Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
16 / 39 oldal
16 / 39 oldal • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 39
Re: Javaslatok
Öhm.... fegyverkészítő az annyi van, mint eddig, ha nem több, idomár fegyó receptek mégsem bukkantak fel ... Azért felesleges több fegyverkészítő karit indítani, hogy kapjon kard, tőr, buzogány stb recepteket
ésésésés...:
Idomárfegyverből nemhogy ritka, de még igazán "normális"
sincs ésésésés...:
Idomárfegyverből nemhogy ritka, de még igazán "normális"
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ez nem csak az idomárra igaz, Ren. Kardforgatón és Lovagon kívül semmi nincs. Ennek a két kasztnak van 4-4 fegyverreceptje, ebből egy ritka zöldben. A többi kasztnál siralmas az állapot. Két fegyver átlagban, mindkettő normálban, idomárnál meg ugye minimális pontozással, tehát a tier legalja. Fegyverkészítőt meg hiába nevelünk többet, hisz azzal csak csökkenthetjük is az esélyét annak, hogy küldi után olyan kasztreceptet kap, ami még nincs publikusan.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Szerintem kezdjük összeszedni az ötleteket, hogy miféle fegyverek melyik kaszthoz, illenének jól. Például mondjuk Idomárhoz valami síp, vagy korbács o3o.
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Most cirkuszba készülünk, vagy harcolni? X3
Egyébként támogatom az ötletet, bár nem tudom Shut elképzelni korbáccsal a kezében. X3
Egyébként támogatom az ötletet, bár nem tudom Shut elképzelni korbáccsal a kezében. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Idomárfegyver:
Karomkesztyű, ostor (nem Petnevelésre), Katar, ennél több nem jut az eszembe.
Karomkesztyű, ostor (nem Petnevelésre), Katar, ennél több nem jut az eszembe.
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Régen én felvetettem már Legyező fegyvernemet is, meg volt még talán... Kulcs... :sckratch: Karomkesztyűt meg még Utahime hozta be és lett ajánlva staffon belül.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Hát nekem még egy olyan ötletem támadt, hogy lehetnének esetleg valami egyszerűbb hangszerféleségek. Aminek mondjuk mivel hangszer és azzal nem lehetne harcolni lenne olyan hátránya, hogy az idomár nem támadhat. De cserébe valami pluszt adna a petnek. o3o Ha meg a pet kiütve akkor annak a fegyvernek az irányításra adott pontjai ideiglenesen az idomár erejéhez adódnának, aki így puszta kézzel védekezhetne owo. *dat ötlet, mire leírta már hülyeségnek tűnik de azért beküldi mert hát na.. *
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Jun: a fúvós hangszerek: furulya, fuvola, okarina
+ síp, vadászkűrt
illetve harctéri hangszerként még a pergődob
ha ki akarjuk bontani a témát
+ síp, vadászkűrt
illetve harctéri hangszerként még a pergődob
ha ki akarjuk bontani a témát
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
+Én támogatom az új fegyverek létrejöttét, de akkor már ne ilyen értelmetlenségek legyenek, amik harcra alkalmatlanok. Morr pl a petje "helyett" harcol, önmaga, míg a pet support... egy síppal vagy kulccsal meg mit tudna kezdeni? Üsse agyon vele az ellenfelét? o.o
_________________
A karakter küldetéseiből, arénájából, etc. a jutalmat Asuka karakterem kapja.
Morrigan- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 180
Join date : 2013. Aug. 16.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Morrigannal nem értek egyet.
Az idomárok erőssége a pet, nem kellenek nekik olyan fegyverek amik vetekednek a többi kasztéval a petjük ép elég erős.
Az idomár az a kaszt aminek addig van esélye amíg a petje él, nélküle meg gyengébb az összes többi kasztnál ez igazságos.
Egyetértek abban, hogy bővítsük az idomárok eszköztárát, de továbbra is a petjüké maradjon a főszerep.
Az idomárok erőssége a pet, nem kellenek nekik olyan fegyverek amik vetekednek a többi kasztéval a petjük ép elég erős.
Az idomár az a kaszt aminek addig van esélye amíg a petje él, nélküle meg gyengébb az összes többi kasztnál ez igazságos.
Egyetértek abban, hogy bővítsük az idomárok eszköztárát, de továbbra is a petjüké maradjon a főszerep.
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Yap! Az idomár kaszt lényege valóban ez. Ha valaki nem így akar játszani, az érdekes és izgi, de akkor vállalja a felelősségét. Ingame miért választotta ezt a kasztot, illetve useresen pedig miért így játssza a karit.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Én viszont Morrigan-nel értek egyet. Ha én idomár lennék, akkor nem hagynám, hogy a petem arassa le a győzelmek babérjait. Plusz, ő csak annyit mondott, hogy nem lenne reális az, hogy amikor neki van támadási köre, akkor egy fúvóshangszerrel kell az ellenségnek rontania.
Tehát lehetne karomkesztyű, korbács, vagy hasonló fegyver, ami tényleg támadásra, nem pedig supportolásra van kitalálva.
Persze support fegyók is lehetnek, de ha valaki támadni akar, nem egy furulyával fog.
Tehát lehetne karomkesztyű, korbács, vagy hasonló fegyver, ami tényleg támadásra, nem pedig supportolásra van kitalálva.
Persze support fegyók is lehetnek, de ha valaki támadni akar, nem egy furulyával fog.
_________________
If you wait until you can do everything for everybody, instead of something for somebody you'll end up not doing anything for anybody.
Atoru- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 958
Join date : 2013. Nov. 04.
Age : 26
Tartózkodási hely : Friben/Nyster
Karakterlap
Szint: 25
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Persze, nem vetettem én el az eddigi ötleteket, csak arra figyeljünk, hogy a rendszer a kasztnak megfelelő fegyvereket dobál ki, tehát nem lesz mondjuk olyan hatalmas erőbónusza, mint egy harcos fegyvernek, hanem inkább az irányításra akar majd pontot adni. Most is van olyan fegyvere az idomároknak, ami erőre ad.
A hozzászólást Shukaku összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Szept. 27 2014, 17:07-kor.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Lesz sok erő, kevés irányításos, sok irányításos kevés erős és csak irányításos állatidomár fegyver is.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kérdés. Ha már mindenáron ragaszkodtok hozzá, hogy harcra amúgy nem alkalmas fegyverek kerüljenek az állatidomárokhoz, akkor páncélkinézet változtatóval meg lehet-e változtatni őket valami értelmesebbé? Értem ez alatt, például egy sípot egy bottá.
_________________
A karakter küldetéseiből, arénájából, etc. a jutalmat Asuka karakterem kapja.
Morrigan- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 180
Join date : 2013. Aug. 16.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Hali!
Arra gondoltam, hogy a céhházakban lehetne külön-külön tanító a gyűjtögetőnek s a bányászoknak is Tier terén, mert pl a T3-as kovácsok jól járnak azzal, hogy a céh T3-as ércet kap, de a T1-es s T2-es főzők s írok meg megszívják, mivel nem lehet külön fejleszteni a gyűjtögetőket, így a T3-as növényekkel nem tudnak mit csinálni, szerintem.
Arra gondoltam, hogy a céhházakban lehetne külön-külön tanító a gyűjtögetőnek s a bányászoknak is Tier terén, mert pl a T3-as kovácsok jól járnak azzal, hogy a céh T3-as ércet kap, de a T1-es s T2-es főzők s írok meg megszívják, mivel nem lehet külön fejleszteni a gyűjtögetőket, így a T3-as növényekkel nem tudnak mit csinálni, szerintem.
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Pártolom Enhi javaslatát, roppant logikus felvetés.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Igen, de nem véletlen van így, direkt van hátránya.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Nos mivel chaten ismét felmerült a zuhanás-sebződés témája és azt a tanácsot kaptam, hogy linkeljem be újra, ezért itt van ismét a rendszer amit kidolgoztam:
https://swordartonline.hungarianforum.com/t526p120-javaslatok#28583
Az ottani számítások már elég régiek, de ha van rá igény, akkor újra tesztelhetem különböző szintű játékosok aktuális pontozásával és/vagy alakíthatok rajta itt-ott.
https://swordartonline.hungarianforum.com/t526p120-javaslatok#28583
Az ottani számítások már elég régiek, de ha van rá igény, akkor újra tesztelhetem különböző szintű játékosok aktuális pontozásával és/vagy alakíthatok rajta itt-ott.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
És itt vagyok újra, hogy megpróbáljam felforgatni a rendszert sokadjára...
A mai topikom a solo vs közösségi munka
A téma terepe leszűkítve pedig a Bossok, minibossok, kazamata szörnyek, tulajdonképpen az egész szörnyharc ha úgy vesszük.
Egy párotok számár ez csupán szemléletbeli különbség.
Valakinek egyáltalán nem fáj az, hogy a rendszer a magas szintű solozást részesíti előnyben. Azonban akármilyen furcsának is tűnik ez még mindig egy KÖZÖSSÉGI játék (azon belül ki-ki nevezheti akárminek: frpg, mmorpg... stb)
Míg mások azzal fognak érvelni, hogy a rendszer így működtethető legkönnyebben. Tudom, hallottam már. De ez csak kifogás. Ez nem legitimál semmit se.
Igen mondtátok, hogy más frpg-ben is van ilyen rendszer. DE Az animében, novellában, meg amúgy a létező mmorpg-kben sincs ilyesmi. Érdekes mód, ott is rengetegen mennek rá egyszerre a bossokra, csapatban harcolva ütik le a keményebb vagy nagy számú szörnyhordákat. És mégis sokáig tart a küzdelem. Pedig nem ütnek vissza azok a szörnyek minden egyes ütés után, mint valami gyakorlóbábú, aminek ha ráboxolsz az egyik karjára, akkor azon nyomban tarkón vág a másikkal, ahogy fordul. Érdekes mód az igaz mmorpg-kben éppen elég hogy a szörnyeknek sok HP/ilyen-olyan ellenállása/különféle támadási módjai/debuffjai vannak
Ezekben az rpg-kben nincs switch sem. Ami megint csak nevében az csupán, mint amit az animében látni lehet.
Egy mmorpg-ben a tank tudja magára haragítva tartani a mob figyelmét. És aki túl nagyot üt, arra bizony ráfordul. Ahogy a gyógyítókra is, ha a támadót tápolja folyamatosan.
Mert a jelenlegi rendszerrel nem hogy a minél kevesebb csapattag a jó, hanem az 1, azaz egy a jó. Aki gyorsan, saját magát potizva, skillezve nem vállt ki felesleges extra-visszatámadásokat nagy körönként, csupán egyetlen egyet, hisz egymaga van.
És szerintetek ez így jó...
Ja hogy javasolni is kell!
Több HP, gyorsabb mobok. Switch felejtve. A mob forduljon csak rá a legnagyobb sebzést bevivőre. Nem tetszik? Vigyél tankot is a csapatba!
A tankoknak nincs egységesen agro skilljük? Adjál nekik! Ennyi. Az hogy egy ilyen skill hogyan működik részleteiben, az már részlet kérdés. Részlet, amit ki kell dolgozni.
Mert a switchből megint csak egy visszaélés lett. A körátadásról beszélek. Ez ténylegesen az eredeti elképzelés kiforgatás, sebzés optimalizálás okán elkövetett EXPLOIT. Ezt rendes játékokban nem nézik tétlenül.
A mai topikom a solo vs közösségi munka
A téma terepe leszűkítve pedig a Bossok, minibossok, kazamata szörnyek, tulajdonképpen az egész szörnyharc ha úgy vesszük.
Egy párotok számár ez csupán szemléletbeli különbség.
Valakinek egyáltalán nem fáj az, hogy a rendszer a magas szintű solozást részesíti előnyben. Azonban akármilyen furcsának is tűnik ez még mindig egy KÖZÖSSÉGI játék (azon belül ki-ki nevezheti akárminek: frpg, mmorpg... stb)
Míg mások azzal fognak érvelni, hogy a rendszer így működtethető legkönnyebben. Tudom, hallottam már. De ez csak kifogás. Ez nem legitimál semmit se.
Igen mondtátok, hogy más frpg-ben is van ilyen rendszer. DE Az animében, novellában, meg amúgy a létező mmorpg-kben sincs ilyesmi. Érdekes mód, ott is rengetegen mennek rá egyszerre a bossokra, csapatban harcolva ütik le a keményebb vagy nagy számú szörnyhordákat. És mégis sokáig tart a küzdelem. Pedig nem ütnek vissza azok a szörnyek minden egyes ütés után, mint valami gyakorlóbábú, aminek ha ráboxolsz az egyik karjára, akkor azon nyomban tarkón vág a másikkal, ahogy fordul. Érdekes mód az igaz mmorpg-kben éppen elég hogy a szörnyeknek sok HP/ilyen-olyan ellenállása/különféle támadási módjai/debuffjai vannak
Ezekben az rpg-kben nincs switch sem. Ami megint csak nevében az csupán, mint amit az animében látni lehet.
Egy mmorpg-ben a tank tudja magára haragítva tartani a mob figyelmét. És aki túl nagyot üt, arra bizony ráfordul. Ahogy a gyógyítókra is, ha a támadót tápolja folyamatosan.
Mert a jelenlegi rendszerrel nem hogy a minél kevesebb csapattag a jó, hanem az 1, azaz egy a jó. Aki gyorsan, saját magát potizva, skillezve nem vállt ki felesleges extra-visszatámadásokat nagy körönként, csupán egyetlen egyet, hisz egymaga van.
És szerintetek ez így jó...
Ja hogy javasolni is kell!
Több HP, gyorsabb mobok. Switch felejtve. A mob forduljon csak rá a legnagyobb sebzést bevivőre. Nem tetszik? Vigyél tankot is a csapatba!
A tankoknak nincs egységesen agro skilljük? Adjál nekik! Ennyi. Az hogy egy ilyen skill hogyan működik részleteiben, az már részlet kérdés. Részlet, amit ki kell dolgozni.
Mert a switchből megint csak egy visszaélés lett. A körátadásról beszélek. Ez ténylegesen az eredeti elképzelés kiforgatás, sebzés optimalizálás okán elkövetett EXPLOIT. Ezt rendes játékokban nem nézik tétlenül.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
A gondolat szép és jó. És Jogos. Mert egy olyan rendszer valóban jobb lenne, amiben egy tizenöt fős csapat erősebb, mint a szóló harcos, és könnyebben győz. De a több HP, a gyorsabb mobok vagy a targeting rendszer változtatása nem oldja meg a problémádat, ugyanúgy a szóló vagy a kis létszámú, egymást jól kiegészítő csapat lesz a leghatékonyabb. Amíg minden játékos után támad egyszer a boss, addig ez így lesz, hiszen ha a boss két támadása között nem tudsz maximális sebzést okozni, a csapat veszített a hatékonyságából. Ha le akarod modellezni a valódi raideket, akkor ezzel kell kezdeni a rendszer megváltoztatását. Fázisokat, támadási mintákat kreálni, ahol a szörny egy támadására nem egy, hanem legalább hat-nyolc játékos cselekvése felel.
Következmények?
A boss kevesebbet támad, így növelni kell a sebzését, és/vagy területi sebzést kreálni neki. Előbbi nem jó, mert az összlétszámhoz képest nagyon kevés játékost veszélyeztetne, és igazságtalannak látszó terhet róna a tankokra, miközben a support és a dps karik nyaralnak; utóbbinál pedig a sebzés eloszlása ideálissá teszi a túlélést az egész csapat számára, és nem marad izgalom. Azt sem szabad elfelejteni, hogy itt a heal, és különösen a területi heal nem alapfelszereltség, nincsen rá kaszt, mint mondjuk az ALO-ban, legfeljebb korlátozott számú bájital és egy-két képesség, ami nem feltétlenül lesz jelen egy-egy harcon.
Ha a boss támadásainak a száma viszont megmarad, akkor örökké tartana egy harc. Jelenleg cirka 40-50 támadást hajt végre a boss egy harcon, ha mindegyik után reagálnia kell a fél csapatnak, akkor fél év alatt se lenne vége egy harcnak. És már így is nagyon lassú az előrejutás. Egy valódi MMO-ban a csapat egyszerre mozog, de ez egy FRPG, ahol nem fog mindenki reagja fél nap alatt megszületni.
Ha van konkrét ötleted, oszd meg, vagy kreálj egy szörnyharcot a mintájára, szedj össze pár random karaktert és generáld le magadnak a harcot, hogy működne-e, hozna-e változást, majd oszd meg, mire jutottál. Hiába van ott ugyanis most az utolsó bekezdésed, lényegében akkor is csak annyit tettél, hogy elmondtad: ez rossz, változtassuk meg, de nem kínáltál rá alternatívát. Vagyis csak olyat, ami nem segítene, mert a probléma gyökerét nem húzza ki.
Következmények?
A boss kevesebbet támad, így növelni kell a sebzését, és/vagy területi sebzést kreálni neki. Előbbi nem jó, mert az összlétszámhoz képest nagyon kevés játékost veszélyeztetne, és igazságtalannak látszó terhet róna a tankokra, miközben a support és a dps karik nyaralnak; utóbbinál pedig a sebzés eloszlása ideálissá teszi a túlélést az egész csapat számára, és nem marad izgalom. Azt sem szabad elfelejteni, hogy itt a heal, és különösen a területi heal nem alapfelszereltség, nincsen rá kaszt, mint mondjuk az ALO-ban, legfeljebb korlátozott számú bájital és egy-két képesség, ami nem feltétlenül lesz jelen egy-egy harcon.
Ha a boss támadásainak a száma viszont megmarad, akkor örökké tartana egy harc. Jelenleg cirka 40-50 támadást hajt végre a boss egy harcon, ha mindegyik után reagálnia kell a fél csapatnak, akkor fél év alatt se lenne vége egy harcnak. És már így is nagyon lassú az előrejutás. Egy valódi MMO-ban a csapat egyszerre mozog, de ez egy FRPG, ahol nem fog mindenki reagja fél nap alatt megszületni.
Ha van konkrét ötleted, oszd meg, vagy kreálj egy szörnyharcot a mintájára, szedj össze pár random karaktert és generáld le magadnak a harcot, hogy működne-e, hozna-e változást, majd oszd meg, mire jutottál. Hiába van ott ugyanis most az utolsó bekezdésed, lényegében akkor is csak annyit tettél, hogy elmondtad: ez rossz, változtassuk meg, de nem kínáltál rá alternatívát. Vagyis csak olyat, ami nem segítene, mert a probléma gyökerét nem húzza ki.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
1) Vegyétek észre szegény Kazuchi zuhanós rendszerét. Nem értek vele egyet, de akkor is tessék észrevenni. -.-
2) Jelenleg ingame sem alkalmas a csapat csapatként szerepelni. Nem vagyok nagy mmorpg-s, de a szomszéd szobában van egy LoL fanatikus, és hallom, hogy a játék töltése alatt mennyi információ cserél gazdát. Te ezt a karit kickeled, te hozod Blitzcrankot (utánanéztem a nevének), ilyen meg olyan felszereléseket fogsz vinni, ezt húzod, azt fogod le, és ez meg az lesz a feladatod. Majd ezután a játék közben is folyamatosan hallom az ordibálást, és nem azt hogy noob ****, hanem utasításokat. Itt is van ugyan már parancsnok, és vannak szerepek is, de nem látnám, hogy messzemenőkig kihasználnátok őket, és ez valahol, például Rennél vagy Channál a kari kijátszása (bizonyos esetekben), mert Ren olyan, vagy a mostani bosson Szophie is karaktert játszott ki, és ezek nagyon tetszenek, de sokaknál nem látom értelmét a cselekedeteiknek, csak berohanunk, mert második kör van és az már támadó kör. Megsúgom, ez is valahol useri belenyúlás. Van egy bossölő alapítványotok. Mindig mindenki a saját felszerelésével megy, mert az a legjobb, de én azon is elgondolkodnék, hogy egymáshoz is lehet öltözni, egymáshoz pontozni. KA ezért tette be az újrapontozást mint lehetőséget, mert ez majd kelleni is fog. Igen, nagyképűség önmagammal példálózni, de Timidus megváltoztatta a páncél kinézetét ahelyett, hogy azt mondtam volna, hogy márpedig nem egyformák a páncélok, mert az OP lenne, ha tudnád a statjait és kész. Vagy Ren és Kazuma elfedi az arcát, és így kevésbé látszik, ha fárad... de valaki akár mutathatná magát végig fáradtnak, játszhatna részeges karatemestert... lényeg az, hogy IC teremt magának előnyt.
Megint csak azt tudom mondani, hogy ingame kellene megoldani, nem a rendszerbe való belenyúlással. Vegyük pl Seshu esetét. Nekem eleve szívfájdalom, hogy arra hivatkozva, hogy ez egy frpg, és menni kell, a mesélő mozgatta a karikat. Az egyik pillanatban a barlangban ücsörögtünk, a másikban már mindenki kint volt a nyílt terepen, mintha ez a legtermészetesebb lenne. Folyamatosan küzdöttünk a szélviharral, a havas tájból, meg a miniboss infóiból (akinél volt, ami szintén nem lett megosztva, sem kérdezve) következtetni lehetett volna arra, hogy az időjárás is ellenségünk lesz. Azt látom, hogy meg sem próbáljátok például a terepadottságokat kihasználni, amikor elvileg ez nincs tiltva. Tachinak van egy böhöm nagy szélfogó pajzsa, amit ha a két szélén megfog pár erős harcos, akkor a többiek kezéből már nem repítette volna ki az itemeket. Jun teleportálni tud, mégsem ment a madárka hátába, hogy hátszelet kapjon. A bossokon belökitek az ajtót és már nyomultok is be, pedig nem kéne a besúgóra pénzt költeni, ha belöknétek az ajtót, és csak benéznétek. A boss nem jelenne meg ugyan, de rengeteg infót lehetne belőle szerezni ingyen. Kazamatában, minibosson, bosson is sokszor látom ezt hatalmas hibának, hogy elől van az, hogy menjünk mert letelik a határidő, mint az, hogy a kariknak egyébként van agyuk, és esetleg nem akarnak meghalni, és nem mobok, hogy csak úgy rárontsanak mindenre.
Az itt felsorolt tervek nem biztos, hogy működtek volna, mindössze alternatívaként soroltam fel, hogy lehetne megoldást találni magában a játékban is.
2) Jelenleg ingame sem alkalmas a csapat csapatként szerepelni. Nem vagyok nagy mmorpg-s, de a szomszéd szobában van egy LoL fanatikus, és hallom, hogy a játék töltése alatt mennyi információ cserél gazdát. Te ezt a karit kickeled, te hozod Blitzcrankot (utánanéztem a nevének), ilyen meg olyan felszereléseket fogsz vinni, ezt húzod, azt fogod le, és ez meg az lesz a feladatod. Majd ezután a játék közben is folyamatosan hallom az ordibálást, és nem azt hogy noob ****, hanem utasításokat. Itt is van ugyan már parancsnok, és vannak szerepek is, de nem látnám, hogy messzemenőkig kihasználnátok őket, és ez valahol, például Rennél vagy Channál a kari kijátszása (bizonyos esetekben), mert Ren olyan, vagy a mostani bosson Szophie is karaktert játszott ki, és ezek nagyon tetszenek, de sokaknál nem látom értelmét a cselekedeteiknek, csak berohanunk, mert második kör van és az már támadó kör. Megsúgom, ez is valahol useri belenyúlás. Van egy bossölő alapítványotok. Mindig mindenki a saját felszerelésével megy, mert az a legjobb, de én azon is elgondolkodnék, hogy egymáshoz is lehet öltözni, egymáshoz pontozni. KA ezért tette be az újrapontozást mint lehetőséget, mert ez majd kelleni is fog. Igen, nagyképűség önmagammal példálózni, de Timidus megváltoztatta a páncél kinézetét ahelyett, hogy azt mondtam volna, hogy márpedig nem egyformák a páncélok, mert az OP lenne, ha tudnád a statjait és kész. Vagy Ren és Kazuma elfedi az arcát, és így kevésbé látszik, ha fárad... de valaki akár mutathatná magát végig fáradtnak, játszhatna részeges karatemestert... lényeg az, hogy IC teremt magának előnyt.
Megint csak azt tudom mondani, hogy ingame kellene megoldani, nem a rendszerbe való belenyúlással. Vegyük pl Seshu esetét. Nekem eleve szívfájdalom, hogy arra hivatkozva, hogy ez egy frpg, és menni kell, a mesélő mozgatta a karikat. Az egyik pillanatban a barlangban ücsörögtünk, a másikban már mindenki kint volt a nyílt terepen, mintha ez a legtermészetesebb lenne. Folyamatosan küzdöttünk a szélviharral, a havas tájból, meg a miniboss infóiból (akinél volt, ami szintén nem lett megosztva, sem kérdezve) következtetni lehetett volna arra, hogy az időjárás is ellenségünk lesz. Azt látom, hogy meg sem próbáljátok például a terepadottságokat kihasználni, amikor elvileg ez nincs tiltva. Tachinak van egy böhöm nagy szélfogó pajzsa, amit ha a két szélén megfog pár erős harcos, akkor a többiek kezéből már nem repítette volna ki az itemeket. Jun teleportálni tud, mégsem ment a madárka hátába, hogy hátszelet kapjon. A bossokon belökitek az ajtót és már nyomultok is be, pedig nem kéne a besúgóra pénzt költeni, ha belöknétek az ajtót, és csak benéznétek. A boss nem jelenne meg ugyan, de rengeteg infót lehetne belőle szerezni ingyen. Kazamatában, minibosson, bosson is sokszor látom ezt hatalmas hibának, hogy elől van az, hogy menjünk mert letelik a határidő, mint az, hogy a kariknak egyébként van agyuk, és esetleg nem akarnak meghalni, és nem mobok, hogy csak úgy rárontsanak mindenre.
Az itt felsorolt tervek nem biztos, hogy működtek volna, mindössze alternatívaként soroltam fel, hogy lehetne megoldást találni magában a játékban is.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Shuukaku írta:1) Vegyétek észre szegény Kazuchi zuhanós rendszerét. Nem értek vele egyet, de akkor is tessék észrevenni. -.-
És az összes többi javaslatot is, ha kérhetem. ^^" Tudom, hogy mivel jár egy oldalt üzelemtetni, de nagyon-nagyon sok javaslat érkezett ide, amire nem jött reakció. >.< *eloson, csak ennyit akart*
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
16 / 39 oldal • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 39
16 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.