Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
33 / 39 oldal
33 / 39 oldal • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 39
Re: Javaslatok
Asuka írta:...hanem mert a francnak van kedve ilyen büntetéseket elszenvedni olyan dolgokért, amik lehet, nem is az ő hibájuk. (más user figyelmetlensége, mesélői trehányság, vagy egyszerűen csak egy rossz kockadobás)
Ez pedig egyszerű mesélői kérdés. Egy jó mesélő meg tudja oldani, hogy a kari a hibáinak és a tűréshatárának megfelelő büntetést kapjon. Klein csinálja ezt nagyon ügyesen. Isten mindenkire annyi terhet tesz, amennyit elbír.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Shukaku írta:Nem lehet olyan karit hozni, akit tényleg megviselnék a dolgok, ha egy picit is odafigyel a világra, mert egyszerűen nevetségessé válik. Vagy nagyon bénának kell lennie a karinak, ami ugye megoldható, ha valaki ilyen karit akar hozni, vagy useresen belenyúlni, hogy valós veszélybe kerüljön. Egy kompetens kari ha figyeli a dolgok folyását, akkor soha nem fog félni, mert nincs oka rá. Az ilyen karik usereinél már mind azt látom, hogy karit kell erőszakolni, vagy direkt kihagyni egy csomó dologból, és nem informálni róla ahhoz, hogy megmaradhasson a jelleme.
Nah emberek, akik frontosok, Hinával értenek egyet, akik nem frontosok, azok KA val, érdekes.... (persze vannak árnyalatnyi eltérések)
Ezt Shutól azért emeltem ki, mert fontos!
Én Alt úgy alkottam meg, hogy megnéztem az animét, és annak alapján fogtam bele a jellemébe. Al még mindig az anime alapján játszódó halálos mmoban él, nem úgy mint Shu... ( és ezért meg is kapja a magáét, hogy nyuszi, nem beszélve arról, hogy user is, hogy nyuszi a karija )
...és nem tudom, hogy ez user/az admin(ok)/mesélők/maga az oldal szerkezete/ az anime és az frpg közti különbség,/ vagy az eltérő elvárások (valljuk be, az animétől mást vártunk, mint az oldaltól, nem de? ) e a felelős, és hogy ez baj e...
Sztem!! Könnyen ki lehetne játszani, hogy az anime halálos játékában élnek a karik, HA nem lenének olyanok, akik kész akarva vagy véletlenek és véletlenek folytán ki"logikázzák" hogy semmi baj sem történhet.... sztem ez is mint minden, csak hozzáállás kérdése....
De ha már mindent hűű de észre vesz a kari, mert Sherlock Holmes és Columbo veszett el benne, ( mindben! ) akkor sem az a megoldás, hogy játéktechnikai fogásokkal nehezítsük meg a kari életét, ami valljuk be, megint csak "játékosítja" az oldalt és egy cseppet sem viszi előrébb a régi "animés halálos-játék" élményhez....
Tehát, én is hiányolom azt az érzést, amit Yuuki, és pont ezért
vagyok ellene KA ötletének.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Halász Alex írta:...mert Sherlock Holmes és Columbo veszett el benne, ( mindben! ) akkor sem az a megoldás, hogy játéktechnikai fogásokkal nehezítsük meg a kari életét, ami valljuk be, megint csak "játékosítja" az oldalt és egy cseppet sem viszi előrébb a régi "animés halálos-játék" élményhez....
Tehát, én is hiányolom azt az érzést, amit Yuuki, és pont ezért
vagyok ellene KA ötletének.
Hát nem tudom, hogy miért kell itt Sherlocknak lenni... jelenleg Shut csak Timidus tartja vissza attól, hogy belibbenjen a bossterembe egy fürdőruciban, hogy megmutassa, hogy itt nincs mitől félni, mert úgysem hal meg senki. Én pont azt a felét nem értem, hogy hogyan nincs jó pár egyébként okos karinak annyi common sense pontja, hogy észrevegye ezeket. A levezetésedet bár nem értem, azt viszont igen, hogy ezt a javaslatod ellenzed, oké, ez érthető is, de akkor ajánlj valami mást.
Halász Alex írta:Sztem!! Könnyen ki lehetne játszani, hogy az anime halálos játékában élnek a karik, HA nem lenének olyanok, akik kész akarva vagy véletlenek és véletlenek folytán ki"logikázzák" hogy semmi baj sem történhet.... sztem ez is mint minden, csak hozzáállás kérdése....
Ezt pedig a lehető legerőteljesebben ellenzem. Más karijába belenyúlni, és agymosni csak azért, mert a világot nem a világ koncepciója szerint alakítottuk barbárság. Másrészt Shu ezt az egész elméletet Ozirisz miatt alkotta meg *mutogat a másikra* és egyébként sincs egyedül. Nem megláttatni a karikkal, hogy milyen a világ azért, hogy olyan legyen, amilyennek mi elgondoltuk... valóban, a hatalom abban rejlik, hogy az emberi lelkeket darabokra tépjük, s aztán olyan új alakba rakjuk össze, amilyenbe akarjuk. :3
A hozzászólást Shukaku összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Júl. 07 2015, 15:49-kor.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Amúgy meg szerintem egy ilyen helyzetet vita helyett, szavazással kellene megvitatni, mivel biztos akad akinek meg van a véleménye de inkább nem ír ide, és így ők hiába aktív játékosok a véleményük kimarad a dologból. És a multi elkerülését, valami ip cím figyeléssel vagy korlátozással (csak egy ip) lehetne korrigálni.
És a pontvesztés ötletét támogatom.
És a pontvesztés ötletét támogatom.
Ayse- Harcos
- Hozzászólások száma : 420
Join date : 2014. Feb. 20.
Tartózkodási hely : Mögötted. :P
Karakterlap
Szint: 19
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Én viszont... nem És egy okból:
(Egy elég önzőből)
Én azon userek közé tartozom, akiknek a memóriája kábé mint az aranyhalé. Jéé, de szép virágcserép! *tesz egy kört* Jéé, de szép virágcserép!
Ideje viszont nincs arra, hogy újra meg újra elolvasson ki tudja hány oldalnyi szöveget ahhoz, hogy a karija megfelelően tudjon reagálni. Ezt néha Shu is érzékeli a halászaton épp Ezért Chan is egy bamba és feledékeny, főleg, ha harcról van szó, és jobb szeret csak arra reagálni, ami őt érinti, mert, én legalábbis ezt úgy magyarázom meg, "multitaskingra képtelen". Ebben még hasonlít is userre
Tehát: ha az aktuális parancsnok nem mond neki semmit, akkor aszerint cselekszik, amit legjobbnak lát, ezt pedig az utolsó két-három reagból szoktam épp kikövetkeztetni userileg.
Parancsnokolást is ezért nem fogok soha vállalni. Chan örömmel megtenné, de usernek nincs rá elég ideje, úgy meg garantált az ismételt bukás
Meg hát ismertek egy kicsit, milyen vagyok. Mikor parancsnokként elbuktam egy bosson, azt is úgy a szívemre vettem, hogy... nagyon >.>; Ha csak azért, mert mondjuk munka után kimerülten nem emlékeztem valamire egy két oldallal ezelőtti reagból, kiesne valaki a bosson, elveszítve egy pontot is... úgy userileg nem akarok bossolni, de a karijaim mennének, mert ők bíznak magukban... ergo: karaktererőszakolás
Miattam pedig valljuk be, rengetegen kiestek már
(Egy elég önzőből)
Én azon userek közé tartozom, akiknek a memóriája kábé mint az aranyhalé. Jéé, de szép virágcserép! *tesz egy kört* Jéé, de szép virágcserép!
Ideje viszont nincs arra, hogy újra meg újra elolvasson ki tudja hány oldalnyi szöveget ahhoz, hogy a karija megfelelően tudjon reagálni. Ezt néha Shu is érzékeli a halászaton épp Ezért Chan is egy bamba és feledékeny, főleg, ha harcról van szó, és jobb szeret csak arra reagálni, ami őt érinti, mert, én legalábbis ezt úgy magyarázom meg, "multitaskingra képtelen". Ebben még hasonlít is userre
Tehát: ha az aktuális parancsnok nem mond neki semmit, akkor aszerint cselekszik, amit legjobbnak lát, ezt pedig az utolsó két-három reagból szoktam épp kikövetkeztetni userileg.
Parancsnokolást is ezért nem fogok soha vállalni. Chan örömmel megtenné, de usernek nincs rá elég ideje, úgy meg garantált az ismételt bukás
Meg hát ismertek egy kicsit, milyen vagyok. Mikor parancsnokként elbuktam egy bosson, azt is úgy a szívemre vettem, hogy... nagyon >.>; Ha csak azért, mert mondjuk munka után kimerülten nem emlékeztem valamire egy két oldallal ezelőtti reagból, kiesne valaki a bosson, elveszítve egy pontot is... úgy userileg nem akarok bossolni, de a karijaim mennének, mert ők bíznak magukban... ergo: karaktererőszakolás
Miattam pedig valljuk be, rengetegen kiestek már
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
és akkor megszólal a fekete bárány
azt hittem, az éhezők viadalán is volt ingyen burok adva, de megint csak tévedtem
és ezek szerint beletenyereltem az egyetlen esetbe
SRY
ÉS AKKOR a jöjjön akifestős kifejtős:
A kemény munkával és rengeteg idő belefektetésével felépített karaktereink
MEGHALNÁNAK az animés SAO-ban. Ott nincs burok, meg semmi hasonló
Vagy enged a játék kiteleportálni, vagy nem (alacsony szinteken még simán)
És lehet hogy enged, de egy kiemelkedően nagy sérülésbe belehal
Az ottani Bossok nem furfangosak és nincsenek facepalmra késztető dolgaik, mint a vizen futkározó tigrisek akik automatikusan a hátukra vesznek és hasonlók
Az ottani bossok különböző támadási mintákkal rendelkeznek, ezek váltakozása adja a kihívást.
De ha már avatgard bossok vannak és burok, akkor legalább a burok használatkor ne veszítsen rajta a karakter, ez egyáltalán meg se fordult a fejemben és egyáltalán nem tudom támogatni
amire KA nem tért ki: a hogyan lehet visszaszerezni az elvesztett pontokat, pedig szerintem ez fontos lenne, hogy legyen lehetőség és ne legyen teljesen 100%-osan maradandó a veszteség
Így is az van, hogy aki a játék legeleje óta bossol, az már +20 ponttal többel rendelkezik, ami kapásból +4 szint... szóval... és ez pontkülönbség beli olló pedig csak egyre nyilni fog, az visszafordíthatatlan pontvesztés pedig egyenesen megöli a játékos kedvét
A burok pedig DRÁGA. Nem tett semmi jót az áremelés, csak azt értük el, hogy a kereskedős céhek és a több száz aranyat profitáló gyártókon kivül mindenkit kizsebel a dolog, ha szeretne részt venni boss harcon, ami az egyik legmeghatározóbb része a játéknak
A másik amit Alex ír: én is hasonlóan játszom, leszámítva, hogy Daneenál befigyel a Mátrixos, ha akarom figyelmen kivül hagyom a csúnya képzelt kintről hozott reflexeimet, mint a fulladás, fájdalom és társai
De attól még nagyon is halálosnak veszi a játékot, igyekszem az anime/LN szellemében játszani, akármennyire is erőltetve van az alternatív, majdnem mindent átíró játék itt a fórumon
Ja és ami lemaradt, de volt már említve:
Bármennyire is KA egyetlen szórakozása a Bossharc,
a bossharc sietetése és annak csimborasszója, a npc céhhel történő leüttetése
az a játékosaiknak szerintem max NEGATÍV ÉLMÉNY
csak had próbálkozzunk addig, amíg nem sikerül, és ha szünetel hát szüntetel
Nem azért játszunk, hogy gyorsan elérjük a 100. szinten a főbosst, az csak a karaktereink célja, nem a játékosoké
Szerintem mindenki nevében beszélek, amikor ezt írom.
Lehet hogy nekünk SOKKAL több időbe telik mint Kiritóéknak, de akkor ennyi.
A KOB-ra se ment rá egy ismeretlen dúsgazdag szupermanekből álló céh, hogy, "fiúk, innentől átvesszük"
márpedig a KOB és többi állandó bossoló céh itt mi, a játékosok alkotta frontos gárda vagyunk/vagytok, nem a Sayonara...
azt hittem, az éhezők viadalán is volt ingyen burok adva, de megint csak tévedtem
és ezek szerint beletenyereltem az egyetlen esetbe
SRY
ÉS AKKOR a jöjjön a
A kemény munkával és rengeteg idő belefektetésével felépített karaktereink
MEGHALNÁNAK az animés SAO-ban. Ott nincs burok, meg semmi hasonló
Vagy enged a játék kiteleportálni, vagy nem (alacsony szinteken még simán)
És lehet hogy enged, de egy kiemelkedően nagy sérülésbe belehal
Az ottani Bossok nem furfangosak és nincsenek facepalmra késztető dolgaik, mint a vizen futkározó tigrisek akik automatikusan a hátukra vesznek és hasonlók
Az ottani bossok különböző támadási mintákkal rendelkeznek, ezek váltakozása adja a kihívást.
De ha már avatgard bossok vannak és burok, akkor legalább a burok használatkor ne veszítsen rajta a karakter, ez egyáltalán meg se fordult a fejemben és egyáltalán nem tudom támogatni
amire KA nem tért ki: a hogyan lehet visszaszerezni az elvesztett pontokat, pedig szerintem ez fontos lenne, hogy legyen lehetőség és ne legyen teljesen 100%-osan maradandó a veszteség
Így is az van, hogy aki a játék legeleje óta bossol, az már +20 ponttal többel rendelkezik, ami kapásból +4 szint... szóval... és ez pontkülönbség beli olló pedig csak egyre nyilni fog, az visszafordíthatatlan pontvesztés pedig egyenesen megöli a játékos kedvét
A burok pedig DRÁGA. Nem tett semmi jót az áremelés, csak azt értük el, hogy a kereskedős céhek és a több száz aranyat profitáló gyártókon kivül mindenkit kizsebel a dolog, ha szeretne részt venni boss harcon, ami az egyik legmeghatározóbb része a játéknak
A másik amit Alex ír: én is hasonlóan játszom, leszámítva, hogy Daneenál befigyel a Mátrixos, ha akarom figyelmen kivül hagyom a csúnya képzelt kintről hozott reflexeimet, mint a fulladás, fájdalom és társai
De attól még nagyon is halálosnak veszi a játékot, igyekszem az anime/LN szellemében játszani, akármennyire is erőltetve van az alternatív, majdnem mindent átíró játék itt a fórumon
Ja és ami lemaradt, de volt már említve:
Bármennyire is KA egyetlen szórakozása a Bossharc,
a bossharc sietetése és annak csimborasszója, a npc céhhel történő leüttetése
az a játékosaiknak szerintem max NEGATÍV ÉLMÉNY
csak had próbálkozzunk addig, amíg nem sikerül, és ha szünetel hát szüntetel
Nem azért játszunk, hogy gyorsan elérjük a 100. szinten a főbosst, az csak a karaktereink célja, nem a játékosoké
Szerintem mindenki nevében beszélek, amikor ezt írom.
Lehet hogy nekünk SOKKAL több időbe telik mint Kiritóéknak, de akkor ennyi.
A KOB-ra se ment rá egy ismeretlen dúsgazdag szupermanekből álló céh, hogy, "fiúk, innentől átvesszük"
márpedig a KOB és többi állandó bossoló céh itt mi, a játékosok alkotta frontos gárda vagyunk/vagytok, nem a Sayonara...
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Danee írta:amire KA nem tért ki: a hogyan lehet visszaszerezni az elvesztett pontokat...
A burok pedig DRÁGA.
Bármennyire is KA egyetlen szórakozása a Bossharc,
a bossharc sietetése és annak csimborasszója, a npc céhhel történő leüttetése
az a játékosaiknak szerintem max NEGATÍV ÉLMÉNY
csak had próbálkozzunk addig, amíg nem sikerül, és ha szünetel hát szüntetel
Nem azért játszunk, hogy gyorsan elérjük a 100. szinten a főbosst, az csak a karaktereink célja, nem a játékosoké
Amíg nem fogadjuk el, hogy ez szükséges, addig felesleges a visszaszerzéséről beszélni. Lényeg, hogy legyen visszaszerezhető, elérhető módon, ne pedig csak plusz teher legyen.
A Burok csak természetes személyeknek drága, ha működne a Bossölő alapítvány ilyenre is, és a hatalmas vagyonnal rendelkező céhek és emberek ezt támogatnák, hiszen legfőbb cél a kijutás, akkor nem lenne annyira drága.
Az uccsóval viszont minden tekintetben egyetértek. KA alkothatna egy játékos karaktert, hogy meglássa, milyen is az élet Aincradban. :3
A Burok csak természetes személyeknek drága, ha működne a Bossölő alapítvány ilyenre is, és a hatalmas vagyonnal rendelkező céhek és emberek ezt támogatnák, hiszen legfőbb cél a kijutás, akkor nem lenne annyira drága.
Az uccsóval viszont minden tekintetben egyetértek. KA alkothatna egy játékos karaktert, hogy meglássa, milyen is az élet Aincradban. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Egyet értek Daneeval, de sajnos anno amikor kezdtem a bossokat nem tudtam semmit sem kitalálni a támadási mintákhoz így maradt a rendszer.
A bossokat pedig azért siettetem, mert így is lassúak. Amúgy meg a Sayonara még egyszer sem ütött le bosst, IC játékosok nem tapasztaltak még ilyet, tehát nem értem az ezzel kapcsolatos fennakadást.
És tudtommal az utóbbi bossok nagyon szépen ki lettek játszva, hagytam amennyit tudtam és bocsánat, hogy nem vagyok tökéletes és ragaszkodom hozzá, hogy haladjanak. Ha valaki lassú KA játékra vár, ahol mindenkit megvárok, az jelentkezzen egy küldetésemre, élő példa a kutas, ahol mindenkit megvártam, még ha hónapos körök is voltak.
A pontlevonós ötlet visszavonva, de máskor kissé lightosabban az overkillel, mert nem tesz jót kicsi, gonosz szívemnek.
A bossokat pedig azért siettetem, mert így is lassúak. Amúgy meg a Sayonara még egyszer sem ütött le bosst, IC játékosok nem tapasztaltak még ilyet, tehát nem értem az ezzel kapcsolatos fennakadást.
És tudtommal az utóbbi bossok nagyon szépen ki lettek játszva, hagytam amennyit tudtam és bocsánat, hogy nem vagyok tökéletes és ragaszkodom hozzá, hogy haladjanak. Ha valaki lassú KA játékra vár, ahol mindenkit megvárok, az jelentkezzen egy küldetésemre, élő példa a kutas, ahol mindenkit megvártam, még ha hónapos körök is voltak.
A pontlevonós ötlet visszavonva, de máskor kissé lightosabban az overkillel, mert nem tesz jót kicsi, gonosz szívemnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Akkor én s tennék egy javaslatot a témára. Arra gondoltam lehetne az, hogy ugye a burok megvédi a használot de megöl egy másik játékost valahol máshol (njk vagy egy olyan jk-t akinek nem lett kijatszva a halála). Így a karink nincs veszélybe de megmarad a gyilkos játék illúziója
A hozzászólást Kurokawa Yuuki összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Júl. 08 2015, 06:59-kor.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Akkor én s tennék egy javaslatot a témára. Arra gondoltam lehetne az, hogy ugye a burok megvédi a használot de megöl egy másik játékost valahol máshol (njk vagy egy olyan jk-t akinek nem lett kijatszva a hála). Így a karink nincs veszélybe de megmarad a gyilkos játék illúziója
Ez gonosz. Nagyon gonosz. Nem a saját magad életét veszélyezteted, hanem egy ártatlan ismeretlenét, vagy akár az éppen nem a Bosson lévő legjobb barátodét, és jöhetnek majd az eltűnő játékosokra a conteok, hogy melyik frontos halála miatt haltak meg. Imádom! <3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ez nekem is tetszik. Főleg, ha kiderülne, hogy eddig is így működött. *.* Micsoda drámák mennének! *-*
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Határozottan elutasítva!
Eddig csak Shukaku járt rá a frontosokra nyavalyogni ic, ( ooc meg minden a frontosok ellen van, kezdve az ooc siettetést, mintha ez kompenzáció lenne azért, mert kaptak pár pontot a bossokért), most már ic is legyen mindenki szemében gonosz dolog a kijutás!!!
Teszem hozzá, hogy eredetileg Kayaba Akihiko AZT AKARTA, HOGY VIGYÉK KI A JÁTÉKÁT!
Egy ilyen húzással nem ezt érné el, hanem a teljes apátiát....
Ha ezt valaha is bevezeti KA, akkor inkább üsse le a bosst a Sayonara!!
- őszinte és mély felháborodással, az összes kari és usere. ~
Eddig csak Shukaku járt rá a frontosokra nyavalyogni ic, ( ooc meg minden a frontosok ellen van, kezdve az ooc siettetést, mintha ez kompenzáció lenne azért, mert kaptak pár pontot a bossokért), most már ic is legyen mindenki szemében gonosz dolog a kijutás!!!
Teszem hozzá, hogy eredetileg Kayaba Akihiko AZT AKARTA, HOGY VIGYÉK KI A JÁTÉKÁT!
Egy ilyen húzással nem ezt érné el, hanem a teljes apátiát....
Ha ezt valaha is bevezeti KA, akkor inkább üsse le a bosst a Sayonara!!
- őszinte és mély felháborodással, az összes kari és usere. ~
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Nem kötelező a burok használata. . Viszont az, hogy semmi következménye a boss halálnak vicc. Ennyi erővel szüntessuk meg az egész halálos játék dolgot. Az embereket kijutatták a sao tovább él és boldogan játszhat meg szórakozhat közben pedig nézheti az én kicsi pónimat, hogy gyermeteg lelke ne sérüljön
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Van következménye, 500 aranyért tudsz új életet venni És azt hozzáteszem, hogy ez csak bosstermekben van, lehet olyan küldiket vagy ismiket kitalálni, ahol szembesülhet a játékos a halállal, párbajozni is lehet élet-halál téttel.
Az animében a bossharcok messze nem voltak ilyen kockázatosak. Ott a 74. szintig az összes teremből ki lehetett teleportálni, ki lehetett menekülni az ajtón is, ha valaki veszélybe került, és mindenki betartotta, hogy érdemes a boss szintjét legalább tíz szinttel meghaladni ahhoz, hogy biztonságos legyen a harc. Itt ilyen nincs. Akkor lehetne, ha a játékosok kapnának egy soron kívüli kört a teleportálásra/menekülésre, vagy mint a minibossoknál, alapból úgy vennénk, hogy aki kiesett volna, az elmenekült.
Hozzáteszem, ha a buroknak bármilyen negatív hatása keletkezne, akkor Józsit felkoncolják Vannak így is olyan karik, akik nem bíznak meg a burokban.
Az animében a bossharcok messze nem voltak ilyen kockázatosak. Ott a 74. szintig az összes teremből ki lehetett teleportálni, ki lehetett menekülni az ajtón is, ha valaki veszélybe került, és mindenki betartotta, hogy érdemes a boss szintjét legalább tíz szinttel meghaladni ahhoz, hogy biztonságos legyen a harc. Itt ilyen nincs. Akkor lehetne, ha a játékosok kapnának egy soron kívüli kört a teleportálásra/menekülésre, vagy mint a minibossoknál, alapból úgy vennénk, hogy aki kiesett volna, az elmenekült.
Hozzáteszem, ha a buroknak bármilyen negatív hatása keletkezne, akkor Józsit felkoncolják Vannak így is olyan karik, akik nem bíznak meg a burokban.
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Akkor én javasolnám a burok eltörlését helyette pedig a játékosok kijátszák, hogy valahogy kimenekültek igaz így bosson nem lehet meghalni de nem is annak kellene lennie a célnak, hogy kinyirjuk azokat akik mondjuk hibáznak hanem, hogy ic a karakterek ne higgyék magukat biztonságban amit a burok lehetetlenné tesz.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Bár itt ugye a propfit a burokból jó téma, és probléma forrás is egyben, azonban kijátszani sztem nincs elég terünk, hogy tényleges veszély legyen belőle, így
én támogatom Yuuki előbbi javaslatát.
én támogatom Yuuki előbbi javaslatát.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ez nem is egy rossz ötlet
*ad egy sütit*
*ad egy sütit*
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Így sorban haladva a ma reggel óta érkezett reagokon: nem, nopelol, igen, jó ötlet. xD
Szóval ebben: "Eddig csak Shukaku járt rá a frontosokra nyavalyogni ic, ( ooc meg minden a frontosok ellen van, kezdve az ooc siettetést, mintha ez kompenzáció lenne azért, mert kaptak pár pontot a bossokért)" teljesen egyetértek Allal, és engem is kezd zavarni hogy amíg ic szinte csak Shu, ooc már lassan maga KA is a frontosok ellen van; chaten is, újabban a frontosok rosszak, hátráltassuk, siettessük, nevessük ki és szidjuk őket ha nem csinálnak mindent tökéletesen, stb stb. Nah. *panaszkodás befejezve* Tehát a drámás dolog részemről is elvetve, csupa nagybetűvel.
Btw a karakterek nagy része nem bízik a burok tökéletességében, és csak muszájból bízza rá az életét, és nem feltétel nélkül. Az is bekrepálhat, bebugosodhat, az hogy mindig működik, csak ooc infó, így az én karim nem is veszi úgy. Azt csak user tudja/tudhatná. Így én nem igazán értem mitől kényelmesednének el a karakterek, mire ez a nagy "most akkor találjunk ki valamit ellene-dolog"; ahogy Silver mondta, máshol igenis vannak halálesetek, a plot armor meglétét is csak user tudja, karakter nem. Idegondolva Al egy korábbi hsz-ének erre vonatkozó részét.
De ha már ennyire kell valamit változtatni, akkor Yuuki legutóbbi ötlete okés, lehetne tényleg úgy ahogy minibossoknál is, hogy sikerült elteleportálnia/kiszaladnia a teremből. Nem hiszem, hogy KA-Sayonarának tetszene, de mondjuk lehetne azt, hogy van pár bossterem (mondjuk a rémálom nehézségűek), ahol nem tudnánk kimenni se elteleportálni (ez vmilyen módon lenne jelezve ic is), oda így kéne a burok --> kecske és káposzta esete, a játékosok is ki tudnák fizetni, mert nem kéne annyiszor megvenni, és a Saynoarának is lenne bevétele belőle.
Szóval ebben: "Eddig csak Shukaku járt rá a frontosokra nyavalyogni ic, ( ooc meg minden a frontosok ellen van, kezdve az ooc siettetést, mintha ez kompenzáció lenne azért, mert kaptak pár pontot a bossokért)" teljesen egyetértek Allal, és engem is kezd zavarni hogy amíg ic szinte csak Shu, ooc már lassan maga KA is a frontosok ellen van; chaten is, újabban a frontosok rosszak, hátráltassuk, siettessük, nevessük ki és szidjuk őket ha nem csinálnak mindent tökéletesen, stb stb. Nah. *panaszkodás befejezve* Tehát a drámás dolog részemről is elvetve, csupa nagybetűvel.
Btw a karakterek nagy része nem bízik a burok tökéletességében, és csak muszájból bízza rá az életét, és nem feltétel nélkül. Az is bekrepálhat, bebugosodhat, az hogy mindig működik, csak ooc infó, így az én karim nem is veszi úgy. Azt csak user tudja/tudhatná. Így én nem igazán értem mitől kényelmesednének el a karakterek, mire ez a nagy "most akkor találjunk ki valamit ellene-dolog"; ahogy Silver mondta, máshol igenis vannak halálesetek, a plot armor meglétét is csak user tudja, karakter nem. Idegondolva Al egy korábbi hsz-ének erre vonatkozó részét.
De ha már ennyire kell valamit változtatni, akkor Yuuki legutóbbi ötlete okés, lehetne tényleg úgy ahogy minibossoknál is, hogy sikerült elteleportálnia/kiszaladnia a teremből. Nem hiszem, hogy KA-Sayonarának tetszene, de mondjuk lehetne azt, hogy van pár bossterem (mondjuk a rémálom nehézségűek), ahol nem tudnánk kimenni se elteleportálni (ez vmilyen módon lenne jelezve ic is), oda így kéne a burok --> kecske és káposzta esete, a játékosok is ki tudnák fizetni, mert nem kéne annyiszor megvenni, és a Saynoarának is lenne bevétele belőle.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Most őszintén... szerintem senkit nem érdekel a Sayonara bevétele. xD A buroknélküliséggel viszont egyet értek.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Oké, most vegyünk egy esetet: húszan vannak bent. Hinari, egy igazságosztó jellemterminátor vezeti a harcot és egyben parancsnok. Hinarinak lemegy a hp-ja ÉS KISZALAD EGYEDÜL?! És ott hagyja a 19 másikat. Fizetnék egy ilyen jelenetért. xD Ugyanez Ayani, aki amúgy ott maradhatna és gyógyíthatna, amíg bele nem hal és sosem hagyna ott mindenki mást. Ennél nagyobb jellemerőszakolás a világon nem lehetne. Úgyis csak permahalál lenne a vége, mert nem akarnának kifutni és akkor utána azért menne a rinya, mert most lehet egy új karaktert kreálni az összes frontosnak.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Ennél nagyobb jellemerőszakolás a világon nem lehetne.
Szerintem tévedsz. Egyrészt a karik fel tudnák fogni, hogy élve több hasznuk van, mint halva, másrészt pedig többségük gyerek, vagy fiatal felnőtt. Ha valós veszélyt éreznének, sírva menekülnének ki a teremből, mert az ember olyan, hogy félti az életét, csak eddig a Burok miatt ezt nem kellett. Aki (saját döntéséből kifolyólag) bent marad, az meghalt. Így volt az animében is, és ezen nem lehet rinyálni, vagy ha rinyálnak, majd elengeded a füled mellett. Annál blődebb jelenetet, mint amit Diabel csinált, meg amúgy sem tudunk összehozni. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ezután nem azt írnád ki, hogy ha nem volt burok nála, írjon egy PÜ-t, hanem azt, hogy ha ott maradt volna meghalni, akkor írjon x3
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
ehhez kapcsolódóan, csak amíg el nem felejtem:
azt, hogy a bossteremből lehet-e kiteleportálni vagy sem, azt egy magas lopakodású, esetleg álcázást biztosító spec képivel/felszereléssel bíró kari tesztelhetné: belopakodik, aztán megpróbál teleportálni álcázás alatt, majd ha sikertelen, akkor tovább lapul és üzenetet küld
azt, hogy a bossteremből lehet-e kiteleportálni vagy sem, azt egy magas lopakodású, esetleg álcázást biztosító spec képivel/felszereléssel bíró kari tesztelhetné: belopakodik, aztán megpróbál teleportálni álcázás alatt, majd ha sikertelen, akkor tovább lapul és üzenetet küld
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Igazságosztó jellemterminátor xDDD
Amúgy KA meglátása jogos. De Shué is, mivel Hina sem ostoba, bár először tuti rossz szájízzel tenné, de meghalni nyilván nem maradna ott. Illetve... nem tudom O.o De pl ha vmelyik céhtársát a kövi körben leütné egy segítő, tuti elé ugrana be esélyt adva neki a menekülésre, és nem futna ki a teremből.
Ayaniról meg nem tudok nyilatkozni ><
Szóval japp. Maradjon a burok, mondjuk azt meg már leírtam, miért nem látom azt olyan hű de nagy problémának, hogy burokkal (ooc, és nem! ic infó szerint) 100% hogy nem lehet meghalni bosson. Az árát ugyan lejjebb lehetne vinni tényleg, főleg az új bossrendszer miatt, de pár hete már van a fejemben pár gondolat ezzel kapcsolatban, ha így maradna. De ha már enrage van és full kiesés 1-2 nagykör után (+a max 10 infós dolog, ami miatt érdemes néha a felderítés), az 500 helyett egy 300al sztem mindenki jobban ki lenne békülve. xD
Amúgy KA meglátása jogos. De Shué is, mivel Hina sem ostoba, bár először tuti rossz szájízzel tenné, de meghalni nyilván nem maradna ott. Illetve... nem tudom O.o De pl ha vmelyik céhtársát a kövi körben leütné egy segítő, tuti elé ugrana be esélyt adva neki a menekülésre, és nem futna ki a teremből.
Ayaniról meg nem tudok nyilatkozni ><
Szóval japp. Maradjon a burok, mondjuk azt meg már leírtam, miért nem látom azt olyan hű de nagy problémának, hogy burokkal (ooc, és nem! ic infó szerint) 100% hogy nem lehet meghalni bosson. Az árát ugyan lejjebb lehetne vinni tényleg, főleg az új bossrendszer miatt, de pár hete már van a fejemben pár gondolat ezzel kapcsolatban, ha így maradna. De ha már enrage van és full kiesés 1-2 nagykör után (+a max 10 infós dolog, ami miatt érdemes néha a felderítés), az 500 helyett egy 300al sztem mindenki jobban ki lenne békülve. xD
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
OOC nincs vele gond a probléma hogy IC is 100%-os biztonságot ad, És mielött még jönne hogy IC a karik ezt nem tudhatják ezt az úgy ahogy van butaság Az ötödik boss ota van burok ami kb másfél két év IC időben ami alatt már elég sokszo lr kiburkoktakr és ha emlékeim még mindig müködött tehát a karik is azt látják hogy 100%-os a mérlege ami mindrn burkilással nő ez a meggyőződés
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
33 / 39 oldal • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 39
33 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.