Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
28 / 39 oldal
28 / 39 oldal • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 39
Re: Javaslatok
Hinari ötlete szerintem is jó, támogatom. Azonban a (fatigue)-ra még nem volt ötlet, íme egy: a kevesebb kitartás ponttal rendelkező játékos pihenő köre után, ha gyorsaságból többlet támadás köre van (lásd: Yuichi) elveszíti azt. Ha ez nem adott, akkor erő/irányírás büntetés, mondjuk 50% sebzés csökkenés formájában. Hogy ne lógjon csak úgy levegőben, vagy sorrendet adni neki, avagy "vagy" kapcsolattal ellátni.
Ez elég meredeken hangozhat, de legalább értelmet adna, hogy tegyünk karakterünk fáradhatatlansága érdekében. Kikötés csak 2-3-4-...-∞x -nel nagyobb kitartás esetén. Minden más esetben a (fatigue) nem érvényesül.
Ez elég meredeken hangozhat, de legalább értelmet adna, hogy tegyünk karakterünk fáradhatatlansága érdekében. Kikötés csak 2-3-4-...-∞x -nel nagyobb kitartás esetén. Minden más esetben a (fatigue) nem érvényesül.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Akkor már én is jönnék egy másik javaslattal igaz ezzel megint egy extra számolgatás lenne a rendszerben.
Na szóval mi lenne ha a kitartás folyamatosan fogyna a cselekedeteinktől és a támadásnak és a spec használatnak esetleg még kristály és poti használatnak is lenne egy értéke ami x számban csökkentené a kitartást és ha az nullára ér a karinak pihennie kell majd a pihenést követően újra töltődik.
Példa: JK-nak van 15 kitartás pontja és egy támadás mondjuk 5 kitartást vesz el akkor petike 3-szor tud támadni egymás után legyen az egy körön belül vagy több. Ha ez megvolt azután ugye pihi kör majd újból lesz 3 támadási lehetősége.
Na szóval mi lenne ha a kitartás folyamatosan fogyna a cselekedeteinktől és a támadásnak és a spec használatnak esetleg még kristály és poti használatnak is lenne egy értéke ami x számban csökkentené a kitartást és ha az nullára ér a karinak pihennie kell majd a pihenést követően újra töltődik.
Példa: JK-nak van 15 kitartás pontja és egy támadás mondjuk 5 kitartást vesz el akkor petike 3-szor tud támadni egymás után legyen az egy körön belül vagy több. Ha ez megvolt azután ugye pihi kör majd újból lesz 3 támadási lehetősége.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Én olyat, hogy itemes körvesztésnél a pihenő is fogy, ezer százalék, hogy nem mondtamCearso írta:öhhm.... Tachival, erről most őt kérdezd, hogy mért hoz ellentétes döntéseket.Shukaku írta:Kivel lett lebeszélve?
Témához: a pihenések gyakoriságának növelését én sem támogatom. Volt itt korábban egy olyan közbevetés, hogy így is furcsa, hogy suhintunk négyet-ötöt és elfáradunk, és ez teljesen igaz. Nekem, mint usernek, elég vacak erőnlétem van, de hogy mozdulni se tudnék azután, hogy párszor meglengetek egy kardot és közben teszek pár futólépést, hát kicsit irreális
A problémát én abban látom, hogy a harcok nagyon rövidek, és így nem tud kijönni a különbség kitartásban. A sebzés és a HP-nk aránya nem teszi lehetővé azt, hogy egy harc tíz-tizenöt körön keresztül menjen, hacsak kockát nem használunk és userektől/karakterektől függ. És ezzel így nincs is semmi gond, ha azt veszem, Kirito és Kuradeel, vagy éppen Kirito és Heathcliff első párbaja sem tartott másfél percnél tovább. A kitartásnak viszont hosszútávú hatása kéne legyen, így szimplán nem illik bele a PvP rendszerébe ebben a formában. Szvsz.
Ha változtatni kéne, én talán különféle debuffokat adnék gyorsaságra vagy találati esélyre, ha elfárad egy karakter, de ez csak egy nagyon vázlatos ötlet xD
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Na igen, nagyon hülyén néz ki, hogy pár másodperc után kifulladsz... >.< De ez a megoldás is tetszik, amit Miri mond, még ha vázlatos is. Meg a Yuichi féle sem rossz. De a leginkább a Mirika verziót támogatom... így tényleg lenne valós értelme a képzettségnek.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
És közben még egy dolog eszembe jutott. Fegyverkezelésnél és specnél érthető, miért függ az ellenfél értékétől a mi esélyünk egy-egy sikeres cselekvésre, de az nekem furának tűnik, hogy azért, mert az ellenfelednek jobb az erőnléte a tiédnél, nem bírsz annyit támadni, mint egy nálad alacsonyabb kitartású játékos/szörny ellen. Szóval talán a kitartás hatása az lehetne független a pontarányoktól. Talán. Igaz ennek megvan az a veszélye is, hogy lesznek fix értékek, amiket nem éri meg átlépni.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Példa: JK-nak van 15 kitartás pontja és egy támadás mondjuk 5 kitartást vesz el akkor petike 3-szor tud támadni egymás után legyen az egy körön belül vagy több. Ha ez megvolt azután ugye pihi kör majd újból lesz 3 támadási lehetősége.
Ez nekem nagyon tetszik. Tulajdonképpen teljesen jól leírja mit is jelent elfáradni majd visszanyerni az erődet, és így a gyorsival is balanszírozva lenne, mert nem kört nézünk, hanem támadást. Szerintem ez az eddigi legjobb és legkevésbé bonyolult ötlet.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Az egyetlen ami működne ezzel a módszerrel, hogy a támadás szintednek megfelelő (vagy szint/2) kitartáspontot vesz el, de akkor mindenki reklamálna, hogy minden 2. köre pihenő, mert más rendszerre pontozott. Bár több gondolkodást tehetne a rendszerbe... Meg a poti/méreghasználatot is elősegítené... hmm... egyre jobban tetszik a rendszer, szerintem bossokon is működne. (Plusz kevesebb munka lenne mindig figyelni, hogy most pihen-e az ürge.)
Na jó, ahogyan írom egyre jobb ötletnek tűnik, így szerintem ez nagyon, de nagyon jó lesz, csupán akkor a rendszert kell közösen kiagyalni, nehogy sírás-rívás legyen a vége.
Én arra gondoltam, hogy támadás szint/2 pontba kerül, képihasználat szintén szint/2, itemhasználat guild bankból szint*2 pont, itemhasználat inventoríból szintnyi pont, itemhasználat tasakból 1+szint/5 pont(lefelé kerekítve) pont, méregkenés pedig 2 pont fixen.
Na jó, ahogyan írom egyre jobb ötletnek tűnik, így szerintem ez nagyon, de nagyon jó lesz, csupán akkor a rendszert kell közösen kiagyalni, nehogy sírás-rívás legyen a vége.
Én arra gondoltam, hogy támadás szint/2 pontba kerül, képihasználat szintén szint/2, itemhasználat guild bankból szint*2 pont, itemhasználat inventoríból szintnyi pont, itemhasználat tasakból 1+szint/5 pont(lefelé kerekítve) pont, méregkenés pedig 2 pont fixen.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Sztem a szint/2 sok Nagyon! Így több pontot kéne rakni kitartásra, mint bármely más olyan statra amire a karik úgy amúgy nincsenek kihegyezve. Hina karinak viszonylag sok pontot tettem kitartásra az átlaghoz képest, és még ő sem tudna 1 körben egyszerre támadni és mellékcselekvést használni. Úgy kéne kiegyensúlyozni, hogy azért a 3-4. körös pihenők maradjanak (körönként 1 támadással és mellékcselekvéssel számolva), az még furább lenne ugyanis, hogy a karakter 1 suhintás után rögtön kifárad. Sőt, elveszítené eleve a többletköreit, plusz választania kéne hogy támad vagy képizik, ami a támadással egybekötött képiket eleve lehetetlenné tenné. Illetve én ugyanannyit vonnék le poti/kristály/méregért és képességhasználatért, ígyis lassan jobbak lesznek az itemek mint a képik, nem kéne mégjobban gyengíteni a jelentőségüket.
Szóval sztem ekkora erősítést nem kéne kapnia a kitartásnak, nem kell átesni a ló másik oldalára sem!
Szóval sztem ekkora erősítést nem kéne kapnia a kitartásnak, nem kell átesni a ló másik oldalára sem!
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Cseten volt ötletelés azóta, gyere fel és archívolj
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Kayaba új rendszere (nem fogok archivolni, annyi időm nincs, szóval az alapján ítélek, amit ide leírt) engem a lapozgatós kalandkönyvek rendszerére emlékeztet; és emiatt jobban is tetszik. Persze nem osztás-szorzás számolgatásával kéne ezt csinálni, hanem fix pontokkal, mint ezeknél is. Támadsz? Egy-két kitartáspontodba kerül. Iszol? Egy pont. Képességet használsz? Na, ez már kimerítőbb, legyen 3 vagy 5. Satöbbi.
És ha elfogy, lepihensz.
Ezzel még lehet is úgy variálni, hogy behozzuk a stratégia gondolatát. Gondolok erre úgy, hogy csak x pontot nyersz vissza a pihenéssel. Képizni akar a karakter, de egy pont híja már a Kitartása? Eldöntheti, hogy inkább támad, potizik, avagy lepihen, hogy a következő körben megpróbálhasson képizni. Ezen kívül új itemekre is lehet így szert tenni, amik kikerülik a pihenést és Kitartást töltenek vissza, avagy mérgek, amik elvesznek.
Hogy őszinte legyek, ez szerintem nem bonyolítás. Persze sokkal egyszerűbb csak kiszámolni, hogy x körönként pihenek, és le van tudva ez a pont, de szerintem egy fenti rendszer vagy hasonló sem túlzottan bonyolítás, ha úgy csináljuk meg, hogy ne kelljen még plusz fél órát számolgatással tölteni.
Meg hát a HP-t is szokta mindenki maga vezetni. Lehetne ezt is :3
Edit:
Még eszembe jutott olyasmi, hogy akár a felszerelés is befolyásolhatná a Kitartás használatának rendszerét, arra alapozva, hogy "kardot lendíteni könnyebb, mint pallost".
És ha elfogy, lepihensz.
Ezzel még lehet is úgy variálni, hogy behozzuk a stratégia gondolatát. Gondolok erre úgy, hogy csak x pontot nyersz vissza a pihenéssel. Képizni akar a karakter, de egy pont híja már a Kitartása? Eldöntheti, hogy inkább támad, potizik, avagy lepihen, hogy a következő körben megpróbálhasson képizni. Ezen kívül új itemekre is lehet így szert tenni, amik kikerülik a pihenést és Kitartást töltenek vissza, avagy mérgek, amik elvesznek.
Hogy őszinte legyek, ez szerintem nem bonyolítás. Persze sokkal egyszerűbb csak kiszámolni, hogy x körönként pihenek, és le van tudva ez a pont, de szerintem egy fenti rendszer vagy hasonló sem túlzottan bonyolítás, ha úgy csináljuk meg, hogy ne kelljen még plusz fél órát számolgatással tölteni.
Meg hát a HP-t is szokta mindenki maga vezetni. Lehetne ezt is :3
Edit:
Még eszembe jutott olyasmi, hogy akár a felszerelés is befolyásolhatná a Kitartás használatának rendszerét, arra alapozva, hogy "kardot lendíteni könnyebb, mint pallost".
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Na, akkor a következő lenne:
A kitartás pontjaid az élethez hasonlóan ötszöröződnek. Tehát pl.: 30 ráosztott ponttal 150 kitartás pontod lesz.
A pontfogyasztás a következő lenne (egyszer kell csak számolni őket, onnantól csak 10 szintenként):
Egy támadás egy szintnyi pontot fogyaszt.
Egy képességhasználat szint/2-nyi pontot fogyaszt. (Lefelé kerekítve törtszámnál.)
Egy potion/kristályhasználat 2 pontot fogyaszt, majd minden 10. szint elérésével +5-öt. Tehát 29-es szinten 12 pont, 30-ason 17.
Méregkenés 2 pontot fogyaszt, majd minden 10. szint elérésével +3-at. Tehát 29-es szinten 8 pont, 30-ason 11.
Egy teljes kör lepihenésével a pontjaid a maximumra mennek.
Egy többletkörnyi pihenéssel a pontjaid a felére töltenek. (Felfelé kerekítve. Fontos, hogy nem a felével egyenlő pont adódik hozzá, hanem fixen a felére töltenek. Tehát ha maradt 30 pontod és 100 a max. pontod, akkor többletkör lepihenéssel 50-re nőnek, nem 80-ra.)
A kitartás pontjaid az élethez hasonlóan ötszöröződnek. Tehát pl.: 30 ráosztott ponttal 150 kitartás pontod lesz.
A pontfogyasztás a következő lenne (egyszer kell csak számolni őket, onnantól csak 10 szintenként):
Egy támadás egy szintnyi pontot fogyaszt.
Egy képességhasználat szint/2-nyi pontot fogyaszt. (Lefelé kerekítve törtszámnál.)
Egy potion/kristályhasználat 2 pontot fogyaszt, majd minden 10. szint elérésével +5-öt. Tehát 29-es szinten 12 pont, 30-ason 17.
Méregkenés 2 pontot fogyaszt, majd minden 10. szint elérésével +3-at. Tehát 29-es szinten 8 pont, 30-ason 11.
Egy teljes kör lepihenésével a pontjaid a maximumra mennek.
Egy többletkörnyi pihenéssel a pontjaid a felére töltenek. (Felfelé kerekítve. Fontos, hogy nem a felével egyenlő pont adódik hozzá, hanem fixen a felére töltenek. Tehát ha maradt 30 pontod és 100 a max. pontod, akkor többletkör lepihenéssel 50-re nőnek, nem 80-ra.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Biztos olyan rendszert akarunk, amiben minden cselekvést másképp kell számolni? Így is sokaknak bonyolult a harcrendszer, rengeteg mindenre kell odafigyelni. Szerintem ez az ötlet nem játékosbarát, jobb lenne minél egyszerűbbre venni a figurát.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Egyetértek Tachival. Szerintem is minden cselekvés, legyen az támadás, poti vagy képi, ugyanannyit vegyen le a pontokból. Valamint ha eddig küzdelmekben a többletkörök nem befolyásolták a pihiszámlálót, én ezt ezután is megtartanám, tehát 1 nagykörben csak 1x menjen le támadásért pont, ha vannak többletköreid, akkor is.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
KA, egy gonosz tipp, 20 vagy 21. bosson teszteld ezt a kitartás változatot, aztán kiderül, hogy a gyorsasággal hogy forr össze. Kicsit számoltam utána, lesz olyan, amikor a karakter, csak nyáladzik Pl 19-esen Hinari 164-es gyorsasággal 36-os kitartással=36*5=180/39=4 támadás. 19-esen 8 támadást és 2 pihenőkört adott le ugyan ezen stat mellett.
Erre értettem, azt, hogy a karakter nem tud majd mit csinálni, ha kifogy. Esetleg lehet azzal játszadozni, hogy 5. támadását a 10-ből kitartás regenerációra tölti el, aztán még két támadás, regen és még két támadás. Ezzel ugyan visszatér 8-2-es támadás pihi arány. Csak ehhez kell, az hogy egy támadás alatt lehet többször is kitartást regenelni.
Erre értettem, azt, hogy a karakter nem tud majd mit csinálni, ha kifogy. Esetleg lehet azzal játszadozni, hogy 5. támadását a 10-ből kitartás regenerációra tölti el, aztán még két támadás, regen és még két támadás. Ezzel ugyan visszatér 8-2-es támadás pihi arány. Csak ehhez kell, az hogy egy támadás alatt lehet többször is kitartást regenelni.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Hinari írta:Egyetértek Tachival. Szerintem is minden cselekvés, legyen az támadás, poti vagy képi, ugyanannyit vegyen le a pontokból.
Ezzel én is egyetértek.
Hinari írta:Valamint ha eddig küzdelmekben a többletkörök nem befolyásolták a pihiszámlálót, én ezt ezután is megtartanám, tehát 1 nagykörben csak 1x menjen le támadásért pont, ha vannak többletköreid, akkor is.
Ezzel nem. Pont az lenne szerintem a lényege, hogy a két stat összefügg, ballanszolják egymást. Ha többször kell felemelned azt a kardot, az fárasztóbb, mintha csak egyszer kellene.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ha minden ugyanannyit von le akkor senki sem fog potizni/mérget kenni soha...
Akkor már inkább ki is szedem a kristályírást/poti és méregfőzést, mert minek is találjak ki potikat, ha soha senki sem használja őket.
Akkor már inkább ki is szedem a kristályírást/poti és méregfőzést, mert minek is találjak ki potikat, ha soha senki sem használja őket.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Ha minden ugyanannyit von le akkor senki sem fog potizni/mérget kenni soha...
Akkor már inkább ki is szedem a kristályírást/poti és méregfőzést, mert minek is találjak ki potikat, ha soha senki sem használja őket.
Nézd meg Shu adatlapját Kayaba Bácsi, hogy mennyire becsben tartja az ilyen itemeket. :3
A potik és kristályok meg a mérgek egyre hasznosabbak, ez észre lett véve akkor, amikor szabályozni kellett, hogy csatánként hányat lehet belőlük használni. Ha valaki nem használja, az buta.
Pusztán csak az a cél, hogy ne menjen el több idő a számolással mint a játékkal magával.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szerintem azzal nincs gond, hogy más a súlyozása a támadásnak és a mellékcselekvésnek, csak ha még a mellékcselekvések is különböznek, az felesleges túlbonyolítás.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Akkor támadás szintnyi, mellékcselekvés szint/2?
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Hát nekem a támadás kicsit sok ahogy így aktuális pontokkal számolgatok, többletkör nélkül minden 4.körben, 1 többletkörrel pedig minden 2.!körben kéne pihenni vagy nem támadni kétszer... az még mindig nem közelíti meg a mostani pihiket, és karinak azért elég sok pont van a kitartásán még az átlaghoz képest is. :/ Szal támadásnál ha nem is szint/2-re, de lejjebb kéne vinni szvsz.
Edit: vagy a többletkörös támadások kevesebb pontot használjanak fel.
Edit: vagy a többletkörös támadások kevesebb pontot használjanak fel.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Az új szisztémában pont az a trükk, hogy hiába magas a kitartásod másokhoz képest, az nem számít. A 39. szintedhez képest nem elég, ezért van csak 4-5 támadásod, míg nekem hasonló kitartással 6-7. Ha csökkented a számot, ez az arány akkor sem fog változni, maximum senki sem fog pihenni, mert mire elfáradsz, véget ér a harc.
Folyamatosan költened kell kitartásra, nem lesz az, mint most, hogy elég belőni egy nagyjából 20-25 pontos szintet ahhoz, hogy ne legyen gondod se a szörnyekkel, se a PvP-vel, miközben a többi képzettségnél nem ritkák a százas értékek sem. Százas kitartással most csak a pontjaidat pazarolod, ebben az új változatban viszont pihenés nélkül lehozhatsz egy harcot vele, lesz értelme azt is húzni.
Folyamatosan költened kell kitartásra, nem lesz az, mint most, hogy elég belőni egy nagyjából 20-25 pontos szintet ahhoz, hogy ne legyen gondod se a szörnyekkel, se a PvP-vel, miközben a többi képzettségnél nem ritkák a százas értékek sem. Százas kitartással most csak a pontjaidat pazarolod, ebben az új változatban viszont pihenés nélkül lehozhatsz egy harcot vele, lesz értelme azt is húzni.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
100-as értékek akkor vannak, ha valaki arra a statra hegyezi ki a pontozását. Ezzel konkrétan a gyorsaságra építő karakterek lesznek úgy ahogy van elértéktelenítve, nem fogja megérni a többletkör, és a gyorsaság stat lesz olyan helyzetben, mint most a kitartás.
Továbbra is azt mondom, hogy a többletkörök, amiket a jk a gyorsaságra tett rengeteg ponttal ért el, igenis bírjanak befolyásoló tényezővel a harcban, ahogy eddig is. Mert ezzel a rendszerrel nem balanszolva lesz, hanem a gyorsi kerül elég nagy hátrányba az összes többi stathoz képest.
Továbbra is azt mondom, hogy a többletkörök, amiket a jk a gyorsaságra tett rengeteg ponttal ért el, igenis bírjanak befolyásoló tényezővel a harcban, ahogy eddig is. Mert ezzel a rendszerrel nem balanszolva lesz, hanem a gyorsi kerül elég nagy hátrányba az összes többi stathoz képest.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
100-as szinten lesz különösen érdekes, 510 alap elosztható ponttal. Ott nekem úgy tűnik az "erő" kardforgató ér majd valamit. Tényleg a többlet körökkel kellene valamit kezdeni. Nem érné meg onnantól gyorsaságot növelő képességet használni, ami ugye ha plusz többletkört ad, már így is van rajta bőven sebzés csökkentés. Ezután meg azért sem volna érdemes használni, mert úgysem érünk vele semmit, használhatatlanná válik, hogy nem marad rá kitartás. Hacsak nem a fő stat innentől kitartás lesz.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kb. ugyanolyan szerepe lenne a többletkörnek mint eddig csupán a kitartásra is tenni kéne nem csak a gyorsaságra. Így az erő/fk/élet lejjebb csökkenne a kitartás érdekében a gyorsaságra építő karaktereknek, ennyi.
A többletkör, értem ezalatt, hogy körönként kétszer támadsz, vagy egyszer támadsz és visszatöltöd pontjaid felét pedig még így is messze jobb, mint akinek minden cselekvését rá kell pazarolnia a pihenésre. Igazából minden pont ugyanúgy működne, csak nem az lenne, hogy a kitartás 20-30 pont fölött fölös lenne, mert valami tudatalatti közmegegyezésből senki sem gondolja, hogy érdemes több pontot tenni rá.
Százas szinten 80 ponttal minden 4. támadás után pihnesz. Az 510-ből (+ egyéb megszerzett pontokból) ítélve ez messze jobb variáció (hiszen nem is nagy részét kéne rá tenni, főleg, hogy akkorra az itemek már rengeteg statot fognak adni, ezt se tessék elfelejteni!!) főleg a bossoknál, akiknek akkorra olyan kitartásuk lenne, hogy minden második körben pihenne mindenki kb. A jelenlegivel tehetnél rá 100 pontokat, hogy 3 körönként pihenhess...
A többletkör, értem ezalatt, hogy körönként kétszer támadsz, vagy egyszer támadsz és visszatöltöd pontjaid felét pedig még így is messze jobb, mint akinek minden cselekvését rá kell pazarolnia a pihenésre. Igazából minden pont ugyanúgy működne, csak nem az lenne, hogy a kitartás 20-30 pont fölött fölös lenne, mert valami tudatalatti közmegegyezésből senki sem gondolja, hogy érdemes több pontot tenni rá.
Százas szinten 80 ponttal minden 4. támadás után pihnesz. Az 510-ből (+ egyéb megszerzett pontokból) ítélve ez messze jobb variáció (hiszen nem is nagy részét kéne rá tenni, főleg, hogy akkorra az itemek már rengeteg statot fognak adni, ezt se tessék elfelejteni!!) főleg a bossoknál, akiknek akkorra olyan kitartásuk lenne, hogy minden második körben pihenne mindenki kb. A jelenlegivel tehetnél rá 100 pontokat, hogy 3 körönként pihenhess...
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
28 / 39 oldal • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 39
28 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.