Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuradeel

Go down

Kuradeel Empty Kuradeel

Témanyitás by Kuradeel Vas. Ápr. 20 2014, 23:13

Jónapot minden kedves Ainracdban ragadt hölgynek, és a többi létformák. x3
*user fejbe vágja karit*

Krehem ^^"
Szeretném rögtön az elején egy kiábrándítónak is mondható ténnyel kezdeni. Muszáj, más különben még túl nagy elvárásokat támasztanátok felém. ^^

Full kezdő vagyok, ami a mesélést illeti.
Minden elmélet, semmi gyakorlat. Szépen megfogalmazhatnám, ~ ahogy kicsivel lejjebb azért mégis csak megpróbálkozom majd vele ~, hogy mit várok el, mihez tartom magam, azonban az előttem szólok már mindent elmondtak. Csak ismételni tudnám őket.

Ha olvastátok (és olvassátok, mert én aztán nem fogok ilyen részletes leírást tartani) Silica vagy Klein Adatlapját, akkor csak bólogatni tudok rájuk. De ha már itt vagytok, akkor dióhéjban valamit megfogalmazok magamról én is.
Valami olyasmit ami rám vonatkozik első sorban.

Mesélés:
Egyszer már rájöttem, hogy kellenek időpontok. Nektek is, meg nekem is. Fogok késni, nem egyszer, nem kétszer. Illetve könnyen adok pár nap haladékot akár bejelentés nélkül is, hiszen tudom milyen az ha nincs idő/ihlet/kedv. Azonban a határidő mégis csak azért van, hogy betartsuk őket.
Lesz, hogy Kuradeel, ~ azaz én Cool ~ is ott leszek, ilyenkor jobb ha figyeltek. Rolling Eyes de lesz, hogy semmi közöm nem lesz a történethez.
Változatosságot szeretnék és azt, hogy Te, kedves Aincraddi játékos alig várd, hogy jöjjön mesélői hsz.
Nincs is annál nagyobb boldogság, mint látni egy mesélőnek, hogy szeretik a meséjét. Ezért és ennél fogva állandóan a Játékosaim igényeire tervezem/alakítom dinamikusan a történeteimet, akár kaland közben is. Így sosem lehet majd tisztán megmondani, hogy milyen történet lesz, mert azt a Játékosok, azaz ti fogjátok alakítani.