Ötletelő
+22
Ronye Arabel
Sakuzo
Ozirisz
Strea
K1
Joey Chrome
Hayashi Yuichi
Hinari
Shakan
Asuka
Silver
Cearso
Shukaku
Rosalia
Kazura
Malcolm
Kazuma
Kirigaya Suguha
Kayaba Akihiko
Chancery
Rinarin Ai Kita
Silica
26 posters
3 / 4 oldal
3 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Re: Ötletelő
Shakan írta:Esetleg nekik jöhetne az összes növény a látásuk szerinti Tier-ből (míg a többieknek random szórásban)
Az nem feltétlen előny. Nekem a dupla tasakos megoldás tetszik, de lehetne esetleg olyat inkább, hogy 10-el emelje a látásukat a küldi, és/vagy gazsorsolásnál a látásuk tierjében kapott növények fajtáját ők határozhassák meg (tehát ha T2es növénylátó vagy és éppen 16db T2-es gazt sorsoltak, ahelyett a 16 helyett választhatsz bármilyen más 16db T2eset). Vagy ha ez bonyi (mert lehet az xD), akkor azt határozhassák meg, hogy a 30? sorsolt növényből mennyit kérnek abból a tierből, amekkora a látásuk. És esetleg azt is hogy azon belül miből mennyit. Vagy valami ilyesmi. Így kérhetik azt amire nagyobb a kereslet vagy ami nekik jobban kell, így előnyösebb helyzetben lennének a nem-látókhoz képest; de lenne értelme a látásuk fejlesztésének is, mivel lenne jelentősége a látásuk tierszintjének is.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ötletelő
nem feltétlen előny, de azt se akarjuk, hogy túl sok növénylátó legyen (az ércpiac kárára) *.* mondjuk fogalmam sincs, hogy a bevezetés hogyan változtatná meg a piacot *.*
Ettől függetlenül támogatom a te felvetésedet is, de valami korlát kéne rá *.* [sztem]
Ettől függetlenül támogatom a te felvetésedet is, de valami korlát kéne rá *.* [sztem]
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Ötletelő
Végül ritkát nem lehet belőle szerezni, mivel túl nagy lett volna rá az esély.
A növénylátók pedig meghatározhatják tartalmát. És mostantól csak érccel lehet ritkát továbbfejleszteni. Win-win.
A növénylátók pedig meghatározhatják tartalmát. És mostantól csak érccel lehet ritkát továbbfejleszteni. Win-win.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Mi lenne ha hardcore arénánál nem havonta változna, hogy mikor hívhatod ki újra, hanem resetnél frissülne. Tehát két reset között egy játékossal csak egyszer játszhatsz. Így végül mindenki játszana mindenkivel. Igazából korábban instant bevezetős ötletem lett volna, erős ellenérveket fogadok csak el.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Ötletelő
Mivel emberek vagyunk van akivel lassabban lehet haladni, vagy direkt elhúzással is 1 hónap fölé tolható egy aréna. Ugye taktikázhatók ezek, mivel 7 nap/kör maximum van rajta. Egy 6 hónapos reset periódusban így előfordulhatna az, hogy egyik fő 6-al harcol másik fő 3-al. és így tovább az arányok. Míg egy aktívval akár havonta/kéthavonta lehet arányt javítani. Szóval itt a fő gond, a mi emberi időnk, nem klappol a resetnél frissülős módosítással.
Szóval ez csak egy ellenérv, ötlet tartalma a delete gombban rejlik
Szóval ez csak egy ellenérv, ötlet tartalma a delete gombban rejlik
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ötletelő
Nem támogatom >< Eleve azért lett levíve 1 hónapra, hogy a hardcore előnye legyen a simához képest a resetek miatt, így pedig még fel is toljuk sok hónapra, ami sehogyse jó. A másik, hogy így ki lennének centizve a befejezések egymáshoz képest időben, főleg az utolsók. :/ Valamint nem mindig mindenki aktív, és már ígyis van a kihívó, de ezután ez még kiélezettebb lesz, nem lesz figyelembevéve, ha valaki nem ér rá, mert éppen nincs más akit kihívhatunk. Ez "najó" elfogadásokat eredményezne, és 7.napra rá való írást elhúzva az egészet, ahelyett hogy olyannal tudjunk akár többször is játszani a 4-5 hónap alatt, akivel lehet, mert ráér. Szóval nem kéne a hardcore előnyét elvenni. :/
Edit Yui reagjának elolvasása után: abszolút egyetértek, Yui jobban kifejtette a 3.pontom, mint én, de lényegében japp
Edit Yui reagjának elolvasása után: abszolút egyetértek, Yui jobban kifejtette a 3.pontom, mint én, de lényegében japp
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ötletelő
Továbbá a kifejtett ötlet inkább tornára vagy bajnokságra utal. A versenyt a pontok határozzák meg, nem a kihívás és a harc kiteljesítése. Elveszítené a harci mód a hardcore jelzőjét. Olyasmi kellene inkább mint a kazamata és a hardcore kazamata közötti különbség. Pl erre jó volt az item tiltásos küzdelem. Vagy az hogy kihíváskor ha 7 napig nem fogadja el az automata vereség. Ezektől az apróságoktól inkább hardcore.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ötletelő
Lenne egy event/küldi ötletem!
Mi lenne, ha olyan lenne, amiben a résztvevők részleteket kapnának, s ki kéne találni azokból, hogy melyik, nem résztvevő (s aki beleegyezett) játékos az?
Hogy tetszene nektek?
Mi lenne, ha olyan lenne, amiben a résztvevők részleteket kapnának, s ki kéne találni azokból, hogy melyik, nem résztvevő (s aki beleegyezett) játékos az?
Hogy tetszene nektek?
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Üdvözletem. Lehet, hogy már valaki javasolta vagy esetleg nincs értelme, de megpróbálom. A játékok-nál is előfordul gyakran, hogy híres emberek adják hangjukat a szereplőknek. Innen jött az ötlet lehetne egy kis verseny melyben a játékosok adják a mobok-nak a hanglukat. A megfelelő technikának hála el is torzíthatják azt mintha "igazi" kobold lenne.Persze csak olyan lény jöhetne szóba aki tud beszélni mert az nem lenne olyan jó ha csak röfögne. Minden bátor résztvevő már a próbálkozásért kaphatna valamiféle jutalmat. A főszörnyeket is le lehetne szinkronizálni akár azokat is akik már legyőztek. Érdeklődve várok minden véleményt, építő kritikát igaz erre is csekély az esély. Köszönöm a türelmetek és elnézést a zavarásért.
K1- Lovag
- Hozzászólások száma : 573
Join date : 2018. Jan. 21.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Ötletelő
Maga a hangátadásos ötlet nem rossz, lehet belőle simán küldit/eventet készíteni, persze még pár csavarral ezen felül : D Akár szándékos szinkronizációként vagy épp ellenkezőleg; mindkettőben látok lehetőségeket.
... Muhaha
... Muhaha
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Ötletelő
Aki esetleg szeretné, aláírásba vagy bárhova nyugodtan beteheti ezeket ^^
https://i.servimg.com/u/f62/19/62/20/16/saoadv12.png
https://i.servimg.com/u/f62/19/62/20/16/1db10.png
https://i.servimg.com/u/f62/19/62/20/16/2db10.png
https://i.servimg.com/u/f62/19/62/20/16/3db10.png
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ötletelő
Aki nem akar a képszerkesztéssel bajlódni, megoldhatja így is:
A data= utáni részt kell csak szerkeszteni, nem magát a képet újra és újra.
Első nap első számjegy, második nap második számjegy, harmadik nap harmadik számjegy, ha kimarad egy nap akkor arra a "helyre" nulla kerül. A számsor végéről (de csak a végéről) elhagyhatók a nullák.
Az alapanyag képek Strea keze munkája, szóval elsősorban neki tessék hálálkodni ^^ Én csak felhasználtam a generáló progihoz. A php script csak a rabszolgamunkát végzi, kisképek megfelelő pozícióban rámásolása a nagy képre és az eredményt image/png fejléccel képként visszaadja.
- Kód:
[img]http://ozirisz.xyz/sao/advent/advent.php?data=310012311020130003[/img]
A data= utáni részt kell csak szerkeszteni, nem magát a képet újra és újra.
Első nap első számjegy, második nap második számjegy, harmadik nap harmadik számjegy, ha kimarad egy nap akkor arra a "helyre" nulla kerül. A számsor végéről (de csak a végéről) elhagyhatók a nullák.
- Példa:
- Első nap, 3 zseton: data=3 elég.
Második nap szerez hozzá az ember kettőt: data=32 // 3->első nap, 2->második nap.
Harmadik nap elfelejti az emberke, negyedik nap eszébe jut és szerez egyet: data=3201 // 0->kimaradó harmadik nap, 1->negyedik nap
Az alapanyag képek Strea keze munkája, szóval elsősorban neki tessék hálálkodni ^^ Én csak felhasználtam a generáló progihoz. A php script csak a rabszolgamunkát végzi, kisképek megfelelő pozícióban rámásolása a nagy képre és az eredményt image/png fejléccel képként visszaadja.
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Ötletelő
Üdvözletem minden Aincradi lakónak!
Felmerült bennem egy-két dolog, amit szeretnék veletek megosztani:
Először is, mivel elég lassan haladnak a dolgok az oldalon ezért szeretnék egy pár ötletet bedobni a közösbe, amivel mindenki jól járna és nem is értelmetlen
az egyik dolog az az lenne, hogy mivel a kazamaták elég lassan haladnak ha haladnak én megnövelném az egy hónapban vihető meccsek számát, ha még csak egyel is, akkor is sokat dobna az egészen.
A másik dolog amit discordon felvetettem:
Mivel a küldetések (azon kevés ami van) nagyon nagyon lassú fejlődést hoz, így javasolnám, hogy az aktív játékosok (akik mondjuk havonta egy posztot írnak, vagy többet, ez egy teljesen jelentéktelen dolog most ebben fázisban még) azok kapjanak egy "active rest" alapú expet, ami azért járna, hogy aktívak vagyunk. Ennek van egy nagyon jó és immersive magyarázata:
Ha figyelték páran az oldal nap számlálója folyamatosan megy (persze hogy megy miért ne menne?) viszont a karaktereknek az idő nagyon nem telik, mert mondjuk vagyunk egy küldibe, amibe hetente kell egyszer írni, és az egész lezajlása is IRL idővel számolva alig pár óra. De akkor hova lesz a maradék idő? Abban az időben a karakterek ülnek otthon és semmit sem tesznek? Mert ha abból indulunk ki, hogy tulajdonképpen éves szinten van pár izgalmas órájuk az eléggé nos... Unimmersive.
Unalomból is elmennék pár cucut leölni, ha nem lore questeket kivinni, amiket amúgy mindenki megcsinálna.
Szóval összesítve a két dolog amit javasoltam:
Az egyik a kazamaták számának növelése amit egy karakter vállalhat, a másik pedig az "active rest" exp bevezetése.
Örömmel várom az észrevételeket érveket és kérdéseket!
Felmerült bennem egy-két dolog, amit szeretnék veletek megosztani:
Először is, mivel elég lassan haladnak a dolgok az oldalon ezért szeretnék egy pár ötletet bedobni a közösbe, amivel mindenki jól járna és nem is értelmetlen
az egyik dolog az az lenne, hogy mivel a kazamaták elég lassan haladnak ha haladnak én megnövelném az egy hónapban vihető meccsek számát, ha még csak egyel is, akkor is sokat dobna az egészen.
A másik dolog amit discordon felvetettem:
Mivel a küldetések (azon kevés ami van) nagyon nagyon lassú fejlődést hoz, így javasolnám, hogy az aktív játékosok (akik mondjuk havonta egy posztot írnak, vagy többet, ez egy teljesen jelentéktelen dolog most ebben fázisban még) azok kapjanak egy "active rest" alapú expet, ami azért járna, hogy aktívak vagyunk. Ennek van egy nagyon jó és immersive magyarázata:
Ha figyelték páran az oldal nap számlálója folyamatosan megy (persze hogy megy miért ne menne?) viszont a karaktereknek az idő nagyon nem telik, mert mondjuk vagyunk egy küldibe, amibe hetente kell egyszer írni, és az egész lezajlása is IRL idővel számolva alig pár óra. De akkor hova lesz a maradék idő? Abban az időben a karakterek ülnek otthon és semmit sem tesznek? Mert ha abból indulunk ki, hogy tulajdonképpen éves szinten van pár izgalmas órájuk az eléggé nos... Unimmersive.
Unalomból is elmennék pár cucut leölni, ha nem lore questeket kivinni, amiket amúgy mindenki megcsinálna.
Szóval összesítve a két dolog amit javasoltam:
Az egyik a kazamaták számának növelése amit egy karakter vállalhat, a másik pedig az "active rest" exp bevezetése.
Örömmel várom az észrevételeket érveket és kérdéseket!
Sakuzo- Harcművész
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2019. Jun. 24.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Kazamaták számának növelése
Én úgy vettem észre, leginkább a mesélőkapacitás és játékosi inaktivitás-lassúság miatt lassúak a kazamaták, amit egy duplázás csak fokozna, hisz hiába jelentkeznétek, ugyanúgy nem lenne aki elvigyen. Ha pedig pörögtök és végigviszitek, az annál jobb, következő hónapban jöhet az új - megfelelő csapatösszeállítással minimális energiabefektetéssel jön innen egy rakat exp, ezt semmiképpen sem kétszerezném meg, ígyis sok. Már annak, aki kihasználja.
Active Rest exp
Ahogy a felvetésed magyarázatát olvasom, egészen félreértetted a kijátszatlan helyzeteket. Ez valószínű a megfelelő kommunikáció hibája, de majd bedobom valahova szabályzatba (részletekbe talán), mert régebben ez magától értetődő volt, viszont ha jelenleg van akiknek nem az, illendő betennem írásban is. Tehát:
A karakter életének kijátszatlan 99%ában ugyanúgy megy/mehet küldetésekre, harcolhat és igen, szerez expet és aranyat is. In game ugyanis más az összes ilyesmi számláló, azaz ooc nem annyi expet és aranyat kap a karakter egy-egy arénáért pl, mint ic - és emellett nem is ugyanannyi exp kell egy-egy szintlépéshez, nyilvánvalóan. Hiszen kicsit irreális lenne, ha in game lehetne 3-4db kb 3 perces meccsből szintet lépni, nem? Hogyan magyarázná meg ic, hogy miért nem él a lehetőségével? Éppen ezért kezeljük ezeket a számlálókat külön, illetve ezért van az ic arany és az ooc arany is külön, ugyanis ha a karaktered meghív valakit vagy beül egy teára, vesz egy karéj kenyeret, az nem vonódik az ooc aranyból. Szóval nem kell helyben ültetned a karaktert, amikor épp nem kijátszott kalandon vesz részt; szabadon csinálhatsz vele amit akarsz, ez pedig nem fogja befolyásolni sem az ooc expedet, sem az aranyadat és tárgyaidat, nyersanyagaidat. A szabadság viszont nagyjából maximális.
Ettől függetlenül, csak az active rest exp felvetésnél maradva nekem bőven vannak vele problémáim. Előszöris kit tekintsünk aktívnak? Aki 1 hónap alatt megír egy random 100 szavas reagot pl kazira, az nem igazán az. Vagy ha az lenne, valóban ugyanannyit érdemel, mint egy jk aki minden héten 4-5db rendes reagot is beküld? Hol húzzuk meg a határt? Aki 1 nappal esik ki a határból? Aki éppenhogy benne marad, mert úgy időzíti? Mindenképpen igazságtalan lenne a rendszer, ez nem kérdés - és még ha meg lehetne oldani valahogy jól, akkor is ez rengeteg pluszmunkát okozna a staffnak, amit én nem fogok senkire se ráterhelni. Ha van szabad idejük, a küldetések abszolút prioritást élveznek.
Tapasztalatpontok
Azt vettem észre, hogy az egész ötletcsomag abból adódik, hogy lassúnak érzitek a haladást szintben, erre pedig egyszerű a megoldás: aktivitás aktív játékostársakkal! Rengeteg lehetőséget tettünk be nektek az oldalra, kezdve a kiképzőtől, a kvízen át az új de mégis elég kihasználatlan mentorrendszerig. Ott vannak az arénák és a küzdőterek, amihez mesélő se kell; a kazamaták amik pár darab 100 szavas támadóhszért ehhez képest nagyon sok expet adnak és a küldetések, szafari stb... nagyon sokminden Én tehát nem vezetnék be semmilyen olyan jutalmat, ami csakúgy házhoz jön...
Ettől független nem kizárt, hogy a jövőben (az előző adventhez hasonlóan) lesznek aktivitást jutalmazó eventek, ehhez azonban nekünk is azt kell látnunk, hogy a játékosok aktívak az oldalon és lenne igény eventekre - amit jelenleg én nem igazán érzékelek.
Én úgy vettem észre, leginkább a mesélőkapacitás és játékosi inaktivitás-lassúság miatt lassúak a kazamaták, amit egy duplázás csak fokozna, hisz hiába jelentkeznétek, ugyanúgy nem lenne aki elvigyen. Ha pedig pörögtök és végigviszitek, az annál jobb, következő hónapban jöhet az új - megfelelő csapatösszeállítással minimális energiabefektetéssel jön innen egy rakat exp, ezt semmiképpen sem kétszerezném meg, ígyis sok. Már annak, aki kihasználja.
Active Rest exp
Ahogy a felvetésed magyarázatát olvasom, egészen félreértetted a kijátszatlan helyzeteket. Ez valószínű a megfelelő kommunikáció hibája, de majd bedobom valahova szabályzatba (részletekbe talán), mert régebben ez magától értetődő volt, viszont ha jelenleg van akiknek nem az, illendő betennem írásban is. Tehát:
A karakter életének kijátszatlan 99%ában ugyanúgy megy/mehet küldetésekre, harcolhat és igen, szerez expet és aranyat is. In game ugyanis más az összes ilyesmi számláló, azaz ooc nem annyi expet és aranyat kap a karakter egy-egy arénáért pl, mint ic - és emellett nem is ugyanannyi exp kell egy-egy szintlépéshez, nyilvánvalóan. Hiszen kicsit irreális lenne, ha in game lehetne 3-4db kb 3 perces meccsből szintet lépni, nem? Hogyan magyarázná meg ic, hogy miért nem él a lehetőségével? Éppen ezért kezeljük ezeket a számlálókat külön, illetve ezért van az ic arany és az ooc arany is külön, ugyanis ha a karaktered meghív valakit vagy beül egy teára, vesz egy karéj kenyeret, az nem vonódik az ooc aranyból. Szóval nem kell helyben ültetned a karaktert, amikor épp nem kijátszott kalandon vesz részt; szabadon csinálhatsz vele amit akarsz, ez pedig nem fogja befolyásolni sem az ooc expedet, sem az aranyadat és tárgyaidat, nyersanyagaidat. A szabadság viszont nagyjából maximális.
Ettől függetlenül, csak az active rest exp felvetésnél maradva nekem bőven vannak vele problémáim. Előszöris kit tekintsünk aktívnak? Aki 1 hónap alatt megír egy random 100 szavas reagot pl kazira, az nem igazán az. Vagy ha az lenne, valóban ugyanannyit érdemel, mint egy jk aki minden héten 4-5db rendes reagot is beküld? Hol húzzuk meg a határt? Aki 1 nappal esik ki a határból? Aki éppenhogy benne marad, mert úgy időzíti? Mindenképpen igazságtalan lenne a rendszer, ez nem kérdés - és még ha meg lehetne oldani valahogy jól, akkor is ez rengeteg pluszmunkát okozna a staffnak, amit én nem fogok senkire se ráterhelni. Ha van szabad idejük, a küldetések abszolút prioritást élveznek.
Tapasztalatpontok
Azt vettem észre, hogy az egész ötletcsomag abból adódik, hogy lassúnak érzitek a haladást szintben, erre pedig egyszerű a megoldás: aktivitás aktív játékostársakkal! Rengeteg lehetőséget tettünk be nektek az oldalra, kezdve a kiképzőtől, a kvízen át az új de mégis elég kihasználatlan mentorrendszerig. Ott vannak az arénák és a küzdőterek, amihez mesélő se kell; a kazamaták amik pár darab 100 szavas támadóhszért ehhez képest nagyon sok expet adnak és a küldetések, szafari stb... nagyon sokminden Én tehát nem vezetnék be semmilyen olyan jutalmat, ami csakúgy házhoz jön...
Ettől független nem kizárt, hogy a jövőben (az előző adventhez hasonlóan) lesznek aktivitást jutalmazó eventek, ehhez azonban nekünk is azt kell látnunk, hogy a játékosok aktívak az oldalon és lenne igény eventekre - amit jelenleg én nem igazán érzékelek.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Ötletelő
Igen, a lassúság miatt vetődött fel a dolog. Strea, a játékoskereséssel meg igazából csak annyi a baj, hogy; nem vagyunk elegen. Mármint, most mondom példának saját magam: mindhárom karimmal várom, hogy valaki elvigyen küldetésre, már hónapok óta. Én ráérek mesélni most, de saját magamat nem vihetem el küldetésre. Küzdőtérre is kétszer-háromszor tuti kiírtam, hogy mennék, volt egy darab jelentkező, de végül vele se jött össze egyenlőre (remélem, hamarosan már rendeződnek a dolgok és fog). Kazamata néha meg szintén azért nem pörög, mert a mesélőre várunk (És igen, tudom, hogy ludas vagyok én is).
Akiket olvastam mesélők, azok arra panaszkodnak, hogy nincs ötletük. Bár itt meg tudom mutogatni a Zsákbamacska jelenséget, amit pont erre találtam ki. Mert néha a spontaneitás a legjobb ihletadó.
Inkább ki kéne találni valamit, ami motiválna mindenkit. Mind játékosokat, mind mesélőket.
A második ötlet amúgy nekem speciel tetszik, mert oké, hogy külön van számolva az ic és ooc expé, de az eredeti történetben sem nyolc év alatt jutottak el az 35. szintre. Mindenesetre a döntés a tied, mert hogy hogy lehetne rendesen balanszolni, arra nekem sincs sok ötletem. Hacsak nem az, hogy havi x számú hozzászólás alatt nem jár, vagy ilyesmi.
Akiket olvastam mesélők, azok arra panaszkodnak, hogy nincs ötletük. Bár itt meg tudom mutogatni a Zsákbamacska jelenséget, amit pont erre találtam ki. Mert néha a spontaneitás a legjobb ihletadó.
Inkább ki kéne találni valamit, ami motiválna mindenkit. Mind játékosokat, mind mesélőket.
A második ötlet amúgy nekem speciel tetszik, mert oké, hogy külön van számolva az ic és ooc expé, de az eredeti történetben sem nyolc év alatt jutottak el az 35. szintre. Mindenesetre a döntés a tied, mert hogy hogy lehetne rendesen balanszolni, arra nekem sincs sok ötletem. Hacsak nem az, hogy havi x számú hozzászólás alatt nem jár, vagy ilyesmi.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Egyben mindenre reagálnék, mert úgy a jó és poénElőszó írta:Előre is elnézést kérek a közvetlen stílus miatt, meg azért, hogy a komoly témát egy kicsit kifigurázom, de úgy érzem ennyire komoly témáknál jó ha az ember nem problémaként gondol rá, hanem inkább egy olyan dologként amit elolvasva nem egy csomó lesz a gyomrában, hanem még pár apró nevetés is előjön.
Sakuzo
Igazából félreértetted, azt, hogy félreértettem Igazából a magyarázat célja az lett volna, hogy egy olyan indokot adjak az egésznek ami nem áll messze egy egészen reális változattól, de a lényege átment, hogy tulajdonképpen az aktivitásért járhatna exp passzívan (ami eléggé fck logic megfogalmazás tudom, de ezért járhat a keksz, de csak a pilóta vagy oreo, köszönöm). Szerintem alapvetően azért lenne jó a dolog, mert ha belegondolsz, a küldik ritkán adnak expet, igen a kazamata adhatna havonta, ha lemenne egy hónap alatt egy kazamata, de sajnos sok esetben ez nem így van, arról nem is beszélve, hogyha inaktivizálódik egy kazamata társ akkor két hónap delay van az egészben, amíg az továbbmegy vagy éppen le lesz zárva, ami kapásból két kazamata minuszt jelent, az aréna nekem annyira értelmetlennek tűnik a saját szemszögömből (mivel egy ellenfelem lehetne nonstop, aki kb fixen mindig legyőzne, ami lássuk be nem túl jó dolog neki, nektek nagyobb szinten lévőknek és nekem sem, mert rommá fogja farmolni rajtam a pontokat én meg csak megyek lefelé, mint az állat), mert nincs elég potenciális ellenfél. A küzdőtér ebből a szempontból egy jobb lehetőség, mert kreatív harcokat is kilehet találni, de azok sem adnak annyira sok expet.
A másik amiket kiemeltél, hogy kiképző és teszt. Nos ezek is jó lehetőségek egyszer a játék elején kihasználni, amivel feldobod magadat nagy szintre (megnyitva egy rahedli rohadt jó lehetőséget), és utána ott vagy ahol bárki más, úgyhogy ezt a vonalat nem is folytatnám. A másik pár dolog a küldik, kazamaták, szafarik amiket ugyancsak kifejtettem.
Amire viszont mindeképpen ki szeretnék térni az az OOC IC exp kérdése. (készüljetek durva menet lesz)
Az IC játéktéren ugyebár tudsz szerezni expet ami OOC kerül lekönyvelésre, azonban én látok egy rést ebben az egészben (lehet csak nekem van így, de a magyarázatodban nagyon szépen átjött az egész hibája)
Szóval van egy küldetés, ami (hasracsapok értékekkel) adna 100 expet. Na most ez IC és OOC kerül elszámolásra oké. Viszont IC lenne egy rakat másik küldetésed amivel fejlődnél ugyanúgy(bár nincs kijátszva) emiatt lesz egy különbözet az IC és OOC szinted között elvben. Namármost. A hiba az ott keletkezik, hogy Ingame szintet kell elérned ahhoz, hogy OOC elismerjék a szintedet, amivel el tudsz menni később bossra. Még remélem, hogy tudjátok követni a dolgot, mert elég nehéz nekem is elmagyarázni ^^". Szóval a különbözet ami effektíve a karakterek fejlődésének 99%-át adná elveszik, így lelassítva akaratlanul a fejlődést.
Magyarán mondva ha IC a karakter ideje megvan, de OOC elveszik, mert elveszik jelenleg, akkor azzal az IC szint nagyjából százszor gyorsabban gyűlhet az OOChoz képest, viszont az OOC szintnek kell meglennie mondjuk a boss harcok eléréséhez, vagy magasabb szintek eléréséhez, ami egy ellentmondást képez.
- Spoiler:
- IGEN, ez rohadtul bonyolult és hülyeség belegondolni, ezért akarom végigvezetni, bármennyire is hülyeség
- Spoiler:
- Fuuu bakker a végén a konkrét példák azért rendbe teszik nem?
Ki lehetne alakítani a már megcsinált questekből egy listát, amire a karaktereket el lehet küldeni és mondjuk abból farmolnák fel az Active Rest-ként eddig hívott dolgot. Nem kell hozzá nagy adminisztráció, annyi, mint mondjuk a havi egyszeri arénáé és ugyanúgy mehetne a bejelentőbe stb.
Miért is előnyös ez? Merülhet fel jogos a kérdés:
1. Már meglévő questek tulajdonképpen ki lettek már szépen fejtve, el lesznek újra olvasva, mert ez alapján egy ismerkedős játékot is nagyon szépen lehet indítani. (mondjuk közösen mentek egy questre és megbeszélik utána az élményt-> ott vannak a posztok ami után járhatna egyszer)
2. A karakterek fejlődhetnek jellemileg is, akár egy régebbi küldinek is be lehetne adni az aktuális fura viselkedését
3. A karakterek a plusz tudással amit (így megmagyarázunk) rendelkeznek (ez eléggé immersivevé teszi a dolgot, megmagyarázza a tesztes szintek eredetét és lényegi formáját, és honnanvalóságát is)
4. Az admini részről annyit kell csak tenni, hogy havi egyszer a bejelentőben jelzett dolgokat ugyanúgy felvinni a lapokra, mint bármi mást (ezzel a staffnak nincs akkora dolga) plusz még elvileg nem is kell expet sem számolni, mert már az ki lett egyszer számolva (bár ezen a téren még lehet bőven simítani, mondjuk bedobok olyant, hogy mind azonos expet ad, hetente egy küldire lehet elmenni, csak hogy ne szaladjon el senkivel a ló, akár lángoló fáramászó lóról is legyen szó!)
Szóval a fenti négy érv szerintem elég első körben a dolog mellett.
JA!
Plusz dolog: két idézetet szednék ki Strea a posztodból, ami miatt ez az egész értelmet és alapot nyerhet:
"Azt vettem észre, hogy az egész ötletcsomag abból adódik, hogy lassúnak érzitek a haladást szintben, erre pedig egyszerű a megoldás: aktivitás aktív játékostársakkal!"
"azonban nekünk is azt kell látnunk, hogy a játékosok aktívak az oldalon és lenne igény eventekre - amit jelenleg én nem igazán érzékelek."
És a fenti két idézetet te írtad.
Köszönöm hogy elolvastátok!
ÉS JESUS 905 szó!
A hozzászólást Sakuzo összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Nov. 29 2019, 16:29-kor.
Sakuzo- Harcművész
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2019. Jun. 24.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Huhh, nem, még mindig nem értetted meg úgy látszik, nem baj, lehet én fogalmaztam tegnap nehézkesen
"Szóval van egy küldetés, ami (hasracsapok értékekkel) adna 100 expet. Na most ez IC és OOC kerül elszámolásra oké. Viszont IC lenne egy rakat másik küldetésed amivel fejlődnél ugyanúgy(bár nincs kijátszva) emiatt lesz egy különbözet az IC és OOC szinted között elvben."
Nem : D Épp ezért írtam, hogy eleve a számlálók mások, tehát a jelen példádnál maradva, ooc kapsz egy küldetésért 100 expet és teszem azt kell egy adott szintlépéshez (pl lv 12 és 13 között) 100 exp. In game viszont kapsz 28 expet mondjuk ezért a küldetésért, a 12-ről 13-ra fejlődéshez pedig kell mondjuk 10 000 exp. In game. És ahogyan ooc fejlődsz, úgy fejlődsz ic is, a lv-szintek között nincsen különbség, azaz amíg ooc lemegy ez az 1 küldetés, a karaktered ic megcsinált még egy rahedli farmolást küldetést stb, amivel ic elérte a 10 000 expet, ami a szintlépéséhez kell.
Egyéb dolgok, amit máshogy látok:
"a küldik ritkán adnak expet" - egyszerre mehet 3 küldetésed és persze hosszú idő, mire végetér (kivéve, ha pörgés van), de időarányosan, főleg ha nagyobb szintűekkel mész, bőven jó exp-szerzési lehetőség, amennyiben a mesélő nem 20 körös küldetéseket mesél le, hanem marad mondjuk 8-10-nél (amire mostanában visszaálltak a mesélők kb)
"hogyha inaktivizálódik egy kazamata társ akkor két hónap delay van az egészben" - nem, ez így nem igaz, mert csak akkor záródik a kazamata maga, ha 2 hónapig senki sem ír. ha valaki inaktív, a mesélővel meg lehet beszélni, hogy kimeséli, illetve kérhettek a mesélőktől határidőt is, közös megeggyezés alapján, amit ha az inaktív tag nem tart, akár egy héten belül ki lehet hagyni
"aréna nekem annyira értelmetlennek tűnik" - abban igazad van, hogy állandó vesztéssel az állandó ranglista pontjaid zuhannak, ám magáért a játékért megkapod az expet, időszakos ranglistában pedig vesztéssel is lehet jó helyezést elérni. persze ha csak az exp a lényeg a játék végén, a küzdőtér egy kicsivel jobb opció
"de azok sem adnak annyira sok expet." - de. nagyonis xD persze biztos szubjektív, hogy mennyi a "sok" exp és van akinek semmi sem elég, de igenis a játékok (nemcsak a kt) úgy vannak balanszolva, hogy bőven adjanak expet a szintfejlődéshez kicsiknek és nagyoknak egyaránt. a kicsiknek ráadásul még van egy olyan bónuszuk is, hogy nagyobbakkal küldetésezve az ő szintbónuszukat kapják, ez a nagyoknak ugye nem opció. ezen felül a kiképző és a kvíz pont ezeket a bónuszokat tolják felfele, tehát nem igaz, hogy "ezek is jó lehetőségek egyszer a játék elején kihasználni", mert a hatásuk nem egyszeri, hanem a szintbónuszok miatt konkrétan állandó
"hogy havi egyszer a bejelentőben jelzett dolgokat ugyanúgy felvinni a lapokra, mint bármi mást" - az ilyesmit semmiképpen sem tenném egyoldalú bejelentéskötelessé játékosi oldalról, ellenőrzés nélkül, tehát mindenképpen kéne rá egy stafftag, aki mindent állandó jelleggel írna. azaz ha még meg is állná a helyét a dolog, úgy sem érzem szükségét plusz terheket rárakni arra a staff gárdára, akik (csakúgy, mint a játékosok) idő- és energiahiánnyal küzdenek az oldalon
És itt vissza is utalnék Chan hszére, mert abban igaza van, hogy nincs mesélői kapacitás, sem staff kapacitás. Dolgozunk, vizsgák vannak, magánélet, felnőttünk, más problémákkal kell szembenéznünk. Egyetértek vele abban, hogy kellene valami, ami visszahozza a pörgést - de ezt nem úgy gondolom elérni, hogy mégtöbb munkát adunk a staffnak, miközben a játékosokat jutalmazzuk olyanért, amiért nem dolgoztak meg.
Jelenleg pedig egymást húzzuk lefele, de megfordítva, ha lenne pörgés, pl nem kéne könyörögnöm a mesémben hogy írjatok, nekem is több kedvem lenne mesélni. Tehát felfelé is működhet a dolog.
Azaz -->
Előremutatás:
Azaz továbbra is úgy vagyok vele, hogyha admini részről látom értelmét energiát tenni eventbe, mert van igény rá játékosi részről, úgy elképzelhető, hogy az idei adventkor is lesz valami hasonló, mint tavaly, amiben időszakosan pluszjutalmazzuk a játéktéri hszeket. De mindenképpen event jelleggel és időszakosan. Hogy van-e igény rá, hogy lesz-e pörgés emiatt, az pedig csak rajtatok múlik
"Szóval van egy küldetés, ami (hasracsapok értékekkel) adna 100 expet. Na most ez IC és OOC kerül elszámolásra oké. Viszont IC lenne egy rakat másik küldetésed amivel fejlődnél ugyanúgy(bár nincs kijátszva) emiatt lesz egy különbözet az IC és OOC szinted között elvben."
Nem : D Épp ezért írtam, hogy eleve a számlálók mások, tehát a jelen példádnál maradva, ooc kapsz egy küldetésért 100 expet és teszem azt kell egy adott szintlépéshez (pl lv 12 és 13 között) 100 exp. In game viszont kapsz 28 expet mondjuk ezért a küldetésért, a 12-ről 13-ra fejlődéshez pedig kell mondjuk 10 000 exp. In game. És ahogyan ooc fejlődsz, úgy fejlődsz ic is, a lv-szintek között nincsen különbség, azaz amíg ooc lemegy ez az 1 küldetés, a karaktered ic megcsinált még egy rahedli farmolást küldetést stb, amivel ic elérte a 10 000 expet, ami a szintlépéséhez kell.
Egyéb dolgok, amit máshogy látok:
"a küldik ritkán adnak expet" - egyszerre mehet 3 küldetésed és persze hosszú idő, mire végetér (kivéve, ha pörgés van), de időarányosan, főleg ha nagyobb szintűekkel mész, bőven jó exp-szerzési lehetőség, amennyiben a mesélő nem 20 körös küldetéseket mesél le, hanem marad mondjuk 8-10-nél (amire mostanában visszaálltak a mesélők kb)
"hogyha inaktivizálódik egy kazamata társ akkor két hónap delay van az egészben" - nem, ez így nem igaz, mert csak akkor záródik a kazamata maga, ha 2 hónapig senki sem ír. ha valaki inaktív, a mesélővel meg lehet beszélni, hogy kimeséli, illetve kérhettek a mesélőktől határidőt is, közös megeggyezés alapján, amit ha az inaktív tag nem tart, akár egy héten belül ki lehet hagyni
"aréna nekem annyira értelmetlennek tűnik" - abban igazad van, hogy állandó vesztéssel az állandó ranglista pontjaid zuhannak, ám magáért a játékért megkapod az expet, időszakos ranglistában pedig vesztéssel is lehet jó helyezést elérni. persze ha csak az exp a lényeg a játék végén, a küzdőtér egy kicsivel jobb opció
"de azok sem adnak annyira sok expet." - de. nagyonis xD persze biztos szubjektív, hogy mennyi a "sok" exp és van akinek semmi sem elég, de igenis a játékok (nemcsak a kt) úgy vannak balanszolva, hogy bőven adjanak expet a szintfejlődéshez kicsiknek és nagyoknak egyaránt. a kicsiknek ráadásul még van egy olyan bónuszuk is, hogy nagyobbakkal küldetésezve az ő szintbónuszukat kapják, ez a nagyoknak ugye nem opció. ezen felül a kiképző és a kvíz pont ezeket a bónuszokat tolják felfele, tehát nem igaz, hogy "ezek is jó lehetőségek egyszer a játék elején kihasználni", mert a hatásuk nem egyszeri, hanem a szintbónuszok miatt konkrétan állandó
"hogy havi egyszer a bejelentőben jelzett dolgokat ugyanúgy felvinni a lapokra, mint bármi mást" - az ilyesmit semmiképpen sem tenném egyoldalú bejelentéskötelessé játékosi oldalról, ellenőrzés nélkül, tehát mindenképpen kéne rá egy stafftag, aki mindent állandó jelleggel írna. azaz ha még meg is állná a helyét a dolog, úgy sem érzem szükségét plusz terheket rárakni arra a staff gárdára, akik (csakúgy, mint a játékosok) idő- és energiahiánnyal küzdenek az oldalon
És itt vissza is utalnék Chan hszére, mert abban igaza van, hogy nincs mesélői kapacitás, sem staff kapacitás. Dolgozunk, vizsgák vannak, magánélet, felnőttünk, más problémákkal kell szembenéznünk. Egyetértek vele abban, hogy kellene valami, ami visszahozza a pörgést - de ezt nem úgy gondolom elérni, hogy mégtöbb munkát adunk a staffnak, miközben a játékosokat jutalmazzuk olyanért, amiért nem dolgoztak meg.
Jelenleg pedig egymást húzzuk lefele, de megfordítva, ha lenne pörgés, pl nem kéne könyörögnöm a mesémben hogy írjatok, nekem is több kedvem lenne mesélni. Tehát felfelé is működhet a dolog.
Azaz -->
Előremutatás:
Azaz továbbra is úgy vagyok vele, hogyha admini részről látom értelmét energiát tenni eventbe, mert van igény rá játékosi részről, úgy elképzelhető, hogy az idei adventkor is lesz valami hasonló, mint tavaly, amiben időszakosan pluszjutalmazzuk a játéktéri hszeket. De mindenképpen event jelleggel és időszakosan. Hogy van-e igény rá, hogy lesz-e pörgés emiatt, az pedig csak rajtatok múlik
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Ötletelő
Értem, köszönöm a választ és elnézést a zavarásért
Sakuzo- Harcművész
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2019. Jun. 24.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Strea, kicsit rákonktrázva a staff túlhajszolására: Én még mindig nagyon szívesen visszacsatlakozom melléd és segítek mindenben, visszaveszem minden régi feladataimat is, ha kell :3 Most már november van, ráérek legjobb esetben húsvétig bőven, ha meg minden jól alakul, még azon túl is o/
Csak mert mostanság széjjelunom magam a SAO-s berkeken belül XD
Csak mert mostanság széjjelunom magam a SAO-s berkeken belül XD
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
A mostanság az a legutóbbi 1 hetet jelenti? Mert előtte te kértél tőlem haladékot küldin nem is egyszer, merthogy nem érsz rá... öhm hát jó, kazamatákat és küldiket ha vállalnál az tök jó lenne, bár ez eddig is adott volt ugye Igaz ahogy nézem olyan nagy igény (a karijaidon kívül) egyikre sincs, de ha hirdetsz meg küldetést külön, akkor hátha.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Ötletelő
Igen, de ha nem kell, akkor nem kell, nekem úgy is jó :3
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Ötletelő
Úgy érzékelem van itt némi félreértés a dolgokban. Van két álláspontunk, és érveink, szerintem akkor lesz ebből konstruktív valami, ha egyelőre napoljuk a kérdést, hogy mindenki barátkozni tudjon a másik oldallal.
Már csak azért is, mert készülünk az Adventre és a karácsonyra. Szerintem utána vegyük elő újra a kérdést, az addigiak tapasztalatai alapján.
Addig is mindenki agyaljon, mit találtunk ki már megint HOHOHOHOHOHO
Már csak azért is, mert készülünk az Adventre és a karácsonyra. Szerintem utána vegyük elő újra a kérdést, az addigiak tapasztalatai alapján.
Addig is mindenki agyaljon, mit találtunk ki már megint HOHOHOHOHOHO
Ronye Arabel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 505
Join date : 2017. Jun. 27.
Re: Ötletelő
Szerintem az egészben azt az egyet kellene tisztán látni, hogy az oldal mostanra már nem az a több tucat játékost felölelő hely, mint régen volt. Ha félretennénk az - egyébként teljesen jogos - büszkeségünket, simán meg lehetne beszélni, hogy az izgalmasabb játékélmény érdekében elvesszen az oldal szinthajkurászós része, és csupán az írásra fókuszálva haladjunk előre a játékban. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg lehetőséget rejtene, ha az összes játékost feltennénk ötvenes szintre, mindenki pontozhatna normálisan, megszerezhetné a megfelelő felszereléseket, És onnsntól semmilyen! játék nem lenne xp szerzős, mivel onnantól értelmét vesztené. Esetleg annyi értelmet nyerhetne, hogy kitalálhatnánk mindenféle felszerelést, amit adott játékkal lehetne elérni, és azáltal fejleszteni a karaktereket, hogy legyenek erősebbek és gyengébbek. Nos, ez a rendszer működhetne akkor, ha a kis közösségünk egy teljesen új fórumot nyitna, tiszta lappal, ahol megbeszélnénk, hogy ezek a szabályok.
Viszont!
Teljesen jogos és elvitathatatlan az az érdem, amit a régi játékosok munkaként beleöltek a karaktereikbe, illetve vannak közöttünk olyanok is, akik bizony élvezik az xp és miegymás hajszolását, és számukra ez jelenti a szórakozást. Az összeegyeztethetetlenség épp ebből adódik. Én személy szerint bármikor lemondanék az előnyömről, és szívesen játszanék egy kötetlenebb világban, ahol valóban a karakterkapcsolatokra és élményekre fektetjük a hangsúlyt. Mindazonáltal jelenleg úgy érzem, még ebbe is fölösleges időt és energiát fektetni, amíg összecsapott postokat kap az ember válaszul - és itt most nem arra gondolok, ha valaki gyengébben vagy épp jobban ír, hiszen senki sem profi az oldalon, és nagyon szívesen játszom bárkivel. Jelenleg például egy nagyon izgalmas - discordos - játékom megy Elailával, amit rettenetesen élvezek, független a partnerem szintjétől, erejétől vagy írási stílusától. Azonban mindannyian másak vagyunk. Egyértelmű, hogy amíg számomra a remek karakterjellem és izgalmas szituáció a vonzó tényező, addig másoknak a szintezés és a harci játékok a szempont, meg hogy miképpen léphetnek az első helyre a ranglistákon, sokszor akár belefektetett munka nélkül. Streának igaza van annyiból, hogy valóban lehetőségek tárháza az oldal, hiszen Simeon is gyorsan boss szintre jutott, és tudta is tartani a tempót. Ezt a saját aktivitásának és lelkesedésének köszönheti, amihez jön még egy remekül megkomponált karakterjellem is, szóval úgy gondolom, ő remek példa arra, amit Strea mondani akar.
Ettől függetlenül partner lennék a felvetett ötletekben, és biztos vagyok benne, hogy szükség van kompromisszumokra ahhoz, hogy előrehaladást érjünk el, és ne vérezzen el az oldal.. végleg.
Szerintem az volna az első lépés, ha meg tudnánk fogalmazni, ki mit vár el az oldaltól. Mi az, amiért oda jár, és járna rendszeresen a továbbiakban. Mi az a tényező, ami ha teljesülne, akkor aktívabb és elégedettebb lenne.
Viszont!
Teljesen jogos és elvitathatatlan az az érdem, amit a régi játékosok munkaként beleöltek a karaktereikbe, illetve vannak közöttünk olyanok is, akik bizony élvezik az xp és miegymás hajszolását, és számukra ez jelenti a szórakozást. Az összeegyeztethetetlenség épp ebből adódik. Én személy szerint bármikor lemondanék az előnyömről, és szívesen játszanék egy kötetlenebb világban, ahol valóban a karakterkapcsolatokra és élményekre fektetjük a hangsúlyt. Mindazonáltal jelenleg úgy érzem, még ebbe is fölösleges időt és energiát fektetni, amíg összecsapott postokat kap az ember válaszul - és itt most nem arra gondolok, ha valaki gyengébben vagy épp jobban ír, hiszen senki sem profi az oldalon, és nagyon szívesen játszom bárkivel. Jelenleg például egy nagyon izgalmas - discordos - játékom megy Elailával, amit rettenetesen élvezek, független a partnerem szintjétől, erejétől vagy írási stílusától. Azonban mindannyian másak vagyunk. Egyértelmű, hogy amíg számomra a remek karakterjellem és izgalmas szituáció a vonzó tényező, addig másoknak a szintezés és a harci játékok a szempont, meg hogy miképpen léphetnek az első helyre a ranglistákon, sokszor akár belefektetett munka nélkül. Streának igaza van annyiból, hogy valóban lehetőségek tárháza az oldal, hiszen Simeon is gyorsan boss szintre jutott, és tudta is tartani a tempót. Ezt a saját aktivitásának és lelkesedésének köszönheti, amihez jön még egy remekül megkomponált karakterjellem is, szóval úgy gondolom, ő remek példa arra, amit Strea mondani akar.
Ettől függetlenül partner lennék a felvetett ötletekben, és biztos vagyok benne, hogy szükség van kompromisszumokra ahhoz, hogy előrehaladást érjünk el, és ne vérezzen el az oldal.. végleg.
Szerintem az volna az első lépés, ha meg tudnánk fogalmazni, ki mit vár el az oldaltól. Mi az, amiért oda jár, és járna rendszeresen a továbbiakban. Mi az a tényező, ami ha teljesülne, akkor aktívabb és elégedettebb lenne.
_________________
Börtönszörny specialista
Kirigaya Suguha- Mesélő
- Hozzászólások száma : 623
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Ötletelő
"Mi az, amiért oda jár, és járna rendszeresen a továbbiakban. Mi az a tényező, ami ha teljesülne, akkor aktívabb és elégedettebb lenne."
Nos, részemről az, ha legelsősorban érző emberként kezelnének, nem pedig egy játékszerként, amit bármikor feltehetnek a polcra és még meg is dobálhatnak késekkel, nevetve-nyelvet nyújtva. Az, ha pozitív feedbackek is érkeznének felém, nem csak a buta rosszindulat, a képmutatás, az önbizalomhiányból eredő sértett gyűlölet és a lenéző agresszió, ki ki válogathat ezek közül kedvére. Ha felfognátok, hogy jah, nem egy motor áll a másik oldalon, akinek kutya kötelessége mindenkinek is a kedvében járni, hanem valaki, aki szabadidejében tesz azért, hogy felületet és koordinációt biztosítson nektek a játékhoz és a döntései okkal történnek, nem pedig hasraütésszerűen és biztos csakis azért, hogy nektek rosszabb legyen.
Tessék, ez az én első lépésem az oldal elvérzése ellen. El lehet gondolkodni rajta - de lehet vállat vonni is és ha túl nagy áldozatnak ítélitek, amit meg kell tenni érte, akkor ahogy Sugu megfogalmazta, lehet nyitni egy új oldalt, ahol nincsenek szabályok, ahol a beletett munkáért csak játékélményt kapsz, elérendő célokat nem. Több évig játszottam olyan oldalon, elsőkézből láttam, hogyan végződött - és nem élt addig, amíg a sao, és okkal nem. De ez ugyebár a ti döntésetek. Rajtatok áll, ki mihez kezd vele.
Nos, részemről az, ha legelsősorban érző emberként kezelnének, nem pedig egy játékszerként, amit bármikor feltehetnek a polcra és még meg is dobálhatnak késekkel, nevetve-nyelvet nyújtva. Az, ha pozitív feedbackek is érkeznének felém, nem csak a buta rosszindulat, a képmutatás, az önbizalomhiányból eredő sértett gyűlölet és a lenéző agresszió, ki ki válogathat ezek közül kedvére. Ha felfognátok, hogy jah, nem egy motor áll a másik oldalon, akinek kutya kötelessége mindenkinek is a kedvében járni, hanem valaki, aki szabadidejében tesz azért, hogy felületet és koordinációt biztosítson nektek a játékhoz és a döntései okkal történnek, nem pedig hasraütésszerűen és biztos csakis azért, hogy nektek rosszabb legyen.
Tessék, ez az én első lépésem az oldal elvérzése ellen. El lehet gondolkodni rajta - de lehet vállat vonni is és ha túl nagy áldozatnak ítélitek, amit meg kell tenni érte, akkor ahogy Sugu megfogalmazta, lehet nyitni egy új oldalt, ahol nincsenek szabályok, ahol a beletett munkáért csak játékélményt kapsz, elérendő célokat nem. Több évig játszottam olyan oldalon, elsőkézből láttam, hogyan végződött - és nem élt addig, amíg a sao, és okkal nem. De ez ugyebár a ti döntésetek. Rajtatok áll, ki mihez kezd vele.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Ötletelő
Akkor most beállok melléd.
"Mi az, amiért oda jár, és járna rendszeresen a továbbiakban. Mi az a tényező, ami ha teljesülne, akkor aktívabb és elégedettebb lenne."
"Nos, részemről az, ha legelsősorban érző emberként kezelnének, nem pedig egy játékszerként, amit bármikor feltehetnek a polcra és még meg is dobálhatnak késekkel, nevetve-nyelvet nyújtva."
Strea, nekem meg az, ha nem löknél el magadtól minden alkalommal, azt is úgy megfogalmazva, hogy megint a gödörben találjam magam és még az élettől is elmenjen a kedvem.
Első körben így hozzád szólnék, aztán leírom, nekem mi hozná vissza a játékkedvem. A kettő erősen kapcsolódik egymáshoz, van benne önzőség is, remélem, nem annyi, mint amennyinek érzem. Mondjuk perpill megint az önutálat gödrében vergődöm erősen, de igyekszem azt most figyelmen kívül hagyni, ha nem sikerül, bocsánat.
Strea, én a magam részéről tudod jól, hogy alapvetően szeretlek-imádlak. Vannak köztünk olyan fonalak, amiket tisztelek és féltőn próbálok óvni, kis apróságok, amikre talán már nem is emlékszel, de nekem apró kis drágakövek az életemben, amiknek nagyon örülök, hogy megtörténtek. Megvannak a hibáid, ugyanúgy, ahogy mindenkinek. Vannak nekem is hibáim, vannak neked is. Igazából, a te legnagyobb hibád pont az, ami nekem is; a túlérzékenység. Van valami abban, hogy ugyanakkor születtünk... XD
Ugyanúgy, mint ahogy titeket is idegesítelek mindig a hülyeségeimmel, úgy engem is azért tud idegesíteni, mikor megsértődsz és elvonulsz. Várlak vissza, ha kell, az örökkévalóságig. Mert azért hiányzol a közös OOC közegből. Nagyon sok félreértést el tudnánk kerülni, és nagyon szívesen megfogom a kezed, hogy valahogy együtt próbáljunk ezen a túlérzékenységen átlépni, nem pedig a kákán is a csomót keresni mindig.
Mert az oldal lelke vagy, jelenleg a legnagyobb. Valóban te tartod életben, de amíg így elhatárolod magad tőlünk, ennyire elzárkózol, hogy nem tudunk elérni az oldalon kívül, nem tudom, mi lesz a vége.
Ha valaha én is megbántottalak valamikor, tudod jól, hogy ha kell, milliószor kérek bocsánatot érte.
Hogy nekem mi hozná vissza a játékkedvem?
Kvázi tökugyanaz, ami Streának, picit más szemszögből. Lényegében főleg tőled, mert jelenleg pont az veszi el a kedvem a játéktól, amit már mondtam is párszor; hogy úgy érzem, direkt arra pályázol, hogy én lelépjek innen. Iszonyúan fájt, mikor indok nélkül pirosból hirtelen sárgává váltam, miközben azt hittem, megbízol bennem és társként kezelsz. Vártam kicsit, próbáltam aktív lenni, hogy bizonyítsak neked, hogy igen, én szeretnék visszatérni és segíteni, szeretnék ismét hozzáadni az oldalhoz, hogy olajozottabban menjen a működése, hisz anno például az adminisztrációkat imádtam csinálni, sokszor még ha csak egyvalaki írt ki valamelyik Bejelentőbe, már viszketett a kezem, hogy frissítsem be azonnal XD Imádtam rendberakni listákat, ugye a küldetéslistát is mindig teljesen megcsináltam, nem pedig csak a magam reszortját, és így tovább. Mert élveztem csinálni. Élvezném most is. Dühít, hogy az, hogy az idén a Bazilika ennyire elszúrta a munkarendet és duplaannyi forgalmat sózott rá feleannyi munkaerőre, emiatt pedig elveszítettelek titeket...
Most pedig, hogy visszatérnék, kvázi egymás után adod az írásbeli pofonokat. Kicsiket, de fájnak, nagyon.
Egy hete haladékot kértem? Igen, tudom. Mert a beosztásunk ramaty, és a hét napból hatot voltam munkahelyen. Ez mondjuk mindig is olyasmi lesz, amit nem tud az ember előre bekalkulálni. Igen, ezt vállalom én is, meg szerintem mindenki más is. De ezért ne bízz meg bennem... az számomra olyan csapás, amitől nincs sok kedvem játszani. Én imádom az oldalt, imádok benne mindenkit, és szeretnék segíteni. Szeretnék ismét az a Chancery lenni, vagy jobban mondva az az Argo, aki voltam. Még talán jobb is lehetnék, mint akkor. Ha piros nem is, hanem marad a sárga, de legalább kicsi cukorkát had kapjak, hogy amúgy nem vagyok utálva. Én nem utállak, soha nem is utáltalak. Max dühös voltam rád, de az nálam két perc alatt el is múlik XD
Egyenlőre nincs ötletem Mesékre, de megpróbálom, ha valaki Zsákbamacskázna, örömmel vállalom.
(Kéne ide is valami Dühöngő szoba... XD )
"Mi az, amiért oda jár, és járna rendszeresen a továbbiakban. Mi az a tényező, ami ha teljesülne, akkor aktívabb és elégedettebb lenne."
"Nos, részemről az, ha legelsősorban érző emberként kezelnének, nem pedig egy játékszerként, amit bármikor feltehetnek a polcra és még meg is dobálhatnak késekkel, nevetve-nyelvet nyújtva."
Strea, nekem meg az, ha nem löknél el magadtól minden alkalommal, azt is úgy megfogalmazva, hogy megint a gödörben találjam magam és még az élettől is elmenjen a kedvem.
Első körben így hozzád szólnék, aztán leírom, nekem mi hozná vissza a játékkedvem. A kettő erősen kapcsolódik egymáshoz, van benne önzőség is, remélem, nem annyi, mint amennyinek érzem. Mondjuk perpill megint az önutálat gödrében vergődöm erősen, de igyekszem azt most figyelmen kívül hagyni, ha nem sikerül, bocsánat.
Strea, én a magam részéről tudod jól, hogy alapvetően szeretlek-imádlak. Vannak köztünk olyan fonalak, amiket tisztelek és féltőn próbálok óvni, kis apróságok, amikre talán már nem is emlékszel, de nekem apró kis drágakövek az életemben, amiknek nagyon örülök, hogy megtörténtek. Megvannak a hibáid, ugyanúgy, ahogy mindenkinek. Vannak nekem is hibáim, vannak neked is. Igazából, a te legnagyobb hibád pont az, ami nekem is; a túlérzékenység. Van valami abban, hogy ugyanakkor születtünk... XD
Ugyanúgy, mint ahogy titeket is idegesítelek mindig a hülyeségeimmel, úgy engem is azért tud idegesíteni, mikor megsértődsz és elvonulsz. Várlak vissza, ha kell, az örökkévalóságig. Mert azért hiányzol a közös OOC közegből. Nagyon sok félreértést el tudnánk kerülni, és nagyon szívesen megfogom a kezed, hogy valahogy együtt próbáljunk ezen a túlérzékenységen átlépni, nem pedig a kákán is a csomót keresni mindig.
Mert az oldal lelke vagy, jelenleg a legnagyobb. Valóban te tartod életben, de amíg így elhatárolod magad tőlünk, ennyire elzárkózol, hogy nem tudunk elérni az oldalon kívül, nem tudom, mi lesz a vége.
Ha valaha én is megbántottalak valamikor, tudod jól, hogy ha kell, milliószor kérek bocsánatot érte.
Hogy nekem mi hozná vissza a játékkedvem?
Kvázi tökugyanaz, ami Streának, picit más szemszögből. Lényegében főleg tőled, mert jelenleg pont az veszi el a kedvem a játéktól, amit már mondtam is párszor; hogy úgy érzem, direkt arra pályázol, hogy én lelépjek innen. Iszonyúan fájt, mikor indok nélkül pirosból hirtelen sárgává váltam, miközben azt hittem, megbízol bennem és társként kezelsz. Vártam kicsit, próbáltam aktív lenni, hogy bizonyítsak neked, hogy igen, én szeretnék visszatérni és segíteni, szeretnék ismét hozzáadni az oldalhoz, hogy olajozottabban menjen a működése, hisz anno például az adminisztrációkat imádtam csinálni, sokszor még ha csak egyvalaki írt ki valamelyik Bejelentőbe, már viszketett a kezem, hogy frissítsem be azonnal XD Imádtam rendberakni listákat, ugye a küldetéslistát is mindig teljesen megcsináltam, nem pedig csak a magam reszortját, és így tovább. Mert élveztem csinálni. Élvezném most is. Dühít, hogy az, hogy az idén a Bazilika ennyire elszúrta a munkarendet és duplaannyi forgalmat sózott rá feleannyi munkaerőre, emiatt pedig elveszítettelek titeket...
Most pedig, hogy visszatérnék, kvázi egymás után adod az írásbeli pofonokat. Kicsiket, de fájnak, nagyon.
Egy hete haladékot kértem? Igen, tudom. Mert a beosztásunk ramaty, és a hét napból hatot voltam munkahelyen. Ez mondjuk mindig is olyasmi lesz, amit nem tud az ember előre bekalkulálni. Igen, ezt vállalom én is, meg szerintem mindenki más is. De ezért ne bízz meg bennem... az számomra olyan csapás, amitől nincs sok kedvem játszani. Én imádom az oldalt, imádok benne mindenkit, és szeretnék segíteni. Szeretnék ismét az a Chancery lenni, vagy jobban mondva az az Argo, aki voltam. Még talán jobb is lehetnék, mint akkor. Ha piros nem is, hanem marad a sárga, de legalább kicsi cukorkát had kapjak, hogy amúgy nem vagyok utálva. Én nem utállak, soha nem is utáltalak. Max dühös voltam rád, de az nálam két perc alatt el is múlik XD
Egyenlőre nincs ötletem Mesékre, de megpróbálom, ha valaki Zsákbamacskázna, örömmel vállalom.
(Kéne ide is valami Dühöngő szoba... XD )
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
3 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
3 / 4 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.