Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
26 / 39 oldal
26 / 39 oldal • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 39
Re: Javaslatok
Edit: közbe rávilagitottak hogy repülö peteknél szívás.
A hozzászólást Suzume összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Márc. 04 2015, 15:26-kor.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Suzume írta:És ha fordítva lenne?
Bár már megválaszoltam a kérdést chaten, hogy a többiek is lássák:
A repülő peteknek az íjászokon kívül senki mástól nem kellene tartaniuk, ha az idomárnak legalább egy kis erőpontja van.
Szerintem hagyjuk meg a mostani rendszert, és próbáljunk belőle minél többet kihozni játékkal.
A repülő peteknek az íjászokon kívül senki mástól nem kellene tartaniuk, ha az idomárnak legalább egy kis erőpontja van.
Szerintem hagyjuk meg a mostani rendszert, és próbáljunk belőle minél többet kihozni játékkal.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Igazából ezzel csak azt szeretném elérni, hogy ne lehessen kihasználni azt, hogy az idomár kivonja magát a harcból valamilyen módon a pettel meg ugye nem lehet mit kezdeni mert nem támadható.
Igazából ezért kell a változtatás. Nem jó a mostani rendszer, mert ezt a bugját könnyű kihasználni. Szóval én mindenképpen a változtatásra "szavazok", már amennyire annak számít.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Asuka írta:Igazából ezzel csak azt szeretném elérni, hogy ne lehessen kihasználni azt, hogy az idomár kivonja magát a harcból valamilyen módon a pettel meg ugye nem lehet mit kezdeni mert nem támadható.
Igazából ezért kell a változtatás. Nem jó a mostani rendszer, mert ezt a bugját könnyű kihasználni. Szóval én mindenképpen a változtatásra "szavazok", már amennyire annak számít.
Szerintem nagyon nehéz kihasználni, hiszen ahogy az egyik félnek, úgy a másik félnek is rengeteg lehetősége van. Egyedül az Aréna terepkialakításában lehet biztosra menni, de mivel azt OOC is közös megegyezéssel kell megtervezni, így kilőve.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Namost...
Előzőleg is azért volt a változtatás, mert nagyon gáz volt az idomárok számára, hogy nekik elsősorban a pet a fegyver, és ha azt kiejtik, akkor jóformán már vége is a csatának, hacsak nincs bazinagy szerencséje
Abból a logikából változtattunk, hogy a többi kaszt fegyverét sem lehet széttörni, nincs tartóságuk, hanem örökéletűek, plusz csak a harcművész használhat szinte mindent - ezen a téren is az íjász még mindig védve van.
És most meg megint megy a rinya, hogy jaj, kérjük vissza a régit? Nem értelek titeket, komolyan Rendben, reseteljetek felőlem, mert nekem van annyi kreativitásom és képzelőerőm, hogy mindkettőben helyt álljak, de akkor viszont legyen a többi kaszt fegyverének is valami tartóssága vagy ilyesmi, hogy ki lehessen ütni azt is. Akár az idomár-pluszfegyvernek is, mármint annak a kis vacak szirszar akárminek, ami általában fegyvernek van nevezve
Előzőleg is azért volt a változtatás, mert nagyon gáz volt az idomárok számára, hogy nekik elsősorban a pet a fegyver, és ha azt kiejtik, akkor jóformán már vége is a csatának, hacsak nincs bazinagy szerencséje
Abból a logikából változtattunk, hogy a többi kaszt fegyverét sem lehet széttörni, nincs tartóságuk, hanem örökéletűek, plusz csak a harcművész használhat szinte mindent - ezen a téren is az íjász még mindig védve van.
És most meg megint megy a rinya, hogy jaj, kérjük vissza a régit? Nem értelek titeket, komolyan Rendben, reseteljetek felőlem, mert nekem van annyi kreativitásom és képzelőerőm, hogy mindkettőben helyt álljak, de akkor viszont legyen a többi kaszt fegyverének is valami tartóssága vagy ilyesmi, hogy ki lehessen ütni azt is. Akár az idomár-pluszfegyvernek is, mármint annak a kis vacak szirszar akárminek, ami általában fegyvernek van nevezve
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Megoldási javaslat: Legyen x méter, aminél messzebb az idomár nem mehet a petjétől párbaj felkérés esetén.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Szophie írta:Megoldási javaslat: Legyen x méter, aminél messzebb az idomár nem mehet a petjétől párbaj felkérés esetén.
Mintha ezt én mindig is így játszottam volna.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Malcolm- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 261
Join date : 2014. Nov. 27.
Karakterlap
Szint: 41
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Nein! \o/
Amúgy, - hogy valamit hozzá is tegyek - nekem se a régi, se a mostani rendszer nem jön be. (és ezzel elintéztem, hogy a torkomnak ugorjatok XP)
Én helytelennek tartom azt az érvelést, hogy a pet az idomár fegyvere. Nem. Melyik fegyver tud önállóan gondolkozni, kommunikálni, képességeket használni, érezni stb.? (Tudom-tudom Katana ) Így aztán szerintem nehéz csupán fegyverként nézni rájuk és az idomárt meg a fegyver forgatójának tekinteni.
Na, de hogy a kritika után, valami megoldásszerűség is szerepeljen és ne dobáljon senki, hogy csak kritizálni tudok.
Én gondolatban abból a képből indultam ki, hogy az idomár gyenge, hiszen azért idomár, mert a petet tanítja be harcolni maga helyett. Amolyan pokemon szerűen. Szóval...
Én úgy osztanám meg a dolgot, hogy a pet és az idomár is teljes életet kap viszont a páncélt csak a pet kapja meg. A sebzés és egyéb pontok maradnak úgy, ahogy a mostani rendszerben vannak. Így a pet lesz az erősebb több értelemben is A mérgek/potik/képességek hatásai szintén megoszlanak (aki kapja marja). Hátrány, hogy így az idomár sebzéstűrése csökken az összes sebzéstűrés viszont közel kétszeres lesz (páncélt is számolva). Ezek enyhítéséhez arra gondoltam, hogy a pet külön cselekvés feláldozása nélkül switchelhetné az idomárt, (ha nincs semmi ami akadályozná pl.: távolság, paralízis stb.) de fordítva nem. Az ellenfél így választhat, hogy kit támad, de persze így a petet lesz célszerű támadni, ami szerintem nem is gond, viszont így az idomár sem sebezhetetlen, csupán nehezebb elcsípni, ha védi a pet. Egy szabályos - kihívásos - párbajnál elég ha az egyikük élete csökken az adott értékre (0/fél/egy találatos).
Röviden:
- idomár gyengébb
+ pet mellett viszont nehéz támadni
+ pet harcértéke kb egy másik kasztból való játékoséval vetekszik
Végső soron, ez lenne a javaslatom. Tisztában vagyok vele, hogy nem tökéletes a javaslatom, de ha kis foltozással is, számomra életképesnek tűnik. Várok minden észrevételt az ötlettel kapcsolatban, vagy bármilyen jobb megoldást.
Amúgy, - hogy valamit hozzá is tegyek - nekem se a régi, se a mostani rendszer nem jön be. (és ezzel elintéztem, hogy a torkomnak ugorjatok XP)
Én helytelennek tartom azt az érvelést, hogy a pet az idomár fegyvere. Nem. Melyik fegyver tud önállóan gondolkozni, kommunikálni, képességeket használni, érezni stb.? (Tudom-tudom Katana ) Így aztán szerintem nehéz csupán fegyverként nézni rájuk és az idomárt meg a fegyver forgatójának tekinteni.
Ezzel a mondattal nagyon egyet tudok érteni. Plusz, ha mindenképp tárgyiasítani akarjuk a petet, akkor inkább a lovaghoz hasonlítanám a fejemben élő kép alapján fegyver és pajzs. A korábbi rendszerben pl. elég hülyén nézett ki szerintem, hogy jön a nagy erős pet, ami két legyintéstől alulról szagolja a pixelibolyát, míg a gyenge kis idomárt, fél napon át kell püfölni, hogy leszedd a kétszeres életét és a páncélját is (egy kis sztereotipizálás). Asszem talán az animében is, meg logikusan átgondolva is, inkább az ellenkezője lenne logikus. Persze az megint elég kellemetlen lehet, ha az idomár meghal két legyintéstől és game over .Asuka írta:És az meg nagyon hülyén néz ki, hogy a hátadnak ugrik egy vérengző vadállat, de nem támadhatod vissza, ehelyett egy ártalmatlan idomárt kell csapkodnod.
Na, de hogy a kritika után, valami megoldásszerűség is szerepeljen és ne dobáljon senki, hogy csak kritizálni tudok.
Én gondolatban abból a képből indultam ki, hogy az idomár gyenge, hiszen azért idomár, mert a petet tanítja be harcolni maga helyett. Amolyan pokemon szerűen. Szóval...
Én úgy osztanám meg a dolgot, hogy a pet és az idomár is teljes életet kap viszont a páncélt csak a pet kapja meg. A sebzés és egyéb pontok maradnak úgy, ahogy a mostani rendszerben vannak. Így a pet lesz az erősebb több értelemben is A mérgek/potik/képességek hatásai szintén megoszlanak (aki kapja marja). Hátrány, hogy így az idomár sebzéstűrése csökken az összes sebzéstűrés viszont közel kétszeres lesz (páncélt is számolva). Ezek enyhítéséhez arra gondoltam, hogy a pet külön cselekvés feláldozása nélkül switchelhetné az idomárt, (ha nincs semmi ami akadályozná pl.: távolság, paralízis stb.) de fordítva nem. Az ellenfél így választhat, hogy kit támad, de persze így a petet lesz célszerű támadni, ami szerintem nem is gond, viszont így az idomár sem sebezhetetlen, csupán nehezebb elcsípni, ha védi a pet. Egy szabályos - kihívásos - párbajnál elég ha az egyikük élete csökken az adott értékre (0/fél/egy találatos).
Röviden:
- idomár gyengébb
+ pet mellett viszont nehéz támadni
+ pet harcértéke kb egy másik kasztból való játékoséval vetekszik
Végső soron, ez lenne a javaslatom. Tisztában vagyok vele, hogy nem tökéletes a javaslatom, de ha kis foltozással is, számomra életképesnek tűnik. Várok minden észrevételt az ötlettel kapcsolatban, vagy bármilyen jobb megoldást.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Én azért meghagynám, hogy az idomár maga döntse el, hogy ki az erősebb kettejük közül. Bármikor előbukkanhat egy olyan, hogy a pet csak support, és az idomár az, aki inkább harcol (az animében így volt, azért is lett a fának kenve egy csapásból a pet). De alapjáraton Kazu ötlete tetszik. A távolságot megszabni pedig felesleges, mert ennyi erővel külön térképet készíthetnénk minden egyes játékhoz... de ez egy fórum, nem egy mmo, szóval felesleges ilyenekbe belebonyolodni.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
A távolságot nem is úgy értettem, hogy méterre pontosan megszabva. Inkább csak úgy, hogy a pet a város másik felében van, vagy az idomár mellett. XP
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Épp ezaz.. Nekik még a petet is ki kell játszani. A képesség használat csak ugyanolyan plussz, mint a többi kaszt esetében minden más. A beszéd, gondolkodás, stb. meg a kaszt sajátossága, nem mellesleg nem kevés munkát jelent a kijátszása, míg azért senki sincs kritizálva, ha nem játssza ki rendesen a kard használatát....., addig egy idomárnak ügyelnie kell a petjére is folyamatosan. Jó, persze, maguk választották, és tényleg élvezhető, meg minden.. De nem tudom, hogy ez hogyan kapcsolódik most a témához, amikor az életes dolog a probléma.><
Amire amúgy nincsen megoldásom az előzőeken felül.. Csak jöttem szónokolni.
De amúgy nekem már most bonyolultnak tűnik..>.<
Szo javaslata amúgy nem szó szerint értendő ennyire.. Csak azért gondoltam erre, mert fő probléma az, hogy az idomár elbújhat, míg a pet támad, és az ellenfél kipurcan, és kész.:3 Szóval ha az idomár nem mehet messzire a pet nélkül, akkor ez a gond nincs.
Amire amúgy nincsen megoldásom az előzőeken felül.. Csak jöttem szónokolni.
De amúgy nekem már most bonyolultnak tűnik..>.<
Szo javaslata amúgy nem szó szerint értendő ennyire.. Csak azért gondoltam erre, mert fő probléma az, hogy az idomár elbújhat, míg a pet támad, és az ellenfél kipurcan, és kész.:3 Szóval ha az idomár nem mehet messzire a pet nélkül, akkor ez a gond nincs.
_________________
Börtönszörny specialista
Kirigaya Suguha- Mesélő
- Hozzászólások száma : 623
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Javaslatok
Egy teljesen más témára vonatkozó javaslatom, amit nem volt kedvem újra lekörmölni, ezért csak a chatről másoltam be. (Kivágva az ötlet szempontjából érdektelen megszólalásokat)
[05:11:28 05/03/2015] Kazuma : gyengébb sebzés \o
[05:11:38 05/03/2015] Halász Alex : o/
[05:11:39 05/03/2015] Kazuma : azaz kifejtve XP
[05:11:56 05/03/2015] Kazuma : kazu sebez asszem 35-öt egy kézzel
[05:12:19 05/03/2015] Kazuma : de nem akarja egy ütésből kinyírni a 2. szintű Vér Pistikét Rolling Eyes
[05:12:33 05/03/2015] Halász Alex : xD
[05:12:53 05/03/2015] Suzume : jaa hogy manualisan lehessen allitani a sebzest
[05:12:55 05/03/2015] Kazuma : ezért csak gyengén meglegyinti és nem teljes erőből csapja meg hanem úgy dönt hogy inkább csak 10-et akar sebezni az ütésével
[05:13:02 05/03/2015] Kazuma : yep Suzu
[05:13:08 05/03/2015] Suzume : ez egy jo otlet szerintem
[05:14:01 05/03/2015] Kazuma : ez nem szül plusz bonyolítást meg semmi ilyesmit mert csak egyszerűen leírod a post végén hogy te csak 10-et akarsz sebezni és akkor azzal lesz számolva
[05:15:24 05/03/2015] Halász Alex : ez a vöriknek nem lesz gázcsi? x3 így könnyebb lesz vörösbe levinni az életüket, mert kiszámíthatják a zöldik
[05:15:38 05/03/2015] Kazuma : Al
[05:15:48 05/03/2015] Kazuma : részben ezért is hozom ezt a javaslatot Rolling Eyes
[05:16:34 05/03/2015] Kazuma : plusz lehet olyan hogy Al úgy dönt 1-esre állítja a sebzését mert nem akarja hogyha hátbavereget valakit akkor véletlenül be is vörösödjön az indikátora
[05:16:58 05/03/2015] Kazuma : kis szintüekkel való KT-ra/edzésre is hasznos lehet
[05:17:13 05/03/2015] Kazuma : plusz a vörösökre vadászóknak tökéletes
[05:17:40 05/03/2015] Kazuma : mert a kristály jelenlegi formájában szerintem használhatatlan a bűnüldözőknek
[05:18:03 05/03/2015] Kazuma : sok esetben ugyanis a sárga élet után rögtön a halál jön szóval esélyük sincs "megmenteni" a pirit
[05:18:42 05/03/2015] Kazuma : és így vagy gyilkosokká válnak vagy nem intézik el a pirit *vagy más módszerrel sebeznek kevesebbet*
[05:19:00 05/03/2015] Kazuma : ami azért nem az igazi valljuk be <.<
Ennyi lenne.
[05:11:28 05/03/2015] Kazuma : gyengébb sebzés \o
[05:11:38 05/03/2015] Halász Alex : o/
[05:11:39 05/03/2015] Kazuma : azaz kifejtve XP
[05:11:56 05/03/2015] Kazuma : kazu sebez asszem 35-öt egy kézzel
[05:12:19 05/03/2015] Kazuma : de nem akarja egy ütésből kinyírni a 2. szintű Vér Pistikét Rolling Eyes
[05:12:33 05/03/2015] Halász Alex : xD
[05:12:53 05/03/2015] Suzume : jaa hogy manualisan lehessen allitani a sebzest
[05:12:55 05/03/2015] Kazuma : ezért csak gyengén meglegyinti és nem teljes erőből csapja meg hanem úgy dönt hogy inkább csak 10-et akar sebezni az ütésével
[05:13:02 05/03/2015] Kazuma : yep Suzu
[05:13:08 05/03/2015] Suzume : ez egy jo otlet szerintem
[05:14:01 05/03/2015] Kazuma : ez nem szül plusz bonyolítást meg semmi ilyesmit mert csak egyszerűen leírod a post végén hogy te csak 10-et akarsz sebezni és akkor azzal lesz számolva
[05:15:24 05/03/2015] Halász Alex : ez a vöriknek nem lesz gázcsi? x3 így könnyebb lesz vörösbe levinni az életüket, mert kiszámíthatják a zöldik
[05:15:38 05/03/2015] Kazuma : Al
[05:15:48 05/03/2015] Kazuma : részben ezért is hozom ezt a javaslatot Rolling Eyes
[05:16:34 05/03/2015] Kazuma : plusz lehet olyan hogy Al úgy dönt 1-esre állítja a sebzését mert nem akarja hogyha hátbavereget valakit akkor véletlenül be is vörösödjön az indikátora
[05:16:58 05/03/2015] Kazuma : kis szintüekkel való KT-ra/edzésre is hasznos lehet
[05:17:13 05/03/2015] Kazuma : plusz a vörösökre vadászóknak tökéletes
[05:17:40 05/03/2015] Kazuma : mert a kristály jelenlegi formájában szerintem használhatatlan a bűnüldözőknek
[05:18:03 05/03/2015] Kazuma : sok esetben ugyanis a sárga élet után rögtön a halál jön szóval esélyük sincs "megmenteni" a pirit
[05:18:42 05/03/2015] Kazuma : és így vagy gyilkosokká válnak vagy nem intézik el a pirit *vagy más módszerrel sebeznek kevesebbet*
[05:19:00 05/03/2015] Kazuma : ami azért nem az igazi valljuk be <.<
Ennyi lenne.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
AAAAW YEAH! Idomártéma a sokadikk alkalommal is. Megismétlem Malcolm kérdését. Nem unjátok még? XD
De, csak hogy konstruktív elmém bajait is levessem, itt egy pár dolog amit nem értek. Miért nem támadható a pet? Régen az volt, működött. Most nem támadhatóak, most minden második alkalommal feljön témának. Uno.
Dos: az idomároknak én némi nerfet indokoltnak érzek. Na nem kell őket a béka segge alá húzni, mert akkor a harcosok eszik meg őket reggelire, de azért azt sem menő, hogy tényleg odáig jutunk, hogy egy másik kasztból való játékos statjaival vetekszik a peté. Fogadjuk mán el végre, hogy a pet egy mob. Nem egy teljes értékű játékos, hanem egy kiegészítő az idomároknak. Nem kell nekik csak supportnak lenniük, de akkor is észben kell tartani, hogy ők nem játékosok. Mobok, annak minden hátrányával és előnyével.
Tres: A pet nem fegyver és nem tárgy XD HELL kinek az ötlete volt ez? xD A pet egy társ, a pet egy kiegészítése az idomárnak. Általánosságban nézve ez úgy kéne, hogy menjen, hogy amiben az idomár gagyi, abban a pet a jó. A full attakra építő agresszor idomárnak, nyilván egy support pet kell, aki életben tartja, ha éppen kicsesz vele a berzerk. A support idomárnak nyilván egy hentes testőr indokolt aki lenyomja az ellent. Innentől kezdve a pet sem fegyver, sem tárgy kategóriába nem esik bele, ha csak meg nem murdál, mert akkor a szíve valóban tárgy. xD A pet egy mob. Annak minden előnyével és hátrányával.
És akkor végül. A kijátszásos felvetésen én azért elmosolyodtam, tekintve, hogy az idomárok bonyolították meg maguknak a game-et azzal, hogy a petnek személyiséget adtak. Canon a pet nem beszél, nem agyal, nem gondolkodik. Ösztönből cselekszik. A pet az idomárt is azért védi, mert A: parancsot kapott rá, és B: mert veszélyben látja az idomárt (lásd Pina az animében). Szóval a kijátszása annyira kell, hogy bonyolult legyen amennyirre az idomár azzá teszi. Pötty.
Az idomár jelenleg OP kaszt egy cseppet, de ezt főleg a pet támadhatatlansága adja. Kicsit ki kéne balanszolni a kasztokat, mert így jelenleg toronymagasan zúz a Harcos és az Idomár. A többi kasztnál nem attól erős valaki, hogy jól választott regeléskor, hanem azért, mert azzá teszi. Munkát fektet bele. A jó harcművészek előtt meg le a cillinderrel, mert hű, azt a kasztot megregéltem előtöriben. Szóval ja, indokolt lenne kicsit a balanszolás, de úgy alacuzammen, mert most tényleg a Harcos és az Idomár a brutality kaszt.
De, csak hogy konstruktív elmém bajait is levessem, itt egy pár dolog amit nem értek. Miért nem támadható a pet? Régen az volt, működött. Most nem támadhatóak, most minden második alkalommal feljön témának. Uno.
Dos: az idomároknak én némi nerfet indokoltnak érzek. Na nem kell őket a béka segge alá húzni, mert akkor a harcosok eszik meg őket reggelire, de azért azt sem menő, hogy tényleg odáig jutunk, hogy egy másik kasztból való játékos statjaival vetekszik a peté. Fogadjuk mán el végre, hogy a pet egy mob. Nem egy teljes értékű játékos, hanem egy kiegészítő az idomároknak. Nem kell nekik csak supportnak lenniük, de akkor is észben kell tartani, hogy ők nem játékosok. Mobok, annak minden hátrányával és előnyével.
Tres: A pet nem fegyver és nem tárgy XD HELL kinek az ötlete volt ez? xD A pet egy társ, a pet egy kiegészítése az idomárnak. Általánosságban nézve ez úgy kéne, hogy menjen, hogy amiben az idomár gagyi, abban a pet a jó. A full attakra építő agresszor idomárnak, nyilván egy support pet kell, aki életben tartja, ha éppen kicsesz vele a berzerk. A support idomárnak nyilván egy hentes testőr indokolt aki lenyomja az ellent. Innentől kezdve a pet sem fegyver, sem tárgy kategóriába nem esik bele, ha csak meg nem murdál, mert akkor a szíve valóban tárgy. xD A pet egy mob. Annak minden előnyével és hátrányával.
És akkor végül. A kijátszásos felvetésen én azért elmosolyodtam, tekintve, hogy az idomárok bonyolították meg maguknak a game-et azzal, hogy a petnek személyiséget adtak. Canon a pet nem beszél, nem agyal, nem gondolkodik. Ösztönből cselekszik. A pet az idomárt is azért védi, mert A: parancsot kapott rá, és B: mert veszélyben látja az idomárt (lásd Pina az animében). Szóval a kijátszása annyira kell, hogy bonyolult legyen amennyirre az idomár azzá teszi. Pötty.
Az idomár jelenleg OP kaszt egy cseppet, de ezt főleg a pet támadhatatlansága adja. Kicsit ki kéne balanszolni a kasztokat, mert így jelenleg toronymagasan zúz a Harcos és az Idomár. A többi kasztnál nem attól erős valaki, hogy jól választott regeléskor, hanem azért, mert azzá teszi. Munkát fektet bele. A jó harcművészek előtt meg le a cillinderrel, mert hű, azt a kasztot megregéltem előtöriben. Szóval ja, indokolt lenne kicsit a balanszolás, de úgy alacuzammen, mert most tényleg a Harcos és az Idomár a brutality kaszt.
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"- Harcos
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2015. Mar. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Nah, akkor próba cseresznye bedobok egy hozzászólást, remélem értelmes választ, vagy hallgatást kapok. Semmi ambícióm nincs, ezek kifejezetten elgondolkodtató ötletek, vélemények, senkinek sem kell rá adni, csak megfordítani a fejében, ha szeretné, ha nem, itt sem vagyok.
Kazu ötlete remek, viszont volt a petes harcra jobbról pofon balról öklös puszi.
Kifejezetten Idomárra: kaphatna a pet egy általános sebzéstűrést, kevesebb élete révén, az idomárja úgy sem sebez lényegeset, vagy lehetne Kazu módszere is.
Én az egész Küzdőteres rendszerre adnék egy bónuszt, és ezzel azt hiszem meg is lehetne oldani az egyéni igényeket-problémákat.
Szóval: Egyéni beállítások. Had generáljanak a népek kedvükre ép ész keretein belül saját küzdő szabályzatot. Teszem azt, most van: első találatos, fél életes teljes életes(halálmentes) és teljes életes.
Ezt meg lehetne fűszerezni azzal, hogy egyéb opciókat választhatóvá teszünk: Élet bónuszok (egyik fél mondjuk 80% életről indul, ezzel lehetőséget adva a másik (gyengébb) embernek a szoros küzdelemre, avagy valaki 150% életről indul, hogy kiküszöböljék az OHK-t.) Ugyan így a sebzésre is szívem szerint adnék 0,5X | 2X szórzókat lehetőségképp. Természetesen színesítő, élvezetnövelőként. A szintek-felszerelések adta különbségek hatalmasak lehetnek, és bizonyára lelkesebben játszanának gyengébb tűzerejű emberek is.
Az idomárok elleni kihívásnál pedig én megadnám a választási lehetőséget: Csak idomár támadható | csak pet támadható (idomár nem támad, a pet az idomár nem fél, hanem teljes életét megkapja) | Idomár és pet is támadható (mindketten szervesen részt vesznek a harcban)
Így aki 1 vs 1 ezni szeretne az idomár társával, a második verzióban megteheti, aki szívesen vállalja a kihívást, hogy az idomárt kell elintéznie, míg a pettel elbánnia anélkül, hogy lenullázhatná, egyes verzó, aki hardcore vállalja a kasztok teljes előnyét hátrányát annak a hármas verzió teljes körű kijátszást biztosítana.
Ennyi voltam PEACE
Kazu ötlete remek, viszont volt a petes harcra jobbról pofon balról öklös puszi.
Kifejezetten Idomárra: kaphatna a pet egy általános sebzéstűrést, kevesebb élete révén, az idomárja úgy sem sebez lényegeset, vagy lehetne Kazu módszere is.
Én az egész Küzdőteres rendszerre adnék egy bónuszt, és ezzel azt hiszem meg is lehetne oldani az egyéni igényeket-problémákat.
Szóval: Egyéni beállítások. Had generáljanak a népek kedvükre ép ész keretein belül saját küzdő szabályzatot. Teszem azt, most van: első találatos, fél életes teljes életes(halálmentes) és teljes életes.
Ezt meg lehetne fűszerezni azzal, hogy egyéb opciókat választhatóvá teszünk: Élet bónuszok (egyik fél mondjuk 80% életről indul, ezzel lehetőséget adva a másik (gyengébb) embernek a szoros küzdelemre, avagy valaki 150% életről indul, hogy kiküszöböljék az OHK-t.) Ugyan így a sebzésre is szívem szerint adnék 0,5X | 2X szórzókat lehetőségképp. Természetesen színesítő, élvezetnövelőként. A szintek-felszerelések adta különbségek hatalmasak lehetnek, és bizonyára lelkesebben játszanának gyengébb tűzerejű emberek is.
Az idomárok elleni kihívásnál pedig én megadnám a választási lehetőséget: Csak idomár támadható | csak pet támadható (idomár nem támad, a pet az idomár nem fél, hanem teljes életét megkapja) | Idomár és pet is támadható (mindketten szervesen részt vesznek a harcban)
Így aki 1 vs 1 ezni szeretne az idomár társával, a második verzióban megteheti, aki szívesen vállalja a kihívást, hogy az idomárt kell elintéznie, míg a pettel elbánnia anélkül, hogy lenullázhatná, egyes verzó, aki hardcore vállalja a kasztok teljes előnyét hátrányát annak a hármas verzió teljes körű kijátszást biztosítana.
Ennyi voltam PEACE
Benedict Arata- Íjász
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2014. Nov. 16.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Benedict Arata írta:Az idomárok elleni kihívásnál pedig én megadnám a választási lehetőséget: Csak idomár támadható | csak pet támadható (idomár nem támad, a pet az idomár nem fél, hanem teljes életét megkapja) | Idomár és pet is támadható (mindketten szervesen részt vesznek a harcban)
Így aki 1 vs 1 ezni szeretne az idomár társával, a második verzióban megteheti, aki szívesen vállalja a kihívást, hogy az idomárt kell elintéznie, míg a pettel elbánnia anélkül, hogy lenullázhatná, egyes verzó, aki hardcore vállalja a kasztok teljes előnyét hátrányát annak a hármas verzió teljes körű kijátszást biztosítana.
Hé gyerekek, asszem itt van az Idomár problémára a megoldás
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Én még sosem éreztem OP-nak az idomár kasztot, ugyanúgy mindenkinek van esélye leütni engem
Kazu ötletével egyet tudok érteni, csak kérek szépen választási lehetőséget is, elvégre Kokoro-val pont egy olyan felállást akarok kikísérletezni, ahol az idomár az erős és nagyot ütő, a pet meg csak elvan a háttérben és bead némi pluszsebzést, nem sokat, csak segít. Legalábbis már amikor Koko meg mer mozdulni
Joey, az csak a küzdőteres megoldás, a maradék még hátravan XD
Kazu ötletével egyet tudok érteni, csak kérek szépen választási lehetőséget is, elvégre Kokoro-val pont egy olyan felállást akarok kikísérletezni, ahol az idomár az erős és nagyot ütő, a pet meg csak elvan a háttérben és bead némi pluszsebzést, nem sokat, csak segít. Legalábbis már amikor Koko meg mer mozdulni
Joey, az csak a küzdőteres megoldás, a maradék még hátravan XD
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Na jövök megint már már túl régóta van nyugi XD
Szerintem nem én vagyok az egyetlen aki hiányolja a tolvajlást a játékból szóval én most erre javasolnék két alternatívát.
Az első az extrémebb. Ha valaki teljes életes KT-ban legyőzi a másikat vagy védett területen kívül veszít valaki akkor a nyertes félnek lehetősége lenne elvenni az ellenfél aranyának egy részét vagy elvenni egy tárgyát (akár felszereltet is mert bankkal túl könnyen kivédhető lenne ). Így jobban ki lehetne játszani a gonosz rablógyilkos karikat másrészről OOC is lenne egy kis súlya ha valaki nagyon rá akar szállni a pirikre de veszít persze ugyan úgy ki kellene játszani miért nem öli meg de mégis van valami büntetés rá. Ráadásul ez kétélű penge mert ha valaki kirabol valakit könnyen betehetik az újságba ami azért szerintem nem tesz jót a hírnévnek és a kutya se játszik vele olyan játékot ahol veszélyezve van. Szóval meglenne a maga előnye hátránya szerintem meg akár vissza is rabolhatók a cuccok, szóval lehetne vele ügyeskedni XD
A másik egy szolidabb megoldás. Egyfajta külön KT típus lenne, nevezzük tétmérkőzésnek. Lényege, hogy lenne külön olyan KT mód amit ha a két fél elfogad akkor fel kell tenni aranyat vagy valami cuccot tétnek és ha veszít a tét is ugrik. Ha egyszer elfogadásra kerül akkor már nem mondható vissza valamint. Mindig a kihívott fél tehet fel először tétet ami bármi lehet viszont a kihívó csak is nagyjából ezzel egyenértékűt tehet fel szintén tétnek. Tehát ha a kihívott fel tesz egy t3-as ritka páncélt akkor a kihívónak szintén egy t3-as ritka cuccot kel betenni vagy lehet kisebb de meg kell fejelni még arannyal vagy más tárgyal hogy egyensúlyba legyen de ugyan így magasabb sem lehet pl t4-es ritka cucc (ezek most csak példák, hogy legyen viszonyítási alap.)
Nagyjából ennyi, várom a véleményeket. ^^
Szerintem nem én vagyok az egyetlen aki hiányolja a tolvajlást a játékból szóval én most erre javasolnék két alternatívát.
Az első az extrémebb. Ha valaki teljes életes KT-ban legyőzi a másikat vagy védett területen kívül veszít valaki akkor a nyertes félnek lehetősége lenne elvenni az ellenfél aranyának egy részét vagy elvenni egy tárgyát (akár felszereltet is mert bankkal túl könnyen kivédhető lenne ). Így jobban ki lehetne játszani a gonosz rablógyilkos karikat másrészről OOC is lenne egy kis súlya ha valaki nagyon rá akar szállni a pirikre de veszít persze ugyan úgy ki kellene játszani miért nem öli meg de mégis van valami büntetés rá. Ráadásul ez kétélű penge mert ha valaki kirabol valakit könnyen betehetik az újságba ami azért szerintem nem tesz jót a hírnévnek és a kutya se játszik vele olyan játékot ahol veszélyezve van. Szóval meglenne a maga előnye hátránya szerintem meg akár vissza is rabolhatók a cuccok, szóval lehetne vele ügyeskedni XD
A másik egy szolidabb megoldás. Egyfajta külön KT típus lenne, nevezzük tétmérkőzésnek. Lényege, hogy lenne külön olyan KT mód amit ha a két fél elfogad akkor fel kell tenni aranyat vagy valami cuccot tétnek és ha veszít a tét is ugrik. Ha egyszer elfogadásra kerül akkor már nem mondható vissza valamint. Mindig a kihívott fél tehet fel először tétet ami bármi lehet viszont a kihívó csak is nagyjából ezzel egyenértékűt tehet fel szintén tétnek. Tehát ha a kihívott fel tesz egy t3-as ritka páncélt akkor a kihívónak szintén egy t3-as ritka cuccot kel betenni vagy lehet kisebb de meg kell fejelni még arannyal vagy más tárgyal hogy egyensúlyba legyen de ugyan így magasabb sem lehet pl t4-es ritka cucc (ezek most csak példák, hogy legyen viszonyítási alap.)
Nagyjából ennyi, várom a véleményeket. ^^
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
A másodikat eddig is ki lehetett játszani, csak senki sem tette.
Az elsőn még gondolkozom.
Az elsőn még gondolkozom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Kayaba Akihiko írta:A másodikat eddig is ki lehetett játszani, csak senki sem tette.
Az elsőt is ki lehetett játszani, csak majdnem senki nem tette, és szívta a fogát. Ezzel csak az az egy baj lenne, hogy kizárólag a vöriknek kedvezne, hiszen nekik IC nem esik nehezükre kijátszani, hogy kirabolnak valakit, de ha a "jó" győz, akkor ő azon felül, hogy találja ki, hogy miért nem öli meg vagy dugja dutyiba a pirit, amit ugye OOC nem engednek a userek, most még arra is találjon indokot, hogy a törvény védelmezőjeként miért rabolja ki.
IC majdnem mindent ki lehet játszani, a rablást is, hiszen annak semmi akadálya. Az, hogy erre OOC rá tudod-e venni a játékosokat, az viszont már szerintem nem szabályozás kérdése. Aki ezt ki szerette volna eddig játszani, az eddig is megtehette, aki meg nem szerette volna, az csak hőbörögni fog, meg nem megtörténté nyilvánítani a játékot, vagy nem játszani pirivel KT-t, hogy még véletlenül se történhessen ilyen. Olyanra szerintem felesleges szabályt alkotni, amire eddig is volt lehetőség.
IC majdnem mindent ki lehet játszani, a rablást is, hiszen annak semmi akadálya. Az, hogy erre OOC rá tudod-e venni a játékosokat, az viszont már szerintem nem szabályozás kérdése. Aki ezt ki szerette volna eddig játszani, az eddig is megtehette, aki meg nem szerette volna, az csak hőbörögni fog, meg nem megtörténté nyilvánítani a játékot, vagy nem játszani pirivel KT-t, hogy még véletlenül se történhessen ilyen. Olyanra szerintem felesleges szabályt alkotni, amire eddig is volt lehetőség.
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Re: Javaslatok
Igazándiból szerintem erre nagyon nincs lehetőség. Elméletben van viszont gyakorlatban most őszintén szerinted ki engedné, hogy levegyenek róla bármit is főleg ha egy értékesebb tárgyról van szó (mondjuk egy legi) holott ingame lenne rá lehetőség de nem mert useri engedélyhez kötött. Egyébként meg opcionálisnak gondoltam, nem lenne kötelező kirabolnia mást ha az illető nyer szóval nem hiszem, hogy túl sok magyarázatot igényel. Ha valaki csak a harc kedvéért teljes életezik akkor meg sem fordul a fejében a lopás szóval ezt a részét nem is értem. az hogy csak vöröseknek kedvezne, nem feltétlen igaz. Egy zöld is lophat de tény hogy kevésbé szent kariknak lenne jó de ugyan úgy meglenne az árnyoldala is mint ahogy az előző postban is írtam
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Ha ezt bevezetnéd úgy is useri engedélyhez kötött lenne. Az a user, aki nem akarja ezt neked engedélyezni, egyszerűen nem játszana veled. Azt hiszem ezt nem pont neked kell bizonygatnom. Az a user viszont, aki megengedi, az ilyen szabályozás nélkül is megengedi. A lehetőség adott.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Ne keverjük már amúgy bele a usereket. Pontosan azért vetettem fel az ötletet, hogy ne a userek döntsék már el mit tehet a kari és mit nem. Ha Suzu kirabol valakit és híre megy majd ez miatt senki nem áll szóba vele többet (jobb esetben) az az ő baja de ne azért ne tehesse meg mert egyes userek nem engedik neki, hogy kirabolja őket.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Tévedés ne essék, én teljesen egyetértek veled, csak sajna az oldal nem szabályozhatja le a usereket. A világban mozgó karikat igen, de a usereket nem. Emellett pedig akkor teljes elvonatkoztatást kellene eszközölnünk, és ha Suzume éppenséggel megölni kíván valakit, akkor azt se userek döntsék el. Ez, mint láttuk nem működik, és sokak ellenérzése miatt nem is fog, valamint csak tovább nyitja majd azt az ollót, ami a gonoszok randalírozását engedélyezi, viszont a jók kezét még mindig köti, hiszen a börtönbezárás és a karaktergyilkosság továbbra is engedélyköteles maradna. Ha maga a useri engedély rendszere nem tetszik, akkor az elv a rossz, azt kell eltörölni, nem pedig csak egyes csoportoknak mentséget adni alóla, mert az egyenlőtlenséget fog szülni.
Teljes mellszélességgel támogatom azt, hogy ne a user szóljon bele a dolgokba (ami egyébként nem fog megvalósulni, hiszen sokan nem támogatják az ötletet, sokszor elsorolt okok miatt), viszont akkor ez ne csak egy bizonyos érdekszféra (jelen esetben tolvajok) kiváltsága legyen.
Teljes mellszélességgel támogatom azt, hogy ne a user szóljon bele a dolgokba (ami egyébként nem fog megvalósulni, hiszen sokan nem támogatják az ötletet, sokszor elsorolt okok miatt), viszont akkor ez ne csak egy bizonyos érdekszféra (jelen esetben tolvajok) kiváltsága legyen.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
26 / 39 oldal • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 39
26 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.