Ötletelő
+22
Ronye Arabel
Sakuzo
Ozirisz
Strea
K1
Joey Chrome
Hayashi Yuichi
Hinari
Shakan
Asuka
Silver
Cearso
Shukaku
Rosalia
Kazura
Malcolm
Kazuma
Kirigaya Suguha
Kayaba Akihiko
Chancery
Rinarin Ai Kita
Silica
26 posters
1 / 4 oldal
1 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Ötletelő
Nyo, vagyok annyira merész, hogy felsőbb utasítás nélkül elindítom Asuu javaslatát. Ez a topik nem javaslatok topik, de valami hasonló. Ide kerüljenek külön, ha új helyszín, méreg, poti, szafariteljesítmény, akármi ötleted van. A javaslatok topikban mindig megvitatunk dolgokat, talán elvesznének az ilyenek a postok tengerében. Admin felületen voltunk már párszor kérve erre, van is egy ilyen topik, nem is értem, hogy miért nem került eddig közszemlére.
Szépen kidolgozott ötleteket várunk, leírással, nem csak azt, hogy legyen egy szellemkastély a város közepén, mert az menő.
Szépen kidolgozott ötleteket várunk, leírással, nem csak azt, hogy legyen egy szellemkastély a város közepén, mert az menő.
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Re: Ötletelő
És ha már megnyílt ez a topik, kezdeném is. Rengeteg küldetés zajlott le, ám kevésszer találkoztam azzal, hogy a nagy küldetéseknek valami tárgyi, vagy helyszíni emléke lenne. Példának okáért Seshut az első szint hegységén győztük le... és hiába kerestem, nem találtam az első szinten hegységet. Itt van egy Tolbana Hősei Emlékmű, és itt megvan a kazamata is, ami a bossteremhez vezet... de nem nagyon vannak helyszíni emlékei a küldiknek, ahova vissza lehetne menni, és azt mondani, hogy hát igen, itt öltem meg Józsikát a minibosst, aki a fejére akarta állítani Aincradot. Vagy például az sincs jelezve, ha egy szint változik a küldi miatt. A második szint mezősége fölött például lebeg egy kis holdacska, amit nem sokan vehetnek észre, mert nem is tudnak róla. Véleményem szerint, ha a környezetet jelentősen befolyásoló küldit zár egy mesélő, és a küldetés végével nem pixeleződik el minden, ami ahhoz tartozott, akkor ha nem is kell új topikot nyitni a helyszíneknek, de azon a szinten egy spoilerben legyen megemlítve, hogy itt egyébként ezen küldi óta még ez és ez van. Rögtön nem kéne annyit ötletelni, mert már egyszer megszületett az ötlet, csak rögzíteni kellene.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ötletelő
Nyo, ha már ez a topik megnyílt, most jött el az én időm. Van a Kezdetek Városkában egy küldetésem, névszerint Doctor Sierro's Dungeon Crawling Murder. Na most az itt fellelhető kazamatából amúgy is terveztem, hogy helyszínnyitást kérvényezzek, de akkor most itt az ideje. A kazamatának én anno kézzel - majd Asu abból PS-el, alkotott egy kazamatatérképet, melyet kérésre ki tudok bővíteni.
A dolog lényege, hogy a kazamatát egyfajta vörös menedéknek szántam, ahol a sok gonosz piroska elbújhat a zöldséges farkasok elől. Lényegében, ha már van olyan topik, ahol nem játszhatnak vörösök, szerintem kezdünk felduzzadni annyira, hogy legyen egy hely ahol nem játszhatnak zöldek.
ha esetleg van igény egy ilyen helyszínre, megírom a leírást, kibővítem a kazamatát stb stb. Addig nem akarok küzdeni vele, meg nagyobb mennyiségű energiát belefektetni, míg nincs rá igény.
A dolog lényege, hogy a kazamatát egyfajta vörös menedéknek szántam, ahol a sok gonosz piroska elbújhat a zöldséges farkasok elől. Lényegében, ha már van olyan topik, ahol nem játszhatnak vörösök, szerintem kezdünk felduzzadni annyira, hogy legyen egy hely ahol nem játszhatnak zöldek.
ha esetleg van igény egy ilyen helyszínre, megírom a leírást, kibővítem a kazamatát stb stb. Addig nem akarok küzdeni vele, meg nagyobb mennyiségű energiát belefektetni, míg nincs rá igény.
_________________
Rinarin Ai Kita- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 126
Join date : 2014. Aug. 26.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Ötletelő
Shu, a négyes szint egy küldim után lett teljesen vízzel beborított és előtte egy sima mező volt. Én általában változtatom a szinteket küldijeim után. (Eddig minden sikeresen befejezett küldim után változott valami, Bunmeinél is, csak ott nem szinteken változott valami, hanem valami más, titkos dolog, de aról nem fogok beszélni. A pókosnál még nem, de ott is fog mindjárt. És a Yorickos elbukásának is lesznek következményei. )
Hajrá a kazamatához! Persze, hogy van rá igény.
Amúgy szerintem majd elkezdek végigmenni a lezárt küldetéseken és minden helyszínt beteszek, aminek van értelme a játék kontextualitásán belül. Tehát a lezárt küldiket majd elintézem. (Természetesen csak a canon, mesélői küldetéseken megyek végig.)
EDIT: A menyasszonyosra is terveztem, de azt a játékosok meghiúsították. xD
Hajrá a kazamatához! Persze, hogy van rá igény.
Amúgy szerintem majd elkezdek végigmenni a lezárt küldetéseken és minden helyszínt beteszek, aminek van értelme a játék kontextualitásán belül. Tehát a lezárt küldiket majd elintézem. (Természetesen csak a canon, mesélői küldetéseken megyek végig.)
EDIT: A menyasszonyosra is terveztem, de azt a játékosok meghiúsították. xD
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Ápr. 25 2015, 16:01-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Ez esetben üzenem a többi népeknek is, hogy tessenek példát venni Kayaba Bácsiról. ^^
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ötletelő
Shukaku írta:
Ez esetben üzenem a többi népeknek is, hogy tessenek példát venni Kayaba Bácsiról. ^^
Én eddig azt sem tudtam, hogy szabad alakítani, még a játékosok által nyitott topikoktól is féltem, hogy balhé lesz belőlük
Egyébként moderátorként nincs ám minden megengedve.
Nekem még ilyen küldim talán nem is volt... *gondolkodik* Kivéve, ha nagyon szőrszálhasogatunk, mert akkor ott van a Biyuuk Háza, A Fazbear Pizzéria, meg a csigabarlang, annak közepén a Furcsa Nagy Sziklával :3 De az már olyannyira canon, hogy nagyon. Meg lehet szemezgetni SAOpédiáról meg hasonlókról, hogy milyen helyek vannak még :3
Máson meg még nem változtattam.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Elméletileg az első szinttel végeztem, valaki szóljon, ha valamit kihagytam. (És az nem pl. a Fazbear Pizzéria, ami nem illik a játék kontextusába. )
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Elméletileg van még egy könyvtárunk. Én is használtam egyszer küldetésben, és Lizbethnek is volt játéka ott. És karaktereim játszásánál is többször említettem , hogy van Aincradban egy nagy és mindenki által elérhető könyvtár. Nem tudom, kellene-e helyszínt nyitni neki, vagy érdemes-e, vagy csak úgy tudjuk, hogy van ilyen. Én is úgy voltam vele, hogy nem mertem megnyitni. De ha szükség van rá, szívesen megteszem.
_________________
Börtönszörny specialista
Kirigaya Suguha- Mesélő
- Hozzászólások száma : 623
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Ötletelő
Igen azt olvastam, de mivel nincs külön neve, csak egy könyvtár, így gondoltam nem kell neki külön épület, hisz mivel Kezdetek Városában minden van, úgy könyvtár is biztos.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
PET JAVASLATOK!
Keselyű
Pillangó
Pegazus
Halálféreg
Lódarázs
Tatu
Kiméra
Tűzgólem
Tűz Elementál
Föld Elementál
Levegő Elementál
Sárkánygyík
Juh (na ezt már csak poénból írtam XD)
Harry Potter (Na jó, már nem jutott több az eszembe)
Voldemort (hogy legyen HP-nak riválisa)
Keselyű
Pillangó
Pegazus
Halálféreg
Lódarázs
Tatu
Kiméra
Tűzgólem
Tűz Elementál
Föld Elementál
Levegő Elementál
Sárkánygyík
Juh (na ezt már csak poénból írtam XD)
Harry Potter (Na jó, már nem jutott több az eszembe)
Voldemort (hogy legyen HP-nak riválisa)
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Majd egy pillangó vs. tűzsárkányt megnéznék, ahol a pillangó nyer.
Ötletnek jók, de így is van elég pet. Majd innen válogatok, ha mindegyik pet legalább 1 idomárnak megvan.
Ötletnek jók, de így is van elég pet. Majd innen válogatok, ha mindegyik pet legalább 1 idomárnak megvan.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Arra gondoltam, hogy fegyvereknél ki kéne venni az egy fegyveren belül több fegyver dolgot. Fölösleges túlbonyolítása az egyes fegyvereknek.
Például:
Kezdő *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő) helyett lenne Kezdő Rövid Kard (+1 erő)
Kezdő *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+2 erő *-1 kitartás/-1 fegyverkezelés/-1 gyorsaság*) helyett lenne Kezdő Fejsze (+2 erő -1 fegyverkezelés)
Így bár nem lehetne választani, de kevésbé lenne zavaros kezdőknek.
Például:
Kezdő *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+1 erő) helyett lenne Kezdő Rövid Kard (+1 erő)
Kezdő *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+2 erő *-1 kitartás/-1 fegyverkezelés/-1 gyorsaság*) helyett lenne Kezdő Fejsze (+2 erő -1 fegyverkezelés)
Így bár nem lehetne választani, de kevésbé lenne zavaros kezdőknek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Szerintem nem ez a legbonyolultabb része az oldalnak, de hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon:
Lovag: Kezdő *valamilyen kard*
Harcos: Kezdő *valamilyen zúzófegyver*
Lovag: Kezdő *valamilyen kard*
Harcos: Kezdő *valamilyen zúzófegyver*
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ötletelő
Szerintem felesleges ötlet. Jó az, hogy ezeknél a kasztoknál lehet választani, és így kicsit egyedibbé lehet tenni a karaktert. Ha meg valaki ettől megfutamodik, mert "bonyolult", akkor az oldal többi részétől már amúgy is visítva rohanna.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Ötletelő
Legfeljebb a Shuu féle megoldást pártolom, így ugyanis mindenki a kedvére szabhatja a fegyverét - az adott fegyvertípuson belül. Például a harcos esetében, rengeteg típusú zúzófegyver létezik.
Egy apró megjegyzés harcos esetére:
Kezdő *Pallos/Fejsze/Pöröly*
Ezek inkább kétkezes (esetleg másfélkezes) fegyverek. Legalábbis a pallos aligha számít zúzófegyvernek, ugyanis az szúró-vágófegyver, ami hatalmas, ráadásul lehet egy, vagy két kézzel egyaránt forgatni.
Ellenben a lovaghoz rakott buzogány már zúzófegyver.
Egy apró megjegyzés harcos esetére:
Kezdő *Pallos/Fejsze/Pöröly*
Ezek inkább kétkezes (esetleg másfélkezes) fegyverek. Legalábbis a pallos aligha számít zúzófegyvernek, ugyanis az szúró-vágófegyver, ami hatalmas, ráadásul lehet egy, vagy két kézzel egyaránt forgatni.
Ellenben a lovaghoz rakott buzogány már zúzófegyver.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Ötletelő
Sztem full felesleges olyasmin változtatni, ami miatt hatmillió topicban át kell írni az itemek nevét (céhbankok, boltok, adatlapok, staff item lista, stb), úgy hogy az amúgy játéktechnikailag nem zavaró és nem is hátrányos, ha így marad. Szvsz
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Ötletelő
Arra gondoltam, hogy lehetne több tárgy az összesítőben. (Minden tierből.) Természetesen főleg fegyverekre/felszerelésekre gondolok ezalatt. Ezek a felszerelések (hasonlóan a Díszes Katanához) nem rendelkeznének saját recepttel, csak nagyobb választék közül lehetne random sorsolni pl. besúgónál vagy keresésnél, kazamata járóknál.
Na jó, írhatnék nagyon sokat, de tl;dr lenne belőle, így levezetem egyszerűbben:
Előnyök:
Hátrányok:
Na jó, írhatnék nagyon sokat, de tl;dr lenne belőle, így levezetem egyszerűbben:
Előnyök:
- Több item!
- Izgalmasabb sorsolások (menedék, kazamata járók, keresés, küldi jutalom, heroic kazamata).
- Nem lenne hiányzó fegyver (pl. egy ideig nem volt normális állatidomár fegyver pl. T2-T3-ra).
- Több hasznos (és érdekes!) ritka fegyver, mint pl. a Látnok/Tudós fegyverek.
- Több eledel a Parazitának. (Bár ez csak egy embernek előny )
Hátrányok:
- Nehezebben megszerezhető itemek.
- Kisebb eséllyel kapod a kedvenc fegyvered.
- A gyakori/ritka arány pl. kazamata járóknál romlik. (Ami játéktechnikailag sokkal jobbá teszi, de user ügyileg lehet nem tetszene.)
- 1-2 receptben is szerepelhet, mint a Díszes Katana. (Eskü, hogy nem azokból fogom összeállítani az új recepteket, elsősorban itemfát szeretnék, tehát gyártható itemek felhasználását, de megeshet, hogy egy ilyen item is része lenne egy-egy keményebb T5 receptnek.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Kayaba Akihiko írta:
A gyakori/ritka arány pl. kazamata járóknál romlik. (Ami játéktechnikailag sokkal jobbá teszi, de user ügyileg lehet nem tetszene.)
Ez nem hátrány! Éljen a játéktechnika! \o/
Kayaba Akihiko írta:
1-2 receptben is szerepelhet, mint a Díszes Katana. (Eskü, hogy nem azokból fogom összeállítani az új recepteket, elsősorban itemfát szeretnék, tehát gyártható itemek felhasználását, de megeshet, hogy egy ilyen item is része lenne egy-egy keményebb T5
Ez viszont szerintem felesleges. Már így is (teljesen reális) macera dolgokat gyártani, de tovább már nem kéne bonyolítani, főleg nem sorsolással. Ami pl jogos lehet, hogy legyen olyan fegyver, amihez való alapanyag csak egy rövid(!) küldetéssel megszerezhető, mint ahogy az animében is volt a jégsárkányos rész.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ötletelő
Esetleg az ilyen itemek ne cseréljék fel a jelenlegieket. Értem ez alatt, ne fegyverek legyenek, hanem pl medálok, meg olyan felszerelhető dolgok, amik eddig nem szerepeltek. *csak egy gyors ötlet, vagy tetszik, vagy nem*
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Ötletelő
Nem újabb slot itemeket szeretnék betenni, hanem nagyobb variációt a jelenlegiekhez.
Shu, egyetértek. Akkor receptekben nem fognak szerepelni és a Díszes Katana különleges marad
Shu, egyetértek. Akkor receptekben nem fognak szerepelni és a Díszes Katana különleges marad
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Mivel chaten is csak hasonlóak hangzottak el és semmi direkt ellenvetés, így elkezdem az itemek betevését.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Háténnemtudom, de a 30db receptes fegyveren felül nem sok "kicsit" a +43, T2őn pedig a ritkák nélkül +59 (O.o) fegyver? Szerintem ennyi totál felesleges, ez már bőven a ló másik oldala. :/ Meg, legalább lenne szép kerek T.T És minden tiernél azonos, mert ez így egy random izé, egy katyvasz. Ha már hulla sok, legalább legyen benne valami rendszer, szép kerek darabszámokkal >< Bár én akkor sem alkotnám halomra őket, +30 bőven elég lenne.
És nemtom írtam-e már, de szép kerek darabszámok T.T
És nemtom írtam-e már, de szép kerek darabszámok T.T
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ötletelő
Szerintem a választék soha nem rossz, és a lényeget sikerült teljesíteni, már most van olyan cucc, ami miatt váltanám a felszerelésemet, tehát nem felesleges.
Abban viszont egyetértek, hogy minden kasztnak legyen ugyanannyi, és igen, szép kerek számok és CDO. :3
Abban viszont egyetértek, hogy minden kasztnak legyen ugyanannyi, és igen, szép kerek számok és CDO. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Ötletelő
Shukaku írta:Abban viszont egyetértek, hogy minden kasztnak legyen ugyanannyi, és igen, szép kerek számok és CDO. :3
_________________
A karakter indikátora pirosból zöldre váltott!
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Ötletelő
Az a kérdésem lenne, hogy a Hangrögzítő Kristály is csak egyszer használható. Az egyértelmű, hogy csak egyszer lehet vele szöveget felvenni, de visszajátszani is csak egyszer lehet vele az üzenetet?
_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
1 / 4 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.