Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
34 / 39 oldal
34 / 39 oldal • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39
Re: Javaslatok
Két évig a védett terület is védett terület volt, most koboldoson a kari mégis úgy látja, hogy most éppen nem az. És ha mindent készpénznek veszel, ami tapasztalataid alapján az, abba csúnyán belebukhatsz, lásd a koboldos eventet, ahol Hinának meggyőződése, hogy a falu respawolni fog. Pedig nem fog. És ilyen hibák vannak, és ha az életünk a tét, kissé komolyabban vesszük őket, és nem nyugodunk meg egy jk-alkotta tárggyal az inventorynkban, mert az is bebugosodhat, mint minden más. És szerintem a legtöbb frontos így is játssza ki. Csak azok nem, akik ic-nek veszik az ooc infókat, vagy vakon bíznak Yoshiaga tudásában és a rendszer bugtalanságában, ilyen kariból meg sztem igen kevés van. ^^
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
De, OOC is van vele probléma, mert drága, és egyre gyakrabban kell. Nem csak bossokhoz, hanem küldetésekhez is, ha nem akarod, hogy meghaljon a karid. Nem csak az 500, de még a 300 arany is rengeteg pénz, főleg - ahogyan azt valaki már írta - , ha nem egy nagy kereskedő céh tagja vagy, esetleg nem páncélkovács. (nekik lényegesen több jut a konyhára ugye)
IC pedig játékgyilkos. Nincs kockázat egyáltalán, elveszik a fő problémája a játéknak - hogy meg lehet halni. Nem azt mondom, hogy öljük sorban a karikat bossokon, főleg nem mások hibája miatt, de nem túl izgi úgy a játék, ha még erre is van egy kiskapu. Én ennek az izgalomnak a pótlásaként látom azt, hogy néhány kari nem bízik a burokban.
Emellett van egy olyan itemünk, hogy Pánik Kristály. Az miért nem jó? Nem feltétlenül kell egy NJK-kból álló szuppahiró céh zsebeit megtömni, nem fognak éhen halni. Meg ne sajnáljam őket. Jó, persze, ritka nyersi kell hozzá, de több kihívás van abban, hogy elegendő nyersit szerezzünk, mintsem abban, hogy kipakoljuk a zsebünket burokra.
IC pedig játékgyilkos. Nincs kockázat egyáltalán, elveszik a fő problémája a játéknak - hogy meg lehet halni. Nem azt mondom, hogy öljük sorban a karikat bossokon, főleg nem mások hibája miatt, de nem túl izgi úgy a játék, ha még erre is van egy kiskapu. Én ennek az izgalomnak a pótlásaként látom azt, hogy néhány kari nem bízik a burokban.
Emellett van egy olyan itemünk, hogy Pánik Kristály. Az miért nem jó? Nem feltétlenül kell egy NJK-kból álló szuppahiró céh zsebeit megtömni, nem fognak éhen halni. Meg ne sajnáljam őket. Jó, persze, ritka nyersi kell hozzá, de több kihívás van abban, hogy elegendő nyersit szerezzünk, mintsem abban, hogy kipakoljuk a zsebünket burokra.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Ha a karik kicsit is jártasak az mmo-k világában könnyen rájöhetnek hogy a koboldosban történtek nem bug hanem egy nagyszabásű küldetés része.
Viszont nagyon egyszerű a megoldás. Bossra kellenek njk-ák akiknek pont nem müködik a burka de az meg úgy se fog metorténni mert az yoshira vetne rossz fényt. De mindegy maradjon, már kiváncsian várom mikor jön következő olyan újitás ami homlokegyenest megy szembe az egész sao alap koncepciójával.
Viszont nagyon egyszerű a megoldás. Bossra kellenek njk-ák akiknek pont nem müködik a burka de az meg úgy se fog metorténni mert az yoshira vetne rossz fényt. De mindegy maradjon, már kiváncsian várom mikor jön következő olyan újitás ami homlokegyenest megy szembe az egész sao alap koncepciójával.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Annyira sok burkolás azért még nem volt, talán összesen három bossnál volt tömeges, azon kívül meg elszórt esetek voltak. Annyinál szerintem még nem járunk, hogy ki lehessen jelenteni, hogy nincs 1%-os hibahatára sem a burkolásnak.
@Asu: a burok bosstermekben működik, arra való. Nem kérhet a mesélő küldetéshez, eventhez, minibosshoz sem szokás, és nem is lenne jó, ha gyakorlatba jönne, mert ahhoz drága. Két kivétel volt, a viadal, és most a koboldos event: utóbbinál KA elmagyarázta, hogy a szintek most gyakorlatilag egy gigantikus bossteremként funkcionálnak.
@Asu: a burok bosstermekben működik, arra való. Nem kérhet a mesélő küldetéshez, eventhez, minibosshoz sem szokás, és nem is lenne jó, ha gyakorlatba jönne, mert ahhoz drága. Két kivétel volt, a viadal, és most a koboldos event: utóbbinál KA elmagyarázta, hogy a szintek most gyakorlatilag egy gigantikus bossteremként funkcionálnak.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Érdekes, ehhez képest több ilyen küldi is van. Nem csak azok, amiket te mondtál.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Tudsz küldeni PÜ-ben egy listát róluk?
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Nem szeressük az ilyet... előhozakodunk nevekkel és megmagyarázzuk mit tenne, na meg az általánosítást sem
Egy élet ára elvileg felbecsülhetetlen, ehhez képest egy buroké, amivel gyakorlatilag lefizeted a halált, hogy karistolj még egy kicsit, ne vegye el a pici életed, elenyésző
A felderítéseknél meg, ha már egy csapat beküld valakiket, akkor fizessen. teszem azt 4 ember megy be az 2000 arany, azaz fejenként 500, de az original csapatban 15 ember van, így már fejenként 134 arany lenne ami poton zseton mondjuk ehhez nem ÉN kell, hanem MI Amíg a bosson van JL, Voice, sógor, koma jóbarát, ex stb-stb addig minden "csoport" magának veszi meg és ezért tűnik drágának az a burok.... szal sztem nem kell árat csökken teni IC kellene rájönnünk, hogy mi a jó nekünk \o/ amire a legönzőbb, legmakacsabb, legellenszenvesebb karinak már ezer éve sikerült
....éééééésssss.. mielőtt elhangzana... nem jellemerőszakolásról beszélek, csak a józan ész kialakulásáról ic \o/
ic és ooc is fura nekem, h 21. bossnál járunk azt annyi az összetartás, hogy ódákat lehetne zengi a.... hiányáról jók vagyunk
Egy élet ára elvileg felbecsülhetetlen, ehhez képest egy buroké, amivel gyakorlatilag lefizeted a halált, hogy karistolj még egy kicsit, ne vegye el a pici életed, elenyésző
A felderítéseknél meg, ha már egy csapat beküld valakiket, akkor fizessen. teszem azt 4 ember megy be az 2000 arany, azaz fejenként 500, de az original csapatban 15 ember van, így már fejenként 134 arany lenne ami poton zseton mondjuk ehhez nem ÉN kell, hanem MI Amíg a bosson van JL, Voice, sógor, koma jóbarát, ex stb-stb addig minden "csoport" magának veszi meg és ezért tűnik drágának az a burok.... szal sztem nem kell árat csökken teni IC kellene rájönnünk, hogy mi a jó nekünk \o/ amire a legönzőbb, legmakacsabb, legellenszenvesebb karinak már ezer éve sikerült
....éééééésssss.. mielőtt elhangzana... nem jellemerőszakolásról beszélek, csak a józan ész kialakulásáról ic \o/
ic és ooc is fura nekem, h 21. bossnál járunk azt annyi az összetartás, hogy ódákat lehetne zengi a.... hiányáról jók vagyunk
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Hinari írta:Az árát ugyan lejjebb lehetne vinni tényleg, főleg az új bossrendszer miatt, de pár hete már van a fejemben pár gondolat ezzel kapcsolatban, ha így maradna.
Ha majd időm is lesz rá, meg ic is ott fogok tartani, láthattok majd konkrétat is. Eddig a kardozós csapat egy része tud részleteket a két héttel ezelőtti taliról, a másik részét tegnap elkezdtem pm-ben feltérképezni, de nekem sem láblógatás a nyár, szóval japp. Kérek még időt. Ren, amúgy valami hasonló lesz mint amit te írtál, de annál jóval több. Viszont örülök, hogy egyetértesz, így egy gonddal kevesebb, már ami az ic-t illeti
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A dühöngő topic eszembr jutatta, higy miért nincs zárnyitás jártasság? Szerintem elég alap egy játékban szóval harmadlagos jártasságnak javasolnám is
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Olyan esetben támogatnám is a javaslatot, ha lenne rá egy kikötés, céhházak és admin lakosztály esetében nem működik a tolvajkulcs jártasság. Tehát van, ami maradjon továbbra is zóna jogkör alatt.
Küldetések alatt egész hasznos jártasság is faragható ebből. Esetleg egy-két kt/aréna harcban is elképzelhető a használata
Küldetések alatt egész hasznos jártasság is faragható ebből. Esetleg egy-két kt/aréna harcban is elképzelhető a használata
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Pontokon alapuló küzdelmeknél az alábbi szabály kivéve (így arénáról is): A passzív képességekre is dobni kell (aktiválni kell először) majd azok utána a harc végéig tartanak.
Tehát a passzív képességeket nem kell aktiválni.
Javaslom, hogy ezzel egy időben kerüljön be az is, hogy lekétszerezés esetén viszont aktívra sem kell, mert ez hatalmas előny a nempontozóknak.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
A tolvajkulcsos dolog nekem is teszik. *.*
Bár, mi értelme van akkor, ha néha-néha nem lehet besurranni egy-egy céhházba. Félreértés nem essék, nem azt akarom mondani, hogy szabadon jöhet-mehet akárki és kipakolhatja a céheket. Viszont az adott céh vezérének engedélyével meglehetne próbálkozni vele, amúgy se hinném, hogy piskóta lenne bejutni egy céhbe és kirabolni azt.
Meg, ha van engedély akkor sem az van, hogy csak megyek és viszek mindent, hanem lehetne hozzájuk egy ilyen mini küldetést is mesélni és persze, ha ügyes az aki besurrant, akkor kaphat némi jutalmat, ami az adott céhnek sem nagy veszteség és a tolvajunk is jól járt vagy, ha csak infó kell az illetőnek, akkor azt is lehet neki csurgatni. A küldiket meg bárki lemesélheti, lehet mesélő is meg JK is. Egy unatkozó céhtag aki ráér mesélni vagy épp maga a céhvezér és akkor mondani lehet, hogy mindenki "boldog".
Plusz harmadlagos jártasságnak betenni szerintem elég uncsi lenne (vagy legyen harmadlagos, csak ne lehessen olyan könnyen fejleszteni, mint a többit), hisz akkor bárki szabadon hozzáférhet a jártassághoz és zárakat feltörni elég nehéz és macerás dolog. Ezt tudom tanúsítani is, ugyanis törtem már fel néhány zárat az Asssassin's Creed III-ban és Skyrim-ben is. Bár a Skyrimbe határozottan egyszerűbb ezt megcsinálni, de törtem már ott is bele a zárakba jó néhány szerszámot, az Assassin's Creed-be pedig horror feltörni bármit is, pedig már ott is elég sok zárat feltörtem, de ott erre jobban rámentek és elég izzasztó tud lenni néha (na jó ebbe az is beleszámít, hogy ha véletlen picit mozdítasz a kontrolleren, mert megcsúszik az ujjad vagy valami, akkor is ugrik az egész. Bár ez a valóéletben is így megy, tehát teljesen reális, hogy úszik a dolog, ha megcsúszik a kezed. x3 ), akár egy láda kinyitása is, amit egyébként is neked raktak le, hogy szerezz egy kis bónusz akármit (többnyire pénzt).
Amúgy meg a zár nyitás annyira nem alap egy játékban, csak akkor, ha olyan témával rendelkezik és a játékba illő a dolog vagy épp csak egy küldetés erejéig szokott szükség lenni rá. Az MMOkban meg nem is nagyon találkozni ezzel, meg elég sok egyéb játékba se. De az is igaz, hogy szép számban vannak olyan játékok is, ahol az ilyesmi teljesen természetes. :3
Jah, és nehogy legyen valami csoda kulcs ami mindent nyit, mert akkor én falnak fogok menni. xD Használjunk szépen a világba illő eszközöket rá. :3
Shu ajánlata a lekétszerezős dolog és az aktív képik esetében, pedig nem tetszik. D: Én sem azért nem raktam sok pontot a gyorsimra Des-el, mert nem pontozok, csak a kari szemszögéből nem tartottam fontosnak a gyorsaságot. Bár arra igyekszem oda figyelni hogy ne legyen gyakori az a eset, hogy valaki lekétszerezi a karit, de hát na ha valaki gyorsabb, akkor gyorsabb. Az is elég nagy előny valakinek, hogy kétszer vagy akár többször is támadhat, viszont az még inkább, hogy a képijére se kell dobni. Ezt már igazságtalanak vélem. ˇ^ˇ Ugyan miért kell engem büntetni azzal, hogy az ellenfelem az előnye mellé még nagyobb előnyt kap, csak mert nem vagyok olyan hű de gyors. <.< Had kelljen csak dobálni azokra az aktív képikre mindenkinek.
Max lehet olyan hátránya a lassúság dolognak, hogy aki kétszerez annak az adott többletkörök számát kivonva a dobásából kevesebbet kell dobnia a képire. Értem ez alatt, hogy ha valaki kétszer támadhat egy körben, akkor -1 érték levonódik a képi aktiválásához szükséges dobás értékéből és így tovább. Szerintem olyan nagy mértékű kétszerezések úgy sem lesznek, hogy nem kelljen dobni a képire, de így akkor van még egy előnye annak, ha gyorsabb vagy az ellenfelednél, de még sem olyan mértékű, mint az, hogy egyáltalán nem dob az ember a képire. Aztán, így a passzív képességekből sincs akkora probléma és előny.
Egyébként nekem ez a passzív képis dolog totál új. XD Én úgy voltam vele, hogy azért passzív, mert az mindig aktív és nem kell dobni rá. Aztán nekem csak néhány hete mondta valaki, hogy pvp harcokban kell rá dobni egy aktiválós dobást és csak utána lesz aktív a harc alatt. x3 Szóval nekem egyik ilyen harcom során se volt baj, hogy az ellenfelem nem dobott a passzív képijére, én csak elfogadtam, hogy ez van és kész. xD
Bár, mi értelme van akkor, ha néha-néha nem lehet besurranni egy-egy céhházba. Félreértés nem essék, nem azt akarom mondani, hogy szabadon jöhet-mehet akárki és kipakolhatja a céheket. Viszont az adott céh vezérének engedélyével meglehetne próbálkozni vele, amúgy se hinném, hogy piskóta lenne bejutni egy céhbe és kirabolni azt.
Meg, ha van engedély akkor sem az van, hogy csak megyek és viszek mindent, hanem lehetne hozzájuk egy ilyen mini küldetést is mesélni és persze, ha ügyes az aki besurrant, akkor kaphat némi jutalmat, ami az adott céhnek sem nagy veszteség és a tolvajunk is jól járt vagy, ha csak infó kell az illetőnek, akkor azt is lehet neki csurgatni. A küldiket meg bárki lemesélheti, lehet mesélő is meg JK is. Egy unatkozó céhtag aki ráér mesélni vagy épp maga a céhvezér és akkor mondani lehet, hogy mindenki "boldog".
Plusz harmadlagos jártasságnak betenni szerintem elég uncsi lenne (vagy legyen harmadlagos, csak ne lehessen olyan könnyen fejleszteni, mint a többit), hisz akkor bárki szabadon hozzáférhet a jártassághoz és zárakat feltörni elég nehéz és macerás dolog. Ezt tudom tanúsítani is, ugyanis törtem már fel néhány zárat az Asssassin's Creed III-ban és Skyrim-ben is. Bár a Skyrimbe határozottan egyszerűbb ezt megcsinálni, de törtem már ott is bele a zárakba jó néhány szerszámot, az Assassin's Creed-be pedig horror feltörni bármit is, pedig már ott is elég sok zárat feltörtem, de ott erre jobban rámentek és elég izzasztó tud lenni néha (na jó ebbe az is beleszámít, hogy ha véletlen picit mozdítasz a kontrolleren, mert megcsúszik az ujjad vagy valami, akkor is ugrik az egész. Bár ez a valóéletben is így megy, tehát teljesen reális, hogy úszik a dolog, ha megcsúszik a kezed. x3 ), akár egy láda kinyitása is, amit egyébként is neked raktak le, hogy szerezz egy kis bónusz akármit (többnyire pénzt).
Amúgy meg a zár nyitás annyira nem alap egy játékban, csak akkor, ha olyan témával rendelkezik és a játékba illő a dolog vagy épp csak egy küldetés erejéig szokott szükség lenni rá. Az MMOkban meg nem is nagyon találkozni ezzel, meg elég sok egyéb játékba se. De az is igaz, hogy szép számban vannak olyan játékok is, ahol az ilyesmi teljesen természetes. :3
Jah, és nehogy legyen valami csoda kulcs ami mindent nyit, mert akkor én falnak fogok menni. xD Használjunk szépen a világba illő eszközöket rá. :3
- Mint pl. ezek:
(Skyrim)
(Assassin's Creed III)
Erről csak videót találtam, mert a képeken nem látszott semmi se a dologból.
Shu ajánlata a lekétszerezős dolog és az aktív képik esetében, pedig nem tetszik. D: Én sem azért nem raktam sok pontot a gyorsimra Des-el, mert nem pontozok, csak a kari szemszögéből nem tartottam fontosnak a gyorsaságot. Bár arra igyekszem oda figyelni hogy ne legyen gyakori az a eset, hogy valaki lekétszerezi a karit, de hát na ha valaki gyorsabb, akkor gyorsabb. Az is elég nagy előny valakinek, hogy kétszer vagy akár többször is támadhat, viszont az még inkább, hogy a képijére se kell dobni. Ezt már igazságtalanak vélem. ˇ^ˇ Ugyan miért kell engem büntetni azzal, hogy az ellenfelem az előnye mellé még nagyobb előnyt kap, csak mert nem vagyok olyan hű de gyors. <.< Had kelljen csak dobálni azokra az aktív képikre mindenkinek.
Max lehet olyan hátránya a lassúság dolognak, hogy aki kétszerez annak az adott többletkörök számát kivonva a dobásából kevesebbet kell dobnia a képire. Értem ez alatt, hogy ha valaki kétszer támadhat egy körben, akkor -1 érték levonódik a képi aktiválásához szükséges dobás értékéből és így tovább. Szerintem olyan nagy mértékű kétszerezések úgy sem lesznek, hogy nem kelljen dobni a képire, de így akkor van még egy előnye annak, ha gyorsabb vagy az ellenfelednél, de még sem olyan mértékű, mint az, hogy egyáltalán nem dob az ember a képire. Aztán, így a passzív képességekből sincs akkora probléma és előny.
Egyébként nekem ez a passzív képis dolog totál új. XD Én úgy voltam vele, hogy azért passzív, mert az mindig aktív és nem kell dobni rá. Aztán nekem csak néhány hete mondta valaki, hogy pvp harcokban kell rá dobni egy aktiválós dobást és csak utána lesz aktív a harc alatt. x3 Szóval nekem egyik ilyen harcom során se volt baj, hogy az ellenfelem nem dobott a passzív képijére, én csak elfogadtam, hogy ez van és kész. xD
Miu- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 658
Join date : 2014. May. 04.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Miu, Shu nem a gyorsaságos lekétszerezésre gondolt ^^ Hanem a spec képességre tett pontokban való duplázásra Ami amúgy jah, teljesen jogos az új KA-féle szabálymódosítás után, szal támogatom.
Illetve a passzívoknál nem azt kéne hogy nem kell rá dobni, hanem hogy az aktiválási próba ne kerüljön mellékcselekvésbe, hiszen ez a baj alapvetően. Mert tényleg, ha nem kell rá dobni se, tökmindegy hogy mennyi pontot pakolunk specre. Miu ahm, amire nem kellett dobni eddig se, azok a pernamens képik, szóval lehet akik ellen te voltál azoknak pont olyan volt.
Illetve a passzívoknál nem azt kéne hogy nem kell rá dobni, hanem hogy az aktiválási próba ne kerüljön mellékcselekvésbe, hiszen ez a baj alapvetően. Mert tényleg, ha nem kell rá dobni se, tökmindegy hogy mennyi pontot pakolunk specre. Miu ahm, amire nem kellett dobni eddig se, azok a pernamens képik, szóval lehet akik ellen te voltál azoknak pont olyan volt.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A kézszerezést azért nem tartom jónak mert alapvetően egy passzivnak gyengébnek kellene lennie ezzel egyensúlyozva azt hogy nem kel dobni rá plusz az is sziv akinek nincs passzívja de lekézltszerrzik. Ahelyett hogy megint egy rakat változtatás lenne szimplán csak fokozotabban figyelni kellene a passziv jépikre ellenőrzéskor hogy ne jelentsenek előnyt az aktivakkal szemben
Edit: még annyival kiegésziteném az irományom, hogy ez a bizonyos hátrány simán behozható ha csinalunk magunknak passziv képit. Tudtommal nincs tiltva senkinek.
Edit: még annyival kiegésziteném az irományom, hogy ez a bizonyos hátrány simán behozható ha csinalunk magunknak passziv képit. Tudtommal nincs tiltva senkinek.
A hozzászólást Kurokawa Yuuki összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Júl. 25 2015, 14:05-kor.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Miu, igen, mi ugyanarról beszélünk.
Yuuki
Yuuki
Aktív képi | Passzív képi |
-Dobni kell rá -Lehűlés miatt kevésszer használható -...és akkor újra dobni kell rá +cserébe viszont erősebb | +Nem kell rá dobni +ergo nem kell rá pontozni +Folyamatosan aktív -cserébe viszont gyengébb |
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Kiegészitettem a mondandom Ja és nem pontozásnál ott van a hátrány hogy ha a mobok kétszereznek akkor nem használhato se passzi se az aktiv
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Ja és nem pontozásnál ott van a hátrány hogy ha a mobok kétszereznek akkor nem használhato se passzi se az aktiv
Ami szintén nem a passzív hátránya, hiszen az aktívra is érvényes, ahogy a mobok lekétszerezése esetén az aktívra sem kell dobni. Egyébként pont ezért írtam, mert nekem fura, hogy a mobok specpontja nagyobb hatással van a képidre, mint egy játékostársadé.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
De ez akkor se változtat azon hogy bárkinek lehet passzív skillje igy nem hátrány
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:De ez akkor se változtat azon hogy bárkinek lehet passzív skillje igy nem hátrány
Ööö... de minek csináljunk aktív képit ezentúl, ha a passzív jobb?
Én úgy gondolom, hogy a passzív és az aktív képi az egyszerűen két külön stílus, és mindkettő jól játszható, ha érdemes játszani, azaz nem nyújt az egyik túl nagy előnyt a másikkal szemben. Szerintem ez ezzel a változtatással most felborult, ezért kértem a kompenzációt. Több érvem nincs, mint amiket eddig felsoroltam. ^^"
Én úgy gondolom, hogy a passzív és az aktív képi az egyszerűen két külön stílus, és mindkettő jól játszható, ha érdemes játszani, azaz nem nyújt az egyik túl nagy előnyt a másikkal szemben. Szerintem ez ezzel a változtatással most felborult, ezért kértem a kompenzációt. Több érvem nincs, mint amiket eddig felsoroltam. ^^"
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ami ugyan úgy felborithatja a konpenzációt. A passziv képikre kell odafigyelni nem megint egy fölösleges modositást bevezetni
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Ami ugyan úgy felborithatja a konpenzációt. A passziv képikre kell odafigyelni nem megint egy fölösleges modositást bevezetni
Akkor miért nem vesszük ki ezt a felesleges módosítást, hogy nem kell rá dobni?
Ez nekem picit olyan, hogy oké, erősebb, előnyben van, de majd odafigyelünk... egyszerűbb, ha nem kap akkor előnyt, és akkor nem kell odafigyelni. ^^
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Csak az az előny azért annyira mégse nagy előny ha oda van rá figyelve és ráadásul ic szintén kiküszőbölhető. Még mindig azt mondom szükségtelen még egy módositás. Amúgy alap nem értem a változást mert eddig is voltak dobás nélküli amikből csak egy lehetett
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Amúgy alap nem értem a változást mert eddig is voltak dobás nélküli amikből csak egy lehetett
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
chatre :3
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Akkor most hogy is van ez? >< A legendás petek kisorsolásánál
1. KA írta, hogy csak az egyikre lehet dobni, és dobáskor jelezni kell, nyilván edit nélkül a dobás után
2. Shu jól csinálta, Enhi máris editelte, de kicsit dobott szal sok jelentősége már nincs
3. Szophie jól csinálta
4. Chan dobott választás nélkül, és túldobott mindenkit
5. KA írta Channak hogy válasszon, ergo engedte neki hogy utána döntse csak el
6. Ha Channak engedte, a többieknek is kell, úgy is lenne amúgy logikus, hogy a két jk aki a legnagyobbat dobja, az első választ a másodiknak ami marad. Vagy mindkettőre kéne dobnia mindenkinek; nyilván ha az egyik nem jön össze, ahogy Chan és Szo is gondolta, akkor marad a másik.
7. Erre most annak a 2 embernek, és csak annak kell újra dobni, akik a legnagyobbat dobták. Ennyi erővel Enhinek is kellene, nem?
Javaslom hogy mindenkinek kelljen, kezdjék elölről vagy mittomén, tudom hogy nincs sok közöm hozzá de ez az össze-vissza kavarás már mindenképpen unfair, egyszerre unfair Channal és Szo-val szemben, ha újra kell pont csak kettőjüknek dobni; de akkor is unfair (akkor Shuval szemben) ha marad így.
1. KA írta, hogy csak az egyikre lehet dobni, és dobáskor jelezni kell, nyilván edit nélkül a dobás után
2. Shu jól csinálta, Enhi máris editelte, de kicsit dobott szal sok jelentősége már nincs
3. Szophie jól csinálta
4. Chan dobott választás nélkül, és túldobott mindenkit
5. KA írta Channak hogy válasszon, ergo engedte neki hogy utána döntse csak el
6. Ha Channak engedte, a többieknek is kell, úgy is lenne amúgy logikus, hogy a két jk aki a legnagyobbat dobja, az első választ a másodiknak ami marad. Vagy mindkettőre kéne dobnia mindenkinek; nyilván ha az egyik nem jön össze, ahogy Chan és Szo is gondolta, akkor marad a másik.
7. Erre most annak a 2 embernek, és csak annak kell újra dobni, akik a legnagyobbat dobták. Ennyi erővel Enhinek is kellene, nem?
Javaslom hogy mindenkinek kelljen, kezdjék elölről vagy mittomén, tudom hogy nincs sok közöm hozzá de ez az össze-vissza kavarás már mindenképpen unfair, egyszerre unfair Channal és Szo-val szemben, ha újra kell pont csak kettőjüknek dobni; de akkor is unfair (akkor Shuval szemben) ha marad így.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
34 / 39 oldal • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39
34 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.