Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
38 / 39 oldal
38 / 39 oldal • 1 ... 20 ... 37, 38, 39
Re: Javaslatok
Hmm, érdekes ötlet, filózok rajt, hátha valami egyszerűen használható megoldás beugrik :3
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Karakterlapos javaslat. Ami a profilból elérhető. Nem lehetne beállítani, hogy a belinkelhető képet a jobb oldali sávra tegye? (tudom, hogy be lehet...) Nagyon szétcsúszik így az egész, sokkal esztétikusabb lenne.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Aréna jutalomra vonatkozóan:
- hónapok óta nincs frissítés a helyezésekben, ami egyáltalán nem fair azokra nézve akik esetleg szeretnének feljebb jutni a listán
- a megoldási javaslatom, hogy legyen befagyasztva a jutalom kikérési lehetőség, amíg a lista nem kerül frissítésre (beleértve a mai jutalom kikérésemet is)
- hónapok óta nincs frissítés a helyezésekben, ami egyáltalán nem fair azokra nézve akik esetleg szeretnének feljebb jutni a listán
- a megoldási javaslatom, hogy legyen befagyasztva a jutalom kikérési lehetőség, amíg a lista nem kerül frissítésre (beleértve a mai jutalom kikérésemet is)
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Ennek az.oka.KA.eltűnése. Ha minden.igaz, májusban.intézkedés, addig várj türelemmel. :3
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Klein minden egyes aréna lezárása után frissiti a helyezéseket.
Sőt, már holtverseny is van, amit jóval KA eltűnése után vezetett be,és olyanok is lekerültek a listáról inaktivitás miatt, akik KA idején még aktivak voltak. (Bizonyíték, hogy a lista rendszeresen karba van tartva)
Ha nem kaptatok pontot, annak az lehet az oka, hogy az egész aréna alatt nem volt küzdelem (ha nem ezt történt, akkor nyugodtan írj PM-et Klein-nek, hogy ezt és ezt a pontot nem írta jóvá, végül is ő i csak ember, és minden ember hibázhat)
Edit: van két-három inaktiv a listán, de a te jutalmad az ő kivételükkel se változna, szóval nem értem a problémát. Ha meg meg akarod előzni az inaktivakat, vállalj be több aréna küzdelmet, és egy idő.után meglátszik a helyezésben is, hogy te aktivabb vagy.
Sőt, már holtverseny is van, amit jóval KA eltűnése után vezetett be,
Ha nem kaptatok pontot, annak az lehet az oka, hogy az egész aréna alatt nem volt küzdelem (ha nem ezt történt, akkor nyugodtan írj PM-et Klein-nek, hogy ezt és ezt a pontot nem írta jóvá, végül is ő i csak ember, és minden ember hibázhat)
Edit: van két-három inaktiv a listán, de a te jutalmad az ő kivételükkel se változna, szóval nem értem a problémát. Ha meg meg akarod előzni az inaktivakat, vállalj be több aréna küzdelmet, és egy idő.után meglátszik a helyezésben is, hogy te aktivabb vagy.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Az aréna listák teljesen frissek, a te pontszámod is helyes (utánanéztem), szóval nem teljesen értem, mit láthatsz.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Nyo szerintem én vagyok az aki a legritkábban pillant rá erre a topic-ra, és felfigyeltem valamire, hála Hinarinnak és Shu-nak, amire szeretnék változtatást javasolni, vagy valami megoldást találni.
Ez a kérdés nem más mint a kiképzőtisztesek jogai.
Egészen máig én abban a hitben éltem, hogy a kiképzősök hátránya annyiban merül ki, hogy nem mehetnek bossra, és addig nem fejlődhetnek tovább amíg az exp sávjuk fel nem töltődik.
Viszont szembesülnöm kellett azzal, hogy ők az adott Tier exp-jét is el kell, hogy érjék ahhoz, hogy felvehessék a ruhákat. Tehát Egy friss kiképzős még, ha milliomos is, akkor is csak T1-es cuccokban flangálhat. Ugyan ott vannak nekik a plusz pontok amik mondhatni "erősítenek" rajtuk, és kicsit többnek tűnhetnek mint egy nem kiképzős kis szintű. Viszont mi a helyzet az arénával és kazamatákkal?
Az arénában ha jól tudom, a szintednek közeli játékosokkal lehet küzdeni(pontosan nem emlékszem, hogy van, nem is tudok most rápillantani xf). Éppen ezért, ha egy kiképzősnek arénázni támad kedve, akkor nagy esélye van rá, hogy veszít, a megfelelő felszerelések hiányában. Hiszen valljuk be egy 15ös szintű nem kiképzős jó felszerelésben sokkal de sokkal erősebb mint egy kiképző 20-as T1-es cuccokkal. Viszont a kiképzős 20-as T1-es cuccokkal meg nem küzdhet nem kiképzős 1-10 szintűekkel, mert azokat meg ő veri el könnyűszerrel a plusz pontjai miatt.
Akkor a kiképzősök végül ne is arénázzanak, mert szinte biztos, hogy veszítenek és romlik a statisztikájuk?
Ugyanez a problémám merült fel kazamatával a kapcsolatban, hadd ne részletezzem még egyszer, remélhetőleg más is érti az észjárásom.
Szóval a problémám az, hogy ahhoz, hogy a saját súlycsoportjával játszhasson arénát a kiképzős ahhoz neki ugyanolyan kiképzős partnert kellene keresnie. Ami mint láthatjuk annyira nem megy, mivel az arénában nem igen játszanak újhusik.
Kazamatával szintúgy, nagy csapat, hónapokig elhúzódó játékok, eltűnedező játékosok, és véget nem érő harcok, ugyanis nem érné meg neki egy társsal nekifutni, mert elbuknak az első szörnyeknél felszereltség hiányában.
Szerintem azzal, ha a kiképzősök is viselhetnének T3-as és T2-es cuccokat az exp csík elérése nélkül is nem nyújt nekik sokkal több előnyt a játékban mint másoknak, hiszen ugyanúgy a fejlődésekhez exp-t kell gyűjteniük, viszont azzal, hogy vásárolhatnak maguknak más felszereléseket, lehetőség lenne arra, hogy a kovácsolás fellendülhessen. Hiszen a kovácsolásnál már nem a nyersanyagok hiánya, hanem a vásárlók hiánya a fő probléma.
Ugyanakkor Shu felvetette nekem azt a gondolatot, hogy a kiképzőtiszt egy más elven működjön. De az még kicsit meredek, és ködös, ezért azt hadd ne írjam le egyelőre xd
Összegzés:
Pro a kiképzős rucitéma mellett:
- lehetőség a boltok fellendítésére
- lehetőség a kiképzősök számára, hogy jobban merjenek harcolni arénában és kazikban
- nagyobb motiváció azoknak akiket a nagy szintkülönbségek rettentenek el, és minimális egyenlőségérzet a régi regisztráltakkal szemben.
- motiválóbb a kiképző használata, több kiképzőssel pedig nő az esélye annak, hogy nem csak az első öt-tíz szint lesz kihasználva küldetések terén.
kontra:
- ?
Várom mindenkinek a véleményét, azért ide tettem ezt be, mert úgy éreztem, hogy ez a téma a kiképzőtisztet igénybe vevőket is nagyban érinti, és szeretném, ha megosztanák ők is a véleményeiket, észrevételeiket, tapasztalataikat, a rendszer működésével kapcsolatban, hogy együtt közösen javíthassunk rajta. owo
Ez a kérdés nem más mint a kiképzőtisztesek jogai.
Egészen máig én abban a hitben éltem, hogy a kiképzősök hátránya annyiban merül ki, hogy nem mehetnek bossra, és addig nem fejlődhetnek tovább amíg az exp sávjuk fel nem töltődik.
Viszont szembesülnöm kellett azzal, hogy ők az adott Tier exp-jét is el kell, hogy érjék ahhoz, hogy felvehessék a ruhákat. Tehát Egy friss kiképzős még, ha milliomos is, akkor is csak T1-es cuccokban flangálhat. Ugyan ott vannak nekik a plusz pontok amik mondhatni "erősítenek" rajtuk, és kicsit többnek tűnhetnek mint egy nem kiképzős kis szintű. Viszont mi a helyzet az arénával és kazamatákkal?
Az arénában ha jól tudom, a szintednek közeli játékosokkal lehet küzdeni(pontosan nem emlékszem, hogy van, nem is tudok most rápillantani xf). Éppen ezért, ha egy kiképzősnek arénázni támad kedve, akkor nagy esélye van rá, hogy veszít, a megfelelő felszerelések hiányában. Hiszen valljuk be egy 15ös szintű nem kiképzős jó felszerelésben sokkal de sokkal erősebb mint egy kiképző 20-as T1-es cuccokkal. Viszont a kiképzős 20-as T1-es cuccokkal meg nem küzdhet nem kiképzős 1-10 szintűekkel, mert azokat meg ő veri el könnyűszerrel a plusz pontjai miatt.
Akkor a kiképzősök végül ne is arénázzanak, mert szinte biztos, hogy veszítenek és romlik a statisztikájuk?
Ugyanez a problémám merült fel kazamatával a kapcsolatban, hadd ne részletezzem még egyszer, remélhetőleg más is érti az észjárásom.
Szóval a problémám az, hogy ahhoz, hogy a saját súlycsoportjával játszhasson arénát a kiképzős ahhoz neki ugyanolyan kiképzős partnert kellene keresnie. Ami mint láthatjuk annyira nem megy, mivel az arénában nem igen játszanak újhusik.
Kazamatával szintúgy, nagy csapat, hónapokig elhúzódó játékok, eltűnedező játékosok, és véget nem érő harcok, ugyanis nem érné meg neki egy társsal nekifutni, mert elbuknak az első szörnyeknél felszereltség hiányában.
Szerintem azzal, ha a kiképzősök is viselhetnének T3-as és T2-es cuccokat az exp csík elérése nélkül is nem nyújt nekik sokkal több előnyt a játékban mint másoknak, hiszen ugyanúgy a fejlődésekhez exp-t kell gyűjteniük, viszont azzal, hogy vásárolhatnak maguknak más felszereléseket, lehetőség lenne arra, hogy a kovácsolás fellendülhessen. Hiszen a kovácsolásnál már nem a nyersanyagok hiánya, hanem a vásárlók hiánya a fő probléma.
Ugyanakkor Shu felvetette nekem azt a gondolatot, hogy a kiképzőtiszt egy más elven működjön. De az még kicsit meredek, és ködös, ezért azt hadd ne írjam le egyelőre xd
Összegzés:
Pro a kiképzős rucitéma mellett:
- lehetőség a boltok fellendítésére
- lehetőség a kiképzősök számára, hogy jobban merjenek harcolni arénában és kazikban
- nagyobb motiváció azoknak akiket a nagy szintkülönbségek rettentenek el, és minimális egyenlőségérzet a régi regisztráltakkal szemben.
- motiválóbb a kiképző használata, több kiképzőssel pedig nő az esélye annak, hogy nem csak az első öt-tíz szint lesz kihasználva küldetések terén.
kontra:
- ?
Várom mindenkinek a véleményét, azért ide tettem ezt be, mert úgy éreztem, hogy ez a téma a kiképzőtisztet igénybe vevőket is nagyban érinti, és szeretném, ha megosztanák ők is a véleményeiket, észrevételeiket, tapasztalataikat, a rendszer működésével kapcsolatban, hogy együtt közösen javíthassunk rajta. owo
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Én úgy gondolom, hogy egy újonan érkező karakter semmikép sem legyen egyenrangú vagy közel egyenrangú azokkal akik ténylegesen elérték a huszas szintet és itt vannak egy ideje illetve nem hiszem hogy a boltok forgalnát ez nagyban növelni mert plusz pénzt attól még nem kapnak. Az aréna problémája jogos de én inkább valami speciális szabályt vezetnék be azon belül. Mondjuk pl a kiképzősök az aréna harc idejére választhatnak maguknak egyes felszerelésekből előre megszabott listából mint amilyen tieren az ellenfelük van (nyilván a jelenlegi huszashiz igazitva) mint anno az egyik ilyen harcolós eventen (már nem emlékszem a nevére)
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Igazából ezzel a módositással úgy gondolom fölösleges lenne kiképzővel bóhockodni. Egyszerübb lenne szerintem ha az et-be beültetve egy extra pályázattal magasabb szintű karikat lehessen inditani annyi megkötéssel, hogy az így megszerzett pontokat nem adhatják tovább multinak
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A fegyverválasztós dolog nem butaság, de mivel nagyjából csak ott használunk ténylegesen fegyvereket (igen, KT-ban is, de nem emlékszem olyan küldetésemre, ahol ténylegesen számított volna, hogy milyen fegyver van a karinál) el is venné a felszerelkezés értelmét, amíg nem jutnak el az adott szintre. Másrészről pedig kellemesebb is a saját felszerelésedben flangálni, a saját fegyveredet forgatni. Talán az jelentene megoldást, hogy használhatnak a felhúzott szintnek megfelelő felszerelést, de még úgy is ott van az a hátrány, hogy a kiképzős szintugrásnál pár pontot csak akkor kapsz meg, ha valóban eléred az adott szintet. Ez szerintem elég hátrány.
Kurokawa Yuuki írta:Igazából ezzel a módositással úgy gondolom fölösleges lenne kiképzővel bóhockodni. Egyszerübb lenne szerintem ha az et-be beültetve egy extra pályázattal magasabb szintű karikat lehessen inditani annyi megkötéssel, hogy az így megszerzett pontokat nem adhatják tovább multinak
Ez volt az én ötletem is.
Egy olyan szabályt tennék bele, hogy ez csak multi lehessen, megfelelő szintre felhúzott főkari után, tehát teljesen újoncokat ne dobjuk a mély vízbe, a nem lehet pontokat átadni pedig egyértelmű. Azt még nem tudom, hogy szabályozni kellene-e, hogy userenként egy ilyen kari lehessen, de valahogy ez is elgondolkodtatott.
Egy olyan szabályt tennék bele, hogy ez csak multi lehessen, megfelelő szintre felhúzott főkari után, tehát teljesen újoncokat ne dobjuk a mély vízbe, a nem lehet pontokat átadni pedig egyértelmű. Azt még nem tudom, hogy szabályozni kellene-e, hogy userenként egy ilyen kari lehessen, de valahogy ez is elgondolkodtatott.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Viszont, a felszereléses dolog, csakis a jobban menő céhekbe érkező kicsiket segíti. Azok akik most indulnak, nem lesz kellő kezdőtőéjük, hogy fel tudjanak normálisan szerelkezni... Szóval erre is lehetne/kellene valami megoldáson gondolkodni. Érdemleges ötletem nincs. Kellenek kicsik és nagyok, de óriási szakadék van köztük, és kevés a játékos. Ezáltal még inkább szét válás van a játékosok között. Lehet buta, vagy felesleges gondolat, de én ezt is problémának látom.
_________________
- Moments:
:.. Ozi féle adatlap ..:___:..Inventory..:__:..Avialany..:__:..Ruhatár..:
~ Háttér: |limegreen| ~ Kiwi: |lawngreen| ~ Pet: |peru|
Kiwi- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 777
Join date : 2015. Jul. 22.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Kiwi írta:Viszont, a felszereléses dolog, csakis a jobban menő céhekbe érkező kicsiket segíti. Azok akik most indulnak, nem lesz kellő kezdőtőéjük, hogy fel tudjanak normálisan szerelkezni... Szóval erre is lehetne/kellene valami megoldáson gondolkodni. Érdemleges ötletem nincs. Kellenek kicsik és nagyok, de óriási szakadék van köztük, és kevés a játékos. Ezáltal még inkább szét válás van a játékosok között. Lehet buta, vagy felesleges gondolat, de én ezt is problémának látom.
Mivel alig vannak céhek, nem nagyon látok nem jól menő céhet, akinek fukarkodnia kellene a bankjával. A szólósoknak ott a paradise, ami szerintem sem ugyanaz az előny, de ez igazából már IC tér, és szerintem nem baj, ha érzékeltetjük, hogy egyedül nehezebb az előrejutás, mintha egy csapat állna mögötted. Ez egy választás kérdése a karakter részéről, és amikor így dönt, akkor vállalja ennek minden következményét.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Shukaku írta:Kiwi írta:Viszont, a felszereléses dolog, csakis a jobban menő céhekbe érkező kicsiket segíti. Azok akik most indulnak, nem lesz kellő kezdőtőéjük, hogy fel tudjanak normálisan szerelkezni... Szóval erre is lehetne/kellene valami megoldáson gondolkodni. Érdemleges ötletem nincs. Kellenek kicsik és nagyok, de óriási szakadék van köztük, és kevés a játékos. Ezáltal még inkább szét válás van a játékosok között. Lehet buta, vagy felesleges gondolat, de én ezt is problémának látom.Mivel alig vannak céhek, nem nagyon látok nem jól menő céhet, akinek fukarkodnia kellene a bankjával. A szólósoknak ott a paradise, ami szerintem sem ugyanaz az előny, de ez igazából már IC tér, és szerintem nem baj, ha érzékeltetjük, hogy egyedül nehezebb az előrejutás, mintha egy csapat állna mögötted. Ez egy választás kérdése a karakter részéről, és amikor így dönt, akkor vállalja ennek minden következményét.
Egyetértek Shuval. Nem kell mindent a szájukba adni. Sőt!
Elvileg ez egy mmorpg-ről szólna, és nem is olyanról, ami fut már vagy 10 éve, és mindenféle csilivili szuperfelszereléssel dobálnak tele, amint beléptél, meg csináltál egy alap küldetést.
Én még baromira örültem IC/OC amikor az első vértemet megcsináltattam Anatnál.
Annak az 1 darabbnak!
Ezt hol fogják már az újak megtapasztalni?
Hozzájuk vágtok mindent, aztán kezdjen el arénázni, mert különben sosem lesz "nagy".
Had fedezzék fel ők is a "játékot".
Nem kéne hogy a céhek és nagy játékosok megkerülhetetlen tényezők legyenek, ne hozzájuk mérjék azt, hogy szeretnek-e itt játszani, vagy sem
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Danee írta:Shukaku írta:Kiwi írta:Viszont, a felszereléses dolog, csakis a jobban menő céhekbe érkező kicsiket segíti. Azok akik most indulnak, nem lesz kellő kezdőtőéjük, hogy fel tudjanak normálisan szerelkezni... Szóval erre is lehetne/kellene valami megoldáson gondolkodni. Érdemleges ötletem nincs. Kellenek kicsik és nagyok, de óriási szakadék van köztük, és kevés a játékos. Ezáltal még inkább szét válás van a játékosok között. Lehet buta, vagy felesleges gondolat, de én ezt is problémának látom.Mivel alig vannak céhek, nem nagyon látok nem jól menő céhet, akinek fukarkodnia kellene a bankjával. A szólósoknak ott a paradise, ami szerintem sem ugyanaz az előny, de ez igazából már IC tér, és szerintem nem baj, ha érzékeltetjük, hogy egyedül nehezebb az előrejutás, mintha egy csapat állna mögötted. Ez egy választás kérdése a karakter részéről, és amikor így dönt, akkor vállalja ennek minden következményét.
Egyetértek Shuval. Nem kell mindent a szájukba adni. Sőt!
Elvileg ez egy mmorpg-ről szólna, és nem is olyanról, ami fut már vagy 10 éve, és mindenféle csilivili szuperfelszereléssel dobálnak tele, amint beléptél, meg csináltál egy alap küldetést.
Én még baromira örültem IC/OC amikor az első vértemet megcsináltattam Anatnál.
Annak az 1 darabbnak!
Ezt hol fogják már az újak megtapasztalni?
Hozzájuk vágtok mindent, aztán kezdjen el arénázni, mert különben sosem lesz "nagy".
Had fedezzék fel ők is a "játékot".
Nem kéne hogy a céhek és nagy játékosok megkerülhetetlen tényezők legyenek, ne hozzájuk mérjék azt, hogy szeretnek-e itt játszani, vagy sem
Ez mind szép és jó lenne. És egyet tudok veled érteni abban, hogy mekkora öröm volt anno amikor összespóroltam a pénzt, hogy megvegyem a keresés első szintjét, vagy megjött az első kristályrendelésem, és a több hónapig futó első küldetésem jutalmából el is tudtam készíteni éppen, hogy őket. Engem is feldobtak, és örültem neki.
Viszont szerintem azoknak akik most érkeznek, vagy legalábbis a nagy többségnek már nincs meg ez a felszabadító érzés, hogy azt érezzék mint amit mi érezhettünk anno, hogy "ez a mi világunk, mi alakítjuk a játékot". Legalábbis én régen ezt éreztem.
És erről nem feltétlenül az tehet, hogy vannak olcsó cuccok, havi kidobós topic, vagy bármi hasonló, hanem az, hogy a frissek éreznek egy behozhatatlannak tűnő hátrányt magukon azáltal, hogy látják, hogy vannak akik kezdetek óta itt vannak, szépen felerősödtek, tapasztaltak, ismerik a többieket és tudnak játszani, és vannak ők, akik most tévedtek ide, nem ismerik úgy a szabályokat sem, kérdezni meg kitől kérdezhetnének, ha a chat üres(megjegyzem ez itt nem blamálásnak minősül vagy ilyesmi, mielőtt valaki félreérti), pü-vel meg kellemetlenség zaklatni másokat még akkor is, ha hasznos dolog. Ha esetleg ez még nem rettenti el őket, akkor pedig a várakozás a játékokra, és a lassan haladó játékok élménye, az ami még elvesz nekik.
Saját tapasztalatból, és észrevételekből mondom, hogy azok a játékosok akiket rögtön felkarolunk teszem azt mesébe invitáljuk, és kapnak reagot, egy héten belül azok nagyobb eséllyel maradnak tovább.
Például. Robiizmus most részt vesz az egyik mesémben, és nagyon jól eljátszunk együtt, pü-ben egyeztetünk, ha kell, és még, ha nem is annyira aktív, de valamilyen szinten próbál beintegrálódni az oldalba. De, biztos vagyok benne, hogy ha egy hétig várattam volna, akkor ő is lelépett volna máshová.
[Itt is köszönöm neki a kitartását és lelkességét xd]
Az újaknak nem az kell, hogy megmondjuk mit csináljanak, hanem az, hogy úgy tudják beleélni magukat a világba, hogy ne azt érezzék, hogy "tessék kezdő vagy, törődj bele, majd megerősödsz ahogy mi is erősödtünk idővel" vagy, hogy "nekünk még ennyi engedményünk, vagy segítségünk sem volt". Hiába van a kiképző, hogy 20-as szintig barangolhatnak, és talán még egy picivel több exp-t is kapnak, emiatt, de azok akkor sem tényleges szintek, és nem is kell, hogy azok legyenek, és így, hogy még páncélt sem viselhetnek, így a kiképző mellett gyakorlatilag csak az a néhány plusz pont van, mint pozitívum. Azonban, ha valaki szerepjátékos, és ismeri az animét, light novelt, akkor a vadi új karakterével, felszerelkezetlenül, kiképzővel miért menne a 20-as szintre barangolni, és játszani amikor az élete a tét? (Még, ha tudjuk, hogy nem is fog meghalni.)
Szerintem a páncél viselése nem egy nagy engedmény, és szerintem tök jogosan mondom azt, hogy a kiképzősök, viselhessenek páncélt a kiképzős szintük tierjének megfelelően. Addig úgysem fognak tudni fentebb fejlődni amíg el nem érik az exp határt.
Mindazonáltal velünk ellentétben ők sok olyan élményből kimaradtak, és valószínűleg nem is lesz részük ami nekünk anno hatalmas katarzist okozott.
Esetleg még javasolhatok, a kiképzőre egy teljes átdolgozást, amire közösen összedobálhatnánk észrevételeket, és javaslatokat.
Volt már róla szó, hogy esetleg a kiképzőt igénybe venni kívánok egy teszt kitöltésével kapnák meg a "szinteket", és a teszt oldalismereti lenne, tehát az alapján, hogy mennyire jártas az oldal dolgaiban, kaphatna meg egy maximalizált korlátig a szintet. Ez a dolog még elég kezdetlegesen hangzik, de felvetődött, ezért gondoltam megosztom.
_________________
Színem: #79BAEC (Denim Blue)
In Sanity
Legendák Taft csatornáiból
Frud a Kobold
Amikor leszáll az éj
Sinon- Mesélő
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2014. Aug. 30.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Sinon írta:stuffs
1) A játékosok itt tartásához rengeteg dolog kell, de ezt rendszerrel szabályozni szerintem nem lehet.
2) Talán félreérthető voltam, teljesen egyetértek a felszereléses dologgal, csak arra tértem ki, hogy hozzájuk vágni már valóban nem kell, az már IC dolog, hogy miként szerzik meg, abba nem hiszem, hogy bele kellene nyúlni, megszerezhetővé és viselhetővé tenni viszont igen.
3) Én soha nem éreztem azt, hogy a kezdő karim behozhatatlan hátránya engem useresen zavarna, sőt, ez külön érdekes játékelem, ahogyan ezt lereagálja, de azt is értem, hogy vannak olyanok, akik nem ezt a részét akarják játszani az oldalnak. Erre továbbra is megoldásnak látom az utolsó pontot ->
4) Az utolsó rész az amit én felvetettem, de ezt Yuuki össze is foglalta nagyjából, továbbra is támogatom.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Muh majdnem eltelt tíz nap a javaslatom óta, és egyik admin sem reagált. Muh.
_________________
Színem: #79BAEC (Denim Blue)
In Sanity
Legendák Taft csatornáiból
Frud a Kobold
Amikor leszáll az éj
Sinon- Mesélő
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2014. Aug. 30.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Most volt időm sorry ^^"
A két játékosi réteg között tényleg nagy a szakadék, és ez valóban probléma. Yuuki első ide beírt hszével viszont teljesen egyetértek: ha engedjük a kiképzősöknek, hogy T3as felszereléseket viseljenek, akkor (1) _pontosan_ ugyanannyi statponttal fognak rendelkezni, mint egy lv18as, nem kiképzős karakter; (2) a T1 és T2es felszereléseket és fegyvert gyártó készítők elvesztenék azt a minimális vásárlói körüket is, amennyi az itemfán kívül még megvan nekik, hisz nem lenne réteg, amelyik T1et vagy T2őt hordana. Így a boltokat nem lendítené fel; és amíg a „nagyobbaknak” ott lenne a gondolat, hogy akik újak azok konkrétan ingyen megkapnak már nagyjából mindent amiért korábban aktívnak kellett lenni, addig a „kicsiknek” meg az a gondolat lenne ott, hogy minek fejlődjek, ha lv18ig _semmilyen_ újonnan elért dolog, vagy változás nem lesz? Nem biztos, hogy nem unnák meg ezt így nagyon hamar. Tehát akárhogy is nézem, vesztes-vesztes szituáció. A kiképzősök amúgy ígyis jobban járnak, mint akár mi régen, akár azok, akik most nem választják a kiképzőt, mivel a szintbónuszok lv20-ra járnak nekik, mind küldetéseken, mind harctereken, és ez nem kevés mennyiségű exp, ha rendesen játszol. Nagyon nem. Ami pedig az említett játéktereket illeti, arénában szintúgy kiképzősökkel érdemes játszaniuk, kazamatákban pedig vagy kisebbekkel egy tier1-es, netán 2-es kaziban, vagy nagyobbakkal t3-as kazikban. Ha aktív vagy, a rengeteg játéktér bőven ad rá lehetőséget, hogy gyorsan tudj fejlődni anélkül hogy megunnád, aktivitás nélkül meg régen sem ment a dolog, sőt, a kevesebb lehetőség miatt még jobban oda is kellett tennünk magunkat. (És itt megjegyezném, hogy nem minden a szint, mert a jó játékszituációkat, érdekes karikapcsolatokat stb az csupán egy nagyon kis részben befolyásolja, tehát egyáltalán nem szükséges eleme az élvezetes játéknak )
Hozzászólva kicsit a nagyobb szintű karakter indításához, én semmiképpen sem kötném magas szintű multikhoz. Éppenhogy az új usereknek kellene segíteni, és nem a régi usereket megdobálni mégegy erős karival, csakhogy többnek tűnjön. Az oldalismereti teszt érdekes gondolat, megspékelném még egy minimum két-háromezer szavas előtörivel is a sikeres teszt mellé, amiben a sao előző három évét, főbb ic eseményeinek megélését írná le a pályázó, és akkor még talán működhetne is a dolog. Mondjuk maximum lv20-ig, sikerességtől függően, multiknak és újaknak egyaránt. Userenként max 1 ilyen módon felvitt karakterrel, és mindezt úgy, hogy ilyen karitól ne lehessen örökölni semmit se.
Ez így kinek hogy hangzik?
Jah és ahogy Sinon is írta, tényleg várunk ide álláspontokat a kiképzősöktől is, hiszen ők élik meg, vannak benne ebben éppen. És ha a chat nem is olyan aktív most mint régen, szerintem vagyunk egy olyan jó közösség, hogy ha bárki stafftagnak vagy rendes tagnak írtok pm-et kérdésekkel, arra szívesen válaszolunk : )
A két játékosi réteg között tényleg nagy a szakadék, és ez valóban probléma. Yuuki első ide beírt hszével viszont teljesen egyetértek: ha engedjük a kiképzősöknek, hogy T3as felszereléseket viseljenek, akkor (1) _pontosan_ ugyanannyi statponttal fognak rendelkezni, mint egy lv18as, nem kiképzős karakter; (2) a T1 és T2es felszereléseket és fegyvert gyártó készítők elvesztenék azt a minimális vásárlói körüket is, amennyi az itemfán kívül még megvan nekik, hisz nem lenne réteg, amelyik T1et vagy T2őt hordana. Így a boltokat nem lendítené fel; és amíg a „nagyobbaknak” ott lenne a gondolat, hogy akik újak azok konkrétan ingyen megkapnak már nagyjából mindent amiért korábban aktívnak kellett lenni, addig a „kicsiknek” meg az a gondolat lenne ott, hogy minek fejlődjek, ha lv18ig _semmilyen_ újonnan elért dolog, vagy változás nem lesz? Nem biztos, hogy nem unnák meg ezt így nagyon hamar. Tehát akárhogy is nézem, vesztes-vesztes szituáció. A kiképzősök amúgy ígyis jobban járnak, mint akár mi régen, akár azok, akik most nem választják a kiképzőt, mivel a szintbónuszok lv20-ra járnak nekik, mind küldetéseken, mind harctereken, és ez nem kevés mennyiségű exp, ha rendesen játszol. Nagyon nem. Ami pedig az említett játéktereket illeti, arénában szintúgy kiképzősökkel érdemes játszaniuk, kazamatákban pedig vagy kisebbekkel egy tier1-es, netán 2-es kaziban, vagy nagyobbakkal t3-as kazikban. Ha aktív vagy, a rengeteg játéktér bőven ad rá lehetőséget, hogy gyorsan tudj fejlődni anélkül hogy megunnád, aktivitás nélkül meg régen sem ment a dolog, sőt, a kevesebb lehetőség miatt még jobban oda is kellett tennünk magunkat. (És itt megjegyezném, hogy nem minden a szint, mert a jó játékszituációkat, érdekes karikapcsolatokat stb az csupán egy nagyon kis részben befolyásolja, tehát egyáltalán nem szükséges eleme az élvezetes játéknak )
Hozzászólva kicsit a nagyobb szintű karakter indításához, én semmiképpen sem kötném magas szintű multikhoz. Éppenhogy az új usereknek kellene segíteni, és nem a régi usereket megdobálni mégegy erős karival, csakhogy többnek tűnjön. Az oldalismereti teszt érdekes gondolat, megspékelném még egy minimum két-háromezer szavas előtörivel is a sikeres teszt mellé, amiben a sao előző három évét, főbb ic eseményeinek megélését írná le a pályázó, és akkor még talán működhetne is a dolog. Mondjuk maximum lv20-ig, sikerességtől függően, multiknak és újaknak egyaránt. Userenként max 1 ilyen módon felvitt karakterrel, és mindezt úgy, hogy ilyen karitól ne lehessen örökölni semmit se.
Ez így kinek hogy hangzik?
Jah és ahogy Sinon is írta, tényleg várunk ide álláspontokat a kiképzősöktől is, hiszen ők élik meg, vannak benne ebben éppen. És ha a chat nem is olyan aktív most mint régen, szerintem vagyunk egy olyan jó közösség, hogy ha bárki stafftagnak vagy rendes tagnak írtok pm-et kérdésekkel, arra szívesen válaszolunk : )
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Az első fele a szövegnek szimpla feltételezgetés, hogy mi milyen érzést okozna kiben, de mivel a jövőbe nem látok, és az én elgondolásom is csak ugyanaz lenne, feltételezgetés, igazából egyszerűen csak nem értek egyet, ahogyan azzal sem, hogy fontos azt összehasonlítgatni, hogy a régiek mennyit csináltak és a maiaknak mennyit kell, de ezek csak érzések, nem érvek... csak nem akartam, hogy úgy tűnjön, mintha figyelmen kívül hagynám, ha már ez teszi ki a szöveg nagyobb részét. ^^"
Azért gondoltam a multikra, mert az újoncoknak sokszor látom, hogy nehéz átlátni a rendszert, tisztelet persze a kivételnek, és szerintem egy magasabb szinten indított karakterhez nem árt a háttérismeret sem a világról. Ez a teszttel valóban megoldható, ezért is javasoltam Junnak, csak felötlött, hogy az macerás, ezért gondoltam, hogy ide már multikat írok, mert ők talán csak rendelkeznek már ismerettel, nem kell méregetni. Ha az admingárda be tudja vállalni a tesztelgetést, akkor ez számomra is egy teljesen tetszetős ötlet.
Hinari írta:Hozzászólva kicsit a nagyobb szintű karakter indításához, én semmiképpen sem kötném magas szintű multikhoz. Éppenhogy az új usereknek kellene segíteni, és nem a régi usereket megdobálni mégegy erős karival, csakhogy többnek tűnjön. Az oldalismereti teszt érdekes gondolat, megspékelném még egy minimum két-háromezer szavas előtörivel is a sikeres teszt mellé, amiben a sao előző három évét, főbb ic eseményeinek megélését írná le a pályázó, és akkor még talán működhetne is a dolog. Mondjuk maximum lv20-ig, sikerességtől függően, multiknak és újaknak egyaránt. Userenként max 1 ilyen módon felvitt karakterrel, és mindezt úgy, hogy ilyen karitól ne lehessen örökölni semmit se.
Ez így kinek hogy hangzik?
Azért gondoltam a multikra, mert az újoncoknak sokszor látom, hogy nehéz átlátni a rendszert, tisztelet persze a kivételnek, és szerintem egy magasabb szinten indított karakterhez nem árt a háttérismeret sem a világról. Ez a teszttel valóban megoldható, ezért is javasoltam Junnak, csak felötlött, hogy az macerás, ezért gondoltam, hogy ide már multikat írok, mert ők talán csak rendelkeznek már ismerettel, nem kell méregetni. Ha az admingárda be tudja vállalni a tesztelgetést, akkor ez számomra is egy teljesen tetszetős ötlet.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem régóta vagyok itt, tudom, de lenne néhány javaslatom.
Észre vettem, hogy csak kasztoknak van legendás tárgya. Szerintem nem volna rossz ötlet, ha lenne kaszt független. Így aki szeretne ilyen tárgyat meg lenne az esélye, hogy beszerezzen egyet. Persze legendás tárgyakat nem lehetne halmozni, nehogy egy játékos túlságosan erősé váljon így.
A másik élmény írás lenne, vagy mini pályázat.
Végül is a fórum egy rpg játék akar, lenni ahol lehet farmolni. Igaz most is lehet, kazamatákban vagy párbajban. Úgy vettem észre minden hova mesélő kell.
Amit javasolnék egy olyan élmény írási rendszer, amit minden hónapban egyszer lehetne meg írni. A jutalom korlátozott lenne bizonyos mennyiségű arany és xp járna. A lényeg a farmoláson van, kisétál egy mezőre város mellett és mobokra vadászás. (vaddisznók, kósza szörnyek stb.....) Ezt a tevékenységet persze lehetne magányosan vagy csapatban csinálni szintén. Ehhez egy plusz dolog, lehetne adott xp és gold járjon. Mivel rpg-ben ilyenkor esnek, tárgyak lehetne egy kocka dobos rendszer hozzá. 1-12 ig és dobot számért adott gold és xp valamint néha egyszerű alap tárgy is járhatna.
A harmadik és utolsó, amit észre vettem, van olyan jártaság, amivel nem lehet aranyat keresni. Pedig a lehetőség ott lenne benne ez alatt a kertészkedésre gondolok és szakács jártaságra. Kertészkedésnél is lehetnének receptek vagy is inkább meg szerezhető növények. Lehetne alap vagy is átlagostól egészen ritka is. Ami egy potion, méreg vagy más egyéb hozzá valója. Így az ilyen növényeket termeszteni is lehetne. Így akár növény boltot vagy hasonlót nyitva.
A szakács esetében is gondoltam hasonló dolgokra. Lehetnének olyan receptek, ételek, amit csak adott szinttel rendelkező tud elkészíteni. Valamint csak éteremben, kifőzdében lehetne elkészíteni. Így szakácsoknak érdemes lenne saját boltot nyitni.
Az utolsó két javaslatom részben még színesítené is a játékot.
Észre vettem, hogy csak kasztoknak van legendás tárgya. Szerintem nem volna rossz ötlet, ha lenne kaszt független. Így aki szeretne ilyen tárgyat meg lenne az esélye, hogy beszerezzen egyet. Persze legendás tárgyakat nem lehetne halmozni, nehogy egy játékos túlságosan erősé váljon így.
A másik élmény írás lenne, vagy mini pályázat.
Végül is a fórum egy rpg játék akar, lenni ahol lehet farmolni. Igaz most is lehet, kazamatákban vagy párbajban. Úgy vettem észre minden hova mesélő kell.
Amit javasolnék egy olyan élmény írási rendszer, amit minden hónapban egyszer lehetne meg írni. A jutalom korlátozott lenne bizonyos mennyiségű arany és xp járna. A lényeg a farmoláson van, kisétál egy mezőre város mellett és mobokra vadászás. (vaddisznók, kósza szörnyek stb.....) Ezt a tevékenységet persze lehetne magányosan vagy csapatban csinálni szintén. Ehhez egy plusz dolog, lehetne adott xp és gold járjon. Mivel rpg-ben ilyenkor esnek, tárgyak lehetne egy kocka dobos rendszer hozzá. 1-12 ig és dobot számért adott gold és xp valamint néha egyszerű alap tárgy is járhatna.
A harmadik és utolsó, amit észre vettem, van olyan jártaság, amivel nem lehet aranyat keresni. Pedig a lehetőség ott lenne benne ez alatt a kertészkedésre gondolok és szakács jártaságra. Kertészkedésnél is lehetnének receptek vagy is inkább meg szerezhető növények. Lehetne alap vagy is átlagostól egészen ritka is. Ami egy potion, méreg vagy más egyéb hozzá valója. Így az ilyen növényeket termeszteni is lehetne. Így akár növény boltot vagy hasonlót nyitva.
A szakács esetében is gondoltam hasonló dolgokra. Lehetnének olyan receptek, ételek, amit csak adott szinttel rendelkező tud elkészíteni. Valamint csak éteremben, kifőzdében lehetne elkészíteni. Így szakácsoknak érdemes lenne saját boltot nyitni.
Az utolsó két javaslatom részben még színesítené is a játékot.
_________________
„Némelyek szerint szörnyűséges ember lehetek, de ez nem igaz. Gyermeki szívem van - egy befőttesüvegben az íróasztalomon.”
Raygart Arrow- Lovag
- Hozzászólások száma : 56
Join date : 2017. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
A legendás kasztfegyver, abból ha lenne nem kaszthoz köthető de legendás... ugye az értékét veszítené. Viszont vannak erős, de nem fejleszthető, valamint kazamatákból kövekkel fejleszteni is tudod a fegyvered statját. Ha újonnan kovácsolsz, tudsz egyedi fegyvert készíteni tehát pár statot elmozdítani (elvenni pl kitartásból és erőre rakni) Valamint boss illetve néha miniboss vagy event ad teljesen egyedi fegyvert. Mint az angi rúna, az tűz sebzésű és nyolc pontot oszthattál el kedved szerint. És hasonlók.
Valamint ismerkedősökből tudsz fegyvereket kérni, (összesítőben azokat, aminek nincs receptje) és perse a saját tierszintednek megfelelőt, ezt Kuradel intézi. Ha egy ismerkedős játékodban megvolt minimum a három kör, és háromszor 250 szó, akkor jár csak jelezned kell, hogy befejeztétek, és hogy mit kértek.
Rengeteg helyről lehet pénzt és aranyat szerezni, de ebből majd szeretnék egy összesítőt hogy mi mit ad, és milyen feltételekkel, de csak ha némileg több időm lesz csinálom meg, hogy ezek egy helyen legyenek, valamint előtte nekem is át kell bogarásznom dolgokat, mert van amiket még úgy a napokban fedezek fel hogy jéé, ilyen is van... @.@ Szóval egy hétvégén majd nekifekszem, hogy az újonckáknak is könnyítsek, valamint én is tisztábban látom majd a lehetőségeimet. :3
Én személy szerint támogatom az élményes ötleted, bár csak minimális jutalmazással, mert nem szeretném ha a szerepjáték elveszítené a szerepjáték, tehát társas lényegét.
A kertészkedés és főzés alapjáraton játékszínesítőnek van kitalálva. Sokan játsszák úgy, hogy az első (alap) szinten minden kiég, felgyullad, elpárolog stb... vagy legalábbis a bonyibb készítmények. Pl Kiwinek hónapokba tellt, mire a tükörtojás úgy nézett ki, ahogy annak kellene. Valamint sokan játsszák ki úgy is, hogy ugye a jártasság használatával tanulnak meg főzni, ami annyit jelent hogy például csatlakoznak egy étteremhez szabadidőben, és szakácskodnak. Ezek játékszínesítő vagy élmény posztok, de van látszatuk, hisz amint súrolják a következő elosztható pontokat, már egy bélszínt is simán meg tudnak csinálni, és bátran vendégelhetnek meg másokat.
Még egy kis apróság, ami megbonyolít pár dolgot: Ugye mivel ic kevés dolgot játszunk ki, de a napok telnek és telnek... így ic lehet némileg több pénzünk, ez főleg igaz a céhesekre... tehát egy kávézóba, teázóba gond nélkül vihetsz el játékost, az aznapi farmolási anyagodból... amit például egy nénikének elszöktek a csirkéi, és te összegyűjtötted őket, kaptál érte tojást, amiket eladtál vagy hasonló. A fantáziádra van bízva. :3 Ismertem olyat aki naagy kazamata tisztító volt... és valójába egy kazamatát ha megcsinált. ^^"
Valamint ismerkedősökből tudsz fegyvereket kérni, (összesítőben azokat, aminek nincs receptje) és perse a saját tierszintednek megfelelőt, ezt Kuradel intézi. Ha egy ismerkedős játékodban megvolt minimum a három kör, és háromszor 250 szó, akkor jár csak jelezned kell, hogy befejeztétek, és hogy mit kértek.
Rengeteg helyről lehet pénzt és aranyat szerezni, de ebből majd szeretnék egy összesítőt hogy mi mit ad, és milyen feltételekkel, de csak ha némileg több időm lesz csinálom meg, hogy ezek egy helyen legyenek, valamint előtte nekem is át kell bogarásznom dolgokat, mert van amiket még úgy a napokban fedezek fel hogy jéé, ilyen is van... @.@ Szóval egy hétvégén majd nekifekszem, hogy az újonckáknak is könnyítsek, valamint én is tisztábban látom majd a lehetőségeimet. :3
Én személy szerint támogatom az élményes ötleted, bár csak minimális jutalmazással, mert nem szeretném ha a szerepjáték elveszítené a szerepjáték, tehát társas lényegét.
A kertészkedés és főzés alapjáraton játékszínesítőnek van kitalálva. Sokan játsszák úgy, hogy az első (alap) szinten minden kiég, felgyullad, elpárolog stb... vagy legalábbis a bonyibb készítmények. Pl Kiwinek hónapokba tellt, mire a tükörtojás úgy nézett ki, ahogy annak kellene. Valamint sokan játsszák ki úgy is, hogy ugye a jártasság használatával tanulnak meg főzni, ami annyit jelent hogy például csatlakoznak egy étteremhez szabadidőben, és szakácskodnak. Ezek játékszínesítő vagy élmény posztok, de van látszatuk, hisz amint súrolják a következő elosztható pontokat, már egy bélszínt is simán meg tudnak csinálni, és bátran vendégelhetnek meg másokat.
Még egy kis apróság, ami megbonyolít pár dolgot: Ugye mivel ic kevés dolgot játszunk ki, de a napok telnek és telnek... így ic lehet némileg több pénzünk, ez főleg igaz a céhesekre... tehát egy kávézóba, teázóba gond nélkül vihetsz el játékost, az aznapi farmolási anyagodból... amit például egy nénikének elszöktek a csirkéi, és te összegyűjtötted őket, kaptál érte tojást, amiket eladtál vagy hasonló. A fantáziádra van bízva. :3 Ismertem olyat aki naagy kazamata tisztító volt... és valójába egy kazamatát ha megcsinált. ^^"
ZexCeed- Mesélő
- Hozzászólások száma : 165
Join date : 2016. Oct. 27.
Tartózkodási hely : Zabuta
Re: Javaslatok
Lényegében az egyedi felszerelések a kasztfüggetlen legendások. Fejleszthetőek és néhánynak elég durva képessége is van.
Az élményes ötlet korábban már fel lett vetve staffban és én is javasoltam már korábban így én támogatnám .
Azok a jártasságok amiket mondtál illetve ahogy Zekken is említette csupán játék színesítőként vannak bent. Növényeket például sok módon lehet szerezni (szafari, küldi, gazküldi, aréna) az én meglátásom szerint nem kell még több ilyen de a lehetőség megvan hogy a növényeket nem az útszélén találod hanem te magad termeszted és így játszod ki. Régebben egyébként volt róla szó, hogy a főzés jártassággal extra receptek kerülnének be de ez azt hiszem azért is lett elvetve mert egyrészt akkor a potionokat könnyedén kiszoríthatta volna, másrészt pedig csak tovább bonyolíttat volna az oldalt amit szintén nem akarunk.
Az élményes ötlet korábban már fel lett vetve staffban és én is javasoltam már korábban így én támogatnám .
Azok a jártasságok amiket mondtál illetve ahogy Zekken is említette csupán játék színesítőként vannak bent. Növényeket például sok módon lehet szerezni (szafari, küldi, gazküldi, aréna) az én meglátásom szerint nem kell még több ilyen de a lehetőség megvan hogy a növényeket nem az útszélén találod hanem te magad termeszted és így játszod ki. Régebben egyébként volt róla szó, hogy a főzés jártassággal extra receptek kerülnének be de ez azt hiszem azért is lett elvetve mert egyrészt akkor a potionokat könnyedén kiszoríthatta volna, másrészt pedig csak tovább bonyolíttat volna az oldalt amit szintén nem akarunk.
Sakuya- Mesélő
- Hozzászólások száma : 146
Join date : 2016. May. 19.
Re: Javaslatok
A legendás kérdésben egyetértek az előttem szólókkal, értékét vesztené, illetve eddig nincs olyan fegyver amit mindegyik kaszt felszerelhet, és nem is igazán akarnám bevezetni - és ahogy Zekken kifejtette, sok más lehetőség van jó fegyverekhez jutni Egyedül annyival igazítanám ki a felsorolást, hogy ismerkedős játékoknál a játék végén lehet igényelni recept nélküli tárgyat (fegyvert is) abban az esetben, ha minimum 6 körös volt az ismerkedés.
Ami az élményes dolgot illeti, pár hónappal ezelőtt jött egy felvetés Kuradeeltől, ami hasonló alapokra volt fektetve mint amit te mondasz, az valószínű valamilyen formában be is lesz majd vezetve ha lesz idő rá, így voltaképpen örülök a felvetésednek. Azt viszont én is kiemelném, amit Zekken, hogy mivel ez alapvetően egy fprg, a karakter életének alig 1%-át játsszuk ki, tehát sem a szintlépéshez szükséges exp, sem az aktuális exped és aranyad nem egyezik ooc és ic. Szóval nyugodtan kijátszhatod, hogy elmentél farmolni, hogy egész nap küzdőtereztél vagy virágokat gyűjtöttél; ha elég sok aranyra tettél szert ezekből, azokból megvetted a vacsorának valót ésatöbbi Ez a fantáziádra van bízva ^^ - ahogy egyébként a harmadlagos jártasságok is. Van, aki képességgel kombinálta a kertészkedést, van aki sütiket árult egy külön boltrészben, van aki az italkészítésével és potionfőzésével különleges hatású italokat gyártott, igazából ez mind azon múlik, hogy te mit képzelsz bele, hogyan játszod ki
Ami az élményes dolgot illeti, pár hónappal ezelőtt jött egy felvetés Kuradeeltől, ami hasonló alapokra volt fektetve mint amit te mondasz, az valószínű valamilyen formában be is lesz majd vezetve ha lesz idő rá, így voltaképpen örülök a felvetésednek. Azt viszont én is kiemelném, amit Zekken, hogy mivel ez alapvetően egy fprg, a karakter életének alig 1%-át játsszuk ki, tehát sem a szintlépéshez szükséges exp, sem az aktuális exped és aranyad nem egyezik ooc és ic. Szóval nyugodtan kijátszhatod, hogy elmentél farmolni, hogy egész nap küzdőtereztél vagy virágokat gyűjtöttél; ha elég sok aranyra tettél szert ezekből, azokból megvetted a vacsorának valót ésatöbbi Ez a fantáziádra van bízva ^^ - ahogy egyébként a harmadlagos jártasságok is. Van, aki képességgel kombinálta a kertészkedést, van aki sütiket árult egy külön boltrészben, van aki az italkészítésével és potionfőzésével különleges hatású italokat gyártott, igazából ez mind azon múlik, hogy te mit képzelsz bele, hogyan játszod ki
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A legendáshoz bekapcsolódva, nagyon kevesen vagyunk még userileg, hogy értéke is legyen.
Én nem tartom értékcsökkentőnek, Főleg IC nézve, de én is csak akkor gondolkodnék el egy +1 legin, ha már több új kezdőnk van.
Játéktecnikailag pedig, én megoldhatónak találom a kasztfüggetlen fegyvert.
De ez a jövő kérdése. ^^
Én nem tartom értékcsökkentőnek, Főleg IC nézve, de én is csak akkor gondolkodnék el egy +1 legin, ha már több új kezdőnk van.
Játéktecnikailag pedig, én megoldhatónak találom a kasztfüggetlen fegyvert.
De ez a jövő kérdése. ^^
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: Javaslatok
Köszönöm a válaszokat és az ötletelést.
Lenne még egy apró ság. Nem tudom menyire lenne jó az lennének set itemek.
Olyan tárgy készletek aminek ha minden darabja meg van ad egy extra dolgot. Ez lehet akár statokra pont vagy egy képeség is. Képeség alatt plusz cselekvési pont. Vagy jártaságra pont, de szinte bármi lehetne.
Lenne még egy apró ság. Nem tudom menyire lenne jó az lennének set itemek.
Olyan tárgy készletek aminek ha minden darabja meg van ad egy extra dolgot. Ez lehet akár statokra pont vagy egy képeség is. Képeség alatt plusz cselekvési pont. Vagy jártaságra pont, de szinte bármi lehetne.
_________________
„Némelyek szerint szörnyűséges ember lehetek, de ez nem igaz. Gyermeki szívem van - egy befőttesüvegben az íróasztalomon.”
Raygart Arrow- Lovag
- Hozzászólások száma : 56
Join date : 2017. Jan. 17.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ilyen már van. Ráadásul nem is kell "teljes" szett
(Mennydőrgés gyűrű/obszidián burgonet)
T1-T2 szinten már nem hiszem, hogy lesznek ilyenek, de én is támogatnám, ha lennének még ilyen itemek.
Hogy teljes szettre kiterjedően?... Azt nem.
Annak tényleg valami nagy extrát kéne adnia, hogy bárkit rávegyen magát egy ilyen összegyüjtőgetésbe. A karakterek többségének megvan a maga felszerelése, egyet-kettőt még esetleg lecserél egy jobb szinergiáért, de egy teljes szett az más kérdés.
Ráadásul, ha teljes szettet szeretnél (fegyverrel együtt), akkor minden kasztra külön kell tervezni egy ilyet. Ami 7×7 (két különböző gyűrűvel) azaz 49 felszerelést jelentene. Csak ezeknek a receptje elfoglalna több, mint egy teljes tier-nyi helyet, hogy arról már ne beszéljünk mennyi idő lenne a felfedezésük, és egyes tárgyak mennyit érnének külön-külön.
(Mennydőrgés gyűrű/obszidián burgonet)
T1-T2 szinten már nem hiszem, hogy lesznek ilyenek, de én is támogatnám, ha lennének még ilyen itemek.
Hogy teljes szettre kiterjedően?... Azt nem.
Annak tényleg valami nagy extrát kéne adnia, hogy bárkit rávegyen magát egy ilyen összegyüjtőgetésbe. A karakterek többségének megvan a maga felszerelése, egyet-kettőt még esetleg lecserél egy jobb szinergiáért, de egy teljes szett az más kérdés.
Ráadásul, ha teljes szettet szeretnél (fegyverrel együtt), akkor minden kasztra külön kell tervezni egy ilyet. Ami 7×7 (két különböző gyűrűvel) azaz 49 felszerelést jelentene. Csak ezeknek a receptje elfoglalna több, mint egy teljes tier-nyi helyet, hogy arról már ne beszéljünk mennyi idő lenne a felfedezésük, és egyes tárgyak mennyit érnének külön-külön.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
38 / 39 oldal • 1 ... 20 ... 37, 38, 39
38 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.