Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
37 / 39 oldal
37 / 39 oldal • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39
Re: Javaslatok
Pont azért kéne ok rá, hogy megmagyarázzák... Ha a júzer nem tudja, miért kapta és mit csinált jól, akkor nem fogja azt a "szokást" felvenni.
_________________
Színkód: #AA6342 (szöveg), #804224 (dialógus)
Phobos- Harcos
- Hozzászólások száma : 682
Join date : 2013. Sep. 15.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
a gyémánt kesztyűt látva jutott eszembe, hogy a jövőbeli harcművész ritka fegyvereknél lehetne használni mindenféle harcművészetekből vett kunszot, mint a lábsöprés/leütés (1/6 esély), kábító ütés (felezi az ellenfél fegyverkezését 1 körre 1/6 eséllyel)... lassítás(ellenfél)/gyorsulás(harcművész)... stb
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Nah, ezen már azóta gondolkozom, amióta kijött a Szivárvány Köpeny. Nagyon régóta akarok ezzel kapcsolatban írni, de nem tudtam, hogyan fogalmazzak. Tehát röviden...
A Szivárvány Köpeny VP.
Nem lehet ellene védekezni. Aki megszerzi a köpenyt, az kap +1 képit, amire dobnia sem kell, hanem működik. Csak úgy. Instant.
Eleinte arra gondoltam, hogy legalább a védekezés esélye legyen meg úgy, hogy Látás jártassághoz van kötve (elvileg a Látás az mindenféle jobban látás, tehát logikusnak tűnik, hogy kevésbé téveszt meg egy csillámköpeny, csak mert rikít).
Most utólag belegondolva viszont inkább azt gondolom, hogy egyszerűen csak nem kéne ennyire VP dolgokat beengedni. Vagy legyen mindenkinek lehetősége védekezni ellene, valamilyen módon, vagy kelljen rá dobni is, de ne járjon instant egy plusz skill csak azért, mert valaki meg tudta venni ezt a köpenyt.
A Szivárvány Köpeny VP.
Nem lehet ellene védekezni. Aki megszerzi a köpenyt, az kap +1 képit, amire dobnia sem kell, hanem működik. Csak úgy. Instant.
Eleinte arra gondoltam, hogy legalább a védekezés esélye legyen meg úgy, hogy Látás jártassághoz van kötve (elvileg a Látás az mindenféle jobban látás, tehát logikusnak tűnik, hogy kevésbé téveszt meg egy csillámköpeny, csak mert rikít).
Most utólag belegondolva viszont inkább azt gondolom, hogy egyszerűen csak nem kéne ennyire VP dolgokat beengedni. Vagy legyen mindenkinek lehetősége védekezni ellene, valamilyen módon, vagy kelljen rá dobni is, de ne járjon instant egy plusz skill csak azért, mert valaki meg tudta venni ezt a köpenyt.
_________________
Re: Javaslatok
A Szivárvány Köpeny három körre 50%-ra csökkenti a támadásaid sikerét függetlenül a fegyverkezelések arányától. Ha nagyobb a fegyverkezelésed, ez nem sokat jelent, hármas helyett mondjuk négyest kell dobni, az annyi, mintha íjász lennél. Ha kisebb a fegyverkezelésed, akkor már számottevő előnyt hoz, de vesd össze mondjuk egy-egy kristály(kombóval), pl. lökés+copy, vagy vörösek ellen a büntetőkristály, amik két körig megvédenek a sebződéstől. Ezek ellen se lehet védekezni, dobni se kell rájuk. CSP-t használnak ugyan, de cserébe erősebb és biztosabb is a hatásuk, és kevesebbe kerülnek, mint a köpenyt megszerezni. Én úgy érzem, egyensúlyban van. Vannak vépébb tárgyak, sőt potik vagy mérgek is, mint a szivárvány köpeny.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Akkor már csak egy kérdésem van. Ha csak játékszínesítő elemek, akkor miért ilyen drágák?
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Gondolkodtam ezen az új TCS-rendszeren, és lenne egy javaslatom, egy apró de viszonylag fontos dolog, amit hozzá lehetne adni a szabályzathoz: harconként egy (1) db bosst lehessen skippelni. Tehát megkapod a bosst, és úgy döntesz hogy ezt átugrod, és mész a következőre. Hátránynak szerintem jó lenne az, hogy az azért a bossért kapott pontok levonódnak a végén, tehát a toplistára kerülés így nézne ki: (Boss pontszámok összege) - (A tagok száma) - (Átugrott bossért járó pontok). A nem sima módoknál ugyanúgy, pl too many helpers módnál a segítőkért járó +1 pont is -1 lenne.
Indoklás: most, hogy nem haladhatunk sorban, csak random sorrendben, van egy-két boss, ami alig győzhető le még csapatban is, nem is beszélve a 25.bossról, ami aztán főleg durva lesz. Így a sorsolás nagyon erősen befolyásolja a végeredményt, ezt lehetne egy kicsit enyhíteni-korrigálni ezzel a passzolási lehetőséggel. A másik, hogy eddig a TCS jó helyszín volt a kisebb játékosoknak gyakorlásra, most ezzel a random sorrenddel ez a funkciója is megszűnt, hiszen kapnak egy 20 fölöttit és kész. Ha meg lehetne skippelni, úgy azért több esélye lenne mindenkinek, szerintem többen is próbálnák meg így népszerűbb is lenne. (Ha meg túl sok lesz, akkor esetleg beszállhat más staff tag is, aki ha ráér, minden harcba ahová épp nem játékos jön, bedobhatna egy mesélőit - persze ez majd akkor ha tényleg sok játék lesz.)
Jah meg amit elfelejtettem még, hogy mindig a harc első körében kell a skippelést eldönteni. Tehát nem lehetne az, hogy megpróbáljuk és ha nem jön össze akkor gyorsan átugorjuk mielőtt leütne.
Indoklás: most, hogy nem haladhatunk sorban, csak random sorrendben, van egy-két boss, ami alig győzhető le még csapatban is, nem is beszélve a 25.bossról, ami aztán főleg durva lesz. Így a sorsolás nagyon erősen befolyásolja a végeredményt, ezt lehetne egy kicsit enyhíteni-korrigálni ezzel a passzolási lehetőséggel. A másik, hogy eddig a TCS jó helyszín volt a kisebb játékosoknak gyakorlásra, most ezzel a random sorrenddel ez a funkciója is megszűnt, hiszen kapnak egy 20 fölöttit és kész. Ha meg lehetne skippelni, úgy azért több esélye lenne mindenkinek, szerintem többen is próbálnák meg így népszerűbb is lenne. (Ha meg túl sok lesz, akkor esetleg beszállhat más staff tag is, aki ha ráér, minden harcba ahová épp nem játékos jön, bedobhatna egy mesélőit - persze ez majd akkor ha tényleg sok játék lesz.)
Jah meg amit elfelejtettem még, hogy mindig a harc első körében kell a skippelést eldönteni. Tehát nem lehetne az, hogy megpróbáljuk és ha nem jön össze akkor gyorsan átugorjuk mielőtt leütne.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A kicsiknek ott a kazamata elviekben. És amúgy is fel lehet magadat tenni 20-ra, így az első 13 megoldható.
Annak pedig nem látom a hátrányát, hogy egy bizonyos idő után skippelnek, hiszen csak hp-t veszítenek az idő alatt.
EDIT: kicsit máshogyan, de bekerült.
Annak pedig nem látom a hátrányát, hogy egy bizonyos idő után skippelnek, hiszen csak hp-t veszítenek az idő alatt.
EDIT: kicsit máshogyan, de bekerült.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Az új kazamata jutalmazásnál szerintem potionok mellett mérgek és kristályok közül is sorsoljon. (Elkerülve azt, hogy csak a potikészítők szívják meg.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Továbbá javaslom az új kazamata szörnyek bekerülését a bestiáriumba.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Új kazamata szabályba javasolnám, hogy ne legyen havi korlátozás a kazamaták számára, hisz ha valaki ezzel akar farmolni miért ne?így nincs az, hogy teszem azt elsején végzek és akkor nem mehetek újra (legalábbis én így értelmeztem a szabályzatot). MMO-kban elég gyakori az ilyen csak azt a megkötést kellene meghagyni, hogy egyszerre csak egy futhat.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Javaslom az Éjjeli Futó kép cseréjét, mert törölték!
Találtam egy másikat rá:
http://vignette2.wikia.nocookie.net/dinosaurs/images/5/53/Gastornis.jpg/revision/latest?cb=20140212002541
Találtam egy másikat rá:
http://vignette2.wikia.nocookie.net/dinosaurs/images/5/53/Gastornis.jpg/revision/latest?cb=20140212002541
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Javaslom az ehhez hasonló problémák megoldásához az alábbi oldalak használatát:
http://tinypic.com
http://photobucket.com
Ezeken biztos megmarad, és nem fogják törölni.
http://tinypic.com
http://photobucket.com
Ezeken biztos megmarad, és nem fogják törölni.
_________________
Re: Javaslatok
A kasztképek is hasonló oldalon voltak majd törölték őket 3 év múlva.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Bizonyára nem ezen a két oldalon, hanem csak hasonló, ám nem megbízható tárhelyeken. Ezekről nem törölnek semmit.
_________________
Re: Javaslatok
Újabb TCSs javaslat owo
A harc meggyorsításához Ahogy a régi rendszernél be volt vezetve csak ott nem egy-egy bossra, úgy olyasmit lehetne most is, csak 1-1 bossra átvetítve Egészen konkrétan, hogy ha már egy korábbi harcnál legyőzted adott bosst, az új körnél tekintsük legyőzöttnek, és ne kelljen végigmenni rajta újra. Persze erős feltételekkel: adott bossnál
- nem kellett dobnod semmire
- előző harcban nem használtál itemeket (vagy lehetne egy olyan opció, hogy azok az itemek eltűnnek az inventorydból amennyiben van belőlük, ha gyorsított harcot szeretnél)
- a harc elejéhez képest a harc végére nem vesztettél életpontot
- minden olyan felszerelés ami a föntieket módosítaná, legyen ugyanúgy felszerelve, mint az előző harcban
Okok: vannak dobás nélküli, 10-12 vagy több körös bossok, amiket újra végigírni hosszadalmas és mind a játékosnak, mind a mesélőnek erős időigénybevétel, és mindezt úgy, hogy már az elején lehet tudni a pontos végeredményt, tehát tulajdonképpen előre megírt szövegkönyvet másolgatnánk be újra és újra, hisz az előző harchoz képest nincs semmi változás ><
Nyilván amikor megkapod az adott bosst újra, meg kell írni a reagot, csak lehetne úgy, hogy 1 hszben leírni az egész harcot, hogy kövi körben a mesélőnek csak a kövi bosst kelljen beírnia. Meg kompenzálásképpen lehetne erre egy nagyobb szószám a reagminimum, pl 500 vagy énnemtom >< Szal így valahogy
A harc meggyorsításához Ahogy a régi rendszernél be volt vezetve csak ott nem egy-egy bossra, úgy olyasmit lehetne most is, csak 1-1 bossra átvetítve Egészen konkrétan, hogy ha már egy korábbi harcnál legyőzted adott bosst, az új körnél tekintsük legyőzöttnek, és ne kelljen végigmenni rajta újra. Persze erős feltételekkel: adott bossnál
- nem kellett dobnod semmire
- előző harcban nem használtál itemeket (vagy lehetne egy olyan opció, hogy azok az itemek eltűnnek az inventorydból amennyiben van belőlük, ha gyorsított harcot szeretnél)
- a harc elejéhez képest a harc végére nem vesztettél életpontot
- minden olyan felszerelés ami a föntieket módosítaná, legyen ugyanúgy felszerelve, mint az előző harcban
Okok: vannak dobás nélküli, 10-12 vagy több körös bossok, amiket újra végigírni hosszadalmas és mind a játékosnak, mind a mesélőnek erős időigénybevétel, és mindezt úgy, hogy már az elején lehet tudni a pontos végeredményt, tehát tulajdonképpen előre megírt szövegkönyvet másolgatnánk be újra és újra, hisz az előző harchoz képest nincs semmi változás ><
Nyilván amikor megkapod az adott bosst újra, meg kell írni a reagot, csak lehetne úgy, hogy 1 hszben leírni az egész harcot, hogy kövi körben a mesélőnek csak a kövi bosst kelljen beírnia. Meg kompenzálásképpen lehetne erre egy nagyobb szószám a reagminimum, pl 500 vagy énnemtom >< Szal így valahogy
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Vagy: nem kell megvárni a mesélőt és egy postban játszol ki minden egyes harcot majd levezeted offban a teljes küzdelmet. (Én pedig úgyis le tudom ellenőrizni.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Lehet olyat? O.o Nekem az is jó ^^ Bár bevallom a 19es bossnál amit végig levezettem és előre megírtam magamnak, egy dolgot a lehálózást elfelejtettem, így kicsit át kellett írni, szóval azért nem hibátlan a dolog ^^" Utólagosan meg nem tudom, hogyan lehetne belejavítani, ha az átellenőrzésnél jössz rá valamire, amit nem vettünk számításba :/ Mert 1-1 apróság egész taktikákat és köröket változtathat meg
Persze ez csak a bonyolultabb bossoknál van így, a többire siimán működne
Persze ez csak a bonyolultabb bossoknál van így, a többire siimán működne
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Persze, hogy lehet. Shu is csinált olyat, hogy addig ment újra, amíg nem kapta a 18-as bosst.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Ezzzt... lehetett volna hamarabb is mondani xD És akkor a szószám ugyanúgy kell, ugye? De végülis egyszerűbb lesz így, bár Jaelenánál már megvan az első 5 kör wordben
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kidobom ide is bár szerintem már volt felvetve párszor.
Javasolnák egy njk-t akiknél el lehet adni a fölösleges cuccokat ha az ember úgy kívánja valami minimális de fix összegért. (például t1 itemek 5 arany/db). Szerintem így egyrészt így többen adhatnák a fejüket különféle gyártásokra mert fixen lenne vevő mindig a cuccokra + azért a kezdőknek is lenne egy állandó aranyforrásuk.
Javasolnák egy njk-t akiknél el lehet adni a fölösleges cuccokat ha az ember úgy kívánja valami minimális de fix összegért. (például t1 itemek 5 arany/db). Szerintem így egyrészt így többen adhatnák a fejüket különféle gyártásokra mert fixen lenne vevő mindig a cuccokra + azért a kezdőknek is lenne egy állandó aranyforrásuk.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:...el lehet adni a fölösleges cuccokat ha az ember úgy kívánja valami minimális de fix összegért. (például t1 itemek 5 arany/db)...
Létezik. És szerintem még többet is kapsz értük, mint öt arany
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem játékos boltra gondoltam, hanem olyanra aminek végtelen az aranykészlete és nem kell attól tartani, hogy nem veszik át őket
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Általában Shu van a boltban. Nem kell attól tartanod, hogy nem veszi át X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Kidobom ide is bár szerintem már volt felvetve párszor.
Javasolnák egy njk-t akiknél el lehet adni a fölösleges cuccokat ha az ember úgy kívánja valami minimális de fix összegért. (például t1 itemek 5 arany/db). Szerintem így egyrészt így többen adhatnák a fejüket különféle gyártásokra mert fixen lenne vevő mindig a cuccokra + azért a kezdőknek is lenne egy állandó aranyforrásuk.
És Danee szét is tudja bontani összetevőire a fölöslegessé vált felszereléseket, fegyvereket
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Jó kevésszer van javaslatom, akkor is hülyeség meg olyasmi, ami már a "jajhagyjá'má'" kategória, szóval bocsi
Szóval ugye küldit úgyis admin zár, mert hát csak ő tud beírogatni dolgokat egyenlőre. Nem lehetne bevezetni, hogy ha egy kari szintet lép, a jutalomosztásnál ezt jelezni valahogy? :3 Mint ahogy MMO-kban is ilyenkor szárnyacskák meg fénysugár meg robbanás meg minden ilyesmi történik, itt csak egy plusz mondat lenne :3
Igen én szúrtam el és igen nekem nincs most fogalmam róla hogy el van-e osztva minden ponton és léptem-e szintet a karikkal és ilyesmi ><
Szóval ugye küldit úgyis admin zár, mert hát csak ő tud beírogatni dolgokat egyenlőre. Nem lehetne bevezetni, hogy ha egy kari szintet lép, a jutalomosztásnál ezt jelezni valahogy? :3 Mint ahogy MMO-kban is ilyenkor szárnyacskák meg fénysugár meg robbanás meg minden ilyesmi történik, itt csak egy plusz mondat lenne :3
Igen én szúrtam el és igen nekem nincs most fogalmam róla hogy el van-e osztva minden ponton és léptem-e szintet a karikkal és ilyesmi ><
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
37 / 39 oldal • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39
37 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.