Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
14 / 39 oldal
14 / 39 oldal • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 26 ... 39
Re: Javaslatok
Véleményt kérnék, mi a véleményetek arról, hogy a tárgyakat a megfelelő kovácsnál nyersanyag költségesen fejleszteni lehessen? pl: Szalmakalap +1, +2 stb... egy bizonyos határig és minden fejlesztés javítana valamennyit a használhatóságán. [+stat pontok vagy páncél]
vélemény?
vélemény?
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Az ötlet alapját értem, bár szerintem megfelelően vannak kiegyensúlyozva a tárgyak. Visziont ezzel ismételten eltolódna a piac a páncélosok és esetleg a fegyveresek felé, a kristályosok és potisok kárára. Másrészről ha már úgyis többet akarsz költeni egy felszerelésre (mert ugye a nyersi is pénzbe kerül, hacsak nem vagy érclátó, de ebben az esetben meg előnyt élvezel a növénygyűjtőkkel szemben, ami megint a gazos piacoldal csökkenését eredményezi), akkor inkább a drágább, de több pontot adóra gyűjtögess. Szerintem De ha félreértettem valamit, javíts ki!
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Az ötlet alapja inkább az lenne, hogy a kedvenc tárgyaink később váljanak elavulttá.
Viszont abban igazad van. hogy ez csak a fegyver és páncél kovácsoknak kedvezne míg az alkimistáknak nem.
Valaki a chaten azt javasolta lehetne egy külön "szakma", jobbat nem tudok felhozni.
Viszont abban igazad van. hogy ez csak a fegyver és páncél kovácsoknak kedvezne míg az alkimistáknak nem.
Valaki a chaten azt javasolta lehetne egy külön "szakma", jobbat nem tudok felhozni.
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Én Shu konferenciájára is ezt gyűjtöttem ki a könyvből, amin nem jelentem meg végül xD (Nem tudom neki megvan-e még, a progresszív kötet elején van szó az "enchanting" dolgokról.) Én is vagy külön szakmaként tudnám elképzelni..., vagy úgy, hogy minden szakma más statot tud tenni a cuccokra, és mindenhez az illetékes embert kell felkeresni...
De végül azt beszéltem meg magammal, hogy nálunk talán az "egyedi holmik" felelnek meg ezeknek. Igaz így nem fejlesztve van, hanem csak személyre szabva...
De végül azt beszéltem meg magammal, hogy nálunk talán az "egyedi holmik" felelnek meg ezeknek. Igaz így nem fejlesztve van, hanem csak személyre szabva...
_________________
- Stat:
Pontozás (6. szint)
Élet: 6+2=8
Fegyverkezelés: 8+0=8
Erő: 3+3=6
Irányítás: 7+15=22
Kitartás: 5+0=5
Gyorsaság: 5+8 =13
Spec. Képesség: 6+0=6
Páncél:+10=10Elsődleges jártasságokO
Akrobatika: 1. szint
Észlelés: 1. szint
Keresés: 2. szint
Nyomkövetés: 1. szintMásodlagos jártasságok
Növénylátás: Tier 1, 18. szint
Potifőzés/Méregkeverés: Tier 1, 11. szintOHarmadlagos jártasságok
Horgászat: Gyakorló, 60. szint
Kertészet: Kezdő, 10. szint
Vadászat: Gyakorló, 50. szint
Főzés: Gyakorló, 50. szint
Lovaglás: Gyakorló, 50. szint
Utahime- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
Igen, én is úgy látom, hogy az egyedi pontátpakolgatós tárgyak ezek. Szerintem nagyon nehéz lenne kiegyensúlyozni azt, hogy megérje fejlesztgetni tierlépések között, és még az új fegyvert is megvegyék az emberek. Talán magasabb szinteken már igen, ahol sok idő az a tíz szint...
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Megérni mindenképpen megérné. Az új tárgyak egyre drágábbak és drágábbak lesznek. Ami természetes, ezzel szemben valaminek a fejlesztése olcsóbb. Te most arra gondolsz, hogy a játékos azonnal lecseréli a felszerelését mikor Tiert lép. Én meg arra, hogy nem.
pl: Az ördög kesztyű T1-es felszerelés, abból a legjobb harcművész fegyver. Mégsem cseréltem le mert nem találom elég erősnek a már T2-es Végzet *fegyvert*. Persze ez nem jelenti azt, hogy az ördög kesztyű jobb, csak annyit, hogy a soron következő fegyver nem olyan sokkal jobb, hogy annyi pénzt költsek a cserére amennyit kéne. Ezzel szemben szívesen fejleszteném, hogy az új Tieres fegyver hiánya kicsit kevesebb problémát jelentsen.
A másik pedig, hogy nagyon a szívemhez nőt, csak akkor szeretném lecserélni ha már tényleg nem éri meg használni, tehát mint mondtam a használhatóságát szeretném nyújtani.
Ami a pont pakolgatásos tárgyakat illeti én úgy gondolom, hogy az nem fejlesztés mivel semmivel sem lesz jobb csak személyre szabottabb. [Tehát az adott személy számára lesz jobb] Inkább nevezném tárgypótlásnak, hogy mindenkinek olyan tárgya lehessen amilyenre igénye van. Igazából ez olyan mintha annyival több tárgy lenne a játékban mint ahány féleképpen újra lehet osztani a pontokat.
pl: Az ördög kesztyű T1-es felszerelés, abból a legjobb harcművész fegyver. Mégsem cseréltem le mert nem találom elég erősnek a már T2-es Végzet *fegyvert*. Persze ez nem jelenti azt, hogy az ördög kesztyű jobb, csak annyit, hogy a soron következő fegyver nem olyan sokkal jobb, hogy annyi pénzt költsek a cserére amennyit kéne. Ezzel szemben szívesen fejleszteném, hogy az új Tieres fegyver hiánya kicsit kevesebb problémát jelentsen.
A másik pedig, hogy nagyon a szívemhez nőt, csak akkor szeretném lecserélni ha már tényleg nem éri meg használni, tehát mint mondtam a használhatóságát szeretném nyújtani.
Ami a pont pakolgatásos tárgyakat illeti én úgy gondolom, hogy az nem fejlesztés mivel semmivel sem lesz jobb csak személyre szabottabb. [Tehát az adott személy számára lesz jobb] Inkább nevezném tárgypótlásnak, hogy mindenkinek olyan tárgya lehessen amilyenre igénye van. Igazából ez olyan mintha annyival több tárgy lenne a játékban mint ahány féleképpen újra lehet osztani a pontokat.
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Igaz így nem fejlesztve van, hanem csak személyre szabva...
Ezt mondtam én is....
A "bűvölés" amiről írtam pedig annyi lenne, hogy maximum 1-2 tiert léphet a tárgy, de végül le kell majd cserélni... fogalmam sincs, hogy írtam már, de ezt próbáltam a mi dolgainkhoz igazítani:
- Spoiler:
- /Progresszív kötet, 1. történet:
The enhancement parameters were
Sharpness, Quickness, Accuracy, Heaviness, and Durability, five
bonuses which could be given to a weapon ...
... No matter which parameter was given by enhancement, the
item’s name in the equipment window would have a +1 or +2 added on.
However, that number’s «breakdown» could only be seen when the
weapon was selected, while its property window was opened. For
player-to-player sales, saying an item had ‘Accuracy +1, Heaviness +2’
and other stats quickly became tedious. Instead, players used a shorter
notation: for example, a +4 with a breakdown of Accuracy +1,
Heaviness +2 and Durability +1, would be denoted by the phrase
«1A2H1D». This style of notation has already become quite
commonplace.
This means, my «Anneal Blade +6 (3S3D)» was enhanced by
Sharpness +3 and Durability +3. ...
/Progresszív kötet, 3. történet:
... In general, a player’s success rate was higher than that of
an NPC at the same level, the related skill’s mastery had to be raised
solidly, but this could only be seen to some degree based on the
appearance of the objects. Production based skills required tools...
...“That three horn’s sword is the same «Anneal Blade» as mine.
Surely, he had also cleared the difficult quest on the first floor. Then, he
brought it to a blacksmith NPC to enhance it to a +4. Well, up to that
point success is really simple. However at +5 the probability of success
would significantly drop, and the player blacksmith was requested to
do it. However, the first attempt failed, so the number decreased to +3.
Then he was asked to enhance it again to regain what was lost, but
once again it failed and dropped to +2. That process repeated. After
three, four times of failures, if finally became +0.......that is why.”
“............But, from that point it can no longer decrease, so he can try
for a +5 again......”
As those words left her mouth, Asuna seemed to realize the point
that I was trying to get across, as her hazel eyes deep within the hood
widened.
“I see...... «Maximum attempts at enhancing» huh. The upper limit
of Anneal Blade, should be......”
“Eight times. In other words, four successes and four failures
would use it up. So that sword can no longer be enhanced any more.”
+ érdekesség amit találtam.... x)That carpet was called a «Vendor’s Carpet», and was by
no means cheap, as it was a necessary item to put on a streets of the
city to make a simple player’s shop, essential for a novice merchant
player. Of course, even without the carpet one could sell items, but the
durability of the items left alone would decrease bit by bit, and you had
to be wary of your wares being stolen.
Olvasztasd be, és csináltass belőle ujjat \o/ (Így a lelke továbbszáll a másikba is xD)
_________________
- Stat:
Pontozás (6. szint)
Élet: 6+2=8
Fegyverkezelés: 8+0=8
Erő: 3+3=6
Irányítás: 7+15=22
Kitartás: 5+0=5
Gyorsaság: 5+8 =13
Spec. Képesség: 6+0=6
Páncél:+10=10Elsődleges jártasságokO
Akrobatika: 1. szint
Észlelés: 1. szint
Keresés: 2. szint
Nyomkövetés: 1. szintMásodlagos jártasságok
Növénylátás: Tier 1, 18. szint
Potifőzés/Méregkeverés: Tier 1, 11. szintOHarmadlagos jártasságok
Horgászat: Gyakorló, 60. szint
Kertészet: Kezdő, 10. szint
Vadászat: Gyakorló, 50. szint
Főzés: Gyakorló, 50. szint
Lovaglás: Gyakorló, 50. szint
Utahime- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
Am ez az enchant dolog szerintem a következőképp lenne járható út:
Potis/Kristályos segítségével, a potis készít olyan löttyöt amitől a fegyver,páncél erősebb, tartósabb, akármilyenebb lenne, a kristályos is ugyanezt tenné, csak ő a növényből tintát készít amit a kristályhoz hasonlóan felfest a páncélra.
Persze nem korlátlanul, hanem tier szinthez kötve, pl. T1 tárgyra pl. 2 statot lehet rakni, T2-re 4 statot, és T1 tárgyra X db T1 gaz, T2 tárgyra X db T2 gaz kellene. Esetleg meghatározni hogy ilyen növény ilyen statot visz, olyan növény olyan statot.
Ezzel a módszerrel az ércesek nem kerülnek méginkább előnybe, a növényesek pedig faragnak le a hátrányukból, és tudnak "nem-egyszerhasználatos-dolgot" is készíteni, mégha nem is önállóan.
Hátulütő hogy nem tudom mennyire illene bele a világba, a plusz admin munka, mobok/bossok pontjainak újragondolása, piac megváltozása.
Előny: tovább lennének használhatók a tárgyak, és a növényesek is kapósabbak lennének.
Csak felvetés és ötlet volt, nem okoskodásnak szántam, a számszerű értékeket pedig a tapasztaltabbak megmondják hogy lenne jó, ha esetleg beválna
Potis/Kristályos segítségével, a potis készít olyan löttyöt amitől a fegyver,páncél erősebb, tartósabb, akármilyenebb lenne, a kristályos is ugyanezt tenné, csak ő a növényből tintát készít amit a kristályhoz hasonlóan felfest a páncélra.
Persze nem korlátlanul, hanem tier szinthez kötve, pl. T1 tárgyra pl. 2 statot lehet rakni, T2-re 4 statot, és T1 tárgyra X db T1 gaz, T2 tárgyra X db T2 gaz kellene. Esetleg meghatározni hogy ilyen növény ilyen statot visz, olyan növény olyan statot.
Ezzel a módszerrel az ércesek nem kerülnek méginkább előnybe, a növényesek pedig faragnak le a hátrányukból, és tudnak "nem-egyszerhasználatos-dolgot" is készíteni, mégha nem is önállóan.
Hátulütő hogy nem tudom mennyire illene bele a világba, a plusz admin munka, mobok/bossok pontjainak újragondolása, piac megváltozása.
Előny: tovább lennének használhatók a tárgyak, és a növényesek is kapósabbak lennének.
Csak felvetés és ötlet volt, nem okoskodásnak szántam, a számszerű értékeket pedig a tapasztaltabbak megmondják hogy lenne jó, ha esetleg beválna
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
a felhalmozódó mostohán kezelt Kis Tövisgyökér új értelmet nyerne xD
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Nekem nagyon tetszik Oz féle javaslat, és jah így tényleg a nagyon gyakori de szükségtelen gazainkat is elhasználhatnánk
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Fórum talin is felmerült a legi probléma, hogy van egy pár ami nincs rendesen kihasználva inaktivitás miatt de nem akkora mértékű, hogy az teljes joggal el lehetne venni a használótól. Nekem elég hirtelen jött z az ötlet de mi lenne ha úgy lenne ez megoldva, hogy havonta esetleg kéthavonta cserélődne a gazdája aszerint ki mennyire aktív az adott kaszton belül és azé lenne az adott hónapban aki a legaktívabb már ha igényt tart rá. Ezt szerintem ingame is bele lehet ültetni, hogy a legi nem marad meg azoknál akik keveset használják vagy hasonló. Egyértelmű, hogy azért írom ezt mert némileg nekem is fáj a fogam a legi íjra de szerintem nem csak az enyém vagy épp Zitára. Meg úgy gondolom ha már valakinek megvan vagy megakarja kapni a legiket az ugyan úgy felelősséggel tartozik annak fejlesztésére. Ha nincs kihasználva ugye akkor előbb utóbb teljesen elértéktelenedik a magasabb tier szintű fegyverekkel szemben és vajon ki fogja lecserélni a 10-20-30 pontot adó fegyverét olyanra ami kb ad 6 pontot (Artemis)?
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Ami engem illet nem támogatom az elképzelést.Igaz, hogy nem mindig vannak kihasználva a legendás tárgyak, viszont arról nem feltétlenül az user tehet, hogy nem tud eleget fent lenni. Úgy gondolom nem szép dolog ilyen alapon elvenni tőlük a szívüknek nyilván valóan kedves tárgyakat. Továbbá bizonyos esetekben nem is lenne kivitelezhető pl: parazita, rövid időn belül minden árnyharcos félkarral szaladgálna. Ezen felül az ő fejlesztése igen csak megcsapolja a játékost, mivel tárgyakat kell feláldoznia miatta. Szerintem Kazu már annyit költött rá [a karját is beleértve], hogy kicsapná nála a biztosítékot ha egy kis inaktivitás miatt elvennék tőle.
Szerintem továbbra is elégedjünk meg azzal, hogy ha a játékos meghal pl: hosszú inaktivitás miatt, akkor sorsoljuk újra.
Szerintem továbbra is elégedjünk meg azzal, hogy ha a játékos meghal pl: hosszú inaktivitás miatt, akkor sorsoljuk újra.
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Ugyan ezzel a módszerrel bármikor vissza is lehetne szerezni, szóval nem örökre vennénk el. Őszintén szólva nekem anno alap nem tetszett a legik behozatala, gyakorlatilag csak szerencse kellet hozzá ahogy most is. Én úgy tartom, hogy a legendásokat ne a szerencse döntse már el, hogy végül kié lesz hanem igenis szenvedjenek és dolgozzanak meg érte a játékosok és érdemeljék azt ki, független attól, hogy jelenleg sok legi gyengébb a normál itemeknél is (statokban legalábbis).
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
támogatom.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Vissza lehet... de megint csak az userrel jövök, nem mindenki képes mindig ugyan azt a formáját hozni. Ez sok mindentől függ, életmód, tanulmány/munka, kedv stb...
Ami pedig a szerencsét illeti szerintem tökéletesen rendben van. A hagyományos MMOkban is a szerencse határozza meg, hogy megszerzed-e álmaid tárgyát a következő sarkon járkáló mobtól. Bár én is örülnék egy Metamorph-nak, de ha ilyen módon szerezném meg feltehetőleg megpróbálnám eladni annak aki a legtöbbet kínálja érte mivel megőrizni hosszú távon úgysem tudnám... Inkább profitálnék belőle valamennyit, gyanítom nem túl sokat, mivel ha ez történne a legendás tárgyak értéke csökkenne nem is keveset. Én inkább használnék egy megbízható fegyvert ami egy kis inaktivitás után is ott fog várni ahol hagytam, úgy érzem nincs szükségem mindenáron legendás tárgyakra, hogy jól érezzem magam.
Ami pedig a szerencsét illeti szerintem tökéletesen rendben van. A hagyományos MMOkban is a szerencse határozza meg, hogy megszerzed-e álmaid tárgyát a következő sarkon járkáló mobtól. Bár én is örülnék egy Metamorph-nak, de ha ilyen módon szerezném meg feltehetőleg megpróbálnám eladni annak aki a legtöbbet kínálja érte mivel megőrizni hosszú távon úgysem tudnám... Inkább profitálnék belőle valamennyit, gyanítom nem túl sokat, mivel ha ez történne a legendás tárgyak értéke csökkenne nem is keveset. Én inkább használnék egy megbízható fegyvert ami egy kis inaktivitás után is ott fog várni ahol hagytam, úgy érzem nincs szükségem mindenáron legendás tárgyakra, hogy jól érezzem magam.
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Na most viszont ez kegyetlennek hangzik de akkor ne vállalja be, hogy legit használjon. Az egyik nagy gond szerintem az is, hogy ha nem törődnek vele akkor semmi haszna nem lesz a leginek és láthatjuk, hogy nem könnyű őket fejleszteni. Pl. ha Hinari nem veszi meg Thundertől a legit akkor az most a béka feneke alatt lenne. De ez csak az én véleményem.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
És akkor mi lesz, ha a régi gazdája is visszajön és ugyanannyira aktív lesz, mint az új? Illetve miben mérnénk az aktivitást, és hasonlóan aktív userek között hogy döntenénk? És mennyire lenne fair visszavenni az új gazdától aki addig fejlesztette, csakmert visszajött a régi?
Aki dolgozott érte hogy felhúzza, attól ne vegyük már el, csak akkor, ha a user ténylegesen otthagyja az oldalt. Másrészről, in-game sem úgy megy ez, ahogy Suzu mondod, hogy nem marad meg a legi a jk-nál ha az nem használja, hiszen ez egy item. Nem vándorol az csakúgy. Ha a jk meghal, akkor átkerül más inventoryjába, asszem Artemisnél volt így, vagy céhben öröklődik úgy lesz kijátszva, mint Vio-Junnál, vagy sima átadással. In-game kicsit sem lenne logikus a vándorlás, az első gazdájuk is a besúgótól szerzett infó alapján talált rá. Zitánál pedig nem is megoldható ez a módszer, mint Aidor kifejtette. Usertől kell megkérdezni, tervez-e játszani tovább, és ha nem, akkor újrasorsolni a legit. A mostani sorsolós rendszer pedig jó, hiszen így mindenkinek van esélye megszerezni.
Egyszóval nem támogatom.
Aki dolgozott érte hogy felhúzza, attól ne vegyük már el, csak akkor, ha a user ténylegesen otthagyja az oldalt. Másrészről, in-game sem úgy megy ez, ahogy Suzu mondod, hogy nem marad meg a legi a jk-nál ha az nem használja, hiszen ez egy item. Nem vándorol az csakúgy. Ha a jk meghal, akkor átkerül más inventoryjába, asszem Artemisnél volt így, vagy céhben öröklődik úgy lesz kijátszva, mint Vio-Junnál, vagy sima átadással. In-game kicsit sem lenne logikus a vándorlás, az első gazdájuk is a besúgótól szerzett infó alapján talált rá. Zitánál pedig nem is megoldható ez a módszer, mint Aidor kifejtette. Usertől kell megkérdezni, tervez-e játszani tovább, és ha nem, akkor újrasorsolni a legit. A mostani sorsolós rendszer pedig jó, hiszen így mindenkinek van esélye megszerezni.
Egyszóval nem támogatom.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
ez két szó
suzu, akkor ez van az új gazda majd mindent elkövet annak érdekében, hogy fejlődjön a tárgy, ha meg erre nem hajlandó vagy nem képes akkor " ne vállalja be, hogy legit használjon"
suzu, akkor ez van az új gazda majd mindent elkövet annak érdekében, hogy fejlődjön a tárgy, ha meg erre nem hajlandó vagy nem képes akkor " ne vállalja be, hogy legit használjon"
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Előzőhöz hozzátéve, én pl sokkal rosszabb szájízzel fejleszteném, és sztem más is, ha tudnám, hogyha nem vagyok kis ideig, máris elveszik tőlem. Az ember arra áldoz időt-energiát, ami hosszútávra megmarad, más embernek minek fejlessze, főleg ha a statjai kisebbek mint az aktuálisan beszerezhető fegyvereké? In-game pedig nem kijátszható és nem is ésszerű, hogy "most 3 hétre megkapta más", ilyen egyszerűen nincs.
Amit írtál Suzu, userek általában nem tudják a legi megszerzésénél, hogy pl másfél év múlva majd inaktívvá válnak. Ami pedig az új gazdát illeti, Aidornál a pont, aki nem akarja a rossz statos legit fejleszteni, ne dobjon, amikor újrasorsolják.
Amit írtál Suzu, userek általában nem tudják a legi megszerzésénél, hogy pl másfél év múlva majd inaktívvá válnak. Ami pedig az új gazdát illeti, Aidornál a pont, aki nem akarja a rossz statos legit fejleszteni, ne dobjon, amikor újrasorsolják.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Nem sokkal logikatlanabb mint hogy meghalsz es ugy vandorol at random valakihez szerintem. Es en se kis hianyzasrol beszelek hanem honaposrol. De oke mondjuk, hogy elfogadom hogy ez rossz otlet de szerintem a jelenlegi sem megoldas. (Bocsi telo)
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
nem logikusabb, csak jobb, annyiból, hogy nincs harag, nincs igazságtalanság stb
de akkor mondok egy logikusat:
a tárgy a karakter halála után örökre elvész és akkor nincs vita és ez még logikus is
na ez most jobb?
de akkor mondok egy logikusat:
a tárgy a karakter halála után örökre elvész és akkor nincs vita és ez még logikus is
na ez most jobb?
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Ez a vándorlós dolog egy hülyeség. Ebben az esetben in-game a legendások jóformán elvesztik a fő jelentésüket: hogy LEGENDÁS. Ez egyszerű köztárggyá válik, ami mindenkié. Chan ebben az esetben köszönné szépen, de nem kell neki egy olyan Kesztyű, ami már mindenkinek ott volt a kezén, és nála is csak átmenetileg lenne. (Saya-t annyira meg úgyse érdekli Artemis, mert Hugi nagyon bezavarná a használatát).
Vagy maradjon a mostani rendszer, vagy valami konfliktus-kerülőt kéne kitalálni. Vannak ötleteim, de mindegyik bonyolult. :S
Vagy maradjon a mostani rendszer, vagy valami konfliktus-kerülőt kéne kitalálni. Vannak ötleteim, de mindegyik bonyolult. :S
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Az egész bonyodalom nem a legik körül forog, hanem akörül, hogy az inaktív tagokra várunk-e a végtelenségig, vagy nem. Ennyi. Arra már van szabály, hogy az inaktívaktól elvesződik a legi, már csak azt kellene megoldani, hogy ez valóban megtörténjen.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
A vandorlas egy random ket masodperces otlet volt. De akkor felteszem mashogy a temat. Ne keljen megvarni a kari halalat mert vagy rengeteg ido vagy be sem kovetkezik mert neha azert fellep az illeto.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Javaslatok
Mert? Ha már az övé és dolgozott vele... tessék kommunikálni a userekkel és "kicsikarni" belőlük egy döntést!
Legyen az az, hogy ok, nem kell a legi, vagy az, hogy ok visszajövök és aktív leszek vele....
Tehát. Kommunikálni kell! xdxd
Legyen az az, hogy ok, nem kell a legi, vagy az, hogy ok visszajövök és aktív leszek vele....
Tehát. Kommunikálni kell! xdxd
Ryuu- Harcművész
- Hozzászólások száma : 327
Join date : 2014. Jan. 22.
Karakterlap
Szint: 13
Indikátor: Sárga
Céh: -
14 / 39 oldal • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 26 ... 39
14 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.