Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
35 / 39 oldal
35 / 39 oldal • 1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39
Re: Javaslatok
Ők rontották el, nekik kell újradobni. Enhinél még nem nagyon számított, és ő nem erre játszott, hogy majd utólag meglátjuk, mert én világosítottam fel arról, hogy ő választhat. X3 A kocka akkor is random volt nekem, ahogy az újradobásnál is random lesz, nem a dobás miatt kell újradobni, hanem azért, mert utólag döntötték el, hogy mi kell nekik.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szophie jól csinálta, nem rontott el semmit. Kiválasztotta a gonosz majmot, dobott rá, pont. Aztán reklamált, ebben a Susaya-formában.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Egyetértek Mirivel. Szo nem utólag döntötte el, de nyilván ha Chan elvitte előle amit akart és ezt KA a kérdéssel jóvá is hagyta (legalábbis nekem úgy tűnt, ezért volt KA kérdése, ha nem lett volna akkor rögtön dobatott volna vele kérdés helyett), nem volt sok választása ><
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Hinari írta:Egyetértek Mirivel. Szo nem utólag döntötte el, de nyilván ha Chan elvitte előle amit akart, nem volt sok választása ><
De ez az utólag eldöntés. Ha ő a goni petre dobott, majd Chan fölé dobott ugyanarra, akkor Chan viszi, ő nem kap semmit. Ez lenne a sorsolás lényege. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Az volt a probléma, hogy Chan dobás előtt nem jelezte, melyiket szeretné. Így utólag döntötte, mit akar. Ha jól emlékszem, KA még mondta is, hogy jelezni kell a dobás előtt.
_________________
Színkód: #AA6342 (szöveg), #804224 (dialógus)
Phobos- Harcos
- Hozzászólások száma : 682
Join date : 2013. Sep. 15.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Igen, átnéztem, csak Channak kell újradobnia. Szophie utólagos változtatása zavart be.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Igen, átnéztem, csak Channak kell újradobnia. Szophie utólagos változtatása zavart be.
De egy sorsolásban, ahol előre meg kell mondani, hogy melyiket kéred, ott fair ha utólagosan változtatsz? O.o
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Csak Chan miatt változtatta és az amúgy sem érvényes. Tehát Szophie Zarbeitre dobott.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Stimmt, nekem megfelel.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
A probléma az én fene jólelkűségemmel volt szokás szerint, hogy nem hittem volna, hogy legnagyobbat dobok, maximum a második helyezetben gondolkodtam, tehát "azt viszem, ami marad", mint egyébként minden más helyzetben mint itt, mint a való életben.
De aztán jobban belegondoltam karakterjellemileg, satöbbi, csak én merészeltem vasárnap dolgozni is, ezért nem tudtam még hajnalban jelezni a döntésem :3
Mindegy, dobtam rá még egyet, aztán majd meglátjuk
De aztán jobban belegondoltam karakterjellemileg, satöbbi, csak én merészeltem vasárnap dolgozni is, ezért nem tudtam még hajnalban jelezni a döntésem :3
Mindegy, dobtam rá még egyet, aztán majd meglátjuk
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Szeretném javasolni az itemek leírásának a pontosítását. Első sorban a potionok, mérgek, kristályok leírására gondolok itt. A következő észrevételeim vannak ugyanis:
1. Bizonyos itemeknek hosszú a leírása, ami nem is lenne baj, de a mondatvégi írásjelek hiánya megnehezíti a megértést. Sok item leírásában csak vesszőket találunk, ettől pedig összefolyik az egész. Sokkal közérthetőbb lenne, ha egyéb írásjelek használatával lennének tördelve a mondatok.
2. Nagyon könnyű félreérteni, másképp értelmezni némelyik item használhatóságát, részben a fentebb említett ok miatt.
3. Hiányolom az adott itemek aktiválásának jelzését. Tehát, hogy az item elhasználása után mikortól van meg a hatása. Persze, onnantól kezdve, hogy megittad/elhasználtad/felkented a fegyveredre, addig oké. De azokra az itemekre gondolok, amik valamilyen szinten a mellékcselekedeteket befolyásolják. Néhány felmerülő kérdés ezzel kapcsolatban, példaként:
- Harag Potion, ami mellékcselekvés helyett ad plusz egy támadást. Már abban a körben van plusz egy támadásod, vagy csak a következőben? A poti ivás mellékcselekvésnek számít.
- Villámgyors Ütés Potion, ugyanez a probléma. Mit jelent az, hogy "az adott kiskörben"? Abban a körben, amikor megiszod a potit? Nehezen, ha már elhasználtad a mellékcselekvésed. (nagyon ritka és kivételes eset, ha egy körben egy karakternek egynél több mellékcselekvése van).
- Ugyanez a kérdés a Vérengző Áldozat Méreggel kapcsolatban is. Plusz egy mellékcselekvést kap a használó, de mikortól számít? Már abban a pillanatban, hogy megmérgezte magát a használó, vagy csak a következő körtől?
Csak egy picit kéne átírni a leírásokat, hogy minden teljesen érthető és úgymond "hülye-biztos" legyen. Apróságnak tűnhetnek pl a fent feltett kérdéseim, de nagyon sokat számítanak. Főleg, ha pontos leírás híján mindenki másképpen játssza ki.
Edit:
Eszembe jutott egy másik példa, ezúttal egy ellentmondásra. Chaten volt szó róla valamikor.
Fájdalmas Menedék Méreg (Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást, harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá az életpontjait, a megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el, csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Aki egy csapatban van a használóval, az egy harci helyzet esetén mindenképpen benne van a harcban, mert harci helyzeteknél a rendszer csapatként számol mindenkivel. (ha nem vagy csapatban, azt vehetjük úgy, hogy te vagy a csapat, egyedül)
Tehát a mérget képtelenség olyanon használni, aki nincs benne a csapatodban, de akkor mi ez, hogy harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá a HP-ját? Vagy teljesen rosszul értelmezem? Nem tiszta egyáltalán. >.<
1. Bizonyos itemeknek hosszú a leírása, ami nem is lenne baj, de a mondatvégi írásjelek hiánya megnehezíti a megértést. Sok item leírásában csak vesszőket találunk, ettől pedig összefolyik az egész. Sokkal közérthetőbb lenne, ha egyéb írásjelek használatával lennének tördelve a mondatok.
2. Nagyon könnyű félreérteni, másképp értelmezni némelyik item használhatóságát, részben a fentebb említett ok miatt.
3. Hiányolom az adott itemek aktiválásának jelzését. Tehát, hogy az item elhasználása után mikortól van meg a hatása. Persze, onnantól kezdve, hogy megittad/elhasználtad/felkented a fegyveredre, addig oké. De azokra az itemekre gondolok, amik valamilyen szinten a mellékcselekedeteket befolyásolják. Néhány felmerülő kérdés ezzel kapcsolatban, példaként:
- Harag Potion, ami mellékcselekvés helyett ad plusz egy támadást. Már abban a körben van plusz egy támadásod, vagy csak a következőben? A poti ivás mellékcselekvésnek számít.
- Villámgyors Ütés Potion, ugyanez a probléma. Mit jelent az, hogy "az adott kiskörben"? Abban a körben, amikor megiszod a potit? Nehezen, ha már elhasználtad a mellékcselekvésed. (nagyon ritka és kivételes eset, ha egy körben egy karakternek egynél több mellékcselekvése van).
- Ugyanez a kérdés a Vérengző Áldozat Méreggel kapcsolatban is. Plusz egy mellékcselekvést kap a használó, de mikortól számít? Már abban a pillanatban, hogy megmérgezte magát a használó, vagy csak a következő körtől?
Csak egy picit kéne átírni a leírásokat, hogy minden teljesen érthető és úgymond "hülye-biztos" legyen. Apróságnak tűnhetnek pl a fent feltett kérdéseim, de nagyon sokat számítanak. Főleg, ha pontos leírás híján mindenki másképpen játssza ki.
Edit:
Eszembe jutott egy másik példa, ezúttal egy ellentmondásra. Chaten volt szó róla valamikor.
Fájdalmas Menedék Méreg (Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást, harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá az életpontjait, a megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el, csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Aki egy csapatban van a használóval, az egy harci helyzet esetén mindenképpen benne van a harcban, mert harci helyzeteknél a rendszer csapatként számol mindenkivel. (ha nem vagy csapatban, azt vehetjük úgy, hogy te vagy a csapat, egyedül)
Tehát a mérget képtelenség olyanon használni, aki nincs benne a csapatodban, de akkor mi ez, hogy harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá a HP-ját? Vagy teljesen rosszul értelmezem? Nem tiszta egyáltalán. >.<
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
No, igyekeztem felfrissíteni a leírásokat. Ha még látsz félreérthető leírást, akkor küldj egy PÜ-t, hogy melyikről van szó, és mi a baj vele. Egyértelműsítettem a Harag Potit és a két mérget is, viszont a Gyors és a Villámgyors Ütés Poti az nem a mellékcselekvés helyett, hanem mellette adja a pluszköröket, így nincs ellentmondás.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Az jutott eszembe, hogy eddig minden (!) oldalon ahol megfordultam, az idő IC sokkal lassabban telt, mint OOC.
Ergo, ahogy a userek tudtak írni, úgy vették az időt. Szóval mondjuk Jancsó user ír hetente a játékába, de a játékai ( mert mondjuk olyan pro, hogy "egyszerre" van egy küldije, és egy ktja meg mondjuk ott van bosson is és még egy ismit is bevállalt) és OOC telnek a napok ezerrel, de IC ez csak olyan 3-4 napot ölelt fel, ha az összes játékot beleveszük, ....
Ha belevesszük a "_kinemjátszott_" részeket, akkor is csak max egy hét, pedig OOc már eltelt két hónap is.
ÉS ez nem baj. Az élet IC lassabban folyik, done.
Nekem ez mindig bejövősebb volt. Sosem kellett *utolérnem magamat* ...
.... nem lehetne itt is?
Vagy itt is ez van, csak én hiszem az ellenkezőjét és szakadok meg? ( lélekben term. mert reagokkal erőm se és idm sincs utolérnem a feltételezett jelent ) o.O
Ergo, ahogy a userek tudtak írni, úgy vették az időt. Szóval mondjuk Jancsó user ír hetente a játékába, de a játékai ( mert mondjuk olyan pro, hogy "egyszerre" van egy küldije, és egy ktja meg mondjuk ott van bosson is és még egy ismit is bevállalt) és OOC telnek a napok ezerrel, de IC ez csak olyan 3-4 napot ölelt fel, ha az összes játékot beleveszük, ....
Ha belevesszük a "_kinemjátszott_" részeket, akkor is csak max egy hét, pedig OOc már eltelt két hónap is.
ÉS ez nem baj. Az élet IC lassabban folyik, done.
Nekem ez mindig bejövősebb volt. Sosem kellett *utolérnem magamat* ...
.... nem lehetne itt is?
Vagy itt is ez van, csak én hiszem az ellenkezőjét és szakadok meg? ( lélekben term. mert reagokkal erőm se és idm sincs utolérnem a feltételezett jelent ) o.O
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Szerintem meg lehetne azt oldani, hogy meghatározzuk, hogy egy ooc nap mennyi időt emészt fel ic ahogy azt az olyan játékokban ahol dinamikusan változnak a napszakok csak itt a játékbeli idő értelem szerűen lassabban telne. Én javasolnék egy olyat mondjuk egy ooc nap csupan egy két órát ölljen fel Ic és ezt egy saját naptárban vezetni
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Mondjuk az ic-t utolérni ooc-s rohanás az a sok lereagálnivaló miatt van amire a usereknek ooc nincs idejük; magát a történéseket ugye a játékostársaink és a staff adják, akik ic időben ugyanúgy elhelyezik azt valahol, így végülis ugyanott tartunk ilyen szempontból. Példa: most még javában a nyarat játszom ki karival, a minusz időt dolgozva le, hiszen ősz van már, és a 22es boss már ősszel zajlik. Ha ahogy Yuuki mondaná, most ic még nyár lenne, annyi különbség lenne össz, hogy a boss is nyáron van és a többi dolog is. Attól még nem lesz több időm ooc és nem fogok kevésbé lemaradni ic, csak nem másfél hónapot kell ic behoznom, hanem 1-2 hetet. Jó hmm, mondjuk ez számítana valamit. >< Így belegondolva lol x) Mert akkor nem az lenne hogy ooc időhiány miatt kari x hónapja nem ment el Mirihez a koboldos után és user pl a Szo-s dolgot nem úgy kezdené télen, hogy megint őszre kell visszamennie hozzá időben. Jahh. *levezette magának, támogatja*
A naptárhoz ott van alul a kép, egyszerűen csak azzal kéne machinálni valamit, hogy lassabban számolja az időt. Vagy nemtom milyen megoldások vannak erre. De tény hogy kevésbé kellene karijellemet erőszakolgatni useri időhiány miatt, ha ezt bevezetnénk.
A naptárhoz ott van alul a kép, egyszerűen csak azzal kéne machinálni valamit, hogy lassabban számolja az időt. Vagy nemtom milyen megoldások vannak erre. De tény hogy kevésbé kellene karijellemet erőszakolgatni useri időhiány miatt, ha ezt bevezetnénk.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Hinarinak majdnem igaza van, és el is kezdett rávilágítani arra, hogy miért felesleges a változtatás, csak éppen szerintem rossz következtetést vont le. Azzal, hogy belassítjuk az időt, valószínűleg mindenki ugyanannyit fog játszani, és ha történik X esemény, majd user lereagálja Y idő múlva, akkor is Z cselekmény fog történni közte, hiszen ez állandó. Nem változik semmi, mert visszalépni az időben ugyanúgy visszalépsz, visszaemlékezni useresen emlékszel vissza az eseményekre. Pótolni sem kell kevesebbet, hiszen nem az évszakok változását reagálod le, hanem a megtörtént eseményekre reagálsz.
Emellett az [aktuális dátum + 10 év] egy közérthető dolog. Kinézel az ablakon, kb akkor tudod milyen lehet az idő Aincradban. A mesélők be tudják szervezni a különböző ünnepeket, aminek a hangulata is megvan, hiszen élőben is azt éled át. Inkább azt javasolnám, hogy ne hagyjuk elhúzódni a nagy kaliberű eseményeket. Egy invázió legyen nagy hatással a világra, de ne tartson egy évig, mert azt látom, hogy ezekkel van a legnagyobb baj.
Emellett létrehozhatnánk valóban egy naptárat, amin bejelölnénk az eventeket és a nagy küldiket, amihez mindenki viszonyíthatná a saját játékait. Ezt már tervezgettem egy ideje, csak valahogy elsikkadt.
Emellett az [aktuális dátum + 10 év] egy közérthető dolog. Kinézel az ablakon, kb akkor tudod milyen lehet az idő Aincradban. A mesélők be tudják szervezni a különböző ünnepeket, aminek a hangulata is megvan, hiszen élőben is azt éled át. Inkább azt javasolnám, hogy ne hagyjuk elhúzódni a nagy kaliberű eseményeket. Egy invázió legyen nagy hatással a világra, de ne tartson egy évig, mert azt látom, hogy ezekkel van a legnagyobb baj.
Emellett létrehozhatnánk valóban egy naptárat, amin bejelölnénk az eventeket és a nagy küldiket, amihez mindenki viszonyíthatná a saját játékait. Ezt már tervezgettem egy ideje, csak valahogy elsikkadt.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Viszont az is vicces, hogy itt 3 év alatt a 22. szintig jutottunk míg az animében 2 év alatt már valahol az 50. felett jártak. Szóval reálisabb lenne, ha mi is gyorsabban haladnánk.
Ugyanakkor viszont az is fura lenne, ha most ic belassítanánk az időt, ami azt eredményezné, hogy ic a front, hirtelen kétszer olyan gyors lesz.
Mindkettőnek megvannak az előnyei és a hátrányai. Ha a játék elején lennénk akkor támogatnám a lassítást, de így már kicsit macerásabb.
Ugyanakkor viszont az is fura lenne, ha most ic belassítanánk az időt, ami azt eredményezné, hogy ic a front, hirtelen kétszer olyan gyors lesz.
Mindkettőnek megvannak az előnyei és a hátrányai. Ha a játék elején lennénk akkor támogatnám a lassítást, de így már kicsit macerásabb.
Stingray- Íjász
- Hozzászólások száma : 143
Join date : 2015. Sep. 16.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
A megoldás nagyon egyszerű. Ahhoz, hogy mindig egyértelmű legyen, mikor milyen nap lehet, és ne legyen olyan az oldal, mint egy bespeedezett búgócsiga, ki kell írni az oldal tetejére egy évet és egy hónapot. Egyfajta naptár, ami viszont nem a teljesen egészében pontos dátumot mutatja - csak az év és a hónap elég. Ez pedig mondjuk kettő vagy három havonta változik. Ennyi idő alatt mindenki ki tudja játszani a maga dolgait, és beosztja az idejét úgy, ahogy van. Emellett nem kell számolgatni sem, hogy hát RL két nap az IC hány óra, meg ilyenek. Egyszerű, egyértelmű, és csak megadott időközönként kell változtatni.
Ezzel ez a bossos drámáskodás is meg van oldva, ami miatt alig tartunk a 22. bossnál 3 év alatt, meg amit Sting még leírt.
Az időjárásos dologgal meg az a baj, hogy Aincrad minden szintjén más az éghajlat picit. Inspirációt lehet meríteni a kinti időjárásból, egy jó esőzés rányomja a hangulatot egy-egy írásra, mesélésre, de ennyi.
Ezzel ez a bossos drámáskodás is meg van oldva, ami miatt alig tartunk a 22. bossnál 3 év alatt, meg amit Sting még leírt.
Az időjárásos dologgal meg az a baj, hogy Aincrad minden szintjén más az éghajlat picit. Inspirációt lehet meríteni a kinti időjárásból, egy jó esőzés rányomja a hangulatot egy-egy írásra, mesélésre, de ennyi.
_________________
Re: Javaslatok
Ha a hónap kéthavonta változik, azzal is a kétszeresére gyorsul a játék. Igen, gyorsul, mert amire a karinak eddig két hónap kellett, most egy hónap is elég. Miért? Mivel magyarázod? Ugyanazon az állásponton vagyok, amin Sting. Ez a játék elején támogatandó lett volna, így már csak felesleges bonyolítás megint csak a bossos problémára koncentrálva. Lassan halad mert nehéz. Ennyi. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem is a boss miatt lett felvetve, miért tartunk már megint itt? xD Amúgy meg azt meg lehet magyarázni, KA új bossaival is gyorsulni fognak, sőt már gyorsulnak is a szintkivitelek; innentől egyszerűen könnyebben megtaláljuk a bosstermet, mert eleve kisebbek a szintek, már kitapasztaltuk hogy működik, jobban megy a csapatmunka stb. Ic meg egy-egy boss egy-egy esemény miatt húzódhat el, de nekem pl van olyan is, amikor két boss között csak 1-2 hét telik el. És szerintem mindenkinek más egy kicsit az időrendje, pl én a 21es bosst a koboldinvázió utánra tettem, mert nem tudtam máshogy megoldani. Más meg esetleg elé tette, sőt biztosan. És ezzel szerintem nincs is baj. Ezért sem támogatom a naptárat, nem kell, hogy még ez is fixen meg legyen határozva.
Ami a konkrét felvetéseket illeti, én támogatom Asuna javaslatát; egyértelmű, egyszerű és ésszerű. Sok problémát megoldana.
Ami a konkrét felvetéseket illeti, én támogatom Asuna javaslatát; egyértelmű, egyszerű és ésszerű. Sok problémát megoldana.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Én ugyanazt a problémát látom, amit Sting is: túl késő változtatni. Az ötlet maga jó, mert ha mondjuk Log Horizon módra háromszor olyan lassan telne az idő, akkor most lennénk az első év végén, és ahhoz a 22 szint remek arány, és hasonló az eredeti sztori tempójához. Viszont már az egész oldal kijátszotta, hogy itt vagyunk lassan három éve, és egy ilyen húzás teljesen borítana mindent, időrendeket, lezajlott eventeket, stb. Az, hogy mostantól lassítsunk, egy fokkal jobb megoldás, de az előző három évet nem oldja meg, és törést okozna szvsz a karakterek időérzékében, a szép nagy betűktől függetlenül meg biztosan lennének olyanok, akik télen nem a nyarat játsszák ki, hanem karácsonyoznak, újévet ünnepelnek, mert ha kinézel az ablakon, esik a hó, és áll a karácsonyfa a szobában.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Te uram istenem, a dráma. xD Te jóságos atya-gatya ég. Én pedig azt feltételeztem, hogy itt mindenki van olyan okos és leleményes, hogy beossza saját magának az időt az adatlapján és természetesen játszópajtijaival egyeztessen.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Csak mostantól lenne bevezetve nyilván Én amúgy nem látok akkora problémát a karik időérzékéből, eddig kijátszottuk az életük 5%-át (jó van aki többet vagy éppen kevesebbet), most ki lehetne átlagban mondjuk a 15%-át. Nem lenne rohanás és feszültség belőle, karijellem erőszakolása useri időhiány miatt... meg nem az lenne hogy kari hirtelen emlékszik mi lett pl a Last Sixteen végén amiről már x hónapja tudnia kéne úgy amúgy... áh jó lenne ez, tényleg >.<
Naigen, a szép nagy betűk ellenére viszont tényleg lenne aki nem nézné >< Ezt viszont kisebb gondnak tartom, szólunk nekik és talán nem kell sokszor... mindenesetre jah, ez jogos. De akkor is sok problemet megoldana Asu megoldása, és később még később lesz, az alap probléma pedig nem fog változni.
Edit: KA xDDDD Am persze, ezért nem kell a naptár De úgy látom nem érted a problémát xP
Naigen, a szép nagy betűk ellenére viszont tényleg lenne aki nem nézné >< Ezt viszont kisebb gondnak tartom, szólunk nekik és talán nem kell sokszor... mindenesetre jah, ez jogos. De akkor is sok problemet megoldana Asu megoldása, és később még később lesz, az alap probléma pedig nem fog változni.
Edit: KA xDDDD Am persze, ezért nem kell a naptár De úgy látom nem érted a problémát xP
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Nem, én tökéletesen megértettem a problémát és már neki is láttam egy időjárás sorsoló komplex számos képletnek és egy fű hajlásfizikai és látás jártasság termodinamikai térképnek.
Ja igen és szóljatok, ha befejezzem a "karakterem most éppen mit is csinál, ha elfelejtettem írni úgy kb. másfél hónapon keresztül" diagramot.
Természetesen fincsi valszámos feladatok sora vezetne a megoldásra és három darab kockadobás. Milyen az már, ha a drága usernek kéne kitalálnia? Még talán megsértene másokat.
Edit: Természetesen 3 dimenziós térben ábrázolható lesz a fű hajlásfizikai vektora.
Ja igen és szóljatok, ha befejezzem a "karakterem most éppen mit is csinál, ha elfelejtettem írni úgy kb. másfél hónapon keresztül" diagramot.
Természetesen fincsi valszámos feladatok sora vezetne a megoldásra és három darab kockadobás. Milyen az már, ha a drága usernek kéne kitalálnia? Még talán megsértene másokat.
Edit: Természetesen 3 dimenziós térben ábrázolható lesz a fű hajlásfizikai vektora.
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Szept. 21 2015, 19:11-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
A te példádból kiindulva szerintem semmi különbség nincs aközött, hogy most ősszel játszod ki a nyári történéseket és aközött, hogy mondjuk októberben a szeptemberit. Ezzel nem szüntetted meg a problémát, csak megvariáltál benne egy változót. Ugyanúgy ott a lesz a boss, a viadal vagy a globális event, ami mögé nem tudsz játékokat pakolni az időrendedbe, mert nem tudod, hogy mi lesz az adott játék vége. És erre van nekem az a nagyon egyszerű megoldásom, hogy nem érdekel az időrend, csak van egy nagyon vázlatos és hevenyészett timeline-om, amibe úgy dobálom be a játékokat, ahogy akarom, és ha elkezdek egy játékot mondjuk Szophie börtönbe kerülése után, az nem feltétlenül fog ténylegesen utána játszódni. Van időm megvárni, hogy mi sül ki belőle, és be tudom építeni a játékomba fokozatosan a kari jellemének változását. Egy-egy játéknak van csak időrendi összeköttetése a másikkal, és ha esetleg kerül bele egy ellentmondás, hát nem dől össze a világ :]
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
35 / 39 oldal • 1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39
35 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.