Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
28 / 39 oldal
28 / 39 oldal • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 39
Re: Javaslatok
Hinari írta:Egyetértek Tachival. Szerintem is minden cselekvés, legyen az támadás, poti vagy képi, ugyanannyit vegyen le a pontokból.
Ezzel én is egyetértek.
Hinari írta:Valamint ha eddig küzdelmekben a többletkörök nem befolyásolták a pihiszámlálót, én ezt ezután is megtartanám, tehát 1 nagykörben csak 1x menjen le támadásért pont, ha vannak többletköreid, akkor is.
Ezzel nem. Pont az lenne szerintem a lényege, hogy a két stat összefügg, ballanszolják egymást. Ha többször kell felemelned azt a kardot, az fárasztóbb, mintha csak egyszer kellene.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ha minden ugyanannyit von le akkor senki sem fog potizni/mérget kenni soha...
Akkor már inkább ki is szedem a kristályírást/poti és méregfőzést, mert minek is találjak ki potikat, ha soha senki sem használja őket.
Akkor már inkább ki is szedem a kristályírást/poti és méregfőzést, mert minek is találjak ki potikat, ha soha senki sem használja őket.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:Ha minden ugyanannyit von le akkor senki sem fog potizni/mérget kenni soha...
Akkor már inkább ki is szedem a kristályírást/poti és méregfőzést, mert minek is találjak ki potikat, ha soha senki sem használja őket.
Nézd meg Shu adatlapját Kayaba Bácsi, hogy mennyire becsben tartja az ilyen itemeket. :3
A potik és kristályok meg a mérgek egyre hasznosabbak, ez észre lett véve akkor, amikor szabályozni kellett, hogy csatánként hányat lehet belőlük használni. Ha valaki nem használja, az buta.
Pusztán csak az a cél, hogy ne menjen el több idő a számolással mint a játékkal magával.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szerintem azzal nincs gond, hogy más a súlyozása a támadásnak és a mellékcselekvésnek, csak ha még a mellékcselekvések is különböznek, az felesleges túlbonyolítás.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Akkor támadás szintnyi, mellékcselekvés szint/2?
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Hát nekem a támadás kicsit sok ahogy így aktuális pontokkal számolgatok, többletkör nélkül minden 4.körben, 1 többletkörrel pedig minden 2.!körben kéne pihenni vagy nem támadni kétszer... az még mindig nem közelíti meg a mostani pihiket, és karinak azért elég sok pont van a kitartásán még az átlaghoz képest is. :/ Szal támadásnál ha nem is szint/2-re, de lejjebb kéne vinni szvsz.
Edit: vagy a többletkörös támadások kevesebb pontot használjanak fel.
Edit: vagy a többletkörös támadások kevesebb pontot használjanak fel.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Az új szisztémában pont az a trükk, hogy hiába magas a kitartásod másokhoz képest, az nem számít. A 39. szintedhez képest nem elég, ezért van csak 4-5 támadásod, míg nekem hasonló kitartással 6-7. Ha csökkented a számot, ez az arány akkor sem fog változni, maximum senki sem fog pihenni, mert mire elfáradsz, véget ér a harc.
Folyamatosan költened kell kitartásra, nem lesz az, mint most, hogy elég belőni egy nagyjából 20-25 pontos szintet ahhoz, hogy ne legyen gondod se a szörnyekkel, se a PvP-vel, miközben a többi képzettségnél nem ritkák a százas értékek sem. Százas kitartással most csak a pontjaidat pazarolod, ebben az új változatban viszont pihenés nélkül lehozhatsz egy harcot vele, lesz értelme azt is húzni.
Folyamatosan költened kell kitartásra, nem lesz az, mint most, hogy elég belőni egy nagyjából 20-25 pontos szintet ahhoz, hogy ne legyen gondod se a szörnyekkel, se a PvP-vel, miközben a többi képzettségnél nem ritkák a százas értékek sem. Százas kitartással most csak a pontjaidat pazarolod, ebben az új változatban viszont pihenés nélkül lehozhatsz egy harcot vele, lesz értelme azt is húzni.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
100-as értékek akkor vannak, ha valaki arra a statra hegyezi ki a pontozását. Ezzel konkrétan a gyorsaságra építő karakterek lesznek úgy ahogy van elértéktelenítve, nem fogja megérni a többletkör, és a gyorsaság stat lesz olyan helyzetben, mint most a kitartás.
Továbbra is azt mondom, hogy a többletkörök, amiket a jk a gyorsaságra tett rengeteg ponttal ért el, igenis bírjanak befolyásoló tényezővel a harcban, ahogy eddig is. Mert ezzel a rendszerrel nem balanszolva lesz, hanem a gyorsi kerül elég nagy hátrányba az összes többi stathoz képest.
Továbbra is azt mondom, hogy a többletkörök, amiket a jk a gyorsaságra tett rengeteg ponttal ért el, igenis bírjanak befolyásoló tényezővel a harcban, ahogy eddig is. Mert ezzel a rendszerrel nem balanszolva lesz, hanem a gyorsi kerül elég nagy hátrányba az összes többi stathoz képest.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
100-as szinten lesz különösen érdekes, 510 alap elosztható ponttal. Ott nekem úgy tűnik az "erő" kardforgató ér majd valamit. Tényleg a többlet körökkel kellene valamit kezdeni. Nem érné meg onnantól gyorsaságot növelő képességet használni, ami ugye ha plusz többletkört ad, már így is van rajta bőven sebzés csökkentés. Ezután meg azért sem volna érdemes használni, mert úgysem érünk vele semmit, használhatatlanná válik, hogy nem marad rá kitartás. Hacsak nem a fő stat innentől kitartás lesz.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kb. ugyanolyan szerepe lenne a többletkörnek mint eddig csupán a kitartásra is tenni kéne nem csak a gyorsaságra. Így az erő/fk/élet lejjebb csökkenne a kitartás érdekében a gyorsaságra építő karaktereknek, ennyi.
A többletkör, értem ezalatt, hogy körönként kétszer támadsz, vagy egyszer támadsz és visszatöltöd pontjaid felét pedig még így is messze jobb, mint akinek minden cselekvését rá kell pazarolnia a pihenésre. Igazából minden pont ugyanúgy működne, csak nem az lenne, hogy a kitartás 20-30 pont fölött fölös lenne, mert valami tudatalatti közmegegyezésből senki sem gondolja, hogy érdemes több pontot tenni rá.
Százas szinten 80 ponttal minden 4. támadás után pihnesz. Az 510-ből (+ egyéb megszerzett pontokból) ítélve ez messze jobb variáció (hiszen nem is nagy részét kéne rá tenni, főleg, hogy akkorra az itemek már rengeteg statot fognak adni, ezt se tessék elfelejteni!!) főleg a bossoknál, akiknek akkorra olyan kitartásuk lenne, hogy minden második körben pihenne mindenki kb. A jelenlegivel tehetnél rá 100 pontokat, hogy 3 körönként pihenhess...
A többletkör, értem ezalatt, hogy körönként kétszer támadsz, vagy egyszer támadsz és visszatöltöd pontjaid felét pedig még így is messze jobb, mint akinek minden cselekvését rá kell pazarolnia a pihenésre. Igazából minden pont ugyanúgy működne, csak nem az lenne, hogy a kitartás 20-30 pont fölött fölös lenne, mert valami tudatalatti közmegegyezésből senki sem gondolja, hogy érdemes több pontot tenni rá.
Százas szinten 80 ponttal minden 4. támadás után pihnesz. Az 510-ből (+ egyéb megszerzett pontokból) ítélve ez messze jobb variáció (hiszen nem is nagy részét kéne rá tenni, főleg, hogy akkorra az itemek már rengeteg statot fognak adni, ezt se tessék elfelejteni!!) főleg a bossoknál, akiknek akkorra olyan kitartásuk lenne, hogy minden második körben pihenne mindenki kb. A jelenlegivel tehetnél rá 100 pontokat, hogy 3 körönként pihenhess...
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Hali!
Elég érdekes téma, így némileg a bonyolítás kedvéért bele kívánok szólni. Szóval Stamina vagy Endurance rendszere akar itt létrejönni, ami jelen állás szerint Kitartás*5. Ha igazán reálisak akarunk lenni, akkor nem minden kasztra igaz ez szorzó. Például egy harcművésznek vagy harcosnak lehetne nagyobb szorzó, mint például egy állatidomárnak vagy árnyharcosnak.
Elég érdekes téma, így némileg a bonyolítás kedvéért bele kívánok szólni. Szóval Stamina vagy Endurance rendszere akar itt létrejönni, ami jelen állás szerint Kitartás*5. Ha igazán reálisak akarunk lenni, akkor nem minden kasztra igaz ez szorzó. Például egy harcművésznek vagy harcosnak lehetne nagyobb szorzó, mint például egy állatidomárnak vagy árnyharcosnak.
_________________
" Én egy fekete rózsa vagyok. Szép, de sötétségem veszélyes. "
Kemila- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 58
Join date : 2015. Apr. 05.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Na jönnék egy kicsit megzavarni a nyugalmat.
Nekem az lenne a javaslatom, hogy a mostani küzdelmekben egymáshoz viszonyított pont arányokat (kisebb, nagyobb, fele, dupla) helyett fix pontok különbségek szerint számoljuk. Pl: többletkört akkor kapunk ha mondjuk 20-30-40 ponttal több a gyorsink vagy ugyanez fk-nál.
Szerintem így ha nem is sokkal de jobban lehetne specializálni a karakterek egy adott statra úgy, hogy annak pvp-ben is nagyobb hatása legyen és ne kelljen 10 meg 20 szintes különbségeknek lennie ahhoz, hogy ez érződjön.
Nekem az lenne a javaslatom, hogy a mostani küzdelmekben egymáshoz viszonyított pont arányokat (kisebb, nagyobb, fele, dupla) helyett fix pontok különbségek szerint számoljuk. Pl: többletkört akkor kapunk ha mondjuk 20-30-40 ponttal több a gyorsink vagy ugyanez fk-nál.
Szerintem így ha nem is sokkal de jobban lehetne specializálni a karakterek egy adott statra úgy, hogy annak pvp-ben is nagyobb hatása legyen és ne kelljen 10 meg 20 szintes különbségeknek lennie ahhoz, hogy ez érződjön.
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kurokawa Yuuki írta:Szerintem így ha nem is sokkal de jobban lehetne specializálni a karakterek egy adott statra...
Nem azért változott most a kitartás rendszer, hogy megelőzzük ezt? Szerintem pont az a jó, hogy ha specializálódni akarsz, az igenis azt jelenti, hogy nagyon sok pontot kell raknod arra a statra, és a többiben hátrányban leszel, mert oda nem jut. Ha mindig csak húsz pont különbséget kellene tartani, akkor ez nem ütközne ki ilyen erőteljesen.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem véletlen írtam több példa értéket és nem csak húszat -_-
Kurokawa Yuuki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 712
Join date : 2015. Apr. 03.
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Brainstorming
Kurokawa Yuuki : jó de pvp-be speciel nem tudod olyan mértékben kihasználni a gyorsaságodat,
Shukaku : Miért nem?
Kurokawa Yuuki : elég csak felének lenni és már semmi előnnyel nem jár és túl nagy sebzés és pontositás csökkenés kell ahhoz, hogy kétszer támadhass ami viszont összértékben nem éri meg
Kurokawa Yuuki : azért mert még mondjuk ha az fk-d nagyobb az minden körre ad annyi bónuszt, hogy kisebb eséllyel találnak el
Kurokawa Yuuki : még ha a gyorsi nagyobb annyi az előnyöd hogy te kezdesz ami nem mindig előny
Shukaku : egyébként ezzel egyetértek
Shukaku : minden statot ugyanúgy jutalmaznék
Shukaku : tehát ha az egyik kap abból, hogy csak nagyobb, akkor a másik is kapjon
Shukaku : de nem hiszem, hogy ez a módszer lenne a megfelelő
Kazuma : ezzel én is egyet tudok érteni
Kazuma : mármint Shuval
Kurokawa Yuuki : ott van a legjobb példa az Asu kt ami végett végre rá is vettem magam, hogy írjak javaslatoka (régóta volt ez már a fejemben) egy pont hiján dupla a gyorsim de nem ad semmi előny még neki elég csak a nagy sebzésre támaszkodnia
Kazuma : a fix értékek nem oldják meg a dolgot de az sem az igazi hogy gyorsira sokkal többet kell áldozni ahhoz hogy érezhető hatása legyen
Shukaku : egyébként van megoldás
Shukaku : betesszük a feles értéket
Shukaku : ha másfélszer gyorsabb vagy, támadhatsz még fél sebzéssel
Kazuma : mm
Shukaku : volt arra időd, hogy megüsd kardlappal
Shukaku : ilyesmi
Shukaku : sokkal egyszerűbb mint amit te vetettél fel
Kazuma : vagy kapsz egy plusz mellékcselekvést
Shukaku : ráadásul ezt csináltuk is Anattal és működött
Shukaku : ezt be is dobom javaslatokba :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nekem tetszik, szerintem működőképes. :3 És am egyetértek... Pl nekem elég csak annyira szinten tartanom a gyorsimat, hogy ne kétszerezzenek le, hogy ne szülessen belőle előnye a másik félnek.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Azért azt szögezzük le, hogy ez csak akkor működik, ha sok harcot játszol, vagy valamilyen más módon belelátsz mások pontjaiba, hiszen a karik IC pontoznak.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Vagy kiszámolod, hogy pl aki gyorsaságra pontoz, annak X és Y szint között körülbelül Z pontja lehet gyorsin. Nem kell minden mögött feltétlenül metázást keresni.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Ez az említett valamilyen más mód.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ez a félszeres-másfélszeres-két és félszeres dolog nekem is tetszik.
Eddig magasan az erő statnak volt a legtöbb értéke, most a kitartás jelentőségét is felhúztuk, FK ahogy előttem írták, minden körben érezteti a hatását, spec szintén (már amennyiben minden körben aktiválsz vmit és/vagy az ellenfeled aktivál/aktiválna), élet mindig fontos, gyorsi viszont japp, ezekhez képest le van maradva. Tehát támogatom az ötletet.
Eddig magasan az erő statnak volt a legtöbb értéke, most a kitartás jelentőségét is felhúztuk, FK ahogy előttem írták, minden körben érezteti a hatását, spec szintén (már amennyiben minden körben aktiválsz vmit és/vagy az ellenfeled aktivál/aktiválna), élet mindig fontos, gyorsi viszont japp, ezekhez képest le van maradva. Tehát támogatom az ötletet.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ehhez egy dolgot azért hozzá fűznék, ha gyorsaság módosító kepésségünk van, és azzal többlet kört nyerünk azon van egy elég erős sebzés debuff. Ha jól emlékszem 25-30%-ra viszi le (persze ennek már bele kell férnie a kitartás korlátba is). A szorzós dolog, viszont tetszik, mert ez eltörölhetné végre ezt az erős debuffot Ergó az erő/irányítás buffok nincsenek gyengítve, ha már javaslat, én ezt tenném hozzá ezzel a gyorsaság szorzóival, a gyorsaságról lelehetne venni debuffot.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Előttem már felsorolták az okokat -> támogatom.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Hayashi Yuichi írta:Ehhez egy dolgot azért hozzá fűznék, ha gyorsaság módosító kepésségünk van, és azzal többlet kört nyerünk azon van egy elég erős sebzés debuff. Ha jól emlékszem 25-30%-ra viszi le (persze ennek már bele kell férnie a kitartás korlátba is). A szorzós dolog, viszont tetszik, mert ez eltörölhetné végre ezt az erős debuffot Ergó az erő/irányítás buffok nincsenek gyengítve, ha már javaslat, én ezt tenném hozzá ezzel a gyorsaság szorzóival, a gyorsaságról lelehetne venni debuffot.
Ööö... most erősítjük, és ennek hála vegyük le a debuffot? Ezt csak én nem értem?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Sztem a sebzésdebuffot nem kell levenni róla, ha erősítve lesz, hiszen maga a félszeres értékek bevezetése már erősítés. És mivel minden körben van, így a sebzésdebuff abszolút jogos a képivel stb elért többletköröknél, ha a föntiek be lesznek vezetve. A fele sebzéssel indított támadásoknál (másfélszerezésnél) viszont erődebuff sem kell hogy legyen, illetve már maga a sebzésfelezés az. Sztem Yui erre gondolt, hogy ne legyen duplán gyengítve a félszerezésből kapott plusztámadás.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Hát szerintem ha képességből csinálod, és arra megy a debuff, akkor az az egész támadásra érvényes... bár ez függ a képi leírásától. Szóval szerintem ezt Kleincivel kellene megbeszélni, és igazítani a képit az új lehetőségekhez.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
28 / 39 oldal • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 39
28 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.