Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ötletelő

+22
Ronye Arabel
Sakuzo
Ozirisz
Strea
K1
Joey Chrome
Hayashi Yuichi
Hinari
Shakan
Asuka
Silver
Cearso
Shukaku
Rosalia
Kazura
Malcolm
Kazuma
Kirigaya Suguha
Kayaba Akihiko
Chancery
Rinarin Ai Kita
Silica
26 posters

4 / 4 oldal Previous  1, 2, 3, 4

Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Cardinal Vas. Dec. 01 2019, 11:18

Visszatérve az eredeti problémára, vagyis az aktivitásra. Igen, valóban lassan haladnak a kazamaták és a küldetések is, de ez nem csak a staff hibája. Én most saját példából tudok kiindulni, nagyon limitált az idő, amikor ráérek mesélni (vagy akár csak írni is), de amikor ráérnék, akkor bizony azt látom, hogy eltelt a mesélés óta két-három hét, és még senki sem írt a játékosok közül. Tehát hiába lenne időm mesélni, nem tudok, mert nincs kinek. Ilyenkor jön a figyelmeztetés, és varázsütésre pár napon belül csak megjelennek azok a fránya reagok. Nekem az a kérdésem felétek, a játékosok felé, hogy ha aktivitást vártok el a stafftól, akkor titeket játékosokat miért kell állandóan vasvillával szurkálni, hogy legyetek szívesek írni?

DE!

Gondolkodtam, és úgy vagyok vele, hogy végül is a kezetekbe lehetne adni néhány dolgot. Lehetne mesélő nélkül kazamatázni, vagy akár küldetésre is menni. Így talán gyorsabban haladnának a dolgok, nem?

Kazamatáknál így nyilván a dobások és a számolgatás a játékosokra jutna, ha segítségre van szükségetek, akkor pedig bátran lehet kérdezni a mesélőktől. Viszont ehhez nekem az a kitételem, hogy legalább három játékos legyen egy csapatban, multik nélkül. A zárás az persze továbbra is a staff feladata lenne.

Küldetések esetében csak legalább két játékost engednék el mesélő nélkül kalandozni, tehát nincs szóló küldetés. A játék elfoglal egy küldihelyet, és legfeljebb egy futhat belőle. Kötelező megoldani valamiféle feladatot, szóval az nem számít küldetésnek, ha leültök egy padra beszélgetni, vagy harcoltok egymással. A megoldandó feladat nem lehet hatással a világra, szóval semmilyen faji invázió, rejtélyesen eltűnő vagy feltűnő tereptárgy, és hasonlók sem szerepelhetnek a misszióban. Minimum hat kört meg kell írni a jutalomhoz. Ami pedig a jutalmat illeti, az alacsonyabb lesz annál, mint amit a staff által mesélt küldetésekért lehet kapni. Ezzel együtt a hivatalos mesélésekért járó jutalmat valószínűleg megtripláznám.

ÉS!

A legnagyobb változás az lenne, hogy eltörölném a szintkorlátokat. Tehát a szintedtől függetlenül felmehetnél akármelyik, már felfedezett szintre, illetve szinttől függetlenül részt lehetne venni a bossokon is. Értelemszerűen ha ötös szintű játékosként felmész a 32-es szintre, és kilépsz a védett övezeten kívülre, akkor a karaktered meg fog halni. Véglegesen. Bossokon megvéd a burok, legalábbis ha megveszed, de ha alul is vagy szintezve, legalább van rá esélyed, hogy nem esel ki, meg arra is van esélyed, hogy a frontosok fenékbe billentenek, mert hátráltatod a csapatot Razz


Értelemszerűen ezek csak vad ötletek, kritikát, kígyókat és békákat elfogadok.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Ronye Arabel Vas. Dec. 01 2019, 11:37

Hm... Esetleg ezt összekapcsolni azzal, amit Sakuzo felvetett? Hogy eddig lejátszott küldetések közül lehet válogatni?
Ronye Arabel
Ronye Arabel
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 505
Join date : 2017. Jun. 27.

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Takada Hiroshi Szer. Júl. 08 2020, 14:31

Ötlet új harmadlagos jártasságra, illetve jártasság párra. A két egymással összefüggő jártasság az alábbi módon működnének (Nagyjából úgy mint a vadászat/horgásza vs főzés).

Bontás (favágás, kőtörés):
  • Kezdő szint: Arra alkalmas eszközökkel el tudod bontani a törmeléket, útban lévő akadályt (szikla, fa, stb.), mesterséges építményből csak a kezdő (ezt akár puszta kézzel, vagy egy erősebb rúgással is) vagy gyakorló szinttel létrehozott falakat vagy képes elbontani, azonban építési nyersanyagot nem kapsz.
  • Gyakorló szint: Normál eszközökkel (gyakori kőtörőkalapács, balta) képes vagy természetes képződményekből vagy haladó illetve az alatti szinttel létrehozott mesterséges építményekből építési nyersanyagot kinyerni. A kinyert nyersanyag csak építésre alkalmas (ezzel a képességgel ércekhez nem jutsz sziklák darabolásával, sem nővényekhez fa kivágásával), a kinyert nyersanyag a létrehozáshoz szükséges anyag mennyiség 10%-a.
  • Haladó szint: Megfelelő eszközökkel (Ritka csákány, fejsze) természetes képződményekből, valamint mesterséges építményekből, a létrehozáshoz szükséges anyagmennyiség 25% kinyerni. Azonban legjobb esetben is csak profi szinttel épített falat, építményt bonthatsz el.
  • Profi szint: Egyedi eszközökkel (csákány, fejsze) akár mesteri szinttel létrehozott falat és építményt is eltudsz bontani, valamint a természetes akadályok sem jelentenek különösebb kihívást (egy érintéses bontás). Az így szerzet építési nyersanyag az eredeti építési szükséglet 50%-a.
  • Mester szint: Tökéletes eszközökkel (legendás csákány, fejsze) az elpusztíthatatlan objektumok kivételével bármit képes vagy eltakarítani, úgy hogy a létrehozáshoz szükséges anyagmennyiség 75%-át is visszanyered.



Építés (felújítás):
  • Kezdő szint: Fel tudsz építeni egy mesterséges építményt (tákolmány). Az építményről látszik, hogy nem a szél hordta össze, és kis mértékben ellenáll a környezeti hatásoknak (lágy eső, tavaszi fuvallat). Óvatosan akár még neki is támaszkodhatsz.
    Anyagszükséglete 1 méter fal létrehozásához 10 arany értékű fa, és 15 arany értékű agyag építési anyag szükséges. Továbbá 1 négyzetméternyi tető létrehozásához 15 arany értékű fa építési anyag szükséges.
    Példa: Egy 9 négyzetméteres viskó létrehozásához 4x3x(10+15) valamint 9x15 arany, azaz 435 aranyra van szükség, de az épület nem lesz tartós élettartama pár hónap.
  • Gyakorló szint: A felépített építményről egyértelműen látszik, hogy azt valaki előre megfontolt szándékkal, tervezés révén hozta létre. Az építmény a környezeti hatásoknak is ellenáll (Zápor, vihar, erős szél), valamint elbontásához már eszközre van szükség.
    Anyagszükséglete a fal 1 méternyi szakaszához 15 arany értékű fa és 25 arany értékű kőzúzalékra lesz szükség, valamint a tető négyzetméter anyaga 25 arany értéket igényel.
    Példa: Egy 12 négyzetméteres válaszfal nélküli kunyhó megépítése (2x4+2x3)x(15+25)+12x25 azaz 860 aranyra lesz szűkség, és az így létrehozott épület akár évekig is fennállhat.
  • Haladó szint: Az építményed határozottan annak is látszik, aminek szántad. A szélsőséges természeti viszonyok kivételével (földrengés, tájfun, amik tudtommal a SAO-ban nincsenek) mindennek ellenáll. Szándékosan lerombolni csak kifejezetten erre a célra alkalmas eszközökkel és komoly energiával lehetséges.
    Anyag szükséglete az 1 méter fal létrehozásához 20 arany értékű fa és 55 arany értékű kő szükséges, míg a tető anyag igénye 15 arany értékű fa és 25 arany értékű cserép.
    Példa: Egy 35 négyzetméteres ház, két válaszfallal (előszoba, szoba, konyha) (2x5+2x7+3+5)x(20+55)+35x(15+25) vagyis 3800 arany, és ebben a házban (ha nincs egy rosszakaród) akkor ellehetsz életed (vagy a játék) végéig.
  • Profi szint: Ettől a szinttől kezdve már nevezheted magad építésznek. Építményeid akár több szintesek is lehetnek. Az építményed masszív, időtálló és még szép is, bár nagyon gonosz és rosszindulatú ellenséged azért még tönkre teheti.
    Anyag szükséglete szintenként értendő, 1 méter fal elkészítéséhez 20 arany értékű fára és 100 arany értékű kőre van szükség. A födém vagy tető 20 arany értékű fa és 50 arany értékű agyag vagy cserép. A szintváltó (létra, lépcső, lift vagy épp trambulin Smile igénytől függően) az egyszerűség kedvéért fa lépcső az alap (a létra nyilván olcsóbb (0,5 szorzó), míg a lift=felvonó pedig drágább (2,5 szorzó)) 85 arany értékű fa.
    Példa: Egy kétszintes 50 négyzetméteres alapterületű épületnek, szintváltóval és válaszfalakkal (ezt már érdemes előre lerajzolni, ha valóban tervezel ilyet), melynek felosztása 3 szoba (1 nappali, 2 háló), előszoba lépcsőházzal, konyha, raktár (spájz Smile  ). Fő falak 2x2x(5+10)x(20+100), válaszfalak az első szinten (5+5+3)x(20+100), válaszfalak a második szinten (5+5)x(20+100). Lépcső az emeletre 85 arany. Födém és tető 2x50x(20+50). Vagyis summa 17.045 arany és van egy nem olyan óriási, de elég komfortos (a SAO jellegének köszönhetően mellékhelységre nincs szükség) és tartós házad.
  • Mester szint: A szomszédjaid (ha vannak) irigykedve nézik csodás építményed, a város vezetés pedig műemlékké akarja nyilvánítani. De azért tartsd szem előtt, hogy az épület nem elpusztíthatatlan.
    Anyag szükséglet, ami már tartalmazza a díszítések (faragványok, freskók vagy egyéb homlokzati díszítő elemek) árát is. 1 méter fal 45 arany fa és 120 arany kő beépítését igényli. A födém és tető ára szintenként 35 arany értékű fa és 75 arany értékű kő vagy mázas cserép. A szintváltó alap értéken 50 arany értékű fa (korlát) és 70 arany értékű kő (lépcső).
    Példa: Most komolyan azt gondolod, hogy van ennyi pénzed? Vedd meg a telket és kiszámolom! Razz
    Az előbbi épület ugyan azzal az alaprajzzal, ebben a minőségben 24.815 aranyba kerülne.


Megjegyzés: A bontáshoz szükséges eszközöket egy fegyverkészítés jártasságban fejlesztett játékosnál lehetne megrendelni (mivel a játékban ilyen tárgyak nincsenek, pl legendás kőtörő kalapács vagy csákány) a következő tier fokozatban gondoltam:
normál = T2 fegyver aminek a kinézete csákányéhoz, fejszéhez hasonló.
ritka = T3 (lásd fentebb)
egyedi = T4 (lásd fentebb)
legendás =T5 (lásd fentebb)
Így a megfelelő fokozat eléréséhez szociális kapcsolat is kell (ismernie kell a karakternek egy a tárgy elkészítéséhez értő másik karaktert)

És nagyon köszönöm az irántam tanúsított türelmeteket, hogy elviselitek a nyomulós, pörgős személyiségemet! (kitartás idővel lehiggadok)  Very Happy Very Happy

Takada Hiroshi
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 403
Join date : 2020. Jul. 05.

Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Kirigaya Suguha Csüt. Dec. 10 2020, 23:03


Staff? Nem tudok róla, hogy erre jött-e azóta bármilyen válasz/megjegyzés/megfontolás.

_________________
Börtönszörny specialista Cool
Kirigaya Suguha
Kirigaya Suguha
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 623
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Sárga
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Strea Pént. Dec. 11 2020, 22:49


Oh tényleg.
Elnézést Takadának a várakoztatásért :/

Ami engem illet, igazából nem raknék be pluszt már a harmadlagosokhoz, csak akkor, ha az valami miatt nagyon muszáj (ilyen volt a vizes bossok miatt a Búvárkodás), illetve ha a játéktéren különös szükségét érezzük. Aincradban viszont a házak építését/renoválását/bontását jórészt eleve npc-k végzik, esetleg akad pár segítő küldetés vagy kivétel (mint a Cirkuszos küldi, bár igazából ott sem klasszikus építkezésről volt szó, hanem inkább egy sátor felhúzásáról), de a játékosoknak itt alapvetően nincsen szükségük ilyen fajta tudásra; az épületeket a rendszer biztosítja és védett övezetben nem lebonthatók, azon kívül pedig sérüléskor pixeleződnek. Az Aincradban fellelhető nyersanyagokat Érc/Növénylátás jártassággal lehet találni (érceket akár bányászni is), ezt sem bonyolítanám meg, illetve plusz nyersanyagokat és itemeket sem tennék be - főleg nem olyanokat, amik csupán játékszínesítésre szolgálnak. (Legendásakat meg főleg nem.)

Ezeken kívül a bontás alapötlete amúgy klassz és mivel csak játékszínesítésről van szó, simán ki lehet játszani olyat, hogy találtál a piacon egy jobb fejszét és így nem hat ütés után pixeleződik el a fa, hanem már két ütés után. Vagy vettél egy Arany Csákányt és így amit ércet az Érclátásokkal kiszúrtál, könnyebben veszed magadhoz.

_________________
Színeim: #c997c8 4e4557
Adatlap

Aktív mesélésem: [Kaland] Három csepp


Ötletelő - Page 4 Newwea12
Strea
Strea
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Akito Csüt. Jan. 21 2021, 12:52

Feltúrtam néhány elfeledett mappát a gépemen, kb 3-4 éveseket és találtam pár érdekes dolgot:

Fejvadász:

A fejvadász különféle megbízásokat vállal el, melyben veszélyes, általában vörös indikátoros játékosokat kell kivonni a forgalomból ilyen-olyan módszerekkel a megbízástól függően. A jól ismert: Élve vagy Halva, Élve, Halva fő utasításoknak eleget téve.
Ahhoz, hogy valaki Fejvadász küldetést vállalhasson, több kritérium szükséges:
1: Csatlakozás a fejvadász irodához (??? arany)
2: Fejvadász vizsga letétele ( egy küldetésben amiben kiképzéstől kezdve van minden nyalánkság )
3:  Csak zöld indikátoros player csatlakozhat (kiv engedéllyel)
Sikeres vizsga után a legalacsonyabb ( E ) rangú fejvadász engedélyt kap a vizsgázó. A Rang sikeres, jól végrehajtott fejvadász küldetésekkel növelhető


Vadász:

Ők a szafari igazi veteránjai. Nem holmi zsebállatokat keresnek... nem, ők a nagy, veszélyes vadállatokra szakosodtak.
Ahhoz, hogy valaki Vadász küldetést vállalhasson, több kritérium szükséges:
1: Csatlakozás a Vadász irodához (??? arany)
2: Vadász vizsga letétele ( egy küldetésben amiben kiképzéstől kezdve van minden nyalánkság )
3:  Indikátor szín lényegtelen.


Bérgyilkos:

Az ő feladatuk a legegyértelműbb. A célpont eltétele láb alól, bármilyen módszerrel.
Ahhoz, hogy valaki bérgyilkos küldetést vállalhasson, több kritérium szükséges:orv
1: Csatlakozás a bérgyilkos irodához (??? arany)
2: Bérgyilkos vizsga letétele ( egy küldetésben amiben kiképzéstől kezdve van minden nyalánkság )
3: Csak vörös indikátoros player csatlakozhat


Ezek csak összedobott alapötletek, de ha van rá igény, ki lehet dolgozni, hogy színesítse a játékterünket egy kicsit Embarassed

_________________
Ötletelő - Page 4 0810Ötletelő - Page 4 0510Ötletelő - Page 4 1310Ötletelő - Page 4 Zelomk11Ötletelő - Page 4 Rzzsa10Ötletelő - Page 4 Hati10
Akito
Akito
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 359
Join date : 2015. Dec. 01.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Shareen Kedd Feb. 02 2021, 09:17

A javaslatom az lenne, hogy lehessen epikus felszereléseket craftolni mondjuk T7-től. Kirito Dark Repulserére Lisbeth azt mondta, még soha nem hallotta a nevét, vagyis elég esélyes, hogy az oldalon epikus lenne. Ezekből a felszerelésekből csak egy lehetne továbbra is és vagy receptekből lehetne elkészíteni, vagy a játékosok saját maguk által kitalált fegyvereket/páncélokat lehetne megalkotni, miután egy Staff megadja, mi kell az adott felszerelés elkészítéséhez. Akár be is lehetne vezetni epikus érceket, amikből természetesen nem egy lenne, de mondjuk egy küldetésből csak egy szerezhető és egy kardhoz kell három.

_________________

Shareen
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 198
Join date : 2020. Nov. 29.

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Endless Society

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Strea Szer. Feb. 03 2021, 11:54


Akito:

Nekem tetszik az ötlet, de megtartanám nem hivatalos, hanem játékszínesítő elemnek, hogy ne bonyolítsuk tovább az oldalt. Egy kidolgozottabb változatot (de amúgy ezt is) be lehetne esetleg tenni a "Hasznos infók" topicba és aki szeretne, nyugodtan kijátszhat ilyesmit, hivatkozhat rá és akár kérhet is ilyen küldetéseket a mesélőktől, ha éppen akad rá mód.
Persze meghallgatnám erről mások véleményét is, szóval ha bárkinek van bármi ötlete, megjegyzése vagy véleménye a témával kapcsolatban, ne habozzon írni rá!


Shareen:

Az epikus felszerelések az oldal legértékesebb itemjei közé tartoznak és éppen ezért egyáltalán nem hozzáférhetők csakúgy, mindenki számára - és én tartom azt, hogy ez maradjon is így. Ha játékos számára is készíthető lenne, elveszne az értékük élén a bossitemekkel, függetlenül attól, hogy egy ilyen item elkészítéséhez mennyi küldetés vagy milyen alapanyag kell vagy nem kell.
Az oldalon egyébként lesz lehetőség epikus receptek szerzésére a Hardcore kazamaták kitisztításával, de abból is összesen 10 db van és egyelőre még egy teljes tagszámú, lv50-es csapatnak is lehetetlen küldetés. Ezen felül adventi jutalomként voltak/lesznek hozzáférhetők időszakosan (az biztos, hogy nem évente és nem is kétévente), a legaktívabb játékosoknak egy külön küldetés teljesítésével. A bosson való részvételen kívül tehát ez a két opció van, és várhatóan nem is lesz több.

_________________
Színeim: #c997c8 4e4557
Adatlap

Aktív mesélésem: [Kaland] Három csepp


Ötletelő - Page 4 Newwea12
Strea
Strea
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Akito Pént. Ápr. 02 2021, 03:32

Akkor elkezdem lassan kidolgozni, a Fejvadász (MANHUNT) irodát lehet ma még el is küldöm kidolgozva Suspect

Ötletelő - Page 4 Manhun11

_________________
Ötletelő - Page 4 0810Ötletelő - Page 4 0510Ötletelő - Page 4 1310Ötletelő - Page 4 Zelomk11Ötletelő - Page 4 Rzzsa10Ötletelő - Page 4 Hati10
Akito
Akito
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 359
Join date : 2015. Dec. 01.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Shareen Szomb. Dec. 04 2021, 18:32

Carve your name!

Ez az ötlet a kovácsoknak lenne előnyös, ám bárki hasznot húzhat belőle. Eszerint minden tieren (vagy csak egy adott tieren) lenne egy saját, egyedien elkészíthető tárgy, aminek elkészítésekor a kovács adná meg a statjait (megadott elosztható pontok alapján) és a tárgy a nevét viselné. Színesítő elemként gondoltam rá, ezért nem a lehető legerősebb tárgyról lenne szó, viszont csak egy típust lehetne készíteni (pl. íj), aminek a statjain nem lehet változtatni, viszont többet is lehet gyártani (vagy csak egyet). Ezekhez a receptekhez több küldetést is végre kellene hajtani (esetleg) és nagyobb nyersanyag-igényűek lennének.

Példa:
Mia Örökkönvaló Íja (tier 5): +27 irányítás, +3 fegyverkezelés

_________________

Shareen
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 198
Join date : 2020. Nov. 29.

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Endless Society

Vissza az elejére Go down

Ötletelő - Page 4 Empty Re: Ötletelő

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

4 / 4 oldal Previous  1, 2, 3, 4

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.