Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
30 / 39 oldal
30 / 39 oldal • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 39
Re: Javaslatok
Még hozzátenném, hogy Kazu sem véletlenül maradt ki a 19-20. bossból. Az amit elküldtem neked (KA) a 19. boss előtt és Anat halála után játszódik. Képzelheted, hogy akkor miért nem mentem. Ugyanis fogalmam sincs, hol fog még tartani Kazu a 20. boss idejére, és ez nem csak az én időrendemet kavarta meg nagy mértékben...
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
*Jelentkezik az abszolút összekavarodott időrendek egyik tulajdonosaként* \o Van olyan játékom, ami nálam február végre van téve, míg másnál január eleje. És ez a Zus ismi is elvileg boss előtt van, de a bossos ismiket már lejátszottam, tehát én már csak boss utánra tudom tenni, míg Zunál pont Anat halál utáni napon van. Más szóval: mintha két kari tök más idősíkon élne.xD
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Más témával kapcsolatban írok. >.<
Sokszor van abból probléma, hogy nincs elég játéktér. Rengeteg szintünk van, rengeteg lehetőséggel, ehhez képest nem mindig egyszerű olyan területet találni, ahol nincs éppen futó, aktív játék. Szerintem sokakkal előfordult már, hogy elkezdtek játszani valahol, ahová utoljára 1,5 hónapja jött post, de aztán megkérték őket, hogy vigyék máshová a játékukat, mert nincs helyük.
Ez belső terekre és külsőkre egyaránt igaz. A külsőknél az a baj, hogy pár kivételtől eltekintve csak #2 Mező, meg #5 Erdő a helyszínleírás, és körülbelül ennyit tudni az egészről. Még egy erdő, még egy liget, meg hasonlók.
Aztán, a belső terek. Van egy-két város, ahol több a lehetőség, de már unalmas még egy fogadót látni. Némelyik városban rengeteg potenciál lenne, még sincsen ott elegendő topic.
Különösen a magasabb szinteken igaz ez... a Kezdetek Városában, és az 1. szinten rengeteg a topic, és azért van ott még mindig a legtöbb játék. Nyilván ebben benne van az is, hogy sok az 1. szintű, nem kiképzős, akivel nem mehetsz fel a 12. szintre szafarizni. De pl a Kezdetek Városa dúskál a kismillió helyszíntől, fogadóktól, növényházaktól, terektől, satöbbi.
Szóval indítványozok egy olyan topicot a kibeszélős topicoknál, ahol lehet helyszín ötleteket berakni. Szerintem rengeteg kreatív emberke játszik itt, akik ki tudnak találni új helyszíneket. A kihasználtságtól én nem tartok, elég ritka az, ha egy helyszínre régóta nem érkezett új hozzászólás. :3
Sokszor van abból probléma, hogy nincs elég játéktér. Rengeteg szintünk van, rengeteg lehetőséggel, ehhez képest nem mindig egyszerű olyan területet találni, ahol nincs éppen futó, aktív játék. Szerintem sokakkal előfordult már, hogy elkezdtek játszani valahol, ahová utoljára 1,5 hónapja jött post, de aztán megkérték őket, hogy vigyék máshová a játékukat, mert nincs helyük.
Ez belső terekre és külsőkre egyaránt igaz. A külsőknél az a baj, hogy pár kivételtől eltekintve csak #2 Mező, meg #5 Erdő a helyszínleírás, és körülbelül ennyit tudni az egészről. Még egy erdő, még egy liget, meg hasonlók.
Aztán, a belső terek. Van egy-két város, ahol több a lehetőség, de már unalmas még egy fogadót látni. Némelyik városban rengeteg potenciál lenne, még sincsen ott elegendő topic.
Különösen a magasabb szinteken igaz ez... a Kezdetek Városában, és az 1. szinten rengeteg a topic, és azért van ott még mindig a legtöbb játék. Nyilván ebben benne van az is, hogy sok az 1. szintű, nem kiképzős, akivel nem mehetsz fel a 12. szintre szafarizni. De pl a Kezdetek Városa dúskál a kismillió helyszíntől, fogadóktól, növényházaktól, terektől, satöbbi.
Szóval indítványozok egy olyan topicot a kibeszélős topicoknál, ahol lehet helyszín ötleteket berakni. Szerintem rengeteg kreatív emberke játszik itt, akik ki tudnak találni új helyszíneket. A kihasználtságtól én nem tartok, elég ritka az, ha egy helyszínre régóta nem érkezett új hozzászólás. :3
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Újabb brainstormingból, újabb ötlet. Egyszer már javasoltunk Csabival a bosson ismét felmerülő kérdésre megoldást, most íme egy újabb, még több kútfőből.
Továbbra sem tudunk magyarázatot adni arra, hogy miért nem lépnek fel a játékosok a bűnözés ellen. Ezzel a bűnüldöző céh válik a legjobban támadhatóvá, és a karim támadja is őket. Bár Hina próbálkozik azzal, hogy az élményeiben összefogdos embereket, ám ezek a bűnözők semmilyen hatással nincsenek a világra, senki nem is tud róluk, akik pedig vannak, azokat elvileg nem lehet megfogni... már amelyiket. Eleve azt sem tudjuk, hogy a JL tagok közül hányan gondolják komolyan, hogy ők rendet akarnak fenntartani. Ahogy legutóbb is felmerült, a küldiknek már van hatása a világra. Nincs elég láthatóan működő NJK bűnöző, akiket elkaphatnának. Ha egy bűnüldöző céh küldi keretében fogna el bűnözőket, akik valódi kárt is okoznak IC, az megjelenhetne az újságban, meg ilyesmi. Javaslom, hogy félévente lehessen egy közös, a titulushoz illő céhküldit játszani, legalább a tagok felének részvételével. Azt Mirikáék bebizonyították, hogy ha valaki akarja csinálni a céhküldit, akkor tudja csinálni. Ez a küldi, mivel ennek folyományán "tarthatná meg" a titulust a céh, nem foglalna helyet, ám a jutalma is csekélyebb lenne, lévén a játékélmény miatt hívnánk életre. Azt még mindig nem tudom, hogy hogyan magyarázzátok meg, hogy miért nem léptek fel az JK gonoszok ellen, de ezzel lehetne tompítani a konfliktust.
Továbbra sem tudunk magyarázatot adni arra, hogy miért nem lépnek fel a játékosok a bűnözés ellen. Ezzel a bűnüldöző céh válik a legjobban támadhatóvá, és a karim támadja is őket. Bár Hina próbálkozik azzal, hogy az élményeiben összefogdos embereket, ám ezek a bűnözők semmilyen hatással nincsenek a világra, senki nem is tud róluk, akik pedig vannak, azokat elvileg nem lehet megfogni... már amelyiket. Eleve azt sem tudjuk, hogy a JL tagok közül hányan gondolják komolyan, hogy ők rendet akarnak fenntartani. Ahogy legutóbb is felmerült, a küldiknek már van hatása a világra. Nincs elég láthatóan működő NJK bűnöző, akiket elkaphatnának. Ha egy bűnüldöző céh küldi keretében fogna el bűnözőket, akik valódi kárt is okoznak IC, az megjelenhetne az újságban, meg ilyesmi. Javaslom, hogy félévente lehessen egy közös, a titulushoz illő céhküldit játszani, legalább a tagok felének részvételével. Azt Mirikáék bebizonyították, hogy ha valaki akarja csinálni a céhküldit, akkor tudja csinálni. Ez a küldi, mivel ennek folyományán "tarthatná meg" a titulust a céh, nem foglalna helyet, ám a jutalma is csekélyebb lenne, lévén a játékélmény miatt hívnánk életre. Azt még mindig nem tudom, hogy hogyan magyarázzátok meg, hogy miért nem léptek fel az JK gonoszok ellen, de ezzel lehetne tompítani a konfliktust.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Én pedig vállalom a helyzet előrelendítése érdekében, hogy mesélek ilyen bűnüldözéses küldiket, amik hatással lehetnek a világra és nyoma is lesz a bűnözők lefülelésének. Akár céheknek, akár összeverődő társaságoknak is szívesen mesélek. Az Aincradi Hírmondó egy nagyon jó kezdeményezés volt, ne hagyjuk elsikkadni! Időnként közzé tehetek körözéses cikkeket, ezek is táptalajt biztosíthatnak majd a játéklehetőségre.
Mindemelett, hogy ne legyenek már megint a bűnüldözők piszkálva, a közösségi céhek esetében is érdemes lenne legalább fél évente egy játékot szervezni, ami előrelendíti a céhéletet, különben nem sok értelme van a céhtitulusnak. Aminek viszont továbbra sem látom értelmét, az a frontharcos céhnél az elnevezés. Mert akkor ezek szerint a frontharcos céheknél meg elvárás kellene lennie, hogy a tagok fronton harcoljanak? Nyilván a kereskedőcéhnek nem lehet megszabni, hogy fél év alatt érj el egy kvótát, mert ha nincs forgalom, akkor nincs forgalom. Náluk esetleg lehetne olyan, hogy fél évente tartanak valami rendezvényt, kirakodóvásárt, majálist, vagy mittomén
Mindemelett, hogy ne legyenek már megint a bűnüldözők piszkálva, a közösségi céhek esetében is érdemes lenne legalább fél évente egy játékot szervezni, ami előrelendíti a céhéletet, különben nem sok értelme van a céhtitulusnak. Aminek viszont továbbra sem látom értelmét, az a frontharcos céhnél az elnevezés. Mert akkor ezek szerint a frontharcos céheknél meg elvárás kellene lennie, hogy a tagok fronton harcoljanak? Nyilván a kereskedőcéhnek nem lehet megszabni, hogy fél év alatt érj el egy kvótát, mert ha nincs forgalom, akkor nincs forgalom. Náluk esetleg lehetne olyan, hogy fél évente tartanak valami rendezvényt, kirakodóvásárt, majálist, vagy mittomén
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Ha küldi, foglaljon is helyet. Ígyis rengeteg a játék, ha valaki ki akarja maxolni a lehetőségeit: kazamata, arénák, kt-k és küldik, a szafariról, ismikről és eventekről nem is beszélve. Ez ígyis sok a legtöbb embernek. Egyszerűen nem lenne kapacitás mégegy plusz dologra, szóval maga az ötlet jó, de nem mint egy újabb játék. (Finoman téve hozzá, hogy megint a céheseknek kedveznénk ezzel.) Annyi, hogy 3-5 céhtagnak legyen mesélő, aki lemesél ilyesmiket, jk mesélő akár, az pedig, hogy mi kerül bele az újságba, már a karikon és a küldin múlik.
Ic pedig megvan a bűnüldözés, nyoma is van ha adott kari nem az ellenkezőjét akarja láttatni; eddig ezzel senkinek sem volt problémája. Hiszen nemcsak az történik meg, ami ic ki van játszva. Bőven bőven nem csak az.
Róval olyan szempontból egyetértek, hogy rengeteg potenciál van még az újságban, azt jobban is ki lehetne használni.
Edit: félreértés ne essék, tetszik a dolog és örülök hogy fel lett vetve, és én szívesen csinálnám is. De maradjon meg a küldetések keretein belül, elsősorban a kapacitáshiány és a szólósok miatt.
Ic pedig megvan a bűnüldözés, nyoma is van ha adott kari nem az ellenkezőjét akarja láttatni; eddig ezzel senkinek sem volt problémája. Hiszen nemcsak az történik meg, ami ic ki van játszva. Bőven bőven nem csak az.
Róval olyan szempontból egyetértek, hogy rengeteg potenciál van még az újságban, azt jobban is ki lehetne használni.
Edit: félreértés ne essék, tetszik a dolog és örülök hogy fel lett vetve, és én szívesen csinálnám is. De maradjon meg a küldetések keretein belül, elsősorban a kapacitáshiány és a szólósok miatt.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Mégvalami ezzel kapcsolatban, ami már egy ideje zavar, de a fentiekből is remekül átjön. Főleg az gondolkoztatott el, amit Ró is írt: „ne legyenek már megint a bűnüldözők piszkálva”. De vajon miért vannak, vagyunk piszkálva? Ugyanúgy vannak cikkek, ahogy eddig, ugyanúgy juttat börtönbe kari és több céhtársa is ic kellemetlenkedő bűnözőket, mint eddig. Ugyanúgy segít, és igen, olyan játékosokat is eltüntet, változó észrevehetőséggel, akik igenis befolyásolják ic a játékosok életét. Attól még, hogy nincsen kijátszva, még megtörténik. Ahogy Lewis is hős volt, és úgyis tekintett rá mindenki, attól függetlenül, hogy vörös jk-kat ő se ölt (börtönkristály meg még nem volt). Persze Shu kari más, ő utálja Hinát és őt okolja mindenért, ami Aincradban történik, egy negatívan elfogult kislány, aki nem veszi észre ha vmit Hina jól csinál, vele semmi probléma nincs. De ne kerüljön már be ez a köztudatba, hiszen akkor ti erőszakolnátok meg az én karim jellemét, ami az én játékélményemet rombolja porig. Csupán két dolog. Először is, el kellene fogadni, hogy amit leírok karival vagy elmondok, az úgy van, hisz az én karim, hadd tudjam már jobban, miket csinál és mit nem. Ha bűnüldöz, akkor bűnüldöz. Pont. A másik, ha valami nem tiszta, kérdezzetek. Például, A: te, a karid szokott kt-zni kisebb szintűekkel hogy segítsen nekik? Én: igen, szokott, benne van a jellemében. Ennyire egyszerű. És akkor nekem is egy kicsit több kedvem lesz karival játszani és a ti karaktereitek sem lesznek a valóságtól eltérően informálva.
Bekapcsolódva az eredetileg felvetett témába, az, hogy lesznek ilyen céhküldik, nem azt jelenti, hogy ic csak ezek fognak megtörténni. Ha nekem mint usernek éppen egy éven keresztül nem lesz kedvem ilyesmit kijátszani karival, akkor nem fogok ilyesmit kijátszani. De kari attól még folytatni fogja a dolgot, abban a 90%ban, ami nincs leírva a játéktéren. Ezt a 90%ot semmisnek venni pedig hiba és egyben karakterjellem-rombolás. A körözéses cikkekkel kapcsolatban is hasonló: beteszünk egy ilyet. Mire user hazaér, biztosan lesz bent élmény már, amiben elkapták, és akkor szintén lehet mondani, hogy kari nem csinál semmit. A hírmondó x oldalas, tehát az ic játéktéren a cikkek majd 99%-a nincsen bent, így bőven van rá lehetőség, hogy kari azokból szemezgessen. Nem azt mondom, hogy ne tegyünk be ilyet, hanem tapasztalatból, ezúttal már előremegyek, és azt mondom, hogy ettől és a céhküldiktől függetlenül, tessék már elfogadni, hogy kari azt csinálja, amit user mond hogy csinál. És ne kelljen a felvetettekhez hasonló kényszerített játékokat vállalni ahhoz, hogy elfogadjátok, amit régebben játék nélkül elfogadtatok.
Meglehet, hogy kicsit túlreagálom, de most jutottam el arra a pontra, hogy – reményeim szerint – egyszer s mindenkorra tisztázzam ezt, és ne kelljen újra meg újra elmondani. Azt hiszem érthetően vezettem végig, szóval kérnék mindenkit, hogy a játékostársa jóérzése érdekében tartsa be a fent említett két pontot. Ennyi a kulcs egy mindkét fél számára élvezhető játékhoz, ami szerintem annyira nem nagy kérés.
*most pedig elővesz egy gumidelfint, felfújja és ráfekszik, védekezésül az ez után érkező özönvíznek*
Bekapcsolódva az eredetileg felvetett témába, az, hogy lesznek ilyen céhküldik, nem azt jelenti, hogy ic csak ezek fognak megtörténni. Ha nekem mint usernek éppen egy éven keresztül nem lesz kedvem ilyesmit kijátszani karival, akkor nem fogok ilyesmit kijátszani. De kari attól még folytatni fogja a dolgot, abban a 90%ban, ami nincs leírva a játéktéren. Ezt a 90%ot semmisnek venni pedig hiba és egyben karakterjellem-rombolás. A körözéses cikkekkel kapcsolatban is hasonló: beteszünk egy ilyet. Mire user hazaér, biztosan lesz bent élmény már, amiben elkapták, és akkor szintén lehet mondani, hogy kari nem csinál semmit. A hírmondó x oldalas, tehát az ic játéktéren a cikkek majd 99%-a nincsen bent, így bőven van rá lehetőség, hogy kari azokból szemezgessen. Nem azt mondom, hogy ne tegyünk be ilyet, hanem tapasztalatból, ezúttal már előremegyek, és azt mondom, hogy ettől és a céhküldiktől függetlenül, tessék már elfogadni, hogy kari azt csinálja, amit user mond hogy csinál. És ne kelljen a felvetettekhez hasonló kényszerített játékokat vállalni ahhoz, hogy elfogadjátok, amit régebben játék nélkül elfogadtatok.
Meglehet, hogy kicsit túlreagálom, de most jutottam el arra a pontra, hogy – reményeim szerint – egyszer s mindenkorra tisztázzam ezt, és ne kelljen újra meg újra elmondani. Azt hiszem érthetően vezettem végig, szóval kérnék mindenkit, hogy a játékostársa jóérzése érdekében tartsa be a fent említett két pontot. Ennyi a kulcs egy mindkét fél számára élvezhető játékhoz, ami szerintem annyira nem nagy kérés.
*most pedig elővesz egy gumidelfint, felfújja és ráfekszik, védekezésül az ez után érkező özönvíznek*
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
xDD
Szupi, akkor ez stim :3 Úgy hiszem
Nahh, akkoooor: a gyorsaságos dologgal mi lesz? >< Mert az úgy kicsit félbemaradt. Volt jó felvetés a problémára Miritől itten, aztán elterelődött a téma. Egyéb hozzáfűznivalók, KA esetleg? ><
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Nos, teljesen témától eltérve – már, ha még él az előző téma. Úgy lehet, én vagyok az egyetlen olyan egyszerű lélek, aki még fenn van akadva a dolgon, de azért csak bedobom, hátha én is tudok vita-vihart indítani, mint sokan mások. *.*
Tehát, böngésztem a kasztok között (kellett az állatidomár kezdő statja) és felmerült bennem az örök érvényű kérdésem. Mi a helyzet, ma Aincrad-ban a harcművészekkel?
Mármint tényleg. Lényegében véve az a kaszt az egyetlen, ami megmaradt annyiban, mindenféle fejlesztés nélkül, hogy oda megy mindenki, aki a többi kasztba nem fér bele a fegyvere miatt. Viszont, már minden más kaszt meg lett reformálva, és kaptak rendes, játékban is működő szerepköröket (a kardforgató a felderítő kb. a lovag a tank, stb. a harcos a Damage Dealer. Ja mert van ilyen kifejezés is. Nem minden DPS ami öl. A DPS az gyors, és sokat üt. A DD egyet, de akkor halott vagy). Tehát marad a harcművész, mint árva gyerek a többi mellett, és így lesegetve a kaszt leírását, nem csoda. A harcművész az egyetlen olyan kaszt az oldalon, ami itemekre épít. A kardforgató a gyorsaságára épít, a lovag az életére, a harcos az erejére, az árnyharcos a fegyverkezelésre, az idomár és az íjász irányításra.
Na nem azt mondom, hogy mindenki ezekre épít – megelőzendő az alant feltóduló „Én nem is arra építem a karakteremet!” jellegű megszólalásokat. Sokan építenek másra, mint amit indokolna a kasztjuk. Megtörik a metát. Nincs ezzel baj, isten áldásával csináljon mindenki amit akar. Csak mondom, hogy eredetileg így vannak kiszámolva a kasztok.
Viszont a harcmívesnél nem tudsz még metát törni sem, mert nincs neki. Mint mondtam felszerelésre épít. Felveheti más fegyverét, forgathatja az ellenféltől lelopott stuffokat, Harcművész köpeny (ami ugye T2 elérésével teljesen haszontalanná válik, és rengeteg T1-es köpeny is jobb, mint ami a HM köpeny lehet). Ezek mind a tárgyak.
Magyarul, szegény kicsi harcművész a málhazsák, de mivel ugyanannyi felszerelést hordhat, mint mindenki más, igazából értelmetlenné (Hinari kedvéért Uselessé. Fck szeretem ezt a szót ) válik a harcművész tárgyorientációja.
Na most ezt kiküszöbölendő, két ötlet merült fel. Az egyik, hogy a harcművész is kapjon feladatot az oldalon, azon túl, hogy villoghat a fegyvereivel. Olyan kaszt pl. még nincs, aki több ellenféllel képes foglalkozni – ÉS nem képességből teszi ezt (Klein, nem válasz mindenre, hogy akkor írj hozzá képességet). Mivel felveheti más fegyvereit, csórhat az ellenfelektől mindenfélét, ez akár a harcművész is lehetne. A HARCMŰVÉSZ megnevezés miatt aztán pláne illik ez a dolog a kaszt kezébe, szóval...
Egy ötletnek: kapja meg a harcművész bátran a lehetőséget, hogy kétszer támadjon egy körben DE, csakis akkor tehesse ezt meg, ha szerzett magának egy plusz fegyvert, és mindkét támadást más-más ellenfélre használja. Így ugyanis megmaradnak a hátrányai a kasztnak, nem lesz VP és ráadásul kap egy olyan különlegességet, ami miatt már érdekes a fegyvercsillogáson túl.
Ezen kívül valamit kezdeni kéne a kezdő statokkal, mert annyira szét vannak szórva, hogy egyszerűen nem tudja az ember kitalálni, hogy mire lenne érdemes építeni. Nem KÖTELEZŐ... nem nem. ÉRDEMES. Puszka.
A másik felmerült lehetőség, hogy a HM köpenyhez hasonlatosan lehessen a Harcművész fegyvereket is pontozni. Egyszerűen és nyíltan kimondom: gyengék, a harcművész fegyverek. Nem azért, mert nincs olyan ütőerejük, mint mondjuk egy harcos fegyverének, hanem azért, mert ugye a karakter nem pontokra épít, hanem felszerelésekre, amik pontokra építenek – de mivel a kaszt nem pontokra épít... Értjük ugye?
Ennek lenne az a megoldása, hogy hasonló korlátokkal, mint a HM köpenyt, lehessen a harcművészeknek maguknak pontozni a fegyverüket. Így azért IC is jobban igazodik a fegyver elképzeléshez a stat, és nem is lesz túltápolt.
Nem lenne amúgy baj abból, hogy nincs specializálva a karakter. Ez pl. MAGUS-ban a fejvadász esetében kötelező volt kb. mert különben nem lett túl hasznos a kaszt. De ott erre azért volt szükség, mert rengeteg képzettséget kellett a karakternek használnia. Itt ezt nem lehet megcsinálni, sem pedig kombinálni a jártasságokat (Nem a falon futva csatabárdlengetés ami ugye akrobatika+súlyemelés, nem számít annak. Ja és a Sherlock látás észlelés+nyomkövetéssel sem.). Tehát így kicsit necces a Jack of all trades megoldása a harcművészeknek, mert szerencsétlenek nem tudják kihasználni amire építenének elvileg. Viszont nem lehet hozzájuk igazítani a szabályokat, mert az meg játékegyensúly borító. Ezért javaslom, hogy maga a kaszt legyen átdolgozva inkább.
Így gyorsban ennyi jutott eszembe. Köszönöm a lehetőséget.
Tehát, böngésztem a kasztok között (kellett az állatidomár kezdő statja) és felmerült bennem az örök érvényű kérdésem. Mi a helyzet, ma Aincrad-ban a harcművészekkel?
Mármint tényleg. Lényegében véve az a kaszt az egyetlen, ami megmaradt annyiban, mindenféle fejlesztés nélkül, hogy oda megy mindenki, aki a többi kasztba nem fér bele a fegyvere miatt. Viszont, már minden más kaszt meg lett reformálva, és kaptak rendes, játékban is működő szerepköröket (a kardforgató a felderítő kb. a lovag a tank, stb. a harcos a Damage Dealer. Ja mert van ilyen kifejezés is. Nem minden DPS ami öl. A DPS az gyors, és sokat üt. A DD egyet, de akkor halott vagy). Tehát marad a harcművész, mint árva gyerek a többi mellett, és így lesegetve a kaszt leírását, nem csoda. A harcművész az egyetlen olyan kaszt az oldalon, ami itemekre épít. A kardforgató a gyorsaságára épít, a lovag az életére, a harcos az erejére, az árnyharcos a fegyverkezelésre, az idomár és az íjász irányításra.
Na nem azt mondom, hogy mindenki ezekre épít – megelőzendő az alant feltóduló „Én nem is arra építem a karakteremet!” jellegű megszólalásokat. Sokan építenek másra, mint amit indokolna a kasztjuk. Megtörik a metát. Nincs ezzel baj, isten áldásával csináljon mindenki amit akar. Csak mondom, hogy eredetileg így vannak kiszámolva a kasztok.
Viszont a harcmívesnél nem tudsz még metát törni sem, mert nincs neki. Mint mondtam felszerelésre épít. Felveheti más fegyverét, forgathatja az ellenféltől lelopott stuffokat, Harcművész köpeny (ami ugye T2 elérésével teljesen haszontalanná válik, és rengeteg T1-es köpeny is jobb, mint ami a HM köpeny lehet). Ezek mind a tárgyak.
Magyarul, szegény kicsi harcművész a málhazsák, de mivel ugyanannyi felszerelést hordhat, mint mindenki más, igazából értelmetlenné (Hinari kedvéért Uselessé. Fck szeretem ezt a szót ) válik a harcművész tárgyorientációja.
Na most ezt kiküszöbölendő, két ötlet merült fel. Az egyik, hogy a harcművész is kapjon feladatot az oldalon, azon túl, hogy villoghat a fegyvereivel. Olyan kaszt pl. még nincs, aki több ellenféllel képes foglalkozni – ÉS nem képességből teszi ezt (Klein, nem válasz mindenre, hogy akkor írj hozzá képességet). Mivel felveheti más fegyvereit, csórhat az ellenfelektől mindenfélét, ez akár a harcművész is lehetne. A HARCMŰVÉSZ megnevezés miatt aztán pláne illik ez a dolog a kaszt kezébe, szóval...
Egy ötletnek: kapja meg a harcművész bátran a lehetőséget, hogy kétszer támadjon egy körben DE, csakis akkor tehesse ezt meg, ha szerzett magának egy plusz fegyvert, és mindkét támadást más-más ellenfélre használja. Így ugyanis megmaradnak a hátrányai a kasztnak, nem lesz VP és ráadásul kap egy olyan különlegességet, ami miatt már érdekes a fegyvercsillogáson túl.
Ezen kívül valamit kezdeni kéne a kezdő statokkal, mert annyira szét vannak szórva, hogy egyszerűen nem tudja az ember kitalálni, hogy mire lenne érdemes építeni. Nem KÖTELEZŐ... nem nem. ÉRDEMES. Puszka.
A másik felmerült lehetőség, hogy a HM köpenyhez hasonlatosan lehessen a Harcművész fegyvereket is pontozni. Egyszerűen és nyíltan kimondom: gyengék, a harcművész fegyverek. Nem azért, mert nincs olyan ütőerejük, mint mondjuk egy harcos fegyverének, hanem azért, mert ugye a karakter nem pontokra épít, hanem felszerelésekre, amik pontokra építenek – de mivel a kaszt nem pontokra épít... Értjük ugye?
Ennek lenne az a megoldása, hogy hasonló korlátokkal, mint a HM köpenyt, lehessen a harcművészeknek maguknak pontozni a fegyverüket. Így azért IC is jobban igazodik a fegyver elképzeléshez a stat, és nem is lesz túltápolt.
Nem lenne amúgy baj abból, hogy nincs specializálva a karakter. Ez pl. MAGUS-ban a fejvadász esetében kötelező volt kb. mert különben nem lett túl hasznos a kaszt. De ott erre azért volt szükség, mert rengeteg képzettséget kellett a karakternek használnia. Itt ezt nem lehet megcsinálni, sem pedig kombinálni a jártasságokat (Nem a falon futva csatabárdlengetés ami ugye akrobatika+súlyemelés, nem számít annak. Ja és a Sherlock látás észlelés+nyomkövetéssel sem.). Tehát így kicsit necces a Jack of all trades megoldása a harcművészeknek, mert szerencsétlenek nem tudják kihasználni amire építenének elvileg. Viszont nem lehet hozzájuk igazítani a szabályokat, mert az meg játékegyensúly borító. Ezért javaslom, hogy maga a kaszt legyen átdolgozva inkább.
Így gyorsban ennyi jutott eszembe. Köszönöm a lehetőséget.
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Érettségi után visszatérek a gyorsaság és a harcművész dologhoz, addig is mehet a brainstorm.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Nyo, végigolvastam! Az első lehetőség azért nem fun szerintem, mert néhány játékoson kívül nem nagyon hord magánál senki több fegyvert, és elvileg felszerelést sem lehetne cserélni harc közben, szóval ha már sikerült elcsórnia valaki fegyverét, akkor nagy valószínűséggel már győzött is, ha csak nem óriási a szintkülönbség, vagy olyan a pontozás. Tehát ez azt jelentené, hogy ha megdobod valaha a hatos+koronát, és már úgyis győzöl, akkor győzzél jobban. Plusz ugye még három+ emberes harcnak is kell lennie... szerintem túlkomplikált, kevésszer lehetne kihasználni, így nem előny.
A második viszont nagyon tetszik. Ha már művész a harcművész, akkor az számomra egyediséget feltételez, tehát támogatom, hogy a köpenyes bigyusz rákerüljön a fegyverekre is, sőt akár a felszerelésekre is, persze bizonyos megkötésekkel.
A második viszont nagyon tetszik. Ha már művész a harcművész, akkor az számomra egyediséget feltételez, tehát támogatom, hogy a köpenyes bigyusz rákerüljön a fegyverekre is, sőt akár a felszerelésekre is, persze bizonyos megkötésekkel.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
A második megoldás tetszetősebb nekem is.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Nohh, én a kazamata rendszer miatt írok. Ezzel kapcsolatban két dolog.
1.: Már február óta van egy csapat jelentkezés kazamatára, de sehol semmi reakció. Tudom én, hogy sok dolga van a mesélőknek, nem mindenki szeret szörnyharcokat mesélni, satöbbi, de ez már nagyon hosszú idő. A jelentkezést ugyan megismételtük, de azóta sincsen rá mesélő. Valamit kezdeni kéne ezzel.
2. A kazamata rendszerének az átdolgozását javaslom. Sajnos nagyon nehéz olyan csapatot találni, akikkel szintben egyeztek, hogy ne kerüljetek hátrányba, mert valaki 5 szinttel magasabb. Valamint nem lehet azt megcsinálni, hogy kézen fogsz néhány kiképzőset, és elviszed őket kazamatázni, mert be sem engednek.
Az utóbbi problémára lenne egy javaslatom. Az előnye, hogy végre nem kell úgy szenvedni, hogy találj végre magadnak csapattársat, akivel el is tudsz menni kazizni, meg akarsz is. Mert néha nem csak mesélőt lehetetlen találni, de társakat is. xD
A kazamatáknál nehézségeket választhat a csapat. Ennek a nehézsége pedig a csapat átlaga alapján dől el.
Nagyon könnyű: A csapat átlag szintje alatt 10 szinttel
Könnyű: A csapat átlag szintje alatt 5 szinttel
Normál: A csapat átlag szintjével megegyező szinten
Nehéz: A csapat átlag szintje felett 5 szinttel
Nagyon nehéz: A csapat átlag szintje felett 10 szinttel
Utóbbi sztem azért fél bele, mert van Heroic kazi is, ahol 50. szintűek a szörnyek. Ha oda bemehet akár egy kiképzős is, akkor ez is belefér.
Jutalmak meg értelemszerűen attól függnek, milyen nehézséget vállalnak be. De pl egy magas szintű már megteheti, hogy elvisz 5 kiképzős 10. szintűt, és elviszi őket könnyített kazira, aztán csak akkor lép közbe, ha nagyon muszáj, meg ilyenek. Még ha kevesebb is a jutalma.
No, ennyi volna. Lényeg, hogy mindenki mehessen azzal kazizni, akivel csak szeretne, tényleg szeretne. :3
1.: Már február óta van egy csapat jelentkezés kazamatára, de sehol semmi reakció. Tudom én, hogy sok dolga van a mesélőknek, nem mindenki szeret szörnyharcokat mesélni, satöbbi, de ez már nagyon hosszú idő. A jelentkezést ugyan megismételtük, de azóta sincsen rá mesélő. Valamit kezdeni kéne ezzel.
2. A kazamata rendszerének az átdolgozását javaslom. Sajnos nagyon nehéz olyan csapatot találni, akikkel szintben egyeztek, hogy ne kerüljetek hátrányba, mert valaki 5 szinttel magasabb. Valamint nem lehet azt megcsinálni, hogy kézen fogsz néhány kiképzőset, és elviszed őket kazamatázni, mert be sem engednek.
Az utóbbi problémára lenne egy javaslatom. Az előnye, hogy végre nem kell úgy szenvedni, hogy találj végre magadnak csapattársat, akivel el is tudsz menni kazizni, meg akarsz is. Mert néha nem csak mesélőt lehetetlen találni, de társakat is. xD
A kazamatáknál nehézségeket választhat a csapat. Ennek a nehézsége pedig a csapat átlaga alapján dől el.
Nagyon könnyű: A csapat átlag szintje alatt 10 szinttel
Könnyű: A csapat átlag szintje alatt 5 szinttel
Normál: A csapat átlag szintjével megegyező szinten
Nehéz: A csapat átlag szintje felett 5 szinttel
Nagyon nehéz: A csapat átlag szintje felett 10 szinttel
Utóbbi sztem azért fél bele, mert van Heroic kazi is, ahol 50. szintűek a szörnyek. Ha oda bemehet akár egy kiképzős is, akkor ez is belefér.
Jutalmak meg értelemszerűen attól függnek, milyen nehézséget vállalnak be. De pl egy magas szintű már megteheti, hogy elvisz 5 kiképzős 10. szintűt, és elviszi őket könnyített kazira, aztán csak akkor lép közbe, ha nagyon muszáj, meg ilyenek. Még ha kevesebb is a jutalma.
No, ennyi volna. Lényeg, hogy mindenki mehessen azzal kazizni, akivel csak szeretne, tényleg szeretne. :3
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Ha Argo néni kap rá engedélyt, szívesen elvisz titeket (Mondjuk akkor már kezdeményezem azt is, hogy magamtól is elvihessek csapatot, ha IRL ráérek :3 És már ha eddig meg voltak velem elégedve >,< )
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Nyugodtan vihetsz csapatot bármikor, Chan
A kezdeményezéssel meg az gond, hogy ha mondjuk egy 30. szintű elvisz öt kiképzőst, akkor az átlagnak a 11-15. szintű mobok felelnek meg. Azokat viszont egy 30-as kari, ha nincs nagyon elrontva a pontozása, akár egyedül is lenyomja, míg a kiképzősök szenvednének velük. 10-es minire less rá, ott most pont egy olyan csapat alakult ki, hogy van egy halom kiképzős, meg a náluk sokkal erősebb Tachi. És rettenetes. Úgy is, hogy Tachinak messze nem ideálisa pontozása egy szörnyharchoz. Szóval egy korlát mindenképpen kell, ami perpillanat öt szint, azt érzem még valamennyire kiegyensúlyozottnak.
Heroic kazit sztem nem érdemes belevenni az indoklásba amúgy, KA a saját bevallása szerint is csak azért rakta be, hogy meglegyen valahol, és ne vesszenek el a jegyzetei.
Szerk: amúgy sztem azért nehéz játékostársakat találni, mert a legmagasabb szintű karikat leszámítva nem sokan járnak el rendszeresen, és nem azért, mert ne lenne elég, értsd legalább három-négy aktív, hasonló szintű karakter.
A kezdeményezéssel meg az gond, hogy ha mondjuk egy 30. szintű elvisz öt kiképzőst, akkor az átlagnak a 11-15. szintű mobok felelnek meg. Azokat viszont egy 30-as kari, ha nincs nagyon elrontva a pontozása, akár egyedül is lenyomja, míg a kiképzősök szenvednének velük. 10-es minire less rá, ott most pont egy olyan csapat alakult ki, hogy van egy halom kiképzős, meg a náluk sokkal erősebb Tachi. És rettenetes. Úgy is, hogy Tachinak messze nem ideálisa pontozása egy szörnyharchoz. Szóval egy korlát mindenképpen kell, ami perpillanat öt szint, azt érzem még valamennyire kiegyensúlyozottnak.
Heroic kazit sztem nem érdemes belevenni az indoklásba amúgy, KA a saját bevallása szerint is csak azért rakta be, hogy meglegyen valahol, és ne vesszenek el a jegyzetei.
Szerk: amúgy sztem azért nehéz játékostársakat találni, mert a legmagasabb szintű karikat leszámítva nem sokan járnak el rendszeresen, és nem azért, mert ne lenne elég, értsd legalább három-négy aktív, hasonló szintű karakter.
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
No, akkor kazamata rendszerhez egy kis hozzászólás. Hosszú lesz az a kis hozzászólás, ismertek már. ^^
Tehát. Az én véleményem, egy pár tucat MMO feltérképezése után, hogy igenis vállaljuk be, hogy az 50-es szintű karakter elvihessen kicsiket fejleszteni nála kisebb szintű kazamatákban. MMO nyelven ez a "húzás", mikor te ugyan nem kapsz egy érdemben hasznavehető xp mennyiséget, de a kicsik igen is fejlődnek. Nem egy olyan instába látogattam el mmo-s koromban, ahol amúgy megettek volna reggelire, de jött velem egy nálam sokkal magasabb szintű játékos, és máris nem kellett pánikolnom, hogy mikor pusztulok el, mert effektíve végigvitt a pályán, és hagyott néha ölni, de vigyázott rám alapvetően. Mire kijöttem, volt, hogy 4-5 szinteket ugrottam, mert annyi xp-t kaptam. Ettől viszont a magasabb szintű karakter nem jutott előrébb, a cipője talpán több xp-t talált volna, mint velem a kazamatában, de bevitt, és segített fejlődni. Ez ugye a húzás.
Na most a kazamata rendszer, egyrészről nekem mocskosul bonyolult, még leírva, többször átolvasva is. Másrészről ott van az a tény, hogy a játékosokhoz mérjük a szinteket, és sorsoljuk az ellenfeleket. Sorsoljuk. Mikor, és ki látott olyan játékot, amiben az ellenfeleket kb. kalapból húzták ki, ráadásul úgy, hogy nem a kazamata szintjéhez voltak mérve a szintek, hanem a csapathoz. Egy asztali RPG-ben persze a csapat szintjéhez igazítod az enemy-t. De ott egységesen mindenki hasonló szintű, és ott ezek a karakterek egyszerre haladnak. Ez egy FRPG-n nem lehetséges. Egy MMO-ban szintén nem. Most akkor képzeljétek el, mennyire van értelme, egy olyan FRPG-ben, aminek a világa egy MMO-n alapszik.
Na de ön kérdez, a Kita válaszol. Hatékony megoldásom a Fix kazamaták kialakítása. Fix kazamata alatt értem, hogy az ellenfelek szintje nem a csapathoz van mérve, hanem a kazamata szintjéhez. Teszem azt, egy 5-ös szintű kazamatában a legkisebb enemy 3-as szintű, a legnagyobb pedig 8-as. Ez így azért élhetőbb, mert a mesélőnek kevesebb a melója a kazamata komplett felvázolásával, de ugyanúgy megvan a változatosság benne. Ezen kívül, nem sorsolva vannak a szörnyek, hanem a kazamatákhoz fixen meg vannak állapítva, hogy itt csak Gyíklények, Vadmalacok, Marbolo Tentacle, és Zigdris Faello él. Egyszerűbb a mesélőnek, egyszerűbb a játékosoknak, de ugyanőgy megvan benne a random faktor, mert még mindig kockadobásos a rendszer ugye.
Ezen túl ugye ott a probléma amit innen-onnan hallok, hogy bemegy a kisebb szintű kazamatába a magasabb szintű játékos. Eleve táposabbak a mobok (amit nem érdemes ehhez mérni ugye), de még ez a tápos mobmennyiség is mind őt öli. Hát kb. esélyed nincs így végigmenni. Márpedig, ha a nagy szintű kiesik, akkor bukós a kazamata, mert ha csak még egy játékos kiesik - ami ebben az esetben elég valószínű - akkor már nem jár jutalom a kazamatáért. Ezzel pedig így nem csoda, ha senkinek semmi kedve kazamatázni.
Tehát azt mondom, hogy legyen fixen belőve a kazamata, szintekkel, szörnyekkel, jutalommal. Talán több mesélő merné úgy bevállalni is. Ami egy 10-es szintű karinak sok xp, egy 50-esnek tényleg kb. a körme alatti piszok, tehát felezni sem kell, mert nem tud vele mit kezdeni.
Ehhez hozzá lehet venni Asu javaslatát, hogy legyenek nehézségi fokok. De szerintem azok a nehézségek se a csapathoz legyenek állítva, hanem a kazamata szintjéhez. Ha egy 10-es kazamatát nagyon nehéz módban toltok, akkor nyilván a legkisebb lény 17-es szintű, de a legnagyobb, már 23-as pl.
Ezzel pedig mindjárt meg van oldva két probléma. A kicsik fejlődnek, mert van játék amibe mehetnek, és utolérhetik a frontot. Így lesz frontutánpótlás. Emellett pedig a kazamaták is fellendülnek, mert nem egy élet+6 nap csapatot találni, mert te 30-as szinten nem mehetsz el a 20-as szintű céhtársaddal kazamatázni, mert szintkorlát. Mehess kisebb szintű kazamatába, de kapj ugyanannyi xp-t mint a többiek (ami nem sok, ha azt vesszük, hogy egy 20-30-as szintű játékosnak 200-300 xp kell, hogy szintet lépjen).
Így ennyi lettem volna, ha majd eszembe jut valami, írok. Kérdezni lehet, mert nem hiszem, hogy maximálisan érthető vagyok.
Tehát. Az én véleményem, egy pár tucat MMO feltérképezése után, hogy igenis vállaljuk be, hogy az 50-es szintű karakter elvihessen kicsiket fejleszteni nála kisebb szintű kazamatákban. MMO nyelven ez a "húzás", mikor te ugyan nem kapsz egy érdemben hasznavehető xp mennyiséget, de a kicsik igen is fejlődnek. Nem egy olyan instába látogattam el mmo-s koromban, ahol amúgy megettek volna reggelire, de jött velem egy nálam sokkal magasabb szintű játékos, és máris nem kellett pánikolnom, hogy mikor pusztulok el, mert effektíve végigvitt a pályán, és hagyott néha ölni, de vigyázott rám alapvetően. Mire kijöttem, volt, hogy 4-5 szinteket ugrottam, mert annyi xp-t kaptam. Ettől viszont a magasabb szintű karakter nem jutott előrébb, a cipője talpán több xp-t talált volna, mint velem a kazamatában, de bevitt, és segített fejlődni. Ez ugye a húzás.
Na most a kazamata rendszer, egyrészről nekem mocskosul bonyolult, még leírva, többször átolvasva is. Másrészről ott van az a tény, hogy a játékosokhoz mérjük a szinteket, és sorsoljuk az ellenfeleket. Sorsoljuk. Mikor, és ki látott olyan játékot, amiben az ellenfeleket kb. kalapból húzták ki, ráadásul úgy, hogy nem a kazamata szintjéhez voltak mérve a szintek, hanem a csapathoz. Egy asztali RPG-ben persze a csapat szintjéhez igazítod az enemy-t. De ott egységesen mindenki hasonló szintű, és ott ezek a karakterek egyszerre haladnak. Ez egy FRPG-n nem lehetséges. Egy MMO-ban szintén nem. Most akkor képzeljétek el, mennyire van értelme, egy olyan FRPG-ben, aminek a világa egy MMO-n alapszik.
Na de ön kérdez, a Kita válaszol. Hatékony megoldásom a Fix kazamaták kialakítása. Fix kazamata alatt értem, hogy az ellenfelek szintje nem a csapathoz van mérve, hanem a kazamata szintjéhez. Teszem azt, egy 5-ös szintű kazamatában a legkisebb enemy 3-as szintű, a legnagyobb pedig 8-as. Ez így azért élhetőbb, mert a mesélőnek kevesebb a melója a kazamata komplett felvázolásával, de ugyanúgy megvan a változatosság benne. Ezen kívül, nem sorsolva vannak a szörnyek, hanem a kazamatákhoz fixen meg vannak állapítva, hogy itt csak Gyíklények, Vadmalacok, Marbolo Tentacle, és Zigdris Faello él. Egyszerűbb a mesélőnek, egyszerűbb a játékosoknak, de ugyanőgy megvan benne a random faktor, mert még mindig kockadobásos a rendszer ugye.
Ezen túl ugye ott a probléma amit innen-onnan hallok, hogy bemegy a kisebb szintű kazamatába a magasabb szintű játékos. Eleve táposabbak a mobok (amit nem érdemes ehhez mérni ugye), de még ez a tápos mobmennyiség is mind őt öli. Hát kb. esélyed nincs így végigmenni. Márpedig, ha a nagy szintű kiesik, akkor bukós a kazamata, mert ha csak még egy játékos kiesik - ami ebben az esetben elég valószínű - akkor már nem jár jutalom a kazamatáért. Ezzel pedig így nem csoda, ha senkinek semmi kedve kazamatázni.
Tehát azt mondom, hogy legyen fixen belőve a kazamata, szintekkel, szörnyekkel, jutalommal. Talán több mesélő merné úgy bevállalni is. Ami egy 10-es szintű karinak sok xp, egy 50-esnek tényleg kb. a körme alatti piszok, tehát felezni sem kell, mert nem tud vele mit kezdeni.
Ehhez hozzá lehet venni Asu javaslatát, hogy legyenek nehézségi fokok. De szerintem azok a nehézségek se a csapathoz legyenek állítva, hanem a kazamata szintjéhez. Ha egy 10-es kazamatát nagyon nehéz módban toltok, akkor nyilván a legkisebb lény 17-es szintű, de a legnagyobb, már 23-as pl.
Ezzel pedig mindjárt meg van oldva két probléma. A kicsik fejlődnek, mert van játék amibe mehetnek, és utolérhetik a frontot. Így lesz frontutánpótlás. Emellett pedig a kazamaták is fellendülnek, mert nem egy élet+6 nap csapatot találni, mert te 30-as szinten nem mehetsz el a 20-as szintű céhtársaddal kazamatázni, mert szintkorlát. Mehess kisebb szintű kazamatába, de kapj ugyanannyi xp-t mint a többiek (ami nem sok, ha azt vesszük, hogy egy 20-30-as szintű játékosnak 200-300 xp kell, hogy szintet lépjen).
Így ennyi lettem volna, ha majd eszembe jut valami, írok. Kérdezni lehet, mert nem hiszem, hogy maximálisan érthető vagyok.
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Haladjunk bekezdésenként:
1. Bossokon meg megy a panaszkodás, hogy a kisebb szintű karik csak dísznek vannak ott. Ha egy magas szintű kari végighúzza a kazit és a kicsiknek szinte semmi szerepe nem lesz, akkor pont ugyanez lesz a helyzet. Tehát nyuszika és a sapka esete, annyi fűszerrel, hogy a kicsik és a nagyok is kvázi ingyen kapnánk expet, nem lenne esély a kudarcra. A kazamatáknak az a célja, hogy kihívás legyen és segítsen felkészülni a bossokra, ösztönözzön a csapatmunkára, az itemhasználatra. Ha beküldöd a 30-as karit a kiképzősök közé, akkor ez mind elveszik.
2. A kazamata harcrendszere gyakorlatilag ugyanaz, mint a szörnyharcrendszer, kisebb változtatásokkal. Alapvetően ha bonyolultnak érzed, azért van úgy, mert a szörnyharcrendszer is az.
2-3. Pont úgy van, ahogy leírtad. Vannak fix kazamaták, mondjuk a Nyálka fennsík, ott csak nyálkák jöhetnek. Hogy melyik jön a hatféle közül, egyedül az a kocka dolga. Meg van határozva, hogy azon a területen milyen mobokat dobál a rendszer. A jutalom is gyakorlatilag fix, mert csak xy szintű karaktereket enged be a rendszer a területre.
4. Ez echte marhaság. A mobok ugyanazok, nem táposabbak, csak agresszívabbak, a magasabb szintű játékos agrózza őket. Csak abban a körben, amikor a magasabb szintű játékos van soron, és ez csak annyi jelent, hogy plusz egyszer sebeznek. Ezzel egyensúlyozom ki, hogy a magasabb szintű játékos könnyebben elbánik a szint szörnyeivel. Jutalom pedig, amíg van játékban maradó játékos, mindig jár, a kiesett játékosok számával arányosan. Mindez azért, hogy ne legyenek szuicid hajlamú party-k és törekedjenek a csapatmunkára.
Nekem olyan érzésem van, hogy nem nagyon olvastad el, ami a kazamatákban le vagyon írva, csak hallás utáni infók után mentél
1. Bossokon meg megy a panaszkodás, hogy a kisebb szintű karik csak dísznek vannak ott. Ha egy magas szintű kari végighúzza a kazit és a kicsiknek szinte semmi szerepe nem lesz, akkor pont ugyanez lesz a helyzet. Tehát nyuszika és a sapka esete, annyi fűszerrel, hogy a kicsik és a nagyok is kvázi ingyen kapnánk expet, nem lenne esély a kudarcra. A kazamatáknak az a célja, hogy kihívás legyen és segítsen felkészülni a bossokra, ösztönözzön a csapatmunkára, az itemhasználatra. Ha beküldöd a 30-as karit a kiképzősök közé, akkor ez mind elveszik.
2. A kazamata harcrendszere gyakorlatilag ugyanaz, mint a szörnyharcrendszer, kisebb változtatásokkal. Alapvetően ha bonyolultnak érzed, azért van úgy, mert a szörnyharcrendszer is az.
2-3. Pont úgy van, ahogy leírtad. Vannak fix kazamaták, mondjuk a Nyálka fennsík, ott csak nyálkák jöhetnek. Hogy melyik jön a hatféle közül, egyedül az a kocka dolga. Meg van határozva, hogy azon a területen milyen mobokat dobál a rendszer. A jutalom is gyakorlatilag fix, mert csak xy szintű karaktereket enged be a rendszer a területre.
4. Ez echte marhaság. A mobok ugyanazok, nem táposabbak, csak agresszívabbak, a magasabb szintű játékos agrózza őket. Csak abban a körben, amikor a magasabb szintű játékos van soron, és ez csak annyi jelent, hogy plusz egyszer sebeznek. Ezzel egyensúlyozom ki, hogy a magasabb szintű játékos könnyebben elbánik a szint szörnyeivel. Jutalom pedig, amíg van játékban maradó játékos, mindig jár, a kiesett játékosok számával arányosan. Mindez azért, hogy ne legyenek szuicid hajlamú party-k és törekedjenek a csapatmunkára.
Nekem olyan érzésem van, hogy nem nagyon olvastad el, ami a kazamatákban le vagyon írva, csak hallás utáni infók után mentél
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Na a gyorsaságra és a harcművészre visszatérve az alábbiakat gondoltam:
Gyorsaságnál még egy kis brainstorming kéne, mivel a másfélszeres gyorsaságnál két körönként +1 többletkör tűnik eddig a legjobbnak és szerintem nagyobb számoknál már az sem lenne elég.
A harcművész "Az én köpenyem" és "Ami a tiéd, az is az enyém" és "Más fegyverek hordozója" képessége megszűnik.
Ezek helyett lenne a harcművésznek az "egyedi felszerelés" képessége, miszerint minden felszerelt sisak, páncél, köpeny, cipő tárgy után a felszerelés tierjével megegyező pontot oszthat az adott tárgyra, ami a tárgy leszerelésekor eltűnik, emellett minden felszerelése kinézetét ingyen változtathatná az arra alkalmas témában. Természetesen ennél sokkal szebben lenne leírva, ha tetszik. Inkább élek példával:
Egy harcművész az alábbi felszereléssel: T1 fegyver, T1 páncél: 1 pont (1 páncél)
T2 fegyver, T1 páncél, T1 köpeny: 2 pont (1 páncél, 1 köpeny)
T3 fegyver, T3 rúna, T3 sisak, T3 páncél, T3 cipő, T3 köpeny, T3 gyűrű, T3 gyűrű: 12 pont (3 sisak, 3 páncél, 3 cipő, 3 köpeny)
Gyorsaságnál még egy kis brainstorming kéne, mivel a másfélszeres gyorsaságnál két körönként +1 többletkör tűnik eddig a legjobbnak és szerintem nagyobb számoknál már az sem lenne elég.
A harcművész "Az én köpenyem" és "Ami a tiéd, az is az enyém" és "Más fegyverek hordozója" képessége megszűnik.
Ezek helyett lenne a harcművésznek az "egyedi felszerelés" képessége, miszerint minden felszerelt sisak, páncél, köpeny, cipő tárgy után a felszerelés tierjével megegyező pontot oszthat az adott tárgyra, ami a tárgy leszerelésekor eltűnik, emellett minden felszerelése kinézetét ingyen változtathatná az arra alkalmas témában. Természetesen ennél sokkal szebben lenne leírva, ha tetszik. Inkább élek példával:
Egy harcművész az alábbi felszereléssel: T1 fegyver, T1 páncél: 1 pont (1 páncél)
T2 fegyver, T1 páncél, T1 köpeny: 2 pont (1 páncél, 1 köpeny)
T3 fegyver, T3 rúna, T3 sisak, T3 páncél, T3 cipő, T3 köpeny, T3 gyűrű, T3 gyűrű: 12 pont (3 sisak, 3 páncél, 3 cipő, 3 köpeny)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Nekem még az jutott eszembe harcművészekhez, hogy olcsóbban tudják esetleg fejleszteni őket.
https://swordartonline.hungarianforum.com/t2164-targyak-tovabbfejlesztese-tapasztalt-tagoknak
Nem olyan nagyon durván jelentősen olcsóbban, hogy már túl könnyű legyen. De éppen csak egy kicsivel.
https://swordartonline.hungarianforum.com/t2164-targyak-tovabbfejlesztese-tapasztalt-tagoknak
Nem olyan nagyon durván jelentősen olcsóbban, hogy már túl könnyű legyen. De éppen csak egy kicsivel.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Szerintem ha ez az újítás lesz, akkor a tiéddel egyetemben már kicsit overkill lenne.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Ami a pontozásokat illeti, minél magasabb szintekre jutunk el, annál nagyobb különbségek lesznek kitartás és kitartás, vagy éppen gyorsaság és gyorsaság között, mert egyre jobban ki fognak jönni a specializációk, hogy ki milyen képzettségekre húzza a karakterét. Szóval ebből a szempontból amiatt nem aggódok, hogy ne lennének a jövőben másfélszeres különbségek, de az már jogosabb kérdés, hogy miért csak másfélszeresre adjunk, és miért ne csináljunk olyat, hogy mondjuk 1,75-ös különbségnél négy körből háromban van pluszköre. Ha meg így teszünk, akkor túl bonyolulttá válik a gyorsaság számolása is
Az új harcművész tervezetnél összesen kap valaki x pontot, vagy minden tárgyára? Abban egyetértek, hogy a tárgyfejlesztést nem kell piszkálni, az így is elég olcsó.
Az új harcművész tervezetnél összesen kap valaki x pontot, vagy minden tárgyára? Abban egyetértek, hogy a tárgyfejlesztést nem kell piszkálni, az így is elég olcsó.
Kuromajo- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 327
Join date : 2013. Jun. 10.
Karakterlap
Szint: 29
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Harmadik példánál pl. összesen 12, tárgyakként 3.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kuromajo írta:...miért csak másfélszeresre adjunk, és miért ne csináljunk olyat, hogy mondjuk 1,75-ös különbségnél négy körből háromban van pluszköre. Ha meg így teszünk, akkor túl bonyolulttá válik a gyorsaság számolása is
Egyrészt bonyolultabbá válik a számolás, másrészt azért lett ez így felvetve, mert a gyorsaság maradt az egyetlen olyan stat, aminél a "több de nem kétszeres" eredmény nem jelentett semmit. Most már jelent.
A harcművésztől nem venném el azt a képit, hogy tudja más fegyverét használni, mert remek játékszínesítő volt, érni meg nem nagyon ér semmit, hacsak nem dobod meg a korona+hatost.
A harcművésztől nem venném el azt a képit, hogy tudja más fegyverét használni, mert remek játékszínesítő volt, érni meg nem nagyon ér semmit, hacsak nem dobod meg a korona+hatost.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
30 / 39 oldal • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 39
30 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.