Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Javaslatok

+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters

29 / 39 oldal Previous  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 39  Next

Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Ápr. 21 2015, 11:31

Nekem tetszik, szerintem működőképes. :3 És am egyetértek... Pl nekem elég csak annyira szinten tartanom a gyorsimat, hogy ne kétszerezzenek le, hogy ne szülessen belőle előnye a másik félnek.
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Ápr. 21 2015, 11:34

Azért azt szögezzük le, hogy ez csak akkor működik, ha sok harcot játszol, vagy valamilyen más módon belelátsz mások pontjaiba, hiszen a karik IC pontoznak. Razz

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Kedd Ápr. 21 2015, 11:38

Vagy kiszámolod, hogy pl aki gyorsaságra pontoz, annak X és Y szint között körülbelül Z pontja lehet gyorsin. Nem kell minden mögött feltétlenül metázást keresni.
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Ápr. 21 2015, 11:39

Ez az említett valamilyen más mód. Smile

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Hinari Kedd Ápr. 21 2015, 12:02


Ez a félszeres-másfélszeres-két és félszeres dolog nekem is tetszik. Smile
Eddig magasan az erő statnak volt a legtöbb értéke, most a kitartás jelentőségét is felhúztuk, FK ahogy előttem írták, minden körben érezteti a hatását, spec szintén (már amennyiben minden körben aktiválsz vmit és/vagy az ellenfeled aktivál/aktiválna), élet mindig fontos, gyorsi viszont japp, ezekhez képest le van maradva. Tehát támogatom az ötletet. Smile

_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue

Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.


Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Hayashi Yuichi Kedd Ápr. 21 2015, 12:14

Ehhez egy dolgot azért hozzá fűznék, ha gyorsaság módosító kepésségünk van, és azzal többlet kört nyerünk azon van egy elég erős sebzés debuff. Ha jól emlékszem 25-30%-ra viszi le (persze ennek már bele kell férnie a kitartás korlátba is). A szorzós dolog, viszont tetszik, mert ez eltörölhetné végre ezt az erős debuffot Smile Ergó az erő/irányítás buffok nincsenek gyengítve, ha már javaslat, én ezt tenném hozzá ezzel a gyorsaság szorzóival, a gyorsaságról lelehetne venni debuffot.

_________________
Adatlap

Spec:
[T4] Agni Hayashi Yuichi >> 8 tűzsebzés
Hayashi Yuichi
Hayashi Yuichi
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa

Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Kazuma Kedd Ápr. 21 2015, 12:15

Előttem már felsorolták az okokat -> támogatom. Smile

_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
Javaslatok - Page 29 Tumblr_m3w64cxZZc1qh97ajo1_500
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma
Kazuma
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...

Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Ápr. 21 2015, 12:17

Hayashi Yuichi írta:Ehhez egy dolgot azért hozzá fűznék, ha gyorsaság módosító kepésségünk van, és azzal többlet kört nyerünk azon van egy elég erős sebzés debuff. Ha jól emlékszem 25-30%-ra viszi le (persze ennek már bele kell férnie a kitartás korlátba is). A szorzós dolog, viszont tetszik, mert ez eltörölhetné végre ezt az erős debuffot Smile Ergó az erő/irányítás buffok nincsenek gyengítve, ha már javaslat, én ezt tenném hozzá ezzel a gyorsaság szorzóival, a gyorsaságról lelehetne venni debuffot.

Ööö... most erősítjük, és ennek hála vegyük le a debuffot? Ezt csak én nem értem? Suspect

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Hinari Kedd Ápr. 21 2015, 12:24


Sztem a sebzésdebuffot nem kell levenni róla, ha erősítve lesz, hiszen maga a félszeres értékek bevezetése már erősítés. És mivel minden körben van, így a sebzésdebuff abszolút jogos a képivel stb elért többletköröknél, ha a föntiek be lesznek vezetve. A fele sebzéssel indított támadásoknál (másfélszerezésnél) viszont erődebuff sem kell hogy legyen, illetve már maga a sebzésfelezés az. Sztem Yui erre gondolt, hogy ne legyen duplán gyengítve a félszerezésből kapott plusztámadás.

_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue

Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.


Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari
Hinari
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Kedd Ápr. 21 2015, 12:27

Hát szerintem ha képességből csinálod, és arra megy a debuff, akkor az az egész támadásra érvényes... bár ez függ a képi leírásától. Szóval szerintem ezt Kleincivel kellene megbeszélni, és igazítani a képit az új lehetőségekhez. Smile

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Hayashi Yuichi Kedd Ápr. 21 2015, 12:36

Pontosan Hinari leírására gondoltam, hiszen képesség aktiválással, lehet megszerzem a 2,5x-ös sebesség szorzót, amivel a sebzésem felének a negyedével sebzem már csak a védekezőt, tehát itt a 1-1-(0,5). Tehát a harmadik pici támadásra, ha hat a debuff, az az eredeti sebzés 12,5 %-a, míg debuff nélkül ez 50%.

_________________
Adatlap

Spec:
[T4] Agni Hayashi Yuichi >> 8 tűzsebzés
Hayashi Yuichi
Hayashi Yuichi
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa

Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Mirika Kedd Ápr. 21 2015, 13:25

Én félszeres támadás érték helyett inkább azt csinálnám, hogy minden második körben támadhat kettőt a másfélszer gyorsabb játékos. És akkor nincs a képességes probléma sem, ha jól értem a dolgot.
Mirika
Mirika
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Csüt. Ápr. 23 2015, 16:56

Tudom, hogy a játék arról szól, hogy meghalunk a nem ütjük le az összes bosst, de OOC ez nincs így. Javaslom, hogy ha sokaknak kellene még játékidő, akkor legyünk tekintettel egymásra, és várjuk be egymást. Ez egy játék elsődlegesen, for fun, és sokkal murisabb, ha nem azon kell agyalni, hogy hány lyukat kell utólag betömködni, mert nem volt idő kijátszani.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Pént. Ápr. 24 2015, 15:20

Igen, de így sosem értek a végére és aki 5 éven keresztül ugyanazon a szinten lesz meg fogja unni. Bár tenni fogok ellene, de azért mégiscsak haladjanak már a bossok... ha minden jelentéktelen kis boss után lesz kijátszás sosem jutunk egyről a kettőre. Mindig mindenkivel történik valami és ezeket nem a bossharcok rovására kéne kijátszani, mivel általában nem sok közük az egészhez. Azt teljesen megértem, ha amiatt kell többet várni, mert meghalt mindenki aztán új taktika kell, de az ilyet fölösleges elhúzásnak tartom és annak ellenére, hogy admin létemre fogalmam sincs pontosan mik is vannak kijátszva azon kívül, hogy Anat meghalt, amit már így is tökéletesen ki tudtatok játszani a 19-es bosson is, szerintem nem kötődnek a bosshoz.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Pént. Ápr. 24 2015, 15:33

Szophie minden játékossal, aki jön bossra, csinált egy külön játékot. Akár fórumon, akár privátban (ezeket élményekbe rakta). Ezen kívül nekem és Malcolmnak is volt egy játékom, ugyanúgy a bosshoz kapcsolódóan, aminek nemrég lett vége (picit gonoszkodunk majd). Meg nekem is fut még egy utolsó játékom, meg egyeztetés, de ehhez nekem is kell néhány nap, mert nem tudok vele készen lenni.
Szóval nagyon sok játék van ehhez a bosshoz kapcsolva. De mindegyik szépen, gyorsan halad. Szo már majdnem mindegyik bossos játékát befejezte, nekem is meglesz hamarosan... De azt a kis időt tényleg érdemes megvárni, így én is egy kis türelmet szeretnék kérni. Garantáltan olyan boss harc lesz a következő, ami emlékezetes lesz. És te is jól szórakozol majd, KA. :3
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Pént. Ápr. 24 2015, 15:38

Igazad van, végül is nem kötődik a bosshoz, hogy a szervező minden résztvevőt meglátogat, és meghívja őket, és megkérdezi, kinek mi az igénye a bossharcokkal kapcsolatban. Áhh, egyáltalán nem, és az a normális, hogy soha nem beszél senki senkivel, és minden vezető bunkómód csak üzenetben tájékoztatja a többieket.. Vagy úgy sem.. De ha nem így van, azt sem kell kijátszani soha..
Tényleg nem taktika. De nálam a játék nem is a taktikáról szól. Mert nem ez az oldal lényege, csak egy része az egésznek.
Szerintem nem a semmiért kértem időt. Szerintem nem a semmiért könyörgök minden áldott embernek minden áldott nap több hete, hogy írjon már nekem 2 sort az isten szerelmére.. De ezt már neked is ugyanúgy elmondtam, ahogy elmondtam mindenki másnak is. Nem fogom 80 oldalban elregélni minden alkalommal, amikor rád jön a türelmetlenség, hogy édes kicsi kedves adminunk, legyen szives várni még, mert Hinari épp vizsgázik, és nem ér rá, mert Ayani azóta sem írt, mert van, aki dolgozik, van, aki tanul, van aki csak úgy nem válaszolt még, akár fel is fordulhatok, akkor sem.. De nem baj, még van időm és kedvem magát is mosolyogva meghallgatni, és tűrni, hogy még rám mérges mindenki, az egyik azért, mert cseszegetem azzal, hogy írjon, a másik azért, mert még nem indul a harc...
Komolyan.. Ide én most dolgozni járok, vagy játszani? És ha játszani, akkor kérdem én, miért kell eltűrnöm mindezt? Érdekemben áll, hogy a szabadidőmben még értetlen és türelmetlen emberek bosszantsanak?

_________________
Javaslatok - Page 29 0510Javaslatok - Page 29 1110Javaslatok - Page 29 0310
Javaslatok - Page 29 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Chancery Pént. Ápr. 24 2015, 17:04

Én meg csak ülök itt a sarokban pironkodva, hogy el is feledkeztem a dologról, és Saya-val még nem sikerült játszanod... ninja
(De ha írsz neki, akkor sipp-supp lezavarhatjuk egyik délután, miután hazaértem munkából... vasárnaptól... mert szombaton lakáslátogatás lesz ninja  )

_________________
Színem: #993300, Álom: #999999, ferdén akkor, ha csak Chan hallja.
Chancery
Chancery
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Mayumi Pént. Ápr. 24 2015, 17:08

Javaslat:
Az jutott az eszembe, hogy ha már KA-nak is ennyire probléma az, hogy lassan haladnak a bossok, mi lenne ha minden X. boss-t levezényelgetnek/lejátszanak az njk-k, és akkor valamennyivel gyorsabban haladnának a szintek. Szerintem simán előfordulhat, hogy egy céh magának akarja a boss legyőzéséért járó dicsőséget ezért egymaga kivégzi azt, titokban, szóval még reális magyarázat is van a helyzetre.
Persze ezt sem túl gyakran mert annak sem lenne sok értelme ha hirtelenjében megnyílna 10 szint.
Mayumi
Mayumi
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 175
Join date : 2014. Oct. 30.

Karakterlap
Szint: 14
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Silver Pént. Ápr. 24 2015, 17:16

Amíg van olyan karakter, aki büszkeségét leli abban, hogy minden egyes bossharcon ott volt és túlélte, addig ezt nem támogatom Razz
Silver
Silver
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.

Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Pént. Ápr. 24 2015, 18:41

Kayaba Akihiko írta:Igen, de így sosem értek a végére és aki 5 éven keresztül ugyanazon a szinten lesz meg fogja unni...

...hogy admin létemre fogalmam sincs pontosan mik is vannak kijátszva azon kívül, hogy Anat meghalt, amit már így is tökéletesen ki tudtatok játszani a 19-es bosson is...

Kariilag akarnak sokan a végére érni, nem useresen. Pont ezért kell kijátszani, és nem így OOC belenyúlni. Ha megállunk az ötvenes szinten, akkor majd megállunk. Szerintem useresen nagyon kevesen játszanak azért, hogy húúú növeltem egy számot a kis képecském alatt, mekkora menő vagyok. A karik mehetnek a szintért, nekik meg ez majd nagyobb motiváció lesz arra, hogy hajrázzanak. És sokan nem bossolnak, és számukra is meghalt Anat, ők pedig nem tudták kijátszani, sőt, mivel ment a viadal, pláne nem tudták kijátszani. Szerepjátékos oldal, nem szintnövelős. Arra itt van ez. Nem hiszem, hogy a szerepjátékosok közül bárki unná azt, hogy van ideje szerepjátszani...

Silver írta:Amíg van olyan karakter, aki büszkeségét leli abban, hogy minden egyes bossharcon ott volt és túlélte, addig ezt nem támogatom Razz

Egyrészt, másrészt meg továbbra sem tudsz rá Shu magyarázatán kívül "értelmes" magyarázatot adni, hogy miért most, és eddig miért nem. Vagy arra sem, hogy miért nem megy oda Hina, és kever le két pofont Yoshinak azért, hogy ha ilyen ügyesek vagytok, mire vártatok két évet... mármint a halálfélelmen kívül. És ha a Sayonara elkezdi sorba ütni a bossokat, és mondjuk ugranak tíz szintet, hogy haladjunk, akkor egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányan lehetnek majd ott a harmincas bosson.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Kazuma Pént. Ápr. 24 2015, 18:50

Még hozzátenném, hogy Kazu sem véletlenül maradt ki a 19-20. bossból. Az amit elküldtem neked (KA) a 19. boss előtt és Anat halála után játszódik. Képzelheted, hogy akkor miért nem mentem. Ugyanis fogalmam sincs, hol fog még tartani Kazu a 20. boss idejére, és ez nem csak az én időrendemet kavarta meg nagy mértékben...

_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
Javaslatok - Page 29 Tumblr_m3w64cxZZc1qh97ajo1_500
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma
Kazuma
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...

Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Szophie Pént. Ápr. 24 2015, 19:57

*Jelentkezik az abszolút összekavarodott időrendek egyik tulajdonosaként* \o Van olyan játékom, ami nálam február végre van téve, míg másnál január eleje. És ez a Zus ismi is elvileg boss előtt van, de a bossos ismiket már lejátszottam, tehát én már csak boss utánra tudom tenni, míg Zunál pont Anat halál utáni napon van. Más szóval: mintha két kari tök más idősíkon élne.xD

_________________
Javaslatok - Page 29 0510Javaslatok - Page 29 1110Javaslatok - Page 29 0310
Javaslatok - Page 29 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Asuka Pént. Ápr. 24 2015, 23:27

Más témával kapcsolatban írok. >.<
Sokszor van abból probléma, hogy nincs elég játéktér. Rengeteg szintünk van, rengeteg lehetőséggel, ehhez képest nem mindig egyszerű olyan területet találni, ahol nincs éppen futó, aktív játék. Szerintem sokakkal előfordult már, hogy elkezdtek játszani valahol, ahová utoljára 1,5 hónapja jött post, de aztán megkérték őket, hogy vigyék máshová a játékukat, mert nincs helyük.
Ez belső terekre és külsőkre egyaránt igaz. A külsőknél az a baj, hogy pár kivételtől eltekintve csak #2 Mező, meg #5 Erdő a helyszínleírás, és körülbelül ennyit tudni az egészről. Még egy erdő, még egy liget, meg hasonlók.
Aztán, a belső terek. Van egy-két város, ahol több a lehetőség, de már unalmas még egy fogadót látni. Némelyik városban rengeteg potenciál lenne, még sincsen ott elegendő topic.
Különösen a magasabb szinteken igaz ez... a Kezdetek Városában, és az 1. szinten rengeteg a topic, és azért van ott még mindig a legtöbb játék. Nyilván ebben benne van az is, hogy sok az 1. szintű, nem kiképzős, akivel nem mehetsz fel a 12. szintre szafarizni. De pl a Kezdetek Városa dúskál a kismillió helyszíntől, fogadóktól, növényházaktól, terektől, satöbbi.
Szóval indítványozok egy olyan topicot a kibeszélős topicoknál, ahol lehet helyszín ötleteket berakni. Szerintem rengeteg kreatív emberke játszik itt, akik ki tudnak találni új helyszíneket. A kihasználtságtól én nem tartok, elég ritka az, ha egy helyszínre régóta nem érkezett új hozzászólás. :3
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Szomb. Ápr. 25 2015, 04:56

Asuka írta:Dolgok.

Tessék, lássék. Smile

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Shukaku Csüt. Ápr. 30 2015, 09:54

Újabb brainstormingból, újabb ötlet. Egyszer már javasoltunk Csabival a bosson ismét felmerülő kérdésre megoldást, most íme egy újabb, még több kútfőből.

Továbbra sem tudunk magyarázatot adni arra, hogy miért nem lépnek fel a játékosok a bűnözés ellen. Ezzel a bűnüldöző céh válik a legjobban támadhatóvá, és a karim támadja is őket. Bár Hina próbálkozik azzal, hogy az élményeiben összefogdos embereket, ám ezek a bűnözők semmilyen hatással nincsenek a világra, senki nem is tud róluk, akik pedig vannak, azokat elvileg nem lehet megfogni... már amelyiket. Eleve azt sem tudjuk, hogy a JL tagok közül hányan gondolják komolyan, hogy ők rendet akarnak fenntartani. Ahogy legutóbb is felmerült, a küldiknek már van hatása a világra. Nincs elég láthatóan működő NJK bűnöző, akiket elkaphatnának. Ha egy bűnüldöző céh küldi keretében fogna el bűnözőket, akik valódi kárt is okoznak IC, az megjelenhetne az újságban, meg ilyesmi. Javaslom, hogy félévente lehessen egy közös, a titulushoz illő céhküldit játszani, legalább a tagok felének részvételével. Azt Mirikáék bebizonyították, hogy ha valaki akarja csinálni a céhküldit, akkor tudja csinálni. Ez a küldi, mivel ennek folyományán "tarthatná meg" a titulust a céh, nem foglalna helyet, ám a jutalma is csekélyebb lenne, lévén a játékélmény miatt hívnánk életre. Azt még mindig nem tudom, hogy hogyan magyarázzátok meg, hogy miért nem léptek fel az JK gonoszok ellen, de ezzel lehetne tompítani a konfliktust.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Javaslatok - Page 29 Empty Re: Javaslatok

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

29 / 39 oldal Previous  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 39  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.