Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
27 / 39 oldal
27 / 39 oldal • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 39
Re: Javaslatok
Le a szabályokkal éljen a useri tejhatalom! És, hogy direkt usereketet is belekeverjünk, hogy azért tuti kiverjem a biztosítékot, rögtön hármat is említek: 1: Naná, hogy Én , 2: Cear miért is ne, és 3: Miu hogy mindenkiből jusson. Amikor elszundikáltak Arata megleste a menüjüket, elolvasta a leveleiket, ismerős listájukat, pénzüket, felszerelésüket (Nem Loptam Meg Őket =>Useri hallelujah megegyezés.)Silica írta:IC majdnem mindent ki lehet játszani, a rablást is, hiszen annak semmi akadálya. Az, hogy erre OOC rá tudod-e venni a játékosokat
Igenis amíg meg tudod győzni a másikat, minden kijátszható, kivéve amit már letiltottak a szabályzásokkal. A szabály: tiltás, a lehetőség: engedély. Különböző dolog, lehet admini engedélyeket is kreálni, de az más tészta. Különben is, minek legyen kötelező durván negatív hátrány? Pl, oké, hogy ha valaki élet-halál harcot vív reális a veszteség, következmény, de ezt egy ember érzi is. Tehát meg lehet beszélni, hogy mi legyen. Ha nem tetszik el lehet tőle állni, nem kell belemenni a játékba. Azonban félre ne legyek már értve. A lényeget kiemelem: Ha valaki nagyon ragaszkodik valamihez, és elveszíti, akkor tönkremehet a játékélmény, az egész karakter koncepció, és így tovább, akár meg is utálhatja a forumszerepjátékot. Ezt meg kérem miért kellene, emberi lények vagyunk és játszani vagyunk itt.
Te~hát... Összefoglaló!
egyezked, győzködj, játsz, nyerj, veszíts, \\o// full-time fanulás! CHEERIO~ *berúgja az ajtót, távozik*
Benedict Arata- Íjász
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2014. Nov. 16.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Tárgy infó:
Esélyek (dobókocka): 1-2 semmi, 3 kristály, 4 potion/méreg, 5 páncél, 6 fegyver
2. dobókocka (12 oldalas): 1-11 gyakori, 12 ritka
3. dobókocka (12 oldalas): 1-9 T1, 10-12 T2
Ezt updatelni kellene, nem? Mondjuk így: 1-4 T1, 5-8 T2, 9-10 T3, 11-12 T4
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
A tárgy infó is a megnyitott szintekhez van kötve, mint a keresés vagy a menedék. Szóval amíg nincs megnyitva a 20. szint, addig nem lesz T3 sem benne.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Áhhhám, jogos! Akkor egyelőre storno, viszont a 19. boss legyőzésével aktuálissá válik. Így akkor a kockadobási javaslatom módosítva: 1-5 T1, 6-10 T2, 11-12 T3
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Igazából a 20. boss legyőzésével nyílik meg, mint a kiképzőnél a lvl 20 is. Hiszen a T2-es tárgyak is a 11-20. szinten esnek és nem a 11-19-en.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Javaslom, hogy a bossok legyőzése után még pár napig ne legyen lezárva a topic, hogy aki ic benn van a bossteremben és szeretne, írhasson oda egy zárót. Nazorek miatt a mostani különösen poén lesz amúgyis :DD
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Javaslom, hogy a kitartáspontnak legyen nagyobb jelentősége. Jelenleg egy elhanyagolható stat, ami szerintem nem szerencsés. Ha nekem kétszer akkora a kitartáspontom, és az ellenfél nem is kétszer olyan gyors, akkor is a következő lesz a képlet:
Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél pihen | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu pihen |
Tehát tíz ütésváltás alatt semmi előnyt nem jelent ennek a statnak a kétszerezése. Javaslom, hogy hasonló jelentőségű legyen, mint a gyorsaság.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Egyetértek >< A lekétszerezés már elég nagy dolog ahhoz, hogy legyen némi jelentősége ennél a statnál is. Ha nem is pont úgy vagy azt mint a gyorsaságnál, de valamit tényleg lehetne ügyködni rajta. ><
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Chaten felmerült javaslat Yuuki által:
A pihenőkör lehetne pl az, hogy az ellenfél biztosan talál. Nem reális, hogy támadni nincs energiád, fáradt vagy, de védekezni igen.
Kitartással kapcsolatban saját gondolat: Az arányokon lehetne változtatni. Úgy értem, gyakorlatilag egy KT alatt néhány másodperc alatt kifáradsz teljesen annyira, hogy pihenőköröd legyen... ez meg ilyen ehh. Még ha 5, esetleg 10 percnyi komoly küzdelem után lenne kötelező pihiköröd, az teljesen reális. Viszont hogy két csapás után (magas kitartással 5) kifulladj, ez olyan fura. Szóval, valamit ezzel is változtatni kéne.
A pihenőkör lehetne pl az, hogy az ellenfél biztosan talál. Nem reális, hogy támadni nincs energiád, fáradt vagy, de védekezni igen.
Kitartással kapcsolatban saját gondolat: Az arányokon lehetne változtatni. Úgy értem, gyakorlatilag egy KT alatt néhány másodperc alatt kifáradsz teljesen annyira, hogy pihenőköröd legyen... ez meg ilyen ehh. Még ha 5, esetleg 10 percnyi komoly küzdelem után lenne kötelező pihiköröd, az teljesen reális. Viszont hogy két csapás után (magas kitartással 5) kifulladj, ez olyan fura. Szóval, valamit ezzel is változtatni kéne.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél pihen | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu pihen |
ellenfelet nem duplázod le:
Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél pihen | Shu támad | Ellenfél támad | Shu pihen |
Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél pihen | Shu pihen |
A bossharcos újítást azért érzem jogosnak, mert a boss (az ellenfél játékossal ellentétben) NEM pihen. És az, hogy egy harc általában nem tart el 5-10-15 körökig, az még nem jelenti azt, hogy esetleg egy hosszabb küzdelembe a kitartás nem értékelődne fel.
Ez van, a Gyorsi, Erő, Írányitás, FK és a spec a gyors, rövid harcoknál számítanak igazán. Míg az élet, Kitartás és az FK (ezt itt is megemlítem, mert szerintem mindkét esetben fontos [bár ez eléggé szubjektiv hozzáállás a részemről]) a lassú, sokáig tartó, önhealelős ellenfelek elleni küzdelemben válhat majd nagyon hasznossá. (Nagyrészt ezért is van gyógyulást gátló képim, hogy az alacsony kitartásból jövő hátrányomat némileg kiegyenlítsem)
már kilenc kör esetén is háromszor annyit pihen a kitartással leduplázott ellenfeled, mint te, és ez a körök számável növekedve exponenciálisan növekszik.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Cearso írta:dolgok
A kiegészítéssel csak azt bizonyítottad, hogy teljesen mindegy, hogy kétszeres, csak több, vagy egyenlő a stat, nem jelent többlettámadást.
Az önhealelő ellenfeleknél pedig vedd figyelembe, hogy az ilyen képik nemrég lettek nerfelve. Nem nagyon szoktak a harcok olyan hosszan tartani, a küzdőtér utolsó oldalát megnézve, mindösszesen két olyan harc van, ami három oldalt töltött be.
Az önhealelő ellenfeleknél pedig vedd figyelembe, hogy az ilyen képik nemrég lettek nerfelve. Nem nagyon szoktak a harcok olyan hosszan tartani, a küzdőtér utolsó oldalát megnézve, mindösszesen két olyan harc van, ami három oldalt töltött be.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Tudtommal a KT-kat nem kötelező a küzdelmek rendszere szerint játszani, tehát ezt nem fogadom el érvnek. (3 oldal egyébként is legalább 15 kör, míg én 9 körre már azt mondtam, hogy a dupla kitartás felértékelődik)
A kétszeres FK és SP sem jelent többlettámadást. Csak nagyobb találati esélyt.
És a kitartás duplázása igenis azt jelenti, hogy az ellenfeled kevesebbszer támad, tehát kevesebb sebzést kell elszenvedned. Már a harmadik körben nagyon nagy előnyöd lehet azzal, hogy az ellenfeled nem tudott támadni [se képességet/itemet használni]. Az új, egyre erősebb potikkal/mérgekkel, egy kihagyott kör egyébként is nagyon sokat jelenthet.
A kétszeres FK és SP sem jelent többlettámadást. Csak nagyobb találati esélyt.
És a kitartás duplázása igenis azt jelenti, hogy az ellenfeled kevesebbszer támad, tehát kevesebb sebzést kell elszenvedned. Már a harmadik körben nagyon nagy előnyöd lehet azzal, hogy az ellenfeled nem tudott támadni [se képességet/itemet használni]. Az új, egyre erősebb potikkal/mérgekkel, egy kihagyott kör egyébként is nagyon sokat jelenthet.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
A kt-kat nem, de az arénát igen... amúgy, miért is fontos ez? Shu javasolt valamit, ami kicsit erősítené egy adott stat jelentőségét, ennek semmi köze az oldal kötelező és nem kötelező elemeihez; a javaslat csupán magát a játékot akarná az előzőeknél jobban kiegyensúlyozni.
A spec jelentőségét küzdelmekben gyengítették, az FK jelentősége egy kicsit nőtt; folyamatosan vannak apróbb javítgatások, ez is egy ilyesmi lenne, és szerintem abszolút jogos. A harcok nem szoktak eltartani addig, hogy egy dupla kitartás jelentős előnyhöz juttasson, s amit te mondasz, hogy már a harmadik körben pihen az ellenfeled, sem számít, hiszen te meg a negyedik körben pihensz pl, ahol az ellenfeled tudja meglépni azokat, amiket az előző körben te tudtál, és te veszítesz támadást, azelőtt meg ő veszített. Én amúgy visszatenném a régi rendszert, a kétszeres kitartás érjen jóval több pihenőkört harcokban.
Vagy egy olyasmit, hogy építő jellegű dolgot is írjak, hogy az első pihenőig a fele akkora kitartással rendelkező pihenjen a harmadik körében, ahogy eddig, utána viszont már minden második körében, ahogy anno volt. Én a biztos találatot nem tenném bele, azt döntse el az FK, az ellenfeled is elcsúszhat vagy félrevághat, még akkor is, ha te helyben vagy.
A spec jelentőségét küzdelmekben gyengítették, az FK jelentősége egy kicsit nőtt; folyamatosan vannak apróbb javítgatások, ez is egy ilyesmi lenne, és szerintem abszolút jogos. A harcok nem szoktak eltartani addig, hogy egy dupla kitartás jelentős előnyhöz juttasson, s amit te mondasz, hogy már a harmadik körben pihen az ellenfeled, sem számít, hiszen te meg a negyedik körben pihensz pl, ahol az ellenfeled tudja meglépni azokat, amiket az előző körben te tudtál, és te veszítesz támadást, azelőtt meg ő veszített. Én amúgy visszatenném a régi rendszert, a kétszeres kitartás érjen jóval több pihenőkört harcokban.
Vagy egy olyasmit, hogy építő jellegű dolgot is írjak, hogy az első pihenőig a fele akkora kitartással rendelkező pihenjen a harmadik körében, ahogy eddig, utána viszont már minden második körében, ahogy anno volt. Én a biztos találatot nem tenném bele, azt döntse el az FK, az ellenfeled is elcsúszhat vagy félrevághat, még akkor is, ha te helyben vagy.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Cearso írta:És a kitartás duplázása igenis azt jelenti, hogy az ellenfeled kevesebbszer támad, tehát kevesebb sebzést kell elszenvedned.
Én is ezt mondom, de a fenti példával már mindketten bizonyítottuk, hogy ez nem hosszú játékok esetében jelenleg nem így van, míg a többi stat pozitívumához nem szükséges két kritérium (legyen kétszeres és még hosszú is legyen a játék), valamint az amit kapsz a kétszerezésért a többi statoknál véleményem szerint még így is értékesebb.
Az okosok majd eldöntik, leírtam amit le szerettem volna, csak magamat tudnám ismételni.
Az okosok majd eldöntik, leírtam amit le szerettem volna, csak magamat tudnám ismételni.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Több variáción gondolkozok, de segítségetek kérem ezzel kapcsolatban.
Az egyik, hogy gyakrabb pihenőkörök (ami már mellesleg át lett javítva, mert nem tetszett sokaknak).
A másik, hogy minden pihenőkör után (csak PvP-ben) valami hátrány érné a karit. Esetleg fáradtság (fatigue). Ennek hátránya lehet, hogy tovább bonyolódik az egész rendszer.
A harmadik pedig, hogy hagyjuk úgy, ahogy.
Az egyik, hogy gyakrabb pihenőkörök (ami már mellesleg át lett javítva, mert nem tetszett sokaknak).
A másik, hogy minden pihenőkör után (csak PvP-ben) valami hátrány érné a karit. Esetleg fáradtság (fatigue). Ennek hátránya lehet, hogy tovább bonyolódik az egész rendszer.
A harmadik pedig, hogy hagyjuk úgy, ahogy.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Az egyik, hogy gyakrabb pihenőkörök...
Erre szavazok, ezzel ugyanannyit kéne számolni mint most, és megoldódna a gond. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szóval nem lennénk sokkal közelebb a megoldáshoz.Kayaba Akihiko írta: (ami már mellesleg át lett javítva, mert nem tetszett sokaknak).
És ezzel a körtiltó itemek nagyon durván felerősődnének. (Képzeld el, ellenfél támad egyszer, majd pihen, majd tilto a körét, és ismét pihen.) Szerintem ezzel a Kitartás szerepe TÚL nagy lenne.
A kétszeres FK-nál és Specnél még van esélyed, hogy az ellenfél ront valamit, vagy rosszat dob (kicsi, de VAN). De ha egyszerűen nem tudsz csinálni semmit se csak minden negyedik körben, az eléggé irritáló lehet. (Hisz a kört tiltó kristályok minden negyedik körben biztosan müködhetnek. (és ezekből nem csak egy van)), és most már itt van a Ritmus poti is, (ami rejtve ugyan) szintén kört vesz el az ellentől.
Ebben az esetben valahogy így nézne ki a küzdelem (az én szemszögemből):
támadok, ellenfél támad,
pihenek, ellenfél támad, kört kiüt.
pihenek (körkiütés miatt), ellenfél támad.
pihenek, ellenfél pihen.
támadok (és közben eltelt három kör, anélkül, hogy bele tudtam volna szólni az ellenfél cselekvéseibe (ha nem tévedek a kört tiltó itemeket is emiatt balanszolták)), és ez a ciklus folytatódik, akármit is csinálok abban az egy szem támadási körömben.
Zárójeles megj.: Azt mondjátok, hogy én is használjak kört kiütő itemet? Nem érné meg, hisz az ellenfelem a pihiköröm után mindenképp tudni fog támadni, és legalább minden második támadásomat kontrollálni.
VBP? tudtommal az tiltva van arénán.
A Shu által támogatott megoldást (játéktechnikai okok miatt, nem azért mert nekem nem jó) NEM támogatom.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Most akkor legyen már tisztázva, hogy a körtiltó itemek tolják-e a pihikört vagy sem. >< Logikusan kört vesznek el, tehát úgy kellene lennie, ahogy Cear írja, hogy a paralizált körben is megy le a pihiszámlálóból, de hallottam már más kijátszásokat is, így most .
Visszatérve a témához, én KA második megoldását pártolom, mert a minden második körben való pihenés gázos, a minden harmadikban lévő meg nem igazán befolyásolja a harcokat. Továbbra is tartom az álláspontom, hogy az első pihi után legyen levéve minden 3.-ról minden 2.-ra a dolog; vagy másik megoldásként a dupla kitartással rendelkező jk pihenjen csupán minden 6. körében, a fele annyival rendelkező meg minden 3.-ban. Illetve olyasmit is el tudnék képzelni, hogy ha háromszoros stb a kitartás, akkor a magasabb kitartással rendelkező jk kihagyhasson egy pihikört, ha négyszeres akkor kettőt stb. Minden más statban számít a lekétszerezés, a kitartásnál is meg kéne ezt lépni, játéktechnikai okok miatt
Visszatérve a témához, én KA második megoldását pártolom, mert a minden második körben való pihenés gázos, a minden harmadikban lévő meg nem igazán befolyásolja a harcokat. Továbbra is tartom az álláspontom, hogy az első pihi után legyen levéve minden 3.-ról minden 2.-ra a dolog; vagy másik megoldásként a dupla kitartással rendelkező jk pihenjen csupán minden 6. körében, a fele annyival rendelkező meg minden 3.-ban. Illetve olyasmit is el tudnék képzelni, hogy ha háromszoros stb a kitartás, akkor a magasabb kitartással rendelkező jk kihagyhasson egy pihikört, ha négyszeres akkor kettőt stb. Minden más statban számít a lekétszerezés, a kitartásnál is meg kéne ezt lépni, játéktechnikai okok miatt
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Rendben, nem támogatod, de mi a te javaslatod? Jelenleg van egy stat, amire csak akkor éri meg pontozni, HA elhúzod a meccset és/vagy bénító itemek vannak nálad. Semelyik más stat nem követel meg más feltételeket a pozitív hatásához.
Spec kétszerezés: Már az első körben aktív, hisz az ellenfél csak ötöstől talál, te pedig háromtól.
FK kétszerezés: Már az első körben aktív, nagyon kicsi az esélyed arra, hogy nem találsz és az ellenfél is nehezebben talál el a saját körében.
Gyorsaság kétszerezés: Már az első körben aktív, több támadást tesz lehetővé.
Kitartás kétszerezés: A kilencedik kör után "felértékelődik", és/vagy legyenek nálad bizonyos itemek.
Ha egy körödben nem csinálsz semmit, akkor nem megy tovább a számláló.
Spec kétszerezés: Már az első körben aktív, hisz az ellenfél csak ötöstől talál, te pedig háromtól.
FK kétszerezés: Már az első körben aktív, nagyon kicsi az esélyed arra, hogy nem találsz és az ellenfél is nehezebben talál el a saját körében.
Gyorsaság kétszerezés: Már az első körben aktív, több támadást tesz lehetővé.
Kitartás kétszerezés: A kilencedik kör után "felértékelődik", és/vagy legyenek nálad bizonyos itemek.
Hina
Ha egy körödben nem csinálsz semmit, akkor nem megy tovább a számláló.
Ellenfél támad | Shu támad & bénít | Ellenfél nem csinál semmit | Shu támad | Ellenfél támad | Shu támad | Ellenfél pihen | Shu támad | Ellenfél támad | Shu pihen |
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Támogat, de csak abban az esetben, ha a mostani pihikörök száma nem változik.Hinari írta:Illetve olyasmit is el tudnék képzelni, hogy ha háromszoros stb a kitartás, akkor a magasabb kitartással rendelkező jk kihagyhasson egy pihikört, ha négyszeres akkor kettőt stb.
Shu le lett beszélve, a kör tiltó itemek, nem úgy müködnek, mintha nem csináltál volna semmit, hanem elveszik a támadásodat, és ezért nő a pihid is. (A mi arénánknál még kérdéses volt a helyzet, utána lett lebeszélve a dolog.)
A hozzászólást Cearso összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Ápr. 15 2015, 09:16-kor.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Mért kell mindennek az első körben azonnal hatással lennie a küzdelemre? Az FK, spec, azonnal (és nem biztosan) kihat, a kitartás később, de BIZTOSAN ki fog hatni a küzdelemre.Shukaku írta:Rendben, nem támogatod, de mi a te javaslatod? Jelenleg van egy stat, amire csak akkor éri meg pontozni, HA elhúzod a meccset és/vagy bénító itemek vannak nálad. Semelyik más stat nem követel meg más feltételeket a pozitív hatásához.
A javaslatom meg lásd eggyel fentebb. Vagy hagyjuk az egészet úgy, ahogy van.
A hozzászólást Cearso összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Ápr. 15 2015, 09:19-kor.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Cearso írta:Shu le lett beszélve, a kör tiltó itemek, nem úgy müködnek, mintha nem csináltál volna semmit, hanem elveszik a támadásodat, és ezért nő a pihid is.
Kivel lett lebeszélve? Silverrel való KT során mondta Klein, hogy ez így van, és KA-val is megbeszélte... itt a link.
Nem kell mindennek az első körben, de ne mondd azt, hogy te azért nem pontoztál a kitartásra, mert az egyébként fontos, de te így építed a karit.
Mindannyian tudjuk, hogy ez jelenleg egy elhanyagolható stat. Szeretném, ha nem így lenne. Malcinál is megvan a hátránya annak, hogy ő nem pontoz specre. Nem tartom fairnek, hogy más statnál ez ne így legyen.
Hinari ötlete meg tetszik.
Nem kell mindennek az első körben, de ne mondd azt, hogy te azért nem pontoztál a kitartásra, mert az egyébként fontos, de te így építed a karit.
Mindannyian tudjuk, hogy ez jelenleg egy elhanyagolható stat. Szeretném, ha nem így lenne. Malcinál is megvan a hátránya annak, hogy ő nem pontoz specre. Nem tartom fairnek, hogy más statnál ez ne így legyen.
Hinari ötlete meg tetszik.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
öhhm.... Tachival, erről most őt kérdezd, hogy mért hoz ellentétes döntéseket.Shukaku írta:Kivel lett lebeszélve?
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Nekem az is megfordult a fejemben, hogy ki is lehetne venni ezt a statot. xD Pihikörözés meg bizonyos itemekkel van. De ez már nagyon extrém lenne, és nem hiszem, hogy lesz támogatója.
Hinari ötlete nekem is tetszik. *.* Szerintem jó megoldás lenne. Főleg, mivel az itemek által okozott kényszerpihikre nincs ez igazán hatással. (ha elalszol egy méreg miatt, akkor úgyis elalszol, hiába nagy a kitartásod)
Apropó, méreg. Vagy... és vagy (ez esetben a többi sztornó) méregellenállást jelezhetne. Végtére is, mégis csak kitartás. Magas kitartással nagyobb eséllyel állsz ellen mérgeknek (de így sem biztosan). Ez esetben viszont maradnia kell a mostani rendszernek a pihiköröket illetően, másképpen nagyon nehéz lenne. És a mérgeknek sem lenne meg az a tulajdonságuk, hogy biztosan hatnak, inkább csak nagy valószínűséggel.
Hinari ötlete nekem is tetszik. *.* Szerintem jó megoldás lenne. Főleg, mivel az itemek által okozott kényszerpihikre nincs ez igazán hatással. (ha elalszol egy méreg miatt, akkor úgyis elalszol, hiába nagy a kitartásod)
Apropó, méreg. Vagy... és vagy (ez esetben a többi sztornó) méregellenállást jelezhetne. Végtére is, mégis csak kitartás. Magas kitartással nagyobb eséllyel állsz ellen mérgeknek (de így sem biztosan). Ez esetben viszont maradnia kell a mostani rendszernek a pihiköröket illetően, másképpen nagyon nehéz lenne. És a mérgeknek sem lenne meg az a tulajdonságuk, hogy biztosan hatnak, inkább csak nagy valószínűséggel.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Cearso írta:öhhm.... Tachival, erről most őt kérdezd, hogy mért hoz ellentétes döntéseket.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
27 / 39 oldal • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 39
27 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.