiszen tényleg ötletelni kéne, nem harcrendszerek szabályzatát megtanulni, és mindig mindent arra fogni. (Persze ebben talán benne van egy csöppnyit az elfogultságom is, hogy nekem bizony fogalmam sincs a rendszerről, és nem is lesz, hisz karimnak nincs rá szüksége. A kt-iban nem kockázok, a többiben meg más kiszámolja helyettem.>< Így aztán gondolkodnom sem igazán szükséges, habár az elején még megtettem, mostanra leszoktam róla. MERT UNALMAS. Ez az igazság. Engem nem tesz boldoggá, ha jééé, user kitaktikázta, hogyan lehet megoldani. Nem, nekem az tetszik, ha, jééé, kari kitaktikázta, hogy lehet megoldani. És ez a mostani harcrendszerben csak kt-kban megoldható, amit rendszeresen játékká teszek, hiszen abban legalább használhatom a fantáziámat, a karakterem ötleteit. És példának okáért arénában most Hi ellen nem mertem megjátszani, hogy Szo eltűnt valahol a labirintusban, és Vezér pedig ott van, és támad, hiszen akkor jönne az, hogy nem vagyok korrekt, mivel a pet nem támadható, a kocka szerint talált, stb. És hiába lenne az ilyesmi logikus, mégsem tehetem meg. Pedig most Szo tényleg elfutott onnan, és tényleg ott van Hinari és Vezér kettesben. Persze a megoldás: kövi körben Hi utána megy Szonak, és természetesen megtalálja, hogy megtámadja. Csak akkor semmi értelme a labirintusnak.>.<)

Viszont ott a másik oldal is, hogy akkor meg azon nyafognánk, hogy igazságtalanság, hogy az ellenfél sosem engedi be a találatot, pedig a fegyverkezelésem nagyobb, és ha mégis megteszi, akkor pedig semmi esélye egy magasabb szintű ellen, míg kockázós harcoknál a kockára hagyatkozva lenne. Valahogy a kettőt kéne egységesíteni. Erre egyetlen javaslatom csupán az, hogy ha valami logikusan van megoldva, akkor számítson az is, vagy ép az ellenfél támadása ne számítson, kocka így vagy úgy.

Bossokról meg.. Szerintem sosem lesz egységes igazán a csapat, ilyet senki ne is várjon. Főleg amíg én is úgy gondolkodom, hogy minek nekem odafigyelni, ha úgyis kapom a parancsot? Tachi esetében most azért volt kivétel, mert karimnak ez most fontos volt. Más esetben viszont nem igazán szoktam mérlegelni, csak tenni, amit mondanak. (Megjegyzem, ez sem teljesen karakterkompatibilis, de ebbe meg lusta user szólt bele.. meg az, hogy ki lenne szegény tagadva, ha nem engedelmeskedne.Sad )

És még valami.. Egy harc közben majdhogynem lehetetlen, hogy mindenki midenkire figyeljen. Nagyok alapvetően a távolságok, a mostani bosson pedig a legutolsó sziget és az első között még nagyobb. Az is lehet, hogy az utolsóról egyáltalán nem látod az életcsíkokat, nemhogy még eldöntsd, hogy állnak a társaid. Én pl. megpróbáltam úgy megoldani, hogy Szonak fogalma sincs, Al hogy állt életügyileg. (Meg nem mintha foglalkoztatná a dolog, de azért kell egy kifogás.Rolling Eyes ) És nem fogja szegény érteni ezek után a támadásokat, amiket másoktól fog kapni. Az összes többitől, aki persze látta, hogy Alex pont rosszul állt, és még foglalkozni kezdett vele, de szegény kicsi Alexet a gonosz Szo nem mentette meg azzal, hogy Ayanira switchel gyorsan, aki képizik, miközben a krokodil lassított felvételben támad.. Mert persze mi tehetünk bele 8 cselekvést, az ellenség azt szépen kivárja...Oo
Nahh mind1, szóval egy írós játéknál tényleg szükséges lenne kicsit több kari gondolkodás. Viszont akkor pedig egyenlőtlenségek lennének, illetve nem lehet mindig minden tényezőt figyelembe venni, ami pedig a valóságban szerepet játszana. Pl. hogy csúszós a talaj, valaki elcsúszik, így nem támad, vagy hogy valaki csak úgy beleesik a vízbe, mert ez is megeshet, vagy hogy valaki nem támad, mert megijedt, de persze nem is switchelhet olyankor, mert ki van készülve, MEG VAN IJEDVE. Ohh, és ha karit játszod ki, aki képtelen akármilyen cselekvésre? Akkor pedig te vagy a rossz, amiért nem engedelmeskedtél a parancsnoknak.
Személy szerint nem bolygatom a rendszert meg, ha már karit hozzá igazítottam, és beállítottam a saját szemében egy olyan embernek, aki az ilyen harcokon képtelen megfelelni, és használható lenni. Pedig a jellemében benne lenne a parancsnokoskodás, de hát ez megint egy másik dolog.
Lényegében marad az, hogy kt-kon kiélem magam, a többin pedig kockához igazodok.:/

_________________
Javaslatok - Page 17 0510Javaslatok - Page 17 1110Javaslatok - Page 17 0310
Javaslatok - Page 17 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Hétf. Okt. 27 2014, 09:03

Szophie írta:Nyuhm, igazából nekem tetszik Shu ötlete, még anno én is elgondolkodtam ezeken a dolgokon.. Mert amúgy tök nem fair, hogy a kari kreál valamilyen ötletet az adott mob/miniboss/boss ellen, és hiába lehet az akár működő dolog is, ha egyszerűen beleszól a szabályzat..

Félreértettél. Nem arról van szó, hogy beleszól a szabályzatba. Az mesélői döntés, és userek beletörődése vagy nemtörődése, hogy második kör támadó kör, és mindenki megy mint a güzü előre. Volt olyan boss, ahol márpedig megvártátok a valakit, és nem rontottatok be a terembe. Ezt lehet máshol is.
Szophie írta:Kockázós harcoknál hót' mindegy, nincs helyzeti előny, mert ha a kocka úgy dönt, akkor a másik kari feldobja a fegyverét a fára, és pont eltalál engem, természetesen, sőt, még vissza is esik pont a kezébe, és újra feldobja, és újra eltalál, hiszen 2x gyorsabb nálam. Csak azt nem értem, hogy számíthat a gyorsaság, ha ott csücsülök egy fán.Oo xD

Szerintem nagyjából mindenki félreérti a kockát. A kocka nem azt mondja meg, hogy támadhatsz-e, vagy sem. A kocka azt mondja meg, hogy sikeres volt-e a támadásod. Ha a karakter nem támadhat, mert nincs olyan helyzetben, akkor a user nem dobhat a kockával, mert nincs mi találjon. Ezért is nem volt a probléma Yuichivel, mert olyan helyzetet teremtettem, ahol a támadást nehezítettem meg, nem pedig a találatot tettem nehezebbé. ott rontottam el, hogy kristályt használtam a harc megkezdése előtt. Klein megmondta, hogy nem használhatok kristályt a harc megkezdése előtt, csak játékszínesítőt. Ha most én azt mondom, hogy a kinézet kristály játékszínesítő, mert sokan annak veszik, és én az aréna előtt Shuval felveszem mondjuk Anatole alakját, mert megtehetem, és ezzel félrevezetem a játékost, azt nevehtejük szemétségnek, de nem szabályellenes. A labirintusos résznél te ugyanezt teszed. Igen, nem fair, igen, kiskapu, de egyáltalán nem szabályellenes. Kijátszod a rendszer lehetőségeit, ami rosszul eshet a másik karinak, ő érezheti magát becsapva, de useresen szerintem nem csalsz.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Okt. 28 2014, 20:52

Én próbálok minél több területi dolgot tenni a bossharcokba, de a 10-es bossnál is például az lett a vége, hogy háromszor behaltatok a kristályoknál. Egyik oldalról szép és jó ez a területes dolog, másik oldalról viszont játékosként elég nehéz kitalálni, hogy most mégis mit kéne csinálni. Igen, azt bevallom, hogy most a 18-as bosson elég jól jött össze a sziget koncepció, de kötve hiszem, hogy egy bonyolultabb területi rendszerrel meg lehetne birkózni. Mellesleg egyre több és több "egyéb" dolgot próbálok ki bossokon (főleg későbbieken) aztán vagy összejön vagy nem.

A szólózásban pedig nincs semmi rossz, a problémát én a SWITCH rendszerben látom. Teljesen elveheti a játékélményt az, ha folyton pont rád esik, hogy "add már át a köröd". Azonban csak simán eltörölni nem törölném el, mivel az túl nagy hátránnyal járna. A bossok HP-ja amúgy meg folyton növekszik a szintjükkel és speciel óriási szint alatt szólózhatatlan bossok is vannak. (pl.: Gruk'ma)

Ennek megoldása érdekében én speciel arra a döntésre jutottam, hogy úgy lehetne logikusabb a harcrendszer, ha a gyorsaság mellett a parancsnok eldöntheti ki legyen a következő, de egy nagykörben mindenki csak egyszer mehet. A többletkörök ugyanúgy maradnának többszörös gyorsaságnál. Ezzel el lehetne kerülni azt a problémát, hogy valaki kétszer jön másnak kárára, mindenki hozzátehetne a harchoz és lenne benne logikai faktor, hogy például, ha a parancsnok úgy tartja akkor nem mindenki csak berohan, hanem például a nagy sebzéstűréssel rendelkező játékos megy be előbb. A rendszer pedig dinamikus lenne, nem lenne kötelező tartani a sorrendet, ha például XY-nak kevés a HP-ja, akkor hamar jönne, hogy potizzon vagy egy gyógyító képességű karakter kezdené a második kört.

Az egyetlen probléma ami ezzel kapcsolatban felmerülhet az, hogy ilyen dinamikus rendszernél, ha valaki nem olvassa a bossposztokat és nem szólnak neki, hogy ő jön, akkor csúszás jöhet létre.


ui.: Minden javaslatot elolvasok, csak amíg nem forr ki teljesen a rá való rendszer a fejemben, addig nem igazán kezdek velük semmit. Ha egy-egy javaslatra nem válaszoltam, az jót jelent, mivel elkezdtem gondolkozni rajta. Very Happy
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Halász Alex Vas. Nov. 09 2014, 23:52

Én javaslom betenni chatbe ezt a szépséget Surprised
Javaslatok - Page 17 Rainbow_sheep__2_by_gifman123-d81959k

_________________
Javaslatok - Page 17 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Sinon Hétf. Nov. 10 2014, 09:06

Ah Alex nem tudom, hogy hol bukkansz ezekre de ez van olyan édes mint a zsiráfod *__*
Sinon
Sinon
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 325
Join date : 2014. Aug. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Hétf. Nov. 10 2014, 19:25

No, most egy kis TL;DR és bonyolult kódos dolog jön. xD

Pár nappal ezelőtt merült fel egy kis chat probléma, amivel kapcsolatban írtam is a forumotion staffnak. Ebből egy megoldást már mondtam is Kleinnek, amit nem tudom, hogy végül megcsinált-e. Ugyan a probléma azóta látszólag megoldódott, inkább leírom ide is, hogy mi legyen, ha esetleg mégis van valami para. >.<

1. Van a chatboxban egy Refresh gomb. Valakinél megint van egy ilyen para, akkor nyomjon rá, a chat frissülni fog.

2. Az admin panelben ki lehet kapcsolni a chatet, majd vissza. Azt írták, hogy ez valószínűleg megoldja a chat bajokat, ha csak egyetlen percre ki van kapcsolva, majd vissza.

3. Ajánlott, azonban kódos és bonyolult megoldás.
Administration Panel > Modules > JavaScript codes management

JavaSript legyen Enabled. Ezzel lehet bekapcsolni, hogy a JS kódok működjenek. Ezután ugyanitt lehet csinálni egy új kódot a create a new script gombra kattintva. Itt legyen a következő sablon betéve:

Title : Bármi lehet, pl Chatbox frissítés
Placement : In the homepage ( ha a chat a főoldalon van, de szerintem a fórumon találjuk; asszem, egy lenyíló listából lehet kiválasztani )
A szövegdobozba pedig a következő kód kerül :

Kód:
$(function() {
  var refresh_rate = 1000, // 1000 = 1 second, 5000 = 5 seconds..
     
  fa_chat = document.getElementById('frame_chatbox'), frame;
  if (!fa_chat) return;
 
  fa_chat.onload = function() {   
    if (fa_chat.contentDocument) frame = fa_chat.contentDocument;
    else if (fa_chat.contentWindow) frame = fa_chat.contentWindow.document;
    var a = frame.getElementsByTagName('A'),i;
    for (i=0; i<a.length; i++) if (/archives/.test(a[i].href)) a[i].onclick = function() { window.clearInterval(_chat_refresh) };
    _chat_refresh = window.setInterval(function() {
    var ref = frame.getElementsByTagName('A'),j;
      for (j=0; j<ref.length; j++) if (/ajax_refresh_chatbox/.test(ref[j].onclick)) ref[j].click();
    },refresh_rate);
  }
});

Jelentéssel nem kell foglalkozni. xD Az a sor, ami számít:

Kód:
var refresh_rate = 1000,

Ezt szabadon lehet változtatni. Ez azt jelenti, hogy a chat milyen időközönként frissítse önmagát. 1000 = 1 másodperc, 2000 = 2 másodperc, satöbbi.

Szerintem a chat csúszásra is megoldás. Szal erre jutottam. Adminok innentől kezdve tegyenek belátásuk szerint. Very Happy
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Cardinal Hétf. Nov. 10 2014, 21:26

Megcsináltam a kódost, meglátjuk, működik-e. Szerintem a csúszást amúgy a baris szmájli okozza, nem a fórumsün.

szerk: Nemtom, hogy a fórum vacakol-e, vagy tényleg nem oldja meg, de csak rosszabb lett a cset performansza, szóval ki is vettem a scriptet.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Danee Szer. Nov. 12 2014, 16:55

Ugyebár több változás is volt az oldalon rendszer tekintetben mostanság, ami miatt újrapontozási lehetőségeket kaptunk

DE

szerintem ebből nem normális eljárás az ha valaki "felhalmozza" ezeket a lehetőségeket és egyszerre akar 2-3 újrapontozást végrehajtani rögtön egymás után, hogy ezzel pillanatnyi változást idézzen elő egyetlen esemény során majd azt visszaváltoztassa az eredeti állapotra

Nem az lenne a normális ha a következő ilyen lehetőségig mindig csak maximum 1 (vagy egy se ha már újrapontozott a bejelentést követően) alkalma lenne a játékosnak újrapontozni, akár kihasználta a múltbéli lehetőségeket, akár nem?

_________________
I'MMORTAL
#A32F42


"Erdőn át, hegyen át" - bónusz: 7


"A barátnőm azt mondta a múltkor az ágyban, hogy pedofil vagyok. Azt válaszoltam: Nagy szavak ezek egy kilenc éves kislánytól!"
Danee
Danee
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szer. Nov. 12 2014, 17:43

Szafariból is lehet újrapontozni, tehát annyira nem gáz és az meg amúgy is feltűnik, ha valaki a változtatásost kihasználja.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 15:40

Börtönből való kijutás/bejutással kapcsolatban az alábbi felvetést tenném:

Börtön:
Piros játékosoknak épített hely kezdetek városa alatti részen kialakítva. Akit elkapnak a bűnüldöző céhek, vagy hasonló identitású játékos karakterek Börtön Kristály segítségével ide kerülnek automatikusan. Azonban innen kijutni NEM lehet.
Hiszik ezt azok a játékosok, akik úgy gondolják ez így rendben is van. Azonban egy piros játékost elzárni ennél sokkalta nehezebb. Viszont számára sem rózsás itt az élet, hosszú és nehézkes a kijutás.

Célok: Érj el szinted +10 szintet a börtön zónában. Utolsó szintlépésed a börtön Boss megölésével érheted el.

Tapasztalati pont szerzés:
1) PK kill: +0.5 szint. Minimum 700 szó
2) Küldetés teljesítés: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell ilyen irányú érdeklődést. Maximum 10 körös küldetés általában alacsony jutalomért, korlátolt keretek közötti mozgás térrel. (tárgyi-, vagy nyersanyagjutalom lehetséges)
3) Kazamata farmolás +0,5 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 2x 3-6 mob megölése a cél. (nyersanyag jutalom lehetséges)
4) Kazamata tisztítás: +1 szint. Mesélőnek jelezni kell. Ajánlott csapatban érkezni, akár generált karakterekkel. 1x 3-6 mob + 1 Elit mob legyőzése a cél. (tárgyi jutalom lehetséges)
5) Őr ölés: +1 szint. Küzdőtér harcnak számít. (arany jutalom lehetséges)

Amint elérted a + 10 szintet a börtönben, megkapod a kijutásért vívott harcodra szóló „küldetést”, ami élményben kijátszható további minimum 250 szóban.

Kiegészítés: A börtönben megszerzett szintek, csak a kijutáshoz szükségesek. A teljesített típusok alapján, és a posztok alapján a kijutásért járó jutalmat KA oszt Very Happy
ÉS, Börtönbe aki bekerül másodjára is, sokkal nehezebb a kijutás, vagy egyáltalán nem lehetséges.


//módosítva

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Hinari Kedd Nov. 18 2014, 15:53


Ha a szint az nem exp (tehát pl nem kap a jk egy szintlépésnyi expet egy-egy dologért), csak egy a börtönben bevezetett szintjelző szám, akkor nem is hülyeség a dolog. Surprised
Olyasmire gondoltam én is, hogy ha ki is lehessen jutni, csak úgy hogy hosszú idő legyen és közbe ne tudjanak vagy csak nagyon minimálisan fejlődni a karakterek, hisz kell hátrány is.

_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue

Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.


Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Nov. 18 2014, 15:53

Bacchus írta:Börtönből való kijutás/bejutás

Az utolsó résszel, hogy csak 250 legyen a kijutós élmény, nem értek egyet, keveslem, egyébként tetszik az ötlet. :3

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Nov. 18 2014, 15:55

No, reagálok erre, hiszen engem is érint. Very Happy Én benne lennék egy ilyenben a magam részéről, azonban pár dolgot én kicsit erősnek vélek. Valamint kérdéseket is feltennék.

1. PK kill: fél szintért nem éri meg, hiszen a börtönben eleve elvágod magad nagyon sok PK kill lehetőségtől. Nincs kit... Ezen kívül a 700 szó ehhez sok. Halloween eventben is 500 szó a limit, ennyi bőven elég.
2. A küldetés jutalmat én nem korlátoznám. Épp elég hátrány az, hogy nem tudsz pl cserekereskedni azokkal, akik nincsenek a börtönben.
3. A szinteket hogyan kell érteni? Valódi szint? (pl. 10. szinten kerülsz le, és 20. szinten jutsz ki?) Ha így van, akkor a kiképzősökkel hogy lenne ez? Vagy pedig csupán egyfajta börtön szintet takar ez a 10 szint?
Ha valódi szint, akkor első gondolatom az volt, hogy ez talán túl sok. De aztán a listát elnézve (amit én azért még kiegészítenék, nagyon sok ugyanis ráérős mesélő függő, és az nem mindig van) arra jutottam, hogy valójában túl könnyű is lenne szintet lépni a börtönben. Ami mondjuk reális, hiszen az életben maradásodért küzdesz. Ellenben korlátolva van az élettered, pl nem tudsz kraftolásokra fejlődni, és sok kereskedelemtől és tárgyjutalomtól elvágod magad. Például járhatna fél szint az ismerkedős játékokra is, tárgyjutalom helyett.

Amúgy támogatom, kisebb módosításokkal. Mint írtam, ha a szintek valódi, exp-s szinteket takarnak, akkor viszont az exp szerzési lehetőségeket toldanám meg, ellenben minden mást (látások, kraftolások, tárgyi jutalmak, kereskedelem) korlátoznék. Szerintem így lenne reális.
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Kedd Nov. 18 2014, 15:57

De eleve épp az volt a probléma, hogy ne büntessünk senkit azért, mert piros játékost indított, hisz úgy még kevesebben fognak majd.. Nem elég szerencsétleneknek, hogy így is mindenki a halálukat akarja? O.o Nehogy már még a fejlődését is korlátozzuk valakinek, csak azért, mert nem akart épp hősködni a karakterével.>.> Ez abszolút rossz, ennyiből építek egy börtönt a zöldeknek, és odaküldök minden piros ellenest, és akkor ti se fejlődjetek annyira.>.> Nem tudom, neked hogy esne, ha korlátoznának ilyesmiben.. Szerintem hisztiznél a jogaidért.>.>

_________________
Javaslatok - Page 17 0510Javaslatok - Page 17 1110Javaslatok - Page 17 0310
Javaslatok - Page 17 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Nov. 18 2014, 15:59

Szo, nekem jobb ötletem támadt. Olyan város, ahova csak pirik léphetnek be. *.* Költözhetne is a céhünk. *<*
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Kedd Nov. 18 2014, 16:00

Ui.: Maga a rendszer működhet. Csak akkor járjon ugyanúgy mindenért ugyanaz a jutalom, vagy nem tudom.Rolling Eyes Én inkább olyan oldalról közelíteném meg, hogy a karakter szenvedjen, ne useresen büntessünk (pl. 5000000000 szót kell írni.Rolling Eyes) A kari volt a rossz, őt kell megtörni.Razz

_________________
Javaslatok - Page 17 0510Javaslatok - Page 17 1110Javaslatok - Page 17 0310
Javaslatok - Page 17 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Akairo Kedd Nov. 18 2014, 16:01

Én sem értek egyet azzal, hogy ilyen hátrányokat adjunk a piriknek csak mert user nem akar hősködni, legyen börtön de ne vágjuk már el a játéktól ez miatt őket. Am pártolom Bacchus ötletét
Akairo
Akairo
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Nov. 18 2014, 16:09

Szophie írta:De eleve épp az volt a probléma, hogy ne büntessünk senkit azért, mert piros játékost indított, hisz úgy még kevesebben fognak majd...

Nem azért büntetünk, mert valaki piros karit indít, hanem azért, mert az emberek ilyen morális bigyuszka döntések alapján általában nem kedvelik a gyilkosokat, és szeretnek ilyenkor valamit tenni azért, hogy ne legyenek szabadlábon. Mindössze azt az ellentmondást szeretnénk eloszlatni, hogy a vörösök IC gyilkolgatnak (mert ugye IC nincs inaktív JK meg NJK-JK, csak játékos van, akit megöltek), és erre a békés jónép nem tehet semmit, mert hát nincs karihalál, a börtönből meg kijutnak. Aki piros karit indít, vagy szenya karit indít, az ezzel vállalja annak a felelősségét, hogy nem fogják kedvelni, avagy be akarják zárni. Szerintem pont ez az izgalmas benne. :3

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 16:10

Szerintem csak azt a piros játékost kellene büntetni, akit el is kapnak. Viszonylag kevés börtön kristály van még, bár halomra lehetne gyártani. Az elzárt börtön területen, pedig soloban vagy akár csapatban is fejlődhetne. Utóbbi, ha többen is a börtönben vannak, vagy megfelelő nagyságú szószámmal, akár kitalált karakterek mellett jut ki. Azonban az a 10 szint, amit el kell érnie, az egy célkitűzés lenne, ami még elérhető is.
PK kill alatt értem másik piros játékos ölését, őr ölés alatt pedig börtönőr ölés volt az alap irányzék nálam. A kijutásnál a 250 szavas korlátot levezetésképp gondoltam, hisz addig sokat kell írnia a kijutásához.

Alapból PK killre +1 szintet gondoltam Őr-re +2 szintet.
Tárgy és arany jutalmat pedig, amit egy börtönben el lehet érni. Nem pont Acél Megváltó jellegű itemre gondoltam. Mondjuk Vas sisak küldetésen, Őrtől nyúl cipő. Persze ez a karakter szintjétől függően -1 Tier-ű lehetne.

A 10 szint elérése után, pedig a teljesített szintlépések tipusa után kapna a karakter tapasztalati pontot. Hogy ne legyen eredménytelen a börtönben töltött idő és megszerzett tapasztalat. Arany bónuszban minimum 1000-re gondolnék, hogy egy jártasságot akár még odabent 2-es szintre tudjon fejleszteni.


//jap és ebben a formában pk kill 700 szó, Őr kill 1400 szó Smile (user büntetés Razz)

Őr gyilkolás 7250 szó mellett ki si lehet vinni a börtönt, de ergó erre kellene a legkevesebb exp jutalmat tenni, hisz ez a "könnyű" út. ösztönzésképp a küldetésesre tenni a legmagasabb jutalmat. 10 küldetés alapján.


A hozzászólást Bacchus összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Nov. 18 2014, 16:15-kor.

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Nov. 18 2014, 16:13

Még mindig sok a megkötés xD És miért ne lehetne a szintednek megfelelő tierű itemet szerezni? Ez így azért nevetséges...
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Nov. 18 2014, 16:15

Asuka írta:Még mindig sok a megkötés xD És miért ne lehetne a szintednek megfelelő tierű itemet szerezni? Ez így azért nevetséges...

Mert egy börtönben vagy? Rolling Eyes

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 16:17

Szerintem a +1 tierű lenne a legjobb Very Happy De van még mit csiszolni rajta.
Ritka tárgy mondjuk ne legyen ezzel kiegészíteném.

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Kedd Nov. 18 2014, 16:27

De nem értitek a lényeget..!! >< Az egy dolog, hogy vállalja a felelősséget, és tök jó, hogy bezárják, meg minden... De nem értem, miért kell ezért fejlődésbeli megkötést alkalmazni. Persze, vigyen végig egy küldetést odabent, tegyük jó nehézzé a dolgát, csináljunk börtönbe szabott mobokat, lelki terrort, mittomén' börtöntársak vegyék el a hátsójuk szüzességét.Rolling Eyes DE! ha végigjátszik egy küldetést, ugyanúgy kapjon érte ugyanakkora jutalmat, használhassa már ugyanúgy a saját fegyvereit, könyörgöm, és anyagi károsultságot se szenvedjen el. Idekint is.. Az emberek börtönbe küldik a gonikat, akik ott évekig elvannak, amíg szabad lábra nem helyezik őket.. Ha így nézed, semmi kárpótlást nem kapunk azért, mert a rendőrbácsik meg a bírónénik végzik a dolgukat.O.o És azt hiszem, az anyagi javaidat sem kobozzák el..O.o De ez nem biztos, nem vagyok otthon ezekben.><

_________________
Javaslatok - Page 17 0510Javaslatok - Page 17 1110Javaslatok - Page 17 0310
Javaslatok - Page 17 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Akairo Kedd Nov. 18 2014, 16:31

Shu, egyébként szvsz az a gond hogy most mindenki azt nézi hogy IC szegény zöldiknek mennyire rossz mert a pirosak ölnek. Eddig oké de OOc akartok behozni olyan dolgot hogy senki ne indíthasson pirit mert egyszerűen nem éri meg és amit ha ic nézünk azért ha valaki öl azt nem azért teszi mert annyire szeret ölni hanem hogy előnye legyen, könnyebb utat választ úgy mond. Talán azt kéne, hogy oké legyen börtön ahonnan nem lehet kijutni és nem engedély köteles a karik bezárása de legyen valami előnye is annak amiért van értelme vállalni a kockázatot pl minden kijátszott kariölésért járjon arany, exp tárgy jutalom
Akairo
Akairo
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 73
Join date : 2014. Nov. 18.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Bacchus Kedd Nov. 18 2014, 16:52

Pont ez az amit mondok, hogy expben, amint kijut ugyan annyit kapjon, mint aki idekint teljesít küldetést egy feltétellel a végén kap egyszeri jutalmat (pl 900 expet 3-5 szintlépés). A büntetést pedig abban érezze a karakter, hogy egy időt el kell ott töltenie, további egy hátrány még van, különleges tárgyaktól elesik, csak gyakoriakhoz juthat hozzá. És ez annak a büntetése, hogy elkapták. A zöldek meg addig jóhiszeműen bossoznak tovább élik a zöld életüket Smile Ezt persze tehetik pirosakkal, mint eddig is, a börtön kristály csak egy opció.
Több zöld hullik, mint piros Sad

_________________
Infók:



Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus
Bacchus
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 17 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

17 / 39 oldal Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 39  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.