Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
31 / 39 oldal
31 / 39 oldal • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 39
Re: Javaslatok
őszintén szólva én a harcművésznek olyan bónuszt adnék, hogy az összes kaszt fegyverét tudja használni, levonások nélkül. sztem korrekt előny az, hogy nem 5-6 fegyver közül válogathat, mi illik jobban a karijához, pontjaihoz, hanem 4-5X ennyi közül
A másik meg:
A bossfight topic mellé nem kaphatnánk egy boss topicot, amibe nem a harci postok kerülnek, hogy akárki akármikor megtudjon szólalni? :O eléggé utálom, h egy postom van lereagálni 19 másikat és arra sem reagálok rendesen, na meg rám sem reagálnak Az is durca, hogy valakinek beszólok és nem tud visszaszólni, védekezni, mert 5 körre rá, amikor még nem ő jönne.... kinyírja a boss Na meg sztem kicsit reálisabb lenne, mint h kari kussban várja meg a körét
és-és-és.... a szervező írhatna egy sorrendet, hogy parancsnoknyúvasztás esetén ki veszi át a helyét
A másik meg:
A bossfight topic mellé nem kaphatnánk egy boss topicot, amibe nem a harci postok kerülnek, hogy akárki akármikor megtudjon szólalni? :O eléggé utálom, h egy postom van lereagálni 19 másikat és arra sem reagálok rendesen, na meg rám sem reagálnak Az is durca, hogy valakinek beszólok és nem tud visszaszólni, védekezni, mert 5 körre rá, amikor még nem ő jönne.... kinyírja a boss Na meg sztem kicsit reálisabb lenne, mint h kari kussban várja meg a körét
és-és-és.... a szervező írhatna egy sorrendet, hogy parancsnoknyúvasztás esetén ki veszi át a helyét
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Igazából szabadon lehet írni, ha jelzed, hogy nem harci poszt. Annyi, hogy sorrendet nem változtathatsz meg utasítást sem adhatsz, hogy xy mit csináljon. (Azt majd csak a saját körödben.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Igazából szabadon lehet írni, ha jelzed, hogy nem harci poszt. Annyi, hogy sorrendet nem változtathatsz meg utasítást sem adhatsz, hogy xy mit csináljon. (Azt majd csak a saját körödben.)
Ööö... okkééé...
Millió plusz egyszer kérdeztem már rá az alapvető "speech is a free action" szabályra, mindig azt a választ kaptam, hogy nem szabad, mert a fórumon nem megoldható.
Szeretném pirosbetűs ünneppé tetetni ezt a napot.
Millió plusz egyszer kérdeztem már rá az alapvető "speech is a free action" szabályra, mindig azt a választ kaptam, hogy nem szabad, mert a fórumon nem megoldható.
Szeretném pirosbetűs ünneppé tetetni ezt a napot.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Azért mondtam, mert akkor az lenne, hogy "ne ezt tedd, hanem ezt!". Az ilyet továbbra sem engedem.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Még a parancsnok utasításait sem köteles senki végrehajtani.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Igen, de akkor is, az olyan hsz-eket törölni fogom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Nem értelek én téged. Ha a karinak van ideje beszélni, akkor arra is van ideje, hogy a csata menetével kapcsolatban fejtsen ki véleményt. Sőt, elég hülyén nézne ki, hogy a csata közben mindenről beszél, csak a csatáról nem, és arról nem, hogy kinek mit kellene csinálnia. Ha nincs közvetlen parancsnok, akinek az utasításai mindenkinek valódi parancs, akkor egy küzdelem így szokott zajlani. Mindenki kiabál, hogy hogyan csináld, hova üss, és mindenki a legjobban tudja. Ez még hozzá is adna a játék élményéhez és valósághűbbé tenné. Megint OOC befolyásolni a karikat, rájuk erőltetni, hogy neked ugyan lenne egy remek ötleted, amivel meg lehetne nyerni a csatát, de még véletlenül sem mondod, mert azzal segítenéd a társaidat, hanem inkább a tojásos lecsó receptjéről beszélsz mert az izgibb, és az életmentő utasítást egészen addig nem adod ki, amíg... amíg nem a te köröd jön... de miért is?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Akkor nem lehet beszélni, csak a parancsnoknak... Majd a kövi szervezésnél megbeszélitek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Esetleg IC indokot is adsz? Mert ez így elég nonszensz és megmagyarázhatatlan szabályzás, azon az elven, miszerint csak azért mert csak.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Oh, c'mon! IC ok nélkül egy szabály nem szabály, mert megöli a karit. Nem tudsz repülni, mert nem vagy madár, és a gravitáció visszahúz. Nem tudsz negyvenkettő ütést bevinni, mert nem vagy elég gyors. Nem tudsz a víz alatt lélegezni, mert nem vagy hal. Nem tudsz csata közben beszélni, mert Hugo Weaving beragasztja a szádat. Valami IC ok kell, mert így a karit kell megerőszakolni, és megint csak nyakatekert módon megmagyarázni, hogy az egyébként harcászatban jártas kari miért kuksolt csöndben miközben öldösték le a társait.
Nekem ugyan ezután mindegy, ez csak még egy ok amiért nem megyek bossra. Innentől kezdve legyen azok baja, akiket érint.
Nekem ugyan ezután mindegy, ez csak még egy ok amiért nem megyek bossra. Innentől kezdve legyen azok baja, akiket érint.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szeretném javasolni a frissen bevezetett Mérgezett Penge hatásának csökkentését, ami jelenleg így működik
1. kör X sebzés
2. kör 2X+1
3. kör 2(2X+1)+1
...
6.kör 2(2(2(2(2(2X+1)+1)+1)+1)+1)+1= 12X+43 sebzés
1. kör X sebzés
2. kör 2X+1
3. kör 2(2X+1)+1
...
6.kör 2(2(2(2(2(2X+1)+1)+1)+1)+1)+1= 12X+43 sebzés
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Ez nem tudom, hogy jött ki neked, de nem így működik. Ha eltalálod ötször a pengével az ellenfelet, akkor 5+1 lesz a pluszsebzése.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ha már az új fegyverek egyike szóba jött, akkor én egyből kettőt dobok be a levesbe :3
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek) - T1
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni) - T2
Kiemeltem azt, ami szerintem röhej az egészben. Ha csak ennyit tud a Harcművész ritka fegyver, akkor inkább sose akarnám őket megszerezni. Ugyanis a többi ritka fegyver mellet elbújhat és csak simán lehetne gyakori fegyver. Nem lesz több értelme a fegyvereknek csak azért, mert külsőleg dob egy kis bónuszt a használójára, ami lehet nem is igénye a forgatójának.
Szóval szerintem jelenleg a ritkák közé felsorakoztatva ez a két fegyver, úgy röhej ahogy van.
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek) - T1
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni) - T2
Kiemeltem azt, ami szerintem röhej az egészben. Ha csak ennyit tud a Harcművész ritka fegyver, akkor inkább sose akarnám őket megszerezni. Ugyanis a többi ritka fegyver mellet elbújhat és csak simán lehetne gyakori fegyver. Nem lesz több értelme a fegyvereknek csak azért, mert külsőleg dob egy kis bónuszt a használójára, ami lehet nem is igénye a forgatójának.
Szóval szerintem jelenleg a ritkák közé felsorakoztatva ez a két fegyver, úgy röhej ahogy van.
Miu- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 658
Join date : 2014. May. 04.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
tehát akkor az egyértelműsítés véget: találatok száma, nem pedig találatok sebzése
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Szerintem is így lenne helyes:
Mérgezett Penge (+10 erő +5 speciális képesség, találatonként +X-et sebez, ahol az X egyenlő az előző (ezzel a pengével bevitt) találatok száma +1-el, a pengére nem lehet mérget kenni)
Miu
Nézd meg a pontokat is. A többinek kevesebb pontja van, bár az igaz, hogy a hatása nem mérhető a többi ritkához.
Mérgezett Penge (+10 erő +5 speciális képesség, találatonként +X-et sebez, ahol az X egyenlő az előző (ezzel a pengével bevitt) találatok száma +1-el, a pengére nem lehet mérget kenni)
Miu
Nézd meg a pontokat is. A többinek kevesebb pontja van, bár az igaz, hogy a hatása nem mérhető a többi ritkához.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Igazából sima számláló ciklus
Tehát első találatra 1-et sebez, majd minden továbbinál 1-el többet. Tehát 4. találatnál +4-et. 10. találatnál +10-et. 43-at a 43. találatra sebezne pluszba, amire már rég vége lenne a harcnak.
2 penge esetén pedig szintén külön külön számolandó.
Tehát mindkettővel 5. találatnál +5+5 (+10) ha tizedikre egyikkel egyet mellé ütöttél akkor +9+10 (+19)
Tehát első találatra 1-et sebez, majd minden továbbinál 1-el többet. Tehát 4. találatnál +4-et. 10. találatnál +10-et. 43-at a 43. találatra sebezne pluszba, amire már rég vége lenne a harcnak.
2 penge esetén pedig szintén külön külön számolandó.
Tehát mindkettővel 5. találatnál +5+5 (+10) ha tizedikre egyikkel egyet mellé ütöttél akkor +9+10 (+19)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Néztem a pontokat is, és addig volt is értelmük, míg nem jöttek ezek a bónusz hatások. De így már inkább röhejes, mint hasznos.
Miu- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 658
Join date : 2014. May. 04.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Igaz, Miu. 1 pillanat.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Ötletnek:
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek) - T1
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni) - T2
Ha már a kinézeten dob egy kicsit és mondjuk a lángoló Nodachihoz hasonlítjuk tényleg nem nagy cucc, de látok benne potenciált.
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek) - T1 --> Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek, ellenfelének elviselhetetlen a szarvak látványa -5 CSP/kör) - T1
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni) - T2 --> Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni, ha már nem tudok repülni, de érezzem úgy magam... +10 CSP/kör regeneráció) - T2
Mindkét esetben a viselőjének a köre végén jöhetne a kitartás pro/contra. Javaslatnak, de lehet gyengére sikeredett, erősíthetőek ezek a hatások.
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek) - T1
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni) - T2
Ha már a kinézeten dob egy kicsit és mondjuk a lángoló Nodachihoz hasonlítjuk tényleg nem nagy cucc, de látok benne potenciált.
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek) - T1 --> Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek, ellenfelének elviselhetetlen a szarvak látványa -5 CSP/kör) - T1
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni) - T2 --> Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni, ha már nem tudok repülni, de érezzem úgy magam... +10 CSP/kör regeneráció) - T2
Mindkét esetben a viselőjének a köre végén jöhetne a kitartás pro/contra. Javaslatnak, de lehet gyengére sikeredett, erősíthetőek ezek a hatások.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Szerintem amúgy nem baj, ha játékszínesítőt ad csak egy ritka, bossos cuccoknál is van egy csomó ilyen.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
úgy érzem, hogy az Artemis effektje van ebbe a pengében (egy kicsit felturbózva)
És sose lehet tudni, lehet, hogy egy tank-healer kibír 43 találatot *.* (vagy egy tank-healer páros, és még sorolhatnám)
És sose lehet tudni, lehet, hogy egy tank-healer kibír 43 találatot *.* (vagy egy tank-healer páros, és még sorolhatnám)
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
A penge igazából csak hosszútávra jó. A harcművész fegyverek módosítva (az ördög a 666-al játszik, az angyal meg tényleg tud repülni), de azért köszönöm Yuichinek az ötleteket, ha nem gond egyszer felhasználnám.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Miu írta:Ha már az új fegyverek egyike szóba jött, akkor én egyből kettőt dobok be a levesbe :3
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének ördögszarvai nőnek) - T1
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, de sajnos nem tud velük repülni) - T2
Kiemeltem azt, ami szerintem röhej az egészben. Ha csak ennyit tud a Harcművész ritka fegyver, akkor inkább sose akarnám őket megszerezni. Ugyanis a többi ritka fegyver mellet elbújhat és csak simán lehetne gyakori fegyver. Nem lesz több értelme a fegyvereknek csak azért, mert külsőleg dob egy kis bónuszt a használójára, ami lehet nem is igénye a forgatójának.
Szóval szerintem jelenleg a ritkák közé felsorakoztatva ez a két fegyver, úgy röhej ahogy van.
A kinézettel kapcsolatban írok, mert ezzel eléggé egyet értek. A világba szerintem nem is illik, hogy ördögszarvakkal meg angyalszárnyakkal "menőzzünk". Sorry, szerintem már túlzás.
Ellenben nézhetne ki maga a fegyver angyalosan vagy ördögösen, ilyen díszekkel. Pl pici angyalszárnyak a fegyver pengéje alatt, vagy ördögszarv motívum a penge maga, etc. Ezek is elég jó vizuális hatások.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Egy japán MMO-ról van szó. Csoda, hogy eddig nem volt még angyalszárny és bikini páncél.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
31 / 39 oldal • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 39
31 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.