Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
32 / 39 oldal
32 / 39 oldal • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 35 ... 39
Re: Javaslatok
A bikini páncél tuti mindennapos, de.az angyalszárny azért túlzás.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Létezik
Japán MMO-ból: Itt
// a kép külső forrásból (Aion, és ???) származik eredeti tulajdonos ismeretlen
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Elég sok MMO-ban van angyalszárny, sőt még cifrább dolgok is. x3
Nekem nem a játékszínesítő rész volt a fő bajom, hanem az, hogy minden ritka kapott valami egyéb bónuszt, amivel lehet mit kezdeni és pont ez a kettő rendelkezett pusztán csak játékszínesítő bónusszal, és kissé igazságtalannak véltem a Harcművészekkel szemben a dolgot.
(Egyébként a bikini az nem páncél, azt csak rálehet húzni a páncélra, meg minden egyéb csecsás öltözék is így működik. A felszerelés listában külön rész van ahova be lehet ezeket illeszteni, hogy ne a páncélzat legyen látható a karin, hanem az egyéb vicces rucik )
Nekem nem a játékszínesítő rész volt a fő bajom, hanem az, hogy minden ritka kapott valami egyéb bónuszt, amivel lehet mit kezdeni és pont ez a kettő rendelkezett pusztán csak játékszínesítő bónusszal, és kissé igazságtalannak véltem a Harcművészekkel szemben a dolgot.
(Egyébként a bikini az nem páncél, azt csak rálehet húzni a páncélra, meg minden egyéb csecsás öltözék is így működik. A felszerelés listában külön rész van ahova be lehet ezeket illeszteni, hogy ne a páncélzat legyen látható a karin, hanem az egyéb vicces rucik )
Miu- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 658
Join date : 2014. May. 04.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Miu írta:[color=#663300]
[b](Egyébként a bikini az nem páncél, azt csak rálehet húzni a páncélra, meg minden egyéb csecsás öltözék is így működik. A felszerelés listában külön rész van ahova be lehet ezeket illeszteni, hogy ne a páncélzat legyen látható a karin, hanem az egyéb vicces rucik )
Én is eszerint játszom itt, ezért van az, hogy van Saya-nak páncélpontja, miközben egy kis fehér ruhácskában pattog ide-oda harc közben
Chan is még egyenlőre utcaiban van, de nála igénybe fogom majd venni a Páncélszínesítőt vagymiaszöszömet >.> Bótot <.<
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Javaslom, hogy a küldiknél a játékosoké legyen az utolsó kör. Hinari valami hasonló javaslatot tett a Bossal kapcsolatban, és nem először élem át azt a tragikus helyzetet, hogy lereagálnám az uccsó kört, és fontos lenne, de le van zárva a topik.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Több helyen olvastam már olyat pl.:
XY kiesett, ha volt burka, elhasználódott, ha nem, akkor kaptál ajándékba egyet és az használódott el
Ez szerintem így nem igazán fair azzal aki burkot vesz. Én értem, hogy sokunk nem engedheti meg magának, míg a régebbi céhek és játékosok esetenként nagy vagyonnal rendelkeznek.
És ezzel nem azt akarom mondani, hogy akkor haljon meg a karakter, ha nem volt pánik burok nála.
De valamilyen következménye kellene, hogy legyen, és én arra gondoltam, hogy a tulajdonság pontjai közül vesztene el ilyen esetekben 1et vagy akár többet is (mondjuk10 szintenként 1et)
Amit aztán valamilyen küldetés során visszaszerezhetne, vagy a burok árának pl. duplájáért visszaállíthatna egy erre szakosodott NPC által.
Csak mert ha nincs következmény, akkor megyek én is burok nélkül bossolni, meg koboldozoni, meg mindenfelé...
XY kiesett, ha volt burka, elhasználódott, ha nem, akkor kaptál ajándékba egyet és az használódott el
Ez szerintem így nem igazán fair azzal aki burkot vesz. Én értem, hogy sokunk nem engedheti meg magának, míg a régebbi céhek és játékosok esetenként nagy vagyonnal rendelkeznek.
És ezzel nem azt akarom mondani, hogy akkor haljon meg a karakter, ha nem volt pánik burok nála.
De valamilyen következménye kellene, hogy legyen, és én arra gondoltam, hogy a tulajdonság pontjai közül vesztene el ilyen esetekben 1et vagy akár többet is (mondjuk10 szintenként 1et)
Amit aztán valamilyen küldetés során visszaszerezhetne, vagy a burok árának pl. duplájáért visszaállíthatna egy erre szakosodott NPC által.
Csak mert ha nincs következmény, akkor megyek én is burok nélkül bossolni, meg koboldozoni, meg mindenfelé...
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Egyedül koboldos eventen kaptak ajándék burkot azok, akiknek nem volt. Máshol ilyen nem volt, és nem is lehetne, mert a burkokat bossharcokhoz találták ki, ott meg van következménye, ha kiesel burok nélkül.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ez amúgy nem rossz ötlet. Esetleges karakter halálkor az érintett választhatna a végleges halál vagy 5 random statpont elvesztése közül. Meg mondjuk a buroknak is lehetne mellékhatása az 1 statpont vesztése és például a luxus burok lenne a kivétel, ami méregdrága. Így kissé jobban féltenék az életüket a játékosok.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Ha küldetésen valakinek lemennek az életpontjai vagy bosson burok nélkül esik ki valaki. Nem vagyok tisztában a kérdés komolyságával.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
A karakterhalál a karaktergyilkosság következménye.
*badumm-tss*
Egyébként támogatom, hogy végre ez a szörnyű gyilkos halálos játék picit hasonlítson is egy szörnyű gyilkos halálos játékra... legalább egy picit.
*badumm-tss*
Egyébként támogatom, hogy végre ez a szörnyű gyilkos halálos játék picit hasonlítson is egy szörnyű gyilkos halálos játékra... legalább egy picit.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Esetleges karakter halálkor az érintett választhatna a végleges halál vagy 5 random statpont elvesztése közül.
Ezt támogatom, de csakis olyan játékoknál, ahol használható a burok. Különben a sao világa abszolút veszélytelen lenne, merthát melyik jk választaná a rendes halált amikor megölik, ha egy szintnyi pont elvesztéséből megúszná? ><
Kayaba Akihiko írta:Meg mondjuk a buroknak is lehetne mellékhatása az 1 statpont vesztése és például a luxus burok lenne a kivétel, ami méregdrága.
Ezt viszont nem. Főleg a mostani bossoknál nem, ahol eleve arra megy ki a dolog, hogy mindig legyen kieső/ha nem tudjuk leütni 1-2 nagykör alatt, mindenki kiesik; és legtöbbször nem is az adott jk hibája, hanem másé. Rengeteg ooc és ic konfliktust teremtene. A koboldosnál meg, ott ha olyan ellenfelet kapunk, eleve esélytelen burok nélkül megúszni a dolgot, nameg, ki jelentkezne így a második hullámra? xD
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Pont ezért lenne rizikós a bossozás, így talán többet lenne mellékcselekvés használva, hiszen néhány arany egy kristályra kevesebbet ér, mint 1 statpont elvesztése. Az IC konfliktus pedig izgalmas, csak nézz a 20-asra.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Mintha itemek használatával elkerülhető lenne a kiesés az újféle bossokon A konfliktusokból meg őszintén kezd elegem lenni, mégha neked tetszik is; bár azt hiszem az ooc és a koboldos részét nem olvastad el a hszemnek. De tovább nem ragozom, elmondtam amit akartam, lehet tovább rombolni a játékkedvet, vagy ami tetszik. Fölösleges vitákba nem megyek bele.
Persze továbbra sem támogatom. Még mielőtt bármi ezzel ellentétes gondolatot ébresztenének a fentiek.
Persze továbbra sem támogatom. Még mielőtt bármi ezzel ellentétes gondolatot ébresztenének a fentiek.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Az a baj, hogy ebből OOC konfliktus is könnyen lehetne. Ha már 20-as boss, Ai nem figyelt oda, és kiejtette a komplett csapatot vele, useri hiba miatt meg elég cinkes pontokat veszíteni. Plusz ez gyakorlatilag megölné azt a lehetőséget, hogy felderítőket küldjünk be egy bosshoz, ha nincs elég infónk, mert ki lenne olyan hülye, hogy feláldozza a pontjait?
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
A SAO-nak, mint animének, mint játéknak az volt a fő konfliktusa, hogy aki meghal a játékban, az meghal a valóságban. Jelenleg azon kesergünk, hogy a játékban meghaló karik pontokat veszítenek, amelyek egyébként visszaszerezhetőek lennének.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Én támogatom a pontvesztést sőt ne csak egyet hanem többet is a megoldás pedig egyszerű annak elkerülésére, hogy ne veszitsűnk pontot bossharcon. Nem kell addig neki menni még nem biztos, hogy senki nem hal ergo grindelni kell
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Az csak ötvenes szintig megy, és legtöbbször nem az a gond, hogy a csapat nem elég erős, csak nincs meg a megfelelő taktika, meg az összhang, meg minden egyéb, amiről Shu beszélt már eleget.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem egészen mert az se mindegy hogy a tízfős csapatban van kb 3 40 feletti karakter vagy épp van 10
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Nem egészen mert az se mindegy hogy a tízfős csapatban van kb 3 40 feletti karakter vagy épp van 10
Persze, ezt sem értettem soha, hogy miért nem segítik a frontosok a picik felzárkózását jobban... de ebbe se IC, se OOC nem akarunk beleavatkozni. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ez még mindig egy frpg, ahová a userek azért regisztrálnak, hogy játsszanak, hogy szórakozzanak. Ha nem lesz élvezetes a játék, nem fognak játszani.
Bossokon most be lett vezetve, hogy max 10 infót lehessen venni, arrafelé vezetve a játékosokat, hogy először felderítsenek. Majd elvesszük tőlük a felderítés lehetőségét, így ha a kocka nincs mind a tíz infónál a pártunkon, arra vagyunk utalva, hogy bemenjünk gyakorlatilag esélytelenül arra, hogy kiesés nélkül vigyük végig. Rengeteg ooc és ic konfliktus, amihez ha a karaktereknek esetleg van is, usereknek biztosan nincs semmi kedve. Useri figyelmetlenség miatti kiburkolások. Szivassuk a másikat-féle karakteri hozzáállás. Olyan bosstaktika, hogy mindenki kiesik, ha 1-2 nagykör alatt nem ütjük le. Ezek csak példák.
Közben pedig KA felől igény rá, hogy gyorsítsuk be a bossokat, türelmetlenség, siettetés. Szájelhúzás hogy amúgyis leszintezzük, minek várjunk. Shu felől igény rá, hogy várjunk, amíg mindenki 40es lesz, de közben meg KA addigra rég leütteti a Sayonarával, mert nem tud várni. Akárhogy is nézem, a frontosok nem tudnak minden igénynek eleget tenni, mindig lesz aki őket fogja hibáztatni, vagy ezért, vagy azért. És akkor még legyünk egymásnak is ugrasztva ic meg ooc is, mert nemhogy nyerünk, de kifejezetten veszíthetünk a bossharcokon, ha valaki useresen esetleg elfelejt valamit, vagymert egyszerűen nincs elég infónk normálisan végigvinni a bossokat. Ilyen körülmények között usernek nincs gyomra bossra vinni a karakterét, ami persze jellemerőszakolás lenne, így vagy mindenki, aki így van vele, megöleti a kariját és csinál egy olyat akinek nem érdeke bossozni (azt eredményezve, hogy a szintekkel nem fogunk haladni, és mindenki le fogja *arni a bossokat), vagy elvisszük a karijainkat bossolni, de nyűg és kényszer lesz, amitől rövidúton el fog menni a kedvünk az egésztől, az eredmény ugyanaz.
Kicsit figyelembe kéne venni a résztvevők igényeit is, a sok külső igény mellett. Sőt, ha már elvben a szórakozás és játék a cél, az ő véleményüket venni figyelembe elsősorban. Bár ez sajnos egyre több téren nem divat itt a saon, ami elég szomorú.
Bossokon most be lett vezetve, hogy max 10 infót lehessen venni, arrafelé vezetve a játékosokat, hogy először felderítsenek. Majd elvesszük tőlük a felderítés lehetőségét, így ha a kocka nincs mind a tíz infónál a pártunkon, arra vagyunk utalva, hogy bemenjünk gyakorlatilag esélytelenül arra, hogy kiesés nélkül vigyük végig. Rengeteg ooc és ic konfliktus, amihez ha a karaktereknek esetleg van is, usereknek biztosan nincs semmi kedve. Useri figyelmetlenség miatti kiburkolások. Szivassuk a másikat-féle karakteri hozzáállás. Olyan bosstaktika, hogy mindenki kiesik, ha 1-2 nagykör alatt nem ütjük le. Ezek csak példák.
Közben pedig KA felől igény rá, hogy gyorsítsuk be a bossokat, türelmetlenség, siettetés. Szájelhúzás hogy amúgyis leszintezzük, minek várjunk. Shu felől igény rá, hogy várjunk, amíg mindenki 40es lesz, de közben meg KA addigra rég leütteti a Sayonarával, mert nem tud várni. Akárhogy is nézem, a frontosok nem tudnak minden igénynek eleget tenni, mindig lesz aki őket fogja hibáztatni, vagy ezért, vagy azért. És akkor még legyünk egymásnak is ugrasztva ic meg ooc is, mert nemhogy nyerünk, de kifejezetten veszíthetünk a bossharcokon, ha valaki useresen esetleg elfelejt valamit, vagymert egyszerűen nincs elég infónk normálisan végigvinni a bossokat. Ilyen körülmények között usernek nincs gyomra bossra vinni a karakterét, ami persze jellemerőszakolás lenne, így vagy mindenki, aki így van vele, megöleti a kariját és csinál egy olyat akinek nem érdeke bossozni (azt eredményezve, hogy a szintekkel nem fogunk haladni, és mindenki le fogja *arni a bossokat), vagy elvisszük a karijainkat bossolni, de nyűg és kényszer lesz, amitől rövidúton el fog menni a kedvünk az egésztől, az eredmény ugyanaz.
Kicsit figyelembe kéne venni a résztvevők igényeit is, a sok külső igény mellett. Sőt, ha már elvben a szórakozás és játék a cél, az ő véleményüket venni figyelembe elsősorban. Bár ez sajnos egyre több téren nem divat itt a saon, ami elég szomorú.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
És mi van azokkal akiket nem szorakoztat azt hogy a sao legerősebb dramaturgiai eleme ki van véve az oldalrol?
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
És megint oda lyukadunk ki, hogy OOC okok miatt nem érvényesítjük az IC teljesen logikus dolgokat. Useri figyelmetlenség miatt nem szabadna egész csapatot kiejteni, ha csak tényleg nem a direkt nemtörődömség volt az ok, ám akkor sem szívatnék meg senkit ennyire. Ez egy játék, a játék lenne a cél, KA-nak türelmesebbnek kéne lennie azért, hogy végigjátszhassák a játékosai a Bossokat. Nem végtelenül lassú tempóban, de ez a sürgetés valóban csak stressz, ami most van, és ez is szüli szerintem a hibák nagy részét, ráadásul olyanoknál, akik dolgoznak, vagy hasonló ügyes-bajos dolgaik vannak, tényleg tarthatatlan a 2-3 nap. Az egy hét ideális volt, de azt akkor tessék betartatni. Ez is nevetséges, hogy valamelyik mesélő heteket vár rád, vagy te vársz a mesélőre, majd a másik pedig rámondja a karidra, hogy percek óta csak bambul, vagy elbukják a minibosst, mert OOC nem tudtál írni. Legyen következetesség. Ezekben a pontokban teljesen egyetértek Hinával.
DE!
A szívassuk a másikat-féle karakter-hozzáállás IC dolog, IC is kell elintézni. Ne engedjétek oda az ilyeneket, regulázzátok meg őket, etc etc... ez nem lehet ok. Páran játszanak egyéb online játékokkal. Belép a játékba egy troll, ezért nem tudtok nyerni, ezért a játékfejlesztők könnyítenek a pályákon az ellenfeletek pedig nem játszik olyan erőbedobással... igen, teljesen logikus, így szokott lenni.
Shu felől nincs igény rá, hogy várjunk amíg mindenki negyvenes lesz, se IC, se OOC Shu felől. Azonban ha mondjuk frontos lennék, akkor tuti indítanék egy kiképzőtábort (amit Shu egyébként meg is tett, csak éppen nagyon piciknek, nem a frontra), mert jelenleg a kiképzőtiszt is egy NJK, pedig neki aztán semmi érdeke kijutni.
Szóval szerintem is a szórakozás a cél, ám ennek nem szabadna a világ kárára mennie. Shu jelenlegi ténykedése mind arra épül, hogy ő már észrevette a plot-armort, és azt, hogy nincs semmi veszély. Ez a karinak kényelmes, de ha ezt többen észreveszik majd, vagy hagyják a userek észrevetetni a karival... hát fogalmam sincs hova vezet majd.
DE!
A szívassuk a másikat-féle karakter-hozzáállás IC dolog, IC is kell elintézni. Ne engedjétek oda az ilyeneket, regulázzátok meg őket, etc etc... ez nem lehet ok. Páran játszanak egyéb online játékokkal. Belép a játékba egy troll, ezért nem tudtok nyerni, ezért a játékfejlesztők könnyítenek a pályákon az ellenfeletek pedig nem játszik olyan erőbedobással... igen, teljesen logikus, így szokott lenni.
Shu felől nincs igény rá, hogy várjunk amíg mindenki negyvenes lesz, se IC, se OOC Shu felől. Azonban ha mondjuk frontos lennék, akkor tuti indítanék egy kiképzőtábort (amit Shu egyébként meg is tett, csak éppen nagyon piciknek, nem a frontra), mert jelenleg a kiképzőtiszt is egy NJK, pedig neki aztán semmi érdeke kijutni.
Szóval szerintem is a szórakozás a cél, ám ennek nem szabadna a világ kárára mennie. Shu jelenlegi ténykedése mind arra épül, hogy ő már észrevette a plot-armort, és azt, hogy nincs semmi veszély. Ez a karinak kényelmes, de ha ezt többen észreveszik majd, vagy hagyják a userek észrevetetni a karival... hát fogalmam sincs hova vezet majd.
Kurokawa Yuuki írta:És mi van azokkal akiket nem szorakoztat azt hogy a sao legerősebb dramaturgiai eleme ki van véve az oldalrol?
És igen, ez a másik. Nem lehet olyan karit hozni, akit tényleg megviselnék a dolgok, ha egy picit is odafigyel a világra, mert egyszerűen nevetségessé válik. Vagy nagyon bénának kell lennie a karinak, ami ugye megoldható, ha valaki ilyen karit akar hozni, vagy useresen belenyúlni, hogy valós veszélybe kerüljön. Egy kompetens kari ha figyeli a dolgok folyását, akkor soha nem fog félni, mert nincs oka rá. Az ilyen karik usereinél már mind azt látom, hogy karit kell erőszakolni, vagy direkt kihagyni egy csomó dologból, és nem informálni róla ahhoz, hogy megmaradhasson a jelleme.
A hozzászólást Shukaku összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Júl. 07 2015, 08:31-kor.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szerintem ezt a burkos lepontozós dolgot el kéne felejteni.... xD Elég büntetés az az 500 arany, ami még mindig nagyon sok pénz. Főleg, ha nem vagy páncélkészítő, és nem dobálják hozzád százasával meg ezresével az aranyakat. Csak az lesz az eredménye, hogy kevesebb burkos játékra mennek a karik. (nem csak bossokról beszélek, sőt, első sorban nem azokról, hanem minibossok, küldik, eventek) Nem azért, mert a karijukat féltik, hanem mert a francnak van kedve ilyen büntetéseket elszenvedni olyan dolgokért, amik lehet, nem is az ő hibájuk. (más user figyelmetlensége, mesélői trehányság, vagy egyszerűen csak egy rossz kockadobás)
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
32 / 39 oldal • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 35 ... 39
32 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.