Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
29 / 39 oldal
29 / 39 oldal • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 39
Re: Javaslatok
Hali!
Elég érdekes téma, így némileg a bonyolítás kedvéért bele kívánok szólni. Szóval Stamina vagy Endurance rendszere akar itt létrejönni, ami jelen állás szerint Kitartás*5. Ha igazán reálisak akarunk lenni, akkor nem minden kasztra igaz ez szorzó. Például egy harcművésznek vagy harcosnak lehetne nagyobb szorzó, mint például egy állatidomárnak vagy árnyharcosnak.
Elég érdekes téma, így némileg a bonyolítás kedvéért bele kívánok szólni. Szóval Stamina vagy Endurance rendszere akar itt létrejönni, ami jelen állás szerint Kitartás*5. Ha igazán reálisak akarunk lenni, akkor nem minden kasztra igaz ez szorzó. Például egy harcművésznek vagy harcosnak lehetne nagyobb szorzó, mint például egy állatidomárnak vagy árnyharcosnak.
_________________
" Én egy fekete rózsa vagyok. Szép, de sötétségem veszélyes. "
Kemila- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 58
Join date : 2015. Apr. 05.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Na jönnék egy kicsit megzavarni a nyugalmat.
Nekem az lenne a javaslatom, hogy a mostani küzdelmekben egymáshoz viszonyított pont arányokat (kisebb, nagyobb, fele, dupla) helyett fix pontok különbségek szerint számoljuk. Pl: többletkört akkor kapunk ha mondjuk 20-30-40 ponttal több a gyorsink vagy ugyanez fk-nál.
Szerintem így ha nem is sokkal de jobban lehetne specializálni a karakterek egy adott statra úgy, hogy annak pvp-ben is nagyobb hatása legyen és ne kelljen 10 meg 20 szintes különbségeknek lennie ahhoz, hogy ez érződjön.
Nekem az lenne a javaslatom, hogy a mostani küzdelmekben egymáshoz viszonyított pont arányokat (kisebb, nagyobb, fele, dupla) helyett fix pontok különbségek szerint számoljuk. Pl: többletkört akkor kapunk ha mondjuk 20-30-40 ponttal több a gyorsink vagy ugyanez fk-nál.
Szerintem így ha nem is sokkal de jobban lehetne specializálni a karakterek egy adott statra úgy, hogy annak pvp-ben is nagyobb hatása legyen és ne kelljen 10 meg 20 szintes különbségeknek lennie ahhoz, hogy ez érződjön.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Szerintem így ha nem is sokkal de jobban lehetne specializálni a karakterek egy adott statra...
Nem azért változott most a kitartás rendszer, hogy megelőzzük ezt? Szerintem pont az a jó, hogy ha specializálódni akarsz, az igenis azt jelenti, hogy nagyon sok pontot kell raknod arra a statra, és a többiben hátrányban leszel, mert oda nem jut. Ha mindig csak húsz pont különbséget kellene tartani, akkor ez nem ütközne ki ilyen erőteljesen.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem véletlen írtam több példa értéket és nem csak húszat -_-
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Brainstorming
Kurokawa Yuuki : jó de pvp-be speciel nem tudod olyan mértékben kihasználni a gyorsaságodat,
Shukaku : Miért nem?
Kurokawa Yuuki : elég csak felének lenni és már semmi előnnyel nem jár és túl nagy sebzés és pontositás csökkenés kell ahhoz, hogy kétszer támadhass ami viszont összértékben nem éri meg
Kurokawa Yuuki : azért mert még mondjuk ha az fk-d nagyobb az minden körre ad annyi bónuszt, hogy kisebb eséllyel találnak el
Kurokawa Yuuki : még ha a gyorsi nagyobb annyi az előnyöd hogy te kezdesz ami nem mindig előny
Shukaku : egyébként ezzel egyetértek
Shukaku : minden statot ugyanúgy jutalmaznék
Shukaku : tehát ha az egyik kap abból, hogy csak nagyobb, akkor a másik is kapjon
Shukaku : de nem hiszem, hogy ez a módszer lenne a megfelelő
Kazuma : ezzel én is egyet tudok érteni
Kazuma : mármint Shuval
Kurokawa Yuuki : ott van a legjobb példa az Asu kt ami végett végre rá is vettem magam, hogy írjak javaslatoka (régóta volt ez már a fejemben) egy pont hiján dupla a gyorsim de nem ad semmi előny még neki elég csak a nagy sebzésre támaszkodnia
Kazuma : a fix értékek nem oldják meg a dolgot de az sem az igazi hogy gyorsira sokkal többet kell áldozni ahhoz hogy érezhető hatása legyen
Shukaku : egyébként van megoldás
Shukaku : betesszük a feles értéket
Shukaku : ha másfélszer gyorsabb vagy, támadhatsz még fél sebzéssel
Kazuma : mm
Shukaku : volt arra időd, hogy megüsd kardlappal
Shukaku : ilyesmi
Shukaku : sokkal egyszerűbb mint amit te vetettél fel
Kazuma : vagy kapsz egy plusz mellékcselekvést
Shukaku : ráadásul ezt csináltuk is Anattal és működött
Shukaku : ezt be is dobom javaslatokba :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nekem tetszik, szerintem működőképes. :3 És am egyetértek... Pl nekem elég csak annyira szinten tartanom a gyorsimat, hogy ne kétszerezzenek le, hogy ne szülessen belőle előnye a másik félnek.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Azért azt szögezzük le, hogy ez csak akkor működik, ha sok harcot játszol, vagy valamilyen más módon belelátsz mások pontjaiba, hiszen a karik IC pontoznak.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Vagy kiszámolod, hogy pl aki gyorsaságra pontoz, annak X és Y szint között körülbelül Z pontja lehet gyorsin. Nem kell minden mögött feltétlenül metázást keresni.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Ez az említett valamilyen más mód.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ez a félszeres-másfélszeres-két és félszeres dolog nekem is tetszik.
Eddig magasan az erő statnak volt a legtöbb értéke, most a kitartás jelentőségét is felhúztuk, FK ahogy előttem írták, minden körben érezteti a hatását, spec szintén (már amennyiben minden körben aktiválsz vmit és/vagy az ellenfeled aktivál/aktiválna), élet mindig fontos, gyorsi viszont japp, ezekhez képest le van maradva. Tehát támogatom az ötletet.
Eddig magasan az erő statnak volt a legtöbb értéke, most a kitartás jelentőségét is felhúztuk, FK ahogy előttem írták, minden körben érezteti a hatását, spec szintén (már amennyiben minden körben aktiválsz vmit és/vagy az ellenfeled aktivál/aktiválna), élet mindig fontos, gyorsi viszont japp, ezekhez képest le van maradva. Tehát támogatom az ötletet.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ehhez egy dolgot azért hozzá fűznék, ha gyorsaság módosító kepésségünk van, és azzal többlet kört nyerünk azon van egy elég erős sebzés debuff. Ha jól emlékszem 25-30%-ra viszi le (persze ennek már bele kell férnie a kitartás korlátba is). A szorzós dolog, viszont tetszik, mert ez eltörölhetné végre ezt az erős debuffot Ergó az erő/irányítás buffok nincsenek gyengítve, ha már javaslat, én ezt tenném hozzá ezzel a gyorsaság szorzóival, a gyorsaságról lelehetne venni debuffot.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Előttem már felsorolták az okokat -> támogatom.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Hayashi Yuichi írta:Ehhez egy dolgot azért hozzá fűznék, ha gyorsaság módosító kepésségünk van, és azzal többlet kört nyerünk azon van egy elég erős sebzés debuff. Ha jól emlékszem 25-30%-ra viszi le (persze ennek már bele kell férnie a kitartás korlátba is). A szorzós dolog, viszont tetszik, mert ez eltörölhetné végre ezt az erős debuffot Ergó az erő/irányítás buffok nincsenek gyengítve, ha már javaslat, én ezt tenném hozzá ezzel a gyorsaság szorzóival, a gyorsaságról lelehetne venni debuffot.
Ööö... most erősítjük, és ennek hála vegyük le a debuffot? Ezt csak én nem értem?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Sztem a sebzésdebuffot nem kell levenni róla, ha erősítve lesz, hiszen maga a félszeres értékek bevezetése már erősítés. És mivel minden körben van, így a sebzésdebuff abszolút jogos a képivel stb elért többletköröknél, ha a föntiek be lesznek vezetve. A fele sebzéssel indított támadásoknál (másfélszerezésnél) viszont erődebuff sem kell hogy legyen, illetve már maga a sebzésfelezés az. Sztem Yui erre gondolt, hogy ne legyen duplán gyengítve a félszerezésből kapott plusztámadás.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Hát szerintem ha képességből csinálod, és arra megy a debuff, akkor az az egész támadásra érvényes... bár ez függ a képi leírásától. Szóval szerintem ezt Kleincivel kellene megbeszélni, és igazítani a képit az új lehetőségekhez.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Pontosan Hinari leírására gondoltam, hiszen képesség aktiválással, lehet megszerzem a 2,5x-ös sebesség szorzót, amivel a sebzésem felének a negyedével sebzem már csak a védekezőt, tehát itt a 1-1-(0,5). Tehát a harmadik pici támadásra, ha hat a debuff, az az eredeti sebzés 12,5 %-a, míg debuff nélkül ez 50%.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Én félszeres támadás érték helyett inkább azt csinálnám, hogy minden második körben támadhat kettőt a másfélszer gyorsabb játékos. És akkor nincs a képességes probléma sem, ha jól értem a dolgot.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Tudom, hogy a játék arról szól, hogy meghalunk a nem ütjük le az összes bosst, de OOC ez nincs így. Javaslom, hogy ha sokaknak kellene még játékidő, akkor legyünk tekintettel egymásra, és várjuk be egymást. Ez egy játék elsődlegesen, for fun, és sokkal murisabb, ha nem azon kell agyalni, hogy hány lyukat kell utólag betömködni, mert nem volt idő kijátszani.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Igen, de így sosem értek a végére és aki 5 éven keresztül ugyanazon a szinten lesz meg fogja unni. Bár tenni fogok ellene, de azért mégiscsak haladjanak már a bossok... ha minden jelentéktelen kis boss után lesz kijátszás sosem jutunk egyről a kettőre. Mindig mindenkivel történik valami és ezeket nem a bossharcok rovására kéne kijátszani, mivel általában nem sok közük az egészhez. Azt teljesen megértem, ha amiatt kell többet várni, mert meghalt mindenki aztán új taktika kell, de az ilyet fölösleges elhúzásnak tartom és annak ellenére, hogy admin létemre fogalmam sincs pontosan mik is vannak kijátszva azon kívül, hogy Anat meghalt, amit már így is tökéletesen ki tudtatok játszani a 19-es bosson is, szerintem nem kötődnek a bosshoz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Szophie minden játékossal, aki jön bossra, csinált egy külön játékot. Akár fórumon, akár privátban (ezeket élményekbe rakta). Ezen kívül nekem és Malcolmnak is volt egy játékom, ugyanúgy a bosshoz kapcsolódóan, aminek nemrég lett vége (picit gonoszkodunk majd). Meg nekem is fut még egy utolsó játékom, meg egyeztetés, de ehhez nekem is kell néhány nap, mert nem tudok vele készen lenni.
Szóval nagyon sok játék van ehhez a bosshoz kapcsolva. De mindegyik szépen, gyorsan halad. Szo már majdnem mindegyik bossos játékát befejezte, nekem is meglesz hamarosan... De azt a kis időt tényleg érdemes megvárni, így én is egy kis türelmet szeretnék kérni. Garantáltan olyan boss harc lesz a következő, ami emlékezetes lesz. És te is jól szórakozol majd, KA. :3
Szóval nagyon sok játék van ehhez a bosshoz kapcsolva. De mindegyik szépen, gyorsan halad. Szo már majdnem mindegyik bossos játékát befejezte, nekem is meglesz hamarosan... De azt a kis időt tényleg érdemes megvárni, így én is egy kis türelmet szeretnék kérni. Garantáltan olyan boss harc lesz a következő, ami emlékezetes lesz. És te is jól szórakozol majd, KA. :3
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Igazad van, végül is nem kötődik a bosshoz, hogy a szervező minden résztvevőt meglátogat, és meghívja őket, és megkérdezi, kinek mi az igénye a bossharcokkal kapcsolatban. Áhh, egyáltalán nem, és az a normális, hogy soha nem beszél senki senkivel, és minden vezető bunkómód csak üzenetben tájékoztatja a többieket.. Vagy úgy sem.. De ha nem így van, azt sem kell kijátszani soha..
Tényleg nem taktika. De nálam a játék nem is a taktikáról szól. Mert nem ez az oldal lényege, csak egy része az egésznek.
Szerintem nem a semmiért kértem időt. Szerintem nem a semmiért könyörgök minden áldott embernek minden áldott nap több hete, hogy írjon már nekem 2 sort az isten szerelmére.. De ezt már neked is ugyanúgy elmondtam, ahogy elmondtam mindenki másnak is. Nem fogom 80 oldalban elregélni minden alkalommal, amikor rád jön a türelmetlenség, hogy édes kicsi kedves adminunk, legyen szives várni még, mert Hinari épp vizsgázik, és nem ér rá, mert Ayani azóta sem írt, mert van, aki dolgozik, van, aki tanul, van aki csak úgy nem válaszolt még, akár fel is fordulhatok, akkor sem.. De nem baj, még van időm és kedvem magát is mosolyogva meghallgatni, és tűrni, hogy még rám mérges mindenki, az egyik azért, mert cseszegetem azzal, hogy írjon, a másik azért, mert még nem indul a harc...
Komolyan.. Ide én most dolgozni járok, vagy játszani? És ha játszani, akkor kérdem én, miért kell eltűrnöm mindezt? Érdekemben áll, hogy a szabadidőmben még értetlen és türelmetlen emberek bosszantsanak?
Tényleg nem taktika. De nálam a játék nem is a taktikáról szól. Mert nem ez az oldal lényege, csak egy része az egésznek.
Szerintem nem a semmiért kértem időt. Szerintem nem a semmiért könyörgök minden áldott embernek minden áldott nap több hete, hogy írjon már nekem 2 sort az isten szerelmére.. De ezt már neked is ugyanúgy elmondtam, ahogy elmondtam mindenki másnak is. Nem fogom 80 oldalban elregélni minden alkalommal, amikor rád jön a türelmetlenség, hogy édes kicsi kedves adminunk, legyen szives várni még, mert Hinari épp vizsgázik, és nem ér rá, mert Ayani azóta sem írt, mert van, aki dolgozik, van, aki tanul, van aki csak úgy nem válaszolt még, akár fel is fordulhatok, akkor sem.. De nem baj, még van időm és kedvem magát is mosolyogva meghallgatni, és tűrni, hogy még rám mérges mindenki, az egyik azért, mert cseszegetem azzal, hogy írjon, a másik azért, mert még nem indul a harc...
Komolyan.. Ide én most dolgozni járok, vagy játszani? És ha játszani, akkor kérdem én, miért kell eltűrnöm mindezt? Érdekemben áll, hogy a szabadidőmben még értetlen és türelmetlen emberek bosszantsanak?
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Én meg csak ülök itt a sarokban pironkodva, hogy el is feledkeztem a dologról, és Saya-val még nem sikerült játszanod...
(De ha írsz neki, akkor sipp-supp lezavarhatjuk egyik délután, miután hazaértem munkából... vasárnaptól... mert szombaton lakáslátogatás lesz )
(De ha írsz neki, akkor sipp-supp lezavarhatjuk egyik délután, miután hazaértem munkából... vasárnaptól... mert szombaton lakáslátogatás lesz )
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Javaslat:
Az jutott az eszembe, hogy ha már KA-nak is ennyire probléma az, hogy lassan haladnak a bossok, mi lenne ha minden X. boss-t levezényelgetnek/lejátszanak az njk-k, és akkor valamennyivel gyorsabban haladnának a szintek. Szerintem simán előfordulhat, hogy egy céh magának akarja a boss legyőzéséért járó dicsőséget ezért egymaga kivégzi azt, titokban, szóval még reális magyarázat is van a helyzetre.
Persze ezt sem túl gyakran mert annak sem lenne sok értelme ha hirtelenjében megnyílna 10 szint.
Az jutott az eszembe, hogy ha már KA-nak is ennyire probléma az, hogy lassan haladnak a bossok, mi lenne ha minden X. boss-t levezényelgetnek/lejátszanak az njk-k, és akkor valamennyivel gyorsabban haladnának a szintek. Szerintem simán előfordulhat, hogy egy céh magának akarja a boss legyőzéséért járó dicsőséget ezért egymaga kivégzi azt, titokban, szóval még reális magyarázat is van a helyzetre.
Persze ezt sem túl gyakran mert annak sem lenne sok értelme ha hirtelenjében megnyílna 10 szint.
Mayumi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 175
Join date : 2014. Oct. 30.
Karakterlap
Szint: 14
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Amíg van olyan karakter, aki büszkeségét leli abban, hogy minden egyes bossharcon ott volt és túlélte, addig ezt nem támogatom
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Igen, de így sosem értek a végére és aki 5 éven keresztül ugyanazon a szinten lesz meg fogja unni...
...hogy admin létemre fogalmam sincs pontosan mik is vannak kijátszva azon kívül, hogy Anat meghalt, amit már így is tökéletesen ki tudtatok játszani a 19-es bosson is...
Kariilag akarnak sokan a végére érni, nem useresen. Pont ezért kell kijátszani, és nem így OOC belenyúlni. Ha megállunk az ötvenes szinten, akkor majd megállunk. Szerintem useresen nagyon kevesen játszanak azért, hogy húúú növeltem egy számot a kis képecském alatt, mekkora menő vagyok. A karik mehetnek a szintért, nekik meg ez majd nagyobb motiváció lesz arra, hogy hajrázzanak. És sokan nem bossolnak, és számukra is meghalt Anat, ők pedig nem tudták kijátszani, sőt, mivel ment a viadal, pláne nem tudták kijátszani. Szerepjátékos oldal, nem szintnövelős. Arra itt van ez. Nem hiszem, hogy a szerepjátékosok közül bárki unná azt, hogy van ideje szerepjátszani...
Silver írta:Amíg van olyan karakter, aki büszkeségét leli abban, hogy minden egyes bossharcon ott volt és túlélte, addig ezt nem támogatom
Egyrészt, másrészt meg továbbra sem tudsz rá Shu magyarázatán kívül "értelmes" magyarázatot adni, hogy miért most, és eddig miért nem. Vagy arra sem, hogy miért nem megy oda Hina, és kever le két pofont Yoshinak azért, hogy ha ilyen ügyesek vagytok, mire vártatok két évet... mármint a halálfélelmen kívül. És ha a Sayonara elkezdi sorba ütni a bossokat, és mondjuk ugranak tíz szintet, hogy haladjunk, akkor egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányan lehetnek majd ott a harmincas bosson.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
29 / 39 oldal • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 39
29 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.