Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
8 / 39 oldal
8 / 39 oldal • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39
Re: Javaslatok
Úgy gondoltam, hogy a 250 szavas minimumot eltörlöm az ismerkedős játékokban is, a pörgősebb beszélgetések lehetőségének érdekében. Vélemények?
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Ne, ne, neeeee!
Szvsz egyértelműen minőségromlás lenne. Ami nem beszéd, az gondolattal és a mimika leírásával kitölti a sorokat. Ennyire azé' tessék már kreatívnak lenni
Szvsz egyértelműen minőségromlás lenne. Ami nem beszéd, az gondolattal és a mimika leírásával kitölti a sorokat. Ennyire azé' tessék már kreatívnak lenni
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Egyetértek, és szvsz attól még nem lesznek pörgősebbek az ismik, hogy rövidebb reagokat lehet rá írni. Úgyis mindenki a küldiket és a KT-kat űzi-hajtja inkább xD
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Egyetértek Anattal, se a karik gondolkodása, gondolatmenete nem fog létezni, se érzelmek, mimikák, gesztusok részletezése nem lesz jellemző...
Ennek egyenesági következménye lesz majd idővel a hasonló ismi: (erős túlzással, de hasonló szintűekre lenne sztem példa, minden sor 1 postnak felelne meg kb.)
Fiú: Szia
Lány: Szia
Fiú: Hazakísérhetlek?
Lány: Meg hát!
Fiú: Messze laksz?
Lány: Többször is!
zárópost: folyt. pm-ben
Ennek egyenesági következménye lesz majd idővel a hasonló ismi: (erős túlzással, de hasonló szintűekre lenne sztem példa, minden sor 1 postnak felelne meg kb.)
Fiú: Szia
Lány: Szia
Fiú: Hazakísérhetlek?
Lány: Meg hát!
Fiú: Messze laksz?
Lány: Többször is!
zárópost: folyt. pm-ben
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Igeen.. meg ha megnézzük, azok akik ismerkedéseket szoktak játszani általában nem hogy alig írnak 250 szót, hanem még sokszor jóval többet is.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Egyetértek az előttem szólókkal. Maradjon csak az a 250, a sao ígyis büszke lehet a minőségére, ne adjuk már alább! ^^
Meg nem utolsó sorban, a harmadlagos jártasságok miatt is jó az a szólimit.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Én is egyet értek Anattal. Ez az oldal a minősége miatt ilyen jó és sztem ezért is szeretnek ilyen sokat játszani itt. Nem láttam még eddig (pedig sok helyen megfordultam már), ilyen aktív forumot.
Maradjon csak az szólimit, legyünk büszkék a kreativitásunkra. :3
Maradjon csak az szólimit, legyünk büszkék a kreativitásunkra. :3
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
- Spoiler:
- Hermit
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Szerintem se töröld el a limitet, a 250 szóba szerintem senki se hal bele :3 Szerintem ha nem lenne, akkor minden kezdő orba-szájba menne ismerkedni a felszerelések miatt, és nekem személy szerint nem is lenne kedvem egy 50-100 szavas szinte csak beszélgetéses ismerkedést olvasni. 250-500 szóba meg bőven bele lehet préselni legalább a környezet leírást meg hasonlóakat. Nem hiszem hogy bárkinek nehezére esne összeszedni annyi szót :3
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Csatlakozom az ellenzéki táborhoz. Ne tegyük tönkre a posztok minőségeit!
_________________
- Spoiler:
- Képességtáblázat:
Élet: 11 /55 hp/
Fegyverkezelés: 11
Erő: 11 (+3)
Kitartás: 6
Gyorsaság: 6 (+3)
Speciális képesség: 7
Páncél: 6
Jártasságok:
Elsődleges jártasságok:
Akrobatika (1. szint)
Keresés (1. szint)
Másodlagos jártasságok:
Érclátás (1. szint)
Fegyverkészítés (1. szint)
Tsubasa Norika- Harcművész
- Hozzászólások száma : 160
Join date : 2013. Apr. 04.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
NE TÖRÖLD!
A PokémonHUN példa arra, hogy mi lesz, ha törlöd! Egyenesen agy*csúnyaszót* kapnál a sok bocsánat a kifejezésért, idióta igénytelen 3 szavas poszjaiktól!
A PokémonHUN példa arra, hogy mi lesz, ha törlöd! Egyenesen agy*csúnyaszót* kapnál a sok bocsánat a kifejezésért, idióta igénytelen 3 szavas poszjaiktól!
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
nem tudom, én inkább kayabával értek egyet, vagy legalábbis csökkentsük a kötelező szó számát. nem egyszer történt már velem, hogy annyira nem történik semmi éppen, hogy amit lehet azt már az előző postokban leírtam és van amit egyszerűen nem érdemes nyújtani mert dögunalmassá teszi a postot.
szerintem csökkentsük mondjuk 150 szóra
szerintem csökkentsük mondjuk 150 szóra
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Szerintem pedig bőven lehet 250 éppen optimális, ha van párbeszéd az már magában kitehet 50 szót is leírod a környezeted társad mimikáit, meg egyéb dolgokat, ha szükséges kis visszaemlékezés elmélkedés és meg is van 250 szó, ha meg mégsem nem fogja senki sem leharapni a fejed, hogy a 10 körös ismerkedésed egyik részén csak 200 szó lett :3 Legalábbis szerintem, az ismerkedések sokkal lazábban folynak mint egy küldetés vagy küzdőtér.
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Pontosan. Volt, hogy már rá példa, hogy ismiben nem volt meg a 250 szó egyszer kétszer, de attól még az ember tartja magát ahhoz, hogy ha annyi, akkor legyen annyi, és akinek eddig nehezebben ment, az pedig gyakoroljon. :3
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Lábjegyzet Aidor törölt javaslatához. Ha már megírtam, nem hagyom veszni >.>
A piacot mi szabályozzuk teljes mértékben, hiszen nincs NPC-bolt. Minden azon múlik, hogy a kereskedők kínálata és a vevők kereslete találkozik-e, van-e elég vásárlóerő, stb. A piacon verseny van, azok érvényesülnek, akik tudnak valami pluszt nyújtani a többiekhez képest:
1a. több receptjük van, ezért szélesebb a kínálatuk, egy helyen meg tud venni mindent a vevő
1b. áll mögöttük nyersanyagforrás, akár céh, akár beszállítók, így mindig van a polcukon valami
2. kedvező akciókat tudnak nyújtani, mert mondjuk nincs szükség pénzre, csak a jártasságszintre; vagy egyszerűen csak olyan a kari jelleme, hogy dolgozik akár ingyen is
3. olyan termékük van, ami másnak nincs
4a. a user által játszott karakter vonzza a vevőket
4b. a user kreatív pluszt ad a bolthoz, például leírásban, vagy körítésben
A kereskedők forgalmát az is befolyásolja, hogy mekkora a kereslet az árujukra:
1. A fegyverkovácsok szívnak, mert fegyverbe ritkán kell beruháznia a karaktereknek. T1-en semmi kereslet nincs már, mert a régebbi játékosok levetett fegyvereit megöröklik az újak. Mindenki igyekszik összeszedni az érceket ahhoz, hogy olcsó cuccok gyártásával gyorsan tiert lépjenek a jövedelmezőbb, és még zöld T2-es piacra.
2. A kristályírók többnyire játékszínesítő cuccokat gyártanak, amire nincs minden karakternek szüksége, ezért viszonylag alacsony a forgalmuk is, pláne ha nincsenek jó receptjeik. Nem tudom a szabályzatban megvan-e még, ott a figyelmeztetés, hogy nem érdemes nyereségre várni vele.
3. A potifőzőknek mindig van forgalmuk, viszont a nyereségük alacsony, és ott van nekik ballasztnak a méreg, amire nincs nagy kereslet, mert nincs hol felhasználni őket. Nagy előnye viszont, hogy gyorsan lehet tiert lépni, a mérgeket leszámítva a legtöbb receptre van kereslet.
4. Kétségtelenül a páncélkészítőknek a legjobb, óriási a keresletük, széles körben tudnak tárgyakat készíteni és eladni, hatalmas bevételük van. Amíg nincs árverseny, addig aranyélet, és mivel a piacot a főbb kereskedők közösen irányítják, ezt egyelőre nem is fenyegeti veszély.
Felmerült az ingyenes árukészítés ugye, ez potiknál és kristályoknál jellemző, és még a másodlagos jártasságok bevezetése után alakult ki, mint szokás. Az oka az volt, hogy mivel ezek fogyóeszközök, ezért az akkori limitált aranymennyiségünkkel nem igazán volt vonzó annyi pénzt kiadni értük, amennyi megérte volna a kereskedőknek. Ez a felfogás megmaradt, hiszen a potifőzőknek és kristályíróknak egyrészt nagyon olcsóak az áruik (majdnem mindegy, hogy 10 vagy 20 aranyat kér valaki), másrészt kevés a nyereségük, így nem vágja őket földhöz, ha a vevő nyersanyagából készített árura nem kér pénzt. Arról nem is beszélve, hogy vonzóbbá teszi a vásárlást és így könnyebben megy fel a jártasság szintje. Ez a kereskedőkön múlik, eltörlik-e, de veszélyes móka, mert csökkenhet a forgalmuk. A legjobb esélyetek ott van, hogy T2-től kezdve törlitek el, ott már azért van ára a cuccoknak.
Ami a nyersanyagkereskedőket, azaz a duplalátókat illeti, ott jelenleg válság van, ugyanis a küldetésekkel nem fejlődnek elég gyorsan ahhoz, hogy ki tudják szolgálni a nyersanyagigényeket a jelenlegi legforgalmasabb piacon, a T2-esen. Egyetlen duplalátó sem érte még el a T2-es szintet, és csak a T1-es piacra tudnak termelni, ahol a kínálat jóval nagyobb lett, mint a kereslet. Ez egy probléma, ami megoldásra vár, ugyanakkor az is hozzátartozik hogy idővel meglesz a T2-es látásszint, csak küldizni kell hozzá serényen. Kérdés, hogy addigra nem tolódik-e el súlypont a T3 felé, és az is bizonyos, hogy ugyanez a probléma fel fog merülni T2 és T3 között is.
A másik problémát én ott látom, hogy az új játékosok nem érdeklődnek a felszerelések után. Lasszóval kell fogni őket, hogy vegyenek valamit a kevés kis pénzükből, amit inkább tartogatnak, mert nem tudják, hogyan növeljék a tőkéjüket könnyen (pl. fogadásos topik). Ez viszont a T1-es kereskedők hibája is, nem törekednek arra, hogy a célközönségüket, az alacsony szintű játékosokat kiszolgálják, csak várnak, hogy mikor téved be egy vásárló a boltjukat (tisztelet a kivétenek, akinek nem inge, nem veszi magára, stb).
Összességében én úgy látom, hogy központilag nem kell belenyúlni a rendszerbe, egy-két kisebb problémát kell megoldani, mint amilyen a duplalátók helyzete is, de maga a piac az csakis rajtunk, a játékosokon múlik.
A piacot mi szabályozzuk teljes mértékben, hiszen nincs NPC-bolt. Minden azon múlik, hogy a kereskedők kínálata és a vevők kereslete találkozik-e, van-e elég vásárlóerő, stb. A piacon verseny van, azok érvényesülnek, akik tudnak valami pluszt nyújtani a többiekhez képest:
1a. több receptjük van, ezért szélesebb a kínálatuk, egy helyen meg tud venni mindent a vevő
1b. áll mögöttük nyersanyagforrás, akár céh, akár beszállítók, így mindig van a polcukon valami
2. kedvező akciókat tudnak nyújtani, mert mondjuk nincs szükség pénzre, csak a jártasságszintre; vagy egyszerűen csak olyan a kari jelleme, hogy dolgozik akár ingyen is
3. olyan termékük van, ami másnak nincs
4a. a user által játszott karakter vonzza a vevőket
4b. a user kreatív pluszt ad a bolthoz, például leírásban, vagy körítésben
A kereskedők forgalmát az is befolyásolja, hogy mekkora a kereslet az árujukra:
1. A fegyverkovácsok szívnak, mert fegyverbe ritkán kell beruháznia a karaktereknek. T1-en semmi kereslet nincs már, mert a régebbi játékosok levetett fegyvereit megöröklik az újak. Mindenki igyekszik összeszedni az érceket ahhoz, hogy olcsó cuccok gyártásával gyorsan tiert lépjenek a jövedelmezőbb, és még zöld T2-es piacra.
2. A kristályírók többnyire játékszínesítő cuccokat gyártanak, amire nincs minden karakternek szüksége, ezért viszonylag alacsony a forgalmuk is, pláne ha nincsenek jó receptjeik. Nem tudom a szabályzatban megvan-e még, ott a figyelmeztetés, hogy nem érdemes nyereségre várni vele.
3. A potifőzőknek mindig van forgalmuk, viszont a nyereségük alacsony, és ott van nekik ballasztnak a méreg, amire nincs nagy kereslet, mert nincs hol felhasználni őket. Nagy előnye viszont, hogy gyorsan lehet tiert lépni, a mérgeket leszámítva a legtöbb receptre van kereslet.
4. Kétségtelenül a páncélkészítőknek a legjobb, óriási a keresletük, széles körben tudnak tárgyakat készíteni és eladni, hatalmas bevételük van. Amíg nincs árverseny, addig aranyélet, és mivel a piacot a főbb kereskedők közösen irányítják, ezt egyelőre nem is fenyegeti veszély.
Felmerült az ingyenes árukészítés ugye, ez potiknál és kristályoknál jellemző, és még a másodlagos jártasságok bevezetése után alakult ki, mint szokás. Az oka az volt, hogy mivel ezek fogyóeszközök, ezért az akkori limitált aranymennyiségünkkel nem igazán volt vonzó annyi pénzt kiadni értük, amennyi megérte volna a kereskedőknek. Ez a felfogás megmaradt, hiszen a potifőzőknek és kristályíróknak egyrészt nagyon olcsóak az áruik (majdnem mindegy, hogy 10 vagy 20 aranyat kér valaki), másrészt kevés a nyereségük, így nem vágja őket földhöz, ha a vevő nyersanyagából készített árura nem kér pénzt. Arról nem is beszélve, hogy vonzóbbá teszi a vásárlást és így könnyebben megy fel a jártasság szintje. Ez a kereskedőkön múlik, eltörlik-e, de veszélyes móka, mert csökkenhet a forgalmuk. A legjobb esélyetek ott van, hogy T2-től kezdve törlitek el, ott már azért van ára a cuccoknak.
Ami a nyersanyagkereskedőket, azaz a duplalátókat illeti, ott jelenleg válság van, ugyanis a küldetésekkel nem fejlődnek elég gyorsan ahhoz, hogy ki tudják szolgálni a nyersanyagigényeket a jelenlegi legforgalmasabb piacon, a T2-esen. Egyetlen duplalátó sem érte még el a T2-es szintet, és csak a T1-es piacra tudnak termelni, ahol a kínálat jóval nagyobb lett, mint a kereslet. Ez egy probléma, ami megoldásra vár, ugyanakkor az is hozzátartozik hogy idővel meglesz a T2-es látásszint, csak küldizni kell hozzá serényen. Kérdés, hogy addigra nem tolódik-e el súlypont a T3 felé, és az is bizonyos, hogy ugyanez a probléma fel fog merülni T2 és T3 között is.
A másik problémát én ott látom, hogy az új játékosok nem érdeklődnek a felszerelések után. Lasszóval kell fogni őket, hogy vegyenek valamit a kevés kis pénzükből, amit inkább tartogatnak, mert nem tudják, hogyan növeljék a tőkéjüket könnyen (pl. fogadásos topik). Ez viszont a T1-es kereskedők hibája is, nem törekednek arra, hogy a célközönségüket, az alacsony szintű játékosokat kiszolgálják, csak várnak, hogy mikor téved be egy vásárló a boltjukat (tisztelet a kivétenek, akinek nem inge, nem veszi magára, stb).
Összességében én úgy látom, hogy központilag nem kell belenyúlni a rendszerbe, egy-két kisebb problémát kell megoldani, mint amilyen a duplalátók helyzete is, de maga a piac az csakis rajtunk, a játékosokon múlik.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
O_o ez korrekt volt
lehet, hogy igazad van miri, persze azon lehetne vitatkozni, hogy melyik megoldás lenne az egyszerűbb vagy a gyorsabb, a jelenlegi rendszer javítanivagy újat alkotni, de ez már csak egy költői kérdés volt
viszont az összesítést eddig mindenki jóváhagyta tehát ezt az egyet megőrzöm:
Javaslok egy topicot amibe felsoroljuk az érc és növény látással rendelkező aktív játékosok neveit, és akkor már egy másik javaslat alapján lehetne... egy gyűjtő hely is ahova kirakhatják mijük van
persze az ember meg kérdezi, hogy akkor minek a bolha piac? de aki jónak látja oda is kirakhatja...
lehet, hogy igazad van miri, persze azon lehetne vitatkozni, hogy melyik megoldás lenne az egyszerűbb vagy a gyorsabb, a jelenlegi rendszer javítanivagy újat alkotni, de ez már csak egy költői kérdés volt
viszont az összesítést eddig mindenki jóváhagyta tehát ezt az egyet megőrzöm:
Javaslok egy topicot amibe felsoroljuk az érc és növény látással rendelkező aktív játékosok neveit, és akkor már egy másik javaslat alapján lehetne... egy gyűjtő hely is ahova kirakhatják mijük van
persze az ember meg kérdezi, hogy akkor minek a bolha piac? de aki jónak látja oda is kirakhatja...
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Sztem ha lesz egy olyan topic, ahol fel vannak sorolva azok akik aktívak és látással rendelkeznek, akkor már elég csak az a keresgélőknek az Adatlapjukra rámenniük, nem?
Alapvetően a neves összesítést én pártolom.
Alapvetően a neves összesítést én pártolom.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Neves összesítés lehetne, jah, de Alexnak igaza van, ha rendesen vannak vezetve az adatlapok onnan is kinézhető, ha meg eladni szeretnének valamit, ott a Bolhapiac, azért van, hogy használjuk, egy hasonló topic felesleges lenne!
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
én is így gondolom, de ha valaki bízik benne, hogy így talán a vásárló közönség hamarabb kapcsol szerintem semmi akadálya nem lenne, reklám
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
- Spoiler:
- Koshitsu Esutel írta:Öhm... Karim szülinapja alkalmából... ^^
Egy kérdés megfogalmazódott bennem, majd ebből indult ki egy (-két) ötlet.
1. A kérdés ez volt. A játék szerint melyik év melyik hónap melyik napján estek csapdába a SAO-ba a játékosok?
2. Ebből kialakuló első javaslat. (Apám, ha van ilyen már, akkor nagyon vak vagyok, és bocsi! ) Más fórumokon láttam már ilyet, hogy írták a történelmet. ^^ Jó, ott lehet, hogy könnyebb volt, mert lehetett külön dokumentálni, hogy ki mikor született vagy érkezett a birodalomra, stb, itt viszont kis kivétellel mindenki egy napon érkezett. Viszont lehetne dokumentálni a főbb eseményeket (esetleg linkkel utalni rá), s lehetne a halottak időpontjait is lejegyezni. S persze ha van róla írás, azt is linkkel jelezni. De Pl. az eventek, mint események mind belekerülhetnének a történelembe, s lehet, hogy a nagyobb küldik is. Bár, hogy melyik kisebb, melyik nagyobb, az elég relatív. De ott vannak pl. a különféle bajnokságok. De hogy lenne egy kis történelem könyvecskéje SAO-nak, (Több kevesebb leírással), s maguk a karik is elmehetnének mondjuk a könyvtárba, vagy nem tom hova, ahol ők maguk is ezt elolvashatnák.
3. Ebből jött további ötlet, hogy lehetne egyéb dolgokat is dokumentálni. Pl. lenne egy hősök csarnoka, vagy nem tudom mi, ahol havonta, vagy ha ritkábban van változás, akkor változásonként ki lenne írva, hogy ki a legjobb 10 játékos, illetve a legjobb (valamiben) játékosok is, sőt, akár arról is lehetne tábla, hogy kaszton belül ki a jelenlegi legjobb. (Nyilván ez Esu karim egoját vakargatná ) Tudom, hogy ehhez hasonló lista van már, de az csak az Usereknek szól, ráadásul a régit sosem látjuk, csak a jelenlegi helyzetet. Szóval lehetne egy olyan hely, ahol ezeket a statisztikákat, listákat maguk a karik is láthatnák. Akkor lehetne olyan is, hogy a legerősebb pet, (vagy mivel a peteknél is lehetne egy csomó kategóriát írni, hogy miben a legjobb, így az lehet, hogy sok lenne, de akkor elég lenne a legmagasabb szintű pet, vagy nem tom. ^^)
(((((4. Lehetnének olyan küldetéseket, bár lehet, hogy erről szólnak az eventek, amik egész Aincrad életét befolyásolják. )))))
5. Ha lesz saját fórumom valaha az életben, szeretnék egy ilyet is, de lehet, kicsit bonyolítaná a játékot, viszont biztos, hogy színesítené is, ugyanakkor lelkesítené kreatívságban a tagokat, s mégis a logikai bukfencek elkerülhetőek lennének. Tehát. Lenne egy fórum, ahol bárki nyithatna egy topikot, amiben az userek azt írnák le, hogy ők hogyan képzeltek el egy embert, egy helyszínt, egy várost, stb.
Pl. Esu mondjuk elmegy az 5. szint egyik kis hotelecskéjébe, s ott találkozik a tulajdonossal. Én mint User nyitnék egy új topikot "5. szint XY Hotel" címmel (az ennek megfelelő fórumban), s azon belül leírnám, hogy a Tulajdonost XY-nak hívják, kövér férfi bajusszal, stb.
Ezt mások elolvashatnák, s akár megragadnák a lehetőséget, s a karijuk ugyanazt az "NPC"-t használhatnák, ha van kedvük hozzá, s mondjuk kijátsszák, hogy feldühödött, s kinyírt valakit az a általunk nem játékos karakter, de mondjuk a SAO-n belül játékos karakter. Ezért piros indikátoros lett. Ha ezt kijátssza, az általam megnyitott fórumban következő bejegyzésként leírhatná, hogy a tulajdonos már piros indikátoros. Berak egy linket, hogy hol mi történt. Tehát egymás helyszíneit, kitalált mellékkaraktereit is tudnánk használni, vagyis nem csak úgy magunknak játszanánk, vagy azoknak, akikkel együtt játszunk egy ismit vagy egy KT-t, hanem a játékaink befolyással lennének mások játékaira is.
Ez lehet, hogy egy fantasy fórumban jobban működne, de szerintem itt sem lehet vele nagy gond. Na meg az nyit fórumot, akinek kedve van hozzá, s az használja a fórumokban leírt infókat, akinek kedve van hozzá. Tehát ez szerintem nem bonyolítaná túl a játékot, csak színesítené. Szerintem adna kedved az usereknek ahhoz, hogy saját képükre alakítsák ezt a világot, persze a normális határokon belül.
De nem muszáj kitalált karakternek lennie, lehet egy város vagy városrész, szint térképe, egy épület megtervezése, vagy bármi, amivel nem csak egy karakter, hanem bármelyik karakter találkozhat.
Ehm, ez az utolsó lehet, hogy nagyon zavartnak hangzik, de egyszer úgy kipróbálnám, hogy működik-e. Persze, ha nagy káoszt okozna, még úgy sem késő törölni a fórumokat.
Öhm, egyelőre ennyi jut eszembe
- Spoiler:
- Kayaba Akihiko írta:2. már ki lett próbálva, de egy élő embernek sincs ideje mindet leírni.
3. is beleesik abba a kategóriába, mint a második, mégpedig, hogy senkinek sincs annyi ideje, hogy vezetni tudja.
4. volt és van is. Anno volt egy küldetésem, ami vizes szintté változtatta a 4. szintet és most folyik a nyulas event, ami eldönti Torubana sorsát. (Azt hiszem azért a városért folyik a küzdelem.)
+ a balszerencsék kastélyát is ilyennek tervezem, de ott még nincs elég jelentkező és előtte befejezném a nyulasat is
Magyarul az általam szervezett dolgok általában befolyásolnak 1-1 kisebb dolgot.
5. az elején nem lenne baj, de később, ha mennél egy városba előtte 80 hozzászólást el kell olvasnod, hogy hogyan néz ki pontosan, máskülönben xy letámad, mert a város bal sarkába kék zászlót írtál, mikor ő előre meghatározta valamilyen jogon, hogy az zöld.
Ha ezeket a hibákat sikerül kijavítani egy módszerrel, (például ha lenne valami, mint például a google maps + be is lehetne oda rajzolni dolgokat, amiket valamelyik adminnak el kell fogadnia) akkor kérlek javasold újra, feltüntetve, hogy mi javítaná a problémákat.
Korábbi kérdéseimre és KA válaszaira reagálva.
2. Igaz, nagyon bonyolult, meglátom, mit tehetek, de semmit nem ígérek. Ha megtalálok egy megoldást, ami szerint folyamatosan képes lenne újulni a törikönyv úgy, hogy az ne csak egy ember vállát terhelje, akkor szólok.
3. Igaz, talán felesleges is. Bár szerintem nem nagy kihívás, amikor változtatás történik, hogy a korábbi listát kimásolod ( ha te írod át) és egy másik helyre bemásolod és elmented. A dátum eleve ott lenne a hsz-ben, szóval azt sem kell írkálnod. S minden új módosításnál egy új hsz-be bekerülne a korábbi lista.
Jah s természetesen ez csak a jelenlegi kategóriákra lenne érvényes, nem kell új statisztikai listákat készíteni, mint ahogy azt korábbi hsz-emben javasoltam. Csak azokat kellene lementeni, amiket most is vezetsz.
4. Köszi!
5. Ez sem fontos persze, de arra gondoltam, hogy mindig elég lenne csak az utolsó hsz-t elolvasnia a fórumon belül az illetőnek. Tehát aki új hsz-t ír, mert változott valami az adott emberrel vagy helyszínnel kapcsolatban, kimásolja az eredetit is, és átírja vagy hozzáír, de az újdonságot kiemelné. De röviden, s egyszerűen lenne minden megfogalmazva, vagy akár kimásolva, hogy ne kelljen valakinek öt oldalas hsz-t elolvasnia, ha akar valamit kezdeni azzal a helyszínnel vagy emberrel. Ezután még mindig lenne lehetőség rá, hogy lezárjuk a fórumot, ha nem jön össze. Persze nem kell ezt így ahogy van elfogadnod, s már nyitnod is a fórumot, esetleg kihirdethetnénk szavazást akár a kicsivel fentebb említett ötleteimről is.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Lassan mindenkinek elege lesz belőlem, de ismét feljött pár probléma nálam. Valszeg csak nálam probléma.
1. Javaslat.
Ha egy küldetésnek vége, s azért, mert egy céhtag részt vett azon a küldetésen, ugyebár a céh minden tagja kap némi exp-t. Van külön céhház, vagy éppenséggel céhfórum, amit lehet használni. A javaslatom az, hogy ilyen esetben, amikor egy küldetés után a céh tagjai is kapnak jutalmat, a küldetésen részt vett tag másolja ki a jutalmat, s illessze be a céh fórumába, hogy mindenki lássa, hogy most kapott exp-t a céh minden tagja. Hogy miért? Mert elvileg az adatlapon fel kellene tüntetnünk, hogy mikor miért kapunk exp-ket, hogy ha valami hiba csúszna be, akár mi, vagy az illetékes a karakterlapunkon tudjon javítani. De azok a céhtagok, akik nem vettek részt a küldetésen, fogalmuk sincs arról a küldetésről, s nem fogják végignézni az összes küldetést, hogy vajon melyikben szerepel egy céhtagjuk, hogy megnézze, honnan szerzett +3 exp-t, ami hirtelen ott termett a karilapján, s nem tudja honnan van. Akkor azt most hogy találja meg, s hogyan jelölje az adatlapján? Ezért kérem, hogy egy küldetés végén, ha az illető egy céh tagja, a céhnek járó jutalmat másolja be a céhfórumba, hogy informálva legyünk az apró exp kapásokról is. Köszönöm!
2. Nincs javaslatom. Mert nem tudom, mit lehet tenni ez érdekében. Van Esu karimon most +25 exp, amiről fogalmam sincs, honnan jött. Nem hiszem, hogy ezek céhbónuszokból jöttek volna össze. Lehetséges, hogy hiba csúszott be, s aki adta a pontokat, elszámolta. Lehet. De az is lehet, hogy tényleg jár nekem. Na most ha én nem tudom, honnan jött, mit lehet tenni? Tudtommal nem zárult küldetésem, se nem event, amire exp-t kaphatnék.
Más helyzetben csak simán ráírnék KA-ra, hogy vajon mi lehet az a +25 exp, de ez már nem az első alkalom, sokadjára történik ilyen, hogy nem tudom honnan kapok exp-ket, más exp-ket meg nem kapok meg, mert lemarad.
Nem lehetne kialakítani valami rendszert, ami biztosítja az embereket, hogy ha valami hiba történik, akkor utánanézhessenek, mi az igazság? Ha csak pár exp-ről lenne szó, megérteném, ha azt mondanánk, hogy jaj, ne kötözködjek már. De ez 25 exp, ami nem kevés. :S KA, te vezeted valahol, hogy amikor az exp-ket adod, kinek miért adod? Mert ez így káosz a négyzeten. :S
Ha nincs még ilyen, akkor szerintem a két adminnak, aki oszthat exp-t, kellene egy közös fórumot nyitniuk, amit csak ők látnak esetleg, vagy lehet nyilvános is, s ott bemásolják a küldik, KT-k után, hogy ki mennyi jutalmat kap. Ez az aranyra is igaz, mert nekem aranynál többször volt összevisszaság, mint exp-nél. Tehát csak azt, amit káték vagy küldik után hsz-be írtok jutalmakat, egy külön topikba, ahol minden egy helyen van, bemásolnátok és küldihez, kátéhoz és névhez fűznétek. Ha egy oldalon van minden ilyesmi, akkor a ctrl f betűkombináció segítségével sokkal könnyebb rákeresni arra, hogy ki mikor milyen jutalmat kapott. De így hogy ezer külön kis topikban vannak a jutalmak, így az égvilágon soha nem leszünk képesek visszakeresni jutalmakat.
Nekünk egyszerűbb lenne, ha a javasolt fórumon belül nevenként jegyzetelnétek, hogy pl. Esunak zárult ez vagy az, s ezért vagy azért kapott ennyit vagy annyit ebből vagy abból. Így a játékosok csak rákapcsolnak a fórumra, kikeresik a nevüket, s ott van jegyzetelve minden kapott jutalmuk. Persze ez viszont az adminoknak lenne iszonyú bonyolult, s fáradságos munka. (persze visszamenőleg nem kellene) De ha teljesen más és sokkal egyszerűbb ötlete van valakinek, akkor szóljatok, csak én már elvesztettem a fonalat.
1. Javaslat.
Ha egy küldetésnek vége, s azért, mert egy céhtag részt vett azon a küldetésen, ugyebár a céh minden tagja kap némi exp-t. Van külön céhház, vagy éppenséggel céhfórum, amit lehet használni. A javaslatom az, hogy ilyen esetben, amikor egy küldetés után a céh tagjai is kapnak jutalmat, a küldetésen részt vett tag másolja ki a jutalmat, s illessze be a céh fórumába, hogy mindenki lássa, hogy most kapott exp-t a céh minden tagja. Hogy miért? Mert elvileg az adatlapon fel kellene tüntetnünk, hogy mikor miért kapunk exp-ket, hogy ha valami hiba csúszna be, akár mi, vagy az illetékes a karakterlapunkon tudjon javítani. De azok a céhtagok, akik nem vettek részt a küldetésen, fogalmuk sincs arról a küldetésről, s nem fogják végignézni az összes küldetést, hogy vajon melyikben szerepel egy céhtagjuk, hogy megnézze, honnan szerzett +3 exp-t, ami hirtelen ott termett a karilapján, s nem tudja honnan van. Akkor azt most hogy találja meg, s hogyan jelölje az adatlapján? Ezért kérem, hogy egy küldetés végén, ha az illető egy céh tagja, a céhnek járó jutalmat másolja be a céhfórumba, hogy informálva legyünk az apró exp kapásokról is. Köszönöm!
2. Nincs javaslatom. Mert nem tudom, mit lehet tenni ez érdekében. Van Esu karimon most +25 exp, amiről fogalmam sincs, honnan jött. Nem hiszem, hogy ezek céhbónuszokból jöttek volna össze. Lehetséges, hogy hiba csúszott be, s aki adta a pontokat, elszámolta. Lehet. De az is lehet, hogy tényleg jár nekem. Na most ha én nem tudom, honnan jött, mit lehet tenni? Tudtommal nem zárult küldetésem, se nem event, amire exp-t kaphatnék.
Más helyzetben csak simán ráírnék KA-ra, hogy vajon mi lehet az a +25 exp, de ez már nem az első alkalom, sokadjára történik ilyen, hogy nem tudom honnan kapok exp-ket, más exp-ket meg nem kapok meg, mert lemarad.
Nem lehetne kialakítani valami rendszert, ami biztosítja az embereket, hogy ha valami hiba történik, akkor utánanézhessenek, mi az igazság? Ha csak pár exp-ről lenne szó, megérteném, ha azt mondanánk, hogy jaj, ne kötözködjek már. De ez 25 exp, ami nem kevés. :S KA, te vezeted valahol, hogy amikor az exp-ket adod, kinek miért adod? Mert ez így káosz a négyzeten. :S
Ha nincs még ilyen, akkor szerintem a két adminnak, aki oszthat exp-t, kellene egy közös fórumot nyitniuk, amit csak ők látnak esetleg, vagy lehet nyilvános is, s ott bemásolják a küldik, KT-k után, hogy ki mennyi jutalmat kap. Ez az aranyra is igaz, mert nekem aranynál többször volt összevisszaság, mint exp-nél. Tehát csak azt, amit káték vagy küldik után hsz-be írtok jutalmakat, egy külön topikba, ahol minden egy helyen van, bemásolnátok és küldihez, kátéhoz és névhez fűznétek. Ha egy oldalon van minden ilyesmi, akkor a ctrl f betűkombináció segítségével sokkal könnyebb rákeresni arra, hogy ki mikor milyen jutalmat kapott. De így hogy ezer külön kis topikban vannak a jutalmak, így az égvilágon soha nem leszünk képesek visszakeresni jutalmakat.
Nekünk egyszerűbb lenne, ha a javasolt fórumon belül nevenként jegyzetelnétek, hogy pl. Esunak zárult ez vagy az, s ezért vagy azért kapott ennyit vagy annyit ebből vagy abból. Így a játékosok csak rákapcsolnak a fórumra, kikeresik a nevüket, s ott van jegyzetelve minden kapott jutalmuk. Persze ez viszont az adminoknak lenne iszonyú bonyolult, s fáradságos munka. (persze visszamenőleg nem kellene) De ha teljesen más és sokkal egyszerűbb ötlete van valakinek, akkor szóljatok, csak én már elvesztettem a fonalat.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Őszintén szólva nem a mi hibánk, ha te nem követed nyomon céhtársaid küldetéseit és nem tudod honnan jön az exp. Annyit tudok, hogy nemrégiben kaptál 13 expet innen: katt, a másik 12 meg gondolom egy másik küldetésből jött.
Szerintem ezt ne javaslatként emlegesd fel, hanem a céheddel beszéld meg.
Szerintem ezt ne javaslatként emlegesd fel, hanem a céheddel beszéld meg.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Koshitsu Esutel írta:Van Esu karimon most +25 exp, amiről fogalmam sincs, honnan jött.
Pedig céhbónuszból kaptad, ugyanis zárult két küldim is itt és itt. Bizony, ilyen sokat is lehet kapni céhtagként Egyébként tudtommal nem kell vezetni, hogy honnan kaptunk expt, én legalább is sose vezettem listaszerűen, hogy honnan mennyi jött. Mondjuk én ajándékozást sem vezetek Én már csak ilyen anarchista vagyok A javaslatod ésszerű, azonban nem hiszem, hogy be tudnád tartatni, staffban a küldetéseket is mindig lusták vagyunk vezetni, ez is elmaradozna szerintem idővel. Ám egy próbát megér, én csinálok rá a Limenbe egy topicot rá.
A hozzászólást Anatole Saito összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Dec. 31 2013, 13:22-kor.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Köszönöm a segítséget!
És bocsánat, nem tudtam, hogy mind a 7 céhtársam összes küldijét figyelembe kellett volna vennem. ^^
Akkor velük megbeszélem...
Edit: köszi Anat!
És bocsánat, nem tudtam, hogy mind a 7 céhtársam összes küldijét figyelembe kellett volna vennem. ^^
Akkor velük megbeszélem...
Edit: köszi Anat!
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Igazából csak elég tudni, hogy mikor zárult.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
8 / 39 oldal • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39
8 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.